slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama  |  Reklama  |  Pravidla       
Zboží:






<













 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Erik      E-mail:      IP: uživatel16886    
Ahoj, zle použít start.páku ze simsona na MJ Dandy 50? popřípadě, nemáte někdo na toto moto nějaké díly na prodej? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2017 16:45
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel19259    
Zdar Draci mám velký problém jaký je průměr Brzdového Bubnu u Stadionu a vnitřní díra? kola sou 23x2,25 gugloval sem mělo by to být 100 ale nejsem si jist?a Bubínek brzdy má přesah nebo jde položit volně do bubnu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2017 18:26
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel19252    
Ahoj, nemohu sehnat "palec spojky" na S22. V katalogu je to položka č.18. nemáte někdo ponětí kde sehnat? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2017 10:47
 
 
 
 
Jméno: MIlan      IP: uživatel19248    
Zdar draci, jezdíte někdo na primáru 9 Z. ??? Jaké to nese s sebou problémy - neklouže např. spojka atd. ???? Stavím si odreagovací 21 na drapákách na zimu, tak o tom kolečku přemýšlím, válec mám upravený, chodí po rovině se zátěží 105 kg 7800 po rovině na 12/55, takže by to snad okolo 50 fičet mělo :-) Ještě mě láká k tomu doplnit převodovku 17/21 .... kvuli jedničce a odstupňování. Díky za příspěvky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2017 15:05
 
 
 
 
Jméno: MIlan      IP: uživatel19248    
To Standa, přesně tohle chci, stroj s papíry ke kterému se budu chovat v rozumných mezích :-D, tak aby se na tom dalo přejet po silnici 2 km do obchodu s V max okolo 50 ti ... 40 jet klídek stačí. Díky, nějak to vykoumám.
 
 
Datum: 21. září 2017 15:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19250    
Hele před lety přišel kámoš ať mu poladim fíka,ať mu tam dam nějaký menší drapáky a trochu to zpřevoduju do terénu,že když se zkouří takže pak lítá po lese a origo převod a gumy nebyly moc ok. Že už několkikrát si nabil hubu. Válec jsem minimálně popiloval,spíš opravil,dali jsme na to drapáky převod 11/55 a následně 10/55 a myslim že to naprosto vyhovovalo... a dalo se s tim i normálně 50-55 jet na středně vytočenou trojku ze vsi do vsi ... levný a nenáročný ....
 
 
Datum: 21. září 2017 14:10
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trochu mi tu asi unikají souvislosti, nejdřív to má být na blbnutí na drapákach a pak se řeší origo vzhled kvůli rozetě? Oni tvrdé pružiny na spojce jsou i o následném ovládání spojky a upřímně tu posilovnu už zažít nechci. Prostě buď chci něco v origo vzhledu na papírech a nebo něco na drapákách do terénu. Kočkopes pak bude pro oboje na ho...
 
 
Datum: 21. září 2017 11:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19250    
Sekundár 10z s kombinací 60z rozety mi nepřijde špatný. Na druhou stranu ten 9z primár nebude tak problematickej,jen to bude asi chtít pořádně provařit kolíky ke koši,když na "seriovce" přitvrdim pružiny tak mi to vytahuje kolíky z koše ven.
 
 
Datum: 21. září 2017 6:43
 
 
 
 
Jméno: MIlan      IP: uživatel19248    
Spodek to má horší, v tom máš pravdu. Takže k řešení spojka, zvýšení přítlaku na origo ferodech co má zde sesa vedené jako specilalní matroš... a lepší olej. Kudla, nechce se mi jít do velké rozety místo primáru, má ten stroj na papírech a pokud vím, dostanu tam s krytem řetězu max. 60z rozetu. Díky za info.
 
 
Datum: 20. září 2017 20:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
17/21 mám i v sériáku. S tou originální se skoro nedá jezdit. A když ti to točí tyhle otáčky, tak budeš mít s dost velkou pravděpodobností válec, co nebude mít moc silný spodek, takže by ta rychlá převodovka určitě pomohla. A nebudeš mít rychlejší jenom jedničku, ale i dvojku. Jukni: http://www.fichtl-enduro.cz/Prevodovka.html Já lehčí převod řešil 11z. primárem a 36z. gumokorkovými lamelami. Origo lamely mi s tímhle převodem klouzaly. O 9z. ani nemluvě.
 
 
Datum: 20. září 2017 15:37
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tou převodovkou bych začal. Jinak ano 9z primár zatěžuje více spojku a převodovku, tak že pokud máš nějakej výkon tak ta spojka asi klouzat bude.
 
 
Datum: 20. září 2017 11:05
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel19084    
Zdravím, mam babetu 210 (dvourychlostní) a blbě tam jde jednička (špatná volnobezka) mate někdo zkušenost s tou opravenou sadou jenom téma valeckama? Je to kvalitní nebo blato? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2017 20:28
 
 
 
 
Jméno: Dávid      IP: uživatel19235    
Zdravim... dávam dokopy motor na pioniera a mam taký problém že po zaklapnutí kartrov s tesnením k sebe sa tažšie točí kolečko s nábojom. Menil som aj bronzové pudzrá tak neviem že či toto nerobí problem lebo predtým to bolo ok. Dalšia vec čo mi nedzá je to že hlavný hriadeľ ma dosť veľku volu dopredu a dozadu. Neviete poradiť ako to vyriešiť ? ďakuejm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2017 14:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Co se týká těžšího chodu, možná máš jen příliš tenké těsnění mezi kartery. Převodovka je původní nebo jsi něco měnil?
 
 
Datum: 13. září 2017 14:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Pokud máš motor rozebraný, tak poskládej do samotných karterů bez kliky jen samotnou hlavní hřídel a zkus, zda chodí volně. Pak obdobně přidávej předlohu a nakonec to seskládej komplet i s automatem. Kartery pořádně sešroubovat a nezapomeň na těsnění. Hlavní hřídel nemůže mít axiální vůli - je tam přišroubovaný spojkový koš, takže je to stažené do ložiska, náboj je přitažen do ložiska přes kroužek a rozetku. Nemůže mít ani radiální vůli, protože hřídel i náboj by měl mít oproti ložisku nějaký přesah. Axiální vůle předlohy se musí vymezit buď novým pouzdrem nebo podložkami, radiální vůle se dělá po nalisování pouzdra výstružníkem podle hřídele. Pokud kupuješ "hotová" pouzdra, tak záleží na stavu hřídele - opotřebením se zmenšuje průměr a pak to může mít nadměrnou vůli.
 
 
Datum: 13. září 2017 14:12
 
 
 
 
Jméno: Aladin      IP: uživatel606    
Zdravím,už si nějak nevím rady tak se zeptám tady... Koupil jsem Babettu 210 a pustil se do GO motoru. Nicméně si vůbec nejsem jist kolik má být v převodovce podložek. Tento motor jsem rozdělal a byly tam dvě. Ta jedna je mi docela jasná...\r\nByla pod prvním ozub. kolečkem na výstupní hřídeli a tam taky jistě má být.Ale co se týká hřídele předlohové,už si jistý nejsem. Podložka byla hned jako první na straně,kde není segerovka. Nemá být náhodou na segerovce? Respektive,nemají tam být dvě a to na každé straně jedna? Nebo ji mám jen přehodit a motor složit?\r\nProsím o odpověď a předem díky.\r\nA ještě jedna věc,koupil jsem si lanko tachometru,jenže mám problém. Asi bych potřeboval silnější. V tachometru čtyřhran je a nepřipadá mi nějak vyježděný jen je prostě větší.. Budu to muset nějak vymezit,ale to dlouhodobě fungovat nebude.\r\nSetkal se s tím někdo? Nemá tam být ještě nějaká vložka?\r\nNo a ještě něco jen tak abych byl moudřejší. Nějakou tu Babettu už jsem pod rukama měl,ale pořád je co objevovat. Hned vedle místa kde je řetězové kolečko od motoru trčí nějaký čep,zevnitř je to nějak prošroubované. To je tam na co?\r\nJeště jednou díky za případné odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2017 10:05
 
 
 
 
Jméno: vitas241 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím, mám problém s pionýrem 20. Občas jsem jezdil se zataženou spojkou a až najednou přestala spojka vysazovat. Takže teď, i když zmáčknu spojku, mám pořád zařazený kvalt, který nemůžu vyřadit. Chci poradit, čím by to mohlo být - přemýšlím jestli to není spojkovýma lamelama. Mohlo by to tím být? Díky za radu draci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2017 10:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19194    
Ne,utavená tyčka vypínání.
 
 
Datum: 28. července 2017 10:54
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel19185    
Prosím sdělte mi rozměry (tloušťka, rozteč šroub.uchycení, průměr středového otvoru) v mm: Věnec rozety 44z. Robby Číslo výrobku: D0409. Potřebuji na Jawa 588 Robby rv 2013. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2017 23:24
 
 
 
 
Jméno: Marty23      E-mail:      IP: uživatel19176    
Zdravím, jakým způsobem vyměňujete O kroužek pod řadícím automatem na vašich peklostrojích ? Automat jsem rozdělal, celej se mi rozpadl, ale ta část kde má být o kroužek, zůstala vcelku. Zkusil jsem ho přetáhnout přes vršek, bohužel to nevydržel a prasknul. Nemáte na to nějakej fígl ? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2017 23:00
 
 
 
 
Jméno: Marty23      IP: uživatel19176    
Díky za rady chlapy, sehnal jsem jinej a ten už jsem tam dostal.
 
 
Datum: 21. července 2017 23:00
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zkus sehnat pružnější kroužky já jsem to tam převlík bez problému. Kupoval jsem sadu ruzně velkejch Okroužku v prodejně autodílu a prostě některej tam pasoval.
 
 
Datum: 21. července 2017 18:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19184    
Silikon
 
 
Datum: 21. července 2017 6:05
 
 
 
 
Jméno: Marty23      E-mail:      IP: uživatel19176    
Ne, tak blbej fakt nejsu :-D motor je na půlky. Původní o kroužek pod automatem se mi rozpadl mezi prstama jak byl styřelej. Vyndal jsem tu zajištovací podložku a automat rozebral, ale ta příruba za kterou to drží v motoru je tam asi nějaká nalisovaná. Holt koupím deset o kroužků a budu je zkoušet převlíknout přes tu přírubu, nějakej snad vydrží :-D
 
 
Datum: 16. července 2017 22:51
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
No jestli jsi rozdělal automat z vrchu a rozpad se ti tak mužeš začít pulit motor.
 
 
Datum: 16. července 2017 18:09
 
 
 
 
Jméno: ACE      E-mail:      IP: uživatel16204    
Zdravím chtěl bych se zeptat kolegů na převod u babetty 210 originál je myslím 13z-51z? Potřeboval bych radu jaký převod si dát na kopce 13z-57z? jaký je u vás nejlepší? No Turbolux to není to vím :-) ...díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2017 18:00
 
 
 
 
Jméno: Dominik      E-mail:      IP: uživatel19169    
Ahoj, mam jawu 1125 dany. Když jsem jel z kopce tak mi něco zarachtalo v motoru, motor chcipl. V motoru mam dost oleje a nedavno delanej valec s pistem kterej je sotva zajety tak zadreny to asi není ale mam podezreni na převodovku protože když jsem pod kopcem zastavil tak jsem chtěl vyradit a moc to neslo, a když jsem to tlacil tak v motoru porad něco cinkalo a když jsem to zkousel nastartovat tak to ani nemelo snahu chytnout. Doma jsem paak zkousel radit s chciplim motorem a neslo mi zaradit rychlost z neutralu. Mohl by mi někdo prosim poradit? nechci hnedka plasit s novou převodovkou. Dekuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2017 13:19
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
nezbyde ti nic jiného než ten motor rozpůlit a podívat se, sám jsem ho taky půlil koupil jsem si tento motor do "rádoby" doma postavené krosky ale nevýhoda motoru byla ta že měla silniční převodovku takže to v terénu vůbec nejelo a schodou okolností jsem měl doma motor z yuki 125 enduro takže jsem motor rozpůlil a převodovky jednoduše přehodil a už to bylo ono složit to pak zpátky taky nebyl problém mezi kartery jsem dal papír (musel jsem koupit těsnící plátno a těsnění si udělat m2 stojí asi 200-300kč) bloky jsem měl složené pak jsem se pustil na spojku a nakonec na rozvody které jsem mymochodem taky zvládl sám není to nic těžkého jde jen o to aby když jde píst z horní uvratě dolů aby se ti přesně otevítal sací ventil a když jde píst z dolní do horní aby se ti ventily zavřely jestli to takhle pujde tak máš vyhráno.. kdyby jsi chtěl mám tu igelitku asi 2 převodovek z dandyny kdyžtak se ozvi na terence20001@seznam.cz a můžu ti je poslat
 
 
Datum: 02. července 2017 13:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
převodovka by neměla vliv na startování... nejspíš to zarachtání proběhlo ve válci :-)
 
 
Datum: 01. července 2017 23:12
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel19169    
oprava *125
 
 
Datum: 01. července 2017 16:48
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draci,prosím o radu. Mám na pincku primární kolečko 11zubu a na řetězu 15. Ale mám náhradní řetězové 11,myslíte že by to mohlo bejt dobrý do jízdy aniž by to stratilo v kopci? Nebo s jakou kombinací máte nejlepší zkušenost s váhou 80kg.Moc děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2017 17:44
 
 
 
 
Jméno: Dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Proto se ptám abych nekupoval X koleček a zkoušel co bude dobrý a pak mi to bude ležet v garáži.
 
 
Datum: 22. června 2017 17:44
 
 
 
 
Jméno: Dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Standa já už to tak koupil,proto se ptám jak by bylo dobře. Tak když nechám primární 11 co mám,a na řetěz místo původních 15 co tam je teď dám 13(mám náhradní),bude ok?
 
 
Datum: 22. června 2017 17:38
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Standa má pravdu. Já mám 90 kilo a mám primár origo a sekundár 12 zubu a jede to dost dobře. Taky záleží na stavu motoru když je dobře udělanej tak jede.
 
 
Datum: 20. června 2017 16:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19157    
Pro 80kg jezdce pro běžné ježdění primár 14z a sekundár 13/55. Pro kopcovitý terén 12/55. Pro kross pole les 11/55. Nechápu smysl primáru 11 a sekundár 15. Spomalíš to na primáru a zpět to zrychlíš na sekundáru? Proč? Nebo nechápu pointu otázky? S převodem 11/34 a 11/55 to pojede opravdu pomalu...
 
 
Datum: 20. června 2017 7:33
 
 
 
 
Jméno: Lukasss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau lidi jak se ma tocit prevodovka po go 1a 2 jdou lehce a trojka drobek ztuha ma to tak být nebo ne propadne jak toho mam docilit aby sla i trojka lehounce diky je to pionyr ten novejsi typ 220 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2017 22:26
 
 
 
 
Jméno: Lukasss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Daval jsem tam "startovaci kolecko" jak je u start. segmentu jinak vše puvodni , kartery jsou parový a a davani k sobe za tepla bes nasilý.
 
 
Datum: 05. června 2017 22:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9999    
Nedával jsi tam nějaký nový replikový kola do převodovky? Většinou je potřeba ještě různě přibrousit,odpilovat atd.. je to shit ta replika ... jinak vymezení předlohy,pnutí v ložiskách,nepárový kartery,špatně sesazené bloky ....
 
 
Datum: 05. června 2017 22:16
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec draci,mám prosbu,chtěl bych dát primární kolečko 11zubu,nemáte to někdo na prodej i s řetězem? Nebo nějaký odkaz kdo to prodáva? Moc děkují za info,pokud by někdo prodával,prozvoňte,volám hned zpět 732311704,děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2017 8:45
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
nebo mohu nabídnout k 11z lamely 36z, pasuje na seriový řetěz
 
 
Datum: 12. května 2017 8:45
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
11z bude skladem do mesice,,, retez dela jeden borez a prodava to na tel 721626320
 
 
Datum: 12. května 2017 7:52
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel19092    
zdravim chci se zeptat mnenil jsem u pionyra spojkove lamely po te mne nechce spojka vypinat nevite cim to je za odpoved dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2017 13:36
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pravděpodobně máš otočený lamely
 
 
Datum: 21. dubna 2017 13:36
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel18479    
zdravím sešo mám takovej dotaz scháním vydličky do převodovky na čz 175/477 a nikde jsem je tu nenašel myslíš že by se dali sehnat ? moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2017 6:27
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha, mam jen jednu,,vic se nepodali splasit
 
 
Datum: 20. dubna 2017 6:27
 
 
 
 
Jméno: martin46      E-mail:      IP: uživatel18479    
zdravím draci měl bych takovej dotaz jestli jste se stím někdo náhodou nesetkal mám čz 175/477 a když přeřadím na dvojku tak když překročím volnoběžné otáčky tak začne dvojka vypadávat a hnedle naskakovat takže to pěkně cuká, a ostatní rychlosti jdou normálně tak jsem to rozhodil a nikde nic není vidět že by bylo něco špatně tak jetli náhodou někdo víte co stím byl bych moc rád, za jakoukoliv odpověd děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2017 13:24
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel19088    
Na me 175/450 mam stejny problem. 2 x puleno a stejny. Uz jsi to vyresil. Dik
 
 
Datum: 19. dubna 2017 13:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Celkem bezna zavada u 477/487, kdyz neni spravne vymezena vule a kolecka do sebe nezapadaji celou plochou, kvalt vypadne, ale vidlicka ho tam zase zarve zpet. Puleni se nevyhnes. Jak psal kolega dole, budou pravdepodobne ozuzlane kola, co do sebe zapadaji.
 
 
Datum: 09. dubna 2017 23:03
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Zkontroluj ozubená kolečka ( 19 z. na předlohovém hřídeli a 17z. na hlavním hřídeli ). Zaměř se na vnitřní stykové plochy koleček s hřídelí. Jestli je tam velká vůle,jsou kolečka vymačkaná a to je ten problém.
 
 
Datum: 09. dubna 2017 10:15
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel19073    
Ahoj draci, chtěl bych se zeptat jestli nevíte proč mi soijka za studena vypíná pěkně a když ujedu víc kilometrů tak přestane vypínat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2017 14:03
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.10.2017 19:18:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu