slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
Draci soráč za sesa absenci, jsme až do 8,6 na pracovní dovolené, pokud jsem rozhodnete pro nákup ve fichtlkrámku, prosím počítejte velkou čekací lhůtou pro dodání dílu, dík za pochopení,sesa
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel16252    
Zdrar, dělám bakalářskou práci o motoru jawa pionýr (typ 20,21,23) Hlavním cílem mé práce má být dosažení co nejmenší možné spotřeby paliva. Upravy mám jak popsat tak prakticky provést. Proto se chci zeptat jestli někdo nemá nějaké návrhy jak by se dala spotřeba paliva snižovat. (vím že to závisí aj na stavu kol, ložisek, tlaku pneu atd. ale to neberme v potaz myslím jen čistě motoricky. Pokud by někdo měl nějaké rozsáhlejší info tak dyštak napište na mail. doctus@email.cz díky jawasss odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2015 20:26
 
 
 
 
Jméno: marian      IP: uživatel17701    
určite by som volil dvojkrúžkový piest. Pri jazde na spotrebu sa jazdí v nižších otáčkach kde jednokruh "nedrží" tlaky. Použil by som kludne klasické liatinové a masívne by som na nich zrazil hranu- zúžil. Snažil by som sa maximálne znížiť hmotnosť posuvných častí, ich zotrvačnosť je jednou z hlavných mechanických "bŕzd" piestových motorov. Kluka a aj jej uloženie v blokoch musí byť perfektne vycentrované. No jej vyváženie je pre spotrebu NEPODSTATNÉ, to má vplyv iba na komfort jazdy a životnosť. Použil by som karburátor ktorý má minimálne nastavenie volnobežnej zmesy alebo tri trysky /ak taký pre 50 ccm vôbec je/ K tomu výkonejšie zapalovanie čo zvláda zapáliť aj chudobnú zmes. Pre takúto aplikáciu by sa mi osobne pozdával viac valec z pio. 05. Kedysi ked som na pionieri chodil do školy, tak som pri jazde na spotrebu bežne dosahoval 1,5 l/100 km. Ak to postavíš ako ekošpeciál myslím že je šanca dostať sa spotrebou tesne pod liter. Ešte nápady ktoré neviem či by niečo usporili alebo iba skomplikovali konštrukciu : labirinty miesto gufier, elmag. zatváranie volnobehu pri zvýšených otáčkach
 
 
Datum: 20. února 2015 20:26
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
No když už, tak musí počítat s nějakými investicemi :-) a zas tak drahé to není a s ohledem na skutečnost, že ušetří cca 10-15% výkonu.... kde je najdeš a na spotřebě se taková výkonová úspora hodně projeví.
 
 
Datum: 16. února 2015 8:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17866    
To je zas dost drahá záležitost. Bude rád,když mu zainvestujou alespoň něco.
 
 
Datum: 15. února 2015 20:07
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
No mnoho tu už bylo řečeno, ale pokud bych u pionýra šel po snížení ztrát tak bych se v první řadě věnoval náhradě primárního řetězového převodu
 
 
Datum: 15. února 2015 19:49
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
jo ještě se chci zeptat jestli někdo neznáte nějakou knížku ve které by byl důkladně popsán motor jako všechny jeho části třeba válec zapalování atd.
 
 
Datum: 15. února 2015 15:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Vše z toho jsem psal až na ten jednokruh. Tomu nevěřim,nechal bych dvoukruh,možná bych dal dvoukruh na slabý kroužky,sesa umí sehnat.
 
 
Datum: 14. února 2015 16:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kámo nechci ti do toho kecat, ale když se podíváš na nový spalovací motory, tak zjistíš že dochází ke snížení počtu pístních kroužků , takže bych volil 1k píst s 1mm kroužkem... s origo karbcem bych se rozloučil jako první, Jikovy vždycky žrali a nikdy nejeli, ať v motorkách nebo automobilech, originální airbox si troufnu říct že nenahradíš ničím co by fungovalo líp...ještě bych zauvažoval nad tvarem spalovacího prostoru.. ty máš sice dobrý teoretický nápady, ale v praxi by ten motor měl s poloviční spotřebou i poloviční výkon
 
 
Datum: 14. února 2015 13:50
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel16252    
díky za příspěvky, já to měl vymyšlené tak že bych první udělal všechno do 100% tzn nechal vyvážit kliku ale ted kldyž píšete že klasické vyvážení neni 100% tak nevím, pak jsem chtěl dát 3K píst (myslím že stím by to mělo dobrý tah od spodu tím pádem by to mohlo jezdit v nišších otáčkách = nišší spotřeba. Samozřejmě válec na výbrus a zajetý. pak samozřejmě všechna nová ložiska místo bronzových pouzder jehly. spojkový koš a převodovky ve 100% stavu. Bezkontakt zapalko si myslím že určitě udělá hodně. Pak co se týče karbecu jsem chtěl nechat origo, jen zajistit aby co nejmenší množství benzínu protíkalo. pak dát menší trisku a snížit hladinu atd. toje asi cšecko co mě tak napadá. možná by ještě pomohlo dát jiný filtr
 
 
Datum: 14. února 2015 8:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17862    
Dobře,ale tak zběžně jsem nejednou četl,že pio klika ty výchozí hodnoty serie nemá úplně top a navíc to muže slušně rozhodit i těžká ojnice a blbej těžkej píst (některé CKR to údajně způsobovali)... takže myšlenka byla taková,jestli by tedy nebylo od věci i vhodně vyvážit kliku jako celek - jak píšeš ty přidat/ubrat v jednotlivých kmitajících prvcích aby se dosahlo nějaký rozumný hodnoty...kliky dělá dost lidí...výběr má ... toť vše z mý strany ... klikař nejsem,vim zběžně to co asi každej,co se zajímá aspoň trochu o motory... možná jdu zbytečně do detailů,ale dotaz byl na dosažení nejmenší spotřeby...a nejmenší spotřeby dosahneš když vše bude top... seriová klika bude dostačující pro rozmezí 4000-6000 ot/min,to asi jo,ale třeba tam je rezerva? Poraď...mě se tohle téma moc líbí a byl bych moc rád,kdybys nás Jawassss informoval jak se to vyvijí ... já už "opravenou" serii totiž donutil jezdit za tech cca 2,5-3L/100km s mými 93kg jen vylepšením továrního provedení válce,vyladěním karbecu a sání + zapalování ... a ty rezervy tam furt jsou ... karbec a plnění válce má rezervy určo ... možná by bylo dobrý třeba použít kratší píst z babety a zkrátit k němu válec...k tomu přizpůsobit časování válce...třeba do 05 vložky udělat přefuky alá simson,sací kanál by tam byl vhodnej pro píst babety,jen by se doladil,vejfuk by se doladil...možná bych nechal 30mm od HU jako má simson... lepší karbec,dotryskovat,sání ... musí to jít ... vycházim ze Simsona,kterej relativně jede a žere prd...
 
 
Datum: 13. února 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
standa. Každá nevyváženost způsobuje nějaký odpor. Ale při vyvážení kliky nemůžeme odebrat hmotnost ojnice a pístu, ale musíme ji doplnit další nevyvážeností která bude kmitat proti té první (proti ojnici a pístu). Takže u vyvážené kliky nám vlastně kmitají dvě hmoty.
 
 
Datum: 13. února 2015 16:28
 
 
 
 
Jméno: carodak      IP: uživatel12545    
doporucuju chodit behat,potom se dostanes na hodnoty 0/100km :-D :-D jinak ti samozdrejme preju hodne stesti
 
 
Datum: 13. února 2015 15:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17861    
Právě že základ bude spodek motoru a pak další související odpory,tření a kmitání,tim bych začal,válec a věci kolem je až na druhym místě. Nebo jinak...mužeš mít dobrej válec,ale je ti to prd platný,když část výkonu sebere vyrachtanej primár a malinko šmajdavej koš (na oko "v cajku";-)...něco se ztratí v převodovce,protože už je vydrbaná ( zde by mohli pomoct jehly na předloze)...dál ušmajdaný sekundární kolečko a nakonec zuby rozet a řetěz ... vzadu upět kolmost kola,dření náhonu,házivost rozety... hafo je toho a vše jsou nemalé ztráty - ale v součtu to udělá hodně.... a třešnička na dortu - párový kartery! Pak válec,hlava,karbec,vejfuk atd...
 
 
Datum: 13. února 2015 15:40
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
* se správnouvůlí
 
 
Datum: 13. února 2015 15:10
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
Základ bude dobrej válec ze správnou (vhodnou pro tuhle discíplínu), volej udělá taky hodně . Největší loterie bude plnění protože origo karburátor asi nevyhovuje. Klika musí být top. Rozmyslim jestli jednoukrouzkovej nebo dvoukrouzkovej pist. Dal je taky zajimavy popremyslet pri jaky rychlosti ma mit motor idealni spotrebu aneb 45 khm pul plynu se rovna spotrebe 65 kmh 3/4 plynu.
 
 
Datum: 13. února 2015 15:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17861    
Tom: Zajímavý,to jsem třeba vůbec nevěděl. Ale pointa je určo v tom,mít tu kliku TOP...ne jen vycentrovanou,některý kopou i když jsou vycentrovaný skoro na nulu,nevim proč,ale je to tak ... co bys teda radil ty?
 
 
Datum: 13. února 2015 9:49
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
jedina spravna odpoved je provrtat dekl a navarit slapky. nasledna spotreba - cigaro/hodina
 
 
Datum: 12. února 2015 23:31
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Aj soráč to mělo bejt jen k motoru.....
 
 
Datum: 12. února 2015 21:46
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Čus, souhlas s tím níže + zaměřit se na vnější jízdní odpory vozidla. (Odpor do stoupání a setrvačný s tím moc nic nenaděláš), ale určitě mít třeba na paměti odpor valení. Dobře vycentrovaný paprsky, snažit se aby ti kola moc neházely (a přední vidle mít taky ok). Z vlastní zkušenosti to vím. Největší problém je s odporem vzduchu. Je docela nepříjemný když jedeš na 20 a fouká ti vítr proti. Řešením může být i nějaký plexištít a určitej předklon jezdce udělá taky dost, ale u plexi bacha na to aby jsi nezvětšoval celkovou čelní plochu.
 
 
Datum: 12. února 2015 21:42
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
standa: a co když řeknu, že s vyvážením kliky se pasivní odpor zvětší. Co ty na to?
 
 
Datum: 12. února 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17860    
Snížit pasivní odpory jak na motocyklu tak v motoru,vyvážená - ne jen vycentrovaná - klika - tzn.výroba nové kliky,na které by se dalo dosahnout lepšího vyvážení než u serie - nejlépe s plnými a silnými setrváky - zlepší se spodní komprese a plnění. Další rezervu má motor v zapalování - určo bezkontakt co dává 100% - ní pravidelnou silnou jiskru. Svíčka - jiskřiště,tepelná hodnota. Sací koleno - lepší tvar,jiná délka. Karburátor nové koncepce - řekněme Dellorto 17,5mm nebo simson 16mm + vhodně zvolit sání a trysky. Opravit/upravit válec,odstranit výrobní nepřesnosti,100% nastředit vložku,vylepšit odfláklá provedení sacího kanálu z výroby,dorovnat vejfukovej kanál... dokonale vypucovat přefuky (nepíšu leštit) .... lepší hlava s lepším chlazením,možná spalovák krapet menší..... výfuk jedinej asi ok ...... dle mě se dostaneš na 2L/100km .... klidně mail
 
 
Datum: 12. února 2015 20:41
 
 
 
 
Jméno: Jaromír      IP: uživatel16565    
zdarec chalani. Má cenu pořizovat si něco takového ? http://aukro.cz/somet-300mm-digitalni-posuvne-meritko-suplera-i5067651382.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2015 15:06
 
 
 
 
Jméno: Jaromír      IP: uživatel16565    
To je právě to. Ta šuplera je velká a zatím nevim na co bych ji použil. Ale zas na druhou stranu jsem kupoval klasickou malou za stejné peníze. Myslim že somet je kvalita a že by se to vyplatilo koupit. Přeci jenom člověk nikdy neví co bude muset měřit. V předchozím dotazu mi nikdo neodpověděl a než jsem se rozkoukal tak byla pryč. http://aukro.cz/somet-300mm-digitalni-posuvne-meritko-suplera-i5006762331.html . Omlouvám se pokud to někdo bere jako spam.
 
 
Datum: 11. února 2015 15:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenze ona je 30cm,,coz pro normalni mereni kdy staci do 10cm, je to strasne neohrabane a tezke ale za tu cenu gut, ja jen doufam ze je to tu naposledy :-)
 
 
Datum: 11. února 2015 7:15
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17855    
bezvadně se s tím nastavuje předstih, třeba u j 350 dam oba válce stejně a je to pěkně vidět
 
 
Datum: 11. února 2015 5:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17852    
Za me pokud dobre vidis bez bryli nema...co doma potrebujes merit na setiny milimetru? A staci s 1 klepnout a je presnost ty tam...obycejnou posuvkou si musis bezne vystacit ...pokut umis merit. A jediny duvot proc todle mit doma me napada ze na klasiku uz nevidin,.
 
 
Datum: 11. února 2015 1:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to má bejt reklama či co? Mam pocit, že už ses na to jednou ptal... pro tebe evidentně cenu nemá, když nevíš, k čemu by ti byla,,,
 
 
Datum: 10. února 2015 14:08
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Zdravím, dotaz primárně dotaz na SESU: Uměl by jsi sehnat případně nechat vyrobit písty na hranatou ČZ 175/487 v nestandartním vrtání tzn. 60 - 63 mm ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2015 22:10
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Bakoun: máš to tam ;-)
 
 
Datum: 11. února 2015 22:10
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Jj, FK mu radil... Hoď mi to kdyžtak do mailu: AgentSmyth(zavin)seznam.cz
 
 
Datum: 11. února 2015 21:40
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Jo je to myslím on, ted jsem to ověřoval, kdysi to bylo volně na netu .... je tam podepsanej FK racing ??? víc nevím, stejně to nebudu dělat, tak je mi to k ničemu.
 
 
Datum: 11. února 2015 15:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17852    
Psal jsi do te ahry?
 
 
Datum: 11. února 2015 3:57
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Milan, od koho to máš? Nepřezdívá se tomu týpkovi Mr. Freeze?
 
 
Datum: 10. února 2015 23:56
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Na tuhle čízu mám výkres pro 3 K s klapkou, ale není můj a nemám na to strojní vybavení to provést, jestli chceš tak ti to pošlu :-) aspon bych rád viděl, jak to bude fungovat
 
 
Datum: 10. února 2015 18:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Milan: a co jít jinou cestu? Místo zvětšení vrtání, jít cestou většího zdvihu - excentrický čep .)
 
 
Datum: 10. února 2015 17:33
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
A TKmoto už to nedělá - spousta problémů se zadíráním. Nedávno jsem jim psal.
 
 
Datum: 10. února 2015 17:32
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Píst z JW 250 nechci, nejsem blázen 1,76 mm stěna vložky + - by zbyla, to se brutálně kouše, díky :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17852    
Ahra hradec kralove je to vyrobce pistu...anebo tam proste namastit pist z panelky nic noveho pod sluncem co by tk moto neumelo
 
 
Datum: 09. února 2015 20:27
 
 
 
 
Jméno: ASTRATIX      IP: uživatel16213    
Přeji hezký večer, má zde někdo zkušenosti s umísťováním magnetického tachometru na kolo. Odešel mi originální tachometr a přemýšlel jsem, zda by šel nějak zužitkovat právě zmiňovaný tachometr ? Děkuji za odpovědi ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2015 18:27
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel10952    
Záleží jaký to má snímač.Ty laciný mají v tom snímači ocelový plíšky těsně u sebe a magnet když okolo projde, spojí se a okruh se uzavře a hodí to impulz.Takže pak když se nastartuje, motor se chvěje a tím i rám a kola a ty plíšky se dotýkají což potom hází chybný ůdaje.Odzkoušeno.Dávali jsme to na pitbike a na místě když jsem dal do plnejch tak to na místě ukazovalo třeba 80 km.
 
 
Datum: 22. února 2015 18:27
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Já jsem dal snímač na vidlici k ose předního kola, na buben kola jsem nalepil vteřiňákem magnet a funguje to naprosto suprově!!! Když máš snímač na vidlici a magnet na drátech, tak ti při každým propružení přestane ukazovat nebo ukazuje nesmylsly. :-)
 
 
Datum: 08. února 2015 21:14
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj ASTRATIX! Teda esli možu aj já poradit, toš s tým většinú nejsú problémy. Enom u tech nejlacinějších by mohly vzniknút. Gdysi sem splašil nejakej levnej. Na kole fungoval perfektně. Na motorce psal furt nesmysle. Aš sem si fšimnul, že ukazuje už gdyž běží motor a ešče nejedu. Toš šel spátky na kolo! Při měření obvodu kola je dobrý na motorce sedět a ujetú vzdálenost zadat. Toš tak.
 
 
Datum: 08. února 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10282    
namontovat ten tachometr není nic složitého. píchneš ho někam na řidítka, ten snímač někam blízko k drátům od kola. Ten magnet nasadíš na jeden drát toho kola aby se při každý otáčce dostal co nejblíž k tomu snímači. Ale aby fungoval, jak má tak se do tachometru musí nějak zadat (nejspíš) obvod kola. většinou se do toho leze podržením nějaký kombinace tlačítek a bejvá ta hodnota v milimetrech.
 
 
Datum: 08. února 2015 12:09
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci dělam renovaci pionýra 21 a chtěl bych se zeptat jak se mám zbavit koroze na ráfku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2015 6:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17840    
Pokud motorku chceš renovovat tak kup nový ráfky i dráty. Pokud "renovuješ" udělej jen kulisy a natři to na stříbrno. Rez neodstraníš. Už pod ní neni chrom.
 
 
Datum: 05. února 2015 6:50
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
četl jsem že to jde kyselinou fosforečnou je to pravda??
 
 
Datum: 04. února 2015 21:40
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jediné co mě napadá nechat opískovat a nebo vyplést vybrousit a dát opět dohromady. U toho pískování by to mohlo zůstat vcelku. Zjisti co bude lacinější
 
 
Datum: 04. února 2015 20:29
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
zdar chci se zeptat jestli by šel motor z kulaté 350tky do rámu ze 175 díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2015 22:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
rozhodně ne.... pokud teda nechceš rozřezat a posvářet půl motorky...
 
 
Datum: 03. února 2015 22:22
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAká je origo. Barva na předni vidlici a masku? Na pionyra. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2015 10:16
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
Ral 7044
 
 
Datum: 03. února 2015 10:16
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cislo barvy?
 
 
Datum: 02. února 2015 23:51
 
 
 
 
Jméno: Raging.bull ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Mám problém a potřebuju radu. Nechal jsem se ukecat na převrtání válce a větší jednokroužkový píst, údajně 65ccm.. Ale problém je v tom, že potřebuju přetryskovat.. Tak sháním někoho, kdo s tím má zkušenosti a ví jakou trysku vzduchovou a benzínovou dát.. Měl jsem rady, jako jiný karbec, název si už nepamatuju. Ale nechtěl jsem už moc do fichtla investovat.. Měl jsem zůstat u normálního objemu, vím. Ale jak jsem psal. Nechal jsem se ukecat a teď v tom plavu.. Tak jestli někdo víte co a jak, budu vděčen za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2015 17:57
 
 
 
 
Jméno: Jenda93      E-mail:      IP: uživatel18025    
Ahoj stejsky.cz upravuje pio na obsah 70ccm ttp://www.ms50.cz/_pio70.html doporucil bych trisky něco kolem 70 u origo karburátoru.
 
 
Datum: 21. dubna 2015 17:57
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
nic neodpoví, už někdy na podzim jsem ho upozorňoval na to, že se dle zákona jedná o klamání spotřebitele za což hrozí nemalá pokuta a bez reakce
 
 
Datum: 05. února 2015 7:12
 
 
 
 
Jméno: Raging.bull ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrýýýý. Tak jsem zvědavý, jestli ti odpoví... Přiznám se, že co se týče těchle věcí, jsem na to levý... Proto mi fichtla skládal kamarád, co má mustanga snad odjakživa a docela se v tom hrabe.. Tak se omlovám, že jsem v těchle věcech neznalý. Ale velké díky za starost a rady:-):-) Chtěl jsem něco levného jako přibližovadlo do práce a nenapadlo by mě, že s tím budu mít takový problém...
 
 
Datum: 04. února 2015 16:17
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17836    
tak jsem pánovi napsal dotaz a jsem zvědav na odpověď - bude-li vůbec nějaká: Dobrý den, na Vašich stránkách jsem objevil k prodeji válec pionýr s obsahem 65ccm - vrtání 41,25mm. Měl bych dotaz zda-li se jedná o opravdu český výrobek, neboť dle mých informací žádný český výrobce válců na pionýra neexistuje. Budu tedy rád, když mě z mých informací vyvedete. Dále pak chci se zeptat jakým způsobem jste došel při vrtání 41,25 k obsahu 65ccm? Jsou-li moje matematické znalosti alespoň průměrné, nemůžu se nějak tohoto obsahu dopočítat - pokud tedy zdvih pístu je zachován na 44mm. Děkuji za odpověď
 
 
Datum: 04. února 2015 13:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17833    
Pokud nikde není nějaká chybka tak píst narážet musí.... uvidíš,ale mělo by to klepat.... navíc vysokej kompresní poměr atd....
 
 
Datum: 03. února 2015 22:31
 
 
 
 
Jméno: Raging.bull ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Snad nenaráží. fichtl ještě nejel. Ale kolega, který mi to skládal neříkal nic. Tak pokud to rozjedu písnu..:-) Díky za rady. Petr
 
 
Datum: 03. února 2015 18:21
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17833    
Ale jinak má ten prodejce dobrej byznys. Za výbrus na 41mm s pístní sadou si bere 1500,- .... u mě by to bylo bez úpravy válce za polovičku :-D :-D S úpravou válce + úpravou hlavy na větší vrtání by to umě vyšlo na tu jeho cenu za "nic" :-D PS - píst ti do hlavy nenaráží?
 
 
Datum: 03. února 2015 17:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17833    
Ano,HT 72 a VT 38 nebo spíš 35 - to poznáš,někdy to má bohatej volnoběh a musí se dát menší volnoběžná tryska (já jezdim v 60ccm VT 35 a HT 72). Možná po záběhu hladinu trochu dolu a odšpuntovat filtrbox. Měj se. Standa
 
 
Datum: 03. února 2015 17:05
 
 
 
 
Jméno: Raging.bull ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím, že né trochu.. Ale to bych nebyl já... Posílal jsem mu svůj válec.. A on ho měl vrtat.. Je fakt, že jsem ho měl poznačený a pslal cizí... Ale Teď už nic nenadělám.. Dobrá, vzduchovou koupím 72. A benzínová může zůstat 35-38?? Jinak díky za radu a odpověď:-)
 
 
Datum: 03. února 2015 16:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17831    
To je normální polskej válec akorát je přebroušenej na 41mm a je k tomu jednokroužkovej píst to je necelých 60ccm - prodejce klame. Trysku bych použil 72. Nic víc není třeba. Nečekej od toho zázraky. Trochu si naletěl,ale to se stává.
 
 
Datum: 02. února 2015 21:25
 
 
 
 
Jméno: raging.bull      IP: uživatel17830    
Chtěl jsem napsat osel... Jsem tady odedneška a trošku v tom foru plavu... Na motorkářích.cz se fá ve foru editovat. Tady asi ne.. http://www.motocentrum-biker1984.cz/biker1984/eshop/0/3/5/31963-novy-valec-65-ccm-Sport-tunning-komplet-Pionyr-20-21-23-Mustang-original
 
 
Datum: 02. února 2015 20:31
 
 
 
 
Jméno: raging.bull      IP: uživatel17830    
Ja jsem odel... Jde o fichtla 21 sport
 
 
Datum: 02. února 2015 20:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17831    
Á já to nedočet,mezi řádky už vidím fichtla.... Je to Pio,Mustang nebo Pařez ? Pařez by šel vrtat i 43,5 takřka bez úpravy motoru .....
 
 
Datum: 02. února 2015 18:42
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17831    
Specifikuj stroj. Pio to není,to jde vrtat v extrému do 42mm což je 60ccm a fous. Babeta jde vrtat 43mm,ale má menší zdvih,takže je to zas 60ccm. Určitě potřebuješ větší trysku. Piš sem nebo mail.
 
 
Datum: 02. února 2015 18:20
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
čau seso chci se zeptat jestli ty blatníky z plastu máš i na 19 nebo 21 kolo, dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2015 11:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku uz mam jeden zluty na skalde a nebo na trampa zeleny
 
 
Datum: 15. února 2015 11:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen na 19,, 2 jsou ty trampove zelene nebo zlute a nebo muzu splasit jinaci a le o trosko jsou drazsi,,jinak nou problem
 
 
Datum: 02. února 2015 22:26
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci jak se jmenuje originál jawácká barva budu dělat 21 pionýra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2015 23:49
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A bílá na vidlice a masku jaka je origo.
 
 
Datum: 02. února 2015 23:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. ČSN 8850.
 
 
Datum: 02. února 2015 5:51
 
 
 
 
Jméno: _Pavel_      E-mail:      IP: uživatel16118    
Zdravim draci , nevite nekdo kde sehnat jete drapaky 18" ? , pripadne naky web ci jestli nekdo mate doma ? , predem moc diky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 10:12
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
http://www.az-pneu.cz/info-pneu/motocyklove-pneumatiky/mitas
 
 
Datum: 29. ledna 2015 10:12
 
 
 
 
Jméno: Navi      IP: uživatel17782    
Vlastní tu někdo, nebo má někdo zkušenosti s CO2 svářečkama na dutinkový drát? Jakoby obalená elektroda naruby, s podavačem... Jde mi hlavně o svařování slabších plechů kolem 1mm, na silnější materiály mám trafo. Chci něco pro kutila, nerad bych řešil plnění lahví. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 21:40
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel1893    
je to einhell bt-gw 170 ... uz jsem delal i docela dlouhy svar - cca 80 cm a valil jsem to ne uplne v jednom kuse, ale da se rict s minimalnima prestavkama a zadny problem s prehrivanim atd...
 
 
Datum: 29. ledna 2015 21:40
 
 
 
 
Jméno: Navi      IP: uživatel17782    
Olous a co to máš? Mě každej od einhela nebo berlana odrazuje :/
 
 
Datum: 26. ledna 2015 22:31
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel1893    
kdyz jsem hledal svarecku, tak se mi taky libila cena svarecky na dutinkovy drat, ale nakonec jsem koupil na bazosi klasicke CO-cko i s flaskou (hasicakem) za 5000,- ... spokojenost...
 
 
Datum: 23. ledna 2015 21:29
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cočko je ještě v pohodě...já teď řeším láhev na argon a vstávají mi vlasy hrůzou když vidím ty ceny... asi se budu muset spřátelit s nějakým potápěčem kterej mi sežene lahev na vzduch :-D
 
 
Datum: 21. ledna 2015 17:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17802    
No vidíš,brácha nic neřikal,my se ho vlastně ani neptali,, pro příště supr,mam to za humnama. Díky.
 
 
Datum: 21. ledna 2015 17:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando zajeď si do Strašecí do traktorky...brácha tam chodil do školy, ne? Tam na dvoře v jedné té hale měl pan Kudr technické plyny. Nedávno umřel a vede to jeho žena snad. Ještě když byl živ tak mi dal ten upravený hasičák, a od té doby si tam jezdim plnit. Maji tam vždycky naplněných třeba 15 hasičáků, tak to beru výměnou.
 
 
Datum: 21. ledna 2015 17:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17802    
Kolečko řekni víc. Řešili jsme teď něco podobného s velkou flaškou na Biogon (směs CO2 + dusík),potřebovali jsme naplnit záložní lahev z hospody,vesměs jsem ji využíval jen já pro svoje potřeby,pak nám v létě lehnul kompresor a vyjeli jsme ji do mrtě,lahev byla naše odkoupená před skoro 12 lety od původního provozovatele hospody,odmítli nám ji naplnit,táta si od nich musel vzít za drobný poplatek jejich lahev do pronájmu a až tu nám naplnili. Když to vemu kolem a kolem,stačila by nám ta stará naplnit CO čkem...brácha by na ni mohl vařit a já příležitostně točit pivko k prasátku na grilu... to jde? A nebo jsme se předtim obrátili na špatnou firmu? Kdo ti to plnil? Dík za info
 
 
Datum: 21. ledna 2015 15:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim přesně, dával jsem tam nějaké flašky na protiúčet. Ale podle mě naplněná flaška tě bude stát tak 700kč, plus těch 250kč za každé další plnění. Flaška bude tvoje, žádný nájem se neplatí.
 
 
Datum: 21. ledna 2015 12:36
 
 
 
 
Jméno: Navi      IP: uživatel17782    
Kolik stála úprava hasičáku?
 
 
Datum: 21. ledna 2015 12:00
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
což asi budeš muset......tím jsem nemyslel mic špatného,ale tu láhev buď musíš koupit nebo řešit jako kolečko.....
 
 
Datum: 21. ledna 2015 11:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakoby...dá se s tim vařit, ale pro tvoje účely bude daleko lepší klasické COčko s ochrannou atmosférou. Ten svár to daleko lépe ochrání před okolními vlivy. Jinak jestli můžu říct za sebe, tak jsem koupil klasické COčko. Jako flašku používám upravený sněhový hasičák - v plnírně mi z toho vyndali stoupačku a má to ještě platnou tlakovku, takže to jde legálně naplnit. Za naplnění 6kg plynu platím asi 250kč. Takže z mého pohledu jsou tvé obavy z flašky liché. Navíc porovnej cenu trubičkového drátu a klasického...
 
 
Datum: 21. ledna 2015 11:30
 
 
 
 
Jméno: Navi      IP: uživatel17782    
Takovýdle odpovědi jsou po celým internetu, proto nikdo neví jak to vaří a jestli se to vyplatí. Podobný odpovědi si nechte pro sebe. Děkuju!
 
 
Datum: 21. ledna 2015 10:43
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
což asi budeš muset.....
 
 
Datum: 21. ledna 2015 9:11
 
 
 
 
Jméno: Navi      IP: uživatel17782    
Draci, je kravina v tomhle pocasi cokoli lakovat sprejem?? Potrebuju striknout sprejem-plnic, final lak plochu asi 2m2. Nejaky zkusenosti se schnutim a finalnim vysledkem v tehlech teplotach? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2015 21:40
 
 
 
 
Jméno: Ringo      IP: uživatel17803    
Bacha na přímotop či kamínka s ohněm.Páry rády bouchaj.Pri tomto počasí se barva nechce slít.Je venku 4 st.Jedině jak píše kolečko-stříkat uvnitř.Ahoj draku...
 
 
Datum: 22. ledna 2015 21:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No abys dosáhl perfektního lesku tak musíš tu barvu tzv slít...tzn dát takovou vrstvu, aby se vytvořil jednolitý vysoce lesklý povrch. A je jedno jestli stříkáš sprejem, pistolí...
 
 
Datum: 20. ledna 2015 13:52
 
 
 
 
Jméno: Navi      IP: uživatel17782    
Jak to myslis s tim slitim, nevim jak strikas sprejem ty, ale ja jen poprasek a jednotlivy vrstvy nechavam vysychat... Opakuju dokud to na 100% nekreje
 
 
Datum: 20. ledna 2015 13:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to kravina - blbě se to sleje. A pak to stejně ukápne, protože to schne pomalu...počkej na teplo nebo lakuj vevnitř.
 
 
Datum: 19. ledna 2015 22:31
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel16308    
mám zkušenosti že to neschne, jedině makat vevnitř....
 
 
Datum: 19. ledna 2015 21:14
 
 
 
 
Jméno: Navi      IP: uživatel17782    
Tyjo vidis, ja resim lak a zapomel sem na schnuti kitu... No to je vprrrr. I kdyz tam moc kitovani asi neni a to malo snad sfoukne plnic. No nasadils mi brouka do hlavy, schvalne zkusim smichat trosku kitu jestli to seschne
 
 
Datum: 19. ledna 2015 17:50
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
To bych neradil.já sem kitoval v garáži a neuschlo to vůbec.jestli nemáš možnost topit tak to radši odlož
 
 
Datum: 19. ledna 2015 17:34
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
zdar mam 175 v krosu a chci dát dopředu 19'' kolo. šlo by tam dát z čz 150C? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 12:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15962    
Dej tam ze sportky 473 475 kulate jednovyfukove ..ma stejny stred a brzdu jak 16 ...
 
 
Datum: 26. ledna 2015 12:15
 
 
 
 
Jméno: michalpavlu4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus borci, neměl by někdo na prodej sedlo na jawu ? nejlépe kytaru.. nepotřebuju nové ale spíš aby drželo a bylo pohromadě.. díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2015 14:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pryč s tim, od toho jsou inzerce...
 
 
Datum: 15. ledna 2015 14:24
 
 
 
 
Jméno: DahCZE      IP: uživatel16598    
Dobrý den měl bych dotaz zda by šel napasovat motor z čz 175 do rámu čz 150 c děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 8:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jde úplně všechno, ale bez zásadních úprav to určitě nepujde.... navíc, proč takovou prasárnu dělat že jo....
 
 
Datum: 14. ledna 2015 8:03
 
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Zdravím, mohl by poradit někdo s konkrétní zkušeností, jde použít klapka sání v kombinaci s originálním karburátorem na Jawa 21, tak, aby se vše vešlo pod konvenční bříška/prsíčka? Děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 17:42
 
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Jo, asi nechám udělat výbrus:-D ještě to může být tím, že mi na podzim vlétl kousek těsnění pod hlavou do válce a trochu ho mázl. Dal jšem tam nové kroužky, ale je možné, že to špatně těsní :-( po výbrusu bude klid
 
 
Datum: 17. ledna 2015 17:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17790    
Muže to spíš souviset s tim,že soudruhum na slovensku občas ujela ruka při obrábění válců a sací kanál je moc ujetý do strany a píst ho pořádně nezavře. Stačí udělat výbrus na 39mm a dát do toho novej píst (je vzadu širší).
 
 
Datum: 17. ledna 2015 7:00
 
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Aha, tak to jste mě přesvědčili všichni o tom, že s tim vlastně nic nemůžu dělat:-D může to souviset s tím, jak člověk nasadí válec ke karterům? Myslím třeba trochu pootočený... Kouknu na to, díky za názory :-)
 
 
Datum: 16. ledna 2015 21:41
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
se slícováním kanálů to nemá moc společného, to jak moc to bude prskat má vliv úhlel (doba) otevření sacího kanálu, naladění délky sání, provozní otáčky atd... Ale jestli ti to dělá víc než je normální na úplné seriovce, tak máš něco někde špatně.
 
 
Datum: 16. ledna 2015 13:37
 
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Dobrá, klapka je zbytečná, tak mi ale řekněte, jak seřídit motor, aby neprskal. Vždyť to závisí na slícování kanálů, nebo se pletu? Každý dvoutakt trochu prská, ale co je moc, to je moc...
 
 
Datum: 14. ledna 2015 21:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17783    
Prskání z karburátoru lze vyřešit seřízením motoru. Sání lze otevřít vcelku hodně,klapka k tomu až do jisté míry není vůbec zapotřebí,ba naopak. V tvém plánovaném rozsahu úprav opravdu ta klapka nejvíc pomuže,když v motoru nebude.
 
 
Datum: 14. ledna 2015 12:53
 
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Od klapky čekám to, že vyruší foukání směsi z karburátoru do sání. Momentálně se tak děje víc než by bylo zdrávo a pak to zahlcuje trysky a nemá to tah. Druhá varianta je asi rozšíření a slícování kanálů...
 
 
Datum: 13. ledna 2015 21:04
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
no právě ...co od klapky čekáš???
 
 
Datum: 13. ledna 2015 18:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17775    
Jak už jsem kdysi psal. Nejlepší bude ji přivázat provázkem k sání,nebude tam překážet a motor bude fungovat
 
 
Datum: 13. ledna 2015 9:27
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17766    
Ahoj Seso, platí ta informace u indických ráfků na Mustanga 1,60x16, že budou až v březnu? Nebo je to nějaká stará neplatná informace? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2015 12:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kurna ty uz jsou,, ja to zapomel ztahnout :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2015 12:53
 
 
 
 
Jméno: kokosak      IP: uživatel7691    
Zdar draci chci jse zeptat kolik nejvíc bych mohl dát na čz 175/477 největší odtrh četl jsem že čím větší tím víc jde do otáček a to by jse mi celkem hodilo mám leštěný a slícovaný kanály. A ještě jeden dotaz mimo jde k této číze připojit legálně nějaká sajda ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 9:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady toho moc nevymyslíš. Dej klasicky 2,9-3mm a bude to akorát.
 
 
Datum: 09. ledna 2015 9:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli chceš větší otáčky tak se dává menší předstih, nicméně bych se držel příručky protože otáčky nejsou všechno...
 
 
Datum: 08. ledna 2015 15:41
 
 
 
 
Jméno: kokosak      IP: uživatel7691    
Sorry překlep myslel sem předstih :-D
 
 
Datum: 08. ledna 2015 15:30
 
 
 
 
Jméno: Dvořka      IP: uživatel17467    
čauves draci, umí někdo z vás poradit, na co dávat pozor pří převařování úchytů tlumiče kvůli vyšší světlé výšce? Jde prostě jen nahoru na rám navařit jekl a tím to prodloužit nebo to chce nějakou alchymii? Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 20:32
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel16483    
na oči si dávej pozor!!!!
 
 
Datum: 09. ledna 2015 20:32
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   

       

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 25.05.2015 13:16:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu