slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 

Stalo se to nejhorší co se mohlo stát :-( sesa šel k doktorovy s tím že má po bodnutí nějaké havěti alergickou reakci na lokti a skoro mě vypadly oči, jak mi doktorka říkala co vše nemůžu:: balit zásilky,řídit fáro a nic zvedat. A na otázku co můžu, sem málem dostal tik do oka, že odpočívat a za 14 dnů můžu sundat monstroozní dlahu,,,Draci, fakt nemůžu pracovat (balit a odesílat zásilky) možná něco dokážu hodit do obálky ale toho musí byt tolik jako prstu na jedné ruce a  dlouhá čekačka. Jednak to bolí jak s toho loktu něco vysáli a pak ta dlaha je leda tak dobra na simulování,, já se jdu léčit tvrdě z workoholizmu :-( a jak budu v cajku, tak tuhle hlášku zruší,,,,jinak to má aspoň výhodu že má pravačka je v cajku a že konečně budu mít čas na Malého sesu a šešu a konečně budou novinky
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:






























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel15295    
zdar draci na mojem fichtlu mám sníženou hlavu a jede to o hodně líp než origo ale kamarád si nechal hlavu taky snížit a jedemu to ještě huř než předtím jakto? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2013 0:29
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to víc než možný. Stačí mít jen blbě nastavený předstih a nemusí na tom být vůbec nic přehřáté
 
 
Datum: 10. září 2013 0:29
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
standa: proč to není možný? Přehřeješ svíčku a od ní se bude směs zapalovat i po vypnutí zapalování, už se mi to stalo
 
 
Datum: 08. září 2013 12:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Na fichtlu samozápaly? Cože ? Na fichtlu je možný všechno,ale samozápaly rozhodně ne,fyzikálně to není možné. K dotazu - kamarád má možná motor v lepším stavu a nastavenej,v pořádku.....bejvá to tak ....
 
 
Datum: 06. září 2013 14:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16063    
mě zkušenost naučila že fík má nic moc chlazení a je cytlivej na samozapaly od ostrých hran ve spalováku a např blbeho těsnění pod hlavou ...proto se podle mě žadne těsnění nemontovalo ....a vymysleli ho až naši polští bratři ... prostě bych řádně srazil všechny hrany po obrábění a vyzkoušel to krajně mu tu hlavu seřízli moc a nezbyde než jí vypodložit 1 čí více těsněnímy chce to prostě nakoupit a zkoušet jak se to bude chovat každý motr je original....
 
 
Datum: 05. září 2013 19:04
 
 
 
 
Jméno: mmm      IP: uživatel15205    
důvodů je mnoho , jeden z tech duvodu muze byt teplota= nastavení karburatoru
 
 
Datum: 05. září 2013 13:58
 
 
 
 
Jméno: becvi39 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau bejci potřebuju poradit fichtl chytí na první šlapnutí ale jakmile dám rychlost zdechne nvm co s tim (spojka funguje ) dík za odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2013 14:55
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau, abys neměl slepenou spojku. Jinak jak píše provaz.
 
 
Datum: 05. září 2013 14:55
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
předstih je zřejmě příliš velký... příliš bohatá směs..
 
 
Datum: 05. září 2013 12:29
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a turovat bez kvaltu to jde? a když to roztlačiš, tak to jede? jestli jo, tak asi ta spojka nefunguje jak má- poptřípadě máš opravdu nízky volnoběh...
 
 
Datum: 05. září 2013 11:48
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Doporučuju vyčistit karbec hlavně trysky a zkontrolovat jestli ti do karburatoru teče benzin. Popřípadně vičistit výfuk ale to by musel bejt hodně ucpanej.
 
 
Datum: 04. září 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: Olda      E-mail:      IP: uživatel16059    
Nazdar draci:-) Jsem začínající djak.Dostal jsem od dědy jawu 555 která má palivovou nádrž z Maneta a karburátor z Mustanga u kterého schází vzduchový filtr.Ten orig.se tam nikam nevejde a ani by nebyl vzhledný.Je nějaká alternativa třeba viz. např. zatracovaný přímý filtr?Nebo je nějaká jiná možnost vzd.filtru z jiného karburátoru? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2013 13:08
 
 
 
 
Jméno: Olda      E-mail:      IP: uživatel16059    
Díky djaci :-) motor je poskládaný co kde můj o dost starší bratr našel hlavní část je 555 jen píst, válec a hlava je Mustoš proto ten karbec.Ještě jednou díky DJACI DOBJEJ LET :-))
 
 
Datum: 05. září 2013 13:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16061    
jj dej spojtovní ona ani ta dratěnka v origoši nejni žadne terno zaplat panbuh pařes něco skousne a dokáže jezdit i s hodně vylagrovaným motorem.....
 
 
Datum: 04. září 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16057    
Jasný,když neni nazbyt tak přímej,asi spíš ten zakrytovanej. Nezapomeň doladit bohatost směsi vhodnou tryskou. Nevím co v tom máš za motor a tak ani nemužu bejt konkrétnější.
 
 
Datum: 04. září 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel694    
Zdarec mám čz 125-476 když je nabitá baterie tak zůstavá sepnuté relé musím vytáhnou pojistku aby se to rozeplo. mám relé na dynamu. nedobíjí. když sundám kryt tak vidím jak se relé sepíná a rozepína rychle za sebou jakoby to cvakalo. nemáte nějaké řešení nebo návod na opravu? nechci kupovat nové dynamo :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No já bych skusil jemně dotahovat matičku na tom péru co odtláčí kotvu. Nebo kotva odtláčí to péro s kontaktama. Připadá mě, že Ti to málo dobíjí podle toho cvakání relé. Toš tak.
 
 
Datum: 05. září 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
zkus tohle: několikrát za sebou rychle stiskni kotvu relé - nabudíš dynamo na správnou polaritu s baterií. jinak opravit relé. Napiš mi: martin.miarka@c-box.cz
 
 
Datum: 04. září 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Zdarec, mám dotaz na Sesu. Pasují do starého výfuku ČSSR misky z tohodle nového? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_mustang_slovensko.html A daly by se koupit zvlášť přepážky? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha tohle nikdo neresil,,, koupit se to da ale je to draha sranda
 
 
Datum: 04. září 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci, máte v přepínači světel nějakou pružinku ? myslím tam v tom kousku plastu jak se s tím hýbe že mi stoho vylítl takovej plíšek s kouskem dutý tičky předem díky je to jawa 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2013 21:38
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Tá tenká je tam kvúli aretaci přepínače, ale bez ní to ide zasej lehko přepínat. Toš tak.
 
 
Datum: 05. září 2013 21:38
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo děkuju dal jsem tam jenom jednu z propisky a funguje to OK
 
 
Datum: 05. září 2013 14:01
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Na tú tenkú sem si spoměl, aš sem to odeslal.
 
 
Datum: 04. září 2013 19:18
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já tam mám jen jednu. :-]
 
 
Datum: 04. září 2013 19:15
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj mikys! Já mám, ta pružinka tlačí na ten plíšek. Možná by tam šla použít skrácená z propisky.Toš tak.
 
 
Datum: 04. září 2013 19:14
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pružinky sou tam dvě jedna větší pod ní plíšek a uprostřed ty větší pružinky je malá tyčka a v ní malá pružinka
 
 
Datum: 04. září 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, není tu nějakej drak z Telče, který nezná někoho, kdo svařuje hliník? Praskla mi přepážka u zápalka, tak potřebuju opravit. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky díky, škoda že to není konkrétnější, ale i tak mi to snad pomuže
 
 
Datum: 04. září 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: pincek21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draku, myslím že to dělá nějakej pán v Horních Dubenkách, ten ještě má nějaké díly a dělá výbrusy. Ale jméno nwm, jestli ti to pomůže :-) .
 
 
Datum: 04. září 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau, když jsem vlastnil V3S za komanča tak ojnice udělala díru v bloku a tak mě to zavařili na elektrárně v Dukovanech, ale to byla litina. To by ses musel poptat jestli tam od Vás někdo dělá. Jenže tenkrát to šlo domluvit. Jak padl režim vše se zpřísnilo ale zkuz to.
 
 
Datum: 04. září 2013 17:23
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jestly ti to ruplo mezi řetězem a zapalováním tak sem někde viděl že tam někdo dával přišrouboval plech
 
 
Datum: 04. září 2013 16:32
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar hele já Jsem z Rácova ale nevím a taky bych potřeboval poradit protže mi na pařezovy praskl držák stojanu.
 
 
Datum: 04. září 2013 14:35
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Zdar draci, nevíte kde sehnat 70 ccm kit na pionýra? já vím pouze o 60 ccm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2013 20:04
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klasická cesta jak zvýšit objem na 70ccm spočívá v úpravě, kterou tu popsal marquee... to je dalo by se říct základní.
 
 
Datum: 04. září 2013 20:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
 
 
Datum: 04. září 2013 16:07
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14642    
Udělat 70ccm z fichtla je úplně stejný jako z mopedu, babetty a podobných motorů. Jsou lidi co to dělají a problém to pro ně rozhodně není. Takže asi tak!
 
 
Datum: 04. září 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16056    
znamej má na spodku pioníra navařený přiruby a válec z 80 asi kavy vodníka ...jede to hrozně ale po pravdě se s tim i jezdí hrozně pokud maš možnost svařování hliníku žadnej problem ale tvl žže si nekou píš jukinu..ptz ta jede o dost rozuměji
 
 
Datum: 04. září 2013 13:19
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
přesně, 70ccm jde udělat, ale z válce na 555 a není to ale jen válec, můsí se udělat víc věcí, nebo si nechat vyrobit speciální vložku a převrtat válec z 05/20/21/23, nic méně úprava karterů a dalších věcí tě nemine...... všechno jde, ale......
 
 
Datum: 04. září 2013 13:02
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Líbí se mi představa ,,tunerů,, kteří si myslí že koupí kit, namontujou a pojedou 120 :-D :-D
 
 
Datum: 04. září 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
A ty jsi viděl prodávat kit 60ccm? A kde prosím tě??
 
 
Datum: 04. září 2013 12:39
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
nazdárek chlapi, měl bych dotaz sice je ohledně auta ale snad mi někdo dobře poradí, protože vim že je tu spousta zkušenejch opravářů. Teď k věci - mám Peugeota 406 sedan, a problém je ten že když úplně vypnu a vytáhnu klíček ze zapalování stále mi svítí kontrolka baterie(jako když je klíček v první poloze, ale klíček tam neni) s tou kontrolkou mi svítí i podsvícení stahování okýnek, tudíž mi to vybíjí baterii, a já se chci zeptat jestli že když tam dám odpojovač baterie, nebude to vadit imobolizéru? jde mi o to aby se nevymazala nějaká paměť a já pak mohl nastartovat, nebo má imobilizer svoji pameť funkční i bez baterie? má s tím prosím někdo nějaké skušenosti, a nebo s něčim podobnym? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2013 15:36
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
já to právě taky typuju na tu spínačku, ale známej řikal že by to mohlo bejt i to relátko, ale je pravdy že to teď tejden nedělalo, a pak začlo, takže asi někde spečenej kontakt, kterej se občas uvolní a pak to zas chvilku dělá to co má - je to vyplý úplně, ale jinak zatim dík za rady
 
 
Datum: 04. září 2013 15:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16057    
Souhlas,spínačka či relátko...možná jen uklepanej kabel... První bych okouk spínačku...
 
 
Datum: 04. září 2013 15:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Přesně spínačka v pr... nebo ti zůstává vyset relátko, ale ta spínačka je víc pravděpodobná. Jinak 406ka usíná několik minut, ale kontrolka a podsvícení by svítit nemělo.
 
 
Datum: 04. září 2013 6:37
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spínací skřínka?
 
 
Datum: 04. září 2013 0:10
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel13503    
Ahoj, hledal jsem si informace, kdy se smí pouštět oranžový maják, je to trochu zcestné (články, poradny), všude říkají něco trochu jiného. Obecně vzato platí, že za jízdy pokud ohrožuješ provoz, ale když stojíš tak by se to mělo rovnat výstražným blinkrům ne? Tedy pokud mám na voze legálně umístěný oranžový maják a přijedu k nehodě, tak ho můžu na stojícím vozidle spustit? Stejně tak případ 2. přijíždím ke koloně, spouštím výstražné blinkry, tady by se taky dal použít, nebo ne? A 3. případ vlečení nepojízdného vozu, někdy si řidiči pouští blinkry, ale to mate při odbočování a při vlečení může být nad běžnou míru ohrožena bezpečnost provozu ne? Děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2013 7:44
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Ahoj, tak jsem zapátral do paměti. Tak modrý maják musí povolit Ministerstvo dopravy!!!!!!!!!! Oranžový maják a nápisy Pohotovost může mít kdokoli. Stavební stroje, Bezpečnostní agentury, Čistící vozy,Doprovodná vozidla a jiní. Použití: pokud by jízdou nebo prac. činností vozidlo ohrožovalo ostatní řidiče. KDYŽ tě chytne policie záleží jen na jejich uvážení zda byl maják použit oprávněně nebo nikoli. Buď dají pokutu a nebo nedají. Nedávej maják na pevno, ale na magnet. Ale vím o případech kdy měnil kolo a dostal vlastr za maják (oranžový). Tak se měj Čus
 
 
Datum: 05. září 2013 7:44
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel13503    
Ahoj ještě doplňující otázka, je někde upraveno na která vozidla se to smí dávat, protože to má kde kdo : Nehodová služba, Bezpečnostní služba, atd. Našel jsem něco na diskuzi o stav. strojích http://www.bagermajster.sk/forum/stavebni_stroje/oranzovy_majak/(offset)/20 asi 7. od hora , ale když jsem hledal ten § 24 tak je tam "otáčení a couvání", nicméně v § 42 je uvedeno kdy, ale ne na která vozidla. Znamená to, že je to ze staré vyhlášky a teď už může mít maják každý??
 
 
Datum: 04. září 2013 11:19
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau tahal jsem nadrozměry takže jsem používal majáky, ale od určitého roku můžeš používat majáky pouze po školení a máš průkaz. Při používání majáků bez tohoto osvědčení hrozí dosti nepříjemná pokuta. Každý řidič u hasičů nebo který jezdí s majáky ti to vysvětlí. Já jsem skončil na mražáku tak už jsem se o to nezajímal. Tak se měj.
 
 
Datum: 04. září 2013 11:12
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel13503    
Ještě jsem tam našel, že se tak může označovat překážka, takže i místo nehody.
 
 
Datum: 03. září 2013 23:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
§ 42 (1) Řidič vozidla vybaveného zvláštním výstražným světlem oranžové barvy2) smí tohoto světla užívat jen tehdy, mohla-li by být jeho jízdou nebo pracovní činností ohrožena bezpečnost provozu na pozemních komunikacích. Jestliže to vyžaduje pracovní činnost tohoto vozidla, není jeho řidič povinen dodržovat ustanovení pravidel provozu na pozemních komunikacích uvedených v § 4 písm. c), § 7 odst. 1 písm. b), § 11 odst. 2, § 12 odst. 1, 2 a 4, § 13, § 14 odst. 1 a 2, § 18 odst. 2 písm. b), § 22 odst. 3, § 24 odst. 4 písm. a), c), d), e), f) a g), § 25 odst. 1, 2 a 3, § 26 odst. 3, § 27, § 28 odst. 2, § 30, 36, 37 a § 39 odst. 4 a 5; je však povinen dbát zvýšené opatrnosti, aby neohrozil bezpečnost provozu na pozemních komunikacích.
 
 
Datum: 03. září 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady jde spíš asi o to že ten maják by měl upozorňovat na něco co nikdo v běžnym provozu moc neočekává - kombajn, bagr, nadměrný náklad, dlouhý náklad (kamion s dřevem) a tak podobně teda muj názor
 
 
Datum: 03. září 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pokud ohrožuješ bezpečnost provozu i když stojíš, neviděl bych problém v zapnutých majácích, při nebezpečnym zpomalení bych radši zůstal u výstražnejch, je to zažitý a při vlečení se nesměj používat výstražný světla, ale vhodně umístit na vlečený vozidlo trojuhelník (třeba za zadní sklo)
 
 
Datum: 03. září 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: navrc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mam dotaz mám stadion s22 po nastartování a držení na půl plynu drží a po ubrání a znovu a znovu přidám tak chcípne nevím čim to může být díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Moc bohatá směs :-)
 
 
Datum: 03. září 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau, zajímalo by mě spíš jen tak ze zajímavosti kvůli čemu má jawa 250/592 výkon 12koní a jawa 250/559 má 14koní a přitom jsem četl že na motocykl j592 byl montován stejný motor jako na j559 beze změn tak mě vrtá hlavou jak může mít o 2koně nižší výkon Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 7:08
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
Byla tam pouzita trochec jina hlava tzv jine spalovani v hlave
 
 
Datum: 13. září 2013 7:08
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim co přesně je u 592 za změny ale už několikrát jsem četl dokonce slyšel od celkem zkušených jawařů že jawy 592 musely splnovat nějaké hlukové normy... proto byly provedeny nějaké změny ve výfuku a v airboxu. Nebo něco ve stylu clony v sání u jawy 638. To bohužel nevim
 
 
Datum: 10. září 2013 0:36
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano norma SAE měří výkon bez příslušensrví které odebírá výkon.Ale zrovna u javy 250?dvoutakt bez výfuku a filtru?Spíše bych se přikláněl k variantě Bakounově a čezetákově.
 
 
Datum: 04. září 2013 0:15
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Rozdíly v sání, ve výfuku + otryskování...
 
 
Datum: 03. září 2013 22:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15849    
je to jen papírově jedna norma sae měřila výkon motru bez příslušenstvý airboxu a výfuku a druhá novější už s příslušenstvým logicky se to projevilo u stejneho motoru jinak ..motory stejné jen výrobce si upravil papíry
 
 
Datum: 03. září 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pravděpodobně to bude tak jako u čz rozdíl v tom kde sa výkon měří.... na klice je výkon vyžší než na zadním kole
 
 
Datum: 03. září 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel15467    
nevíte někdo kolik cca stojí pojistka na simsona a jestli de v TP změnit barva, kde to udělají a kolik to stojí ? díky ! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak, nádrž snad přežijou ne? jinak tu červenou na celý motce až po změně v TP, jinak bys asi neprošel.
 
 
Datum: 03. září 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel15467    
asi blbá otázka ale mam simsona v papírech bílýho ale má fialovou nádrz chtěl bych ho na červenno a chci udělat stk tak se ptám jestli projdu stk s tou fialovou nebo jestli projdu když bude červenej nebo to mam stříkat až budu tu barvu mít změnenou atd
 
 
Datum: 03. září 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
pojistka 0-300 změna barvy jak bylo řečeno 50,-
 
 
Datum: 03. září 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pojistka - jak si to zařídíš, barva - cca 50kč? (jak kde)
 
 
Datum: 03. září 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel14936    
Ahoj mam takovej problém dostal jsem od kamoša mustanga už funguje ale nastartuju ho volnoběh drží a když chci přidat plyn tak to začne od šoupěte zvláštně chrčet a prskat s tamo benzín takže vubec nepřidám plyn (nedostanu to do otáček) mam 2 karburátory a zajimavé že mě to dělá na oba prosíííííííííííííííííííííím poraďte čím by to asi mohlo byt pište co vas napada už si fakt nevim rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zkusil bych si pohrát s jehlou protože mě připadá že maš moc botou směs.
 
 
Datum: 04. září 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zkusil bych si pohrát s jehlou protože mě připadá že maš moc botou směs.
 
 
Datum: 04. září 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
skus toho fichtla naklonit na pravou stranu ( na stranu kde je plováková komora) tím trošku ochudíš směs a měl by ti jít do otáček, nebo skus dát jinou svíčku :-)
 
 
Datum: 03. září 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel14936    
myslíš že by to mohlo být tím? zapalování jsem seřizoval kondenzátor nevim jak poznám jestli funguje?
 
 
Datum: 03. září 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co zapalování, kondenzátor?
 
 
Datum: 03. září 2013 19:27
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
čau draci dostal sem od kámoša kivku čz 175 sport ale poslední ta trobková a na jedné straně neni pouzdro a na druhé je nějaké jedno pouzdro a vtom druhé a ne pocho pil sem cotam teda koupit za pouzdara jedno je jako pouzdro a to druhý je jen taková bronzová trubička jestly bystemně poradili cože mé teda koupit aby byla komplet idruhá strana odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16063    
ne nesnese to měd sotva bronz ...proto to dělali ze železa... a litina je samomazná
 
 
Datum: 05. září 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
myslíš že to futro by mohlo bejt ze silonu
 
 
Datum: 05. září 2013 19:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15849    
prostě tam místo litinovýho futra někdo nabušil futro bronzový....indové běžně nabízí čepy s měděný mi futry ale raděj si nějakou stovku připlat a sežen čep litinový futra a výstužník
 
 
Datum: 03. září 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
čau, chtěl by se zeptat motorkářů elektrykářů. šlo by tohle něak přědělat na 12V, jestli by nevadilo dát rezistor ne přívoní drát? popřípadě jaký tam dát? http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-indikator-napeti-batest.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2013 12:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16064    
proč tam prostě nedáš upravený palivoměr ze 120 škodovky...to je vlastně volmetr jan si v něm musíš vyměnit stupnici z odkazu je to určo snažsí než pracně vyrabět takovoudle vraždu... ale když se nudíš..odkaz je tu ten budík ti bude makat vjakekoliv soustavě s 12 voltama jakekoliv auto či novější motorka http://www.skoda110r.cz/article.php?id=182
 
 
Datum: 06. září 2013 12:53
 
 
 
 
Jméno: maabo      IP: uživatel15774    
koupil jsem si u autokelly tester na 6 diod (3x alternátor cca 13-15V + 3x bat. cca 10-13V) stál asi tak 200 - 300 kč. Než bych se s tím pájel nebo upravoval schémata, za tu cenu.... jen pro provoz na moto jsem uřízl tu 12 zástrčku, připájel drátky a utěsnil silikonem. Jinak pokud se s tím chceš pájet, tak podle mě stačí vyměnit zdroj referenčního napětí s vývody A,C,R v pouzdru TO92 který není označen (???) za 2násobnou hodnotu ostatní součástky by pak měly zůstat beze změn nebo by šly taky jenom upravit poměry v odporových děličích (15,18,27k) ale k tomu by bylo potřeba víc informací (tzn jaké jsou napěťové úrovně při kterých se jedn. ledky mají rozsvěcet a jakou hodnotu má zdroj referenčního napětí resp o jaký typ se jedná)
 
 
Datum: 04. září 2013 12:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
toto samé mám ve škodovce na 12v
 
 
Datum: 03. září 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
jako elektrikář ti radím - sežeň si tester na 12 V
 
 
Datum: 03. září 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel289    
zdar přemejšlel sem jeslti by šlo tohle zapalko udělat tak že by se spojili 3 patnáctiwatový cívky tak jako je to u 30 W zapalka + zapalovací cívku šlo by to? on píše že ne ale proč by to nemělo jít že by to nemělo dost štávy aby to uživilo všechny cívky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2013 7:04
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Nejsou ve fázi... musely by cívky být po 120° když jsou v rotoru 3 magnetické póly. A to vzhledem ke tvaru prostoru zapalování není možné (nemýlím-li se) a znamenalo by to vyrobit úplně nový stator. Ale když nějakým jiným způsobem spojíš elektricky všechny tři póly, největším problémem se pak stane spotřeba indukční cívky. Když je totiž zapojená na svůj samostatný pól, tak jí drží na uzdě proud který je zapalovací pól schopen dodat Jakmile ale indukční cívku "pustíš" do společného elektrického obvodu utrhne se její spotřeba ze řetězu a nezbyde ti dost proudu pro ostatní spotřebiče. Dalším problémem je kolísání palubního napětí, takže se bez stabilizace neobejdeš.
 
 
Datum: 04. září 2013 7:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zmiňuje se o tom v diskuzi...
 
 
Datum: 03. září 2013 18:14
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel289    
http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-ctyrpolove-ctyrcivkove-zapalovani-magneto-pionyr.html
 
 
Datum: 03. září 2013 18:06
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, má někdo bližší zkušenosti s touhle úpravou? http://kordinaz.webgarden.cz/rubriky/fichtl-to-je-stroj/jak-upravit-motor/spojkovy-kos odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2013 8:12
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je celkem jedno kolikátky... prostě přiměřeně... hlavní je jejich dýlka! Aby nedřeli o karter a to právě nevim kolik je max
 
 
Datum: 06. září 2013 8:12
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
kámo dals to sem v cas protože mám koš kteremu chybí tycinka a byl připraven na vyhození.a toto vypadá ze to bude good takze si to tam dám ale nevsiml jsem si ze by tam psal kolikátky srubky a jak dlouhe.
 
 
Datum: 05. září 2013 17:26
 
 
 
 
Jméno: Klezlik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevíte jaký je přesný rozměr kroužku ve spoji kolene a laufu výfuku u 350/640? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: zeryk007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, mám otázku, babeta nemá nic ve stylu SPZ, povinné STK a podobně že ? Přemýšlel jsem, že bych si na zimu koupil nějkou babetu a přestavěl ji, a jestli bych na ni mohl tedy bez postihu jezdit po cestách. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2013 15:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16057    
Jak se to vezme... U skútrů se homologovaný díly tolerujou,ale nesmíš pak s AM-kem jet na radaru v městě 90...záleží kdo tě chytne... U babety je blbý,že na origo karbec a vejfuk ji moc neupravíš aniž by to bylo vidět...u fichtla je to v poho...origo motor s origo komponentama 80-85km/h bez problému a navenek je to "čistý"
 
 
Datum: 04. září 2013 15:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To už je druhá věc. Babetty sice neplodléhaji pravidelné technické kontrole, to ale neznamená že si s tim můžeš dělat co chceš. Jednou to bylo nějak schváleno pro silniční provoz, a některé změny se mohou brát jako zásah do kontrukce vozidla, případně jako montáž nehomologovaných prvků. Je otázka jestli by to v reálu někdo řešil, ale v případě nehody by to mohla pojišťovna využít jako argument proč nevyplatit pojistné...
 
 
Datum: 03. září 2013 17:20
 
 
 
 
Jméno: zeryk007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A upravy teda můžu jo,ne nic hardcore, něco lehčího jen.
 
 
Datum: 03. září 2013 17:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mopedy nepodkléhají registraci, takže SPZ, TP a STK odpadá. Stačí pojistit na číslo rámu a jezdit.
 
 
Datum: 03. září 2013 16:55
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

   

 

   

       





 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 25.04.2014 9:44:58 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu