slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
tak jsem si dal večer pohotovost s malou šešu a tím se děla Tlustá čára za dovolenou :-( a to měla byt super peškoBusova dovolena i se psem,, Kurnik Šopa,,, takže nic jiného mě nezbývá, než přijímat objednávky od draku a dračic .-)
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama  |  Reklama  |  Pravidla       
Zboží:













<








 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Aladin      IP: uživatel606    
Zdravím,už si nějak nevím rady tak se zeptám tady... Koupil jsem Babettu 210 a pustil se do GO motoru. Nicméně si vůbec nejsem jist kolik má být v převodovce podložek. Tento motor jsem rozdělal a byly tam dvě. Ta jedna je mi docela jasná...\r\nByla pod prvním ozub. kolečkem na výstupní hřídeli a tam taky jistě má být.Ale co se týká hřídele předlohové,už si jistý nejsem. Podložka byla hned jako první na straně,kde není segerovka. Nemá být náhodou na segerovce? Respektive,nemají tam být dvě a to na každé straně jedna? Nebo ji mám jen přehodit a motor složit?\r\nProsím o odpověď a předem díky.\r\nA ještě jedna věc,koupil jsem si lanko tachometru,jenže mám problém. Asi bych potřeboval silnější. V tachometru čtyřhran je a nepřipadá mi nějak vyježděný jen je prostě větší.. Budu to muset nějak vymezit,ale to dlouhodobě fungovat nebude.\r\nSetkal se s tím někdo? Nemá tam být ještě nějaká vložka?\r\nNo a ještě něco jen tak abych byl moudřejší. Nějakou tu Babettu už jsem pod rukama měl,ale pořád je co objevovat. Hned vedle místa kde je řetězové kolečko od motoru trčí nějaký čep,zevnitř je to nějak prošroubované. To je tam na co?\r\nJeště jednou díky za případné odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2017 10:05
 
 
 
 
Jméno: vitas241 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím, mám problém s pionýrem 20. Občas jsem jezdil se zataženou spojkou a až najednou přestala spojka vysazovat. Takže teď, i když zmáčknu spojku, mám pořád zařazený kvalt, který nemůžu vyřadit. Chci poradit, čím by to mohlo být - přemýšlím jestli to není spojkovýma lamelama. Mohlo by to tím být? Díky za radu draci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2017 10:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19194    
Ne,utavená tyčka vypínání.
 
 
Datum: 28. července 2017 10:54
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel19185    
Prosím sdělte mi rozměry (tloušťka, rozteč šroub.uchycení, průměr středového otvoru) v mm: Věnec rozety 44z. Robby Číslo výrobku: D0409. Potřebuji na Jawa 588 Robby rv 2013. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2017 23:24
 
 
 
 
Jméno: Marty23      E-mail:      IP: uživatel19176    
Zdravím, jakým způsobem vyměňujete O kroužek pod řadícím automatem na vašich peklostrojích ? Automat jsem rozdělal, celej se mi rozpadl, ale ta část kde má být o kroužek, zůstala vcelku. Zkusil jsem ho přetáhnout přes vršek, bohužel to nevydržel a prasknul. Nemáte na to nějakej fígl ? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2017 23:00
 
 
 
 
Jméno: Marty23      IP: uživatel19176    
Díky za rady chlapy, sehnal jsem jinej a ten už jsem tam dostal.
 
 
Datum: 21. července 2017 23:00
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zkus sehnat pružnější kroužky já jsem to tam převlík bez problému. Kupoval jsem sadu ruzně velkejch Okroužku v prodejně autodílu a prostě některej tam pasoval.
 
 
Datum: 21. července 2017 18:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19184    
Silikon
 
 
Datum: 21. července 2017 6:05
 
 
 
 
Jméno: Marty23      E-mail:      IP: uživatel19176    
Ne, tak blbej fakt nejsu :-D motor je na půlky. Původní o kroužek pod automatem se mi rozpadl mezi prstama jak byl styřelej. Vyndal jsem tu zajištovací podložku a automat rozebral, ale ta příruba za kterou to drží v motoru je tam asi nějaká nalisovaná. Holt koupím deset o kroužků a budu je zkoušet převlíknout přes tu přírubu, nějakej snad vydrží :-D
 
 
Datum: 16. července 2017 22:51
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
No jestli jsi rozdělal automat z vrchu a rozpad se ti tak mužeš začít pulit motor.
 
 
Datum: 16. července 2017 18:09
 
 
 
 
Jméno: ACE      E-mail:      IP: uživatel16204    
Zdravím chtěl bych se zeptat kolegů na převod u babetty 210 originál je myslím 13z-51z? Potřeboval bych radu jaký převod si dát na kopce 13z-57z? jaký je u vás nejlepší? No Turbolux to není to vím :-) ...díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2017 18:00
 
 
 
 
Jméno: Dominik      E-mail:      IP: uživatel19169    
Ahoj, mam jawu 1125 dany. Když jsem jel z kopce tak mi něco zarachtalo v motoru, motor chcipl. V motoru mam dost oleje a nedavno delanej valec s pistem kterej je sotva zajety tak zadreny to asi není ale mam podezreni na převodovku protože když jsem pod kopcem zastavil tak jsem chtěl vyradit a moc to neslo, a když jsem to tlacil tak v motoru porad něco cinkalo a když jsem to zkousel nastartovat tak to ani nemelo snahu chytnout. Doma jsem paak zkousel radit s chciplim motorem a neslo mi zaradit rychlost z neutralu. Mohl by mi někdo prosim poradit? nechci hnedka plasit s novou převodovkou. Dekuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2017 13:19
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
nezbyde ti nic jiného než ten motor rozpůlit a podívat se, sám jsem ho taky půlil koupil jsem si tento motor do "rádoby" doma postavené krosky ale nevýhoda motoru byla ta že měla silniční převodovku takže to v terénu vůbec nejelo a schodou okolností jsem měl doma motor z yuki 125 enduro takže jsem motor rozpůlil a převodovky jednoduše přehodil a už to bylo ono složit to pak zpátky taky nebyl problém mezi kartery jsem dal papír (musel jsem koupit těsnící plátno a těsnění si udělat m2 stojí asi 200-300kč) bloky jsem měl složené pak jsem se pustil na spojku a nakonec na rozvody které jsem mymochodem taky zvládl sám není to nic těžkého jde jen o to aby když jde píst z horní uvratě dolů aby se ti přesně otevítal sací ventil a když jde píst z dolní do horní aby se ti ventily zavřely jestli to takhle pujde tak máš vyhráno.. kdyby jsi chtěl mám tu igelitku asi 2 převodovek z dandyny kdyžtak se ozvi na terence20001@seznam.cz a můžu ti je poslat
 
 
Datum: 02. července 2017 13:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
převodovka by neměla vliv na startování... nejspíš to zarachtání proběhlo ve válci :-)
 
 
Datum: 01. července 2017 23:12
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel19169    
oprava *125
 
 
Datum: 01. července 2017 16:48
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draci,prosím o radu. Mám na pincku primární kolečko 11zubu a na řetězu 15. Ale mám náhradní řetězové 11,myslíte že by to mohlo bejt dobrý do jízdy aniž by to stratilo v kopci? Nebo s jakou kombinací máte nejlepší zkušenost s váhou 80kg.Moc děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2017 17:44
 
 
 
 
Jméno: Dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Proto se ptám abych nekupoval X koleček a zkoušel co bude dobrý a pak mi to bude ležet v garáži.
 
 
Datum: 22. června 2017 17:44
 
 
 
 
Jméno: Dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Standa já už to tak koupil,proto se ptám jak by bylo dobře. Tak když nechám primární 11 co mám,a na řetěz místo původních 15 co tam je teď dám 13(mám náhradní),bude ok?
 
 
Datum: 22. června 2017 17:38
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Standa má pravdu. Já mám 90 kilo a mám primár origo a sekundár 12 zubu a jede to dost dobře. Taky záleží na stavu motoru když je dobře udělanej tak jede.
 
 
Datum: 20. června 2017 16:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19157    
Pro 80kg jezdce pro běžné ježdění primár 14z a sekundár 13/55. Pro kopcovitý terén 12/55. Pro kross pole les 11/55. Nechápu smysl primáru 11 a sekundár 15. Spomalíš to na primáru a zpět to zrychlíš na sekundáru? Proč? Nebo nechápu pointu otázky? S převodem 11/34 a 11/55 to pojede opravdu pomalu...
 
 
Datum: 20. června 2017 7:33
 
 
 
 
Jméno: Lukasss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau lidi jak se ma tocit prevodovka po go 1a 2 jdou lehce a trojka drobek ztuha ma to tak být nebo ne propadne jak toho mam docilit aby sla i trojka lehounce diky je to pionyr ten novejsi typ 220 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2017 22:26
 
 
 
 
Jméno: Lukasss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Daval jsem tam "startovaci kolecko" jak je u start. segmentu jinak vše puvodni , kartery jsou parový a a davani k sobe za tepla bes nasilý.
 
 
Datum: 05. června 2017 22:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9999    
Nedával jsi tam nějaký nový replikový kola do převodovky? Většinou je potřeba ještě různě přibrousit,odpilovat atd.. je to shit ta replika ... jinak vymezení předlohy,pnutí v ložiskách,nepárový kartery,špatně sesazené bloky ....
 
 
Datum: 05. června 2017 22:16
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec draci,mám prosbu,chtěl bych dát primární kolečko 11zubu,nemáte to někdo na prodej i s řetězem? Nebo nějaký odkaz kdo to prodáva? Moc děkují za info,pokud by někdo prodával,prozvoňte,volám hned zpět 732311704,děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2017 8:45
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
nebo mohu nabídnout k 11z lamely 36z, pasuje na seriový řetěz
 
 
Datum: 12. května 2017 8:45
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
11z bude skladem do mesice,,, retez dela jeden borez a prodava to na tel 721626320
 
 
Datum: 12. května 2017 7:52
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel19092    
zdravim chci se zeptat mnenil jsem u pionyra spojkove lamely po te mne nechce spojka vypinat nevite cim to je za odpoved dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2017 13:36
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pravděpodobně máš otočený lamely
 
 
Datum: 21. dubna 2017 13:36
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel18479    
zdravím sešo mám takovej dotaz scháním vydličky do převodovky na čz 175/477 a nikde jsem je tu nenašel myslíš že by se dali sehnat ? moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2017 6:27
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha, mam jen jednu,,vic se nepodali splasit
 
 
Datum: 20. dubna 2017 6:27
 
 
 
 
Jméno: martin46      E-mail:      IP: uživatel18479    
zdravím draci měl bych takovej dotaz jestli jste se stím někdo náhodou nesetkal mám čz 175/477 a když přeřadím na dvojku tak když překročím volnoběžné otáčky tak začne dvojka vypadávat a hnedle naskakovat takže to pěkně cuká, a ostatní rychlosti jdou normálně tak jsem to rozhodil a nikde nic není vidět že by bylo něco špatně tak jetli náhodou někdo víte co stím byl bych moc rád, za jakoukoliv odpověd děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2017 13:24
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel19088    
Na me 175/450 mam stejny problem. 2 x puleno a stejny. Uz jsi to vyresil. Dik
 
 
Datum: 19. dubna 2017 13:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Celkem bezna zavada u 477/487, kdyz neni spravne vymezena vule a kolecka do sebe nezapadaji celou plochou, kvalt vypadne, ale vidlicka ho tam zase zarve zpet. Puleni se nevyhnes. Jak psal kolega dole, budou pravdepodobne ozuzlane kola, co do sebe zapadaji.
 
 
Datum: 09. dubna 2017 23:03
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Zkontroluj ozubená kolečka ( 19 z. na předlohovém hřídeli a 17z. na hlavním hřídeli ). Zaměř se na vnitřní stykové plochy koleček s hřídelí. Jestli je tam velká vůle,jsou kolečka vymačkaná a to je ten problém.
 
 
Datum: 09. dubna 2017 10:15
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel19073    
Ahoj draci, chtěl bych se zeptat jestli nevíte proč mi soijka za studena vypíná pěkně a když ujedu víc kilometrů tak přestane vypínat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2017 14:03
 
 
 
 
Jméno: radim_cz      IP: uživatel19057    
Zdravím, chtěl bych se zeptat čím by to mohlo být, že babetta 210 nevyřazuje (pořád se otáčí zadní kola i na ten nejnižší volnoběh). Babettu nejde ani tlačit protože zadní kolo je pořád v záběru. Spojky jsou nové a jsou správně složené. Dvojku to řadí úplně bez problému. Rozběhové spojky jsem i zkoušel zbrousit, vale pořád je to stejné. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2017 14:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19058    
Nedávno jsme tu toto téma měli. Tohle by měla dělat ta samosvorná volnoběžka dvojky. Ale ta dělá jen to,že je stále zařazená dvojka. Pokud je zadní kolo v záběru i když běží motor na volnoběh a nebo je chcíplej tak za to mužou ty dvě vnější rozšlapový pakny. Je potřeba probrousit do kulata ten hliník zevnitř aby byly blíž k bubnu,funglovky tam maj takovej nálitek kterej způsobuje že nejsou úplně zatažený a škrtaj o buben při volnoběhu a babeta pak tzv "cuká" ... tobě asi rovnou jede... dost lidí to mylně řeší opilováním plochy paken... kdyby byla chyba v jedničkovejch rozběhovejch 3 paknách tak jedině že by se sekali a nebo byly křivý kolíky. Za 90% problémů s rozběhem a řazením babety totiž nemužou spojky,ale sto věcí okolo :-D
 
 
Datum: 23. března 2017 14:21
 
 
 
 
Jméno: 5021SPORT      IP: uživatel17483    
Čau lidi, chtěl bych se vás zeptat: Mám starého Pincka 50-21 Sport která funguje ale docela dlouho se na ní nic nědělalo. KDyž neni rozehřátej motor tak nechce nakopnout, nefunguje tachometr atd. Ale teď k tomu problému na co se chci zeptat. Řadící páka je taky taková nic moc jelikož jednou tam mám N a chci tam dát 1 tak to nejde tak popojedu a už to tam jde. Když to roztlačim a rozjedu se tak se bojim přeřadit na 2,3. Asi se vám to zdá vtipné ale já mám trochu strach protože se mi třeba může stát že tam přeřadit dvakrát ale vlastně třikrát takže místo 2 tak 3 takže jestli by se něco nestalo. A dále kdyby mi to přeřadilo z jedničky na neutrál tak jestli by se něco neposralo? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2017 14:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19033    
To že tam na místě občas nejde nějakej kvalt je normální. Tim se nezabejvej. Pokud se ti řadička nějak zadrhává tak ji vyčisti,promaž a zkontroluj zda je dotažený řadící automat na motoru a zda řadička třeba nezakopává o šroub víka motoru a nebo třeba o plechy nad... nemáš se čeho bát,nemuže se stát nic... maximálně ti to zdechne... asi tě autoškola teprve čeká co ;-)
 
 
Datum: 05. března 2017 14:38
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím,mám dotaz dnes jsem jel provětrat Jawa21,při normální jízdě mi začala spomalovat až se kousla,myslel jsem že jsem zadřel,asi po 5 minutách jsem opět nastartoval a dojel v klidu domů.ale začali mi vypadávat rachlosti a teď už tam nejde žádna,nevíte někdo prosím kde se stála chyby? Moc děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2017 18:38
 
 
 
 
Jméno: dodo69      E-mail:      IP: uživatel19031    
dnes jsem dotáhl a opět jede jako čert,díky za pomoc
 
 
Datum: 05. března 2017 18:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19033    
A skutečne se to kouslo? S těma kvaltama - nepovolil se ti šroub v řadicim automatu?
 
 
Datum: 05. března 2017 14:40
 
 
 
 
Jméno: Pukasinek      IP: uživatel19020    
Zdar draci, nevíte co by se dalo použít narychlo místo tohoto klínku ? https://www.skutry-levne.cz/nahradni-a-originalni-dily/154480-klinek-spojky-minibike-polini.html Díky ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2017 20:33
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
podložka odpovídající tloušťky a průměru a doopracovat (ne pérovka)
 
 
Datum: 24. února 2017 20:33
 
 
 
 
Jméno: Daniel Höfer      IP: uživatel19008    
Zdravím všechny milovníky Jaw a babett... Chci zeptat vlastním babettu 210 a při zařazení 2 stupně co docela rapidně cukne a při zastavení občas ta dvojka nevypne jen tehdy když popojedu vpřed a zpět tak potom vypne jinak ne. Byly všechny spojky vyčištění tech.benzínem a bubny vyčištění (vybroušený) smirglem. Spojky fungujou ale prostě to cukne při řazení dvojky... Děkuji za každou radu jak to řešit a vaše názory rád přijmu děkuji Daniel Höfer odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2017 19:01
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel18778    
volnoběžka v háji
 
 
Datum: 21. února 2017 19:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19010    
Mě u jednoho motoru doslova bouchaly těžký lamely když se motor rozmejšlel,jestli dvojku dá a nebo vrátí,poté co jsem odladil rozběhový buben + předstih + bohatost směsi tak tento problém úplně vymizel. Řazení nahoru i dolu proběhlo hladkým "prospojkováním" a najednou frčela dvojka v plný síle - jako volný přechod bez ran. Skoro jak skůtr. Zkontroloval bych,zda nějaký ten unašeč či rozpěrný kus nemá nějakou nevhodnou hranku a nebo zda není něco nepatrně přiohlé. Nevim jestli to neovlivňuje to volnoběžné samosvorné kolečko v převodovce. Na to by to taky sedělo.
 
 
Datum: 21. února 2017 17:18
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel18987    
zdar jakouzsilouje treba dotahnout sruby napruzinach na spojhke ? jawa 350/639 dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2017 22:02
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel19046    
Treba je dotahnout uplne ty priziny ci nejak danou silou cca..
 
 
Datum: 12. března 2017 22:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tan na to pozor,,,utahnou normalne,, ono se to diky stlacene pruzince stejne nepovolo, pac na tu hlavu tlaci strasna sila ALE POZOR KAZDE SMUDLA DA MEZI KOLIKY SROUBOVAK ABY SI KOS ZAPREL PROTI OTACENI A PAK SE URVE KOLIK,TAKZE POUZIVAT ZARAZAENY STUPEN A SVICKY VE VALCI A NEBO NEJLEPE K TOMU URCENY ARETACNI KLIC
 
 
Datum: 12. února 2017 10:45
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.08.2017 15:42:41 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu