slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama  |  Reklama  |  Pravidla       
Zboží:






<













 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
zdar, chci se zeptat jaká je slušná a rozumná hodinová sazba při provádění renovace motoru na pionýra (pařez, stadion), respektive jaká je rozumná cena za kompletní renovaci motoru stadion (včetně materiálu), čištění, leštění, prostě komplet go. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2017 9:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19230    
Rychlá zborka/rozborka fichtla s výměnou pár hovadin cca 500,- (tak 2 hoďky). Kompletní montáž a demontáž s výměnou ložisek,futer,gufer,kliky + usazení,vystředění,vymezení 1000,- (tak do 5 hodin) .... brutální stavy 1000+ a víc ..... řek bych tak 200 až 300 za hodinu.... stadion je primitivní,to máš za hoďku rozebraný a zas složený,tam neni moc co k řešení :-D maximálně tě zdrží ohřívání bloků výměna ložisek ... do času ztráveného na motoru počítám pracovní čas a ne všechen ztrávený,protože se jdeš taky vychcat,napít,najíst,cigáro,kafe,telefonáty,někde něco hledáš atd.... hlavně se dopředu pořádně domluvte co se na motoru má udělat,co se bude kupovat,vyměňovat,opravovat a kolik zhruba za práci ... on si každej myslí že přinese pelech,ty v něm vyměníš všechny střeva a v dílech to bude za litr a práce tak dvě stovky :-D pokud se bude jednat o GO + leštění tak si stanov extra částku za montáž a extra za kosmetiku. Jinak je to nevděčná práce něco někomu dělat,připrav se na to ;-)
 
 
Datum: 28. srpna 2017 9:04
 
 
 
 
Jméno: marian      IP: uživatel19214    
Ahoj, nemáte niekto odskúšaný spôsob ako znížiť hladinu na karburátore Amal - Arreche ? Iná ihla, či niečo k plaváku prilepiť? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2017 20:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19217    
Tak menší trysku. Značení trysek u amalu neznám. A nebo šroubem přidej vzduch... víc možností neni ...
 
 
Datum: 16. srpna 2017 20:11
 
 
 
 
Jméno: Marian      IP: uživatel19215    
Ide o tento karburátor http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_amal_21.html plavák je celoplastový o rovno v ňom osadená ihla. Volnobežná tryska je 20 takže uberať už nie je moc z čoho, HT je 85 , tam by sa asi hodila cca 80. Mám na tom nahodený origo filter no nie v airboxe, ale na plastovom kolene 50 mm. Ide to celkom obstojne, ale sviečka je dosť tmavá, no po zavretí benzínu to ešte badateľne ožije. Myslím si, že origo papierák má dobrú priechodnosť, alebo nie a skúšať tam dať molitan?
 
 
Datum: 14. srpna 2017 23:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15726    
Vždycky se řikalo u takovýhleho karbecu na hladinu nešahej nebo to rozvrtáš a už to nedáš dohromady :-D dal bych menší volnoběžnou trysku... jinak asi přihnout plíšek u osičky ... zřejmně nahoru ... arreche neznám,odvozuji od dellorta...
 
 
Datum: 14. srpna 2017 17:25
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel19198    
Zdravim borci, ČZ 125/476 - 175/477\r\nMám dotaz, jak velký problém je udělat ze 125 motoru 175 ?\r\nVálec, hlava, klika ? Nebo jsou jiné i kartery a převodovka ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2017 13:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Valec, hlava, pist (krouzky...), karburator (175 ma 26mm). Kartery jsou stejne, prevodovka taky. Jen se lisi jeste sek. kolecko. 175 ma 16 zubu a diky tomu i ten snek k tachometru.
 
 
Datum: 04. srpna 2017 13:18
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18131    
Zdar borci potřebuji radu chtěl bych na fíka dát 17" tenhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rafek_1_60x172.html pude mi to do origo bubnu a jaké špice se musí tím pádem použít ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2017 15:22
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
SESo kdy budes mit k mani zadni nosic bily na pio ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2017 22:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napis mi meil draku
 
 
Datum: 28. července 2017 22:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19192    
A protože ti pak vznikne trochu fuka pod sedlem tak rovnou mužeš udělat i cipant na zámek na sedlo ...
 
 
Datum: 27. července 2017 13:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19192    
Tak si ho udělej ne. Žádná věda,jen to přesně ohnout a navrtat a nebo svařit... a mužeš si ho rozměrově a tvarově vymazlit jak potřebuješ ...
 
 
Datum: 27. července 2017 13:38
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
tak kdybys nasel nekde valet se jeden , byl bych rad mnel bych zajem
 
 
Datum: 27. července 2017 11:57
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vubec to nechci rict ale uz zadne nosice asi nebudou, ja jich musim vzdy udelat tolik ze je prodavvam 4 roky,, sorac
 
 
Datum: 27. července 2017 7:04
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar fichtlaři a hlavně tuneři. Drobná informace. Pokud se rozhodnete pro VAPE ve verzi CROSS, tedy bez světelných cívek, tak mějte ne paměti, že jiskru to hází zcela jinde než je uvedeno v návodu. Odhadem o cca 20° za ryskou. Pokusím se změřit přesněji. Každopadně chce to stroboskop na nastavení. Původně jsem myslel, že mám vadný kus, ale i druhé co mám se chová obdobně. Ověřoval jsem to i u dalších borců a rovněž mi potvrdili tuto zkušenost. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2017 8:35
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, chci se zeptat zda je něco podle čeho bezpečně poznám zda se jedná o motor na stadion s11, s22 nebo s23? prostě čistě jen podle holých motorů s víky a válci. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2017 21:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec na s22 má 14mm difuzor, 05 má 15mm :-)
 
 
Datum: 20. června 2017 21:22
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ještě bych potřeboval vědět zda karubrátor na s22 je stejný jako na jawu 05?
 
 
Datum: 20. června 2017 14:24
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky, ještě nevíš jestli zapalování (magnet je totožný na všechny typy)?
 
 
Datum: 20. června 2017 13:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19157    
Zdar. Bloky pro S11 maj vybrání pro zapuštění karburátoru (vajíčko) dovnitř. S22 má místo díry rovnou placku. Motor S23 by podle všeho měl být totožný s S22. Typ S23 je tak vzácný že u čehokoliv nazvanýho S23 bych se obával,že je to jakási "replika" či podvrh. Ono je totiž 80% dílů totožných. Viděl jsem velmi povedené "falešné" S23. Hezká práce. Jen to bylo vyrobený z S22 + replik dílů na S23. Za 40 hezký,ale za 80 nesmysl...
 
 
Datum: 20. června 2017 7:27
 
 
 
 
Jméno: Sedlik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, měl bych dotaz na ladiče válcaře. :-D Chlapi co vás vede k tomu, že děláte výfukovej kanál do tvaru hříbku? Nehledejte v tom žádnej hejt, spíš bych chtěl pochopit proč a něco se přiučit. Z logiky co nejsnazšího vybíháni kroužku z kanálu bych řekl, že by se měl kanál směrem k dolní hraně nějak plynule zužovat a to náhlý zúžení u hříbkovýho tvaru by mělo kroužek žrát víc, než kdyby se postupně z vrchu zužoval. Na druhou stranu mě napadá, jestli tam nehraje roli to, že v dolní části kanálu jede kroužek současně i přes přefuky a mohl by se v tom výfuku víc kousat. Klidně mě v té mé teorii opravte. Pročítal jsem různou literaturu (Jennings, Blair, ...), hledal jsem na internetu a nic kloudnýho jsem nenašel. Navíc jsem snad krom pionýra takovej tvar kanálu neviděl. Dík moc, Kuba odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2017 17:48
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
správně. Musel bych mít sání asi na 120° aby bylo zavřený a zároven propojený přefuk s výfukem.
 
 
Datum: 20. června 2017 17:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ale je fakt, že v době kdy by se to propojilo máš ještě otevřený sání.
 
 
Datum: 20. června 2017 9:51
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ale možná ta fotka zkresluje jak je focena pod úhlem
 
 
Datum: 20. června 2017 9:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
propojí se ti to vybráním pro čep
 
 
Datum: 20. června 2017 9:46
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
marquee: nebudu tu psát proč propojením přefuku s pomocnými okny nemůžu ztratit spodní tlak, ale dám ti sem pár čísel a možná na to příjdeš. Kompresní výška pístu 28mm, čep 14.1mm,
 
 
Datum: 19. června 2017 22:42
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Je to víc načasovaný symetrák, takže spodní tlak tam žádnej není dokud se neotevřou přefuky :-D
 
 
Datum: 19. června 2017 22:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19156    
Rozměry v kterých se pohybujete se já ani neodvažuju rozmýšlet. Mý akce končej přes 160 stupňů na výfuku protože jedu "seriovky".Různě jsem tu a tam něco tvořil,něco se povedlo,něco bylo supr,něco horší,ale ten solo kanál mi z toho zatim vychází nejlíp. Zčásti i proto,že nechci chodit přes 26mm výstup z válce na koleno. Na druhou stranu mi poslední testy "cestovního" 3K přesvědčily,že není proč se vyhýbat 29mm kolenu. EVO 2 chci na stejnym časování roztahnout na doraz únosnosti kroužku,nemužu vyloučit ani pomocný dirky,ale rozhodně nechci řešit propojení přes čep,takže uvidim co a jak bude vycházet. Holt seriovka. Origo karbec 9500ot/min dává,tak zkusíme jestli půjde přes 10 :-D
 
 
Datum: 19. června 2017 18:58
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jinak k tomu hříbku. Ono to má několik pro a proti. Ono mít výfuk ve spodní části široký také není úplně dobré. Hříbek s patřičným rádiusem kroužky nežere. Musí se vědět jak to udělat. Tam jde o rychlou ztrátu tlaku při začátku otvírání kanálu. V dolní části už to není tolik potřeba. Zároveň větší styčná plochy mezi pístem (kroužkem) a vložkou umožňuje lepší převod tepla ze dna pístu, což má taky něco do sebe. Další proměnnou je vzdálenost přefuků a výfuku. Pomocná okénka taky nemají válce většinou až ke spodní hraně. Jde taky o to jaký má mít válec průběh točivého momentu.
 
 
Datum: 19. června 2017 16:09
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Takhle provedená pomocná okna už spojují přes čep výfuk a přefuk, ztráciš spodní tlak dřiv než se otevřou přefuky.
 
 
Datum: 19. června 2017 15:57
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
http://img23.rajce.idnes.cz/d2303/13/13690/13690031_2bd10769c1d31fd8709d0e9b79e6e53b/images/99999.jpg?ver=0
 
 
Datum: 18. června 2017 8:50
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Kdybych ho ale udělal užší, tak bude mít menší výkon a válec v pomocnýma okýnkama by byl tedy lepší. Jinak na novým válci z originál vložky mam výfuk široký už jen 28 mm a ještě pomocný okýnka a nejede to. http://fajntom.rajce.idnes.cz/Foto/#99999.jpg Jeden vélký kanál je vhodný na seriovky, u výkonejších válců bych ho nedělal, pokud to neni v pravidlech.
 
 
Datum: 18. června 2017 8:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19154    
Co jsem viděl fotky tak to chápu.. 27mm je maxx a rozhodně ne pro něco vytrvalostního. Dlouhoběžky dělam max 25mm. U širokých to žere kroužek i vložku. To je jasný.
 
 
Datum: 17. června 2017 22:06
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
také mam vyzkoušeno obojí. Válce se zhruba stejným výkonem a stejnýma otáčkama. U válce s pomocnýma okýnkama nebyl žádný problém. U jednoho velkýho kanálu taky žádnej problém, jen kroužek vydrží míň a vložka nad výfukem se vydírá.
 
 
Datum: 17. června 2017 21:00
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar. Mám vyzkoušeno obojí. každopádně válec s pomocnejma okynkama se neosvědčil. Potom jsem udělal druhej válec s tvarem radoby hříbku ale jen jsem rozšířil vrch výfukáče na každou stranu o 2 mm kulatým pilnikem o pruměru 4 mm plus k tomu přiměřeně sání a jede to překvapivě dobře. Takže dávám za pravdu Standovi že pomocný okna jsou blbost a mírnej hříbek neuškodí a jede.
 
 
Datum: 17. června 2017 15:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17840    
A když už bychom řešili ty tvary,tak tvar vysloveně hříbku se mi taky zdá takový špatný. To by mělo ostrý hrany pod kloboukem a trpělo by to na neduhy tebou popsané. Víc by se mi líbilo takové slovo hruška. Nízká široká hruška. A nebo třeba meloun na kýbli. U stadionu zas úžasně funguje macatej rugbyovej míč. Někdy je dobrá i taková jahoda (samozřejmně utržená ze šťopky nahoře) a nebo prostě zaoblenej květináč jako je u seriovky. Někdy je dobrá i basa od piva s kulatejma rohama. Tvary jsou různý. Co píše odborná literatura o těchto zmíněných ? Třeba ten meloun na kýbli dávám do seriovek s tim,že kýbl leží až několik milimetrů pod přefukama. A takovej meloun bez kýble je někdy taky pecka ;-)
 
 
Datum: 16. června 2017 21:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17840    
Ano Tom má zčásti pravdu,je to jednodušší na výrobu. Na druhou stranu mi nikdo nepřesvědčí o tom,že výfukový plyny "naskáčou" líp do jakýchsi 6mm direk vedle relativně úzkého sólo kanálu než do pořádného bezpečně širokého kanálu. To zas nebere moje hlava. Navíc je známo že se to tam napejká a kurví to kroužek. Čistě hříbek nepreferuju,u válce do ořežplechů si dam práci s kompletní úpravou výfukovýho kanálu,ale preferuju široký solo výfukový kanál. Jezdí mi toho po republice dost,dokonce i vytrvalostní závody 12,18,24 hodin a vše drží,spotřeba kroužků se nekoná,výdrž perfektní. Řadu let to funguje takže mi ani nikdy nenapadlo dělat 22-23mm širokej výfukovej kanál a vedle něj dělatnějaký dirky... i z pohledu funkce výfuku mi přijde snazší procpat zpětnou vlnu jednim pořádnym kanálem než aby se to cpalo někam do boku do direk... študovanej inženýr nejsem,používam selskej rozum a kupeckou matematiku. Věřim že u nějaký 250ccm motorky budou mít pomocný vejfukový okna o velikosti malíčku význam. Vim o válcích který to maj udělaný hezky a smysluplně a naopak u jiných mi to přijde jak designový doplněk,který má ukázat,jak moc byla výroba válce "pracná a sofistikovaná". Co má toto téma sledovat? Muj názor máš. Zakládá se na mnohaleté zkušenosti. U odborné literatury si povšimni jakými motory se převážně zmínění páni zabývají. Četl jsem je taky. Dlouho tu bylo mrtvo,tak aspoň oživení :-)
 
 
Datum: 16. června 2017 19:21
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Taky jsem se na tím dřív zamyslel a dospěl jsem k názoru, že to je kvůli usnadnění výroby. Je jednodušší rozjed kanál frezou o kousek nahoru, do stran a spodek nechat původní, než upravovat i předchod do užší spodní části. Plocha kanálu nad přefukama má větší význam než pod nima, takže se stím ladiči nechtěji moc dělat
 
 
Datum: 16. června 2017 17:20
 
 
 
 
Jméno: Classic Motocross a Enduro      E-mail:      IP: uživatel19144    
Potřebuju poradit mám lakovat rám na pincka barvou vyjde to cca na 200 kč nebo mám rám poslat na komxit cena cca 2000kč podle mě je lepší ten lak jelikož je levnějši a skoro stejný akorát se bujím odření odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2017 14:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19146    
Ano,jde to stříknout za pár stovek. Určitě bych rám nechal opískovat,pod to nějakou základovku nebo plnič,nerovnosti vybrousit ,případně znova přestříknout základem a pak takový 2 vrstvy laku. Je to rám,tak bych se s tim moc nemazal,jen to co je vidět ať je hezký. Když to uděláš pořádně tak to bude za pár stovek. Otázka je,jestli to umíš? Dopředu říkám sprejem ne. To se na to rovnou vykašli... Mě lakoval celý pio kámoš co fakt umí stříkat. Udělal se pěkně na čisto podklad (něco opískovat,vybrousit,vykytovat,plnič atd) ,na to 2 vrstvy blbý syntetiky a za úplně směšný peníze krásnej fichtl. Nejvíc udělá to,jak moc pečlivě uděláš podklad a zda ten co stříká umí (aby se to slejvalo,nestejkalo atd..) ... bacha na mouchy a na prach :-D
 
 
Datum: 05. června 2017 14:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za 1. : 2000 za komax pio rámu je strašně moc, za to má člověk celýho mustanga v komaxu :-) a za 2.:-Při vypíkání to vzdává gumový uložení kyvky, tak je s tím potřeba počítat :-) a poškrábání...to už záleží na tvých rukách, i komax jde škrábnout a dvousložkovej akryl je docela tvrdej taky... :-)
 
 
Datum: 04. června 2017 21:32
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
zdar, dělám renovaci jawy 555 z roku 1961, byl přetřen několika vrstvami barev, jediné co se mi podařilo zjistit že nádrž byla původně tyrkysově zelené. Vím však že tyrkysově zelené se dělali dvě varianty jedna že byl celý jednobarevný a druhá že měl masku a vidlice na bílo šedou. Tak se ptám zda někdo neví zda v roce 1961 se dělali spíše v provedení tyrkysově zelené jednobarevní nebo kombinovaní díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2017 6:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19137    
Dvoubarevný byly s spíš s revmaplechama.
 
 
Datum: 29. května 2017 6:32
 
 
 
 
Jméno: sliva      E-mail:      IP: uživatel19129    
Hoj ,O kolik nejlepe zkrátit vyf. koleno u stadiona S11 k dosažení nejlepšího pruběhu vykonu ? (s vyfukem s22) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2017 21:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19128    
To záleží na tom,jakej je motor. U seriovky se snad nezkracuej.....
 
 
Datum: 15. května 2017 21:49
 
 
 
 
Jméno: cezeta22      IP: uživatel18608    
Ahoj, jezdíte někdo na seriaku rychlej 3 Q 17/21 ??? Přemýšlím o něm. Potřeboval bych pár postřehů jak se s tím jezdí. Jinak okolnosti: Válec je lechce upraven, hlavě co se týče šířky sacího a výf.kanálu k hraně jsem se netlačit :-) píst 2 K.\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\nPoměrně dost vážím + když beru bagáž na výlet tak je to cca 110 - 120 kg celkem. Většinou jezdím 11/55 (jsem z kopcovité oblasti), hlavu od stejskyho, aby mi to nevadlo. Na tomhle převodu to maže po rovině okolo 63 - 67, z kopce až 72, digitálních, víc to už roztočit nejde. Motor má poměrně sílu i s mou vahou jede solidně. Láká mě ta dlouhá 1ka protože nyní 1 rs skoro nepoužívám a takhle bych měl další kvalt pro jízdu :-) \\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2017 12:35
 
 
 
 
Jméno: cezeta22      IP: uživatel18608    
Díky
 
 
Datum: 07. května 2017 12:35
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Ona neni jenom delsi jednicka ale i dvojka, takze i tady je mensi dira. Jezdim to i na "seriaku". Rozjezdy jsou slabsi, ale pak uz odpadnou ty okamziky, kdy si rikas: Mam podradit nebo radsi ne? K origo prevodovce bych se uz nevratil.
 
 
Datum: 05. května 2017 16:51
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jezdím jí celý roky. No problém, když si zvykneš že na rozjezd tomu musíš trochu naložit přes spojku
 
 
Datum: 05. května 2017 13:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19115    
Ahoj. Asi by ti pomohla. Je to jako 4 kvalt bez jedničky,takže rozjezdy do kopce počítej horší,ale jízdní dynamika o mnoho lepší.
 
 
Datum: 05. května 2017 9:38
 
 
 
 
Jméno: Ivo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mužete mi nekdo poslat nakres na mezikus na přestavbu jawa/čz na bezkontaktní zapalování z babety odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2017 20:28
 
 
 
 
Jméno: milanje      E-mail:      IP: uživatel19064    
Zdar, někde jsem nedávno našel plánek jak udělat napínák řetězu u fichtla. Byla tam pružina, kus pásoviny a víc si již nepamatuji. Nemá někdo tento návod k dispozici? Předem děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2017 12:47
 
 
 
 
Jméno: Josef      E-mail:      IP: uživatel19063    
po telefonickém rozhovoru s Vámi prosím o zaslání foto + ceny a popisu přední vidlice kompletní L+P na Pionýr 555 děkuji Josef odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2017 9:55
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
zdar, sory trochu mimo téma ale máte někdo zkušenost z replikou zadních tlumičů (těch silnějších) na simsona? předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2017 19:47
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
zdravím chci se zeptat mohl bych dát místo osy zadního kola závitovou tyč? unese to? díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2017 19:36
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel18778    
vše jde,i místo motoru můžeš dát i parní kotel
 
 
Datum: 04. března 2017 19:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3590    
Zhruba tak nějak jsem to myslel...
 
 
Datum: 02. března 2017 19:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
to je tak na dojetí z vedlejší vesnice,,,
 
 
Datum: 02. března 2017 18:40
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dle mě se velmi rychle ohne a budeš ji mít problém dostat ven potom.. :-)
 
 
Datum: 02. března 2017 12:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19027    
Jako dočasný řešení ano. Dlouhodobě ne. S velkou pravděpodobností se omačká závit a osa začne být volná.
 
 
Datum: 01. března 2017 20:18
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar,potřebuji odbornou radu, dělám Go motoru na jawu 20, ale chci to mět opravdu co nejpreciznější. Prototo se ptám zda na hřídel hnacího řetězového kola a na hřídel na niž je spojkový talíř dát ložiska se zvýšenou radiální vůlí(C3) nebo obyčejné. Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2017 21:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chce to vyzkoušet... někdo dává c3 aby se mu převodovka pěkně točila... no já osobně pokud je to možné a převodovka se točí i s normálními ložisky bez chyb, tak je raději použiji... u závoďáku se mi totiž stávalo že C3 na výstupu se rovnala vypadavání trojky a s obyč ložiskem to už bylo v cajku... :-)
 
 
Datum: 02. února 2017 21:32
 
 
 
 
Jméno: švanda      IP: uživatel18566    
Druh ložisek dle katalogu náhradních dílů katalog lze najít např. na sesa-moto ať se daří
 
 
Datum: 02. února 2017 12:08
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.10.2017 19:18:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu