slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
zdar Draci,, cele prázdniny bude sesa makat i když je totálně bez paliva a ma totální problém s časem,,,, v záři se budu muset asi věnovat jen rodině, děti už začínají větu, táto a proč,, takže záři bude asi zavřeno a to hermeticky :-( a ke všemu sesu čeká životní rozhodnuty a tak od záři začne asi ten pravej rokendrol :O)
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:
























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa50jirka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar lidi, chci se zeptat tohle primární kolečko je na pionýra http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primarni_kolecko_11z.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2013 15:31
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 15:31
 
 
 
 
Jméno: LuKaSinO      IP: uživatel16389    
Ahojte mám na vás otázku jestli si tady někdo koupil tento výfuk.... http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2273.html.... potreboval bych vědět jestli má s tímto výfukem jiný zvuk... :-) dik za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2013 15:33
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výfuk totálně k ničemu ;-) měl jsem ho.. má vevnitř přepážku takže účinek nemá žádnej. Zvuk ujde ale na můj vkus by to chtělo jinou výletovku a tlumič je to také přidušené.
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 15:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16431    
Na seriovku ho lze alternativně použít,ale krom změny zvuku nečekej žádnej rozdíl. Zvuk je jak z krosky a za ním se na dvojáka plazí fichtl :-D
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 13:05
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co takhle se podívat na youtube a hledat? Otázka 10ti vteřin. Jestli to chceš na pincka, tak to není nejlepší volba. Dobrá volna je originál, pokud chceš ,,tůnit,, tak hikone, ale musíš ho upravit.
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 11:00
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Ahoj draci, dneska jsem vzal svého Stadiona S22 na projížďku, bohužel neměla dlouhého trvání, jelikož po 30minutách jízdy chcípl a už jsem ho nenastartoval, mám podezření na to, že mám moc studenou svíčku, jelikož když jsem jí vyndal, tak byla mokrá a černá. Jehla na 2. zářezu a svíčka BRISK N14C. Nevíte čím to je? Bude stačit koupit jen teplejší svíčku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Ahoj draci, tak díky za rady, až se dostanu do garáže, tak to vyzkouším a dám vám vědět, zatím díky.
 
 
Datum: 18. listopadu 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A pak koukni, jestli ti to dává jiskru :-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2013 7:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
koukni jestli tam nějakej tuner nedal větší trisku z pionýra (má tam bejt 60) a pak taky koukni jestli zavírá plovák
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 11:05
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16432    
Zkusit to můžeš ale jestli to před tím běhalo s jehlou na druhým tak bych hledal jinde - čistič vzduchu, plovák atd.
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 9:55
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
A co gufera? jehla má být správně na 2 zářezu ale zkus ještě na první zářez
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 9:31
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Takže myslíš, že když dám na třetí zářez tak by to mělo být lepší?
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 23:45
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16430    
patří tam sice N15C ale jen tím to nebude, evidentně je to moc bohatá směs
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 23:34
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel10693    
čau vím že se to netýka jawky ale snad by mi nekdo pomohl koupil jsem si motorku byl tam motor minarelli chvilku jsem jezdil a pak se vysypal motor jenže díly žadný tak jsem si koupil novej motor http://multimoto.cz/?657,motor-am6-minarelli-2t-50ccm-el.-start%EF%BF%BD%EF%BF%BDr ale nemužu za boha zapojit elektriku nema nekdo schema nebo neví jak to zapojit ?? předem díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2013 22:06
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel10693    
ja jsem to asi napsal špatne potřebuju schema elektriky na ten motor v odkazu
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 22:06
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel14949    
mel sem motorku s motorem minarelli a zadrel sem to a pist a vybrus mi zaridil pan ve voticich ma kram na fichtly a rikal ze to dela bezne pak mi jeste delal valec a půist na cagiva 200
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 10:32
 
 
 
 
Jméno: biggl      E-mail:      IP: uživatel12897    
Získal jsem zahradní frezu/ žtm 107 h/potřebuje výbrus ale tím pádem i píst. Je tam vrtání jako na jawe 175 ale píst s okénky jako na 350. Neznáte někoho kdo to zvládne? Mašina je z agrostroje Prostějov r.v. 64. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 6:48
 
 
 
 
Jméno: biggl      IP: uživatel12897    
 
 
Datum: 18. listopadu 2013 6:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16433    
za mě každá lepší brusírna... dneska je velky víběr dílu.. a myslím že nebude problem.... jinak to má přefuky šikmo?? jinak okínka v pístu jsou dost kurvítka .... mužeš je uřezat anebo dát píst no podbnej pioníru
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 12:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš fotku toho pístu? Jinak ČZ 175 a Jawa 350 mají obě vrtání 58mm.
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 10:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16431    
Zeptam se v brusírně až tam pojedu,tam dělaj samý takovýhle atypy
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 8:30
 
 
 
 
Jméno: biggl      IP: uživatel12897    
Vrtání 58. Zdvih jsem nevim. Jde o někoho kdo dělá tyhle masinky?
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 23:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 175? Nemyslíš spíš ČZ 175? Nebo raději napiš jaké to má vrtání...:-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 22:26
 
 
 
 
Jméno: dnepr      IP: uživatel13743    
Zdar draci mám takový problém u mého mustanga se starou rozetou a sekundárkem jsem jel 1,2 dobrý ale jakmile jsem zařadil trojku a moc jsem ani nedal plynu hned to začalo cukat a tokový jako divný zvuky jakoby od rozety pak jsem se za jízdy díval a řetěz přesto trochu skákal. Myslel jsem si že to bude tím sjetým sekundárem koupil jsem nový 13z. nic stále to dělá skusil jsem dát pincka na stojan a přes trojku to prohnat kolo jede v pohodě jen sednu hned to přes 3. skáče a cuká. taky jsem si myslel že to bude věncem rozety (byl už taky hodně sjetý) dnes jsem koupil 60z. věnec a zase to přeskakuje a cuká atd.. Myslíte si že to bude tím že je vytahaný řetěz?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 12:29
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to by mě opravdu chtěl vidět kde má pincek zuby na 3 rychlosti
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 12:29
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
to tě napadlo opravdu brzo jasně že to bude v převodovce když to dělá jen na 3 já bych to tipnul na ulomenej zub na 3 rychlosti u předlohový hřídele a nebo předlohovku z 05 ta je totiž menší hodně štěstí
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 9:04
 
 
 
 
Jméno: dnepr      E-mail:      IP: uživatel13743    
Jo a ještě mě napadlo jestli by nemohlo být něco v převodovce nebo něco s předlohovou hřídelí??
 
 
Datum: 18. listopadu 2013 19:27
 
 
 
 
Jméno: dnepr      IP: uživatel13743    
Tak hoši dnes jsem koupil nový řetěz, sekundáro věnec rozety a stále mi to dělá to samé ale už trochu míň jako cuká to stejně ale není u toho takový řev jako předtím
 
 
Datum: 18. listopadu 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
šmarjá pano ... je snad každýmy jasný že kolečko nebo rozeta se asi jen tak nevytahá a už vůbec né nezmenší!! maximálně se sjedou zuby. pokud tedy nesedí řetěz na zuby, je tedy jediná možnost a tou je vytahanej řetěz. takže ho prostě vyměň a máš pokoj.... jinak je třeba taky občas kouknout na ty vnitřní válečky, oni občas prasknou a pak to, obzvláště na sekundáru, cuká, škube atp.
 
 
Datum: 18. listopadu 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: dnepr      IP: uživatel15188    
Tak tak jak píše kolečko dělá mi to jenom u trojky protože to má takovou sílu a rychlost že jsem se podával dozadu na rozetu a řetěz přes to přeskakoval a furt to cuká..
 
 
Datum: 18. listopadu 2013 13:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rank: Píše že je vidět jak řetěz přeskakuje. Dál píše že řetěz nesedí na rozetě. Na trojku se řetěz otáčí rychleji než na jedničku či dvojku, a nestíhá správně zapadat do zubů. Takže já bych určitě začal komplet novou řetězovkou která se evidentně musí vyměnit tak či tak...
 
 
Datum: 18. listopadu 2013 5:24
 
 
 
 
Jméno: rank      IP: uživatel16435    
Kazdopadne jestli je to opravu řetězem jak tu vsichni tvrdíte....tak by to mělo dělat i u jedničky a dvojky...a co správně čtu tak dnepr píše že mu to dělá akorát když zařadí 3....takze řetezem to opravdu nebude ;-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 23:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je ten řetěz buď takhle brutálně vytahaný, nebo je to řetěz s jinou roztečí :-) Kup novej...
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 10:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řetězovku doporučuju měnit vždy jako celek. Tzn. obě kola a řetěz. Na fichtla to stojí pár korun, takže v tom nevidim takový problém. Vůli bych doporučoval nastavovat větší - manuál říká 1-2cm. Já se přikláním spíš k těm 2cm. Řetěz se pak nebude zbytečně namáhat a to samé platí o ložiskách rozety/výstupu.
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 10:56
 
 
 
 
Jméno: dnepr      IP: uživatel13743    
No ten řetěz ani na té rozetě nesedí jak kdyby byl o půl článku větší.
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 10:55
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rětěz jsem měl našponovanej tak že vždycky když sem s ním uprostřed pohnul dolu a nahoru tak neměl vuli vetší jak 0,5cm tak jestli to máš takhle tak to je špatnej retěz
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 9:52
 
 
 
 
Jméno: dnepr      IP: uživatel13743    
no mám tan mapínáky kolo v rovině řetěz tak akorát né moc uplí né moc volný takže teda nový řetěz
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 23:18
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli máš srovnaný kolo a máš tam napínáky, aby se to nepovolovalo tak to bude tím řetězem
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 23:04
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrý den je tu nějaký profík který ví jak účinně vyztužit rozetu ale aby to bylo použitelný na seriovce . kolíky se mi furt povolují už sem to 2 svařoval ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2013 8:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16431    
S tim nic nevymyslíš,to uložení v bubnu je na hovno. Mě to jednou pořádně zavařil táta a pak už se kolik neutrhnul,ale rozeta se po čase roztrhla a ten kolik se vyrval i s kusem rozety až k ložisku. Dobře řešený je to na j05 přes pružnej člen.
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 8:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. To jako že jsi ty nýtovací kolíky zavařil a ten svár prasknul?
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: Ciza      E-mail:      IP: uživatel16428    
Zdarek draci,chtel bych se zeptat, sehnal sem si starou motorku,je to spise vlastní vyroba a když sem sundaval zadni kolo, musel jsem přeříznout zadni osu, ted mam motorku v rychtiku a chybi mi ta osa a nemuzu ji sehnat :-D :-D potreboval bych poradit co to je za osicku. Delka 21,5 cm(i se zavitem) Tloustka 0,5 cm. A Konecek to ma ten valecek s dírkou,Takze si ymslim ze je to z cezety,ale nevim z jaky, nevite někdo??? Hledal jsem na fichtl kramku tam sou,ale nevim jakej je ten prumer a delka. Poradne někdo prosim. Diky předem s pozdravem Ciza odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2013 22:01
 
 
 
 
Jméno: Ciza_92 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už to tam maš :-D
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 22:01
 
 
 
 
Jméno: Ciza_92 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejak mi to nejde odeslat, je ten Email spravne? - L.radvan@seznam.cz
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
L.radvan@seznam.cz
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: Ciza_92 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja si to jen myslim že ta osa je z ČZ. Mam Foto, Když mi posleš email, poslu ti fotku té osy když budeš chtít i motorky.
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 21:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Se trochu děsim v jakých jednotkách to bylo měřené :-D Nemáš foto? Nevybavuju si, že by se na nějaký číze nebo tak používala takhle silná osa.
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: Ciza      IP: uživatel16429    
Cego,srry meril jsem to v jinech jednotkách, je to 2,5 cm :-D
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 21:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
to mě chceš říct že scháníš osu zadního kola s průměrem 5 mm??
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci, zgenerálkoval jsem motor skf ložiska klika ckr bronz, novej píst a kroužky a zdá se mi že válec trochu víc zvoní než je u pionýra normální, je bez výbrusu ale přišel mi dobrej, může ten zvuk být tím že si ještě všechno musí posedat? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no je to spíš takovej šoupavej zvuk, jako ten když vyndáte svíčku a točíte pomalu klikou, vyloženě to nezvoní, otázku tedy upravím, je motor po go trochu jinačí, popř hlučnější než motor zajetý?
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16431    
Válec bude už šišatej. Nejspíš si to nesedne. Novej píst s novejma kroužkama i ve válci po výbrusu trochu cinká,ale žádnej orchestr to neni.
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 8:38
 
 
 
 
Jméno: dnepr      IP: uživatel13743    
Taky jsem dělal go motoru nová ložiska (ty za pade) gufera lamely korkový těsnění kliku jsem nechal starou nový píst s kroužkama ale válec byl z cizího motoru ale šlapal. No de o to že mi to dělá úplně to stejný takový zvonění, nejdřív jsem měl strach že je něco s klikou nebo že je to zadřený ale už přes to jezdím 14 dní a nic se mi s tím ještě nestalo normálně bych s tím jezdil než by si vše posedalo.
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: Joe      IP: uživatel16168    
Zdravim draci, nemáte někdo náhodou schéme elektriky na rikšu (čz 175/505) ? kdyby ho někdo měl, budu mu moc vděčnej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2013 9:36
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
https://www.google.cz/search?q=%C4%8Dz+175/505+schema&espv=210&es_sm=122&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=o3-IUougEYjAhAf4roGYCg&ved=0CDcQsAQ&biw=1920&bih=954#facrc=_&imgdii=_&imgrc=VI-7suIkDawBtM%3A%3BCyXyMNJlFyM9UM%3Bhttp%253A%252F%252Fjawarmaniak-images.wz.cz%252Fcz_505.jpeg%3Bhttp%253A%252F%252Fjawarmaniak.wz.cz%252Fke_stazeni%252Fschemata.html%3B606%3B801
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 9:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel11657    
čau draci dneska jsem projíždel pionýra za studena jsem ho přeplavil a chytl na prvni slapnuti za tepla jsem ho chcípl a už jsem ho nenakopl roztláčet můžu jak chci ale nechytne.Nevíte proč todle dělá ?:-( měl jsem radost že chytá a ono hovno. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky sem psal ať nejdřív vyzkouší všechno ostatní ;-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16431    
Vy cívkové,většinou to máte tak bohatý že to svíčka nezapálí ;-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 9:08
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to dělala uklepaná cívka, myslim tu velkou co od ní vede velkej kabel ke svíci, jak se od motoru klepe rám tak se v ní udělá studeňák, nebo taky samotná svíčka, jinak nejdřív bych udělal odtrh předstih a hladinu a pak začal řešit dál,,, jinak když vychlad tak zas chytil? to by hrálo na tu cívku
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 18:58
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Zdar, včera jsem rozdělával přední vidlice na 175/356, protože tam je strašná vůle. A mám pár dotazů. Na každý straně mám 3 pouzdra. 2 jsou napevno a nad nima je ještě třetí, o něco delší, pohyblivý. Má to tak být? A ještě když to skládáte, jak tam dáváte ty kluzáky, aby byla ta matice dotažená. Mě to nešlo jinak než dát napřed tu tyč s pružinou a krytem do brejlí, pak ze shora tlumič a přišroubovat a potom až sem tam dával kluzáky, který sem tam natočil jako na fichtlovi, ale v určitym momentu bylo slyšet jak se ten kluzák točí i s tou matkou? Dělám to dobře? Děkuji za cenné rady a připomínky..:-) PS: měla by se sem přidat kategorie podvozek, poněvadž už se mi nemálokrát stalo, že sem nevěděl kam zařadt. :-/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2013 7:39
 
 
 
 
Jméno: MUSTANG      E-mail:      IP: uživatel15809    
Zdar draci mám takovej problém , mám mustanga normálně pustím benzín nacupuju a drc a jede ale pak najedenou ve viších otáčkách když přidám plnej začne vynechávat ale na pul plynu jede vyborně a dělá to hlavně i do kopce když jedu za jedna dám plnej tak to najednou začne dávít až to skoro zdechne a nemáže to byt bublinkou z filtru na benzin že by tam vjela bublinka a přestalo to jet? Díky za všechny odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2013 16:24
 
 
 
 
Jméno: MUSTANG      E-mail:      IP: uživatel15809    
zitra ju oddělám a vyčistím matkama a vyšterchám :-D
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 16:24
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jestly máš bordel v nádrži tak to je špatně přez zimu ji sundej dej do vnitř kamínky a vyklepej všechen ten bordel a pak ty kamínky vysyp :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 13:47
 
 
 
 
Jméno: MUSTANG      E-mail:      IP: uživatel15809    
jo vyzkouším jehlu ale ten filtr zkoušet oddělávat nebbudu protože by se mě ucpal karbec a pak by to nejelo vubec protže je v nádrži bordel a vyška plovákovky už je taky vyřešená akorát :-D
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 11:38
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skontroluj výšku jehly ;-) má být na druhém zářezu ze zhora skus si s tím pohrát jak to pojede nejlíp.
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 9:04
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Zkus jak to pojede bez toho filtru. Popřípadě si sešteluj hladinu v plovákovce.
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 7:31
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 7:10
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pěkný :-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2013 7:10
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
:O TAk toto už hej ! :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 10:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky něco přihodím.Kdysi jsem to našel na webu a měl to pc tak jsem to ted hodil na zeleninu :-) http://johnny15.rajce.idnes.cz/parez_4T/#c7ef46b9b3_72102085_o2.jpg
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Ahoj draci, chci se zeptat, jestli někdo nevíte, jaké mají být šrouby v krytech karburátoru na stadionu s22? Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2013 0:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim že je to v katalogu ND...
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 0:52
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel16424    
Zdravim kde nechavate cistit a lestit kartry chemicky diky moc adresu nebo telefon diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16451    
Čau já si to čistim sám, ale jde to lépe když to ponoříš do nafty
 
 
Datum: 22. listopadu 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: Fojtass      IP: uživatel16423    
Čus draci,mám takovej docela závažný problém na mé ČZ, jedná se o ČZ 175/477, když zastudena nastartuju na první kop, a chci se rozjet tak zařadím, a motorka se začne dusit a začne chcípat tak pustím rychlopal a na zůstane běžet jen na volnoběh, který normálně nedrží, ale když se mi nakonec něják povede rozjet tak to nemá tah a střílí z výfuku a jede jen na půlku plynu a strašně moc to kouří že zamnou nejde vidět.. ale jak se zahřeje zhruba po 10min. tak už motorka jede dobře, hlavně už nekouří ale ještě má furt menší nedostatky na plný plyn. Už si fakt nwm rady, odtrh na svičce 0.7mm předstih 2.9mm odtrh 0.4mm jehla na 1 zářezu, když dám na jiné tak je to ještě horší, a nikde jsem nenašel o kolik otáček povolit vzdušník, tak ho mám na dvě a půl otáčky... moc dík za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S opravou motoru ti klidně poradím, s těmahle hranatejma čízama mam docela dost zkušeností. Pokud budeš mít při ruce gufera a silikon na motory, tak je ta oprava zvládnutelná za cca 5 hodin i s vyndáním a následnou montáží motoru do rámu. Kdyžtak se ozvi na mail. L.radvan@seznam.cz
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: Fojtass      IP: uživatel16423    
Tak asi to budou ty gufera no, ale dneska se to docela dobře rozjelo a jelo to, než mi shořela absolutně všechna elektrika, takže můžu ze vším začít nanovo, z jedné strany mi to vadí, že to musím udělat, ale na druhou stranu už aspoň budu mít jistotu když ten motor udělám že to nebude motorem ale něčím jiným... jinak jsem už jí chtěl nechat nocovat v křoví, když jsem ji tlačil 14km domů, po asi prvních 3km už jsem o tom uvažoval... jinak díky všem za rady, pokusím se s tím něco dělat, ale mám strach z toho že to něják nedám ten motor, kdyby někdo věděl o nějákém návodu budu rád...
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 19:21
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podobně se mi chovala číza taky, bylo provalený/lehce načatý gufero u primáru - nechtěl jsem tomu ani věřit ... Takže z mého pohledu gufero/těsnění Jinak jestli máš 477 tak je možný, že máš na ojnici futro - pozor ! (ale nemusí, některý jehly maj, jiný ne) stejně si myslím, že když na závadu nepřijdeš tak to budeš muset rozloupnout, spolkne +- 3 - 4 litry s tím, že budeš vědět, že se na motor můžeš spolehnout ...
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16426    
Z mýho pohledu je to těsnění mezi karterama. Přes noc tam prosákne olej,pak to nechce chytit a když už to chytí,tak je to jak dýmovnice a chová se to jakoby bohatý,ale přitom je to hrozně chudý a proto ani nejde vytočit. Teplý se to zpraví protože už v klikový skříni není olej a teplem se kartery trochu roztáhly a vytěsnili průnik. Gufero jedině od spojky...a nebo obě ... Ten volnoběh je vedlejší efekt...
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 16:53
 
 
 
 
Jméno: Fojtass      IP: uživatel16423    
No nazačátku 1:33 ale když to tak kouřilo tak jsem dal 1:40, no z těma guferama nevím, motorku mám chvíli, a půlit motor se mi zrovna nechce...
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 13:35
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik mažeš?
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 13:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
a co třeba taky gufera na klice?
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
jestli vzdušníkem myslíš regulaci sytosti směsi na volnoběhu, tak začni na jedné otáčce povolení z utaženého stavu při teplém motoru a vylaď volnoběh podle ucha - motor musí bouchat a né vrčet - to se nastavuje právě sytostí směsi - chudá směs vrčí, bohatá bouchá - vyzkoušej si to. ještě jinak, povolit sytost a seřídit volnoběh dorazem, doladit sytost a znova doraz atd.
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 8:18
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau chlapi, chtěl bych se vás zeptat jestli se dá zrenovovat motor na 21čku, v příručce je nakresleno hodně speciálního nářadí tak nevim jestli by šlo třeba stáhnout primární kolečko v amatérských podmínkách, spíš porebuju vyměnit jen ložiska na klice tak jestli to mám zavest do servisu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/watch?v=44K7wVdZL8c tak v 4:30 je vidět velký stahovák mám ho taky je asi dobrej :-D
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lidem kterým stačí na motor kladivo a šroubovák bych toto nářadí narval do zadní části těla ;-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 18:53
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
normálne stačí ti šrubovák pořádné kladivo a pár klíču a ten stakovák jde vyrobyt http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-vyrobu-stahovaku-primarniho-retezoveho-kolecka.html
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 16:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jde to doma v pohodě , když jsem neměl žádný rozlisováky , udělal jsem si dřevěný klíny a ty kartery nepolámou
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 12:39
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím to tak, že snese i trošku horší zacházení.. Pokud teda nejsi extrahovado a nerozděláváš to několika dobře mířenými ranami kladivem do čepu kliky :-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 10:35
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Blbuvzdornej jak se to vezme. Počtem dílů určitě...
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 10:18
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Servus. Já si myslím, že fichtlovej motor je docela blbuvzdornej a jde zgenerálkovat i před barákem v blátě.. Jen ta spojka...
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 8:53
 
 
 
 
Jméno: &#8364;      IP: uživatel16425    
Můžu Ti tem motor opravit, odkud jsi?
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 6:09
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím, moc prosím, nezkurvi ten motor! Raději si prvně všechno nastuduj, sežeň, ale udělej to tak jak se má, nebo to v ideálním případě někomu přenech
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
jde to základním nářadím pak si půjčit stahovák na primár a půlit motor jde šroubovákem je to sice prasárna ale jde to je to strkej do části kde je držák motoru a ne na plochu která těsní ale pokud to budeš dělat prvně tak nevím zda to dokážeš složit a natočit nakopávačku napiš odkud jsi možná to někdo píchne
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všechno se dá, přečti si návod http://www.jawa-50.cz/
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
chci se zepat pujde klika z 05 do 21 dal bych mensi loziska pry tam jsou mensi a bude to mit lepsi vykon odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nn pasuje to, teda dá se říct :-D když do 05 dáš kliku z 21 tak musíš stočit primární kolečko aby ti dostatečně nalezlo na kliku...
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemá náhodou klika z 05ky kratší osy setrváků??? Asi o 1,5 čísla???? Prostě tam nejde :-D
 
 
Datum: 16. listopadu 2013 10:47
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Jak už jsem psal, musí se udělat hrníčkový vložky na ložiska 6203, jinak komora kliky je u 05 i 21 stejně široká, u 05ky dokonce o pár desetinek širší. Je to sice pakec, ale když není po ruce orig klika...15
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 22:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16426    
Jako nejde klika z j21 do j05 tak nejde klika z j05 do j21 ... Atyp ložiska.... Už jsem to zkoušel,v práci máme sklad ložisek o rozloze menšího domku a nenašel jsem taková ložiska....
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 17:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jedině to vyvložkovat no :-D ale já jsem nakonec zrepasoval 05 kliku...
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 14:44
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen tak dál.. Taky jsem zastáncem názoru, že by se konečně ta Jawa měla někam posunout.. A tady už je to na dobré cestě ke vzniku nové Jawy 25...
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 9:01
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do jawy 05 jde dát klika z jawy 21???? To jsou a ale novinky... a od kdy? A naopak, tady z 05ky do 21čky jde dát????? Když je kratší o 1,5 čísla?????
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 22:12
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
no jasně do 555 jdou 6003 a do 05 6203 ale musíš si nechat vyrobit hrníčkovou vložku, funguje to :-D
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ložisko podle ČSN takovýho rozměru nekoupíš... do pařeza jde dát klika z 21 ale do 05 takový ložiska nejsou a zakázkový by vyšli draho...
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
No tak pokud jde o ty ložiska tak to že někdo neumí hledat v katalogu neznamená že takový neexistujou. Ale výměnou kliky z 05 za kliku z 21 výkon opravdu zvýšit nejde. Nic méně ta klika tam dát jde.
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vysvětli mi jak dostaneš menší ložisko do větší díry ,aby tam drželo a ložiska maj nákej závratnej vliv na výkon motoru? to chci vidět co to máš za ložiska ty chci taky :-D
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
aha sry
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, ty nám sděluješ že je lepší. Kdyby ses na něco ptal, tak bys tam měl dát otazník, ne? Od toho ten otazník je. A lepší není...
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
ja se prave ptam v cem je lepsi
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moje otázka zní jaký ložiska tam dáš?, nikdy jsme takový nenašel...
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Mohu se zeptat, kde se vzala ta teze, že to bude mít lepší výkon?
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Chtel bych se zeptat kolik mazete na CKR ojnici ? mam lehce upravenou seriovku..rozsireny sani i vyfuk. Doted sem mazal 1:33 . Jezdim na TSF. 1:40 v klidu ne ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 18:26
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
No asi takhle, seriovku mažu 1:33 i TSFkem a lehce upravenou cestovku s CKR taky a když jí dávám zabrat tak i víc. Nehulí to nekarbonuje tak co.
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 18:26
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

   

 

   

       

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.07.2014 15:09:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu