slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:
























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel4946    
Zdravím Draci, mám otázku,je možné přidělat výfuk pod označením Q0052 na babetu 210? díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2014 10:31
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel7691    
Čau draci nevíte z čeho je ten přední blatník http://motorky.bazos.cz/inzerat/35493612/CZ-125476.php motorka je moje už ji mám trochu upravenou ale bohužel sem to položil a blatník sem trochu zmuchlal. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2014 11:36
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel15986    
Omlouvám se že sem se neozval. Pokud ten blatník máte doma můžete mi poslat foto ? A kolik by jste za něj chtěl ?
 
 
Datum: 14. července 2014 11:36
 
 
 
 
Jméno: jouda      IP: uživatel15847    
a našel sem takoví blatník aj doma chces ho ?
 
 
Datum: 12. července 2014 14:55
 
 
 
 
Jméno: jouda      IP: uživatel15847    
MZ 150 nejspíš
 
 
Datum: 11. července 2014 23:45
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
Ahoj mám babetku 210 dělal jsem komplet spojky vše ok :-) mám težke řadící čelisti dal jsem tedy nové k tomu unašeče kromně unašeče čelistí :-) ten byl ok :-) v dvojkovém bubnu sem měl rýhu ale řadilo to ok ale stejně jsem dal buben v kterém byly origo lehké řadící z motoru co mám na díly ale byl bez rýhy :-) a příde mně že od té doby to řadí až později :-) ješte jsem dával 47z a 14zube kolečko + řetěz :-) v čem to muže být ? mám dát spátky origo buben dvojky ? ale jsou stejné jinak tlouštku mněli bubny stejnou :-) vše složeno dobře za to se zaručím :-) neví někdo proč to dělá ? všem moc děkuju :-) muže to být kvůli té rozetě ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2014 11:50
 
 
 
 
Jméno: babetak210 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ti jo tak děkuju za potvrzení :-) díky moc já sem si to myslel nikdy jsem nemněl zkušenost s timhel převodem :-) děkuju moc
 
 
Datum: 11. července 2014 11:50
 
 
 
 
Jméno: scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že by to bylo tím kolečkem a rozetou?
 
 
Datum: 11. července 2014 11:45
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel17397    
Zdar, potřeboval byhc trochu poradit. Rozdělal jsem si náhon rychloměru u jawa pionýr 21 a vyndal jsem to větší hnací kolo a jak mám vyndat toho malého šneka? Přijde mi jako b tam byl zalisovaný či co :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2014 6:22
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel17527    
Mám za to že jsou dva typy.jeden je nalisovaný a jeden ma malý količek.
 
 
Datum: 19. srpna 2014 6:22
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
no tak prosimte do toho nemlat !!!!!!! nahrej to horkovzduskou a za ten zavit to vytahnes v klidku zadnej kolicek tam neni ten je na druhy strane ale tu nemusis resit
 
 
Datum: 12. července 2014 9:33
 
 
 
 
Jméno: jouda      IP: uživatel15847    
myslím že je tam pojistka (takový kolíček) jinak co nejde silou jde ještě větší silou
 
 
Datum: 11. července 2014 23:55
 
 
 
 
Jméno: dp-105      IP: uživatel17405    
Ahoj všichni,,, mam dotaz,, koupil sem papíry na fichtla, takovou tu malo knížečku,,,, ale motorka tam není napsaná, přesně jakej typ,, 20,21,23,, jen číslo motoru a rok 72,, jde nějak zjistit, co přesně je to za typ podle čísla motoru? Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2014 12:58
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17407    
buď rád že tam ten typ nemáš .. viz péro.. podle č.motoru nic nezjistíš, důležitější je jestli jdou ty doklady přepsat na tebe.
 
 
Datum: 11. července 2014 12:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Být tebou tak to neřeším , podle mě je lepší když to tam není napsaný,já to tam taky nemám , aspon to mohu dát na jaký typ chci.
 
 
Datum: 10. července 2014 23:00
 
 
 
 
Jméno: Jirin10      IP: uživatel17404    
Zdar, je možné dát na ČZ 175/477 hliníkovou kyvku s použitím dutého čepu kyvky, abych tam mohl dát to přepákovaní na brzdu ? A co dalšího bych musel změnit ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2014 22:28
 
 
 
 
Jméno: Jirin10      IP: uživatel15903    
Dík moc :-)
 
 
Datum: 13. července 2014 22:28
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jawamania.info/
 
 
Datum: 12. července 2014 10:08
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, omlouvám se, že ti moc neporadím, jen pár postřehů ... Dej tenhle dotaz na jawamia.info, tam se tím pár lidí už zabývalo, osobně jsem už viděl 477 s hliníkovou kyvkou, tak by to jít nějak mělo. Pozor, potřebuješ k téhle kyvce celej zadek ze 180, nebo 487.3 , protože je tam jinej čep zadního kola, napínáky a aretace brzdovýho štítu, takže i štít jinej ....
 
 
Datum: 12. července 2014 10:07
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
zdar delal jsem kamaradovi motor na cz 150 protoze mu vypadavala dvojka tak jsem to rozebral a cela prevodovka vypadala jak z vyroby tak jsem to poradne prosel a slozil no a ted mu nejdriv vypadavala jednicka a ted mu pry vubec nejde zaradit trojka nechapu to nemate nejaku zkusenost s timto motorem ? ja ho delal poprve diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2014 21:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když vypadává dvojka tak jsou očesané kameny na hřídely.... je to problém už z výroby... ono dokud nevytýhneš hlavní hřídel, nesundáš s ní kolečko a nepodíváš se na ty kameny (jsou tam dvě řady) tak musejí výt přesně hranaté
 
 
Datum: 10. července 2014 21:04
 
 
 
 
Jméno: Radek F.      E-mail:      IP: uživatel17401    
Poraďte prosím, Fichtl 05, nové simeringy i všechny ložiska, ale po zahřátí ztrácí výkon až chcípne a z výfuku jde humus něco jak benzín s olejem, karbec vyšištěn předstih seřízen, pár let stál, však před tím prý jel jak blázen, tak nevím, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2014 14:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17402    
Odstraň hnus z vejfuku,třeba je to tim...
 
 
Datum: 10. července 2014 14:54
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, vypodložkováváte v sériovym motoru předlohovou hřídel? já dělal před 1300 km generálku, všechno nový, repase automatu, kolečka i hřídele bez poškození a asi před tejdnem sem tam zachrastila jednička a pak zas nic a dneska to samý, když jsem to skládal, říkal jsem si že má předloha celkem vůli, jo jinak se mi nepovolil automat ani nic jinýho :-) že to budu rozebírat je jasný.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2014 7:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17400    
Když vyskakuje jednička,tak muže bejt moc zalisovaný pouzdro na cvrčku startování a nebo blbě složený a nebo moc velkej vakl na futru za tímto kolečkem.
 
 
Datum: 10. července 2014 7:56
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dneska teda dokonce jednou i vyskočila
 
 
Datum: 09. července 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak předloha měla vůli ve směru její osy, kdybyste položili motor na bok, tak by jezdila nahoru a dolu, myslim že to bylo kolem necelýho milimetru, ty předlohy jsem měl doma ještě 4 a dělaly to všechny :-)
 
 
Datum: 09. července 2014 19:47
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel17397    
Zdar draci, potřeboval byhc pomoct se zapojením elektriky fechtla. Vcelku je mi vše jasné, ale u tohoto schématu http://jawa20-21.websnadno.cz/3.gif není mi jasné co je to u dráu jak jdou z přepínače světla do zadního světla, to jsou nějaké předřadné odpory? Pojistka? , či co by to mělo být? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2014 22:02
 
 
 
 
Jméno: Kare      IP: uživatel17397    
Už to vidím! Díky moc!
 
 
Datum: 09. července 2014 22:02
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf      IP: uživatel14898    
Jo to jsou přední tlumený a dálkový světla. A ty černý dráty od přední žárovky jsou kostra
 
 
Datum: 09. července 2014 21:42
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Usměrňovač se tam tuším dával..
 
 
Datum: 09. července 2014 19:57
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel17398    
Díky a tož ještě to jak z přepínače světla jdou modré dráty do čehosi a z toho žluté draty, tak to cosi je světlo? :-D
 
 
Datum: 09. července 2014 18:37
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Ahoj draku, je to jen přechodka, to znamená že dráty do zadního světla jsou roděleny spojkou :-) Nic jiného :-) Takže když sundáš kryt pod sedačkou, tak ti v něm zůstane zadní světlo plus jedna část těch drátů :-)
 
 
Datum: 09. července 2014 16:22
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Ahoj draci, tak konečne moje babetta 210 jezdí. Jediný problém je, že při zastavení chcípne. Čelisti a listové pružiny jsem koupil nové. Hrany pružin jsem krásně zaoblil, aby nedrhly. Přes to všechno to stále chcípá dál. Nějaká rada ze života? Děkuji Kobe odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2015 20:57
 
 
 
 
Jméno: Peter      IP: uživatel18306    
Vylesteni karburatoru. Naladeni
 
 
Datum: 08. září 2015 20:57
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nastavení karburátoru?
 
 
Datum: 09. července 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pařez renovace - chystám se pomalu na renovaci pařízka. Jak jsou na tom chromy a materiál druhovýroby, není to bláto (hlavně řadička, brzda) ? Přemýšlím, zda nechat nachromovat původní. nebo koupit druhovýrobu. Cenově to vyjde pomalu nastejno, řidítka a rámeček světla nechám určitě chromnout. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2014 19:53
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z druhovýrobou jsem žádnej problém neměl, jen občas to chtělo trošku doladit.. Za mě je lepší pořádně očistit původní a nechat nachromovat..
 
 
Datum: 09. července 2014 19:53
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seso budou ještě lamely Ferodo Speciál?? dohledal jsem i kód měll jsi to jako 1f0412 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2014 6:19
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm proč vždycky když něco funguje časem zmizí :-( obyčejnýmu ferodu se ohýbají zuby i na seriovce
 
 
Datum: 10. července 2014 6:19
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebuou,,sesa
 
 
Datum: 09. července 2014 20:19
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci! Paraďte mi, jak nebo z čeho nebo podle čeho mám udělat zlaté linky na jawě pionýrovi 21 diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2014 20:30
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
olepení el. izolačkou taky doporučuju (resp. je to levná neprofesionální alternativa ručního linkování), jenom mi přijde zbytečný olepovat tu nalepovací linku... šířka i tvar linky se dá v pohodě udržet i bez ní...
 
 
Datum: 11. července 2014 20:30
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to udělal tak sice zdlouhavý ale vyšlo to koupil sem ty nalepovací linky nalepil přesně tak jak maj bejt olepil je izolačkou, zlatou linku strhnul a linky namaloval zlatou barvou a vo finále ještě za mokra strhnul izolačku aby nevznikly hrany, vysledek poměrně šlušnej jinak předem všechno odmastit at se ti to pak neloupe a někdo ty linky i zastříká bezbarvym lakem ale to ja už nedělal ..
 
 
Datum: 09. července 2014 20:22
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci už si nevím rady se svým mustafem bez filtru jede krásně ale stačí dát jenom manžetu sání a po přidání plynu se začne dusit.co s tím? dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2014 11:26
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
hele skus dát filtr přímo na karbec bez hadice jak to pojede
 
 
Datum: 09. července 2014 11:26
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
manžeta je nová.hladina lícuje s hranou plováku, tryska origo,jehla druhý zářez od vrchu ventil v plovákovce zavírá protože jinač by se to uchlastávalo furt
 
 
Datum: 09. července 2014 9:12
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Moc vysoká hladina v karbci, moc velká hlavní tryska, jehla moc vysoko nebo ti nezavírá ventil v plovákovce.
 
 
Datum: 09. července 2014 8:48
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skus vyměnit tu manžetu za jinou
 
 
Datum: 08. července 2014 21:36
 
 
 
 
Jméno: Jára      IP: uživatel11232    
Ahoj, mám ve válci rýhu od výfuku směrem k horní hraně, není nijak hluboká, ale zaznamenám ji nehtem, nebude to vadit když to dám zpět a budu jezdit ? Je to od zimního skladování, kdy jsem to měl sundaný ... tak je tam škrábanec na vložce. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: Jára      IP: uživatel11232    
péro: to jsem udělal ;-)
 
 
Datum: 09. července 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
max vem jemný smirek a trošku to polechtej , jinak za mě složit a jezdit
 
 
Datum: 09. července 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: Jára      IP: uživatel11232    
Složím a uvidím, dík
 
 
Datum: 08. července 2014 22:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17395    
To poznáš jestli to bude vadit a nebo ne... záleží jak moc slabá bude komprese vlivem toho poškození vložky...buďto pojede alespoň nějak a nebo mizerně...
 
 
Datum: 08. července 2014 18:55
 
 
 
 
Jméno: milan      E-mail:      IP: uživatel1187    
Ahojte. Mám 30W zápalko. Mám použít indukční cívku 8V, nebo 6V ? A proč ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2014 23:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
ano, správně dle manuálu 8V, ale prakticky je to úplně jedno..
 
 
Datum: 08. července 2014 23:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17396    
8 v
 
 
Datum: 08. července 2014 20:46
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel17394    
cus draci, existuje na Babettu nejakej ladeny vyfuk ktery ma vstup stejnej prumer jako koleno vyfuku? Ja jsem vydel hikone na babette ale nechce se mi zvetsovat vyfukovy kanal. Odepisujte diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17395    
Trochu jsem nad tím zapřemýšlel. Pokud bych zašel za možnosti všedního dne,tak si obstarej laděný výfuk na Piaggio Ciao,je to takový smotanec pod motor a tlumič těsně vedle kola..docela funkční....myslim že je od Polini... v ČR těžko sehnatelný a pořizovací cena je tak dvě až tři babety ... vzpoměl jsem si na něj díky tomu že mi leží takovej jeden dobitej exemplář pod ponkem jako pozůstatek mého Ciaa... na prodej neni ... mám s ním nějaké plány ...
 
 
Datum: 08. července 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17395    
Nemá význam řešit když se ten motor jentak převaluje jak lenoch ... zde bych výfuk řešil jen po výraznější úpravě motoru. Na serii s dobrym motorem stačí pokrátit koleno a jede 55-60. Co chceš od babety víc???
 
 
Datum: 08. července 2014 14:45
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
bez zvetseni vyfukovyho kanalu nema cenu davat jinej vyfuk , na tenhle rozmer je nejlepsi ten co tam je . Otevři vyf. kanal , pouzij koulem z fichtla nebo 28 mm od stejskala a ma cenu neco vymyslet, i kdyz se to zastavi na sacím kanalu :-D
 
 
Datum: 08. července 2014 11:01
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci. Potřeboval bych poradit - už si nevím rady. Jawa 20 studená krásně chytne na 1. šlápnutí, zařadím 1. rychlostní stupeň a chcípne. Potom už na našlapování nechytne. Roztlačím, během 10ti metrů chytne, chvilku cuká (cca 50m), jako když tam jde málo benzínu, pak se chytne a jede jak z partesu. Při opětovném našlapování chytna zpravidla napotřetí a vše je v pořádku, i rozjezdy. Nechám ho vychladnout a vše se opakuje stále dokola - chytne, zařadím, chcípne. Předstih1,3mm před HÚ - mezi kladívky 0,05mm, svíčka cihlová (malinko začerněná u závitu) odtrh 0,45mm,kladívka očištěná odtrh 0,45mm, cívky od rotoru vzdáleny 0,3mm, svíčka hází pěknou jiskru, benzín teče, trysky profouknuté, otvory z karburátoru k tryskám vyčištěné, jehla v karburaci na předposledním zářezu odshora, plováková hladina nastavená, uzavírací ventilek v karburaci nezadrhává. Máte někdo nějakou radu? Předem děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2014 20:15
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf      IP: uživatel14898    
Tak záhada vyřešena. Rozdělal jsem vzduchovej filtr a byl zahnojenej jak starostovy knihy. Není nad to jít od jednoduchých oprav ke složitým :-). Plovákovou hladinu jsem stejně trošku přizved a chová se to líp. Díky
 
 
Datum: 09. července 2014 20:15
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf      IP: uživatel14898    
Vyzkouším a zejra dám vědět, jak to dopadlo
 
 
Datum: 08. července 2014 18:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17395    
Malinko bych přidal na hladině .
 
 
Datum: 08. července 2014 16:44
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf      IP: uživatel14898    
Máš pravdu. špatně jsem to napsal. Mám jehlu na druhým zářezu ze shora.
 
 
Datum: 08. července 2014 16:39
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Zdar, neměla by bejt jehla na druhym zářezu ze shora?
 
 
Datum: 07. července 2014 21:13
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel17392    
Čau chtel by sem se zeptat co muže dělat fichtl že jede ale strasne pomalu ? A ještě když dám plný plyn tak mne tto střílý z karbecu ? vm že je to kravina ale opravdu to dělá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2014 18:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17395    
Musíš pustit brzdu,pak to docela jede...
 
 
Datum: 08. července 2014 18:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatný předstih,. seřídit zapaluvání
 
 
Datum: 07. července 2014 20:43
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

   

 

   

     
 





Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.12.2016 21:00:22 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu