slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
je to zbaběle ale malej sesa se potyká s nějakou problematikou a tak min do 8,2 nepracuji, soráč draci ale nastává realita života
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:



























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
zdar právě opravuju kamarádovi babettu a bohužel se v ní někdo už hrabal a nalisoval tam kliku do ložiska nakřivo takže postupem času se klika vybrousila že má vůli na ložisku a ne zrovna málo myslíte si že kdybych jí na to ložisko přilepil lepidlem na ložiska že by to něco vydrželo ? novou kupovat nechce tak bud tohle nebo budu hold muset sehnat nákou jetou nebo jestli máte jinej nápad tak sem s ním odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
tak je to ubrouseny o 0,15 mm no nic jinyho me nenapada tak snad to alespon nakej cas vydrzi
 
 
Datum: 12. května 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
strašně záleží jak a jak moc je to vymačkaný a co od toho očekáváš, ale rozhodně to není uplně ideální řešení
 
 
Datum: 12. května 2014 6:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
já bych tomu moc nevěřil
 
 
Datum: 11. května 2014 22:37
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, jo normálně to přilep bude to držet
 
 
Datum: 11. května 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím pánové, může mi někdo prosím poradit, kde sehnat hliníkovou koncovku výfuku na JAWu 350/638 viz foto: http://karlos-jawa638.rajce.idnes.cz/nastenka#2014-05-1116.31.32.jpg ? Nebo esi by ji někdo měl doma navíc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2014 23:47
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
pravdepodobne podomacky vysustružená štandardne sa takto nemontovali mal to i brat
 
 
Datum: 13. května 2014 23:47
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ČAU draci potřebuji poradit tady je obrazek ----> http://jawa.maweb.eu/wp-content/uploads/2013/02/Jawa220.100.jpg a potřeboval bych vědět jake to jjsou bravy ta červena a bíla dikes :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
Zkus kontaktovat majitele jestli to ví http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=41524&act=info&scr=228 , ale budeš se muset na motorkářích zaregistrovat.
 
 
Datum: 11. května 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a jake jsou origo barvy na pionyra ty cervene dik
 
 
Datum: 11. května 2014 18:48
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takovou otázku ti může zodpovědět jenom autor renovace. ;-)
 
 
Datum: 11. května 2014 18:27
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec opravoval sem motor.ted je pio složene měl sem ho i nastartovanej ale pálí jakoby ob jedno protočení takže jako hrčí ale nejede a nebo zdechne a to ho musim rožduchat, předtím to šlo nakopnout na poprve a s elektrikou sem nic nedelal svičku sem měl novou předstih sem šteloval snad desetkrát .... nenapadá vás čím by to ještě bylo? benzín tam jde svíčka je mokrá a hdyž zkouším jiskru tak hazi ok .dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2014 18:31
 
 
 
 
Jméno: scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A dal jsi všude těsnění? Sedí ti hlava na válci? :-D
 
 
Datum: 21. května 2014 18:31
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale to sundal:-D ale všechno sem to dal zase zpatky a pošteloval předstih jak má byt
 
 
Datum: 17. května 2014 8:18
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ceZetak: tak největší machři umí udělat GO motoru skrz výfuk :-D
 
 
Datum: 13. května 2014 7:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty jsi při půlení motoru nesundával zapalování?
 
 
Datum: 12. května 2014 21:51
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pulil sem motor ale se zapalovanim ani s karbecem sem nic nedelal a pred tim to chytlo na prvni šlapnuti
 
 
Datum: 12. května 2014 21:09
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná by bylo dobrý říct co jsi s tím dělal než to přestalo vrčet
 
 
Datum: 12. května 2014 6:47
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
hledal bych chybu ve směsi než v jiskře..
 
 
Datum: 11. května 2014 23:45
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel12897    
To může byt cokoliv! Může byt třeba slabá jiskra (zkrat nebo špatná cívka)
 
 
Datum: 11. května 2014 21:30
 
 
 
 
Jméno: kopec10      E-mail:      IP: uživatel4193    
Zdarec borci, chcu se zeptat... Mám čz 477 a nedobíjí mi. Regulátor napětí měl slepený kontakty, chvíli se mi přepalovali dráty než sem ty kontakty rozpojil a očistil. Teď mi svítí kontrolka dobíjení pořád aj když motor běží. když zkusím sepnout kontakty tak taky nedobíjí ani tak... nevíte co mám změřit? co by mohlo být špatnýho? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: Jirin10      IP: uživatel16441    
Zdar, já měl taky hodně problému s dobíjením, jelikož jezdím s ČZ docela dlouhé cesty, tak jsem se rozhodl investovat do relé od AEV, nebavilo mě pořád opravovat dobíjecí soustavu. Neříkám že originál relé není spolehlivé, ale to AEV nabíjí prostě lépe. Jestli máš nějakou kačku navíc tak si ho kup :-)
 
 
Datum: 11. května 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
stáhni si dílenskou příručku relé nebo Dočkala a relé podle něj seřiď ( http://www.cezeta487.ic.cz/dokumenty.php ). Základem jsou neolámaný uhlíky, čistej komutátor a vše správně zapojený, více třeba tady: http://www.cezeta487.ic.cz/navody_el_zarizeni.php
 
 
Datum: 11. května 2014 18:02
 
 
 
 
Jméno: karl      IP: uživatel15063    
Zdravim draci chci si koupit Elektronické relé AEV na svoji panelku 559 bez blinkrů, ale nevím výkonnostně jaké. Jestli 100W nebo 60W, které jsem našel na jedné stránce s ND na jawy. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 17:56
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
ano, kup relé s takovou ukostřenou polaritou, jaká ti vyhovuje, dynamo se dá snadno přepólovat. K regulátoru dostaneš detailní návod jak přepólování provést i jak regulátor zapojit.
 
 
Datum: 11. května 2014 17:56
 
 
 
 
Jméno: karl      IP: uživatel15063    
aha takže: moje motorka byla provozovaná s + pólem na kostře a teď když si koupím relé, které má - musím tedy vzít a přepólovat dynamo a na baterce ukostřit - chápu to správně ne ?
 
 
Datum: 11. května 2014 15:12
 
 
 
 
Jméno: kukunec      IP: uživatel16557    
 
 
Datum: 11. května 2014 13:54
 
 
 
 
Jméno: karll      IP: uživatel15063    
Původně tam bylo jednocívkové origo relé. To ale bohužel přestalo fungovat. Dynamo mám 45W. Žárovky tam mám, ty co byly psané v manuálu. Silnější tam nedávám.
 
 
Datum: 11. května 2014 13:32
 
 
 
 
Jméno: kukunec      IP: uživatel16557    
Jaké máš původní relé a dynamo? Pokud je to 45W, tak kup 45W. Pokud máš silnější 55,75W (relé krabička) tak kup silnější aev. Můžeš klidně dát na 45W dynamo 100W relé, ale když přesáhneš dlouhodobě odběr dynama -silné žárovky (45W), tak dynamo spálíš.Proto nejlép koupit watáž takovou, která je na dynamu.
 
 
Datum: 11. května 2014 12:57
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel17176    
Čau ještě jedna rada by jse hodila pokud chci udělat go motoru co koupit za součástky ? :-) ty nejpotřebnější aby to bylo potom v cajku ten motor :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2014 11:36
 
 
 
 
Jméno: karl      IP: uživatel15063    
Pepo jestli ho rozdělá, tak bude stejně lepší když to povyměňuje a když tam bude dávat kvalitní díly ne čínu a poláky tak to bude mít v pohodě :-)
 
 
Datum: 12. května 2014 11:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17179    
já bych to nerozdělaval pokud to chodí ..protože fichtl nic moc stroj postavenej z polsko čínských dílu nebude žadná slast
 
 
Datum: 12. května 2014 7:45
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15063    
Patriku pokud ten motor nerozděláš tak je těžký ti psát co bys měl koupit. Ale jinak klasika gufera, ložiska a těsnění motoru. No a pak záleží na opotřebení ostatních dílů spojka řetěz atd. to uvidíš až ho rozděláš
 
 
Datum: 11. května 2014 12:06
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17176    
Dobrý den mám dotaz před včerejškem jsem si koupil jawa 50/05 no tak jsem začal rozdělávat čistit a když jsem byl u motoru tak prostě když jsem zkoušel řadit tak to jako by cvakne jednou a nic víc jako by to mělo jen jednu rychlost a nevím co stím poraďte .... klidně pošlu foto motoru :-) Děkuju předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: karl      IP: uživatel15063    
Jestli máš motor v kostře zkus vyndat svíčku a motorku rozhejbat a řadit. jestli ho máš venku, někam si ho upevni vem si golu nebo klíč, vyndej svíčku a otáčej šroubem co je na klice ze strany zapalovaní a zkus řadit. A sleduj výstupní kolečko. Za klidu vozidla to moc nezjistíš pokud motor neběží.
 
 
Datum: 11. května 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud to zkoušíš za klidu vozidla, tak zkus se strojem trochu pohnout, dopředu, dozadu. Pak by měla rychlost zaskočit.
 
 
Datum: 11. května 2014 16:25
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17176    
Ano zkoušel řadilo a pak jsem to sundal motor vyčistil zvenčí a zkusil zařadit a cvakne to jen nejdou :-) Jsem v tomhle nováček moje první jawa :-)
 
 
Datum: 11. května 2014 15:39
 
 
 
 
Jméno: mstang 23      IP: uživatel15205    
Tvuj problem bude elementarni neznalost techniky, to ze to cvakne na miste je jednou je normalni , jestli to neradi je druha vec , spis bych koukal na to jestli to radi nez jestli to cvaka jednou nabo dvakrat . Vem si k sobe nekoho kdo tomu rozumi a uvede te do problematiky tehle motoru.
 
 
Datum: 11. května 2014 15:32
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
To jsi si ani nevyzkoušel jestli řadí a podobně než jsi ho kupoval ?
 
 
Datum: 11. května 2014 12:03
 
 
 
 
Jméno: Pavel G      IP: uživatel17118    
nemá někdo zkušenosti s výměnou nebo s uvolněním.soukolím tachometru, jedná se o ten mechanismus který pohání lanko tachometru v zadním kole. netočí se.je přidřený. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 12:44
 
 
 
 
Jméno: Pavel G      IP: uživatel17118    
Díky ty čepy vím měl jsem zanesený ten ozubený převod který je těmi čepy poháněný. podařilo se mi to už rozebrat odmastím namažu a musí fungovat.
 
 
Datum: 11. května 2014 12:44
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Jestli je to Pionýr tak sundáš zadní kolo a pak vytočíš tu velkou matici a vyndáš celý mechanismus ven.Většinou bývají ustřižené ty malé čepy mezi rozetou a vnitřním kolečkem mochanismu.Když už to budeš mít venku tak to rozeber vymej a namaž. Čepy jsem si udělal ze svářecího drátu na Autogen ten je akorád tak tvrdý ze v případě poruchy se ustřihnou
 
 
Datum: 11. května 2014 12:17
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci mám jawa pionýr na fichtl cup mám tam motor z 20 po celkové GO. hází mi to jiskru, ale nejde nastartovat pákou. Svíčka a karburátor je OK. Co to může být? Předstih a odtrh, indukční cívka?,ale na roztlačení to chytne bez problémů když jedu a chci zastavit vždycky mi to hned chce chcípnou poraďte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 10:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17175    
Ne,je to tim že jsi hustotuner a asi tam máš trysky jak na tři pade ... seřid si bohatost směsi abys měl cihlovou svíčku
 
 
Datum: 11. května 2014 10:08
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17169    
jo zkoušel když tro šteluju tak to nic nedělá není to tím že mám vykuchaný výfuk?
 
 
Datum: 11. května 2014 9:56
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Ahoj, hlavně, že každej napíše karburátor a zapalování "OK" a pak z něj vyleze takovýdle h***o. Tak vylučovací metoda ne? Předpokládám, že když jedeš a zmáčkneš spojku, tak to má taky tendenci chcípnout...Co volnoběh naštelovat? Zkoušels?
 
 
Datum: 11. května 2014 8:13
 
 
 
 
Jméno: Jiřin Ch      E-mail:      IP: uživatel16315    
Tak moje první letošní video ze závodu, tentokrát v Debrném. Smolná jízda, ve které jsem se nejprve válel po zemi a pak se mi roztrhla ojnice... https://www.youtube.com/watch?v=o5BWf9n51qs odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 10:01
 
 
 
 
Jméno: Jiřin Ch      IP: uživatel16315    
Nebyla to CKR, originální stará. Utrhla se v horním oku (přesně v těch mazacích otvorech). Buď únava materiálu, nebo bylo nějaké volnější futro. Teď koupím tady tu CKR.
 
 
Datum: 11. května 2014 10:01
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
člověče. to jsi byl první ne? jel jsi jako drak :-)
 
 
Datum: 11. května 2014 8:25
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kurna tak to je smula,,, ojnice ckr? proc se utrhla?
 
 
Datum: 11. května 2014 4:14
 
 
 
 
Jméno: bedy      IP: uživatel12628    
čau nevíte kde sehnat induční cívku na BABETU 134 STAR (stella) mám naní dva konektory a ukostreni je na držáku . Našel jsem jenom 3 konektorovou . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2014 7:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17179    
no tvl tak tam ten jeden kabel prostě nedáš proste ti tam ve výrobě namastili verzi zaplka skoukni schéma ale nekterý to proste maj
 
 
Datum: 12. května 2014 7:27
 
 
 
 
Jméno: Ty      IP: uživatel16265    
Čau, z ničeho nic se mi stalo to, že mi spojka vůbec nevnímá a takže nelze rozběhnout ani nakopnout. Prostě nejde s ní běhat, když tam je rychlost a když to podržím, tak to nic nedělá.. Nevíte co by to mohlo být? :X odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 9:32
 
 
 
 
Jméno: Ty      IP: uživatel16265    
Myslím, že ne.. Zkusím to, ale tý tyčky bych si všiml.. :-)
 
 
Datum: 11. května 2014 9:32
 
 
 
 
Jméno: drags      IP: uživatel14454    
myslím si že ti vypadla tyčka nebo kulička z motoru má tam být krátká kulička a dlouhá ---O------
 
 
Datum: 11. května 2014 7:55
 
 
 
 
Jméno: Ty      IP: uživatel16265    
Ano, měl, proč? Měnil jsem kladívko a kovadlinku + předstih a odtrh..
 
 
Datum: 10. května 2014 22:58
 
 
 
 
Jméno: drags      IP: uživatel14454    
neměl jsi dole pravé víko motoru?
 
 
Datum: 10. května 2014 20:36
 
 
 
 
Jméno: Ty      IP: uživatel16265    
Zkoušel jsem a nic
 
 
Datum: 10. května 2014 19:48
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel17173    
Skus spojku odtahnout ten sroubek na boku
 
 
Datum: 10. května 2014 19:39
 
 
 
 
Jméno: plac      IP: uživatel14080    
Ahoj Draci, chtěl bych se optat, za studena mi spojka rozepíná v pořádku a když mam motorku zahřátou tak vůbec rozepínat nechce, nevíte co to může způsobovat, děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 20:51
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je normální, jediný řešení jsou ferodo lamely, korek se prostě ohřeje, nafoukne a nechce se tolik rozepínat, aspoň se naučíš řadit neutrál už při dojezdu :-D
 
 
Datum: 11. května 2014 20:51
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
co tam mas za olej
 
 
Datum: 11. května 2014 20:03
 
 
 
 
Jméno: plac      IP: uživatel14080    
ty jsou nové
 
 
Datum: 11. května 2014 19:23
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
vyměň lamely
 
 
Datum: 11. května 2014 18:10
 
 
 
 
Jméno: bolek      IP: uživatel12689    
Zdar chlapi čím vylejváte nádrž, když už jí máte odrezenou, kdyžtak kde a za kolik se to dá koupit, díky ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2014 13:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč píšeš pokaždé pod jiným nickem? kor dva dotazy po sobě.... jinak je to to stokrát omývané téma.. dvousložkovou epoxitovou barvou
 
 
Datum: 10. května 2014 13:46
 
 
 
 
Jméno: stadik      IP: uživatel12689    
Ahoj, mám S22 potřebuju jenom vyměnit kábl od svíce k civce, pujde to něják bez toho aby jsem ten rotor co se točí nemusel sundávat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 0:15
 
 
 
 
Jméno: stadil      IP: uživatel12689    
ok, díkrn
 
 
Datum: 11. května 2014 0:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš ho sundat
 
 
Datum: 10. května 2014 13:45
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel15498    
Čaute všichni:-) Vlastním JAWA mosquito. Po zimě ji zkouším nastartovat a nechce se jí. Když zkusím roztlačit, tak taky nic. Na svíčku jsem se díval..hezká jiskra, svíčka je mokrá..trysky jsou taky OK,takže benzín tam jde, baterka taky nabitá..nevím si rady. Snad je to někdo odborník a poradí mi, co s tím:-) Díky za smysluplnou odpověď:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2014 19:20
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
Třeba ti přez zimu zvodnatěl benzín. Taky se koukni na vzduchovej filtr, sice to neni moc pravděpodobný, ale můj známej našel u suzuki ve filtru myší hnízdo.
 
 
Datum: 10. května 2014 19:20
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdravim, mam takovej delikátní problém. Mam motor po go, ale svička nehazi jiskru. Když však zapalovací cívku dám na místo světelné, tim myslim doprava nahoru, tak je jiskra krásná, ale stejnak vubec nechce nastartovat, nevíte co stím? Díky Zapalování je 20W. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2014 7:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17179    
ja bych to tak nechal když pojede čeče ....setkávám se s ruznými slataninanmi a svítí to jezdí to tak co řešíš
 
 
Datum: 12. května 2014 7:34
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel16265    
Stříká mi benzín z karburátoru do manžety sání a ta puchří. Jak to zastavit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 1:30
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělá to i originál, sehnat ten plast vcelku je skoro nadlidskej úkol :-) navíc se to nový ani neprodává
 
 
Datum: 11. května 2014 1:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17172    
pořídit KVALITNÍ gumu co odolavá benzínu a ne repliku ze směsi gumy na těsnění do vodovodu žreděnou sazema
 
 
Datum: 10. května 2014 15:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
nijak , protože máš 2T motor
 
 
Datum: 10. května 2014 12:40
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel13327    
Cus draci. Prosím čím vypláchnu nádrž u mustoše. Stála cc10let.Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 12:42
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele já tu udělal následovně: kup si kyselinu fosforenčnou je silnější a lepe to vyčistí než ta kyselina citronová.Kyselina fosforečná je vlastně odrezovač bezoplachový ten koupíš v každé lepší drogérce.Takže nádrž je venku je prázná nalej tam technickej benzín a proštěrchej to trochu prostě ad se to trochu odmastí pak to vylej nasyp hřebíky (maj ostre hrany) lepší nějaké matičky šroubky a pod do toho ještě nalej ten odrezovač a třepej stím tak dlouho dokud to nebude čisté pokud máš mýchačku tak máš výhodu (já to dělal ručně).PAk to všechno vylej zbylé hřebíky vytřep ven.Pak jsem to vysušil fénem propláchl trochu benálem s olejem olej to aspon nakonzervuje.Pak už jen složit nalít benál s olejem a mužeš jezdit.Tady přikládám foto jak se mi to podařilo vyčistit http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01761.jpg
 
 
Datum: 11. května 2014 12:42
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
jo funguje to spolehlivě, stačí i 50g kyseliny na litr a nádrž je do čista ...
 
 
Datum: 10. května 2014 19:43
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle je ze staršího příspěvku, taky jsem to letos dělal a použil jsem 10% roztok kys. citronové, tzn. 100g kyseliny na 1 litr vody, takže když má mustang nevím přesně jestli 8 litrovou nádrž, tak budeš potřebovat 800g kys. citronové. Nasypeš ji do nádrže a zaleješ horkou nejlépe vřící vodou a nádrž zabal do hader, ať je voda co nejdéle teplá. Na druhý den stačí vodu vylít, vypláchnout benzínem nebo čistou vodou, vyfoukat vzduchem a je hotovo a bez námahy . Pokud by jsi chtěl zabránit opětovnému reznutí nádrže, tak je dobré po této proceduře nádrž vylít dvousložkovou epoxidovou barvou a pak budeš mít navždy klid
 
 
Datum: 10. května 2014 8:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17170    
vodou? jak moc to je zrezlý?
 
 
Datum: 10. května 2014 8:10
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

   

 

   

     
 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 06.02.2016 9:48:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu