slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
zdar Draci,, cele prázdniny bude sesa makat i když je totálně bez paliva a ma totální problém s časem,,,, v záři se budu muset asi věnovat jen rodině, děti už začínají větu, táto a proč,, takže záři bude asi zavřeno a to hermeticky :-( a ke všemu sesu čeká životní rozhodnuty a tak od záři začne asi ten pravej rokendrol :O)
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:
























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Nesqvik      IP: uživatel17415    
Ahoj draci.. Máte nějaké zkušenosti s repasí respektive spíše s výměnou těch převlečných matic? Tlumiče začli tlouct a blilo to olei vrchem.. Od kolecka jsem zjistil že by to mohli být ty matice.. Tak jestli s tím někdo nemáte zkušenost, třeba na co si dát pozor atd.. A jestli tam nejsou ještě nějaký filce. Jedná se o motocykl Jawa 350/354(04) (1958) Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: včera 21:26
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci.. Nalil jsem do Jawy 350/354 do předních šavlí tlumičovej olej a jel sem se projet.. Ale olej začal při protlumení vytékat z pod těch červenejch krytů tlumičů.. Ze spoda jsem to měl pěkně utěsněný .. koupim si tam ještě ty těsněníčka.. ale nechápu proč to začlo chcát z pod těch krytů .. ono je tam taky nějaké těsnění? Nebo jak to tam je? .. Díky moc draci! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: včera 21:27
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik      IP: uživatel17415    
Díky moc :-)
 
 
Datum: včera 21:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Jsou tam ty těsnící převlečné matice, asi budou v háji.
 
 
Datum: 20. července 2014 21:15
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
zdar draci jakej olej použít na namazání předních teleskopů? diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2014 17:48
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
ok dik
 
 
Datum: 20. července 2014 17:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Jestli se bavíme o fichtlovi, tak to namaž vazelínou, třeba grafitovou.
 
 
Datum: 20. července 2014 17:44
 
 
 
 
Jméno: lukin97      IP: uživatel17211    
zdar draci, můžu mazat převodovku fichtla olejem Mogul Trans 80W-90H (1 l)rn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2014 12:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
samozřejmě
 
 
Datum: 06. července 2014 12:25
 
 
 
 
Jméno: lukas1997      IP: uživatel17211    
Zdar draci, mám dotaz, poprvé skládám motor a vše je plně vyluxované a čisté, když ho skládám, mám ho něčím mazat? (co a čím mazat ...) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2014 19:51
 
 
 
 
Jméno: lukas1997      IP: uživatel17211    
ok, díky
 
 
Datum: 04. července 2014 19:51
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
Já bych to mazání při skládání tolik neprožíval. Lamely namoč přez noc do oleje, potom motor slož nalej tam převodovej olej a truchu motor protřepej - výsledek bude stejnej a nebudeš zasranej jako jetel. Taky nevim proč by se měla matlat vazelína na gufera, když se ta vazelína po zahřátí motoru stejně rozteče.
 
 
Datum: 02. července 2014 18:18
 
 
 
 
Jméno: lukas1997      IP: uživatel17211    
ok, děkuji za odpověď
 
 
Datum: 30. června 2014 23:45
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Když ho skládáš tak nejprv namazat ložiska na kterých bude klikovka motorovým olejem,potom namazat převodovkové ložiska převodovým olejem a namazat i startovací hřídel a převodové kolečka. Nakonec namazat gufera vazelínou,namazat spojkové lamely čistým štětcem a převodovým olejem, namazat taky řetázek, potom píst,válec,kroužky,čep a to je všechno.
 
 
Datum: 30. června 2014 23:15
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Zdarec. Je lepšie liať do 175/477 so zapojeným čerpadlom , M2T alebo Mogul TS ? Aké máte skúsenosti s tým Mogul om ? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2014 14:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to jedno.. hlavně aby to bylo řídké... hustý olej to pobere špatně..
 
 
Datum: 29. června 2014 14:04
 
 
 
 
Jméno: dotaz      IP: uživatel16049    
Muzu michat do benzinu m6AD mogul sae 40? pincek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2014 9:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17358    
zmam pána co jezdí na letite zasoby motraku v 21 pio a je pravda že přiznavá že luf čistí 1 za sezonu ....jinak pokud ti prostě doma zbyl odjel bych ho ....byt je to už překonane řešení
 
 
Datum: 29. června 2014 9:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
nelilo se tam M6AD ale M6A , já jsem asi jednu sezonu jezdil na M7ADSIII a přišlo mi to lepší jak M2T :-D
 
 
Datum: 23. června 2014 23:14
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok aby jsem to uvedl na pravou míru, ano ve své době se M6AD používalo i do dvoutaktů, nic méně prioritně je to olej do 4T, což sebou nese spostu zbytečných problémů (zapečený kroužky, zanešená svíčka, blbě napmazané horní pouzdro ojnice) prostě je to podstatně rychlejší cesta ke generálce
 
 
Datum: 23. června 2014 16:54
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Jo můžeš, tenkrát nic jinýho nebylo a konstruktéři s tímto olejem počítali. Ale proč bys to v dnešní době dělal? I to M2T co tam patří je levnější. :-D Spíš v tom vidím provokaci a pokus rozpoutat "flame" na pokecu ...
 
 
Datum: 23. června 2014 15:25
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M6AD je olej do 4T benzínových a naftových motorů ne do 2T
 
 
Datum: 23. června 2014 14:47
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
když mám na mustangovi tyhle tlumiče http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zd_tlumice_cr_komaxit_2ks.html cca 5 let staré tak když jedu ve dvou zátěž tak 130kg tak sou na doraz zmáčklé .. kdybych tam dal novej olej bylo by to tvrdší? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2014 17:42
 
 
 
 
Jméno: jkl      IP: uživatel17314    
To je klasika - kámoška měřící přes 180cm a jsme taky sedlý na dorazu. Holt je to pro jednoho nebo pro dva lehký.
 
 
Datum: 13. června 2014 17:42
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel16806    
On to blbe pochopil a myslel +130kg jeste spolujezdec... Ne 130kg celkem jak asi bylo mysleno. K tlumicum - jsou nadoraz ty tlumice anebo jen sedi kolo v blatniku? Pokud sedi kolo tak nejsou mekky ale kratky. Ja mam tlumice origo a taky kdyz si prisedne holka propadnou se uz skoro nadoraz. Kolo o blatnik nedre ale uz dost drncaj. Takze bych to videl jako normalni asi. A do kopce to taky sotva jede...
 
 
Datum: 12. června 2014 22:28
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Jezdili jsme na mustangu ve dvou (2x 80 kg) a jezdil normálně. Takže 130 ještě není tak moc.
 
 
Datum: 12. června 2014 21:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17312    
a 13?0 kilo je na fichla docela raketa na že to nepojede ale ikdyš dáš jine tlumiče porat tomas přetíženi ....tzn bude se to kroutit jako svina protže tvrde perování vše přenese na ram který je 50 LET STARÝ.... proste 50 takove ježdení snese jen krátkodobě
 
 
Datum: 12. června 2014 20:07
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
musíš použít jiné - tvrdší pružiny, nebo je nastavit, olej tento problém neřeší - hustší olej = větší útlum a ne větší nosnost
 
 
Datum: 12. června 2014 8:05
 
 
 
 
Jméno: Dominik Pavlík      IP: uživatel17297    
Čaute draci, rád bych se zeptal jestli někdo nevíte kolik se vejde oleje do převodovky Jawa 23 a jaký dáváte? PS: jen tak pro zajímavost :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel14898    
Já dával Mogul SAE - 80W a nemám problém. Vejde se ho tam 0,4 - 0,5 l
 
 
Datum: 09. června 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Cca 0,5l. Klasický PP80 nebo 90 je vhodný.
 
 
Datum: 09. června 2014 16:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel13885    
Zdar, mám dotaz ohledně ČZ 125/476.1 (verze s olejovým čerpadlem). De o to, že mi chybí to čerpadlo a nevím jestli tam mohu dát ze 175. čerpadlo na 125 se dá sehnat obtížně, ale to na 175 o dost lépe. Předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2014 11:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17268    
ju ze 175 tolik by vadit nemlo ono to stejne davalo kolik od po meru 1ku 100 do 1 ku 20 ..... ale jen da praci ten okruh vychyta musí nekam chytnout petku a nadrž ešto odjet s namixovaným benem zatim co ti čerpadlo bude sat z nadržky do petky abys mohl změřit zdati čerpadlo dává rozumnej poměr oleje nejni zavzdušnene atd
 
 
Datum: 03. června 2014 11:42
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenom bude trošku víc přimazávat,nepatrně, ničemu to vadit nebude, obráceně by to bylo asi horší. Ale jinak se to dá na tom čerpadle seřídit množstvím a tloušťkou takových podložek, který určujou délku zdvihu pístu olejového čerpadla, dá se to dohledat na internetu
 
 
Datum: 03. června 2014 1:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo mužeš.. ničemu to nevadí. ono čerpadlo je uplně stejné.. je jen jiná kladka ale ze 175 na 125 klidně
 
 
Datum: 02. června 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Poradil by mi někdo kde mám hledat problém proč mi nesvítí světla a ani netroubí ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2014 13:50
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bude bohatostí směsi..
 
 
Datum: 01. června 2014 13:50
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17262    
Dráty, cívka, žárovky, přepínač.
 
 
Datum: 01. června 2014 13:00
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci mám dotaz na ty co se pohybují delší dobu v ladění motorů. Četl sem forum na motorkářích o olejích do 2t. Někteří nadavají na M2T někteří si ho zase vychvalují. Tak jak to vlastně je ? Děda dává M2T do motorovky křovináku a nepříde mi že by to tomu motoru ublížilo. Takže kde je pravda ? Lepší draší nebo stači M2T např pro čz 477.rnDíky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: kenadys      E-mail:      IP: uživatel17411    
Mě M2T bohatě stačí do mý jawy21 a jezdí sice mi kamarád říkal že málo maže ale já jsem sním spokojený.
 
 
Datum: 14. července 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Michale špatně čteš, já nemám olej s ricinem, ale ricin do směsi přidávám sám. Jinak kvůli vůni ti opravdu není :-D
 
 
Datum: 14. května 2014 6:15
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
Marquee co mas za olej s ricinem je pravda ze to po tom hezky voni?
 
 
Datum: 13. května 2014 22:35
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17184    
Hele M2T s API TC bohatě stačí do všeho českýho,ta norma API TC posunula m2t úplně někam jinam... leju to do všeho co mam doma a je mi to putna ... co jsem měl motory po GO a po repasích tak sem jezdil oleje polosyntetický i pak lepší minerály jako třeba Motul 100,TSF (tenkrát to byl ještě minerál) a do upravenýho fichtla jsem pral Motul 700,ale teď jednotně tankuju do 20L kanystru,naředim asi 1:35(no jak mi ujede ruka) s tim lepšim m2t a leju to do péráka,do pařeza,do fichtla a někdy i do motorovky... zatim jsem neraf ani lehce upravenýho pio co točí k 8000 ot/min ... ale M2T s API TB či TA bych nenalil do ničeho,to je sračka všech sraček... ono stejnak jsou to recykláty sraček,ikdyž fa Mogul se dnes snaží ty oleje dostat někam jinam než kde byly a tvrdí,že jsou to už kvalitní oleje,vylepšený technologie a bla bla .... takže těžko říct ... pokud nelžou ,tak rozdíl mezi dnešním M2T s API TC a třeba nějakým minerálním Castrolem je barva a cena :-D Tak si udělej obrázek jakej chceš.... důležitý je,dávat do benzínu dvoutaktní olej v dostatečnym poměru.... tě pic
 
 
Datum: 13. května 2014 10:09
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak že v původních strojích mažu TSF a nový nebo upravený motory plnou Syntetikou s příměsí 3-5% ricinu :-D
 
 
Datum: 13. května 2014 6:36
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele asi tak TSF je dobrá volba, prostě zlatej střed. Plnou syntetiku bych do toho nelil pokud to nemáš po GO. Dost se stává že po použití plný syntetiky se rozpustí staré karbonové usazeniny a prostě to zadřeš na klice, TSF ty srágory rozpouští taky, ale pěkně pomalu. Časem to motor krásně vyčistí. A cena je víc než příznivá.
 
 
Datum: 13. května 2014 6:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
ani mi tak nejde o to jak to maže , protože ve většině strojích mám stejně motory před smrtí , ale o to že z M2T jsou všude kolem výfuku sračky,vejfuk na babetě tetka prošťouchávala každej tejden když nemohla dojet domů,byl ucpanej hroudou z karbonu od M2T.Dám olej kterej je asi o 50,- dražší (stejně ten litr mám na půl roku) a dál to neřeším a nemusím čistit výfuk
 
 
Datum: 12. května 2014 21:58
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No M2t do těhlech stroju stačí bohatě si myslím taky jsou na tohle stavěný :-) ale jestly si koupíš o 4pětky dražší olej tak třeba budeš mít lepší pocit :-)
 
 
Datum: 12. května 2014 21:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dlouho jsem jezdil na mogul TSF, teď jezdim na nějakej červenej Castrol minerální. Bohužel doby, kdy jsem na dvoutaktu dával přes 10 000km za sezonu už jsou asi pryč, takže nemam přesný přehled, co přesně teď frčí.
 
 
Datum: 12. května 2014 20:58
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jaký minerál ? Já zajíždím píst na 477 M2T 1:40 a po 100 km už de v poho přiměrěnou dobu na plno. Píst sem dával protože někdo předemnou udělal výbrus a dal píst opačně takže asi každý zná následky. :-D
 
 
Datum: 12. května 2014 20:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Toto téma je zapovězené, ještě nikdy ho nikdo nevyřešil, a ani nikdy nevyřeší. Co člověk, to názor. Motory se řekněme nikomu nepřidírají ani na M2T, ani na plnej synťák. Každýmu to takhle jezdí zaručeně už 50000km bez poruchy. Jedni argumentují, že ty motory byly dělány na M2T, jiní argumentují tím, že dnes existují lepší oleje, tak proč používat M2T. Takže nečekej jednoznačnou odpověď. Na tohle ani jednoznačná odpověď neexistuje. Obě strany mají neprůstřelné argumenty, obě strany se pokud možno na konci debaty pohádají, a pak si stejně každý jezdí na to svoje :-D A já 477 mažu kvalitnim minerálem v poměru 1:50 a po prdeli......
 
 
Datum: 12. května 2014 20:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud to M2T má specifikaci API TC tak už by to nějak mazat mělo, ale osobně si radši pár desítek korun připlatím za lepší olej... já totiž musím nějak umazat speciála takže jezdím Motul 800 (500,- 1L) a liju do do všeho... třeba jen když si míchám do PETky benzín do ČZ tak dám nějakou polosyntetiku která se mi doma válí z dob kdy jsem se tím snažil mazat speciála a moc jsem nepochodil...
 
 
Datum: 12. května 2014 20:22
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
Zdarec, draci mám dotaz jakým způsobem mám vyměnit olej v předních teleskopech u Jawky 125 Dakar/Dandy ? Mají vypouštěcí šroub a nebo je musím od brejlí odšroubovat a potom ten olej z toho vylít?.. Děkuji za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2014 6:21
 
 
 
 
Jméno: Václav      IP: uživatel17190    
Zdarec, teďka jsem kompletně rozdělal vidlice na dandyně 125, myslím že budou totožné s dakarem. dole u osky kola je vypouštěcí šroub. ale tím se povoluje i celá vidlice takže ji můžeš stejně celou rozebrat což doporučuji. Na dně vidlice se totiž nahází ocelový písek(hoblinky), které nevytečou a je potřeba je propláchnout.
 
 
Datum: 14. května 2014 6:21
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stáhni si dílenskou příručku..mělo by to tam být... http://www.motorkari.cz/motokatalog/jawa/jawa-125-dandy.html#manualy
 
 
Datum: 08. května 2014 10:50
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel17157    
Zdar draci! Co davate mezi kartery? Silikon nebo papir? Ja jsem dal silikon a mam problem. 500 km po GO a svicka je furt mokra a cerna jak gumak. S karbecem jsem udelal uz uplne vsechno a nic nepomaha. Porad se to uchlastava. Pod pionyrem je na zemi mala louze, takze typuju ze silikon (samozrejme motorovy tesnici) sel srat a motor si taha olej z prevodovky. Kartery jsem srovnal na skle a vsechno jsem samozrejme dukladne odmastil... mate nejake zkusenosti a poznatky v teto problematice? Diky!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2014 21:09
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel1893    
tak dobre to dopadlo :-) kliku jsem daval na repas starou, ale nezdala se mi vydrena, tak snad bude ok. dik za tip. dneska jsem to natocil a uklidnilo me, ze z vyfuku neleti modry dym, ani to nijak po oleji nesmrdelo. takze jsem zacal odznova a rozdelal jsem karbec (tryska 68) znovu vsechno pokontroloval, profoukal ale halvne jsem zjistil, ze nemam jehlu uplne dole, jak jsem si myslel, ale o jedno vys... snizil jsem a vypada to ok. najel jsem na tom cca 10km a svicka zacina cihlovatet... uvidim jaky bude zitra studeny start, ale asi se to povedlo. nejde me do hlavy, jaky vliv ma prizvednuta jehla na volnobeh? silikon tesni ok. byl to plany poplach. olej mi trochu tece kolem startpaky, takze vymenim O-krouzek... moc nevydrzel. menil jsem ho samozrejme pri GO. diky za rady a tipy. mejte se draci!!!
 
 
Datum: 06. května 2014 21:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Má to svoje výhody i nevýhody. Že je motor z venku oblitý? Kravina, stačí to po zaschnutí odrolit. Že musíš něco drbat při půlení? Taky neřešim, mam odstraňovač těsnění. Pokud máte doma jenom fichtla, tak neni problém si koupit 10 těsněních mezi kartery, nebo pod dekl. Já opravuju co chvíli uplně jiný stroj, a tak nebudu shánět pokaždé jiné těsnění. Navíc na větších mašinách dost často papírové těsnění mezi karterama nebylo, poslední čízy a jawky 350 už byly z fabriky na silikonu, starší na hermetiku. Stadion taky neměl papír mezi karterama. Co jsem dával na silikon, tak nikdy ani nekáplo.
 
 
Datum: 06. května 2014 18:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17158    
No zrovna z tohohle důvodu jsem se naučil zabrousit si kartery a mezi jen mastnej papír...nic se nemusí loupat atd... a když děláš novej prototyp upravenýho motoru tak je to otevřený 2x - 3x za den a potřebuješ zkoušet,ne loupat silikon půl dne,pak vše odmastit atd... otevřu,zahodim papír,vyřešim problém,trochu to utřu,vrazim tam nový těsnění,zaklapnu,utahnu,nahodim primár,hodim těsnění,zaklapnu,utahnu,naleju olej a jedu...
 
 
Datum: 06. května 2014 17:51
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
nevidím v tom žádný rozdíl doporučuju papír a po silikonu motor vypadá hnusně a pak když ho chceš půlit tak to pak musíš zdrbávat jak ko****
 
 
Datum: 06. května 2014 17:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17158    
Když nejsem línej ta to papírový těsnění aspoň potřu olejem...jinak to skládam i s papírem na sucho a mezi blokama mi neteklo nikdy... mimojiné...nedával si na repas starou kliku ? Už hodněkrát se stalo, že klika už měla vydřený drážky od gufer a ničí gufera a nová gufera vydrží tak 500km a začne prolínat olej do klikový skříně...
 
 
Datum: 06. května 2014 16:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono to tak tragický neni. Silikon nanášim taky rovnou z tuby, je to uplně normální postup.
 
 
Datum: 06. května 2014 16:30
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud nemáš nějak hodně omačkaný kartery tak si dáš silikon na prsty, namažeš s nim papírový těsnění a to tam pak dáš, když vidim na internetu ty kluky co to mačkaj z tuby rovnou na motor tak mám pocit že sem v rusku, a pak když to ořezávaj :-D prasárna kalibru maximálného :-D a co musí bejt v motoru...
 
 
Datum: 06. května 2014 16:23
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, já dávám tenkou vrstvu silikonu pak papír a zas tenkou vrstvu silikonu, ale klidně stačí i ten papír pokud máš v pohodě kartery
 
 
Datum: 06. května 2014 15:27
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel17157    
Jeste upresnim, ze tento problem zacal az v posledni dobe cca 50-100km zpet. Stejne tak ta olejova skvrna. Jinak ten karbec jsem cistil, profoukaval, kdyz snizim malinko hladinu tak uz to nestiha ve vysokych, jehla dole, vzduch na plno a nedrzi to volnobeh. Chvilku to klape a pak se to uchlasta tak, ze to zdechne.
 
 
Datum: 06. května 2014 15:17
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci,nevěděl by taky někdo jaký mám dát poměr oleje a benzínu do motoru Minarelli AM6 (konkrétně Rieju RRX 50) při odpojeném přimazavání.V příručce nic nepíšou.Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2014 14:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kámošovi se na Huse WR125 po pádu někde skřípla hadička od oleje a zadřel, ale to je blbá náhoda no...
 
 
Datum: 02. května 2014 14:42
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Oilmaster je super, na čemkoliv jsem ho měl, tak jsem o něm nevěděl. Osobně neznám nikoho, komu se čerpadlo posralo. Všechno jsou to jen kecy jedna bába povídala.
 
 
Datum: 02. května 2014 14:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17135    
Přimazávání je výborná věc a na rozdíl od provozovatele nemusí umět matematiku aby zvolila vhodnej poměr...oilmaster je lepší ... jestli funguje tak ho používej, vyhneš se tak chybě lidského faktoru...
 
 
Datum: 02. května 2014 11:47
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moc díky. ;-) jinak JAWA_ceZetak to čerpadlo je nevypočitatelné radši se zpolehnu na sebe a budu míchat rovnou do nádrže,nerad bych hned kousl nový válec kvůli čerpadlu :-)
 
 
Datum: 02. května 2014 9:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17135    
Polosyntetikou 1:50 ,,, a nazdar tvá máňa ,,,
 
 
Datum: 02. května 2014 8:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16362    
lili bych tam 1.33 olej do motorovky ten se dobře vipaluje jinak ten motr už je asi ne jehlách a šlo by i 1 40 1 50 ale než to vyladíš lili bych víc a nepatrně ubíral ale poor olej do motorovky motrku huř maže u mustoše mi po brusu zahadně zmieli kruhy a proto ti radím to prostě přemazat dobrým olejem
 
 
Datum: 01. května 2014 17:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z jakého duvodu odpojuješ přimazávání?
 
 
Datum: 01. května 2014 13:38
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel14559    
zdar chlapi nevíte někdo náhodou na jaký motocykl je tohle kolo. http://motorky.bazos.cz/inzerat/34715418/rafek.php odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 22:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
veteranforum.cz
 
 
Datum: 27. dubna 2014 22:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
dej dotaz na veteramforum.cz tam budou 100% vedět
 
 
Datum: 27. dubna 2014 22:27
 
 
 
 
Jméno: marek štefek      IP: uživatel17095    
zdar draci prosím o radu jakej poměr do babbety 207 ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: tučo      E-mail:      IP: uživatel17124    
1:100 stači a nebo se do nadrže vysmol ale musis mit sračku tak nemusis davat vubec olej
 
 
Datum: 27. dubna 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17097    
tato babeta má kluné ložisko pod pístním čepem takže 1.25 na záběh a 130 normální provoz
 
 
Datum: 21. dubna 2014 10:51
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
Cao, chtel sem se zeptat ktery je podle vas lepsi olej bud mogul tsf nebo Valvoline MOTORCYCLE 2T ? Chci to do babetty :-) Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2014 7:51
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando já prostě ZVL ložiskům nevěřím od té doby, co se mi po pár hodinách provozu rozerval domeček.. Jinak jsem myslel rozdíl jako rozdíl celkově, nejen při použití v piomotoru :-)
 
 
Datum: 17. dubna 2014 7:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17074    
To jo,je v tech ložiskách rozdíl,ale poznáš ho jen když točíš nad 9 tisíc závodně...v seriovce nepoznáš rozdíl na životnosti mezi ZVL a SKF ... a s olejem taktéž... Plně dostačující je cokoliv nejlevnějšího s API TC...klidně i lepší m2t...nebo nejlevnější olej do pily... Nebo cokoliv co maže a spojí se s benzinem a následně pod pístem oddělí ... A v tomto případě to platí pro fichtla i pro čízu... S oleji s API TA a API TB nemám dobré zkušenosti a nedoporučuju je... API TB tak do péráka a nebo do kejvačky aby historicky voněli po m2t ...
 
 
Datum: 15. dubna 2014 18:54
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nezlob se na mě, ale mezi SKF a ZVL je docela slušnej rozdíl :-D
 
 
Datum: 15. dubna 2014 7:21
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
TSF je absolutní zbytečnost. jak rozdíl mezi ložisky SKF a ZVL. kup si obyčejnej v mototechně m2T červenej, stojí stovku, máš toho Litr, když mažeš 1:33 vůbec nekouří ani když to přeředíš tak jen trochu a maže stejně a hlavní je že nezanáší hlavu, výf. kanál a svíčku. jedinej olej kterej hodně kouří je mogul žlutej dvoutakt nebo červenej castrol ty při normálním ředění moc hulej
 
 
Datum: 14. dubna 2014 15:11
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi tak, taky jezdím na TSF, ale je to jedno..
 
 
Datum: 14. dubna 2014 7:22
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
neznám specifikaci toho valvoline, ale pokud má API TC, tak bych to neřešil a lil tam levnější, pochybuju že poznáš rozdíl jinde než v peněžence.. Na TSF jezdim už roky ČZ 175 a sem naprosto spokojenej..
 
 
Datum: 14. dubna 2014 0:01
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17065    
zdravím draci chtěl bych se zeptat jakej poměr oleje míchat do mej číci 175/477 která je po výbrusu olej budu mít mogul ts nebo tsf za odpovědí moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 20:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 20:39
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17065    
nn mám tam jehli a ten olej co jsem se tu psal můžu teda používat ?
 
 
Datum: 14. dubna 2014 17:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
jo no, jestli máš na ojnici bronzový pouzdro, víc než 1:40 bych nedával
 
 
Datum: 14. dubna 2014 15:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17069    
pozor aby tam ten borec eště neměl futro....
 
 
Datum: 14. dubna 2014 14:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V příručce pro ČZ 180 je uveden poměr pro záběh 1:33, po záběhu 1:40. 1:33 je pro záběh dostačující. Po záběhu dávam 1:50...
 
 
Datum: 14. dubna 2014 10:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17067    
poměr pro provoz urcuje vírobce motoru tj u čízy bych dal 1:25 čehokoliv ...jen nelej oleje do motrove pily a krovináku jejich motory jsou zatěžovány jinak a motor sice nezanáší ale take neumažou.....
 
 
Datum: 14. dubna 2014 8:44
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hmmm, uživatelská příručka?
 
 
Datum: 14. dubna 2014 7:24
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17065    
díky a po jakých kilometrech se to mění ten poměr a na ten mogul mi teda stačí začnout míchat těch 1:33
 
 
Datum: 13. dubna 2014 21:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Hranatý čízy zajíždim na poměr 1:33, kvalitní minerál...
 
 
Datum: 13. dubna 2014 20:55
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to do Pionýra po výbrusu míchal 1:25 .. a myslim že cajk! :-) .. Šlo by asi i 1:20 .. ale možná moc oleje už .. nevim .. já měl 1:25 .. ;-)
 
 
Datum: 13. dubna 2014 20:51
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   

       

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.07.2014 11:49:41 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu