slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
Fuha draci,,, FICHTLkramek je opět v plném provozu, jsem schopny dodat sesa standart, jen ta rychlost je dost pomala a tak jedině pro draky a dračice co nikam nepospíchají. POZOR všem, pošta Začala kolabovat a tak fakt s českou poštou je třeba být trpěliví
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:




















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel15835    
Ahoj, zajímalo by mě, jaké jsou výhody a nevýhody karburátoru DellOrto na pincka oproti originálu. A jaká je spotřeba. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 0:38
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co myslíte, je lepší do motoru pionýra nalít olej PP80 nebo PP90 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 10:02
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ať drží ;-) :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2014 10:02
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já tam mám nalitý ten PP80 a budu ho měnit až bude trošku tepleji. Motor má na tento olej ujeto 3000km. /(Chorvatsko a zpět). Tak bych ho chtěl odměnit novým olejem a přemýšlím jestli nebude lepší ten PP90 Mimochodem krakene jsem včera navařil to prodloužení rámu :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2014 22:06
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
osobně bych řek že je to uplně jedno :-) já mám pp80 minerál od castrolu :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2014 22:01
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel15390    
Ahoj mam moznost koupit od kamose babetu 210 s kartickou za 1500kc v uplne rozlozenem stavu ale chtelo by to repas kliky,nevyplati se koupit cela nova? co myslite je ta cena dobra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
cena je dobrá-já jednu mám za 1800,-všse původní..............nová klika moc nestojí ale ta stará jestli má nevydřené čepy tak po opravě zpátky-------
 
 
Datum: 12. ledna 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych byl s cenou spokojený. já ji chci taky za 1500,-Kč
 
 
Datum: 11. ledna 2014 22:03
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci, měl jsem vždy rozety se dvěma ložiskama, tady od sesy jsem pořídil jednoložiskovou a k ní i čep, koupil jsem ložisko 60042rs, dal jsem ho tam, zajistil segrovkou a zjistil jsem že je od segrovky asi 1 milimetr daleko, zakže zaprví z rozety nedostatečně kouká čep a zadruhý ložisko má samozřejmě na lehký poklep možnost šoupat se dovnitř a ven, proto se chci zeptat, patří pod ložisko ještě nějaká podložka nebo to taiwanci blbě okoukali? jak řikám jednoložiskovou rozetu mám v ruce poprvé :-) dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 12:22
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=84527&act=moto-denik-detail&ddid=44682 tak, je to přesný, jestli se to vymačká vám řeknu až se to vymačká :-) snad ne
 
 
Datum: 12. ledna 2014 12:22
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel15976    
nejsem si zcela jistej, ale myslim že u jednoložiska je ještě taková pružná plechová podložka právě pod tim ložiskem.
 
 
Datum: 12. ledna 2014 12:15
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zachvíli sem dám fotky, už jsem to pospravil, osobně bych řek že dvě ložiska jsou opravdu předimenzovaný, na slimákovi bylo taky jedno a měl s nim nalítáno 40 tisíc, novou rozetu jsem koupil protože se mi líbil pozink a nechtěl jsem měnit věnec :-) , rozhodně netvrdim že ložisko navíc vadí :-), kdyby tu sesa měl na výběr tak vemu dvouložiskovou :-) proti zbytečně bytelnejm věcem nic nemám :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2014 11:21
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
no to je ta druho výroba......stejně s 2mi ložisky byla lepší---
 
 
Datum: 12. ledna 2014 10:19
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ted jsem vylez z garáže, ložisko jsem v nové rozetě opřel o ségrovku a začal měřit vztahy, vůči koncům kolíků, vůči cudlíkům pro pohon náhonu tachometru, konec čepu vůči věnci a porovnával s dvouložiskovou rozetou, vše je v pořádku, to znamená že tam dám z druhé strany rozpěrku o tlouštce přesně 1mm, schválně zkus seso do nějaký rozety na skladu dát ložisko jestli tam budeš mít buď z jedný nebo z druhý strany mezírku, možná jsem měl smůlu na kus, ovšem kdybych spoléhal že je to ok tak bych pěkně dok**** náhon tachometru, jestli to bude seso i na dalších tak to k ní napiš :-) neni to nic hroznýho ale nevšimnout si toho tak...
 
 
Datum: 11. ledna 2014 23:33
 
 
 
 
Jméno: Eda      IP: uživatel16629    
Draci! Prosím pomozte! Já už normálně nevim. Mám Jawu pionýra 21 sport a za studena né a né naskočit. Hladina v plovákovákovce je dobrá, předstih je taky udělaný, benal je, skoušel jsem motor protočit, ale nenaskočí tak jak by měl naskočí asi 20 min šlapáni na start páku jenže to se bojím ze se něco zrobí v převodovce. Ale roztlačit jde. PS: Dělali jsme GO motoru a udelali jsme novou elektriku vše je dobře zapojeno světla svítí ale nenaskočí. Prosím pomozte mi už jsem asi zkoušel vše. Už jsem s toho zoufalý :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 10:23
 
 
 
 
Jméno: Eda      IP: uživatel16629    
Svíčka je mokrá zkoušel jsem N15C i 17 karboš čistý odstih je ale nastartuje jen na roztlačení když to je horky ten motor tak startne suprově
 
 
Datum: 12. ledna 2014 10:23
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel15063    
A co svíčka koukal jsi na ní ? Když to třeba 5x prošlápneš je mokrá nebo suchá? Taky se mi to stávalo u 20 a stočilo jen vyčistit karbec a pak šla na první. Nebo zkus ještě jinou svíčku dát jestli tam máš Brisk N15C zkus tam dát 17.
 
 
Datum: 12. ledna 2014 10:16
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/769874-50-21.html podle mě dost dobrý na cenu. když vezmu jenom ty ráfky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 19:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
mě ta cena nepřijde nikterak výhodná , ani neprodělá , ani nevydělá.Jen se mu tak zhruba vrátí to , co do toho dal.
 
 
Datum: 12. ledna 2014 19:41
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2014 19:13
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Čau draci mám problém se svojí kývačkou, nastartuju a když to chci zdechnout vytáhnu klíček a jede dál, vypnu okruh přes baterku a jede to dál. Brácha má ten samý problém ale jak odpojí baterku tak to zdechne. Nevíte náhodou čím to je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2014 23:10
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Buď chyba v elektrice (dynamo uživí zapalko i při odpojené baterce), nebo otřep na těsnění způsobující zamozápaly, ze zážehového motoru se vlastně pak stane vznětový :-) Tu druhou varintu zjistíš, když vytáhneš fajfku ze svíčky a motor si bude bublat dál... ale bacha, při vytahování lze lehce dostat nakopáno vysokým napětím :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2014 23:10
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
ne musí se to startovat s klíčkem
 
 
Datum: 11. ledna 2014 19:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Podle mě je chyba v zapojení. Jde to nakopnout i bez klíčku?
 
 
Datum: 11. ledna 2014 19:30
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci. Renovoval jsem pionýra a mám problém s předníma vidlema. Vyměnil jsem silonová futra, protáhnul výstružníkem, nasadil zpátky a zjistil jsem, že při zatížení se propadnou dost dolů. Za jízdy, když trefím větší dolík, tak mi přidrhne plášť o blatník. Může to být unavenejma pružinama? Nebo mám krátký pružiny? Použil jsem ty co tam byly původně. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 13:09
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kluzáky jdou v pouzdrech s mírným odporem. Když jsou vidlice spadlý dolů a postavím pionýra na stojánek, tak kluzáky vyjedou do normální polohy samy od sebe. Ale když to shodím ze stojánku a sednu si na to, tak se zamáčknou tak, že mezi běhounem pláště a blatníkem je cca 2cm vůle
 
 
Datum: 12. ledna 2014 13:09
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jak lehkou jdou kluzáky v pozdrech? jestli je máš na těsno a k tomu starý vyměklý péra tak to jde až na doraz.
 
 
Datum: 12. ledna 2014 12:48
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Drhne to běhounem o vršek. Do renovace jsem vrazil 15000,- Kč, takže 60,- Kč za pružiny bych fakt neřešil. Jen mě zaráží, že to předtím nedělalo a použil jsem ty samý pružiny
 
 
Datum: 12. ledna 2014 11:06
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to předtím nedělalo tak to pružinama nebude
 
 
Datum: 11. ledna 2014 17:52
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, no záleží kde to drhne.. ale tak přece když už něco takovýho dělám tak těch 60Kč za 2 pružiny dám a je pokoj :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2014 16:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Ten plášť drhne bokem o vnitřní bok blatníku, nebo přímo běhounem o horní část blatníku?
 
 
Datum: 11. ledna 2014 12:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa 20      IP: uživatel16687    
Zdravím Vás, chtěl bych se zeptat, jestli nevíte proč mi u mé Jawa 20 každý rok odchází svíčky. Vždy po zimě nelze nakoupnout a je slabá jiskra, ale když svíčku vyměním tak hned jede. Používám svíčky Brisk N15C. Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 16:18
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak &#174;: já taky, v autě :-D, vlastně ne,, i tam maj výměnnej interval, jestli si nenecháš pro korunu vrtat koleno, tak každý jaro vyměň motorce převoďák a svíčku automaticky,, hned tě bude mít radši :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2014 16:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
přesně tak , vždicky seberu nějakou svíčku co je spadlá za skříní a na tu jezdím ještě 2 roky...zkoušel jsi jí na jaře vyčistit?nebo jsi hned dával novou
 
 
Datum: 11. ledna 2014 17:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to meleš martine? já mám v motoru svíčku už 10 let a pořád jezdí
 
 
Datum: 11. ledna 2014 16:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16688    
take tuším zakletost znaky brisk skus sehnad pal n 7 byt už zaniklá značka je taková blbuvzdorná
 
 
Datum: 11. ledna 2014 10:00
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Dachlíci prostě žerou svíčky, jedna za rok ještě jde :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2014 8:33
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, potřebuji jen takový info pro ujištění...Je rotor zapalování stejný u Stadiona S22 a Jawetty? Asi jo že- jen se ujišťuji. A ještě prosím- mohl by mi někdo popsat, jak funguje originál vypínač- potažmo přepínač světel práve na S22? Mám jeden takový dost dobity, co byl na stroji a rád bych ho zkusil nějakým způsobem opravit (chybí ten jeden plast na přepínání navrchu a pak je něco potentěno i vevnitř, tak to nemůžu identifikovat, jak fungoval. Jakým pohybem se zapnuly světla (tím bočním přepínačem?) a jak se troubilo? tím přepínačem co měl pružinku- ten ze předu? a tento přpínač se díky té pružince vracel z toho troubení nebo jak? Prosím opravdu nevím jak to zapojit, ani kolik drátů tam bylo, pač podle schématu nepoznám, jak to celý bylo kostřený- podle mě šli bužírkou 4 dráty, ale jak říkám, nevím jak šla kostra.. díky moc za popis. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2014 23:14
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Super díky moc kolečko. Super popis, ostatně tvoje rady mají vždycky hlavu a patu ;-) .
 
 
Datum: 10. ledna 2014 23:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rotory stejný. 4 dráty do přepínače. Na tu boční páčku vedly tři dráty. Jeden od cívky, ten vedl na prostřední kontakt, a na horní a dolní kontakt vedly dráty od potkávacího a dálkového vlákna žárovky. Poslední drát je od bzučáku, akorát si teď nevybavuju kam se ta páčka posouvá...ale přímo tou páčkou se to ukostřuje.
 
 
Datum: 10. ledna 2014 23:04
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec potřebuji pomoct mám manet 90 a sháním páčku dekompresoru nevíte kde se dá koupit aspoň replika Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2014 21:39
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Ahoj draci, jaká má být bohatost směsi nastavená u skůtra ČZ 175/502, někde se uvádí jen 1/4 otáčky, není to málo? Na jakým zářezu zhora má být jehla? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2014 9:52
 
 
 
 
Jméno: Agyn      IP: uživatel15827    
Zdar, měl jsem čz 175-487 a to je skoro stejný motor. plíšek jsem měl na prostředním zářezu a šroubek jsem měl cca jeden a čtvrt otáčky. potom jsem párkrát po jízdě sundal svíčku a buď jsem ještě povolil nebo utahl (maličké kroky) abych docílil optimální směsi (cihlová svíčka)
 
 
Datum: 13. ledna 2014 9:52
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Díky, nicméně neřeší to otázky, na které jsem se já ptal, resp. tento návod mám již několikrát přečtený. Je tam právě 1/4 otáčky, poloha plíšku na jehle radeji ani ne. Příště si to přečti sám a pak si Johnny15 o někom říkej, že je líný.;-)
 
 
Datum: 11. ledna 2014 14:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 11. ledna 2014 10:57
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
bude se delat nova serka nosicu PIO 20/21,, vim je to raketa a mozna se to jeste i prodrazi,, pac pokud je nosic jen komaxitovany a komaxit se odloupne,tak se pak podto dostane rez a ja to na pi, a tak driv nez se bude komaxitovat,tak se nosic pozinkuje na stribrno,,,, nosic se bude delat pro velkou SPZ neboli tacek a SPZ anebo bude i nosic na Klasickou malou SPZ, tento nosic jsi sam veleky sesa navrhnul a sam proveril na 1000km,,a je gut,,jen je to raketa ale tych svaru a ohybuje je proste moc http://www.fichtlkramek.cz/nahled/nosic_pio_05_20_21_extra_komaxit.html pokud nekdo chce jinou barvu komaxitu, nebo surovej ci strbrny pozink,,tak mi piste s pozadavkama,, pac udelam omezenou serii 30 ks a tim bude zas konecna odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 9:34
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Velkou SPZ ;-)
 
 
Datum: 12. ledna 2014 9:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok tak to veteranisto budes mit levnejsi :-) na velkou nebo malou spz?
 
 
Datum: 11. ledna 2014 11:57
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych chtěl surový, 1 ks prosím.
 
 
Datum: 11. ledna 2014 9:25
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo to proberem online na http://chat.fichtlkramek.cz/
 
 
Datum: 10. ledna 2014 21:37
 
 
 
 
Jméno: Erik      IP: uživatel10034    
Čau, zajímalo by mě co to je za materiál? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lamela_special_37z.html nějakej gumokorek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 10:30
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
zetore tak jak to je,,,,?????
 
 
Datum: 12. ledna 2014 10:30
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
To by mě zajímalo, kde to zetor sháněl a co to bylo zač. Já si je nechal dělat od Waltera a cena byla +- stejná.
 
 
Datum: 11. ledna 2014 10:15
 
 
 
 
Jméno: zetor7245 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyhle lamely sou dobrý ale když si je budeš dávat na pionýra tak do nich musíš rozbrusskou vyřezat drážky jako sou u korkových ale tady na ficht krámku je maj moc předražený já kupoval dvě za 246Kč
 
 
Datum: 11. ledna 2014 9:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to tvrde neni,
 
 
Datum: 10. ledna 2014 20:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mám identické lamely a jsou z gumokorku. Seso, jseš si jistý, že je to opravdu ferodo? Stačí do toho týpnout nehtem, ferodo je tvrdý. Gumokorek je celkem měkký, ale drží a "přenese" větší krout. moment než ferodo.
 
 
Datum: 10. ledna 2014 18:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ceskej,,, je to ferodoo
 
 
Datum: 10. ledna 2014 16:47
 
 
 
 
Jméno: tomino      IP: uživatel16686    
Zdar borci, mám takovou prosbu, nevíte kde by se dalo sehnat samotne brzdové obložení na jawa čz 501,502. Dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2014 20:43
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Jmenuje se Petr Kenny Burian Tel. 733504934 mail info@ motokenny.cz Brno Maloměřice Slaměníkova. Hodně štěstí
 
 
Datum: 17. ledna 2014 20:43
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Skus se spojit s Kenym v Brně Maloměřicích repasuje právě tyto skútry. A je vyhlášené na internetu ho najdeš. On repasoval skůtra aji v USA.
 
 
Datum: 17. ledna 2014 20:36
 
 
 
 
Jméno: tomino      E-mail:      IP: uživatel16686    
jo jo přesně tu čz 175/501,502 skutr tzv. prase
 
 
Datum: 14. ledna 2014 19:59
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
To myslíš CZ 175/ 501, 502 skůtr,
 
 
Datum: 14. ledna 2014 8:17
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel5103    
zdar, chci se zeptat mám doma dost cívek z pio zápalka potřeboval bych vědět jak rozeznám cívku která je na sětla a která je na jiskru mám jich dost a nějaké mají silný drát a nějaké jsou zas o trochu nišší napadlo mě je změřit ale nevim kolik maj mít díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2014 13:12
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
v podstatě ano.
 
 
Datum: 10. ledna 2014 13:12
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
a když už se to řeší, ty dvě velký světelný cívky u 30W magneta, co jsou zapojený v serii, jsou stejný nebo ne?
 
 
Datum: 10. ledna 2014 12:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cívky jsou malé a velké... taková maličká je pro napájení zadního světla pro 20W zapalování... a u velké cívky má tak která má slabší drát tak je zapalovací a se silným drátem je světelná
 
 
Datum: 09. ledna 2014 21:37
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
myslim že zapalovací má slabší drát než světelné.
 
 
Datum: 09. ledna 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel12656    
Chtel bych se zeptat..videls sem hodne na upravenejch motorech z fechtla karbec ze 175..ma nekdo nejaky zkusenosti ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2014 14:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jo Stando o tom mi vyprávěj, cena za karburátor je fakt jak když plivneš do pískovny :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2014 14:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16685    
To je moc velký. Karbec ze starý 175 je 24mm což je moc a navíc předpotopní konstrukce a karbec z novější 175 je 26mm,ten už je lepší konstrukce,ale ten průměr je úplně nesmysl... Na lehce upravenej motor je ideál 17-18,5mm...na lehčí speciál 19-20mm - na už dost výkonej stroj 21-22mm a špička silničních pio jezdí max 24mm,ale to už se pohybuješ vysoko...a navíc takovej motor vyjde na takový peníze,že investice do pořádnýho karburátoru je kapka v moři a žádnej silniční okruhovej speciál jawa 50 s karbecem Jikov 24-26mm jsem nikdy neviděl... Ty budeš mít na mysli karbec z čízy 125-150C...ten má 18-20mm,což je rozumný,,konstrukce je teda předpotopní,ale v 60.letech na tom jezdili a tak nějak to určitě odladit půjde...jen počítej s investicí do trysek,,, je to na tobě...
 
 
Datum: 10. ledna 2014 14:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16683    
na 175 SE myslím montovali jikovi s difuzorem 24 mm ne? jejich vrcholem vývoje je monoblok a otriskování se musí naladit bude to drahý ptž 1 triska stojí 100 a chce to skušenosti a ještě nevím zda nemotáž jabka s hružkam protože karbec ze 150 se pral na pařezy notře upravenej v dnešní době a docela drahych dílech ty upravy zas tak super nejsou mužeš skoušet ale je to dost plýtvání usilím
 
 
Datum: 09. ledna 2014 17:10
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel12656    
to prave nevim presne.. zajimalo by me z ktery to je..
 
 
Datum: 09. ledna 2014 16:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z jaké 175?
 
 
Datum: 09. ledna 2014 16:40
 
 
 
 
Jméno: Jawa 20      IP: uživatel16681    
Zdravím, jaká svíčka je nejlepší pro Jawu 20? Díky. ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2014 13:15
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
nejlepší svíčka do fichtla je zapalovací, případně než se člověk zeptá na věc o které se tu mluvilo 1000000x tak třeba zkusit tlačítko hledaní
 
 
Datum: 09. ledna 2014 13:15
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klasika brisk N 15C :-)
 
 
Datum: 09. ledna 2014 11:01
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel13219    
Ahoj draci jak se vymenuje kladivko s pertinaxem?rn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2014 8:27
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja zasadne vemu male klesticky a pri sepnutem kladivku se kouknu zda dosedavaci plocha je celoplosna,,kdyz jde kladivko jen na hranu,,tak klestickyma tomu pomuzu aby kladivko padlo na kontak celou plochou,,to pak v opacnem pripade kladivko spis ohori rychleji za mene casu
 
 
Datum: 09. ledna 2014 8:27
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
důležitý při montáži je kladívko správně odizolovat!
 
 
Datum: 09. ledna 2014 8:14
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Vytočíš matičku, sundáš drátky a podložky a kladívko vytáhneš z čepu směrem k sobě. Nic zvláštního. ;-)
 
 
Datum: 09. ledna 2014 6:09
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

 

 

 

   

       

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.12.2014 22:37:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu