slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:
























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa50dandy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci mám problém u mého fichtla . Za studena se dusí nejede a sotva drží volnoběh a když se zahřeje tak šlape jak hodinky nevíte čim by to mohlo být ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 19:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17045    
Přijde mi normální že studenej dvoutakt kucká a nechce jet... Musí se trochec prohřát... Je to furt lepší než když studenej letí a teplej jede mizerně...
 
 
Datum: 08. dubna 2014 19:04
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
chudá směs při studeném motoru.
 
 
Datum: 07. dubna 2014 10:36
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
čau draci chci se zeptat jestli můžu do stadiona do převodovky nalejt olej co mám do motorky motul 10w40 pro spojku v olejové lazni a ještě jak je dělaná brzda vpředu na tom víku není nic o co by se zaseklo lanko jako u fichtla tam je takovej výstupek ,že se zasekne o to bowden tady ale ne tak nevim jak to příjde dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2014 14:32
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží, co jim na to říká spojka.. Ale třeba u závoďáku to nemůžeš nijak objektivně posoudit.. Tam vesměs ty spojky trpí o dost víc..
 
 
Datum: 09. dubna 2014 14:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno v motorce ten olej taky maže převodovku a spojku, takže bych v tom takový problém neviděl...Vim o pár lidech, co to v mopedech jezdí, a neni s tim problém...
 
 
Datum: 09. dubna 2014 13:44
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Do motorky 10W40 ale do 4T ne ? Do převodový skříně na 2T to nepatří!
 
 
Datum: 09. dubna 2014 8:07
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kolikrát za sezonu ho do toho motoru leješ? Když to teda není závoďák?
 
 
Datum: 08. dubna 2014 7:29
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pp80 za 140 :o tolik ja ho kupuju za 75 :-D a eště nadávam že by to mohlo bejt levnější
 
 
Datum: 07. dubna 2014 19:50
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel17038    
Moje zkušenost, jestli máš 140kč na PP80 kup si ho, vyhneš se problémům. S 10w 40 nic nezkazíš, ale po zahřátí motoru ti bude špatně vypínat spojka.
 
 
Datum: 07. dubna 2014 15:19
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych řekl, že to je dost podobný jako borec o pár článků níž, kterej zjevně ukradl otcovi Garden 4T ze sekačky na trávu, nalil to do fichtla a teď se diví, že mu nefunguje spojka.. Hele, vyser se na experimenty, dej tam, co tam patří, moc to nestojí a budeš mít klid..
 
 
Datum: 07. dubna 2014 7:44
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdím 10w40 v závoďáku, myslím že je to gut ;-)
 
 
Datum: 06. dubna 2014 21:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Do převodovky doporučuju klasický převoďák 80 nebo 90. Tim motorkovym olejem ale asi nic nezkazíš. Jinak opěrka bowdenu je tam řešená uplně stejně jako na fichtlovi. Je možné, že máš ve předu zadní štít - ten opěrku nemá, neboď zadní brzda je ovládána táhlem.
 
 
Datum: 06. dubna 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17033    
Ahoj draci, mám problém se svým Stadionem, po zimě se mu nechce startovat. Nalil jsem nový benzín, vyčistil karbec a chytnul, ale šel asi 3minuty a pak zdechnul. Svíčka černá, tryska 52 - origo, jehla uprostřed na 2. zářezu. Vím, že to asi bude bohatou směsí, ale jak to nastavit. Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 11:51
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel17044    
michal: stáhni si radši někde příručku a celou si jí přečti, tobě to ušetří psaní spousty zbytečných dotazů a nám spoustu odpovědí, kterých už je na tomto fóru nepočítaně..
 
 
Datum: 08. dubna 2014 11:51
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty vole a od čeho tam máš kontrolní šroub?
 
 
Datum: 07. dubna 2014 7:27
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17035    
Ještě jsem se chtěl zeptat, kolik převodovýho oleje tam nalejt. Myslíte, že 0,3l stačí??
 
 
Datum: 06. dubna 2014 20:03
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17035    
Děkuju za rady, zítra vyzkouším + vyměním svíčku a uvidíme co to udělá.
 
 
Datum: 06. dubna 2014 19:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
koukni jestli jsi dal dobře plovák (jestli vůbec zavírá) je to tam takové forové
 
 
Datum: 06. dubna 2014 19:11
 
 
 
 
Jméno: mato      IP: uživatel17034    
posunutím poistky ihly: vyššie- chudobnejšia zmes nižšie- bohatšia zmes
 
 
Datum: 06. dubna 2014 17:07
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
Zdravim chtěl bych se Vás zeptat jestli boční schránky a podsedlové plechy jsou stejné na ČZ 175/477 jako na ČZ 175/487 ?? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17032    
nejsou i airbox je jináý
 
 
Datum: 06. dubna 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
zdar mám problém se spojkou na pio. za studena když nakopnu, spojku normálně zmáčknu a dám 1ku bez problému. ale když pak zahřátej motor chcípnu třeba si odskočím pak chci jet a motor je teplej tak nastartuju zmáčknu spojku dám jedničku v převodovce to zakřupe a fichtl má tendenci táhnou do předu a přitom páčku mám nastavenou tak že když jí zmáčknu jen milimetr tak už nakopávačka prokluzuje. Spojka je celá nová a i lanko ale je dost ohlá ta dlouhá tyčinka může to být tím?? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2014 7:33
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co máš napsaný v příručce?
 
 
Datum: 07. dubna 2014 7:33
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Garden 4T :-D mám dát novej?
 
 
Datum: 06. dubna 2014 16:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17032    
bud moc řídkej nebo hustej olej co tam mas?
 
 
Datum: 06. dubna 2014 15:45
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel14930    
Cau mam dotaz mam jawu555 a mam na ni hlavu z 21 a chci se zeptat mam dat jiny predstih nez je 2.8-3.mm dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2014 8:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17031    
Tak 1,2 - 1,5mm před HU , je tam šíleně tvrdej kompresní poměr. Někomu z toho i odchází ty origo slabý ojničky.
 
 
Datum: 06. dubna 2014 8:19
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel16842    
ČUS DRACI tak zase mám jeden dotaz koupil jsem si Tp na fichtla (jěště knížečka) a na první straně je napsáno JAWA typ 05 ... a na druhé je napsáno typ 20 (21) a kam se zapisuje do toho tp stk já jsem nikde nenašel žádnou kolonku pro to akorát tady mám asi 10 volných stran na přepis majtelů =D díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2014 10:33
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
někde to zapisujou přímo do tý knížečky, někde dozadu na místo pro držitele. ale je to jedno, hlavně když je protokol, známka a je to zapsaný v systému.
 
 
Datum: 07. dubna 2014 10:33
 
 
 
 
Jméno: jiří-cz      IP: uživatel15512    
Čau. STK se do knížečky nezapisuje. Dostaneš jen protokol o stk. Já mám 20cítku z r. 1971 která je psaná na bráchy a mladá slečna na stk si to prohlížela, protože tu knížečku viděla poprvní v životě a nevěřila mě, že nemám velký techničák. Vyřešil to technik a stk jsem absolvoval bez problému. Napsáno Jawa 05, 20, 21 se poznačilo o jaký typ se jedná, ale to nikdo neřešil.
 
 
Datum: 07. dubna 2014 10:00
 
 
 
 
Jméno: jjjj      IP: uživatel14930    
cau draci mam dotaz mam jawu 555 jaky mam dat odtrh a predstih aby to jelo a chytalo nejlepe dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2014 21:49
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih2,8-3,1 odtrh0,33-0,4
 
 
Datum: 05. dubna 2014 21:49
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
čau draci dnes sem složil motor ze stadiona a normálně vše fungovalo (spojka,řazení,) motor se točil ale ,když sem nasadil válec s pístem a hlavu tak to skoro ani nešlo otáčet, tak sem přidělal šlapky a je potřeba ukroutnou sílu navíc se mi zdá ,že píst jde něják moc blízko k hlavě dal sem tam tu plechovou podložku pod hlavu ale snad by to nemělo narážet ale nejde mi do hlavy jaktože skoro neotočím s tím motorem ,že by měl novej válec s pístem takoví tření ? a ještě jak je to se zapalováním ? hodilo by se schéma a nevím jaká cívka je zapalovací a jaká světelná odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2014 8:48
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jiskra funguje u stadionu tak nějak Wi-Fi :-D Ne sory, na ten hnusnej drát, kterej jsem teď uklepal, jsem nějak zapomněl :-D
 
 
Datum: 09. června 2014 8:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano.. přesně tak.. drátek na kladívko... nebo myslis scorpio že jiskra přeskočí nějak z vlastní vůle? :-)
 
 
Datum: 07. dubna 2014 21:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Drátek na kladívko třeba?
 
 
Datum: 07. dubna 2014 15:58
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak nevím, jakej drátek by měl bejt od zapalovací cívky...
 
 
Datum: 07. dubna 2014 7:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u cívek je to jasné.. ta z které vede VN kabel a ještě jeden drátek tak je zapalovací... jinak stadion ma na šlapátka dost silný převod takže bez dekompresoru jde hodně z těžka protočit motor
 
 
Datum: 06. dubna 2014 2:49
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a máš správnej píst, válec a kruhy? Zapalování je řešený světelnou a zapalovací cívkou, víc si najdi v seznamu náhradních součástí.. Jen pro zajímavost, zapalovací cívku si u vývodu na kabel fakt dobře zaizoluj, jinak se z toho posereš :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2014 19:18
 
 
 
 
Jméno: hans175      IP: uživatel15653    
Ahojte prtaskl mi držák světla z horní strany co je přišubovaný k tlumiči jde o čz 175 487 bud vybracemi nebo sem někde narazil jel sem trochu po horší cestě trošičku se třepe dá se stím jezdit poradte je to velká závada mám to opravit hned nebo až přez zimu jinak je to skvělá motorka ještě mně nikde nenechala :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2014 0:01
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
co na to říct, ty sám snad vidíš jak velká závada to je, motorka tě kvůli tomu nikde nenechá, maximálně ti upadne světlo.. nebo to dej někomu šikovnýmu zavařit a máš klid..
 
 
Datum: 07. dubna 2014 0:01
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
čau která hlava z babety (po převrtání) de dán na fichtla kvůli lepšímu chlazení? už jsem zkoušel z dvojrychlostní díry jsou těsně u spalováku ale furt se tam nevejde díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2014 12:38
 
 
 
 
Jméno: Jony      IP: uživatel8149    
čau, známý má babettu (210) a prý mu za tepla vůbec nejde nastartovat.....Dneska se na ní jedu s multimetrem podívat a tak se vás ptám, čím by to mohlo být...Mám podezření na snímač otáček, nebo tyristor (který má spojený s indukční cívkou)... Nevíte prosím, jaké mají být hodnoty ODPORU u snímače a zapalovací cívky?? díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2014 19:20
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Někde na netu to bylo popsaný, ale pokud je tam aspoň nějakej odpor, tak je to dobrý.. Jenže pokud to za studena chytne a za tepla ne, tak nehledej chybu v elektrice, ale v karbu :-)
 
 
Datum: 05. dubna 2014 19:20
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Zdravím, dá se někde sehnat kvalitní 6V 15/15W žárovka - nejlíp česká ? Tyhle čínský svítí naprd a hlavně nemají 15W ale 18-20. Vape pak málo svítí ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2014 23:07
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
nesmyslný napětí to rozhodně neni, neregulovanej alternátor bude naprázdno vždycky dávat větší napětí než pod zátěží..
 
 
Datum: 04. dubna 2014 23:07
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Ještě doplním, že mi to dává bez žárovek nesmyslný napětí 12-13V na volnoběh. Nedělalo se i 12V? :-D Ale 6V žárovky nepraskají.
 
 
Datum: 04. dubna 2014 21:42
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Jsem čekal že to bude svítit teda víc. Původní 30W zapalko svítilo 3x tolik. Ale ty starty a průběh motoru za to stojí. Mám taky 15/15 a vzadu 5W ale jsou to celkem bludičky, za tmy pomalu nepoužitelný. Ještě je možnost dozadu šoupnout ledku. Mám to zapojené jako 30W zapalování, tím se prej zamezí praskání. Ale co jsem čet tak stačí původní 15W žárovka a šajnuje to 2x líp.
 
 
Datum: 04. dubna 2014 21:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17028    
Tak to seš šťastnej člověk. Mě 6V/15W + 6V/5W praská. A žárovka 6V/25W i bez zadní jen mžourá. Žárovky jsem měl z mototechny...
 
 
Datum: 04. dubna 2014 21:22
 
 
 
 
Jméno: bohous      IP: uživatel13988    
mam problem u jawy 21 rozlozil jsem zadni kolo a kdyz ho slozim neco tam dre o sebe ma to kolo rozperky nebo ne?ja si totiz myslim ze mne tam neco vypadlo nebo jinak nevim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2014 19:05
 
 
 
 
Jméno: bohous      IP: uživatel13988    
uz sem na to prisel ja mam totiz polovysypany lozisko u brzdy jediny co nevim jak to mohlo jezdit
 
 
Datum: 05. dubna 2014 19:05
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
mezi kolo a buben dej podložku a bude to cajk
 
 
Datum: 05. dubna 2014 12:28
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, když jedu z kopce na neutrál tak mi fechtl nějak chřastí viz video http://youtu.be/7x52jaESetY . Dál bych se chtěl zeptat jestly někdo nepozná co to chrastí tady : https://www.youtube.com/watch?v=RmvS7vJItOI&feature=youtu.be díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře skusím to . a do válce se mrknu v tejdnu (nemám trobkovou 10 )
 
 
Datum: 06. dubna 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17031    
No já video neposlouchal,jen sem reagoval na ten primár,chybně. Tohle cvakání lze snadno odstranit. Lehounce povol řadící automat na motoru a prašť na něj od strany řadičky aby zajel co nejvíc dozadu k sekundárnímu kolečku a pak utahni na krev. Oni už maj někdy ohlodanou aretační packu co zapadá do karteru a kartery v tom zářezu taky už mívaj vakl a když se to tam dá šejdrem víc k primáru tak pak rachtaj neutrály a někdy i vyskakuje trojka a když se do toho takle bací tak to odskočí dozadu a je to v poho. Ale časem se to uvolní a bude to na novo.
 
 
Datum: 06. dubna 2014 8:34
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když sem natáčel video tak ten řetěz nebyl došponovaný po došponování to dělalo to samý
 
 
Datum: 05. dubna 2014 23:30
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jsi to tlačil na neutrál, tak se primár nehýbal, ale jen převodovka a sekundár, tipl bych to na ten "náboj" sekundárního kolečka, jsou tam ok ložiska a nemáš přepnutý řetěz ? u toho druhýho videa těžko řict, takovej rezonující zvuk, jako kdyby něco bylo volného .. teď nevím jak je to s teorií, ale nemůžou zvonit žebra? na simsonech a dvácách bývají ti "antirezonanční" gumy ..
 
 
Datum: 05. dubna 2014 21:29
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To chrastění v převodovce sem myslel to jak je sylšel asi od 0:09 to právě chrastí víc a pak to cvakne a zas stichne
 
 
Datum: 05. dubna 2014 21:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
to chrastění když to tlačíš podle mě jde z převodovky,je bud přiohlá nebo obroušená vidlička (řetěz to těžko bude když se motor netočí) a to druhý chrastění bude pístní čep
 
 
Datum: 05. dubna 2014 20:24
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
mě to dělalo v převodovce dal jsem jiný kolečko to 18 zubý a hned to v neutrálu mezi jednočkou a dvoukou taky chrastilo i když jsem to nastartoval ale jak jsem zmáčkl spojku hned to chrastit přesdtalo ale pak toho nechalo
 
 
Datum: 05. dubna 2014 12:32
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře dobře , díky borci :-) hlavně sem se ptal abych se tak ujistil aby třeba to třeba nebylo něco v převodovce a nebo klika
 
 
Datum: 04. dubna 2014 22:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17031    
Odpověď dostaneš až to rozebereš ;-) neunáhloval bych se..
 
 
Datum: 04. dubna 2014 22:35
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lamely jsou ferodo nový od minulého léta ale spojka de docela stuha to bude ono ? :-) takže to bude chtít nový lamely ?
 
 
Datum: 04. dubna 2014 21:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17028    
To se spíš vymačkali zuby na lamelách - to se děje u všech novodobých replik lamel,řetězem to nebude.
 
 
Datum: 04. dubna 2014 21:14
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky ale ten primár sem měnil asi před 3 rokama je možný že by se tak rychle vytahal ? je možný kdyby tam bylo mín oleje než má bejt že by to takhle chrastilo ? (olej mi uniká kolem startpáky)
 
 
Datum: 04. dubna 2014 20:37
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Moc poznat to není, ale to první bych typnul na vytahanej primární řetěz (pokud to chrastí od levého víka). Druhé řinčení je pro dachla typický, ale videjko zkresluje.
 
 
Datum: 04. dubna 2014 20:34
 
 
 
 
Jméno: ad      IP: uživatel16861    
Ahoj co musim udelat kdyz majitel neplatil pojistku ? Ja se to ted bojím koupit. Myslím ze to neplatil 2 roky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2014 19:21
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavně sepište kupní smlouvu..
 
 
Datum: 05. dubna 2014 19:21
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Ty nemusíš nic, následky si ponese majitel. Pokud to koupíš a hned pojistíš tak můžeš bejt v klidu.
 
 
Datum: 04. dubna 2014 20:35
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel16842    
Zdar draci mám promlém koupil jsem si pionýra 20 když ho roztláčím občas blafne tak +- jednou za 20 m svíčka nová a mokrá když jí vytáhnu kladívka čistý akorát si nejsem jist tou jiskrou furt se my sdá že by měla mít jinou barvu a že by mohla bejt větší čímto může bejt ??? díky za odpovědi zkoušel jsem snad už všechno =D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2014 17:57
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
nastav předstich + odtrh + karbec a pöjede ;-)
 
 
Datum: 05. dubna 2014 17:57
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel17029    
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2014 22:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Přesně tenhle jsem měl. S originál zapalováním mi normálně fungoval. S Vape samozřejmě ukaozal 2-krát tolik.
 
 
Datum: 04. dubna 2014 22:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17028    
Měl jsem podobnej. Nemužu doporučit,lezli z toho hausnumera a když už to ukazovalo něco kloudnýho tak jen když sem držel motor ve stejnejch otáčkách delší chvíli... Když jsem dal odrušenou fajfku tak to bylo lepší,ale furt to v přechodových režimech ukazovalo kraviny a mělo to hrozně zbržděnou odezvu na změny otáček... Třeba jsem řadil v 8600 ot/min a to číslo tam viselo ještě pár sekund zaseklý,pak tam skočili otáčky v kterejch se začal roztáčet vyšší kvalt,pak to ve zrychlení chvíli psalo kraviny,jak začli otáčky narůstat pomaleji tak už to začlo zas trhavě ukazovat a pak vše znova .... A prej to trhavý zobrazení dělaj skoro všechny ty zahradní otáčkoměry...ten šum vysvětlit neumim...zapalování jsem měl Vape i CDI 12V,svýčky vždy N14C ... možná to chce NR14C,nebo jak se jmenujou odrušený svíčky??? Nevim...
 
 
Datum: 04. dubna 2014 17:25
 
 
 
 
Jméno: sumec      IP: uživatel14454    
čus draci nevíte kde mi na kladně stříknou Fíka? za rozumnou cenu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2014 6:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Toho z Tuchlovic můžu doporučit, párkrát jsem u něj byl pro díly a fakt krásná práce, je to prostě profík.
 
 
Datum: 05. dubna 2014 6:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17028    
Známej z motoservisu co renovoval starou čízu tak platil za lak 10 nebo 15 teď už si to nepamatuju přesně. Mě kámoš nalakoval pio za necelých 1500,- + litr za práci a taky cajk...lakovali jsme to u něj v garáži obyč pistolí...plnič,vybrousit,plnič,vybrousit najemno pod vodou,první vrstva,druhá vrstva a něco ještě potřetí ... Lakovali jsme to syntetikou a pak v garáži pořádně zatopili bufikem až se tavili šroubováky a lak mam fajn...občas je někde malinko do pomeranče a něco se taky nepovedlo úplně TOP jak z lakovny,ale jinak supr... Třeba to taky zmáknete s někym kdo tomu hoví...
 
 
Datum: 04. dubna 2014 16:34
 
 
 
 
Jméno: sumec      IP: uživatel14454    
stando co si mám představit pod pojmem vyšší cena +,-
 
 
Datum: 04. dubna 2014 15:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17028    
Kaleta v Tuchlovicích ti udělá úžasnej lak TOP kvality,ale té kvalitě odpovídá i trochu vyšší cena.
 
 
Datum: 04. dubna 2014 13:03
 
 
 
 
Jméno: sumec      IP: uživatel14454    
zručný snad trochu jsem ale stašně se toho bojím že budu mít pomeranč mám kompresor jen 24lit a myslím že na mojí pistoli Kovofiniš RS 10 je to malý vzdušník
 
 
Datum: 04. dubna 2014 12:18
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mne stala barva 1200 udělal sám. pokud jsi trochu zručný zvládneš to taky.
 
 
Datum: 04. dubna 2014 11:48
 
 
 
 
Jméno: čz 250      IP: uživatel17010    
zdar chlapci. mam ČZ 250.455 a strašně se mi přechcává...pustim benzín a trošku napumpuju a za chvilku začne kapat benzín z pod tej gumovej přechodky mezi filtrem a karbecem a za chvilku mam pod karbecem jezeroo :-D plovák má být tím špičatým koncem nahoru ne ?,když to chci roztlačit tak mi stíká benzín po koleni dolu :-/ a když se mi to podaří roztlačit konečně tak to jede parádně a jak dojedu tak vypnu kohout benzínu a všechen benzín vyteče z karbece ven :-/nevím co s tím :-/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2014 15:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17028    
Úplně normálně ti nezavírá plovák... To nemusíš štelovat jehlu ... Nějak zabruš kónusy proti sobě aby to zavíralo a bude to cajk.... To že je vysoká hladina je možný,ale ta štelovat nejde,takže jedině jestli neni děravej plovák...
 
 
Datum: 04. dubna 2014 15:10
 
 
 
 
Jméno: čz 250      IP: uživatel17010    
hele a na jakým má být zářezu od zhora jehla ?
 
 
Datum: 03. dubna 2014 21:43
 
 
 
 
Jméno: čz 250      IP: uživatel17010    
však já vím :-) ale zkusit to mužu :-) to bude nějaká prkotina beztak :-)
 
 
Datum: 03. dubna 2014 21:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Probůh...zjisti, kde je závada, neměň zbytečně karbec...od počítače do toho karburátoru nevidim, to musíš kouknout ty.
 
 
Datum: 03. dubna 2014 21:02
 
 
 
 
Jméno: čz 250      IP: uživatel17010    
to je pěkný :-D zítra zkusím dát karbec ze 175 :-)kdyby náhodou to fungovalo tak mám vyměnit nějaký trysky nebo to na něj pojede ?
 
 
Datum: 03. dubna 2014 20:39
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
Úplně stejný problém jsem měl na ČZ 180 a nikdy jsem na to nepřišel co s tím je, vyměnil jsem plovák i celý karburátor po výměně karburátoru byl chvíli klid ale po půl hodině jízdy to bylo zase, a motorka šla z domu
 
 
Datum: 03. dubna 2014 20:37
 
 
 
 
Jméno: čz 250      IP: uživatel17010    
čau,však jsem na to koukal a taky si myslím že to seštelovat nejde...vůbec nevím a plovák je dobrej.
 
 
Datum: 03. dubna 2014 20:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Na tomhle hladinu nenašteluješ. Vyndej plovák a podívej se, proč nezavírá...jiná závada tam prakticky nemůže být...
 
 
Datum: 03. dubna 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: čz 250      IP: uživatel17010    
sem to studoval a přemejšlel jsem jak se tam asi šteluje hladina a nepřišel jsem :-Da pincka to je lehký ale tady nevím :-/ a neviš jak má být ta hladina ? to je že pustím benzín a pak změřit kolik tam je benálu ? stejně to je divný... teď jsem jí po dlouhé době vytáhl a tohle dělá a dřív jezdila normálně :-/
 
 
Datum: 03. dubna 2014 20:14
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
ano jehla má být nahoru aby ten kužel zavíral přívod paliva// bud je špatná hladina nebo máš jeblej plovák to spíš protože u velkejch jaw se hladina šteluje co já vím posouváním plíšku na zářezech plováku na ty tyčince s jehlou// kup ten novej plovák
 
 
Datum: 03. dubna 2014 20:05
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

   

 

   

     
 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.08.2015 22:22:07 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu