slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
31,7 jsem na dovce,, asi tyden, uz se to nezvlada,, rafi si prala rekonstrukci kuchyne a ja sel az na hlinu v podlaze:-)  uz se to neda ukocirovat draci,sorac sesa
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama  |  Reklama  |  Pravidla       
Zboží:


























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pepos7      IP: uživatel17426    
Cau lidi. Potreboval bych radu. Chci si pořídit nějakou jawu nebo cezetu a zajimali by me nejake poznatky s zkušenosti lidi co se svezli na více techto strojích. Vybírám mezi 175 hranatou,kulatou a 250 kyvacky,panelky. Co sem se díval na výkon, tak jsou na tom vsechny tyto na téměř stejné úrovni a tak prosim o radu vás. Dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2014 11:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17486    
Za me. Hranata cz. Stoji polovic jak jawa. Je ovladatelnejsi lechci. A ma stejne kobylky. Pokud mas dost penes tak vape a podmodel 01 ma oilmaster ma jediny neduh nikda nebude tak v cene.jak jawa
 
 
Datum: 13. srpna 2014 11:05
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Jak píše kolečko, já osobně do panelky. Měl jsem ji a byl to spolehlivý stroj. Kolega ji má a je spokojen a projel s ní Chorvatsko a bez problémů. A nebo ber obě. Nikdy se neztratí.
 
 
Datum: 13. srpna 2014 10:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak na to ti opravdu postačí všechny vyjmenované. 250ky jsou spíše takové traktory na kochací jízdu, jedou hezky od spoda. Hranaté 175 jsou lepší na takovou tu sportovnější jízdu, podvozek je lepší, motor svižnější, ale musí se více točit, více to vibruje atd. Kulatá dvouvýfuková 175 je o dost slabší, než 250 nebo hranatá 175. Osobně bych asi šel buď do 250 panelky a nebo do hranaté čízy s hliníkovou kyvkou...
 
 
Datum: 12. srpna 2014 16:41
 
 
 
 
Jméno: pepos7      IP: uživatel17501    
Každodenní lítání po dědine. Semtam nejaka ta vyjizdka do 120km
 
 
Datum: 12. srpna 2014 9:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Co přesně od té motorky čekáš, a k čemu má sloužit?
 
 
Datum: 11. srpna 2014 19:34
 
 
 
 
Jméno: mirek      E-mail:      IP: uživatel15410    
čus draci chci se zeptat jakej je rozdil mezi 550 s baterkou a bez potreboval bych nejake obrazky nebo technicke parametry toho bez baterky diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2014 14:00
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chci se zeptat jestli výrobní štítek na pionýra se může poslat v obyčejné dopisní obálce nebo zda to chcou v té s bblinama a kolik to v ní stojí díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2014 17:00
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel12828    
Pokud to bude poslaný jako obyč rečko bez ceny,pojištění,bez dobírky atd tak 13,- .... s dobírkou okolo pade
 
 
Datum: 11. srpna 2014 17:00
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Čau, kdysi dávno jsem v obyčejné poštovní obálce posílal CDčka i s obalem. Poště je úplně fuk jaká obálka to je a co v ní je, pokud to neporušuje zákon (drogy, výbušniny, atd.). Cena je podle váhy v ceníku, většinou dopis stojí tak 12Kč? Možná že teď už víc, dlouho jsem nic neposílal.
 
 
Datum: 11. srpna 2014 16:43
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel17309    
Zdar draci, bude tato ojnice http://www.fichtlkramek.cz/nahled/ojnice_cz_175_ceo_16_c_k_r222.html pasovat na ČZ 125 typ 476 s cepem 16? diky moc za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2014 23:25
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_dvoukomorac_lak222.html projde tenhle vyfuk na technicke stanici na jawu 21 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2014 20:12
 
 
 
 
Jméno: Domos      IP: uživatel17497    
Zdar draci, mam tady takovej problem u stadiona s-11. Mam prasklinu na pravem karteru (za retezovym koleckem tam kde karter konci a je tam ten oblouk) a tece olej. Myslite ze by se to dalo nejak vyvarit nebo zatmelit ? Popripadne kde sehnat neposkozeny karter? Moc diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2014 23:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
je to v poho , než to půjdeš vařit tak ty kartry omej a sešroubuj je k sobě bez střev a nech to zavařit třeba tigem
 
 
Datum: 11. srpna 2014 23:57
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel17499    
Běž za někým, kdo vaří hliník.. nejlíp do firmy kde se tím zabývají a oni ti to udělají, ale dost možná až to zavaří ti nebudou kartery sedět tak jako dříve.
 
 
Datum: 10. srpna 2014 17:24
 
 
 
 
Jméno: Domos      IP: uživatel17498    
A cim?? Tigem ?
 
 
Datum: 10. srpna 2014 14:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
rozebrat motor a zavařit
 
 
Datum: 10. srpna 2014 13:27
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel17098    
Zdarec na čz 175 487 se mi začala točit ručička o 360 stupnů a zlámala se a začlo to tam mlátit myslíte že je to u motoru nebo v tacho ručička mě nevadí mám digitální ale nevypadá to dobře poradte co to je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2014 16:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když zapneš mozek tak zjistíš že soukolí v motoru s tím nemá co dělat a že je problém v tachometru..........
 
 
Datum: 09. srpna 2014 16:26
 
 
 
 
Jméno: nigga      IP: uživatel17063    
zdravím potřebuji poradit s ložiskem v krku řízení vysipalo se mi a potřebuju ho viměnit jenže mi nejdou sundat řidítka.Povolil jsem středovou tyčku a všechny ty tři šrouby co drží horní brejle.Napadlo mě že jestli ty řiditka nejsou na závit pač sněma jde otačet ale nechci to riskovat abych je neukroutil.Děkuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2014 6:06
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
a vyměnit se píše s tvrdým Y, ale ono koukám, že interpunkce ti taky nic neříká:-D
 
 
Datum: 11. srpna 2014 6:06
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
když povolíš středovej šroud tak na hlavu šroubu klepni kladivem
 
 
Datum: 10. srpna 2014 11:06
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš zabrat a pujdou ven
 
 
Datum: 09. srpna 2014 20:44
 
 
 
 
Jméno: eellg      IP: uživatel17494    
Ahoj, máte zkušenost s tím, jakou změnu přinese na 550ce použití trisek 55 a 58 místo origo 50 a 52? D9ky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2014 2:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bakoune protože taam přece jde víc benzínu :-D
 
 
Datum: 10. srpna 2014 2:06
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Stejně by mě zajímalo, kde se vzala ta fáma, že větší tryska = větší výkon...
 
 
Datum: 09. srpna 2014 21:56
 
 
 
 
Jméno: eellg      IP: uživatel17494    
tak to mě překvapuje, čekal jsme spíše kladné změny. díkyrn
 
 
Datum: 09. srpna 2014 21:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17495    
Obecně větší tryska konkrétně u tohoto motoru přinese horší starty,tvrdší chod motoru,vyšší spotřebu a nižší jízdní dynamiku....jak to bude tarokovat,tak to nepojede doplna.... víc k tomu asi nejde říct.... každopádně žádný pozitiva v tom nevidim .... sám bohužel mám pařeza bohatšího,blbě startuje,při rychlejší jízdě na trojku to tarokuje jak když kokrhá kohout a akorát je to líný do kopců .... až nebudu línej,tak to rozeberu,zjistim jaká je tam vůbec tryska a dam menší....zatím mi to nepálí,jedu na něm dvakrát za rok ....
 
 
Datum: 09. srpna 2014 15:18
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Zdar hoši jakým stahovákem a jakým způsobem mám stáhnout tři rozběhové čelisti na babetě 207 abych sa dostal ke startovacím čelisťám? Ty rozběhové sů na kuželu a nevím jak to sdělat. Je na to nejaký spešl stahovák než je na babetu 210? Prosím poraďte. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2014 21:19
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Já už to mám sundané udělal sem to tak že sem do toho bubnu zašruboval šrůbek M8 a točil s ním až mě buben lezl ven.
 
 
Datum: 09. srpna 2014 21:19
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
zdar ja to delam tak ze povolim ten sroub co drzi buben na klice ty 3 maly na sroubovak tam necham a vezmu si delsi kulatinu a od zapalovani pod motorem klepu prez kulatinu do toho bubnu urcite nekdo napise ze to je prasecina ale jde to a kdyz klepes normalne tak neni co zkazit
 
 
Datum: 09. srpna 2014 14:08
 
 
 
 
Jméno: Joska      IP: uživatel14157    
Zdravim, prosimvás kolik má pionýr dvousedadlák (2O a 21) tloušťku jeklu na rámu na uchycení sedla a samotnej rám? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2014 11:45
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Myslim si že milimetr.
 
 
Datum: 10. srpna 2014 11:45
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
Cauko po fichtlu premyslim o cz 125/476 je to dobra volba ? Vybiram hlavne kuli financim ktere nejsou moc velke. Nebo jeste nejaka lepsi dvaca ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2014 20:51
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17364    
Zdarec hej udělal jsem to stejně a jede to mnohem líp jenom sem musel hned zgenerálkovat motor :-D teď už slouží bezchybně.
 
 
Datum: 08. srpna 2014 20:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17486    
Je to dobra motorka ale pozor na stav i ta nejnovejsi bude 40 let stara.. jinak ta motorka se musi tocit az se svezrs na 250 dojde. Ti oc jde. S tim souvisi i takovi jev ze pokud je motor uhnanej tak to o moc vic jak fichtl nejede--a pokud se ti chxe predelavat 175 motor a dvojklicove brzdy sou vrcholem tuningu
 
 
Datum: 08. srpna 2014 19:37
 
 
 
 
Jméno: cendac      IP: uživatel17493    
Čau ČZ 125 není špatná. Jde do ní dát motor z ČZ 175. Celkově ta motorka bude spolehlivější než fichtl pokud to nebude nějakej šrot.
 
 
Datum: 08. srpna 2014 18:00
 
 
 
 
Jméno: jawa 050505      IP: uživatel17492    
Čau chlapy potřeboval bych pomoct z fichtlu 05 mi teče benzín z kaburátoru furt když jedu i když stojim nevim si s tím rady karbec se zdá být v poho už mě to štve poradte co s tím díky!! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2014 7:52
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud je to ještě originál karbec 05, tak ten nemá ventyl jako u nového karburátoru pro motory 20/21/23, přívod benzínu zavírá jehla na plováku, tak že je několik možností buď máš děravý plovák a ten tím pádem neplave, další možnost je že ho máš v plovákovce obráceně, nebo je poškozené sedlo do kterého zapadá jehla.
 
 
Datum: 08. srpna 2014 7:52
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Neuzavíra se ti benzin v plovákové komoře chybu hledej tam
 
 
Datum: 08. srpna 2014 6:56
 
 
 
 
Jméno: Domos      IP: uživatel17297    
Zdar draci, můžu nalejt do převodovky u stadiona S-11 klasický PP80 nebo 90 převodový olej ?? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2014 22:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
ano
 
 
Datum: 07. srpna 2014 22:07
 
 
 
 
Jméno: Koupilos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draci. chtěl jsem se zeptat jak je to se starým techničákem u fichtla, kterej tam má napsany ZRUŠENO... Je možné to přihlásit? V mnoha příspěvcích jsem četl, že je, v mnoha zase, že ne... Napište mi prosím svoji zkušenost, jestli ji máte a co je k přepisu potřeba.. Díky moc za reakce :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2014 22:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
kdyby to byl polopřevod tak by tam bylo u minulého majitele napsáno ZRUŠENO a musel by ta, být někdo zapsaný jako polopřevod
 
 
Datum: 07. srpna 2014 22:09
 
 
 
 
Jméno: Koupilos      E-mail:      IP: uživatel17488    
Někde jsem četl, že to znamená polopřevod. Je to možné? Máš s tím zkušenost?
 
 
Datum: 07. srpna 2014 17:23
 
 
 
 
Jméno: cendac      IP: uživatel17489    
Čau. Zrušeno? Tak to je konec.
 
 
Datum: 07. srpna 2014 17:16
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
zdar draci mám vyleštěný motor tak čím navoskovat aby to zase nezašlo ? a ještě jak pořádně očistit žebra motoru? opískováním ? dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2014 18:56
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
Podle mě když to opískuješ, tak se vtom pak bude ten bordel držet mnohem víc....
 
 
Datum: 12. srpna 2014 18:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
kdo pískuje hliníkové věci (bloky , válce) - zničí je , toť můj názor
 
 
Datum: 10. srpna 2014 13:32
 
 
 
 
Jméno: Koupilos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Když jsem čistil motor já, tak jsem ho vyčistil bezvadně silichromem a dál už jsem ho ničím nenatíral a furt je hezkej... hliník ti jen tak nezajde ;-) žebra jsem vyčistil též silichromem... fakt bezvadná věc :-D
 
 
Datum: 07. srpna 2014 16:20
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci poradite mi ohledne zlatych linek ne fichtla? jak daleko jsou od okraje plechu ? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2014 15:28
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel17487    
Já jsem vycházel od šroubku na předním blatníku co drží na vidlici a ten rozměr jsem držel na celém blatníku i na kastli Vašek
 
 
Datum: 07. srpna 2014 15:28
 
 
 
 
Jméno: hans      IP: uživatel13128    
zdarec nevíte děkdo nějaký stránky na ůpravy válce a fichtla díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2014 1:15
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
http://www.ms50.cz/
 
 
Datum: 07. srpna 2014 1:15
 
 
 
 
Jméno: babca      IP: uživatel17485    
Zdar kluci mam problem s babcou 210 kdyz chci couvat tak tocim motorem a nechce vyradit rychlost kdyz zastavim kolo tak chcipne nechce bezet na prazdno a jeste sem koupil ten karbik dell orto a nechce drzet volnobech sroubek na max.. zkusit dat vetsi trysku? Jelikoz to nema jehlu ani sroubek na smes uz si nevim rady dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2014 17:33
 
 
 
 
Jméno: babca      IP: uživatel17490    
To se me nezda pred rozebranim spojek bylo vse funkcni vymenil sem gufera odmastil a slozil a od te doby to nejde a co me poradite s tim karbikem pretryskovat?
 
 
Datum: 07. srpna 2014 17:33
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
volnoběžka v háji.....cca 700.-
 
 
Datum: 07. srpna 2014 8:44
 
 
 
 
Jméno: babca      IP: uživatel17485    
Celisti jsou nove pouze startovaci is pruzinkama jinak zbytek spojek je ok. Pod karbikem vse 100% utesneno nove jsou i vsechny gufera jinak jede super
 
 
Datum: 06. srpna 2014 20:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17486    
Nedaval si nove celisti? Se mi zda vysoke oblozeni. Jinak utesnil si radne priruby pod karbecem?
 
 
Datum: 06. srpna 2014 20:16
 
 
 
 
Jméno: lukin97      IP: uživatel17211    
Zdar draci, je něco v nepořádku s tím automatem, táhlo řazení je trochu nahnuté na pravou stranu viz foto, popřípadě jak závadu odstranit, dík za odpovědi. http://cs.jawa-club.com/graphics/owners/full/403_143_img-20140806-160055.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: lukin97      IP: uživatel17211    
ok, diky
 
 
Datum: 06. srpna 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
když nepůjde řadit tak to vytáhni a pootoč , je to uložené na tisícihranu.Ale třeba to někdo pootočil schválně aby šla líp zařadit trojka
 
 
Datum: 06. srpna 2014 21:34
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

   

 

   

 

 




Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 25.07.2017 12:31:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu