slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
Aktuální stav u sesy,,  děti nosej každý den fujtajbliky se školky a střídají se kdo jde do školky a kdo zůstává v posteli, rafi padla na chřipku a na sesu to leze se vše stran,, brzy bude pro nemoc zavřeno :-) zatím se ale sesa držím
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:





















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Omlouvám se za dotaz trochu mino, ale.. nevíte, čím by mohlo být, že mi z ničeho nic přestaly chodit sms na můj tel. Nokia C5_00, odesílateli se normálně ukáže doručenka, ale na mém telefonu nic není.. Odesílat jdou v pohodě, ale od ostatních mi nepřijde nic. Jinak paměť plná není. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 10:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16763    
Nokia s příchodem chytrejch telefonů rezignovala,zahoď Nokii a kup si Samsung s androidem 2,3,4 - to funguje a nesere se to jak blbej "symbian" ... Dotykáčum sem se taky dlouho bránil,ale dnes už bych bez něj byl jak bez ruky... jen je to o zvyk... K opravě - zkus to,buďto bude stačit přeinstalovat soft za 2 kila a když ne,tak nastane to co popsal kraken,vrátí ti opravený telefon za cenu nového ve stavu šrotu,jen v tom bude jiná základovka... Známej telefony dělá a vim od něj že se s tim moc neserou...zkusí soft,pak fén či troubu a když nic tak základovku a čest práci ... Ale já si myslim že to bude SIMkou ... já mam taky takovou pradávnou,trochu zlomenou a vydřenou a občas blbne... U starýho mobilu kterej jel jen v GSM se občas dalo nakurvit centrum SMS zpráv a pak smsky nechodily..
 
 
Datum: 02. února 2014 10:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
vyplatí se to , měl jsem telefon KO ani jsem ho nezapnul a v servise mě ho přeinstalovali asi za 250,- a ted 2 roky chédí bez problémů
 
 
Datum: 02. února 2014 9:38
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
smysl mého příspěvku byl poměrně jasný, vykašlat se na nepodstatný kraviny :-) pokud to řešit chceš, tak prvně nepiš na forum o fichtlech kde tomu všichni rozuměj jak koza matice a začni místo vyprávění něco dělat - v tom telefonu je symbian kterej má svých for dost, tudíž neni problém sehnat na netu firmware a přehrát ho, nebo třeba jen zkusit hard reset, pokud tohle nepomůže, tak je problém v hardwaru a v opravně ti napálej cenu základový desky jelikož nebudou nic zjišťovat a vyměnej jí, přitom jak do toho polezou rozlámou všecky packy co držej telefon pohromadě a vrátěj ti starej-novej rozvrzanej šit s vyjetou baterkou :-) takže buď si pomoz sám, nebo to zahoď, poslední kdo ti s tim pomůže je týpek na infolince :-D , ne poslední je franta s rukama od oleje :-)
 
 
Datum: 01. února 2014 19:36
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Kraken33: Jak se to vezme, pokud by pak šlapal, tak se to vyplatí, s tímhle typem jsem maximálně spokojenej, takže není důvod měnit. Dotykáč bych do ruky nevzal a tenhle je fakt dle mých představ. Asi věc názoru, jen mi trochu uniká smysl tvého příspěvku, ale to je zas jiná..
 
 
Datum: 01. února 2014 19:19
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v době kdy už se ani auta pomalu nespravujou bude někdo běhat po opravnách s telefonem, se zbožim který má životnost záruka + tejden :-)
 
 
Datum: 01. února 2014 18:43
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Simkou to není, dělá to tak u všech, aj jsem ho zkoušel restartovat a nic... asi ho dám teda někam do servisu, uvidíme co si za to řeknou řeknou..
 
 
Datum: 01. února 2014 18:32
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
než bych volal operátorovi tak bych vyzkoušel sim kartu v jiném telefonu. Tak zjistíš kde je problém. Pak to vyřeš bud s operátorem nebo přehraj software v telefonu.
 
 
Datum: 01. února 2014 18:23
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to sem asi nemohl vědět
 
 
Datum: 01. února 2014 17:22
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus telefon vypnout a zapnout, když to nepomůže, tak je asi chyba v software, takže ho buď nechat v opravně přeinstalovat nebo lepší bude, když telefon zahodíš a koupíš si novej :-)
 
 
Datum: 01. února 2014 16:33
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Díky za reakce, fakt jsou k věci!!! Jinak na operátora jsem samozřejmě volal a nic.
 
 
Datum: 01. února 2014 12:55
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná kdybys místo toho dotazu cos napsal zavolal operátorovi udělal bys líp, třeba to budou vědět
 
 
Datum: 01. února 2014 10:50
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám podobnej problém, kolikrát chci nastartovat fichtla, ale né a né chytit :-)
 
 
Datum: 01. února 2014 0:06
 
 
 
 
Jméno: jawamaniak      IP: uživatel14442    
zadravím pasuje tento filtr na pionýrský karburátor ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_malossi_37_praci22222.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2014 20:43
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš tam rozměr tak co to zkusit změřit, ale za mě dávat to tam je zbytečnost
 
 
Datum: 31. ledna 2014 20:43
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15390    
Zdarec renovuju motor na Babettu 210 a ptam se ...v motoru co jsem rozebiral bylo na pistnim cepu lozisko bez klece a z obou stran prilozky kvuli vypadnuti jehel....mam novou kliku s loziskem s kleci ,mam tam davat prilozky(aspon maly)? nebo to nechat jen tak...pist trochu cestuje do stran...(rekl bych az mozna 3 mm) ty puvodni se tam obe nevejdou protoze jsou moc tluste...a jednu davat je blbost,pist by nebehal ve stredu osy ale byl by na jednu stranu. díky za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2014 20:24
 
 
 
 
Jméno: jin      IP: uživatel16483    
Čus, nedávej tam žádný.
 
 
Datum: 31. ledna 2014 20:24
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, čím se dá nejlíp odmasit lanko náhonu tachometru ? :-) mám to lanko v náhonu tachometru moc volný a neukazuje to. Takže bych na to dal trochu cínu a následně zabrousil. Předem díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2014 22:49
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za rady ;-) :-)
 
 
Datum: 01. února 2014 22:49
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak odmastit arvou a jarem :-) asi by to tak bylo elegantnější řešení :-)
 
 
Datum: 01. února 2014 19:43
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to jednou taky řešil, na simsonovi, vzal jsem kombinačky a konce lanka zmačkal do čtyřhranu jak maj bejt a najel sem s tim ještě da tisíce než šel z domu :-)
 
 
Datum: 01. února 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím, doufám že mi tu poradí. Jedná se o stzroj ČZ175/487. Jak mám natáhnout pružinu startpáky. Kam ji přesně zaháknout a jak otočit o 360° ?? nejde mi se segmentem otočit , abych natáhnul pružinu. Nebo musim sundat celou spojku aby se tam segment vlezl abych snim pohl otočit?. prosim o radu. Předem děkuji moc. spěchá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2014 14:25
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo tomu bych rozuměl. právě jsem četl na internetu v popisu při skládání motoru článek a bylo tam napsané " Při skládání motoru se musí pružina start. segmentu zaháknout do skříně a za segment a segmentem otočíme o 360 stupnů vpravo." Tak právě jsem to zkoušel a né a né tím otočit protože se tam nevleze aby se otočil o 360°. Právě jsem to rozdělával protože při nakopávání starpáka nezabírala a "prošlapávala se". Myslel jsem, že jsou v čudu zuby na půlmeěsíc, ale tam jsou v pořádku. Tak ještě zkusim rozdělat spojku zda nejsou v čudu na tom ozubeném kolečku pod spojkou. Děkuju mockrát, kdyby něco zase napíšu. Ještě jednou díky.
 
 
Datum: 31. ledna 2014 14:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Spojku sundavat nemusíš. Normálně zahákni pružinu za segment, segment dej přibližně do standartní polohy před startovánim, pak keštěma vem volný konec pružiny a zahákni ho za výstupek v zadní části karteru. Pak už jenom vložíš hřídel startpáky. Možná jsem to popsal trochu nejasně, ale je to jednoduché. O 360st to neotáčíš určitě...
 
 
Datum: 31. ledna 2014 14:16
 
 
 
 
Jméno: pepik      IP: uživatel12689    
čau kluci, renovuju 550 pařez a chtěl bych se zeptat jestli by někdo tak zhruba nevěděl kolik akrylového laku bych potřebovAL NA NALAKOVÁNÍ CELÉHO PIONÝRA, DÍKY MOC ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2014 17:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
na 555 jsem měl tušim 0,6l a vyšlo to přesně na 2 vrstvy
 
 
Datum: 31. ledna 2014 17:39
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Na domácí stříkání jsou nejlepší barvy 2K akrylmetal. Tolik nestékají, rychle schnou a mají dobrý lesk bez použití bezbarváče. 600ml barvy + tužidlo a tvrdidlo bohatě stačí na pár vrstev.
 
 
Datum: 31. ledna 2014 17:02
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel13128    
tak 8-10 deci
 
 
Datum: 31. ledna 2014 10:20
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
koukám tady je to samej odborník :-D
 
 
Datum: 31. ledna 2014 10:01
 
 
 
 
Jméno: Marťas      IP: uživatel16456    
Akrylát je na prd lepší je syntetika, ale to je věc názoru. Řekl bych tak litr laku + litr acetonu na naředění
 
 
Datum: 31. ledna 2014 9:32
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
Nazdar draci idem si renovovať takúto prilbu http://i.imgur.com/cfVRszj.jpg a to futo potrebujem nejak vyprať alebo vyčistiť čo by stemi doporučili dá sa to vyprať pri 40° alebočo s tým lebo na hlavú to nemôžem dať v takom stave akom je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2014 0:32
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
to je ještě dobrý já ji našel v horšim stavu a v pohodě sem to vypucoval nějakym saponátem nebo pracim práškem, po oschnutí sem kožený věci vzal indulonou a byl klid
 
 
Datum: 31. ledna 2014 0:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
já si vzal normálně mýdlo na prádlo a houbičku na nádobí a krásně jsem to umyl
 
 
Datum: 30. ledna 2014 22:56
 
 
 
 
Jméno: lukas1997      IP: uživatel16603    
Zdar draci, prosimvás, poraďte někdo vyplatí se koupit novou klikovku do fuchtla, nebo popřípadě jak poznat jestli je původní klikovka dobrá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2014 14:27
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel16761    
do boku bude mít vůli vždy i po repasi každá ojnice,ale nesmí mít vůli kolmo k ose otáčení.nejlíp nechat komplet zrepasovat,oni ti ji vyváží,dají nové ložisko,popřípadě kluzné ložisko pro pístní čep.já jsem to tak udělal a navíc jsem si nechal udělat i výbrus s novým pístem,kroužkama a čepem.Když jsem pařeza nastartoval,nikde žádnej pazvuk,to byla odměna za všechny ty starosti kolem toho.
 
 
Datum: 01. února 2014 14:27
 
 
 
 
Jméno: lukas1997      IP: uživatel16603    
Díky moc za rady, velmi mi to pomohlo.
 
 
Datum: 31. ledna 2014 14:40
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak radí čeZeták, tak se pozná dobrá klika. Ale upřímě, já se s nezvodící klikou setkal jen když jsem jí dal na repas. Když jsou pulil motor tak pokaždý se aspon malinko ozývala, ale na "pohmat" vůli neměla. Takže jsme na ní stejně smělě najezdil tisíce km. PO smontování motoru se klika začla ozývat od 60 Km/h, jinak šel motor celkem v klidu, ale jestli dělaš úplný GO, tak bych si jí taky nechal repasnout. Tohle byla v dobách, kdy jsem měl čas dvakrát ročně pulit motor... :-)
 
 
Datum: 30. ledna 2014 22:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když je vůle do stran tak to je v poho.. do stran bude vždy.. ale asi si me nepochopil jak to myslím.. řeknu ti to tak.. vem si kliku do ruky ale tak že ojku budeš mít v dlani (sevřéne do pěsti) a setrváky budeš mít pod rukou.. a bouchni dlaní do horního ojničního oka... bukud budeš od dolního oka slyšet cinkání, zvonění atd.. tak je klika špatná
 
 
Datum: 30. ledna 2014 21:29
 
 
 
 
Jméno: lukas1997      IP: uživatel16603    
Byl sem zkontrolovat kilkovku a v ose je mírná vůle( dyž s tím zahýbám tak se vakloní asi tak cca tak 1-2 mm), takže vyměnit?
 
 
Datum: 30. ledna 2014 21:20
 
 
 
 
Jméno: lukas1997      IP: uživatel16603    
Díky moc za odpovědi, specik popřemýšlím
 
 
Datum: 30. ledna 2014 21:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
luke jsi pako.. do stran bude mít ojka vůli vždy... ojka nesmí být volná v ose ... jinak řečeno když chytneš za ojnici tak nesmí být vůči setrvákům volná
 
 
Datum: 30. ledna 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: Specik      E-mail:      IP: uživatel15706    
Ahoj, pokus by jsi chtěl tak tu mám jednu komplet klikovku navíc - byla po go, najel jsem jenom cca 700km a kvůli problému s převodovkou motor rozebral, ale použil jsem druhej co jsem tu měl udělanej, tak když tak jí dam za 400.
 
 
Datum: 30. ledna 2014 20:00
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
nesmi mit vuli do stran jen male
 
 
Datum: 30. ledna 2014 19:31
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak když jsem viděl že kolečko vozí na řídítkách méďu béďu, za což má u mě palec nahoru a deset bludišťáku k tomu :-D v dobrym :-) napadlo mě jak řikáte svejm motorkám, nebudu vám lhát na chalupě mám fekála, fichtla, "krám zasr****", ale moje nový brko který to nemá za sebou jako tahle paštika a neni jen na cestu z hospody, se jmenuje pegas :-D mám to od dědy, jak na něm každou chvíli makám tak si ze mě dělá prdelky že to bude lítat jako pegas :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2014 18:01
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16760    
Kdysi mi uvízlo v hlavě pojmenování "FEJ" ... a tak tomu mýmu žlutýmu zmetkovi řikám žlutej "FEJ" ... je to nějaká východní hatmatilka ... a teď to sem nasolim,sorry,musim to napsat,jak to řikam,z hvězdiček by se nikdo ani neusmál .... takže moje oktávka je "TA STŘÍBRNÁ DĚVKA VYRACHTANÁ" a pařez je "TEN MODREJ KRYPL TVRDOHLAVEJ" .... a pérák je pérák :-D
 
 
Datum: 31. ledna 2014 18:01
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
přesně jak řiká shrek, ale jinak mám fichtla když mě naštve je to všechno s hvězdičkama :-) ale jinak je to fichtl, pincek, pinďour, fík, dachl, fekál, kozí dech, splašený trubky, a bůh ví na jakou fichtláckou přezdívku sem si nevzpoměl . . . ale jinak: kouří modře ,jede dobře :-D
 
 
Datum: 31. ledna 2014 0:52
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vy barbaři ! :-D :-D :-D já říct svýmu fichtlovi sprostým slovem tak v ten moment mě někde nechá :-D já na ně musím mile :-D až jsem doma v dílně tak mužu nadávat tam nic nehrozí :-D
 
 
Datum: 30. ledna 2014 19:04
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtla nijak ale když jsem měl Suzuki tak jsem ji říkal suzanko :-D
 
 
Datum: 30. ledna 2014 17:45
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
354 je kejchačka a 559 je Pamelka... zbytek jsou fichtly, a čízy...
 
 
Datum: 30. ledna 2014 12:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
asi před 3 rokama jsem si dotáhl docela pěknou 05 hlavně za dost pěknou cenu a když jsem se podíval na jakousi zátku v řídítkách bylo na ní napsáno GOLIÁŠ tak od tý doby jezdím na Goliášoj :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2014 23:06
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
já jsem dal přezdívku jedné 05, když jsem ji s kámošem dotáhl cca před 5 lety furt se jenom srala teď vždycky když si s kámošema vzpomeneme nikdo tomu fichtlu neřekne jinak než ,,Zgerb" :-D mimochodem skončil ve šrotě :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já teda taky nic moc nepojmenovávám, prostě klasický přezdívky, který jim dává mnoho lidí a plus si u některých přidávám jména původních majitelů, od kterých jsem je koupil, aby jsme se s tátou vždycky domluvili o čem se bavíme. Takže tam Mám Novákovic Kejvu, Kalouskovic mustang a pak mám Zetí (čz 473) - já vím trochu infantilní :-D a ještě třeba Hranka (477) Jinak prostě fichtly, který si teda čas od času vysloužej podobný přízvisko jako jsi vyhvězdičkoval... :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čoveče...já ty dopravní prostředky nijak nepojmenovávam :-D Jediné, čemu jsem dal přezdívku, tak je tahle Včela: http://kolecko10.rajce.idnes.cz/Moje_motorky/#Snimek_2351.jpg . Ostatní dočasné přezdívky motorek, udělené zpravidla v afektu pramenícím z totálního nasrání zde nejsou publikovatelné...
 
 
Datum: 29. ledna 2014 21:55
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel16758    
Čau draci mam otázku kolik mám nalít oleje do vidlí u ČZ 175/477 a jaký olej?? Vím že se tam lije tlumičový. Nebude vadit když tam dám hydraulický podle mě v tom není moc velký rozdíl. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2014 22:22
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, kolik oleje ted přesně nevím, ale bude to kolem 250 ml- najdi si to radši v příručce někde na netu, jestli někdo neporadí. Jinak hydrauliku můžeš klidně nalít neni v tom rozdíl, Zaleží na tom, jak moc máš vyběhany tlumiče a jak jezdíš. Ale 477 maj ještě často ty vidle ještě kloudny, jinak ale můžeš mixovat třeba pul napul s převodovým, aby jsi je stužil a tak. je to na tobě. ale nejdřív bych určitě dal jenom hydrauliku.
 
 
Datum: 29. ledna 2014 22:22
 
 
 
 
Jméno: Hej      IP: uživatel16244    
Ahoj chtěl bych se zeptat, jakou barvu sedla měly Jawy 550. Byli z koženky nebo kůže? Mohl by mně někdo kdyžtak napsat jaké číslo barvy v ralech tomu odpovídá? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2014 22:25
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No byla to prostě hnědá koženka, barva podle vzorníku ralu se těžko odhaduje. Takové střední hnědá. Stejně asi stejnou strukturu koženky dnes velmi těžko seženeš a barvu taky, prostě vyber koženku, která se ti líbí a nazdar :-)
 
 
Datum: 29. ledna 2014 22:25
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://old.uschovna.cz/zasilka/QAVV5TNRLC5HE9VA-SY5/A7YKUYYPV3 váš názor ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2014 0:57
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
mě to nejde nějak otevřít ta old uschovna, co to je? jinak já mám na fichtlu nálepku Jedu co můžu se šnekem v ulitě, jak mu vlajou oči :-D, tu sem si tam dal jak sem fichtla koupil, a už je popravdě dost ošoupaná :-)
 
 
Datum: 31. ledna 2014 0:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já vozim tohohle ferdu: http://kolecko10.rajce.idnes.cz/2012-03-31_TDM#P1290015.jpg Dává pozor na cestu! :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2014 20:41
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Každý má něco :-) má to tam význam
 
 
Datum: 29. ledna 2014 20:40
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já vozim v nový káře v kastlíku kus plastu z předního blatníku když mě v mym prvnim autě nabourali :-D :-) ale doma jsme se shodli na tom, že takovýho vola dvakrát za život potkat nemůžu tak je to možná zbytečný :-D :-)
 
 
Datum: 29. ledna 2014 20:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaký význam mají ty korále? :-) Amulet?
 
 
Datum: 29. ledna 2014 20:20
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky
 
 
Datum: 29. ledna 2014 19:53
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já myslim pěkný :-) ale ty korále bych tam nedával ale je to tvoje motorka takže na cizí názory bych hodil bobek ;-)
 
 
Datum: 29. ledna 2014 19:37
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tu zátku :-) a ty korále pod tím jestli to tam sedí nebo ne
 
 
Datum: 29. ledna 2014 18:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zátku vidim. Moc hezká. Co konkrétně ale chceš zhodnotit?
 
 
Datum: 29. ledna 2014 18:01
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na tu zátku nádrže
 
 
Datum: 29. ledna 2014 17:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus. Názor na co?
 
 
Datum: 29. ledna 2014 17:48
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel16629    
Ahoj draci normál start za zimy by měl být u jawy 21 takovej http://m.youtube.com/watch?v=9CXw8zol1Bs ale i v létě takový http://m.youtube.com/watch?v=jc0NplPUQnA no a mě tak pěkně nestartuje. :-( Je seřízeny předstih odtrh hladina v karburatoru je go motoru nova elektrika jo a docela malo mi sviti světla a kdysi to stalo asi tři roky a svíčka je mokrá N15C jinak prosím odpovězte děkuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2014 21:47
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Jestli ti to chytá blbě a slabě ti svítěj světla, tak bych to viděl na nějaký přechoďáky v ukostření a nebo na slabý magneto..
 
 
Datum: 30. ledna 2014 21:47
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to máš špatně seřízený zkus si stím víc pohrát a nelad to podle příruček, každej fichtl je vlastně originál, vždycky něco pozměn, projed to a prostě si stím musíš hrát
 
 
Datum: 30. ledna 2014 19:24
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel13128    
zdar borci chci se zeptat jestli někdo neví jak se lísují silembloby do zadních tlumičů na pionýra jak a čím se to lísuje ... dííík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 22:57
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Já to lisoval na 250 šroubem a matkou a 2 velkoplošný podložky.
 
 
Datum: 02. února 2014 22:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kripel: no a? nutí tě to nekdo kupovat? pokud závidíš tak si sám rozjed nějaký kšeft a nevopruzuj kozomrde :-)
 
 
Datum: 29. ledna 2014 22:09
 
 
 
 
Jméno: kripeĽ      IP: uživatel16538    
Vystarány ma maximálne tak Sesa,ked to od neho niekto kúpi!
 
 
Datum: 29. ledna 2014 21:44
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel16759    
Já kupuju u nás v mototechně krasné silembloky, přeliju je horkou vodou změknou, nasázím to tam a na dalších 30 let mám vystarany..
 
 
Datum: 29. ledna 2014 21:34
 
 
 
 
Jméno: kripeľ      IP: uživatel16538    
Tak sesa tu má nakrájnú hadicu,ktorou by som ho najradšej vyšmahal po pateři.Taku hadicu kúpim za pár šupiek v stavebninách,kúpim celý kotúč a môžem podnikať. Sesa nehnevaj sa, ale za toto by som sa hanbyl.
 
 
Datum: 29. ledna 2014 21:12
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel13128    
díky moc a do jaké vody z rychlovarné konvice nebo obič z kohoutku ???? jinak díky moc si mi pomoh ;-)
 
 
Datum: 29. ledna 2014 19:24
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč ta horká voda? u skutečnejch silentbloků možná ale to co tu má sesa z tý hadice tak jde dát skoro rukou
 
 
Datum: 29. ledna 2014 19:24
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel16752    
Staré se vytrhnou, nové se dají do horké vody na pár minut, pak do nich vsuneš ty trubičky a pak to celé navališ do tlumičů.
 
 
Datum: 29. ledna 2014 5:22
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, rád bych se tu nějakého odborníka na Jawy 550 Pařez zeptal, jak to bylo s montáží starších a novějších levostranných karburátorů Jikov 2912 (rozdíl v tom tělese filtru sání). Kdy se tak nějako začaly montovat. Mám pařeza 56 rok a k tomu oba tyhle typy levostranných karburátorů, tak jestli tam mám dát ten novější a nebo starší. Vím, že je to výroba Jawa, takže brali co zrovna našli na skladě a že muže být v podstatě jedno, jaký druh tam dám- hlavně, že je levostranný :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar.. Asi 2912P-12 od roku 1958 by tam měl bejt 2914HZ..
 
 
Datum: 18. února 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel15205    
Čau , nedávno se tu řešil rezonanční výfuk na originální válec z jawa 50 , nevíte někdo jeho přesný rozměry . Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2014 23:31
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Kolik tě pustí mustang výfuk? 9000ot/min? Ale s jakým průběhem, to u "laďáku" dosáhneš po dlouhém laborování. Pokud to nemáš nějak hustě poladěný, tak bych se na laďák vyprdnul.
 
 
Datum: 28. ledna 2014 23:31
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zlatá slova,válec od Standy,72 tryska,výfuk mustang a jedeš trojku v nervu i do mírného kopce
 
 
Datum: 28. ledna 2014 20:33
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16750    
To si nejsem jist,že by se tu řešilo. Ale jsem si jist informací,kterou ti teď předám. Lehce upravené a seriové válce jedou lejlíp a skoro i nejvíc na výfuku z Mustanga. Ale o tuhle informaci asi nikdo nestojí,protože to vůbec není tuningové ... Jinak by se dalo použít Hikone (spodem vedený),nové výfukové koleno z slabostěnné trubky vnitřní průměr 28mm délka cirka 30-32cm,jako tělo výfuku použít Hikone,uříznout tlumič,místo něj výletovku o vnitřním průměru 15-16mm a délka 20-25cm,eventuelně použít místo posledních 10cm původní tlumič....pozor,Hikone má z výroby zapuštěné koleno ještě 5-7cm do těla výfuku a to je třeba vyjmout..... Ujišťuju tě,že to je laborování jako prase a ve výsledku budeš rád,že to naladíš,aby to ASPOŇ jelo jako seriovka na výfuku z Mustanga,jen to bude mít malinko vyšší špičku,která je skoro zanedbatelná... (on seriovej válec tě stejně moc přes 7-7,5 tis ot/min nepustí).... A nebo se na to vykašleš,použiješ to neodladěný,bude to mít mizernej průběh a do kopce tě předjede děda na Stadionu... Po mých zkušenostech mužu říct,že vyladěná holá seriovka se seriovym výfukem,origo karburátorem,origo tryskama i filtrem jede kurva víc,jak všechny "tuningový bastly" s přímejma filtrama a "laděnejma" Hikoňákama....a navíc vyladěná seriovka žere 2-3 litry,protože to má sílu a průběh a nemusíš to furt točit,aby to jelo v otáčkách,který jedou... Moje rada zní vyladit seriovku,nad to není .... Hodně štěstí ....
 
 
Datum: 28. ledna 2014 11:40
 
 
 
 
Jméno: kutik      IP: uživatel16578    
Zdarec, Seso, odkud pochází vzhledové šrouby na víka, co tu prodáváš? Mají hlavy ok, nerozmačkají se hned? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2014 16:53
 
 
 
 
Jméno: ctyrikolajednoupadlo      IP: uživatel16262    
Stejnak se poptej u sesi, ma i sady ktery jeste nejsou na shopu vystaveny
 
 
Datum: 28. ledna 2014 16:53
 
 
 
 
Jméno: jawik      IP: uživatel16751    
Neví někdo kde se ty vzhledové šrouby dají normalně koupit, potřeboval bych jiné rozměry než tu jsou.
 
 
Datum: 28. ledna 2014 11:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou ok,, zadne blato
 
 
Datum: 28. ledna 2014 7:43
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Zdravím Vás draci, můžete mi poradit? Jde válec z jawy 550 vybrousit na průměr 45mm? Děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2014 10:17
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16082    
Na valcu problem nevidim tam je mista dost spis aby se to vlezlo do kartru mezi stefty ale to by mohlo vyjit taky, spis co s tim valcem
 
 
Datum: 28. ledna 2014 10:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15838    
Píst 47 tam nedostaneš. Změř si co se vejde mezi díry šteftů ve válci;-) Kájo víš,mam doma tolik válců a věcí z j555 že jeden mužu obětovat. A navíc budu dělat i ten válec z j21,jiná vložka atd... Svědomí mi netíží ...
 
 
Datum: 28. ledna 2014 9:52
 
 
 
 
Jméno: Kája      IP: uživatel14642    
Hoši, takhle ničit veterány!!! Proč to neuděláte pořádně, vložku a válec ze jedenadvacítky a máte to. Tohle je hrozný.
 
 
Datum: 28. ledna 2014 6:11
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel13128    
Taky to risknu válec j555 vrtání 47mm a spodek 05 jenej nemám.... očekávám od toho slušnej traktor na běžné ježdění v blízkém okolí, co s válcem upravit ho nějakým způsobem? nebo nechat tak? karbec bude jikov převrtanej na 18,5
 
 
Datum: 27. ledna 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5691    
NO jenže v reálu je vložka ze simsona delší jen o 5mm než pio válec bez vložky...a píst je na sání kratší asi o 4-5mm....takže by to teoreticky nemuselo vadit vůbec,ale tuhle informaci potvrdí asi jen ten,kdo to už zkusil....já to risknu... píst 45 mam,válec J555 mam,hodim to do brusírny a uvidí se...
 
 
Datum: 27. ledna 2014 18:42
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych řekl, že se bez nich neobejde. Píst se bude vyvracet před a za dolní úvratí. Podle mě to nebude dělat dobrotu.
 
 
Datum: 27. ledna 2014 18:27
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5691    
To je otázka do pranice....! Já to nevim :-(
 
 
Datum: 27. ledna 2014 17:18
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Neobejde se válec pak bez tý zadní části? Prostě tam nebude?
 
 
Datum: 27. ledna 2014 16:50
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5691    
Jak se to vezme. Co se týče masa uvnitř,tak je tam dost,ale zmizí úplně ta zadní část válce,co se zasouvá do motoru a vzhledem k pravděpodobnému použití pístu ze simsona je potřeba použít ojnici/kliku do které se vleze 12mm futro + zkrátit válec....a teda nevim jak řešit ten spodek válce.... sám nad tím teď tak nějak dumám.... mam navíc jeden takovej horší rezavej válec tak ho asi obětuju na pokusy...
 
 
Datum: 27. ledna 2014 16:47
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Dobrý den. Nedávno jsem si koupil Derbinu na trochu to svižnější ježdění do školy. Jelikož je to už modernější motorka, tak potřeboval pár rad od vás zkušenějších. Motorka má klapku a zajímá mě, jestli někdo zkoušel různé materiály a tloušťky lístků klapek a jak se to projevilo na charakteristice motoru. Já osobně tam mám Karbonové lístky tl. 0,3 mm od Polini, ale už poškozené. Dále je tam nicasil. S tím také nemám žádnou zkušenost. Je mi jasné, že toho vydrží dost ale je nějaký interval kdy se na to radši podívat, zkontrolovat a případně vyměnit? No jelikož to točí až do nějakých 12000 ( 70ccm ), je potřeba termostat? Stihne se ta voda odvádět? Jde mi hlavně o stálost provozní teploty motoru. Děkuji za vaše poznatky a odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Díky moc za odpovědi. Nečekal jsem jich tu tolik...
 
 
Datum: 28. ledna 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Nekde, v nejaky diskusi, na nejakym grafu. To ma stejnou vypovidajici hodnotu jako Blazkova z prasecaku, plech se prestal pouzivat mimojine z toho duvodu, ze nestihal vyssi otacky, 12000ot/min mi s tim prijde jako utopie. Jinak k dotazu: tezko ti to takhle nekdo rekne. Mas malou spodni kompresi-lepsi mekci/tenci listky, tohle se presne stalo v Stejskyho bakalarce s origo klikou, kde mel s tencimi listky vetsi vykon. Obecne plati, ze cim tvrdsi/tlustsi listky tim lepsi vrsek a obracene, ale neplati to absolutne... Je to docela alchymie. Nehlede na to, ze na listkach u sani je vetsi tlak nez na 2. Dorazy do toho take dost kecaji, obecne, cim bliz, tim lepsi spodek a obracene. Ale zase to neplati absolutne. Ja bych se na to vyprdnul a dal tam, co tam patri, to je odladeny a s tim to bude mit i prubeh i vykon.
 
 
Datum: 28. ledna 2014 13:48
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bakoun: já vím, ale v nějaké diskuzi možná i v grafu na pio vyšli nejlíp plechový lístky... na mojí KTM je v klapce navíc každá strana jinak tlustá, karbon samozřejmě
 
 
Datum: 28. ledna 2014 10:46
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Na Derbině je válec za závodního skůtra a těch je nespočítatelně... Teď přemýšlím, co je lepší. Jestli pořádnej nikasil nebo rovnou nový válec se vším všudy... K těm klapkám. Plechu se právě, že vyhýbám. Jen mě zajímalo, jestli lístek o tl. 0,4 mm pojede lépe od spodku než třeba 0,28 mm. A ještě bych se rád zeptal, zda mohu pohnout s dorazy lístků. Nemyslím o cm ale o nějakou desetinku milimetru. Díky za odpovědi.
 
 
Datum: 27. ledna 2014 20:58
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
jestli chces nikasil tak ho nedelej tady v čr ale pošli ho do zahraničí.Osobně je nechávám posílat do itálie sice je to krapet vetší cena ale neco vydrží a neloupou se.
 
 
Datum: 27. ledna 2014 20:29
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
"plech" je přežitek, stačí se podívat, co se používá o dnešních 2t motorů, "plech" to asi tak 20 let nebude.
 
 
Datum: 27. ledna 2014 19:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
troch use říká že nejlepší jsou ocelové lístky, jenže až praskne... takovej sklolaminát "nic" neudělá...
 
 
Datum: 27. ledna 2014 18:25
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Díky. Takže s termostatem mám už jasno a lístky koupím asi takové jaké tam jsou. Nebudu vymýšlet..
 
 
Datum: 27. ledna 2014 15:48
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, jestli máš lístky v klapce poškozené, tak je určitě vyměň. Jiné materiály poníky nepřidají a nebo neznatelně. U nikasilu se kontroluje ovalita válce a rýhy. Rýha nad výfukovým kanálem směrem k hlavě = KO, moc velká ovalita = KO. Řešil bych to spíš až nebude komprese, nikasil vydrží strašně moc pístních sad než se vydře.
 
 
Datum: 27. ledna 2014 14:06
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Termostat urcite nevydavat, motorka se pak pomerne dlouho ohriva i v teplejsim pocasi. Prehrivani bych se nebal. S materialem a tloustkou planzet si hrat muzes, zalezi, co si od toho slibujes. Zmenou tvrdosti/materialu se ale meni i bohatost smesi, bacha nato.
 
 
Datum: 27. ledna 2014 11:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Ohledně klapek netušim. Nikasil vydrží hodně moc, osobně bych ani žádnou kontrolu nebo tak neprováděl. Teoreticky provoz s vyndaným termostatem je možný. Termostat je tam proto, aby se motor dostatečně ohřál, tudíž motor se bude pomalu ohřívat, bude dost kolísat teplota, v chladnějšim období se na provozní teplotu ani nedostane. Je to tak na dojetí, dlouhodobý provoz bez termostatu se rozhodně nedá doporučit. Dále je dobré zkontrolovat větrák na chladiči, pokud je přítomen. Jinak tě to může v horku v koloně trochu vypéct.
 
 
Datum: 27. ledna 2014 10:29
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel13128    
zdavim potřeboval bych poradit renovuju jawu 20 a nechal sem si vysoustružit kolíky se závotem M8 do rozety mám ale problém jak je tam uchytit když tam dám šroubek tak to dře o náhon tachometru a zypuštěné šroubky deří ale není tam žádné osazení na tu rozetu . díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2014 0:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
zahod tu rozetu a kup si novou,stejně to nikdy přesně nevycentruješ a bude šmajdat
 
 
Datum: 27. ledna 2014 0:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam to co tam patří... mají tam být nýty
 
 
Datum: 26. ledna 2014 21:24
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

 

 

 

   

       

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.01.2015 17:16:58 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu