slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 

Stalo se to nejhorší co se mohlo stát :-( sesa šel k doktorovy s tím že má po bodnutí nějaké havěti alergickou reakci na lokti a skoro mě vypadly oči, jak mi doktorka říkala co vše nemůžu:: balit zásilky,řídit fáro a nic zvedat. A na otázku co můžu, sem málem dostal tik do oka, že odpočívat a za 14 dnů můžu sundat monstroozní dlahu,,,Draci, fakt nemůžu pracovat (balit a odesílat zásilky) možná něco dokážu hodit do obálky ale toho musí byt tolik jako prstu na jedné ruce a  dlouhá čekačka. Jednak to bolí jak s toho loktu něco vysáli a pak ta dlaha je leda tak dobra na simulování,, já se jdu léčit tvrdě z workoholizmu :-( a jak budu v cajku, tak tuhle hlášku zruší,,,,jinak to má aspoň výhodu že má pravačka je v cajku a že konečně budu mít čas na Malého sesu a šešu a konečně budou novinky
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:






























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16847    
Kde seženu chrom kroužek 1,5 mm pro středovej zámek? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 19:41
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16855    
Díky Stando ;-)
 
 
Datum: 23. února 2014 19:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16848    
Jen u Baška
 
 
Datum: 23. února 2014 15:32
 
 
 
 
Jméno: thihi21      IP: uživatel16836    
Chci se zeptat kde se daj spolehlivě koupit HIKONE vejfuky případně kolik stojí. Předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2014 7:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16839    
Myslim že na Motodily Eshop se dá koupit ... Na seriovku nedoporučuju .
 
 
Datum: 21. února 2014 7:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16510    
bartunek ve voticích 400 či 500 stejně se musí upravit je to výfuk určený na italské moto ale taliani zakzku stornovali .....no hraj si
 
 
Datum: 20. února 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
na burze v chotusicich novej za 300 myslim
 
 
Datum: 20. února 2014 21:15
 
 
 
 
Jméno: Novak      IP: uživatel14601    
Čus Seso nedáš do nabítky na fichtlkrámek válec 5k na obědnání nebo 4 kanal diky :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2014 13:13
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
Stando- jojo, je to alchymie, to bez debat, ale nejaký veci jsou jasný i selskym rozumem- něco malo o tom vím (jestli si me ještě pamatuješ ;-) ) a jsem taky toho nazoru, že takhle udelaný sekundární kanály nemaj moc velký význam :-D, ale to je každýho věc... lidi to koupí, je to přeci 5K !! tak proč by to tak stejsky nedělal ;-DD
 
 
Datum: 22. února 2014 13:13
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
5K nepojedu, já bych měl jed trochu odlišný válec. Pařez bude RS s válcem odemě, ale jezdec bude jiný.
 
 
Datum: 21. února 2014 21:34
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16839    
To sou tvý válce na pařeza,co ;-) Přeju ať se daří,letos bude na co se koukat :-)
 
 
Datum: 21. února 2014 15:59
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Graf bude jak na 5K tak i na klapkový 3K a 70ccm. V šedesátých letech se to taky hodně jezdilo.
 
 
Datum: 21. února 2014 15:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16839    
Je mi to jasný. Sem zvědavej jestli bude graf. Kluci z jižních čech tyhle válce jezdili na seriovkách už před lety,jen to mělo udělaný i šachty a měli na seriích snad k 8 konim ...
 
 
Datum: 21. února 2014 10:11
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
standa: práce je tam stejně jak na válci z J20-21, akorát by se muselo upravit pár věcí aby to do toho válce šlo
 
 
Datum: 21. února 2014 7:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16839    
Ty vol ja ti ty 5K snad udělam,,, a prodavej je,,,, už dva roky sem přemejšlel nad tim,že s tim vyjebu a udělam to nějak jednoduše,protože tady stejně každej kouká na počet kanálů a ne na skutečný parametry,ale byl jsem přesvědčenej,že takle udělaný horní boční kanály u 4-5K tam budou jen do počtu,,,bez významu,,,,a kouk sem ke stejskalovi a on ten válec přesně takle udělal :-D tak zas tak blbej asi nebudu...a taky ho udělal z nulapětky,tam je míň práce :-D
 
 
Datum: 21. února 2014 6:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16510    
já se bojím že ten válec je ti sam osobě k ničemu...... jinak stejsy to jistí ale připrav si cenovku že by to stačilo i na ještě jednofichtla.....za takovej hroznej tunifg za ten čas a prostředky je vhodnejší naučit se počítat a koupit simsona a 60 válec.....ale jestli si tvrdej ww.stejsy cz...ferrodo talín spojky... a karburace del orto tu odsud....je dobrej základ
 
 
Datum: 20. února 2014 22:53
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Spíš by tam SESA mohl dát Pravidla českého pravopisu. Co je sakra "nabítka"?
 
 
Datum: 20. února 2014 22:20
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja do ostreho tuningu nejdu,,, nenecham vsechny hromadne rosekat,, pac by to tam daval kazdej a kazdej nemam az takovej rozum :-)
 
 
Datum: 20. února 2014 21:19
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty jo, dneska se to tady jenom hemží volama..
 
 
Datum: 20. února 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kde je asi tam vezme ty jelimane
 
 
Datum: 20. února 2014 20:44
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel13743    
Čau mám na rozetě na fichtlu 60z. a taky hlavně křivý nosník poůže když řetěz uplně uvolním a dám tam kladku na péro aby se stále napínal? stejně si chci pak zvedat podvozek tak by se to hodilo dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2014 22:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
taky jsem chtěl tohle realizovat , ale nikdy k tomu nedošlo , já jsem pro hlavně jestli to budeš zvedat
 
 
Datum: 19. února 2014 22:43
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Asi by bolo lepšie, keby si si zohnal rovný.
 
 
Datum: 19. února 2014 21:54
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel12816    
Zdar chlapi. Mám upravu na babettu od STEJSKYHO. Motor bude celý zgeneralkovaný. Myslíte, že nová klikovka SR co tu Sesa nabízí je schopna utočit těch 7000-8000 ot/min? všechno bude sedět na ložiskách SKF. Díky za odpovědi popř. jiné typy.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 19:55
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16854    
Co ta úprava od Stejskyho obsahuje? Je to provedeno na dílech od tebe, nebo jsou to nové díly? A na kolik to přišlo?
 
 
Datum: 23. února 2014 19:55
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No právě, čekal bych, že to bude točit víc...
 
 
Datum: 20. února 2014 8:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16828    
Klika je asi jediná věc která to na 100% vydrží. 7-8k rpm neni nějak moc.
 
 
Datum: 19. února 2014 17:25
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel16827    
7-8k? Jinak 7000-8000 ot/min doloženo grafem z brzdy ;-)
 
 
Datum: 19. února 2014 17:21
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hmm, jak jsi dospěl k těm číslům 7 - 8k? Jinak to utočí snad i to CKR..
 
 
Datum: 19. února 2014 16:09
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel16825    
Zdarec draci mam jeden problem potřeboval bych poradit se zadní pneumatikou na babetu:-). Trochu jí upravuju a tak bych tam chtel dát DRAPÁK do zadu aby to zabíralo líp. A aby to o nic neškrtalo např. o řetez. Budu rad za každou radu. Dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2014 11:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16830    
2,5 ani 275 na origoš kolo nenazuje bezd deformace ráfku ... jedine řešení je na moto ustí cz skusit sehnat drapak 2,25 sice maj cedulku vyprodáno ale chce to hůledat ja sem nedostal 2,5 ani obyč silniční na kolo z baby natoš drapak muselo by se te přeplest na rafek z pioníra ....pokud seženeš ten drapak 2,25 nečekej zazraky tvaří se to jak guma na bicikl BMX prostě balon se špuntama richle se to sjede a opora v bahně malinko lepší než mitaztaska.....ale zas nejni nic třeba překopávát k vyvíšení stroje by stačilo dát tvrdší tluiče z pioníra
 
 
Datum: 20. února 2014 11:52
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky řešení, ale mám pocit, že i 2,5 bude šourat..
 
 
Datum: 19. února 2014 7:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hledal bych drapák 2,5"
 
 
Datum: 18. února 2014 21:56
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, taky jsem si tímhle obdobím prošel, tak proč ne.. Minimálně tě ta guma udrží v bahně trošku víc než klasika.. Chce to drapák na fichtla (tuším 2,75x16), ale tím si nejsem fakt jistej.. Potom položky pod rozetu, jinak ti bude guma tahat řetaz a trošku seříznout zadní blatník.. Akorát už nevím jak jsem řešil řetězový kolečko, aby ten řetaz byl v rovině.. Joooo a taky to chce pořádný zadní tlumiče, jinak budeš pořád hoblovat blatník :-D :-D
 
 
Datum: 18. února 2014 21:12
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Čau, pustil jsem se do stavby crossu a chci nadstavit zadní tlumiče. O kolik je můžu nadstavit??( nevím po kama mě ta vidlice pustí, skoušel jsem odklopit vidlici,ale jde šíleně ztuha a klesla asi o 1cm) Rady??Tipy?? předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2014 20:14
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Dík za info, zkusím to nějak roztáhnout.
 
 
Datum: 17. února 2014 20:14
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel11737    
vidlice je posuvná o hodně více než 1cm, stačí ti napsat pro začátek že jde třeba o 10cm?
 
 
Datum: 17. února 2014 18:55
 
 
 
 
Jméno: lukas8      IP: uživatel12973    
dobrý den chtěl bych poradit mam volný ložiska na klice v hliníku už je to asi vymačkaný je na to náký lepidlo co vydrží tu teplotu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2014 19:38
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci. V dobách gdy pořádný lepidla nebyly sem ložiska pocínoval a dělám to tak pořád a ešče se nenaskytl žádnej problém! Toš tak.
 
 
Datum: 17. února 2014 19:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ono záleží jak moc volné ložisko v bloku je... pokud je to už hodně lepidlo nepomuže... možná by šla udělat vložka.. ale aby tam bylo tolik materiálu.. nebo jiné bloky
 
 
Datum: 16. února 2014 18:29
 
 
 
 
Jméno: lukas8      IP: uživatel12973    
loctite sem měl ted si nepamatuju přesně to číslo ale po půl roce tam nezbylo po lepidle ani památky
 
 
Datum: 16. února 2014 16:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
zajdi do odchodu kde prodávají ložiska a tam ti něco dají,neměl jsem doma zrovna loctite , ale po nalepení ložisko vydrželo i pár ran kladivem takže dobrý
 
 
Datum: 16. února 2014 16:26
 
 
 
 
Jméno: k      IP: uživatel14122    
loctite
 
 
Datum: 16. února 2014 16:17
 
 
 
 
Jméno: _Pavel_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim , mam jeden takovy dotaz kdyz chci postavit sajdu z ČZ 175 predelane na krossku navarim to primo na ram co to udela ?? kdyz to sajdovy kolo bude natvrdo (bez odpruzeni) ? nebo jak to co nejjednoduseji postavit ?? diky za odpoved Pavel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2014 22:34
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel16118    
Díky moc
 
 
Datum: 13. února 2014 22:34
 
 
 
 
Jméno: Jiří-cz      IP: uživatel15512    
Čau, přímo na rám je blbost, protože ti svár bude praskat. Hledej na internetu dá se to najít. Sajdy bývaly připojeny na třech nebo na pěti místech a to na nejpevnějších místech motocyklu. Používaly se na rámu motocyklu oka které tam byly již od výrobce a nebo objímky které se přidělávaly na rám motocyklu. Do ok se dávaly kuželové šrouby a u objímek se vypodkládaly šrouby měkčím materiálem. Podložky. Kolo sajdy se nedopružovalo, ale sajda ano. Při jízdě se sajdou se zvyšuje spotřeba a snižuje stabilita u průjezdu zatáček kde se musí vyvažovat a má to tendenci jít do smyku.
 
 
Datum: 13. února 2014 7:39
 
 
 
 
Jméno: Adiz      E-mail:      IP: uživatel16129    
Zdar,chtěl jsem se zeptat jestli někdo neporadí nějakej laděnej výfuk na Cz 175/477. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2014 21:44
 
 
 
 
Jméno: Adiz      IP: uživatel16015    
No právě kamarád měl tky 477čku a měl tam v podstatě zvětšenej Hikone. Jenomže on to už koupil i s tím výfukem a neví kde se dá sehnat..
 
 
Datum: 11. února 2014 21:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus. Jde tam dvoukomorák z jawy 350, případně laďák z MZ250...obojí jsem měl možnost vyzkoušet, a o přínosu toho laďáku pochybuju...
 
 
Datum: 11. února 2014 10:30
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel16789    
Jak by šlo zlepšit pérování přední vidlice u pincka? Dal jsem nové silony, ale není to ono.Pomohly by futra z mosazi? nešli by tam dát pružiny ze simsona? nepomohlo by něčím specielním namazat? (kdysi jsme měli půjčený drtič na jablka a ten měl ložiska ze silonu. nechtělo se to točit, zkoušeli jsme mazat vším možným, až pak jsme do toho nasypaly jablka a ta šťáva z jablek to rozhebala:-)Jinak silony jsem dělal výstružníkem a poctivě odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2014 20:07
 
 
 
 
Jméno: štefan      E-mail:      IP: uživatel17022    
Silon+vazelina A 02-Tahací,Těžko se shání
 
 
Datum: 02. dubna 2014 20:07
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel16789    
ahoj Stando:-) futra bys udělal ve svaru, jak jsou silony? Já to tak plánuju. Do truby bych to přilepil loctitem a zajistil šroubečkem do trubky(taky na lepidl) O kroužek to podle mě nedá. nechal bych manžety a nalil do toho olej.jemně pojezdil a olej vylil a nalil trochu nejakýho hustýho
 
 
Datum: 10. února 2014 19:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16792    
Přesně to chci udělat,trubky natvrdo zavařit do brejlí a dát mosaz futra,dolu O-kroužky a nalejt olejem ... Nic lepšího mi nenapadá ... ono v rychlostech do 70km/h se to dá i na kvrdlačkách,ale v rychlostech nad 80 už je to o hubu...
 
 
Datum: 10. února 2014 8:58
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
simson myslim sedí přímo na těch hliníkovejch trubkách, nic tam neni, proto, když začnou tlumiče na slimákovi cukat tak se musej ty spodní kluzáky vyměnit celý, i tak je to ovšem lepší řešení - celý je to masivní, potažený tvrdochromem, taky je to rovný :-D, jinak ostatní motorky tam maj dost různý materiály a hlavně řešení, to se nedá takhle říct, ale rozhodně bych mosaz pro pionýra nepoužíval, to už si hraješ na přesnost a jak kluzáky tak trubky jsou na fíkovi tažený v rovině plus mínus autobus, takže by to podle mě moc nefungovalo, pořádně ty silony vystruž stavitelnym výstružníkem na 22+kousilínek a musí to chodit, jestli ne tak jsou buď kluzáky nebo trubky moc křivý, navíc teď mi došlo že při použití mosazi bys pak ani kluzák neprotáh do pracovní polohy jelikož je na vrchnim konci otlačenej pro našroubování pružiny a silon se trochu roztáhne ale mosaz ani náhodou takže na tom to padá uplně
 
 
Datum: 09. února 2014 23:58
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě to s tim opotřebenim nebude tak drastický, kluzáky by na sobě měly mít tvrdochrom, pokud se nepletu
 
 
Datum: 09. února 2014 23:57
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel16789    
čistý to podle mě mám. ostatní motorky mají taky silony, nebo mosaz? koukal jsem na katalog ND pro simson a tam jsem silony nenašel.
 
 
Datum: 09. února 2014 21:41
 
 
 
 
Jméno: Vladimír      IP: uživatel14157    
Taky mysli na to, že čím dáš tvrdší futra, tim se ti budou vic brousit kluzaky.
 
 
Datum: 09. února 2014 21:22
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, přední vidlice u pionýra je boj, zkus pořádně namazat a udržovat v čistotě a neporušené prachovky, jinak to tu už někdo řešil s těma mosaznejma futrama . ..
 
 
Datum: 09. února 2014 18:07
 
 
 
 
Jméno: fichtlik      IP: uživatel16568    
mam 7.výbrus...jakou byste doporučili hlavní trysku misto 72 ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2014 16:58
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
68
 
 
Datum: 09. února 2014 16:58
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Podívám se do své věštecké koule... prd. Tak snad musíš vědět, jak to jede. Jestli je to OK, tak ji tam nech.
 
 
Datum: 08. února 2014 18:35
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nech si tam tu 72
 
 
Datum: 08. února 2014 17:00
 
 
 
 
Jméno: jjjj      IP: uživatel14930    
cus mam dotaz je lepsi klasicky skoseny vyfuk na pioryra nebo doutnik a jake jsou v nem rozdily a zda maji vliv na vykon dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2014 18:37
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
To musíš vědět sám, co ti víc vyhovuje, já to rád točím, takže jsem pro mustang výfuk.
 
 
Datum: 08. února 2014 18:37
 
 
 
 
Jméno: jjjj      IP: uživatel14930    
a ktery je dle tepe lepsi
 
 
Datum: 08. února 2014 18:22
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Doutnik ma lepsi spodek, mustang vyfuk zase vrsek...
 
 
Datum: 08. února 2014 11:17
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2014 18:56
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel11737    
bezvadný
 
 
Datum: 17. února 2014 18:56
 
 
 
 
Jméno: kokeš      IP: uživatel16774    
Zdar, mám na traktůrku motor z panelky 250/592. Chtěl bych se zeptat, zda by nešlo nějak dostat z výfuku černý kouř? Nemá někdo nějaký tip, co kam stříknout nebo co upravit? Je to divný když kolem na traktoriádách hučí naftové agregáty a z komínů se valí hustý černý dým, chtěl bych tomu dodat trochu aroma :-) Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2014 21:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16778    
Tak dej naftovej motor,na to neni jiná rada...
 
 
Datum: 05. února 2014 21:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
spíš nalej do rozpálenýho vejfuku brzdovku , nebude tam vidět a voní to jak voříšky
 
 
Datum: 04. února 2014 19:36
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
nalej do komínu naftu a je to :-D
 
 
Datum: 04. února 2014 18:40
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sorry, ale větší kravinu jsem nečetl. Když už mám dvoutakt tak jsem hrdej na jeho vůni a modrej dým! Nafťáky jsou hnus. :-!
 
 
Datum: 04. února 2014 6:42
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
černej kouř je právě spíš specifickej pro diesly, dvoutakt leda do modra nebo do bíla, leda něco nějak vstřikovat do výfuk. kolena, ale nevim, podle mě to bude spíš jak kouřová clona :-D, Třeba tak to maj udělaný tanky: do výfukovýho potrubí se přisává nafta a ta se nedokonale spaluje v rozpálenym výfuku a tvoří dým, ale černej kouř u diesla značí že je v zátěži . . . .
 
 
Datum: 04. února 2014 1:15
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Čau draci zadíval jsem se na toto video - http://www.youtube.com/watch?v=rVVUyez0-pg a chci si taky kupovat cestovní úpravu všechny použité věci píše na začáku ale kdybych tam kopl bezkontakt vape a karbec DELL ORTO 19mm jelo by to líp jak na tom videu? V tuningu sem se nikdy neštoural mymochodem mám taky výfuk hikone a ještě rozetu 60z a plánuju si koupit i kolečko 9z nebo 11z který by bylo lepší? mysim na primár dík a čuss odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2014 16:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zase Tuner a zase reklama na Stejskyho :-D Už 2,5 roku, trochu stereotyp....Kdybych jednou zjistil, co má tenhle Tuner společného se Stejskym, tak bych měl o brouka v hlavě méně...
 
 
Datum: 05. února 2014 16:44
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel16778    
Jednou pro vždy - od Stejskyho jsem nikdy nezkopíroval nic ! Muj první válec byl zkříženej vejfuk z 3K na Simsona (hříbek) a úprava válce z j05 od Kreibicha - a ze svojí hlavy jsem něco přidal... důvodem pro nějaký můj vlastní vývoj byl ten fakt,že slavná cestovní úprava za dva tácy se nějak nemohla popasovat s mejma 90kg ... A když jsme teda udělali vejfuk a dali karbec,tak to s bráchou na 14/55 lítalo 90 a se mnou hůř jak serie... V serii to bylo skoro lepší... Tak sem se nasral,udělal jsem si to po svym bez nějakejch "okýnek" a ono to fungovalo... Nic víc,nic míň...
 
 
Datum: 05. února 2014 8:42
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Panáčku, nevím čemu říkáš docela dost... třeba tomu, že cestovní úprava ná oproti Kreibichovi uplně seriové přefuky?? nebo tomu že je o cca 0,6mm jinak hrana výfukového kanálu?? Kolik jsi ty vyrobil válců??
 
 
Datum: 05. února 2014 8:34
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel14642    
Liší se a docela dost, se na ty dva válce podívej než něco napíšeš.
 
 
Datum: 05. února 2014 8:23
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ono totiž je to podobné jako v hudbě tam je taky jen 8 not a je těžké něco nového vymyslet, u válce je to stejné, když se podíváš na návrh úpravy zveřejněný panem Kreibichem ve světě motorů jako úprava Jawa 05 se od cestovní úpravy taky moc neliší. Není moc možností jak udělat válec který má jet na seriový HW. tak, že tvrdit že všichni kopírujou cestovní úpravu je dost odvážné tvrzení. Jenže právě zmiňovaný Standa ti to udělá přímo na míru. Tak že ti to může přizpůsobit tvojí váze, seriový nebo upravený převodovce, prostě jak si řekneš.
 
 
Datum: 05. února 2014 8:00
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel14642    
a kopie čeho?
 
 
Datum: 05. února 2014 7:26
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
to tuner: jenže Standovy válce nejsou kopie cestovní úpravy, dělá válce podle toho kdo si co řekne a fakt umí, a když už o tom takhle mluvíš, ona ta slavná cestovní úprava je kopie
 
 
Datum: 05. února 2014 6:22
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel14642    
marquee, všechno co jsi napsal platí i cestovní úpravě na zakladě který začal pilovat válce kde kdo a taky to podle toho vypadá
 
 
Datum: 05. února 2014 6:08
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Jojo dík kde toho standu najdu? má nějaké stránky spíš chci aby to taky mělo sílu víš zadní cesty pískovej lom cesty v lese atd ale rychlost asi tak o 25 až 30% rychlejší jak oryginál
 
 
Datum: 04. února 2014 22:21
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
přestaň už prosim tě koukat na videa na youtubu a začni přemýšlet, co se týká válce, být tebou obrátím se tady na Standu Hrbka, dělal mi několik válců na cestovní motory a můžu říct že super kvalita za ideální peníze, udělá ti válec kterej pojede hezky i na seriovej výfuk a karbec, když tomu uděláš dobrej spodek motoru tak ti to bude lítat tak že budeš určitě spokojenej, navíc ti i dokáže poradit co a jak a další plus je že budeš mít super základ pro další ladění, kterýmu když dáš časem ještě třeba pořádnej laďak tak budeš nad míru spokojenej
 
 
Datum: 04. února 2014 22:10
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
http://www.youtube.com/watch?v=FaZgMY5aj7M nebo tady taky cestovní úprava origo karbec zapalko a vejfuk a myslim že to špatně jet nemusí....
 
 
Datum: 04. února 2014 21:54
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
zdar pokud to mu nerozumíš tak si bud najdi někoho kdo ti to naladí nebo bych to nedělal
 
 
Datum: 04. února 2014 21:41
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Jasně :-D to mi říká chlap, co neumí vyměnit ani žárovku... :-D
 
 
Datum: 04. února 2014 21:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
vyvrtej do toho pořádnou díru!
 
 
Datum: 04. února 2014 21:18
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
jo ale existujou třeba lidi KTEŘÍ nemají svářečku ani c.o. a nebo ani soustruh jinak dík za rady jo a jak se upravuje te origo jen difozor nebo i ostatní věci jednou když jsem byl menší tak jsem to skoušel o číslo věčím vrtákem jak je karbeb a malinko jsem i poupreoval trysky a ostatní věci jo a jestě jsem zvíšil plovákovku mělo to celkem dobrej tach i zrychlení nebylo k zahození ;-)
 
 
Datum: 04. února 2014 20:03
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cestovní úprava.. nevím no :-D Vape? na tuhle úpravu zbytečnost. Origo zapalování dobře seřízený a namazaný snese 10 000 s jistotou. Dell orto 19 je karburátor.. radši bych upravil origo na 19 ve výsledku je to stejný. Výfuk? hikone není špatnej základ ALE za 500 ho koupíš i s poštovným a za to máš tabulu plechu a uděláš si vejfuk přímo na míru. Takže tak. Taky jsem si tím prošel je to asi 2 roky nazpět, pochopil jsem že nakoupit věci není všechno.
 
 
Datum: 04. února 2014 18:57
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
čím víc tvých příspěvků vidím, tím víc si myslím, aby jsi se do toho nepouštěl, naladit výfuk neuznamená koupit hikone, to že na pohled vypadá stejně nic neznamená, ale už jsem se tu vykecal dost, dělej jak myslíš
 
 
Datum: 04. února 2014 18:03
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Jojo vape plánuju až pozdějc možná vůbes ted se rozhoduju ale na tom videu má výfuk hykone ten mám taky stejnný a karbec z čz 150c nevím jestli tam má zvětšený sací kanál a zapalování má tyristor jo a neví někdo jak popř. z čeho ho vyrobit napadlo mě tam dát ještě z motorovky to se tam "prej" vejde nebo tam taky de z pitbike čet sem to na netu ;-)
 
 
Datum: 04. února 2014 17:46
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Na dvoutaktu je v první řadě důležitý výfuk, to co ti "přidá" Vape na výkonu ti v pohodě sežerou světelný cívky tak že 0 od 0, karbec je fajn, ale když to z toho válce nepůjde ven jak má tak můžeš ladit karbec jak chceš a nepojede to. Víš upravenej válec je hezká věc, jenže všechno souvisí se vším, zapalování řeš až jako poslední věc. V první řadě musíš mít válec, k němu naladit výfuk a když to uděláš dobře tak to pojede i na seriovej karbec a zapalko. Mrkni jak dlouho si cestovní úpravou hrál Eddie než to mělo ten garantovaný výkon. Prostě není to pr..l
 
 
Datum: 04. února 2014 17:10
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Chci to mít na zadní cesty tudíž terén. Jako jo mám menší zkušenosti z tuningem ale něco co jsem popisoval jsem ještě nikdy v rukách neměl už jsem dával karburátor z jiného mota na chrchla a ladění atd myslím že kdybych tam dal upravený válec a karbec + vape a šteloval to tak by to určo šlo
 
 
Datum: 04. února 2014 15:41
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží jestli to chceš upravit do síly, rychlosti nebo na silnici, a jak píše marquee tak to není o tom to tam namontovat a jezdit musíš si s tím vyhrát než to pojede parádně a jestli o tom nic nevíš tak bych se do toho radši nepouštěl
 
 
Datum: 04. února 2014 15:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
víš ono to není jen koupit namontovat a hurá mam u cestovní úpravy 6,3 koně, tak to prostě nefunguje a nikdy fungovat nebude, a chtěl bych vidět člověka, kterej ti podle videa a seznamu toho co tam namontuješ řekne jestli ti to pojede líp, leda že by měl věšteckou kouli, za mě je to jasné, už podle toho jak se ptáš ti to líp nepojede
 
 
Datum: 04. února 2014 7:14
 
 
 
 
Jméno: jin      IP: uživatel16483    
Co ten pionýr ale ta babetta ta jede.
 
 
Datum: 03. února 2014 22:14
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar chlapi. chci se zeptat jestli je pro motor lepší zajíždet ho s origo hlavou než se sníženou, když nemá nic najeto, je po vybrusu, je tam CKR ojnice a jednokrouzkac. nerad bych aby se mi kouslo ložisko nebo tak.. :-D diky.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky za radu. :-)
 
 
Datum: 12. února 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16778    
Hlava z FK má takřka seriový objem 6ml,nepovažoval bych ji za sníženou. A při sebemenší snaze o smysluplnou úpravu této hlavy se dostáváš hned na objem 5ml (bez vršku pístu),což už je zase až moc tvrdý na nějakou halabala úpravu. Známej mi ji vložkoval,aby se z ní dalo vůbec něco vytvořit. Zajížděj to jak chceš,hlavně tam dej dost oleje a dostatečně velkou trysku...
 
 
Datum: 05. února 2014 17:56
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Tady se prodávají snížené hlavy?? Proč by se ti kvuli snížené hlavě mělo kousnout ložisko?? Na tuhle teorii jsem hodně zvědavej.
 
 
Datum: 04. února 2014 7:18
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to snizena hlava odsud z fichtlkramku, a zajizdet asi budu pristi tyden, takz prehrivat se myslim nebude.. :-D
 
 
Datum: 04. února 2014 7:12
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no pokud je snížená někym kdo tomu rozumí tak i se sníženou, jinak by se to podle mě mohlo víc hřát, trpět na samozápaly, ale asi by ti o tom víc řekl Standa
 
 
Datum: 03. února 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: kotekond ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar hoši,nevíte,jestli motor z Yamahy DT 125 je stejnej jak z YZ ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2014 18:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ani omylem! DT je proti ostrýmu 2t babetta!
 
 
Datum: 04. února 2014 18:01
 
 
 
 
Jméno: kotekond ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sakra .... :-D
 
 
Datum: 03. února 2014 21:06
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejsou stejný, výkonem je YZ úplně jinde. :-) Ale někde na Youtube jsem viděl jak dali do DT motor z YZ, byl to docela masakr. :-D Teď narychlo jsem našel DT s motorem z YZ 80 abys měl představu jak s tím asi hýbe YZ 125 :-D http://youtu.be/54G9DZWfnp0
 
 
Datum: 03. února 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Nejsou. DT je cestak, YZ je ostry motokros.
 
 
Datum: 03. února 2014 20:49
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel6804    
cus draci bude hodne znat koleno treba s fika na babete prida to znatelnej vykon. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2014 19:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
to vepřový si běž kdyžtak objednat , aspon u nás to je nedostatkový zboží
 
 
Datum: 04. února 2014 19:37
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych byl pro to vepřový... Jinak vymejšlíš kraviny.
 
 
Datum: 04. února 2014 14:12
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel6804    
ha ha
 
 
Datum: 04. února 2014 6:15
 
 
 
 
Jméno: jin      IP: uživatel16483    
nebo vepřový
 
 
Datum: 03. února 2014 21:46
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych tam dal koleno z ducati :-D nebo z osmiprda chevroletu camaro :-) to poletí ;-)
 
 
Datum: 03. února 2014 21:08
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2014 15:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fotha je zo stranky Black crow car education system, nasledne som dal na tú madarskú stránku
 
 
Datum: 03. února 2014 15:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16768    
stranka je z madarska motor ořezanej pařes a proste pustíš to z kopce a jedeš ...a az budeš muset zastavit nohou smačkneš chcípat na tapku a budeš muset dofat že to bude stačit a vzdechlej motor tě zastaví včas nejni to zas tak blbe vymyšleni v nouzi prostě seskočíš
 
 
Datum: 03. února 2014 8:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to by me zajímalo jak na tom jezdil :-D
 
 
Datum: 02. února 2014 22:39
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   

       





 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.04.2014 7:31:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu