slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
zdar Draci, cele prázdniny bude sesa makat i když je totálně bez paliva a má totální problém s časem, od záři se budu věnovat jen rodině, děti už začínají větu, táto a proč a Rafika už nemá tu správnou karmu a tak od 20,8,2014 se hermeticky uzavře celkově Fichtlkrámek. Už je to 10 let co jsem jako puberťák zapnul poprvé PC a začal sem ladit weby a tak nastal čas ladit rodinu dřív než to skonči fiaskem
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:
























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z čeho jsou lepší tlumiče čz 180 nebo jawa 350/638 ? Chci si je dát na svou čz 476/477. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2013 0:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mam za to, ze jsou stejne dlouhe... zitra ti to muzu omerit. Mam doma oboje.
 
 
Datum: 25. listopadu 2013 0:19
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jsou delší ?
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ber je, jsou určitě lepší než stávající u 477/476. Kór za tyhle peníze.
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jestli nemaji vydřený kluzáky tak je to velice pěkná cena...gufera nejsou drahý, tak vyměníš rovnou obě, a pak tam dáš olej...tušim že 200ml 10w40 do každýho ramene.
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 17:39
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A je dobra cena za ty ze 180 1000 Kč sou i s brejlema a novejma prachovkama jen maji špatny jedno gufero.
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 17:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo takhle, přední...no ty jsou uplně stejné, jak ze 180 tak z 350. Odlišuje se to tušim jenom spodníma brejlema.
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 15:54
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Omlouvám se za nedorozumění myslel sem přední tlumiče mam možnost koupit z ČZ 180 za 1000 Kč mají špatný jedno gufero a nebo jestli shanět z 250.
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 15:40
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Porovnej si: http://www.zbrojovkabreznice.cz/shop/detail.php?detail_id=46 http://www.zbrojovkabreznice.cz/shop/detail.php?detail_id=45 Osobně bych šel raději do http://www.zbrojovkabreznice.cz/shop/detail.php?detail_id=45 , jsou určeny pro lehčí motorky jako je třeba ta tvoje ČZ. Sesa je tu taky někde má...
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 11:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam ty z ČZ 180, jsou o poznání lepší než z 477...
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 10:14
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
Zdar hoši. Mám takový dotaz. Jakým regulátorem dobíjení a z čeho by šel nahradit originální regulátor dobíjení na ČZ 175/502 s dynamostartérem? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 13:01
 
 
 
 
Jméno: _CZK_      IP: uživatel9460    
Stačí hledat: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/relatko_aev_12v_100w.html
 
 
Datum: 27. listopadu 2013 13:01
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
Martin: Tady jsem to nikde nenašel.
 
 
Datum: 27. listopadu 2013 12:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16466    
teoreticky tedy jakekoliv z auta z dynamem š octavia 100 MB první žigul ....jestli ti to pomuže
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
mimochodem zde v krámku
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 19:17
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
AEV 0409
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
Mám na tom 12V výstroj. Originální regulátor tam nemám právěže žádný, tak se tady ptám z čeho by tam šel dat (nahradit místo originálního) protože ho nemožu sehnat
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 17:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16458    
za mě by tam měl jít jakýkoliv 6 voltovej ne? jen pokud pudeš do aev tak aby si měl správně polaritu to je plus či mínus na kostru...nebo je nějakej duvo proč by se to lišilo od normálu?
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 12:04
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
zdarec potřeboval bych poradit z čeho je ten zadní blatník http://www.bazos.cz/img/4/697/28544697.jpg dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2013 18:42
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podívej se na nějakej tady z fichtlkramku nebo si tam vyrob z plechu není to zas tak těžká práce
 
 
Datum: 26. listopadu 2013 18:42
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
a nemate nejakej tip potřeboval bych crossovej blatník dozadu na jawku 250
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
řekl bych že je to blatník z Vogónský lodi! ..
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 13:33
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jinak bych řekl že je to z nějakého chopera a má to zařízlej konec
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 12:04
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jo no je to fakt hnusný když už si chcete upravovat motorky tak když chcete udělat něco takovýho tak to postavte z nějaké rozložené motorky nebo to nakupte po dílech a stavějte a neničte pěkný origo kousky
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 12:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
vypadá to jak kus ohnutýho okapu :-D
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 11:34
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
on nemyslel materiál ale z jakej motorky, ale jestli si chceš nějakej takovej koupit na svoji motorku tak to nedělej nevypadá to dobře, vubec to nesedí na tu motorku
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 9:25
 
 
 
 
Jméno: Marťas      IP: uživatel16456    
Určo plast
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 8:33
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel14373    
ahoj lidi mam velikej problem dovezl jsem od dědy před 2 lety babetu ríkal ze jezdila a jednoho dne ji proste nenastartoval potom uběhly 2 roky a pustil jsem se do ni vyčistil jsem jí motor a karbec , skusil jsem jiskru a jiskra byla parádní nasadil jsem svičku do hlavy a přidělal jsem fajfku a že to skusím natočit ale babeta nestartuje motor se točí ale nezapálí to směs tak teď už nevím co stím poraďte mi prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: kujda      IP: uživatel14373    
jiskru to házi venku ale když se dá benzin pod svičku tak nechytne no přemešlím nad tyrytorem ale ten jsem daval z jine babety
 
 
Datum: 25. listopadu 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
ty kontakty na to tyrystoru pořádně očisti, odrbej je smirkem
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 11:35
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
jo...jo u mě to dělal tyristor,taky 3 roky stála ,jiskra venku byla ale nechytla , pak jsem dal nový a běžela hned na první drc...........
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 11:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16455    
tesko soudit gfera jsou u babety často problem jak chodí na sucho.....ale musí se odelat spojka ....o dost snažší je to od zapalka ... ale nejdřív než rozebereš pulku motru dej benzín od injekční stříačky a stříkni ho otvorem pro svíčku do válce....skus to natočit pokut to naběhne je zavada v karburaci jestli nee je to vlastní motor elektro skus a kdyžtak napiš
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: berdys      E-mail:      IP: uživatel16156    
Maš špatny gufera měl jsem to same. svička byla mokra , ale nikdy nechytla . Rozdelal jsem spojky a hned to bylo vidět.
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: kujda      IP: uživatel14373    
to jsem nezkoušel ale nevim jakej kabel na svičku je novej a fajfka taky
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: mustamger      IP: uživatel15871    
To by se ti mohl někde kostřit kabel na svíčku, zkus ho omotat izolačkou a když to pude tak je to kabelem. :-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 20:04
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar je tu nějaký fajnšmekr který upravil svůj věnec rozety , mám problěm se 3 kolíky které jsou uloženy v silenblocích v kole už jsem je dvakrát opravoval svářečkou ale vždy povolí. Není lepší způsob jak to zpevnit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jsem jenom pořádně zavařil kvalitníma elektrodama a naprosto bez problémů....
 
 
Datum: 25. listopadu 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem to taky zavařil a drží to dobře...
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 12:50
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normálně jsem to zavařil, mám to v závoďáku a celou sezónu to drží. Otázka je jestli si to zavařil pořádně?
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 19:39
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Zdar hoši,nevíte někdo,kde bych sehnal nový molitan do sedla na pionýra? Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajeď se zeptat nějakého čalouníka. Já jsem dal sedlo čalouníkovi a ten mi udělal komplet nový potah z kůže (černá a šedá kůže), dal nový molitan a i nový sponky co tu kůži drží a chtěl za to jen 500 Kč. Sedlo mám opravené už několik let a je pořád jako nové ;-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, pokud si vzpomínám tak Moto Jelínek měl sedlo, jinak asi nový nikde neseženeš.
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Zdravim... nevíte někdo o nějakej fotkách fichtlů v khaki? Potřebuju dát do rychtiku před STK J21, je to takový hospodský přibližovadlo... tenkrát jsem někde našel fakt pěkně udělanou tušim že dvacítku, ale teď nemůžu najít nic... Díky lk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2013 11:35
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 11:35
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já možná vím kterou myslíš, před pár měsíci tuším jsem zahlídl někde na bazaru armádní 20-ku, už si ji moc nepamatuji ale měla myslím na předních vidlicích takové 2 "váčky" a možná měl i nějakou bagáž, a byla v dobrém stavu .. ale nevim jestli to jde ještě dohledat, bo jsem to hledal a nic .. ještě sem našel tohoto, ale je divný, je to 05 se zadním plechem z 20/21. Mě se stala podobná věc, že jsem kdysi na googloval obrázky vývozních Mustangů a uplně někde dole byl origo kastlík s origo čiteljným schématem .. ale už jsem to nikdy nedohledal no, což je škoda ..
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 11:34
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no tuhle jsem našel taky, ta je hnusná... ta jak se mi tenkrát líbila byla tušim v kombinaci s matnou černou... jenomže ted jí najít...
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: BEDYSLAV      IP: uživatel12628    
http://www.vhu.cz/wp-content/uploads/2013/03/2-jawa50-20pionyr.jpg
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 18:39
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec co říkáte na toto je to v dobrém stavu ? http://motorky.bazos.cz/inzerat/29412120/jawa-mustang.php odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2013 11:12
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
kolecko: furt si na to přišel včas... mě na to museli upozornit až PČR, naštěstí jenom za 300Kč... když ono je těžký uhlídat TK na 7 křápech...
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 11:12
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
sakra on uz toho mustafa nemá
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 19:35
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Mne na číze v srpnu 1980 :-D :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 18:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S tou STK si nedělejte prdel...nedávno jsem se chtěl podívat kdy mi končí technická na číze, a končila mi v dubnu 2010 :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 18:46
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Začátkom Listopadu :-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 18:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kdy si tu byl naposled?
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 18:11
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Pincek forever ! :-D :-D červená 21 1973 :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 17:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
robo: a na čem sem jezdíš? možná už jsem tě někdy viděl :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 17:45
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
No ja som z Lieskového ze šancov možem ist niekedy s vami :-D A ja pre istotu ani nemám TP ale aj tak dosť často na ňom jazdím na Brezovů . a v Slavkove som tiež raz bol :-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 17:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
mám ten samej problém :-D:-Dto jsem rád že nejsem sám
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mužem.. ale problém je ten že na všem mám už propadlou stk :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 16:37
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
tak to je hned za kopcem když tak múžeme nekdy zajezdit :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 16:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z Březové
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 16:20
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
a ty jsi z kama ?
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to si hned vedle strání tak se tam zajed podívat a uvidíš
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 16:16
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
Slavkov
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 16:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to já taky.. a kde konkretně?
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 16:12
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
bydlím kousek od UH Brodu
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 15:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a doklady to nemá jen tu spz
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 15:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odkud jsi kespre? už jem ho viděl osobně.. byl jsem u něj brát nějaké díly na jawettu ... posledně za něj chtěl tuším že 2500 .. stav je tak jak vypadá na fotkách.. tedy obyčejný mustang
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 15:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bohužel z fotky poznáme prd :-) Navíc to někdo nejspíš fotil kávovarem nebo něčim takovym...
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 15:06
 
 
 
 
Jméno: adolf      IP: uživatel4946    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_41_75_15_vybrus_cep_14_1.html na tenhle píst patří tuning kroužky ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: adolf      IP: uživatel4946    
ale i 3kroužkáč je tuning ne ?
 
 
Datum: 28. listopadu 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
tunning je tam spíš pro to, že je to prostě už tunning no.. jinak má recht standa. ty 1,5mm tunnig kruhy sou na ty jednokruhový tunning písty co sou vlastně taky tunning :-) akorát trošku víc tunning než ten standartní dvoukruhovej tunning. takže vlastně není tunning jako tunnig. je fakt že je to s těma tunningama trošku nepřehledný, ale co je víc, čí míň tunnig se dá poznat i z fotek. tunningu zdar :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: adolf      IP: uživatel4946    
určitě ? je na nem napsany typ tuning
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 20:18
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16457    
Ne,obyč silný 2mm se spodnim zámkem
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 11:42
 
 
 
 
Jméno: Steffo      IP: uživatel16376    
Zdar, chtěl bych se zeptat jak mám správně zajet válec? Slyšel jsem že bych měl i přenastavit jehlu v karburátoru ale nevím na jaký zářez :-D tak prosím poraďte... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 14:44
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím tě neposlouchej toho exota... zajíždí se v mazacím poměru 1:25, při 3. zářezu od shora. Motor se nepřetáčí ani nepodtáčí, střídají se častěji rychlostní stupně, dělají se častěji zastávky pro vychladnutí motoru. Nejezdí se ve dvou. Po vyjetí cca 2 plných nádrží tomu začni víc nakládat...
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 14:44
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
dává se na 3 ale není to nutne ja to nechal furt tak jak to bylo stačí jen když to nebudeš moc vytáčet a prních pár km nejezdit ve 2
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 14:30
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SESO zařiď nějak ať se vyrábí stupačky z oceli a né z litiny. Ty z litiny lámu furt . Ty z oceli se ohnou a narovnáš je. BEDY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2013 15:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bedy posli mi foto,, chci je videt,, prodavam ten streibrne a jsou gut,, pok jsi mel ty cerne,tak je treba je dotanout na krev aby steny byli primacknute ke krizi
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 15:02
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16457    
Pozor! Starý šli ohnout,ale jen jednou a na jednu stranu,při narovnání taky každá praskla. Nový stupačky mam,je to nějakej obrobenej výkovek,ale na ocel bych to neviděl,ani ty starý nebyla ocel,možná je to jen obyč železo a nebo ta litina,ale to je jedno,já se k tomu chovam normálnně a mě nepraskaj a jsem spokojenej....
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 11:37
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
studuji automobilní školu a vím že je víc druhů ocele .
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 10:55
 
 
 
 
Jméno: dnepr      IP: uživatel13743    
jestli to máš u pionýra tak tam dej osky z předních kol závit je stejný a dlouhé jsou tak akorát ;-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 1:53
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si udělej sklopný ne?
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plus většinu těch druhů ještě můžeš tepelně upravovat... :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bedy: Kdybys věděl kolik existuje druhů ocelí a litin, tak by ti to ani tak zajímavý nepřišlo :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 18:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrý je ty stupačky dotáhnout na krev, jakmile jsou trošku povolený a bouchneš o ně tak jebnou v závitu...
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 18:24
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK takže ty originální českoslovenksý se dali ohnout byly z ocele .. ty nový se nedají ohnout a taky ocel. ..hmm zajímavý..jednou sem fichtla položil křupla, jednou sem dupl trochu taky křupla je to na hovno
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 17:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ony ty stupačky budou ocelový...to podle mě neni litina...
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 11:42
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16454    
V tom případě si je udělej z kusu šroubu,protože zde tuším,že nebude problém ani v materiálu,ani v dodavateli,ale problém bude mezi sedačkou a řidítkama ;-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 11:38
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den budou vánoce , a chtěl bych si pořídit nějaké nářadíčko (lepší) je něco bez čeho se fichtlák neobejde . chci třeba klešte na segrovky u ložisek a jaký rozmezí v mm mám koupit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 22:52
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Já popužívám nářadí od Knipexu nebo Bahco a max spokojenost. Je to možná trochu dražší, ale alespoň nemám omlácený ruce od ožvejkanejch klíčů. Dobrý jednoúčelový klíče mám i o Stanley.
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 22:52
 
 
 
 
Jméno: drn      IP: uživatel13436    
Kleště kup od knipexu. máš je na furt, velikost vybereš podle toho jake segrovky sundáváš (průměr ségrovky)
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A v jaké cenové relaci? Já můžu doporučit kleště Knipex. Jsou podle mě nejlepší ve vesmíru :-) Akorát trochu dražší...ale zase jsou na furt.
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 11:43
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
Zdravím, vás chtěl bych se zeptat, jestli někdo neví originál odstín červené barvy na stadionu s 22. je to normálně čsn 8850, jak je na jawách nebo se pletu. a ta šedá má normu 1003? hledal jsem, ale furt jsem si celkem nejistej, pokud máte někdo zkušenosti podělte se. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 8:21
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
Ahoj draci chci se zeptat jestli je u pionýra 20 normální že se mi přední vidlice celá nevysune? Musim za přední kolo zatáhnout aby se vysunula. kdyžtak nejake foto. DÍKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 12:58
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normální to není, vidlice musí chodit volně. Takže to rozdělej a promaž a pokud to nepomůže, tak máš ohlé vidlice
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 12:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
ne není to normální,musí to chodit lehce,rozeber to a vyčisti a znovu namaž
 
 
Datum: 22. listopadu 2013 23:40
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16451    
Dobrý den můžu se prosím zeptat jestli existuje primární kolečko 9 zubé, mám Jawu 50 Mustanga, ale předělávám to na terénního. Děkuji za odpověď Tomáš odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2013 19:35
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel15295    
jo existuje
 
 
Datum: 22. listopadu 2013 19:35
 
 
 
 
Jméno: MisakJawa21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj. Prosím o radu. Dnes při dotahování kolena výfuku stržen šteft. Bohužel už je převrtávaný na M8 a víc je asi nereálné. Má někdo nápad co s tím,nebo vyhodit a koupit nový válec? Zkouším šteft lepit "tekutým kovem",ale počítám,že to asi neudrží. Poradí někdo, zda se to dá zachránit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
Dej si tam M10/1.5-M6
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
no mě to udelal známí tak ze tam dal sroub M10 a z vrchu mě vysoustružil M6
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 14:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
nebo ještě existuje něco vrutová vložka se to zamořeznej vrut co má v sobě díru se závitem
 
 
Datum: 22. listopadu 2013 23:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16452    
Normálně tam udělej závit M10 a neboj se,pak dáš buďto vložku na šroub m6 a nebo si uděláš šteft m10/m6 ... No problem,dělal jsem to na válci už více lidem. Neboj se toho,i m12 by to sneslo ;-)
 
 
Datum: 22. listopadu 2013 18:37
 
 
 
 
Jméno: Misakjawa21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Obávám se, že právě asi nee..nevím zda to zkoušet
 
 
Datum: 22. listopadu 2013 18:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Bylo by tam místo pro závit M10? A následně pro závitovou vložku?
 
 
Datum: 22. listopadu 2013 17:50
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci. udelal jsem si radost a koupil jsem si VAPicko ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/bezkontaktni_zapalov_parez_pionyr2.html ). koukal jsem do manualu a nepisou tam nic o zapojeni klaksonu? vadi kdyz budou ty kabliky ktery jsou pro sbetla (zluty) spojeny a v poloze 1 (tj. bez svetel) nebudou mit zadnej proudovej odber (kdyz nepocitam obcasne zatroubeni)? jakej na to mate nazor? mate s tim nejakou zkusenost? diky.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 10:47
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16454    
Myslim že jsem musel ještě něco překopat ve vypínači aby to chcípalo,ale teď si nejsem jist,jestli jsem to nedělal jen proto,že to předtím bylo překopaný na CDI.....uvidíš.....
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 10:47
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takze odpojim stary a dam tam VAPE, nic neresim... ok, diky.. :-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 7:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16452    
Řešil sem to a samý. Udělal sem to jak píšeš,v podstatě zapojení jako origo 30W.
 
 
Datum: 22. listopadu 2013 18:57
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Zdar draci, čím to je že mi pionýr nestartuje za studena a když stoji např 2 dny v teple tak ho taky musím roztlačovat ale za tepla chytne na našlápnutí čím to je ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 12:28
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Cihlová trošku přičmoudlá
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 12:28
 
 
 
 
Jméno: Pioner21      IP: uživatel11670    
Jakou má svíčka barvu?
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 12:16
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
to že ti stojí dva dny v teple na to nemá vliv pokud to v teple neznamená 70 stupnů a víc jinak to může bejt chudá směs
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 8:49
 
 
 
 
Jméno: Riderr21      IP: uživatel14442    
zdarec. je nějaká možnost jak vyměnit pouzdra ve vidlici abych nemusel sdělat masku a řiditka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jednou jsem nouzově projížděl nový futra nahřátym kluzákem a když jsem ten kluzák nahřál moc, nak se futra smrštily a vytáhnul jsem je na kluzáku (přitom tam byly na fest natlučený)... takže možná taky způsob...
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16453    
pokud nemáš mustnanga tak masku musíš povolit viz niže protože sou pod ní zatky tubek za ktere to v brílích drží v nich je matice m 6 na 10 trubkovej klíč tu matici zdemontuj a podloš stroj o cc20 cm npod stojen a celej předek vypadne s kolem a blatníke povol spodní šrouby na dolních blílých a trubky vvysun protože nevím jak nový futra vystružíš či obrobíš pokud je necháš v rámu...jinak s fotkama a radama tu nejni to tak náročne ale chce to trošku fortel http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.html
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 9:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16452    
Mam trubku s jazýčkem,strčim do vidle,zaháknu za rantl silonu a vyškubnu a nebo vymlátim,je to multifunkční ohlá trubka :-D
 
 
Datum: 22. listopadu 2013 19:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
úplně stejný jako to dostat tam
 
 
Datum: 22. listopadu 2013 19:18
 
 
 
 
Jméno: Misakjawa21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nějaký návod jak to z těch vidlic dostat ven?
 
 
Datum: 22. listopadu 2013 19:01
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde to aniž by jsi sundaval řidítka jen povolíš masku a pak si ji natošíš jak potřebuješ povolíš matice a pak dáš spátky
 
 
Datum: 22. listopadu 2013 18:19
 
 
 
 
Jméno: MisakJawa21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
taky bych to potřeboval vyměnit...ale myslím,že je to asi bez šance
 
 
Datum: 22. listopadu 2013 17:36
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4718    
zdar potřebuju poradit z 12V na baterce potřebuju nějakejch 8V jak to mám snížit? Odběr nebude zrovna malý tak nevím . Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12477    
Kup si stabilizator 78S08 ten by mel zvladnout 2A vpripade potreby vetsiho proudu se da posilit tranzistorem
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel13882    
pakliže znáš přesný proud, který budeš odebírat, spočítáš hodnotu odporu tak, aby na něm byl úbytek napětí 4 V. vzorec: odpor = napětí / proud. v případě proměnného odběru malého výkonu sestav jednoduchý stabilizátor ze dvou odporů, jedné zenerovy diody a jednoho tranzistoru. schéma i hodnoty a označení součástek najdeš na webu - jsou toho tam haldy. pro velký výkon bude zapotřebí výkonné součástky s chladiči, anebo spínaný regulátor. vše jde najít na webu s orientací na elektroniku.
 
 
Datum: 22. listopadu 2013 15:24
 
 
 
 
Jméno: MisakJawa21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
na co potřebuješ 8v?
 
 
Datum: 22. listopadu 2013 12:16
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

   

 

   

       

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.08.2014 2:21:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu