slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
FUHA DRACI, od 20,5 do 6,7  mam nahlašenou rodinou dovolenou,, malej sesa potřebuje tátu, ,  další dovolená od 17,7 do 22,7
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:






























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: JAROOCH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec mam takovej problém u myho fichtla 21 po go se mi uchcává sama od sebe myslíte že by to mohlo byt plovákem plovák plave ale šterchá to v něm jiskru hází odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2014 21:09
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel7691    
Zdar Nebo plovák zaletuj mě se to na čz 175/356 povedlo.
 
 
Datum: 12. června 2014 21:09
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Ahoj, benzín v plováku = neuzavírá se ventil = uchcávání -> nový plovák :-)
 
 
Datum: 11. června 2014 14:17
 
 
 
 
Jméno: Petr Kejval      IP: uživatel17306    
Ahoj, už po několikáté mi někdo ukradl uzávěr nádrže u Jawa 23 Mustang. Nevíte jak lze uzávěr nádrže zajistit proti krádeži? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2014 10:27
 
 
 
 
Jméno: Petr Kejval      IP: uživatel17306    
... provrtat hrdlo zboku skrz i s uzávěrem a provlíknout tak 5mm kulatinku se zámkem na konci.. To je docela dobrý nápad.
 
 
Datum: 13. června 2014 10:27
 
 
 
 
Jméno: scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) Ale to bys tam blbě rval pistolu :-D Ale provrtat hrdlo zboku skrz i s uzávěrem a provlíknout tak 5mm kulatinku se zámkem na konci..
 
 
Datum: 13. června 2014 8:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17304    
Napadlo mi něco divnýho. Vzít kulatinku,vevařit pod hrdlo nádrže,zkrz hrdlo ven vyvést oko. Třeba ze silonu vytvořitt nový uzávěr,do něj vytvořit otvor ve středu aby tím prošlo oko a nahoru malej zámek. Odvzdušnění by řešil průchozí otvor... jen je otázka jestli by pak plná banda neprošplouchla něco ven.... a nebo pak jedině petlici natvrdo přes uzávěr a fertig :-D
 
 
Datum: 12. června 2014 17:36
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pohrát si s tím a udělat nějaké očko do uzávěru nádrže a očko na nádrži a koupit malý visací zámeček, nebo ten řetízek ..
 
 
Datum: 11. června 2014 15:12
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel17305    
Mohlo by to byt na řetízek,provrtat uchycení víčka a dát malej řetízek.Třeba takovej,co je na umyvadle co drží špunt.A připevnit k řídítkům (za brejle) vím,esteticky nic moc.
 
 
Datum: 11. června 2014 12:35
 
 
 
 
Jméno: Petr Kejval      IP: uživatel17306    
Nemusí to být origo.
 
 
Datum: 11. června 2014 12:24
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Origo? Víme, nijak..
 
 
Datum: 11. června 2014 11:38
 
 
 
 
Jméno: Pioneer21      IP: uživatel11670    
Ahoj,chtěl bych se zeptat,jaké máte zkušenosti s výfukem hikone na jawuu 21 dík? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2014 11:22
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Však píšu, že ty nálepky přidaj víc, ne?
 
 
Datum: 11. června 2014 11:22
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Pár kW navíc? Si děláš pr*el? :-D Bez odladění je ten výfuk naprd. Vyladěnej doporučuje Stejskal ke nějaké své úpravě, takže asi bude po odladění dobrej, jen nečekej že ho koupíš a hned ti to přidí "několik kW". :-D :-D
 
 
Datum: 11. června 2014 11:10
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. V jakým směru? Zvuk má brutální a i když sice nepřidá tolik jako nálepky Monster a NoFear, tech pár kW navíc určitě znát je..
 
 
Datum: 11. června 2014 10:00
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2014 23:15
 
 
 
 
Jméno: sheep      IP: uživatel17302    
Zdravím má někdo zkušenost s novýma kladívkama na stadiona?Tak nějak jsem je nainstaloval a pujdou zase hezky ven.Buď něco dělám špatně ale dle mě je to nepoužitelné.Po namontování jsem nadoraz s otrhem a stále mám mezi kladívama cca 1-2mm mezeru.Bohužel propilování drážky i tak nestačí.Jestli někdo zná podobný problém,díky za info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2014 7:52
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Sorry napsal jsem blbost, pořádně jsem si nepřečetl dotaz. :-D Ale určitě to bude rukama. :-D
 
 
Datum: 11. června 2014 7:52
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Taky můžeš mít obroušenou vačku. ;-)
 
 
Datum: 11. června 2014 7:48
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nechci nijak urážet, ale přijde mi, že A je správně.. Mám to a montáž byla kupodivu bez problémů... Problém byl u spousty jiných věcí jako třeba dekompresor, kondík, zapalovací cívka..... :-D
 
 
Datum: 11. června 2014 6:52
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj vespolek, byl by někdo tak moc hodný a oměřil mi to plexi okýnko na brzdové pumpě na 639/640 ? Dneska někomu přišlo hrozně zábavný mi ho rozflákat, takže mimo toho, že mám půl nádrže poblitý od brzdovky, tak jsem i bez sklíčka. Jak jsem tu tak hledal, tak nový už sehnat nejde, tak prosím o nějakou okotovanou fotku, nebo výkres podle kterýho by to mohl někdo vyrobit. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2014 17:48
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, tak včera jsem měl zkoušky dělal jsem řidčák na tři skupiny z toho jsem udělal ale jen dvě. Testy jsou v pohodě ty jsem dal na 100%. Jenže skupiny B jsem bohužel nedostal. Přitom si myslím že jsem žádnou chybu neudělal. Hned na začátku mě nadal že jsem měl zůstat stát na křižovatce, přitom široko daleko ani jedno auto. Jenže v momentě kdy jsem začal rozjíždět, tak v areálu nemocnice začala houkat sanitka ale to bylo daleko tak 600m. Ale nechal mě jet dál. pak mě ale tahal uplně nejhoršíma uličkama jednosměrkama sami chodni ale všechno si myslím že jsem zvládl. pak chtěl asi 6krát parkovat rozjezd do kopce couvání do kopce. A u jednoho parkování mi to na poprvé nevyšlo a to už mě řekl že to nemůžu spravit že to neumím at jedu dál. NO a nakonec moji jízdu zhodnotl jako pomalou nejistou a nerozhodnou, přitom jsem jel normálně. Tak myslíte že měl právo mě ohodnotit neprospěl. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2014 6:56
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi tak.. Bezdůvodně tě nevyhodí..
 
 
Datum: 11. června 2014 6:56
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono pokud vim, tak nesmíš omezovat provoz bezdůvodně pomalou jízdou...jinak hodně štěstí při dalšim pokusu.
 
 
Datum: 10. června 2014 20:03
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel16262    
Tak ty ses treti o kterym sem slysel ze ho vyhodili od jizd za to ze je pomalej. Pomalu ale jiste v jejich pripade asi neplati :-D
 
 
Datum: 10. června 2014 19:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Takhle Ti odpověď nikdo neřekne. My u toho nebyli, takže to posoudit nemůžeme. Ale na rovinu - kdyby to bylo bez chyby, tak tě nevyhodí. Držim palce při dalšim pokusu.
 
 
Datum: 10. června 2014 17:29
 
 
 
 
Jméno: lukas-vecera      IP: uživatel11639    
Dobrý den,omlouvám se že zase otravuji ale jak jsem vám psal že mám domarnsimsona a že jiskru háže,benzín do válce teče(svíčka je mokrá) klínek na rotoru jsem dal nový a stále nic :-(rnprosím nenapadá vás ještě něco ? :-( napadlo mě jestli nemůže být v háji základnírndeska zapalování ale to je asi blbost když jiskru to háže ne?....prosím kdybyrnvás něco napadlo čím to může být napište :-( děkuji mockrát odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2014 22:35
 
 
 
 
Jméno: lukas-vecera      IP: uživatel11639    
nezkoušel...on jel ale pak prostě z ničeho nic zdechl a už jsem ho nenastartoval
 
 
Datum: 13. června 2014 22:35
 
 
 
 
Jméno: Due      IP: uživatel11092    
Zkoušel jsi předstih? Jakou máš mezeru mezi elektrodama na svíci?
 
 
Datum: 12. června 2014 23:29
 
 
 
 
Jméno: lukas-vecera ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano,zkoušel ale nic....nechápu čím to může být
 
 
Datum: 12. června 2014 23:08
 
 
 
 
Jméno: Due      IP: uživatel11092    
Zkoušel jsi dávat druhou svíčku?
 
 
Datum: 12. června 2014 20:24
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
Zdravím, mám dotaz na ladiče pionýrů :-). Když upravujete válec zkoušeli jste jít s otevřením sání až na hodnotu 70mm od hú? a co výfukový kanál šli jste pod 27,9mm? Zajímá mě to jak se potom motor chová. Zatím jsem si dělal válce sání do 69mm od hú a výfuk do 27,9mm od hú a jsem celkem spokojený. Jde mi o to, když to ještě víc prohrábnu, jestli to ještě pojede aby to nebyl zbytěčně zničený válec. Díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2014 16:09
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
ty jo, tak tolik vyjetej valec se mi do ruky ještě nedostal, o vadach, presnosti atd radši nebudem začinat... :-D. jestě, že s emi to nedeje, protože u nas chce pan za vybrus 200,ale když to dela o vic jak 2, tak už 400 :-/
 
 
Datum: 17. června 2014 16:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17304    
Jo máš pravdu. Jenže. Sichr je sichr. Právě že jsem taky udělal desítky válců a někdy je zajímavý sledovat vady materiálu a projetí vložek provozem. Po mých zkušenostech vše nechávam brousit nejméně o dva ... asi máš štěstí a lidi ti posílaj válce jetý pár tkm ... jednou jsem dokonce válec kvůli brutální šišce musel nechat vybrousit o 3 výbrusy ... o dva je to kurva častý ... o jeden výbrus jde málo kterej...často to neřeším a k válci s 0-1-2 výbrusem dávam do brusírny rovnou píst 39mm ... a o vnitřních vadách bych moh napsat článek ... holt asi máš štěstí ... teorie je hezká,ale realita s tim občas sakra zahejbe...
 
 
Datum: 12. června 2014 14:13
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
Když vylisuješ a zalisuješ vložku, tak je blbost dělat výbrus min o 0,5mm! Vložka se pokroutí, to ano, ale troufnu si řict, že i prohonovani o 0,1mm by to srovnalo, udělal jsem hodně desitek valcu a nidky jsem se nesetkal s tim, že by nestašil jeden vybrus- 0,25mm :-). Jinak s časovani na cestaka bych se standou souhlasil. Hlavně nezapomnte, že hlavní roly nese výfuk. Mám kamarada, co s vyfukem 28 od HU jezdi do 13000. Ja s timto časovanim cestuju. Vyfuk, vyfuk, vyfuk... ;-)
 
 
Datum: 12. června 2014 9:39
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šlo, ale je to pakárna
 
 
Datum: 11. června 2014 15:39
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel17307    
To je jasný že až po úpravě dávám přebroušet válec ale ptal se známý, který měl válec 2000km po výbrusu jestli by to šlo taky upravit bez následného výbrusu. Tak už vím že ne. :-) Dík za radu.
 
 
Datum: 11. června 2014 14:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17304    
Ve většině případů vložku nevyklepávám - nemám k tomu důvod,ale i tak válec vždy nechám vybrousit...no vždyť je to úplná kravina napřed válec vybrousit a pak upravovat... si pak odřampeš krásně vyhonovanej válec ... a pokud by šla vložka ven,tak min výbrus o 0,5mm ...
 
 
Datum: 11. června 2014 11:46
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
Na sériovce mám udělaný válec výfuk 28,4, sání 68,7. Šlo mi o to jestli by šlo ještě polaborovat více s výkonem válce. Jen jestli se mohu na něco ještě zeptat stando když se ti dostane válec po výbrusu na úpravu a vyklepneš vložku dáváš ho potom znovu přebrousit? Dík za odpověď :-)
 
 
Datum: 11. června 2014 7:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17304    
Na cestovní použití bych nechodil přes 28 a 69. Naopak bych volil vejfuk jen 28,3-28,5 a sání 54,5 / 68,5 ... ani bych ho zbytečně netahal nadoraz do šíře...
 
 
Datum: 11. června 2014 6:23
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
Tento válec bych chtěl na cestovku - rychlé 3q je samozřejmostí.
 
 
Datum: 10. června 2014 18:34
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
Poslední válec co jsem si dělal jsem měl výfuk 27,9mm (tvar hříbek - šířka 26mm) a sání 69mm. Měl jsem to do krosu s normální převodovkou. K tomu sériový karburátor a odladěný výfuk hikone. Jelo to celkem dobře. Přefuky sériové.
 
 
Datum: 10. června 2014 13:57
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli máš seriovou převodovku tak i těch 27 bude moc, začni raději pozvolně, vždycky můžeš ubrat, ale zpátky se to vrací těžko, na co ten válec máš??
 
 
Datum: 10. června 2014 12:08
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
Díky za radu, no a s tím výfukem na 25mm to už bude asi pořádný problém to naladit aby to jelo. Hlavně to už asi bude malý rozsah využitelných otáček co? No zkusím něco ještě polaborovat ale asi pod 27mm od hú s výfukem nepůjdu :-) uvidíme kolik to bude točit.
 
 
Datum: 10. června 2014 11:32
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To zkus, já to mám hodně pod 70mm, ale nepočítej s tím, že na tom budeš normálně jezdit:-) pak už je to hodně velké laborování, na normální ježdění pod 70mm určitě ne, z výfukem se dá jít kldidně až na 25mm ale je to jak s tím sáním, na normální ježdění ani náhodou.
 
 
Datum: 10. června 2014 9:55
 
 
 
 
Jméno: Fill ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, renovuji Mustanga, motor mám už po GO a teď řeším výbrus. Uvažuji o vrtání 41,50mm. Poraďte jestli jedno nebo dvoukroužkový píst. Bude stačit tryska 72? Je třeba ještě nějak upravit hlavu? Mám tu klasickou bez ledviny. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2014 21:38
 
 
 
 
Jméno: Fill ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všem díky moc, dám sem info jak to dopadlo.
 
 
Datum: 12. června 2014 21:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17304    
Ano. Jen ji vybrat na 42mm. Jako mohl bys ji líznout o dejme tomu necelej milimetr,ona má 7,5ml a ty by ses potřeboval dostat na objem cca 6,8-7ml,ale už to nekomplikuj...když bys ji vzal moc tak by se to zas hřálo ... takle budeš na slabšim kompresnim poměru seriovky,,,dejme tomu teoretická 8,5:1 ... ale to nebude na škodu,aspoň to nebude vadnout ...
 
 
Datum: 12. června 2014 20:56
 
 
 
 
Jméno: Fill ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sory hoši - máte pravdu, pletu si to s 555. Takže berme to tak, že mám hlavu bez ledvinky, což teda je pravděpodobně z j05 jestli to dobře chápu - Stačí ji teda jen vybrat na 42mm? Je to poslední věc ve které potřebuju mít jasno, abych se do toho mohl pustit.
 
 
Datum: 12. června 2014 17:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17304    
Zvenku jsou stejný. A pozor,nezaměnuj j555 a j05. Nulapětka je v podstatě dvacítka s kulatym motorem ne pařez...
 
 
Datum: 12. června 2014 8:58
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je prosím tě na hlavě 05 zvenku jiného, má akorát jiný spalovák, má nižší kompresi, která se ti právě zvětšením obsahu dorovná
 
 
Datum: 12. června 2014 8:06
 
 
 
 
Jméno: Fill ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, jde mi o vnější vzhled. Standa totiž psal, že mám použít hlavu z jawy 05 a nechat ji projet na 42mm a ta je ne pohled jiná. Proto se ptám jestli bude stačit protočit origo hlavu nebo ji ještě upravit jinak.
 
 
Datum: 11. června 2014 19:21
 
 
 
 
Jméno: scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím, že myslel vnější vzhled..
 
 
Datum: 11. června 2014 17:20
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17308    
Ne,jsou naprosto odlišné tvarem. Ta s "ledvinkou" má ve spalováku nálitek ve tvaru "ledvinky" ... ta bez ledvinky ji logicky nemá,má spalovák ve tvaru "koule" ... nevim jak srozumitelněji to popsat...
 
 
Datum: 11. června 2014 15:56
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Na pohled hlavy s ledvinkou a bez vypadají stejně ne? Mám doma obě dvě a rozdíl nevidím.
 
 
Datum: 11. června 2014 7:51
 
 
 
 
Jméno: Fill ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za rady hoši. Budu s tím jezdit jak po lese tak i delší cesty - s bráchou a švagrem - stan a z Ostravy směr jižní morava (vinéčko). Myslím že 12z sekundár by mohl být to pravé. Chtěl jsem ale, aby to na pohled vypadalo jako originál takže by jsem chtěl použít hlavu origo. Je jí taky třeba vrtat na 42mm nebo i snížit? Ve válci ještě akorát naleštím kanálky, viděl jsem pár návodů na frézování pomocných kanálků a i pístu ale do toho už jít nechci.
 
 
Datum: 10. června 2014 19:53
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17301    
Na neupravený válec ve vrtání 41,5mm použij hlavu z j05 (ano bez ledvinky) a nech ji protočit na 42mm v průměru,snižovat se nemusí. Píst dvoukroužkový. Tryska 72 či 74.
 
 
Datum: 10. června 2014 9:33
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17169    
zdare draku na normální cestu je le lepší píst dvoukroužkový a jestli to chceš na zavody nebo do terénu tak jednokroužkový, trysk ta by měla stačit klasická hlava není špatná, ale byla by lepší hvězdicová hlava, aby to líp chladilo
 
 
Datum: 10. června 2014 6:56
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel1337    
Ahoj kucí, mám motokolo a s ním problém. Studené to chytne,nejdřív běží celkem pravidelně a za cca 15 vteřin začne motor kuckat až chcípne. Pak je to dlohé metry šlapání a přemlouvání než začne zase kuckat s tím,že třeba 2 vteřiny kucká a 20 vteřin ani ránu.Nakonec se rozkucká,začne běžet pravidelně,táhne,jede X km bez problémů,volnoběh přímo ukázkovej,pravidelnej chod.Po několika km zastavím,třeba na limču a zase se opakuje souboj nohy a motor. Benzín jako poruchu jsem zkontroloval a vyloučil.Motor má kladívkové zapalko s jednou cívkou a indukční cívku z pionýra.Svíčku jsem dal dneska novou a bezezměny. Může to dělat kondík nebo indučka ? Jedná se o ruský motor D6 původně z mopedu RIGA odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2014 21:46
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel1337    
Tak problém vyřešen,po zakoupení a instalací nového kondíku problém nevyřešen.Poslední co mě napadlo bylo otočit kontakty na indukční cívce. 1 za 15ku a kolo chytlo na metru a šlape jako hodinky. Nějak si to nedokážu vysvětlit, 2 roky to šlapalo bez problému a najednou to začalo blbnout až to skoro ani neblaflo.Stačilo otočit kontakty a motor běží pěkně bez problému.Že by se měnila nějaká polarita na cívce? Shodou okolností jsem to řešil u jednoho pincka,origo elektrika z fabriky, a dělalo to skoro to samé, v otáčkách se chvilku držel (když už to chytlo) a jak sem pustil heft,tak najednou to zdechlo.A nikdo s tím nic nedělal.Když už jsem vyměnil všechno včetně cívky indukčky,kladívek,kondíku,startovací cívky,a málem bych začal kuchat elektriku s odhodláním nové instalace,otočil jsem kontakty na indukčce a pincek si přede jako kotě. pro mě něco mezi nebem a zemí.
 
 
Datum: 23. června 2014 21:46
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo no.. To bude ono...
 
 
Datum: 11. června 2014 10:03
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel17305    
Ano,je to předělané,Ten VN kabel byl u cívky a tam to bylo dost odrbané,tak jsem cívku přemotal na klasiku a vyvedl kabel k indukčce.Chodilo to bez problémů až po zimě to začlo blbnout.Ten kondík tam mám položený jen tak na volno, musí bejt přidělán ke statoru na pevno?
 
 
Datum: 11. června 2014 8:37
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17303    
To je nějak upravený? D6 měla VN kabel rovnou z tý cívky magneta, podobně jako stadion. Podle popisu to prostě vypadá na slabou jiskru což může být tou přestavbou zapalování nebo zkrátka je už slabej rotor.
 
 
Datum: 10. června 2014 22:57
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci. Potřebuju poradit. Dával jsem známýmu dohromady motor Jawa 21 a zjistil jsem, že je strženej závit na svíčku v hlavě. Bylo mi líto hlavu vyhodit a nahradit replikou, tak jsem sehnal vložku, nechal převrtat a přezávitovat. No a když jsem do osazený vložky dal zpátky svíčku, tak je ta svíčka logicky utopená v těle vložky cca o 8mm oproti originálu (když koukám jakoby od pístu). Bude to mít vliv na chod motoru? Podle mě se zvětší spalovací prostor a nebude to ono. A jak to řešit - delsí svíčkou? Předem díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2014 22:09
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel14898    
Díky za tip. Svíčka L15C bude super. 19 mm závitu je přesně co potřebuju, aby to sedělo
 
 
Datum: 09. června 2014 22:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. 8mm je hodně. Použil bych odpovídající svíčku s dlouhym závitem, třeba L15C.
 
 
Datum: 09. června 2014 19:33
 
 
 
 
Jméno: senoseč      IP: uživatel17299    
Zdar draci, dělám seno pro králíky a soused mně řikal něco o hrabání do posádu a na okršle. Neví někdo jak vypadá tak či tak nahrabané seno? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2014 22:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tož a co jsi to za hodspodářa? :-D posád je lajna sena nahrabaná na sobě, a na okršle pokud se nemýlím to je jako kupka ale uvnitř je dřevěná konstrukce aby větralo ale u toho si nejsem jist, u nás se používá slovo kupka
 
 
Datum: 10. června 2014 22:12
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Tak když to neznáš, proč jsi mu neřekl aby ti to ukázal? Aha, ješitnost.... :-)
 
 
Datum: 10. června 2014 8:15
 
 
 
 
Jméno: Rambič      IP: uživatel16982    
Zdravím, tak jsem dodělal fechtla...Funguje,jede perfektně,ale mám jedinej problém.. Nevím jestli jsem vyjímka ale mezi 2 a 3 převodovým stupněm,mám "neutrál" kolikrát se mi na něj podaří zařadit,ač omylem a když to nechám na tom neutrálu mezi 2 a 3 tak motor má takový divný zvuk,divně to chrčí,má takovej plechovej zvuk... Když jsem se na to ptal známých po vesnici,proč by mi to mohlo dělat tak jsem se dozvěděl akorát že na fechtlu žádnej neutrál mezi 2 a 3 není... Setkal se s tím někdo?,A je mezi 2 a 3 neutrál nebo se jedná u mě o nějákej defekt?:-D Asi hloupej dotaz ale potřebuju radu... Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2014 8:04
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
než to kuchneš, zkus povolit šrouby zajišťující automat a maličko s ním pohnout na jednu nebo druho stranu, mohlo by to zabrat
 
 
Datum: 12. června 2014 8:04
 
 
 
 
Jméno: radek26      IP: uživatel16011    
Čau, mi to taky dělalo a když jsem tam měl neutrál a rukou jsem jemně přizvedl řadičku tak to přestalo.rnrn
 
 
Datum: 11. června 2014 19:47
 
 
 
 
Jméno: Fill ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus, jak píšou hoši níže - neutrál tam je taky takže asi nezbývá nic jiného než to kuchnout.
 
 
Datum: 10. června 2014 20:48
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel14898    
Tak tak. Neutrál je jak mezi 1. a 2. převodovým stupněm, tak i mezi 2. a 3. převodovým stupněm. Jinak s těma kolečkama budeš muset zřejmě půlit motor a okouknout převodovku.
 
 
Datum: 09. června 2014 19:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Neutrál tam je. Pokud ti při něm škrtaji kolečka o sebe, tak je něco špatně v převodovce.
 
 
Datum: 09. června 2014 17:42
 
 
 
 
Jméno: otas      E-mail:      IP: uživatel17298    
Zdarec chlapy mám takovej problem s babčou 207 chvilku jiskru dává a pak ne ale undučka by měla být skoro nová nevíte čím by to mohlo být a jak se to dá zjistit děkuji moc za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2014 22:44
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17303    
Jestliže je indučka nová tak ten zbytek - buď je někde špatnej kontakt, porušená izolace nebo cívky na statoru - červený drát, ta co živí zapalování mívá okolo 220Ohmů a dává přes 100V st a impulzní cívka (žlutý drát) cca 17 ohmů). No a nebo je to jednotka (tam to bejvá kondík kterej natáhne vlhkost) což je nejjednodušší ověřit prohozením za funkční.
 
 
Datum: 10. června 2014 22:44
 
 
 
 
Jméno: Dominik Pavlík      IP: uživatel17297    
Čaute draci, rád bych se zeptal jestli někdo nevíte kolik se vejde oleje do převodovky Jawa 23 a jaký dáváte? PS: jen tak pro zajímavost :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel14898    
Já dával Mogul SAE - 80W a nemám problém. Vejde se ho tam 0,4 - 0,5 l
 
 
Datum: 09. června 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Cca 0,5l. Klasický PP80 nebo 90 je vhodný.
 
 
Datum: 09. června 2014 16:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a dva babettaci co jedou do vatikanu http://www.denik.cz/outdoor/dva-odvazni-babettiste-ze-slovacka-vyrazili-na-svych-strojich-do-vatikanu-201405.html a jsou skor uz tam,, nemate na ne nekdo webovku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2014 23:40
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já těch 100 docela chápu, když maj i trička a mikiny s logem toho vejletu :-D a kdo ví kolik zaplatili tomu deníku že s nima tu reportáž udělal :-D
 
 
Datum: 10. června 2014 23:40
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.denik.cz/outdoor/radek-a-michal-cesta-do-vatikanu-na-babettach-nas-bude-stat-okolo-sto-tisic-2014.html to myslí vážně, že je cesta stojí 100 000,-Kč ? to nechápu.
 
 
Datum: 10. června 2014 20:55
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dalsi jawa expedice 5700 km • 12 zemí • 2x JAWA 350 tu http://www.jawatrans.cz/expedice-transpyreney/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2014 18:54
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Nějaké podrobnosti?
 
 
Datum: 11. června 2014 18:54
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Budou ještě někdy spojkové lamely 36z???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2014 14:40
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za strasne dlouho,,sorac ale vyrobce na to nema cas,,seesa
 
 
Datum: 09. června 2014 14:40
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Nevíte někdo čím by se daly zaoblit hrany kanálků ve vložce a přitom nepoškodit válec ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2014 13:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Jestli myslíš sražení hran po výbrusu, tak na to se docela hodí úzký brousek, třeba na kosu.
 
 
Datum: 09. června 2014 13:35
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

   

 

   

     
 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 27.06.2016 23:59:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu