slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama  |  Reklama  |  Pravidla       
Zboží:






<













 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel14508    
Ahoj, mám dotaz. Mám doma navíc kompletní motor na Jawa 20,21 a chci ho nabídnout na prodej někomu, kdo ho využije. Doporučte mi web kde ho nabídnout nebo inzerovat (tel.607550420). Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2017 11:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel13343    
Bazos, Aukro...
 
 
Datum: 11. září 2017 11:54
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel13743    
zdár chlapi řeším ted takový problém potřebuju nastryskovat karbec na čz 175/450 mám doma asi 3 ruzne ale když jsem hledal na jawarmaniak v sekci karburátory tak jsem tam nemohl ani najít takový označení co mám já.. jaká se tam dává hlavní tryska? ted tam mám 110 a hrozně se to při studených startech uchlastává a při teplých tam zase nejde benzín to můžu šlapat a čepovat jak chci ale svíčku stejně vytáhnu pokaždý suchou ale jakmile chytne tak to jede bez problému.. sání mám otevřrné odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2017 16:42
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel19243    
mam dojem ze problem bude s tim otevrenym sáním bo dvojtakty musej sát v rezonanci chapešš to !?
 
 
Datum: 15. září 2017 16:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
nehledej přesný označení tvojeho karburátoru, ale najdi si prostě monoblok (tj. monoblok 2924 SBD) se specifikací pro tu kejchačku... mam za to, že by tam měla byt 95, ale to jen střílím...
 
 
Datum: 10. září 2017 21:54
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19219    
zmena 6v ac na 6v dc ako nato????poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2017 6:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19237    
Máš XXX návodů na webu : jawa-50.cz koukni tam. Základem je usměrnit,regulovat,dobíjet. Pro kostitřas na pole bych se do takový akce nepouštěl...
 
 
Datum: 08. září 2017 6:32
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19219    
poloha statora-zdar mam rotor 05 stator k tomu osadeny cievkami teda na 20w zapalovanie ako ma byt vsetko ok,no mam aj rotor 20 cize na 30w zapalovanie aj cievky ,chcel som ho tam dat kvoli lepsiemu svieteniu no ak ho ulozim tak isto ako 20w tak sa mi ramienko otvara aj pol centimetra po pretoceni a nejde nastavit odtrh predstih -ako ma byt otoceny stator na 30w???tak ako na 20w???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2017 8:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19250    
Já to tam dostal. Musel jsem opatrně upravit jednu pertinaxovou podložku na vinutí cívky. Někdo podbrušuje karter. Problematický to je,s tim souhlasim.
 
 
Datum: 21. září 2017 8:19
 
 
 
 
Jméno: JK      IP: uživatel19249    
Ono to tam ani 30w nepude protože se tam nevejdou cívky měl jsem s tím problém i 20ky co nemá výlisek na cívku nahoře na karteru
 
 
Datum: 20. září 2017 16:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19238    
Tak buď máš všechno na stejnym místě a všechno ti sedí a nebo máš něco jinak. Víc variant neni. Hledej kam se vloudila chybka... statory jsou stejný,vačky jsou stejný,magneto je stejný jak pro 20W tak pro 30 W.
 
 
Datum: 08. září 2017 21:10
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19219    
ale ja som myslel rotor 05 cize na 20w-ten tam mam teraz no dam rotor 20 na 30w stator ten isty z 20w samozrejme zap cievku vlavo hore a vacku tu istu z 20w zapalovania ,jedine zeby ta vacka bola nejaka ina.alebo otazka je aky typ motora mam to neviem bo to mam ako pises kolicek na kluke ktory sa tam nasadza potom rotor a na rotore je vycnelok na aretaciu vacky......
 
 
Datum: 08. září 2017 17:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19236    
Aha,tak tady bude ten problém.... Mezi vačkou ze staré j05 a j21 je podstatný rozdíl. Klika má kolíček na aretaci polohy magneta na klice a rotor má zub pro aretaci vačky.
 
 
Datum: 07. září 2017 19:48
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19219    
davam ho tak isto ako ten 05 na 20w a tam mi vsetko funguje vacku som kupoval original na jawa 50 no je medzi tymi vackami nejaky rozdiel na 05/20/21???a presazeny ako myslis???
 
 
Datum: 07. září 2017 17:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18754    
Tak ho asi dáváš jinak. Je to tvarově stejnej rotor a odlitek statoru je totožný. Vačka je totožná. Magneto máš na kolíčku? Vačku v zářezu? Vše musí být stejné. Pokud ne,máš to přesazený a nebo tam máš jinou vačku.
 
 
Datum: 07. září 2017 14:43
 
 
 
 
Jméno: Dávid      IP: uživatel19235    
Zdravim... dávam dokopy motor na pioniera a mam taký problém že po zaklapnutí kartrov s tesnením k sebe sa tažšie točí kolečko s nábojom. Menil som aj bronzové pudzrá tak neviem že či toto nerobí problem lebo predtým to bolo ok. Dalšia vec čo mi nedzá je to že hlavný hriadeľ ma dosť veľku volu dopredu a dozadu. Neviete poradiť ako to vyriešiť ? ďakuejm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2017 14:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Co se týká těžšího chodu, možná máš jen příliš tenké těsnění mezi kartery. Převodovka je původní nebo jsi něco měnil?
 
 
Datum: 13. září 2017 14:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Pokud máš motor rozebraný, tak poskládej do samotných karterů bez kliky jen samotnou hlavní hřídel a zkus, zda chodí volně. Pak obdobně přidávej předlohu a nakonec to seskládej komplet i s automatem. Kartery pořádně sešroubovat a nezapomeň na těsnění. Hlavní hřídel nemůže mít axiální vůli - je tam přišroubovaný spojkový koš, takže je to stažené do ložiska, náboj je přitažen do ložiska přes kroužek a rozetku. Nemůže mít ani radiální vůli, protože hřídel i náboj by měl mít oproti ložisku nějaký přesah. Axiální vůle předlohy se musí vymezit buď novým pouzdrem nebo podložkami, radiální vůle se dělá po nalisování pouzdra výstružníkem podle hřídele. Pokud kupuješ "hotová" pouzdra, tak záleží na stavu hřídele - opotřebením se zmenšuje průměr a pak to může mít nadměrnou vůli.
 
 
Datum: 13. září 2017 14:12
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14185    
Huraaa skola.... hura hura hura...................... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2017 23:05
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
V novém školním roce nás čeká klid a bezpečí.... protože Franky slouží..... Každopádně si taky jednou budu muset pořídit fabriku na děti.... aspoň to plánuju.... Zdravím po letech..
 
 
Datum: 05. září 2017 23:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19234    
Holka šla včera poprvý do školky a moc nadšená z toho nebyla,dnes jsme ji nemohly dostat domu :-D
 
 
Datum: 05. září 2017 15:38
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyvol,, tak ted nevim co nas v novem skolnim roce ceka,, kdyz ho zahajuje FRANKY :-) ja ho kazdopadne prokaucoval,,, hned prvni den jsem s malym cesou prisel posledni,, skoro se predemnou zavirali dvere,,kdyz sem v ten okamzik prostrkaval prez dvere od tridy :-) a mala cesu jako prvnak byly o 2 driv nez malej sesa,, za vse mohlo hledani klicu od auta,,, rafi,, to nechtejte vedet co jsem si musel vyslechnout :-)
 
 
Datum: 05. září 2017 9:14
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19219    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/usmernovac_6v.html zdar da sa pouzit tento usmernovac na 50/21 pionier a za toto led ziarovka 12v?????chcem dopredu led ziarovku pionier papiere nema len chcem aby to lepsie svietilo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2017 16:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Abys mohl použít LEDku (nebo relé, případně nějaké elektronické zařízení, ...), musel bys nejprve elektroinstalaci přiblížit normálnímu silničnímu prostředku. Třeba Simson S51 (i když ani to není nejlepší případ) má blinkry řešené tak, že proud z alternátoru je usměrněn a nabíjí baterii. Do obvodu je zapojen stabilizátor napětí, který omezuje napětí tak, aby na baterii nepůsobilo příliš vysoké napětí a nezničilo ji. Na baterii je tak u 12V varianty napětí cca 12,5-14V. Z baterie pak můžeš napájet co chceš, třebas ty zmiňované blinkry, jen musíš dodržet podmínku, že dlouhodobě musí alternátor dodávat více energie, než ty budeš odebírat. U pincka bys musel dodat všechny zmiňované komponenty, navíc každá z nich ke své činnosti spotřebuje nějakou energii a k dispozici máš přitom jen velmi malý výkon (zvláště v nízkých otáčkách). Ona i samotná baterie funguje jako jakýsi stabilizátor nebo vyrovnávač - pokud nedává alternátor dostatek výkonu, dodá ho baterie. Bílá LEDka potřebuje ke svitu stejnosměrné 3V, takže výrobce buď rozdíl mezi 12V a 3V "spálí" na odporu nebo přidá zdroj, který napětí 12V sníží na 3V. Ale počítá se stálým palubním napětím a ne s tím čurbesem, co vyrábí Pionýr pro žárovku! Žárovka to snese, protože je geniální, ale LEDka je hloupá, ta bude v lepším případě jen svítít méně...:-D
 
 
Datum: 04. září 2017 16:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Tohle není usměrňovač, ale stabilizátor (tj. měl by oříznout napětí nad jmenovitou hodnotou) a navíc je jen na 6V. Pokud trváš na LEDce a chceš to jen na pole, tak si kup pořádnou cyklosvítilnu na řidítka. Pionýr má zkrátka takovou elektroinstalaci jakou má, smiř se s tím...
 
 
Datum: 04. září 2017 15:28
 
 
 
 
Jméno: patrikz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, neví někdo co stím když se mi nevrací plyn a jde těžko docela? JAWA Pionýr 05 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2017 15:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19231    
Jestli je tam kolejka tak je zatuhlá. Chce promazat. Pořádně. Kolejka se normálně vrací jak jo ne... a nebo zlomený bowden lanka,překroucený lanko atd... vše promaž...
 
 
Datum: 29. srpna 2017 15:04
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
zdar, chci se zeptat jaká je slušná a rozumná hodinová sazba při provádění renovace motoru na pionýra (pařez, stadion), respektive jaká je rozumná cena za kompletní renovaci motoru stadion (včetně materiálu), čištění, leštění, prostě komplet go. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2017 9:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19230    
Rychlá zborka/rozborka fichtla s výměnou pár hovadin cca 500,- (tak 2 hoďky). Kompletní montáž a demontáž s výměnou ložisek,futer,gufer,kliky + usazení,vystředění,vymezení 1000,- (tak do 5 hodin) .... brutální stavy 1000+ a víc ..... řek bych tak 200 až 300 za hodinu.... stadion je primitivní,to máš za hoďku rozebraný a zas složený,tam neni moc co k řešení :-D maximálně tě zdrží ohřívání bloků výměna ložisek ... do času ztráveného na motoru počítám pracovní čas a ne všechen ztrávený,protože se jdeš taky vychcat,napít,najíst,cigáro,kafe,telefonáty,někde něco hledáš atd.... hlavně se dopředu pořádně domluvte co se na motoru má udělat,co se bude kupovat,vyměňovat,opravovat a kolik zhruba za práci ... on si každej myslí že přinese pelech,ty v něm vyměníš všechny střeva a v dílech to bude za litr a práce tak dvě stovky :-D pokud se bude jednat o GO + leštění tak si stanov extra částku za montáž a extra za kosmetiku. Jinak je to nevděčná práce něco někomu dělat,připrav se na to ;-)
 
 
Datum: 28. srpna 2017 9:04
 
 
 
 
Jméno: nehaska      E-mail:      IP: uživatel19228    
Ahoj. Mám babetu 210. Po rovince, do kopce jede bez problémů. Ale, když jedu z kopce dolů, babeta začne škubat, nepřidám plyn, cuká, ale nechcípne. Občas se chytne, pak to samé. Vjede ale na rovinu a jede jak ďas. Prosím poraďte. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2017 9:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19232    
Ahoj. Dělal jsem sousedovi babetu. Při odzkoušení jsem ji párkrát plně otevřel i z kopce a stalo se mi to,že jsem v plnym kotli zkusil pustit plyn a zase přidat a motor najednou jakoby "zdechnul" ale jakmile babeta trochu zpomalila tak se zase chytil a letěl. Před opravou to nedělal,byl v tak zuboženym stavu,že babeta jela 40 když se rozjela a přeřadila ,někdy nejela vůbec. Po menší GO a seřízení jsem i pokrátil koleno a babeta začla jet fakt dost slušně. Z kopce šla přes tachometrových 60km/h,ale pak se takle úmyslně a nebo neúmyslně zahltila-odstavila. Vadu jsem nikde nenašel. Ptal jsem se kámoše,co babety má již nějaký ten pátek a ten mi řek,že je to normální.... že si s tim nemam lámat hlavu .... do cca 55km/h to bylo ok ... trochu si myslím,jestli za to nemuže ten miniaturní origo karbec ... pokud vysloveně škube,tak asi nedotéká palivo...
 
 
Datum: 31. srpna 2017 9:26
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19219    
zdar da sa pouzit inducka zo skody 120 na jawa 50/21 docasne nez kupim novu??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2017 11:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19227    
Myslim že jo,jen to bude mít třeba horší jiskru.
 
 
Datum: 26. srpna 2017 11:33
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
koupim revmaplecjy na 05 , na inzeratach chtej platba predem a to ja nehci ,klasika postou ma nekdo na prodej ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2017 15:07
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám otázku třeba to někdo víte nebo změřite. Kolik vám dává zapalovaci cívka na statoru voltu při nakopnutí. U me da tak max 3 volty kdyz do toho fakt hodně skočím. Nechce to vůbec chytnout a škytnuti. Sice jiskru hází ale to neznamena ze uvnitř. Díky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2017 13:55
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spravne...a nebo nedava jiskru kdyz je uvnitr. Kompresi si myslim ze ma. Nemuzu ji teda zmerit ale podly odporu na pace tam ma kompresi. Kdyby mel horsi kompresi tak by stejne musel aspon neco delat nebo trochu chrcet. Jak poznam ze dava jiskru i uvnitr?
 
 
Datum: 27. srpna 2017 13:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10719    
Pokud nechytne se startovacím sprejem tak asi nemá kompresi.....jiskru píšeš že to dává....
 
 
Datum: 27. srpna 2017 11:04
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo uz se i vymenoval novy kondik novy kladivko, zkousel jinou civku a jiny svickovy kabel proste nic.
 
 
Datum: 27. srpna 2017 10:28
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Predstih tam mam 1,6 pred HU a odtrh 0,4. Ano jak rikas melo by to aspon nejak jet. Ale rikam on si ani neskrtne ani kdyz tam pri nakopnuti strikam ten startovaci sprej. Vubec se v motoru nic nedeje.
 
 
Datum: 27. srpna 2017 10:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19226    
Tak to jsou potom dvě možnosti. Buď máš blbou vačku a nebo nastavuješ kraviny... kolik tam dáváš předstih a odtrh? Mám zkušenost,že když je kladívko v HU otevřené něco pod půl milimetru kus za zubem vačky a začne otvírat pod zubem vačky tak to jede. Je úplně jedno jestli je tam odtrh 0,3 nebo 0,5 a předstih 1,5 nebo 2,0 MUSÍ TO JET aspoň nějak ! Pokud ne,je něco špatně. A platí to i pro kladívkový simsony,stadiona,mopedy,velký jawy atd...
 
 
Datum: 25. srpna 2017 17:03
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klinek na klice je. Zapalovani je nastavene. Problem je ten ze i kdyz necham vypnuty benzin a skusim to se startovacim sprejem tak ani stim si neskitne. Karburator jsem vyzkousel uz uplne vsechno to to urcite neni. TRysky ruzny, hladinu, jehlu atd. Muze to byt jedine tim zapalovanim. Na Tom stejne neco nesedi. pac kdyz chci nastavit prestih tak jsem musel ubrousit ten plisek u toho sroubu abych ten Stator mohl vice posunout a Dostal se na nejaky rozumny predstih.
 
 
Datum: 25. srpna 2017 8:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19226    
Myslim že takle se to měřit nedá... pokud je jiskra silná a nepálí to tak je blbě karbec a nebo je nastavený zapalování na nějakej totální nesmysl,přesazená vačka,rotor bez klínku na klice a podobně.... jezdilo to?
 
 
Datum: 25. srpna 2017 7:45
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nikdo neporadi??
 
 
Datum: 25. srpna 2017 6:51
 
 
 
 
Jméno: jIRKA      IP: uživatel12689    
Ahoj, na volnoběh mi světla skoro nesvítí, jen když trochu zatůruju, čím to je? Dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2017 15:55
 
 
 
 
Jméno: JIrka      IP: uživatel12689    
Díky za reakci borci.
 
 
Datum: 23. srpna 2017 15:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
všeobecně u fichtlů je to skoro klasika... každopádně pro maximální možnou svítivost je potřeba mít schopnej rotor, správnou spáru mezi zdrojovou cívkou a rotorem, minimalizovat všechny přechodový odpory!, vhodnou žárovku (dneska docela boj sehnat, v tom čínskym výběru) a nejlíp nově napařenou parabolu.... každopádně s origo zapalováním to na volnoběch už z principu nikdy dobře svítit nebude..
 
 
Datum: 22. srpna 2017 22:42
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel19223    
u čeho????.........pio 05....21 normal......
 
 
Datum: 22. srpna 2017 22:09
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel17437    
Zdravím potřebuju poradit s jawou 350 639 před renovaci běžela jak hodinky a teď po renovaci nechce chytnou s ničím jsem nehýbal jiskru hází svíčky NGK B8HS smrdí benzínem ani nechytne na roztlačeni nevíte co stim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2017 18:09
 
 
 
 
Jméno: PBObory ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus dat Brisky.NGK jsou myslim nachylny na uliti!
 
 
Datum: 15. září 2017 18:09
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Čeho se týkala renovace ? Motor ,kastle ,elektrika ?
 
 
Datum: 24. srpna 2017 17:46
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel17437    
Ano mám
 
 
Datum: 24. srpna 2017 12:29
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel19225    
a máš správně válce s kladívky? (pravý-pravý a levý-levý)
 
 
Datum: 23. srpna 2017 21:00
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdra, potřebuji poradit se stadiony s11 a s22, konkrétně: jaké patří originálně těsnění mezi bloky-normálně papírové, nebo jen tmel, někde jsem četl že jen potřít vazelínou, ale to se mi zdá nesmysl. Ještě když mi hřídel na šlapátka dře tím ozubeným kolem o bloky, tak stačí tam normálně dát jen plechové podložky- vyjde na druhé straně vůle mezi druhým blokem? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2017 7:11
 
 
 
 
Jméno: Miselin4      IP: uživatel19220    
Zdar máte někdo zkušenosti s novou klikou na jednadvacítku? Vydrží? Pasuje? Nebo je lepší zrepasovat origo? Mám tam upravený válec od stejskala na silniční úpravu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2017 6:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19221    
Co se týče seriovek tak do pár motorů jsme ji již dávali a je dobrá. Ale jak se bude chovat při 9000 ot/min netuším... repasovat starou mužeš,ale najdi dobrou,s neprojetejma hřídelema atd...
 
 
Datum: 21. srpna 2017 6:05
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19219    
zdar kupil som led ziarovku do pioniera 12v ba 15d 3ks sa mi odpalili svietili paradne ako to vyriesit aby sa nepalila aj 4ta??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2017 15:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19222    
Mám novou parabolu,dokonce silnější žárovku,svítí to sice hodně,ale výslednej efekt je jen o trochu lepší jak s origo žárovkou 25W. Parabola z pionýra je prostě na kulový a proto nikdy nebude pořádně svítit. Kdysi dávno jsme tam měli trošku hlubší parabolu z mlhovek ze starýho spartaka a bylo to lepší,ale nekompatibilní,prostě jsme to tam nějak naroubovali i s obroučkou a žlutym sklem. Vypadalo to divně,ale svítilo to supr i s 15w žárovkou...
 
 
Datum: 22. srpna 2017 15:08
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Pokud chceš líp svítit, tak cesta přes LED žárovku je prozatím slepá, ještě nenadešel ten správný čas:-) Namontuj novou kvalitní žárovku - tu co tam patří. Vyměň parabolu za novou nebo ji nech znovu napařit, případně tu někdo radil celou masku se světlem z Mustanga. Tak jak to popisuješ, bude ta žárovka nějaký obyčejný noname bez homologace, takže to bude oslňovat vše okolo, ale na cestu zřejmě líp neuvidíš. LEDky jsou dobré do obýváku nebo jako kontrolky, případně jako blinkry nebo koncové světlo, ale ne jako zdroj světla do hlavního světlometu. Všimni si, že ani velcí výrobci jako Osram nebo Philips nenabízejí např. masově používanou žárovku H4 v LED provedení...
 
 
Datum: 22. srpna 2017 15:02
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19219    
je to led 12v bez uvedenia watov dvojvlaknova susal som svietilo to paradne no len zopar km a chcel by som nejaku led tam mat svietia lepsie ako abycajne tak poradte dakujem
 
 
Datum: 21. srpna 2017 18:10
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Vyřešit se to dá tak, že si postavíš usměrňovač s regulátorem a budeš nabíjet baterii, ze které budeš napájet světla. Ale o tom už byly na fórech napsané tuny příspěvků včetně výhod a nevýhod toho kterého řešení...
 
 
Datum: 21. srpna 2017 17:09
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
A proč tam dáváš LEDku? Určitě bude vyžadovat stejnosměrné napájení o určitém rozsahu, což na fichtlu se standardním zapalováním není. Navíc tou LEDkou blikáš s frekvencí cca 20-120Hz podle otáček, protože na rozdíl od žárovky nemá vlákno, které by se rožnulo a pak svítilo s určitou "setrvačností" nebo jak to říct.
 
 
Datum: 21. srpna 2017 16:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19221    
Obvod musí být plně zatížený,pio nemá regulaci. 20W stator dává 15W/6V na předek a stator 30W dáva komplet 30W/6V. Navíc 12V spotřebiče se chovají trochu jinak. Musíš buď přidat zátěž v podobě žárovky a nebo nějakej odpor. Jakej odpor nevim. Ani jsi nenapsal wattáž žárovky. Pak by ti to třeba někdo dopočítal.
 
 
Datum: 21. srpna 2017 14:55
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19219    
zdar chcem sa opytat na polohu statora-ci ma byt 30w zapalovanie stator natoceny umiestneni tak isto ako na 20w zapalovani???ci nema byt nejak pootoceny inak???dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2017 17:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19222    
Zadní světlo musíš vytahnout z vláken přední žárovky. To je celé. Přidáš jeden kabel a dvě svorky/čokolády/rozbočky ...
 
 
Datum: 22. srpna 2017 17:47
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19219    
ok to vsetko viem len ci ten stator na 30w ma byt tak isto otoceny ako na 20w momentalne tam mam rotor 05 no mam aj 20 a chcem ho tam dat bo to slabo svieti teda predne samozrejme budem muset aj kabelaz prerobit
 
 
Datum: 21. srpna 2017 18:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19221    
Pootočený stejně jako původní. Pozor na záměnu statorů a rotorů. Zapalovací cívka pro 20W (ozn 05) rotor vpravo dole,pro 30W rotor (ozn 20) vlevo nahoře. Tzn pro 30W stator použij magneto s označenim 20, pro 20W stator magneto s označenim 05. Vzájemné kombinace jsou často problematické.
 
 
Datum: 21. srpna 2017 15:00
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19177    
Ahoj Drakouši. Píše opět ten zoufalec s ČZ 175/470.je to pár dnů co jsem měl jet na STK. Ladil jsem karburátor. Trochu to projížděl po vesnici když vtom se rozsvítila kontrolka dobíjení. Mám dynamo 45w relé magneto 75w to relé prošlo úpravou na dynamo 45w. Všechno fungovalo perfektně po naskočení motoru kontrolka zhasla až do teď. Mám nové uhlíky. Drážky komutátoru čisté uhlíky jezdí. Skoušel jsem recept pana Chonga. Odpojil jsem relé, spojil 2 dráty z dynama do sebe knim připojil žárovku z baterky pak vzal - abych měl + na kostře a spojil ty dva dráty z dynama na 10 sekund. Žárovka jasně svítila po odpojení žárovka zhasla. Nejde mi do hlavy kde je chyba. Skoušel jsem do dynama pustit 6w a vše bylo průchozí.Žadný zápach spáleného. Prosím o nějaké názory. Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2017 19:57
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel19177    
Spínačku mam novou ty dráty určitě prověřím.Včera jsem dal rotor švagrovi na proměření ale doufám,že to bude vpořádku.Uvidím zítra.
 
 
Datum: 21. srpna 2017 19:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19221    
Z věco logiky je to dole všechno dobře. Takže buď lehlo rele a nebo třeba někde odpad kabel a nebo se šlusnul. Propípal bych si konce kabelú a zároveň všechny proti kostře (samozřejmně odpojené). Jak ti nepípnou proti sobě a nebo naopak některej pípne proti kostře tak je to jasný... pak jedině rele a nebo bošák
 
 
Datum: 21. srpna 2017 15:06
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.10.2017 19:17:49 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu