slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
31,7 jsem na dovce,, asi tyden, uz se to nezvlada,, rafi si prala rekonstrukci kuchyne a ja sel az na hlinu v podlaze:-)  uz se to neda ukocirovat draci,sorac sesa
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama  |  Reklama  |  Pravidla       
Zboží:


























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci. Jaký je nejlepší 2T motorový olej na pionýra, aby se neusazoval, nenapaloval karbon? Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2017 14:18
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ano mám ji stále a čeká až na ní bude čas
 
 
Datum: 30. června 2017 14:18
 
 
 
 
Jméno: KJ      IP: uživatel19165    
Dotaz pro Marquee máš ještě tu světle zelenou 05ku co je nafocená na rajčeti? Hodila by se do pajkovy monografie
 
 
Datum: 29. června 2017 14:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Stando, trochu tě doplním.... ono rezivění koleček v převodovce umí způsobit červený Dextron, na který někteří jezdí. Kdybych neviděl na vlastní oči tak neuvěřím.
 
 
Datum: 05. června 2017 14:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19140    
Kupříkladu v nově vyvíjenym 70ccm motoru používám v převodovce dieslový motorový olej 10W40. Vše funguje přitom tam nemá co dělat. Vše dokonale čisté. Jak jsem psal níže,u seriovky bych se nezabýval ničím a nevymýšlel nic,co už je vymyšlené. Akorát zvyšuješ cenu provozu motocyklu,životnost zanedbatelně. To bych si za ty prachy radši dal kus pořádnýho 300G hovězího a dvě plzně k tomu ;-)
 
 
Datum: 02. června 2017 19:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19140    
Je řečeno,co mělo být řečeno. Již jsem nechtěl do tématu vstupovat,ale musím reagovat na Honzu. Proboha nerezavý kola v převodovce a čistej motor uvnitř snad musíš mít vždy když je tam olej. Náplní v převodovce především ovlivníš životnost primárního převodu jako celku (ozubení,řetěz,lamely) a zajisté i ložisek. Dále schopnost oleje vše umazat a udržet funkční spojku i na horkém motoru. U sebedražšího či levnějšího převoďáku nemuže nic reznout. To jedině to celý odmastit techničákem a nalejt vodu...
 
 
Datum: 02. června 2017 19:01
 
 
 
 
Jméno: PetaK      IP: uživatel19142    
A Repsol 2T tedy...?
 
 
Datum: 02. června 2017 17:55
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel19141    
Jezdím na eni i-ride scooter a pohoda motor čistej nekouří to a všichni řeší olej do benzínu ale i do převodovky dávám lepší např. total syntetický 75w-90 a otevřel jsem víko a vše čisty absolutně netklý bez koroze.
 
 
Datum: 02. června 2017 9:29
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel19138    
Litr TSFka za 120? Tak to je super cena. Každopádně hádat se nehodlám. Jak už jsem x krát řekl. Ano TSF je dobrý olej, ale prada je taková, že jsou lepší oleje za ceny, které nikoho nerozhodí.
 
 
Datum: 30. května 2017 5:44
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
TSFko jsem vždy kupoval v podnikové prodejně za 120kč. Ohledně čistoty motoru nemám problém s TSFkem ani u fekála ani u 175/487 nebo 250/471. A to s tou 250 mám najeto přes 30k km. Teď mám u obou strojů oilmastera, tam liju Lavio MOTO SYNT, ten kupuju kolem 80kč/l. Je to řídká sračka, ale nekarbonuje, nehulí.. Najeto kolem 15 000 km. API TC/JASO FD.
 
 
Datum: 29. května 2017 20:13
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
No podle parametrů je nejobyčejnější Denicol za 165kč srovnatelný s TSF za 180kč, nicméně v čistotě motoru je prostě lepší. Navíc už několikrát jsem tu zmínil, že když už bych chtěl něco dobrého, lepší je A1ka, která už stojí téměř 300,- Sám jezdím v "seriáku" Denicol S2 a v závoďáku a poměrně často i v seriáku Syn100
 
 
Datum: 29. května 2017 16:01
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Marquee: porovnávám jen ten Denicol Super s Mogulem TSF, o ostatních typech se nebavím. A nevěřím tomu, že ten Denicol bude v tomhle případě lepší, když podle parametrů (viskozita, flush point atd.) jsou téměř shodné. Navíc u sériovky to bude téměř jedno, pokud tam člověk nelije nějaké homeopatické poměry a do závoďáků jsou zase "lepší" oleje. Osobně jsem jezdil řadu 800 od Motulu, měl jsem ji stáčenou za necelé 300kč.
 
 
Datum: 29. května 2017 9:20
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
Tím nechci říct, že by TSF byl blbej olej, to vůbec ne. Sám jsem na něj dlouhý roky jezdil. Postupně jsem, ale přešel na Denicol, protože ten je úplně někde jinde. Ono taky nejde jen koukat na normy. Stačí se podívat na Dieselgate. I normy pro oleje jsou stanovovány v laboratorních podmínkách a ty nemusí odpovídat nárokům při provozu. U Denicolu je hlavní výhoda, že tam lze koupit i oleje neředěné. To prakticky nikdo jiný nenabízí. Základní Super2 je také ředěný, ale třeba A1 Competition už ředěný není. Kdo zkusil, ví o čem mluvím.
 
 
Datum: 29. května 2017 8:31
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel18088    
Porovnávat Denicol a TSF je hodně mimo mísu.
 
 
Datum: 28. května 2017 19:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19134    
A co mam rodinu tak se svezu tak párkrát do roka,většinou vezmu benzin co mam do pily. Jedinej rozdíl proti m2t je v tom,že to studený "smrdí" jinak... a naopak pile m2t s api tc vůbec nevadí,studená chvíli zavoní a pokouří pak bez rozdílu... do pily leju to nejlevnější pro zahradní techniku (api tc). Naopak jsem si všim,že při používání m2t pila líp chytá po třeba půlroční odstávce.
 
 
Datum: 26. května 2017 19:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19134    
A má u seriovky význam řešit JASO F-něco? Tý je to podle mě šumák,hlavně když je toho oleje dost a neni to takovej ten předředěnej řídkej. Ani m2t s normou API TB mi nepřesvědčilo. Denicol jsem zmínil proto,že jsem viděl pár válců jetých na denicol po celé sezoně (polozávodní i závodní motory) a většinou jsou ještě vidět stopy po honování a vše čisté. To jsem nikde zatím neviděl ani po Motulu,ani po TSF ani po jiných "řidších" olejích tohoto typu. Takže medový hustý oleje asi vedou. Moji seriovou šedesátku střídavě mažu m2t s api tc a api tb. Po roce občasnýho ježdění na api TB již byl povlak karbonu na pístu,v hlavě a trochu ve výfukovym kanálu. Brusným hadříkem to šlo dolu. Při použív&#224;ní m2t api TC to tam bylo taky,ve slabší vrstvě a šlo to utřít hadrem s benzinem. Když jsem používal Motul 100 do cesťáku tak to tam bylo taky a šlo to utřít hadrem. Když jsem jezdil na Motorex a Motul polosyntetika tak bylo vše sice čistý,jen mastnej povlak,ale vejfuk stabilně plnej černýho řidkýho šmantu a studený to hulilo jak na m2t ... tak ať se v tom motam jak se v tom motam,vždy to levnější stejný normy (API TC) vyhrává. Teda pro seriovku a "seriovku". A jak to hulí a jestli to hulí je mi šumák. Do péráka jsem naopak začal ládovat m2t s API TB aby hezky voněl a studenej hezky pokouřil jako starej dvoutakt :-D
 
 
Datum: 26. května 2017 19:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Za ty samy penize jako ten Denicol mam Mogul TSF s API TC a JASO FD. Viskozita, bod vzplanuti apod. jsou dost podobne viz. technicke listy u tech oleju.
 
 
Datum: 26. května 2017 10:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19134    
Tvl tak si to vypni :-D Já s tim nenapíšu nic.
 
 
Datum: 26. května 2017 7:46
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel19133    
A ten telefon brzo rozšlapu... Prostě sorry za překlepy nebo lépe řečeno za debilní T9.
 
 
Datum: 26. května 2017 6:42
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel19133    
Denicol Super 2t je sice podle normy JASO FB ale má taky normu API TC. Krom toho z praxe vím, že má lepší výsledky než oleje s rodinou by FD. Jinak denicol dělá čelo řadu olejů. Já osobně bych u Pionýra šel aspoň do A1. Sám jezdím ještě vyšší řadu, ale chápu že pro spoustu lidí jsou 2kč na litru namíchané snědý s benzínem hodně.
 
 
Datum: 26. května 2017 6:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19132    
Řek bych to takle - ačkoliv jsem byl leta přesvědčenej,že motor seřídit umím,tak až upravené a hlavně výkonější válce mi přesvědčily,že vše je jinak. S přesnějším citem pro seřízení dokážu nyní i seriovku posunout jinam. Jak pio tak j250. Když je to seřízený dobře,tak to po startu skoro nejede,musí se to nechat minutku blafat,protočit. Pak to jede v celym rozsahu. Dobře seřízenej stroj skoro nekouří ani s tim lepšim m2t. Hůř seřízenej stroj třeba trochu pokuřuje odspoda,většinou je to bohatý.
 
 
Datum: 24. května 2017 21:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
TS ovšem v porovnání s jinými oleji docela kouří... i přes to ho do jaw pro jeho vlastnosti používám...
 
 
Datum: 24. května 2017 21:18
 
 
 
 
Jméno: jawa22      IP: uživatel18388    
Díky za rady.
 
 
Datum: 24. května 2017 14:38
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Ten Denicol má normu JASO FB, to i "obyčejný" Mogul TS splňuje JASO FC normu, která je dost zaměřená na kouřivost.
 
 
Datum: 24. května 2017 10:55
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Já dávam DENICOL SUPER 2T je dobrej nehulí a motor nezasírá.
 
 
Datum: 23. května 2017 19:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19131    
Mohu doporučit v top poměru cena/kvalita/využetelnost kvality oleje tak klasické M2T s normou API TC. Pak jsou výborné oleje (zde minerální) Denicol. Ten je taky jako med.
 
 
Datum: 23. května 2017 9:03
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nema nekdo obrazek kde je vypustak, nalejveni a kontrolka oleje na prevodovce trabant ja na to nemam cas to hledat po netu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2017 12:32
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel10357    
Zdar lidi mam problem nejedna se sice o jawu ani cz ale treba nekdo poradi, mam cagivu 125 elefant 2t a hrozne se mi lepi spojka olej jsem dal pp90 asi tam ma byt jinej, co byste tam daly vy? Diky za kazdou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2017 11:06
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám v Cagivě 125 olej 10W50 od Panolinu (podle příručky) a celkem ok. Při delším stání je první zařazení trochu rána do řetězu, ale jinak v pohodě. Lij tam to, co je doporučeno v příručce, přecejenom je to italský a tedy docela choulostivější :-D
 
 
Datum: 04. května 2017 11:06
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Skoro libovolný olej pro motocykly, jedno jestli 4T nebo Transoil od Motulu. A pred startem vdycky zaradit jednicku a se spojkou cuknout, alemely se utrhnou a radi to bez pocitani zubu.
 
 
Datum: 24. dubna 2017 15:24
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
zdar lidi na mé jawě 250/353 začíná být hlučnější převodovka při řazení. v zimě jsem to měl taky a měl jsem olej pp90 tak jsem v zimě tam dal pp88 a přestalo to a na ten olej jsem ujel max 300km víc ne a zase je to hlučnější tak jestli tam zase nemám dát tu 90.. nevím poradte prosím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2017 19:38
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel18951    
zdar draci potrebujem poradit 50/21 20w zapalko po go kluka prevodovka sa tocila lahucko pred nasadenim gufer vyfuk cisty vypaleny manualne vycisteny hladina nastavena ihla 2 zarez klukovka s ojnicou nova ckr-aky pomer riedite???? mne to dymi jak bulo nakopnut ide volnobeh drzi no po 10minutach zdocne sviecka cierna co stym???predsih odtrh som nastavoval asi 5krat inducka 6v cievky stare ,ramienko vacka kondik elektro instalacia kabel vn nove aj som to skusal jednotka ide dobre taha dvojke trva nez sa rozbehne trha takisto trojka.valec 38 novy aj piest kruzky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2017 9:26
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel18951    
tak kupim nove stare vyberem a dam po hranu lenze mne to robilo aj pred tim tak som ich doklepal asi to budem muset rozpolit a nanovo ale dam aj jemne tmelu-bo sa mi aj zda ze to zere prev.olej-akym systemom sa to lepi naniest a spojit ci naniest nechat zatuhnut a spojit???uvidim este bo dymit to dymi sviecka je cierna no ide to aj volnobeh drzi no pokial sa nezahadze sviecka n15c
 
 
Datum: 31. ledna 2017 9:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17342    
Vadí. Musí být zamačknutá jen po hranu karteru. Tutíž tvůj problem je zde. Gufero je přimáčklé k ložisku a propouští olej.
 
 
Datum: 30. ledna 2017 20:47
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel18951    
doklepal som ich pokial sli vadi to???inak kartre mali papir tak som dal tiez len papir
 
 
Datum: 30. ledna 2017 12:54
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Nemáš ta gufera moc hluboko ?
 
 
Datum: 30. ledna 2017 8:29
 
 
 
 
Jméno: KJ      IP: uživatel18978    
Stalo se vám když jste jezdili na moderní oleje nějáke polosyntetiky že jste úplně zasraly výfuk mazutem? Stalo se mi to za rok ježdění a dával jsem to ku40 a výfuk úplně v píči zasranej mazutem že mě to odradilo od těchto olejů a dal jsem nový výfuk a kvalitní madit m2t to jistí protože tohle zalepení už nechci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2017 21:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17342    
Já si to myslim taky. Ad 1 polosyntetika rozpustí usazeniny a ty logicky musí zkončit ve výfuku,po mnoha letech na někdejší M2T (API TA - tvoří karbon a usazeniny) se to teď prostě vypláchlo, navíc nespálený olej neshoří.... a pokud ti to žere olej tak je to jasný :-D Jinak já jedu M2T s API TC (což je aditivum rozpouštějící bordel) a nic se mi v motoru ani ve výfuku neděje (motory 50ccm,60ccm seriový i upravený).
 
 
Datum: 30. ledna 2017 21:39
 
 
 
 
Jméno: kpetr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jezdím s pinckem na stejný olej jako v ostrým enduru v poměru 1:33 a žádný olej mi nikam neteče, jen je výfuk lehce mastný jak má u 2T být. Je to olej MOGUL MOTO 2T FD. Polosyntetika nerovná se automaticky dobrý olej. Rozhodně tu ale nechci začínat diskusi na téma olejů jak to tu bylo už 2156165416x. :-D Spíš bych to viděl na moc bohatou směs a/nebo předstih a/nebo moc studená svíčka.
 
 
Datum: 30. ledna 2017 11:00
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
nežere ti to olej ze skříne
 
 
Datum: 29. ledna 2017 18:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18979    
Asi blbej olej. Polosyntetika do seriovky = nesmysl. Vypláchlo ti to bordel z motoru :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2017 13:01
 
 
 
 
Jméno: Strelec      IP: uživatel18873    
Zdar, má někdo dlouhodobě ověřeno použití oleje M6AD do benzinu? Mám pár litrů k dispozici zadarmo ale nechci si zlikvidovat motor. Jestli to vydrží delší dobu a ne jen pár tisíc a výbrus...\\\\r\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2016 22:01
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18520    
Jezdili jsme běžně M6A, když byla bída tak se tam třeba namíchal i trafoolej, M6AD už byl pro nás kluky drahej. Jinak M6AD proti M6A vytvářel méně karbonu. Do motoru, který má 6tis. ot to bohatě stačí.
 
 
Datum: 15. listopadu 2016 22:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Panel250: jde právě o tu charakteristiku motoru, totiž paradoxně ten řídkej olej do motorovky je pro ty vysokootáčkový čtvercový a podčtvercový motokrosy vhodnější, než do převalujícího se stabiláku v Panelce, kde je důležité hlavně množství a kin. viskozita oleje,,, Dle tabulkových hodnot mi z běžně dostupných olejů vychází jako nejvhodnější Mogul TS, jediná nevýhoda oproti například TSF je jeho větší kouřivost, ale ani ta není na dobře odladěném zahřátém motoru nějaká extrémní... Jinak lejt M6AD do 2T v dnešní době mi přijde jako šetření na špatným místě,,, Nalej to do kamen, 3l 2T oleje stojí pár korun,,,
 
 
Datum: 25. října 2016 14:27
 
 
 
 
Jméno: Panel250      IP: uživatel18882    
Jo takle stim Bio to máš pravdu asi i stim ostatním :-D ale ze svých zkušeností bych třeba stihlackej olej doporučil já to dávám do Panelky a kámoši to dávají do 125 crosek a vše v poho nikdo nezadrel nebo neměl problém
 
 
Datum: 25. října 2016 12:21
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Panel250: Některé oleje do křoviňáků mívají přívlastek ekobio, dřív se rozkládají, aby byly šetrnější k přírodě a po delším skladování může naředěný olej ztratit své vlastnosti. Pily pracují v jiném režimu, jiný rozsah otáček, roztočíš je naplno a pak jedou víceméně naprázdno. A další důvod může být i teplota vznícení oleje - lepší nekouřivé oleje mají klidně i pod 90°C, což u vzduchem chlazeného motoru nemusí být vždy dobré. Olej co hoří, nemusí úplně dobře mazat. Nejsem olejář, takže cokoliv co jsem napsal, se dá napadnout. Ale proč používat olej do pily, když relativně dobrých 2T motorových olejů je hromada? I výbrusář mě varoval, ať do toho neleju nic extra a upozorňoval mě právě na tento typ olejů. Jinak M6A nebo 10W-40 je prašť jako uhoď.
 
 
Datum: 24. října 2016 8:40
 
 
 
 
Jméno: Panel250      IP: uživatel18878    
jirko řekni mi proč ne nic do motorových pil a krovinaku já jezdím na olej od stihl mám 250 s novým motorem nezajetej jezdím sním takovej kros a všechno v pohode do fichtla ho dávám taky a věž problémů jinak m6ad bych nedával když už tak ten 10w40 jak už někdo říkal
 
 
Datum: 23. října 2016 13:16
 
 
 
 
Jméno: Strekec      IP: uživatel18873    
Jasný, u TSka chci zůstat i nadále, jde mi o to že mám dispozici asi tři litry toho M6AD...
 
 
Datum: 21. října 2016 9:43
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel11109    
Na druhou stranu Sucháč objel svět na Jawě na obyčejný 4T oleje. Sice to karnovovalo jako svině, ale objel to.
 
 
Datum: 20. října 2016 22:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Šel bych zlatou střední cestou a zůstal bych u toho TSka. Leju ho do J555, jezdím s tím až nahoru na Ještěd a dobrý, při 1:25 skoro ani nekouří:-) Lepší oleje jsou v tomto případě dle mého názoru zbytečné a ta M6 bude zřejmě dost karbonovat. Kdysi jsem dostal kejvu 57, nultý výbrus, vše původní, ale výfuky utemovaný tak, že to snad ani nemohlo jezdit. Tak proč si zbytečně přidělávat práci. Z jara jsem byl u Havelků v Jičíněvsi a nějak jsme na podobné téma narazili - mám dávat radši M6 než něco zdánlivě lepšího, hlavně ne nic do motorových pil a křoviňáků. Dřív brousili totálně vyjeté, ale nezadřené válce. Dnes prý mají dílnu plnou zadřených válců, co se ani nestačily opotřebovat...
 
 
Datum: 20. října 2016 21:56
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
no tak já mám kývačku,panelku.u tý kývačky si myslim uplně v pohodě.musí se potom dekarbonizovat opravdu podle příručky tzn.8000.no a taky byla uplně jiná dostupnost pístů a kroužků.než si udělal výbrus tak si dal A,B,C písty a kroužky.já jsem nezažil motorku co by měla víc jak druhej výbrus,akorá mojí panelku co jezdila autoškolu měla třetí a ta si musela zkusit.
 
 
Datum: 20. října 2016 21:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18875    
No M6A se dávalo do benzínu před M2T. K tvrzení,že dřív se najelo 30000 na jeden výbrus bych byl skeptickej. Co já vim od pamětníků tak to bylo naopak. Když už byl benzin dostupnej a jezdilo se na benzín,tak měl málo oktanů,motory měli malej výkon,přehřívali se,až do příchodu motorů s vratným vyplachovánim měli motory píst s deflektorem (a stejně šla většina směsi do vejfuku) komprese žádná,výkon žádnej a nejlíp když to uvezlo pár lidí i žebřiňák se senem ,pak se to výrazně zlepšilo,ale věc druhá byla,že ty oleje byly mizerný a opravdu motorový pro 4T,ale nic jinýho nebylo. Když se tam toho dalo moc,tak to hulilo a hned se to nezadřelo,ale zas se to zapejkalo a kdo to nerozebral a nevyčistl píst a drážky kroužků tak brzo nejel... když se tam toho dalo málo tak se to zas moc hřálo a zadíralo... oni to měli rozebraný a "rozbitý" furt ... až tak ty kejvy a péráky na m2t začli mít slušnej nájezd na "první motor" ... takže bych byl opatrnej na tvrzení že na starý oleje M6A najížděli motory na jeden výbrus 30000 km ... uber nulu a bude to zhruba realita ... další věc je,že tyhle pradávný prskolety jeli dokud se motor točil ... předstihy a vzduch se honili rukou páčkama na řidítkách a když si byl šikovnej tak si rozjel i motor bez komprese ... jen se to třeba do kopce muselo tlačit ,víc to kouřilo,hrozně se to hřálo a nemělo to výkon ... ale jelo to ... až ta poválečná éra vynikala spolehlivostí,vyššim výkonem a lepšíma jízdníma vlastnostma ... a tam někam budou historicky šahat i první 2T oleje ... i ty napřed taky nebyly úplně dostupný ,takže spousta lidí si to prostě každej rok párkrát rozhodila,vyškrábli karbon,vyměnili kroužky a třeba i píst (místo A dali B) a dál se vesele jezdilo na M6A ... asi bych to M6AD nalil spíš do trambusu,tam patří,,,, když si dnes za pár kaček pořídíš potřebnej 2T olej ... ale klidně ho dej,já v pubertě jezdil i na 10W40 a dalo se to,jen si musel protřepávat pořádně v kanystru než si to nalil aby se to spojilo a pak nejlíp hned vyjezdit,což nebyl problém :-D vyjeťák,nafta,ředidlo,aceton a jiný podivný směsi byly záludnější :-D
 
 
Datum: 20. října 2016 18:57
 
 
 
 
Jméno: Strelec      IP: uživatel18874    
Mám pionýra, 20 a 21. Normálně mám Mogul TS, který se mi osvědčil na dlouhé trasy (jezdím víc jak 100km ve vyšších otáčkách na jeden zátah, bez přestávky) ale teď na to ježdění okolo baráku, bych chtěl zkusit M6AD. Někde jsem čet, že jde použít M6A. M6AD prý obsahuje nějaké částice, které se po spálení přemění na popílek a vydírají válec.
 
 
Datum: 20. října 2016 18:16
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
jako míchat do 2t jo? vždyt je to ojel určený do 4t motorů
 
 
Datum: 20. října 2016 17:21
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
no vždyť na ten se jezdilo uplně běžně.podle toho co máš za moto.dneska se dělají jenom pořád dokola výbrusy,ale dřív co vím tak se nedělal skoro vůbec.nějakejch 30000 km no problem a to než najedeš.
 
 
Datum: 20. října 2016 17:02
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
jak zjistím že mi motor saje olej? (krom toho že hodně kouří) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2016 9:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18849    
Tak to snad bude ok
 
 
Datum: 26. září 2016 9:08
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
skládal jsem zrovna motor po generálce na jawu 250/353 dal jsem všude silikon tak jestli to někde saje.. ale včera nic až dneska
 
 
Datum: 25. září 2016 22:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4524    
To poznáš razdva. Zaprvý to hulí (šedobíle),hlavně teplý,napřed málo,potom víc a zadruhý to prd jede,většinou to nedrží volnoběh,ulejvá se to,v otáčkách se to naopak chová,jakoby to bylo chudý a svíčka je černá jak uhel. Některý motory,co maj už stoletý tvrdý gufera a těsnění žerou olej předevšim,když ho doleješ nad maximum,a dokud je ho tam dost tak vesele prolíná guferem do klikový skříně,jak klesne hladina zase pod minimum tak se někdy stane,že to kouřit přestane a nebo jen minimálně,ale furt tam blbne volnoběh a tak... pokud jsi vytáh nějakýho stodoláka co 20 let nejel tak o výměně gufer a těsnění vůbec nepřemýšlej a vyměň ho.
 
 
Datum: 25. září 2016 18:13
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud na to chceš jít vědecky, tak navrhuji nalít olej trochu nad kontrolní šroub a trochu to projet, následně na stejném místě, kde si to prve nalil a ve stejné poloze zkontrolovat hladinu oleje na STUDENÉM motoru. Je to trochu věda, je potřeba zapojit mozek a hlavně si uvědomit, že olej se teplem roztahuje! Možná jsou i lepší metody, tohle mě teď jen tak napadlo, každopádně potřebuješ prostě jen zjistit jestli ti enormě ubývá olej, jak to uděláš už je jiná věc...
 
 
Datum: 25. září 2016 16:38
 
 
 
 
Jméno: jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám jeden neobvyklí dotaz a ten že se mi lepí spojka. Když je olej studený tak to chápu ale když už má provozní teplotu a spojka se stále lepí tak už to není v pořádku. Projevuje se to tak že se prostě lepí když jsou lamely déle k sobě přitlačený. Když nastartuji tak to nechám zahřát tak aby se s tím dalo jet pak musím hodněkrát zmáčknout spojku a pak zkusit zařadit no a když i po tomto jsou slepený tak to de přes zuby, dříve to nedělalo a když jo tak to bylo len takový že se hned odlepily olej sem tam dřív dával Paramo GYROL SAE 90 a cca před rokem a půl jsem začal dávat Mogul TRANS SAE 90 co jsem tak vyčet že je jako náhrada za Paramo. Až když sem začal lit Mogula tak se to začalo projevovat, měl bych se vrátit k Paramu???. Předem děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2016 14:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18845    
Já mam ferodový lamely v jednom motoru,ty jsem opracoval dle spojkovýho koše aby chodily volně,protože je to motor zkušební tak je každou chvíli rozebranej. Olej do toho leju takovej,jakej najdu,měl jsem tam pp80,pp90,pak i slitý zbytky pp80,pp90 a naposledy jsem tam nalil 10W40 primárně určený do motoru kamionu či bagru protože ho mam doma hafo a vše chodí hladce. Na ten motorák je spojka citlivější na přesný nastavení,resp nesmí bejt moc utažená. V druhym motoru mam ještě korkový lamely a ty musej mít pp80,pp90,na motorák klouže fest... když osadim na zkušební motor nějakou ostřejší kombinaci a motor víc peče tak musim dát motorák ...jinak jde do hajzlu řetěz a zuby ... asi tak ... za normálních okolností musí vše fungovat na pp80 i 90,jinak je někde něco trochu "špatně" ... teď jsem dal motorák i trochu proto,že nevim jak moc se bude hřát 70ccm motor...
 
 
Datum: 20. září 2016 14:21
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner50      IP: uživatel18840    
Mě se taky lepila spojka.Vyzkoušel jsem olej pp80 nebo pp90 a furt se lepila.Potom jsem se naštval a šel jsem koupit,kvalitní olej http://www.oleje.cz/p/valvoline-durablend-4t-10w-40-1-l--19623 .Tento olej je pro mokré spojky.Oleje pp80-90 se hodí do převodovky u automobil.Jo jinak mám spojku lamele mám ferodo.Spojka chodí jak po másle. ;-)
 
 
Datum: 18. září 2016 0:44
 
 
 
 
Jméno: jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem byl dnes na projížďce a lamely slepený nebyly ale pak sem přijel nechal jsem to zchladnout a zase se přilepily ale stačilo jen párkrát zmáčknout spojku a už to bylo zase OK tak nevím co a jak přes zimu to rozdělám a překontroluju. A lamele tam mám klasik korkový ale na to že to začalo dělat cca před rokem a půl tak to bude zřejmě něco ve spojce.
 
 
Datum: 17. září 2016 23:31
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
jezdím na olej mogul 80-90 za studeného motoru to dělá jak píšeš. ale jestli si četl příručku tak tam píšou že při dlouhým stání motocyklu je dobré před startem zařadit 1 rychlost, smáčknout spojku a pohybovat s motocyklem dopředu a dozadu dokud se lamely nerozlepí. pokud to bude dělat i tak tak máš asi špatnou celou spojku, projdi od páčky, po lanko až k samotnému koši a prohlídni to třeba na korkových lamelách mi to nikdy nedělalo tak jestli tam máš jiný jestli to nebude náhodou tím?
 
 
Datum: 17. září 2016 17:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlas se standou :-)
 
 
Datum: 16. září 2016 17:52
 
 
 
 
Jméno: Jawa23  ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Toš jo, přes zimu se na to podívám a dám do pořádku.
 
 
Datum: 15. září 2016 10:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18835    
Jezdil jsem na pp90,pp80 (mogul) a nepoznal jsem rozdíl. Problém bude jinde - málo přitažená spojka,festový lamely na koši atd ... spíš bych to viděl v mechanický stránce
 
 
Datum: 15. září 2016 6:05
 
 
 
 
Jméno: jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo je to do Jawy 23 Mustanga to jsem zapomněl napsat. OK před zimou budu měnit olej na jaro tak tam dám už pp80, ale zajímalo by mě proč to s olejem od Parama nelepilo to tam byl taky pp90 a teť tam mám Mogula pp90 a s tím to lepí.
 
 
Datum: 14. září 2016 23:06
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
jestli je to do pionýra tak se dával pp80, do 350 jawy pp90. lepí to protože olej je pro daný motor nevhodný
 
 
Datum: 14. září 2016 22:09
 
 
 
 
Jméno: marekzavrel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čao chtěl sem se zeptat mam babetu 207 po prvnim výbrusu a chtěl bych se zeptat jaky poměr dávate a nějaký kvalitnější olej na zajetí se kterým jste spokojeni . díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2016 18:02
 
 
 
 
Jméno: marekzavrel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok dík za radu
 
 
Datum: 20. června 2016 18:02
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel18111    
Neřeknu ti přesně kolik benzinu maš projet ale chce to asi tak 100 kilometru zvolna a nevytačet motor Potom tak do 200 km to šetři. Sice všude pišou aspon 500 km ale těch prvnich 200 je nejhoršich pak se to uvolni a pojede už slušně.
 
 
Datum: 20. června 2016 17:57
 
 
 
 
Jméno: marekzavrel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano mam bronzové pouzdro zapoměl jsem to dodat . Děkuji za radu. Jěste jsem se chtěl zeptat kolik asi benzínu vyjet na to zajetí ??
 
 
Datum: 19. června 2016 22:21
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel18111    
Zdar na to zajeti dej poměr 1:25 pokud tam maš bronz futro na ojnici. Jinak ja davam olej DENICOL SUPER 2T nebo CASTROL 2T oba jsou kvalitni mineralni a pro tyhle stroje dost dobry. Jinak přeju trpělivost při zajižděni. Ja už mam to nejhorši za sebou teda na mustangou.
 
 
Datum: 19. června 2016 19:48
 
 
 
 
Jméno: oxo      IP: uživatel17776    
Opravuji mou jawu 20 (1968) a v žádných návodech jsem nenašel jak zapojit zadní brzdu protože mi tam přečuhuje dost bowdenu (kolem 5 cm) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2016 19:09
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
často stačí použít to, co máš na krku,,, ne na všechno existujou návody...
 
 
Datum: 23. května 2016 19:09
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18667    
Lze pootočit ramínko páky brzdy na pedálu ? Nebo vysadit a pootočit páku na brzdovém klíči zadního kola.
 
 
Datum: 11. května 2016 9:08
 
 
 
 
Jméno: radr01      E-mail:      IP: uživatel18549    
Zdravím chlapci, po 25 letech jsem si pořídil pionýra a nějak jsem zapoměl, poměr oleje s benzínem. Nyní je pionýr po výbrusu. Kolik oleje mám nyní při zajíždění dát do litru benzínu? A po zajetí? Díky za info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2016 8:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18550    
Pro záběh se dává 1:25 tzn 4 deci oleje na 10 litrů benzínu a v přepočtu na 1L benzínu je to 0,4deci ... lepší by bylo vzít 5L kanystr benzinu a dát do něj 2 deci oleje (minerální 2T s API TC) a nebo 2,5L benzinu a deci oleje ... ty přepočty na desetiny decky jsou naprd,stejně je to tak blbý číslo,že to nikdo neodměřuje ... přecejenom ta decka bejvá na flašce s olejem značená ...
 
 
Datum: 14. února 2016 8:47
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řekněte mě kolik asi naliju oleje do převodovky jawy 250 panelky? víc než litr? nebo min než litr? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2016 22:01
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hm...tak to jsi lepší než já....já jsem to tam nenašel doposud.
 
 
Datum: 10. ledna 2016 22:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18487    
Sesa-moto.cz /sekce "minulost"/ Jawa 250 panel 559 / popis = 0,8L oleje ... trvalo mi to asi 30 sekund ... zkuste to občas taky,je tam spousta užitečných informací ;-)
 
 
Datum: 10. ledna 2016 18:42
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel17422    
Zdar draci, jakej je podle vas nejlepsi olej do benzinu? d) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2015 22:03
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel18377    
M2T
 
 
Datum: 31. října 2015 22:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
valvoline nebrat, nemaže...
 
 
Datum: 30. října 2015 22:07
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18376    
Jeden z nejlepších bych hodnotil Valvoline durablend scooter 2t. Jinak letos jezdim na stáčený Agip i-ride a přes horké léto jsem jezdil na Stat oil racing way 2t ten byl taky super.
 
 
Datum: 30. října 2015 16:33
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podmáslí :-P
 
 
Datum: 27. října 2015 17:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18371    
Dvoutaktní
 
 
Datum: 27. října 2015 6:14
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motul 800, závodní ELF se moc sehnat nedá :-) :-D ještě Denicol Syn100 :-)
 
 
Datum: 25. října 2015 22:10
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
používám Denicol 2T v poměru 1:40
 
 
Datum: 25. října 2015 21:30
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel18341    
Hoj, chlapi je mogul TSF dobrej olej? Splasil sem si na hrani ostrejsi kawu 125, valec uz ma nikasil a toci pres 10tis. Neposeru tim olejem neco? U nas se nic lepsiho neda sehnat... Dal si nejsem jistej pomerem oleje:benzinu, majitel rikal 1:45, prijde mi to malo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2015 14:34
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17768    
KTM EXC 125 teď jezdím na Motul 710, protože jsem ho sehnal 4L za směšné peníze. Jínak Motul 800. Předtím Honda CR 85 jezděna na Motorex Cross power 2T. Koupit si závodní stroj třeba i starší výroby a šetřit na oleji je holý nesmysl.
 
 
Datum: 14. října 2015 14:34
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
KTM SX 125 mažu jen Motulem 800... krom denicolu syn100 a závodního ELFu bych tam nic jiného nedal :-D
 
 
Datum: 09. října 2015 23:14
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
1:30, někdy i 1:28 protože ten benzin s olejem používám i do minibiku polini, který jsem koupil s už máznutým válcem a pístem, tak dávám radši víc a za těch pár let co ho mam se to poškození na válci ani na pístu nezvětšilo.
 
 
Datum: 09. října 2015 22:38
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel18341    
Tome a v jakym pomeru jsi ho lil??? Jinak uz mam objednanej motorex cross power takze tim pro me doufejme problem s olejem konci...
 
 
Datum: 09. října 2015 20:16
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
osobně bych se do takový našponovaný malorážky (bavíme-li se o KX) TSF bál dát... tsf bych viděl tak do postrku typu Yamaha DT,,, ty ostrý dvoutakty fakt chtěj něco lepšího...
 
 
Datum: 09. října 2015 19:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18347    
Tak teď už to chápu. Asi trochu povolili uzdu ve specifikacích a proto TSF přeskočilo do kategorie polosyntéza ... jinak já proti TSF nic nemam ... je možný že na to hobby ježdění po poli a lesem by to mělo stačit,snad ....
 
 
Datum: 09. října 2015 18:48
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
TSF jsem jezdil v kx125 a žádný problém jsem neměl. Specifikaci to splnovalo. A rozdělení na syntetický a polosyntetický olej je jen reklama výrobců, protože pokud olej splní danou specifikaci, tak můžou označit za syntetický olej i minerál.
 
 
Datum: 09. října 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel18341    
To mam, ziju na spatnym miste ve spatny dobe :-D :-D
 
 
Datum: 09. října 2015 14:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18347    
Tak to máš blbý... :-D ... neřikej,že tam nemáte mototechnu a nebo třeba motoservisy? Kolikrát se dá koupit slušnej olej od Castrolu i v obchoďáku. A benzinky taky nic? Já bydlim v úplný prdeli a olej koupim dokonce na dvou místech ve vsi (servis zahradní techniky,motoservis) a nebo na benzině 3km daleko :-D .... mototechna 10km ...
 
 
Datum: 09. října 2015 7:51
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel18341    
Jo mas recht, nemam paru co je predepsanej olej od vyrobce a mam docela problem to najit :/ Momentalne jsem probehl co se v okoli dalo kvuli motorexu a motulu(koukal jsem tedy jen 710 a 800) no a nic. Bud nejaky noname znacky a nebo BEL-RAY(tuhle znacku neznam, a reklamni kecy ze to bylo i na mesici nevim nevim :-D) ma tu nekdo realny zkusenosti s timhle olejem??? Bohuzel vetsina shopu v mym okoli bere prave a pouze tuhle znacku. Takze mam navyber bud verit BEL RAYi ze neco neodkourim a nebo objednam z netu ty dva zmineny nahore...
 
 
Datum: 08. října 2015 19:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18346    
Hele tady jsou debaty o TSF stejnak úplně mimo. Ty máš ostrou krosku,předpokládam vodnik,nicasil atd. Tam má prostě přijít plně syntetický (esterový) olej. Jestli to bude Motorex crosspower nebo Motul810 je už tak nějak jedno,ale mělo by to odpovídat nějakejm specifikacim,který udává výrobce moto (což chápu,že tuto informaci nemáš). Celý slavný TSF ,v současný době prezentovaný jako polosyntetika, je jen a pouze přeaditivovanej tzv. základní (minerální) olej (neesterovej) s přidanym určitym podílem syntetickejch složek . Když budem věřit Mogulu,že mávnutim kouzelnýho proutku udělal z Tsf polosyntetiku,tak je to furt polosyntetika a né plná syntetika ...
 
 
Datum: 08. října 2015 12:19
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel18341    
Ted je jeste otazka jestli si nepletete mogul TS s mogulem TSF. Ale je fakt ze i kdyz normy jsou srovnatelny s novejma olejema, ta cena je minimalne trosku podezrela.
 
 
Datum: 07. října 2015 21:06
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel18341    
Motorex jezdil i predchozi majitel, nerikal ze je to neco extra kazdopadne moto slape. Az pojedu kolem normalniho kramu tak se po nem mrknu
 
 
Datum: 07. října 2015 20:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18344    
Lori : Brácha jezdil na RM125,později i závodně Hobbíky. Motor dostával neskutečnej kouř a šlapal jak hodinky. Jezdil na toto: http://www.2hmoto.cz/cz/2-taktni-oleje-motorex/16253-motorex-cross-power-2t-1l.html poměr 1:40 . (při 30 st ve stínu 1:30). Nic nekouřilo ani nekapalo. Je to dražší,ale osvědčený. Pokud chceš šetřit na oleji,tak si uvědom,co stojí nicasil,co se muže stát,když se přikousne píst a třeba vyrazí přepážku ve vejfuku ... TSF je u mě přeaditivovaný naředěný m2téčko :-D
 
 
Datum: 07. října 2015 10:16
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner      IP: uživatel11670    
Ne taky ho mám v anglictine
 
 
Datum: 06. října 2015 19:47
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel18341    
Dik, koukal jsem. Bohuzel je vse v anglictine, nemas prelozenej? :/
 
 
Datum: 05. října 2015 21:50
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner      IP: uživatel11670    
Jo někde mám manuál doma.Ale můžeš si stáhnout manuál na netu.Třeba na http://www.motorkari.cz/motorkari/?act=manualy-stahnout&s%5Bmotorka%5D=Kawasaki%20KX%20125
 
 
Datum: 05. října 2015 21:41
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel18341    
Dekuju za poznatky, neprijde mi ze by to nejak moc po zahrati kourilo. Pri startu je pravda ze je jak dymovnice ale po ohrati to zmizi... Jinak jawapioner muzu te poprosit, mas jeste ten manual???
 
 
Datum: 05. října 2015 21:32
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jestli můžu poradit dávej olej co předchozí majitel. každá změna spíš uškodí. 1:45 je asi max dal bych 1:40. 125tky jsou docela náchylný.(jenom můj poznatek). J.
 
 
Datum: 05. října 2015 20:30
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner      IP: uživatel11670    
Ahoj,mogul TSF nevím jestli je moc dobrý olej.Taky jsem jeden čas jezdil na TSF s kawasaki kx 125 s poměrem 1:30,jak se psáno v manuálu a strašně se kouří+kapal olej s výfuku.Potom sem přešel na Valvoline DURABLEND 2T http://www.valvolineeurope.com/czech/products/engine_oils/two_45_stroke/cid(4096)/durablend_2t .Začal sem ředit olej v poměru 1:30 z výfuku se kouří jen trošku,když je kx125 studená a přestal kapat i olej z výfuku.S Valvoline DURABLEND 2T jsem max spokojení ;-)
 
 
Datum: 05. října 2015 20:26
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar pánové zase muj fichtl stavkoval tak sem se koukl na palivo to teče proudem akorát že se tam dělají vzduchovy kapsy jestli koupit nový filtr palivový nebo ty hadičky aby to těsnilo a když sem sundal vzduchovej filtr tak to najednou chytlo a jezdilo jak drak . Myslite ze tam nejde vzduch nebo je to tim vzduchem v palivu ?!?!?!?!?!? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2015 10:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18340    
Bublinky tam budou vždycky. Pokud motor po sundání vzducháče reaguje je špatně seřízenej karbec (bohatá směs) a nebo moc udušenej filtrbox
 
 
Datum: 05. října 2015 10:20
 
 
 
 
Jméno: jery      IP: uživatel18307    
Zdar chci se zeptat jestli do fichtla má smysl lít drahý minerální olej nebo stačí m2T ptal sem se ve veteránskym obchodě a tam mi chlap řekl že nákej olej super 2 od DENICOLU (minerální olej)vyjde skorem stejně jako m2t a ještě že m2t vydírá válec na netu sem si našel že ten co mi doporučil denicol vyjde 165-, 1l a mt2 nákejch 70-, 1l takže na mě pán chťel asi vydělat no nic chtěl bych se zeptat co do toho mám lejt za rozumnou cenu klidně i minerální alené za 165 atd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2015 11:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18346    
Do těchto našich pradávných prskoletů je naprosto TOP klasický M2T ovšem to s normou API TC. Cena za litr je bezvadná. Nekouří,nezasírá motor,víc než dostatečně maže,,,nemám proti němu žádnou vítku ...
 
 
Datum: 08. října 2015 11:46
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18345    
Já kupuji stáčený Agip i-Ride scooter 1l za 165 kč
 
 
Datum: 07. října 2015 16:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18340    
Necháme ti zřídit vlastní chat a mužeš si tam psát s Jerym a Járou Kunfu ...
 
 
Datum: 05. října 2015 10:35
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Odpovědi už jsi dostal, tak se nevztekej!
 
 
Datum: 04. října 2015 23:20
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Chápu ale ptal sem se na trochu jinou otázku.........
 
 
Datum: 04. října 2015 22:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18339    
IP 18307: JAWA,jawa, Hggffh,jery,JERY, Kunfu Jara ... dál už jsem nehledal,je to vše? Není třeba si měnit nick,všichni víme kdo píše...resp stále nevíme ... tvé dotazy jsou sice časté,ale dá se to pochopit. Každej ve svejch telecích letech nějak začínal. Jen ty témata typu zda utahnout řetěz vynech,to už je na pováženou ... to je asi stejný jako by ses ptal,jestli máš zalepit píchlou duši a nebo nafouknout měkký kolo ... i když při dnešních trendech bych se tomu vůbec nedivil ... dospějeme tam ...
 
 
Datum: 04. října 2015 8:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Nová přezdívka? Jak to má specifikaci Jaso FC, API TC a není to do zahradní techniky, šup tam s tím!
 
 
Datum: 04. října 2015 0:13
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
leju to nejlevnější s API TC co zrovna seženu a nemám žádnej problém..
 
 
Datum: 03. října 2015 12:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6626    
Denicol je špička mezi minerálníma olejema. M2T je prostě m2t. Jestli je pro tebe stokoruna zásadní hodnotou,lej m2t ...
 
 
Datum: 03. října 2015 11:10
 
 
 
 
Jméno: Nekrot      IP: uživatel18332    
Zdarec,mám čz 502 skůtr.Prolíná mi olej z boku kde je nalisovan měděná zátka v které je zevnitř zasunutá hřídel s převodovými koly.máte nějakou radu co stím.Napadá mě jen to z venku odmastit a zatáhnout silikonem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2015 17:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Ta zátka je bronzové pouzdro předlohové hřídele. Pokud okolo prolíná olej, tak je nejspíše poškozené uložení v karteru. Tzn. rozpůlit a nalisovat nové pouzdro s větším přesahem. Zkus na pouzdro zatlačit, jestli se v karteru hýbe, to napoví...
 
 
Datum: 30. září 2015 17:23
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   

 

 




Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 25.07.2017 12:36:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu