slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:




















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar draci, prosím vás poradte mi, rozhodl jsem se poskládat druhou 90tku, motoru jsem udělal kompletní Go. a včera jsem ji doladil (předstih je seřízený, plováková komora taky správě nastavená, šroub regulace vzduchu a směsi povolen o 360 stupnů) startuje i drží volnoběh parádně za studena i za tepla, jízda taky dobrá,ale když se blížím k zatáčce a chci podřadit tak ten motor začne vynechávat. za zatáčku zase jede krásně. tohle vynechávaní to dělá když jedu moc rychle a naráz rychle zpomalím.Já si myslím ze je to palivem a to přesně ze se to přechlastá. tak mi poradte piste klidně co si myslíte za odpovědi sem moc dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2014 20:18
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
zdarec mirku, mockrát dík
 
 
Datum: 25. února 2014 20:18
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel15041    
šroub bohatosti povolit jen 90-180 stupňů, nastavit volnoběh šroubem na šoupátku a hlavně nepoužívat palivový filtr na hadičce protože 90tka má malou plovákovku a při akceleraci velkou potřebu paliva které s filtrem nestačí dotékat.
 
 
Datum: 24. února 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa 638      IP: uživatel15397    
Ahoj. Dnes jsem si přivezl Jawu 350, a chtěl bych se zeptat něco ohledně papírů. V techničáku je psáno, že motorka byla odhlášena na nějakého chlapa v roce 2007. K motorce jsem dostal plnou moc, že se ten chlap vzdává motocyklu z důvodu prodeje. Přihlásí mi to bez problému na úřadě? a Ještě jsem se chtěl zeptat ohledně pojistky, ta určitě není placena minimálně od toho roku 2007, nebudu kvůli tomu mít nějaké problémy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2014 5:21
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel16856    
Měli by to normálně přepsat. A pokud by po tobě chtěla ČKP platit pojisku pozpátku, nemusíš mít strach, kupní smlouvou prokážeš od kdy jsi vlastníkem..
 
 
Datum: 24. února 2014 5:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
to že nebyla placená pojistka tě nemusí zajímat , v techničáku jsi napsanej nebyl a ty se potom můžeš ohradit kupní smlouvou
 
 
Datum: 23. února 2014 22:28
 
 
 
 
Jméno: Jawa 638      IP: uživatel15397    
značka*
 
 
Datum: 23. února 2014 19:46
 
 
 
 
Jméno: Jawa 638      IP: uživatel15397    
Papíry v depozitu právě nebyly.
 
 
Datum: 23. února 2014 19:43
 
 
 
 
Jméno: přemysl      IP: uživatel13452    
pokud byla odhlášena a značka dána do depozitu je všechno ok a pojístka se od toho roku 2007 platit nemusí. tím že ti dal tzv.plnou moc (kupní smlouvu) tak díky tomu to přepíšeš a všechno je ok bez problémů
 
 
Datum: 23. února 2014 19:40
 
 
 
 
Jméno: Jawa 638      IP: uživatel15397    
Děkuji.
 
 
Datum: 23. února 2014 19:35
 
 
 
 
Jméno: ASTRATIX      E-mail:      IP: uživatel16213    
Dobrý den, již si nevím rady a proto se obracím na vás. Jde o mou JAWU Mustang model 23. Z mě neznámého důvodu nejde při zařazeném rychlostním stupně s motorkou jakkoliv pohnout. Zadní kolo se vůbec netočí a ani při rozběhu a následném naskočení na stroj se vůbec nepohnulo. Současně s tímto problémem nejde ani startovací klika. Hýbat s ní sice jde, ale točí se ztuha a naprázdno, nehýbe pístem. To by byl asi výčet tohoto problému, mnohokrát děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2014 14:10
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Těch možných důvodu proč se ti to nehýbe je strašně moc. Bez rozebrání to těžko zjistíš. Namátkou: ulomený zub na předlohové hřídeli, nějaký předmět ve spalovacím prostoru ... pokud motorka dlouho stála, může být zarezlý píst ve válci
 
 
Datum: 24. února 2014 14:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak k tomuto stavu došlo? už jsi to tak koupil, a nebo se ti az běhu zastavil motor a už se nepohne?
 
 
Datum: 23. února 2014 23:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
taky bych to tak viděl
 
 
Datum: 23. února 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel9676    
Zadřel jsi to no :-D
 
 
Datum: 23. února 2014 20:33
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel15666    
Zdar draci, Dostal jsem fichtla s propadlou technickou techničákem a spz. Dole v techničáku je napsáno, že vystaveno za ztracené. co to znamená, když není ani ustřiženej roh jak se to dělává a spz ta by se přece při odhlášení měla odevzdat ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2014 12:23
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, jestli máš pouze propadlou technickou tak uděláš novou tech. prohlídku, evidenční kontrolu a klasický přepis jestli ti to dal majitel. Nesmíš jet po vlastní ose to už je o pokutě a bodech.
 
 
Datum: 25. února 2014 12:23
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16854    
Původní majitel ztratil techničák a tak mu byl vystaven de fakto duplikát, který nahrazuje originál a jsou v něm uvedeny jen poslední údaje. Tudíž se nedovíš kolik bylo předchozích majitelů, kolik bylo provedeno technických prohlídek.
 
 
Datum: 23. února 2014 19:37
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel15666    
Jo a půjde to přihlásit??
 
 
Datum: 23. února 2014 18:26
 
 
 
 
Jméno: Jezdec98      E-mail:      IP: uživatel15945    
Ahoj, mám Jawa 250 kyvacka, minulej rok jsme ji sprovoznili, netek do karburatoru benzin, trošku sme se vtom pohrabali a tek. Teď jsem ji vytah cca po 5 měsících co nejela. Chytila asi za 10 minut. Chtěl jsem se jit project a znovu netek benzin. Tece jenom, kdyz napumpuju do karbece.rnNevite co stim muze bejt? Diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 18:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16852    
bordel v nadrži nadrž je ve vnitř vyrezlá nadrž aspon řadne vyplachnout a nechat uschnout anebo vylít či ji placeně nechat vošetřit a vilít
 
 
Datum: 23. února 2014 18:35
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2014 13:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14778    
Jestli se ten motor točí a nemá vyraženou přepážku tak bych to vzal za dvoje startky... Cena šrotu ...
 
 
Datum: 24. února 2014 13:02
 
 
 
 
Jméno: Vrakac      IP: uživatel16262    
Videl sem horsi, tohle bych i vzal za flasku...
 
 
Datum: 24. února 2014 11:05
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
nechápem jak niekto dokáže takto sprzniť fechtla :O nechapem
 
 
Datum: 23. února 2014 23:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
mít zbytečnejch 1200 tak to od něj koupím a donutím ho aby se koukal jak to v zápětí rozmlátím a zničím tím jeho super výtvor :-D
 
 
Datum: 23. února 2014 22:31
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Chlapci ten musel mať IQ aspoň 200.Americky choper môže isť do piči.
 
 
Datum: 23. února 2014 22:20
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je kurňa stroj až to někdo koupí nebude stíhat odhánět baby :-D
 
 
Datum: 23. února 2014 19:51
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
On už ho někdo koupil ? Že je zase na prodej .. :-D Takovej vyloženě paskvil.. :-D :-D Motor na modro hrůůza! :-D
 
 
Datum: 23. února 2014 19:20
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel6587    
Chci se zeptat, u startovacíh cívky u babety se indukuje napětí cca 4V, kolik voltů se indukuje u startovací cívky u pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 19:11
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16853    
nevím co se tu považuje za "startovací cívku" ale u babety se indukuje ve vinutí co napájí zapalování napětí který má max. hodnotu cca 80-140V a u pionýra to taky není tak jednoduchý, resp. při rozepnutým kladívku (bez zátěže) tam je klidně i přes 20V a v momentě kdy je kladívko sepnutý tak to není ani těch 6V
 
 
Datum: 23. února 2014 19:11
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
6V :-)
 
 
Datum: 23. února 2014 18:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau hoši, víc hlav víc ví a tím vás chci poprosit o vyslovení názoru na shodnost barvy :-) https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1/37491_1162152870363_2959480_n.jpg?lvh=1 a http://www.tikkurila.com/industrial_coatings/metal_surfaces/colour_cards/ral_classic_colour_card/ral_6034.3190.xhtml Je shodná nebo víte o nějaké podobnější? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 17:26
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Skus RAL 5018
 
 
Datum: 23. února 2014 17:26
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel16849    
Nazdar, nedavno som menil puzdra(silony) v prednej vidle na Jawa 20. Všetko som posklada a ked chytim koleso a trochu nim pohnem , hybe sa do strany ale vidla nie... Ide o to či sa to tak má hybať dole nezavisle na volante. Vôľa tam nieje. Puzdra sme robili na sustruhu, ma to tam byť tak natesno že sa tie klzaky v tych puzdra nemôžu hybať do stran iba hore-dole ?rnrnďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus utáhnout matici co drží horní brejle já jí měl povolenou i když jen malinko a dělalo to co píšeš
 
 
Datum: 23. února 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel16849    
Generalkoval som celeho pioniera a menil som všetky ložiska, v prednom a v zadnom kolese za nové s krytkami aj v rozete je nové ložisko. Vtom to určo nebude. Hybe sa to ked chytim koleso nohami a hybem riaditkami a koleso sa hýbe do strán. Neviem či je to normalne tak sa pýtam.
 
 
Datum: 23. února 2014 18:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16851    
nemáš volná ležiska v kole? bud vyjete drahy kulicek či se cele ložisko hýbe v hliníkovem bubnu .....ložiska vyměnit nejlepe už za kryta a pokud maj vuli v hliníku zalepit lepidlem na ložiska či kraj ložiska pocínovat ...pozor ložisa nalisovat přesně souose naboj ohřad el pistolí či propanovým hořakem
 
 
Datum: 23. února 2014 17:00
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16847    
Kde seženu chrom kroužek 1,5 mm pro středovej zámek? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 19:41
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16855    
Díky Stando ;-)
 
 
Datum: 23. února 2014 19:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16848    
Jen u Baška
 
 
Datum: 23. února 2014 15:32
 
 
 
 
Jméno: Vlada      IP: uživatel16846    
zdravím, dávám do kupy zapalování z panelky typ D603 50W, mám tam tenhle držák uhlíků http://www.fichtlkramek.cz/nahled/drzak_uhliku.html s zajimslo by mě, zda budu potřebovat i tyhle pérka http://www.fichtlkramek.cz/nahled/uzaver_uhliku.html nebo ještě něco jiného? tahle čás je bohužel vybrakovaná tak nevím. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 11:23
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Tak k tomu držáku samozřejmě budeš potřebovat ty průžiny + uhlíky. A ukostření máš napsáno na dynamu. Je tam takovej štítek. Otázka je, jestli to někdo před tebou nepřepoloval. Prostě zapoj baterku takovym polem na kostru, kterej potřebuješ a stiskni kotvu u relátka. Nastartuj a mělo by to jít. Snad mě někdo doplní nebo opraví.
 
 
Datum: 23. února 2014 11:23
 
 
 
 
Jméno: Vlada      IP: uživatel16846    
a jeste prosim jak poznam jestli mam ukostrit baterku plus nebo minus? abych podle toho vzal rele.dik
 
 
Datum: 23. února 2014 1:36
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak draci .. jak jsem tu psal jednou o té 350 že mi nejdou ty vejfuky stejně .. že jeden dělá tu..tu.. tu..tu.. a druhej tun....tun... ten si jen tak blafe.. No nic méně vyměnil jsem kladívko, cívku a tak nějak to šlo.. ale teď to dělá znovu .. Nevíte co by to teda mohlo bejt dál? 1) Svíčky nový 2) Cívka vyměněna nová 3) kondík novej 4) Kabel od cívky ke svíčce novej 5) fajka nová .. Tak už nevim co vyměnit .. koukal jsem svíčky házej stejné jiskry .. Napadlo mě překontrolovat předstih odtrh a takový .. ale když to má pěkný stejný jiskry??? No jináč .. taky mi trochu prská na kladívkách .. nevíte čím by to mohlo báti? Nějakej kabel prohozenej? Ono to jako není nic hrozného jen tam tak přeskakuje modrá jiskra.. Četl jsem že to někde tvoří nějaký oblouk elektrický či co .. ale opravdu nevim .. bylo to v té knížce napsané na mě až moc odborně .. Díky za rady draci.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 8:46
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
kouknul bych se, jestli nejsou pecky na kontaktech, a nebo nejsou zamaštěný od oleje izolátory kontaktů, pak si to hází kudy chce, pecky opilovat pilníčkem na kontakty a nastavit znovu
 
 
Datum: 23. února 2014 8:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
předstih nemá žádnej vliv na kvalitu jiskry.Sázím na to že ho máš rozházenej a podle toho co píšeš zbytek elektroinstalace (kabeláž) bude asi taky nic moc.Mě furt dělala 350 pecky na kladívkách,očistil jsem pecku a po 1km jízdy tam byla zase .Jednoho dne jsem vyškubal všechnu kabeláž a udělal znovu.Ted už není problém.
 
 
Datum: 23. února 2014 1:49
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj seso, nemůžu to tu najít, ten zapalovací pól a ty dva světelný póly co tu máš na pionýra jsou na 20w nebo 30w zapalko? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 12:43
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík ;-)
 
 
Datum: 23. února 2014 12:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.i-veteran.cz/forum/viewtopic.php?t=186&sid=e9a09b059347c3aac9b4fe66518b14c0 tam je na něj kontakt
 
 
Datum: 23. února 2014 1:46
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže první letošní chotusice to jistěj? Byl jsem párkrát v milovicích a nikoho jsem tam nepotkal :-)
 
 
Datum: 22. února 2014 23:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nějaký pan Urbánek nevím odkud... jezdí na všechny větší burzy a za posílení rotoru si učtuje tuším že stovku... zkus si do googlu dat posílení magnetů Urbánek a neco najdeš.
 
 
Datum: 22. února 2014 23:17
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
paráda :-) chtěl sem se ještě zeptat jestli neznáš někoho kdo umí namagnetovat rotor :-)
 
 
Datum: 22. února 2014 23:00
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku 30 mam jen
 
 
Datum: 22. února 2014 21:51
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Čau draci mám takovej problém na fichtlovi včera jel normo. ale neska se furt uchcává svíčka a když to nakopnu dám 1 a skusím jet tak to ujede cca metr patk to vynechá pak to zase cukne a jede mert a pak to zase vynechá a tak furt dokola. zkoušel jsem měnit celej karbec trysky prostě vše i svíčky. jiskra velmi velmi tlustá a modrá měnnil jsem kondik ale žádná změna už si nevím rady dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 12:06
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to může dělat to že ti nezavírá plovák :-) a jde tam porad benzin :-) nebo koukni na jehlu s pliskem :-) a dej ji na 2 zarez ze zhora :-) všechno vyčisti a kdyz ne tak by to moh delt predstih :-)
 
 
Datum: 23. února 2014 12:06
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16818    
Zdarec, jak mám vyndat ložisko z víka pokud nemám stahovák? Nechce se mu ven odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2014 7:42
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Vraž to do trouby na 250 stupňů a prudce schlaď ložisko ledem snad to půjde. Mě se to podařilo na čtvté pokus, ale ten smrad v kuchyni stál za to.
 
 
Datum: 25. února 2014 7:42
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16818    
To mě taky napadlo, bohužel nemám svářečku..nahřátím se mě ani neposunulo, ani pomocí gumovýho kladiva
 
 
Datum: 23. února 2014 15:59
 
 
 
 
Jméno: Přemysl      IP: uživatel13452    
Dělal jsem to týden zpátky, udělal jsem na to to udělátko a stejně to nešlo nahřátím jsem to dostal až na hranu ale dál vůbec jediné co šlo byla nakonec 6ka kulatina navařená dovnitř ložiska a uchycená do svěráku.a po kártru kladivem(gumovým)
 
 
Datum: 23. února 2014 15:08
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16818    
To sem zkoušel, nevypadne
 
 
Datum: 23. února 2014 13:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
to je k ničemu , nahřej to horkovzduškou a vypadne samo , zrovna před chvilkou jsem to dělal
 
 
Datum: 23. února 2014 1:51
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to takto: http://www.youtube.com/watch?v=c6yDui--kcQ třeba ti to pomůže.
 
 
Datum: 22. února 2014 20:47
 
 
 
 
Jméno: AAAAaaa      IP: uživatel5546    
Cao draci, jak se da nastavit hladina benzinu v karburatoru? Jedu vzdy na sve 250/559 a kdyz ji tocim do plna tak mezi 2 a 3jkou prestane stíhat dotíkat benzín, kohoutek je ok, jezdím na rezervu, vzdy zastavim nacepuju a jedu dal ,a nebo kdyz celou dobu drzim cepovak tak to stíhá dotíkat pořád... co nastaveni jehly? souvisí to s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2014 18:29
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel16845    
Prvně vyčisti celou benzinovou soustavu, pak mašina pojede jak má..
 
 
Datum: 22. února 2014 18:29
 
 
 
 
Jméno: loback1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci chci se zeptat v čem vlastně je 9 zubé primární kolečko lepší, protože se mi to docela zamlouvá ale nevím co to bude dělat. Dík za odpověd. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2014 0:08
 
 
 
 
Jméno: loback1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji za info :-)
 
 
Datum: 22. února 2014 0:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zvyšuje kroutící moment dodávaný do převodovky. Bude to mít větší sílu, ale pojede pomaleji...
 
 
Datum: 22. února 2014 0:04
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel6587    
Chci se zeptat, kolik článků musí mít řetěz pro 9z. primární kolečko u pincka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2014 7:38
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Přesně tolik, aby řetěz nebyl příliš našponované, nebo příliš volné a nepadal.
 
 
Datum: 25. února 2014 7:38
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
Zdar draci mám takovej problém u čz 175 450. Jak nejlepším způsobem nabudit stator když zkouším magnetizaci cívek tak nic proto to asi nedobíjí. Čet jsem že stačí stisknout kotvu na regulátoru a ono se to nabudí ale někdo píše s vypnutým motorem někdo se zapnutým. Nemá někdo zkušenosti Děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 10:45
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Kubo! Nabudit dynamo se dělá s vypnutým motorem. Stačí stisknút kotvu. Prohlídni nekolik stránek spátky a tam najdeš nejaký rady kerý sem dostal od klukú. A aj moje problémy. To by Ti mohlo pomoct! Toš tak.
 
 
Datum: 23. února 2014 10:45
 
 
 
 
Jméno: filip      E-mail:      IP: uživatel16843    
Zdravim Mam dotaz, dozebiram motor stadion s11... a mam problem se silenbloky,(motor stale v kuse)je to upevnene k ramu zde stahovak... http://www.fichtlkramek.cz/nahled/91.html cim by se to dalo udelat jinak, stahnout, kdyz nemam stahovak.. nejaky napad ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2014 22:50
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
vořech z gola sady kterej bude mít průměr jako silenblok a kladivo nebo přes šroub a z druhá strany dát velkej vořech do kterýho se silenblok vejde
 
 
Datum: 22. února 2014 22:50
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak, s kladivem a kusem přesnýho materiálu jsem si vždy vystačil :-)
 
 
Datum: 22. února 2014 18:49
 
 
 
 
Jméno: michal tesařík      IP: uživatel16414    
najdes si kulatinu na venkouvni prumer silembloku a vyrazis ho zezcataku se mu nechce a pak jde v poho
 
 
Datum: 22. února 2014 17:30
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

   

 

   

       

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.03.2015 18:41:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu