slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama  |  Reklama  |  Pravidla       
Zboží:


























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Marcel      IP: uživatel12628    
Dobrý den mám dotaz jestli má někdo zkušenost s vyleptáním oceli z hliníku ? Čím se to vyleptá jakou kyselinou ? Viz zde : http://kolecko10.rajce.idnes.cz/2012-05-16_zalomeny_sroub/ Děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: předevčírem 19:51
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19153    
zdar vyzna sa tu niekde v simsonoch?mam jeden komlet motor funkcni bez karburatoru bez kablov jedine od bezkonta.zaalka ide 5 kablov a neviem aky je to ty motora teda na boku je 4 .oradite............ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: dnes 9:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19159    
Na to musíš přijít sám. Zkus podle roku výroby. Ten základ pro chod motoru bude stejný. Cenné informace jsem našel především na německých stránkách,ale něco se najde i v CZ.
 
 
Datum: dnes 9:31
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19153    
je to bezkontakt len neviem ci 6 alebo 12v.....ako to zistim?a ako zistim typ motora???chcem to len zapojit len aby motor frcal bez svetiel bez baterky atd...
 
 
Datum: 18. června 2017 20:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19154    
Podle toho jestli je to kladívkáč a nebo bezkontakt. Schémata na netu najdeš. Upřesni si co máš. Měli dobíjecí monstrum a megakondik na blibkry a nebo elbu... jak se do toho dostaneš tak to pochopíš... já to jako 100% simson laik pochopil.
 
 
Datum: 17. června 2017 22:15
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel19147    
Zdar chlapi mám řz 175 typ 450 a mám tam karburátor 2924 když jedu na 3 nebo na 4 a držím konstantní rychlost tak začne vynechávat když přidám plyn je to ok Podle mně je chyba v bohatosti mám šroubek na směs povolit nebo utáhnou jinak jehlu mám na 2. zářezu z vrchu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2017 20:05
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel19136    
Chlapi mám babetu 210 a při jízdě mi začalo házet zadní kolo a celý se to seklo,nejde točit s motorem,můžete mi poradit co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2017 8:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19140    
Rozebral bych to ;-)
 
 
Datum: 02. června 2017 8:10
 
 
 
 
Jméno: Olda      E-mail:      IP: uživatel17956    
Ahoj, mam takový problém, opravoval jsem Manet Korado včera. Když jsem natahoval plynové lanko na válec, a opravoval heft na plyn, vystřelila pružina z drážky řídítkách. Nevím jak ji zpět nasadit, nebot mi tam jedna strana nikde nedrží a nevšim jsem si žádného očka, kde bych ji zasekl, tak aby se mi plyn vracel. Vím akorát, že zatočená část konce má být v plastovém válečku na heflu, ale kam dát Lkovou část, která vypadává od všeho, to nevím. Posílám foto pružiny, která vystřelila, je na plynovém heftu na řídítkách. https://www.motojelinek.cz/fotky48094/fotos/_vyr_37093302--Kopirovat.jpg https://www.motojelinek.cz/fotky48094/fotos/DSCN5689.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2017 6:28
 
 
 
 
Jméno: Ventil      IP: uživatel18398    
Nazdar drajveri...Mam mustafa na kterym mi blbne trojka... Jednicka a dvojka taha paradne ve dvou po prasny ceste do kopce za dva a neubiral (ja mam cca 75kg a kamos takovej metrak ma)...Ale kdyz dam na rovine trojku tak nema tah, skube a nemuze se chytnout...Ale co s tim?? Motor jsem rozebral a vsechno v poradku... Nic mi neprislo co by to mohlo zpusobovat... Nejde mi do hlavy ze jednicka s dvojkou tahaj tak pekne at je tocim jak je tocim a po zarazeni trojky nezrychluju spis naopak... Jedine z kopce se rozjede ale to strasne skube... Prevodovka ok, spojka ok, retezovka ok, zapalovani ok...Mustang pred dvouma rokama po GO (klika, vybrus, loziska, gufera, spojka, dily v zapalku a karbecu, retezovka nova a spoustu drobnosti....) Znamej co delal celej zivot Jawy se prej s timhle nesetkal...Uz taky nevi...Tak prosim o radu vas jestli vite co by to mohlo byt...Budu opravdu rad kdyz nekdo bude vedet ja uz se s tim patlam pres rok....Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2017 21:35
 
 
 
 
Jméno: ventil      IP: uživatel18398    
Super diky...ja ten motor nastavoval uz kolikrat...ale asi se to porad radne nezdarilo....parkrat se mi povedlo ze se ta trojka trochu chytala ale skubala stale a jednicka s dvojkou zase nemeli takovy tah....takze uz jsem rozebral motor a jdu na to vsechno od zacatku....
 
 
Datum: 12. května 2017 21:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19123    
Jo dobře,přehodil kolečka,na dvojku to jede jak raketa a trojka se nechytá,jen rovina a z kopce,to je klasika,ale to škubání nemá nic společnýho s převody. Šel bych po tom,zda dotéká benzin,zda je správně nastavený karburátor a zapalování,dobrá svíčka,zda se ti neucpává víčko u bandy atd... klasika u škubajícího motoru.... u dvojky o problému nemusíš ani vědět,protože převod do síly tě nenutí jet max otáčky. Pokud citelně ztrácí do sebemenšího stoupání na rozjetym motoru tak bych šel po kompletnim nastavení všeho,motor muže být totál rozhašený a ta silná dvojka tě mate a ty si nesprávně myslíš,že motor je ok. Každopádně bych tu dvojku prohodil nazpátek a raději bych dal o zub dva menší kolečko do motoru. Určitě se to zlepší v celkové dynamice. Kdysi jsem taky zkoušel rychlou dvojku. Nemá to naprosto žádný reálný výhody,naprostej nesmysl. Často se k tomu uchylujou lidi právě proto,že jim motor jede "blbě" a kvalty se jim nechtěj sbírat odspoda. Přitom je to jen o seřízení. A při přehozený dvojce se problém s nastavením právě nejvíce prohloubí a projeví při jízdě na trojku....
 
 
Datum: 12. května 2017 18:48
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Já si je jednou přehodil omylem prostě den blbec. Jen co jsem se rozjel bylo mi jasno a tak znova rozborka,to jsem si dával jména.
 
 
Datum: 12. května 2017 18:09
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel19120    
Jsem si vědom, že je mám obráceně..... No tvl... Já už tady z toho nemůžu. Hlavně, že je v motoru vše ok
 
 
Datum: 11. května 2017 7:46
 
 
 
 
Jméno: ventil      IP: uživatel18398    
Diky...tim by to mohlo byt? Toho jsem si vedom ze mam prohozene. Jenomze kdyz tu trojku rozjedu z kopce tak stale se mnou skube ikdyz ma otacky celkem fajn ze by se chytla.... Prijde rovinka tak se jeste drzi ale jakmile je jen lehky stoupani tak jdou otacky dolu.... Ale diky zkusim je prohodit zpet do originalu...
 
 
Datum: 10. května 2017 14:18
 
 
 
 
Jméno: fgvhbj      IP: uživatel19118    
Podľa mňa máš prehodené 2 kolečká v prevodovke.
 
 
Datum: 10. května 2017 14:00
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel19109    
Zdravim mám problém s kývačkou čz 175 450 bohatost směsi jsem utáhl na max a povolil o 1,5 otáčky ale furt nemá takové zrychlení jako dřív mám ještě povolit o 1/4 ? má i špatný starty. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2017 20:43
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel19116    
díky všem za rady
 
 
Datum: 06. května 2017 20:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19112    
Zved bych o zub jehlu a doupravil bohatost dle potřeby.
 
 
Datum: 04. května 2017 21:25
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel19114    
Tak jsem to naladil a po jízdě jsem se kouknul na svíčku jakou má barvu a má docela světlou cihlovou ještě to není ono mám tedy o trochu povolit šroub směsi (vodorovný) ?
 
 
Datum: 04. května 2017 18:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19112    
Tak platí to co píše LK dole. Základní nastavení s odpovídajícíma tryskam a doladit. Jinak těsnění ok? Sání sedí dobře? Neni v něm něco zapadlýho atd? Filtr průchozí? Kolikrát jsou to úplný kraviny a člověk s tim už ztrácí nervy :-D
 
 
Datum: 04. května 2017 16:37
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel19113    
karbec jsem celej kompletně vyčistil
 
 
Datum: 04. května 2017 15:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19112    
Mě takle začal blbnout před 3 lety pérák. Karbec tam mam stejnej asi jako ty (26mm z kejvy). Smítko bordelu a chlup ve volnoběžný trysce. Nedokážu pochopit jak se tam vzal ten chlup. Blbě to chytalo a když už to udrželo volnoběh tak mizerně a při jízdě to bylo takový tupý. Zkus vyčistit karbec.
 
 
Datum: 04. května 2017 10:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
*samozřejmě ne doladit předstih, ale volnoběh
 
 
Datum: 03. května 2017 22:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
no základní nastavení je jasný (tzn. velikost příslušných trysek+poloha jehly) a šroub směsi s volnoběhem je nutný nastavit individuálně dle projevu motoru... takže +- nastavit směs a volnoběh tak, aby bylo možný moto nastartovat, pak dle reakce na plyn nastavit volnoběžnou směs a nakonec doladit předstih stavěcím šroubem šoupátka,,, nějaké udávané otáčky jednotlivých šroubů jsou dobré tak pro to základní nastavení, ovšem konečný výsledek může být podstatně jiný...
 
 
Datum: 03. května 2017 21:59
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel19111    
Takže řikáte že směs mám regulovat jenom podle jízdy a pak volnoběh seřídit jenom šroubkem ? jinak jehlu mám na druhém zářezu zhora.
 
 
Datum: 03. května 2017 21:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
máš dobře otryskovanej karburátor? ... jinak dle mejch zkušeností je u tohodle motoru 1,5 otáčky moc... většinou se pohybuju kole 3/4... každopádně to nastav tak, aby to šlo za plynem, tady není třeba nějak striktně dodržovat tabulkové hodnoty,,,, jde jen o to, kolik vzduchu na volnoběh pustíš k palivu, který je dávkovaný volnoběžnou tryskou...
 
 
Datum: 03. května 2017 21:30
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel15063    
Zdarec, potřebuju radu už jsem bezradnej, babeta dlouho nejela, vyměnil jsem tyristor, cívku, gufera, vyčistil karbec, svíčka nová, koleno výfuku vyčištěné, babeta normálně běží na volnoběh, ale jakmile přidám plyn a chci se rozjet začne se dusit a za boha nejde do otáček, když na ní sedím a chci se rozjet, laboroval jsem i s bohatostí a žádná změna. Setkal se s tím už někdo? Mě došli nápady už. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2017 21:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19105    
To s tim benzinem mohu potvrdit. Vyměněná půlka střev motoru (což bylo potřeba),poopravená eletrika a ať sem dělal cokoliv,tak to nejelo... vylil jsem benzin,nalil novej a vše cajk... paradox je,že během odzkoušení babety mi došel benzín a žádnej jinej jsem neměl,tak jsem ho tam hrcnul zpátky a normálně to na něj zas jezdilo :-D spojky to je materiál. Nový rozšlapovky pro mě byly bez úpravy nepoužitelný a po úpravě jsem je pak stejně ještě dvakrát předělal... když začlo vše fungovat na 100% tak byly slabý jak papír... rozběhový kupodivu ani nezlobily... u řadících jsem musel zaoblit nějaký ostrý vymlácený hrany na unašeči... jinak totálně primitivní motor ;-)
 
 
Datum: 28. dubna 2017 21:27
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
A stačí se ti to než se rozeběhnou dostat do provozních otáček? pokud ne musíš si s tím pohrát, je to někdy laborace. Jednou jsem s tím blbnul tak dlouho, že zabralo až odlehčení paken odvrtáním. Začaly spínat později a fungovalo to super. Ještě na co je to háklivý je starý benzín. Soused jednou Babettu pomalu rozkopal vsteky a přitom stačilo nalít čerstvý benzín. :-D
 
 
Datum: 28. dubna 2017 10:00
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel11009    
No právěže, starý zabíraj od určitých otáček ale nový okamžitě s rozběhem mopedu. což nesmí.
 
 
Datum: 27. dubna 2017 20:01
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Tam jde o to, že musí zabrat až v určitých otáčkách, pokud zabírají téměř od volnoběhu tak to nikdy nerozjedeš.
 
 
Datum: 27. dubna 2017 16:11
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel19102    
To jde na stojanku, pakny jsem koupil, ale ani se nerozpoji, tzv pořád berou, tak jsem tam bouchl zas ty stary, který jsou úplně stejný jak nový, ale vypnou na volnoběh
 
 
Datum: 27. dubna 2017 15:54
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Zkus jí roztočit na stojánku aby si měl kolo ve vzduchu.... pokud to poběží tak hledej v rozběhových paknách. Jinak karbec. Je tam všechno tak titěrné, že kolikrát ani ultrazvuk na poprvé nezabere.
 
 
Datum: 27. dubna 2017 13:52
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel19101    
Karbec čistý jak slovo boží. Pro jistotu jsem udělal vybrus je hodne vylitana a vyfuk ještě udělám.
 
 
Datum: 26. dubna 2017 21:04
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel19099    
přesně jak bych to psal já,ten samej problém a nakonec ucpanej výfuk....tak jsem ho vypálil a lítá
 
 
Datum: 26. dubna 2017 20:39
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Podívej se znovu na karburátor. Vyšroubuj trysku volnoběhu a vyčisti dírku na spodu té komůrky .Odtud jde kanálek ke šroubku štelování přídavného vzduchu a taktéž kanálek ,který ústí pod kryt vzduchového sání. To musí být průchozí.
 
 
Datum: 19. dubna 2017 10:50
 
 
 
 
Jméno: jsem línej hledat tak se stare      IP: uživatel13627    
Jaká patří svýčka do pionýra? Jakej volej je nejlepčí do benzínu a jakej do převodovky? Jakej je RAL bílé a dalších barev. Fakt to nebudu gúglit je to moc práce. Taky mi to nejede tak co s tím mám udělat když jsem línej se v tom povrtat a něco si přečíst? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2017 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19093    
Hledat nikoho nebaví. Že jo... Navíc nováčci jsou rádi,že se rozkoukají a vloží přízpěvek... nebyl bych tak tvrdej ;-) Ale lenost a pohodlnost to je. Akorát si nikdo neuvědomuje,že tady neni nikdo jako moderátor,kdo by tě odkázal na jiné vlákno a nebo to po padesátý za dva měsíce smazal... kdysi jsme chtěli udělat plnohodnotný FAQ,ale nějak z toho sešlo,z nadšení ustoupilo a nedostatek volného času zvítězil.... Ovšem musim zde vytknout jednu věc a to,že na Fichtlpokecu muže vyhledávat i nepřihlášený uživatel (je to částečně i jednoduchým webovým rozhraním). A toho si nikdo neváží !! Když hledám nějaké info ohledně problematiky škoda či vw na fórech tak musím projíždět přízpěvěk po přizpěvku a stránku po stránce,protože jako neregistrovaný nemám právo vyhledávat a někde ani nemám právo vidět obrázky....
 
 
Datum: 22. dubna 2017 18:14
 
 
 
 
Jméno: jsem línej hledat takse starej      IP: uživatel13627    
Čekal jsem, kdo se konečně chytne, bohužel když se podíváte do historie tak možná polovina dotazů je přesně takových jen to prostě nepřiznají na rovinu. Furt stejné dotazy, co třeba sednout a hledat v historii diskusí?
 
 
Datum: 20. dubna 2017 10:42
 
 
 
 
Jméno: dweindibly      IP: uživatel19090    
dám 300,- :-)
 
 
Datum: 20. dubna 2017 8:33
 
 
 
 
Jméno: Biggl      IP: uživatel18455    
Já bejt tak línej jak píšeš, tak to prodám! To dá nejmíň práce!&#128521;
 
 
Datum: 19. dubna 2017 20:34
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
čau dělá to jenom mě nebo i ostatním že když dám nějakou položku do košíku tak se hned ukáže pozadí obrazovky (tachometry) a pak s tím už nic nejde? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2017 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19082    
Podobný problémy (i jinde) mi dělá slabý signál připojení internetu. Jak na mobilu nemam na Éčku aspoň 3 čárky ze čtyř tak mi blbne třeba mail,u FK mi taky párkrát zustalo viset pozadí a nemohlo se to přeloudovat přez košik nazpátek do nabídky zboží.
 
 
Datum: 11. dubna 2017 18:14
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, věděl by někdo označení ložisek do předního kola na pařeza? Našel jsem toho nějak podezřele více, tak se radši ptám. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2017 16:45
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Kdybys ses mrknul do návodu nebo katalogu ND, tak tam je jen jeden rozměr. Navíc průměry ložisek se dají snadno oměřit... Typ 550 má 6000, celobubny mají 6201. http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_550/navod/
 
 
Datum: 24. dubna 2017 16:45
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar měli by tam být ložiska 6201. a dej tam zakrytý.
 
 
Datum: 24. dubna 2017 16:26
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Ahoj draci, po dlouhé jízdě cca 10 km mi nechytá stella ( motor babetta 225 ) musím počkat až vychladne. Co může být špatně? Předstih 1,2 mm odtrh 0,5 mm svíčka brisk n15c, motor jede jako drak, má sílu, vše šlape až na to, že nechytá teplej motor. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2017 20:39
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Asi popřemejšlím o nový klice i s ojnicí a budu mít klidný spaní. V zimě sem musel půlit motor kvůli divnému zvuku vracejícíse startpáky (vymáčkaná západka) při té příležitosti ložiska, gufera a těsnění. Rovnou sem měl tu kliku koupit... Jinak poslední generálka 2012 a kdybych teď nepůlil jezdím stále. Klika natočila bezmála 20 tis. Pár let mě vozila do práce :-) a do teď pravidelně v provozu, super stroj.
 
 
Datum: 08. dubna 2017 20:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19080    
Bude vychozená,zalepil bych ji do ložisek,ale jinak by to vadit nemělo. Cinkání (pokud neni od bubnů) bude vakl v ojnici,to neni zrovna dobrý.Jinak někdy pomužou ložiska SKF který bejvaj těsnější než ZVL.. u ojky bych zkouknul jestli má vakl nahoře nebo dole. Nahoru pasuje to jehlový futro co je tu v nabídce,nemusej se tam skládat jehly jak u blbejch... u kliky bych zkouk jestli neni projetá pod spojkovym bubnem,pak odchází gufera pod bubnem a v bubnu a chvíli po výměně gufer prosakuje znova olej do spojek (tak do půl roku). Zde je 3/4 problémů babety :-D
 
 
Datum: 08. dubna 2017 20:26
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Určitě ji zkusím vyměnit. A ještě drobnost, mám na klice axiální vůli. Když ji čapnu rukou třeba pod magnetem a zatahám za ni, je tam drobná vůle. Na volnoběho lehce klepe, jinak je to v cajku a jede dobře. Je nutné měnit kliku? Ložiska jsou nová od zimy ale klika nějak záhadně ztratila na průměru.
 
 
Datum: 08. dubna 2017 20:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19080    
Tak ji zkus vyměnit,to neni zas taková investice. Měření odporu cívek neznam a ta hodnota mi nepřijde jako úlet,špatný vinutí by asi ukázalo nějakou šílenou cifru v řádu o mnoho vyššim. Jedině jestli ohřátá nezlobí...
 
 
Datum: 08. dubna 2017 17:59
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
A jo, mezera mezi cívkou a magnetem, to sem nedělal. Nic méně mám proměřeno a vyšly mi špatné hodnoty u zapalovací cívky, která by měla mít odpor 220 ohmů plus minus 10 ohmů a já naměřil 189. Ostatní hodnoty v normě.
 
 
Datum: 08. dubna 2017 11:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19079    
To nevim,nejsem babeťák,jen jsem pár motorů generálkoval,oživoval celý stroje atd... určitě bych shodil stator a nebo vytáh ven magneto a očistil snímač třeba benzínem a utřel případnou mastnotu a "železný piliny" ... to a samý magneto ... a zkontroloval bych,zda to má mezi sebou nějakej reálnej odstup/mezeru...
 
 
Datum: 07. dubna 2017 15:52
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Zajímavý je, že dokud motor nechcípnu, můžu jezdit furt i když to hází takhle slabou jiskru. Kontrolu tyristoru a indučky už sem našel ale jak zkontrolovat snímač nevím. Je na to nějaký postup?
 
 
Datum: 06. dubna 2017 19:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19077    
Napadlo mi to taky. Tyristor,snímač,indučka - něčemu vadí teplo.
 
 
Datum: 06. dubna 2017 11:32
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Stando, pokud ještě čteš tyto příspěvky tak věc se má takto: jiskru to teplý dává ale je sotva viditelná a občas jí to nedá. Takže zkusím změřit cívku a tyristor. Tak myslím, že to nakonec bude elektrika.
 
 
Datum: 05. dubna 2017 20:06
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Je fakt, že sem filtr asi dva roky nečistil, vejfuk je super čistej, ten dělám vždy před sezónou. Svíčku mám hnědou, a zkoušel sem hodnoty 14, 15, 17 a stejnej problém. Dokonce sem tam měl i japonskou Denso a ta se mi zdá nejhorší i na běžný provoz. Když to chytí, tak to maže jak má.
 
 
Datum: 04. dubna 2017 20:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19075    
To ne. Ale nemáš třeba nějak extra zaprasenej vzduchovej filtr a nebo vejfuk? Dělá to i na jinou svíčku? Když už to blafne tak se to chová jak? Normálně běží,tahne ? A nebo sotva udrží volnoběh/chcípe,nechce se mu do otáček a tak různě se zahlcuje? Na horkym motoru má svíčka jakou barvu?
 
 
Datum: 04. dubna 2017 20:21
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Ano jiskru to dává,předstih 1,5 mm sem měl a ten sem upravoval první na již zmíněných 1,2 (měřeno digitál posuvkou) ale napadlo mě mám chvilku po záběhu výbrusu a ještě mažu 1:33 jestli to nedělá vysoký obsah oleje v benzínu a nebo karbon na pístu? Je to možné?
 
 
Datum: 04. dubna 2017 19:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19075    
A horký to jiskru dává? Ten předstih 1.2 mi přijde ok,ale mužeš zkusit i 1,5.
 
 
Datum: 04. dubna 2017 6:15
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Ahoj Stando, díky za odpověď. Směs sem zkoušel ale bez úspěchu. Je jiná možnost co s tím? Upravit předstih nebo podobně?
 
 
Datum: 03. dubna 2017 17:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19074    
Napadá mě bohatá směs. Zkusil bych o čtvrt/půl závitu povolit štelovací šroub směsi (pokud je to teda u stelly stejný jako u b210).
 
 
Datum: 03. dubna 2017 16:31
 
 
 
 
Jméno: maraczech      IP: uživatel19057    
Zdravím, nemáte někdo návod na výměnu čepu kyvné vidlice u Jawy 21 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2017 20:03
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19068    
zdar ako to je s objednanim platenim zaslanim na slovensko cena na eura cena dopravy atd?...... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2017 7:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku posila se na sr jedno u tydne, doprava stoji 8 ecek, dovazi to Sovak parcel
 
 
Datum: 29. března 2017 7:02
 
 
 
 
Jméno: Radim_cz      IP: uživatel19057    
Zdravím, čím to muže byt, že Babetta 210 špatne startuje za tepla ? Za studena startuje na drc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2017 21:34
 
 
 
 
Jméno: dejv      E-mail:      IP: uživatel18757    
zdravím mám problém s mojí babetou 207 při jízdě mě to párkrát cuklo a začalo to odněkud střílel ale dojel jsem ,a na první našlápnutí opět nastartoval a jel poté asi 1km mě jela sotva 5kmh a cukala se jako by se dusila,chcípla a už jsem nenastartoval (neházela jiskru ,tak jsem ji dotáh dom a s multimetrem zjístil jsem že zapalovací pol nedával elektřinu tak jsem ho vyměnil za jiný ale tet mám problém ten že nejde nastartovat běžným způsobem ale musím chvíli šlapat a mít plnej plyn aby chytla no a když plyn pustím chcípne to samé na křižovatkách a kdekoli když zastavím - chcípne (nastartovat jde - sice s těží a jen na stojánku když je zadní kolo ve vzduchu ale nastartuju) volboběh drží jen když je opravdu hodně zahřátá ale to jen víjmečně a musí být kolo ve vzduchu - otázka zní je to zapalovacím polem ? kterej je už ze staryho motoru a je starej nebo je to něčím jiným ( před výměnou z.polu nebyl sebemenší problém. díky za odpovědi dejv odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2017 18:01
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel18757    
tak a je to porucha nalezena - prasklé koleno sání
 
 
Datum: 01. dubna 2017 18:01
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel18757    
karburátor mám dellorto téměř novej a u benzínové hadičky přidanej filtr benzínu , ale určitě se do něj podívám
 
 
Datum: 01. dubna 2017 10:26
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Podívej se na karburátor. Vyšroubuj trysku volnoběhu a podívej se na dno komůrky, jestli není ucpaná dírka.Při té příležitosti seřidˇplováky.
 
 
Datum: 01. dubna 2017 5:20
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim Draci, mam Problem se svym Fichtlem. KDyz se mi ho podari naslapnout tak bezi jen pod plynem. Jakmile mu uberu otacky (trochu plynem dolu) tak chcipne bez varovani ze sto na nulu proste jako kdyby mu dosel benzin. Celkem se drzi mozna tak pet az deste sekund. KDyz vyndam hned pote co chcipl svicku tak je mokra. Stezi jde pak znova naslapnout nekdy ani skrt. Fakt uz nevim cim to muze byt. Predstih a odtrh nastaven 1,6mm a 0,4mm. Karbos je vycisteni. Cestvej benzin danej. Jiskru hazi. Jehla je na 2. zarezu. Predem diky za odpoved. Petr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2017 11:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19067    
Podle mě to máš klasicky ulitý. Dal bych hladinu níž,zkontroloval bych zda zavírá palivovej ventil a prošťoural bych volnoběžnej kanálek až k trysce. To nic nestojí a mužeš to udělat hned. Pak to co jsme psaly.
 
 
Datum: 28. března 2017 11:53
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diky moc za rady. Zkusim to stema tryskama. Bohuzel to potrva pac nebydlim v CZ takze se jen tak kazdy dva mesice dosanu do Cech. Jeste jinak nejaky jiny napad co by to mohlo byt?? Diky moc
 
 
Datum: 28. března 2017 9:17
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš to moc bohatý. Pokud je tedy vše vyčištěný a seřízený, tak je možný, že je špatná volnoběžná tryska. Sice je na ni napsáno 38, ale někdo před tebou ji mohl při čištění protáhnout drátkem a hned budeš mít místo 38 třeba 45 a to už je problém. Zkus koupit novou volnoběžnou trysku nebo je možnost koupit i tuningové trysky 32 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/2082.html a 35 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/20722.html . Před pár roky jsem taky řešil bohatou směs, vše seřízený, karbec vyčištěnej jak mechanicky, tak i ultrazvukem, koupená i nová 38 tryska a pořád se motor olejval. Koupil jsem tedy obě 32 a 35 trysky a světe div se, motor se mi podařilo naladit. Do chladného počasí je dobrá ta 35 tryska a přes léto používám tu 32. Svíčka má nyní krásnou cihlovou barvu a motor i když je fest rozpálenej, tak stačí jen vrknout do plynu a hned je v otáčkách, dříve se zadusil a až pak se s neochotou dal vytočit... ;-)
 
 
Datum: 24. března 2017 21:22
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plovak je v pohode, lehoucky jako pirko. Hladinu porad kontroluju. Ta je dobra. No stoji na ni ze je to 38 tak nevim. Zkusim jeste jednou vyndat celej karbec a vycistit. A podivam se do toho vyfuku jak to tam vypada. Me zu fakt nic jineho nenapada.
 
 
Datum: 22. března 2017 16:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19054    
Pokud máš rámcově hodnoty odtrhů a předstihu v normě tak se to prostě ulejvá. Plovák je ok? Neni těžkej,neni v něm benzin? Nezadrhává? Tryska 38 je skutečně 38 ? Vzdušnik volnoběžnýho kanálu v karbecu je průchozí? Indučka by tady problémy dělat neměla ... moje zkušenost je taková,že je úplně jedno jestli je indučka z pařeza nebo ze škodovky ...
 
 
Datum: 22. března 2017 8:20
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hladinu jsem seridil a zkousel jsem i nizsi. Zkousel jsem to i bez filtru. POrad to same. Trysky jsou tam 38 a 68. Dnes me trklo ze tam mam 8V civku (nebo aspon na ni stoji 8V). Je to problem? Uz jsem minuly rok na ni ale jezdil i kdyz nebezel poradne. Diky moc.
 
 
Datum: 21. března 2017 19:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
seřiď hladinu v plovákovce, vyměň filtr sání a vyčisti vejfuk,,, co tam máš za trysky?
 
 
Datum: 21. března 2017 16:48
 
 
 
 
Jméno: Chudys      E-mail:      IP: uživatel18382    
Čus draci. Mám doma Mosquito a už loni to byla divočina. Krátce - špatný starty. Hlavně když to dlouho stojí. Musel jsem to tlačit třeba 100m než to vubec začlo kuckat a chytat. Pak už vše bylo ok a třeba druhej den to na první nakopnutí chytlo. Jisrku dává super, svíčka je mokrá. Zkoušel jsem samozřejmě předstihy, odtrhy. Bohužel nemám stahovák na zapalování, abych se mrknul na gufero a pod. Jinak komprese je super. \\\\r\\\\nDruhá věc je, že když už to jezdilo tak strašně pomalu padaly otáčky. Lankem plynu to nebylo. Proto jsem měl spadeno na to gufero. Indukční civku jsem myslim jinou nezkoušel, ale nemyslím si že by za to mohla. \\\\r\\\\nMáte někdo nějakej nápad po čem jít? Víc hlav, víc ví. A přitom to pak jede fakt pěkně, když už to jede :-D \\\\r\\\\nChudys odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2017 8:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19054    
Vyčistil bych karbec a podival bych se na volnoběžnou trysku,zda v ní není třeba smítko,vlas atd to taky způsobuje vysokej volnoběh i to,že to nechce chytit. Pokud bude karbec ok tak to gufero. A muže bejt klidně od spojky...
 
 
Datum: 22. března 2017 8:29
 
 
 
 
Jméno: rossi01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zduřte draci! Potřeboval bych pomoc (radu) mám problém se svojí ČZ 180 /487. 4 Neustále mi odchází svíčky. Projevuje se to tak, že po cca 50 km mi motor nechce jít už tak ochotně do vysokých otáček a nakonec chce jezdit jen v nižších a nesnese rychlé přidání na plno, to pak začne cukavě přidávat. Když pak potřebuji předjet auto tzn. Rychle podřadím a dám plnej plyn tak motor se jakpby zahltí prostě zdechne a musím úplně ubrat a motor se zase chytne a pak musím přidávat jen pomalu a pomalu akcelerovat přičemž již neudrží plynule nejvyšší otáčky a jde do nich jen pomalu, takže kopce jsou pak velký problém. Svíčka není ulitá ani černá, spíše cihlová motorka s ní ale chytá bezchybně. Vyměním ji a po cca 50 km opět to samé. Opatření co jsem udělal:Nová 8V indučka, nový kondík, nový palivový filtr +vzduchový filtr, nový vn kabel, nová fajfka, nová baterka. Nespočetněkrát vyčištěna profoukán čistý karburátor, nová jehla, nové šoupátko. Předstih seřízen několikrát hodinkama na setiny. Trysky v karburátoru původní, podle dokumentace správné. Motor je 6500km po GO a dělá to stále. Prosím o radu už nevím co s tím, klidně dojedu k vám na kontrolu. Svíčky kupuju v balení po deseti a vozím je v kufru. Prosím tedy o pomoc. Finanční odměna samozřejmostí(ať už bude aktivní, či pasivní) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2017 19:25
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
něco podobného mi dělala 350. než jsem zjistil, že se mi pootočila vačka a tím rozešteloval předstih.Asi to bylo blbě utažený.
 
 
Datum: 14. března 2017 19:25
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Co plovák? Nezasekává se, takže chvíli je velká, chvíli malá hladina. Zavírá, kdy má? Necáká ti olej z vačky na kladívko?
 
 
Datum: 14. března 2017 13:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19050    
Mě napadly dvě věci. Přicpanej kohoutek (škube nejde do otáček) a nebo žere převoďák (odchází svíčka) ... ovšem mi u toho celého mate ta cihlová svíčka.
 
 
Datum: 14. března 2017 11:47
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Pokus se vyladit karburátor. Přídavný vzduch ,trysky ,jehla.
 
 
Datum: 14. března 2017 7:59
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   

 

 




Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.06.2017 17:32:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu