slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama  |  Reklama  |  Pravidla       
Zboží:


























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: KJ      IP: uživatel18978    
Stalo se vám když jste jezdili na moderní oleje nějáke polosyntetiky že jste úplně zasraly výfuk mazutem? Stalo se mi to za rok ježdění a dával jsem to ku40 a výfuk úplně v píči zasranej mazutem že mě to odradilo od těchto olejů a dal jsem nový výfuk a kvalitní madit m2t to jistí protože tohle zalepení už nechci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2017 21:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17342    
Já si to myslim taky. Ad 1 polosyntetika rozpustí usazeniny a ty logicky musí zkončit ve výfuku,po mnoha letech na někdejší M2T (API TA - tvoří karbon a usazeniny) se to teď prostě vypláchlo, navíc nespálený olej neshoří.... a pokud ti to žere olej tak je to jasný :-D Jinak já jedu M2T s API TC (což je aditivum rozpouštějící bordel) a nic se mi v motoru ani ve výfuku neděje (motory 50ccm,60ccm seriový i upravený).
 
 
Datum: 30. ledna 2017 21:39
 
 
 
 
Jméno: kpetr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jezdím s pinckem na stejný olej jako v ostrým enduru v poměru 1:33 a žádný olej mi nikam neteče, jen je výfuk lehce mastný jak má u 2T být. Je to olej MOGUL MOTO 2T FD. Polosyntetika nerovná se automaticky dobrý olej. Rozhodně tu ale nechci začínat diskusi na téma olejů jak to tu bylo už 2156165416x. :-D Spíš bych to viděl na moc bohatou směs a/nebo předstih a/nebo moc studená svíčka.
 
 
Datum: 30. ledna 2017 11:00
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
nežere ti to olej ze skříne
 
 
Datum: 29. ledna 2017 18:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18979    
Asi blbej olej. Polosyntetika do seriovky = nesmysl. Vypláchlo ti to bordel z motoru :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2017 13:01
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel18859    
zdar draci potřebuju radu jak nastavit předstih na babete 210 na statoru ryska je ale na rotoru neni dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2017 12:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18979    
Zatim jsem dělal GO jen dvou motorů a co si pamatuju,tak stator nasadíš v poloze která funguje v celym rozsahu. V pravo předstih k 1,0mm a vlevo předstih přes 1,5mm. Možná byla uprostřed ryska,na statoru byl výřez,na magnetu nebylo myslim nic,ale dalo se to vydedukovat dle polohy magnetu na rotoru a mg snímače na statoru... nou stress ... jako laik jsem dal první motor napoprvý ... pokud budeš mít vše od karbecu přes spojky a řadiče v pořádku a nebude řadit do kopce doporučuji přidat na předstihu více k levé krajní poloze statoru.
 
 
Datum: 29. ledna 2017 12:58
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel18778    
je tam,a nebo máš něco ze stodoly a někdo třeba piloval když tvrdíš že tam není.............
 
 
Datum: 29. ledna 2017 11:17
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, má nějakej smysl vyplnit díru ve spodním ojničním čepu u fichtla ? četl jsem že se to dělalo u 175tek aby se zvýšila spodní komprese. Díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2017 16:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18977    
Spodní čep není třeba zaslepovat. Význam by mělo zavřít otvory v setrvákách,které má j555,05 či velké Jawy 125,175,250 a nebo třeba pérák tam má vyvažovací díry snad 3-4 cm široký....
 
 
Datum: 27. ledna 2017 16:10
 
 
 
 
Jméno: fredy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci...mám jawettku a potřeboval bych helfnout s renovaci. Nenajde se někdo z okolí.praha vychod. Nejlépe velke popovice...co SESA? Dík za infa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2017 12:42
 
 
 
 
Jméno: fredy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc....zkusím
 
 
Datum: 31. ledna 2017 12:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na me nekoukej, ja se uz davno s toho venku :-) a le napis sem, kmos profik co renuvouje jen stadiky a jawety ale ma toho nad hlavu Valenta.Bob@seznam.cz
 
 
Datum: 27. ledna 2017 13:25
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau lidi kamarád se mě ptal,jak málo stačí aby házela klika na pionyru. Tak jsem mu řekl že to zjistim,tak se ptám vás zkušených. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2017 17:08
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel18111    
Tak to je síla, do kliky stačí jednou bouchnout kladivem a je totálně rozhozená. Tohle vypadá na nějakej dobrej TUNING a nebo radši TUNYNG.
 
 
Datum: 27. ledna 2017 17:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
prej: když to převedu na rány středním kladivem :-D :-D to je moc
 
 
Datum: 25. ledna 2017 16:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18973    
Takže spodní čep kliky vymlátil palicí,novej spodní čep tam šel skoro bez násilí,novou ojnici,rozšprajcy mezi setrváky a jeb ho palicí nazpátek a kladívkem vycentrovat... pecka... to pojede ;-) Kdyby se mu pak ta klika nechtěla točit v blokách tak ať dá volnější ložiska C4 :-D
 
 
Datum: 25. ledna 2017 6:33
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasný chápu to se ptal jen kamarád tak mu to takhle vyřídím.. já když skládám motor tak kladivo u mě neexistuje to takový prase nejsem. Jinak díky moc za rady.
 
 
Datum: 25. ledna 2017 1:19
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel18274    
Radši do klikovky ničím nebouchej, podle toho co jsi napsal, tak bys tu kliku akorát sprasil. Pokud by si se do toho opravdu chtěl pustit sám tak budeš tu kliku dát mezi hroty a splašit dvoje hodinky pro kontrolu házivosti. Každopádně převádět setiny milimetru na údery kladiva od oka je doopravdy masakr.
 
 
Datum: 25. ledna 2017 0:02
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok a tak to převedu třeba na rány se středním kladivem kolik cca tak ran aby to bylo víc jak 0,02mm a přibližně 10-15cm od klikovky
 
 
Datum: 24. ledna 2017 18:21
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
0,02mm je povolená házivost dle dílenské příručky
 
 
Datum: 24. ledna 2017 12:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel18805    
moje zkušenost je , že dám kliku za 50-100,- vyvážit (když nemá vakl) , protože doma stejně nic nezjistim
 
 
Datum: 23. ledna 2017 23:11
 
 
 
 
Jméno: zvaha22      E-mail:      IP: uživatel18969    
Čau mam na vás prosbu jak sundat na babettě 210 sjete řadiči čelisti z unašeče diky moc za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2017 6:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18971    
Jde to. Jde to blbě. Lepší je shodit spojkovej koš,který tam tak trochu vadí.
 
 
Datum: 24. ledna 2017 6:32
 
 
 
 
Jméno: zemanek499 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, je nás spousta, co mají pionýra s tp a málo koho kdy potkáváme, proto pár z nás chce mít kontakt se všemi, kde by se jsme poté mohly domlouvat vyjížďky ( víkendovky) a srazy. Tak aby to za to stálo. Pokut máte zájem přidejte se prosím do naší skupiny kterou právě rozjíždíme za ulehčením hledání ostatních draků a časem z toho uděláme spolek se vším všudy. Záleží jen na vás jak budete aktivní a kolik nás bude. https://www.facebook.com/groups/1018424038275062/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2017 10:43
 
 
 
 
Jméno: J      IP: uživatel16502    
Tak se přihlašujte ať je plno vyjížděk
 
 
Datum: 03. února 2017 10:43
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel18968    
Chtel bych se zeptat jaka je nosnost pionyra - mustanga? Kdyz se divam po netu tak je vsude 160kg, ale v knizecce co jsem nasel je jen 150kg. Ono je to asi jedno, ale pokud je to jen tech 150kg tak nas to s pritelkyni jasi uz nepobere - mame dohromady 157kg. Snazim se dat dohromady staryho nepojizdnyho mustanga co se nasel v rodine a byl mi venovan a nevim, jestli na tom pujde ve dvou vubec jezdit :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2017 22:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel18805    
Dej klidně 11z kolečko , ve skutečnosti bude tvoje průměrná rychlost větší, protože nepojedeš kopce na 1
 
 
Datum: 22. ledna 2017 22:34
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Co by nešlo, to by si musel mít hodně unavený pružiny a nějak špatně natvarovanej blatník aby ti do něj dřelo kolo pod váhou 160 kg. Možná na větších vejmolech by to mohlo dělat problémy. Jak si správně našel na netu, zvládne to vpoho 160kg akorát jestli na tom plánuješ jezdit ve dvou, tak si dej na sekundár nějaký malý řetězový kolečko aby to mělo "trošku" sílu a trochu tím prodloužil životnost spojky.
 
 
Datum: 22. ledna 2017 15:42
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, potřeboval bych vědět jaký úhel kuželu má klikovka do pionýra na straně zapalování. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2017 20:08
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.!      IP: uživatel14145    
Íha! Mě se plance neco o tým, že úhel se udává ve stupňách. Tak nás to asi učili ve škole. No ono je to dosť přes 50 rokú, Toš se asi pletu a nebo je fšecko dneskaj úplně ináč? Kuželovitosť bych pochopil 1: nečemu. No a čím se řídit? Nebo udělat prúměr s tech dvoch údajú? Asi. Toš tak. Oskar 2.!
 
 
Datum: 28. ledna 2017 20:08
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
já bych řekl 1:5
 
 
Datum: 27. ledna 2017 19:14
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
1:10
 
 
Datum: 26. ledna 2017 16:17
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zajde sem ještě někdy uživatel kolecko? jestli jo, ozvi se mi prosim na mail jawalk@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2017 20:31
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
...
 
 
Datum: 22. ledna 2017 20:31
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18965    
Zdarte, nemáte někdo zkušenosti s replikou prsíček na jawu 555 konkrétně tyto: https://www.motojelinek.cz/Dvirka-predniho-krytu-Prave-Jawa-550-555-d2136.htm zajmá mě hlavně, jak to s materiálem je to normálně z plechu, nepopraská to hned? a také jak tam pasují jestli to mají vyrobené přesně nebo zas asi jak všecky repliky. Uvažuji že bych si raději ty prsíčka vyrobil sám. potřeboval bych ale nějaké původní abych podle nich mohl v cadu udělat výkres. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2017 21:02
 
 
 
 
Jméno: vašík      IP: uživatel17468    
OK
 
 
Datum: 21. ledna 2017 21:02
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
díky ale je to hodně daleko
 
 
Datum: 21. ledna 2017 19:45
 
 
 
 
Jméno: vašík      IP: uživatel17468    
Jaroměř je pro tebe daleko? Něco tady mám.
 
 
Datum: 21. ledna 2017 11:03
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
dík, no na kladno nejezdím , co se týče mě tak to neni problém stím že bych je nevrátil, ale na poštu bych rozhodně nespoléhal a byl bych akt nerad kdyby jsi o ně kvůli mě přišel nebo se poškodily, takže to budu muset vyřešit jinak
 
 
Datum: 20. ledna 2017 22:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18966    
Válej se mi doma. Klidně bych ti je půjčil. Mam je do budoucna na renovaci j555. Draze koupený. Kde bych vzal jistotu,že se mi vrátí? A když, tak že je třeba pošta nerozmlátí? Na Kladno by sis pro ně určitě nejel co?
 
 
Datum: 20. ledna 2017 19:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel18805    
Tak nějaké koupit , oměřit a prodat dál?
 
 
Datum: 19. ledna 2017 22:31
 
 
 
 
Jméno: KF      IP: uživatel16502    
Nevíte odstín barvy světle zelené na 05 co se používala v 63 roce byl to jedinečnej rok protože co říkal jeden tak ji tu světle zelenou používaly jen v 63 roce a vyrobilo se hodně vzácných exemplářů hlavně 63 rok byl stědrej hlavně na zelený fichti scháním ho marně už delší čas protože to je s asi nejlepší sestava co může být odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2017 16:37
 
 
 
 
Jméno: KJ      IP: uživatel18972    
No v 62 to byla nějáká tyrkyska a od 64 taky ale tohle byla úplně originál čsn 5100 a převod na ral asi 6026 zeleň dopravní a když to někdo vyděl vyšislý po půl století tak se jeví jako světle zelená lze napodobit čsn 5080 ale jinak jako nový to mělo úplně jiný odstín protože špatný barvy to nebyly jen neměly barevnou stálost a pak se to může jevit jako něco jiného
 
 
Datum: 24. ledna 2017 16:37
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měla by to být azurová... ral 5018... také mám 05tku z 63.... Tto zelená se používala už i v roce 1962... je pravda že jsem už nikdy v dalích letech tedy od roku 64 tuto azurovou nikde neviděl...
 
 
Datum: 20. ledna 2017 13:09
 
 
 
 
Jméno: a      IP: uživatel16502    
,
 
 
Datum: 19. ledna 2017 15:28
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel18963    
Ahoj, můžete mi někdo poradit jak mám namontovat pojistku pantu? když ji ohnu tak aby se vešla do sedla tak už tak zůstane a nevrátí se do půvadního tvaru. je na to nějaké vychytávka, nebo jsem levej? :-) díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2017 18:01
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel18963    
koupil jsem ji asi tady, dá se někde sehnat ta lepší?
 
 
Datum: 16. ledna 2017 18:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zřejmě máš pojistku z bláta,,, je potřeba, aby byla z pružinové oceli... případně lze naohybat špringli vhodného průměru a délky,,,
 
 
Datum: 16. ledna 2017 9:51
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci vraciam sa k pionieru nebol som tu asi 5 rokov :-) No potreboval by som helpnut. Chystám sa renovovat mojho fichtla 20/1969 konečne už na spz :-D no neviem ral kod modrej a sivej. Až by ste niekto vedeli bol by som rád.S pozdravom Jarda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2017 21:13
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík zistil som RAL5012 aRAL6115 až by niekto nerád hladal po nete jak ja.
 
 
Datum: 13. ledna 2017 21:13
 
 
 
 
Jméno: shrekovec      IP: uživatel18957    
ahoj, potřebovaly bych vyfotit nebo koupit origo doraz řízení na pionýra 05, zatím se mi nikde nepodařilo zjistit jak má vypadat. Díky za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2017 18:50
 
 
 
 
Jméno: shrekovec      E-mail:      IP: uživatel18957    
Díky za tipy, mám z boku rámu sváry od dorazu, takže to není stejný jako dvacítky, jedná se o starší provedení, který se nedělá v replice, nebo jsem ho aspoň nenašel. FB Milka Shrek
 
 
Datum: 20. ledna 2017 18:50
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Starší provedení vypadá zhruba jako tato replika https://b.allegroimg.com/original/01904a/1e6f6ac144729eed1eb028dc980b , novější vypadá zhruba takto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/doraz_rizeni_pionyr_mustang.html . Typ poznáš snadno podle zbytků na rámu...
 
 
Datum: 19. ledna 2017 8:53
 
 
 
 
Jméno: KH      IP: uživatel16502    
Cca do 64 roku pak už ty rámy byly defakto 20
 
 
Datum: 17. ledna 2017 10:20
 
 
 
 
Jméno: KH      IP: uživatel16502    
Tam byl tuším jako u 20 jen bel podélně vrtaný a do díry byla strčená tyčka d3mm odha a ještě s čela byla díra na šroub když byl revnáč s výliskem a ne vystřižený
 
 
Datum: 17. ledna 2017 10:18
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
zrovna mám doma rám z 05 i s tím dorazem sice nevím jestli je to takhle už z výroby nebo to někdo udělal doma každopádně je to ohlej plech do dvaru profulu rámu a u krku zajištěný šroubem.. máš facebook?
 
 
Datum: 12. ledna 2017 17:59
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
zdar mám problém s fichtlem, za studena přídu a na max 3 šlápnutí nastartuju, otáčky jsou tak jak by měly být ani né moc vysoký ani né moc malý takže ho nastartuju dám na stojan at se trochu ohřeje no ale asi tak do minuty běhu začne pomalu ubírat volnoběh až pak na konec uplně chcípne, šroubek volnoběhu mám skoro na doraz a vůli lanka taky skoro vyšroubovanou a pořád to dělá, ale v pohodě se rozjedu a ujedu cca 50 metrů pustím plyn a pohoda otáčky tročku jsou ale ujetu třeba cca 200m pustim plyn zmáčknu spojku a fichtl uplně chcípne a pak ho už nenastartuju vůbec možná párkrát škitně ale stejně nic takže ho nechám tak 7minut na pokoji pak přídu a hned na první nákop a zase odznova, ujedu cca 200 metru pustim plyn a chcipne uplně.. motor nově přetěsněn, nové gufera na klice, svíčka n15c, a seštělovaná hladina o trošku víc než má být ale i když byla přesně tak to taky dělalo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2017 9:30
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18974    
taky my to dělalo studený to chytlo hned,pak jsem ujel pul kilometru a už jsem to nemohl nastartovat-chytlo to až to schladlo vyměnil jsem kondík bylo ok . Potom jsem koupil fichtla a ten borec co my to prodal , fichtla umyl a nejspíš to nateklo do zapalování a na rotoru se vytvořilo trochu rezu,jak se to zahřálo tak jsem to nemohl nastartovat nějakou dobu jsem na to nemohl přijít nazdar standa
 
 
Datum: 26. ledna 2017 9:30
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
furt nic ještě mě napadlo nemám tam origo filtr, je tam z plechu takový náhubek a prvně je kolečko z plechové děrované sítě pak kolečko filcu a pak zase to drátěný kolečko. nemá to třeba špatnej odpor nebo tak? fakt už nevím
 
 
Datum: 16. ledna 2017 21:07
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
tak jsem dal tu nižší hladina a je to o trošku lepší stejně to má ale tendenci klesat otáčky, tak snížit ještě víc?
 
 
Datum: 15. ledna 2017 17:25
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
zkusím dát tu nižší ale nemůžu se zbavit pocitu že když dám nižší že to bude vynechávat protože tam bude mín benzinu.. zkusím kdyžtak napíšu
 
 
Datum: 14. ledna 2017 22:52
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18964    
ono seřídit hladinu tak aby to bylo na 100% dá hodně práce i zkušenému, pač tam stačí trošku přihnout a už je to vysoký pak zas trošku ubereš je to nízký, ono to fakt chce po kouskoch zkoušet až než to bude OK, jinak to je jak psal standa, když máš všecko dobře seřízený, tak studený chytá na 1. kop teplý max 3. (teplý motor musíš startovat s plymem, protože jinak tam nejde vzuduch a nechytne to). Jestli hladinu nastavuješ podle návodu tak to většinou je vysoký, dej to o trošku níž a bude to OK.
 
 
Datum: 14. ledna 2017 21:32
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
ještě mě tak napadlo zkusit tam dát karbec z motorovky, viděl jsem to u mnoha lidí navíc se dá ladit nevím no.. nemáte s tím někdo zkušenost?
 
 
Datum: 14. ledna 2017 11:51
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tuším, že loni jsem to tu stando s tebou řešil, použil jsem právě tu menší trysku, ale byl problém se studenými starty a po tvé radě jsem svíčku sklepl na 0,4mm a startování se hodně zlepšilo, takže je to jak píšeš, i sklepnutí svíčky na to má vliv a asi i ten předstih, kterej mám nastavenej na takovej zlatej střed, tzn. 1,7-1,8mm :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2017 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18960    
Souhlas na 100%. U 60ccm seriáka jsem to řešil jakou dobu a furt blbý. Dal jsem trysku 35 a extra nízkou hladinu a přesně jako Konny,studený i teplý 1 max 2 šlápnutí. Studený to chce chvíli potůrovat. Když ho fakt hodně našpricuju (což je s nízkou hladinou a omlácenym plovákem těžký) tak chytá na první. Ale chce to fakt tu 32. U seriovky mi jela tryska 38 a fakt nízká hladina a nebo 35 a lehce nižší hladina. Dělá to hrozně moc. Jak teplý starty tak akcelerace do otáček. Chytá to,neulejvá a nehltí se to. Ale chce to mít i správně skleplou svíčku a vyladěnej předstih. Pak jede i seriovka jak pila. Holt v tom karburátoru chybí jeden seřizovací šroub ;-) zvláštní je,že některý fichtly na to ani moc netrpěj a jiný jo a to výrazně ... je to prazvláštní stroj :-D
 
 
Datum: 13. ledna 2017 20:53
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak píše standa, máš to moc bohatý. Zkus ještě snížit hladinu a uvidíš. Měl jsem stejný problém, za studena jsem startoval bez problémů a za tepla byl problém motor nakopnout a na volnoběh měl tendenci zdechat a při přidání plynu u ohřátého motoru se motor vždy zahltil a až pak se rozjel. Zkoušel jsem opravdu důkladně vyčistit karbec (i v ultrazvuku), snižoval jsem hladinu, ale nepomohlo to, svíčka byla pořád černá. Koupil jsem i novou volnoběžnou trysku (38), ale taky nic, tak jsem tady z fichtlkrámku koupil volnoběžné trysky 35 a 32, nakonec jsem zůstal u té 32 a motor jede jako pila. Svíčka má luxusní cihlovou barvu, za studena se sice motor musí hodně přeplavit, ale 2x šlápnu a motor jede. Jak napsal standa, tak asi půl minuty až minutu po studeném startu musím motor trochu tůrovat, jinak by zdechl, ale pak jede jak má, tzn. i když je motor pořádně rozpálenej, tak pak stačí jen drbnout do plynu a otáčky okamžitě letí nahoru a startování takto rozpáleného motoru je otázka 1-2 šlápnutí, takže pokud by se ti to pořád hltilo i po snížení té hladiny, tak zkus zauvažovat nad těma tryskama... ;-)
 
 
Datum: 13. ledna 2017 20:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18960    
Ještě o fous níž hladinu a bude to ok.
 
 
Datum: 13. ledna 2017 6:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel18805    
Zkontrolovat vzduchový filtr , jehlu v karbci na 2 zářez shora.Svíčku N15c
 
 
Datum: 12. ledna 2017 21:48
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
tak jsem dneska důkladně vypálil výfuk a dal tu hladinu do normální polohy fichtl valí jak z praku ještě líp jak před tím po rovince musím mít půlku plynu aby motor neměl takové otáčky parádní, za studena na první kopnutí bez plynu, ale pořád tam je problém startování za tepla to sem musel roztlačit ale chytlo to ani ne po 2 metrech ale stejně jak je to ohřátý tam mě příde že při přidání plynu se to lehce zahltí nebo tak něco třeba jedu na jedničku mám čtvrt plynu, chci zrychlit dám plnej a chvilku si to tak nějak prdí a pak se to zas rozjede do plnejch otáček, asi tak nějak no... jinak ty teplý starty bych vyřešil asi možná svíčkou.. ale nevím jakou třeba na 250 mám myslím ještě palku n17 nebo n17c ted nevím a to třeba stojí 14dní a pokaždý to chytne na první našlápnutí jak za studena tak za tepla.. tak už nevím co dál zkusit
 
 
Datum: 12. ledna 2017 19:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18959    
Jasný,to sedí,vysoká hladina.
 
 
Datum: 12. ledna 2017 6:21
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
fajn takže zejtra prvně zkusím to projet a až se to ohřeje a samo od sebe chcípne tak hned vyndám svíčku a uvidím jestli bude mokrá. na tu jiskru bych asi moc nevsáze dojel jsem před 2 hodinama dom fichtla píchl o barák pak jsem přišel ani sem nepouštěl benzín a hned na první bez přidání plynu naskočil. no žkusím ještě vypálit vejfuk co to udělá příde mi že nízký otáčky nic moc třeba někdy dělá že když zařadím tak to chvilku jakoby brblá ale pak se rozjede a otáčky jsou rychle nahoru
 
 
Datum: 11. ledna 2017 21:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18958    
Zkontroloval bych funkci palivového ventilu ve víku plovákovky - zda vůbec zavírá. Podle mě se to hrozně ulejvá. Pak bych dále snížil hladinu. Správně seřízenej fichtl chytá na první a první půl minutu sotva udrží volnoběh,spíš má tendenci chcípnout,po ohřátí se volnoběh ustálí a lehce klesne. Moto pak startuje na 2-3 šlápnutí max i teplý. Mě na první. Jakýkoliv zbytečný zvyšování hladiny způsobuje,že motorka teplá nejde nastartovat a ulejvá se,chcípe. Pravděpodobně zde bude v kombinaci i slabší jiskra.
 
 
Datum: 11. ledna 2017 21:04
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
to jsem udělal a ted to dělá že za studena startuju na první ale za tepla stejně volnoběch nedrží a taky když je to teplý tak to musím roztláčet
 
 
Datum: 11. ledna 2017 17:39
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Sniž hladinu v plovákové komoře. Raději míň než víc.
 
 
Datum: 11. ledna 2017 16:05
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
zdar chlapy, dám světlo (parabola sklo a rámeček prostě komplet přední světlo) třeba z 21 na pařezáckou masku? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2017 18:57
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
ok dík
 
 
Datum: 11. ledna 2017 18:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dokonce si myslim, že jsou naprosto identický...
 
 
Datum: 10. ledna 2017 18:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18956    
Ano
 
 
Datum: 10. ledna 2017 10:02
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel18951    
zdar tak este raz ta elektrika 50/21 20w v olohe jazda cez den svieti iba zadne svetlo ,v olohe jazda cez noc sviety iba redne . robil som to .odla navodu-manual jawa 50 15+5w vsimol som si ze v s.inacke neni 55tka a 58cka s.ojena co by asi mali byt aby mi v .olehe jazda noc svietili obe naraz ako teda to vlaste ma byt???????????????omluvam sa za chybajuce .ismenko----chybne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2017 19:50
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel18951    
Ik-----dakujem ja som to cha.al ulne inak no vysvetlil si mi to su.er tak som to tak za.ojil teda original ---dakujem
 
 
Datum: 07. ledna 2017 19:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
čísla si nepamatuju, ale na straně, kde jsou 4 svorky je vrchní ukostřená a na straně, kde jsou 3 je ukostřená prostřední svorka (bejvaj propojený),,, když se koukneš do schématu, tak tam uvidíš, že při poloze, kdy nemají svítit světla, tak je cívka zadního světla zkratovaná a cívka předního světla je ve spínačce přerušená..... při zapnutí světel dojde k odpojení cívky zadního světla od kostry a napájení předního světla se propojí dál do přepínače světel,,,
 
 
Datum: 06. ledna 2017 19:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18954    
Nemají být spojené.
 
 
Datum: 06. ledna 2017 7:55
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel18953    
Zdar, poradí někdo do jakého roku se používaly u pionýra rúzné typy zadní kyvky? Byla široká lisovaná a pak se dávala úzká. Dále rozdíly mezi hlavními plechy? Skládám pincka asi typ 20 a chybí mi nějaké plechy, kdybyste věděli, dejte vědět. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2017 19:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel18805    
Tuším , že plechová kyvka se dávala do roku 1971 a od roku 1976 byly podsedlové plechy bez lišt
 
 
Datum: 10. ledna 2017 19:55
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
je nějaká výhoda když je 350 přelisovaná na jednohup? (písty současně). Nebo je to spíš nevýhoda. díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2017 21:31
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel18778    
takhle kurvit motor....dej tam Slávii stabilák
 
 
Datum: 02. ledna 2017 21:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spíš než vojenský využití bych to viděl na zahradní traktůrek :-D lehce zvýšenej volnoběh a podmě... :-)
 
 
Datum: 02. ledna 2017 20:49
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Má to spodek jako kráva, vibrace neuvěřitelný. Nechce to točit - origo karburátor je na to malý... Na normální ježdění to není.
 
 
Datum: 02. ledna 2017 16:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18952    
Se známym jsme se o tom bavili. Je to zajímavá varianta. Akorát že to má takovej krouťák,že by to furt jezdilo po zadnim,ale průběh žádnej,vršek už nejede,netočí to. Na kross či terén (vojenské použití) asi supr,ale na silnici asi nepoužitelný.
 
 
Datum: 02. ledna 2017 8:01
 
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >

   

 

   

 

 




Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.06.2017 17:30:59 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu