slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 

Stalo se to nejhorší co se mohlo stát :-( sesa šel k doktorovy s tím že má po bodnutí nějaké havěti alergickou reakci na lokti a skoro mě vypadly oči, jak mi doktorka říkala co vše nemůžu:: balit zásilky,řídit fáro a nic zvedat. A na otázku co můžu, sem málem dostal tik do oka, že odpočívat a za 14 dnů můžu sundat monstroozní dlahu,,,Draci, fakt nemůžu pracovat (balit a odesílat zásilky) možná něco dokážu hodit do obálky ale toho musí byt tolik jako prstu na jedné ruce a  dlouhá čekačka. Jednak to bolí jak s toho loktu něco vysáli a pak ta dlaha je leda tak dobra na simulování,, já se jdu léčit tvrdě z workoholizmu :-( a jak budu v cajku, tak tuhle hlášku zruší,,,,jinak to má aspoň výhodu že má pravačka je v cajku a že konečně budu mít čas na Malého sesu a šešu a konečně budou novinky
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:






























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa 50/21      IP: uživatel15847    
zdar hosi potřebuju poradit mam jawu 21 je po go motora cili je tam aj výbrus a na víbrus má byt jehla na 3 zařezu ze ? jenomze kdys dám výc jak pul plynu tak nejede musím ubrat. ale na 2 zařezu to jede hezky .muzu to nechat aj na druhem zarezu? nepoškodí se neak motor ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2013 16:14
 
 
 
 
Jméno: jawa 50/21      IP: uživatel15847    
ok tak díky
 
 
Datum: 31. srpna 2013 16:14
 
 
 
 
Jméno: janek      IP: uživatel15981    
stačí když bude v benzínu dostatek oleje, třeba 1:28 a pohoda:-)
 
 
Datum: 31. srpna 2013 12:48
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel12836    
Jesli ti to tak jede líp tak to tak nech nic se nestane :-D
 
 
Datum: 31. srpna 2013 12:30
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Zdravím, jaké mate zkusenosti s vodou ředitelnymi barvami? jsou na nic nebo se to dá, akrylovka se dá těžko sehnat :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
vodou ředitelné barvi na dve věci z mích skušeností
 
 
Datum: 01. září 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vodou ředitelná je naprosto bez problému... po nastříkání má sice takový hodně blbý odstin až se zdá že je to celé zdrbané.. ale po zaschnutí je to tak jak to má být..
 
 
Datum: 31. srpna 2013 9:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych neexperimentoval, nikdy jsem s tou barvou nedělal, a ani jsem neměl důvod - ve všech krámech v okolí míchaji akrylát naprosto běžně. Zkus se zeptat v jinym krámu...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: drahosh ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, chci se zeptat kdo má zkušenost jaka guma (šířka) do zadu se max vejde na mustanga bez jakykoliv uprav zkoušel sem trochu hledat a nenašel sem tak případně sorry za zbytečnej dotaz a diky za rady ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: zar      IP: uživatel16051    
Bez uprav se tam vejde 110/70 -16 od řetězu je tam tak 10-15MM a od vzpěry kyvky je tam tak 20MM ... Blatník mám sice jinej ,ale měl by origo jít rozšířit na rozměr . http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=23769&act=moto-denik-detail&ddid=23783#
 
 
Datum: 01. září 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
do mustanga max 2,75 x 16 potom drhne o blatník
 
 
Datum: 30. srpna 2013 20:53
 
 
 
 
Jméno: maabo      IP: uživatel15774    
nenašel jsem vhodnou kategorii, ale předstih je vlastně taky celkem dobrá: POCHVALA fichtlkramku za rychlost! Objednal jsem v úterý a ve čtvrtek ráno přinesl pošťák balík. RESPECT goes to Mr. Sesa! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 17:27
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Ahoj draci, chci se zeptat čím bych měl u mého Stadiona S22 utěsnit výfukové koleno u válce. Žádný těsnění jsem tu nenašel, znamená to tedy, že si ho musím vyrobit sám nebo něco existuje? Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Aha, díky a jakej kroužek máš na mysli? Nějak ho tu nemůžu najít, nemohl bys mi dát link?:-) Děkuji za odpověď
 
 
Datum: 02. září 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: vendliss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Azbestovou šnůrou
 
 
Datum: 01. září 2013 11:58
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel13644    
Ahoj .. Musíš mít ve válci, konkrétně ve výfukovým kanálu samozřejmě ten kroužek, kterej se prodává i tady, jak tam neni, fouká to. Když ho tam budeš mít a bude to spasovaný, tak kolem vejfuku natoč buď těsnící šňůru, nebo zatěsni pastou na vejfuky, dotáhnout a mělo by to bejt bez problému :-) ..
 
 
Datum: 30. srpna 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím NEVKLÁDEJTE INZERCI DO POKECU. BUDE VYMAZÁNA. A kdo uhodne důvod proč se sem nemá dávat inzerce, dostane zlatého bludišťáka... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2013 13:34
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Protože se tu má kecat, diskutovat, radit, pomáhat a abychom se zlepšili v psaní na počítači a NE KŠEFTOVAT!!!!!! Musíme si vzít příklad z našich politiků oni taky nekšeftují s naší důvěrou. Oni na nás ser.. A mám dva bludišťáky a nebo zas nic cha,cha Čau
 
 
Datum: 02. září 2013 13:34
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi se sem budu muset podívat častěji aby na to nebyl fůrik sám:-))))))))
 
 
Datum: 01. září 2013 12:17
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko: dobře ty :-D :-D
 
 
Datum: 30. srpna 2013 23:29
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok zkusil sem to
 
 
Datum: 30. srpna 2013 23:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Konny: V tom případě se to řeší tak, že si na tebe zjistim kontakt, inzerát rychle smažu a dojedu si pro fichtla... :-D :-D :-D . Trochy: Poptávka víčka kastlíku je též inzerát, zkrátka cokoliv zde nabízet či poptávat je bráno jako inzerát...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 23:16
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko: takže když napíšu Inzerát: daruji koleckovi svého pionýra...., tak to neprojde? :-D
 
 
Datum: 30. srpna 2013 23:14
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale když jsem sem dával poptávku na víčko kastlíku tak to není inzerát já se chtěl poradit protože jsem si už nevěděl rady (stále platí)
 
 
Datum: 30. srpna 2013 23:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Inzerát je to, co já vyhodnotím jako inzerát...:-D
 
 
Datum: 30. srpna 2013 23:08
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4gear: beru, za kolik prodáš?..... A sakra a mám po bludišťákovi :-D :-D
 
 
Datum: 30. srpna 2013 23:01
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
co je to vlastně ten ,,inzerát,, ?
 
 
Datum: 30. srpna 2013 22:59
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, prodím jawu 50 s TP, cenu nabídněte. Ježiš já to popletl :-D :-D :-D
 
 
Datum: 30. srpna 2013 22:45
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jupííííí :-D :-D
 
 
Datum: 30. srpna 2013 22:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tam, Konny má zlatýho bludišťáka!!! :-)
 
 
Datum: 30. srpna 2013 22:12
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Inzeráty patří do inzerce a ne do pokecu, protože by tu byl za chvíli takový chaos, že by se v tom nikdo nevyznal a spíš by případné zájemce o pomoc odrazoval :-) , tak co mám bludišťáka? :-D
 
 
Datum: 30. srpna 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky uplně ne :-) Spíš bych se měl zeptat, co by se stalo kdybych tady ty inzeráty toleroval a každý den by se jich tu objevilo 5 kusů a k tomu 10 kusů normálních dotazů :-)
 
 
Datum: 30. srpna 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sekce na inzeráty je jinde.Mám?
 
 
Datum: 30. srpna 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Né, nemáš :-) Ten důvod opravdu není ten, že by sesa přicházel o kšefty, to je milná představa protože 95% inzerátů je na věci, které se už ani nevyrábějí. Skutečný důvod je taky jednoduchý, ale jiný...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 20:48
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Protože je to jako donýst si do hospody vlastní flašku... a mám bludišťáka !!!!
 
 
Datum: 30. srpna 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: maso44      IP: uživatel13393    
zdar draci mám problém na fechtlovi mi nekope fajfka nevíte čím by to mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 22:07
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkoušel jsi dát jinou fajfku? Kdyžtak můžeš zkusit přiložit jen VN kabel bez fajfky k motoru a pokud přeskočí jiskra, tak je KO fajfka a budeš muset koupit novou :-)
 
 
Datum: 30. srpna 2013 22:07
 
 
 
 
Jméno: maso44      IP: uživatel13393    
jojo že to neháže jiskru
 
 
Datum: 30. srpna 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nekope fajfka znamená co? Že to neháže jiskru?
 
 
Datum: 30. srpna 2013 13:57
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdar draci, davam do šavlí u mustanga nové pouzdra. Kolik cm je tam mam zatlouct? Myslim tim ty vrchní. Na navod sem koukal a tam píšou 16 cm ale nevim jestli to je takspravně. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 12:48
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Tak diky :-)
 
 
Datum: 30. srpna 2013 12:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to záleží odkud to měříš, ale pokud to má být o 16cm výše než spodní futro, tak těch 16cm se bere od spodní hrany spodního futra ke spodní hraně horního futra...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 12:37
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Diky moc za radu :-) a jak těch 16 cm myslej? To myslej jako 16 cm na spodek futra nebo na vrch futra? Diky
 
 
Datum: 30. srpna 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tak...a zatloukat opatrně, ať nerozklepeš hrany, pak bys tam nedostal kluzák...a nejspíš budou chtít vystružit...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:50
 
 
 
 
Jméno: regi      IP: uživatel16046    
Ahoj lidi chci se zeptat jestli jsou v motoru u simsona naky maly kulicky sou asi velky jako v rizeni a nevim jestli mi zustali z motoru nebo z rizeni tak diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2013 8:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16047    
no to doopracdu nee jsou z řadícího válce ptz symson automat nemá....
 
 
Datum: 31. srpna 2013 8:57
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsou to Venušiny kuličky?
 
 
Datum: 30. srpna 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: Jiřin Ch      IP: uživatel14899    
Jo v řadícím automatu těch kuliček je :-)
 
 
Datum: 30. srpna 2013 18:29
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
čau mám takovej problém jak je plováková jehla tak sem strhnul závit nevíte jak to opravit? je škoda vyhodit celej karbec je to ještě origo jikov dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 13:59
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
tak opraveno vypadá to dobře vzal sem přibližně stejně dlouhej šroub M8 a do něj vyvrtal díru přesně na jehlu ze starýho sem uříznul jehlu a lepidlem na ložiska přilelpil do díry a vypadá to ok
 
 
Datum: 30. srpna 2013 13:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako šlo by to opravit, to nepopíram. Ovšem vzhledem k dostupnosti a ceně jiného karburátoru je pro spoustu lidí oprava naprosto bezpředmětná. Tam je origo závit M6? Tak by to šlo říznout na M7 a jak řikáš, do šroubu vyvrtat díru a do toho vsadit jehlu...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:53
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
tos mě nepotěšil vyhazovat se mi to teda nechce:-( a zrovna ja v okolí nemůžu ty karbce sehnat:-( napadlo mě vzít osmičku šroubek vyvrtat do něj díru a nalepit tam tu jehlu..
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Těch karburátorů je jak sraček, nejjednodušší řešení je za pár korun koupit jinej karburátor a případně si do něj přeházet svoje věci. Tohle tělo se strženym závitem bych asi rovnou vyslal do koše, ale můžeš si ho nechat, až to jednou za 50 let bude vzácný tak se to může opravit...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 10:06
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
zdarec chci se zeptat co si myslíte o tomhle videu http://www.youtube.com/watch?v=IPX_coXkaaE myslíte ,že má serii a jen 9z primár? nebo ještě něco? pokud má serii a 9z primár a třeba 11z sekundár tak ten výkon je mazec ale stejně mě nejde do hlavy jak může ten primár ovlivnit výkon odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, přesně tak to je. S motorem jako takovým nic neděláme. My akorát měníme točivý moment a otáčky dodané do převodovky a poté na zadní kolo...Už z logiky změny převodu a řazení obecně plyne, že nám jde právě o změnu točivého momentu a otáček...a převodový poměr nám neříká nic jiného, než jak se konkrétním převodem změní točivý moment a otáčky...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
takže neměníme výkon ani krouťák motoru ale pouze převodový poměr kterým je výkon přenášen na zadní kolo
 
 
Datum: 30. srpna 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tome stále si nerozumíme. To, že se výkon, moment a otáčky udávají na klice je pravda, s tím souhlasím. To nás ale v tomhle případě opravdu nezajímá, my totiž měníme převod až za klikou a s hodnotama na klice jako takové nic neuděláme, to je dané konstrukcí motoru. Takže dejme tomu že na klice máme k dispozici nějaké otáčky, moment a tim pádem motor produkuje určitý výkon. S výkonem nic nenaděláme, to je prostě práce za čas. Co ale měnit můžeme pomocí převodů, to je točivý moment a otáčky, opět zdůrazňuji - né na klice, s těma prostě nehneme. Nicméně...pomocí menšího primárního kolečka získáme na hlavní hřídeli převodovky vyšší točivý moment za cenu nižších otáček hlavní hřídele převodovky. Když použijeme větší primární kolečko, tak se nám bude sice hlavní hřídel otáčet rychleji, ale za tu cenu, že na ni bude působit menší otáčivý moment. Je to uplně to samé jako jízda na kole s přehazovačkou, prostě vhodně volíme poměr mezi otáčkama a točivým momentem...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 20:28
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
výkon a točivý moment se až na výjímky udavají na klice, to je totiž hodnota co nás zajímá. Dám příklad, když budu měřit motor na brzdě s ruzným primárem, tak výkon i krouťák bude vždy stejnej.
 
 
Datum: 30. srpna 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě možná jedna rada pro lepší pochopení situace. Nezaměřuj se na výkon, otáčky a moment na výstupu z motoru, ale na vstupu do převodovky. To je totiž to, co nás při změně primárního převodu zajímá...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 15:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tome jdeš na to dobře, výkon je skutečně funkcí točivého momentu a otáček. A to je právě ono. Ty změníš převodový poměr, čímž se změní točivý moment, a nepřímo úměrně tomu se změní otáčky. Výkon motoru jako takový je stále stejný a převodovka ho nemůže zvýšit ani snížit, vyjma ztrát vzniklých třením. Ale točivý moment naopak převodovka měnit může, to je totiž její základní funkce...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 15:13
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
kolecko ®: jak to může změnit točivý moment a výkon ne? výkon je přeci přepočet krouťáku a otáček. Nejsem odborním, ale troufnu si tvrdit, že to změní jen převodový poměr a s výkonem a kroutícím momentem motoru to nic neudělá
 
 
Datum: 30. srpna 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože mi v krosu potřebuje co nejvetší akceleraci a využitelnost všech kvaltů a 14 primárem toho nedosáhneš
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, něco to skutečně změní...to co to změní se nazývá točivý(krouticí) moment. Výkon je však určen "motorem", né převodovkou...Zjednodušeně...jestliže má fichtl výkon 3,5k, tak po montáži jiného převodu bude mít stále 3,5k...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:40
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
něják sem vás nepochopil proč si to teda dávaj všichni do upravenejch fichtlu někde jsem četl .že to jde rychlejc do otáček a je to do síly ...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tunere, zřejmě sis nedočetl muj příspěvek do konce...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 10:21
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel14642    
Kolečko, 9z primární pastorek výkon snižuje vzhledem k malému počtu zubů a zvýšení mechanických ztrát v řetězovém převodu!
 
 
Datum: 30. srpna 2013 10:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Primár v žádném případě výkon neovlivňuje. Když samozřejmě pomineme ztrátu v řádu jednotek procent, kterou má ale defakto každý převod...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 9:35
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel10446    
Zdravim, nevíte, zda je ve výfuku jawa dandy 50 vata? nebo jestli tam není a můžu ho tedy normálně vypálit? Jinak bych ho musel rozříznout, jak myslíte že je to nejlepší rozříznout, máte někdo nějaké zkušenosti/foto? Díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 9:34
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vata tam určitě není, já jsem ho už vypaloval, dandyna je na ten výfuk hodně háklivá tak je lepší si tu zadní část rozřezat a potom to vyčistit a zpátky přidělat třeba nýtkama pro časté čistění
 
 
Datum: 30. srpna 2013 9:34
 
 
 
 
Jméno: misak      IP: uživatel15378    
Čau draci nevíte někdo kde by se nechala sehnat kulisa řazení na ČZ 175/477 protože jí nikde na netu nemají. díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: Adiz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, chtěl jsem se zeptat z čeho by se dalo použít uzamykatelný víčko pro nádrž na ČZ 175/477. Dík ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: láda      IP: uživatel11657    
Ahoj, prosím o radu. Proč mi pionýr špatně startuje ? když je studenej musím ho držet ve větších otáčkách a jakoby vynechává (když vynechá tak chcípne). Jak se zahřeje jede moc pěkně, volnoběh drží a za plynem jde parádně ale jak ho chcípnu, nastartuju ho jedině na rozlačení tak po 10m. Děkuji za nápady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Nastav si odtrh a vyčisti zapalování , nebo si vyčisti karbec a zvedni jehlu o jeden zařez a musí jezdit :-)
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: Babetak      IP: uživatel12231    
Ahoj mám možnost koupit babetu typ s nakopávačkou bez šlapaček s kartičkou . motor je mrtvej prej žere olej newsaje benzín a sou prý rejhy ve válci a kostrou taky nic moc povolení vyplety vymlácení ložiska prostě vrak . mám v plánu si jí zrenovovat mám nějake díly . a má utrženej šroub od vačky v klice jak to co nejlíp vyndat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 23:02
 
 
 
 
Jméno: Babetak      IP: uživatel12231    
tak jediní co tam je noví spojky ale komplet prochcaní olejem takže odmastění . prej to startoval vrtačkou asi expert :-) to ten šroubek nemuže vydržet asi jí koupím a uvidím co dál . na tu renovaci se celkem teším snad se vše povede všem moc děkuju .
 
 
Datum: 29. srpna 2013 23:02
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
200 bych za to dal možná ani to ne jestli to potřebuje kompletní repasi tak se ještě plácneš přes kapsu
 
 
Datum: 29. srpna 2013 22:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16045    
pulka věcí co píšeš že je robytých tam nejni.. 1500 ta zmrd..klika ....jeprušvih za 2000...1000 díly a 5 hodin prace.... já bych sehnal spíš zachovalou klidně za 5000 a se šlapkama ..tomudle navařit spojku na pevko a jezdit s tim do hospody.....
 
 
Datum: 29. srpna 2013 22:47
 
 
 
 
Jméno: Babetak      IP: uživatel12231    
kolik byjste za to dali nejvíc ?
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, žádám si vašich rad. Mám doma nějaký věci, který bych potřeboval ocenit. Prosím, na kolik byste si toho cenily v korunkách? Karburátor na stadiona je po repasi, s novým šoupátkem a plovákem. Zapalování je z 05ky, vyčištěné, vinutí v naprostém pořádku, nový kondík, nové kladívko. Moc díky za názor. http://prasiq.rajce.idnes.cz/Vecicky/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: Adiz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řekl bych že za to zapalko bys mohl dostat aji kolem 1000 Kč.. Ale záleží komu bys to prodával.. Kdybych to sháněl tak za 700-800 v cajku :-D
 
 
Datum: 29. srpna 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: jawa_21      IP: uživatel6152    
Ahoj Draci, spojku jsem měnil jak jste mi poradili, ale stále nemohu vyřadit, nemohu najít neutrál. Předem dík za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: jawa_21      IP: uživatel6152    
jj to jde, motor jsem nepůlil, je možné že by to přeskočilo samo ?
 
 
Datum: 29. srpna 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16044    
A jedničku,dvojku,trojku to řadí ? není přesazenej řadící automat nahoře v tisícihranu ?
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: jawa_21      IP: uživatel6152    
nejde
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16043    
a bez nastartování ti tam zařadit jde? ...skus nastavit spojku šroubkem aby klouzala a po častech se vracet
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: julecek      IP: uživatel15981    
Fichtl se postavil na hlavu! Když chci vyjet kopec, přirozeně začnu "přidávat plyn" a zahltí se---> musím jet na půl plynu, taže mě to uveze jenom na jedničku. Závadu nejde odstranit téměř ničím- jakékoliv seřízení karburátoru( nebo výměna), zapalování... jede jen když sundám kompletně filtr- ale bez filtru jezdit nemůžu, to je risk... filtr vypadá takto: na gumovou hadici na mustanga je napasovaná klasická vložka na Pionýra- čistá, nová- logicky to musí sát lépe než orig. bakelit. airbox--- a i přesto to nestačí??? spotovní filtry z číny jsou zlo, to nemá cenu utrácet- nebo snad by se mi to vyplatilo? Nějaké zkušenosti? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2013 12:52
 
 
 
 
Jméno: julecek      IP: uživatel15981    
A právě pro ten případ, kdy ani s airboxem to nechodí, je tam nejlepší dát klasické sluníčko s pilinami- potíž je v tom, že sluníček s průměrem odpovídajícím karburátoru na j 20-23 je strašně málo a nikdo ho neprodá:-)
 
 
Datum: 31. srpna 2013 12:52
 
 
 
 
Jméno: lukis      IP: uživatel12231    
airbox nasazen jelo to líp ale furt tam lehký přidušení bylo . po krátce projíždce my začali z ničeho nic padat kvalt 3 . tak se asi vratim k Babetě :-) a mojí MZ 150 tam tohle neřeším :-) tak hodně zdaru
 
 
Datum: 30. srpna 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: julecek      E-mail:      IP: uživatel15981    
Takže se to nezlepšilo, tohle řešení s izolepou nikam nevede. Budu vděčný každému, kdo by mi mohl jeden použitelný airbox prodat. Děkuji
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:34
 
 
 
 
Jméno: julecek      IP: uživatel15981    
já si stím pohraju, vezmu izolepu a zkusím vyrobit ten odpor uměle olepením okolo vložky.. třeba se to zlepší...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 10:10
 
 
 
 
Jméno: lukis      IP: uživatel12231    
prohrabu nahradní díly mám 2 bedny :-) tak uvidím snad najdu kdyžtak dám vědět co a jak tak zatím a hodně zdaru .
 
 
Datum: 29. srpna 2013 22:54
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj na fichtl karbec leda originál filtr jinak to nebude správně fungovat
 
 
Datum: 29. srpna 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: julecek      IP: uživatel15981    
Shrek: výfuk je kompletně vyčištěný. A zápalko kondice 100%. Jinak v klidu, Lukis má stejný problém, takže to evidentně není náhoda. Buď seženu sluníčko, nebo origo airbox, a mělo by se to zlepšit. Tak jak to bylo původně vymyšlený, by to mělo fungovat bez problémů. Akorát škoda, že se to dneska tak špatně shání....
 
 
Datum: 29. srpna 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: lukis      IP: uživatel12231    
Ahoj mám stejní problém motor má kompresi hezkou to všechno předstih dobrej . ale furt mi to fluše benzín airbox na fichtlu nebyl byla tam hadice napíchla do vložky z filtru a ta černá schránka tam nebyla asi předchozí majitel :-( taky se dusí vše vyčišteno . co stím skusit sehnat airbox ? a pohrát si s ucpávkama na něm ?
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:34
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to že to fluše benzín ven může způsobovat chybějící odpor sání, kterého docílíš airboxem, btw: nemáš ucpanej výfuk že se ti to dusí?
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: julecek      IP: uživatel15981    
Dobrá, děkuji za rady, seženu originální airbox. (Ten starý tam nemůžu dát, jelikož spodní trubice co přisedá na karburátor je prasklá a saje falešný vzduch- asi dědictví po předchozím majiteli...kdyby byl ok, už tam dávno je) To ale pořád nevyřeší tu skutečnost, že karbec zepředu ze sání fouká benzín. Kamarád má na j21 místo airboxu orig. pasující sluníčko- a to má na spodu dírku, kterou ten vyfouklý benzin může odkapat. V airboxu žádná dírka není, pak se to vrací a zalejvá to trysky. Z tohoto pohledu bylo lepší to sluníčko. PS: guferama to není:-)
 
 
Datum: 29. srpna 2013 19:50
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel7552    
Bacha, na airbox je fichtl opravdu velmi citlivej! Dej ho do origo stavu včetně origo manžety a pak si pohraj s dírama na airboxu (přidat, ubrat) a musí to jet!
 
 
Datum: 29. srpna 2013 18:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam airbox tak jak má být...
 
 
Datum: 29. srpna 2013 18:29
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
a co gufero pod zapalkem anebo pod primarem? mrkni na ně :-) viděl bych problém v tomto, jinak měl sem ten samy problém
 
 
Datum: 29. srpna 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takovou tu krabičku černou plastovou a to že tam bude víc vzduchu nezmanená lepší přísun vzduchu do motoru
 
 
Datum: 29. srpna 2013 16:16
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam filtr originál a pojede to dobře
 
 
Datum: 29. srpna 2013 16:15
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel13644    
A z jakýho důvodu tam nemáš airbox ? .. Myslíš, že to jako konstruktéři vymysleli špatně a když se jako sundá, tak se to začne stavět na zadní, protože to bude mít lepší přísun vzduchu ? .. Šel bych právě po tom boxu ..
 
 
Datum: 29. srpna 2013 15:55
 
 
 
 
Jméno: julecek      IP: uživatel15981    
to by bylo prosté řešení, ale věnuju se tomu asi dva tři dny a celá palivová soustava je vyčištěná a benzin dotéká krásně. Též hladina plovákovky je all right. Spíš potřebuju vědět, jestli to může být v délce filtru( hadice na Mustanga) Je to ale velmi záhadné, když to na jinejch motorkách funguje v pohodě...
 
 
Datum: 29. srpna 2013 15:42
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16041    
nejspíš ti nedotéká benzín do karburátoru
 
 
Datum: 29. srpna 2013 15:36
 
 
 
 
Jméno: jakub 36      IP: uživatel16040    
čau mám babettu koupil jsem nové obložení a chci se zeptat jestli by nepomohlo do něj vypilovat zářezy kvůli lepšímu brždění dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
Pro lepší účinek se zmenšuje plocha ÚBĚŽNÉ čelisti.
 
 
Datum: 08. září 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se naklepává do úchytů motoru na karterech. Do předního a do spodního zadního. Funguje to jako středící pouzdro...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:56
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a eště bych se chtěl zeptat k čemu je toto ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vodici_pouzdro_karteru_parez.html
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:50
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No já gdyž sem neco dělal s brzdama, tak sem ubral obložení na úběžnej čelisti. A tam to určitě pomohlo k lepšímu brždění v jízdě dopředu! Toš tak.
 
 
Datum: 29. srpna 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud nastavíš brzdný systém správně, nebude taková úprava třeba. Bude jen kontraproduktivní. Jinak úprava paken se dělá jinak... odebírá se určité množství pakny na její náběhové straně...
 
 
Datum: 29. srpna 2013 18:57
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

   

 

   

       





 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.04.2014 21:34:35 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu