slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 

Fuha draci, přijměte moji fichtláckou omluvu za hermetické uzavření vrat od fichtlkrámku :-( Nastoupil sem konečně ale opravdu konečně, řádnou pracovní dovolenku, aby se nabral čerství vítr do plachet a sesa mohl fungovat v době největšího letním šrumu. To už pak nebude čas, udělat doma cokoliv.

 Ta moje sesa vize s kterou jsem to cele stavěl spřimeně na nohy, že ráno zabalím, po obědě odnesu na poštu a odpoledne dělám svoje moto, tak ta tak vydržela tak tři měsíce. Po tich letech musím říct že je to těžký scifi. A ti lidi co mi říkaly před lety, že nemají čas na cokoliv a ja na ně koukal jak na nějaké postižený s myšlenkou ža čas se musí najít na cokoliv. Tak se musím přiznat, že jsem daleko horší případ workoholismu než na ty co jsem potkal :-( Ono by to  možná ještě šlo ale od te doby co jsem zbalil rafi, tak to začalo skřípat ale jak přišel na svět akční malej sesa a šešu, tak je to nějak zašpracovaný a nejde to dál :-)

A aby nedošlo zas k nějaké kachně jako minule, kdy si draci myslely že jsem to zabalil, tak mě čeká:
dokončit pro rafi záhony, natřít okapy a dřevo, provětrat míchačku, před připravit dřevo na zimu,  celkově uklidit, provětrat pořádně akční děti a kdyby se našel čas s rafi na nějaké to šuši muši tak by to bylo fajn :-)

Před pokládaný zapnutí fichtlkrámku bude 20,5 a sesa začne pracovat až od 8,6,2015 A až se to celé rozjede, tak předem žádám případného zájemce o trpělivost při čekání na svou zásilku

Pokud vám bude draci něco hořet pod rukama a budete to potřebovat proud ně a bude to položkově do pěti prstu na jedné ruce, tak pište, pokusím to poslat

 
Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16898    
Dá sa použiť teleso karbúratora 05 na jawu 21 ??? aj s tým že trisky budú z 21 ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2014 21:32
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15183    
jj má to jsem právě myslel, chtěl jsem aby sám došel k závěru že nejde vzít nějaký trysky z něčeho dát je do úplně něčeho jiného, když by to takhle jelo tak jak má byl by to skoro zázrak
 
 
Datum: 06. března 2014 21:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16902    
Jo,jenže i když jsem se pokusil zamyslet,tak sem se dostal k faktu,že sou tam další věci o kterých on neví a pak ačkoliv muže dojí ke správnému úsudku,tak realita muže být jiná ... Třeba válec z j21 má větší plochu sacího kanálu a časování vejš a karburátor z j05 zas průměr 15 či 16mm dle verze... V originále na stadioňáckym karbu z j05 je snad tryska 60 nebo 62...ale když se to prdne na j21 tak tryska pude nahoru,ale otázkou je jak moc....taky je otázkou jaký to bude chtít koleno ... Takže prostě dedukci vytvořit může,ale otázkou je realita ... A nakonec bude vše úplně jinak protože je to Pio a tam nikdy nic neplatí na 100% ... my sme dávali karbec z poslední j05 na j21,když už byl motor tak v hajzlu,že na karb z pio 20 to nejelo v otáčkách protože už to nemělo tlak ani podtlak...a kupodivu to na j05 karbec jelo až nadoraz dokud se motor točil... Tak asi tak...
 
 
Datum: 06. března 2014 21:09
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Stando nech je někdy chvíli přemýšlet, nápověda byla dostatečná
 
 
Datum: 06. března 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16902    
Nejspíš to pojede na trysku 68,těžko říct,určitě se to bude muset odzkoušet a odladit. Co tim zamýšlíš?
 
 
Datum: 06. března 2014 19:32
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15183    
neber to nějak zle chci jen aby jsi zkusil pochopit jak to funguje
 
 
Datum: 06. března 2014 17:49
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15183    
zkus zapřemýšlet čím se ty karburátory liší a třeba na tu odpověď příjdeš sám.
 
 
Datum: 06. března 2014 17:46
 
 
 
 
Jméno: pepec      IP: uživatel16897    
Zdravím, mám babettu 210 a prokluzuje mi spojka co řadí dvojku..mám lehké čelisti ..když šmirglem zdrsním buben tak to 2x zařadí a pak zase klouže a nezařadí... pučil sem si od kamaráda těžkou spojku a ta na tom je líp .. zařadí ale za strašně dlouhou dobu .. kamarádovi ale řadí normálně...čelisti mají dobré dosedací plochy, vše vždy důkladně odmaštěno .. gufero i o-kroužek vyměněn(nikde žádný olej), mám doma více unašečů (i nové)tak se zkoušel všechny ... a měl sem i náhradní buben(už dříve použitý) .. zkoušel sem různě prohazovat a nic .. nemáte nějaký nápad co s tím? hledám trvalé řašení .. ne šmirglovat každej druhej den nebo lít tam kalafunu ..když sem si babettu koupil tak ale řadila bez problému s lehkýma čelistma..může se buben nějak opotřebovat?že by byli oba špatné? ... budu vděčný za každý nápad.. sem zoufalý už fakt nevim co s tim .. díky za odpověďi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2014 21:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16904    
usmernovač by to mel vyřešit anebo prostě nejakej odpor....ferodo talín du písku pan škoda....a každej lepší mootschop ..aspon zajistí ..např bartuněk ve voticích ...ferodo praha kobilisy ...googluj ale tito věci se repasují běžne .,,,,a cena za cele spojky na babetu i s brzdami je cca 500 ...zrovna řeším ferodo talín kde chtej za celist 20 30 krun a bartunka co chce 60 ...ale je to o tom že když to potřebuješ tak to vemeš jsou to směšné častky.....
 
 
Datum: 06. března 2014 21:40
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
50a 60 to jede i moje Babeta 210 originál jediní co jsem do dí dal sou rozběhovky kroužky a řetěz a zkrácení výfuk má poctivejch 7000km máme ji od nova :-) ale jeden problém přece mám furt strašne přebíjí dává mi do světel něco kolem 19 voltu a okamžitě shoří 6v žárovky ale 12v drží ale nesvítí až tak extra co myslíte koupit nove světelné cívky nebo usměrnovač napětí na 6v ? :-) děkuji a omlouvám se že tak odbýhám od tematu
 
 
Datum: 06. března 2014 21:24
 
 
 
 
Jméno: mira      E-mail:      IP: uživatel16903    
mam ten samý problém,kde mi přelepí nové čelisti?Díky
 
 
Datum: 06. března 2014 20:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16572    
dobra jen mi řekni proč nenechaš nově nalepit čelisti za 50 až 100 korun a pořád montuješ stare???
 
 
Datum: 06. března 2014 18:07
 
 
 
 
Jméno: pepec      IP: uživatel16897    
s vykonem urcite problem nemam .. zvetseny kanalky jinej karburator ..upraveny vyfuk .. na jednicku da pres 30 a po rovine kdyz zaradi tak neni problem 55-60 .. z mirneho kopecka sem jel 65 .. u motoru 15z kolecko .. kola se toci krasne lehce vyfuk cisty ..s tim problem urcite neni .. ostni od nas co maji babetty mi nestihali ..
 
 
Datum: 06. března 2014 11:38
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych řekl, že máš problém s výkonem.. Zkus vyčistit výfuk, seřídit zapalko, kouknout na brzdy..
 
 
Datum: 06. března 2014 11:14
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
cus potrebuju poradit mam tady jawa mustang a maximalni rychlost je 20km/h coz je velka blbost muze te mi napsat cim to je predstih jsem zkousel přenastavit a nic odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2014 10:20
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
tak to je asi jasny ze nebudu jezdit jenom na Jednicku
 
 
Datum: 07. března 2014 10:20
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D jestli už si zkoušel zařadit dvojku tak bych vyzkoušel uplně všechno překontrolovat, ale jestli ti to jede na trojku 20 tak se divím že ses vubec rozjel
 
 
Datum: 06. března 2014 14:48
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zařadit dvojku :-D
 
 
Datum: 06. března 2014 11:15
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
Zdravim nevíte někdo číslo modré barvy na čz 125/476 té jak se používala v kombinaci se stříbrnou (modrý rám střed a boky nádrže atd. stříbrný blatníky, kastlíky a maska) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2014 17:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16901    
prostě tmavě modrá metalíza davali co bylo po ruce a co šlo přivest z rakouska.....dnes je toho mnoho druhu stačí si vybrat co se ti líbí...
 
 
Datum: 06. března 2014 17:36
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel14936    
čau draci mam fichtla a nedrží volnoběh když sem na volnoběžným šroubku přidal i ubral tak to nepomáhá vždycky to po 3 vteřinách chcípne co ještě může souviset s volnoběhem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2014 22:02
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel14936    
volnoběh už jide nějak se to zázrakem laplo ale myslim že je karbec na heslo
 
 
Datum: 06. března 2014 22:02
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel16896    
někdy v tomhle může trochu blbnout i elektrika, pak už člověk zkouší lecos, zkus i vyměnit kondenzátor, jednou jsem sepotýkal s otáčkami - nějak to habrovalo, ale to spíš nešlo nějak do vyšších a bylo to i tenkrát zapalovací cívkou. Tak to kámo třeba i takto vyzkoušej, dej vědět. čau Petr
 
 
Datum: 05. března 2014 23:38
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem spáchal třetí díl Jawa Pionýr ve filmech. ---> http://www.youtube.com/watch?v=BloN6F3SxLk&feature=youtu.be <--- odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2014 17:24
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
super jako vždy :-)
 
 
Datum: 07. března 2014 17:24
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16898    
ďakujeme :-)
 
 
Datum: 06. března 2014 10:39
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
ahoj mám na mustangovy takevej problém. Normálně jede ale třeba když hodně vytočím kerej koliv kvalt tak to začne jakoby plivat plameny z válce do vejfuku je to takovej zvuk kterej je tomu asi nejblíž. zapalování jsem zkoušel přelaďovat asi 8x podle návodu na youtube, podle servis. knížky, podle sebe... ale stejně se to nezměnilo a přes trojku nemůžu jet moc rychle protože tím "pliváním plamenů" to ani víc nevytáhle a prostě jakoby tam nedotíkal benzín ale karbece jsem zkoušel dva hladina je asi 1 nebo 2mm. nad plovákem takže vetší než má být myslel jsem že to vyřeší ten problém ale nic. zkoušej jsem kondíky cívku ale nic. ale pak jsem sundal hlavu a píst se trochu v HÚ kýval prostě prstem sem to zkusil rozkejvat a byla tam škvíra. válec byl z bouraného pionýra (motor dobrej) píst byl kupovanej novej spolu s pístníma kroužkama a na motoru jsem dělal go. jednou předtím než jsem ten motor půlil tak jsem tam měl hladinu stejnou, hl trysku 72 a jehlu na 3 zářezu a nedělalo to pak sem půlil motor kvůli převodovce a problém tu byl začalo to malou hladinou protože tam byla malinko pod ryskou plováku takže nevim jinak sme to měřily na 4kolce a fík jede asi 43km/h ale sílu má jak bejk dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2014 21:23
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16895    
karton od mlíka definuje mezeru mezi kontakty cigaretový papír slouží k rozpoznaní okamžiku otevření kladívek .tj kdy na svíčce skočí jiskra..to si pamatuj jiskra skočí když kladívka otevřou.....tím kartonem jen kontroluješ správnou polohu natočení zapalka.... ale tvl to jsou měřidla teda....by mě zajímalo jak použít toaletní papír....a podle oka to je donutit otevřit kladívka cca 2mm před horní uvratí ...zbytek proste najít dle toho jak to jede ....
 
 
Datum: 05. března 2014 21:23
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16893    
Příručka Jawa 50 a nebo si v diskusi dohledej,jak jsem psal jak doonale seřídit zapalování šroubovákem od oka.
 
 
Datum: 05. března 2014 20:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý...takže si šteloval zápalko podle tří návodů, a ptáš se, jaká má být hodnota odtrhu? :-D Nezlob se, ale to je fakt k smíchu...Kdybys stál o radu, tak bych ti s tim i poradil...
 
 
Datum: 05. března 2014 20:27
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Jo kladívko je nový i s kontaktem jinak menší opáleninu tam sem našel jinak kolik má bejt kladívko? četl jsem že na karton od mlíka pak sem viděl že zase na cigaret papír nevím dělal jsem zapalování podle trust jawa na youtubu ale provlém stejnej
 
 
Datum: 05. března 2014 20:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Dle mě je chyba v zapalování a to taková , že je pecka na kladívku.Měl jsem to to samé a jak píšeš fík jel max asi 45km/h a pak začal prskat.Opiluj pecku na kladívku a bude to OK popřípadě vyměn kladívka
 
 
Datum: 05. března 2014 20:10
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16893    
Buďto vynechává svíčka a nebo je moc malej předstih a nebo komplet rozhašený zapalování - to nejspíš
 
 
Datum: 05. března 2014 20:01
 
 
 
 
Jméno: dsfsd      IP: uživatel12656    
Cau jakou muze mit cenu tachometr z vyvozni jawa 20 do nemecka s originalnim podsvicenim zarovickou a stavem novyho ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2014 0:41
 
 
 
 
Jméno: Peter      IP: uživatel16915    
No on se ptá asi proto, za kolik by ho mohl střelit ne? :-)
 
 
Datum: 09. března 2014 0:41
 
 
 
 
Jméno: dsfsd      IP: uživatel12656    
No ja ho mam na stole prave.. :-D
 
 
Datum: 04. března 2014 21:18
 
 
 
 
Jméno: Opie666      IP: uživatel16891    
Myslím si, že v dnešní době se asi nový vývozní tacháky neseženou.. leda sehnat nějakej starší a přetočit si ho.. jinak ceny nebudou nejspíš nějak levný, taky ho sháním už delší dobu.. každopádně přeju hodně štěstí při hledání.. :-)
 
 
Datum: 04. března 2014 21:11
 
 
 
 
Jméno: jirin10      IP: uživatel16441    
Zdar, mám další problém, nejspíš souvisí vše se vším. Jel jsem si takhle a normálně mi svítily světla, potom zastaví , pak znova jedu a nesvítí , a začala svítit kontrolka dobíjení , tak jsem vyndal žárovku a byla uplně spálená, prostě komplet přepálená, tak jsem to vyměnil a OK, Potom zase jedu a najednou to znova začalo, kontrolka ale svítila jen pří vyšších otáčkách, když jsem ubral plyn tak zhasla. tak jsem dojel domů a baterka vybitá. Dal sem jí nabít a mezi tím sem šel překontrolovat dynamo, vyndal jsem ho ven a vyčistil , potom sem si všiml že na těch drátkách na statoru , jak jsou k sobě spojené magnety chybí bužírka, dal jsem jí tam , vyčistil rotor, vyfoukal. dobíjelo to při vytočení motoru 7,50, potom sem jen tak koukl na relé a byla na něm pocka, tak jsem to obrousil a pohoda, dneska jedu a situace se opakuje motorka při vyšších otáčkách nedobíjí, po vypnutí světel a ubrání plynu se již nerozsvítí, když jsem dojel domů tak to zase nesvítilo, tak jsem vyndal žárovku, vlákna tam byly ale byla očouzená, tak jsem tam dal jinou a k patici jsem udělal drát pro kostru, protože tam před tím nebyl. Nevíte na co se mám zaměřit ?? Budu rád za každou radu. Jinak uhlíky OK, ale držák uhlíku se hýbe do stran. A je pravda že dvoucívkové relé odpojí dynamo tehdy když je v obvodu zkrat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2014 19:18
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
jestli mluvíš o držáku kontrolky dobíjení, tak ten je od kostry odizolován a je připojen do skříňky zapalování, vývod 15/54. po zapnutí zapalování jde do kontrolky napětí z baterie a kostří se přes relé a dynamo. když dynamo začne vyrábět napětí, kontrolka začne zhasínat, když je na dynamu stejné napětí jako na baterii, kontrolka už nemůže svítit. při špatně seřízeném regleru se může stát, že napětí na dynamu stoupne tolik, že je na něm vyšší napětí než na baterii a kontrolka začne trochu svítit. nicméně, obroušení pecky z regleru úplně rozhodí seřízení a ten pak reguluje špatně nebo vůbec. uvolněný držák uhlíků by nemusel být velký problém, uhlíky by neměly chodit do krajů komutátoru. o odpojení dynama při zkratu v instalaci dvoucívkovým reglerem nic nevím. martin.miarka@c-box.cz
 
 
Datum: 06. března 2014 19:18
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel16870    
Zdur draci prosim poraďte mi jaka by byla nejlepší svíčka do ČZ 125/476? Byla tam stará svíčka PAL super 14-9-R diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N15C je plně dostačující...na to Denso to pojede taky, ale uplně stejně.
 
 
Datum: 04. března 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel16870    
Muzu tam hodit i tuhle? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/denso_w20fs_u_brisk_n15c.html Nebo je lepší tam dat jenom Brisk N15C ? Diky
 
 
Datum: 04. března 2014 19:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Doporučuju Brisk N15C.
 
 
Datum: 04. března 2014 19:01
 
 
 
 
Jméno: marco      E-mail:      IP: uživatel15916    
Zdar, jde rozpůlit motor jawky 175 bez toho abych musel sundávat spojku (dekl od primáru) ? stejně bych jako první vylisovával pravý karter ze strany od zapalování, takže si myslím že to proveditelné je, ale nejsem si jist. Dík za odp., zkušenost, radu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2014 9:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prý je to pouze kvůli přetěsnění mezi kartery.
 
 
Datum: 05. března 2014 9:24
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Rozpůlit to půjde, ale nevím proč to půlit takhle, když půlím tak většinou chci vyměnit alespoň ložiska, nechat udělat kliku, vyndat převodovku. Takhle se na to jen podíváš...
 
 
Datum: 04. března 2014 23:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mirek: Všechny šrouby jsou ze strany pravé, toto není fichtl.
 
 
Datum: 04. března 2014 20:40
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel15041    
Všechny šrouby jsou z levé strany. pod spojkou nejméně tři. tak nevím jak bys to dokázal.
 
 
Datum: 04. března 2014 20:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Nevidím překážek.
 
 
Datum: 04. března 2014 19:00
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, nenašel by jste někdo doma vzpěru na čz 175/477 co jde od hlavy k rámu? Nemohu jí sehnat a nikde repliky nedělaj. Díky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2014 21:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16895    
nemám ale možná ti pomuže že stejná je i na kulatých 45é apod
 
 
Datum: 05. března 2014 21:26
 
 
 
 
Jméno: 23      IP: uživatel14936    
Dobrý den mam na mustangu problém s karburací přeplavím karburátor ale nejede když stříknu benzin do válce chytne zkoušel jsem vyměnit trysky plovák s jehlou z funkcniho pincka a nepomohlo to kdyz nacepuju tak kape benzin mezi karburatorem a kolenem tou malinkou dirkou problem asi bude v samotným těle karburátoru dá se to nějak spravit? samozřejmě karburator je čistý odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2014 22:05
 
 
 
 
Jméno: 23      IP: uživatel14936    
tak dneska jsem to rozhýbal ventil se zadrhává budu muset koupit novej
 
 
Datum: 06. března 2014 22:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16895    
jak ti z te dirky tece beno mas vysoko hladinu anebo ti netěsnení ventil ve víčku mas pod nim těsnění? když ho zamačkneš jde profouknout
 
 
Datum: 05. března 2014 21:32
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
prostě máš někde chybu, překontroluj si jestli když vyšroubuješ trysky jsou kanálky průchozí až do plovákovky, další možností jsou ucpané dírky v emulzní trubici nebo ucpané vzdušníky, vyvaření ne vždycky pomůže
 
 
Datum: 05. března 2014 6:05
 
 
 
 
Jméno: 23      IP: uživatel14936    
čistý je dokonce i vyvařený v octu
 
 
Datum: 04. března 2014 20:28
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych ten karbec vyčistil..
 
 
Datum: 04. března 2014 20:22
 
 
 
 
Jméno: 23      IP: uživatel14936    
to je pěkná zbírka jak to děláš?
 
 
Datum: 04. března 2014 19:43
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
proč?? mě jich fachá všech 17 :-)
 
 
Datum: 04. března 2014 16:26
 
 
 
 
Jméno: 23      IP: uživatel14936    
to jsem zkousel a jede to uz vim ze je to tym tělem toho karburatoru ale co tam muze byt posraný to fakt nevim udrzet 3 pionýry aby fakaly to je fakt neco
 
 
Datum: 04. března 2014 15:17
 
 
 
 
Jméno: Koudy01      IP: uživatel14519    
Tak zkus vymenit celej karbec z toho funkcniho pincka a budes vedet hned, jestli je to karbecem.
 
 
Datum: 04. března 2014 11:08
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Ahoj draci, mám dotaz ohledně kol a to konkrétně předního, dal jsem vše podle příručky, co se součástek týče a když kolo nedotáhnu krásně se točí. Když však dotáhnu a brzda se zatlačí více do náboje tak se kolo sice točí, ale po 5ti otáčkách se zastaví. V příručce není vyznačena žádná podložka mezi nábojem kola a brzdou. Dle mého by to nějaká podložka vyřešila, ale když jsem rozebral i jiného pionýra tak tam v brzdě a bubnu také nic nebylo a točilo se krásně :-) Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2014 19:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podložka je leší
 
 
Datum: 06. března 2014 19:23
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Děkuji za radu a nemyslíš, že by byla lepší podložka tak aby se vešla na ten brzdovej náboj a zároveň aby vnější průměr nebyl moc velký? Já se jen ptám, protože ségrovka nemá plný průměr a jestli to pro to kolo není lepší ta podložka. Díky
 
 
Datum: 05. března 2014 22:09
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
čau jestli to máš u fichtla tak tam dej segrovku aby šla do ní hřídel do dej mezi buben a brzdu a pomůže ted nevím číslo tej segrovky
 
 
Datum: 04. března 2014 15:22
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
Zdar draci, mám problém s převodama u pincka. Neustále mi vyskakuje jednička jen když jedu po rovince a není motor pod zátěží tak se jednička udrží.. Dvojka ani ve 2 nevyskočí a trojka vyskakuje jen občas. Nevíte co způsobuje to že vyskakují kvalty? ;-) Jestli špatný řadící automat, nebo vylítaný kartery a pod. Děkuji za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2014 18:34
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak píše standa, většinou vše najednou, protože ty motory jsou dneska už na dvoj až trojnásobku životnosti :-D :-) rozhodně bych to pinďovi nevyčítal :-D osobně jsem ještě v životě vyloženě rozbitou převodovku neviděl, vždycky byla totál dojetá komplet :-D i pionýr na chalupě se drží a to poslední dvě léta nepoužívám spojku abych se cejtil víc jako na kvikšiftu :-D
 
 
Datum: 04. března 2014 18:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16890    
Buďto ohlodaný kola nebo uložení předlohy nebo řadící automat...často to bývá v§e najednou... Rozeber a uvidíš.
 
 
Datum: 04. března 2014 7:23
 
 
 
 
Jméno: jirin10      IP: uživatel16441    
Zdar, kolo sem vyřešil, ale mám jiný problém. Motorku nastartuji normálně, ale když přidám plyn tak se začne dusit, čím by to mohlo být ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2014 8:12
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Karbec, filtr, elektrika?
 
 
Datum: 04. března 2014 8:12
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
zdravim mam problem s jawou 555 nastavim odtrh ale kdyz chci nastavit predstih kontaky se mi rozeviraji o 180 stupnu jinde a zaboha se mi nechtej otevrit pred horni uvratí nevite nekdo prosim cim to muze byt dekeji za kazdou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2014 9:45
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16890    
A nemáš čirou náhodou komplet otočenou tu placku s kladívkama? Ta vačka je sice jiná,ale jen o 30-40° nikoliv o půl otočky kliky.
 
 
Datum: 04. března 2014 9:45
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hehe, naní lepší najít tu vačku co tam má bejt? Tady tu můžeš věnovat kámošovi na mustanga :-D
 
 
Datum: 04. března 2014 8:15
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
dik za rady to by mohlo byt ono hned zitra to skusim vemu vacku zkejvacky a uvidim
 
 
Datum: 03. března 2014 22:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
¨se mi zdá že ty staré zapalování co byly na 550, 555 a prvních 05 mají vačku otočenou o 180° ... tedy jinou než už novší pionýrové zapalování... měla by být ale záměná třeba s kývačkovou
 
 
Datum: 03. března 2014 19:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čoveče a neni tam vačka z velký mašiny? Tušim, že kývačková atd je stejně veliká, akorát pootočená o těch 180st.
 
 
Datum: 03. března 2014 19:48
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
kolicek tam mam a rotor tam sedi dobre a vacka je tam taky dobra dana je presne v zarezu v rotoru
 
 
Datum: 03. března 2014 19:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Co kolíček pod rotorem? Přesazená vačka?
 
 
Datum: 03. března 2014 19:34
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já když někde parkuju tak vytahuji fajfku není to tenhle případ taky ? :-D
 
 
Datum: 04. března 2014 13:45
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel11737    
muhehe... občas se i vyplatí, že ten fichtl neni dobře naladěn, byl li by, klučina by to asi potrestal víc
 
 
Datum: 04. března 2014 0:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mě pos*r :-D
 
 
Datum: 03. března 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Doufám jestli to bude zejtra ve správách chci vidět toho fichtla :-D
 
 
Datum: 03. března 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
Čus, měl bych prosbu nevíte prosím jak slepit kapotáž na minibiku ? je tam docela blbý ten plast tak nevím aby to šlo, pošta ho popraskala a já nevím jak to opravit, nějaký nejúčinnější způsob by nebyl ? předem děkuji moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2014 13:02
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel16892    
jsi posera ! to je takovy problem bouchnout do stolu a zvysit hlas ???
 
 
Datum: 05. března 2014 13:02
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
No blbec to poslal v takove obyčejne krabici, naštval mě docela no, ale je to pěknej minibike je to i na klíček i když myslím si že je asi docela k ničemu protože jde startovat i bez něj :-D ale na to že mám 100kg tak sem natrhl i babettu 210 která má najeto zhruba 1500km, tak mi to je líto ho likvidovat i když někdo ma na to špatny nazor, podle mě to není tak špatný stroj
 
 
Datum: 04. března 2014 21:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16890    
Kdo chce posílat poštou musí se to naučit. V současné době je dáno,že zásilka musí být zabalena tak,aby bez poškození přežila pád z 1,5 metru. Je to proto,že se s tim do kamionů hází a v Malešicích to taky občas upadne z třídící linky. Prodejce to nejspíš zabalil blbě. Nápis lihovkou neznamená nic,musíš si objednat službu křehké,zásilka je pak přepravována odděleně od ostatních balíků a je s ní zacházeno ještě hůř jak s obyč balíkem. Závěrem je to,že prodejce je na vině,měl by to vyreklamovat a vrátit ti peníze. Poštou posílám furt,,,,člověk se holt musí naučit balit aby se to nerozbilo,když s tim vší silou hodíš o zeď. Poslal jsem už desítky upravených válců. Rozbili mi jen jeden asi před 3 lety - od té doby to už dělám nerozbitné a nemám problém. Ostatní přepravní služby jsou i horší,,,,jenže pošta to má tak ošéfovaný,že se z toho vykroutí vždy,protože je to nastavené tak,že pokud to třeba kamion nepřejede kolem tak je vždy na vině odesilatel ... tak pápá
 
 
Datum: 04. března 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel16262    
chapu ze reklamaci u posty nevyresis, je to banda zmrdu ktery se snazej vsechno ututlat. Mam s nima jenom spatny zkusenosti. Ale moc nechapu proc si nevolil jinou dopravni sluzbu?
 
 
Datum: 03. března 2014 22:41
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel16262    
Pokud je to jenom napraskly, tak se prasklina na konci odvrta aby to nepokracovalo dal, zezadu vystuzi tkaninou, spara se vybrousi do tvaru V jako pri svarovani a slepi/vyplni epoxidem jak pise specik, pokud je plast na 2pulky tak vylaminovat jak rikal drn... Moc moznosti nemas, pajkou to urcite nedelej spis to spalis nez roztavis
 
 
Datum: 03. března 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Reklamovat, když to nevyjde, tak se mi osvědčilo vzít pájku a plast svařit k sobě, udělat tam korýtko a pak slepit dvousložkovým lepidlem buď Pattex epoxy nebo ještě líp ALTECO 3-TON Quick Epoxy
 
 
Datum: 03. března 2014 22:00
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
mě jednou chlápek posílal válec na fíka psal na krabici tučně: POZOR KŘEHKÉ a při převzetí tam byla ulomená packa blíž k váci přitom to bylo z internetového obchodu pošta to řešila 14 dní a nakonec zato ona "nemohla"
 
 
Datum: 03. března 2014 21:04
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
Je to hrozně složité, ten minibike přišel v hrozném stavu, (křivá rozeta prostě nebyl provozu schopný), tak jsme to poslali zpět no a ten co to prodal nám řekl že to pošta poškodila a poslal nam to zpět a na poště nám řekli že to oni neudělali tak s tím byly jenom problémy tak jsme to nechali být, ten minibike je mého kamoše ktery mi ho vzteku nechal doma tak jsem řekl že to opravím jinak mimochodem nikdy si nic neobjednávejte s téhle stránky měli jsme to 4 co jsme si s klukama koupili na lítačku a všechny stály za prd http://www.minibike-shop.cz/
 
 
Datum: 03. března 2014 20:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boha a proč jsi to poště nereklamovaal že ti poškodily zboží? .. to si jako klidně převezmeš rozbité zboží?
 
 
Datum: 03. března 2014 19:59
 
 
 
 
Jméno: drn      IP: uživatel13436    
podlaminovat, nic jinyho nema smysl
 
 
Datum: 03. března 2014 19:32
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
můžeš zkusit, jestli ti to někdo svaří, nebo pokud až tolik nejde o vzhled, tak bych to podnejtoval plechem... jakykoliv lepení je chvilková záležitost..
 
 
Datum: 03. března 2014 16:28
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15632    
zdarec, koupil jsem pionýra, a nemohu nastavit předstih, pohybuji se v rozpětí 4 mm až 10mm, at točím, jak točím, po výměně kladívek za nová jsem pokročil na 3mm a su na doraz, , zápalko mám 20w , rotor 05, tak jak to má byt, je možné, že je opotřebená vačka? už mě nic jiného nenapadá, dík za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2014 22:24
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
mě zas fichtl jezdí 4mm před horní úvratí svíčka cihlová startuje na první za studena jede dobře ale jakmile to dám 1,6 před horní úvratí a udělám to jak to má bít tak to ani neškitne :-)
 
 
Datum: 29. května 2014 22:24
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Já to vyřešil Vape :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2014 15:24
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak co už ti to jezdí?
 
 
Datum: 11. dubna 2014 11:07
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Zapalko 30W :-)...
 
 
Datum: 18. března 2014 22:16
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Zdravím, jsem ve stejné situaci. Nová klika, vačka, kladívka. Zapalko 21, magnet 20. Co stím?
 
 
Datum: 18. března 2014 22:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Přesazená vačka,nebo šmajdá vačka a nebo hází klika
 
 
Datum: 03. března 2014 16:50
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

   

 

   

       

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 27.04.2015 15:34:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu