slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama  |  Reklama  |  Pravidla       
Zboží:


























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel18953    
Zdar, poradí někdo do jakého roku se používaly u pionýra rúzné typy zadní kyvky? Byla široká lisovaná a pak se dávala úzká. Dále rozdíly mezi hlavními plechy? Skládám pincka asi typ 20 a chybí mi nějaké plechy, kdybyste věděli, dejte vědět. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2017 19:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel18805    
Tuším , že plechová kyvka se dávala do roku 1971 a od roku 1976 byly podsedlové plechy bez lišt
 
 
Datum: 10. ledna 2017 19:55
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel18274    
Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat jakým způsobem se dá vyrovnat do původního stavu promáčklá nádrž na mustanga? Moje nádrž má tři větší promáčkliny, chtěl bych je za každou cenu srovnat. a pak jí nalakovat. Jinou nádrž schánět nechci, protože není vůbec vyrezlá a jenom tmelem to maskovat taky nechci, bych toho tam nakydal kylo a to by byla prasečina. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2016 22:12
 
 
 
 
Jméno: bimbo66      IP: uživatel18902    
Já když jsem se do něčehotakovýho pouštěl tak jem ji nejdřiv nafouk .Potom jsem to vymačka opatrně přez kulatinku anakonci si udělaltakový kole na vymačkání a pak opatrně bodoval a pak malím reverzním kladivem
 
 
Datum: 14. listopadu 2016 22:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18890    
A když už do toho jdeš takle z ostra tak nech rovnou znova oletovat mosazí trubičky pod bandou a kohoutek + packu u sedla. Protože ti dřív a nebo pozdějc potečou. Ať se daří.
 
 
Datum: 31. října 2016 11:47
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tak pro takovej druh poškození bude asi nejpeší nádrž rozříznout, vyklepat a svařit,,, případně by se asi nechaly vyplátovat i pouze ty poškozený místa,,,
 
 
Datum: 30. října 2016 10:43
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel18274    
Nádrž ještě dneska zkusím teda tím vzduchem natlakovat na jednu promáčklinu by to mělo zabrat, protože je taková mělká a je na větší ploše.
 
 
Datum: 30. října 2016 8:27
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
uzavřít a lehce natlakovat vzduchem,dvě nádrže jsem už tak vyrovnal,ale bacha ať z toho není balon..............
 
 
Datum: 30. října 2016 7:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
od vidlic to jsou poměrně ostrý ohyby, to se blbě rovná... nádrže se nafukují, vytahují rázovým kladivem, nebo se odbrousí svát vnitřní části, vyklepe se a znova zavaří :-)
 
 
Datum: 29. října 2016 23:29
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel18274    
To jo, ale když připočtu cenu za dopravu na nejbližžší burzu + vstupné + celej den zabitej, tak se dostanu na cenu cca 600kč. Moje nádrž má důlky na obou stranách od vidlic, protože byl uříznutý doraz na rámu a je promáčklá ještě u kohoutu. Mě by právě zajímalo jaký jsou způsoby vytažení promáčklího plechu. V práci mám poměrně velkej sortiment různýho náčiní se kterym by dalo už něco podniknout a proto jinou nádrž kupovat nebudu.
 
 
Datum: 29. října 2016 23:11
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nikdo neví jak přesně ta nádrž, resp. její poškození vypadá, ale pokud nemáš někoho známýho, kterej by to dokázal /a asi ne, když se ptáš/, tak tě jakákoliv oprava týhle tuctový nádrže vyjde několikanácobně dráž, než sehnaní použitelně za 100Kčs na burze,,,
 
 
Datum: 29. října 2016 22:41
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
deto udelat zvonem ,ti ovsem maji jen lakyrnici
 
 
Datum: 28. října 2016 22:45
 
 
 
 
Jméno: Milan K:      IP: uživatel18608    
Zdar SESO, budeš mít v nabídce do Vánoc ještě drapák - na fíka - taiwan ten menší špunty než mitas, případně ještě takovej Enduro - duro vzorek - polňačka/silnice co jsi měl v létě v nabídce ??? Na zimu bude dost lidí přezouvat new papuče :-) případně dalo by se objednat ? Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2016 22:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo ten endurovej vzorek bych byl schopny dodat
 
 
Datum: 29. září 2016 22:14
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18608    
Díky
 
 
Datum: 28. září 2016 9:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani jeden dle me nebude ted,, dovozce dopordal a dle me az na jare,,ale stat se muze vse,, podle me s tima malema spunty budev cr co nejdrive, pac se dela i rozmer na babetu
 
 
Datum: 28. září 2016 8:45
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel18782    
Zdravím mám problém s babettou 210. Dělal jsem komplet GO motoru- ložiska, gufera, ole,j vybrus,karbec dellorto a po 20km -žadne honění- se zadřela klika 2 krat po sobě a do benzínu sem daval i více oleje na zajetí. díky za rady co a jak udělat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2016 5:30
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Typuji to na poškozené spodní ložisko ojnice kliky.
 
 
Datum: 10. srpna 2016 5:30
 
 
 
 
Jméno: jjenik11      IP: uživatel18785    
Zadřela se klika pist ok i ložiska v blocích ok
 
 
Datum: 09. srpna 2016 15:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18783    
Čistě teoreticky - na hřídeli pod rozběhovou spojkou máš gufero i vymezovací kroužky a ty jehlový klece? To je asi jediné co mi napadá ???? Zadřená klika je pro mě nepochopitelnej pojem...
 
 
Datum: 09. srpna 2016 7:15
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Zadřela se klika nebo píst ?
 
 
Datum: 09. srpna 2016 6:45
 
 
 
 
Jméno: Petřik      IP: uživatel18705    
Prosím Vás neumíte mi někdo poradit originální barvy na ČZ 175/487? Případně číslo barvy, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2016 13:52
 
 
 
 
Jméno: Roman Král      IP: uživatel18755    
Bohužel nikdo ti asi neporadí,převodník čsn na ral neexistuje jediná možnost je použít alkydové barvy (syntetiku) a podle kousku orig.dílu si to nechat namíchat v autolakovně. Nekde v Brně je lakovna která se specializuje na renovace veteránů najdi si to na netu ti by to měli věďet
 
 
Datum: 21. července 2016 13:52
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel18385    
Ahoj, chtěl bych se zeptat zda je výfukové koleno na pionýra 20 stejné jako na pionýra 21 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2016 10:03
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
není
 
 
Datum: 06. dubna 2016 10:03
 
 
 
 
Jméno: Stanik      IP: uživatel18608    
Ahoj, mám dotaz draci: mohu do válce ktery byl zajizden na 2 kruhový píst cca 350 km, misto nej dat 1 kruhový píst, nebo je třeba to vybrousit o dalších 0,25 ??? jde mi o to jestli si to správně sedne, zatím mám vrtání 40,75. Důvod je takový, že jsem přehnal šířku výf. kanálu, po uprave jsem to nasadil a pravdepodobne druhy krouze/zámek brká ... náběhy jsou udělané s citem, ale bohužel jsem to rozáh moc, tak musím do 1K pístu. Díky za pomoc ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2016 16:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18609    
V žádnym případě tam nenechávej ten dvoukroužkovej píst s jednim kroužkem,dělá si z tebe prdel,docházelo by k přepouštění vejfuku do přefuků a přefuky do vejfuku. Dej jednokruh a víc neřeš.
 
 
Datum: 24. března 2016 16:19
 
 
 
 
Jméno: Stanik      IP: uživatel18608    
Děkuji
 
 
Datum: 23. března 2016 22:40
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel16483    
sundej jen ten druhy kroužek a nic nekupuj
 
 
Datum: 23. března 2016 16:18
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, nevidím důvod proč by to nemělo fungovat.
 
 
Datum: 23. března 2016 7:21
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Dobrý den, pánové. Jak je to se svařováním karterů ?? Na co si dát pozor ?? Je potřeba nahřát karter před svařením (a nebo je sešroubovat dohromady), aby se nepokroutili ?? Jedná se klasicky o uštíplou přepážku mezi zapalováním a řetěz. kolečkem na pinďourovi. Žádný plíšek tam nechci, mám to na originála (renovace) a chci aby to nějak vypadalo... Děkuji předem za věcné komentáře. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2016 19:43
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel18602    
nestačilo by třeba jen nabodovat?
 
 
Datum: 19. března 2016 19:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18598    
Asi by to šlo vařit v nějakym chladícim médiu který hned nechytne a nebo nebouchne. Ale napadá mi jen voda. Třeba je to blbost. To by věděl svářeč. Nadruhou stranu hezky opravená přepážka taky neurazí. Motor je holt původní. Jde hlavně o funkci.
 
 
Datum: 19. března 2016 13:30
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Děkuji za odpověď. Popravdě, najít nějaký pěkný, nepobouchaný kartery, které se nerozlisovávali šroubovákem, je docela kumšt... A s vašimi zkušenostmi naprosto souhlasím.
 
 
Datum: 19. března 2016 13:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18598    
Můj názor je nevařit. Zkrouťej se i kdybys nechtěl. Pak bys je musel nechat orovnat dle přípravků, protože to zkroucený moc nepojede. To raději vlepit nějakou přepážku epoxidem či tekutym kovem a nebo plech. Já tam mam ohlou plechovou cedulku SONP Poldi Kladno a jsem maximálně spokojenej. Jinak na originála jiný kartery. Z vlastní zkušenosti ti řeknu jedno. Raději budu mít 2 motory s plechovou přepážkou který fakt pojedou než jeden vyvařenej na ozdobu... sice si tohle slyšet nechtěl,ale je to tak ... spousta lidí se trápí s motory,že jedou blbě... a tohle je jeden z důvodů... pak nepárový a páteční kartery ... jedny mam made in mototechna,přenádherný,nový,značky maj stejný a jedou blbě ... pak mam olámanej motor z roku 1971 ,kdyby mu chyběla jen přepážka,ono tam toho chybí už víc :-D a ten jede !!! Holt mam jedno bronzový futro vlepený,nakopávačku opřenou ohlou kulatinou o stupačku a místo přepážky plech,ale jako testovací motor dosahuje nejlepších výsledků :-) no dělej jak myslíš,ale já mam v tomhle jasno.
 
 
Datum: 19. března 2016 12:43
 
 
 
 
Jméno: milan      E-mail:      IP: uživatel18575    
Dobry den chtel jsem se zeptat koupil jsem babetu 207 a province jede 28-31 kmh he to normal I rychlost ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. února 2016 22:41
 
 
 
 
Jméno: milan      E-mail:      IP: uživatel18575    
Krouzky jsem daval nove ale ten prevod me nenapdl protoze do kopce taha hak blazen diki za radu
 
 
Datum: 29. února 2016 22:41
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Možná by pomohly nové pístní kroužky. Jaká je vůle v zámku kroužku?
 
 
Datum: 29. února 2016 19:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18574    
Tak už je třeba dojetá. Točí to doplna? Má to tlaky? Neni motor brutál vyrachtanej? A nemá třeba převod do pomala? ... jinak klasický "závady" jako předstih a bohatost směsi se dají vyloučit?
 
 
Datum: 29. února 2016 18:41
 
 
 
 
Jméno: milan      E-mail:      IP: uživatel18575    
Aha a nevite cim by to mohlo but svicka he nova karburato vicisten serizen vejfuk cisty a vzduchovej filtr jsem taky vistil dekuji za odpoved
 
 
Datum: 29. února 2016 18:08
 
 
 
 
Jméno: Pedro kašmír      IP: uživatel12281    
Ne,měla by jet kolem 40km/h
 
 
Datum: 29. února 2016 18:03
 
 
 
 
Jméno: mustangman      IP: uživatel17133    
Prosím o radu budu posílat věci na povrchovku potřebuji vědět jakou origo upravu měl výplet ráfku, pedál zadní brzdy, koleno výfuku a šrouby motoru(dokonce jsem četl, že byly niklované kvůli hliníku).Nemůžu to posoudit, protože většina věcí je napadena korozí jedná se o jawa mustang 1979 děkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2016 18:28
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
dobry den potreboval bych zadni rafek chrom nypl a paprsek jen nevim kterech druh to je zde v kramku, poradte mi ktery typ rafku nyplu a dratu mam vybrat jawa 20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2016 6:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18528    
Ráfek 16x1,6 ten dražší a niple 3,5 a dráty taky 3,5. Drátů a niplů je 36ks.
 
 
Datum: 04. února 2016 6:21
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel11813    
Dobrý večer, měl bych dotaz ohledně ceny za kterou by se dal prodat hadrák s originálníma a přepsatelnýma dokladama, stav hadráka viz galerie http://ondrajanak.rajce.idnes.cz/Hadrak/. Předem děkuji za vaše odhady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2016 18:45
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
budiž ti přáno... já se držím pouze u reálnejch hodnot, ale věřím, že někdo tich 60 i víc dá,,, když prej dneska deluxka 450 chodí za 28 tis. ... neskutečný, kam se ty přepálený ceny šplhají...
 
 
Datum: 08. února 2016 18:45
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14110    
Už mam nabídky za 60 tis, takže leda že by někdo dal víc :-)
 
 
Datum: 08. února 2016 9:34
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dost toho chybí... dám 40 tis.
 
 
Datum: 05. února 2016 15:11
 
 
 
 
Jméno: origo      IP: uživatel16049    
no moc od toho necekej tak max 30 tisic .
 
 
Datum: 03. února 2016 20:45
 
 
 
 
Jméno: artpeter      IP: uživatel13868    
zdar, má cenu zkoušet svařovat prasklý revmáč na dvacítku klasickou obalenou elektrodou(svářečka elektrokov js90)? nerad bych nadělal víc škody než užitku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2015 17:53
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel18459    
Neni to sice samozřejmě ono, ale dá se to udělat i normální trafo svářečkou, já jsem ted v létě svářel jedny revma plechy- dodělával jsem celý ten ohyb a nemám to nejhorší, takže pokud máš zkušenosti tak to jde i tím trafem, jinak samozřejmě nejlepší co2
 
 
Datum: 13. prosince 2015 17:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zasoplil bych to i elektrodou, ale kvalitní by to nebylo, lepší n to bude COčko nebo tig
 
 
Datum: 11. prosince 2015 17:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18451    
Zapajet natvrdo mosazi
 
 
Datum: 11. prosince 2015 15:13
 
 
 
 
Jméno: artpeter      IP: uživatel13868    
Předpolkádal jsem podobnou odpověď. asi to nechám tak jak to je. díky
 
 
Datum: 09. prosince 2015 17:46
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18450    
No to ne protože to propálíš to je tak na co nebo sletovat autogenem, nebo jestli je možnost tak to odnes nějákým svářečům ty ti to udělají pořádně a umí to i zabrousit že pomalu nic nepoznáš pokud ne tak je na to lepší nehrabat že jinak uděláš víc škody než užitku
 
 
Datum: 09. prosince 2015 16:54
 
 
 
 
Jméno: Václav Bošekk      E-mail:      IP: uživatel18378    
Zdarec hoši chci se zeptat mam blbě napojený cifky a nechci se v tom vrtat chci se zeptat jastli by šlo světlomet napojit na obyšejný baterii.(prosím jastli to dde o návod) Předem díky za odpověť :-D :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2015 14:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7134    
Ty seš fakt asi úplně blbej co ? http://www.sesa-moto.cz/minulost/ v levym sloupečku je typ motocyklu a v ostatních sloupečcích popis,historie,schéma,katalog dílů,dílenská příručka,manuál .... musí se na to kliknout aby se to otevřelo....
 
 
Datum: 07. listopadu 2015 14:33
 
 
 
 
Jméno: Vaclav Bosekk      E-mail:      IP: uživatel18380    
Pls nevim jastli toje uplně ta stránka mam jenom plánek dík všem :-(
 
 
Datum: 06. listopadu 2015 7:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ho máš fakt dlouho zasekaný :-D ...za ty 3 dny by jsi to mel už 100x hotovo
 
 
Datum: 05. listopadu 2015 23:15
 
 
 
 
Jméno: Vaclav Bosekk      E-mail:      IP: uživatel18380    
Prosím mam.ho wakt za sekanej a mam 1 stránku a nevim jastli je to uplně vono pls
 
 
Datum: 05. listopadu 2015 6:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Nasrat na ruce a nepustit k vodě, lemro líná!
 
 
Datum: 04. listopadu 2015 22:39
 
 
 
 
Jméno: Vaclav Bosekk      E-mail:      IP: uživatel18378    
Prosím mam zasekanej com muže mi nikdo poslat odkaz prosím díky všem :-D
 
 
Datum: 04. listopadu 2015 21:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18381    
Proč jste dneska všichni tak pohodlný a líný ?? Všechno až pod nos !! Utahovat šrouby budeš sám ??? Najeď si třeba na sesa-moto.cz a v sekci minulost najdeš jak schéma zapojení tak manuál (ten se musí přečíst) a možná je tam i katalog dílů či dílenská příručka. Ještě před několika lety to i největší tupec dle těchto publikací zvládnul a pochopil. Ovšem někdy je problém i to čtení,ale to snad dneska ve škole ještě učej ne? Psát rukou už neumíte,to je jasný,diakritiku opravuje každej slušnej textovej program,tak kdo by se tim zabejval ...
 
 
Datum: 04. listopadu 2015 14:42
 
 
 
 
Jméno: Vaclav Bosekk      E-mail:      IP: uživatel18380    
Tak mi pls 1 pošli
 
 
Datum: 04. listopadu 2015 7:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na netu jsou 3 (_!_) .... slovy "tři prdele" návodů jak na to..... a jako první si přečti něco o pravopise ;-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: Vasek Bosekk      E-mail:      IP: uživatel18378    
Hm asi máte pravdu ale nemáte nikde nákej návod jak zapojit ty světla a vymněnit cifku prosím o pomoc :-( :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2015 18:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
stará cívka tě na burze může vyjít na 20Kč? nebo 50Kč? ... baterka alespoň 11 Ah na cca 4-5 stovek? To to chceš furt dobíjet? za mě je to prostě blbost a původní světlo nesvítí vůbec špatně, když se co možná nejvíc eliminujou všechny přechodový odpory, není uplně hotovej rotor a hlavně je dobrá parabola, ta udělá hrozně moc! ... každopádně udělat to můžeš, tzn, 6V nebo 12V motobaterku, z jednoho jejího vývodu kabel na vypínač, z něj kabel na patici žárovky a odtud kabel zpět na baterku (druhej kontakt)
 
 
Datum: 03. listopadu 2015 13:02
 
 
 
 
Jméno: Vaclav Bosekk      E-mail:      IP: uživatel18378    
ok ale stejně bych chtěl světla abi svítili furt na plno ale to je jedno spíš mam starost mam 1 start cífku a myslim si že byto asi nevydržela fakt by nešlo přes baterii napájení jen na světla (stačilo by jen přední světlo). nechci kupovat novou cífku. díky za odpověd předem.
 
 
Datum: 02. listopadu 2015 19:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nevymejšlej kraviny a zprovozni světla podle schématu...
 
 
Datum: 02. listopadu 2015 18:48
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar fichtlaři potřeboval bych poradit s rámečkem u tachometru jawa20pionýr ňákej inteligent co fichtla měl přede mnou tak stříkal masku na bílo a nezakril tachometr no a ta barva vlítla dovnitř tak sem to chtěl vyčistit(na co je funkční tachometr když není vidět kolik jedu...........na úponý hovno) jenže tento zmiňovaný rámeček tachometru už tam nejde nasadit tak sem ho tam všelijak zkoušel dávat až sem ho skurvil no a koupil bych nový jenže na fichtlkrámku a td stojí okolo 200 kč a to je trošku moc nemyslíte ???? Vim že je to veterán a že díly nebudou levný když už se z poloviny nevyráběj no a k věci kde sehnat třeba neoriginál ale levnější popřípadě jak tacháč utěsnit aby mi do něj nechcalo sklíčko mám odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2015 8:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18361    
Na burze jsem sehnal normálně funkční tacháče stovka/kus ... zkus taky ... většinou jsou funkční,každej se točil jen dokud neprasknul náhon,což je klasika... takže pokud na tacháči neni vysloveně vidět,že je nějak porubanej a je pěknej tak většinou funguje ...
 
 
Datum: 20. října 2015 8:31
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel18350    
Ahoj chlapi, mám pionýra a potřeboval bych poradit s pár věcma...Je tu někdo z plzně kdo by mi pomohl? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2015 9:58
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel18348    
Čus draci neví někdo o někom kdo by mi vyleštil kartry na pařeza díky :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2015 11:23
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravicko panove, mam dotaz ohledne jawky 350/634. Na stitku mam ze je to typ 634-4 a vyroben v roce 1979, avsak nevim jestli v tomto roce jeste mela predni svetlo z califa anebo uz to plastove ploche a jednobudik. Prosim Vas pomozte mi to rozcarovat abych vedel jaky svetlo tam ma byt :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2015 15:20
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   

 

 




Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.06.2017 17:34:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu