slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama  |  Reklama       
Zboží:
























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Nesqvik      IP: uživatel17415    
Ahoj draci.. Máte nějaké zkušenosti s repasí respektive spíše s výměnou těch převlečných matic? Tlumiče začli tlouct a blilo to olei vrchem.. Od kolecka jsem zjistil že by to mohli být ty matice.. Tak jestli s tím někdo nemáte zkušenost, třeba na co si dát pozor atd.. A jestli tam nejsou ještě nějaký filce. Jedná se o motocykl Jawa 350/354(04) (1958) Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2014 21:26
 
 
 
 
Jméno: VENCA      E-mail:      IP: uživatel11052    
Ahoj Draci, má někdo zkušenosti s vymezováním vůle v převodovce u Jawy 250/353 ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2014 20:54
 
 
 
 
Jméno: karel majer      IP: uživatel15661    
Ahoj draci. Netušíte někdo kolik tak pojede mustang když dám sekudaro 10 zub. a rozetu 65 zub. Nečekám žádnou rzchlost, ale vzhledem k mé váze 130kg. Tak jestli to udělá přey 40km. díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2014 10:17
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teoreticky 42km/h při 6500otáčkách, hodně záleží jaký máš motor
 
 
Datum: 23. července 2014 10:17
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Zdar draci, chci se zeptat máte někdo zkušenosti s repasi klikovky pionýra u pana Padalíka? Umí opravit i projeté čepy? A jaké ojnice má na výběr? Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2014 13:42
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kliku na pio ti udělá dobře, ale musíš vše popsaný, označení aspoň iniciálama, pak ti nemůže přijít žádnej jinej kus ...
 
 
Datum: 24. července 2014 13:42
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Dík za info Davide :-), uvidím možná se vykašlu na repas kliky a koupím novou
 
 
Datum: 23. července 2014 20:48
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel11766    
Dával jsem k němu kliku z pionýra a přišla mi jiná, která měla na čepech naklepaný díry (asi aby tam sedělo ložisko) a pak to mělo zprasenej závit na primáru (někdo po ní mlátil kladivem když půlil motor)klika použít šla, ale dost mě to nasralo. Všichni ostatní ho ale chválí, tak nevím.
 
 
Datum: 23. července 2014 20:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Posílal jsem k němu asi 15 různých klikovek, žádná ale nebyla na fichtla. Práce super.
 
 
Datum: 22. července 2014 23:18
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Hlavně me zajímaly zkušenosti, poznatky od těch kteří si nechali u něho udělat repas kliky :-) Zda dělá precizní práci :-)
 
 
Datum: 22. července 2014 23:11
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel11766    
zkusil bych napsat (nebo zavolat) přímo mu
 
 
Datum: 22. července 2014 21:41
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, taková zajímavější otázka než přesdstih :-D. Kolik jste denně maximálně ujeli na pionýru ??? Plánuju si takovej menší výlet, zatím jsem lítal po okreskách, max. za den okolo 100 km. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2014 21:58
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
630km :-D v 6 ráno výjezd ze Prelogu (Chorvatsko), Maďarsko,Slovensko a v Olomoucu jsme byly v 22:30 :-) za 5 dní jízdy 1713km... domů jsme vyloženě letěli jak jsme se těšili na postel :-D a jinak zadek bez problému ale záda vyřízený... přestávky cca po 200km na natakování :-D
 
 
Datum: 22. července 2014 21:58
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ujel jsem 457km
 
 
Datum: 22. července 2014 19:47
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
minulej tyden sem dal 150 km v kuse , fichtl v poho , me boli prdel jeste ted
 
 
Datum: 22. července 2014 19:11
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
dva týdny zpět jsme odjeli 24 hodinovej závod na origo mustangu. na každej motor 12 hodin. podle počtu kol to vyšlo a nějakých 500 km (v terénu pořád pod plným plynem). Jinak ty motory pořád oba jely. (akorát tomu prvnímu trochu ubyl výkon). mazaly sme olejem valvoline polosyntetika
 
 
Datum: 22. července 2014 12:19
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí se podívat na fichtl expedice, na netu jich najdeš spousty. Jsou ,,blázni" co dají i 400km. Nebo přes 300 po dobu několika dní za sebou, to by mi ta prdel musela upadnout :-)
 
 
Datum: 22. července 2014 10:02
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele ujel jsem 270km za necelých 6 hodin s krátkými pauzami na tankování a nějaký to cigárko, je to spíš o tom jak dlouho na tom vydržíš sedět, můžu ti říct že po 200km už jsem nevěděl jak si na to mám sednout, 100km se dá jet v pohodě na jeden zátah (odzkoušeno 100km za 1:50 bez jediné pauzy a v 35stupních vedra) stroj to vydrží tak že je to na tobě kolik ujedeš
 
 
Datum: 22. července 2014 9:53
 
 
 
 
Jméno: VENCA      E-mail:      IP: uživatel11052    
Ahoj Draci! Měl bych dotaz ohledně spojky/řazení. Motor mám dělanej po Generálce a spojka je taky dělaná, ta na tom byla hodně špatně. Jde o to, že když jedu a chci přeřadit, tak zmáčknutím spojky mi 2-4 bouchne v motoru ( abyste si to mohli představit, je to jako kdyby píst bouch do hlavy motoru) Zezačátku to nedělalo, až po pár štelování spojky se to takhle vyskytlo. Děláto občas taky když namístě otůruju motor do otáček - bez zařazený rychlosti jen na volnoběch Má s tím někdo nějaké zkušenosti? Škodí to motoru ? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2014 22:43
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Nemáš povolený spojkový koš?
 
 
Datum: 21. července 2014 22:43
 
 
 
 
Jméno: VENCA      IP: uživatel11052    
Zapomněl jsem se zmínit, že se jedná o jawu 250/353 Díky
 
 
Datum: 21. července 2014 22:28
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj jak je to na jawě 21 s linkama jak sou daleko od okraje nebo tak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2014 20:52
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel17118    
Zdravím,mám takový problém s babettou 210 ze začátku když přeřazovala z 1 na 2 tak zachrastila,ted už nechce řadit skoro vubec až v hodně vysokých otáčkách spíš neřadí,nevím přesně co a jak,poradil by mi prosím někdo? :-) předem děkuju :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2014 22:41
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Nejspiš sa ti rozsypala spojka druhé rychlosti. Može už být spálené obložení na čelistech nebo zamazaný buben. Jednoznačně to potřebuje rozdělat a mrknůt sa na to.
 
 
Datum: 21. července 2014 22:41
 
 
 
 
Jméno: cz15      IP: uživatel16953    
zdravím všecky odborníky :-) rozhoduju se zda renovovat stopětasedmu třipětšestku a potřebuju poradit.... na kolik by mě to tak vyšlo- udělal bych motor, elektriku, tlumiče a kola, vyměnil bych jen to nejnutnější a se vzhledem bych nedělal nic, nejaké VAPE nebo podobné věci bych nekupoval, prostě jenom aby to spolehlivě funkční odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2014 16:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Takže né renovovat, ale opravit. Na motor bych si připravil 4000kč. Elektriku si nataháš sám, cena materiálu bez žárovek bude tak 150kč. Pokud budeš u tlumičů měnit silentbloky, převlečné matice a manžetky, tak tam budeš cca za 550kč i s olejem. Repase kol - ložiska, pneu, duše, pásky na ráfek - cca 2000kč. Takže dohromady hrubý odhad 6700kč. Samozřejmě nutno připočítat další výdaje - převodový olej, nějaké to lanko, repase brzd, řetězová sada atd atd.
 
 
Datum: 21. července 2014 16:35
 
 
 
 
Jméno: cz175      IP: uživatel16953    
za kolik se prodávají papíry na 356ku ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2014 16:08
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
Custe draci kdyz studena spojka klouze ohreju motor a zase se moc unasi ale ma tendenci furt prokluzovat. pritom nastavena je dobre bude asi k.o ? Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2014 16:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Zřejmě.
 
 
Datum: 21. července 2014 16:38
 
 
 
 
Jméno: Filip Motáň      E-mail:      IP: uživatel16789    
Čaute mám takový vetší problém koupil jsem dnes upravený valec a potřebuje nutne vybrus jenže vrtání je už 40mm nemá nekdo zkušenosti s vetším přebroušením nebo nanesením nejaké vrstvy neceho. :-D popř si to nechat vybrousit jen o 0.10mm a potom si nechat vyrobit na zakázku píst odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2014 19:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17433    
Každá brusírna ti to musí udělat. Pokud nemají píst (a to je dost časté),domluv se s nimi,kup si svuj píst třeba tady a přilož ho k válci. Nechával jsem toho dělat už spostu v rozměrech 40-41mm a písty beru tady.
 
 
Datum: 21. července 2014 19:25
 
 
 
 
Jméno: jawaasss      IP: uživatel16252    
já to mám na jedním pionýru vybroušené na 41 a je to bez problému jen musíš upravit hlavu aby píst nenarážel
 
 
Datum: 21. července 2014 13:29
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17432    
v klidu... ještě na něm můžeš vykroutit 6 výbrusů!
 
 
Datum: 21. července 2014 13:21
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel17397    
Zdar, dávám do kupy pionýra 21 a chtěl jsem se zeptat, nevíte někdo jaký jsou přibližně rozměry tohoto držáku? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/drzak_brizka_pio2.html Páč beru díly z pionýra na díly a byl trochu napadenej kutilem, tak mě to nějak nesedí. Vyšrouboval jsem držák z toho pionýra, ten měl navrtanou ještě jednu díru v rámu a v ní měl právě ten držák uchycenej, no a u mýho pionýra tam tato díra není a držák je zkrátka krátkej. Tak jaký by měl mít rozměry ten držák? Abych zbytečě nekupoval novej. Díky. Tomáš odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2014 10:41
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci.. Nalil jsem do Jawy 350/354 do předních šavlí tlumičovej olej a jel sem se projet.. Ale olej začal při protlumení vytékat z pod těch červenejch krytů tlumičů.. Ze spoda jsem to měl pěkně utěsněný .. koupim si tam ještě ty těsněníčka.. ale nechápu proč to začlo chcát z pod těch krytů .. ono je tam taky nějaké těsnění? Nebo jak to tam je? .. Díky moc draci! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2014 21:27
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik      IP: uživatel17415    
Díky moc :-)
 
 
Datum: 22. července 2014 21:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Jsou tam ty těsnící převlečné matice, asi budou v háji.
 
 
Datum: 20. července 2014 21:15
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
zdar draci jakej olej použít na namazání předních teleskopů? diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2014 17:48
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
ok dik
 
 
Datum: 20. července 2014 17:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Jestli se bavíme o fichtlovi, tak to namaž vazelínou, třeba grafitovou.
 
 
Datum: 20. července 2014 17:44
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel12679    
Zdravím draci. Omlouvám se za možná hloupý dotaz. Nemáte náhodou někdo zkušenosti s W5 Carcare Enginecleaner na vyčištění motoru z pionýra? Myslím jestli to není jeden z těch přípravků co žerou starý hliník apod. Mám to na vyčištění bloků (karterů) u J21, protože technickým benzínem z toho nedostanu úplně všechno. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2014 19:39
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlíp mi šlo čištění se starou dobrou Arvou, stačí nechat jen dýl působit, a motor s ní krásně ožije pěkně se blejská a dá se s ní i víc vyblejskat, a teď dělaj i bez oplachovou Arvu, !!!--ale bacha, na Carlan ten ti do vyblejskanýho a vyleštěnýho hliníku udělá a a vyžere mapy,-oastatně to udělá všechno kde je alespoň trochu Hydroxidu Sodného!!!!
 
 
Datum: 21. července 2014 19:39
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hliník by to žrát nemělo, protože dnešní motory v autěch jsou taky z hliníku, ale jisté bude, když si přečteš, co píšou na tom spreji... :-)
 
 
Datum: 20. července 2014 17:13
 
 
 
 
Jméno: jureš      IP: uživatel15847    
čus draci. kolik měří bužírka u toho delšího plynového lanka na jawu 21? mám takoví problém koupil sem 87cm lanko a je krátké pak sem našel 106cm které je zas dlouhé když mám šroubek na víčku úplně vyšroubovaný tak je v rukojeti velká vůle.staré lanko měří 90cm nevíte kde bych ho sehnal ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2014 7:49
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Já mám to delší lanko na 21. Protáhnu ho otvorem v masce u plynu, dírkou v horních brýlích, uprostřed spodních brýlí, vrchním otvorem prsíček a kolem rámu po straně karburátoru udělám takový oblouk nahoru aby nebylo zlomené. Lanko nikde blbě nečumí a otáčení řídítek nijak nepřidává nebo neubírá plyn. ;-)
 
 
Datum: 21. července 2014 7:49
 
 
 
 
Jméno: jureš      IP: uživatel15847    
i když ho mám na přímo tak když točím s řídítky tak se zvětšují otáčky (je prostě krátké) a zajímá mě jak dlouhou bužírku má to 106cm lanko tady v krámku.
 
 
Datum: 20. července 2014 18:40
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleži do jake dirky do plechu to davaš patři do prostřední a myslím že by nemělo jit přes předni masku
 
 
Datum: 20. července 2014 18:03
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci dostal jsem zničenýho fichtla a dal jsem ho dokupy. Vyčistil karbec, předstih, odtrh, nova elektrika, nastavena plovákovka, benzin tam jde svíčka byla mokra ale když už to nakopnu nebo roztlačím tak to chvíli jede a pak jakoby bylo vypnuty zapalko a pak zas naskoči a tak to pořád dělá zkrat tam neni diky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2014 19:18
 
 
 
 
Jméno: munzarec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus si tam nalít víc benzínu
 
 
Datum: 23. července 2014 19:18
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Zdar, to jsi ho moc do kupy nedal. :-D Snaž se víc.
 
 
Datum: 21. července 2014 7:50
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, Chci nechat vyleštit motor na fichtla. Až bude vyleštěný, dává se na to nějaký bezbarvý lak aby hliník zase neztmavnul ? Když tak poprosím odkaz na takový lak... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2014 0:23
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Zdar hoši jsou stejné kola z babety 207 a 210? Je to stejné? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2014 12:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17428    
Predni z 207. Nema diry pro nahon tacha a zadni. Je. Stejne. Az na rozetu
 
 
Datum: 20. července 2014 12:11
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

   

 

   

 

 




Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 24.02.2017 13:31:48 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu