slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:
























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
čau jak jsem semka minule psal že se mi furt kousal píst ve válci.. bylo to klikou ale o to nejde jak se mi to posledně kouslo tak se píst doslova rozje*** a ve válci se narušily oba přepouštěcí kanáli byla tam 3,2mm. vykouslá díra od roztříštěného pístu na obou kanálech stejný. půlil jsem tedy motor daj jinou kliku převodovku jsem nechal. ale po složení motoru a koupení opět nové pístní sady jsem jel pionýra projet a nevěřil jsem vlastním očím. pionýr měl takovou sílu a rychlost nějakých přes 55km/h že se tomu ani nedalo věřit (11zubů na 60 rozeta) pak jsem dal válec prych akazoval jsem to kámošům a bratrovy a ten řekl že je to prej přečasovaný. předháněl jsem kámoše na simsonu 60ccm. přechod mezi jedničkou a dvojku nebyl ani skoro znát jak upravený válec žádné poklesy otáček nic rychle jsem přeřadil a zvuk se skoro nezměnil opravdu žádné poklesy asi jak se řadí u simsona tak skoro stejný. a z dvojky na trojku to není ani znát že řadím :-D a to válec není ani zajetý před půl rokem výbrus.. ale zase předstich 4mm. před horní úvratí // odtrh dva kartony od mléka svíčka n14c byla celá červená ne cihlová prostě červená teď jezdím přes n17c ta je trochu cihlová. má to takovou sílu že na silnici hrabu i přes dvojku :-) napadlo mě když dám ještě na kliku 11z nebo 9z bude to mít při přeřazování ještě menší pokles? chci mít motor v otáčkách na fichtl kapy a podobný závody zatím (jezdíme v lese ve 12 :-D ) nebo jak má stejsky na motoru ten mosaznej setrvačník pod primár. kolečkem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2014 20:49
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
kdyz kolo postrikam olejem tak mi to taky hrabe na dvojku a kdyz si nalepim rychly pruhy tak jedu 300 na jednicku :-D jo a kdyz budu merit odtrh kartonem od mlika tak jaky mam koupit ? nejvhodnejsi bude asi polotucny ne ? jinak merky stoji asi 200-300 kc tak misto TUNINGU si je kup
 
 
Datum: 27. března 2014 20:49
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel17001    
neblázní teď mu to trhá asfalt, za týden se dozvíme že to jede 300 z místa a že naložil GRXRu :-D
 
 
Datum: 27. března 2014 19:56
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
no cekam tak za tyden dalsi komentar ze ti to nejede :-D :-D
 
 
Datum: 27. března 2014 15:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16996    
To že se ti vysypala klika jsem ti psal,to bylo jasný. Jestli ti to jede tak buď rád a hlavně do toho nevrtej. Zrovna teď jsi měl štěstí a dopadlo to jako v přísloví s tim blbym sedlákem a velkejma bramborama...
 
 
Datum: 27. března 2014 9:50
 
 
 
 
Jméno: jedlickuw ustav      IP: uživatel16118    
Hele me fichtl hrabe na asfaltu i na trojku nevim jakej je v tom problem :/ PS:kamos drzi zadni kolo v luftu a ja drzim plnej kotel :-D :-P
 
 
Datum: 26. března 2014 20:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko_ustav      IP: uživatel15587    
Na dvojku hrabe na silnici :-D :-D :-D A pak ses probudil, co?
 
 
Datum: 26. března 2014 19:32
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Zduř.Hrabe ti maximalne v hlave,,,daj si sprchu blbečku!
 
 
Datum: 26. března 2014 18:52
 
 
 
 
Jméno: cz477      IP: uživatel16994    
Typ gufera ve předních vydlicích u Čezety 476/7 ? Potřeboval bych poradit, v katologu ND to je popsané jenom jako těsnění... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2014 19:46
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
32×39×8
 
 
Datum: 26. března 2014 19:46
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel16929    
Zdravím lidi, mám takový jeden "téměř blbý" dotaz. Kde je možné originálně zaháknout pružinu stojanu? Nemyslím na stojanu ale na kostře fechtla, samozřejmě tak aby se moc nenatahovala při použití stojanu ale taky aby mi pak stojan nedřel o zem... Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2014 15:20
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, tot o mi příjde jako naprosto originální nápad.. Leč tak trošku nepoužitelný například u 550, 555, 23.....
 
 
Datum: 28. března 2014 15:20
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem vzal asi 25cm dlouhou pruzinu a přichytil jsem jí za ten silnej "drát" co jde pod nádrží... funguje perfektně
 
 
Datum: 28. března 2014 14:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16996    
Myslím že v katalogu ND by to mělo bejt
 
 
Datum: 27. března 2014 17:01
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel16929    
Tak trochu tuším, ale byla by i nějaká fotka? Přece jen by to bylo názornější, ale jinak díky!
 
 
Datum: 27. března 2014 16:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16996    
J20/21/23 starší verze na ten trojúhelník v motoru,,,mladé verze mají na stojanu ještě do boku čep s drážkou těsně vedle šroubu co drží stojan a tam se chytí pružina a druhý konec se zahákne do packy o kterou se opírá stojan aby nebouchal do vejfuku - je tam malá dirka na straně blíž ke stojanu - je docela mazec tam tu pružinu natahnout a tak se většinou i na tomto mladším provedení používala pružina do středu karterů jako u staré verze.
 
 
Datum: 27. března 2014 14:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
mezi karterama na šroubu co drží kříž stupaček bys měl mít takovej plechovej záchyt pružiny... často se na to zapomíná a protože je ten držák kvuli tomu plechu vyfrézovanej, tak kdržáky praskaj...
 
 
Datum: 26. března 2014 15:39
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel14719    
Zdravim mám problém s babetou 210 Nechce se přeřadit na dvojku jen to klouže. Při rozděláni jsem zistil, že je to suchy, neni nic zamaštěny ani jinak špinavy. Čelisti jsou jak novy, ale všimnul jsem si ,že má buben na vnitřni straně třecí plochy malou trhlinku ,která neni skoro vidět. Takže to by měl byt hlavni problém proč to nepřeřadi na dvojku? Při zahřáti třenim se asi trhlina zvětši a neudrži to rozevřeny čelisti jedná se o tenhle díl http://www.fichtlkramek.cz/nahled/buben_uplny_1.html takže pokud má někdo podobný problém který není způsobený mastnotou tak ať mi to potvrdí nebo vyvrátí. Děkuji a přeji mnoho km bez poruch. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2014 12:36
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
Slovenská 210ka(kterou jsem utrpěl jako odměnu za opravu) mě takhle "sr...a" rok a půl až jsem motor poslal na Aukro a nabastlil tam "fíka".Od té chvíle mám pokoj a jezdím si jen se starostí aby tam byl benál.Není problém 130km výlet. Aaron.
 
 
Datum: 30. března 2014 12:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17003    
Já nevim co je ta babeta za klump,to je denně 2 dotazy že kloužou spojky a furt se tam něco sere... Měl jsem hodně starý Ciao,vypelešenej stav všeho,v motoru vše v hajzlu,vylágrovaný vše,na pístu slupky z kroužků,komprese žádná,spojkovej buben šmajdal a hejbal se i axiálně a byl vyrezlej,pakny byly zohybaný,takřka bez obložení - pokud to tak lze nazvat .... a jedna pakna sjetá na plech vykrajovala krásnou drážku... Vzhledem k absenci cvrčka a šlapek se to roztlačovalo - pokud byl v nádrži benzin tak to na dvě otočení zadního kola chytalo ... V tomto vypelešenym stavu to neustále jelo cca 50-55km/h a bralo jednu nádrž na půl roku... Mělo to jedinou chybu,v prudkym kopci se to zastavilo,spojky hořely,buben vařicí,motor se držel v záběru a stálo to na místě... Ale to se vesměs stávalo jen ve dvou lidech,když se jelo kalit ... Tak proč se vám ty československý babety furt tak serou? To je furt řadí klouže,neřadí,nestartuje,nejede klouže... Moje jediná investice do Ciao byla nová duše do zadního kola ....
 
 
Datum: 29. března 2014 8:11
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sakra, a já si vůl vždycky myslel, že tady v tom bubnu jsou pakny startovací a rozběhový... Řadící čelisti jsem hledal v tom druhým bubnu a měl za to, že se většinou zaserou olejem proto, že je v hajzlu gufero nebo o-kroužek... Ach jo...
 
 
Datum: 28. března 2014 14:58
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel16993    
zdar draci jake je nejlepsi ozubene retezove kolecko na ČZ 125/476 nejaky zlaty stred? diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2014 9:06
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel16929    
Má někdo zkušenosti jak s VAPE zapalováním, tak i s tyristorovým zapalovaním? Klady, zápory, které je lepší?(kromě ceny, tam je to jasné...) Děkuji za odpověďi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2014 0:29
 
 
 
 
Jméno: problemar      IP: uživatel6631    
čautě draci mam problem dal jsem valec s pistem 1vybrus a pincek nejak nechce do otaček jako by tam dotikalo malo benzinu nevite co stim?????napadá mě jestli nezívšit jehlu ale nejsem si jistý díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2014 22:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zetko: bílá jiska je krása? blí je uplně nahovno.. jiskra má být sitě modrá a při přeskočení musí být slyšet lupnutí
 
 
Datum: 25. března 2014 22:26
 
 
 
 
Jméno: Zetko      IP: uživatel16992    
zdravim skus si sviecku pozret ta ti povie .... ja mam toto iste problem ... ja som si vyrobil bezkontakt uplne biela iskra no proste krasa ale vôbec nereaguje na plyn a tiez mam motor po kompletnej GO aj vybruse ... vravim ja mam zase mokru sviecku -_- uz aj ja zacinam byt zufali
 
 
Datum: 25. března 2014 21:59
 
 
 
 
Jméno: janhaj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, je nějaký rozdíl mezi křížem na revmaplechy na 05 a 20/21? Díky moc! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2014 12:59
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16996    
J05 do roku cca 1965 měli kříž jako j555 deluxe a mělo to packu na vejfuk,jen s tím,že distanční vložky byly trochu jiné a na jedné straně byla pružina a stojan byl na šroubu motoru. Od roku 1965 je to stejný na J05 jako na J20.
 
 
Datum: 27. března 2014 12:59
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Zduř.Určite je v nich rozdiel,ale neskúšal som ich medzi sebou zameniť.
 
 
Datum: 26. března 2014 18:45
 
 
 
 
Jméno: janhaj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrá, tak je nějaký rozdíl mezi křížem na revmaplechy na 05 a 20?
 
 
Datum: 26. března 2014 6:58
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
tak hlavně na 21 má šroubovací stupačky jako na mustangu :-D
 
 
Datum: 26. března 2014 6:32
 
 
 
 
Jméno: Jawák      IP: uživatel15706    
Zajíždění kroužků ? Zdravím, motor má po výbrusu 1100km, ale protáčel se mi čep a dával jsem ojnici na jehlách, tak jsem rovnou dal nový píst s kroužkama, je nutné to zajíždět? Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2014 20:01
 
 
 
 
Jméno: Jawák      IP: uživatel15706    
Ok, jehlu můžu nechat normálně, nebo radši bohatší směs, jasný že to honit nebudu
 
 
Datum: 26. března 2014 20:01
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
určitě aspoň trochu, po 1100km není válec ještě tak volný aby jsi po výměně pístu za nový mohl hned lítat naplno, navíc kroužky by si taky měli trochu sednout a jestli jsi měnil ojnici (měl rozpůlený motor) tak i to je dobré když si sedne s nasazeným válcem. Ono to nikdy neposkládáš na setinu přesně jak to bylo. Za mě bych to nechal tak 150 - 200km sednout. Nemusíš to sice šetřit jako těsně po výbrusu, ale kotel bych tomu taky nedával.
 
 
Datum: 26. března 2014 6:37
 
 
 
 
Jméno: Zetko      IP: uživatel16992    
Mam otazku na CHONGA ... vyrobil som si to Light CDI 1,0 vsetko fici v poriadku ... mam ho cez trafo 15 VA proste aj iskri pekne hrubeee kraasa ale ani zapitchu neviem nastavit na tom predstih lebo neviem v ktorej polohe pri cievke ma byt ten unasac v predstihu 1,7 mm chyti na prvu supu hned proste krasa volnobeh fici ale ked chcem pridat plyn uplne sa dusi nereaguje ....viem na sto pro ze bezkontakt je dobre navrhnuty aj postaveny lebo som vyuceny elektrikar trochu som akurat nepochopil to nastavenie na hranu jadra cievky .... a iskru ma hodit zhruba v tej polohe 1,7 ? diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2014 8:42
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Ta proudová ochrana není nutná, vhodné nastavení pracovního bodu právěže omezuje proud do gate tyristoru. Chce to právě najít kompromisní nastavení, aby ještě hazel jiskru při startu, ale zároveň při vysokých otáčkách ještě nereagoval na rotor. Už jsem to psal, ale tahle konstrukce byl jen takový vývojový vzorek, který by určitě chtěl dál rozvíjet s ohledem na životnost. Určitě bych dal silnější tyristor (Např. TNY625, nebo TNY640 &#8211; silný jak Kruppova ocel &#61514; ). Původně doporučený tyristor je opravdu příliš slabý. Nejslabším místem konstrukce byl ve skutečnosti unašeč magnetu, ten se nám neustále roztrhával. Takže jako další vývojovou verzi jsem navrhoval úpravu na snímání HALL nebo optickou závorou, což by vyřešilo problem s mechanickou neodolností unašeče magnetu. K tomu trimru&#8230; raději jej nahraď kombinací paralelních odporů, protoře určitě se ti trimr vibracema co nevidět rozpadne. Leda bys ho zalil nevodivým lepidlem.
 
 
Datum: 07. dubna 2014 8:42
 
 
 
 
Jméno: Zetko      IP: uživatel16992    
... paraada uz to fici ... dal som prec tie diody ten odpor 22 ohm som dal prec dal som tam ten trimer pretoze pri tom odpore mi to hadzalo iskry iba pri vysokych otackach ked som skusal cez vrtacku tak som ho dal prec na tyristor som napajkoval 2 nozickovy trimer na boc ne nozicky som ho napajkoval a dal som tam na 34 ohm pretoze 33 uz bolo vela a nechal som tam ten trimer pre istotu pretoze ak by som zase ten stator rozoberal a dal inu tielku magnetu od cievky tak by som to musel zase nastavovat a hladat odpor ;-) ... pri nastartovanom motore som docil stator aby isiel co najlepsie a parada uplna spokojnost na 1 supu krasne chyta plyn ide super proste diky za skvely napad a ze si ho zdielal som fakt vdacny aj za rady proste diky .... a este som sa chcel tie diody by som tam chcel mat na tu ochranu gejtu pred nadprudom kde by som ich mohol naletovat aby mi to niekde neprdlo? :-)
 
 
Datum: 03. dubna 2014 22:53
 
 
 
 
Jméno: Zetko      IP: uživatel16992    
jezis sry ja kkt som tam zbytocne daval tie dve diody na ochranu gejtu ked som mal cez tie diody mal odpor 355ohm a v serii s odporom 377ohm od gejtu ku kostre ... som zabudol ze aj dioda ma nieaky ten odpor .... nic zajtra to kazdopadne zapojim spat a vyzkusam ;-) potom ti poviem ci to pôjde ... lebo jednoznacne muselo rusit to magneticke pole tu cievku kedze plyn mi nereagoval na jemnom ladeni tocenim statora na zakladnom predstihu 1,7 cca ;-)
 
 
Datum: 02. dubna 2014 23:47
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
No to záleží na fantazii jak to přes stroboskop nastavíš :-). Základní předstih nějak nastavíš, ale měl jsem na mysli stroboskop, abys měl představu co se během otáček děje, jestli třeba se během otáček nemění předstih vlivem zápalů od rotoru...
 
 
Datum: 01. dubna 2014 7:09
 
 
 
 
Jméno: Zetko      IP: uživatel16992    
a cez strobo sa to ako nastavuje? .... videl som ako sa to robi na skodovici ale na pincli niesu nijake znacky :/
 
 
Datum: 31. března 2014 21:56
 
 
 
 
Jméno: Zetko      IP: uživatel16992    
hmm ... oscilac nemam skade a tiez su drahe a zo skoly som uz von :/ .... no ja to kazdopadne nejak rozbeham tak mi len ostava vyrobit ten stroboskop ;-) .... diky za radu
 
 
Datum: 31. března 2014 21:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Zetko, opravdu Ti neumím poradit.. chtělo by to osciloskop a stroboskop... bez toho si jasnou představu neuděláš :-( . No ještě mě napadlo otočit fázi transformátorku... jinými slovy přehodit dráty na výstupu trafa.
 
 
Datum: 31. března 2014 7:36
 
 
 
 
Jméno: Zetko      IP: uživatel16992    
tiez som skusal toto co ty vravis ..... dal som dole unasac a skusal ze ci rusivym signalom bez unasaca hodi iskru a rotor som tocil vrtackou ale iskru mi nehodilo ani jednu aj ked som mal otacky naplno .... no ten plech tam nemam :/ a tiez ten odpor ... dal som tiez 22 ohm a k nemu som zapojil do serie este 2 diody 1n4007 (diody antiparalelne) cital som to ja stranke jawa50 dalej nwm ako sa volala ... precital som si jeden komentar ze by to bolo dobre kôli ochrane GATEu tak som trochen upravil ten vysledny nakres a potom tlacil na papier cez toner :-) ale spoje som tiez kukal na plosaku ak by bol studak lebo DPS je vyrabany nahriatim toneru takze ani trhlinky nic :-) a este sa chcem spitat na tom zakladnom predstihu by to uz teoreticky malo celkom aj ist? ci to este musis doladit tocenim statoru?
 
 
Datum: 27. března 2014 14:16
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
No chtělo by to stroboskop... problém totiž dělají magnety rotoru... pokud je nevhodně nastavený pracovní bod tyristoru, tak může být buzenej i změnou magnetického pole z rotoru. Takže pak nepálí jen jednou za otáčku ale i třikrát. V důsledku toho pak motor nechce do otáček. Řesením je důkladnější odstínění (plech pod tišťákem) a optimální nastavení pracovního bodu tyristoru, tj. vybrání vhodného zátěžového odporu (paralně k snímací cívce). Je totiž dost dobře možné že máš předstih dobře, ale ty zážehy od rotoru to všecko mrví...
 
 
Datum: 27. března 2014 12:15
 
 
 
 
Jméno: Zetko      IP: uživatel16995    
dikes a neviem ale iskru nema hodit na samom vrchu vsak? :-) teda myslim ze ju ma hodit este pred tym ze ked piest pride na samy vrch :-D sry za moju hlupost :-D
 
 
Datum: 26. března 2014 14:53
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, přesně tak. Hází to jiskru jen v jedné z těch dvou poloh co jsou na obrázku. Třeba to Chong ještě upřesní.
 
 
Datum: 26. března 2014 13:56
 
 
 
 
Jméno: Zetko      IP: uživatel16992    
takze vravis ze iskru hodi len vtedy ked je len na zaciatku alebo na konci? nie v strede?
 
 
Datum: 26. března 2014 8:04
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, to zapalování mám taky. Záleží na polaritě magnetu - u tebe to hází jiskru až když je magnet ZA cívkou, tak podle toho udělej předstih. Obrázek: http://goo.gl/xQhOcf Musíš vyzkoušet obě polohy a následně podle toho vyštelovat předstih. Mělo by to fungovat v rozmezí 2 - 1,2 mm před HÚ. Následně doladit podle chování motoru. :-)
 
 
Datum: 26. března 2014 6:02
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel16308    
Ahoj, v pravém deklu jsem vyndal ložisko a gufero ale je tam nějaká podložka a těsnění a nevím jak se to jmenuje=nemůžu to na fichtlkrámku najít... (v příručce je napsáno podložka a těsnění..:/ nějké rady? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2014 19:41
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/krouzek_9x5_spoj_tycka.html , ale to druhé se asi neprodává
 
 
Datum: 25. března 2014 19:41
 
 
 
 
Jméno: thihi21      IP: uživatel14499    
chci se zeptat jaka ma bejt na pionyru (jawa 21) zapalovaci civka jestli 8V nebo 6V ja tam totiz mam tu 8V odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2014 18:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16996    
Dneska jsou 4 z 5 rotorů už vyšeptaný. Většinou to ještě nějakou jiskru dává a jede tak to nikdo neřeší,,,,,všechno co mam doma hází mizernou jiskru a mizerně svítí,,,ty rotory asi nejsou na věky a nikomu se to budit nechce - a ty přechoďáky se taky najdou,ale spíš je to vyšeptaný....i to vape co mam v motoru bude za 20-30let vyšeptaný... U serie ani nevim jestli je reálný rozdíl mezi 6V a 8V a dokonce 12V...mě jede všechno co hází jiskru... To jestli je cívka 6V nebo 8V jsem nikdy neřešil...první po ruce co házela jiskru vždy šla do motorky a jela....měli jsme i cívku s azbukou a nebo známej tam měl cívku z wartburga... A když mi haprovalo CDI zapalování tak jsem tam nechal 12V indučku,flák na ní origo stator jen se zapojenym okruhem pro jiskru a taky to jelo aniž by se 12V cívka jakkoliv projevila na funkčnosti či síle jiskry....
 
 
Datum: 27. března 2014 18:22
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nebude to spíš tím, že máš jen v pradeli světelný cívky, případně přechoďáky ve světelným okruhu???
 
 
Datum: 27. března 2014 14:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jak říkám měl jsem to na několika fichtlech,ted mám na 05 kde je totálně vyšeptalý zapalování tak , že na plnej kotel se 15W žárovka sotna nažhaví 12V cívku ze škodovky a jezdí to úplně normálně
 
 
Datum: 25. března 2014 22:44
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Na 20W zapalování má být 6V a na 30W 8V, ale funguje obojí.
 
 
Datum: 25. března 2014 20:32
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
záleží na rotoru alternátoru, pokud nejsou magnety vyšeptalý, mělo by to chodit v pohodě, maximálně se trochu zhoršej starty..
 
 
Datum: 25. března 2014 20:19
 
 
 
 
Jméno: thihi21      IP: uživatel14499    
takze kdybych tam dal 12V tak se nic nestane ??
 
 
Datum: 25. března 2014 19:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
má tam bejt 8v , ale osobně jsem nepoznal rozdíl ani s 6v ani s 12v
 
 
Datum: 25. března 2014 19:02
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám síma a mám řetězové kolo 15 zubů když tam hodím 14 bude to mít lepší tah ? nebo to nebude znát ? díky potřebuji sílu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2014 19:50
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když bude míň zubů tak to pojede na rovince pomaleji a do kopce to má větší sílu.
 
 
Datum: 25. března 2014 19:50
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
bude to znát
 
 
Datum: 25. března 2014 18:50
 
 
 
 
Jméno: Bublifuk      IP: uživatel15490    
zdar badno ještě nikdy sem neskladal motor jako pulky karteru k sobě nezante někdo nějaky podrobny plan co a jk paři chci si to udělat sam jinak se to nenaučím děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2014 20:01
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady to je dobrej návod a celkově na tý stránce je toho dost http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
 
 
Datum: 25. března 2014 20:01
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mrkni na YT, je tam myslim docela dobrej návod. nebo to zkus podle obrázků v příručce ;-)
 
 
Datum: 25. března 2014 16:41
 
 
 
 
Jméno: 232323      IP: uživatel16191    
Chci se zeptat ohledně pístu na jawu 23 shodil jsem dolů hlavu a potřebuju nový píst ale nevím který označení na pístu je 38 48 šel by tam tento ?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_38_50_2_vybrus_cep_14_1.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2014 15:59
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
na označení nekoukej vem do ruky šupleru a změř to
 
 
Datum: 25. března 2014 15:59
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel16990    
Čau nevíte někdo kde nebo jaký jehličkový ložisko dolu do ojnice na Jawu 250/559 panelka nikde ho nemužu sehnat ani rozmeř .... Předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2014 19:57
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
22/30/16 musí to být klec určená pro ojnice motorů!!! ale jestli so myslíš že to rozlisuješ . vysypeš válečky a dáš klec, tak to se mýlíš, takhle to nefunguje.
 
 
Datum: 26. března 2014 19:57
 
 
 
 
Jméno: deus      IP: uživatel12881    
čus draci, za kolik by mi udělali někde GO motoru na MZ ? Dík ať to jezdí! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2014 11:12
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16988    
Ahoj koupil jsem tenhle ten valec jeste mi nedosel chci se zeptat jestli jestli nekdo z vas z tech fotek pozná jestli je to originál http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/776907-valec-jawa50.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2014 16:56
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdá se mi že asi sací kanál je nějak na stranu.
 
 
Datum: 03. dubna 2014 16:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
a já jsem si říkal že to bude original :-D
 
 
Datum: 25. března 2014 19:03
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16989    
Originál to sice neni ale vypadá velmi dobře
 
 
Datum: 25. března 2014 9:08
 
 
 
 
Jméno: Ukros      E-mail:      IP: uživatel16987    
Zdravím Draci mám otázku, mám jednorychlostní babetu 207 a mám v plánu tam dát z 210 dvourychlostní hlavu z válcem,už sem to na motoru měl ale po delší jízdě sem to přidřel, co musím udělat abych se na to mohl spolehnout a nedělat po pár kilometrech GO samozřejmě nárust vykonu byl aspoň o 50% vyžší protože má válec jinak udělané kanálky. popřípadě co říkáte dát jednokroužkový píst??? je mě jasné, že to ztratí na životnosti ale jestli to není nějaký EXTRÉM abych za 14 dní nemusel zase dělat GO děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2014 19:02
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16991    
Ano,šlo tam moc vzduchu....když tuto skutečnost otočíme tak to znamená že tam šlo málo benzínu....tzn je chudá směs,chce to větší trysku (HT)... a proto si to asi i zadřel
 
 
Datum: 25. března 2014 19:02
 
 
 
 
Jméno: Ukros      IP: uživatel16987    
jojo když sem sundal válec na pístu bylo vidět že je zedřený na vrchní straně, takže jakby u karbecu a že sou trošku rýhy na pístním kroužku, a větší trysku??? na co??? aby to víc mazalo??? Teda je pravda že tam byl origo karbec a musel sem do tlumiče sání nacpat houbičku abych zmenšil pruměr a nešlo tam moc vzduchu, jinak to nechtělo za boha jet... ale když sem si hrál ze směsí, nebyl žádný rozdíl a poznatek, ne chápal sem to ale když tak tá houbička tam nebylo nejelo to
 
 
Datum: 25. března 2014 9:57
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16989    
A nechce to třeba větší trysku???
 
 
Datum: 25. března 2014 9:29
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
normálně jsi to přidřel, když sundáš válec určitě bude na pístu stopa po tom jak se to mázlo, ono po GO na to prostě nemůžeš skočit a lítat jak tě napadne
 
 
Datum: 25. března 2014 8:35
 
 
 
 
Jméno: Ukros      E-mail:      IP: uživatel16987    
Dávám Repsol a dávám 1/40 no na 5l benzínu dávám olej na 7l benzínu no já nevím jestli se to přidřelo, jel sem a zničeho nic se mě zaseklo zadní kolo a zastavil se motor a jak sem už zastavil motor se zase rozběhl, s kamarádama se nad tím dumaly a došli sme k závěru že se to přehřálo a že to mohlo být tím, že na ojnici u 207 není na čepu u pístu ložisko
 
 
Datum: 24. března 2014 23:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám v původním válci na 207 zalisovanou vložku z 210 a jede to líp.. ale teda to přidírání je nějaká blbost... jaký a kolik oleje dáváš?
 
 
Datum: 24. března 2014 23:03
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
ahoj chlapi je tu nekde nejakej klub padesatek v okoli hradce ja bych se totiz rad do nejakeho klubu dal mne se totiz libi kdyz jede banda padesatek v skupine to je snad lepsi i nez hell angels odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2014 22:24
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

   

 

   

     
 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.07.2015 6:50:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu