slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, mám na fíkovi klasický plastový airbox se zahnutou hliníkovou trubkou a doma mám k tomu dva druhy těch čepiček, jedna je bez díry a druhá má díru směrem k rámu motorky, proč to tak je? chtěli snad soudruzi aby to znělo víc jako kawa :-D ? rozdíl ve výkonu jsem nezaznamenal, dík za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2014 13:20
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no originál dole díry bejt nemaj, zjišťoval jsem to a opravdu to jsou jen dorazy
 
 
Datum: 15. února 2014 13:20
 
 
 
 
Jméno: Paul      IP: uživatel16810    
Mě by zajímalo jaká kombinace je lepší. Jesli spodek díra a vrch bez díry, anebo naopak.
 
 
Datum: 15. února 2014 12:34
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já teda mám dvě dirky dole a jednu větší nahoře, ale řek bych že ty dole nejsou určený pro sání, mám v nich totiž gumový dorazy podobný těm pod sedlem a opírá se to o ně na rám,,, budu teda zkoušet jak to pojede no :-) víc se mi líbí zvuk bez tý vrchní díry, je to takový do třistapadiny :-D :-)
 
 
Datum: 15. února 2014 11:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16805    
No je to tak...jsou tělesa filtrboxu s dvěma menšíma dírama a bez dir a pak jsou prozměnu víka s dírou a bez díry. Nejlíp jede kombinace jednoho bez díry a druhé části s dírou... Když je spodek i vršek bez díry tak se to hltí a když je vršek i spodek s dírama tak je to někdy slabý do kopců... Ty otvory slouží k doladění odporu/podtlaku sání ... pio s vyladěnym karbecem i vyladěnym odporem sání jede nejvíc a žere nejmíň...
 
 
Datum: 15. února 2014 8:06
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj chci se vás zeptat udělal jsem si jawu 20 motor go nová klika všechny ložiska výbrus a vše ostatní jezdí hezky ale jakoby na 2 nejde hned vytočit do vyšíh ale když jí vytočím jednou tak potom už jde vždicky ale když jedu znova třeba za den tak zase tak jsem otevřel na boxu filtru tu jednu dírku a přijde mi že jde líp zatím jsem neskoušel jak pojede za studena udělal jsem to až dnes kolik máte tak tech dírek otevřeních vy já mám celí filtr utěsnění kromně té jedné . jehla 1 zářež a jedna dirka otevřená děkuji všem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2014 8:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16805    
Odpověd jsem napsal o přízpěvek výš - viz otvory na těle filtrboxu
 
 
Datum: 15. února 2014 8:08
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel16789    
dnes jsem dal do kupy motor z pincka a jede jen na dvojku a trojku. čím to je? asi jsem dal obráceně řadící vidličku, že? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2014 17:12
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Čau já to měl taky máš místo 1 neutrál že? udělal jsi to že v převodovce jak je to malí kolečko tak jsi ho dal kolíkama dolů a nikoliv nahoru proto ti nejde zařadit tady video: http://www.youtube.com/watch?v=oBBEgbcWc_g
 
 
Datum: 16. února 2014 17:12
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel16789    
přidal jsem nějaké fotky. jinak brácha koupil v kameném obchodě čep na pincka, který měl tu středovou díru úplně šejdrem...
 
 
Datum: 16. února 2014 10:09
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel16789    
měl jsem za to, že je na tom tvrdo-chrom. kupoval jsem na fichtlkrámku. nedovedu si představit "zvláštní styl montáže" u kterého by se začal loupat povrch
 
 
Datum: 16. února 2014 10:06
 
 
 
 
Jméno: kokot      IP: uživatel16512    
Jaký chrom??? To je povrchově upravená vysoce kvalitní legovaná ocel.. Takže buď sis koupil šmejd a nebo jsi zvolil velmi zvláštní styl montáže..
 
 
Datum: 15. února 2014 16:31
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je hnus co se dneska prodává, většinu věcí co koupim musim doma upravit aby to šlapalo a to ještě jde, ale pokud je špatnej materiál ze kterýho to je tak je to v prdeli
 
 
Datum: 15. února 2014 13:19
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel16789    
poškrábanej je, ale hlavně se loupe ten chrom. šlo to blbě vyfotit.má za sebou asi je 200km. dal jsem novej.
 
 
Datum: 15. února 2014 12:34
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten je zdrápanej jak blázen :-) vyměň ho, to musí bejt uplně supr, já to rozbaluju z krabičky až když ho du namontovat
 
 
Datum: 15. února 2014 12:16
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel16789    
když už jsem byl u rozdělávání, tak jsem zkontroloval zánovní pístní čep. zdá se mi krapet popraskanej. co vy na to? http://spacy.rajce.idnes.cz/cep_pionyr#DSC06532.jpg
 
 
Datum: 15. února 2014 10:36
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16789    
dnes jsem to znovu rozdělal. byl vypadlý zobáček vidlička z automatu. nechápu, jak to mohlo řadit 2 a 3. Už to řadí normálně.dík
 
 
Datum: 15. února 2014 10:00
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
vidličku asi ne ale něco tam bude špatně já jsem tohle už jednou u kamaráda zažil a když jsme to rozebrali tak jak je to startovací kolečko tak mělo asi o pul cm zalezlou tu trubičku co ho drží pohromadě takže se to opřelo o hřídel a nešlo zařadit ale nikdy jsem nepochopil jak se mu to mohlo stát nejspíš když ho skládal tak tam to kolečko nesedělo jak má no rozeber ho a uvidíš
 
 
Datum: 15. února 2014 9:25
 
 
 
 
Jméno: Šídlo      E-mail:      IP: uživatel12610    
Ahoj, nevíte kde sehnat kříž stupaček na Jawu 550 a potom plíšek(kryt) pod nádrží. Kryje bovdeny a elektriku, rozměr má asi 3x12 cm. Nevíte kde sehnat?. Díky M.Šídlo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel13144    
http://motoveterandily.eshop-zdarma.cz/index.php?p=4
 
 
Datum: 15. února 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: Kozel      IP: uživatel8528    
Prosím o radu spravuji přední vydlu pio 21 a chci se zeptat jestli když jsem tam ty pouzdra už nalisoval je můžu přímo v tom protahnout tím výstružníkem 22, a jestly nebude vadit že jsem tam nedal z5 ten ocelovej kroužek dík za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2015 20:48
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Podle mě je to nahřátí kravina,ten silon nemá rad vysoký teploty protože změní tvar a vypadne.ten vrták nevim to taky nevidím dobře,protože netrefíš přesnej rozměr kluzáku.nejlepší je výstružník ale taky to není jednoduchý,musí se stružit po kouskách a kontrolovat aby šel rovně a první pouzdro co je uvnitř jsem nebral uplně natěsno protože po zaklepnutí na svý místo se ještě drobet zatáhne a pak kluzák nejde vytáhnout.hlavně pořád zkoušet kluzák a navíc ten kluzák neni rovný,jsou na něm místa kde jsou drobet boule,třeba kde je uchycený držák pružiny.a ten kroužek by tam měl být,protože drží pružinu aby se nekroutila.
 
 
Datum: 12. ledna 2015 20:48
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel8528    
Tak jsme to tam nalisoval jak ma byt nazhavil jsem kluzak protahoval jsme to tak an po 10ty a kdyz jsme se konecne dostal na konec tak sjem kluzak vytahl i s pouzdrama :-D asi to protahnu vystruznikem nebo si to premerim v tom i venku a stocim to na soustruhu
 
 
Datum: 16. února 2014 20:03
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel8528    
Jo a ten vyndal jsem z toho ten ocelovej kroužek co je pod mazací dírkou nebude to vadit když tam nebude?
 
 
Datum: 16. února 2014 16:30
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel8528    
Dík jo a tu teplotu zhruba jako když lisuješ ložiska do karteru ? proste nahrát to tak že když na to cakneš vodu aby to zasišelo
 
 
Datum: 16. února 2014 16:28
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde to,několikrát jsem to dělal nahřátým kluzákem.Hlavně ho nesmíš dočervena nahřát,jinak ti ten silon vyteče.musíš to přesně odhadnout
 
 
Datum: 16. února 2014 11:44
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel8528    
Pokusím se sehnat na praxi vystruznik. Myslíš že by se ten kluzak neak vyrazne znicil? Jo a vrtakem 22 to nejde ? psali to taky na te strance
 
 
Datum: 16. února 2014 11:25
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opravdu zkus sehnat výtružník, jde to, ale má to spoustu záporů včetně toho že tam to pouzdro nebude moc držet a ten kluzák musí bejt fakt žhavej a to mu co to tuhosti taky nepřidá, když už tak to udělat kluzákem kterej pak nepoužiješ
 
 
Datum: 15. února 2014 22:25
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel8528    
to jsem četl ale ptam se jestly to jde jeden muj znami o tom pochybuje
 
 
Datum: 15. února 2014 22:07
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.html
 
 
Datum: 15. února 2014 16:25
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel8528    
A jde to udělat tak že to tam normálně nalisuji obě a protáhnu to zhavim kluzákem?
 
 
Datum: 15. února 2014 14:25
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kozel: vždyť už ti to hh napsal, nejdřív se musí pouzdra nalisovat a při ponechání ve vidlici je vystružíš. Po vystružení prvního pouzdra, toto pouzdro posuneš o tuším 16cm hlouběji do vidle a pak nalisuješ druhé pouzdro a to také vystružíš. Jinak výstružník nemá cenu kupovat (stojí okolo 1000,-), zeptej se v okolí, kdo má soustruh apod. jestli tento výstružník nemá a nepůjčí ti ho :-)
 
 
Datum: 15. února 2014 12:33
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel8528    
*Myslím (sry za tu dramatiku spěchal jsem)
 
 
Datum: 14. února 2014 18:03
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel8528    
(Protahnout ručně)
 
 
Datum: 14. února 2014 17:52
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel8528    
Mydlím ten ocelovej kroužek co je ve vnitř po tou dírkou na mazání jo a když si koupím výstružník 22 můžu to normalně protáhnout jak to bude ve vnitr nalisovany nebo venku? jo a kluzák mi tam nejde proto píšu a děkuju za odpoved :-)
 
 
Datum: 14. února 2014 17:51
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
naopak, pouzdra se mají první nalisovat a až potom vystružit. Nejlepší je stavitelný výstružník, kdy vždy vystružíš díru, zkusíš jestli kluzák projde, když ne, tak trochu zvětšíš průměr výstružníku a opět stružíš atd, dokud kluzák suvně neprojde. Jakej ocelovej kroužek máš namysli?
 
 
Datum: 14. února 2014 17:07
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, nemáte radu jak přilepit brzdové obložení na stadiona? Při oddělání předního kola obložení z jedné pakny uplně odpadlo a na druhý je odchlíplé. Nýtovat to nechci a tu Taiwan čelist si taky nejsem jistý, jestli je tam chci na tom stroji. Je to na originál stroj a tak to spravit než bych sehnal originál nějaký pakny. Připadá mi, jako by to bylo orig. lepeno na nějaký hermetik- je to možný? Nějakej starej hermetik asi doma mám...Je jasný, že bych si to mohle někdy, někde nechat nalepit, ale nemám tušení jestli se dá samotné obložení sehnat, pač když už bych to dělal, tak bych dával nový. Díky za rady a názory. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
dej to firmě, která renovuje pakny a spojky, stojí to pár korun a máš jistotu, že to neupadne při brzdění
 
 
Datum: 14. února 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: jiří-cz      IP: uživatel15512    
Čau, lepidla na lepení obložení: GAMAL lepidlo na třecí obložení, odolnost do 350stupňů Celsia. Na kovovou paknu antikorozní nátěr GAMAL B. Další lepidlo ARALDITE 71 se vytvrzuje při zvýšené teplotě. Víc Ti neporadím. Na hermetik nikdy ten ztvrdne a praská.
 
 
Datum: 14. února 2014 15:27
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel16802    
da se nekde kupit nejak upravena hlava na 250/559 ? (sutazne ucele ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2014 6:25
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16814    
No jako asi každej trochu schopnej soustružnik by to zvládnul,jen se nikomu asi nebude chtít dělat přípravek na upnutí. Kdysi to nabízeli v TK moto. A účel? Co stojí v pozadí ?
 
 
Datum: 16. února 2014 6:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16813    
prostě stahnout vykres a nechat obrobit na cnc a dopilovat.....anebo stejsy ale připrav si tak 1500kč
 
 
Datum: 15. února 2014 22:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kokot: upravena aby to melo vÍkon pYčo! :-D :-D
 
 
Datum: 15. února 2014 19:53
 
 
 
 
Jméno: kokot      IP: uživatel16512    
Jsi se zbláznil ne?? V dnešní době nedostaneš koupit téměř nic na veterána.. A co si představuješ pod pojmem upravená?
 
 
Datum: 15. února 2014 16:34
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel16801    
Zdar draci, k čemu je dobrá vytahovací vložka z válce http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/765529-vlozka-s-valcem.html ? To je přece důležitý, aby ty povrchy na sobě perfektně seděli ne? Někde jsem viděl i poměděnou vložku před nalisováním do válce, má to nějaké využití? Napadlo mě, že je to spíš polotovar na dodělání, jinak nevím.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2014 17:10
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
pokud vím, vložka se potahuje měděnou vrstvou kvůli lepšímu přestupu tepla na válec a asi i pro vymezení vůlí a srovnání nerovností mezi válcem a vložkou
 
 
Datum: 14. února 2014 17:10
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Můžeš udělat přesně kanály... před nalisováním se vložka pomědí.
 
 
Datum: 14. února 2014 8:36
 
 
 
 
Jméno: Babetak      IP: uživatel15124    
Ahoj! Mám takový problém.Mám jawu210 (babettu). Nejde startovat, ale je tam nová svíčka která dává jiskru. Prostě neteče benzín do karburátoru. Třeba se mi ji podaří nastartovat protože nějakou záhadou tam trocha toho benzínu nateče. Ale když chci s ní jet někam dál tak prostě jede jenom na to co má v karburátoru a pak chcípne, a už nastartovat nejde. Myslím si že je tam poškozené těsnění u karburátoru a jde tam moc vzduchu. Je to možné? Předem díky za pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2014 17:36
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
mě to dělalo víčko od nádrže,vznikl tam podtlak a benzín to nepustilo do karbece-tak jsem ho tolik nedotahoval a hned to bylo v poho.......
 
 
Datum: 15. února 2014 17:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16805    
Ucpanej kohout
 
 
Datum: 15. února 2014 11:51
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ucpanej kohout
 
 
Datum: 14. února 2014 7:28
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řekl bych že bude spíš problém s dotíkáním benzínu, zkontroluj čistotu kohoutku a sítka v nádrži a případně celou soustavu kudy teče benzín
 
 
Datum: 14. února 2014 1:01
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci .. nedávno jsem kutil na svojom Pionýru 555 elektroinstalaci .. ale zjistil jsem že nefunguje světelná cívka .. no tak jsem sundal magneto .. nic jsem nezjistil tak jsem ho zase nandal, .. říkal jsem no co až se najdou peníze tak tam koupim třeba Vape.. se zase rozešteloval předstih .. zjistil jsem že kladívko už je špatný že už je sjetý, nu což neváhal jsem a rozdělal dal tam kladívko, jenže sem nedával pozor na to jak je kladívko odizolováno .. jak je to tam přiděláno tou matičko nemá to bejt nějak odizolované??? Jestli ne tak už nevim čim by to mohlo bejt.. Mohlo by se stát něco v tom zapalování? Jako jestli by se tam mohlo něco spálit? No nevím .. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2014 17:17
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
naprosto přesně řečeno, rozepnutá kladívka nesmí být vodivě spojena (samozřejmě to platí po odpojení zapalovacího pólu a indukční cívky). Dá se to proměřit i ohmetrem, i když tato metoda nemusí být stoprocentní. Každopádně kladívko musí běhat na plastové ose a v místě kudy prochází šroub kladívkem a jeho držákem je malá izolační podložka, na ní pak z každé strany jedna velká
 
 
Datum: 14. února 2014 17:17
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc .. asi jsem to vážně špatně odizoloval .. kdyby někdo měl foto jak to správně odizolovat nebo tak něco tak bych byl rád .. Díky moc draku :-)
 
 
Datum: 14. února 2014 14:13
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no může bejt spálenej kondík, nebo tak něco, ale zaměřil bych se na to jestli si to správně zaizoloval tak jak to bylo. správně se ti nesmí mezi sebou žádnym způsobem vodivě dotýkat kladívka, teda kromě toho když jsou seplý, tudíž je odizolovnak i šroub co spojuje kladívka plastovou vložkou plus pod podložkama taky z každý strany nevodivej materiál, nevim jak to líp popsat, foto dodat nemůžu . . .. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/izolator_kladivka_sada.html
 
 
Datum: 14. února 2014 1:07
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel16800    
Zdravim,mám problem se svojí jawettou ještě nedávno v pohodě jezdila ale když jsem vyčistil karbec,filtr a nádrž tak nestartuje,ale když víc "nacupuju" tak to chytne a vytočí se to do max. otáček(i když je poloha šoupěte uplně dole) a chcípne. Šoupě je v pohodě, ladil jsem polohy jehly a stejně nic. Benzín tam teče , jiskru to hazí(zkoušel jsem více svíček). Opravdu už nevím co s tím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2014 14:47
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
evidentně extra chudá směs... tzn, něco špatně v karburátoru, nebo to někde sakra přisává vzduch...
 
 
Datum: 14. února 2014 14:47
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry to nepatřilo sem :-D
 
 
Datum: 14. února 2014 1:22
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedavno se to tu řešilo, zkus pohledat . . .
 
 
Datum: 14. února 2014 1:21
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dnes online pokec http://chat.fichtlkramek.cz/ jak suchac projel svet aniz by pulil motor na sve 634,, jo je to tady,, suchac to dokazl, sam se svou 634 s autoskoly https://www.facebook.com/jawakolemsveta odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2014 12:09
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to borec ! našel jsem i pár fotek z jeho návratu http://ed250.rajce.idnes.cz/Navrat_Pavla_Sucheho/
 
 
Datum: 15. února 2014 12:09
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seš první člověk kterej mluví o slonovy v jinym spojení než se jeho pamětí :-DDD
 
 
Datum: 13. února 2014 21:04
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Největší respekt.. ten musí mít koule jako slon :-)
 
 
Datum: 13. února 2014 18:26
 
 
 
 
Jméno: Pioneer21      IP: uživatel11670    
Ahoj,vyrobil jsem si bezkontaktní zapalování http://p1.bikepics.com/2012/08/18/bikepics-2443493-full.jpg.Nevím jak mám seštelovat předstih?Dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2014 23:19
 
 
 
 
Jméno: Pioneer21      IP: uživatel11670    
Jo už to jede,takže super :-)
 
 
Datum: 14. února 2014 23:19
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16804    
Jestli ti to zapalování hází jiskru na kladnej impulz z čidla tak k přesnýmu seštelování budeš muset použít stroboskop. S01 generuje kladný napětí když se "železo" přibližuje a v tomhle provedení ti to navíc bude krapet courat s otáčkama. Pokud bys to měl postavený na zápornej impulz tak se to dá nastavit bez stroboskopu - to by házelo jiskru přesně v momentu kdy se začne zmenšovat jho což odpovídá postavení "pick-upu" (toho železnýho bazmeku na rotoru) přesně proti železnýmu výstupku na čidle (což se dá použít i jako výchozí nastavení pro ladění se stroboskopem v prvním případě).
 
 
Datum: 14. února 2014 19:37
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
Já to taky zkusim: http://p1.bikepics.com/2012/08/18/bikepics-2443493-full.jpg :-D jinak souhlas s kolegou Bugsem, zajímalo by mě jak jsi ho vyráběl když nevíš jak funguje (a proto neumíš nastavit předstih)?
 
 
Datum: 14. února 2014 17:21
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
p1.bikepics.com/2012/08/18/bikepics-2443493-full.jpg
 
 
Datum: 13. února 2014 22:08
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Já bych spíš zkoušel, dal bych něco k hú a potom bych laboroval vlevo/vpravo.. A když by to jelo nejlíp, nechal bych to, ať je tam kolik chce.. :-D
 
 
Datum: 13. února 2014 22:07
 
 
 
 
Jméno: sumec      IP: uživatel14454    
p1.bikepics.com/2012/08/18/bikepics-2443493-full.jpg tak to je bezkontakt %D něco takového jsem v mládí také vytvořil ale nikdy to nejezdilo
 
 
Datum: 13. února 2014 19:58
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
A zrovna k tomuhle si stačí najít manuál k VAPE zapalování, co je vybaveno tímhle spínačem. SZ13, SZ17... Je tam napsáno, kde to dává jiksru.
 
 
Datum: 13. února 2014 15:55
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Když už jsi ho dokázal vyrobit, tak nevěřím, že by jsi nevěděl jak na předstih. :-)
 
 
Datum: 13. února 2014 14:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus. U bezkontaktu asi nejlépe pomocí stroboskopické lampy.
 
 
Datum: 13. února 2014 13:10
 
 
 
 
Jméno: _Pavel_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim , mam jeden takovy dotaz kdyz chci postavit sajdu z ČZ 175 predelane na krossku navarim to primo na ram co to udela ?? kdyz to sajdovy kolo bude natvrdo (bez odpruzeni) ? nebo jak to co nejjednoduseji postavit ?? diky za odpoved Pavel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2014 22:34
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel16118    
Díky moc
 
 
Datum: 13. února 2014 22:34
 
 
 
 
Jméno: Jiří-cz      IP: uživatel15512    
Čau, přímo na rám je blbost, protože ti svár bude praskat. Hledej na internetu dá se to najít. Sajdy bývaly připojeny na třech nebo na pěti místech a to na nejpevnějších místech motocyklu. Používaly se na rámu motocyklu oka které tam byly již od výrobce a nebo objímky které se přidělávaly na rám motocyklu. Do ok se dávaly kuželové šrouby a u objímek se vypodkládaly šrouby měkčím materiálem. Podložky. Kolo sajdy se nedopružovalo, ale sajda ano. Při jízdě se sajdou se zvyšuje spotřeba a snižuje stabilita u průjezdu zatáček kde se musí vyvažovat a má to tendenci jít do smyku.
 
 
Datum: 13. února 2014 7:39
 
 
 
 
Jméno: roman      E-mail:      IP: uživatel16799    
Ahoj draci neporadil by mi někdo s převrtanim karbecu na 18mm? spiš kdybi někdo napsal přesnej návod jak nato .dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2014 1:27
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlpokec.cz/karburator-benzin/id257402.html
 
 
Datum: 14. února 2014 1:27
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedavno se to tu řešilo, zkus pohledat :-D . . . .
 
 
Datum: 14. února 2014 1:23
 
 
 
 
Jméno: jawa175      IP: uživatel16798    
Zdravím vás, měl bych dotaz po 14000 km po výbruse u jawy 175, jsem kvuli zlomění jednoho pístního kroužku, vyměnil všechny 3 pístní kroužky a zajímalo by mě jestli je normální než se ty kroužky zaběhnou, že bude mít motor menší výkon a větší spotřebu? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2014 22:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
14000km neni šílenej nálet...14000km je taková lepší sezona. Pokud jsi mazal nějak rozumně a motor nedostal vyloženě záhul, tak je 14000km jak nic. Nevim co máš přesně za mašinu, protože Jawa vyráběla 175 ve větších sériích naposledy před válkou...
 
 
Datum: 12. února 2014 22:48
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám prase 175 po 50 000km, klika cinká jak zvoneček, vůle šílená. Kroužky vyběhaný a takovej schod ve válci jsem ještě neviděl :-) těch 30 to vydrží, ale ....
 
 
Datum: 12. února 2014 20:29
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci! Bakoun má pravdu! No nevím u 175ky, ale u 350/638 synáček po 30 000 chtěl pořád dělat výbrus a gdyž sem mu to nedovolil, toš najezdil dalších 30 000 a motor ešče rozdělanej nebyl!!! A kamarád po asi taky 60 000 tvrdí, že slyší cinkat kliku. Ale o výbrusu kvúli výkonu nigdy zatím neuvažoval. Esli dojde na tu kliku, toš su zvědavej na ten schodek ve válcách! Toš tak.
 
 
Datum: 12. února 2014 19:49
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Samozřejmě, že se i kroužky musí zajet... a čím vyběhanější válec, tím déle trvá než začnou pořádně těsnit.
 
 
Datum: 12. února 2014 19:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16513    
14000?tvl to je na jawskej motor šílenej nálet . ne jestli ti to jede znatelně mín je už válec moc šišatej a zvyklej na stare kruhy a nove netěsní.. jinak zajizdět nemusíš
 
 
Datum: 12. února 2014 18:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16513    
jakou cenu muže mít zadní blatníček na 550 pioníra ? se 3 dírkama navíc a docela pokroucený odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2014 21:06
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jarmag1: máš na motorce určitě i jinej materiál než železo :-)
 
 
Datum: 13. února 2014 21:06
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel13144    
3 až 4 Kč za kilogram v kovošrotu
 
 
Datum: 13. února 2014 19:56
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3 dirky se zavařej a pokroucený se narovná, hlavně jestli neni vyloženě zlámanej, nebo shnilej, cenu tipuju tak 250-500max
 
 
Datum: 13. února 2014 15:54
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel13743    
Čau draci neska jsem umejval mustanga hadicí a od té doby mě přestal házet jiskru koukl jsem se na zapalování a bylo tam már kapek vody tak jsem to vysušil horkoovzduškou to samí indučku a spínačku bosch co tam mám, ale jiskru furt nehází ale před tím normálně jel dík za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2014 15:59
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak asi takhle, cokoliv ti mohlo schořet, nebo zkratovat, a nebo se ti někde ukostřuje plus pokud to neni pořádně proschlý, proto se to nejdřív nechá uschnout, než se taková šunka startuje :-), kromě rotoru odskoušej směrem od zapalka ke svíčce všechny komponenty, včetně drátů :-) poradil bych líp ale věštěckou kouli mi i s trávou sebrali policajti :-)
 
 
Datum: 13. února 2014 15:59
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci! Uš došlo aj na mě. Potřebuju poradit! Kamarád z mládí se nechal ukecat na přestavbu dynama 6 V/45W na 6V/75W. Kúpil rotor 75W, dvojcívkový relé, upravil stator odpojením odporu, odpojením púvodního relé, fšecko zapojil podle doporučenýho návodu a ono to nic nedělá. Po poradě se mnú to uš aj měřil a zaséj nic! Ani po mojem měření, gdyž sem si myslel, že je fšecko v pořádku a mělo by to fungovat, toš sme byli pořád na začátku a stejně to nefungovalo! Potom došel na řadu zeťák profesionál. Ten zjistil to co já, akorát nemyslel, ale věděl a né že by mělo, ale musí to fungovat. No a stejně to nefunguje!!! Toš prosím poraďte. Děkuju! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2014 19:17
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Chongu! Děkuju za rady. To co já tady píšu za problémy, ty opravdu byly! Jak sem psal, toš já si myslím, ale zeťák ví. Co sme ale nevěděli ani jeden, je to, že se na úplně novým rotoru musí před montáží odstranit izolant mezi lamelama!!! Při zkoušce rotoru na jiným motocyklu asi byl na lamelách nějakej grót a proto to chvílku fungovalo! Pak se grót ojel a uhlíky se enom klúzali. Asi!? Ináč si to nedovedem vysvětlit, jak to, že to fungovalo a nám né!! Po proškrábnutí drážek to jede jak blbý!!! Ten rotor je opravdu fungl novej! Né opravovanej nebo stáčenej komutátor. Esli to byla výjimka a nebo se to má doma dodělat zatím nevíme. Děkuju fšeckým za rady a snahu pomoct!!! Teprv sem se dostal z práce k bedně! Toš tak. Oskar 2.!
 
 
Datum: 14. února 2014 19:17
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Ale dost srandy... nejvzpurnější dynama (protože buzení v popisovaném případě na stojícím rotoru stálo buzení za dvě až více věcí) jsem oživil tak že jsem budící vinutí spojil s výstupním vinutím (pochopitelně dráty, ne housenkou svaru) na společný vývod jsem zapojil žárovku (žárovke) proti kostře (12V/55W), nadlábnul motorku a při otáčejícím motoru (i rotoru :-) ) jsem brnknul "živým" drátem (drótem) ukostřeného akumulátoru (baterkó) o vývod z dynama. Tím se na ACC pochopitelně rozsvítila žárovka, ale zároveň se nabudilo dynamo jak má. Po odpojení drátu musí žárovka umět trvale svítit. Tím zároveň totiž vyzkoušíš (vyzkóšíš) jestli není jeden z pólů rotoru poškozený, protože má tenedenci buzení spadnout a neudrží svítit žárovku. Protože takové zapojení má absolutní minimum nutných dílů k provozu, chyba může být jedině na uhlících, komutátoru, přerušených drátech statoru a nebo rotoru. Takže pak jen zapojit dedukci a bod za bodem vyloučit... Ale abych zabránil hnidopychóm hnidy píchat, samozřejmě je nutné aby i žárovka byla zdravá :-D
 
 
Datum: 14. února 2014 8:02
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Hele Oskare, a nebude to magnetický pole třeba nějak jinak než obvykle, divně pokřivený? :-) Bych ho při buzení posypal železnejma pylinama aby se to dalo prozkomat :-)
 
 
Datum: 14. února 2014 7:53
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Chongu! Jéžiši Kriste. Toš to nás nenapadlo! Ale my máme strhaný péro na budíku. Toš co fčíl??? Šak uš enom tým, že sem psal, že při přivedeným napětí na cívky statoru vzniká magnetický pole, toš snáď by bylo nabuzený. Nééé? Ale jo, nabudili! Tímto odpověď aj pro Ik. Rotor úplně novej! Na druhéj motorce fungoval! Toš tak.
 
 
Datum: 13. února 2014 19:12
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
A co takhle vy dva koumáci, zkusili jste dynamo nabudit? :-)
 
 
Datum: 13. února 2014 7:02
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
v tom případě je chyba v dynamu... zkoušeli jste odpor vinutí statoru, případně jestli neni prošvihlej? rotor máte taky zkotrolovanej?
 
 
Datum: 12. února 2014 21:59
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Kolem dvoch Voltú.
 
 
Datum: 12. února 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a jaký napětí je na uhlíkách??
 
 
Datum: 12. února 2014 19:47
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj sumec! Děkuju. Aj to zeťáka napadlo esli to majitel nepřehodil a taky nic. Ešče odbočím. Ten názef "pučkem" se mě líbí. Moment sem zapřemýšlal, že čím to mám změřat? Neš sem si uvědomil, že Pé Účkem. Mám 110, 120, 140, 160 a aj 500. Kamarád aj zeťák majú jiný, ale to je fuk. Toš tak.
 
 
Datum: 12. února 2014 19:35
 
 
 
 
Jméno: sumec      IP: uživatel14454    
a nemáš ty cívky opačně popř , změř pučkem cívky jednotlivě která co dává nebo nedává
 
 
Datum: 12. února 2014 19:20
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Kluci děkuju! Pro lk. Enom to nedobijá! A ke Standovi. Relé je nový. Pro jistotu vypucovaný kontakty. Cívky změřený. Odpor v pořádku. Stator před úpravú fungoval. Cívky nepřerušený. Nespálený. Při přivedeným napětí vytváří magnetické pole. Rotor úplně novej. Asi před měsícem vyskúšanej na jinéj motorce. Tam fungoval! Spínačka je uš odpojená. A furt nic. Toš tak!
 
 
Datum: 12. února 2014 18:26
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to jako že to vůbec nehodí jiskru, nebo to jenom nedobijí?
 
 
Datum: 12. února 2014 17:10
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16797    
No tak to je jednoduchý. Máš blbý rele,blbej stator a nebo blbej rotor... Lze vyloučit chybu zapojení spínačky a eletriky celkově?
 
 
Datum: 12. února 2014 16:35
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Stando! Děkuju. Ukostřený je to opravdu dobře. Kromě teho dobíjení úplná nádhera. JAWA 250/tuším 590? Je to sportka. Gdyby neměla KOMAXIT toš jak z fabriky! Aj to pólování máme dobře!
 
 
Datum: 12. února 2014 16:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16797    
Chlapci a máte to dobře ukostřený ??? Nějak se to pak musí přepólovat atd... Jen předávam info vyčtený z nějakýho návodu na netu...
 
 
Datum: 12. února 2014 15:56
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zduř draci když měním rozetu tak co je všechno zapotřebí koupit vím že (řetěz,rozeta,ložisko 6004) a co dál ?? mám zrovna koupit řetězové kolo ??? nevím byl bych rád za každou radu a tu rozetu měním z důvodu tech tří čepů už tam drží jen tak tak :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2014 16:49
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik za rady takže řetěz na rozetě moc dobře nesedí už mě na to víc lidí informovalo a stim přivařením tak to sem už skoušel a stejně to nepomohlo za měsíc to dělalo to stejný a mě de hlavně oto že možná s kámošem bys me vyjeli na delší tůru tak nechci riskovat že se ty čepy urvou tak to radši viněním a mám na 10 let pokoj tak ja teda koupím rozetu a ložisko,řetěz,a řetězové kolečko 13z je ještě neco zapotřebí ????? mám i koupit pojistku ložiska (teda pokud tam je)??? dejte radu prosim
 
 
Datum: 12. února 2014 16:49
 
 
 
 
Jméno: Karel Dvořák      IP: uživatel15661    
Pokud sedí řetěz na zubech rozety dobře, tak jak píše tady Jirka stačí pouze ovařit. Já to dělám preventivně hned i u nové rozety. Každopádně pokud se rozhodneš přeci jen pro výměnu, tak určitě komplet i s kolečkem.
 
 
Datum: 11. února 2014 21:16
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
stačí ty čepy ovařit a bude to ok
 
 
Datum: 11. února 2014 20:56
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano řetězové kolo taky :-)
 
 
Datum: 11. února 2014 19:12
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

 

 

 

   

       

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.03.2015 12:13:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu