slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
tak jsem si dal večer pohotovost s malou šešu a tím se děla Tlustá čára za dovolenou :-( a to měla byt super peškoBusova dovolena i se psem,, Kurnik Šopa,,, takže nic jiného mě nezbývá, než přijímat objednávky od draku a dračic .-)
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama  |  Reklama  |  Pravidla       
Zboží:













<








 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: teritorids ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar borci mám pionýra a chtěl bych vědět co za bazmek obědnat aby mě světla svítila stále hodně i když zrovna nedržím plnej plyn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2017 7:33
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel19183    
To fakt nebude
 
 
Datum: 20. července 2017 7:33
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
opravdu wape ? já myslel že bude stačit nějakej usměrnovač\r\n
 
 
Datum: 20. července 2017 6:23
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
VAPE
 
 
Datum: 19. července 2017 8:37
 
 
 
 
Jméno: rosi48 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s kladívky z novovýroby tady na FK nebo kde koupit kvalitní. Já jsem zde koupil tři sady na naši letošní tour a po namontování každé vydrželo zhruba 200km (vždy se ulomil spodní kontakt v ohybu plechu) vždy na jiném motoru. Což kdyby jsme neměli náhradní orig. tak by byl ve slovinsku celkem problém. Za druhé jestli někdo nemáte zkušenosti s touhle úpravou http://www.jawa-50.cz/clanek/bezkontaktni-magneto-zapalovani-vape-12v-60w-uprava.html jelikož vape co je obyč. ke koupi na pio je na cestování uplně k h**** . Jinak foto z cesty http://pavlinac.rajce.idnes.cz/Fichtl_Tour_2017_-_Bled_%2C_Slovinsko/ . Ať to jezdí ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2017 10:23
 
 
 
 
Jméno: Jencek      IP: uživatel16502    
Nechápu proč by vape 6v bylo k hovno asi je to byla nějáká slabší chvilka, jinak držím skladem kladívková zapalování skladem aby se to dalo přestavět na origo a dělal bych to je tehdy že by musely být silný sluneční erupce jinak asi ne
 
 
Datum: 19. července 2017 10:23
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám tedy žárovky 6V 15w a vzadu 5w a k tomu stabilizátor a svítí to perfektně a bez problémů. Ono totiž do starého typu paraboly je uplně jedno co tam člověk nacpe za světelný výkon, stejně to svítí na ho.... Mustangová parabola je o něčem jiném.
 
 
Datum: 19. července 2017 8:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19182    
Pokud jde o slabý světla,tak já to vyřešil po svym. Mám osazeny 12V žárovky a je to vcelku supr. Kdysi kvůli tomu jeden týpek dokonce psal do Vape a prý to není problém. Údajně mi to má svítit trochu hůř v nízkých otáčkách,ale já oproti 6V žárovce nezaznamenal zhoršení,ba naopak. Vepředu 12V 40/45W BA20D ze škodovky a vzadu 12V 5W. Nic nepraská. Zadní světlo niní svítí jen na potkávačky. S novýma kladivama zkušenost nemám.
 
 
Datum: 18. července 2017 12:30
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Trochu nechápu, proč by mělo být normální vape k hovnu
 
 
Datum: 18. července 2017 8:23
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel19177    
Čau Draci. Mám ČZ 175/470. Motorka je po kompletní rekonstrukci a když jsem vyšteloval předstih na 3,8 motor krásně naskočil ale přerušovač je dost hlučný. Může to být vačkou? Je už starší. Říkám si ale , že před go to nedělalo. No a jak se rozjedu motor škube když držím otáčky. Prosím o nějaké názory. Všem ochotným dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2017 20:49
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19177    
Čau Draci. Chci se pochlubit.Motorka už jezdí a v pondělí jedu na STK. Jak jsem tehdy psal že přerušovač je hlučný tak to tím nebylo. Problém byl volný Labyrint který cvakal mezi ložisky. Taková blbost ale bylo to hodně slyšet. Do nádrže jsem přidal trochu čistého benzínu. Přehnal jsem to před tím z olejem. Svíčka je pěkně vypálená. Bez podezření na olej bych se dlouho rozmýšlel jestli mám motor rozdělat. Děkuji že jste měli chuť semnou problém řešit. V zimě se chystám rozjet Mustafa. Ten už taky hezkou dobu nejel. Tak se budu zase obracet s prozbou. Zatím čau.
 
 
Datum: 01. srpna 2017 20:49
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19177    
Tak jsem se pustil do motoru. Udělám si jistotu. Olej do klikovky nešel. Tím to nebylo. Ještě odstranit to cvakání. Myslím si že to budou pístní kroužky. Někde jsem četl že když jsou okraje ostré může to přes kanálky vydávat zvuky. Kroužky jsou jak žiletky. Řetěz a spojkový koš jsou ok.
 
 
Datum: 24. července 2017 20:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19186    
Než něco kupovat tak zkus o číslo dvě menší trysku....
 
 
Datum: 23. července 2017 20:01
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19177    
Pravda je taková že motor jsem skládal před 20 roky a pak to dlouho čekalo na dodělání. Tehdy jsem to lepil na takovou růžovou po zaschnutí gumovou věc. Nevím jak se to už jmenuje. Ten kouř se vyvalí ze začátku a pak bych řekl že je to v normě. Myslíš že by se to projevovalo až od poloviny plinu nahoru? Rozjezd a do poloviny plinu paráda ale pak to nemá ten zvuk. Koupím tu svíčku a kabel a když to nezabere tak cvičné rozeberu motor.
 
 
Datum: 23. července 2017 12:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19186    
Bílej kouř = únik převodového oleje do klikové skříně
 
 
Datum: 23. července 2017 9:20
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19177    
Včera jsem to nakopl a v garáži to vypadalo že hoří. Kouř bílej. Dnes jsem si našel tabulku svíček od brisk. Píše se že tam patří N15C nebo NR15S . Já tam dal N14C na kterou to jelo hůř. Měl jsem doma starou NR 15C . Ta hází jiskru do červena a tak to být prý nemá ale jelo to líp. Tak vyměním svíčku. Ten karburátor je taky malá záhada. Výrobce píše pro zajetí jehla 4 zářez od hora. Směs 1:20.a bohatost v článcích někdo píše nadoraz a .1/4 otáčky povolit . Někdo zase o 3/4 otáčky. Skoušel jsem obě varianty ale bez výsledku. Nemůžu si pomoct ale také se přikláním k oleji v benzínu. Začal vytékat kolem válce a kolena. Povoloval jsem kontrolu oleje a ten je pořád stejný. Odtrh seřízen na originál měrku kolejnička uprostřed a svíčka černá po ujetí cca1,5 km. Uvidíme jak koupím svíčku.
 
 
Datum: 22. července 2017 18:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19184    
Souhlas. To je karbec. Sám mam péráka a mužu ti říct že to jede bez škubání ať je tam cokoliv za předstih (za předpokladu odtrhu 0,4mm na kladívku). To bych to musel nakroutit do krajních poloh aby to začlo škubat. Pokud je deska někde ololo středu kolejniček a na kladívku je něco okolo 0,4mm tak to musí normálně jet. Fakt bych šel po bohatý směsi,velká tryska,vysoko jehla a tak. Vadný kladívko,kabel,fajfka či svíčka by vynechávali i na volnoběh. Dva a půl deci oleje na 5L neni nijak dramatický,akorát pro záběh.
 
 
Datum: 21. července 2017 18:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
podle toho co píšeš, tak bych hledal chybu ve směsi než v elektrice...
 
 
Datum: 20. července 2017 21:09
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19177    
Hrabal jsem se v tom a zdá se mi že to bude možná svíčka koupil jsem brisk n 14 c super mám na ní 25 km . Jiskru to hází jednou z boku jednou mezi kontakty. Když jsem to prohodil za starou nrc15 tak to bylo lepší ale po půl km to zacukalo a zdechlo . Sundal jsem ji a byla dost černá. Nejsem schopen dosáhnout pěkně vypálené svíčky . Možná jsem podělal benzín na 5l jsem dal 0,25l T2 . Dost to kouří a pak ta černá svíčka. Z nádrže to teče.
 
 
Datum: 19. července 2017 19:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
teče do karburátoru dost benzínu (tzn. neni přicpanej kohout)? jak máš otryskovanej a nastavenej karburátor?
 
 
Datum: 19. července 2017 19:00
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel19177    
Máš pravdu . Tak abych to upřesnil. Svíčka má černou barvu když to rozjedu na čtvrt plinu držím otáčky motor škube a zvoní klikovka Dnes jsem sundal rotor očistil aby pěkně dosedl na kliku a vačka seděla jak má. Zvuk od kladivek se částečně stratil ale svíčka má pořád černou barvu zítra vyskoušim výměnu indučky ještě jsem překopal odtrh na 3,8 ale pořád stejný svíčka černá a to je nová. Koho něco napadne dejte vědět. Dík
 
 
Datum: 18. července 2017 20:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
to je napssaný tak, že to může dělat cokoliv,, chce to trochu specifikovat jak se to při jakejch otáčkách chová,,, jinak tím hlučným přerušovačem myslíš pískající kladívko nebo co? Máš namazanou tu plsť u vačky?
 
 
Datum: 17. července 2017 21:39
 
 
 
 
Jméno: Marcel      IP: uživatel12628    
Dobrý den prosím vás, seřízení karburátoru Jikov 2924 M13 Jawa 250 s uzavřeným filtrem s klakou pro sytič. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2017 8:38
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
A co máš teda za Jawu 250? 353, 559, 590, 592? Na Mkový karburátor kromě trysek nic nového neseženeš, rozpadá se jim vnitřek šoupátkové komory, rozpadá se jim víčko... Ušetři si námahu a sežeň 2926SBD...
 
 
Datum: 18. července 2017 8:38
 
 
 
 
Jméno: Marcel      IP: uživatel12628    
Tenhle karburátor je z čz 501 avšak na této jawě je uzavřené sání s plastovým airboxem
 
 
Datum: 17. července 2017 21:10
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
Na Jawu 250 se dával 2926M a k němu patří otevřené sání, takže otryskování na tvoji kombinaci leda metodou pokus - omyl. Karburátory řady M (monoblok, oválná plovákovka) jsou často nahrazovány řadou SBD právě kvůli snažšímu seřízení. Hezky popsané je to zde: http://jawarmaniak.wz.cz/technika/karburatory.html
 
 
Datum: 16. července 2017 19:20
 
 
 
 
Jméno: patrikz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, co udělat když Pionýr 05 při zastavení na 1 se spojkou nebo i na neutrál nedrží v otáčkách a chcípne neví někdo jak seřídit prosím děkuji za odpověd draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2017 22:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19178    
Zkontroluj jak a zda těsní jehla plováku. Muže se to klasicky ulejvat....
 
 
Datum: 15. července 2017 22:57
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel19177    
Čau Draci. Prosím o radu. Mám ČZ 175/470 a nejde klakson. Měl jsem ho celej rozebranej kontakty jsem očistil šťáva do toho jde tak nevím co se mohlo po....Kdyby někdo poslat fotečku jak to vypadá uvnitř . Třeba by to pomohlo nebo nějaký info. Všem ochotným dík.\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2017 8:06
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
neni za co
 
 
Datum: 16. července 2017 8:06
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel19177    
Klakson troubí!!! Můžu na STK po 20 letech. Ještě jednou díky.
 
 
Datum: 15. července 2017 12:12
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel19177    
Díky za rozsáhlou informaci . Myslím , že by to mohlo fungovat. Vezmu ještě jednou kontakty a doladim vůle. Ještě jednou děkuji. Čau.
 
 
Datum: 15. července 2017 10:14
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
 
 
Datum: 15. července 2017 7:00
 
 
 
 
Jméno: Marty23      E-mail:      IP: uživatel19176    
Zdravím, jakým způsobem vyměňujete O kroužek pod řadícím automatem na vašich peklostrojích ? Automat jsem rozdělal, celej se mi rozpadl, ale ta část kde má být o kroužek, zůstala vcelku. Zkusil jsem ho přetáhnout přes vršek, bohužel to nevydržel a prasknul. Nemáte na to nějakej fígl ? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2017 23:00
 
 
 
 
Jméno: Marty23      IP: uživatel19176    
Díky za rady chlapy, sehnal jsem jinej a ten už jsem tam dostal.
 
 
Datum: 21. července 2017 23:00
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zkus sehnat pružnější kroužky já jsem to tam převlík bez problému. Kupoval jsem sadu ruzně velkejch Okroužku v prodejně autodílu a prostě některej tam pasoval.
 
 
Datum: 21. července 2017 18:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19184    
Silikon
 
 
Datum: 21. července 2017 6:05
 
 
 
 
Jméno: Marty23      E-mail:      IP: uživatel19176    
Ne, tak blbej fakt nejsu :-D motor je na půlky. Původní o kroužek pod automatem se mi rozpadl mezi prstama jak byl styřelej. Vyndal jsem tu zajištovací podložku a automat rozebral, ale ta příruba za kterou to drží v motoru je tam asi nějaká nalisovaná. Holt koupím deset o kroužků a budu je zkoušet převlíknout přes tu přírubu, nějakej snad vydrží :-D
 
 
Datum: 16. července 2017 22:51
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
No jestli jsi rozdělal automat z vrchu a rozpad se ti tak mužeš začít pulit motor.
 
 
Datum: 16. července 2017 18:09
 
 
 
 
Jméno: Karel Bíma      IP: uživatel19175    
Zdravím, našel jsem na chatě starého pionýra Jawa 555 a chtěl bych se zeptat co je dobré udělat aby to chytlo a jak zjistím jestli to vůbec pojede? Nikdy jsem takhle nic neopravoval, takže v tom jsem úplný začátečník. Děkuji moc za odpovědě. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2017 20:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19180    
A ještě mi napadlo zkontrolovat kladívko,zda vůbec otvírá,zda v tom nejsou pavučiny a bordel a zda jsou kabely zapojený a jen se tam nepovalujou... ale to by byla už jiná kapitola... většinou jak něco čtvrt století stojí tak jsou tot&#224;l vytvrdlý gufera,špatný těsnění mezi bloky,pod válcem a tak a po pár dnech "vcelku normálního ježdění" to začne zničeho nic zlobit ... takže nakonec stejně bude rozborka ... ale každej zapelešenej stodolák většinou vcelku rozjet jde... akorát jede jen "chvíli" :-D
 
 
Datum: 17. července 2017 20:41
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Doplním Standu - vyčistil bych rovnou i nádrž s kohoutem + nový benzín, zkrátka zkontrolovat kompletní palivovou cestu, zaschlý olej a zanesená nádrž dokážou potrápit...
 
 
Datum: 17. července 2017 14:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19179    
Zdar. Základ je,zda se motor volně točí. Pak zda má kompresi. Pokud se točí,řadí a má kompresi tak rozebrat a vyčistit karbec (bude zalepenej) a zkontrolovat zda je jiskra. Pak už jen zkoušet...pokud tam jde benzin a dává to jiskru tak by to mělo jet. Pokud ne,je někde chyba...
 
 
Datum: 17. července 2017 8:16
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci. Vím že je to asi blbej dotaz, ale našel jsem v boudě poměrně dobrej válec, ale má ulomenou jednu část vložky ze 4 které jdou ke klice. Je takovýto válec ještě použitelnej, nebo se musí vložka vyměnit? Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2017 18:12
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Je to sice prasárna ale použit se dá kdysi jsem s tím taky jezdil.
 
 
Datum: 16. července 2017 18:12
 
 
 
 
Jméno: Vašek      E-mail:      IP: uživatel18111    
Zdar fichtlaři. Chtěl bych pochválit jednoho prodejce. I když většinou beru věci od Sesy ale objednal jsem si origo parabolua sklo na mustanga, u MOTO ŠPIČKA MOHELNICE za dva dny to přišlo ale bohužel sklo bylo rozbitý \r\nzřejmě zacházení na poštách. Pošta reklamaci neuznala jelikož zásilka nebyla označena jako křehke zboží. Nicméně jsem zavolal panu Špičkovi a on obratem poslal sklo nové a zadarmo, takže jednání velice slušné. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2017 8:41
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uplne v poho,,, ja delam taky reklamu kdyz eshop zavru a draky smeru jinam,, ja s tim nemam problem,, ale kazdopadne cucim ze spicka byl tak ochotny, klobou dolu
 
 
Datum: 01. srpna 2017 8:41
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Já reklamu dělat nechtěl no asi jsem tam neměl psát to jméno, šlo jen o to ukázat že jsou ještě solidní kšeftmani jen je jich sakra málo.
 
 
Datum: 16. července 2017 18:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
nepoškozuje, jen mi přijde divný dělat reklamu u konkurence "doma"...
 
 
Datum: 16. července 2017 9:55
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Ty v tom vidíš nějakej konkurenční boj já ne. Prostě to co neseženeš tady tak maj třeba jinde. Při dnešním poctivým jednání ti polovina prodejcu pošle šmejd tak jsem jenom chtěl ukázat že existuje pár poctivejch jako tady SESA. Tebe osobně to snad nějak poškozuje?
 
 
Datum: 14. července 2017 21:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
a proč to píšeš tady, na konkurenčním webu?
 
 
Datum: 14. července 2017 16:37
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel19173    
Zdar draci,potřebuji poradit chci si upravit sériovku pionýra chci zachovat karburátor i výfuk,co je nejlepší upravit určitě válec udělat ostrý 2K,jinak je lepší koleno o kusek zkrátit,a jakou trysku koupit 70 nebo 72,když vás ještě něco napadne jak zvednou výkon sériovce napište budu rád,předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2017 12:16
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel19178    
Na origo výfuk a karbec doporučuji válec upravit rozumně s ohledem na origo převodovku. Rozhodně se vyvaruj atrapám přímých filtrů. Buďto jede odladěný origo filtrbox (pro cestování doporučuji) a nebo třeba oválné molitanové filtry (stage6....). Výfuk jede mustang,kompletní dokonale čistý. Trysky jsou individuál jak se válec povede a jak si vše spolu sedne. A taky podle filtru. 68-76. Ať se daří.
 
 
Datum: 15. července 2017 12:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
tryska se určuje podle chování motoru a barvy svíčky a ne podle toho co s tím chceš dělat
 
 
Datum: 14. července 2017 13:25
 
 
 
 
Jméno: patrikz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, dnes jsem jel na svém Pionýru 05 oddělané revma plechy přidáno bříško což udělal předcházející vlastník. Dnes jsem jel do kopce po silnici v klidu na 2 poté jsem podřazoval na 1 odbočil do lesa jel lesní cestou házení atd atd atd... poté jsem to u potůčku chcípl a po chvíli jel tak jsem mockrát prošlápl vůbec mi nedržel v otáčkách tak jsem se nějak rozjel to byl menší kopeček šel jsem vedle toho a ve finále kopečku zase chcíp dobrý tak jsem nějak tak dojel domů a ted se mi stává že mi nedrží při 1 v otáčkách a chcípne a když jedu tak třeba při zátěži trošku se začne přidušovat a chcípat někdy když jedu rychleji tak to rozchodí ale když jedu pomalu tak chcípne přidušeně nevíte někdo co stím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2017 20:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19180    
Svíčka ok nemá pecku? Neulejvá se plovákovka? J05 m&#224; na plováku jehlu,pokud tam vletí bordel tak nezavře úplně.
 
 
Datum: 17. července 2017 20:44
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, chci se zeptat zda u motoru pionýr 20 patří na na hřídele mezi ložiska v převodovce nějaké distanční kroužky na vymezení axiální vůle, nebo se to jen normálně naskládá a nic se nevymezuje a z výroby to vychází akorát?. Ještě chci vědět zda má někdo vyzkoušené ložiska zda jsou lepší do motoru sfk nebo zvl. motor bude na cestování tzn potřebuji aby vydržely velký nájezd km. díky za zkušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2017 13:24
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Správně vymezené musejí být obě hřídele. Normalně sklapni kartery s těsněním, hlavní hřídelí a předlohou. dvojková kolečka a vidličku dávat nemusíš. Utáhni a změř vůle. Pro měření nech těsnění suché a neutahuj to úplně na krev a nech si desetinu navíc. Když to pak mázneš olejenm nebo vazelínou tak se to těsnění zmačkne o tu desetinku víc
 
 
Datum: 14. července 2017 13:24
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel17639    
Vymezuje se predloh. i hlavni hridel na ty 0,3mm? A je nejaky postup pri vymezovani?
 
 
Datum: 13. července 2017 13:39
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Podložky kupuju tam, kde prodávají spojovací materiál, říkají tomu distanční (vymezovací) podložky DIN 988.
 
 
Datum: 13. července 2017 12:32
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Prodávají se vymezovací podložky, většinou je mají v prodejnách s ložisky. Jako sadu jsem to prodávat neviděl ale jednotlivě to není problém
 
 
Datum: 13. července 2017 11:15
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dám tam zvl, jinak na to případný vymezení se dá koupit nějaká speciální sada kroužků různých tloušek, nebo se nic takového nevyrábí a musí se sehnat jen nějaké vhodné podložky? díky
 
 
Datum: 12. července 2017 22:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Na obyčejný seriový motor stačí bohatě ZVL ložiska. Mám je ve všech seriácích i lehce upravených motorech a nikdy nebyl problém. Ono u ložisek je spíš důležité je správně namontovat a zajistit jim dobré podmínky pro práci. Jinak převodovka by se správně vymezit měla. Ono taky když motor rozebereš, tak někde vymezovací kroužek je jinde zas není. Ideální axiální vůle je cca 0,3mm. Bohužel pokud už motor někdo rozebíral nezřídka se stává, že díky neodborné montáži či demontáži jsou kartery zdeformované a budeš si s tím muset pohrát. To samé platí pokud budeš měnit i futra a ne jen kuličková ložiska. Tam se taky stává, že jsou různě vysoká a vůli je třeba pak doladit.
 
 
Datum: 12. července 2017 8:56
 
 
 
 
Jméno: ACE      E-mail:      IP: uživatel16204    
Zdravím chtěl bych se zeptat kolegů na převod u babetty 210 originál je myslím 13z-51z? Potřeboval bych radu jaký převod si dát na kopce 13z-57z? jaký je u vás nejlepší? No Turbolux to není to vím :-) ...díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2017 18:00
 
 
 
 
Jméno: PetaK      IP: uživatel19148    
Zdar draci, včera se mi několikrát stala věc - jedu si a najednou to pocukává, až to zastaví. Pak to chvilku nechce nadlábnout ani rozběhnout, ale po chvíli to zase šlape - v čem mám hledat chybu? Nedokrmuje to benzín? Špína v karbecu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2017 9:46
 
 
 
 
Jméno: Petak      IP: uživatel19187    
Pio 05...
 
 
Datum: 23. července 2017 9:46
 
 
 
 
Jméno: teritorids      E-mail:      IP: uživatel18757    
těžko říct-co je to za stroj ?
 
 
Datum: 11. července 2017 16:04
 
 
 
 
Jméno: ACE      E-mail:      IP: uživatel16204    
Ahoj všem kde najdu přírubu na Dellorto 16 na Bábu? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2017 23:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle koleno zatim nikdo nedela,takze si to kazdy musi zabastlit,,
 
 
Datum: 05. července 2017 23:18
 
 
 
 
Jméno: KM      IP: uživatel16502    
Jak nastavujete vape ? Zdá se mi že mam velký předstich a nemůžu ho už ubrat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2017 8:58
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zduř. Pokud jde o pionýra.Tam není moc co nastavovat, dáš píst do horní uvrati a zapalování nastavíš ryska na rysku. Takhle to je asi 2,1 mm předstih,pokud chceš menší tak statorem pootočíš 1 mm do prava a máš předstih 1,6 mm. Takže rysky se nebudou krýt ale budou těsně vedle sebe. Podotýkám píst je pořád v horní uvrati.
 
 
Datum: 08. července 2017 8:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5387    
O jaké moto se jedná ? Předstih se mění otáčením statoru - u pio.
 
 
Datum: 05. července 2017 10:27
 
 
 
 
Jméno: Dominik      E-mail:      IP: uživatel19169    
Ahoj, mam jawu 1125 dany. Když jsem jel z kopce tak mi něco zarachtalo v motoru, motor chcipl. V motoru mam dost oleje a nedavno delanej valec s pistem kterej je sotva zajety tak zadreny to asi není ale mam podezreni na převodovku protože když jsem pod kopcem zastavil tak jsem chtěl vyradit a moc to neslo, a když jsem to tlacil tak v motoru porad něco cinkalo a když jsem to zkousel nastartovat tak to ani nemelo snahu chytnout. Doma jsem paak zkousel radit s chciplim motorem a neslo mi zaradit rychlost z neutralu. Mohl by mi někdo prosim poradit? nechci hnedka plasit s novou převodovkou. Dekuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2017 13:19
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
nezbyde ti nic jiného než ten motor rozpůlit a podívat se, sám jsem ho taky půlil koupil jsem si tento motor do "rádoby" doma postavené krosky ale nevýhoda motoru byla ta že měla silniční převodovku takže to v terénu vůbec nejelo a schodou okolností jsem měl doma motor z yuki 125 enduro takže jsem motor rozpůlil a převodovky jednoduše přehodil a už to bylo ono složit to pak zpátky taky nebyl problém mezi kartery jsem dal papír (musel jsem koupit těsnící plátno a těsnění si udělat m2 stojí asi 200-300kč) bloky jsem měl složené pak jsem se pustil na spojku a nakonec na rozvody které jsem mymochodem taky zvládl sám není to nic těžkého jde jen o to aby když jde píst z horní uvratě dolů aby se ti přesně otevítal sací ventil a když jde píst z dolní do horní aby se ti ventily zavřely jestli to takhle pujde tak máš vyhráno.. kdyby jsi chtěl mám tu igelitku asi 2 převodovek z dandyny kdyžtak se ozvi na terence20001@seznam.cz a můžu ti je poslat
 
 
Datum: 02. července 2017 13:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
převodovka by neměla vliv na startování... nejspíš to zarachtání proběhlo ve válci :-)
 
 
Datum: 01. července 2017 23:12
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel19169    
oprava *125
 
 
Datum: 01. července 2017 16:48
 
 
 
 
Jméno: teritorids ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus borci prosím o radu - po GO mojí babety 207 mám jeden zajmavý problém- dobře jede jen když se rozjede a jede rychle ,- když jedu pomalu a nebo se rozjíždím je strašně slabý výkon a jakoby zpožděná reakce na plyn či co, tuší někdo ? karbec dellorto nový + přímý filtr,filtr benzínu,p.kroužky nové , čelisti nové . gufera měněny loni,výfuk čistý,tiristor nový ,zapalovací pol/cívka nová . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2017 17:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19167    
Zaprvý vyhoď ten přímej filtr,to samo o sobě muže problém vyřešit. To origo sání tam funguje. A pokud přesto problém přetrvá tak o číslo větší trysku. Chce to prostě doladit. Je to karbec pro B210. B207 se zkrátka chová jinak....
 
 
Datum: 30. června 2017 17:21
 
 
 
 
Jméno: teritorids      E-mail:      IP: uživatel18757    
problém ale je že bohatost směsi se na dellortu nedá seřídit =(
 
 
Datum: 30. června 2017 14:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19166    
Seřiď bohatost směsi. Místo přímýho filtru bych tam vyděl spíš ten origo čumák na dellorto,to muže taky způsobovat tento problém,přímák neni gut.
 
 
Datum: 30. června 2017 7:36
 
 
 
 
Jméno: KJ      IP: uživatel19165    
Tady dotaz pro Marquee viděl jsem na rajčeti jeho 05ku a chci se zeptat zda ji neplánuje odeslat pajkovy do monografie abych si ji lépe prohlédnul díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2017 14:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
To je pouze část z celé řady nejen 05tek co mám. Popravdě nemám moc důvod to někam dávat
 
 
Datum: 30. června 2017 14:16
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.08.2017 15:47:59 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu