slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
tak jsem si dal večer pohotovost s malou šešu a tím se děla Tlustá čára za dovolenou :-( a to měla byt super peškoBusova dovolena i se psem,, Kurnik Šopa,,, takže nic jiného mě nezbývá, než přijímat objednávky od draku a dračic .-)
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama  |  Reklama  |  Pravidla       
Zboží:













<








 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel19136    
Chlapi mám babetu 210 a při jízdě mi začalo házet zadní kolo a celý se to seklo,nejde točit s motorem,můžete mi poradit co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2017 8:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19140    
Rozebral bych to ;-)
 
 
Datum: 02. června 2017 8:10
 
 
 
 
Jméno: Jezevec      IP: uživatel18878    
Ahoj klucí potřeboval bych poradit s jawkou 250 znamená todle zkrat na kostru nebo je to v poho ? http://jezevectdi.rajce.idnes.cz/rotor/# diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2017 16:48
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel18729    
A že si při tom měření nevšímáš raději komutátoru vůči kostře :-D
 
 
Datum: 30. května 2017 16:48
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel19135    
Ahoj, měříš kostru proti kostře, krokodýlky nech tam kde je a drátek přilož na měděné lamely (komutátor)
 
 
Datum: 26. května 2017 18:26
 
 
 
 
Jméno: jawa22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci. Jaký je nejlepší 2T motorový olej na pionýra, aby se neusazoval, nenapaloval karbon? Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2017 14:18
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ano mám ji stále a čeká až na ní bude čas
 
 
Datum: 30. června 2017 14:18
 
 
 
 
Jméno: KJ      IP: uživatel19165    
Dotaz pro Marquee máš ještě tu světle zelenou 05ku co je nafocená na rajčeti? Hodila by se do pajkovy monografie
 
 
Datum: 29. června 2017 14:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Stando, trochu tě doplním.... ono rezivění koleček v převodovce umí způsobit červený Dextron, na který někteří jezdí. Kdybych neviděl na vlastní oči tak neuvěřím.
 
 
Datum: 05. června 2017 14:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19140    
Kupříkladu v nově vyvíjenym 70ccm motoru používám v převodovce dieslový motorový olej 10W40. Vše funguje přitom tam nemá co dělat. Vše dokonale čisté. Jak jsem psal níže,u seriovky bych se nezabýval ničím a nevymýšlel nic,co už je vymyšlené. Akorát zvyšuješ cenu provozu motocyklu,životnost zanedbatelně. To bych si za ty prachy radši dal kus pořádnýho 300G hovězího a dvě plzně k tomu ;-)
 
 
Datum: 02. června 2017 19:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19140    
Je řečeno,co mělo být řečeno. Již jsem nechtěl do tématu vstupovat,ale musím reagovat na Honzu. Proboha nerezavý kola v převodovce a čistej motor uvnitř snad musíš mít vždy když je tam olej. Náplní v převodovce především ovlivníš životnost primárního převodu jako celku (ozubení,řetěz,lamely) a zajisté i ložisek. Dále schopnost oleje vše umazat a udržet funkční spojku i na horkém motoru. U sebedražšího či levnějšího převoďáku nemuže nic reznout. To jedině to celý odmastit techničákem a nalejt vodu...
 
 
Datum: 02. června 2017 19:01
 
 
 
 
Jméno: PetaK      IP: uživatel19142    
A Repsol 2T tedy...?
 
 
Datum: 02. června 2017 17:55
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel19141    
Jezdím na eni i-ride scooter a pohoda motor čistej nekouří to a všichni řeší olej do benzínu ale i do převodovky dávám lepší např. total syntetický 75w-90 a otevřel jsem víko a vše čisty absolutně netklý bez koroze.
 
 
Datum: 02. června 2017 9:29
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel19138    
Litr TSFka za 120? Tak to je super cena. Každopádně hádat se nehodlám. Jak už jsem x krát řekl. Ano TSF je dobrý olej, ale prada je taková, že jsou lepší oleje za ceny, které nikoho nerozhodí.
 
 
Datum: 30. května 2017 5:44
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
TSFko jsem vždy kupoval v podnikové prodejně za 120kč. Ohledně čistoty motoru nemám problém s TSFkem ani u fekála ani u 175/487 nebo 250/471. A to s tou 250 mám najeto přes 30k km. Teď mám u obou strojů oilmastera, tam liju Lavio MOTO SYNT, ten kupuju kolem 80kč/l. Je to řídká sračka, ale nekarbonuje, nehulí.. Najeto kolem 15 000 km. API TC/JASO FD.
 
 
Datum: 29. května 2017 20:13
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
No podle parametrů je nejobyčejnější Denicol za 165kč srovnatelný s TSF za 180kč, nicméně v čistotě motoru je prostě lepší. Navíc už několikrát jsem tu zmínil, že když už bych chtěl něco dobrého, lepší je A1ka, která už stojí téměř 300,- Sám jezdím v "seriáku" Denicol S2 a v závoďáku a poměrně často i v seriáku Syn100
 
 
Datum: 29. května 2017 16:01
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Marquee: porovnávám jen ten Denicol Super s Mogulem TSF, o ostatních typech se nebavím. A nevěřím tomu, že ten Denicol bude v tomhle případě lepší, když podle parametrů (viskozita, flush point atd.) jsou téměř shodné. Navíc u sériovky to bude téměř jedno, pokud tam člověk nelije nějaké homeopatické poměry a do závoďáků jsou zase "lepší" oleje. Osobně jsem jezdil řadu 800 od Motulu, měl jsem ji stáčenou za necelé 300kč.
 
 
Datum: 29. května 2017 9:20
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
Tím nechci říct, že by TSF byl blbej olej, to vůbec ne. Sám jsem na něj dlouhý roky jezdil. Postupně jsem, ale přešel na Denicol, protože ten je úplně někde jinde. Ono taky nejde jen koukat na normy. Stačí se podívat na Dieselgate. I normy pro oleje jsou stanovovány v laboratorních podmínkách a ty nemusí odpovídat nárokům při provozu. U Denicolu je hlavní výhoda, že tam lze koupit i oleje neředěné. To prakticky nikdo jiný nenabízí. Základní Super2 je také ředěný, ale třeba A1 Competition už ředěný není. Kdo zkusil, ví o čem mluvím.
 
 
Datum: 29. května 2017 8:31
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel18088    
Porovnávat Denicol a TSF je hodně mimo mísu.
 
 
Datum: 28. května 2017 19:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19134    
A co mam rodinu tak se svezu tak párkrát do roka,většinou vezmu benzin co mam do pily. Jedinej rozdíl proti m2t je v tom,že to studený "smrdí" jinak... a naopak pile m2t s api tc vůbec nevadí,studená chvíli zavoní a pokouří pak bez rozdílu... do pily leju to nejlevnější pro zahradní techniku (api tc). Naopak jsem si všim,že při používání m2t pila líp chytá po třeba půlroční odstávce.
 
 
Datum: 26. května 2017 19:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19134    
A má u seriovky význam řešit JASO F-něco? Tý je to podle mě šumák,hlavně když je toho oleje dost a neni to takovej ten předředěnej řídkej. Ani m2t s normou API TB mi nepřesvědčilo. Denicol jsem zmínil proto,že jsem viděl pár válců jetých na denicol po celé sezoně (polozávodní i závodní motory) a většinou jsou ještě vidět stopy po honování a vše čisté. To jsem nikde zatím neviděl ani po Motulu,ani po TSF ani po jiných "řidších" olejích tohoto typu. Takže medový hustý oleje asi vedou. Moji seriovou šedesátku střídavě mažu m2t s api tc a api tb. Po roce občasnýho ježdění na api TB již byl povlak karbonu na pístu,v hlavě a trochu ve výfukovym kanálu. Brusným hadříkem to šlo dolu. Při použív&#224;ní m2t api TC to tam bylo taky,ve slabší vrstvě a šlo to utřít hadrem s benzinem. Když jsem používal Motul 100 do cesťáku tak to tam bylo taky a šlo to utřít hadrem. Když jsem jezdil na Motorex a Motul polosyntetika tak bylo vše sice čistý,jen mastnej povlak,ale vejfuk stabilně plnej černýho řidkýho šmantu a studený to hulilo jak na m2t ... tak ať se v tom motam jak se v tom motam,vždy to levnější stejný normy (API TC) vyhrává. Teda pro seriovku a "seriovku". A jak to hulí a jestli to hulí je mi šumák. Do péráka jsem naopak začal ládovat m2t s API TB aby hezky voněl a studenej hezky pokouřil jako starej dvoutakt :-D
 
 
Datum: 26. května 2017 19:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Za ty samy penize jako ten Denicol mam Mogul TSF s API TC a JASO FD. Viskozita, bod vzplanuti apod. jsou dost podobne viz. technicke listy u tech oleju.
 
 
Datum: 26. května 2017 10:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19134    
Tvl tak si to vypni :-D Já s tim nenapíšu nic.
 
 
Datum: 26. května 2017 7:46
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel19133    
A ten telefon brzo rozšlapu... Prostě sorry za překlepy nebo lépe řečeno za debilní T9.
 
 
Datum: 26. května 2017 6:42
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel19133    
Denicol Super 2t je sice podle normy JASO FB ale má taky normu API TC. Krom toho z praxe vím, že má lepší výsledky než oleje s rodinou by FD. Jinak denicol dělá čelo řadu olejů. Já osobně bych u Pionýra šel aspoň do A1. Sám jezdím ještě vyšší řadu, ale chápu že pro spoustu lidí jsou 2kč na litru namíchané snědý s benzínem hodně.
 
 
Datum: 26. května 2017 6:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19132    
Řek bych to takle - ačkoliv jsem byl leta přesvědčenej,že motor seřídit umím,tak až upravené a hlavně výkonější válce mi přesvědčily,že vše je jinak. S přesnějším citem pro seřízení dokážu nyní i seriovku posunout jinam. Jak pio tak j250. Když je to seřízený dobře,tak to po startu skoro nejede,musí se to nechat minutku blafat,protočit. Pak to jede v celym rozsahu. Dobře seřízenej stroj skoro nekouří ani s tim lepšim m2t. Hůř seřízenej stroj třeba trochu pokuřuje odspoda,většinou je to bohatý.
 
 
Datum: 24. května 2017 21:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
TS ovšem v porovnání s jinými oleji docela kouří... i přes to ho do jaw pro jeho vlastnosti používám...
 
 
Datum: 24. května 2017 21:18
 
 
 
 
Jméno: jawa22      IP: uživatel18388    
Díky za rady.
 
 
Datum: 24. května 2017 14:38
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Ten Denicol má normu JASO FB, to i "obyčejný" Mogul TS splňuje JASO FC normu, která je dost zaměřená na kouřivost.
 
 
Datum: 24. května 2017 10:55
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Já dávam DENICOL SUPER 2T je dobrej nehulí a motor nezasírá.
 
 
Datum: 23. května 2017 19:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19131    
Mohu doporučit v top poměru cena/kvalita/využetelnost kvality oleje tak klasické M2T s normou API TC. Pak jsou výborné oleje (zde minerální) Denicol. Ten je taky jako med.
 
 
Datum: 23. května 2017 9:03
 
 
 
 
Jméno: Olda      E-mail:      IP: uživatel17956    
Ahoj, mam takový problém, opravoval jsem Manet Korado včera. Když jsem natahoval plynové lanko na válec, a opravoval heft na plyn, vystřelila pružina z drážky řídítkách. Nevím jak ji zpět nasadit, nebot mi tam jedna strana nikde nedrží a nevšim jsem si žádného očka, kde bych ji zasekl, tak aby se mi plyn vracel. Vím akorát, že zatočená část konce má být v plastovém válečku na heflu, ale kam dát Lkovou část, která vypadává od všeho, to nevím. Posílám foto pružiny, která vystřelila, je na plynovém heftu na řídítkách. https://www.motojelinek.cz/fotky48094/fotos/_vyr_37093302--Kopirovat.jpg https://www.motojelinek.cz/fotky48094/fotos/DSCN5689.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2017 6:28
 
 
 
 
Jméno: sliva      E-mail:      IP: uživatel19129    
Hoj ,O kolik nejlepe zkrátit vyf. koleno u stadiona S11 k dosažení nejlepšího pruběhu vykonu ? (s vyfukem s22) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2017 21:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19128    
To záleží na tom,jakej je motor. U seriovky se snad nezkracuej.....
 
 
Datum: 15. května 2017 21:49
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel19127    
čau, nedávnou jsem si tahal novou elektriku na svém mustangu a když už jsem byl v tom tak jsem si řekl že si koupím spínací skřínku na klíček http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spinaci_skrinka.html , všechno jsem zapojil podle schémat přiložených pod odkazem, startuje, vypíná jenže světla svítí v 1. i 2. poloze. Nevíte někdo čím to je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2017 16:29
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel19127    
zkusím a dám vědět, díky
 
 
Datum: 14. května 2017 16:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19128    
Musí to bejt takle, bez toho proklemování jako na obrázku.. Toho že je to pro vape si nevšímej,vše je stejné. Na jedničce bude troubit,na dvojce svítit. Ty zbylá schemata pro pio je blud. http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=7329
 
 
Datum: 14. května 2017 15:19
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel19125    
Ahoj,začal jsem dělat 175/477 1973 jako první renovaci tak se snad neptám na nějakou banalitu. Mám dvě klikové hřídele a jednu z nich si nechám repasovat,ale každá má jiné spodní oko ojnice jedna v něm mám vyřízlou drážku takže jsou vidět jehly a druhá,která v motorce byla když jsem ji koupil má oko plné.Zajímá mě jaký je mezi nimi rozdíl popř.která je lepší abych ji nechal repasovat. Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2017 17:22
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel19130    
no oni vetsinou davaji ojnici stejne novou takze je to jedno spis se podiv na zavity a stav uloznych ploch na hridelich
 
 
Datum: 16. května 2017 17:22
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19103    
zdar mozu ist na 20w rotor-stator svet.cievky ktore su urcene na 30w zapalovanie budu fungovat ci ne dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2017 13:59
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19103    
myslim ze su neni rovnake 20w/respektive 30w maju na opacnej strane pripojenie na kabel mam aj stare doma no nefunguju tak som chcel kupit nove no na 20w rotor tak ci mi budu aj tie na 30w rotor fungovat poradte
 
 
Datum: 14. května 2017 13:59
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Ty cívky jsou stejné jen na 30W zapalování jsou ty dvě světelné propojený.
 
 
Datum: 14. května 2017 9:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BOHUZEL DRACI, fichtlkrámek ukoncuje prodej vsech pneumatik,,,, pac, jednak to musi litat a pneu to brzdeji a pak PPL zdrazuje atip balik a tim to cele rohodlo...... lebo jak balik je omotan strecovou folii, tak to rovnou spadne do atipickeho balíku a tím ze poštovné zdražuje se 60 na 70kc,,,,Rovnez MITAS zdrazoval, lebo se ve fabrice stavkovalo a tak pneu jsou o 10% drazsi,,,takze si draci bezte koupit gut pneu za super ceny sem http://www.motopneu.cz/ :-) sorac odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2017 12:20
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec draci,mám prosbu,chtěl bych dát primární kolečko 11zubu,nemáte to někdo na prodej i s řetězem? Nebo nějaký odkaz kdo to prodáva? Moc děkují za info,pokud by někdo prodával,prozvoňte,volám hned zpět 732311704,děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2017 8:45
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
nebo mohu nabídnout k 11z lamely 36z, pasuje na seriový řetěz
 
 
Datum: 12. května 2017 8:45
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
11z bude skladem do mesice,,, retez dela jeden borez a prodava to na tel 721626320
 
 
Datum: 12. května 2017 7:52
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím, že by se to tady objevit mělo a fandím takovým magorům! A kdo nechce jen fandit, může pustit kačku :-) https://www.startovac.cz/projekty/babettou-napric-islandem/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2017 13:12
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.startovac.cz/projekty/babettou-napric-islandem/ komu se to nechce kopírovat.
 
 
Datum: 11. května 2017 13:12
 
 
 
 
Jméno: 5021SPORT ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau chtěl bych se zeptat jaké nejlevnější motoservisy byste mi doporučily,: potřebuju opravit: tachometr, volnoběh, dát lepší řadící páku, taky novou svíčku. A to co nejlevněji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2017 21:15
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel19160    
podle toho na kterym stroji... a jaka je predstava o cene ??? a kde se motorka nachazi??
 
 
Datum: 26. června 2017 21:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19122    
Zkus to tady,zaručeně nejlevnější a nejrychlejší : garage@home.com
 
 
Datum: 12. května 2017 11:58
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
takový dotaz, kolik vám spolkne čz 175/450 na 100km při točení-normální jízdě? ovlivnuje taky spotřebu otevřené/uzavřené sání??? na internetu jsem se dočetl že 2.5l/100km při 60 km rychlosti ale moc tomu nevěřím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2017 23:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
175/487, vše origo, při uhánění za dalšíma 5 kouskama panelek olomouc-grossglockner a zpět za 2,6L/100km, kluci na 250 měli až jednou takovou spotřebu než já
 
 
Datum: 13. května 2017 23:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19124    
Karbec,sání,vejfuk + správný nastavení ( karb+el. ) dělaj polovičku spotřeby. Druhá půlka je jízdní styl,převod,terén atd... a stačí mít bohatší směs a žere to o litr víc. Je to o citu pro nastavení motoru a o citu pro "defenzivní jízdu" ... to a samé je v autě. Já jsem spíše takový defenzivní řidič,zbytečně neakceleruju ani nebrzdim,když mi to bere tak jedu tajnej závod,dálnice v levym,město tak,aby jela čtyřka nepodtočená,držim konstant 60-65. Manželka mi neustále nadává že jezdim jak prase. Dlouhodobou spotřebu po dobu 6 let jsem měl 5,7-5,8L. Má drahá polovička jezdí vzorně a předpisově,rozvážně,opatrně, až zbytečně brzdí a zbytečně zas akceleruje a tim stejnym autem jezdí za 6,3-6,5L. Octavia 1.9TDi původně 81kw (asi 100kw). 50%okrsky 10%dálnice 40%město. Takže ono to neni ani tim jestli jedeš 60 a nebo 80,ale jak jedeš ;-)
 
 
Datum: 13. května 2017 20:26
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
sem si říkal.. 175 při točení na polní cestě si vzala přes 5l. a o 250 ani nemluvě když jsem měl 250/353 po go motoru v cross rámu tak nekecám 1L na 5km ale asi by tolo neorigo výfukem
 
 
Datum: 13. května 2017 17:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19124    
Zdar. Mam péráka (otevřený sání,karb 26mm) a spotřeba je reálně 4-5 litrů. Jezdim normálně,lidsky vzhledem k povaze a stáří motorky. Na pěkný rovince to otevřu klidně na 80 i vo fous víc. Při klidný jízdě se dá jet i pod 4 litry,ale zkuš jet v současnym provozu jentak kadle kadle... 50... to asi ne .... za 2,5 litru nejezdí ani fichtl natož 175 ... tam bych věřil reálný spotřebě pod 4 L a nebo přes 4.
 
 
Datum: 13. května 2017 6:44
 
 
 
 
Jméno: Ventil      IP: uživatel18398    
Nazdar drajveri...Mam mustafa na kterym mi blbne trojka... Jednicka a dvojka taha paradne ve dvou po prasny ceste do kopce za dva a neubiral (ja mam cca 75kg a kamos takovej metrak ma)...Ale kdyz dam na rovine trojku tak nema tah, skube a nemuze se chytnout...Ale co s tim?? Motor jsem rozebral a vsechno v poradku... Nic mi neprislo co by to mohlo zpusobovat... Nejde mi do hlavy ze jednicka s dvojkou tahaj tak pekne at je tocim jak je tocim a po zarazeni trojky nezrychluju spis naopak... Jedine z kopce se rozjede ale to strasne skube... Prevodovka ok, spojka ok, retezovka ok, zapalovani ok...Mustang pred dvouma rokama po GO (klika, vybrus, loziska, gufera, spojka, dily v zapalku a karbecu, retezovka nova a spoustu drobnosti....) Znamej co delal celej zivot Jawy se prej s timhle nesetkal...Uz taky nevi...Tak prosim o radu vas jestli vite co by to mohlo byt...Budu opravdu rad kdyz nekdo bude vedet ja uz se s tim patlam pres rok....Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2017 21:35
 
 
 
 
Jméno: ventil      IP: uživatel18398    
Super diky...ja ten motor nastavoval uz kolikrat...ale asi se to porad radne nezdarilo....parkrat se mi povedlo ze se ta trojka trochu chytala ale skubala stale a jednicka s dvojkou zase nemeli takovy tah....takze uz jsem rozebral motor a jdu na to vsechno od zacatku....
 
 
Datum: 12. května 2017 21:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19123    
Jo dobře,přehodil kolečka,na dvojku to jede jak raketa a trojka se nechytá,jen rovina a z kopce,to je klasika,ale to škubání nemá nic společnýho s převody. Šel bych po tom,zda dotéká benzin,zda je správně nastavený karburátor a zapalování,dobrá svíčka,zda se ti neucpává víčko u bandy atd... klasika u škubajícího motoru.... u dvojky o problému nemusíš ani vědět,protože převod do síly tě nenutí jet max otáčky. Pokud citelně ztrácí do sebemenšího stoupání na rozjetym motoru tak bych šel po kompletnim nastavení všeho,motor muže být totál rozhašený a ta silná dvojka tě mate a ty si nesprávně myslíš,že motor je ok. Každopádně bych tu dvojku prohodil nazpátek a raději bych dal o zub dva menší kolečko do motoru. Určitě se to zlepší v celkové dynamice. Kdysi jsem taky zkoušel rychlou dvojku. Nemá to naprosto žádný reálný výhody,naprostej nesmysl. Často se k tomu uchylujou lidi právě proto,že jim motor jede "blbě" a kvalty se jim nechtěj sbírat odspoda. Přitom je to jen o seřízení. A při přehozený dvojce se problém s nastavením právě nejvíce prohloubí a projeví při jízdě na trojku....
 
 
Datum: 12. května 2017 18:48
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Já si je jednou přehodil omylem prostě den blbec. Jen co jsem se rozjel bylo mi jasno a tak znova rozborka,to jsem si dával jména.
 
 
Datum: 12. května 2017 18:09
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel19120    
Jsem si vědom, že je mám obráceně..... No tvl... Já už tady z toho nemůžu. Hlavně, že je v motoru vše ok
 
 
Datum: 11. května 2017 7:46
 
 
 
 
Jméno: ventil      IP: uživatel18398    
Diky...tim by to mohlo byt? Toho jsem si vedom ze mam prohozene. Jenomze kdyz tu trojku rozjedu z kopce tak stale se mnou skube ikdyz ma otacky celkem fajn ze by se chytla.... Prijde rovinka tak se jeste drzi ale jakmile je jen lehky stoupani tak jdou otacky dolu.... Ale diky zkusim je prohodit zpet do originalu...
 
 
Datum: 10. května 2017 14:18
 
 
 
 
Jméno: fgvhbj      IP: uživatel19118    
Podľa mňa máš prehodené 2 kolečká v prevodovke.
 
 
Datum: 10. května 2017 14:00
 
 
 
 
Jméno: Jara      IP: uživatel12810    
Ahoj mám dotaz chci si koupit nabíječku na baterii 6V 14A (je v ní kyselina sírová). Našel jsem tuto. Máte s ní někdo nějakou zkušenost? Díky http://www.jawamarkt.cz/cz/jawa-perak/retro-nabijecka-6v-12v-v-darkovem-nerez-pouzdre odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2017 20:59
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdravím fictlaře. Mám dotaz na Margueho nebo Standu nebo všechny co dělaj motory. Mám válec upraven-Sání 54-69 od HU, výfuk pomocné okna. Jde mi o váše názory na jednokroužek píst. Jak velkej bude rozdíl co se týče tahu oproti dvoukruhu. Karbec bude origo i filtr. Výfuk se bude dělat tak ještě jaký vnitřní pruměr trubičky? Mám v práci trubičku s pruměrem 14 mm a 25 cm dlouhou.Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2017 6:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19124    
Zkus kužel. Bude pro tvuj setup odpovídající.
 
 
Datum: 13. května 2017 6:46
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
tak to jo, protože jinak by to trochu nevycházelo
 
 
Datum: 12. května 2017 8:47
 
 
 
 
Jméno: Vašěk      IP: uživatel18111    
Margue sory já se překlep myslel jsem šířku saciho kanálu. Jinak vejfuk řeším v práci chci vevařit kužel do origo starýho vejfuku. Dík za konzultaci.
 
 
Datum: 11. května 2017 16:21
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Tak podstatné bylo zodpovězeno. Jen k tomu výfukovému kanálu, to jako máš šířku 28 a ještě pomocná okna?
 
 
Datum: 11. května 2017 8:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19117    
Zkus a uvidíš. Dává se min.15mm. Rozhodující bude tvar a délka výfuku. Délkou kolena vykompenzuješ rezonanční délku výfuku,to jak to "pojede" ovlivní rozměry těla výfuku,trubičkou doladíš průběh. Teorie je krásná a v praxi si to často dělá co chce,kolikrát jedou naprosto nesmyslný kombinace. Známej co dělá metylový staďáky mi řiká "dvoutakt je prostě debil , nehledej tam furt nějakou logiku"
 
 
Datum: 09. května 2017 21:26
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Tu trubičku mám na mysli výletovku.
 
 
Datum: 09. května 2017 16:38
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Ještě jsem zapoměl napsat že výfukový kanál má šířku 28 mm.
 
 
Datum: 09. května 2017 16:36
 
 
 
 
Jméno: cezeta22      IP: uživatel18608    
Ahoj, jezdíte někdo na seriaku rychlej 3 Q 17/21 ??? Přemýšlím o něm. Potřeboval bych pár postřehů jak se s tím jezdí. Jinak okolnosti: Válec je lechce upraven, hlavě co se týče šířky sacího a výf.kanálu k hraně jsem se netlačit :-) píst 2 K.\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\nPoměrně dost vážím + když beru bagáž na výlet tak je to cca 110 - 120 kg celkem. Většinou jezdím 11/55 (jsem z kopcovité oblasti), hlavu od stejskyho, aby mi to nevadlo. Na tomhle převodu to maže po rovině okolo 63 - 67, z kopce až 72, digitálních, víc to už roztočit nejde. Motor má poměrně sílu i s mou vahou jede solidně. Láká mě ta dlouhá 1ka protože nyní 1 rs skoro nepoužívám a takhle bych měl další kvalt pro jízdu :-) \\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2017 12:35
 
 
 
 
Jméno: cezeta22      IP: uživatel18608    
Díky
 
 
Datum: 07. května 2017 12:35
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Ona neni jenom delsi jednicka ale i dvojka, takze i tady je mensi dira. Jezdim to i na "seriaku". Rozjezdy jsou slabsi, ale pak uz odpadnou ty okamziky, kdy si rikas: Mam podradit nebo radsi ne? K origo prevodovce bych se uz nevratil.
 
 
Datum: 05. května 2017 16:51
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jezdím jí celý roky. No problém, když si zvykneš že na rozjezd tomu musíš trochu naložit přes spojku
 
 
Datum: 05. května 2017 13:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19115    
Ahoj. Asi by ti pomohla. Je to jako 4 kvalt bez jedničky,takže rozjezdy do kopce počítej horší,ale jízdní dynamika o mnoho lepší.
 
 
Datum: 05. května 2017 9:38
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel19109    
Zdravim mám problém s kývačkou čz 175 450 bohatost směsi jsem utáhl na max a povolil o 1,5 otáčky ale furt nemá takové zrychlení jako dřív mám ještě povolit o 1/4 ? má i špatný starty. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2017 20:43
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel19116    
díky všem za rady
 
 
Datum: 06. května 2017 20:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19112    
Zved bych o zub jehlu a doupravil bohatost dle potřeby.
 
 
Datum: 04. května 2017 21:25
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel19114    
Tak jsem to naladil a po jízdě jsem se kouknul na svíčku jakou má barvu a má docela světlou cihlovou ještě to není ono mám tedy o trochu povolit šroub směsi (vodorovný) ?
 
 
Datum: 04. května 2017 18:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19112    
Tak platí to co píše LK dole. Základní nastavení s odpovídajícíma tryskam a doladit. Jinak těsnění ok? Sání sedí dobře? Neni v něm něco zapadlýho atd? Filtr průchozí? Kolikrát jsou to úplný kraviny a člověk s tim už ztrácí nervy :-D
 
 
Datum: 04. května 2017 16:37
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel19113    
karbec jsem celej kompletně vyčistil
 
 
Datum: 04. května 2017 15:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19112    
Mě takle začal blbnout před 3 lety pérák. Karbec tam mam stejnej asi jako ty (26mm z kejvy). Smítko bordelu a chlup ve volnoběžný trysce. Nedokážu pochopit jak se tam vzal ten chlup. Blbě to chytalo a když už to udrželo volnoběh tak mizerně a při jízdě to bylo takový tupý. Zkus vyčistit karbec.
 
 
Datum: 04. května 2017 10:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
*samozřejmě ne doladit předstih, ale volnoběh
 
 
Datum: 03. května 2017 22:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
no základní nastavení je jasný (tzn. velikost příslušných trysek+poloha jehly) a šroub směsi s volnoběhem je nutný nastavit individuálně dle projevu motoru... takže +- nastavit směs a volnoběh tak, aby bylo možný moto nastartovat, pak dle reakce na plyn nastavit volnoběžnou směs a nakonec doladit předstih stavěcím šroubem šoupátka,,, nějaké udávané otáčky jednotlivých šroubů jsou dobré tak pro to základní nastavení, ovšem konečný výsledek může být podstatně jiný...
 
 
Datum: 03. května 2017 21:59
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel19111    
Takže řikáte že směs mám regulovat jenom podle jízdy a pak volnoběh seřídit jenom šroubkem ? jinak jehlu mám na druhém zářezu zhora.
 
 
Datum: 03. května 2017 21:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
máš dobře otryskovanej karburátor? ... jinak dle mejch zkušeností je u tohodle motoru 1,5 otáčky moc... většinou se pohybuju kole 3/4... každopádně to nastav tak, aby to šlo za plynem, tady není třeba nějak striktně dodržovat tabulkové hodnoty,,,, jde jen o to, kolik vzduchu na volnoběh pustíš k palivu, který je dávkovaný volnoběžnou tryskou...
 
 
Datum: 03. května 2017 21:30
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19103    
zdravim chcem sa informovat idem kupit cez net 2ks svetelne cievky /mam 20w zapalko/ no nemaju tam info ci su na 20w zapalko ci na 30w zapalko je tam nejaky rozdiel?ak by aj boli na 30w a ja ich nespojim moze to tak byt budu fungovat???dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2017 17:05
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19103    
momentalne to mam tak ze jedna cievka 55 ide do sinacky a ta je na bzucak a red svetlo a druha 58 spinacka zadne svetlo a ak sa redavaju iba tie ktore musim spojit cize mi ojdu od zapalovanie nie 3 kable ale 2 kable t z ze musim prerobit novo natiahnutu elektriku ze ano.....
 
 
Datum: 08. května 2017 17:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19115    
Já nechápu jak to myslíš. To co se teď prodává jsou dvě světelné cívky,které se MUSÍ spojit za sebou do serie jako u mustanga. Jiný cívky se neprodávaj. Jestli máš stator označenej 05 a nebo 20 je snad šumák,jen musíš zachovat správnou polohu zapalovací cívky a pak zachovat zapojení světelných cívek jedna za druhou. I když je pravda,že při použití 05 (20W) statoru by nemusely být světelné cívky ve fázi. Nemužu si teď vybavit jestli jsou od sebe stejně daleko u starýho zapojení i u novýho zapojení. Snad jo.
 
 
Datum: 05. května 2017 13:44
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19103    
takze v nich neni rozdiel ???to chapem ze v 30w sa spajaju a v 20w su kazda zvlast len chcem vediet ci do 20w idu ine ako do 30w dakujem
 
 
Datum: 04. května 2017 17:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19110    
Jsou to dvě cívky,které se zapojí jedna za druhou a seriově se spojí. Vývod první dospod vinutí druhé.
 
 
Datum: 03. května 2017 21:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nema nekdo obrazek kde je vypustak, nalejveni a kontrolka oleje na prevodovce trabant ja na to nemam cas to hledat po netu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2017 12:32
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.08.2017 15:44:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu