slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama  |  Reklama  |  Pravidla       
Zboží:


























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel19084    
Zdarec, vycentrujou mi v nějakým cykloservisu kolo na babetu 210? Když jim přinesu vypleteny kolo a osicku kola? Kolik si za to můžou tak říct? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2017 17:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
no lepší by bylo se ptát přímo v cykloservisech, protže někde ti to bez problém vycentrujou a jinde zase pošlou rychle pryč,,, cenu bych viděl kolem 100 Kč za kolo (já platil cca 4 roky zpět za dvě kola na fichtla 150 Kč...
 
 
Datum: 15. června 2017 17:15
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19139    
hlinikove rafy zo Simsona na pionira odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2017 19:37
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19139    
len chcem vediet nazory typi ci je to lepsie ci nie atd....
 
 
Datum: 06. června 2017 19:37
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jdou ale je hlinik nevedu, jedine na objednavku neni problem tusim ,, alehlinik nemam rad :-)
 
 
Datum: 04. června 2017 20:59
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel18274    
Ahoj, nejdou mě vyndat silonový pouzdra z předních tlumičů. Zkoušel jsem to vyklepnout kovovou kulatinou, ale ta vždycky z toho silonu zklouzne. Nedá se tam o nic kloudně opřít. Největší problém je, že jsou ve vydlici nalisovaný nějaký kovový kroužky a proto tam nejde strčit kulatina která by byla akorát. Chci se zeptat jak se to vlastně správně dělá. Mám vyklepat ty kovový kroužky? Bez nich by to byla jednoduchá operace, ale s nima sem v koncích, teoreticky by tam nemusely bejt. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2017 6:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19143    
Jednoduchá věc. Vzal jsem trubku,odříz jsem na konci asi 3cm takovýho půlměsíčku a zbytek jsem vyklepal do boku,že z toho byl takovej jazyk. Vyhlym jazykem si to krásně vlezlo za silon,plesk,plesk a už to lezlo...
 
 
Datum: 04. června 2017 6:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď kulatinou která má ostrou hranu a zakousne se do silonu a vyklepneš jej... nebo plátek pilky na železo a nařezat si je a to potom jde samo ven :-D
 
 
Datum: 03. června 2017 22:47
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím, že by se to tady objevit mělo a fandím takovým magorům! A kdo nechce jen fandit, může pustit kačku :-) https://www.startovac.cz/projekty/babettou-napric-islandem/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2017 13:12
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.startovac.cz/projekty/babettou-napric-islandem/ komu se to nechce kopírovat.
 
 
Datum: 11. května 2017 13:12
 
 
 
 
Jméno: H      IP: uživatel16502    
Nikdo nepřidává foto do galerie na kalendáře tak začněte ať je z čeho vybírat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2017 10:18
 
 
 
 
Jméno: Biggl      IP: uživatel18455    
Tak jsem dal dohromady tachometr na 21. A už chápu draky co tvrdí že jejích seriovka jezdí v pohodě 75km/h! Doufám že ten tachometr aspoň dobře měří vzdálenost. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2017 13:37
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
standa: si ho podám hned jak ho uvidím
 
 
Datum: 26. dubna 2017 13:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19097    
marquee: Když si se na toho mustanga podival,viděl jsi naprosto čistou seriovku. Koleno vypadalo origo,mohlo bejt o 1-2cm kratší,ale výfuk byl cca na svém místě. Jestli to koleno třeba nebylo nějaký extra slabostěný zvenku 29mm a díra třeba 27-28mm to prostě nebylo poznat. Celá ta skupinka měla tenkrát výkonný válce,to na "upravenou seriovku" jelo moc . Kebl jezdil na seriovce ve špičce s prvníma třema speciálama. Vytahni z něj něco. Jestli měl ve vejfuku kužel,tak to měl udělaný moc pěkně.
 
 
Datum: 25. dubna 2017 10:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže můj odhad že stagnuju na výfuku je asi správnej... no je na čase nakoupit pár odřezku leštěného nerezu a něco vytvořit :-D
 
 
Datum: 24. dubna 2017 22:08
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
tak to se schválně Pavlika zeptám :-) ten je docela sdílnej. Hlavně měl určitě kratší koleno. to taky dělá divy
 
 
Datum: 24. dubna 2017 9:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19096    
Ještě když byl venkovskej šampionát tak Kebl jezdil na výfuk z mustanga až 100km/h .... co a jak v něm měl nevim,zvuk to mělo cca normální
 
 
Datum: 24. dubna 2017 9:30
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
To je fakt, ten výfuk je trošku děravější. Originální výfuk má totiž při zvýšených otáčkách už hodně velký protitlak. Ale i tak je těch 9000ot spíš na mírně se svažující rovině. Na druhou stranu na 20ce s revmaplechama :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2017 8:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19095    
To odpovídá. Marek s nějakym víc děravym nějak spešl vrtlym pořádnym vrtákem k 9000ot/min :-D ale to on má jeden takovej záhadnej válec,kterej se vymyká běžný praxi :-D
 
 
Datum: 23. dubna 2017 22:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tak, nikdy jsem ze sériovky nevytáhl víc jak 69km/h :-D a chci se zeptat jaký máte maximální rychlosti s origo výfukem? já stojím na 86 a víc leda z kopce :-D
 
 
Datum: 23. dubna 2017 11:10
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel19094    
Co se týče dosahovaných rychlostí tak mi otevřel oči až impulzní otáčkoměr na VN kabel (asi za 150,- z aukra - pěknej shit). U některých válců bylo zajímavé sledovat že maximální dosažitelná rychlost se takřka nezměnila při použití 12z kolečka namísto 13z (cesťáky). Ale když hodně dobrá seriovka dává na trojku 6600-6800ot/min (přes 6500ot/min spíše z mírného klesání) tak to prostě 80 fakt nejede . Pro představu pro pio při 13z kolečku platí 8000ot/min = 80km/h. To jedině s přídavnou vrtulí na baťohu.... realita je spíš v oblasti od 60 do 65km/h někdy blíž tý spodní hodnotě. Další zajímavá věc je,že stačí poopravit pár "detailů" a jede to 70...a když se tomu trochu přidá tak 75-80 a když se tomu ještě přidá tak se začnou dít věci ... :-D:-D
 
 
Datum: 23. dubna 2017 7:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19093    
Pravděpodobně již vylítaný čtyřhran na lanku nahoře a nebo dole,spíš dole,lanko muže být někde i špatně ohlé,skříplé,roztažený bowden atd...muže být i vyčochtaný šnek a nebo tacho. Případně všechny možnosti najednou. Začal bych výměnou lanka.
 
 
Datum: 22. dubna 2017 18:04
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě třeba ručička tachometru líta,jako by se zbláznila,nevíte čím to je?
 
 
Datum: 22. dubna 2017 14:14
 
 
 
 
Jméno: Biggl      IP: uživatel18455    
Jo je to sranda...\r\nGPS mi nepřijde zas tak marný. Jo je jasné že na úseku kde budu přidávat a ubírat to nebude \r\npřesné,ale na dlouhé rovince to dá docela odpovídající výsledek.\r\n
 
 
Datum: 20. dubna 2017 18:04
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar je to tak jak píšete mně to ukazovalo 90 a za mnou jel syn autem a tam to bylo 78 takže skutečnost je asi 75 na lehký cestovní upravě kterou mi poradil Standa.
 
 
Datum: 20. dubna 2017 16:51
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
je to jak říká Standa, já mám tedy štěstím, že mě tachometr vážně nekecá. Je to jeden ze sta možná z tisíce. Většina jich totálně kecá. Každou chvilku potkám někoho kdo tvrdí jak mu to jede 80 a pak mu v 65 ujíždím. Ideální na měření je dobře seřízený tachometr na kolo. Na to je spolehnutí. Měřit to za pomoci GPS navíc aplikací v mobilu je rovněž nefunkční, protože GPS měří rychlost na základě vzorkování poloh a díky nepřesnostem umí hodně kecat.
 
 
Datum: 20. dubna 2017 10:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19091    
Zdar. Je to tak. Ten kdo má špičkově seřízenýho fichtla tak mu jede tachometrových 78-80km/h. Bohužel v reálu je to přesně deklarovaných 65km/h(vyjimečně 68km/h) ,které uvadí výrobce jako maximální rychlost. Hodně lidí tachometru věří a bude se s tebou dohadovat,že má vyjímečnej tachometr,kterej nekecá. Odchylka se s rostoucí rychlostí zvyšuje. Při 80km/h ukazuje hodnotu co by odpovídala 95km/h,při 85km/h začne lezt ručička do počitadla kilometrů,při 90km/h začíná lézt k nule zespoda , při 92km/h mi prasklo lanko.... ujeté kilometry budou zhruba se stejnou odchylkou ... 10-15%
 
 
Datum: 20. dubna 2017 10:07
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel19086    
Ahoj seso mám takovej problem scháním vydličky do převodovky na čz 175/477 a nikde jsem je tu nenašel myslíš že by se dali sehnat ? moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2017 6:26
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha draku,, mam jen jednu,, je to nedostatkove zbozi :-)
 
 
Datum: 20. dubna 2017 6:26
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel19084    
Ahoj SESO prosímte ta hřídel předlohy úplná na Babetu 210 je jaká výroba za tu cenu? Nechce se mi rozjet Babeta jen se vytočí motor. Opravny sadě moc nevěřím .... Ty válečky jsou kvalitní výroby nebo nějaký blato? Dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2017 7:37
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud se prodava taiwan a nebo sr kvalita, obe dve jsou opravdu kvalitni,,valecky jsou made in sr,, od toho kdo dela volnobezky
 
 
Datum: 14. dubna 2017 7:37
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel19057    
Zdravím, nevíte někdo číslo modré a bílé barvy na jawu 50/21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2017 12:17
 
 
 
 
Jméno: Charon      IP: uživatel17806    
Hledej,šmudlo.Propírá se to tu pořád kolem dokola
 
 
Datum: 23. dubna 2017 12:17
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci vím že to sem nepatří ale přesto bych se chtěl zeptat jestli nemáte někdo na prodej na velorexe nápis velorex (světle hnědý plast) nebo kde bych ho mohl sehnat na internetu jsem bohužel nic nenašel díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2017 21:01
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chlapy,je tu někdo v okolí Klatovy,Domažlice? Nemám s kým vyjíždět odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2017 16:10
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
díky,ale nikdo blízko,škoda
 
 
Datum: 13. března 2017 16:10
 
 
 
 
Jméno: KJ      IP: uživatel19043    
Podiv se na facebook jawa 50 s tp jestli se tam někdo vůbec přihlásil mělo by to k tomu sloužit
 
 
Datum: 11. března 2017 19:55
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18999    
Zdravím , vedel by mi niekto surne zmerat na pionieri vzdialenosť od spodku hrubšej ( nosnej ) trubky prednej vidlice po začiatok úchytu ( spodnú časť uchytky ) blatníka ? Kúpil som druhú vidlicu a nemám tam tie úchyty na predny blatník a potrebujem rozmer aby som vedel kam to mám prizvárať ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2017 10:58
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel19025    
Dakujem :-) prepac ze tak neskoro odpisujem ale bol som na dovolenke tak az teraz sa ozyvam. Velmi si mi pomohol lebo nemal som to vtedy kde zmerat a potreboval som to surne prizvarat lebo som daval vsetky diely do lakovne .
 
 
Datum: 28. února 2017 10:58
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Tak sory nedošlo mi že mám pionýra pod plachtou v kulně. Ta vzdálenost je od spodku vidlice ke spodku uchytu 105 mm.
 
 
Datum: 18. února 2017 17:29
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar Když vydržíš do zítra tak ti to změřím a dopoledne ti dam vědět. Mám to v dílně a dnes už tam nepojedu tak jestli někdo nebude rychlejší máš to u mě.
 
 
Datum: 18. února 2017 17:25
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar pánové a dámy. Řeší se tady předražené kartery z polska to jen tak okrajově. Teď jsem byl na bazoši a co tam člověk vidí to žasne. Chápu ceny za slušný pionýry ač bez papíru ale hromady nepoužitelnýho rezu za 3až5 tisíc to je pecka. To by mně zajímalo za kolik bych prodal mustanga po renovaci včetně kompletní GO motoru a platnýma papírama a STK. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2017 17:43
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
Kombinace 20/6 a 18/3, resp. 20/6 a 18/6 jsou v motorech 05 běžné. Kola 19/6 a 20/3 jsem sehnal zvlášť a nevím, kam je zařadit. Spíše jsem je tipoval na konec výroby 555 nebo začátek 05. Je to podobné jako brzdové štíty - z hladkých vnitřních se přešlo na hladké vnější a poté na vroubkované vnější. Ale občas jsou vidět i vroubkové vnitřní. Asi objevování slepých uliček nebo nebo tak něco:-)
 
 
Datum: 21. února 2017 17:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19010    
Ono otázkou je taky to,co tam od výroby bylo dáno a co se v tom motoru nakonec zachovalo. Starý předlohový hřídele (ouzkej motor) trpěli na ulamování dvou zubů,vyjímkou nebylo ulamování zubu až dvou na řazených kolečkách dvojky. O okousanejch kolíkách a hřídelích nemluvim,ale to už je spíš prostě opotřebování... Takže věřim,že v těch motorech vznikaly zajímavý mišmaše převodovek :-D Věřim,že každej tam napasoval to co sehnal a co tam šlo.
 
 
Datum: 21. února 2017 17:09
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ona zas tak úžasná není. Dlouhodobým výzkumem jsem zjistil jak to šlo pěkně popořádku :-) Převodovky 20 6ti kolík v kombinaci 18 tříkolík je klasika v podstatě po celou dobu výroby. Jen v průběhu výroby se objevila serie s převodovkou 19/19 s šesti kolíky a v posledních kusech 18/20 s šesti kolíky na obou kolech.
 
 
Datum: 21. února 2017 15:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19007    
Vim o tom. Ta j05 je úžasná.
 
 
Datum: 21. února 2017 7:01
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Dvacítkový plech se šroubem vepředu bych pochopil. Ale podle pozadí na fotce to není první prodej na Aukru, takže je to na 99% na kšeft a to se detaily moc neřeší. A taky ne každý to chce řešit. J05 jsou všechny zajímavý, protože se neustále něco měnilo. Oproti tomu jsou 555 i 20 vcelku nuda. Až dvacítky se vyráběly déle než 4 roky, takže zřejmě do té doby měli v Povážských snahu něco měnit k lepšímu, pak už šlo více o počty a levnější výrobu. Alespoň takový mám z toho pocit. Jinak šestikolíková kola byla i 19/19, mám takovou převodovku i se štítky z Mototechny, ale stejné číslo mají kupodivu i kola v katalogu 20/18. A naopak existují i kola 20/18 se třemi kolíky, stejně jako různé segmenty nebo kola s nábojem s 23 nebo 24 zuby (proto není stejná předlohová hřídel pro 55x a 05).
 
 
Datum: 20. února 2017 16:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19005    
Byl bych opatrnej. Tenhle plech už jsem viděl na nejednom kousku z roku 1966 a všechny vypadali že jsou origo (původní zašlej lak,zašlý linky,nápisy....no klasika) .... možná víko už bylo s nalejvacim šroubem vepředu. Oni ty poslední j05 z roku 1966 už byly víceméně j20 v ouzkých blokách,už to mělo šestikolíková kola s počtem zubů jako j20,klika byla již bytelná plná s bytelnou ojnicí,jen hřídele(čepy) to mělo ouzký z j05 a víc podobných "detailů" banda se špuntem (měla ještě odvzdušnovák) a tak,jinak prostě j20.... ve svý podstatě poslední modely jsou skoro stejně vzácný jako modely z r 1962 akorát to málo kdo pozná a ocení a v podstatě o trochu míň cenný jsou přechodný modely z r65... samozřejmně nejcennější je model 1962 protože je tam spousta atyp prvků,které byly jen v tomto modelu....ten rok 66 je plný tuctových dílů z j20.... bylo by to asi na delší vypravění .... rozhodně typově ani luxusní renovací to hodnotu 60000,- NEMÁ ani v dílech.... myslí si že na tom tři pětky trhne :-D
 
 
Datum: 20. února 2017 15:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no hlavně ten zadní plech razí do očí a ty křížový šrouby taky... :-D
 
 
Datum: 20. února 2017 14:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zacinaji se sem slejzat samej odbornik na fichtl,,tak to ma byt :-)
 
 
Datum: 20. února 2017 9:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Zadní plech je z dvacítky a na zadních stupačkách jsou šrouby a matičky:-)
 
 
Datum: 19. února 2017 21:59
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Počkám 2-3 roky a pak tu svoji hromadu šrotu vyměním za chaloupku v Jizerkách:-) Ta 05 je tak hezká, že už se na silnici určitě nepodívá. Za 60 litrů mohli dát na motor správný šrouby, ne křížový. Jak asi vypadá zbytek motorky...
 
 
Datum: 19. února 2017 21:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ze by mi rikal min :-)kdyz koupis vse nove v chromu vcetne riditek a vypletu kol tak jsi vtom za 10 tis, odneses to lakyrovy ten si rekne 15 tis s linkama, motor za 4 tis, pneusky s dusenam aza 2 tis, sedlo za litr, drobne dily za 4 tis a jsi v tom tak jsi v tom teprve za 35,, domu za 20tis,,jsi v tom za 55 tis ,,tak ja uz nevim kolik rikal :-) ale vim ze jsem sel do kolen
 
 
Datum: 19. února 2017 20:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19002    
Nesmysl. Když to přeženu,tak ho to vyšlo na 30 tisíc. Za 50 uděláš TOP péráka a to jsem taky nadsadil.... to by ten fichtl musel bejt ze zlata ... doma se mi válí mraky rozebranýho bordelu,na jaře začnu skládat jednotlivé motory,nafotim plechy,kostry,vejfuky,řidítka a pojede to všechno na inzerci za ranec. A na j555 opravim cvakající dvojku,udělam výbrus,zapojim eletriku,napasuju jí prsíčka a pujde za 20 :-D když se šroty prodávaj za 5,pološroty za 10 tak nevěřim že ten muj pelech za 15 neodjede :-D holka na tom asi jezdit nebude a já taky ne...
 
 
Datum: 19. února 2017 19:21
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
az fuha ten za 70tis je pekny a uz by by ltop,, kdyb si koupil klinek na str paku SVD aby to zajelo jak odo mamy,, lebovky kolem kohoutku a cupaku a hlavne dorazi prsicek po obou stranach,, proste plnej chrom a vse nove,, je proste 70 az 90 tis,, profik co dela motorku za motorku fakt genitalne si rekne 90 papiru a ani se nestidi
 
 
Datum: 19. února 2017 18:02
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Ono ty kartery jsou drahý jak pro koho já měl kliku a dostal jsem jedny za darmo od kolegy z práce, ten to našel na pudě v baráku kterej koupil v bedně ještě s válcem a hlavou, vše nepoužitý, A ty šroty myslím tím totálky jako například, kostra a plechy totálně rezavý a cena 2000 to je fakt dost. Mám hodně věcí na pio včetně koster a plechu ale určitě bych byl soudnější kdybych to prodával. A nebo když vemete inzerát kterej zní-pionýr uprava na kros a je to dobitá kostra s omlaceným motorem a rezavejma kolama za cenu 4000 tak to asi ne.
 
 
Datum: 19. února 2017 9:33
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemyslím si, že by ty kartery byly předražené
 
 
Datum: 19. února 2017 9:13
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
otázkou je, jestli to za ty prachy taky tak chodí,,, protože jestli jo, tak jsou tyhle šroty líp uložený peníze, než třeba v zlatejch cihlách :-D
 
 
Datum: 19. února 2017 7:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dám ti příklad, jak nemá ta cenovka vypadat v závislosti na stavu :-D http://aukro.cz/ShowItem2.php?item=6719094999
 
 
Datum: 18. února 2017 22:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19000    
Aktuálně za 20-25 tisíc je to na inzercích. Odfláklý 17-18.
 
 
Datum: 18. února 2017 21:10
 
 
 
 
Jméno: michalmnichCZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsou nebo budou na Fichtlkrámku nějaký věci na Betku nebo na New Pionýra? Sorry možná za špatnou kategorii odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2017 23:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neeee ja sem o tom moc kdysi uvazoval,, lebo se to da bastlit dily na fichtla,, ale upustil sem od toho,, male uz prostor
 
 
Datum: 17. února 2017 23:06
 
 
 
 
Jméno: zemanek499 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, je nás spousta, co mají pionýra s tp a málo koho kdy potkáváme, proto pár z nás chce mít kontakt se všemi, kde by se jsme poté mohly domlouvat vyjížďky ( víkendovky) a srazy. Tak aby to za to stálo. Pokut máte zájem přidejte se prosím do naší skupiny kterou právě rozjíždíme za ulehčením hledání ostatních draků a časem z toho uděláme spolek se vším všudy. Záleží jen na vás jak budete aktivní a kolik nás bude. https://www.facebook.com/groups/1018424038275062/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2017 10:43
 
 
 
 
Jméno: J      IP: uživatel16502    
Tak se přihlašujte ať je plno vyjížděk
 
 
Datum: 03. února 2017 10:43
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel18968    
Chtel bych se zeptat jaka je nosnost pionyra - mustanga? Kdyz se divam po netu tak je vsude 160kg, ale v knizecce co jsem nasel je jen 150kg. Ono je to asi jedno, ale pokud je to jen tech 150kg tak nas to s pritelkyni jasi uz nepobere - mame dohromady 157kg. Snazim se dat dohromady staryho nepojizdnyho mustanga co se nasel v rodine a byl mi venovan a nevim, jestli na tom pujde ve dvou vubec jezdit :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2017 22:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel18805    
Dej klidně 11z kolečko , ve skutečnosti bude tvoje průměrná rychlost větší, protože nepojedeš kopce na 1
 
 
Datum: 22. ledna 2017 22:34
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Co by nešlo, to by si musel mít hodně unavený pružiny a nějak špatně natvarovanej blatník aby ti do něj dřelo kolo pod váhou 160 kg. Možná na větších vejmolech by to mohlo dělat problémy. Jak si správně našel na netu, zvládne to vpoho 160kg akorát jestli na tom plánuješ jezdit ve dvou, tak si dej na sekundár nějaký malý řetězový kolečko aby to mělo "trošku" sílu a trochu tím prodloužil životnost spojky.
 
 
Datum: 22. ledna 2017 15:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zajde sem ještě někdy uživatel kolecko? jestli jo, ozvi se mi prosim na mail jawalk@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2017 20:31
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
...
 
 
Datum: 22. ledna 2017 20:31
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel18963    
Ahoj, můžete mi někdo poradit jak mám namontovat pojistku pantu? když ji ohnu tak aby se vešla do sedla tak už tak zůstane a nevrátí se do půvadního tvaru. je na to nějaké vychytávka, nebo jsem levej? :-) díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2017 18:01
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel18963    
koupil jsem ji asi tady, dá se někde sehnat ta lepší?
 
 
Datum: 16. ledna 2017 18:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zřejmě máš pojistku z bláta,,, je potřeba, aby byla z pružinové oceli... případně lze naohybat špringli vhodného průměru a délky,,,
 
 
Datum: 16. ledna 2017 9:51
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   

 

 




Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.06.2017 17:31:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu