slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
                     Moc a moc se omlouvám všem draku a dračicím, ale SESA zavřel dočasně vrata do FICHTLkrámku  (eshop dočasně uzavřen)

  SESA nastupuje scela dobrovolně léčbu Workoholismu a to na dobu nezbytnou, prosím nečekejte až se vrata zas otevřou, tohle bude na delší cestu
   Před znovu otevřením FICHTLkrámku vás budu informovat se čtrnácti denním předstihem. Tak opravdu nečekejte, SESA by vás nerad omezoval v    
    rychlosti.  Do konce srpna dořeší SESA všechny již přijaté objednávky, a pak vypíná mobil a počítač. SESU budete moci jedině kontaktovat přes   
     korespondenční adresu.
 
 Pro draky co jim doma v garáži krvací jejich speciál a potřebuji nějakou drobnost aby to zas fachalo a neda se to splašit, než ve fichtlkrámku. Tak neváhejte a pisněte meil rafika51@gmail.com , sice nic neslibuji, pač pořád sesa napracuje ale manželka už začíná ladit formu :-)

Draci moc soráč ale ještě nějakou chvilku bude krámek uzavřen, ladíme zatím dvouválcový motor mezi rafikou a sesou a pro klid duše a bezpečnou výchovu našeho malého sesy a male šešu, měníme rodinou garáž za jinou a tak to potřebuje ještě opravdu ještě čas

Přiznat si, že SESA propadl Workoholismu, trvalo hodně dlouho, protože za těch deset let nezbylo moc času na přemýšlení. Ale jak se narodil malej SESA a malá ŠEŠU, tak to docela začalo brzdit harmonogram práce a tím pádem se práce protahovala o to více do ranních hodin, tak aby se stačilo tentýž den poslat zásilky a draci nebyli nějak brzděný v práci. A v těch ranních hodinách, kdy draci spí a SESA balí, tak někdy v ten okamžik probleskla myšlenka: „Cože, to už je zas další měsíc! Co sem s toho vlastně zažil.“. A tak by to šlo stále dokola. Jenže na dětech je to vidět nejvíc – jak našlapují své první krůčky, jak řeknou poprvé to své táto, mámo, já už umím atd. Tak se po těch ranních baličkách začne více uvažovat, jestli je vše v pořádku a zda se nemá přehodnotit styl života. Tak se nakonec vyhodnotilo, že pro výchovu dětí, tak abychom je ve slušnosti a spořádaně společnýma silami postavili zpříma do života, je zapotřebí pevné manželství mezi SESOU & RAFIKOU a věřte nevěřte s heslem nejdřív práce a pak rodina, tak s tímto heslem by to dopadlo jako když někdy v ten moment zapomenete přidat do benzínu M2T a píst se vám rafne ve válci a je to totálka. Sice válec se dá vybrousit, ale jak bývá v dnešní době pravidlem, tak zadřené manželství se jen tak těžko dává do pořádku.
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:

























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel17394    
cus draci, existuje na Babettu nejakej ladeny vyfuk ktery ma vstup stejnej prumer jako koleno vyfuku? Ja jsem vydel hikone na babette ale nechce se mi zvetsovat vyfukovy kanal. Odepisujte diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17395    
Trochu jsem nad tím zapřemýšlel. Pokud bych zašel za možnosti všedního dne,tak si obstarej laděný výfuk na Piaggio Ciao,je to takový smotanec pod motor a tlumič těsně vedle kola..docela funkční....myslim že je od Polini... v ČR těžko sehnatelný a pořizovací cena je tak dvě až tři babety ... vzpoměl jsem si na něj díky tomu že mi leží takovej jeden dobitej exemplář pod ponkem jako pozůstatek mého Ciaa... na prodej neni ... mám s ním nějaké plány ...
 
 
Datum: 08. července 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17395    
Nemá význam řešit když se ten motor jentak převaluje jak lenoch ... zde bych výfuk řešil jen po výraznější úpravě motoru. Na serii s dobrym motorem stačí pokrátit koleno a jede 55-60. Co chceš od babety víc???
 
 
Datum: 08. července 2014 14:45
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
bez zvetseni vyfukovyho kanalu nema cenu davat jinej vyfuk , na tenhle rozmer je nejlepsi ten co tam je . Otevři vyf. kanal , pouzij koulem z fichtla nebo 28 mm od stejskala a ma cenu neco vymyslet, i kdyz se to zastavi na sacím kanalu :-D
 
 
Datum: 08. července 2014 11:01
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel16118    
Zdravim , draci chci se zeptat , nevite nekdo zda jde prebarvit sedlo ? PS: je kozeny :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2014 21:48
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel13144    
Zdravím všechny příznivce Fichtl pokecu . Jsou spreje různých barev na kůži . Nedá se to srovnávat s lidskou kůži , která se přirozeně stále obnovuje , to znamená , že se stará tkzv. loupe a narůstá stále nová a tím se zbavuje různých nečistot . Toto asi u Tvého sedla nehrozí , takře bych neměl strach ho oživit barvou určenou na kůži . Dělám tím běžně boty a kožené bundy .
 
 
Datum: 08. července 2014 21:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17395    
Nechat přečalounit...kupodivu ... když si ušpiníš kůži na ruce barvou,tak co se stane?? Vydrolí se,oloupe se ... co se tedy asi bude dít s nabarvenou sedačkou .... ? Aha ...
 
 
Datum: 08. července 2014 20:52
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Nějakym sprejem to pujde určitě.
 
 
Datum: 07. července 2014 11:32
 
 
 
 
Jméno: radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čest draci jakej je rozdíl mezi sekundárkem 15z. a 16z. važím 70kg díky :-)(PS: Hlavně ať to jede rychleji než mustang díky :-) ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2014 20:56
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      E-mail:      IP: uživatel14145    
Pro karlos. Tuším, že to tady znáš! Toš tak.
 
 
Datum: 07. července 2014 20:56
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele jak už tady někdo řekl, pokud trojku neroztočíš na rovince a do mírného kopce na max. to s 13z kolečkem znamena 65km/h tak na větší kolečka rovnou zapoměň budeš pak všude jezdit na 2ku a ve výsledku budeš pomalejší. Místo tuningu si to raději pořádně sešteluj a udělej vše jak má být a budeš spokojenej. Jinak ty motorky (20/21/23) jezdí uplně stejně, mají totiž stejné motory. Váhově jsou na tom taky hodně podobně, rozdíl je minimální. Jen 20 má plechy tak je maličko větší odpor vzduchu.
 
 
Datum: 07. července 2014 6:42
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
a nebo V. Pavlovice
 
 
Datum: 06. července 2014 22:23
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No gdybys znal u nás Krejčovu cestu, silnicu z Vrbice do Kobylí nebo obchvat Boleradic, toš Ti řeknu: "PARÁDA" ,ináč majú pravdu kluci pode mnú!!! Ty tři návrhy sem jel na kole kolem 75-80km/h. Toš tak.
 
 
Datum: 06. července 2014 21:21
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud roztočíš na daný převod stroj do max otáček,můžeš zkusit o zub větší.pokud ne,stroj již nemá výkon aby překonal odpory stroje a jezdce.
 
 
Datum: 06. července 2014 16:55
 
 
 
 
Jméno: MilanK      IP: uživatel11232    
Jestli máš 20 ku s pechama - větší odpor, tak vše perfekně seřídit, namazat, vpucovat lauf na plech, nový vzduch filtr, nabušit kola na doraz, osadit 11z. nebo 12 z. na sekundár pojedto furt v maximu a ve výsledku budeš v kopcích a zatáčkách rychlejší, budou tě limitovat jen rovinky.
 
 
Datum: 06. července 2014 13:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17388    
nejlíp to říka věta motrka to neveme bude to zas o chlup horší než serie buuuu víííí buuu a stejne pojedeš nejčasteji za 1 15 zub by byl dobrej na pařeza pokut se motorka nepřetíží.... jinak se bojim že 21 či 20 která je logicky těžší proti mustafovi bude vždy těžký boj ...ono mělo svuj duvot že to v době svaho vzniku byla podpultovkaanebo si to sehnal jen ošklivý z výroby naborenou nadrží.......no snaž se dal ale dostat z fichtla vyší výkon je boj
 
 
Datum: 06. července 2014 12:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jestli to chceš dát na fichtla tak to je k ničemu
 
 
Datum: 06. července 2014 12:26
 
 
 
 
Jméno: MilanK      IP: uživatel11232    
Zdar, nemáte někdo tady na pokecu náhodou už doma stejskyho pio 70 ccm ??? Docela mě to zajímá, jak to v praxi s pionýrkem mává, podle grafu to musí být docela pecka .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2014 20:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17395    
Taky na to čekam,až se ozve nějaký majitel. Chtěl jsem si udělat 70ccm 2K svépomocí a trochu jinak a narazil jsem na tolik drobných úskalí,že mi to odradilo . Zlatej klid si to nechat udělat.
 
 
Datum: 08. července 2014 20:31
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Čau, sice tu 70ccm nemám, ale řekl bych, že podle těch grafů to pojede hodně podobně jak stejskyho 3k.
 
 
Datum: 08. července 2014 12:34
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci prosím pomocte potřebuju nějaký lechký tuning hlavne aby to jelo vís než jawa 23 (mám jawu 21) bylo by to tak nastejno ale prosím že mi poradíte nějakej dobrej tuning? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17382    
Pokud máš 60kg tak mužeš dát 14z kolečko a uveze tě to i do kopce,jinak bych nechal 13z. Do motoru se vejde max 15z kolečko. U 16z kolečka se musí upravit motor i dekl na větší průměr.
 
 
Datum: 05. července 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: jawadoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak je to s tema 15ti a 16ti zubyma koleckama?vyjedu pak taky kopec nebo tlacim?dik
 
 
Datum: 04. července 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
generálku celýho motor a podvozku, dobře vše seřídit, ale ne podle hodnot v tabulkách ty jsou podle mě spíš orientační :-D
 
 
Datum: 04. července 2014 11:47
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady na fichtlkrámku je 16ti zubove :-)
 
 
Datum: 04. července 2014 8:27
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel17379    
Rychlý, né příliš nákladný je si dát větší sekundární kolečko :-) existuje 15ti zube sekundární kolečko a to ti maximálnu rychlost hodí cca 70-80km/h :-)
 
 
Datum: 04. července 2014 7:08
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI      IP: uživatel17076    
Kompletni GO motora a vybrus a pečlívé zajíždění uděla i 4 koně když budeš ku**a trpělivej až na těch 1500 KM nebo základní ůprava jako je posledná výbrus což je 6stý nebo zakladní kanálovů upravu a to je 2K
 
 
Datum: 03. července 2014 21:10
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vždyť jawa 21 a 23 má stenej motor... no tak prvně bych začal tim že bych udělal základní věci jako seřídit zápalko, karbec, odkarbonovat výfuk, utěsnit hlavu atd atd
 
 
Datum: 03. července 2014 20:24
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, skládám pionýra a potřeboval bych vědět jaký je rozdíl mezi tou starší a novější kostrou (s tou tenší a širší zadní kyvnou vidlicí) jestli je ta vidlice jediný rozdíl, nebo zda jsou ještě nějaké rozdíly např v uchycení předních vidlic nebo neco díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2014 6:24
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš uplně pravdu ty uplně nejstarší mají jinak uchycenou vzpěru pod nádrží a nemají pojistku pro zajištění otevřeného sedla
 
 
Datum: 03. července 2014 6:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
ne , jen zadní kyvka je jiná
 
 
Datum: 02. července 2014 22:37
 
 
 
 
Jméno: Zdenda      IP: uživatel13327    
Čau draci, chtěl bych si koupit výfuk hikone a tak mě zajímá jestli tu nemá někdo zkušenostni s tímto výfukem, a ještě by mě zajímalo jak se chová.rnDíky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2014 22:00
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, koukni tady na ten dotaz nebo si najdi jiný v sekci tuning je jich tam dost http://www.fichtlpokec.cz/tuning/id259499.html
 
 
Datum: 02. července 2014 22:00
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel16629    
čau draci doporučite mi tu nejlepší trysku do pincka diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2014 6:34
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do seriovýho jedině 68
 
 
Datum: 30. června 2014 6:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17363    
68 anebo laditelnou...... anebo vždy 1 koupit a skusit jak to jede a kdyš se to nepovede tak skusit jinou
 
 
Datum: 30. června 2014 0:21
 
 
 
 
Jméno: radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mužu dat tuhle trysku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hlavni_tryska_100_profi.html do normal karburatoru?nemusi se to vrtat nebo tak?? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2014 19:15
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando mluvíš mi z duše, ale bohužel doba už je taková.... každej by chtěl všechno pokud možno zadarmo a hlavně bez práce, ideální je když by to šlo ukrást někde na internetu..
 
 
Datum: 30. června 2014 19:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17367    
Jsou 3 základní typy špatných ladičů. První něco vytvoří,vůbec nevědi co a proč dělali,upravovali nemaj šajn vo co gou,hlavně zadarmo,a teorie úprav nikoho nezajímá,vznikne nefunkční paskvil a pak se diví. Druhá kategorie je koupim vše na čem je napsáno tuning ačkoliv vůbec nevim proč to kupuju,ale do válce se srát nebudu tam by se dalo něco pokazit a za úpravu nikomu nebudu platit a udělat to neumim,pak jezdí na neodladěnym hikonu s 85 klikou,tvrdou hlavou,brutálně ulitym origo karbecem a megakrutym tuning filtrem a diví se že to nejede. Třetí kategorie - jede mi to už mizerně,motor už nemá moc sílu,vim že ve válci se dá nejvíc přidat i ztratit,tak si obstaram upravenej válec,kterej by měl jet fakt pecka,osadim to na rozpelešenej vrak s milimetrovym vaklem na klice a s guferama co pamatujou gottwalda na hradě a musí to jet,do motoru nedam přece ani korunu,mam přece dobrej válec a ten to utahne i se ztrátama...a ono to nejede a zase se budeme divit ... chlapci ono je to trochu jinak ... základ je 100 procentní motor jako celek... pak si alespoň okrajově nastínit teorii 2T motoru,karburátoru,válce,výfuku - toto již je slušný základ,aby se člověk mohl rozhodnout co od motoru chce,jakym směrem se vydat a muže realizovat konkrétní logické kroky potřebné k dosažení konkrétního cíle ... a až po zdolání těchto základních " překážek " se dostaneš do fáze ladění a teprve tady se dostaneš k tomu,že třeba tryska 72 je chudá a tudíž se to chce logicky poohlédnout po větší,asi 74 - 76 ... ane koupim trysku 100 a pak budu řešit co s motorem ... doufám že tyto řádky poslouží alespoň k zamyšlení těch,kterých se to týká. Co se týče literatury,mohu doporučit p.Bella - 2 stroke performance tuning (nebo tak nějak) je to sice v angličtině,ale je to psaný dost halabala pochopitelně,nic exaktního,jako studnice základních znalostí víc než dobrý ... a dnešní pokročilý překladače toho dost přeloží ...
 
 
Datum: 30. června 2014 18:44
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ve vzdušníku problém nebude, ale pravděpodobně na difuzor 17mm bude směs neuměrně bohatá, další problém nastane u přechodového režimu, protože bez úprav přechodvý systém nemá šanci uregulovat rozdíl mezi normální a takhle bohatou směsí, v neposlední řadě bude pravděpodobně problém v dotékání paliva, a to vše jsme jen teoretických úvahách.
 
 
Datum: 30. června 2014 14:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám tucha že vzdušník je 1,5mm takže 100 trysku namontovat můžeš a bude pracovat celým svým průtokem, otázka zůstává jestli 100 trysku vůbec potřebuješ :-)
 
 
Datum: 30. června 2014 10:24
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 100 trysku už budeš muset ten karbec hodně upravit, a sorry, proč trysku 100, ani na 5k válci kterej točí jako kráva nemám takhle velkou ...
 
 
Datum: 30. června 2014 6:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17363    
je příšerně velká ja dal na mustnga 72 a je to bohaty až jeje puvodní je 68....hrozí že směs benzinu se vzduchem sratí celistvost a pionír nepojede vubec......jmenovitě to same jak kluci s moskytem o 2 otázky dole ...nastartovat pude ale na víc jak 1 se neutáhne.... za me skusit vhdodnejší převody ..slícovat kanali a necpat peníze do takovýchto součastek ktere jsou určeny pro radikalně poladěné motory...
 
 
Datum: 30. června 2014 0:12
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chci se zeptat jestli kostra z jawy 23 mustang pasuje na pionýra 20,21 nebo zda jde případně upravit díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2014 15:41
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Přesně jak říká marquee, kostra je stejná jen třeba odřezat a pak přisvařovat nějaké úchyty. Pokud umíš svařovat a jsi aspoň trochu šikovný tak není problém. Sám jsem tento rok předělával kostru z jawy 20 na mustangovou. :-) Tak ať se daří.
 
 
Datum: 29. června 2014 15:41
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musí se upravit, například uchycení sedla/pantu, zadní vzpěry...... je toho docela dost ale dá se to udělat
 
 
Datum: 29. června 2014 9:19
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
čus draci, máte někdo zkušenosti s karburátorem dellorto na babettu? já jsem si ho koupil a připadá mi ten výkon pořád stejnej, dá se tam něco ladit? Odepište díky Ondřej http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_dell_orto_babetta.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2014 22:36
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
ale výkon u ní zvýší dobře odštelovanej motor a nevylítanej motor a v cajku spojky :-) potom mužeš zkoušet dál já mám 14zub zkrácení kolínko 1.6 předstih origo karbec nová svíčka a po rovině dá 60 km/h beze srandy :-)
 
 
Datum: 01. července 2014 22:36
 
 
 
 
Jméno: scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jo, tuning je tuning.. Na Babettce ti žádnej karburátor výkon nezvýší.. Od toho jsou nálepky na nádrž...
 
 
Datum: 01. července 2014 7:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17358    
nejni co ladit ten karbec tam není skrze výkon ale proto že slováci stratili možnost nechat si v jikovu vyrobyt puvodní karburace..byla to složitá doba po roce 89 tak zvolili cestu nejmenšího odporu a namontovali italskou výrobu.....z toho vyplívá že pokut to jezdí nebabrat se do toho kor u 2 konove babety se šlapkama
 
 
Datum: 28. června 2014 20:56
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17356    
Je ok když mustang s origo původními tlumiči mi ve dvou sedí už téměř na dorazu? V jednom tlumiče fungujou asi normálně ale se spolujezdcem si to sedne až se kolo zaboří celý do blatníku a zbejvá tak poslední 1cm, takže na každým hrbolu a díře narážíme na ty gumy co jsou na těch tyčkách. Má smysl vyměnit ty vnější pružiny pomůže to nebo je to takhle normální když to nejde nijak naštelovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2014 10:53
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to docela normální,šlo by to vyřešit hustším olejem a tvrdšíma pružinama ale musel by sis je nechat udělat na zakázku, protože nevím jestli se daj takový sehnat kup si tlumiče na simsona elektronik, dáš jenom pak na každou stranu v uložení podložku, protože jsou ty konce užší než u fichtláckejch
 
 
Datum: 30. června 2014 10:53
 
 
 
 
Jméno: lobo644      E-mail:      IP: uživatel17341    
zdar ktery vyfuk by ste my doporucily abych ho nemusel upravovat?? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2014 21:25
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, nejlepší je na mustanga tady ten http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=2055 pokud teda nemáš upravenej válec to si pak mužeš nechat vyrobit na míru přímo na tvuj válec
 
 
Datum: 22. června 2014 21:25
 
 
 
 
Jméno: radis      IP: uživatel16906    
zdar draci, máte někdo zkušenosti s tímto rychlopalem ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rychlopal_kros_plast.html Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2014 18:39
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
A co by tě zajímalo....
 
 
Datum: 29. června 2014 18:39
 
 
 
 
Jméno: VM      IP: uživatel15395    
Dobrej, chci se zeptat dávám čz 125/516 do origo stavu ale nevím jakou červenou barvu přesně použít. Neví někdo ?? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2014 8:43
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, Budu renovovat pincka 21 a jelikož mám možnost v práci práškové lakovny ( což znamená opálení barvy v termické peci, otryskání a nalakování ), tak si nejsem úplně jistý, jestli čep kyvné vidlice by tu termickou pec přežil díky silonovým vložkám - musím čep dát nový. Má někdo nějaký návod jak zadní kyvnou vidlici demontovat a jak nejlépe zase napasovat ? Co jsem trochu četl, tak to asi není žádná prdel... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
vypalování práškové barvy gumový čep kyvky určitě nepřežije, takže buď můžeš rozříznout výztuhu kyvky a vidlici před lakováním sundat (a po vypalování opět nandat a zavařit), nebo celej rám stříkneš normálnim lakem (tak jsem to vyřešil já)..
 
 
Datum: 17. června 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel17037    
vylisuj čep zadní kyvné vidlice pak to můžeš lakovat jak chceš pak dáš nové vlošky nalisuješ zpět a je to
 
 
Datum: 17. června 2014 8:31
 
 
 
 
Jméno: Radawa      IP: uživatel16906    
Zdar draci, jakej používáte převod do crossu ( myslim kolik zubů rozeta, kolik zubů sekundár ) :-D. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2014 16:11
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
zdar máte někdo zkušenost při výměně silonů v předních teleskopech na fichtlu místo vystružování pouzder, nahřáti kluzáku ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2014 9:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17326    
je to otázka tu pej vystružnik asi nebude čeče je delanej aby obrobil ocel problem je když zabere velkou třísku tj malá díra v silonu z výroby protože na stružení sa davá přídavej ale jen 0,2mm pokut tam nejaci borci radej narvali 2mm vrtákem co meli po ruce a radší at nejsou zmetky musí to sta za chuj.... prostě mas dva zpusoby sehnad vystružit ..nejefektivnější ..anebo to nějak voje.... třeba nahřatím..druhy zpusob který se nezminuje ale díra s tim jde naraubovat relativně přesně je rozříznout tyčku na konci plikou a do drážky dát 8é smirek a upnout to do vrtačky a futra tím obrousit a nasledně perfekně tj štetkou na lahve a benzínem vímít....výhoda je že smirek odebírá postupně a nehoží že tu díru udelas velkou jak při nahřívání....ale je to pakarna i na 2 hodiny
 
 
Datum: 17. června 2014 9:03
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel13405    
nejjednodušší a nejrychlejší,než shánět stavitelnej výstružník,kterej bude ve finále beztak tupej jak pr*** a při pokusu o vystružení se silon bude protáčet, tak kluzák pořádně nahřej nad plamenem (jen jeho konec) a pak to rychle a co nejrovněji natlač do silonu a je to. nikdy jsem s tím neměl problém
 
 
Datum: 16. června 2014 10:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
futra musíš po nalisování do trubek vystružit... jinak to nich kluzáky nenarveš
 
 
Datum: 15. června 2014 21:16
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
zkusil jsem to, nefunguje to. pouzdra se seškvaří a vznikne tam vůle jako před výměnou.
 
 
Datum: 15. června 2014 19:16
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, jaků cenu može mět takovéto zrcátko na pionýra v ucházejícím stavu? https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/10269581_648433438558452_6630456983054807403_n.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2014 14:34
 
 
 
 
Jméno: Due      IP: uživatel11092    
Zdravím chlapy, myslíte že by měly zelení a technici na STK problém, kdybych si na svého miláčka 555 dodělal na boky pneu ty bílé pruhy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2014 12:51
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar, ne.
 
 
Datum: 12. června 2014 12:51
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   

       

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 25.10.2014 7:32:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu