slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:




















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel17345    
Zdarec fichtlaři,potřebuji poradit se spojkou na jawě 90. Spojka mi nejde za studena zjistil jsem,že to asi bude olejem asi je moc hustý,spojkou to určitě není mam tam daný ještě nepoužitý spojkový koš + nové lamely a nové jehly.Tak se vás chci zeptat, jestli tam můzu nalít motorový olej např. jak u babetty a nebo jaký převodový olej byste mi doporučili,aby byl méně hustý, v motoru ted mam PP 80,za rady dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: předevčírem 18:59
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
No nevím ale když ty motorky byli nové(nebo se na nich jezdilo) tak jiný olej neexistoval a spojky chodily. Co přítlačný kotouč? Stalo se mě že byl (zkroucený) ale je pravda že spojka nešla pořádně ani na ohřátém motoru. Nebyla to tedy jawa90.
 
 
Datum: předevčírem 18:59
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Potřebuju poradit ohledně mazání(směs) Jawa 555.Koupil jsem 5l 100 oktan. benzínu a nevím kolik nalejt oleje.V těch poměrech se moc nevyznam,vždy jsem to míchal od oka. :-) Prosim vás kolik nalejt oleje do 5l benzínu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
Ááá pan stooktan ... a co z druhý strany na to jít ... když dáš decku oleje na 5L benzínu tak je to 1:50 ,do deseti litrů dvě deci a když dáš 3 deci na 10litrů tak je to 1:33 ... takže na 5L benzínu při poměru 1:33 vychází deci a půl oleje tzn150ml neboli 3 velký půldecový panáky ... to bych chtěl vidět kolik je ten poměr od oka ...
 
 
Datum: 20. března 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
co nechápeš na poměru?? když chceš 1:33, tak to znamená, že dáš jeden díl oleje na 33 dílů benzínu... tzn. 1l oleje na 33l benzínu; 1ml oleje na 33ml benzínu; jedna decka oleje na 33 deci benzínu atakdálatakdál... tak zapoj hlavu a vypočti si, kolik oleje potřebuješ na 5l...
 
 
Datum: 20. března 2015 19:43
 
 
 
 
Jméno: Kukis      E-mail:      IP: uživatel17943    
Zdar draci, napište mi prosím někdo jaký je šroub do výpusti oleje u 21... já vůl to strhl, tak sháním závitník a samozřejmě jsem se nepodíval jaký tam vůbec je...díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2015 11:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17944    
Original je m8....nahrazuje se m 10
 
 
Datum: 16. března 2015 11:11
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
Cau. Jaky by jste mi doporucili olej kdyz mam ferodove lameli? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17935    
Ano,na lamelY s ferodem převoďák viz níže,klidně PP80 ,ale na lameli s korkem stačý řepkovej stolňý olej...na lameli s ferodem slunečňycovej na smažeňý
 
 
Datum: 12. března 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: no jo, ale ten je vhodný spíš na lamely s korkem, na ferodo by bylo lepší použít olivovej extra panenskej, ne? :-D
 
 
Datum: 12. března 2015 20:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17935    
Na lameli jeďyně slunečňycovej , tak přesně !!
 
 
Datum: 12. března 2015 20:15
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U ferodo lamel je asi celkem jedno co tam dáš, hlavně to musí být převodový olej určený pro motorky. Já tam třeba mám Repsol Moto Transmisiones 10W-40 http://www.oleje-shop.cz/repsol-moto-transmisiones-10w40-1l a spojka funguje bez problémů ;-)
 
 
Datum: 12. března 2015 20:13
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do seriáku můžeš dát v pohodě PP80, já teda dávám 80W90 minerál a do lepších motorů 75W90 GL-4 full-syntetic
 
 
Datum: 12. března 2015 10:48
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Já tam mám klasický PP 80 a spojka neklouže ani nelepí. ;-)
 
 
Datum: 12. března 2015 6:30
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
já přesně nevím kolik. ale mám motor bez uprav s 5. vybrusem. měl by točit kolem těch 6500
 
 
Datum: 11. března 2015 21:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17933    
Taky bych se primluvil aby byl urcen pro mokrou spojku jinak ti to tu spojku zalepi jak hovad...
 
 
Datum: 11. března 2015 20:58
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik ti motor točí?
 
 
Datum: 11. března 2015 18:21
 
 
 
 
Jméno: Jawa 350      IP: uživatel14748    
Dobrý den koupil jsem si Jawu 350 639. Tak jestli byste mi poradili jaký olej mam nalít do benzínu a v jakem poměru. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2015 16:27
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:50 je akorát, i 1:60 se dá, válce to umaže, ale už může být problém s mazáním středových ložisek. Co se olejů týče, ať má alespoň API-TC, vyvaruj se olejům určeným výhradně pro zahradní technku
 
 
Datum: 10. března 2015 16:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17923    
Vyrobce jawa doporucuje mogul tsf v trochu vrazebnem pomeru 1:50...takze neni o cem dyskutovat pokut to uz mas po zabehu
 
 
Datum: 06. března 2015 19:35
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Ahoj, stáhni si příručku k motocyklu ;-) dobrá rada ......
 
 
Datum: 06. března 2015 19:28
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
celou dobu, co jsem měl tento motor jsem jezdil mogul ts, nebo tsf v poměru 1:50. zkoušel jsem i 1:60, ale tam už musíš být velmi pečlivý v odměřování (o pár kapek míň a máš tam 1:70.....) a bylo to v pohodě. ale na 1:50 jsem naprosto bez problémů najel 33000 km bez poruchy a bez opravy. důležité je nastavit dostatečně bohatou směs na volnoběhu.
 
 
Datum: 06. března 2015 18:05
 
 
 
 
Jméno: jawetta      E-mail:      IP: uživatel17890    
Ahoj, mám Jawettu po GO. Motor ve volonoběhu krásně šlape a chytá bez problémů. Problém mám s výkonem. Když zařadím dvojku, má strasně melej výkon a dusí se. Nevím, čím by to mohlo být. Napadá mě plováková komora, nebo špatné spalování. Jako olej používám M2T v poměru 1:25. Je ale zvláštní, že po ujetí asi 12 km byla nová svíčka (Brisk N15C) plná karbonu. Předem díky za rady! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2015 23:44
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Stejný problém jsem řešil jak na mém stadionu, tak na otcově nedávno zakoupené jawetě. Moc oleje v benzínu(viz karbon na svíčce, pokud jsi z toho neudělal motor na převodový olej provalením simerinku na klice :-) ). Od dob socialismu se asi oleje trochu změnily. Když mažu 1:25(nebo podle výrobce těch bláznivých 1:20(viz jawa 175/356)) mám přesně ten samý případ, ale s 1:33 není problém(na stadionu takhle jezdím už od šesti let, a nejsem si vědom, že by to motoru nějak vadilo(v klice mám nahoře klasický pouzdro, každodenní provoz ve stylu sebevrah již 16 let :-)), do chorvatska to dojelo v pohodě, nazpátek taky a stále jede jako šílenej(kromě začínajícího cinkotu pístního čepu, ale vzhledem k nájezdu to považuju za standard))
 
 
Datum: 08. března 2015 23:44
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
takže je to standartka s 12mm? a jaká je hodnota té trysky? filtr je s původním trychtýřkem a drátěným sítkem? v jaké poloze je jehla? Válec je po výbrusu? Předstih je správně nastavenej? Vejfuk je vyčištěnej?!
 
 
Datum: 24. února 2015 14:49
 
 
 
 
Jméno: jawetta      IP: uživatel17890    
Karburátor je tam původní Jikov 2912 N-11 a tryska taky
 
 
Datum: 23. února 2015 15:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
může bejt moc bohatá směs... odladit směs na jawettě je totiž celkem písemka, taky mě to chvíli trápilo... co tam máš za karburátor, filtr a trysku?
 
 
Datum: 23. února 2015 15:54
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17384    
Dobrý den. Nevíte někdo jak zkontrolovat zda se mi maže malotraktor tz4k14? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Sání do čerpadla je vpoho? může být porušen přívod do toho čerpadla od sítka nebo nevim jak to tam je udělaný. Jsou to jenom poznatky z jiných motorů
 
 
Datum: 18. února 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
redukční ventil?
 
 
Datum: 17. února 2015 13:06
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17384    
Nevíte náhodou jak se može pokazit čerpadlo na olej,když se tam nedá nic moc pokazit a nečerpá olej.
 
 
Datum: 14. února 2015 15:38
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nejspíše to je na go. může být čerpadlo v háji,ale spíše vymačkané (šály) těsnění na klikovce,prostě někde ten olej uniká než doteče nejvejš. Jedině rozdělat -kdo to zná
 
 
Datum: 10. února 2015 20:21
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17384    
Akdyž mi to nemaže čím by to mohlo byt.
 
 
Datum: 10. února 2015 19:55
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jak psal první kolega když to vytéka nahoře u ventilů tak to k pístům dotlačí také. Nevím jak by se to nechalo zkontrolovat protože to setřou stírací kroužky
 
 
Datum: 10. února 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17384    
Já jsem myslel jestli nevíte někdo jak zkontrolovat zda se maže píst.
 
 
Datum: 10. února 2015 18:40
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Tak jsem to špatně pochopil omlouvám se. A naftový dvoutakt jsem také neviděl. To má ztrátové mazaní?
 
 
Datum: 10. února 2015 18:02
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel17781    
jirko asi jsi nikdy neviděl tz4k14,to je totiž naftovej dvoutakt.../a podle čeho soudíš že se nemaže?jestli je tam dost oleje ve skříni tak by neměl být problém
 
 
Datum: 10. února 2015 10:20
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Tak jestli to je 2t tak to maže olej co leješ do benzínu. Nevím co by tam bylo za jiný problém
 
 
Datum: 09. února 2015 20:09
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17384    
Já mám ale 2T TKačko.
 
 
Datum: 09. února 2015 15:48
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
sundáš víko na hlavě pro ventily a pri nastartovaném motoru z vahadel musí jit olej......pak máš možnost vytočit tlakové čidlo a dát tam manometr a vidíš kolik tlačí.............
 
 
Datum: 09. února 2015 8:37
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, potřebuju poradit jakej olej do předních vidlic na čz 175/477. předem díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2015 22:05
 
 
 
 
Jméno: Ringo      IP: uživatel17803    
Dej tlumičový,patří tam..
 
 
Datum: 22. ledna 2015 22:05
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, projel sem motorkáře atd ale zrovna o 477 sem nenašel nic a do kejvaček taky říkal každej něco jinýho
 
 
Datum: 14. ledna 2015 17:31
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pořád dokola, stačí hledat... na jawamanii zrovna týdnem, pokud si chceš pročíst delší teorii. Stručně v praxi, tlumičový a motorový v poměru 1:1, 120 ccm do každé vidle.
 
 
Datum: 13. ledna 2015 22:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17763    
Pro zajimavost uvedu ze do kejvy provozovanou v tropech vyrobce doporucoval vyrobce smes tlumicaku a motoraku bez jakehokoli oznaceni...proste dej tlumicak a hotovo
 
 
Datum: 13. ledna 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17763    
A cemu nerozumis ..hustoty oleju jsou jasne nejhustsi jsou laidsky prevodove motorove a nejridsi tlumicove...pokut znacku valvoline..je supr a odskousena z mtx
 
 
Datum: 13. ledna 2015 21:55
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc za radu chtěl sem tam dat fritovací :-P
 
 
Datum: 13. ledna 2015 15:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17763    
Tlumicovi
 
 
Datum: 13. ledna 2015 10:46
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17771    
Ahoj,když jsem skládal motor a dával nova ložiska,tak si nejsem jist jestli jsem na klikovce jedno namazal.Vím že pravé určitě i obě gufera ale nejsem si jist jestli jsem to jedno primazl.Nové byli mastné .A tak se chci zeptat jestli to bohatší smes oleje zvládne namazat ? Mam mít obavy o to a nebo si to směs uz bude mazat ? Děkuji moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2015 8:55
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17774    
Díkes :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2015 8:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
neřešit, pro klid v duši to můžeš před startem trochu "uchcat", ale stejně to nemá význam... hned po nastartování to ložiska stejně vypláchne...
 
 
Datum: 12. ledna 2015 20:17
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17771    
Čauky,když dam nové ložiska na kliku,nemusím je mazat že ? Děkuji... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2015 15:35
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17771    
Nejsem si jist jestli jsem ložisko namazal když jsem dával gufera ale gufera mazana byli
 
 
Datum: 12. ledna 2015 15:35
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17771    
Právě že motor už je složen a vím že jedno ložisko na klice jsem namazal ale druhé ne.Vim ze byli nové mastné ale nevim jestli se tím mam nějak zaobírat...
 
 
Datum: 12. ledna 2015 15:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Doporučuji při skládání buď špetku vazelíny nebo pár kapek motorového oleje do každého ložiska.
 
 
Datum: 12. ledna 2015 15:11
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10988    
Zdravím mám problém s krosovou cz 125, motor mi bere převodový olej,na volnobeh se zvyšuje volnobeh. Motor jsem před zimou rozebral zabrousil kartery, dal jsem ho červený tmel,2 brite gufero a stejné mi motor bere olej. Nemáte s tím malou zkusenost , zda li by nemohl bejt prasklejl karter a jak by se to dalo z jistit. Děkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2014 21:26
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
zkus este prohlednout kartery klikoveho prostoru jestli nekde neni nejaka prasklina ci co..
 
 
Datum: 30. prosince 2014 21:26
 
 
 
 
Jméno: Rudy      IP: uživatel17738    
Zdar. Jakej máte názor na mazání do benzínu na 250/559 ke speciálu Castrolem POWER 1 racing 2T? Pojedete to líp, když je to plná syntetika? Jak to bude s poměrem když se u castrolu uvádí 1:50? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2014 20:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15647    
Když jsem před řadou let začal dělat motory,vyškraboval jsem desítky let staré vrstvy karbonu a utvrdil jsem se v tom,že m2t už nikdy. Ale jak šli roky,člověk se přiučil. Není zlato vše co se třpytí. Syntetika je sice kvalitní olej,ale nesmí se zapomínat na koncepci motoru. Když je to postavený postaru a mělo se to mazat minerálem,tak tam nebudu lejt syntézu,motoru to nepomuže,jen to peněženku vyjde dráž... někdy to navíc muže udělat neplechu... když je možnost,kupuju lepší minerály za lepší ceny,když to nejde,tak prostě vemu olej co mam do pily a zahradní techniky (minerál)a nebo na pumpě koupim půllitru či litr M2T (raději API TC)... do péráka to leju už dlouho,do pařeza taky a co jsem fichtla předělal na 60ccm "seriovku" s obyč dvoukroužkovym pístem,tak to leju i do fichtla,co točí 7500 ot/min a taky dobrý... navíc v oleji nehledej kámo výkon ... olej je tam proto aby mazal ... a tyhle mašiny se neptaj jestli byl olej za 80,- nebo 360,- ale ptaj se,jestli ho je dost...
 
 
Datum: 28. prosince 2014 20:37
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel14954    
mazací poměr se řídí nařízením výrobce agregátu a ne výrobcem slizu!!!!!! syntetický olej sice existuje, ale tahle srágorka to určitě není i když to je na flašce napsaný. všechno mažu lacinou minerálkou a nic nezadírám. a že by mi to nejelo dobře si nemyslim.
 
 
Datum: 28. prosince 2014 9:24
 
 
 
 
Jméno: jiří-cz      IP: uživatel15512    
Co furt serete do těchto motorů plnou syntetiku to už je na palicu. Chcete říct, že to líp maže? Když tam jsou pouzdra tak syntetika to nepromaže!!!!!! Potom nové oleje rozpouští usazeniny a ty působí jako šmirglpapír a ničí motor. musel bys tam dat filtr. Olej Divinol Classic vysoce kvalitní motorový a převodový olej je vyroben pro motory 60. do. 80 let min. století. Divinol Speedy je pro motorové, převodové a nápravové oleje pro veterány. adresa APM Automotive s.r.o. Nádražní 104, Kdyně, http://www.apm.cz webschop webcat.apm.cz je to sice do aut. 25pět prodejních míst v republice. neni to reklama já snima nemám nic společnýho, pouze jsem to našel. Když tam budeš dávat M2T nic nezkazíš. aspoň občas. Čau
 
 
Datum: 28. prosince 2014 9:17
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Hazeni perel svinim. Navic je vrsek ulozen na bronzu, takze i tak potrebuje oleje vic. Za me radeji vic "horsiho" oleje...
 
 
Datum: 26. prosince 2014 17:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17735    
Pojede to hur protoze to zadres ...lepsim olejem neziskas nic naz ze se ti nebude moror zanaset karbonem...proste mazat vsim co je po ruce ale 1:33 jak predepisuje vyrobce motoru..borci na jawamai ti to vysvetli...
 
 
Datum: 26. prosince 2014 12:21
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
čau měl bych trošku hloupější dotaz, :-) jak je to u mazání 4-taktů? např u jawa 500 ohc jsem si všim že vede mezi žebra válce nějaká hadička s olejem. a nebo jak se maže např motor ze škody? (105,120,...) díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: Jirka AJS      IP: uživatel17754    
Maze se jen vnitřek,aby olej nešel nad píst a nespaloval se tam maji pisty stiraci krouzky které ten olej setrou zpátky do vany. Kdyby tam nebyly nebo byly poškozené nebo optrebovane tak bude motor modré kouřit a bude ubývat olej. Takzvané to bude zrát olej.
 
 
Datum: 09. ledna 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
takže se tam maže pouze spodek kde je vana? (myslím pod pístem) nebo i tam kde se spaluje atd..
 
 
Datum: 05. ledna 2015 20:08
 
 
 
 
Jméno: Jirka AJS      IP: uživatel17754    
Pokud te zajímá pouze jak se maze válec,potom je to mlhovinou od odstriku,jak se točí klikový hřídel. Olej vytékající z ojnicnich ložisek se rozstrikuje a tím se vytváří mlhovina a ta maze vše co je uvnitř bloku,tedy válce,pístní cepy,pokud je v bloku tak i vackovou hřídel.Stačí takhle vysvětlit? Pokud by jsi chtěl ještě něco vědět tak napis.
 
 
Datum: 04. ledna 2015 19:57
 
 
 
 
Jméno: jiři-cz      IP: uživatel15512    
Čau, my jsme měli Jawu 350 SV 1936 a ta měla rozpůlenou nádrž. Do jedné půlky benzín do druhé olej. Plus olejový filtr. Vyměnil jsem ji za Jawu 350/640 protože bych předělání do původního stavu nezvládl finančně a tak ať dělá radost nynějšímu majiteli. Stejně má s tím problémy. Jsem s ním ve styku. My jsme u ní měli sajdu. Byla předělaná a tak originální díly chybí.
 
 
Datum: 28. prosince 2014 9:30
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17709    
šmarjá čerpadlo si saje olej z vany nebo nádrže a tlačí jej tzv. kanálky v bloku motoru a některých dalších dílech (kliková hřídel, hlava, vačky atd.) na příslušná místa (kluzná ložiska). Pomocí trysek jsou pak tímto tlakovým olejem ostřikována i další místa (např. píst, válec, rozvodový řetěz nebo převodovka u motocyklů). Někdy je ten tlakovej rozvod využitej i pro další funkce (např. napínání rozvodovýho řetězu). 1)napiš http://www.google.com 2) do vyhledávání napiš "mazání motoru" 3) klini na obrázky 4) styď se za svou lenost
 
 
Datum: 09. prosince 2014 17:05
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
jo to vím že u motorů škoda atd to má vanu a olejové čerpadlo ale mě zajímá kam ten olej pak putuje aby se to ve válci mazalo jinak díky
 
 
Datum: 09. prosince 2014 13:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17707    
Proste u 4 taktu musi mit motor samostatny okruh mazani hnany cerpadlem a u osobnich aut si vyrobci ulechcili zivot a udelali misto nadrze vydute dno motoru alias vanu ze ktere cerpadlo saje..u drobecka 500 ohc uz v ramu na vanu neni misto proto sla nadr pod sedlo a cerpadlo saje prez hadice
 
 
Datum: 09. prosince 2014 2:10
 
 
 
 
Jméno: jirka23      IP: uživatel1434    
Zdravím, mám dotaz, měním pouzdra v předních tlumičích na kejvačce 250ce a na netu nabízeji uplně jiná spodní pouzdra než jsou originální,http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pouzdro_pr_vidlce_jawa.html origo jsou z bronzu a delší odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2014 23:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
je to inovace... buď si koupíš tyhle dostupný, nebo potrápíš nějakýho soustružníka a necháš si je vytočit...
 
 
Datum: 19. listopadu 2014 23:00
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, jaký olej do motoru je do pionýra nejlepší? Syntetika, polosyntetika nebo minerál? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2014 12:44
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel17076    
Jenom draci a rebelové jako Jakub Muller ,já a jiní jezdí na nejkvalitnější polosyntetický olej do motorových pil STIHL který se ředí 1:50 a skoro nedýmí :-)
 
 
Datum: 09. listopadu 2014 12:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17619    
Do motoru (převodovky) patří olej převodový,minerální,PP80,PP90 a podobně... Do benzínu minerální dvoutaktní olej.
 
 
Datum: 08. října 2014 17:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Kvalitní minerál.
 
 
Datum: 08. října 2014 16:36
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec co všechno se musí udělat se starou sářečkou která dlouho nejela aby zase fungovala ? slišel jsem že v tej svářečce má byt někde neco v oleji. je tam jen tlačíko vipnou a zapnout žadne kolečko na štelování jak se taková svářečka šteluje díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2014 20:01
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
a jak ho asi separuje když ta svářečka žádnou pracovní zem nemá? martin to píše správně, původní zem připojit na PE..
 
 
Datum: 08. října 2014 20:01
 
 
 
 
Jméno: sumař      IP: uživatel14454    
Marťas musí zapojit vše pokud máš chránič tak kup zástrčku 5kolík a separuj modrej se žlutozeleným když nemáš chránič kup 4 kolík a spoj zemění a střední vodič
 
 
Datum: 02. října 2014 19:04
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
ještě dodatek: máš-li doma soustavu TN-S a použitý chránič, vynech ze zapojení nulák - to je ten modrý s označením N a zapoj jen PE - žluto zelený. hm, raději to tak udělej rovnou.
 
 
Datum: 02. října 2014 8:17
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
to je normální 4-kolík bakelit, vem novou klasiku, bakelit sundej a fáze napoj na fáze, zem a nulák propoj dohromady. ze starého kabelu vedou 3 fáze a sdružená zem-nulák, kterou napojíš na ty dva kolíky co nejsou fáze.
 
 
Datum: 01. října 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
http://1url.cz/M4Rz tady je odkaz na orazek z netu takovou má koncovku ta svářečka něaká redukce na 5 kolík asi nebude možná
 
 
Datum: 01. října 2014 17:34
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kespr! Ten 3 kolík vyfoť taky! Toš tak.
 
 
Datum: 01. října 2014 16:06
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
ok mám to u sousedky jak se tam dostanu tak vyfotím a stejně mám ještě jeden problém doma mám zásuvku na 5 kolík a tam je 3 kolík
 
 
Datum: 01. října 2014 15:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17605    
Třeba maj nějakou starou Triodinu. Známej to měl a bylo to jak almara. Když ji pwk dali do šrotu,tak si za tu měd koupil simsona :-D
 
 
Datum: 01. října 2014 6:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V oleji bývají též transformátory...to se ale týká spíše větších zařízení.
 
 
Datum: 01. října 2014 4:53
 
 
 
 
Jméno: Pichacka      IP: uživatel17414    
V oleji sou stary kompresory... kvuli chlazeni? radsi nahod foto je to nejaky divny
 
 
Datum: 30. září 2014 19:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, v oleji tam nebude nic. Jestli dlouho neběhala, tak bych akorát sundal dekl a vyfoukal jí kompresorem plus kontrola elektroinstalace. Jestli nemá štelování, tak jede furt naplno...
 
 
Datum: 30. září 2014 15:11
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, uvažuji o montáži oilmasteru na jawu 638. Řeším umístění nádržky na olej. Nikde jsem nesehnal žádnou originální nádržku. Proto jse přemýšlel kam nějakou nejlépe umístit. Napadlo mě nechat na zakázku vyrobit plastovou nádržku, která by se zasunula do levé kapsy motocyklu, která je určená pro cajk. Jediná podmínka montáže by bylo dole provrtat kastlík na hadičku k oilmasteru. Myslíte že by o ně byl zájem? Jelikož mi na zakázku nevyrobí jednu tak mě zajímá váš názor. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2014 20:16
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
Mohl by sis jí nechat vyrobit třeba z plechu dobře jí zavařit a sváry pocínovat.
 
 
Datum: 23. září 2014 20:16
 
 
 
 
Jméno: Olej      IP: uživatel12679    
Zdravím, můžu dát do pionýra Mogul Trans 80W 90? Jaká je to specifikace? Nebude to škodit bronzovým futrům v převodovce, vím že nějaká rozpouští bronz? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2014 16:58
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
GL4 je OK
 
 
Datum: 24. září 2014 16:58
 
 
 
 
Jméno: Olej      IP: uživatel12679    
A GL4 teda nic v pionýru neudělá?
 
 
Datum: 23. září 2014 19:21
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15183    
nezáleží jestli je to 80w90, ale na tom jestli je to GL4 nebo GL5, protože GL5 ti futra rozpustí a 80W90 se dělá v obou verzích
 
 
Datum: 22. září 2014 20:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17584    
Nic se nestane mam ho v mustangu 5 let a chodi
 
 
Datum: 22. září 2014 12:19
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   

       

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.03.2015 15:15:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu