slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:






















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel17277    
Čau,babetta 210 mi neustále pálí žárovky,dal jsem nové,běží 5 min.příp.se jedu projet a všechny kaput.Namontoval jsem omezovač napětí 6V,další sadu new žárovek a furt to samé.Nechápu.Na statoru je napsané 6V,20W takže stabilizátor je správný a zapojil jsem ho ve směru průchodu proudu na kablik od statoru(zelený)co vede do světla.Omezovač jsem ukostřil k rámu a přezkoušel zkoušečkou-kostra dobrá.Co myslíte?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2014 22:46
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel17277    
Jo kdybych tohle věděl dřív tak sem si mohl ušetřit tři kila za ten podělanej usměrnovač a další sadu žárovek.:-( Dneska jsem jí dal do tacho 12v2w a do zadního 24v5w a svítí to.Vepředu jsem musel nechat 6v15w protože tu neměli skladem ve 12v provedení.Ale zdá se že ta zadní 24v to pobírá obstojně,svítí uplně normálně takže zatim spokojenost.Uvidim jak dlouho vydrží.Každopádně dík
 
 
Datum: 27. června 2014 22:46
 
 
 
 
Jméno: Juraj      IP: uživatel1026    
Taky jsem s tím měl problém, ale stačilo koupit žárovku 6V/21W a předělat na ni ten plech z babeťácké žárovky. Vzadu mám danů 6V/2W (nebo 4W, teď nevim) a žárovky už vůbec neměním a líp to svítí.
 
 
Datum: 27. června 2014 13:16
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
dej si tam naky co maj malo watu at ti nehoreji sklicka
 
 
Datum: 26. června 2014 23:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
hele já u 207 to samý všude mám 24v žárovky a i ty svítěj hodně
 
 
Datum: 26. června 2014 21:55
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel17277    
Jo taky me to napadlo,pravdou je že mě to už taky dost štve,vyházený prachy zbytečně..zitra zajedu do autodilů a vemu tam naky z kamionu.Snad pak dá pokoj..
 
 
Datum: 26. června 2014 21:35
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
ser na omezovac ve predu mam 24v 5w a je to bez problemu a vzadu mam taky 24v sufitku
 
 
Datum: 26. června 2014 20:16
 
 
 
 
Jméno: Václav      E-mail:      IP: uživatel16008    
Zdar draci, už delší čas mám problém s dvacítkou, konkrétně Jawa 50/20 1967, při startu na nakopnutí chytne, protůruji, poté se zadusí a i s mnohokrát přeplaveným karbecem nejde nakopnout ani roztlačit, nakonec po dlouhém roztlačování střílí z vejfuku a poté se začne chytat, ale cuká, poté již motor běží ale ve vyšších otáčkách stále vynechává a cuká, i po pár kilometrech problém stále trvá, myslel jsem že je to hlavou, konkrétně servaným zavitem, hlavu jsem dal novou, svíček jsem odzkoušel mraky, karbec i sání je stoprocentně vyčištěný předstih by měl bejt taky v pohodě, ale problém furt trvá. Nevím si už rady. rnDíky za odpověď ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2014 16:34
 
 
 
 
Jméno: vaclav      IP: uživatel16008    
Díky za rady borci. Mrknu na to.... možná tam hapruje tech 5 desetin...
 
 
Datum: 26. června 2014 16:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17355    
Malej odtrh na kladívkách. Máš tam v HU 4 desetiny? Nebo chybně jako spousta borců 5 setin ? Jak jsi nastavoval zapalování?
 
 
Datum: 26. června 2014 14:22
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Nebo ti to saje faleš u karbce nebo gufero zápalka.
 
 
Datum: 26. června 2014 12:28
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Jestli střílí, tak je to špatnej předstih. ;-)
 
 
Datum: 26. června 2014 8:52
 
 
 
 
Jméno: Václav      E-mail:      IP: uživatel16008    
že je vyladěn tak jak má být v mezi 1,6 - 1,9 mm
 
 
Datum: 25. června 2014 21:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to znamená že předstih je v pohodě?
 
 
Datum: 25. června 2014 20:00
 
 
 
 
Jméno: Harry      IP: uživatel17352    
Ahoj, zajímalo by mě, jestli má někdo zkušenost se stavěním policajty při následující situaci. Chtěl bych si upravit motor na svým mustangovi na značkách, tzn. velké žebrování hlavy a válce kvuli chlazení, karburátor, výfuk (viditělné upravy). Bude s tím problém? a když ano jak může být velký? Díky za info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2014 6:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Shrek: Můžu Tě možná trochu uklidnit, že takhle to uplně nefunguje. Je to trochu složitější na posuzování, ale žádné takové přehazování viny není možné. :-) A k té pojišťovně platí to samé - ona musí škodu zaplatit vždycky, bez ohledu na to, jestli máš světla s "éčkem" nebo ne. Akorát v případě, že ten doplněk atd měl vliv na nehodu, tak po Tobě může zpětně vymáhat náklady na plnění škodní události.
 
 
Datum: 27. června 2014 6:33
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všechno je to v pohodě do doby než se připleteš do nehody... cokoli nehomog. dělá z vozidla nepřípustné do provozu a za nehodu budeš moct ty, pojištovna nic nezaplatí atd atd... ale taky takový riziko podstupuji :-)
 
 
Datum: 27. června 2014 0:03
 
 
 
 
Jméno: Harry      IP: uživatel17352    
Jinak ohledně výfuku, homologace a hluk se u nás zatím neřeší. I na STK mi prošlo SVčko s nehomo laďákem.
 
 
Datum: 25. června 2014 10:48
 
 
 
 
Jméno: Harry      IP: uživatel17352    
Plánuju klapkovou 70ku z valce pařeza, už jednu doma mám ne ale na silnici. se seriovym vejfukem jede jen o málo líp než serie. Ale jakmile se dá laďák (mám tam Hikone s tlumivkou, takže to až takovej kravál nedělá) tak se brutálně probudí. Na 1čku se staví na prdel plynem bez výraznýho pomáhání, takže origo vejfuk je naprd. To žebrování je hlavně kvuli chlazení, dost se to hřeje, kor ten litinovej válec.
 
 
Datum: 25. června 2014 10:46
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nenech se strašit, pokud to nebude dělat kravál a nebude to vypadat jak kus šrotu, tak pokud nenarazíš na uplnýho debila, budeš v pohodě, mám mustanga s jinejma vidlema, hvězdicovou hlavou a laděným výfukem a když mě někde zastavěj tak jen čuměj a ptaj se kolik to jede. Ale chce to aspoň absorubční tlumič výfuku a nějaký airbox aby si zatlumil sání, protože přímej filtru dělá v točkách kuva bordel.
 
 
Datum: 25. června 2014 9:27
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
seberou ti techničák a stk a uřad tě nemine........
 
 
Datum: 25. června 2014 8:08
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17353    
Na 100% bude problém s výfukem. Homologace a hluk. Na karbec každej kašle. Velkej válec a hlava dle tolerance konkrétního příslušníka. Co plánuješ že ti nestačí origo vejfuk a hlava?? Dělal jsem seriovky co jely 85+ a nebylo na nich z venčí vidět nic... a myslim že je to i tak nějak hranice bezpečnosti seriovky ... alespoň pro moji j21 byla mezní hranice bezpečnosti +/- 85km/h ... pak to podvozek už moc nedává,brzdy nemaj účinnost,celý se to kroutí,,, na gripu v zatáčkách pomužou trochu měkčí silniční gumy,ale minimálně dozadu to chce lepší tužší tlumiče ... ať se daří. Standa
 
 
Datum: 25. června 2014 6:48
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
čau draci prosím o radu potřebuji někde sehnat těsnění pod hlavu na babettu 210 a je blbost kupovat to tady když dám za to 12kč a 130kč poštovné a nemám zrovna ted na rozhazování. Tak se vás chci zeptat, kde to sehnat, jak se tomu říká jinak nebo kde to zkusit jít koupit? protože ani nemám doma žádný hliník ani jak to vyrobit nemam na to příslušenství. Prosím poraďte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2014 20:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano.
 
 
Datum: 26. června 2014 20:37
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
Co se tu stalo ? to někdo zablokoval tady ? :O
 
 
Datum: 26. června 2014 20:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17351    
čau draci, nevíte někdo jakejma barvama se stříkaly čz 125/476 ?? Předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2014 20:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17350    
nepíšeš rok ani podtyp do roku 71 modrá metalíza se šedivími kaslíky a blatníky černá se šedou jawa červená se šedou od roku 72 černy ram an´bud červene asliky nadrž a spol ...žlute .oranžove ,a červená nadrž černý ram a blatníky s kaslíky ve stříbrne kladívkove...
 
 
Datum: 24. června 2014 20:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel10514    
Dobrý den, vlastním už delší dobu jawu 20, moc sem na ní nejezdil, ale jak se oteplilo, tak jsem s ní chtěl vyjet, ale nepodařilo se mi ji nastartovat. Už mě nenapadá, čím by to mohlo být. Svíčka je nová n15c, jiskra je, svíčka je mokrá, Motorka delší dobu stála ztoho usuzuji, že předstih i odtrh je ok. Benzinový kohout jsem dal pro jistotu nový, benzín s olejem v poměru 33:1, nový filtr, karburátor jsem několikrát čistil. Vždycky když chvíli stojí tak se jí povede na pár sekund nastartovat, ale hned zase chcípne, nebo když sundám karburátor a dám ho tam znova, potom už nenastartuje, zase ho musím chvíli nechat stát.. prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus vyměnit svíčku.
 
 
Datum: 24. června 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel14157    
Zdravim, když mam válec po výbrusu je lepší ho dát do motoru kde už sou vyběhaný ložiska (asi 200km) nebo to chce dat do motoru kde sou ložiska nový? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2014 7:03
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak pokud budou po 200km viditelně volnější tak je rovnou vyhoď :-) po 200km musí být ložiska jako nový a pokud se ti to po složení točilo hůř než po 200km tak jsi blbě složil motor, ten se musí točit od začátku zcela volně
 
 
Datum: 25. června 2014 7:03
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel14157    
tak určitě už budou o poznání volnější
 
 
Datum: 24. června 2014 22:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
200km jsou vyběhané ložiska? to jsou mi věci... je jedno na který to dáš
 
 
Datum: 24. června 2014 19:48
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci pomůžete mi? Nejde mi přepínat přední světlo myslím do dálky nebo do blížky no to je jedno... dival jsem se na přepínač v pohodě žárovka v pohodě kontakty v pohodě může to být něco v magnetu? Díky za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2014 18:37
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
v magnetu určitě ne, napájecí drát ke světlu se na tlumené a dálkové rozděluje až v přepínači na řidítkách, takže jestli jedno vlákno svítí, tak začni hledat chybu mez&#239; přepínačem a žárovkou..
 
 
Datum: 24. června 2014 18:37
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel14157    
Zdravim, chystam se poslat valec na vybrus (1), slyšel jsem že ho mužou vybrousit i o trochu vic a pak se nemusí tolik zajíždět, máte stim někdo skušenosti? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2014 18:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pojede to stejně... osobně bych si taky nechal udělat volnější výbrus
 
 
Datum: 25. června 2014 18:22
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel14157    
Dobře cezetaku :-D :-D a když si dám udělat ten volnější výbrus , pojede to po zajetí hůř nebo stejně oproti normalnimu vybrusu?
 
 
Datum: 25. června 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17353    
Hezky :-D:-D:-D:-D k volnějšímu výbrusu - zajíždí se taky,ale protože je volnější tak se to nemusí moc hrotit ... což napsal Čezeťák ... ale neznamená to že hned jedeš plnej céres,furt si všechno musí sednout a ojezdit se ... tak asi tak
 
 
Datum: 25. června 2014 6:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepa zase mele píčoviny.. ostatně jako vždy.. schváně všem špatně radí aby uškodil.. je to magor!!!! .... jinak vigo válec si klidně mužeš nechat vybrousit tak aby byl volnější... a ano nemusí se pak tak dlouho zajíždět..
 
 
Datum: 24. června 2014 19:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17350    
je to blbost hrozí že rozštípeš píst nevymíšlej kraviny kdyby to bylo tak proste vojebal by to každej 2 ale proste po GO se rok bez obav o zadření nesvszeš ....
 
 
Datum: 24. června 2014 18:33
 
 
 
 
Jméno: Radecek      IP: uživatel17347    
Zdar draci chci se zeptat když mi cinká ve válci při jízdě a volnoběhu není to pístovými kroužky nebo nějaká jiná závada díky a zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2014 11:17
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
máš špatné ojniční ložisko
 
 
Datum: 26. června 2014 11:17
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17349    
Nepiska spis vacka o kladivko?
 
 
Datum: 24. června 2014 18:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17350    
tak jako tak musí to kuchnout a zjistit kde sou velké vule ktere tyto zvuky vyluzují
 
 
Datum: 24. června 2014 18:28
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
nebo vylítanej válec kdy se vepředu ve válci udělá hranka kvuli tomu mně to dělala babetta a to bylo nové jehlové ložisko nechal sem vybrousit a klid :-)
 
 
Datum: 24. června 2014 16:51
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spíš to vidím na špatné bronzové pouzdro výměna viz. odkaz http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-vymena-bronzoveho-ojnicniho-pouzdra-futra.html
 
 
Datum: 24. června 2014 16:00
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
dělá to pístní čep. kup novej.. :-)
 
 
Datum: 24. června 2014 15:43
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel17345    
Zdarte draci, potřebuji od vás poradit s motorem ze simsona s51 enduro. Jeden známý mi ho donesl (jen motor donesl) at ho jenom zprovoznil pouze, aby jen vrčel. Tak a od vás potřebuji vědět, jestli jde udělat eletrika jen aby mi to házelo jiskru. Předem vám říkám že simsonovi vůbec nerozumí, pouze jawám a čízam, tak jsem se obrátil na zkušenější majitele simsona. Jde mi o to jestli by ten motor šel zprovoznit ve svěráku, prostě tak jak jsem dělal pionýra, za odpovědi moc dík draci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2014 14:47
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel17345    
dík za odpověd Hanes, a ty kábliky z motoru se zapojí na tu krabičku ( kolik jich tam jde aby to házelo tu jiskru) a jestě se to z té krabičky musí napojít nějak na imdučku ? ( to je přívod z krabičky + kostra ? ) není někde na netu jednoduché schéma na simsona, kde by bylo pouze jenom zapojení jiskry (prostě aby to házelo)
 
 
Datum: 24. června 2014 14:47
 
 
 
 
Jméno: Hanes      E-mail:      IP: uživatel15802    
Nejde. Simál má tyristorový zápalko, takže bez toho obvodu co je v kastlíku (taková žlutá krabička).
 
 
Datum: 24. června 2014 13:13
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel17267    
Zdravim, můžu míchat stooktanovej benzín s normalnim naturalem 95? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2014 18:27
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17349    
Michat muzes jak je libo... o nic nejde... jasny, sto oktan lip chladi, protoze sou v nem takovy maly pidi lednicky... vlastne by se dalo rict ,,nanolednicky,,
 
 
Datum: 24. června 2014 18:27
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel14157    
slyšel jsem že stooktan líp chladí
 
 
Datum: 24. června 2014 17:49
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžeš, ale ničemu tím nepřispěješ. Naopak u starších motorů mám lepší zkušenosti s 91 oktany.
 
 
Datum: 24. června 2014 16:56
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
čus draci co myslíte o téhle hlavě na babettu 210 vydrží to stejně jako origo nemusím se bát že mi praskne nebo že bude moc měkká ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hlava_valce_210222222.html předem děkuji moc za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
jj díky moc :-)
 
 
Datum: 24. června 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
hlava je stejná jak ta stará. nepraskne já mám na pio. taky novou z krámku a povoluju svíčku i když je hlava docela dost teplá ale snese to.. :-)
 
 
Datum: 24. června 2014 15:46
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20      IP: uživatel13387    
Zdravím, mám takovej problém: Mám chromový přepínač světel, kde je tlačítko i na klakson, a když ho přišroubuji na řidítka, tak to neustále troubí. Ale když ho odšroubuji a nedotýká se řidítek, tak netroubí. No prostě když dojde ke kontaktu přepínače s řidítkama, tak začne klakson neustále troubit. Díval jsem se a v přepínači jsou drátky umístěny dobře a ani nejsou nikde porušeny. Nevíte, čím by to mohlo být? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2014 15:39
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
koukni do toho krytu zevnitr je tam takova planzeta ktera kdyz macknes cudlik tak se dotkne sroubu se zelenym dratem tak ji skus nejak ohnout zpatky prepinac NEMA byt odizolovany
 
 
Datum: 24. června 2014 15:39
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Nejspíš ten přepínač neni odizolovaný. Chytá sa kostry a proto to troubí.
 
 
Datum: 23. června 2014 23:38
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pravděpodobně je tvůj klakson zapojen tak, že ukostřením toho drátu co vede do přepínače se sepne klakson. Tak je třeba překontrolovat ten chromovaný přepínač světel. Je tam pružinka, která bude asi špatně napružená a stále ukostřuje ten jeden drát co ti jde od klaksonu do vypínače.
 
 
Datum: 23. června 2014 22:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2014 14:07
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
I mistr tesař se někdy utne .. resp. neshledávám na tom nic zlýho, děláte, jako byste nikdy nespadli :-D kor ve stuntech se padá často..
 
 
Datum: 25. června 2014 14:07
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel17309    
zazobanec
 
 
Datum: 23. června 2014 21:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17343    
zdar lidi, mám takovej dotaz. Chci se zeptat zda jdou přepsat papíry z ČZ 175/477 na 125/476 a jestli je to velký problém odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2014 9:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17358    
no pokut přebušíš čísla jde to....jen pozor 175 je od 18 a 125 od 16 pokud použiješ 175 papíry musíš mít na ro i použitelnej řidičak..... přestavbu ze 175 na 125 čz nepovoluje podle teto fabriky jsou to jine stroje.....
 
 
Datum: 29. června 2014 9:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano je to problém a nejde to...
 
 
Datum: 23. června 2014 20:59
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel8367    
Zdarte mam yamahu XV125 virago.Když vytáhnu svíčku hází jiskru normalně, když ji dam spět tak to nejde nahodit.Svíčka po vindání je mokrá nevíte co stim ,čim by to mohlo byt? děkuji Mohlo by to byt svíčkami zda něčím jiným? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2014 23:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkoušel jsi jinou svíčku?
 
 
Datum: 23. června 2014 23:44
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel10514    
zdar draci, mam problém, pincek nejde nastartovat, teda vlastně jde ale vždycky po pár sekundách chcípne, pak to chce několik průšlapů a zase na chvíli chytne, ale nikdy to neudrží. co by to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
může to být uplně všechno. Začni tím, že vytáhneš svíčku a koukneš zda je suchá a nedostává to benzín. Třeba můžeš mít ucpané trysky, vzduch filtr, hadičku, málo paliva.
 
 
Datum: 23. června 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel17309    
PROSIM POMOZTE: Zdur draci, potrebuju nalehave pomoct, mam ČZ 125/476 dneska jsem jí byl poprve projet na delsi trasu nez obvykle, nastartuju a normalne a vpohode jedu jako vzdy, ale cca 20km se motorka vic zahreje a prestane celkem dost tahnout, jde to hodne poznat a nevim jestli to je uz tak a nic s tim nenadelam nebo to neco potrebuje naladit a seridit, poradte mi nejaky rady jak bych to mohl zlepsit diky moc za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2014 6:35
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, chce to ochudit směs, ale jelikož ČZ 125/476 neznám, tak dám obecné rady - zkontroluj vzduchovej filtr (musí být čistej a dobře průchozí), sniž hladinu v karbci, používej správnou tepelnou hodnotu svíčky (raději studenější). Tohle jsou první věci který mě u dvoutaktu napadají. Ať se daří. :-)
 
 
Datum: 24. června 2014 6:35
 
 
 
 
Jméno: Pejsek      IP: uživatel11657    
Ahoj Seso mám dotaz, elektroinstalace na jawu 21 není ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2014 21:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budou no u problem jen neni cas to sem dat
 
 
Datum: 23. června 2014 21:06
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

   

 

   

     
 





Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.08.2016 19:00:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu