slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
tak jsem si dal večer pohotovost s malou šešu a tím se děla Tlustá čára za dovolenou :-( a to měla byt super peškoBusova dovolena i se psem,, Kurnik Šopa,,, takže nic jiného mě nezbývá, než přijímat objednávky od draku a dračic .-)
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama  |  Reklama  |  Pravidla       
Zboží:













<








 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ludek-olaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci. Vím že je to asi blbej dotaz, ale našel jsem v boudě poměrně dobrej válec, ale má ulomenou jednu část vložky ze 4 které jdou ke klice. Je takovýto válec ještě použitelnej, nebo se musí vložka vyměnit? Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2017 18:12
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Je to sice prasárna ale použit se dá kdysi jsem s tím taky jezdil.
 
 
Datum: 16. července 2017 18:12
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel19173    
Zdar draci,potřebuji poradit chci si upravit sériovku pionýra chci zachovat karburátor i výfuk,co je nejlepší upravit určitě válec udělat ostrý 2K,jinak je lepší koleno o kusek zkrátit,a jakou trysku koupit 70 nebo 72,když vás ještě něco napadne jak zvednou výkon sériovce napište budu rád,předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2017 12:16
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel19178    
Na origo výfuk a karbec doporučuji válec upravit rozumně s ohledem na origo převodovku. Rozhodně se vyvaruj atrapám přímých filtrů. Buďto jede odladěný origo filtrbox (pro cestování doporučuji) a nebo třeba oválné molitanové filtry (stage6....). Výfuk jede mustang,kompletní dokonale čistý. Trysky jsou individuál jak se válec povede a jak si vše spolu sedne. A taky podle filtru. 68-76. Ať se daří.
 
 
Datum: 15. července 2017 12:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
tryska se určuje podle chování motoru a barvy svíčky a ne podle toho co s tím chceš dělat
 
 
Datum: 14. července 2017 13:25
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, chci se zeptat zda u motoru pionýr 20 patří na na hřídele mezi ložiska v převodovce nějaké distanční kroužky na vymezení axiální vůle, nebo se to jen normálně naskládá a nic se nevymezuje a z výroby to vychází akorát?. Ještě chci vědět zda má někdo vyzkoušené ložiska zda jsou lepší do motoru sfk nebo zvl. motor bude na cestování tzn potřebuji aby vydržely velký nájezd km. díky za zkušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2017 13:24
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Správně vymezené musejí být obě hřídele. Normalně sklapni kartery s těsněním, hlavní hřídelí a předlohou. dvojková kolečka a vidličku dávat nemusíš. Utáhni a změř vůle. Pro měření nech těsnění suché a neutahuj to úplně na krev a nech si desetinu navíc. Když to pak mázneš olejenm nebo vazelínou tak se to těsnění zmačkne o tu desetinku víc
 
 
Datum: 14. července 2017 13:24
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel17639    
Vymezuje se predloh. i hlavni hridel na ty 0,3mm? A je nejaky postup pri vymezovani?
 
 
Datum: 13. července 2017 13:39
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Podložky kupuju tam, kde prodávají spojovací materiál, říkají tomu distanční (vymezovací) podložky DIN 988.
 
 
Datum: 13. července 2017 12:32
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Prodávají se vymezovací podložky, většinou je mají v prodejnách s ložisky. Jako sadu jsem to prodávat neviděl ale jednotlivě to není problém
 
 
Datum: 13. července 2017 11:15
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dám tam zvl, jinak na to případný vymezení se dá koupit nějaká speciální sada kroužků různých tloušek, nebo se nic takového nevyrábí a musí se sehnat jen nějaké vhodné podložky? díky
 
 
Datum: 12. července 2017 22:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Na obyčejný seriový motor stačí bohatě ZVL ložiska. Mám je ve všech seriácích i lehce upravených motorech a nikdy nebyl problém. Ono u ložisek je spíš důležité je správně namontovat a zajistit jim dobré podmínky pro práci. Jinak převodovka by se správně vymezit měla. Ono taky když motor rozebereš, tak někde vymezovací kroužek je jinde zas není. Ideální axiální vůle je cca 0,3mm. Bohužel pokud už motor někdo rozebíral nezřídka se stává, že díky neodborné montáži či demontáži jsou kartery zdeformované a budeš si s tím muset pohrát. To samé platí pokud budeš měnit i futra a ne jen kuličková ložiska. Tam se taky stává, že jsou různě vysoká a vůli je třeba pak doladit.
 
 
Datum: 12. července 2017 8:56
 
 
 
 
Jméno: teritorids ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus borci prosím o radu - po GO mojí babety 207 mám jeden zajmavý problém- dobře jede jen když se rozjede a jede rychle ,- když jedu pomalu a nebo se rozjíždím je strašně slabý výkon a jakoby zpožděná reakce na plyn či co, tuší někdo ? karbec dellorto nový + přímý filtr,filtr benzínu,p.kroužky nové , čelisti nové . gufera měněny loni,výfuk čistý,tiristor nový ,zapalovací pol/cívka nová . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2017 17:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19167    
Zaprvý vyhoď ten přímej filtr,to samo o sobě muže problém vyřešit. To origo sání tam funguje. A pokud přesto problém přetrvá tak o číslo větší trysku. Chce to prostě doladit. Je to karbec pro B210. B207 se zkrátka chová jinak....
 
 
Datum: 30. června 2017 17:21
 
 
 
 
Jméno: teritorids      E-mail:      IP: uživatel18757    
problém ale je že bohatost směsi se na dellortu nedá seřídit =(
 
 
Datum: 30. června 2017 14:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19166    
Seřiď bohatost směsi. Místo přímýho filtru bych tam vyděl spíš ten origo čumák na dellorto,to muže taky způsobovat tento problém,přímák neni gut.
 
 
Datum: 30. června 2017 7:36
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar. Mám dotaz na Sesu. Prosím tě jak tam máš v nabídce přední světlo za 500 kč tak se chci zeptat jestli by pasoval ten rámeček pruměrově na světlo z Mustanga. A ještě jedna věc jak vypadá ta polská hlava je to použitelný nebo je to bláto? dík Vašek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2017 17:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19170    
Nulapětková hlava je fajn. Krouhnul bych ji o 2mm a nazdar ;-) ty polský jsou různý. Stejně jako u polských válců bude více výrobců,protože něco je relativně fajn a něco je zoufalost... jak první a druhá jakost... ale popravdě i pio hlavy (válce) jsou různý ... někdy je to fajn čistej hlinik a jindy samá bublina ...
 
 
Datum: 01. července 2017 17:46
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel19168    
no já jí koupil a bylo to tak blbě odlitý že ucházel tlak z válce normálně nějakou skulinou v hliníku:-)
 
 
Datum: 01. července 2017 8:10
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Ono by bylo nejlepší koupit na burze origo ale když jsem byl naposled v Bohdanči tak všechno co jsem našel bylo se strhaným závitem a nebo na pio 05.
 
 
Datum: 23. června 2017 20:03
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Stando dík za info, já už si ji kdyžtak skrouhnu, šlo hlavně o ten matroš.
 
 
Datum: 23. června 2017 20:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19159    
Pozor,polská hlava je sice materiálově gut,ale spalovák je hrozně hlubokej. Muže mít objem 6,5 spíš 7ml . I díra v hlavě (když utrhneš otřepy) na píst D40mm. Byla asi původně určená k polskýmu 8.výbrusu,to by objemem spalováku sedělo k vrtání 40 a výfuku 30 od HU. Já je nechávám na seriovku překrouhnout na soustruhu o milimetr dolu,akorát to vychází do odlitku spalováku a ten se hezky sjednotí a zarovná. Odlitý je to šíleně. Ale jinak gut hlava,je masivní,dá se hodně utočit a nekroutí se.
 
 
Datum: 23. června 2017 9:44
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha svetlo ani prd, hlava uplne super,, lepsi nez vlozkovat spatny zavit,, maka na 100% draku :-)
 
 
Datum: 18. června 2017 22:31
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19139    
vyfuk zo simson sr 50 na jawa 50/21???da sa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2017 22:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9999    
Simson výfuk nelze zkrátit. Říkám půjde ti to tam,ale bude ti to čumět až za zadní kolo. Když zkrátíš koleno o 15cm tak to zas mizerně pojede...
 
 
Datum: 06. června 2017 22:33
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19139    
moj original je uz len plech bez chromu a mam simsonacki pekny chromovy tak preto rozmyslam ho tam dat upravit....
 
 
Datum: 06. června 2017 19:39
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všechno jde, když se chce :-) otázkou proč to dělat... jak to udělat pěkně... :-D
 
 
Datum: 03. června 2017 22:48
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19139    
a co tak upravit skratit vyfuk da sa to???
 
 
Datum: 03. června 2017 20:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19140    
Určitě se dá. Jen bacha na to,že je fakt dlouhej. Koleno zbytečně nezkracuj. 2-4cm ok,ale 10-15 cm je už fakt moc. To uvidíš.
 
 
Datum: 02. června 2017 8:08
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel19125    
Ahoj,začal jsem dělat 175/477 1973 jako první renovaci tak se snad neptám na nějakou banalitu. Mám dvě klikové hřídele a jednu z nich si nechám repasovat,ale každá má jiné spodní oko ojnice jedna v něm mám vyřízlou drážku takže jsou vidět jehly a druhá,která v motorce byla když jsem ji koupil má oko plné.Zajímá mě jaký je mezi nimi rozdíl popř.která je lepší abych ji nechal repasovat. Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2017 17:22
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel19130    
no oni vetsinou davaji ojnici stejne novou takze je to jedno spis se podiv na zavity a stav uloznych ploch na hridelich
 
 
Datum: 16. května 2017 17:22
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdravím fictlaře. Mám dotaz na Margueho nebo Standu nebo všechny co dělaj motory. Mám válec upraven-Sání 54-69 od HU, výfuk pomocné okna. Jde mi o váše názory na jednokroužek píst. Jak velkej bude rozdíl co se týče tahu oproti dvoukruhu. Karbec bude origo i filtr. Výfuk se bude dělat tak ještě jaký vnitřní pruměr trubičky? Mám v práci trubičku s pruměrem 14 mm a 25 cm dlouhou.Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2017 6:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19124    
Zkus kužel. Bude pro tvuj setup odpovídající.
 
 
Datum: 13. května 2017 6:46
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
tak to jo, protože jinak by to trochu nevycházelo
 
 
Datum: 12. května 2017 8:47
 
 
 
 
Jméno: Vašěk      IP: uživatel18111    
Margue sory já se překlep myslel jsem šířku saciho kanálu. Jinak vejfuk řeším v práci chci vevařit kužel do origo starýho vejfuku. Dík za konzultaci.
 
 
Datum: 11. května 2017 16:21
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Tak podstatné bylo zodpovězeno. Jen k tomu výfukovému kanálu, to jako máš šířku 28 a ještě pomocná okna?
 
 
Datum: 11. května 2017 8:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19117    
Zkus a uvidíš. Dává se min.15mm. Rozhodující bude tvar a délka výfuku. Délkou kolena vykompenzuješ rezonanční délku výfuku,to jak to "pojede" ovlivní rozměry těla výfuku,trubičkou doladíš průběh. Teorie je krásná a v praxi si to často dělá co chce,kolikrát jedou naprosto nesmyslný kombinace. Známej co dělá metylový staďáky mi řiká "dvoutakt je prostě debil , nehledej tam furt nějakou logiku"
 
 
Datum: 09. května 2017 21:26
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Tu trubičku mám na mysli výletovku.
 
 
Datum: 09. května 2017 16:38
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Ještě jsem zapoměl napsat že výfukový kanál má šířku 28 mm.
 
 
Datum: 09. května 2017 16:36
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar fichtlaři, hlavně vy zkušení. Chci se zeptat renovujem mustanga ten první typ a jde mi o to jakej koupit výfuk jestli doutník nebo zkosenej. Jakej je rozdíl ve výkonu s ohledem k rozsahu otáček. Většinou jsem měl pionýry se zkoseným výfukem a když nějakej měl doutník tak už byl motor vyrachtanej taže to nebylo možno posoudit. Dik za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2017 19:02
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Stando dík. Už jsem koupil zkosenej a je navíc o 3 stovky levnějši než doutník.
 
 
Datum: 27. dubna 2017 19:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19100    
Patří tam samozřrjmně doutník,ovšem ten zkosenej z mustanga jede víc. U seriovky bych neřešil. Pokud máš nějaký úmysly tak určitě zkosený ;-)
 
 
Datum: 26. dubna 2017 20:48
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar fictlaři. Jelikož scháním origo kliku na repasi tk jsem projížděl bazoš. Našel jsem inzerát tohoto znění. Prodám klikovku v origo stavu téměř bez vule. Při prohlíženi fotek bylo vidět jak jsou oba čepy dokonale rozmlacený, závit na primár měl tvar hlavičky hříbku- tak to jen tak pro pobavení. Zase jeden co se nebojí použít dobrýho kladiva. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2017 16:23
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Stando moc dík ale už jsem kliku sehnal docela dobrou, kužele neprojety a dokonce s minimální vulí, nezvoní. Za 200 Kč slušnej kup. Ale jinak fakt dík za ochotu.
 
 
Datum: 24. dubna 2017 16:23
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel19095    
Podivam se ti doma,válej se mi tam nějaký rezavý v kýblu co jsem našel někde v kravíně na půdě. Všechny určitě ko a rezavý,ale některý by nemuseli bejt projetý s ok kuželama a závitem. Cena šrotu....
 
 
Datum: 23. dubna 2017 22:41
 
 
 
 
Jméno: Nicolass24 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, jaké gufera ke klice u Jawy 350/640 (motor 638) ?? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2017 14:01
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Většinou černá, ale dají se sehnat i hnědá nebo zelená. Jinak ti pomůže seznam náhr. dílů. Je to práce asi na 3 minuty, pokud jsi pomalý.
 
 
Datum: 16. dubna 2017 14:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA 50      E-mail:      IP: uživatel19061    
Custe ja sa chcem este spytatat mam vape a za studena mi chyta na supu a za tepla ani bohovy neviete co stym je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2017 20:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA 50      E-mail:      IP: uživatel19061    
Áno máš pravdu musíš ho točiť jak prasa diky moc
 
 
Datum: 27. března 2017 20:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19066    
Máš vysokou hladinu a nebo jinym způsobem bohatou volnoběžnou směs. Spíš ta hladina,to je klasika,je to ulitý jak prase,do kopce ho musíš točit plnej jinak okamžitě ztrácí sílu atd...
 
 
Datum: 27. března 2017 20:29
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci mám takový problém. Při volnoběhu mě v motoru cosi praská, zde video na ukázku. Po přidání plynu to přestane ale pak po středním rozsahu otáček to zase začne až přestane fichtl táhnout. Dělá to jen když jedu, na stojánku když to vytočím tak to neudělá. Už jsem měnil kondík, svíčku, indukční cívku, svíčku, kladívka, karburátor,odtrh O,4 předstih 1,7. Motor je 1500 km po výbrusu (dělalo to i před výbrusem). Včera jsem měnil bronzové futro v ojničním oku, taky beze změn. Ojnice nemá žádnou radiální vůli vůči klice. Děkuji předem za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2017 12:35
 
 
 
 
Jméno: Biggl      IP: uživatel18455    
Co dolní ložisko na klice?! Mám takhle vytahanou kliku na zahradní fréze, a tohle to přesně dela.
 
 
Datum: 08. května 2017 12:35
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ložiska jsou s vůli C3 primární řetěz vyměněn. Dělá to předstih, ale nemohu najít kompromis, když dám menší tak to přestane, ale netáhneto a když dám větší tak to začne dělat toto
 
 
Datum: 22. března 2017 17:56
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
A co ložisko náboje řetězového kolečka na sekundáru ?
 
 
Datum: 22. března 2017 13:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19054    
Tak se něco zadírá. Primár ok? Lo6iska na klice jsou C3 ?
 
 
Datum: 22. března 2017 8:33
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano mám už je vyměněn, ale furt to neřeší problém
 
 
Datum: 20. března 2017 22:45
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Nemáš vytahaný řetěz ?
 
 
Datum: 20. března 2017 6:15
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
https://www.youtube.com/watch?v=hXCwFxLGU9I toto je správný odkaz
 
 
Datum: 19. března 2017 14:44
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
https://youtu.be/hXCwFxLGU9I tady je to video
 
 
Datum: 19. března 2017 10:05
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci,prosím o info,koupil jsem si Jawa 21,a má otázka zní,jak zjistím jestli už byl dělanej výbrus,a kolik výbrusu může bejt,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2017 17:31
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
moc díky za info,
 
 
Datum: 09. března 2017 17:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19038    
Zdar. Šuplérou změříš průměr válce uvnitř, 38mm = bez výbrusu. 38,25 = 1.výbrus , 38,50 = 2.výbrus a tak dál. Výbrusů se dá udělat spousta ;-) V krajnim případě 16 .... jsou písty až do vrtání 41,75mm ... se zvyšujícím se vrtáním je třeba prokrouhnout i větší díru do hlavy. To že byl na válci nedávno dělán výbrus poznáš tak že jsou ve vložce vybroušené takové jemné šroubovice . jak když je to do spirály poškrábaný. Standa
 
 
Datum: 08. března 2017 9:36
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19028    
Ahoj, mam dva dotazy na pionyra a jizdu ve dvou. Jednak jsem nove osadil VAPE zapalovani a ted v navodu koukam, ze maximalni teplota okolnich kovovych soucasti kolem te casti co jde do bloku je +90C. To si myslim ze kdyz potahne ve dvou trochu dyl do kopce urcite bude vic. Takze to asi uvarime. A druhej dotaz se tyka zadnich tlumicu. Vymenil jsem zadni pneumatiku za Mitas silnicni vzorek. Je to mustang a s pritelkyni si zadni tlumice bohuzel sednou natolik, ze v dirach brousime blatnik. Nemuzu prijit na to cim to je, protoze se starym plastem to rek bych nedelalo. Bud tam mam kolo sikmo nebo je treba moc vepredu/vzadu cili je kratkej/dlouhej retez anebo je to tim, ze je ten novej plast vetsi? Vzorek ma stejnej co mel a na tlumicich jsou ty gumovy spaliky, ale sednem na to dva a v kazdy dire vezmem o blatnik. Takze tam je neco blbe anebo uz je holt moc tezka :-( Fakt to neumim najit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2017 9:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19037    
Vape jízdou ve dvou neutavíš,toho se neboj. Vydrží hodně. Taví se v motorech který točej nad 10000ot/min a nemaj odvětranej dekl. Když jedu se ženou někam na rybnik tak občas drncáme na doraz taky. Gumy mam ContiGo a tlumiče origo J21. Protože je to j21 tak nedřeme nic,ale u mustanga je to klasika. To jedině dát vymezovací 5cm kostky mezi rám a tlumič aby se to zvedlo - a nebo delší tlumiče na simsona. Sjetý vzorek muže udělat klidně 0,5cm rozdílu proti novýmu takže ti novej dřít muže. Když jsme na mustangu jezdili ve třech tak jsme dřeli blatnik na každý nerovnosti až ty blatniky byly zevnitř modrofialový a zezhora se loupala barva :-D
 
 
Datum: 07. března 2017 9:25
 
 
 
 
Jméno: Dveře      IP: uživatel12679    
Zdravím, mám dotaz na znalce. Od jakého roku se dělal pionýr 20,21 s dvoukroužkovým pístem? Byly originál vůbec dvokroužkový? Nebo je to většinou až teď po výbrusech? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2017 17:34
 
 
 
 
Jméno: KJ      IP: uživatel19039    
Ono to bylo asi v roce 74 nebo 75
 
 
Datum: 08. března 2017 17:34
 
 
 
 
Jméno: Dveře      IP: uživatel12679    
Ok, díky :-)
 
 
Datum: 07. března 2017 10:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19036    
Jasně že jsou.
 
 
Datum: 06. března 2017 15:24
 
 
 
 
Jméno: Dveře      IP: uživatel12679    
Jasně, díky. Šlo mi spíš ale o ty původní. Jestli jsou teda oba jak 3k, tak 2k originál úplně zevnitř stejný s výjimkou tý vnější třetí (spodní) drážky pro kroužek.
 
 
Datum: 06. března 2017 10:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19035    
No buď jsou odlehčený a nebo plný,záleží co kde koupíš. Odlehčenej maďarskej nemá plný dno,má to "véčko" pod čepem a vahou odpovídá originálu s plyn dnem. Pak jsou písty Berta a ty jsou těžký a maj plný dno. Lehkej maďar je odlitek a Berta by měl bejt výkovek (takový dělá i Almet). V reálu u seriovky se tim nezabejvej,kup tady na FK lehkej píst a je to. Mohu doporučit. Prověřeno již mnoho desítek kusů jak 1 kroužkový tak 2 kroužkový.
 
 
Datum: 06. března 2017 10:28
 
 
 
 
Jméno: Dveře      IP: uživatel12679    
Ono totiž u těch nových 2k pístů co se dělají teď je to zevnitř oproti originálu trochu jinak. Teď se dělají zevnitř takový dvě žebra do tvaru "V" mezi okem pro pístní čep a dnem pístu a u těch originál 3k a zřejmě teda i 2k originál vedla ta výstuha ke dnu vcelku na šířku toho oka. ( doufám že jsem to popsal srozumitelně :-) ) Taky jsou ty nové co se dělají teď oproti těm původním lehčí. To jsou ale už konstruktérský detaily :-D A jestli tomu teda dobře rozumím, tak tehdy při výrobě odlitek pro dvoukroužkový píst zůstával stejný jako pro 3k, jen se dělalo o jednu drážku (tu spodní) míň? Jinak moc díky za info :-)
 
 
Datum: 06. března 2017 10:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19035    
Je to stejný. Taky mám svůj tip že by to mohlo být na přelomu r 1975. Ono bylo tech drobných změn víc proto by mě sem i seděla ta změna počtu kroužků.
 
 
Datum: 06. března 2017 6:04
 
 
 
 
Jméno: Dveře      IP: uživatel12679    
No hele já mám originál 74 a je tam tříkruh, takže to bude asi buď na konci roku 74 nebo v průběhu 75 s nástupem mustangáckých výfuků (já mám ještě doutník) a ty písty se liší zevnitř nějak od sebe? Myslím 3k a 2k originál?
 
 
Datum: 05. března 2017 21:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19034    
Zdar. Viděl bych to na polovinu 70.let. Origo rok 71 jsem měl ještě tříkruh. Mustangy 23A už měli 2 kruhy. Zda se to lámalo v roce 72 a nebo 75 ?
 
 
Datum: 05. března 2017 19:25
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
zdarec lidi mám takový dotaz co se nejdená uplně fichtla ale někdo třeba tyto motorky má/měl doma.. no mám doma přidřený motor z cagiva 125 elefant ale když jsem se podíval do válce byly tam ještě místy stopy po výbrusu( každý asi ví jak vypadá válec po výbrusu) no ale jedná se o vysokootáčkový dvoutakt tak nevím jestli se dělá výbrus nebo nikasil(ani nevím co to vlasně nikasil je) takže kdyby někdo náhodou něco o tom věděl nebo věděl o někom kdo by to věděl či kam to poslat tak prosím napiště budu rád za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2017 22:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19015    
Brácha to posílal taky někam do Strakonic. Pokud by bylo potřeba,mužu se poptat,známej má větší motoservis.
 
 
Datum: 22. února 2017 22:36
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
O těch nikasilech u nás jsem taky slyšel. Údajně je dělá někdo kolem Strakonic nebo se válce posílají do Rakouska. Ale možná byc hradši zkusil sehant jetý válce s pístem na inzerci. Těch motorek bylo dřív relativně dost a díly na to stály pár šupáků.
 
 
Datum: 22. února 2017 17:06
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo je tam nicasil. Někdo mi říkal, že nicasily v CZ nedělá nikdo pořádně, takže nejkvalitnější (ale asi i nejdražší) bude sehnat v CZ firmu, která to pak vozí do zahraničí .. písty na hodně Cagiv dělá myslím že Wiseco, případně mrknout na německý ebay, nebo zkus ještě napsat do motorobert - jsou schopni na Cagivu sehnat běžnější spotřební díly jako světla, blínkry, páčky, zrcátka ještě i v origo obalech, pístní sady by tam možná taky mohli splašit ..
 
 
Datum: 22. února 2017 16:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Tuhle Cagivu jsem kdysi měl. Je tam nikasil. Podle prospektů "gilnisil". Píst se sháněl blbě. Nakonec jsem tam napasoval z Yamahy TZ 125. Nikasily dělal třeba Oulehla.
 
 
Datum: 21. února 2017 20:43
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
díky za radu válec je celohliníkovej, takže mě čeká nikasil
 
 
Datum: 21. února 2017 16:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19007    
Ad1) je tam litinová vložka? Pokud je tam vložka tak to není nicasil. Na litinový vložce se udělá výbrus. Pokud je to celohlinikovej válec tak novej nicasil. Určitě ti to zajistí nějaká nejbližší moto firma - opravna - servis. Bežně se to dělá,písty jsou. Nicasil je dražší,výbrus je za pakatel.
 
 
Datum: 21. února 2017 6:52
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, dělám Go motoru jawa 20, bloky motoru jsou celé v pořádku i jsou k sobě. Jediná vada co jsem si na nich všiml že jak jsou přepuštěcí kanálky na válci a ty pak pokračují do těch na blocích, tak na obou bolcích jsou v těchto kanálkách rýhy zřejmě od zlomených pístních kroužků, tak se ptám jak moc tam ty rýhy vadí, jestli olivní výkon, spotřebu...: Případně jak by se dali opravit jediné co mě napadlo tam navařit trošku hlinínku a pak to vybrousit, ale to by se asi tak přesně nepodařilo. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2017 13:08
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě to musí ovlivnovat výkon a spotřebu, když těmi kanálky přece proudí směs, která se samozřejmě přes ty rýhy jakoby zbrzdí, nebo rozpráší. Máš to jako odzkoušené že jsi někdy něco takového měl a nechal jsi to a pak stím nebyl problém? Nechal by jsi to i do motoru na kterém by ti fakt záleželo aby byl TOP?
 
 
Datum: 24. února 2017 13:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18996    
Vyčistit,zabrousit,neřešit.
 
 
Datum: 17. února 2017 21:46
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.08.2017 15:44:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu