slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
sesa nepracuje 22,9 > ČEZ mě odstřihne od energie a 23,9 > má malej sesa narozky a tak mu patři patři celý den,,konečně jedna důvěryhodná výmluva jak nejít do práce:-)

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:
























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14284    
Čau mám jawu 555 šlape jak má chytá na našlápnutí, ale když jedu delší dobu rychle třeba skoro na plno začne chcípat. Jehlu jsem zvedal aby tam slo vic benzinu, ale prisel jsem na to , že když tam dám studenou svíčku tak to zase jede než se ta svíčka něják zahřeje. Čim by to mohlo prosim bejt ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2014 2:15
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak, nízká hladina a tim zvednutím jehly jsi to jenom zhoršil dej jehlu tak jak byla, a pro jistotu zkoukni jestli máš všechno průchodný a nemáš přicpanej kohoutek a nebo vtok do plovákové komory . . .
 
 
Datum: 03. července 2014 2:15
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hladinou
 
 
Datum: 03. července 2014 0:56
 
 
 
 
Jméno: Pette ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj kolegové! Tak už to nešlo jinak, sám to nezvládnu. Koupili jsme před časem krasavce, už je i přepsanej, jezdil, jen nedržel volnoběh (vždycky lehce pod plynem) a trochu žral svíčky (svíčka černá, mokřejší). No. Takže jsem seřídil odtrh, vyčistil trysky, seřídil plovák a koupil novou svíčku. Na nakopnutí stále nereaguje na roztlačení se chytne, musím ho držet pod plynem víc a víc a pak prostě chcípne. Je asi něco špatnýho s tím, že tam jde moc benzínu nebo to nestíhá spalovat, svíčka háže (mi přijde) jen občas.. No a tak bych prosil. Je tu někdo z Phy, kdo by měl chuť a čas se na to placeně mrknouti? Jsem už dost utahanej a rád bych jezdil a budu k ruce. Děkuju moc! Díky! Petr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2014 18:21
 
 
 
 
Jméno: Pette ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem dneska skoro dvě hodiny šteloval ten předstih a nic. I když povolím magneto, tak s tím nejde plynule točit, je to nějaký zakousnutý. Vyřešilo by to bezkontaktní zapalování VAPE? Nevím, jestli ho mám objednávat. Jak jsem psal, jsme z toho unavenej, a nevím, na koho se obrátit o pomoc.. :-( Díky!
 
 
Datum: 04. července 2014 18:21
 
 
 
 
Jméno: Pette ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předstih jsem neseřizoval. Na to jsem se neodvážil. Mrknu jak na to. Mohlo by to být tím? Už jsem z toho byl takovej unavenej. Tak možná jsem něco přehlédl, atp. Díky!
 
 
Datum: 04. července 2014 0:32
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, když už jsi seřizoval odtrh, seřídil jsi i předstih?
 
 
Datum: 03. července 2014 6:00
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci nejakmi nefunguje spojka stisknu paku funguje potom podruhe nefunguje potom zas jo no nevim co stím. :/ Co stím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2014 22:43
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel17399    
ahoj,zkoušel jsi promazat lanko ? muže se jen zadrhávat taky častej případ ;-)
 
 
Datum: 09. července 2014 22:43
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je to fichtlu, tak můžeš mít klidně povolenej spojkovej koš, vypust olej, sundej dekl, sundej lamely a koukni jestli ta středová matice(14ka) neni povolená, a je zajištěná plíškem, mě se stalo že plíšek už nevydržel a povolila se matice a spojkovej koš se tam šmajdal a spojka mi dělala to co tobě
 
 
Datum: 03. července 2014 2:19
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17372    
Zdarec, opravuji BABETTU 210 po 8 letech stani. Vymenil jsem rozbehove celisti (1,6 mm) uz prokluzovaly, a nakonec jsem,ji,zprovoznil. Mam dva problemy:rn1: Na volnobeh se na stojonu toci stale zadni kolo, a to i po nastaveni volnkbehu na minimum az to chcipe.rn2. Po zahrati a po nastartovani se zvedaji samy otacky. Musim odpojit fajfku od svoce, a brzdit i nohama. Takhle rychle jsem pravotocivou zatacku jeste nikdy neprojel :-). rnrnSvici mam N15C, a asi to je dobry, plynovy lanko je vymeneny, a z kopce nevyrazuje na neutral (furt se roztaci motor, ale ani nevim, jestli ta moznost vyrazeni vubec je) rnrnDiky chlapi za rady, jinak jela fakt suprove :-) at vam to jezdi!hrn jirka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2014 0:50
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. 1. a 2. bych tipnul gurefa na klice.. Prostě to přisává, volnoběh neseřídíš a po zahřátí (a roztažení) vyletí do otáček). A to s tím neutrálem.. Nevím no, prostě ten automat není tak chytrej aby poznal, že zrovna jedeš z kopce a chceš vyřadit.. Už z principu jede na volnoběh jen když stojí zadní kolo, nezabírá řadící spojka a funguje volnoběžka..
 
 
Datum: 03. července 2014 0:50
 
 
 
 
Jméno: ierk      IP: uživatel15112    
kdo má chuť na Severní Moravě si zazávodit na ploché dráze https://www.facebook.com/events/466424986793588/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2014 17:00
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Zdarec, jak na pincku naladit předstih, když mám zapalování z 555 a motor z 21 ? V návodu z 555 je psáno, že se nemá povolovat destička. Myslím ale, že ji musím povolit. Jinak to nastavit nepůjde. Nastavení předstihu chápu tak, že se nastaví odtrh, pak se otočí zapalováním (tím nastavím předstih) a to je konec nebo hledat takovou pozici, kdy je předstih i odtrh dle příručky ? (nevím, ale tímto způsobem bych to hledal hodně dlouho). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2014 15:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Celým statorem.
 
 
Datum: 02. července 2014 15:49
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
No právě potřeuju vědět, jestli u zapalování 555 otáčet celým statorem nebo jen deštičkou.
 
 
Datum: 02. července 2014 15:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Předstih štelovat podle motoru, né podle zapalování. Otáčet se dá celým alternátorem. Ještě jednou si přečti návod na nastavení předstihu, podle mě jsi jisté části špatně porozumněl.
 
 
Datum: 02. července 2014 0:29
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Převodovky Čezeta Skůtr 501,502,505. Zdravím Vás, nevíte někdo, zda jsou shodné převodovky u těchto modelů? Mám kompletní 502 02 12V se startérem (jednovýfuk) , pak tu mám motory: 501 6V bez startéru dvouvýfuk, a 505 rikšu 12V (- ta má kartery stejné, ale určitě bude jinak zpřevodovaná co? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2014 10:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17369    
skutr ma převody z motorky tj bud 356 450... a pozor ano rikša by mela mít svou převodvku která se davala do tereních trialu......jinak samo lisí se bloky provedení větrak bez starter..dynamo..... snad sem to řekl pochopitelně
 
 
Datum: 02. července 2014 10:46
 
 
 
 
Jméno: lukas1997      IP: uživatel17211    
Dobrý den, skládám motor a nevím jak do něj mám správně umístit startovací segment, mám novou pružinu a ta jej tlačí jakokdyby prostředním zubem segmentu na ozubeneé kolečko... je to tak správně? Děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2014 0:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Výchozí polohu segmentu určuje zarážka na karteru, a né pružina.
 
 
Datum: 02. července 2014 0:30
 
 
 
 
Jméno: lukas1997      IP: uživatel17211    
Zdar draci, mám dotaz, poprvé skládám motor a vše je plně vyluxované a čisté, když ho skládám, mám ho něčím mazat? (co a čím mazat ...) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2014 19:51
 
 
 
 
Jméno: lukas1997      IP: uživatel17211    
ok, díky
 
 
Datum: 04. července 2014 19:51
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
Já bych to mazání při skládání tolik neprožíval. Lamely namoč přez noc do oleje, potom motor slož nalej tam převodovej olej a truchu motor protřepej - výsledek bude stejnej a nebudeš zasranej jako jetel. Taky nevim proč by se měla matlat vazelína na gufera, když se ta vazelína po zahřátí motoru stejně rozteče.
 
 
Datum: 02. července 2014 18:18
 
 
 
 
Jméno: lukas1997      IP: uživatel17211    
ok, děkuji za odpověď
 
 
Datum: 30. června 2014 23:45
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Když ho skládáš tak nejprv namazat ložiska na kterých bude klikovka motorovým olejem,potom namazat převodovkové ložiska převodovým olejem a namazat i startovací hřídel a převodové kolečka. Nakonec namazat gufera vazelínou,namazat spojkové lamely čistým štětcem a převodovým olejem, namazat taky řetázek, potom píst,válec,kroužky,čep a to je všechno.
 
 
Datum: 30. června 2014 23:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16836    
zdar draci, mám 2 dotazy ohledně čz 125/476. 1.je ten jestliu naní můžu dát řidítka z čz motocross a jestli tam dam rukojeti a přepínače. 2. zda se tam vejde nádrž z čz 250/471. předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2014 12:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17370    
Diky za info. Ty riditka chci kuli tomu, abych si tam naopak dal ty packy s objimkama prptoze dou lepsi
 
 
Datum: 02. července 2014 12:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17369    
řiditka pudou jen s výměnou lanek samo a pozor novější motokrosy namají navařen objímky na páčky pačky maj objímky podbně jak fichtl z al slitiny....a nadrž mám za to že nepude bez převaření držaku ramy 486 a dvouvalcu jsou delší než 477 delku u krku sdvouválci ujednotil až model 486 .....
 
 
Datum: 02. července 2014 10:56
 
 
 
 
Jméno: pats      IP: uživatel16838    
Zdravím, mám píst před vložením nahřát? Jde mi do toho strašně těžce ten čep. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2014 22:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
za mě nahřát na 100 - 120C
 
 
Datum: 02. července 2014 22:42
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bych nedoporučoval když ho tam nalisuješ tak ti tam vznikne vůle daleko dřív než když to uděláš jak sem psal a je to jednodušší
 
 
Datum: 01. července 2014 8:41
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Nebo ho tam normálně nalisuj pomocí šroubu, matičky a podložky.
 
 
Datum: 01. července 2014 5:57
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
píst pořádně nahřát a čep zchladit v mrazáku stačí tak pul hodiny
 
 
Datum: 30. června 2014 21:58
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel16838    
Zdravím, jak správně dát píst na pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2014 16:41
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
šipkou dolů,k výfuku
 
 
Datum: 30. června 2014 16:41
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel16629    
čau draci doporučite mi tu nejlepší trysku do pincka diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2014 6:34
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do seriovýho jedině 68
 
 
Datum: 30. června 2014 6:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17363    
68 anebo laditelnou...... anebo vždy 1 koupit a skusit jak to jede a kdyš se to nepovede tak skusit jinou
 
 
Datum: 30. června 2014 0:21
 
 
 
 
Jméno: radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mužu dat tuhle trysku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hlavni_tryska_100_profi.html do normal karburatoru?nemusi se to vrtat nebo tak?? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2014 19:15
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando mluvíš mi z duše, ale bohužel doba už je taková.... každej by chtěl všechno pokud možno zadarmo a hlavně bez práce, ideální je když by to šlo ukrást někde na internetu..
 
 
Datum: 30. června 2014 19:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17367    
Jsou 3 základní typy špatných ladičů. První něco vytvoří,vůbec nevědi co a proč dělali,upravovali nemaj šajn vo co gou,hlavně zadarmo,a teorie úprav nikoho nezajímá,vznikne nefunkční paskvil a pak se diví. Druhá kategorie je koupim vše na čem je napsáno tuning ačkoliv vůbec nevim proč to kupuju,ale do válce se srát nebudu tam by se dalo něco pokazit a za úpravu nikomu nebudu platit a udělat to neumim,pak jezdí na neodladěnym hikonu s 85 klikou,tvrdou hlavou,brutálně ulitym origo karbecem a megakrutym tuning filtrem a diví se že to nejede. Třetí kategorie - jede mi to už mizerně,motor už nemá moc sílu,vim že ve válci se dá nejvíc přidat i ztratit,tak si obstaram upravenej válec,kterej by měl jet fakt pecka,osadim to na rozpelešenej vrak s milimetrovym vaklem na klice a s guferama co pamatujou gottwalda na hradě a musí to jet,do motoru nedam přece ani korunu,mam přece dobrej válec a ten to utahne i se ztrátama...a ono to nejede a zase se budeme divit ... chlapci ono je to trochu jinak ... základ je 100 procentní motor jako celek... pak si alespoň okrajově nastínit teorii 2T motoru,karburátoru,válce,výfuku - toto již je slušný základ,aby se člověk mohl rozhodnout co od motoru chce,jakym směrem se vydat a muže realizovat konkrétní logické kroky potřebné k dosažení konkrétního cíle ... a až po zdolání těchto základních " překážek " se dostaneš do fáze ladění a teprve tady se dostaneš k tomu,že třeba tryska 72 je chudá a tudíž se to chce logicky poohlédnout po větší,asi 74 - 76 ... ane koupim trysku 100 a pak budu řešit co s motorem ... doufám že tyto řádky poslouží alespoň k zamyšlení těch,kterých se to týká. Co se týče literatury,mohu doporučit p.Bella - 2 stroke performance tuning (nebo tak nějak) je to sice v angličtině,ale je to psaný dost halabala pochopitelně,nic exaktního,jako studnice základních znalostí víc než dobrý ... a dnešní pokročilý překladače toho dost přeloží ...
 
 
Datum: 30. června 2014 18:44
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ve vzdušníku problém nebude, ale pravděpodobně na difuzor 17mm bude směs neuměrně bohatá, další problém nastane u přechodového režimu, protože bez úprav přechodvý systém nemá šanci uregulovat rozdíl mezi normální a takhle bohatou směsí, v neposlední řadě bude pravděpodobně problém v dotékání paliva, a to vše jsme jen teoretických úvahách.
 
 
Datum: 30. června 2014 14:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám tucha že vzdušník je 1,5mm takže 100 trysku namontovat můžeš a bude pracovat celým svým průtokem, otázka zůstává jestli 100 trysku vůbec potřebuješ :-)
 
 
Datum: 30. června 2014 10:24
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 100 trysku už budeš muset ten karbec hodně upravit, a sorry, proč trysku 100, ani na 5k válci kterej točí jako kráva nemám takhle velkou ...
 
 
Datum: 30. června 2014 6:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17363    
je příšerně velká ja dal na mustnga 72 a je to bohaty až jeje puvodní je 68....hrozí že směs benzinu se vzduchem sratí celistvost a pionír nepojede vubec......jmenovitě to same jak kluci s moskytem o 2 otázky dole ...nastartovat pude ale na víc jak 1 se neutáhne.... za me skusit vhdodnejší převody ..slícovat kanali a necpat peníze do takovýchto součastek ktere jsou určeny pro radikalně poladěné motory...
 
 
Datum: 30. června 2014 0:12
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel14109    
Zdravím zkušenější, na kamarádově Jawě 585 Mosquito a za boha nejde nastartovat. Jiskru hází, svíčka mokrá a já mám nervy v kýblu. Když už se po půl dni podařilo tak byla naprosto bez výkonu. 5 v ten okamžik zbytečný kvalt, na ni to nejelo vůbec. Mimo to přestali fungovat blinkry ale to je vedlejší. Poradíte zkušenější??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2014 14:38
 
 
 
 
Jméno: Jindra B.      IP: uživatel17530    
Zdarec.Před lety jsem řešil stejný problém u úplně nového stroje,čerstvě koupeného.Ty samé příznaky,přesně jak popisuješ.Jediné,co nakonec pomohlo,bylo rozpůlení motoru a výměna gufer na klice a celý motor (karter) přetěsnit.Od těch dob OK. Moc jsem tě asi nepotěšil?!?
 
 
Datum: 21. srpna 2014 14:38
 
 
 
 
Jméno: jack      E-mail:      IP: uživatel14109    
Teď jsem došel z dílny, 12 hodin jsem se s tím mordoval, karbec rozhozenej asi 100, baterka dobytá kontakty prolítlé jisrku hází, pokopala mě několikrát, a ne a ne naskočit, jiank svíčka morká a vyzkoušel jsem ji několik, jde do servisu a bude...
 
 
Datum: 01. července 2014 23:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17368    
elektrikou to nejni jak to jde spustit......
 
 
Datum: 01. července 2014 11:49
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel14109    
ok, zkusím teda ještě kouknout na plovák. Jinak co se týče elektriky- mohla by to dělat třeba špatně zvolený tip svíčky nebo vada na elektrice? Jiskry to háže kvalitní a párkrát mě to kvalitně nakoplo :-D
 
 
Datum: 30. června 2014 12:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17366    
proste se ti to muže uchcavat a to se presne chová jak píšeš druhej přiznak je že z karburace furt kape či teče palivo..jinak pokud vím melo to karburaci podobnou simsonu a 638 jave .....proste se podivej nač tam ten plovak je a skus to nejak donuti k provozu
 
 
Datum: 30. června 2014 12:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17366    
s kamaradem sme v 17 moskyto převrtali na 70 ale už tomu bude 11 let tak jedu z matne paměti
 
 
Datum: 30. června 2014 12:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17366    
nemusí být ok muže ti nezavirat benzin demontuj karrbec a pri pracovní poloze musí jít pusou foukniút do trubičky pro hadičku ale jak karbec otočíš vzhuru nohama profouknout to jít nesmí......pak eště je totazka aby byla seřízená na spravnou víšku .....
 
 
Datum: 30. června 2014 11:59
 
 
 
 
Jméno: jack      E-mail:      IP: uživatel14109    
No jelikož je svíčka mokrá tak předpokládám že by hladina měla být OK. Jinak máte někdo k tomuto stroji nějaký manuál? Stačilo by mě aspoň hrubé nastavení karburátoru.
 
 
Datum: 30. června 2014 11:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17365    
olejem ta zavada nenastala jde o to kdyby se to ochudilo moc aby se to neraflo ...jinak se mi zda že plovák nejak včas nedovírá benzin a je to spíš uchc...
 
 
Datum: 30. června 2014 10:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17365    
co hladina
 
 
Datum: 30. června 2014 10:23
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel14109    
No do motorky dáváme mogul TSF v poměru od výrobce. Zkoušel jsem to bez hrdla a plive benzín do sání. Jinak motorka jinak než s plným knedlem nejede. Stalo se to však ze dne na den.Předtím to prý u kohosi měl a bylo mu vyměněn rotor. Prý starý byl vyosený a ryl do karteru. Svíčka černá, mokrá zkoušel jsem však i jiné a stále nic.
 
 
Datum: 30. června 2014 0:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17363    
pokut pomitu vyčochtan motor a vadna gufera je to jen nevhodná směs pro daný motor ....skusit odpojit airbox jestli to není bohatý...pokut se to nezmení ani pak možná spíš nedotýka benzín na dalku těško soudit ...jakou barvu ma svíčka?skuste ji trošku potejrat at se vybarvi a radej dejte dost oleje do benzinu
 
 
Datum: 30. června 2014 0:17
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
Čus drac, mám pionýra a nejspíš napsanou na mrtvou osobu a nesedí mi číslo motoru s tou kartičkou jakou k tomu mám, tak asi nemůžu udělat výmaz motoru když to není napsané na mě. Tak by mě zajímalo vůbec jestli se to kontroluje ještě když je to bráno jako náhradní díl jestli má cenu shánět raznice a radši to přerazit? přijde mi to stejně takové směšné no, ale radši se vás zeptám kdo s tím máte zkušenosti díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2014 15:18
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
no jak kde me treba vyhodil rek ze dokud je to cislo napsany v technicaku tak musi sedet
 
 
Datum: 30. června 2014 15:18
 
 
 
 
Jméno: Joe      IP: uživatel17364    
Motor je brán jako náhradní díl, vůbec to neřeš ;-)
 
 
Datum: 30. června 2014 8:18
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Zdar hoši mám problém se sítkem na palivovém kohoutku. Nedávno sem ho dával nové pěkně sem ho na ten kohoutrk nasadil držalo,dal sem kohoutek do nádrže a po chvíli sa to sítko uvolnilo a zůstalo v nádrži,vytáhnout nejde. Co s tím mám udělat aby to sítko na tom pořád držalo? Už na to nemám nerví každou chvilku kupovat nové sítko za 50Kč. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2014 16:20
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Oskar 2. : Tu nádrž práveže čistůnemám a v benzínu bývá dost bordelu ikdyž to leju přes trychtýř se sítkem. Sítko tam má vždycky být!
 
 
Datum: 30. června 2014 16:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17363    
konec sitka opatrne nahrat a našroubovat na kohout..osobne si delam sítka svoje pajene z nerezoveho síta z ferony podbně to měli peraci azetky z medeneho sita prosis ze sitka na špalíku stočil valeček a spajel po okraji a pripajel na kohout..jinak plastove repliky moc nesedí se te musím zastat...silikonem prilepit nejdou ucpe to kohout jedine se nebat a narazat a navrtět to ohrat do sebe
 
 
Datum: 30. června 2014 0:27
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Zeby pšiletovat? Šišlá moja pravnučka! Nebo sa pleteme??? A na co je potřeba v čistej nádrži sítko? Toš asi tak.
 
 
Datum: 29. června 2014 23:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak sítka se na to jakoby šroubovala a drží to tak.. nevím jak ty nové repliky... mužeš to zkusit přilepit nějakým benzínu odolným tmelem
 
 
Datum: 29. června 2014 22:39
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Dobré zítra to zkusím. Ale ještě mě napiš jak to sítko na ten kohoutek mám dat tak aby sa už z něho neuvolnilo nebo mě to sežere nervy. Dík.
 
 
Datum: 29. června 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čezeták má pravdu :-D
 
 
Datum: 29. června 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bože ty jsi trouba.. vrchem jsou ty půlky spojené.. je tam normálně průchozí místo....
 
 
Datum: 29. června 2014 22:17
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Jak může to sítko přepadnout do druhé poloviny když ty půlky nejsou úplně průchozí ale jenom preš tu hadičku mezi nima a nikde jinde? A potom jak to sítko budu nasazovat tak jak to mám opatřit aby na tom kohoutku držalo a zase sa z toho nevytentovalo ven??
 
 
Datum: 29. června 2014 22:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pane bože!!! .. sundej nádrž, vypusti z ní benzín a pak ji otoč vzhůru dnem a to síto přepadne do druhé poloviny... co je na tom tak těžké?
 
 
Datum: 29. června 2014 21:59
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Rád bych ju sundal ale problém je v tom že to sítko je zrovna v místě ze kterého to nedostanu ven. Je to zrovna v místě za otvorem pro kohoutek a celkem daleko jako.
 
 
Datum: 29. června 2014 21:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v hlavě máš co? :-) .. nádrž drží na 3 šroubech.. strašný problém ji sundat, že? :-D
 
 
Datum: 29. června 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Vytáhnu ho? jak?? jedná sa o nádrž mustangovou. Čím se tam dostanu asi tak??
 
 
Datum: 29. června 2014 21:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde vytáhnout? ale prosimtě... vytáhnout to jde.. máš jen levé ruky
 
 
Datum: 29. června 2014 21:38
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14019    
Ahoj , potřeboval bych poradit kolik budu potřebovat barvy na moji jawu 20 , budu jí celou lakovat , tak abych věděl kolik mám koupit barvy , DÍKY . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2014 15:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tři plechovky po 0,7l na jednoho pionýra? Přes dva litry barvy? Neni to nějaký překlep? :-D
 
 
Datum: 01. července 2014 15:45
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
6 plechovek po 0,7l, to chceš vážně říct že na pionýra vyplácáš přes 4l barvy :-D, no tak ty seš hustej
 
 
Datum: 01. července 2014 6:16
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Kupuju klasické 0,7L plechovky.
 
 
Datum: 30. června 2014 23:23
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pionýráku to teda nevím co kupuješ za plechovky ale 1,5L jsem nestříkal celé auto i s vnitřkama, 6 standartních plechovek jsou 3L barvy
 
 
Datum: 30. června 2014 16:49
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
jirka : ve spreji nemyslím. Mám na mysly barvu v plechovce.
 
 
Datum: 30. června 2014 16:32
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych řekl, že budeš potřebovat asi tolik barvy jako na jednoho pionýra:-D ne ted vážně, je to jak píše KOLEČKO, kupuju vždycky 2dc šedý + 3dc odstínu co potřebuju, stříkám dvě vrstvy (ne že by to bylo nutné ale líp to vypadá) a ještě mi zbyde.
 
 
Datum: 30. června 2014 9:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Co je to za novou jednotku ta plechovka barvy? :-D Odhadem bych řekl, že ti musí stačit 0,5-0,6l barvy.
 
 
Datum: 30. června 2014 9:08
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
pionýrák: nemyslíš náhodou barvu ve spreji ?
 
 
Datum: 30. června 2014 0:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to jsi potom špatný stříkač... mě na 150C stačila jedna plechovka polyuretanu a ještě hodně zbylo...
 
 
Datum: 29. června 2014 22:40
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
cezetak :-D no to asi tezko :-D 6 motorek :-D dve plechovky mines jenom na zadni plech a pulku horniho prsicka :-D
 
 
Datum: 29. června 2014 22:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli budes delat bílou jen masku, všavle a prsa tak to budou stačit tak 2 decky.... na zbytek plechů což je blatník, podsedlák, horní prsa a rám... na to bude jedna plechovka bohatě stačit a ještě hodně zbyde.
 
 
Datum: 29. června 2014 22:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pionýrák: ze 3 plechovek udelas 6 motorek :-D
 
 
Datum: 29. června 2014 22:01
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14019    
Jak jako 3 plechovky ?To myslis 3 plechovky bílí a 3 plechovky červený ? Nebo celkem 3 plechovky ?
 
 
Datum: 29. června 2014 21:58
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Ahoj, zhruba tři plechovky.
 
 
Datum: 29. června 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: Otouchek      IP: uživatel14519    
Zdarec, jaký má mít rozměr přední pneu na Jawa 21? Dočetl sem se, že 2,50x16, ale chci koupit papíry a v nich je 2,75x16. Co případně potřebuju k tomu, abych mohl nechat do TP zapsat ten rozměr 2,50x16? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2014 18:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17362    
je to dane rokem vyroby na fichtlech koncem vyroby se šetřilo a tak davali 2,5 plášt ... skusit se optat na dopravce zda ti to tam nenapíšou jako alternativu--asi nejednoduší řešení anebo to na technický prostě ukecat a přepsat na mojí čz si širšího pláště ani nevšim na regulerní technický....
 
 
Datum: 29. června 2014 18:35
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17062    
cau je lakobenzin odmastovac, budu strikat plechy obrousim to odmastim a nastrikam. dekuji martin odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2014 16:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na odmašťování se používá technický benzín...
 
 
Datum: 29. června 2014 16:30
 
 
 
 
Jméno: sumec      IP: uživatel14454    
vždy to nejprv ostříknu acetonem a otřu
 
 
Datum: 29. června 2014 16:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17362    
za me obrousit umejt horkou vodou odmastit kde co vijiš nitrem pak zaklad pak kit znovu zaklad a pak až vrch......ale delej jak umíš
 
 
Datum: 29. června 2014 15:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17362    
benzínem neeeee je sam o sobe mastnej ..bud nitro ředidlem anebo lihem benzin ti udelam mastne mapy a je to pak na písek
 
 
Datum: 29. června 2014 15:54
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

   

 

   

     
 





Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.09.2016 17:09:58 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu