slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 

Fuha draci, přijměte moji fichtláckou omluvu za hermetické uzavření vrat od fichtlkrámku :-( Nastoupil sem konečně ale opravdu konečně, řádnou pracovní dovolenku, aby se nabral čerství vítr do plachet a sesa mohl fungovat v době největšího letním šrumu. To už pak nebude čas, udělat doma cokoliv.

 Ta moje sesa vize s kterou jsem to cele stavěl spřimeně na nohy, že ráno zabalím, po obědě odnesu na poštu a odpoledne dělám svoje moto, tak ta tak vydržela tak tři měsíce. Po tich letech musím říct že je to těžký scifi. A ti lidi co mi říkaly před lety, že nemají čas na cokoliv a ja na ně koukal jak na nějaké postižený s myšlenkou ža čas se musí najít na cokoliv. Tak se musím přiznat, že jsem daleko horší případ workoholismu než na ty co jsem potkal :-( Ono by to  možná ještě šlo ale od te doby co jsem zbalil rafi, tak to začalo skřípat ale jak přišel na svět akční malej sesa a šešu, tak je to nějak zašpracovaný a nejde to dál :-)

A aby nedošlo zas k nějaké kachně jako minule, kdy si draci myslely že jsem to zabalil, tak mě čeká:
dokončit pro rafi záhony, natřít okapy a dřevo, provětrat míchačku, před připravit dřevo na zimu,  celkově uklidit, provětrat pořádně akční děti a kdyby se našel čas s rafi na nějaké to šuši muši tak by to bylo fajn :-)

Před pokládaný zapnutí fichtlkrámku bude 20,5 a sesa začne pracovat až od 8,6,2015 A až se to celé rozjede, tak předem žádám případného zájemce o trpělivost při čekání na svou zásilku

Pokud vám bude draci něco hořet pod rukama a budete to potřebovat proud ně a bude to položkově do pěti prstu na jedné ruce, tak pište, pokusím to poslat

 
Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Raging.bull ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Mám problém a potřebuju radu. Nechal jsem se ukecat na převrtání válce a větší jednokroužkový píst, údajně 65ccm.. Ale problém je v tom, že potřebuju přetryskovat.. Tak sháním někoho, kdo s tím má zkušenosti a ví jakou trysku vzduchovou a benzínovou dát.. Měl jsem rady, jako jiný karbec, název si už nepamatuju. Ale nechtěl jsem už moc do fichtla investovat.. Měl jsem zůstat u normálního objemu, vím. Ale jak jsem psal. Nechal jsem se ukecat a teď v tom plavu.. Tak jestli někdo víte co a jak, budu vděčen za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2015 17:57
 
 
 
 
Jméno: Jenda93      E-mail:      IP: uživatel18025    
Ahoj stejsky.cz upravuje pio na obsah 70ccm ttp://www.ms50.cz/_pio70.html doporucil bych trisky něco kolem 70 u origo karburátoru.
 
 
Datum: 21. dubna 2015 17:57
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
nic neodpoví, už někdy na podzim jsem ho upozorňoval na to, že se dle zákona jedná o klamání spotřebitele za což hrozí nemalá pokuta a bez reakce
 
 
Datum: 05. února 2015 7:12
 
 
 
 
Jméno: Raging.bull ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrýýýý. Tak jsem zvědavý, jestli ti odpoví... Přiznám se, že co se týče těchle věcí, jsem na to levý... Proto mi fichtla skládal kamarád, co má mustanga snad odjakživa a docela se v tom hrabe.. Tak se omlovám, že jsem v těchle věcech neznalý. Ale velké díky za starost a rady:-):-) Chtěl jsem něco levného jako přibližovadlo do práce a nenapadlo by mě, že s tím budu mít takový problém...
 
 
Datum: 04. února 2015 16:17
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17836    
tak jsem pánovi napsal dotaz a jsem zvědav na odpověď - bude-li vůbec nějaká: Dobrý den, na Vašich stránkách jsem objevil k prodeji válec pionýr s obsahem 65ccm - vrtání 41,25mm. Měl bych dotaz zda-li se jedná o opravdu český výrobek, neboť dle mých informací žádný český výrobce válců na pionýra neexistuje. Budu tedy rád, když mě z mých informací vyvedete. Dále pak chci se zeptat jakým způsobem jste došel při vrtání 41,25 k obsahu 65ccm? Jsou-li moje matematické znalosti alespoň průměrné, nemůžu se nějak tohoto obsahu dopočítat - pokud tedy zdvih pístu je zachován na 44mm. Děkuji za odpověď
 
 
Datum: 04. února 2015 13:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17833    
Pokud nikde není nějaká chybka tak píst narážet musí.... uvidíš,ale mělo by to klepat.... navíc vysokej kompresní poměr atd....
 
 
Datum: 03. února 2015 22:31
 
 
 
 
Jméno: Raging.bull ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Snad nenaráží. fichtl ještě nejel. Ale kolega, který mi to skládal neříkal nic. Tak pokud to rozjedu písnu..:-) Díky za rady. Petr
 
 
Datum: 03. února 2015 18:21
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17833    
Ale jinak má ten prodejce dobrej byznys. Za výbrus na 41mm s pístní sadou si bere 1500,- .... u mě by to bylo bez úpravy válce za polovičku :-D :-D S úpravou válce + úpravou hlavy na větší vrtání by to umě vyšlo na tu jeho cenu za "nic" :-D PS - píst ti do hlavy nenaráží?
 
 
Datum: 03. února 2015 17:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17833    
Ano,HT 72 a VT 38 nebo spíš 35 - to poznáš,někdy to má bohatej volnoběh a musí se dát menší volnoběžná tryska (já jezdim v 60ccm VT 35 a HT 72). Možná po záběhu hladinu trochu dolu a odšpuntovat filtrbox. Měj se. Standa
 
 
Datum: 03. února 2015 17:05
 
 
 
 
Jméno: Raging.bull ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím, že né trochu.. Ale to bych nebyl já... Posílal jsem mu svůj válec.. A on ho měl vrtat.. Je fakt, že jsem ho měl poznačený a pslal cizí... Ale Teď už nic nenadělám.. Dobrá, vzduchovou koupím 72. A benzínová může zůstat 35-38?? Jinak díky za radu a odpověď:-)
 
 
Datum: 03. února 2015 16:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17831    
To je normální polskej válec akorát je přebroušenej na 41mm a je k tomu jednokroužkovej píst to je necelých 60ccm - prodejce klame. Trysku bych použil 72. Nic víc není třeba. Nečekej od toho zázraky. Trochu si naletěl,ale to se stává.
 
 
Datum: 02. února 2015 21:25
 
 
 
 
Jméno: raging.bull      IP: uživatel17830    
Chtěl jsem napsat osel... Jsem tady odedneška a trošku v tom foru plavu... Na motorkářích.cz se fá ve foru editovat. Tady asi ne.. http://www.motocentrum-biker1984.cz/biker1984/eshop/0/3/5/31963-novy-valec-65-ccm-Sport-tunning-komplet-Pionyr-20-21-23-Mustang-original
 
 
Datum: 02. února 2015 20:31
 
 
 
 
Jméno: raging.bull      IP: uživatel17830    
Ja jsem odel... Jde o fichtla 21 sport
 
 
Datum: 02. února 2015 20:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17831    
Á já to nedočet,mezi řádky už vidím fichtla.... Je to Pio,Mustang nebo Pařez ? Pařez by šel vrtat i 43,5 takřka bez úpravy motoru .....
 
 
Datum: 02. února 2015 18:42
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17831    
Specifikuj stroj. Pio to není,to jde vrtat v extrému do 42mm což je 60ccm a fous. Babeta jde vrtat 43mm,ale má menší zdvih,takže je to zas 60ccm. Určitě potřebuješ větší trysku. Piš sem nebo mail.
 
 
Datum: 02. února 2015 18:20
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
čau seso chci se zeptat jestli ty blatníky z plastu máš i na 19 nebo 21 kolo, dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2015 11:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku uz mam jeden zluty na skalde a nebo na trampa zeleny
 
 
Datum: 15. února 2015 11:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen na 19,, 2 jsou ty trampove zelene nebo zlute a nebo muzu splasit jinaci a le o trosko jsou drazsi,,jinak nou problem
 
 
Datum: 02. února 2015 22:26
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci jak se jmenuje originál jawácká barva budu dělat 21 pionýra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2015 23:49
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A bílá na vidlice a masku jaka je origo.
 
 
Datum: 02. února 2015 23:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. ČSN 8850.
 
 
Datum: 02. února 2015 5:51
 
 
 
 
Jméno: _Pavel_      E-mail:      IP: uživatel16118    
Zdravim draci , nevite nekdo kde sehnat jete drapaky 18" ? , pripadne naky web ci jestli nekdo mate doma ? , predem moc diky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 10:12
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
http://www.az-pneu.cz/info-pneu/motocyklove-pneumatiky/mitas
 
 
Datum: 29. ledna 2015 10:12
 
 
 
 
Jméno: Navi      IP: uživatel17782    
Vlastní tu někdo, nebo má někdo zkušenosti s CO2 svářečkama na dutinkový drát? Jakoby obalená elektroda naruby, s podavačem... Jde mi hlavně o svařování slabších plechů kolem 1mm, na silnější materiály mám trafo. Chci něco pro kutila, nerad bych řešil plnění lahví. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 21:40
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel1893    
je to einhell bt-gw 170 ... uz jsem delal i docela dlouhy svar - cca 80 cm a valil jsem to ne uplne v jednom kuse, ale da se rict s minimalnima prestavkama a zadny problem s prehrivanim atd...
 
 
Datum: 29. ledna 2015 21:40
 
 
 
 
Jméno: Navi      IP: uživatel17782    
Olous a co to máš? Mě každej od einhela nebo berlana odrazuje :/
 
 
Datum: 26. ledna 2015 22:31
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel1893    
kdyz jsem hledal svarecku, tak se mi taky libila cena svarecky na dutinkovy drat, ale nakonec jsem koupil na bazosi klasicke CO-cko i s flaskou (hasicakem) za 5000,- ... spokojenost...
 
 
Datum: 23. ledna 2015 21:29
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cočko je ještě v pohodě...já teď řeším láhev na argon a vstávají mi vlasy hrůzou když vidím ty ceny... asi se budu muset spřátelit s nějakým potápěčem kterej mi sežene lahev na vzduch :-D
 
 
Datum: 21. ledna 2015 17:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17802    
No vidíš,brácha nic neřikal,my se ho vlastně ani neptali,, pro příště supr,mam to za humnama. Díky.
 
 
Datum: 21. ledna 2015 17:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando zajeď si do Strašecí do traktorky...brácha tam chodil do školy, ne? Tam na dvoře v jedné té hale měl pan Kudr technické plyny. Nedávno umřel a vede to jeho žena snad. Ještě když byl živ tak mi dal ten upravený hasičák, a od té doby si tam jezdim plnit. Maji tam vždycky naplněných třeba 15 hasičáků, tak to beru výměnou.
 
 
Datum: 21. ledna 2015 17:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17802    
Kolečko řekni víc. Řešili jsme teď něco podobného s velkou flaškou na Biogon (směs CO2 + dusík),potřebovali jsme naplnit záložní lahev z hospody,vesměs jsem ji využíval jen já pro svoje potřeby,pak nám v létě lehnul kompresor a vyjeli jsme ji do mrtě,lahev byla naše odkoupená před skoro 12 lety od původního provozovatele hospody,odmítli nám ji naplnit,táta si od nich musel vzít za drobný poplatek jejich lahev do pronájmu a až tu nám naplnili. Když to vemu kolem a kolem,stačila by nám ta stará naplnit CO čkem...brácha by na ni mohl vařit a já příležitostně točit pivko k prasátku na grilu... to jde? A nebo jsme se předtim obrátili na špatnou firmu? Kdo ti to plnil? Dík za info
 
 
Datum: 21. ledna 2015 15:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim přesně, dával jsem tam nějaké flašky na protiúčet. Ale podle mě naplněná flaška tě bude stát tak 700kč, plus těch 250kč za každé další plnění. Flaška bude tvoje, žádný nájem se neplatí.
 
 
Datum: 21. ledna 2015 12:36
 
 
 
 
Jméno: Navi      IP: uživatel17782    
Kolik stála úprava hasičáku?
 
 
Datum: 21. ledna 2015 12:00
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
což asi budeš muset......tím jsem nemyslel mic špatného,ale tu láhev buď musíš koupit nebo řešit jako kolečko.....
 
 
Datum: 21. ledna 2015 11:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakoby...dá se s tim vařit, ale pro tvoje účely bude daleko lepší klasické COčko s ochrannou atmosférou. Ten svár to daleko lépe ochrání před okolními vlivy. Jinak jestli můžu říct za sebe, tak jsem koupil klasické COčko. Jako flašku používám upravený sněhový hasičák - v plnírně mi z toho vyndali stoupačku a má to ještě platnou tlakovku, takže to jde legálně naplnit. Za naplnění 6kg plynu platím asi 250kč. Takže z mého pohledu jsou tvé obavy z flašky liché. Navíc porovnej cenu trubičkového drátu a klasického...
 
 
Datum: 21. ledna 2015 11:30
 
 
 
 
Jméno: Navi      IP: uživatel17782    
Takovýdle odpovědi jsou po celým internetu, proto nikdo neví jak to vaří a jestli se to vyplatí. Podobný odpovědi si nechte pro sebe. Děkuju!
 
 
Datum: 21. ledna 2015 10:43
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
což asi budeš muset.....
 
 
Datum: 21. ledna 2015 9:11
 
 
 
 
Jméno: Navi      IP: uživatel17782    
Draci, je kravina v tomhle pocasi cokoli lakovat sprejem?? Potrebuju striknout sprejem-plnic, final lak plochu asi 2m2. Nejaky zkusenosti se schnutim a finalnim vysledkem v tehlech teplotach? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2015 21:40
 
 
 
 
Jméno: Ringo      IP: uživatel17803    
Bacha na přímotop či kamínka s ohněm.Páry rády bouchaj.Pri tomto počasí se barva nechce slít.Je venku 4 st.Jedině jak píše kolečko-stříkat uvnitř.Ahoj draku...
 
 
Datum: 22. ledna 2015 21:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No abys dosáhl perfektního lesku tak musíš tu barvu tzv slít...tzn dát takovou vrstvu, aby se vytvořil jednolitý vysoce lesklý povrch. A je jedno jestli stříkáš sprejem, pistolí...
 
 
Datum: 20. ledna 2015 13:52
 
 
 
 
Jméno: Navi      IP: uživatel17782    
Jak to myslis s tim slitim, nevim jak strikas sprejem ty, ale ja jen poprasek a jednotlivy vrstvy nechavam vysychat... Opakuju dokud to na 100% nekreje
 
 
Datum: 20. ledna 2015 13:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to kravina - blbě se to sleje. A pak to stejně ukápne, protože to schne pomalu...počkej na teplo nebo lakuj vevnitř.
 
 
Datum: 19. ledna 2015 22:31
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel16308    
mám zkušenosti že to neschne, jedině makat vevnitř....
 
 
Datum: 19. ledna 2015 21:14
 
 
 
 
Jméno: Navi      IP: uživatel17782    
Tyjo vidis, ja resim lak a zapomel sem na schnuti kitu... No to je vprrrr. I kdyz tam moc kitovani asi neni a to malo snad sfoukne plnic. No nasadils mi brouka do hlavy, schvalne zkusim smichat trosku kitu jestli to seschne
 
 
Datum: 19. ledna 2015 17:50
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
To bych neradil.já sem kitoval v garáži a neuschlo to vůbec.jestli nemáš možnost topit tak to radši odlož
 
 
Datum: 19. ledna 2015 17:34
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
zdar mam 175 v krosu a chci dát dopředu 19'' kolo. šlo by tam dát z čz 150C? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 12:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15962    
Dej tam ze sportky 473 475 kulate jednovyfukove ..ma stejny stred a brzdu jak 16 ...
 
 
Datum: 26. ledna 2015 12:15
 
 
 
 
Jméno: michalpavlu4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus borci, neměl by někdo na prodej sedlo na jawu ? nejlépe kytaru.. nepotřebuju nové ale spíš aby drželo a bylo pohromadě.. díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2015 14:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pryč s tim, od toho jsou inzerce...
 
 
Datum: 15. ledna 2015 14:24
 
 
 
 
Jméno: DahCZE      IP: uživatel16598    
Dobrý den měl bych dotaz zda by šel napasovat motor z čz 175 do rámu čz 150 c děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 8:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jde úplně všechno, ale bez zásadních úprav to určitě nepujde.... navíc, proč takovou prasárnu dělat že jo....
 
 
Datum: 14. ledna 2015 8:03
 
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Zdravím, mohl by poradit někdo s konkrétní zkušeností, jde použít klapka sání v kombinaci s originálním karburátorem na Jawa 21, tak, aby se vše vešlo pod konvenční bříška/prsíčka? Děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 17:42
 
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Jo, asi nechám udělat výbrus:-D ještě to může být tím, že mi na podzim vlétl kousek těsnění pod hlavou do válce a trochu ho mázl. Dal jšem tam nové kroužky, ale je možné, že to špatně těsní :-( po výbrusu bude klid
 
 
Datum: 17. ledna 2015 17:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17790    
Muže to spíš souviset s tim,že soudruhum na slovensku občas ujela ruka při obrábění válců a sací kanál je moc ujetý do strany a píst ho pořádně nezavře. Stačí udělat výbrus na 39mm a dát do toho novej píst (je vzadu širší).
 
 
Datum: 17. ledna 2015 7:00
 
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Aha, tak to jste mě přesvědčili všichni o tom, že s tim vlastně nic nemůžu dělat:-D může to souviset s tím, jak člověk nasadí válec ke karterům? Myslím třeba trochu pootočený... Kouknu na to, díky za názory :-)
 
 
Datum: 16. ledna 2015 21:41
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
se slícováním kanálů to nemá moc společného, to jak moc to bude prskat má vliv úhlel (doba) otevření sacího kanálu, naladění délky sání, provozní otáčky atd... Ale jestli ti to dělá víc než je normální na úplné seriovce, tak máš něco někde špatně.
 
 
Datum: 16. ledna 2015 13:37
 
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Dobrá, klapka je zbytečná, tak mi ale řekněte, jak seřídit motor, aby neprskal. Vždyť to závisí na slícování kanálů, nebo se pletu? Každý dvoutakt trochu prská, ale co je moc, to je moc...
 
 
Datum: 14. ledna 2015 21:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17783    
Prskání z karburátoru lze vyřešit seřízením motoru. Sání lze otevřít vcelku hodně,klapka k tomu až do jisté míry není vůbec zapotřebí,ba naopak. V tvém plánovaném rozsahu úprav opravdu ta klapka nejvíc pomuže,když v motoru nebude.
 
 
Datum: 14. ledna 2015 12:53
 
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Od klapky čekám to, že vyruší foukání směsi z karburátoru do sání. Momentálně se tak děje víc než by bylo zdrávo a pak to zahlcuje trysky a nemá to tah. Druhá varianta je asi rozšíření a slícování kanálů...
 
 
Datum: 13. ledna 2015 21:04
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
no právě ...co od klapky čekáš???
 
 
Datum: 13. ledna 2015 18:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17775    
Jak už jsem kdysi psal. Nejlepší bude ji přivázat provázkem k sání,nebude tam překážet a motor bude fungovat
 
 
Datum: 13. ledna 2015 9:27
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17766    
Ahoj Seso, platí ta informace u indických ráfků na Mustanga 1,60x16, že budou až v březnu? Nebo je to nějaká stará neplatná informace? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2015 12:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kurna ty uz jsou,, ja to zapomel ztahnout :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2015 12:53
 
 
 
 
Jméno: kokosak      IP: uživatel7691    
Zdar draci chci jse zeptat kolik nejvíc bych mohl dát na čz 175/477 největší odtrh četl jsem že čím větší tím víc jde do otáček a to by jse mi celkem hodilo mám leštěný a slícovaný kanály. A ještě jeden dotaz mimo jde k této číze připojit legálně nějaká sajda ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 9:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady toho moc nevymyslíš. Dej klasicky 2,9-3mm a bude to akorát.
 
 
Datum: 09. ledna 2015 9:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli chceš větší otáčky tak se dává menší předstih, nicméně bych se držel příručky protože otáčky nejsou všechno...
 
 
Datum: 08. ledna 2015 15:41
 
 
 
 
Jméno: kokosak      IP: uživatel7691    
Sorry překlep myslel sem předstih :-D
 
 
Datum: 08. ledna 2015 15:30
 
 
 
 
Jméno: Dvořka      IP: uživatel17467    
čauves draci, umí někdo z vás poradit, na co dávat pozor pří převařování úchytů tlumiče kvůli vyšší světlé výšce? Jde prostě jen nahoru na rám navařit jekl a tím to prodloužit nebo to chce nějakou alchymii? Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 20:32
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel16483    
na oči si dávej pozor!!!!
 
 
Datum: 09. ledna 2015 20:32
 
 
 
 
Jméno: Martin Dvořák      IP: uživatel17467    
Nazdar draci,\r\nmám pár dotazů. Stavím fictla na závody a potřebuju vyřešit napnutí řetězu, protože jsem zvedal tlumiče. Máte někdo zkušenosti a návod jak na to? A potom bych potřeboval vyrobit koleno s průměrem 28mm tak jestli někdo neví kde a jak? :-) Nejlíp v okolí čb.\r\nDíky za každou radu nebo tip odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2015 23:17
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17467    
Super díky za tipy a za foto. Takhle nějak jsem to měl naplánovaný. To si vyráběl nebo koupil?
 
 
Datum: 05. ledna 2015 23:17
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
http://david45623.rajce.idnes.cz/Nastenka/#1.jpg Takhle nějak mám naplej řetěz já. Je to stažený pružinou a zatím to funguje. Základ je mít dobrej namazanej řetěz a rozetu s kolečkem v dobrým stavu. Pak řetěz nepadá. A nebo udělat vodítko jak píše pepa.
 
 
Datum: 05. ledna 2015 2:08
 
 
 
 
Jméno: Jirka AJS      IP: uživatel17754    
Trubku náplň suchým,ale opravdu suchým pískem,nejlépe vypalenym na plechu,pořádně udusej a konce zavar.místo ohybu ohrej do červená autogenm nebo velkou samodujnou lampou-nebo dvema-a ohni podle připravené predlohy.
 
 
Datum: 04. ledna 2015 9:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17749    
Se podivej Na kazdou krosku jak ma na kyvce navarena voditka a koleno bych slepil z kusu vhodne trubky
 
 
Datum: 03. ledna 2015 17:13
 
 
 
 
Jméno: jakub199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec, potřebuji radu a kontakt kde mi nachromují v okolí Ostravy,Opavy atd. nádrž. Ideálně jestli někdo máte s nějakou zkušenost - ať dobrou, nebo i špatnou - prosím napište odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2015 10:42
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel16294    
Jirko: Co renovuješ za stroj?
 
 
Datum: 05. února 2015 10:42
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To by mě taky zajímalo, protože jsem z Opavy a nic takového tady není. :-(
 
 
Datum: 01. února 2015 19:56
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Čau chci se zeptat jestli má někdo zkušenosti s touhle úpravou pouze píst a válec http://www.jawa50tuning.wbs.cz/Zavodni-Tuning.html kdo by měl prosím napište. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 16:40
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel17784    
Môžeš popísať s čim začať ? ďakujem
 
 
Datum: 14. ledna 2015 16:40
 
 
 
 
Jméno: Jirka AJS      IP: uživatel17754    
Ahoj určité se toho neboj a bez do toho,je to dobre.Ovšem pozor,pokud to bude tvoje prvotina tak pocitej i s tím,ze se ti to nepovede a nebude to ono,ten návod je pro ty kdo už maji s úpravami nějaké zkušenosti.Pokud by jsi nemel zkušenosti a teprve začínal mohu poradit čím začít.
 
 
Datum: 04. ledna 2015 8:47
 
 
 
 
Jméno: skardas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Potřebuji spojení na Standu Hrbka. Můžeš se mě prosím ozvat na standaskarda@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2014 17:08
 
 
 
 
Jméno: skardas      IP: uživatel17641    
To Marguee: potřeboval bych udělat úpravu válce Stadion.
 
 
Datum: 23. prosince 2014 17:08
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Standa se ti ozve neboj..... A co vlastně potřebuješ?
 
 
Datum: 23. prosince 2014 6:16
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
měl bych dotaz zda by fungoval motor s výfukem hikone na jawu 50 jde mi jen o dobrý zvuk a oto aby motor pracoval normálně jako s origo. díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2014 23:28
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
takže by stačil ten dvoukomoráč z třista padiny? jde mi jen o to aby to mělo dobrý zvuk. na pionýrovy to znělo nádherně..
 
 
Datum: 24. prosince 2014 23:28
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Kdyz uz musis mit na CZ ladak, tak bud ten z Jawy 350 nebo MZ 150... Oba tak nejak funguji.
 
 
Datum: 22. prosince 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17733    
Když ho trochu víc předěláš,tak fungovat bude,ale nevim proč cpát Hikone zrovna na čz 175 .... určitě by se muselo použít široké koleno,odladit jeho délku , předělat napojení výfuku na koleno a použít sakra širší výletovou trubičku a určitě udělat jiný tlumič,to tělo výfuku není až tak špatné.... navíc na čízu koupíš hotovej dvoukomoráč určenej na 640 a je to bez řešení ,tak proč tam cpát ten Hikone??? ....
 
 
Datum: 22. prosince 2014 11:22
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Navíc origo otryskování karbu nebude fungovat .... když budeš machr, tak to pojede aspon z poloviny tak dobře jako s origo
 
 
Datum: 20. prosince 2014 22:36
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Fungoval, ale mizerně :-D čízy 175/450/477 mají výfuky jedny z nejlepších .... pojedeto asi stejně jako bez výfuku :-D dost jsem se pobavil :-D
 
 
Datum: 20. prosince 2014 22:26
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
kdybych dal ten výfuk na čz 175..
 
 
Datum: 20. prosince 2014 21:24
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Čau chci se zeptat jaké máte zkušenosti se stejskym, jestli to vždycky dojde. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2015 10:14
 
 
 
 
Jméno: Jirka AJS      IP: uživatel17754    
Se Stejskym zkušenosti jen dobře.Co se týká výkonu udavaneho u jeho úprav,tak tam to pise všude ze je treba přesně dodržet technicky stav motoru. Když das dohromady dva motory z identických dílu nikdy nepojedou stejne-kazdy motor je jiný a každý nutné potřebuje naladit.Když vezměte válec z jednoho výborného motoru a dáte ho na jiný spodek tak pojede jinak,to same s výfukem. Stejsky ma ty výkony garantované,ale pouze ne jeho spodku.
 
 
Datum: 04. ledna 2015 10:14
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jako jak dojde?? mé zkušenosti v oblasti dodání dílů jsou bez jakýchkoliv problémů, občas to chvilku trvá, ale vždycky to došlo, jen se musíš smířit s tím, že udávaný výkon je trošku někde jinde :-)
 
 
Datum: 22. prosince 2014 7:09
 
 
 
 
Jméno: kaštan      IP: uživatel7807    
zdravím prosím o radu. Od koho berete 1kr písty do upravených motoru popř. i odkaz na stránky nebo nějaký kontak. předem děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2014 15:26
 
 
 
 
Jméno: kaštan      IP: uživatel7807    
dekuju stando
 
 
Datum: 18. prosince 2014 15:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17716    
web nemá,komunikace přes telefon. https://plus.google.com/102561484845741618983/about?gl=cz&hl=cs
 
 
Datum: 14. prosince 2014 11:55
 
 
 
 
Jméno: kaštan      IP: uživatel7807    
pravě potřebuju kroužek výš. a do zavodního motoru pist tady s fk na 4k motor moc nevyhovuje a pístech od p. Baška už sem slyšel ale nikde sem nenašel nakej kontak. stando napsal bys mi prosímtě nakej kontakt :-) díky za rady
 
 
Datum: 12. prosince 2014 18:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já osobně jedině p. Bašek :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2014 15:09
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
Z fichtlkrámku jednokroužkový píst je dobrý pro 2K úpravy. Pokud budeš mít vícekanálový válec je třeba shánět píst s výše postaveným pístním kroužkem :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2014 14:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17712    
Většina Fichtlkramek.cz .... eventuelně Bašek a jiné zdroje.....
 
 
Datum: 12. prosince 2014 13:06
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Upravený motor je hodně široký pojem.... Závody, nebo jen úprava. Kolik se chystáš točit. Jaký předpokládáš výkon..............
 
 
Datum: 12. prosince 2014 6:59
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   

       

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 05.05.2015 19:20:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu