slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
vracím se pomalu s těžko prosazené kemp dovči (první den kroupy, druhý den kroupy) co taky čekat od jižních Čech. Pak dva dny dojížděni do nemocnice, mala šešu byla na pozorování, lebo ji trápě jí bakterky a nakonec když už vysvitlo slunce, že bychom mohli pokračovat  poslední dva dny před nástupem do školy,, tak všechny v rodině zasáhlo to nejhorší co mohlo, náš jedinečný otec nás všechny opustil a věřte že kdyby můj otec nebyl jednoduchého ražení a nedržel se pravidla,, Máš občanku, tak si dělej co chceš,, tak nemohl ani povstat ze země FICHTLKRÁMEK,, děkuji ti za vše táto
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama  |  Reklama  |  Pravidla       
Zboží:






<













 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel17098    
Zdarec scháním auto a našel sem jedno co se mi líbí je to 1.4 v 16 http://www.sbazar.cz/735049300/detail/7271842-skoda-fabia-combi-14-facelift-rv-2005 co na ní říkáte prosím o komentáře jestli do ní jít nerad bych se ukvapil odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2014 18:46
 
 
 
 
Jméno: Machyčmeč      E-mail:      IP: uživatel17524    
Zdar borci. Zrenovoval jsem od základu čz 175/450 de lux a motorka po složení nejde řídit. Neudržím řídítka při rovné jízdě. Neustále táhnou doprava nebo doleva. Před renovací to bylo v pořádku. Kde jsem mohl udělat krpu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2014 20:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17525    
A nemá to dvě stopy?
 
 
Datum: 18. srpna 2014 20:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky bych to viděl buď na ložisko v krku řízení. Nebo na vakl v kyvce, neměl jsi ji rozebranou?
 
 
Datum: 18. srpna 2014 14:13
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, těžko takle říct co je tam za chybu. Vem katalog jestli ho máš a podle něj rozeber celý předek a zkontroluj jestli jsi dal vše jak patří. To Ti můžou klidně dělat kuličky v krku. Jestli jsi ho moc utáhl. Nebo tam něco zavazí. Jedině celý to prostě projít znova.
 
 
Datum: 18. srpna 2014 13:10
 
 
 
 
Jméno: Koleno123      IP: uživatel17523    
Čau :-) nevíte čim může bejt že mi v motoru u Mosquita něco klepe? Nejvíc to klepe na čtyřku. Jelo to normálně, a když sem jel z práce po louce tak mi to hrabalo tak sem tam rychlejc rařadil na vyšší rachlost a začlo v tom klepat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 22:12
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Mám dotaz mam dulkovanou mezilamelu kterou potrebuju vymenit za novou ale v mototechne maji pouze bez dulciku bude fungovat jak ma ? nebo se musi rucne nadulcikovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 19:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Bude fungovat.
 
 
Datum: 17. srpna 2014 19:23
 
 
 
 
Jméno: Karel Soukenik      IP: uživatel16531    
Cau, narazi me pist do hlavy (4. výbrus), nejaka moznost vybroušení hlavy, popřípadě o kolik. Předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2014 21:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17528    
Tady budete řešit modelínu....na co ... vraž pod hlavu hlinikový těsnění z babety a je to.....
 
 
Datum: 19. srpna 2014 21:10
 
 
 
 
Jméno: Karel Soukenik      IP: uživatel16531    
Moc to ztoho nechapu, nejak to zkusim
 
 
Datum: 18. srpna 2014 9:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17486    
To sou zborcene plochy a nejni to meritelny vem modelinu a at tam je aspon pul milinetru az milimetr na otisku tlousky modeliny
 
 
Datum: 17. srpna 2014 20:07
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel12750    
Hoši,prosím nevíte kolik je zubu na malym kolečku na simsonu enduro?Chtěl by kamoš větší kvuli rychlosti.........diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 17:56
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli umíte aspon jeden z vás počítat tak to myslím zvládnete sami
 
 
Datum: 17. srpna 2014 17:56
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Zdar draci, mam takovej problém se svou Babettou 210, když jedu menší rychlostí cca do 25 km/h tak mi tak divně cuká ve šlapátkách, jedu jedu a zničeho nic to tak cukne.. někdy je to celkem silný a otočí se o polovinu otáčky.. je to celkem nebezpečné když to nečekáte a z ničeho nic to cukne.. Nevíte někdo co s tím ? Nesetkal se s tím už někdo? Mám podezření na volnoběžku .. Kdyby někdo věděl budu rád za každou radu. Předem Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 11:33
 
 
 
 
Jméno: lukin97      IP: uživatel17211    
zdar draci, po složení motoru (50) má motor řadit? složil jsem to úplně přesně podle návodu (převodovka) kontrloval jsem to já a pár dalších lidí, ale proste hned po složení (ještě sem to nestartoval) to neřadí, je někde chyba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2014 10:32
 
 
 
 
Jméno: lukin97      IP: uživatel17211    
protočil jsem motor a už je to vpohodě řadí to, dík za odpověď
 
 
Datum: 18. srpna 2014 10:32
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a protočil si motor když si chtěl řadit ? nebo je chyba v automatu nebo to mas zaseknuti
 
 
Datum: 17. srpna 2014 21:09
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Zdar hoši známý má na mustanovi válec po výbrusu a má to malou kompres. Je to normální? Když se to zajede bude kompres větší? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 12:29
 
 
 
 
Jméno: cendac      IP: uživatel17521    
Čus větší nebude. Jak si měřil kompresy a kolik to mělo?
 
 
Datum: 17. srpna 2014 12:29
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Zdar, nemáte nějaký trik na povolení matky spojkového koše u 250 kejvačky?? Nemůžu to pořád povolit. Jak ho mám zajistit bez klíče na spojkový koš, aby se netočil?? Zkoušeli jsme snad vše, dokonce dat kvalt a motorku zapřít předním kolem o zeď, aby neodjížděla. Předem dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 20:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Zkus zařadit čtyřku, sednout si na motorku a zašlápnout zadní brzdu. To by bylo, aby to nešlo. Držim palce.
 
 
Datum: 16. srpna 2014 20:09
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Jeden chytit většíma sikovkama ten koš a druhý povolovat matku. Mosí to jít
 
 
Datum: 16. srpna 2014 19:53
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17519    
nařež kousky plechu a nastrkej do děr tak, aby se koše spojily a dej nějaký blokant do řetězu
 
 
Datum: 16. srpna 2014 19:19
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, jaká je pro vás nejspolehlivější svíčka díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 12:47
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jakákoliv k tomu určená, která pálí ve správnou chvíli správnou směs... když je špatný nastavení, svíčka nic nezachrání...
 
 
Datum: 17. srpna 2014 12:47
 
 
 
 
Jméno: janhaj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
černá hřbitovní
 
 
Datum: 17. srpna 2014 9:43
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
PAL N7R
 
 
Datum: 16. srpna 2014 16:21
 
 
 
 
Jméno: vojtafichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci ! mám takovej problém že asi s tím nic nepůjde vsecko sem vyměnil cívku svíčku kondenzátor klobouk odtrch sem šteloval aspon 5x a pořád nehazí jiskru čím to může být prosím pomozte díky a ještě která svíčka je nejlepší ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 15:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš odizolované kladívko od statoru?
 
 
Datum: 16. srpna 2014 15:17
 
 
 
 
Jméno: krops      E-mail:      IP: uživatel17518    
maš odrušeny kladivka?
 
 
Datum: 16. srpna 2014 14:29
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Chýlek      E-mail:      IP: uživatel17517    
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 16:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17515    
Ty písty vyráběj tupý neandrtálci ... navíc je ti ten třetí kroužek na pístu stejně platnej,jakoby ti visel na řidítkách za zrcátko .... je toho víc,ale nesmim mluvit ... něco se mi tam nezdá,ale sesova vina to neni...
 
 
Datum: 16. srpna 2014 16:29
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Chýlek      E-mail:      IP: uživatel17517    
Proč ne ?
 
 
Datum: 16. srpna 2014 15:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17515    
Z jistýho důvodu ti ten 3 kroužkový píst nemohu doporučit,dále to nebudu rozvádět.
 
 
Datum: 16. srpna 2014 14:58
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Chýlek      E-mail:      IP: uživatel17517    
Ja ten 3kroužkáč chci použít u serie,slyšel jsem že v kombinaci s těmi 1,5mm kroužky ma píst menší tření,ale stále větší kompres než klasický 2kroužkáč,je to pravda ?
 
 
Datum: 16. srpna 2014 14:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17515    
Dobrý jsou oba,dávám je k upraveným válcům...tu litinu dávám vesměs tam,kde si majitel vysloveně vyžádal jednokroužkovej píst ačkoliv by stačil dvoukroužkovej,ale dávam ho i k terénním válcům,kde už dvoukroužek nevyhovuje. Chrom dávam spíš do silnic,co točí přes 9. Ten chrom vydrží i celou sezonu,ale je dost křehkej a chce si to hlídat šířku a vhodný radius výfuku. Čas od času se stává,že maj špatnou toleranci rozměru a jsou v zámku "moc otevřený"... zkrátka jsou někdy skoro o výbrus menší... Do 8000 ot/min perfektně vyhovuje dvoukroužkovej píst a obyč kroužky. Nějak si to přeber. A malá technická - u holý serie se mi zdá,že jednokruh podtočenej vúbec nejede a v otáčkách taky nic nepřidá.
 
 
Datum: 16. srpna 2014 10:51
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13759    
Ahoj, mam problem s babettou 210, mam ji po výbrusu už najeto přes 1000km ale dělá problem že jede jenom 35&#8211;40km/h v mistě kde jela 50 a jenom z kopce ji vytočim na 45 a před vybrusem jsem jezdil normalně 50&#8211;55km/h. Babetta škube když jedu na plny plyn 35&#8211;40 jakoby chtěla jet vic, ale nejede a škube to(mění i jakoby zvuk), je to nepříjemné za jízdy, ale když ji vytočim z kopečka na těch 45 tak už neškube. svičku mam řekl bych že spravně zabarvenou, předstih 1,3mm před horni uvrati, vyfuk vyčištěný.karburator vyčištěný tak 10x Nevím co s tím ale začalo to dělat až po výbrusu předtim jela dobře,už jsem z toho bezradný prosím poraďte někdo na co se kouknout. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13759    
čau, babetta měla značnou rýhu ve válci a trochu zvonily kroužky.
 
 
Datum: 19. srpna 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel17522    
Ahoj draku ! Jenom by mě zajímalo , proč jsi dělal výbrus , když Babetta jela 50 - 55 km / hod. Co jsi od toho ještě čekal ??
 
 
Datum: 17. srpna 2014 20:09
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13759    
čau, díky moc zatím za radu, svíčka je nová od výbrusu a dával jsem dokonce i jinou a stále stejné, hladina by taky měla byt OK plovak jsem šteloval podle navodu na internetu, ale všechno překontroluji ještě, díky zatím
 
 
Datum: 16. srpna 2014 12:21
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17516    
Ahoj,měl sem uplně stejnej problém. před go motoru jela,jen si přisavala luft pres gufero.. po go a výbrusu když sem moto zajel tak nejela víc jak 30km-h,z kopečka chytla druhej dech a valila jak pila. Hladina dobrá,předstih,svíčky měněny,výfuk čistej,kabely zkontrolovany atd. Už sem si taky nevěděl rady. Při posledním zkoušení sem zastavil a sundal sem ten kousek hadice co zpojuje sání od karbecu a rám,bo sání vzduchu do karbecu je vedeny přes rám,kde je jen drátěnka. A moto jelo 55km-h. Když sem ale zkoušel pusou pruchodnost vzduchu rámem tak v pohodě. Dal sem na karbec jakejsi kuželovej kn filtr s minibika a jezdím. Jen když sem zkoušel při nastartovanym motoru prstem přiškrcovat přísun vzduchu do karbeca tak to bylo strašně náchylny,stačilo o kousíček víc přiškrtit vzduch prstem a zdechla.Je to divny,asi motor rozhodím znovu a znovu složím protože to musí frčet aji s normál filtrem přes rám jak to má origo.A hlavně se mě zdá že sem vypustil mín oleja z převodovky než sem nalil,tak kvuli tomu to rozhodím znovu . JinaK jede v pohode,ale nebudu dolívat olej do převodovky a hlídat to. Někde se stala chyba:-(. Jinak jede 55km-h.
 
 
Datum: 16. srpna 2014 8:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17515    
Šel bych po věcech,s kterými se manipulovalo při sejmutí válce a jeho opětovné montáži. Takže překontrolovat těsnění pod válcem,zda sedí hlava a nefouká,těsnění pod sacim kolenem,zda dobře sedí sání na karburátoru a neodpadá od něj za jízdy (změna zvuku/škubání). A svíčka ok? Hladina ok?
 
 
Datum: 16. srpna 2014 7:28
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13759    
omlouvam se za ty znaky s čísly, nevím proč to udělalo, má tam být misto toho 35 až 40km/h atd.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 22:43
 
 
 
 
Jméno: emn.      IP: uživatel15661    
Ahoj draci. Da se sehnat na babetu 207 vetsi rozeta? Pripadne kde. Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 16:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17486    
39 zubu vsude po netu anebo skuz motodili votice
 
 
Datum: 16. srpna 2014 16:39
 
 
 
 
Jméno: emn.      IP: uživatel15661    
Ahoj chlapi. Poradte prosim. Koupil jsem babetu 20 a7 a nejak nevhce tahnout. Dokonce mam pocit ze na pul plynu jede lip jak na plnej. Zapalko je tam bez kladivka. Muze to byt predstih? Jinak je to po vybrusu, ale porad nic moc. Dekuju za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 18:26
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel17513    
Zdravim neustale mi praskaj 6 V zarovky na jawa 21. Zmeril sem proud k zarovce a je tam na volnobech 7V a kdyz to vytocim tak i 20 V. Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 19:32
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
A mas tam teda ve předu 6V 25W a vzadu 6V 5W sufidku? Tak zkusit dat tu civku dal.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 19:32
 
 
 
 
Jméno: vendelin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zapalovani 30 w svetelne civky spojene z motoru 1 drat zapojeni podle 30 W vcera praskly 2 zarovky
 
 
Datum: 15. srpna 2014 17:57
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Čau, proud se měří v ampérách, ale to je jedno, těch 7V je napětí, a jesli jsi to měřil normálně digitálním měřákem bez žárovky tak měříš napětí naprázdno, což bývá o hodně větší. Já bych skusil dát trošku dál cívku od magneta, tím myslim povolit šrouby na cívce dát ji dál od magneta a dotáhnout. Pak napětí na žárovce změřit znovu, nejlépe se žárovkou. Jaké zapalování tam máš 20W nebo 30W? Jak ty žárovky máš zapojený podle 20W nebo podle 30W?
 
 
Datum: 15. srpna 2014 17:29
 
 
 
 
Jméno: rzhs      IP: uživatel17512    
ahoj, Mám Jawettu, ale nejde do otáček (je jak kdyby přidušená). Nevím už čím to může být. Na jewetě jsem už zkoušel - cívku(tu černou), kondenzátor, svíčku, karburátor a přívod benzínu, výfuk i filtr. Poraďte někdo prosím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 16:13
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
předstih máš nastavenej správně? Jestli jo, tak to tipuju na rozhozenou směs, na kterou je jawetta sakra háklivá ...
 
 
Datum: 16. srpna 2014 16:13
 
 
 
 
Jméno: lukys      IP: uživatel17062    
cau draci jsou kolecka z 05 stejne jako z 21 jakto ze jedna 05 mela petikolokove kolecko a druha 3 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2014 8:42
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ale Kolečko, takový znalec jako ty??..... 05ka má na jedničce 3kolíky a na 3ce 6kolíků. Takhle to má naprostá většina 05tek po celou dobu výroby. Až poslední měly 6kolíků na obou kolečkách. Pak ještě existuje v průběhu výroby odchylka v podobě 19zubých koleček s 6ti kolíky, ale nebylo to u prvních modelů, ale serie, která opět proběhla v průběhu výroby (patrně zakázka pro vývoz). Jinka pravda je, že 05ka má užší kolečka o cca 1,2mm
 
 
Datum: 18. srpna 2014 8:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Kolečka jsou jiná. První 05 měli šest kolíků, pozdější tři kolíky...ale jsou užší než z 20.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 12:15
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel16118    
Zdravim , de na cz 125/476 dat valec a pist z cz 175/48* ? diky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 21:46
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel17414    
Jak psal kolecko ma to jinej zdvih, nicmene de valec prevrtat na vetsi objem, mam tu celej motor takhle upravenej, popr jen valec.. Vyklizim dilnu tak bud si to nekdo za nejaky drobny veme a nebo to leti do sberu... kdybys mel zajem napis na mejl
 
 
Datum: 17. srpna 2014 21:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17486    
Jde tam dat jede to malinko lip nez dvaca al to ze pist je pul cm pod hranou valce je desivy. Prinos to nema zadnej kamarad to mel na home crosu postavene ze dvou masin co mel ve stodole. Kupovat to ve snaze votunit dvacu nema vyznam spis celej 175 motor a vybrus
 
 
Datum: 17. srpna 2014 18:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Jde, ale kliková hřídel má o 7mm jiný zdvih. Takže aby to mělo smysl, tak vyměnit i klikovku.
 
 
Datum: 14. srpna 2014 22:51
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

   

 

   


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.09.2017 18:36:02 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu