slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
FUHA draci sesa je po dovolené, brutální jízda s míchačkou na beton a extrémní tří denní jízda na Babettě na Slováč se super parťákem BLechou,,,sesa je servaný jak pytel, prosím o trpělivost při čekání na vaší zásilku,, lebo před vámy je už ftotal ronta,soráč a dík
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:






























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdárek, kdo sleduje na čt2 cestu dvou Trabantů, Malucha a Jawy 250, tak tady je rozhovor s markem Slobodníkem, který jede právě na 250ce, kdo neviděl všem to doporučuju, je to paráda :-) https://www.youtube.com/watch?v=jMFjNSJwyP0#t=85 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2014 12:26
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík :-)
 
 
Datum: 06. června 2014 12:26
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čůs, nejsem doma, ale zítra jedu dom kolem šroubkárny a vzpoměl jsem si že potřebuju podložky ke šroubům co držej zadní tlumiče, jsou tam M8 nebo M10 vim skoro na stopro že m8 ale už jsem sám sebe tak zvyklal že radši píšu :-D né že by to bylo hodně peněz koupit pro jistotu obje ale přijde mi to úchylárna když se určitě najde někdo kdo v mžiku odpoví dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2014 22:22
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak už nic, m8, slováci to fakt v tom katalogu maj :-) obvykle když něco chci tak je u toho číslo a v seznamu: šroub :-D
 
 
Datum: 02. června 2014 22:22
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel15710    
Zdravím lidi, prosím o seriózní odpověď, né hloupé narážky jako obvykle, zdali má někdo zkušenost s tyristorovým zapalováním. Dnes jsem udělal projížďku s tímto zapalováním: http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/technika/tuning/tyristorove-zapalovani/aktualizace/sch.gif a na cestě mi bouchl kondík C2, nemyslím si že by se na cívce našlo víc jak 16V... ale myslíte že by pomohlo dimenzovat kondík na větší napětí? Díky za SERIÓZNÍ odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2014 22:13
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel15518    
to Chong: Ad hall - pokud máš takovej k dispozici tak to problém nebude, většina toho co jsem viděl pracuje od vyšších napětí. Ad zdvojovač - protože je Igt TIC106 tak malej tak není potřeba žádný extra velký napětí aby to fungovalo. Původní návrh počítal s Igt okolo 10mA (KT505). Ad stabilizace - Tím že je tam zenerka se nic nezkazí ale proč je potřeba to stabilizovat? Kladívko to neocení, to bude makat stejně i při 50V a tyristor to má taky na na háku protože je spouštěnej proudovým impulzem. Jen musí bejt hodnota R2 trochu vejš aby se nespínal tyristor od nabíjení toho C3 když je rozpojený kladívko. Ovšem uznávám že se zenerkou je to preciznější. Ad TIC106 a proudy - To není svářečka. V momentě kdy se tyristor sepne se v podstatě vytvoří rezonanční obvod (pokud by byla v zapojení k tyristoru zapojená antiparalelně dioda tak by to normálně kmitalo). Podle toho jaký jsou hodnoty indukčnosti začne narůstat proud. Po nahození jiskry se jen zmenší hodnota indukčnosti a tím pádem zvedne rezonanční kmitočet (většinou tak 2,5x). Žádný astronomický proudy tam netečou. V tomhle případě to odhaduju tak na 0,5A v maximu. Ten tyristor se ani neohřeje. Původní KT505 je 1A prcek v kulatým pouzdře (15A v pulsu) a autor ho tam provozoval bez chladiče. Jestli ti v zapojeních nevydržel 5A tyristor (30A v pulsu) tak tam bylo něco špatně. CDIček jsem už pár v ruce měl a nikdy jsem tam nenašel silnější tyristor než 5A. Spíš naopak, např. u japonců např. necky 2P4 nebo 5P4 apod. V babeťáckým je KT206. A to jsou CDIčka kde se používaj indukční cívky s podstatně menší indukčností takže je tam ten proud větší (obzvlášť u babety která má poněkud atypický napětí a 8uF kondík). Ad indukční cívka - Nemyslel jsem to tak že by to nějak nefungovalo ale dost to degraduje celkový parametry. Výhoda CDI je ve velké strmosti náběhu napětí. Díky tomu je to pak odolný vůči svodům přes nečistoty na svíčce apod. Jenže aby to mělo tyhle vlastnosti musí mít indukčka (nebo spíš transformátor) podstatně nižší indukčnost "primáru" (cdičkový indučky mívaj hodnoty menší než 2mH, často i pod 1mH) a dost velkej poměr mezi vinutími (nejmíň jsem viděl 1:80, běžně 1:100 až 200). Klasická indukčka má okolo 3,5-6,5mH na primáru a poměr 1:40-60. Pak jsou parametry jiskry celkem dost podobný tomu co dává standardní zapojení a přínos celý týhle věci je vlastně jen v tom že nejiskří kladívko a jiskra je celkem konstantní ve větším rozsahu otáček. Navíc u tohodle zapojení není k tyristoru přidaná antiparalelně dioda (nebo k indukční cívce) a odhadem tak 60% energie skončí někde v indukční cívce jako teplo. Jiskra je pak poměrně krátká, hoří asi cca 75us (kupodivu je to podobně blbě udělaný i v babeťáckým cdi v gumový kostce, tam má jiskra dokonce okolo 50us). Takže při použití odpovídající indukční cívky se dá dosáhnout podstatně vyšší strmosti a celkovýho napětí (což je výhodný při startu kdy je napětí na kondíku nejmenší). S antiparalelní diodou na tyristoru nebo indukční cívce se pak ještě dá natáhnout jiskra přes 100us. No a pak už to má jen samý pozitiva a sociální jistoty.
 
 
Datum: 05. června 2014 22:13
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel15710    
Beru dotaz zpět, fichtl si ze mě asi dělá srandu, najednou to jde... nevím asi jsem měl někde kábl na kostře nebo si to nedokážu vysvětlit...
 
 
Datum: 05. června 2014 19:05
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel15710    
To Chong: prosím znovu o radu, našel jsem kondík doma na 35V tak jsem ho tam dal... jenže po zapojení, nehází jiskru. Tyristor je v pohodě, ale pro jistotu jsem tam dal nový, pořád nejde... zkouším proměřovat všechny diody, všechny jsou v pohodě. Zkoušel jsem prohřát všechny body, proměřit jestli nejsou někde upálené cesty, nic, všechno v pohodě. Bez zapalka hází jiskru normálně, napájení světelnou cívkou taky funguje, prošel jsem všechny spoje, kontakty všechny dobré, už vážně netuším, vrtám se v tom druhý den, to se mi ještě nestalo abych se v elektrice tak dlouho vrtal :-D Zkoušel jsem i měřit napětí cívek dávaj při obyč šlapání do těch 3V(nevím jestli by nemělo být na sériově zapojených světelných cívkách napětí vyšší), měřil jsem napětí i na vývodu pro indučku našel jsem tam nějakých 30V (zase při obyč šlapání) tady si nejsem jist kolik by se tam mělo objevit... Nemáš nějaké nápady co ještě prozkoušet? Díky.
 
 
Datum: 05. června 2014 15:07
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
To Combust: no já nevím, když se natočí na vývodech dost proudu a napětí pro buzení tyristoru, tak proč by se nanatočilo dost napětí pro napájení hallu (spotřeba 20mA a min napětí od 3V)? Nevidím zde nějaký zásadní zádrhel. Tím spíše že u tohoto zapalka je na napájecí větvi buzení použit zdvojovač napětí dimenzovaný na cca 50mA. Což tobě nedosšlo když navrhuješ vyhodit část zdvojovače a ještě k tomu stabilizátor v podobě zenerky, která navozuje jakžtakž stabilní podmínky buzení tyristoru! TIC106 je vyloženě podimenzovaný, osobní zkušenost se silnějšími tyristory než 5A TIC106. Pokud by mi šlo o spolehlivost, tedy ne experimentální zapojení, určitě bych s tímto tyristorem sebou vozil rezervní osazený tišťák. Při zážehu po velmi krátký čas je v podstatě proud procházející tyristorem teoreticky blízký nekonečnu. Tento velmi krátký pulz velikého proudu prostě tyristor vyklepe. Začne se chovat dost podivně, např se začne nejprve sem, tam saturovat když nemá, což způsobí nepravidelné zážehy. To bych na cestě neznalý problému spíše nejprve považoval za závadu karburátoru. Už se vidím jak při sem tam cuknutí na to kašlu a když to bude častěji, zastavím a začnu čistit karbec, nebo i kontakty kladívka. Onoto to mezitím vychladne, nastartuju a jedu bez problémů... a zachvilku zase dokola, dokud tyristor definitivně nezhebne. Původní indučka (pokud máš namysli tím tu cívku) není u tyristorového zapalka vůbec problém. Pokud na to hledíš jinak, mohl bys tu popsat konkrétně co je u ní za problém?
 
 
Datum: 05. června 2014 3:00
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel14864    
vývod K2/3/S přepojit na zapalovací cívku, C2,D2,R1,DZ1 vyhodit, C3 dimenzovat na min. 50V, R2 cca 680 až 1k, C4bejt menší a na nižší napětí (Nedoporučuju použít unipolární. TIC106 je víc než dostatečně dimenzovaný. Od kladívka odpojit kondík.------------ Hall je fajn řešení pokud je k dispozici stabilní napětí (např. při strartu, je to u pincka problém), proč někde montovat magnet a točit s ním dokola když jsou na trhu čidla (vape s01 atd...) kde stačí mít jen kus železa aby to fungovalo. Základní problém tohoto tyristorka je jinde - používá origo cívku.
 
 
Datum: 04. června 2014 22:27
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel15710    
Já jsem tady k tomu tyristorku chtěl dělat hall snímání, nebylo by to těžké ale zabralo by to nějaký čas který nemám, navíc bych musel sehnat vhodný magnet... jelikož ty kladívka se mi ve funkčnosti moc nelíbí, rozhodně by se tím vyladil chod motoru. A teď tam jdu zkusit prásknout nějakej ten elektrolyt a udivíme.
 
 
Datum: 04. června 2014 12:45
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
vyvíjel jsem svého času tyristorové zapalko (CDI) pod názvem LightCDI, ještě jsem ho snažil upravit pro pionýra na snímání polohy kliky snímané hallem namísto magnetem a snímací cívkou, ale nemám stroj na kterém to testovat (do svého to pro pokusy rvát nebudu, moc práce a pak není motorka v pohotovostním stavu) Tak jsem to pustil z hlavy. Takže vývoj tohohle zapalka nechám jiným :-) , není ani čas...
 
 
Datum: 04. června 2014 9:13
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel15710    
Díky Chongu, na rozpojené cívce by se vyšší napětí určitě našlo, ale při nějaké zátěži jsem si myslel že těch 16V by překročit nemuselo, každopádně dám tam asi něco na 63V nebo podle toho co se doma ve stovce mikro najde a uvidí se. Tic106 je velká rarita to ano, díval jsem se akorát po projevení závady na ten kondík C2 jinak jsem zapalko nějak neštudoval, každopádně kdyby se ti chtělo mohl by jsi ho vylepšit :-) :-D
 
 
Datum: 03. června 2014 22:33
 
 
 
 
Jméno: Juraj      IP: uživatel1026    
Taky mi ten kondík buchnul, tak sem tam dal jiný, první co sem našel... myslim byl na 100V... samozdřejmě 100uF :-D a od tej doby klid...
 
 
Datum: 03. června 2014 14:27
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni nad seriozniho CHongace :-)
 
 
Datum: 03. června 2014 9:02
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Zase ale já třeba nikdy neviděl důvod proč používat C4 s dimenzací na 100V. Tam velikost amplitudy signálu nebude vyšší než 2V (součet napětí PN přechodů diody a tyristoru amplitudu ořezává) a přitom ten kondenzátor je velikej jak kráva a stačil by malej unipolární kondenzátor na daleko menší napětí:-). Také se mi nelíbí ten tyristor. Je dimenzovanej na 5A. Když mi jde o spolehlivost, u svých CDI obvykle dávám to nejsilnější co se v pouzdru TO220 dělá, tedy minimálně 25A, ale raději 40A (TYN640). Musel by se zřejmě však upravit budící proud tyristoru (změna R2 a R3), protože ten vyžaduje k vybuzení tak 20mA, kdežto původní 200uA (tj. 100x menší proud). Nešťourtal jsem se v tom, ale je možné že by to chodilo bez úprav i s původními odpory R2 a R3, protože to kopíruje původní zapojení s bolševickým tyristorem a ten určitě tak miniaturním proudem budit nešel :-) , ona totiž ve světe tyristorů je TIC106ka dost rarita co se týká budícího proudu.
 
 
Datum: 03. června 2014 7:12
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
No nepřekvapuje mě to, na rozpojených svorkách cívky najdeš až 80V :-). Protože kus od kusu je zapalko jiné, doporučuji zapojit osciloskop a podívat se na velikost amplitudy při připojeném zapalku. Nic Ti však nebrání použít nejbližší vyšší hodnotu kondenzátoru C2 na 25V.
 
 
Datum: 03. června 2014 7:01
 
 
 
 
Jméno: lukys      IP: uživatel17062    
cau mam takovy dotaz mam simsona s 51 enduro predelaneho na cross a mam tam kladivkove zapalovani, jiskru haze krasnou chyta celkem dobre , ale vynechva ve vysokych otackach uplne, tak se chci zeptat jak nastavit predstih zapalovani jsem dal podle rysek ,ale nic a chci se zeptat jaky ma byt odtrh na kladivkach popr. jak se dela cely predstih, nebo cim to muze byt gufera jsou nove a klinek je nove udelany , jsem vdecny za kazdou radu moc vam dekuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2014 13:05
 
 
 
 
Jméno: lukys      IP: uživatel15365    
a jak to mam nastavit
 
 
Datum: 03. června 2014 13:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17268    
mas moc malej předstih skus nekam hnout s kladívka anebo už maj kladívka unavenou pružinu ale spíš až moc pečlivě nastavený předstih na horní hodnoty
 
 
Datum: 03. června 2014 11:10
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel14157    
Zdravim, vadí něčemu že mě svíčka nehází jiskru rovně od tý prostřední elektrody k tý druhý? Jiskra de od tý prostřeni elektody na druhou šikmo. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2014 17:10
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
nee, na fichtla se pro lepší starty sklepává na 0,5mm..
 
 
Datum: 03. června 2014 17:10
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel17267    
Elektrody mam 2, normalne jako ma treba brisk N15C, a vzdalenost ma byt 0,7mm? Diky
 
 
Datum: 03. června 2014 7:20
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
je to úplně jedno, jiskra si hledá nejsnažší cestu, takže buď je to tam zaolejovaný, nebo máš v tom místě elektrody blíž, což bude nejspíš kvůli přihnutí na 0,5mm..
 
 
Datum: 02. června 2014 23:31
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17265    
a kolik tam máš vlastně těch elektrod?
 
 
Datum: 02. června 2014 20:44
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel13452    
Trošku blbý dotaz pro standu a okolí, jaká úprava je "lepší", přepoušťáky výfukových plynů přez okýnka pístu,zvětšení sání výfuk(o kolik a jak vím), nebo tříkanál, jde mi o to co si vybrat mám načtené a viděné ale kromě drobných úprav jsem z válcem nic nedělal tak jestli se pouštět do něčeho složitějšího než přibrat kanály.Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2014 20:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17270    
Hraj si...kdo nic nedělá nic nezkazí... kup si víc válců a zkoušej...já se na holý serii dostal na hezký hodnoty... jen upravenej seriovej válec na seriovejch přefukách... kdo ví co by z toho šlo vybrzdit s pořádnym vejfukem a karburátorem... a marquee by moh vyprávět jak jede seriovej vejfuk,seriovej karbec a muj válec :-D
 
 
Datum: 03. června 2014 20:08
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel13452    
Představa je zvětšené sání, a kuchaný seriák z upravenou doutníkovou koncovkou.hlavně jsem řešil otázku těch kanálů.
 
 
Datum: 03. června 2014 18:54
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeden kamarád to přesně vystihl, čím víc kanálů tím víc problémů, záleží co mě toho čekáš a na co to chceš používat. V každém případě pokud chceš zůstat u sériového výfuku jsou jakékoli úpravy nad dobrý dvoukanál zbytečné. U 2t ti nejvíc výkonu udělá právě výfuk, pokud zůstane výfuk sériový dá se 2k trochu optimalizovat, ale rozhodně nemá smysl měnit časování přefuků. To je dostatečné v pohodě skoro do 9500-10000otáček ale s takový motor se zas nedá používat na běžné ježdění
 
 
Datum: 02. června 2014 21:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17264    
Vidno v tom nemáš moc jasno. Přepoušťáky přes píst určitě nepřepouští výfukové plyny. Co se týče výfuku samotného tak preferuju jeden velký namísto nějakých okýnek. Sací kanál taktéž - široký a zbytečně nepouštět do otáček . Do jistě míry jedou suprově origo přefuky. Všude zachovat rozumné rozměry a dodržet rádiusy. Udělej si rozumnej dvoukanál a časem dojdeš dál. Mě ty dvoukanály baví furt...
 
 
Datum: 02. června 2014 20:41
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Mám papíry na Jawu 50-05 z roku 62, jezdím s nimi na 21, nyní budu i s 550. Jezdíte taky někdo s jinými papíry (jiný model), co na to policajti? :-) Štítek a přeražení čísla motoru je jednoduchý, přendání značky taky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2014 23:24
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak, kór nulapětka :-D nikdo pořádně neví co to je :-) nad dvacítkou by se možná nějakej policajt zastavil, ikdyž by to asi taky nijak neřešil :-)
 
 
Datum: 02. června 2014 23:24
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17265    
jasný, žádnej problém s tim neni.. štítek, barva, značka.. a frčíš na čemkoliv.. kór s dokladama z roku 1962.. naprostá pecka.
 
 
Datum: 02. června 2014 20:43
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Ještě doplním, normálně platná technická - tam je to v pohodě, řešit nemusím. Jen zda takhle někdo jezdí
 
 
Datum: 02. června 2014 20:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel13885    
Zdar, mám dotaz ohledně ČZ 125/476.1 (verze s olejovým čerpadlem). De o to, že mi chybí to čerpadlo a nevím jestli tam mohu dát ze 175. čerpadlo na 125 se dá sehnat obtížně, ale to na 175 o dost lépe. Předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2014 11:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17268    
ju ze 175 tolik by vadit nemlo ono to stejne davalo kolik od po meru 1ku 100 do 1 ku 20 ..... ale jen da praci ten okruh vychyta musí nekam chytnout petku a nadrž ešto odjet s namixovaným benem zatim co ti čerpadlo bude sat z nadržky do petky abys mohl změřit zdati čerpadlo dává rozumnej poměr oleje nejni zavzdušnene atd
 
 
Datum: 03. června 2014 11:42
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenom bude trošku víc přimazávat,nepatrně, ničemu to vadit nebude, obráceně by to bylo asi horší. Ale jinak se to dá na tom čerpadle seřídit množstvím a tloušťkou takových podložek, který určujou délku zdvihu pístu olejového čerpadla, dá se to dohledat na internetu
 
 
Datum: 03. června 2014 1:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo mužeš.. ničemu to nevadí. ono čerpadlo je uplně stejné.. je jen jiná kladka ale ze 175 na 125 klidně
 
 
Datum: 02. června 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Poradíte mi někdo nejakej vyzkoušenej otáčkoměr na pio ? popř. odkaz dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2014 20:55
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel16842    
ja tam mam z trabanta =D 6V
 
 
Datum: 02. června 2014 20:55
 
 
 
 
Jméno: DL garage      IP: uživatel10666    
Čus, mám dotaz směřovaný spíše na sesu, pokud poradí někdo jiný budu rád, potřebuji rozvodový řetízek na jawa 125 dandy ale na první tip motoru tedy CPI. Dostal jsem tel. číslo na jistou firmu která by ho sehnala jenže číslo již neexistuje a na internetu je všude jen staré , proto se s prosbou obracím sem. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2014 14:21
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Ahoj draci, potřeboval bych poradit s podkovou mezi setrvačníky klikovky Jawa 21. Mám možnost si ji nechat vypálit na laseru, takže rozměry budou 100% přesně. Jak tu podkovu co nejlépe zaaretovat? Máte nějaké fotografie pro inspiraci? Nerad bych si zbytečně zničil bloky motoru... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2014 10:38
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám udělaný 3 kolíčky z jehel z jehlového ložiska, ovšem chtěl bych tě upozornit, že ta podkova skoro nemá význam pokud máš jinak seriový motor. Jednoduše víc problémů než užitku.
 
 
Datum: 05. června 2014 10:38
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17268    
vzhledem k tomu že paprsek ma toleranci cca 0 ,2mm tak to tak uplně přesne nebude laser se navíc v materialu uhybá řez jde šikmo ..nechal byct to stočit na velký pruměr na nuly a čast pro ojnici odřiznul tím by se to melo roztáhnot a přilnout ke karteru....ale nemám to je to jen muj nazor ale laserem bych to teda nedelala
 
 
Datum: 03. června 2014 11:23
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel1337    
Zdravím kucí,trápí mě trochu výkon u mého šemíka Jawa 21. vpředu 13z za studena to jede,táhne pěkně a jak se ohřeje,tak už to nejni ono,jako kdybych jel ve dvou,prostě bez odezvy na plynu. Když jsem zajížděl výbrus cca asi před 3-4 tis /km tak si vzpomínám,že to mělo na ten 3 kvalt odezvu, že sem vzal za plyn a celkem se něco dělo (táhnul) a ted je to jen za studena.Ted když je teplej,tak vezmu za plyn na tu 3jku a skoro nic se neděje (dlouho to trvá,než se rozhejbe na 60km/h ) i do kopce když je to rozjeté kolem té 60sátky tak jak se to dostane k rychlosti cca 50km/h tak najednou trojka umře a podřazuju. Předevčírem sem měl sundanou hlavu a válec se uvnitř leskne,ani stopa po honování (zajeto). Ještě se mi začalo ozývat jehlové ložisko nahoře na ojnici. Jinak předstih seřízený podle příručky a motor jde na volnoběh za plynem jak pila. Co si o tom myslíte, je to na výbrus ? nebo to má na vině to jehlové ložisko v ojnici? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2014 0:21
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel1337    
jinak kola řetěz,ložiska,všechno promazany,setrvačnost dobrá.Asi sem Ho poslední dobou dřel na doraz a to byla jeho zkáza.
 
 
Datum: 08. června 2014 0:21
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel1337    
tak sundal sem válec a píst byl trochu podrapanej, tak sem dál výbrus.Ale ten filtr vyměním.Jinak před tím sem zkusil všechno možné,předstih,hladinu, žádná změna.Teď zajíždím a pincek táhne nádherně i na tu trojku.
 
 
Datum: 08. června 2014 0:16
 
 
 
 
Jméno: Fechtlíkus      IP: uživatel17271    
Zkus vyčistit vzduchový filtr možná se to i dusí
 
 
Datum: 04. června 2014 10:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17269    
Boha co je to za blud ??? Po 4000km tomu NEMUŽE NIC BEJT !!! Normálně to chce poštelovat,ale určitě ne výbrus. Jdi po karburátoru a sání,a nebo ložiska v kolech,v rozetě atd..prostě nějakej pasivní odpor...on fichtl po zajetí chce vždycky trochu přeštelovat
 
 
Datum: 03. června 2014 13:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17268    
taky bych vzal kroužek a hodil ho do valce a podle toho rozhodoval ....jak vidím ti 4000 najeto na vzducháč to je z hlediska výkonu dost oni ti motory maj take limita že 1500 zajízdíš a pak maj relativne kratký technický život než se začnou dat šilene veci.....ono to i s jezadeckejma vulema najede 20 let ale holt to nejni extra svezení ...to ostatne byl duvod proč javu 50 povine viměnili za simsona a velke motrky začali na vívoji upadat
 
 
Datum: 03. června 2014 11:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni jaké jsou kroužky (jakou mají vůli v zámku)
 
 
Datum: 01. června 2014 22:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17263    
Hladinu dolu
 
 
Datum: 01. června 2014 22:03
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
zdar hoši čím to može být že sa mě opalujů kladívka. Jedná sa o motor z čezety 175/502 skůtr. Vždycky sa na nich udělá takový žlutý povlak a potom to nejede. Otentuju to smirkem a zase to jede. Ale dělá to často a kladívka hodně jiskříja. Prosím poraďte. Do otáček to jde jak prase a táhne pěkně. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2014 16:39
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Tak kondík soudímpodle toho že to nedělá blbosti. Byl tam uplně nový kondík a žádnů změnu to nemělo takže kondík je dobrý a elektrika je taky dobrá chytá to pěkně.
 
 
Datum: 02. června 2014 16:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
základ je mít celkovou elektroinstalaci OK bez zbytečnejch odporů , potom se stává že to zlobí
 
 
Datum: 01. června 2014 22:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle čeho soudíš že je kondík dobrý?
 
 
Datum: 01. června 2014 22:13
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
kondenzátor je dobrý a kladívka sů nové.
 
 
Datum: 01. června 2014 21:51
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
kdyby nepomohly nový kladívka nebo kondenzátor, tak to může dělat i částečně prošvihlej primár indukčky..
 
 
Datum: 01. června 2014 20:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
první chyba je to čistit smirkem... strhneš z toho postříbření a pak se to bude opalovat pořád... další věc je kondík
 
 
Datum: 01. června 2014 20:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus. Co kondenzátor?
 
 
Datum: 01. června 2014 20:04
 
 
 
 
Jméno: kýba      E-mail:      IP: uživatel17036    
čus draci mám jawu 50 dandy a potřeboval bych zapojit alektriku ale na internetu sem našel jen jedno schéma a to nemělo zapojení spínací skřínky nevíte kde bych našel nějaký pořádný schéma ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2014 19:45
 
 
 
 
Jméno: Mira      E-mail:      IP: uživatel16987    
Zdravím mám jednorychlostní babetu 207 a už si nevím rady, vyzkoušel sem snad vše... babeta normálně jela a byla bezproblémová, začlo to dělat to, že při jízdě z kopca se zapnutými světly v plných otáčkách z ničeho nic to přestalo jet a když sem ty světla nechal svítit tak to chytlo až sem jel pomalu cca 20kmh... ale naopak když z kopca jedu na plno a takhle to přestane jet, tak ty světla vypnu a babeta okamžitě naskočí, i třeba na stojanu světla mám vyplí dam plnej plyn tak to drží ale jak je zapnu tak se otáčky sníží a kolísají... nevíte prosím čím to je??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2014 16:06
 
 
 
 
Jméno: Mira      E-mail:      IP: uživatel16987    
Indukční cívku sem dal novou a vubec to nepomohlo... a zapalovací cíka je taky nová a nic... muže to být tyristorem??? nebo snímačem otáček???
 
 
Datum: 02. června 2014 16:06
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Nekterá cívka vadná.
 
 
Datum: 01. června 2014 19:40
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Poradil by mi někdo kde mám hledat problém proč mi nesvítí světla a ani netroubí ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2014 13:50
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bude bohatostí směsi..
 
 
Datum: 01. června 2014 13:50
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17262    
Dráty, cívka, žárovky, přepínač.
 
 
Datum: 01. června 2014 13:00
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omrkl jsem tento kanal na YOUTUBE ,, nevite o daslich borcech co delaji uzitecne videa na moto? http://www.youtube.com/user/trustJawa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2014 20:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa50: a k čemu ty návody jsou když jsou uplně špatně??.. čily na*ovno
 
 
Datum: 02. června 2014 20:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17263    
Tohle je krutá realita ... takovýhle kluci si myslí že to dělaj dobře,daj ještě video,toho se chytí další 100 lidí a pak maj dokurvený motory z profesionálních "GO" podle youtube a tak perfektně seřízený karburátory a zapalování že to netahne a jede to jen studený... muže bejt v komentech 100x že je to blbě,ale už tam to video je... snaha byla,ale nepoužitelný návody... přitom v příručce je vše tak hezky napsaný,něco i nakreslený...jenže když se někomu nechce číst...někdo třeba už číst neumí ...
 
 
Datum: 02. června 2014 9:52
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle myslím může být užitečný https://www.youtube.com/watch?v=98cPazFWEWg
 
 
Datum: 01. června 2014 15:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak sup jaky tedy jsou videa uzitecne?
 
 
Datum: 01. června 2014 11:00
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no moc užitečný to není ale točí videa spíš z jízdy https://www.youtube.com/channel/UCVyiXJEnyg_nm7p5eHz73Ng :-)
 
 
Datum: 01. června 2014 10:33
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale prd,,, to je jasny,,, vzdyt se jedna o fichtlare,,kazdej nejak musi zacinat,, asponna konci durazne upozornujeze se nema delat vybrus podomacky :-) me spis rajcuje ze ma dobrou kameru s rozlisenim :-)
 
 
Datum: 01. června 2014 10:15
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
Plně souhlasím...on to myslí dobře, ale sám v tom má guláš a akorát pouští do eteru všemožný bludy... :-)
 
 
Datum: 01. června 2014 7:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako jeden z příkladů uvedu ten jeho "výbrus" který dělal honovacíma kamenama na brzdové bubny... a motor se mu následně neustále kousal.. takže tak
 
 
Datum: 31. května 2014 22:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
promin seso ale videa od uživatele trust mi nepříjdou užitečné, ale extrémně blbé a vypatlané...
 
 
Datum: 31. května 2014 22:13
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel13988    
nevite nekdo jestli jde upravit nejak origo karburator jestli to ma cenu zvetsovat difuzor nebo ne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2014 13:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17264    
Udělej výfuk,přidá vic jak karbec. To s tim karbecem je dost alchymie - nejenom tu úpravu dobře provést,ale odladit to...a donutit to trvale fungovat ...mě se upravený Jikovy hrozně srali ...
 
 
Datum: 02. června 2014 13:39
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Tak to je jasná věc že jenom propilování nestačí, je potřeba udělat nové nebo zvětšit původní sací kolínko, už tak tam je rantl jak hrom. Pak ještě se provrtá mosazný vzdušník. Atd,, je tam toho hodně a myslel jsem že je to samozřejností když propiluju difuzor že je potřeba upravit i další věci v karbci.
 
 
Datum: 02. června 2014 10:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
propilováním difuzoru úprava karbce nekončí...
 
 
Datum: 02. června 2014 10:22
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Jen něco z mých zkušeností - mám upravené válce a také jsem propiloval karburátor na 18,5mm a ve srovnání s origo karbcem není skoro žádný rozdíl - (mělo to trošku lepší vrch) a navíc jsem musel shánět větší trysky a chvíli mi trvalo než jsem to naladil. Pokud nemáš nějak hodně upravený válec tak si myslím že 17mm difuzor bohatě stačí. Jinak potom mohu doporučit dellorto 19mm. Toť můj příspěvek
 
 
Datum: 01. června 2014 11:59
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel13988    
mam tam upraveny valec od standy a snizenou hlavu a chci s toho skusit prave pres ten karburator dostat jeste vic a premyslim o zvetseni difuzoru o 1,5mm a mam strach jestli to je spatne nebo dobre tahle uprava
 
 
Datum: 01. června 2014 11:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17261    
todle je taková perlička nvm proč nejdeš cestou progresivních zasahu jako je snížená hlava bezdotykove zapalko.......ten difuzor ti víc výkonu na seškrcenem motoru moc nepomužu a navíc je to docela náročná uprava ....mužeš pokazit karbc za par stovek mužou ti v něm zustat špony a zničit zbytek motoru
 
 
Datum: 01. června 2014 10:55
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel13988    
motor mam ve slusnem stavu a chtel bych prave skusit neco vymysle s tim karburatorem protoze s nim jezdim zavody stodolaku a chci s toho motoru dostat jeste o trosku vic vykonu
 
 
Datum: 01. června 2014 9:00
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud nemáš supr motor tak ne, a pokud máš supr motor tak máš i supr karbec :-)
 
 
Datum: 01. června 2014 0:40
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec mam jawu 20 a nejde mě seštelovat předstih skoušel sem to podle tohoto videa http://www.youtube.com/watch?v=qu9eYnFqck0 a jak tam dava ten alobal tak on hledá kdy to je volné a ja to mam volné furt a nejde mě to dat do polohy aby to držalo nevíte čím to je ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2014 15:05
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
tak uz mas neco sjety bud vacka nebo kladivka ....
 
 
Datum: 02. června 2014 15:05
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
ja uz odtrh mám ale předstih mě nejde naštelovat
 
 
Datum: 01. června 2014 14:07
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
tohle video je uplne spatne nejdriv nastav odtrh nejlip merkama a potom teprv predstih to co dela on nemuze nikdy fungovat
 
 
Datum: 01. června 2014 9:51
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel17259    
Ahoj mám 555 s původním palivovým kohoutem, který začal brutálně prochcávat. Dá se nějak spravit, nebo koupit nový? a pokud nový, tak jaký, aby prošel dírou v prsíčkách a šlo s ním normálně manipulovat... Díky za rychlou radu, benzín teče a teče a teče..... :-( Mira odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2014 10:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
a jestli to je ten mosaznej kuželovej kohout tak ho rozeber a vyčisti,asi se ti tam dostalo zrnko rzi a kužel ted netěsní,popřípadě bych to zabrousil nějakou jemnou brusnou pastou
 
 
Datum: 01. června 2014 10:20
 
 
 
 
Jméno: drags      IP: uživatel14454    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vnitrni_tesneni_kohoutku.html
 
 
Datum: 31. května 2014 18:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup novou gumičku do kohoutku
 
 
Datum: 31. května 2014 14:26
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

   

 

   

     
 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.05.2016 3:58:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu