slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:






















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel18541    
cau draci,máte tu někdo zkušenosti s úpravou válce 550/555? Co vše by se zde krom rozměru sacího a výfukového kanálu podniknout. Díky za reakce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2016 7:30
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
S výfukem je to u 555 docela laborování, ostatně jako u každého 2T. Osvědčilo se původní tělo 555, vyrazit přepážku a upravit koncovou trubičku.
 
 
Datum: 19. února 2016 7:30
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Ještě bych měl otázku k výfuku. Jak moc velkou slabinou je originální výfuk pod motorem? Klasický doutník z Pionýra mi přijde na 555 celkově příliš robustní, ale dá se koupit tzv. "tuningový" výfuk Stadion. Zvenku je to identický doutník jako S11, vevnitř trychtýř a výletová trubička. Dá se předpokládat, že bude s 555 fungovat lépe a radostněji?:-)
 
 
Datum: 19. února 2016 2:30
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Marquee: ohledně odllitku hlavy jsem ti poslal mail na adresu uvedenou tady v registracích...
 
 
Datum: 19. února 2016 2:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
4 Jirka: Na nových odlitcích se pracuje. Zaprvé bude možnost vytvořit libovolný spalovací prostor a bude i více materiálu z horní strany aby se hlava tolik nekroutila
 
 
Datum: 15. února 2016 9:31
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jinak už teď mám v provozu dva válce se seriovými přefuky pouze upravený sací a výfukový kanál. Takto upravený válec na seriovém osazení maže kolem 75km/h a dokázal v konkurenci cca 120-ti strojů z toho 75-ti novějších typů 20/21/23 dojet celkové 5-tý. Ve své kategorii samozřejmě neměl konkurenci.
 
 
Datum: 15. února 2016 9:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
4 555: na nikoho se nepovyšuju, jen mi reakce, že to není moc přečasované přišla přinejmenším úsměvná, protože i kdyby se člověk chtěl dostat na časování sériového válce z novějších motorů, tak musí hodně pilovat. U tohoto válce je časování ještě větší než seriová 20/21/23. Kanály mají rovněž zvětšenou funkční průtočnou plochu. Časování je obdobné jako u cestovních úprav ale konkrétní hodnoty si z dovolením ponechám zatím pro sebe (alespoň dokud nebude řádně otestováno). Časování je přizpůsobeno možnému použití seriového výfuku 555 tak i původního karburátoru s možností využít i lepší nesériové osazení pro další zvýšení výkonu. Určitě bude třeba požít minimálně novou ojnici CKR pro 10čep ale rozhodně lepší bude osazení klikou 20/21/23 s CKR ojnicí. Pokud se použije převodovka 17/21 uzpůsobená pro úzké kartery tím lépe, i když tuto úpravu by mělo zvládnout sériové odstupňování.
 
 
Datum: 15. února 2016 9:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18550    
Hele šel bych cestou nejmenšího odporu. Dej tam velkej píst (41-42mm) a trocha otevři co se dá... ono to pojede ... ty velký písty jsme s někym řešily a daj se sehnat hezký písty i v rozměrech 43-44mm ale chce to upravenou zástavbu kliky z j21 ... a kdybys chtěl jít do pístu ze simsona,tak ti povim jednu věc. Píst má o 2mm menší kompresní výšku. Takže musíš někde zkrátit válec (a nebo dokonce motor?) o 2mm. Velkym vrtánim válce ti zalezou přefuky dost dolu. Když na to půjdeš od lesa,tak zkrátíš válec zezhora. Píst bude sedět,přefuky budou zas v použitelný poloze,malinko se spomalí šílený časování sacího kanálu krátkym pístem a o 2mm se i hne hrana výfuku do otáček. Dole ji musíš dopilovat do DU.V mejch očích k sobě ladí. Osadil bych to 16mm karbecem z maneta či staré čz 125t a vyhrabal bych vejfuk. Dle mě to pojede agresivně.
 
 
Datum: 14. února 2016 11:49
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel18541    
FK: díky za vyčerpávající odpověď,muselo to fungovat pěkně :-) To s pístem ze simsona je dobrý nápad,bojím se jen že na ojnici 555 by byl 70ccm už mnoho. Nicméně maximálka kolem 80kmh toho bych chtěl dosáhnout se symetrickým rozvodem.
 
 
Datum: 14. února 2016 11:00
 
 
 
 
Jméno: FK      IP: uživatel18330    
To 555: Na prvním pařízku byla klapka i s domečkem na litinovém válci (tehdy ještě nebyly k dispozici odlitky na vložky, na další 550 už byly použity motory J21). Je to už dávno, tehdy byla o klapky nouze, takže se použilo co bylo. Klapka z nějaké 125ccm ze které se vyříznula střední část (prostřední pole), a boky klapky se sešroubovaly k sobě. Domeček byl vystříhán z kousků plechu, a svařen svářečkou. Z dnešního pohledu je to hodně úsměvný. Pokud bys napsal mejlovku, poslal bych ti nějakou fotku toho pařízka. Píst byl použit ze simsona průměr je 45mm, což je o 1mm víc než je vstup do karterů. Takže se kartery upravit musely, jinak by se to do nich nevešlo. Motor byl podčtverec, objem válce 70ccm. Jízdní vlastnosti to mělo nepředvídatelný, na dvojku to vyletělo každej kopec v okolí, na trojku se to začalo vlnit. Před zatáčkou si musel ubrat a lehce přibrzdit na předek, pak zatočiit a za zatáčkou zas přidat. Pokud si to neudělal včas tak zatočila silnice dřív než ty. Maximálka byla tak 75 - 80 na rovině. Jelo by to i víc, motor by utáhnul i těžší převod, ale nešlo to pak zastavit, protože při brždění šel zadek hned do smyku. Když trváš na pístu 42mm tak s karterama nic dělat nemusíš.
 
 
Datum: 13. února 2016 21:32
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Takový hezký téma a tak blbě zabitý...:-( Marquee: Zeptám se k hlavám - původní hlava je nevhodná, protože není dostatečně masivní pro snížení objemu spalováku? Budeš to řešit odlitkem nebo jinak? Se Standou jsem toto téma probíral na podzim... Pokud by se rozjela výroba odlitků, tak bych se rád pro jeden kousek postavil do fronty...
 
 
Datum: 13. února 2016 16:55
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel18541    
neva poradím se s někým jiným,povyšujte se zde dál třeba vás tu děti budou obdivovat. Přeji hodně štěstí
 
 
Datum: 13. února 2016 12:39
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel17074    
No to jistě není o moc přečasované když seriovka má max. výkon v 5500, hlavně otáčky vůbec nejsou jen o časování výfukového kanálu :-D
 
 
Datum: 12. února 2016 22:21
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel18541    
A kdy budete válec testovat? 8000_8500ot,to jste výfuk kanál moc nepřečasoval nemýlím se? Co máte v plánu za karburátor na takový válec? A origo výfuk tím myslíte krátký doutníček jako na 555?
 
 
Datum: 12. února 2016 14:22
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ano, symetrický. Časováním a plochou kanálů je to udělané do maxima otáček někde mezi 8000-8500max. To jde samozřejmě kdykoliv doladit. Ale tady je právě požadavek na maximální možnou shodu s originálem, tedy i provozem na originální výfuk. Plocha přefuků má dostatečnou rezervu pro další možnou úpravu. Třetí kanál je tam víceméně jen z důvodu lepšího chlazení dna pístu a usměrnění proudu plynů.
 
 
Datum: 12. února 2016 13:29
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel18541    
Odlitek hlavy není v mým možnostech,bude muset stačit originál. Ten 3K co budete testovat je symetrický rozvod?
 
 
Datum: 12. února 2016 9:36
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Pro zachování seriového vzhledu by to ovšem chtělo udělat nové odlitky hlavy. Originální použité hlavy jsou všechny zkroucené a na úpravu spalováku nevhodné.
 
 
Datum: 12. února 2016 9:07
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Mám rozpracovaný 3K litinový válec před dokončením. Pak půjde na testování. Předpokládám, že fungovat bude bez problémů :-)
 
 
Datum: 12. února 2016 8:45
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel18541    
FK: klapku s domečkem jste měl na litinovém válci? Vrtání jsem uvažoval jak zde Standa již zmiňoval oněch 42mm jelikož ojnice je na 10mmčep větší píst nevím kde sehnat. Při takovém vrtání je zapotřebí úprava karterů? A válec s hlavou bych svěřil nějakému odborníku. Psal jsem panu ing. Stejskalovi a ten mi nabídl úpravu vrtání (42mm) úpravu výfukového kanálu jako mají jeho RS válce a úpravu sacího kanálu (nespecif). O nikom jiném kdo by se chtěl ujmout tohoto zrovna ne moc populárního válce nevím...
 
 
Datum: 11. února 2016 21:36
 
 
 
 
Jméno: FK      IP: uživatel18330    
"nicméně si nedovedu moc přestavit zástavbu klapky a domečku tak aby se to vše vešlo pod prsíčka" Možná je problém ve slově "vše". Klapka s domečkem+ karbec J21 úplně v pohoddě, akorát na filtr už nezbylo místo, ani u jednoho ze dvou takto předělaných motorů J21, a následně namontovaných do pařízků. Pokud trváš na zachování litinového válce, tak bych šel cestou maximálního vrtání. Úprava karterů (pro vstup velkého pístu) je naprostá nutnost. Píst třeba simson S70, honda MB, (píst z AM6 má dokonce stejnou kompresní vejšku jako fík), apod.
 
 
Datum: 11. února 2016 20:31
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel18541    
standa: dellorto z babetty má sice malý difuzor,ale při použití ethanolu to není špatný karburátor,3kanál s klapkou by bylo jistě skvělé řešení dlouhý kanál propojen až do sání...nicméně si nedovedu moc přestavit zástavbu klapky a domečku tak aby se to vše vešlo pod prsíčka. Každopádně nápad zajímavý. Někde jsem viděl i symetrický 3kanál kde 3.kanál byl zhotoven jako plnohodnotný s vyústěním do karterů.
 
 
Datum: 11. února 2016 8:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Stando, už je to i vymyšlené a připravené na testování.... :-)
 
 
Datum: 11. února 2016 7:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18542    
Dellorto na babetu je blbost. Je malej. Jedině 3K pod klapkou,víc nevymyslíš.
 
 
Datum: 10. února 2016 22:01
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel18541    
už mám připravené nějaké věci...skf ložiska,ojnici na jehlách (10čep),spojku 21,pan choc mi vyrábí zůženou verzi rychlé převodovky,karburátor dellorto z babetty a bude i vape. Řeším teď válec,podmínkou je seriový vzhled takže moc prostoru pro úpravy není se 42 vrtáním počítám i s laděným výfukem,ale co s válcem kanály upravit zvětšením s tím počítám ale 3 kanál např zhotovit?
 
 
Datum: 10. února 2016 20:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18542    
Něco už jsme zkoušeli,ale je to víceméně škoda vcelku cenného válce a pařez motor zrovna na úpravy moc neni,protože klika,převodovka,spojka,chlazení,karbec .... to spíš motor z j20 eventuelně j05 s předělanou klikou na CKR ojnici. Když už řešit j555 tak sežeň píst aspoň 40mm (jsou i 42mm) ,jen lízni nahoru a do stran vejfuk a stejně se sacím kanálem. Výstup upravit na 16,5mm,vyrobit nové koleno s dírou 16,5mm a použít karburátor 16mm (tvarově i příruba j555). Asi bych si nedovolil to provozovat na původní slabé ojnici. Hlavu doupravit k vrtání a kompresnímu poměru válce. Spojku určitě z j21. Viděl jsem i nafrézované boční kanály po vnitřku vložky. Vedli od začátku sacího kanálu a vyúsťovali v úrovni přefuků. Ale to je takový jo a ne... a kdo je tak šikovnej a má potřebný vybavení a schopnost to vše trefit ... řikam za mě ne ... jinej motor,pak jde všechno ... a nebo velkej píst ...
 
 
Datum: 10. února 2016 20:23
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel18534    
Čau všichni úpraváři. Chci se zeptat jaký používáte úhel vstupu do válce bočníma přefuk. kanálama? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2016 20:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18536    
Já na takovymhle levelu ještě nejsem,ale zatím tak co jsem zjišťoval info,tak na takle obecnou otázku neexistuje obecná odpověď ... vždy je vše jinak ... taky mužou bejt boční kanály v "hliniku" a nebo boční kanály plněný pístem ve vložce.
 
 
Datum: 08. února 2016 20:41
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Otázka je taky, jestli používáš píst se sériovou "korunou" nebo upravený...
 
 
Datum: 08. února 2016 17:02
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
no obávám se, že málo kdo bude s touto informací sdílný... je to většinou know-how každého ladiče. I když existují nějaká pravidla k úhlům, ale nesmíš zapomínat, že pionýr je v hodně věcech specifický.
 
 
Datum: 08. února 2016 13:54
 
 
 
 
Jméno: Hej      IP: uživatel12810    
Ahoj Draci, chci se zeptat liší se nějak brzdový pedál z Jawy 175 a 250? Není pedál jinak tvarovaný a dlouhý? Skládám svou Jawu 250 a mám tam pedál, který vůbec nepasuje. Tak přemýšlím,kde je zakopaný pes. Vím, že se liší držák pedálu. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2016 12:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
při porovnání pedálů z čz 450, jawy 559 a 354 jsou všechny stejného tvaru i délky... rozdíly jsou pouze v detailech jako jiná textura nášlapné plochy, maznička v ose pedálu atp.
 
 
Datum: 07. února 2016 12:48
 
 
 
 
Jméno: Váša      E-mail:      IP: uživatel18521    
zdarec draci.. chci renovovat mustanga a nevim RAL te modre a bile barvy... poradil byste nekdo ? diky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2016 17:59
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel18158    
Zdravim mám čz 175 487 a nelíbí se mi originál rukojeti jsou tvrdé a asi zruším chcípák a koupím klasický rychlopal nebo jak to řešíte nějaké návlečky ? do ted jsem to měl omotané bužírkou ale jsou širší a to se mi nelíbí za radu díky ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2016 17:41
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Dají se koupit měkčí třeba od firmy Progrip apod. Svlékneš z toho ty tvrdý starý gumy (u rychlopali jsem ji musel rozříznout) a navlékneš nové...
 
 
Datum: 02. února 2016 17:41
 
 
 
 
Jméno: přema      IP: uživatel13452    
Zdravím, chlapi neví někdo jestli by šly nějakým způsobem přitvrdit pružiny na přední vidlici u babetty 207? potřebuju to osadit držákama bagáže a jakmile bych to tam dal tak je to automaticky na dorazech (což je při jízdě).Jsou prostě ty pružiny v haj.zlu? nebo udělat nějaké nástavce? mě napadlo jen to podložit ale to by mi vyjel celý kluzák ven z vidlice... Díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2016 15:56
 
 
 
 
Jméno: přema      IP: uživatel13452    
při delších pružinách budou na stojanu vyjíždět kluzáky, možná z hrubšího drátu ale to zase nenasadím na kluzáky...
 
 
Datum: 18. ledna 2016 15:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spíž udělat delší pružiny, to by nebyl problem ale o kolik?sesa
 
 
Datum: 17. ledna 2016 18:29
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18484    
Čau lidi. Chtěl bych se zeptat jestli má cenu dávat karburátor dell orto s 19 difuzorem na seriovej motor s 5. Výbrusem. Popřípadě jak by s tim motor jel a jaky bych do toho karburátoru musel dát trisky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2016 6:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18485    
A jestli máš 5.výbrus tak si už nech proškrábnout hlavu na soustruhu na větší vrtání. On tam píst ten rantl sice časem omlátí a píst se tam nakonec vejde,ale většinou se vymlátí dřív ojnice :-D
 
 
Datum: 07. ledna 2016 6:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18485    
Nějak to pojede,ale nebude to ono. Sací kanál na to má malou plochu (laicky díru). Výkon v tom nehledej. Už 17mm Jikov je až dost velkej na dosahovanej výkon a otáčky. Jiný padesátky dokonce jezdí na 12mm,15mm a 16mm karburátory.
 
 
Datum: 07. ledna 2016 6:22
 
 
 
 
Jméno: martin46      E-mail:      IP: uživatel18479    
zdravím sešo chtěl bych se zeptat mám jawu 350/638 s původní kotoučovou brzdou a zajímalo by mě co obnáší víměna za plovoucí kotouč ? protože bych ho potřeboval nutně vyměnit moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2016 23:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
O třindě vím prd, já jedu v hranatých ČeZetách a občasz nich něco pasuje i jinam .)
 
 
Datum: 04. ledna 2016 23:07
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel18479    
moc vám děkuji za odpověď
 
 
Datum: 04. ledna 2016 20:48
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak rikam,,jestli nekdo bude chtit vedet neco o trinde,tak se ptejte bakouna, ten vi vic nez sesa :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2016 18:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Ringo: nemáš pravdu. Varianty jsou 2: plovoucí kotouč a pevný třmen a pevný kotouč a plovoucí třmen. Obě varianty se používají.
 
 
Datum: 03. ledna 2016 21:15
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele co bakoun napsal,to jest pravda,, ja mel akci s rodinou a tak bakoun to exelentne vzal za me :-) vse mam skladem
 
 
Datum: 03. ledna 2016 17:46
 
 
 
 
Jméno: Ringo      IP: uživatel17803    
Promin' martine46 kotouč musí být vždy upevněn šrouby natvrdo.Jenom brzdový třmen bývá plovoucí! C'us..
 
 
Datum: 03. ledna 2016 14:58
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
A pokud jde o starší typ náboje, tak se tam musí ubrousit takové zobáčky.
 
 
Datum: 02. ledna 2016 23:35
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
vÝměna obnáší plovoucí kotouč, 6x příložku, 6x šroub, 6x futro. Všechno tu SESA má. A pokud máš starší typ kluzáku vidlic, tak je tam potřeba kousek ubrousit, aby neškrtal o šrouby kotouče.
 
 
Datum: 02. ledna 2016 23:34
 
 
 
 
Jméno: jarin79      E-mail:      IP: uživatel18472    
Ahoj mám problém sehnat paprsky na kolo 160x3,5 nevíte o nějakých stránkách.Díky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2015 0:42
 
 
 
 
Jméno: jarin009      E-mail:      IP: uživatel18472    
Dobrá počkám vzal bych 40 kousků :-)
 
 
Datum: 31. prosince 2015 0:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to draku dokazu, zahnuty 90 stupnu,cekacka,, cena za drat 7kc
 
 
Datum: 30. prosince 2015 22:13
 
 
 
 
Jméno: /MEKENZI/      E-mail:      IP: uživatel17723    
Čest.Otázka na Standu Hrbka.Chtěl bych se poradit bo plánuji přes zimu zainvestovat do Pionýra pokud budou dostatečné finance a to hlavně do motoru protože už ze skušenosti s jedním jeho válcem vím že to prostě jede.Potřeboval bych udělat válec vhodný na cestování tudíž sériový cestovní Pionýr něco ve stylu nejlépe pro sériový karburátor nebo převrtaný sériový karbec dále vhodný pro origo převodovku a spojku s tím že mi nejde o to aby na tom byl origo výfuk může být třeba upravený Hikone dle nákresu,jinak představa maximální rychlost těch 90 např.při 13.z sekundárů by byla dobrá protože do předu asi půjdou přední tlumiče z Kawasaki KX 60 takže to ubrzdím v pohodě a nebudu se při tom kroutit jak had.Díky moc za odpovědi/rady/tipy :-) Jinak válec předchozí co jsem měl byl dělaný pro Pavla Cibulku. AŤ ŽIJÍ SPLAŠENÉ TRUBKY ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2015 22:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18463    
Jo jasný,ok,ozvi se. Čim dřív tim líp,dělat budu asi až v lednu. Jen si ujasni,co vlastně chceš a co je dosažitelný. Ne všechny tvý přání jsou reálný navzájem. Ale to doladíme. Zatim zdarec. Standa
 
 
Datum: 15. prosince 2015 22:44
 
 
 
 
Jméno: /MEKENZI/      E-mail:      IP: uživatel17723    
Díky moc za ochotu Stando pokud možno co nejdřívě se ozvu, zima je dlouhá a právě bohužel investuju nemalé pálky do mé MZ ETZ 150 :-) Každopádně když už mám ten řidíčák a Pionýra s papírama tak a´t už je sranda :-) :-D
 
 
Datum: 15. prosince 2015 22:36
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18458    
Zdar. Děkuju moc za uznání :-) myslim že je to TOP-ka na seriovku. Začli jsme to napřed dělat pro kategorii Klasik, s tim že se osadí upravenym Jikovem na 18,5mm a reso vložkou do origo výfuku a nebo upravenym Hikone ,jelo to dost a umístění byly dobrý. Nakonec se to osvědčilo i v holý seriovce a je to v podstatě max co z holýho origo motoru na origo komponentech dostaneš. Napiš mi Venco kdyžtak na muj mail a proberem to a domluvíme se. Tohle ti bude sedět.
 
 
Datum: 13. prosince 2015 16:18
 
 
 
 
Jméno: kpetr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Já mám od Standy "maximum ze sériovky". Je to 4. výbrus, jednokroužek, hlavní tryska 72 a zápalko VAPE, jinak vše ostatní origo. Je třeba si s karburátorem a airboxem pohrát, nastavit ideální směs. Jezdím se 14z kolečkem, vážím cca 85 Kg. Z kopce jsem dle digitálního tachometru vytáhl 92 Km/h. Mám tam i budík na otáčky, maximum na jedničku točí něco přes 8500 ot/m. Taková normální rychlost po rovinkách je 60 - 75 Km/h, jede to neskutečně!!!! Za autobusy se budeš nudit a šudlat dvojku! :-D Ještě jednou chci tímto Standovi poděkovat, máme od něj už 2 tyto válce a oba jedou jak drak!!! :-)
 
 
Datum: 11. prosince 2015 6:32
 
 
 
 
Jméno: Martin Volf      IP: uživatel18444    
Zdravím. Mam dotaz. Uvažuji o koupi vidlice ze simsona na mustanga a chtěl jsem se zeptat jestli vidlice pasuji na krk nebo jestli se to nějak upravuje. O redukcich vím. Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2015 17:11
 
 
 
 
Jméno: Martin Volf      IP: uživatel18444    
A půjdou originální řidítka do krku vidlice ?
 
 
Datum: 06. prosince 2015 17:11
 
 
 
 
Jméno: Václav      E-mail:      IP: uživatel18380    
Čau lidi, chci se zeptat mam fichtla typ 23 a jede jak nejede po silnici 3 a jede ale po poli nevijede do kopce přemejšlel sem o kolečku ve předu kolik zubu abi to jelo alspoň 40 jelo a dokopce to mělo sílu abych to nemusel tlačit? Dík Václav odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2015 12:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18438    
ZkusYl bich devÝťY zubÍ,to vijede fšecki kopce
 
 
Datum: 02. prosince 2015 12:43
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel18436    
Ale skoro kopec by to vyjet mělo :-D
 
 
Datum: 01. prosince 2015 6:35
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
S 11z. kolečkem to pojede 55-60km/h (6500-7100ot/min) podle povedenosti a seřízení motoru.
 
 
Datum: 30. listopadu 2015 17:01
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
Václave nevyjede,nevím jakej KOPEC ale je to silniční motorka o obsahu 50 cm a ne do kopců,nevím jak je utahanej motor ale změna o zub třeba pomůže třeba ne
 
 
Datum: 28. listopadu 2015 22:39
 
 
 
 
Jméno: Václav      E-mail:      IP: uživatel18378    
Ne dobrý už vym sem se kouknul na moto a myslíte že to vyjede na 11 kolo každej skoro kopec? A myslíte že se to kolo tam vejde (vrtá mi to hlavou)
 
 
Datum: 28. listopadu 2015 22:32
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
ne Václave ,ty ne že neumíš psát ale ani vyměnit 11z?????....takovej plech???????????????????co z tebe bude?
 
 
Datum: 28. listopadu 2015 22:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tak na tebe bych chlapče potřeboval překladatele.. to se nedá...
 
 
Datum: 28. listopadu 2015 17:33
 
 
 
 
Jméno: Václav      E-mail:      IP: uživatel18380    
Chci se ještě zeptat nevýte jak totam přidělat to kolo tam to vlastně drží takovej plech to vodlelam a přisroubuju nebo nevíte kdebych našel nákej návod hledal sem to všude a nikde nic:-( Díky Václav
 
 
Datum: 28. listopadu 2015 12:54
 
 
 
 
Jméno: Václav      E-mail:      IP: uživatel18380    
Dík sem si taky myslel vyject po poli kopec to asi už vyjede ne na 1? nevíš kolik to muže ject po silnici na 3 stim 11z ? Dík Václav
 
 
Datum: 28. listopadu 2015 12:31
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel1026    
Dej si tam 11z
 
 
Datum: 28. listopadu 2015 12:21
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel18423    
Čau, chtěl bych se zeptat jestli má někdo vyzkoušene jestli se motor z panelky vejde do rámu z 350 typ 634 rozměrově myslím že jo ale myslím z hlediska kolen. Kdyby náhodou někdo řešil něco podobného tak motor z ČZ 175 typ 450 se tam vejde ale s kolenem je to jen tak tak děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2015 6:19
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
Čau draci chci jse zeptat jestli má někdo skušenosti s úpravou motoru ČZ 175/477 ? Postavil jsem si krosku myslim že celkem povedenouhttp://nad123456.rajce.idnes.cz/CZ_175_477_Kross#IMG_20151121_142257.jpg . Mám na ní rozetu z hnojnýho pásu a zapalování z pionýra. Ne že by jela špatně ale chtěl bych aby šla víc do otáček a možná měla i ten kůň navíc. Říkal sem si udělat kit na 215ccm ale moc to nechválí a nevím co by to dělalo v terénu. Myslím chlazení. Vím že by to chtělo jíný výfuk a asi karbec ten bych měl z Hondy mtx 125 dellorto 24mm a výfuk bych chtěl upravit z mz 250. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2015 18:05
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel18425    
A ten milimetr by stacil ? Nebo to mam dopocitaz tak ze bych to dopocital od toho o kolik bych zvetsil ten kanal tak o tolik zkratit pist ?
 
 
Datum: 25. listopadu 2015 18:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18424    
Nejde udělat jenom jedno ... přinejmenšim bys musel zkrátit píst o ten 1mm...
 
 
Datum: 25. listopadu 2015 17:22
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
Pojede to líp ikdyž nezvětším ten sací kanál ? Jde mě o to že v tom motoru byla tak před 500 km dávaná klika po GO tak se mi to moc nechce rozdělávat abych mohl upravit ten sací.
 
 
Datum: 25. listopadu 2015 12:31
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
Ted tak jak to je tak to i v lese zvládád při rozumných otáčkách 2 až 3 takže by mě ani ta klika nějak nevadila. Skoušel jsem to a kopec co se svou čízou na silnici jezdím 3 až 4 tak tahle kroska na 4ku nepozná že do kopce jede. Takže ta klika by byla do budoucna kdyby ten válec jel o něco líp.
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 23:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
A na kliku nesahej, ten motor uz takhle nema zadny spodek, po otevreni si troufam rict, ze bude jeste horsi v prevodovce ten skok mezi jednickou a dvojkou je straslivy.
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 23:41
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
Takže ten výfuk udělat zaoblenej obdélník. A to sání teda jen zvětšit nahoru nebo z něj udělat taky ten obdélník ? A co taky trochu dopilovat píst ? Třeba tu spodní hranu k sacímu kanálu ? Ale hlavně abych věděl jak s tím sání a výfukem.
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 21:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18421    
Nechoď do extrémů,mělo by se to akorát vejít. Známej to dělal (něco pilníkem něco takovou ruční frézkou) a fungovalo to. Jelo to dost slušně,líp jak serie. Pak jsme zkoušeli i přibrat vejfuk o milimetr dopředu,sání taky o milimetr dolu a to jelo zase trochu víc... už si nevybavuju,jak tam vycházel druhej a třetí kroužek vs sací kanál... na to se nesmí zapomínat ... je to už dýl ... ale tohle je taková základní úprava. Výfuk se nerozšiřuje,je na hraně únosnosti pro litinový kroužky. Sání možná trochu jde,ale nevybavuju si už jak je tam řešený vedení posledního kroužku v sacim kanálu a nebo jestli tam to sání je užší. Třeba MZ má takovej jazýček dovnitř. Nejlepší by byl dvoukruh no ...
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
A ještě teda nevím jak se dostat s pilníkem do toho výfukáče abych udělal nějaký rozumný tvar. Je na to nějaký fígl ?
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 20:06
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
Tak je mi to všechno tak nějak jasný. Tenc vejfukáč jen v hranách více z ostřit jinak nechat šířku a výšku jak je. A ten sací bych taky chápal kam ho zvětšit ale když se na to dívám tak je to kousek od dosedací plochy válce. A kdybych ho trochu zvětšil tím pádem i na kártrech tak mi příjde že by na těch kártrech nezbyla moc silná stěna.
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 19:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18421    
Vem si ten válec do ruky,podivej se do něj,jezdi si v ně pístem a pochopíš to co ti píšu. Nákres na tohle nemam a kreslit ti ho nebudu. Jestli tohle nejsi schopnej pochopit tak nic nedělej... takže to zkoukni a pak napiš co ti přesně neni jasný... pak to mužem probrat dál ...
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 18:57
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
A nebo bych měl doma výfuk taky z té Hondy mtx. Nevíte jestli by to s ním mohlo jít ? Nebo je to úplná blbost ?
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 16:05
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
A nějaký náčrt a rozměry toho sací a vejfukovýho kanálu by nebyly ? A karburátor jen vetší Jikov nebo nějakej lepší ?
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 15:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18421    
Jsou tam velké rezervy. Výfukový kanál stačí dokončit do zaoblenýho obdélníku a otevřít trochu sací kanál směrem k HU. Mezi horní hranou sacího kanálu a spodní hranou pístu v HU je ještě prostor k nenáročné úpravě. Pak dopojit a doupravit v karterech. Přefuky to ještě daj,otáčky v maximu drobet narostou. Karburátor bych použil vhodný k výsledné ploše sacího kanálu. Výfuk bych asi zkusil dvoukomorovej z 350,měl by k motoru víceméně pasovat. Kliku stočit lze. Myslím že se dělali kdysi u TK moto. Cenovka bude neskutečná. Bez radikálnější úpravy válce bych hlavu neupravoval.
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 15:40
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
A na ten filtr sem nenašel jinou krytku. Ale myslim si ze je lepší než ten "sportovni"
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 8:39
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
A nemá někdo nákresy ? Na internetu jsem na tenhle motor nic nenašel. A jake máte skušenosti se stočením kliky a snížením hlavy ? Případně o kolik ?
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 8:36
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Zvetseny vyfuk. kanal, vetsi dira do sani pro pouziti 28mm atd.
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 0:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Stejsky delal valec na 487, jukni sem: http://www.jawa50speed.wz.cz/_v_o.html
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 0:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Origo karbec je 26mm, proc tam rvat mensi? Ten filtr je taky "hezky".
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 0:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar draci chtěl bych se zeptat sice blbou otázku ale fakt nevim co s tím mám jawu 20 pionýr a horní plech prs bude asi původní no a na burze jsem si koupil spodní plech prs jenže mi tam nepasuje protože aby pasoval tak sem musel ohnout růžky horního prsa viděl jsem renovace kde to šlo aniž bych to tam nasazoval násilím jesli to prso neni moc malý jesli třeba typ 21 nedělal velikost těch horních prs větší. co s tim jenom jednoduše roztáhnout odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2015 19:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18421    
Dvacítkovej dekl nejde do jednadvacítkovýho spodku.
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 19:10
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Všem děkuju za odpovědi asi to bude tim a taky jsem si to myslel no tak nezbejva nez koupit jiny horni prso na 21
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 19:01
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel18420    
horní plech (kryt karbecu atd.) je pro 20 a 21 jinej... nejvíc to jde poznat na hloubce výřezu kde je držák na tašku
 
 
Datum: 23. listopadu 2015 19:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nevim jestli byl rozdíl horního krytu prs mezi 20 -21, nebo mezi kulatou a hranatou verzí (když na to vzpomenu, obojí můžu vyzkoušet), ale každopádně existujou minimálně dva druhy těch krytů (mělčí a hlubší),, to bude ten tvuj problém
 
 
Datum: 23. listopadu 2015 17:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 20 měla pouze revmaplechy... a na ty to pasuje
 
 
Datum: 22. listopadu 2015 22:48
 
 
 
 
Jméno: Rades      E-mail:      IP: uživatel16213    
Čau borci mám doma zapalko z minibiku a potřebuju ho nějak nastavit aby motor naskočil a já mohl nasvítit stroboskopem. Nějaké zkušenosti s tím jak to nastavit? díky za odpo :-)\\\\r\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2015 0:14
 
 
 
 
Jméno: Rades      E-mail:      IP: uživatel16213    
Jj už jsem to vyřešil ale díky za rady nakonec jsem se podíval na kámošova mini bajka a udělal jsi plánek jak to asi má být potom nasadil na motor a zkusil to. Motor se roztočil tak jsem vzal stroboskop a už jenom upravil předstih na 1.9mm před Hú.
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 0:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18399    
Hele v ruce jsem to měl,ale moc jsem si to neprohlížel,tak budu vařit z vody. Někde na rotoru bude magnetická kostička nebo dvě vedle sebe. Na statoru bude něco jako snímač někde uprostřed toho statoru. Tak dáš píst do HU,nasadíš rotor jak se ti to hodí (aretace?) a stator upevníš tak abys tu kostičku rotoru měl zhruba proti tomu indukčnímu snímači na statoru a v tuhle chvíli jseš na nule. Statorem pootočíš aspoň o centimetr proti chodu motoru (u pio je to doleva) a už tam máš předstih plácnu 1mm a to by mohlo aspoň zaštěkat ... kdybys odhadnul zhruba 20stupňů od oka,tak jsi někde okolo 1,6mm ...
 
 
Datum: 12. listopadu 2015 20:21
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel18386    
Zdar draci chtěl bych se zeptat jestli máte někdo skušenost s nasazením válce z babety 210 na Fichtla. Co je potřeba udělat proto aby tam seděl ? Jen podložku pod válec ? Nebo to nepůjde vůbec ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2015 20:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Ty napiš mě,proto jsem vložil emailovou adresu. Cestovní válec je osvědčená klasika bez velkých nároků na kvalitu motoru. Něco vymyslíme.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 20:57
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel7691    
JamborD@seznam.cz Chtěl bych něco jako je od stejskyho cestovní ůprava. Měl bych možnost dát tam hikone a karbec z motorovky 19 mm. Chci něco aby to dobře jelo ale aby byla taky nějaká životnost :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 20:22
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18387    
A třetí faktická - babeta má vnější průměr vložky 47mm a pio má díru do karterů 44mm. Takže nedáš. Takovejch lidí už mi posílalo na úpravu válec,kterej byl údajně slícovanej ... ani kulový,každej se snažil něco pilovat a všichni nesmyslně ... jeden měl dokonce tak "slicovanej" vejfuk,že to bylo propilovaný půl centimetru k hlavě :-D někdo zas tak slícoval sací kanál až ho už nikdy žádnej píst nezavřel :-D díra jak do pr...ele ale na opačnou stranu :-D napiš mi mail,řeknu ti jak ten válec vylepšit a nebo ti to mužu udělat.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 16:13
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel18386    
Já se ptal jen na válec. Je mi jasný že je potřeba aby byl dobrej spodek.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 15:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Jenom jestli by celej motor nepotřeboval "výbrus" ....
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 12:44
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel18386    
A kanály žít mám na pio samozdrejme slicovany. A jede to o něco líp jen by to chtělo novej vybrus :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 12:12
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel18386    
Já To všechno chápu a o těch určovací atd. Vím jen sem myslel že by to nějak šlo. A o té úpravě pio válce taky uvažuji mám doma asi 5 náhradních tak bych vyskousel nějakou úpravu sani a výfuku. Ale potreboval bych vědět co a jak. chtěl bych aby to jelo líp jak serie. Kdybych z oto dostál tak 4-5 k tak bych byl spokojen :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 12:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Ten bych chtěl vidět. Na babetě 207 je hodně práce donutit babetu jezdit 60km/h s poupraveným válcem z b210 natožpak 70 km/h ... navíc ty motory babeta/pio jsou naprosto odlišný - délka ojnice,zdvih kliky jen 41mm (!) - u pio ti na zdvihu přebývá 3mm :-D ne že by vše nešlo přizpůsobit,ale rozhodně ne stylem nasadim/jedu... je to tak pracný,že já bych se do toho nepustil... pokud bys chtěl,aby pio jel 70km/h tak stačí opravit sací kanál do zaoblenýho obdélníku a odbrousit tam všechny ty přečnívající nálitky... není potřeba zbytečně zvětšovat,jen to opravit ... to tě buď trkne a nebo ne ,do detailu to rozepisovat nebudu ;-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 11:44
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel18389    
Mám doma tuningovy válec z babety který jel na 207 přes 70km/h. A babetu už nemám a válec mě zbyl tak sem to chtěl napasovat na pionyra.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 10:26
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
a co tím chceš dosáhnout ??? lepší výkon nebo zvuk......?????
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 9:30
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel18389    
Ale někde sem viděl ze to tam někdo měl daný.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 9:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Podložku (sakra velkou) a jsou tam sakra dál od sebe díry na svorníky,to především. V podstatě to tam vůbec nepasuje.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 5:58
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec kluco a devcata. Odesel nam krovinak a ja samozrejme musel zalaborovat. Sundal jsem z nej karburator a ze ho dam na fika. No k memu prekvapeni SEDI karbec presne na kolinko. Plynove lanko lehce upravene. Na cupak se dostanu primo oroginal dirou v plechu. K memu stesti jsem mel z krpvonaku i filtr. To cele se na fichtla nacpalo i s prsickama. Po serizeni je fichtl jak traktor. Lze to naladit ab aby to tpcilo nebo staci trochu hnout smesi a pak tp zase tahne od spoda jak 4takt. Krasne pravidelnej chod a nizka spotreba. Nechci aby toto nekdo bral jako reklamu. Je to spis takovej nanapd pro ty co porad chtej neco tunit a tunej nespravne veci... Polid by mel nekdo zajem o vice info napiste. Odepisuju jen na rozumne dotazy na urovni. Polud by jsi htel Seso vic info ty ( o jaly karbec se jedna ... Je na netu poslu ) tak se kidne ozvi. Mohl by jsi ho dat do nabidky. Polkusim se pro zajemce udelat universalni navod. Nebudj ale posilat odkazy na prodejce - znevyhodneni jinych... Zatim se tedy smejte a at vam t drakuje :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2016 11:22
 
 
 
 
Jméno: Rudan      IP: uživatel12451    
Zdravím.Náhodou jsem narazil na tuto zajímavou diskuzi.Měl bych zájem to celé vyzkoušet,a tak se chci jen zeptat,jak jste pokročili s přírubou na filtr.Ptám se proto abych nevymýšlel vymyšlené :-)
 
 
Datum: 31. ledna 2016 11:22
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vsechny karbece nebyly pro me. Ale kazdopadne filtr... Pokud je to treba mustang, kde neni plech je skvele reseni takto. U origo sani fichtla je ten vrchni plech na pruzinkach. Potrebujeme 2. Jeden plech se provrta uprostred na prumer difuzoru plus ty dve diry jako na karbu. To cele stahneme zaroven s karburatorem ke kolinku. Pomuze nam ten o krouzek na karbu - tesneni. Pak uz vezmeme ty 2 pruziny druhej plech a filtr z fichtla a nasponujem na karbec. Melo by to byt pochopytelne. Jinak u zaplechovaneho fichtla jeste pracuju na prototypu. Kazdopadne si myslim ze tphle reseni ma pomerne dobrou moznost vyuziti. Diky jednoduchosti a cene. Pracuju na nejake jednoduche prirube pro original filtr.
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 9:53
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Junko, jak máš vyřešen vzduchový filtr? Sice píšeš, že máš z křoviňáku, ale jak to řešíš u těch ostatních 5 karbeců? Za tu cenu by to snad i stálo za vyzkoušení.
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 8:45
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://aukro.cz/novy-karburator-do-kos-krovinorez-benzin-bc-nac-i5779458133.html ----- Primo toto jsem objednaval. Asi 5ks a vsechny funkcni. Nesporna vyhoda je ta ze lze ho pouzit v jakekoli poloze. To tesneni je smerem k sani. Na druhe strane je videt podtlakovej vyvod. Ten je u pincka myslim bud zacpanej nebo je zaroven take v kolinku. Presne ted nevim. Ja ho mam cupakem nahoru a krasne se na nej dostane i dirou v plecharine. Druha vyhoda. Cast ovladana lankem jde sundat i s soupatkem a cele otocit o 180stupnu. Paradni vec pokud potrebujeme nejak tahnout lanko. Ac to nevypada slabe hadicky staci krmit. Druha hadicka - vetsi hrdlo- je zpatecka. Je NUTNE mit vzduchovy filt jinak je to nenaladitelne. Proste potrebuje nejaky odpor. Karburator je velmi haklivej na spinu v benzinu. Bud perfektne vycistit nebo mit nadrz jinou. Ja mam treba tKe z krovinaku pod prsickama. Skvele se tam vejde. Bez problemu to ale tahalo pres celyho ficjtla az vrchem do nadrze... Chce si malinko vyhrat. Mohu zkjsit najit i to sani. Zatim takhle no...
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 21:59
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele co jsem nekde zjistil tak se pouziva do 50cc. Jen o origo krovinaku je tam jeste natazena podtlakova hadicka/kanal. Myslim si ze to dodelat tak by to bylo lepsi. Lepsi plneni ? Spis si myslim ze by se zlepsila reakce na plyn jelikoz to je sama membrana. Popripade mohu postnout primo odkaz na kup. Ja to bral z aukra. Tam je to levnejsi. Pres nejakej i-les nebo co... Hned to najdu
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 21:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Zajímavý, prcek holt jede. Teď chápu že to pasuje. Ona i dvacítka jede o mnoho líp s 15mm karbecem z j05,ovšem trochu ztrácí v maximu. Dík za info.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 20:54
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
15mm
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 19:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Takže průměr je?
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 19:01
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja pisu takhle no.... Všelibice. Ten kdo jezdi tak vi co to je. Obec kde se porada obrovskej fichtlsraz. Psal jsem ze vice info rad dodam, kdyz bude zajem. Abych reagoval na to dellorto. Nevim jak to jede s nim ale urcite je rozdil minimalne v cene. Tenhle cinskej stoji kolem 250kc. Nemam spocitano kolik presne to bere. Staci mi ze at k fichtlu prijdu v horku nebo v mrazu treba po 14ti dnech a nacupuju, slapu tak jednou max 2x a motlr uz prede. Az budj mit pristup k PC rad to popripade rozvedu. Jinak kruh na ctverec... Karburator sedi na kolenu tak ze neni v celem obvodu ani jedna hrana. Tahne to v celem pasmu otacek a jednim pohybem sroubku lze z nizkootackoveho tahouna udelat vysokootackovou pilu.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Taky píšu z mobilu a tlačítka mam taky malý. Snažim se psát solidně a ne jako negramot. Mě to jde. Tlačítka je jen výmluva. Nevim co znamena slovo " vslibicich " .... tohle téma mi docela zajímalo,škoda že tu není kus smysluplný informace jakej to má třeba průměr,jak dopasovat (kruh na čtverec?) a jaká je ve výsledku změna? Když napasuju na opravenou serii dellorto 19 tak to pojede v celym rozsahu a bude to brát 2,5 litru ... což je u mě málo v porovnání s věčně brindajícím karburátorem z pio...
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 16:24
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Uplne mam cas si to po sobe cist. Ta tlacitka na mobilu jsou mala za to ja nemuzu. Tak si to smazte . Na vslibicich si se mnou tu gramatiku muzete vyridit rucne ...
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 9:45
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
a co takhle si to po sobě přečíst jubko?
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 9:37
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Blbost. Sani je 11 myslim 22 je moc :-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2015 8:39
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim ze 22 ale ted si nejsem jistej
 
 
Datum: 07. listopadu 2015 8:36
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Kolik ma ten karbec difuzor?
 
 
Datum: 07. listopadu 2015 2:14
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo a jela mi na to paradne i Babettka 207. Samozrejme karburator sedel na kolinku jako prdel na nocniku :-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2015 1:56
 
 
 
 
Jméno: tony720      IP: uživatel18364    
Zdravim schanim dell orto 21 a na fichtlkramku ho nemohu najit nevite kde by se dal sehnat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2015 21:16
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to v haji draku,,,,dovozce ho doprodal uz pred dvouma mesice a vzhladem ze je po sezone,tak ho doveze az pristim roce
 
 
Datum: 22. října 2015 21:16
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel18359    
Caute, chtěl bych se zeptat zda jste někdo nenašli nebo zda ma někdo doma fichtla se dvěma motorama (100ccm). Na YouTube jsem našel nějaké video ale jenom jak na tom jezdí a chtěl bych se do toho taky pustit tak za každou radu budu rád. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2015 21:09
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel18274    
Tady na týhle stránce máš nějaký fotky a informace: http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=133&idtop=175531
 
 
Datum: 23. října 2015 21:09
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   

     
 





Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.08.2016 5:34:04 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu