slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:

























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: sim      IP: uživatel17020    
Dobrý večer, chtěl bych se zeptat kde všude jsou na motocyklu tovární značky simson, typovové označení sr50B4 pojistky a kolik jich tam je a jaké. Předem děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 21:38
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
zdravim, nechal jsem si namontovat elektronické relé na svoji panelku 250 od jednoho pána co se na to zaměřuje. Prve se mi kontrolka rozsvěcovala při nastartovaném motoru a on tam přehodil dráty a řekl, že to bude fungovat. Namontoval jsem to tam a kontrolka mi nezhasíná. Nebo zeptám se takhle má u elektronického relé zhasínat vůbec? kostra - a relé také -, Děkuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 22:40
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
ok super dík draku za rady a tvůj čas :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:40
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
jawamánii jsem dnes použil poprvé a jelikož jsem nenašel mobil tak jsem fotky neudělal bohužel
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:39
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Napiš sem do dotazů kdyby něco popřípadě jak jsi to vyřešil-aspoň ostatní budou vědět jak problem řešit... Zítra dyžtak zase poradím. Ale projdi si to schema co jsem ti dal a uvidíš, že chybu najdeš sám.
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:39
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
jojo na to žlutý jsem přesně koukal
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:37
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
vybarvi si schema podle legendy barev a uvidíš, že je to hračka! Hodně zdaru. A aspoň když použiváš jawamanii, tak si tam přidej tvoji motorku ať máme na co koukat. Taky mám panelu
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:37
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
hele zejtra sundám svorkovnici a kouknu jak je to zapojený mohl bys mi na sebe dát prosím meila? pro případné dotazy. koukám že víš co a jak :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:35
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Řekl bych že se díváš na schema na žlutým podkladu se znakem červená jawa-to je zmatečný schema a myslím že to tam je špatně.. Nejlepší je schema přímo z montážní příručky nebo dočkala http://postimg.org/image/9gvahx7vh/
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:34
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
MR7V je kus od kusu. Lepší je AEV. Každopádně máš zapojeno na tom jak jsem říkal? To je základ. A správně musíš napólovat dynamo aby to jelo. Pokud to jede, pólování neřeš. Pokud budeš pólovat, tak postup najdeš na veteranforu nebo tadyk. http://hastrman48.rajce.idnes.cz/AEV_P_V_75W/#AEV0361P6V75W_1.jpg sice je to jinej regulátor ale princip stejný a schema taky. Rači relé uplně odpoj od dynama až je budeš pólovat (dělá se kvůli změně polarity z ukostř+ na -). A hlídej si watáž ať nepřepískneš maximum co je na relé. Když budeš do obrázku 10minut čučet, tak zjistíš že to není nic těžkýho.
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:26
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
15/54 mám na kvítečku, 61 na spínačce a na svorkovnici dynama také a plus na žárovčce dobíjení. akorát nevím když zapojím 51 spínačka na 51 svorkovnice dynama tak mi zhasne kontrolka, ale na jednom schématu jsem ji našel na 56 spínačka a to mi kontrolka svítí ale nezhasne a předtím než ten pán přehodil dráty, tak se mi žárovka rozsvěcovala což neměla.
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:21
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
MR7V 6V 45W tohle relé mám. ten pán mi to připojil na starou svorkovnici, která má čísla 1A 61 a 51 a řekl zapoj to podle toho jak jsi to měl postaru a baterii ukostři na -, bohužel s elektrikou kamarád nejsem.
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:15
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Nezapomeň, že kontrolky dobíjení a neutrálu jsou jinak zapojeny než podsvícení. Ke kontrolce dobíjení se připojuje drát od relé z kontaktu D/61. Když nedobíjí, tak má relé sepnuté ukostřený pól a svítí kontrolka. Jakmile začne dobíjet rozepne se od kostry a zhasne. Stajný způsob jako kontakt neutrálu. K těmto dvoum musíš mít přiveden od spínačky drát 15/54 a mít ho zapojen v tom odizolovaném "kvítečku" na tachometru. Mělo by to fungovat.. Ale řekl bych, že to nemáš na D/61. Jaké relé máš?
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:11
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
tak to nevim kde dělám už chybu :/
 
 
Datum: 15. dubna 2014 21:47
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem si taky na ČZ 175 kejvačku namontoval elektronické relé.. zapojil jsem si to podle návodu k tomu dodávanému a kontrolka mi vždycky při přidání plynu zhasne, tak jak tomu bylo když jsem tam měl to staré klasické, které se mi rozbilo.. Takže ano má zhasínat :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2014 21:17
 
 
 
 
Jméno: thihi21      IP: uživatel14324    
Myslíte že je dobré dát na 4. či 5. výbrus jiný výfuk nebo je lepší origo ? předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 20:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17077    
dej ten poslední typ s useklím koncem je váhově vhodný a konstrukčně jednoduchej ajen na 20 s plechama je níš k zemi ...
 
 
Datum: 16. dubna 2014 20:05
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
jo, musíš dát jnej ... většinou z jinýho fichtla
 
 
Datum: 15. dubna 2014 20:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17074    
I na 14.výbrus je nejlepší origo výfuk.
 
 
Datum: 15. dubna 2014 20:13
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17075    
Cau draci oddelaval jsem pravej kryt motoru a neco mi s neho asi vypadlo a ted mam uplne volnou spojku je tam jeste nejaka kulicka ? diky moc za odpoved :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2014 11:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v 05 je v pravým krytu kulička...
 
 
Datum: 17. dubna 2014 11:24
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nebo tam někdo před tebou narval ještě jednu kouli, protože buď použil jinej šroub a ten se mu rozdrbal, nebo neuměl ten šroubek dotahovat a on se mu povoloval.. To už jsem taky viděl.
 
 
Datum: 16. dubna 2014 8:26
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
taliř spojky----O--------------štelovací šroub asi takle nějak to je, jak píše trochy..
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:00
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
krátká, kulička, dlouhá
 
 
Datum: 15. dubna 2014 16:50
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel17075    
vim ze jsou tycinky, kratka kulicka dlouha ale potom nevim jestli je to hned na ten stelovaci sroub nobo jeste kulicka :-P
 
 
Datum: 15. dubna 2014 16:33
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim chystam se davat trochu do kupy motor mam udelanej vybrus, budu dávat novou klikovku komplet celou s jehlovym ložiskem , lamely ferodo. kamoš me radil at si koupim aji primarni retez. je to potreba? to sem si zase rikal ze kdyz uz aji retez tak ze by to chtelo asi aji to kolečko primarni ne? jeste bych chtel měnit ložiska a gufera +ty bronzovy futra. tak co myslite? co je potřeba a co ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 22:43
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
já většinou dávám řetízek a občas měním aj spojkovej koš bejvá volnej :-)
 
 
Datum: 16. dubna 2014 22:43
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Většinou ten primár měním..
 
 
Datum: 16. dubna 2014 8:29
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Ezope ty jeden! :-D ty mi nevěříš?
 
 
Datum: 15. dubna 2014 17:49
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, záleží v jakým stavu jsou ty díly co chceš vyměnit, když jsou špatné tak budou potřeba vyměnit
 
 
Datum: 15. dubna 2014 16:43
 
 
 
 
Jméno: Kadel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám rezatou nádrž, potřeboval bych poradit, čím se dá nádrž vylejt. Prej se tam něco naleje a udělá to film. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 22:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Napřed dokonale odrezit a odmastit, pak vylít epoxidovou dvousložkovou barvou.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 22:11
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
Zdravím, prosím vás neví někdo RAL číslo "bílé" barvy na pionýra?? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám ral 1015, ale originál je světlejší. Já jsem ale s mou "slonovou kostí" spokojen :-)
 
 
Datum: 16. dubna 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: Radawa      IP: uživatel16906    
Zdarec draci, chci se zeptat jestli nějak upravujete origo airbox. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 21:31
 
 
 
 
Jméno: Radawa      IP: uživatel16906    
OK, díky za radu
 
 
Datum: 15. dubna 2014 21:31
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel14518    
odvrtáním dir od airboxu se dá nastavit odpor sání pro správný odpor popr rezonanci , ale obavam se ze to tobe bude k nicemu
 
 
Datum: 15. dubna 2014 17:23
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, nemá to cenu a ani mě nenapadá jak by to šlo upravit
 
 
Datum: 15. dubna 2014 16:44
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Ahoj, nemáte někdo dobrou radu jak si trochu upravit vyfuk u mustanga? Myslim ten novější a upravu tech misek vevnitř. Prostě co je třeba stim vyfukem udělat nebo předělat aby to bylo pro ten motor lepší. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 21:48
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Děkuji :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2014 21:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17074    
Dokonale dekarbonizovat. Na serii nevymyslíš nic lepšího....jak ho otevřeš,tak to ztratí sílu dole a v otáčkách to nezíská nic protože časování ... Takže tak ...
 
 
Datum: 15. dubna 2014 14:00
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro motor bez úprav je ten vejfuk dobrej tak, jak je :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2014 12:48
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
hlavně pořádně vyčistit
 
 
Datum: 15. dubna 2014 8:14
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Pro jakej motor?
 
 
Datum: 14. dubna 2014 22:20
 
 
 
 
Jméno: Miracell92 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar, mam Jawu 350/639, a včera som si všimol že zadná vidla sa hýbe do strany, asi centimeter, možno trochu menej, je to OK ? nemyslím že je to dobré pre jazdu nad 80 km/h... diky za odpovede draci :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 21:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Je to špatné , nejspíš máš v háji uložení.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 21:06
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Zdarec draci fichtlaři. Chci dávat na pincka novou řetězovku a všiml jsem si, že se dají koupit kola s věncem na silnější řetěz jako je u velkých jaw. To znemená, že válečky jsou trochu delší a řetěz o cca 1,5mm tlustší. Tím pádem by tak netrpělo ozubení. Máte to někdo? Řetěz favorit je strašné bláto. Chtěl bych koupit něco lepšího. Poradte zda se dá sehnat něco lepšího. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2014 16:08
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel17087    
s nejakou tabulkou si muzes vytrit prdel ...................
 
 
Datum: 19. dubna 2014 16:08
 
 
 
 
Jméno: stefan      IP: uživatel17022    
Ne neuráží mne nic už jsem to pochopil po tvém vysvětlení , ale tabulku jsem viděl poprvé a to nečitelné psaní se stane nikdo není dokonalí.
 
 
Datum: 18. dubna 2014 18:23
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
A co kdyby mi někdo poradil zda to stojí za to dát řetěz, kterej je silnější a nebude tak hoblovat zuby?
 
 
Datum: 17. dubna 2014 15:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Myslím, že není potřeba se nějak vzrušovat. Prostě je to několik základních pravidel, které je nutno dodržovat. Vlastně tam ta tabulka byla pořád, akorát teprve teď ti nějak vyskočila, nebo jsi ji rozklikl. Ta tabulka se nijak neposílá, ta prostě existuje stejně dlouho, jako tenhle pokec. A jestliže jsi souhlasil s pravidly, tak jsi si tu tabulku měl také přečíst. Tabulku jsem psal já, při vkládání se ale některé znaky ztratily. Za to se omlouvam, pokusím se to opravit. Pokud tě pravidla či souhlas s nimi nějak uráží, tak s tím rozhodně nehodlám nic dělat. Co konkrétně tě na tom uráží, smím li se zeptat?
 
 
Datum: 17. dubna 2014 13:33
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím proč mi naskočila tabulka 1-6 nic jsem neporušil a proč mam dávat souhlas nebo nesouhlas začíná mne to urážet!!!!.Nic jsem neporušil a do tet jsem žádnou tabulku neměl. Mi to tady začíná být divné a navíc kdo posílá tu tabulku at se naučí psát, protože vynechává písmena a je to navíc nečitelné.
 
 
Datum: 16. dubna 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Právěže už se dělají zesílený kolečka+věnec přímo na pionýra. Tak jsem si mysel, že to je vychytaný a udělaný tak,aby to vše vlezlo. Ale pokud tam není místo tak nenadělám nic.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 22:18
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud dáš širší řetěz, tak ti vydře simerink v bloku musí být tlustší kolečko ale nedostaneš tam matku málo závitu. Jedině z nějaké 175-ky typ nepamatuji 14ti zubové měl vybraný střed pro matku jenomže na silnici ti to utáhne ale závody asi ne. Já jezdím silnice mám klasiku 14 ti zubové na Jawa 20.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 20:07
 
 
 
 
Jméno: bečka      IP: uživatel16252    
Zdravím, mám problém v oblasti elektřiny, jde o to že blinkry mi (po zprovoznění lektrické instalace) normálně jdou, ale kontrolky neblikají do leva ani do prava, takže třeba zapnu levý blinkry ty normálně blikají v předu i v zadu, ale kontrolky nic. Tak nevím kde může být chyba. Jedná je o moto simson sr50 skůtr díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 18:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17074    
Tak třeba upadlá kostra v budikách...hledej... Možnost č.2 - praskly už obě žárovky,ale to je nepravděpodobné. Zkus je napřímo na baterku jestli svítí.
 
 
Datum: 15. dubna 2014 18:06
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus chtel bych se zeptat jak poladit babettu dvourychlostku aby jela líp myslím tím aby jela rychleji nějaky nápady ? :-) díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 0:37
 
 
 
 
Jméno: Kulich175      IP: uživatel13830    
A nebo zhubni :-D.
 
 
Datum: 16. dubna 2014 0:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17074    
Vyčisti výfuk,namaž řetěz a dofoukni kola ;-)
 
 
Datum: 15. dubna 2014 16:14
 
 
 
 
Jméno: k      IP: uživatel14122    
změň řetězové převody....
 
 
Datum: 15. dubna 2014 8:44
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup si motorku a nalep na ni nálepky Babetta...
 
 
Datum: 15. dubna 2014 7:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
dát do ní motor z pionýra a pak doufat že ti nebrkne přední kolo v zatáčce až pojedeš 70
 
 
Datum: 14. dubna 2014 21:09
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, přesně jak říkáš je potřeba poladit a pak pojede rychleji
 
 
Datum: 14. dubna 2014 18:42
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel14525    
Ahoj, potřeboval bych radu, budu si od Stejskyho kupovat závodní hlavu na "cestovní seriovku ( výfuk 28,5 od H. a š. 26, sání svoje ) vrtání 40,75, píst 2K. Jaký si mám nechat udělat objem spalováku aby se to co nejméně hřálo ? Vrtání hlavy bych nechal udělat na 41,75 ... do budoucna bych to stejně nenechal brousit víc jak 41 ... Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 13:04
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel14525    
Děkuji
 
 
Datum: 15. dubna 2014 13:04
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Při tom válci co píšeš by seriová komprese byla při nějakých 7,2ccm, tak že za mě taky nějakých 6-6,5 aby to trochu jelo a hřát se to ještě 100% nebude pokud je to zajetý.
 
 
Datum: 15. dubna 2014 12:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17073    
Stejsky by ti měl navrhnout vhodnou variantu. Já bych dal 6-6,5ml
 
 
Datum: 15. dubna 2014 6:14
 
 
 
 
Jméno: Pablo      IP: uživatel16820    
Čau, viděl bych to tak na ten objem kolem 7ml, určitě bych nešel pod 6,5ml to by ti vadlo. Ale když napíšeš stejskymu tak by ti měl odepsat a doporučit objem spalováku.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 20:30
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel14525    
Pepa - sory to je moje věc, za druhý, hlavu může dodat v sériovém objemu spalováku, tak proč snižovat výkon, že. Jde mi jen o chlazení především !!! mám 110 kg + bagáž takže 11/55 a jedu nadoraz ať je 10 nebo 30 stupnů pařák ... toť vše
 
 
Datum: 14. dubna 2014 20:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17071    
myslí že je chyba utratit peníze za hlavu na kterou nemáš valec vždyt snižuje kompresi i výkon
 
 
Datum: 14. dubna 2014 19:38
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel14525    
chybka: "víc než 41,50 bych to nenechal vybrousit :-)
 
 
Datum: 14. dubna 2014 16:32
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
čau na fichtlovi mi začala vyskakovat 3 tak jsem půlil motor a dal do automatu to péro ale furt vyskakuje nevíte čím to může být? jednou kámošovi vyskakovala 2 po 3 metrech tak jsme půlily motor a jak je v automatu taková ta kravina ve kretejch je 5 zubu 1-N-2-N-3 tak jsme to dali z jinyho fichtla a tak na 2 měsíce to bylo dobrý myslíte že je to tím? dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2014 12:08
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
No bral bych to asi tak, že po prohlídnutí fotek stroje tady mladého pána není třeba se k ničemu vyjadřovat. To je tak když někdo chce tunit a neumí ani seřídit seriový motor ;-)
 
 
Datum: 17. dubna 2014 12:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo, pod stejnou přezdívkou jsem i na motorkářích :-)
 
 
Datum: 17. dubna 2014 7:56
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolecko, ty asi budes kolecko i na motorkari.cz, ze jo? :-) Hele, tohle nemá absolutně žádnej smysl, kluk si myslí, že mu hračka funguje a neřeší, že vůbec nefunguje tak, jak by měla a do měsíce fungovat přestane :-D
 
 
Datum: 17. dubna 2014 7:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, pokud si to myslíš, tak je to možný :-) Jasně...dál prskej na moje rady. Mě to už je celkem jedno. Já se tu snažim lidem pomáhat, a v 99% se setkávam s kladnou reakcí. Ty jsi to zbylé jedno procento. Na fichtlpokecu jsem byl již v době, kdy ty jsi nastupovat do první třídy základní školy, takže už jsem pár lidem poradil, a dostkrát už mi to vyšlo. Že to třeba nebylo zápalkem a karburátorem? No a jak jsem to měl vědět? Začínam logicky od těch nejpravděpodobnějších závad, a když evidentně vidim, že karbec ani zápalko neumíš naštelovat, tak logicky trvam na tom, abys to našteloval správně. Jak už psal Standa - ta tvoje úvaha, že pokud to jde nakopnout a jede to, tak to není potřeba štelovat, je uplně zcestná a špatná. Takže opět použiju standova slova - trochu pokory a sebekritiky by neškodilo :-) Uvědom si, že my, kteří se ti snažíme poradit, jsme již nějaký ten předstih a karburátor seštelovali. Taky nějakou tu opravdovou GO či renovaci motorky máme za sebou. Ty se pořád plácáš s tím, že neumíš naštelovat předstih, jak jsi nás přesvědčil v minulém příspěvku. Takže to zhodnoť trochu sebekriticky a nesnaž se na nás pořád chytračit. Všimni si, že nikdo jiný se tady takhle drze nechová. Všichni se na něco zeptají, a postupnou diskuzí a zkoušením dojdeme k správnému výsledku. Né ale u tebe. Ty na nás v půlce diskuze začneš křičet, že jsme dementi, že nic neumíme atd atd. Myslíš, že je to z tvé strany uplně OK? A až nad tím budeš přemýšlet, tak prosím zapomeň, že jsi mistr světa...spíš se zamysli, jestli teda umíš vážně seštelovat ten předstih a karburátor. A jestli můžu ještě do budoucna něco doporučit, tak dávej v hodinách češtiny trochu víc pozor. Vyjmenovaná slova se berou ve třetí třídě základní školy...
 
 
Datum: 17. dubna 2014 7:29
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
spoměl jsem si čím ty svíčky tenkrát byly. nene kolečkovo zapalování a ani karburátor to nebit zjistil jsem že to dělá hlava z 05 dal jsem sériovou a svíčka cihlovatěla
 
 
Datum: 16. dubna 2014 23:09
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já bych tu "GO" viděl jako tzv neverending story..
 
 
Datum: 16. dubna 2014 8:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17074    
Kecá,jen to nechce přiznat :-D:-D má štěstí,totálně vylágrovanej motor po "GO" mu jede i na rozhašenej předstih a rozštelovanej karbec a protože to "jede" tak to znamená že to má "seštelovaný" dobře a my jsme tudíž pitomci :-D realita je sic jiná,ale neskutečně mi to baví číst :-D Jakube,když jsme takový pitomci,už umíš změřit ten předstih ??? A nebo ho furt máš 4mm?? :-D a hladinu už taky umíš? :-D ty mistře :-D ještě že pio motor je tak "blbej" na seřízení a stav a některý jedou furt a na vše... Trochu pokory a sebekritiky by neškodilo....
 
 
Datum: 15. dubna 2014 18:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kdybys hledal ten tvůj zmiňovaný příspěvek o svíčkách, tak se můžeš podívat zde: http://www.fichtlpokec.cz/predstih/id238645.html?odpovedet=1 . Stroj byl na 100% seštelovaný, ale stejně to žralo svíčky, co? To mi chceš říct, že je normální? A že když dáš novou osku a plíšek do karburátoru, tak že se tim sám našteluje? A že když to jde nakopnout, tak je to určitě seštelovaný? A že to pálí jednu svíčku za druhou, ale je to určitě svíčkama? Trochu se prober z té diskotéky...
 
 
Datum: 15. dubna 2014 15:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrá, vidim že rozum jsi nedostal. Nemá cenu to řešit. Naivně jsem si myslel, že jsi se trochu poučil, a už se budeš chovat úměrně svému věku a vědomostem. Holt jsi ve věku, kdy všemu rozumíš nejlíp. Za pár let, až si na tu dobu vzpomeneš, tak se tomu už jenom zasměješ :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2014 14:59
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
já pár lidí nasral? začalo to tym tvým " pročisti si karburátor a nastav předstich" i když jsem milionkrát psal že to je, kdyby to asi nebilo tak ten fichtl ani nejde nastartovat a vůbec by nejel ale když jede a tenkrát to dělalo jen po vytočení a pak mi standa poradil že je to klika tak jsem ji dal jinou předstich neměnil a do ted jezdí suprově i při vytočení... si myslíš že když máš 3 hvězdičky že se všem můžeš srá* do diskuze? já o tvou radu nestál a chci poradit od lidí kteří tomu ROZUMÍ a chtějí poradit a ne rejpat že na tom neumim, at se naučím psát... celá tahle diskuze byla dobrá dokud jsi sem nevstoupil ty. jo a nejsem tak blbej abych nevěděl že ip se po změně jména nezmění jen sem si změnil přezdívku
 
 
Datum: 15. dubna 2014 14:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč mě to zajímá? Jenom jsem si řikal, pročpak jsi si změnil přezdívku. Jestli si náhodou nedostal rozum, a nesnažíš se psát pod jinou přezdívkou, aby nebylo poznat, že jsi to ty. :-) Pár lidí si svojí arogancí nasral, tak se třeba snažíš skrýt pod jinou přezdívkou :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2014 14:22
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
Mimochodem, proč tě to zajímá?
 
 
Datum: 15. dubna 2014 14:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle je problém převodovky - ohoblovaný boční kameny/díry, špatný ložisko, špatná vidlička...Té aretační pružince se připisuje neprávem až příliš závad, které prostě pocházeji z převodovky samotné. Mimochodem, Jakube, pročpak jsi si změnil přezdívku?
 
 
Datum: 15. dubna 2014 8:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA 21      IP: uživatel13327    
Mě to vyhazuje při maximálce na vytočenou trojku...
 
 
Datum: 14. dubna 2014 20:58
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
dělalo mi to s orig. převodovkou a pak jsem si udělal i tu silnou dvojku ale to už moc po tom vyměnění te pružiny jen jakoby dvakrát cukne a pak je na pár metrů pokoj a dělá mi to jen tak po půl kilometru takže u mě to kolečkem asi nebude
 
 
Datum: 14. dubna 2014 20:42
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nějaké napružení muže pomoci určitou dobu nebo déle a také vůbec.Asi bude lepší prohlédnout těch 6 děr na výstupovém kolečku a 6 výstupku na tom druhém kolečku a zjistíte přitom prohlédnutí že budou ošoupané výstupky nebo kraje dírek a poté bych doporučil dát obě nové.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 18:54
 
 
 
 
Jméno: TestManCZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar borci, dělalo mi to taky, tak sem rozšklebil motor a vyměnil v automatu pružinku co drží zobáček a jak je to "kolečko" a v něm ta pružina a ty pacičky tak tu pružiny napružil, kvalty jdou jako u serie, jestly mate vule na predloze, mám na mysli bronzový futra tak doporučuju vyměnit, může to vyskakovat taky kvůli tomu (axialni vůle)
 
 
Datum: 14. dubna 2014 17:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA 21      IP: uživatel13327    
čau, mám ten samý problém, včera jsem vyndal motor, ale taky nevím jak to vyřeším. Kdyby někdo věděl, byl bych moc rád.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 16:10
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Zdarec draci, chtěl jsem se zeptat jaká může být příčina když se rozjedu a ručička na tacháči hned vyskočí na 80 a až zastavím pomalu se vrací zpátky ? KM se normálně přičítaj ale rychlost neukazuje.. kdyby se stím už někdo setkal uvítal bych každou radu.. :-) a ještě se chci zeptat... mam mustanga a ve předu jak drží nádrž na 2 šroubech na rámu mám na těch matkách stržený závity.. neměl to už taky někdo ? Nějaké nápady jak to vyřešit ?? Jednoduché řešení je uřezat je a navařit nové ale tak jestli to už někdo řešil může být i víc řešení.. Jinak děkuji za vaše odpovědi a přeji mnoho KM bez nehod a poruch . :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 12:01
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čus, podívej se na náhoh jestli nemáš čtyřhran ohoblované. To zkontroluj i tachometru i v domečku. Většinou se pak ukroutí a pak neukazuje. Matky převrtat a závitníky udělat nový závity.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 12:01
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj mám takovej dotaz možná to je moje zdání mám origo babettu 210 sou tam nové komplet spojky . kohoutek tesnění kolem karbecu pod válec pod kolínko a tak :-) novej olej v převodovce no trochu sem jí dával do cajku je tam origo 7 tis najeto ale od předchozího majitele dostával pěkně takže tam byl vylítanej válec tak jsem ho vyměnil za lepší pouze po zajetej a jede super i kopec tak kolem 50 kmh vážím asi 75kg po rovině maximálka 60kmh ale když jí neženu jedu si tak krásně 50kmh a ntočim to mám i zařízlí kolínko vejfuku :-) ale když koukám na youtube tak se mi zdá že tam těch 50 maji hned že jim to líp táhne nebo je to moje zdání :-) chtěl sem se zeptat jestli neví někdo jak ješte trochu zlepšit výkon všem moc děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 10:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17068    
na babetu je lacinejší pořízení rozety na zadní kolo ..v tvem případě si spočítej zuby a objednej menší..tj do rychla ..do tahu větší a pokud bys měl již 51 zubu a chtel vetší tah nechej rozetu stocit na soustruhu a navař na ní věnec z pioníra ty maj od 53 do 75 zubu a to je koláč jak cele kolo
 
 
Datum: 14. dubna 2014 10:49
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
máte pravdu na babettu jezdí slušně ale přeci si říkám že to větší kolečko by snesla do kopce má furt sílu :-) tak všem moc děkuju
 
 
Datum: 14. dubna 2014 8:11
 
 
 
 
Jméno: k      IP: uživatel14122    
já se ti divím co víc od ní chceš.................co by kdo za to dal kdyby mu tak jezdila
 
 
Datum: 14. dubna 2014 7:57
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A po zadním byste na tom lítat nechtěli?
 
 
Datum: 14. dubna 2014 7:23
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
Cao, já mám doma také babettu 210 a také mi letí jak kameň :-D A 13zube retezove kolecko, na kterym je normalni velky retez sem sundal a dal sem tam vetsi kolecko ,aby to bylo rychlejsi, sehnal sem nejvice 14 zube, stalo me to 140 kc a babetta stale muze dobre do kopcu, rychlost se zvedla a stale mam hned plnej a klidne by snesla jeste vetsi kolecko kdyby se dalo sehnat nebo mensi zadni rozetu :-) Po rovine mi to líce nevím kolik, protože mi ten tachometr přeměřuje, ale když sem jel po rovině a foukal doprotivky vítr, radar ukazoval 63km/hodinu... takže si myslím že kolem 65 - 70 to letí :-)
 
 
Datum: 13. dubna 2014 23:21
 
 
 
 
Jméno: Marco      IP: uživatel17066    
Zdravim měl bych dotaz, nedal jsem pozdro co má být před válcem, na jednom ze čtyř šroubů, co drží válec a hlavu. Je to konkrétně pravý horní (když koukám do motoru takže proti směru jízdy), je fakt že jsi vzpomínám ,že tam byla větší díra. Jde mi o to jestli to tak mám nechat protože to nic neudělá, nebo jestli to bude dělat nějaký problém, třeba že to bude víc vybrovat? Díky za včasnou pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 7:04
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nech to tak, nemělo by to dělat problémy..
 
 
Datum: 14. dubna 2014 7:04
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
Cao, chtel sem se zeptat ktery je podle vas lepsi olej bud mogul tsf nebo Valvoline MOTORCYCLE 2T ? Chci to do babetty :-) Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2014 7:51
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando já prostě ZVL ložiskům nevěřím od té doby, co se mi po pár hodinách provozu rozerval domeček.. Jinak jsem myslel rozdíl jako rozdíl celkově, nejen při použití v piomotoru :-)
 
 
Datum: 17. dubna 2014 7:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17074    
To jo,je v tech ložiskách rozdíl,ale poznáš ho jen když točíš nad 9 tisíc závodně...v seriovce nepoznáš rozdíl na životnosti mezi ZVL a SKF ... a s olejem taktéž... Plně dostačující je cokoliv nejlevnějšího s API TC...klidně i lepší m2t...nebo nejlevnější olej do pily... Nebo cokoliv co maže a spojí se s benzinem a následně pod pístem oddělí ... A v tomto případě to platí pro fichtla i pro čízu... S oleji s API TA a API TB nemám dobré zkušenosti a nedoporučuju je... API TB tak do péráka a nebo do kejvačky aby historicky voněli po m2t ...
 
 
Datum: 15. dubna 2014 18:54
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nezlob se na mě, ale mezi SKF a ZVL je docela slušnej rozdíl :-D
 
 
Datum: 15. dubna 2014 7:21
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
TSF je absolutní zbytečnost. jak rozdíl mezi ložisky SKF a ZVL. kup si obyčejnej v mototechně m2T červenej, stojí stovku, máš toho Litr, když mažeš 1:33 vůbec nekouří ani když to přeředíš tak jen trochu a maže stejně a hlavní je že nezanáší hlavu, výf. kanál a svíčku. jedinej olej kterej hodně kouří je mogul žlutej dvoutakt nebo červenej castrol ty při normálním ředění moc hulej
 
 
Datum: 14. dubna 2014 15:11
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi tak, taky jezdím na TSF, ale je to jedno..
 
 
Datum: 14. dubna 2014 7:22
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
neznám specifikaci toho valvoline, ale pokud má API TC, tak bych to neřešil a lil tam levnější, pochybuju že poznáš rozdíl jinde než v peněžence.. Na TSF jezdim už roky ČZ 175 a sem naprosto spokojenej..
 
 
Datum: 14. dubna 2014 0:01
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
Ahoj, nedávno jsem se dozvěděl, že se na klice u mustanga pro pístní čep 14.1 při použití pístního čepu o průměru 10 dá použít jehlové ložisko NK10/16. Chtěl bych to dát do neupraveného motoru. Má někdo s touto úpravou nějaké zkušenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 9:46
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Futro
 
 
Datum: 14. dubna 2014 9:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17067    
u seriovky má snad jen význam snížení mazacího poměru ale pr.. na to na jehlách se bez mikroměření to uložení bude sesazovat blbě ...za mě běž cestou klasickeho žluteho futra víkon motoru je schodný
 
 
Datum: 14. dubna 2014 8:37
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

   

 

   

     
 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 05.09.2015 3:05:41 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu