slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
tak jsem si dal večer pohotovost s malou šešu a tím se děla Tlustá čára za dovolenou :-( a to měla byt super peškoBusova dovolena i se psem,, Kurnik Šopa,,, takže nic jiného mě nezbývá, než přijímat objednávky od draku a dračic .-)
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama  |  Reklama  |  Pravidla       
Zboží:













<








 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím draci,prosím o radu.NAMONTOVAL JSEM ZAPALOVÁNÍ Vape. Startuje prostě v pořádku,ale.... Na starém zapalování jsem měl zelený kábel který vedl od něj do spínací skříňky,teď ho mám plonkovní,protože nevím kam ho dát.Spínaci skříńka rosvíci světlo v poloze kde před tím nesvítilo,nejde přepnout dálkové,a ani klakson nejde,prostě ten zelený kábl někde chybí,zkoušel jsem ho přidávat k jiným ale bez reakce,prosím radu,moc děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2017 10:03
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar chlapi. Stando já to mám dozadu natažený ze svorky 56. V zadním světle jsem zrušil sufitku, dal jsem tam patičku jaká je třeba u škodovek na obrysovky,žárovku celosklo takovou tu baňku a je po praskání už je tam rok.
 
 
Datum: 30. dubna 2017 10:03
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc děkuji Stando,tak takhle už to chápu,aasi už vím,moc ti děkuji
 
 
Datum: 30. dubna 2017 0:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19107    
Nebuď jalovej a podivej se už konečně na to schéma na sesa moto a čti co ti píšu. Kostřící vodič z vape na sv.1 v přepínači-původně černej kabel co šel na indučku (doleva chcípání), žlutý kabely spojit a na svorku 55 (původní kabel byl zelenej) do přepínače,tamodtud vede i klakson. Při otočenim přepínače doprava na světla se spojí 55 a 56 a proud jde do světel na jednotlivý vlákna podle přepnutí. Zadní žárovka se zapojí na vlákna přední žárovky jako je to u mustanga,aby nepraskala. Pokud ti přesto přebívá nějakej kabel(červenej) tak ho ustřihni,je navíc. Pokud nechceš tahat na zadní světlo drát navíc (místo kostry druhý vlákno přední žárovky) tak to nezapojuj jako u mustanga,vytahni zadní světlo rovnou ze svorky 56 ale budou ti praskat žárovky (při přepnutí potkávačky/dálkový praskne zadní žárovka - v otáčkách,pak i přední). Podrobnějš už to napsat neumim. Podivej se konečně do toho schematu a do svejch kabelů .... tvl u fichtla jsou dva dráty ze zapalování a přesto je problém je správně zapojit .... simsona na vás :-D
 
 
Datum: 29. dubna 2017 23:08
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jsem z toho jalovej,v návodu píšou zapojit světla každé zvlášť,ok. Ale z čeho mám přivézt eleproud z původního zapalování,ke byl zelenej kabel do spínačky,kam zapojit ten zelenej
 
 
Datum: 29. dubna 2017 20:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19106    
Najdi si to schéma a zkontroluj co ti kam vede a zda se vše správně přepína. Spínačku mam ok,zapojení vape na původní eletriku mi trvalo asi 2 minuty a z toho jsem dalších 5 minut hledal malinkej šroubovák do malý čokolády a vše fungovalo hned.
 
 
Datum: 29. dubna 2017 20:28
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chcípak funguje jako jedinej
 
 
Datum: 29. dubna 2017 20:17
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Moc děkuji,zítra zkusím
 
 
Datum: 29. dubna 2017 20:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19106    
Budeš mít špatně zapojenou spínačku. Najdi na sesa moto schéma oprav to. Zelenej kabel byl origo ze světelný cívky (teď žluté kabely) na svorku 55 v přepínači. Chcípací kabel od vape na svorku 1 v přepínači (černej kabel co šel ze spínačky na indučku). Zadek napojenej na předek jako u mustanga. Žárovky 15w a 5W/6V
 
 
Datum: 29. dubna 2017 18:34
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19103    
zdar ake trysky sa hodia na fichtla seriovka 38 valec 3kruzky piest??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2017 16:53
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Já mám valec upravenej, vrtání 40,- zětšený sání a pomocný výfukový okynka a nakonac to jede nejlíp na origo trysku 68 a volnoběžnou 35.
 
 
Datum: 28. dubna 2017 16:53
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Větší tryska se nerovná automaticky větší výkon, většinou je tomu spíš naopak
 
 
Datum: 28. dubna 2017 9:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19104    
Horšie
 
 
Datum: 27. dubna 2017 21:06
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19103    
kupil som nove 38/72 ako to pojde na 72 hlavnu??
 
 
Datum: 27. dubna 2017 19:10
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar na seriovku hlavní tryska č.68 a volnoběžná č.38.
 
 
Datum: 27. dubna 2017 19:04
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar fichtlaři, hlavně vy zkušení. Chci se zeptat renovujem mustanga ten první typ a jde mi o to jakej koupit výfuk jestli doutník nebo zkosenej. Jakej je rozdíl ve výkonu s ohledem k rozsahu otáček. Většinou jsem měl pionýry se zkoseným výfukem a když nějakej měl doutník tak už byl motor vyrachtanej taže to nebylo možno posoudit. Dik za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2017 19:02
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Stando dík. Už jsem koupil zkosenej a je navíc o 3 stovky levnějši než doutník.
 
 
Datum: 27. dubna 2017 19:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19100    
Patří tam samozřrjmně doutník,ovšem ten zkosenej z mustanga jede víc. U seriovky bych neřešil. Pokud máš nějaký úmysly tak určitě zkosený ;-)
 
 
Datum: 26. dubna 2017 20:48
 
 
 
 
Jméno: H      IP: uživatel16502    
Nikdo nepřidává foto do galerie na kalendáře tak začněte ať je z čeho vybírat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2017 10:18
 
 
 
 
Jméno: Ivo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mužete mi nekdo poslat nakres na mezikus na přestavbu jawa/čz na bezkontaktní zapalování z babety odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2017 20:28
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel10357    
Zdar lidi mam problem nejedna se sice o jawu ani cz ale treba nekdo poradi, mam cagivu 125 elefant 2t a hrozne se mi lepi spojka olej jsem dal pp90 asi tam ma byt jinej, co byste tam daly vy? Diky za kazdou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2017 11:06
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám v Cagivě 125 olej 10W50 od Panolinu (podle příručky) a celkem ok. Při delším stání je první zařazení trochu rána do řetězu, ale jinak v pohodě. Lij tam to, co je doporučeno v příručce, přecejenom je to italský a tedy docela choulostivější :-D
 
 
Datum: 04. května 2017 11:06
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Skoro libovolný olej pro motocykly, jedno jestli 4T nebo Transoil od Motulu. A pred startem vdycky zaradit jednicku a se spojkou cuknout, alemely se utrhnou a radi to bez pocitani zubu.
 
 
Datum: 24. dubna 2017 15:24
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar fictlaři. Jelikož scháním origo kliku na repasi tk jsem projížděl bazoš. Našel jsem inzerát tohoto znění. Prodám klikovku v origo stavu téměř bez vule. Při prohlíženi fotek bylo vidět jak jsou oba čepy dokonale rozmlacený, závit na primár měl tvar hlavičky hříbku- tak to jen tak pro pobavení. Zase jeden co se nebojí použít dobrýho kladiva. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2017 16:23
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Stando moc dík ale už jsem kliku sehnal docela dobrou, kužele neprojety a dokonce s minimální vulí, nezvoní. Za 200 Kč slušnej kup. Ale jinak fakt dík za ochotu.
 
 
Datum: 24. dubna 2017 16:23
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel19095    
Podivam se ti doma,válej se mi tam nějaký rezavý v kýblu co jsem našel někde v kravíně na půdě. Všechny určitě ko a rezavý,ale některý by nemuseli bejt projetý s ok kuželama a závitem. Cena šrotu....
 
 
Datum: 23. dubna 2017 22:41
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel19092    
zdravim chci se zeptat mnenil jsem u pionyra spojkove lamely po te mne nechce spojka vypinat nevite cim to je za odpoved dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2017 13:36
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pravděpodobně máš otočený lamely
 
 
Datum: 21. dubna 2017 13:36
 
 
 
 
Jméno: Biggl      IP: uživatel18455    
Tak jsem dal dohromady tachometr na 21. A už chápu draky co tvrdí že jejích seriovka jezdí v pohodě 75km/h! Doufám že ten tachometr aspoň dobře měří vzdálenost. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2017 13:37
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
standa: si ho podám hned jak ho uvidím
 
 
Datum: 26. dubna 2017 13:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19097    
marquee: Když si se na toho mustanga podival,viděl jsi naprosto čistou seriovku. Koleno vypadalo origo,mohlo bejt o 1-2cm kratší,ale výfuk byl cca na svém místě. Jestli to koleno třeba nebylo nějaký extra slabostěný zvenku 29mm a díra třeba 27-28mm to prostě nebylo poznat. Celá ta skupinka měla tenkrát výkonný válce,to na "upravenou seriovku" jelo moc . Kebl jezdil na seriovce ve špičce s prvníma třema speciálama. Vytahni z něj něco. Jestli měl ve vejfuku kužel,tak to měl udělaný moc pěkně.
 
 
Datum: 25. dubna 2017 10:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže můj odhad že stagnuju na výfuku je asi správnej... no je na čase nakoupit pár odřezku leštěného nerezu a něco vytvořit :-D
 
 
Datum: 24. dubna 2017 22:08
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
tak to se schválně Pavlika zeptám :-) ten je docela sdílnej. Hlavně měl určitě kratší koleno. to taky dělá divy
 
 
Datum: 24. dubna 2017 9:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19096    
Ještě když byl venkovskej šampionát tak Kebl jezdil na výfuk z mustanga až 100km/h .... co a jak v něm měl nevim,zvuk to mělo cca normální
 
 
Datum: 24. dubna 2017 9:30
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
To je fakt, ten výfuk je trošku děravější. Originální výfuk má totiž při zvýšených otáčkách už hodně velký protitlak. Ale i tak je těch 9000ot spíš na mírně se svažující rovině. Na druhou stranu na 20ce s revmaplechama :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2017 8:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19095    
To odpovídá. Marek s nějakym víc děravym nějak spešl vrtlym pořádnym vrtákem k 9000ot/min :-D ale to on má jeden takovej záhadnej válec,kterej se vymyká běžný praxi :-D
 
 
Datum: 23. dubna 2017 22:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tak, nikdy jsem ze sériovky nevytáhl víc jak 69km/h :-D a chci se zeptat jaký máte maximální rychlosti s origo výfukem? já stojím na 86 a víc leda z kopce :-D
 
 
Datum: 23. dubna 2017 11:10
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel19094    
Co se týče dosahovaných rychlostí tak mi otevřel oči až impulzní otáčkoměr na VN kabel (asi za 150,- z aukra - pěknej shit). U některých válců bylo zajímavé sledovat že maximální dosažitelná rychlost se takřka nezměnila při použití 12z kolečka namísto 13z (cesťáky). Ale když hodně dobrá seriovka dává na trojku 6600-6800ot/min (přes 6500ot/min spíše z mírného klesání) tak to prostě 80 fakt nejede . Pro představu pro pio při 13z kolečku platí 8000ot/min = 80km/h. To jedině s přídavnou vrtulí na baťohu.... realita je spíš v oblasti od 60 do 65km/h někdy blíž tý spodní hodnotě. Další zajímavá věc je,že stačí poopravit pár "detailů" a jede to 70...a když se tomu trochu přidá tak 75-80 a když se tomu ještě přidá tak se začnou dít věci ... :-D:-D
 
 
Datum: 23. dubna 2017 7:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19093    
Pravděpodobně již vylítaný čtyřhran na lanku nahoře a nebo dole,spíš dole,lanko muže být někde i špatně ohlé,skříplé,roztažený bowden atd...muže být i vyčochtaný šnek a nebo tacho. Případně všechny možnosti najednou. Začal bych výměnou lanka.
 
 
Datum: 22. dubna 2017 18:04
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě třeba ručička tachometru líta,jako by se zbláznila,nevíte čím to je?
 
 
Datum: 22. dubna 2017 14:14
 
 
 
 
Jméno: Biggl      IP: uživatel18455    
Jo je to sranda...\r\nGPS mi nepřijde zas tak marný. Jo je jasné že na úseku kde budu přidávat a ubírat to nebude \r\npřesné,ale na dlouhé rovince to dá docela odpovídající výsledek.\r\n
 
 
Datum: 20. dubna 2017 18:04
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar je to tak jak píšete mně to ukazovalo 90 a za mnou jel syn autem a tam to bylo 78 takže skutečnost je asi 75 na lehký cestovní upravě kterou mi poradil Standa.
 
 
Datum: 20. dubna 2017 16:51
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
je to jak říká Standa, já mám tedy štěstím, že mě tachometr vážně nekecá. Je to jeden ze sta možná z tisíce. Většina jich totálně kecá. Každou chvilku potkám někoho kdo tvrdí jak mu to jede 80 a pak mu v 65 ujíždím. Ideální na měření je dobře seřízený tachometr na kolo. Na to je spolehnutí. Měřit to za pomoci GPS navíc aplikací v mobilu je rovněž nefunkční, protože GPS měří rychlost na základě vzorkování poloh a díky nepřesnostem umí hodně kecat.
 
 
Datum: 20. dubna 2017 10:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19091    
Zdar. Je to tak. Ten kdo má špičkově seřízenýho fichtla tak mu jede tachometrových 78-80km/h. Bohužel v reálu je to přesně deklarovaných 65km/h(vyjimečně 68km/h) ,které uvadí výrobce jako maximální rychlost. Hodně lidí tachometru věří a bude se s tebou dohadovat,že má vyjímečnej tachometr,kterej nekecá. Odchylka se s rostoucí rychlostí zvyšuje. Při 80km/h ukazuje hodnotu co by odpovídala 95km/h,při 85km/h začne lezt ručička do počitadla kilometrů,při 90km/h začíná lézt k nule zespoda , při 92km/h mi prasklo lanko.... ujeté kilometry budou zhruba se stejnou odchylkou ... 10-15%
 
 
Datum: 20. dubna 2017 10:07
 
 
 
 
Jméno: sovisko      IP: uživatel19087    
Ahoj vespolek. Namontoval jsem si zapalování Vape na mustanga,ale moc se mi nelíbí uchycení cívky pod nádrží. Rád bych se Vás "kolegů" zeptal, jak jte to vyřešili? Na to původní oko,co je navařené na rámu jsem dal úhelníček a na něj nastojato cívku a k ní ještě omezovač napětí. Vypadá to nepěkně, i když to nádrž zakrývá... Díky za inspiraci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2017 7:56
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel15063    
Zdarec, potřebuju radu už jsem bezradnej, babeta dlouho nejela, vyměnil jsem tyristor, cívku, gufera, vyčistil karbec, svíčka nová, koleno výfuku vyčištěné, babeta normálně běží na volnoběh, ale jakmile přidám plyn a chci se rozjet začne se dusit a za boha nejde do otáček, když na ní sedím a chci se rozjet, laboroval jsem i s bohatostí a žádná změna. Setkal se s tím už někdo? Mě došli nápady už. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2017 21:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19105    
To s tim benzinem mohu potvrdit. Vyměněná půlka střev motoru (což bylo potřeba),poopravená eletrika a ať sem dělal cokoliv,tak to nejelo... vylil jsem benzin,nalil novej a vše cajk... paradox je,že během odzkoušení babety mi došel benzín a žádnej jinej jsem neměl,tak jsem ho tam hrcnul zpátky a normálně to na něj zas jezdilo :-D spojky to je materiál. Nový rozšlapovky pro mě byly bez úpravy nepoužitelný a po úpravě jsem je pak stejně ještě dvakrát předělal... když začlo vše fungovat na 100% tak byly slabý jak papír... rozběhový kupodivu ani nezlobily... u řadících jsem musel zaoblit nějaký ostrý vymlácený hrany na unašeči... jinak totálně primitivní motor ;-)
 
 
Datum: 28. dubna 2017 21:27
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
A stačí se ti to než se rozeběhnou dostat do provozních otáček? pokud ne musíš si s tím pohrát, je to někdy laborace. Jednou jsem s tím blbnul tak dlouho, že zabralo až odlehčení paken odvrtáním. Začaly spínat později a fungovalo to super. Ještě na co je to háklivý je starý benzín. Soused jednou Babettu pomalu rozkopal vsteky a přitom stačilo nalít čerstvý benzín. :-D
 
 
Datum: 28. dubna 2017 10:00
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel11009    
No právěže, starý zabíraj od určitých otáček ale nový okamžitě s rozběhem mopedu. což nesmí.
 
 
Datum: 27. dubna 2017 20:01
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Tam jde o to, že musí zabrat až v určitých otáčkách, pokud zabírají téměř od volnoběhu tak to nikdy nerozjedeš.
 
 
Datum: 27. dubna 2017 16:11
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel19102    
To jde na stojanku, pakny jsem koupil, ale ani se nerozpoji, tzv pořád berou, tak jsem tam bouchl zas ty stary, který jsou úplně stejný jak nový, ale vypnou na volnoběh
 
 
Datum: 27. dubna 2017 15:54
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Zkus jí roztočit na stojánku aby si měl kolo ve vzduchu.... pokud to poběží tak hledej v rozběhových paknách. Jinak karbec. Je tam všechno tak titěrné, že kolikrát ani ultrazvuk na poprvé nezabere.
 
 
Datum: 27. dubna 2017 13:52
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel19101    
Karbec čistý jak slovo boží. Pro jistotu jsem udělal vybrus je hodne vylitana a vyfuk ještě udělám.
 
 
Datum: 26. dubna 2017 21:04
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel19099    
přesně jak bych to psal já,ten samej problém a nakonec ucpanej výfuk....tak jsem ho vypálil a lítá
 
 
Datum: 26. dubna 2017 20:39
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Podívej se znovu na karburátor. Vyšroubuj trysku volnoběhu a vyčisti dírku na spodu té komůrky .Odtud jde kanálek ke šroubku štelování přídavného vzduchu a taktéž kanálek ,který ústí pod kryt vzduchového sání. To musí být průchozí.
 
 
Datum: 19. dubna 2017 10:50
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel19086    
Ahoj seso mám takovej problem scháním vydličky do převodovky na čz 175/477 a nikde jsem je tu nenašel myslíš že by se dali sehnat ? moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2017 6:26
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha draku,, mam jen jednu,, je to nedostatkove zbozi :-)
 
 
Datum: 20. dubna 2017 6:26
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel18479    
zdravím sešo mám takovej dotaz scháním vydličky do převodovky na čz 175/477 a nikde jsem je tu nenašel myslíš že by se dali sehnat ? moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2017 6:27
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha, mam jen jednu,,vic se nepodali splasit
 
 
Datum: 20. dubna 2017 6:27
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel19084    
Ahoj SESO prosímte ta hřídel předlohy úplná na Babetu 210 je jaká výroba za tu cenu? Nechce se mi rozjet Babeta jen se vytočí motor. Opravny sadě moc nevěřím .... Ty válečky jsou kvalitní výroby nebo nějaký blato? Dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2017 7:37
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud se prodava taiwan a nebo sr kvalita, obe dve jsou opravdu kvalitni,,valecky jsou made in sr,, od toho kdo dela volnobezky
 
 
Datum: 14. dubna 2017 7:37
 
 
 
 
Jméno: jsem línej hledat tak se stare      IP: uživatel13627    
Jaká patří svýčka do pionýra? Jakej volej je nejlepčí do benzínu a jakej do převodovky? Jakej je RAL bílé a dalších barev. Fakt to nebudu gúglit je to moc práce. Taky mi to nejede tak co s tím mám udělat když jsem línej se v tom povrtat a něco si přečíst? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2017 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19093    
Hledat nikoho nebaví. Že jo... Navíc nováčci jsou rádi,že se rozkoukají a vloží přízpěvek... nebyl bych tak tvrdej ;-) Ale lenost a pohodlnost to je. Akorát si nikdo neuvědomuje,že tady neni nikdo jako moderátor,kdo by tě odkázal na jiné vlákno a nebo to po padesátý za dva měsíce smazal... kdysi jsme chtěli udělat plnohodnotný FAQ,ale nějak z toho sešlo,z nadšení ustoupilo a nedostatek volného času zvítězil.... Ovšem musim zde vytknout jednu věc a to,že na Fichtlpokecu muže vyhledávat i nepřihlášený uživatel (je to částečně i jednoduchým webovým rozhraním). A toho si nikdo neváží !! Když hledám nějaké info ohledně problematiky škoda či vw na fórech tak musím projíždět přízpěvěk po přizpěvku a stránku po stránce,protože jako neregistrovaný nemám právo vyhledávat a někde ani nemám právo vidět obrázky....
 
 
Datum: 22. dubna 2017 18:14
 
 
 
 
Jméno: jsem línej hledat takse starej      IP: uživatel13627    
Čekal jsem, kdo se konečně chytne, bohužel když se podíváte do historie tak možná polovina dotazů je přesně takových jen to prostě nepřiznají na rovinu. Furt stejné dotazy, co třeba sednout a hledat v historii diskusí?
 
 
Datum: 20. dubna 2017 10:42
 
 
 
 
Jméno: dweindibly      IP: uživatel19090    
dám 300,- :-)
 
 
Datum: 20. dubna 2017 8:33
 
 
 
 
Jméno: Biggl      IP: uživatel18455    
Já bejt tak línej jak píšeš, tak to prodám! To dá nejmíň práce!&#128521;
 
 
Datum: 19. dubna 2017 20:34
 
 
 
 
Jméno: Nicolass24 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, jaké gufera ke klice u Jawy 350/640 (motor 638) ?? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2017 14:01
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Většinou černá, ale dají se sehnat i hnědá nebo zelená. Jinak ti pomůže seznam náhr. dílů. Je to práce asi na 3 minuty, pokud jsi pomalý.
 
 
Datum: 16. dubna 2017 14:01
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
čau dělá to jenom mě nebo i ostatním že když dám nějakou položku do košíku tak se hned ukáže pozadí obrazovky (tachometry) a pak s tím už nic nejde? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2017 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19082    
Podobný problémy (i jinde) mi dělá slabý signál připojení internetu. Jak na mobilu nemam na Éčku aspoň 3 čárky ze čtyř tak mi blbne třeba mail,u FK mi taky párkrát zustalo viset pozadí a nemohlo se to přeloudovat přez košik nazpátek do nabídky zboží.
 
 
Datum: 11. dubna 2017 18:14
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel19057    
Zdravím, nevíte někdo číslo modré a bílé barvy na jawu 50/21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2017 12:17
 
 
 
 
Jméno: Charon      IP: uživatel17806    
Hledej,šmudlo.Propírá se to tu pořád kolem dokola
 
 
Datum: 23. dubna 2017 12:17
 
 
 
 
Jméno: martin46      E-mail:      IP: uživatel18479    
zdravím draci měl bych takovej dotaz jestli jste se stím někdo náhodou nesetkal mám čz 175/477 a když přeřadím na dvojku tak když překročím volnoběžné otáčky tak začne dvojka vypadávat a hnedle naskakovat takže to pěkně cuká, a ostatní rychlosti jdou normálně tak jsem to rozhodil a nikde nic není vidět že by bylo něco špatně tak jetli náhodou někdo víte co stím byl bych moc rád, za jakoukoliv odpověd děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2017 13:24
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel19088    
Na me 175/450 mam stejny problem. 2 x puleno a stejny. Uz jsi to vyresil. Dik
 
 
Datum: 19. dubna 2017 13:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Celkem bezna zavada u 477/487, kdyz neni spravne vymezena vule a kolecka do sebe nezapadaji celou plochou, kvalt vypadne, ale vidlicka ho tam zase zarve zpet. Puleni se nevyhnes. Jak psal kolega dole, budou pravdepodobne ozuzlane kola, co do sebe zapadaji.
 
 
Datum: 09. dubna 2017 23:03
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Zkontroluj ozubená kolečka ( 19 z. na předlohovém hřídeli a 17z. na hlavním hřídeli ). Zaměř se na vnitřní stykové plochy koleček s hřídelí. Jestli je tam velká vůle,jsou kolečka vymačkaná a to je ten problém.
 
 
Datum: 09. dubna 2017 10:15
 
 
 
 
Jméno: tombach      IP: uživatel14    
Ahoj, neví prosím někdo proč mě nechce svítit Jawa 555. Pouze se nažhaví vlákna žárovek, při odpojení přední se zadní rozsvítí naplno. Při zapojení obou obě svítí minimálně. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2017 8:32
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel19070    
Nevhodný (moc velký) výkon žárovek, přechodové odpory v kabelech a konektorech, slabé magnetické pole rotoru. Seřazeno podle pravděpodobnosti.
 
 
Datum: 10. dubna 2017 8:32
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.08.2017 15:46:35 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu