slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama  |  Reklama  |  Pravidla       
Zboží:


























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel10282    
Zdar chlapi, nedokázal by někdo z vás mi prozradit vnitřní průměr magneta čz125/351 nebo lépe prozradit jestli je cívka zapalování z tohoto motocyklu shodná s cívkou z jednoosého traktoru tj 5? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2017 10:43
 
 
 
 
Jméno: 5021SPORT ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Fichtl-maniaci! Chtěl bych se zeptat na volnoběh. Utáhnul jsem šroubek volnoběhu, ale nijak to nepomohlo. Pořád to chcípá. Asi 20let se na něm nic nedělalo. Co mám udělat aby fungoval? dík mám 5021sport odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2017 17:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel18805    
zkontroluj šoupátko, jestli není otlačené od šroubku , kterým se seřizuje volnoběh
 
 
Datum: 11. března 2017 17:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19035    
Vyčistit karbec. Někde na sesa-moto je celá příručka. Doporučuji přečíst a stahnout. Najdeš tam víceméně odpověď na vše.
 
 
Datum: 06. března 2017 6:25
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám dotaz k zapojení VAPE. V návodu je napsáno, že při nezapojených světlech se mění časování, chápu při použití v závodních strojích, ale jak to je když chci mít možnost vypínat světla při jízdě? To znamená že všichni,co máte VAPE máte zapojeno tak, že vám svítí fichtl pořád, pokud máte nastartováno? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2017 20:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17342    
V poloze bez světel ty vodiče ukostřené nemám,abych mohl případně zatroubit. Jinak z 99% jezdím se světly (vyhláška si to žádá) a tam není co řešit.
 
 
Datum: 30. ledna 2017 20:49
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Tak změna je tak malá, že to nemá smysl řešit.
 
 
Datum: 30. ledna 2017 18:03
 
 
 
 
Jméno: Mates      E-mail:      IP: uživatel18790    
Zdarec, sháním příchytky(držáky) statoru zapalování Vape na pionýra. Lze to někde koupit samostatně? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2016 0:02
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel18799    
Psal jsem jim již email, ale dosud žádná odpověď. Zkusím zavolat. Dík za radu.
 
 
Datum: 19. srpna 2016 0:02
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Zeptej se na Vape. s.r.o. (Kroměříž)
 
 
Datum: 18. srpna 2016 11:33
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
Zdravím, \r\n\r\nnastavoval jsem a nastavoval, až mi od pusy začala lítat slova sprostá, jak kdybych dlažbu pokládal... \r\nNakonec jsem byl schopen nastavit vzdálenost kontaktu kladívka na tloušťku cigaretového papírku pro předstih od HÚ 1,6 mm +-0,1mm\r\nAvšak za cenu, že odtrh je jen 0,2mm zhruba.\r\n\r\nProto se Vás, co už jste se pronadávali ke zdárným výsledkům ptám, zdali více vadí špatně nastavený předstih (třeba 4mm od HÚ) - předpokládám, že dřívější příchod jiskry pro větší spal. prostor -- menší tlak, změnší "sílu na kole", nebo jestli více vadí špatný odtrh - kvůli kontaktům(si myslím) ???????????\r\n\r\n\r\n----------------------\r\nJak jsme postupoval:\r\n----------------------\r\nJawa 50/20 1967 :-) \r\n\r\nPůvodní postup - než jsem začal cheatovat s kladívkem..\r\n\r\n1. Píst do HU, nastavení 0,45mm - kladívko..\r\n\r\n2. Šuplerou 1,6mm od HU\r\n3. Povolení statoru a otáčení s ním hlava nehlava.. 0,05mm se mu při odtrhu 0,4mm nechtělo však.\r\n\r\nZa rady a typy Vám budu moc moc vděčný, nerad bych se pronadával do pekla :-D \r\n\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2016 8:32
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Docela se divim že Standa a čz je ochotnej ten tvuj výblitek číst a dešifrovat a ještě se namáhat ti radit. PROBOHA!!!!! PIŠTE JAKO LIDI.....
 
 
Datum: 05. srpna 2016 8:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18762    
Důležitý je,kdy se začne kladívko otvírat - tzn.předstih. Odtrh určí,kdy se kladívko zas zavře. Pro tebe je podstatný aby kladívko začlo otvírat (0.05mm) asi 1,6-1,9mm před HU (používam hodnoty k 1,9mm) a aby bylo otevřený do HU. Dál tě to nezajímá... 0,2mm na kladívku je dost málo,bude jiskřit. Buď ti něco šmajdá,máš sjetou vačku a nebo pertinax na kladívku či blbě usazený zapalování. A nebo to děláš nějak blbě. Já kladívkáče nastavuju oko vidí a vždy to je v mezích.
 
 
Datum: 28. července 2016 6:59
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Postup ,vyjedeš s pístem do horní úvrati . Na kladívkách nastavíš, pomocí měrky velikosti 0,4, odtrh. Nyní otáčíš rotorem proti směru hodinových ručiček ,dokud píst nesestoupí na vzdálenost 1,6 mm. V tomto okamžiku by mělo dojít k rozepnutí kladívek. Pokud k tomu nedošlo, povolíš dva šroubky statoru a statorem pootočíš vlevo. Jestli došlo k rozepnutí kladívek dříve, pootočíš statorem vpravo. Pokud se ti nepodaří nastavit předstih ,může být opotřebená vačka a nebo křivé kontakty přerušovače. Také mohou hrát roli špatná ližiska na klikovém hřídeli.
 
 
Datum: 28. července 2016 6:57
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18758    
Ahoj draci, \\r\\n\\r\\nchtěl jsem se zepat na rozměr šroubků na hliníkový lišty na "hlavní" kastli(plechu).\\r\\nJe to M3 nebo M4? délka pro mě není až tak podstatná..\\r\\n\\r\\nA ještě jeden dotaz, k předstihu. Mám poměrně mastný celý zapalování + prach=skoro kašička(přeháním), nešlo mi otočit statorem (asi jak to bylo zasiflený). No nakonec se stator otáčí, ale zároveň se mi s ním otáčí i vačka, takže i klika a píst, takže se mi rozhasí předstih. Předpokládám, že po vyčištění by mělo jít se statorem otáčet hladce, že mi to nehýbne s nastavenými 1,6mm od HÚ. \\r\\n\\r\\nDíky moc za reakce a přeji hezký den\\r\\nHonza\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2016 10:15
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18758    
Děkuji
 
 
Datum: 24. července 2016 10:15
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Šrouby 3 x 10 mm.
 
 
Datum: 24. července 2016 7:50
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18758    
A ještě dotaz, když budu oživovat motor po dlouhé prodlevě, tak je lepší zkoušet startovat asi s teplou svíčkou N17C ale pak, v případě úspěchu, jezdit klasicky na N14C??
 
 
Datum: 23. července 2016 16:01
 
 
 
 
Jméno: J      IP: uživatel18646    
Co říkáte na tyto inzeráty? http://motorky.bazos.cz/inzerat/57923231/Jawa-50202123-pionyr.php já mam dílu kopu ale neprodám ani šroubek naopak ještě shromažduju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2016 13:13
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Lidi prachy mají, běžte se podívat v pátek do nákupáku a nebo na netu do inzerce. Tenhle zlatem fakt neplatí, nedohodli jsme se:-D Taky syslím, chleba to nežere a prodat či vyměnit můžu vždycky...
 
 
Datum: 19. dubna 2016 13:13
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
já jak co... dřív jsem taky všechno syslil až do doby, kdy nebylo k hnutí... dneska už si nechávám jen to lepší+díly u kterejch vim, že je časem použiju... zbytek jde do světa nejlíp výměnou za mnou poptávaný díl, někdy prodej...
 
 
Datum: 18. dubna 2016 20:06
 
 
 
 
Jméno: XD      IP: uživatel16502    
Je to i dobou že hrají na to že lidi nemají prachy tak se na to chytnou já bych taky nedal ani otěrovou šponku
 
 
Datum: 18. dubna 2016 10:35
 
 
 
 
Jméno: Brmbal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Serus draci mam taku otazocku mam na pionieri zapalko Vape a neviem aku sviecku tam dat ci staci klasicka N15C alebo niaku silnejsiu??? diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2016 20:50
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
taky na 14 a na 0,7mm
 
 
Datum: 02. dubna 2016 20:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Já zase jezdím jenom 14ky a sklepávám na 0,4-0,5mm...
 
 
Datum: 31. března 2016 13:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18619    
Vape. Motor s válcem 60ccm. Svíčka Brisk N14C. Do seriovky bych dal N15C. Odtrh jedu cca 0,7mm co je tam z výroby.
 
 
Datum: 30. března 2016 21:12
 
 
 
 
Jméno: brmbal      IP: uživatel18617    
diky za radu chcel som len vedet ak ma niektpo vapecko tak aku sviecku pouziva diky
 
 
Datum: 30. března 2016 18:56
 
 
 
 
Jméno: Jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svíčku odzkoušet a vybírat tak aby svou teplotou byla samočistící (450stupňů) a podle toho jak to de startovat za tepla a studena, spíš aby kontakty správnou vzdálenost mezi sebou origo pio. zapalování 0,4-0,6mm a na elektronický až 1mm (vzdálenost co udává výrobce). Silnější??? svíčky se od sebe liší teplotou, materiálem, délkou jiskřiště a délkou závitu. Já mám na Mustangovi doma ze schématu dělané el. zapalování a byla na něm zkoušena řada svíček z toho nejlepší byla Brisk N15C se vzdáleností elektrod 1mm. A na zimu dávám Brisk N17C také s 1mm na elektrodách.
 
 
Datum: 30. března 2016 17:53
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
co je podle tebe silnější svíčka?449 :-D
 
 
Datum: 30. března 2016 15:38
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Zdarec, mam ve fichtlu zapalování vape a přestalo mi dávat jiskru. Jenom pomocí vrtacky mi to hodí strasně malou jiskru. V drátech asi problém nebude ty jsou zkontrolovaný.I svíčky,fajfky jsem měnil. Najel jsem na něm cca 100km. Bohužel už není v záruce páč fík dlouho stál. Tedkon jsem na nem zacal jezdit a stalo se tohle. Nevíte co na tom mohlo odejít? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2016 15:27
 
 
 
 
Jméno: P      IP: uživatel16502    
Tak doufej že neni elektronika v píči jinak mě tam natekla voda a vape v píči že jsem se držel za hlavu že jsou 3tis v prdeli
 
 
Datum: 15. července 2016 15:27
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Prave ze je vsecko v cajku kabels jsem vsecko co se dalo menil, bez uspechu .....
 
 
Datum: 29. února 2016 22:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18574    
A neodpadla ti nějak kostra z indučky? Či jinej kábl? Vn kabel cajk?
 
 
Datum: 29. února 2016 21:58
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Právě že neníabsolutne na něm žaádná viditelná chyby. A rotor byl sundáván normálne pomocí sroubu. Proste jsem s nim jel a nalednou prestal jet. Bylo to asi po 0,5km takze se nemohl přehřát.
 
 
Datum: 29. února 2016 20:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18574    
Neni ukáplej stator? Někdo tu psal dokonce že ohřál rotor aby ho stahnul a stalo se mu to samý. Vape jsou citlivý. Pro jízdu bez světel nemam ukostřený žlutý vodiče,protože by mi fichtl netroubil. Bez světel jezdim jen couračky do 2km tak doufam že mi z toho taky brzo neukápne stator :-D drží už asi 6 let. Při projížďkách samozřejmně svítim (protože policie) tak tam mi nic nehrozí...
 
 
Datum: 29. února 2016 18:52
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18560    
Čau, mám problém při nastavování předstihu u Jawy 250/353. Když nastavím horní úvrať i odtrh, tak při překonání horní úvrati se kladívko ještě více rozpojí než je nastavený odtrh v HÚ. Chtěl bych se zeptat, zda se s tímto někdo z Vás již setkal a mohl mi poradit čím to je. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 15:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18564    
Něco ti nesedí a nebo šmajdá. Při proběhu vačky a kliky přes HU sice ta hodnota rozevření nemusí bejt striktně 0,45mm celou dobu,už to taky muže mít ojetou náběžnou čás,ale zas to nesmí lezt k milimetru. To značí že něco šmajdá. A nebo tam máš blbou vačku a ty 4 desetiny nastavuješ v dobu,kdy je ještě "vyvýšená čast" před kladívkem ....
 
 
Datum: 22. února 2016 15:37
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18560    
čau pánové, mám problém s mojí Jawou 250/353. Nedaří se mi jí nastartovat, neustále střílí do výfuku. Předstih mám nastaven, odtrh taky, akorát po překonání horní úvrati se odtrh hrozně zvětší. Další věc, jak je to se značením indukčních cívek, můžu na 250 dát i 12V cívku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2016 11:09
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Patří tam 6v.
 
 
Datum: 20. února 2016 11:09
 
 
 
 
Jméno: Dew      E-mail:      IP: uživatel18523    
Nazdar borci. Potreboval by som surne poradit. Mam pioniera 20tku a uz 2 den sa ho snazim spojazdnit no marne. Bol odstaveny asi 2 roky v garazi a teraz sa ho snazim dat dokopy. Najskor som vycistil karburator ktory som kupoval uplne novy tu na stranke asi pred 6 rokmi. Nastavil som ho presne tak ako sa ma nastavovat. Nadrz je cista a benzin novy. Po mnohych pokusoch o nastartovanie vobec nesiel , ani len neodpalil. Tak som siel pozriet zapalovanie ktore som sa snazil aj znovu nastavit ale tu je problem ze sa mi neda nastavit predsih tak aby bol aj odtrh 0,40 mm. Cele zapalovanie som rozobral , vycistil a vsimol som ze sa mi rotor vychyluje hore dole tak som ho zhodil a zistil ze je trochu kriva klukovka. Chcem sa spytat ci to moze byt cely problem toho ze nechce chytit ani na roztlacenie ? Benzin do motora ide lebo aj sviecka je trochu mokra od benzinu a aj iskru hadze ale stale nic. Proste nech robim co robim nemam sancu nastartovat ho. Uz som s toho zufali. Vedeli by ste mi poradit ? Vopred dakujem za odpovede :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2016 22:33
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18579    
Nakoniec som vymenil klukovku a dal do kopy cely motor :-) ale dik za rady
 
 
Datum: 10. března 2016 22:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18533    
No,tak dej na kladívka tak 1-2 desetiny a ono to pojede ...
 
 
Datum: 06. února 2016 7:00
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18530    
Ja som sa na nom vozil este pred par rokmi ale vzdy bol s nim problem a stale sa nieco kazilo, chvilu isiel a potom zasa nie len som nikdy nemal dost casu na GO motora. Viem si to dat dokopy a aj ostatne motorky mi jazdia pekne len tento pionier je zacarovany... Len sa chcem spytat preco zrazu vobec nechce ani odpalit , proste vobec nic a pritom iskru hazde peknu a aj vtedy kedy ma len ta kluka je trochu kriva :/ Benzin samozrejme ide aj karburator funguje... skusal som aj vstreknut trochu benzinu pod sviecku ale aj tak nic... este ma napadla jedna vec ci hadze sviecka iskru aj vo vnutri ...
 
 
Datum: 05. února 2016 1:31
 
 
 
 
Jméno: péro z kalhot      IP: uživatel16168    
Tohle je problém , vyměň kliku, stejně by jsi neudržel ruce na řídítkách.
 
 
Datum: 04. února 2016 20:57
 
 
 
 
Jméno: cz      IP: uživatel18525    
Mezi rotorem a statorem musí být zachována vůle 0.3mm. Když hází klikový hřídel, těžko toho docílíš. Máš křivý hřídel,nebo vadné ložisko na hřídeli ?
 
 
Datum: 01. února 2016 7:44
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel17385    
zdar draci prosím o radu moje čz 175/487 při větších otáčkách střílí do karburátoru ,nevíte někdo čím by to mohlo bejt ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Co znamená, že střílí do karburátoru? Jukni na předstih. A jeslti nemáš sjetou nebo pionýrackou vačku.
 
 
Datum: 30. prosince 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdarec draci chci se zeptat čím lépe naladěný předstih tím líp motorka jede? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2015 8:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18446    
Přesně tak. Moto jede nejlíp s odladěnym předstihem a seřízenym karburátorem a funkčním filtrboxem + čistý výfuk.
 
 
Datum: 07. prosince 2015 8:14
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel18422    
určitě
 
 
Datum: 06. prosince 2015 20:25
 
 
 
 
Jméno: dadsjadja      IP: uživatel18307    
Zdar chci se zeptat co se prvni nastavuje u pionyra předstih nebo odtrh???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2015 7:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
prvně si ujasni jak to funguje, potom ti logicky docvakne co je správně... pokud netušíš proč co nastavuješ, tak se těžko dobereš kloudnýho výsledku, to jen taková menší rada, kterou neber špatně... jinak má Standa samo pravdu...
 
 
Datum: 21. září 2015 7:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18324    
Napřed odtrh,potom předstih.
 
 
Datum: 21. září 2015 7:24
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, Kamarad ma pionýra ale nejde nám seštelovat předstih, Furt je moc veliký. Zapalovaní 20W. Nejde už pootočit více nemuže být někde chyba ve statoru ? předem děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2015 21:42
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl jsem kdysi ten samý problém a byl opotřebovaný ten pertinax na kladívku, s novým kladívkem bylo štelování předstihu úplná pohoda... ;-)
 
 
Datum: 22. srpna 2015 21:42
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuju, tohle mně vůbec nenapadlo
 
 
Datum: 20. srpna 2015 22:38
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Nemáš sjetou už vačku,nebo pertinax na kladívku. ;-)
 
 
Datum: 20. srpna 2015 18:54
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha draci,, je mi to jasny, zanedbavam tu vsude kde to jde ale snazim se aby to vse fachalo i za cenu, ze rodinu tak trochu zanedbavam,, s novinkama je to za pet :-( cekam jen na impuls,, kazdopadne jak se dily maji: doletel po mori kotejner s Taiwanu, vse jde min o 10% nahoru. Vyrobce tlumicu a dilu na moto v Breznici skoncil a cele se to tam stehuje na jiné místo a tak tlumice se dopodaji a urcite bude na nejaky cas smites,, ale tlumce s taiwanu bych rekl ze jsou lepsi a hlavne levnějí :-) co je nejvetsi prusvich se jmenuje vyroba vyfuku,, lebo brusici nejsou a to je nejvetsi prus,,,, takze vyfuky surove nou problem ale na finalni dil bude mit strasnyyyy cekacky,,, co dal?sem rad ze tuhle garaz zvladam :-) jo a prej bude levnejsi benal, to jsem zvedavej na jak dlouho :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2015 1:08
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel18253    
taky bych mel zajem o uran 235 v plny palbe.
 
 
Datum: 11. srpna 2015 1:08
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do tyhle plecky nedelam,musis nekam jinam draku,sorac
 
 
Datum: 07. srpna 2015 5:56
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Zdravím Vás. Scháním uran 235. Pokud možno, tak rovnou obohacený. Nebude náhodou skladem ??? Je to docela poptávané zboží a hlavně mám strašnej problém ho někde sehnat....
 
 
Datum: 06. srpna 2015 21:22
 
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      IP: uživatel18200    
zdar draci mám problém z jawkou 175/356 motor je po go do posledka jezdila bezsebemenších problému ale těd to začlo tak divně plácat nejde to do plného výkonu svíčku jsem skoušel předstih také a furt to samý už fakt nevím děkuju moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2015 8:24
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Na poměr 1:33 by to mělo ject v pohodě. Pokud máš na ojnici u pístu klasický pouzdro, tak bych s tím poměrem 1:40 byl opatrný. Osobně jsem na poměr 1:33 jezdil s tou 175 až do nedávné odstávky kvůli pořízení 350 bez žádných problémů. Jinak to, že je to po generálce neznamená, že se ti nemohlo něco podělat. U pionýra jsem špatně namontoval simerink u kliky, který se následně prodřel a motor přešel na diesel palivo a jak jsem v té době ještě moc rozumu nepobral, tak jsem i několikrát sudaval válec kvůli připečeným kroužkům. Zkus se podívat na olej v převodovce jestli nemizí. Zkus ten poměr a uvidíš, kousnout by se to nemělo, v nejhorším začne zvonit pístní čep trochu dřív než je zdrávo.
 
 
Datum: 16. července 2015 8:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      E-mail:      IP: uživatel18204    
než toto začlo tak jezdila krásně jak z výroby klidně i 100km/h a z vejfuku olej nekapal a těd kape podle mě to blbě taky spaluje co myslíte má přejít na normální poměr 1:40 na 5L těd sem dával abych to kapku zalej 1:30 na 5l přeel bych na 1:40 ale bojím se aby se nehrizla :/
 
 
Datum: 14. července 2015 19:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      IP: uživatel18204    
simerinky ani přidřený to není klika je nová píst taky říkám dál sem Go :-)
 
 
Datum: 14. července 2015 19:25
 
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      IP: uživatel18204    
Děkuji za radu ztra jetšě zkusím ten olej mě taky napad jak sem udal motor tak sem dával víc oleje do benzínu a už mám najeto 650km tak sem si taky myslel že by to mohlo být tím no a když vitočím dvojku a jednotku uplně na plno tak to dělá jako kdyby to byl omezovač zítra skusím co jste mi tu řekl
 
 
Datum: 14. července 2015 19:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Jestli vynechává tak bych to tipoval na jedno, případně kombinaci - malou vzdálenost elektrod na svíčce(nebo bordel na ní), bordel na kladívkách(pokud si je ale čistil a namazal, ignoruj), zaoxidovanou kabeláž(nebo nějakej přechoďák, uvolněnej spoj, průraz někde na vyskovým napětí atd..,), příliš bohatá nebo chudá směs(poloha jehly v kraních polohách, nesázím na tohle), zadrhávající, přicpaný nebo netěsnící plovák(motor se stále "utápí", nebo "dochází benzín" + přívod paliva), ucpaný sání(myší hnízdo, jinak mě se stále samovolně přivíral "sytič" - startovací přívěra), trysky nebo nějaký kanálek v karbeci. voda v benzínu. Jinak u mých strojů se vyskytuje závislost na oleji v benzínu. Při více jak 1:33(např. 1:25) mi jisté stroje dělají obdobné skopičiny, přičemž jiným uživatelům ne(záhadu jsem řešil několikrát a nenašel jsem žádné racionální vysvětlení), mezi mými stroji je i stejné moto co máš ty. Osobně nejvíce sázím na přicpanou palivovou soustavu, případně moc oleje. Nakonec už jenom extrémy v motoru, kde mě napadá netěsnící hlava(popř válec-kartery, nebo kartery mezi sebou, simerinky). Připečené kroužky nejspíše nebudou(střílel by pod kliku a do sání).
 
 
Datum: 14. července 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      IP: uživatel18204    
do výfuku ani do karburátoru nestřílí prostě jako kdyby vynechával jiskra ale svíčka je dobrá indučka kabel fajfka předstih už sem delal asi storkrát kladívka dobré kondík
 
 
Datum: 14. července 2015 16:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Při bližší specifikaci problému bych dokázal pomoci lépe, ale takhle vařím z vody. Tím plácáním myslíš střílení do výfuku nebo do karbece(případně jen pod kliku, že se "dusí"(hlavně vyšší otáčky))? přidřený kladívka(ano, musí se občas namazat), přicpané trysky, přívod paliva, vzduchový filtr, připečené kroužky, vystřelený simerink u kliky, kouslé brzdy, atd... bohužel, to cos napsal je dosti nedostačující popis závady vzhledem k rozsahu možných problémů, napiš víc a zkusím poradit přesněji.
 
 
Datum: 14. července 2015 15:01
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   

 

 




Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.06.2017 17:34:48 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu