slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
zdar Draci,, cele prázdniny bude sesa makat i když je totálně bez paliva a ma totální problém s časem,,,, v záři se budu muset asi věnovat jen rodině, děti už začínají větu, táto a proč,, takže záři bude asi zavřeno a to hermeticky :-( a ke všemu sesu čeká životní rozhodnuty a tak od záři začne asi ten pravej rokendrol :O)
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:
























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
Zdravím, renovuji pionýra, a chci aby byl přesně jako originál. Tak potřebuji vědět přesný odstín té světle červené barvy. co se dávala . Konkrétně je to ročník 73, tak nevim jestli byly v průběhu výroby nějaké změny. Někde jsem našel že je to ral 3020 ale nezdá se mi to uplně přesné. díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2014 9:23
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Radek: 3004 je vínově červená (typicky pařez)
 
 
Datum: 06. června 2014 9:23
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělej si co chceš, můžeš třeba jako já koupit několik pionýrů stejný barvy, pak je rozleštit a hledat
 
 
Datum: 05. června 2014 21:24
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
marque, ta barva co máš ty je přesná, ale já se díval na wikepedii na vzorkovník ral a tam je 2002 uplně jiná tak tak nevím když si ju kupím jaká teda bude
 
 
Datum: 05. června 2014 21:00
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně fotky dost zkreslujou, ta barva je přesná podle rozleštěného původního laku, ale jak myslíš, stříkni si to čím chceš
 
 
Datum: 05. června 2014 20:35
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Dejte si pozor, každej monitor zobrazuje barvy jinak, takže ve skutečnosti ty barvy můžou být (na 99% budou) jiný. :-)
 
 
Datum: 05. června 2014 14:03
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel16252    
mám na mysli tady tuto barvu http://www.petaklimsu.wz.cz/vozitka.html
 
 
Datum: 05. června 2014 13:30
 
 
 
 
Jméno: jawasssss      IP: uživatel16252    
Radek: tys asi myslel klasickou jawáckou tmavou, tu já nemyslím myslím tu světle červenou. Marquee: nevim ale ta 2002 se mi nezdá uplně přesná
 
 
Datum: 05. června 2014 13:19
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 05. června 2014 11:30
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel17275    
Nevim to jistě ale myslim že by to mohla byt RAL 3004
 
 
Datum: 05. června 2014 11:21
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel13452    
Trošku blbý dotaz pro standu a okolí, jaká úprava je "lepší", přepoušťáky výfukových plynů přez okýnka pístu,zvětšení sání výfuk(o kolik a jak vím), nebo tříkanál, jde mi o to co si vybrat mám načtené a viděné ale kromě drobných úprav jsem z válcem nic nedělal tak jestli se pouštět do něčeho složitějšího než přibrat kanály.Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2014 20:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17270    
Hraj si...kdo nic nedělá nic nezkazí... kup si víc válců a zkoušej...já se na holý serii dostal na hezký hodnoty... jen upravenej seriovej válec na seriovejch přefukách... kdo ví co by z toho šlo vybrzdit s pořádnym vejfukem a karburátorem... a marquee by moh vyprávět jak jede seriovej vejfuk,seriovej karbec a muj válec :-D
 
 
Datum: 03. června 2014 20:08
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel13452    
Představa je zvětšené sání, a kuchaný seriák z upravenou doutníkovou koncovkou.hlavně jsem řešil otázku těch kanálů.
 
 
Datum: 03. června 2014 18:54
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeden kamarád to přesně vystihl, čím víc kanálů tím víc problémů, záleží co mě toho čekáš a na co to chceš používat. V každém případě pokud chceš zůstat u sériového výfuku jsou jakékoli úpravy nad dobrý dvoukanál zbytečné. U 2t ti nejvíc výkonu udělá právě výfuk, pokud zůstane výfuk sériový dá se 2k trochu optimalizovat, ale rozhodně nemá smysl měnit časování přefuků. To je dostatečné v pohodě skoro do 9500-10000otáček ale s takový motor se zas nedá používat na běžné ježdění
 
 
Datum: 02. června 2014 21:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17264    
Vidno v tom nemáš moc jasno. Přepoušťáky přes píst určitě nepřepouští výfukové plyny. Co se týče výfuku samotného tak preferuju jeden velký namísto nějakých okýnek. Sací kanál taktéž - široký a zbytečně nepouštět do otáček . Do jistě míry jedou suprově origo přefuky. Všude zachovat rozumné rozměry a dodržet rádiusy. Udělej si rozumnej dvoukanál a časem dojdeš dál. Mě ty dvoukanály baví furt...
 
 
Datum: 02. června 2014 20:41
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Poradíte mi někdo nejakej vyzkoušenej otáčkoměr na pio ? popř. odkaz dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2014 20:55
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel16842    
ja tam mam z trabanta =D 6V
 
 
Datum: 02. června 2014 20:55
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Ahoj draci, potřeboval bych poradit s podkovou mezi setrvačníky klikovky Jawa 21. Mám možnost si ji nechat vypálit na laseru, takže rozměry budou 100% přesně. Jak tu podkovu co nejlépe zaaretovat? Máte nějaké fotografie pro inspiraci? Nerad bych si zbytečně zničil bloky motoru... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2014 10:38
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám udělaný 3 kolíčky z jehel z jehlového ložiska, ovšem chtěl bych tě upozornit, že ta podkova skoro nemá význam pokud máš jinak seriový motor. Jednoduše víc problémů než užitku.
 
 
Datum: 05. června 2014 10:38
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17268    
vzhledem k tomu že paprsek ma toleranci cca 0 ,2mm tak to tak uplně přesne nebude laser se navíc v materialu uhybá řez jde šikmo ..nechal byct to stočit na velký pruměr na nuly a čast pro ojnici odřiznul tím by se to melo roztáhnot a přilnout ke karteru....ale nemám to je to jen muj nazor ale laserem bych to teda nedelala
 
 
Datum: 03. června 2014 11:23
 
 
 
 
Jméno: Mira      E-mail:      IP: uživatel16987    
Zdravím mám jednorychlostní babetu 207 a už si nevím rady, vyzkoušel sem snad vše... babeta normálně jela a byla bezproblémová, začlo to dělat to, že při jízdě z kopca se zapnutými světly v plných otáčkách z ničeho nic to přestalo jet a když sem ty světla nechal svítit tak to chytlo až sem jel pomalu cca 20kmh... ale naopak když z kopca jedu na plno a takhle to přestane jet, tak ty světla vypnu a babeta okamžitě naskočí, i třeba na stojanu světla mám vyplí dam plnej plyn tak to drží ale jak je zapnu tak se otáčky sníží a kolísají... nevíte prosím čím to je??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2014 16:06
 
 
 
 
Jméno: Mira      E-mail:      IP: uživatel16987    
Indukční cívku sem dal novou a vubec to nepomohlo... a zapalovací cíka je taky nová a nic... muže to být tyristorem??? nebo snímačem otáček???
 
 
Datum: 02. června 2014 16:06
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Nekterá cívka vadná.
 
 
Datum: 01. června 2014 19:40
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel13988    
nevite nekdo jestli jde upravit nejak origo karburator jestli to ma cenu zvetsovat difuzor nebo ne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2014 13:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17264    
Udělej výfuk,přidá vic jak karbec. To s tim karbecem je dost alchymie - nejenom tu úpravu dobře provést,ale odladit to...a donutit to trvale fungovat ...mě se upravený Jikovy hrozně srali ...
 
 
Datum: 02. června 2014 13:39
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Tak to je jasná věc že jenom propilování nestačí, je potřeba udělat nové nebo zvětšit původní sací kolínko, už tak tam je rantl jak hrom. Pak ještě se provrtá mosazný vzdušník. Atd,, je tam toho hodně a myslel jsem že je to samozřejností když propiluju difuzor že je potřeba upravit i další věci v karbci.
 
 
Datum: 02. června 2014 10:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
propilováním difuzoru úprava karbce nekončí...
 
 
Datum: 02. června 2014 10:22
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Jen něco z mých zkušeností - mám upravené válce a také jsem propiloval karburátor na 18,5mm a ve srovnání s origo karbcem není skoro žádný rozdíl - (mělo to trošku lepší vrch) a navíc jsem musel shánět větší trysky a chvíli mi trvalo než jsem to naladil. Pokud nemáš nějak hodně upravený válec tak si myslím že 17mm difuzor bohatě stačí. Jinak potom mohu doporučit dellorto 19mm. Toť můj příspěvek
 
 
Datum: 01. června 2014 11:59
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel13988    
mam tam upraveny valec od standy a snizenou hlavu a chci s toho skusit prave pres ten karburator dostat jeste vic a premyslim o zvetseni difuzoru o 1,5mm a mam strach jestli to je spatne nebo dobre tahle uprava
 
 
Datum: 01. června 2014 11:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17261    
todle je taková perlička nvm proč nejdeš cestou progresivních zasahu jako je snížená hlava bezdotykove zapalko.......ten difuzor ti víc výkonu na seškrcenem motoru moc nepomužu a navíc je to docela náročná uprava ....mužeš pokazit karbc za par stovek mužou ti v něm zustat špony a zničit zbytek motoru
 
 
Datum: 01. června 2014 10:55
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel13988    
motor mam ve slusnem stavu a chtel bych prave skusit neco vymysle s tim karburatorem protoze s nim jezdim zavody stodolaku a chci s toho motoru dostat jeste o trosku vic vykonu
 
 
Datum: 01. června 2014 9:00
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud nemáš supr motor tak ne, a pokud máš supr motor tak máš i supr karbec :-)
 
 
Datum: 01. června 2014 0:40
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
zdar na fichtlu je uprostřed bříška díra co tama prochází ? náhon tachometru ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2014 15:34
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale hodně lídí včetně mě tam má natáhlou spojku. :-D
 
 
Datum: 30. května 2014 15:34
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dole je díra na kabel od svíce, o 10cm vejš je dirka na náhon kvůli jeho nejpřímější cestě a vrškem vede zbytek, mám dojem že kdybys ho protáhnul vrškem tak ani nedošáhne :-)
 
 
Datum: 30. května 2014 15:11
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslíš tu dole tak tam tu vede kabel ke svíčce a tou nad ní vede náhon tachometru, jinak náhon tachometru vedu i hned nahoře jako je bužírka s kabelama ke světlu,
 
 
Datum: 30. května 2014 2:17
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Pokud si necham snizit hlavu o 0,2mm jak se to projevy na jizdnich vlastnostech ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2014 9:02
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
Proč to nezkusíš?
 
 
Datum: 31. května 2014 9:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17253    
Pochopil bych kdyby měl popilovanej vejfuk 2mm blíž k hlavě a snižoval o 2mm,,,ale když neznámo proč popiloval vejfuk 2mm zpět k sání a nějak do šířky podle fotek??? ... ale na motoru s timhle válcem to asi bude úplně jedno ... holt tuning je tuning,přes to vlak nejede ... už aspoň víš jestli se to bezpečně točí a nezakopává to když chceš snižovat hlavu?
 
 
Datum: 29. května 2014 20:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17252    
kdyby si to vzal o 2mm ale o 0,2 mm .,,ti to sebere těsnění ...... si v blbých měr ných jednotkách,,.....
 
 
Datum: 29. května 2014 20:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17249    
Kompenzuje se tím ztráta kompresního poměru při změně časování vejfukovýho kanálu.
 
 
Datum: 29. května 2014 18:24
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
tak proc se ta hlava snizuje ?
 
 
Datum: 29. května 2014 17:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17249    
Nijak...
 
 
Datum: 29. května 2014 16:40
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20      IP: uživatel16687    
Zdravím, kde se dá sehnat tato nálepka "JAWA" na zadní blatník: http://vroum52.com/touchepersonnelle.img/jawa-50%5B1981.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2014 0:37
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nalepku muzu spalsit staci napsat do vzkazu,, ale toto se strikalo diky sablonam,to mam v kramku standart
 
 
Datum: 27. května 2014 0:37
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Nevypadne mi krouzek ze zamku kdyz jsem na valci pri slicovani kanalku propiloval vyfuk 46mm od konce valce ? na vykresu jsem vydel ze to ma byt 44 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2014 18:00
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel9389    
spodní hrana výfukového kanálu se dělá níž než 44 z jednoho důvodu, ale 46 už je hodně, 44,5mm by bylo lepší
 
 
Datum: 28. května 2014 18:00
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
uvidime
 
 
Datum: 28. května 2014 13:23
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď to poletí nebo se to rozletí :-D v tomhle případě, ale myslím že buď se to rozletí nebo poletí válec do koše protože to nepojede :-D
 
 
Datum: 28. května 2014 9:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17246    
Nechci se opakovat. Znova si přečti co jsem napsal,zamysli se nad obsahem těch řádků a podle toho se zařiď. Znova opakuju že jestli je vejfuk blbě udělanej - šířka a radius (a to asi je) tak se to rozletí ... to co jsi obšlehnul je na úpravu zrovna docela choulostivý ...
 
 
Datum: 28. května 2014 8:00
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jestli jsi je vzal všechny lehce jako ten výfuk dole tak to bude paráda....... kde jsi to viděl?? někde na fotkách, to se mi líbí jak někdo proběhne večer stránky několika tunerů a ráno je z něj expert přes úpravy válce :-D
 
 
Datum: 28. května 2014 7:22
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
saci kanal na vlozce se nezmenil rozmerove pouze dobrouseny valec jinak jen ten vyfuk je lehce vetsi a do tech stran jsem to uz vydel ze se to tak dela
 
 
Datum: 28. května 2014 7:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17246    
Takto "vylepšenej" válec bych neměl odvahu osadit na motor natož to startovat ... ve válci je potřeba dodržet spoustu rozměrů,úhlů,rádiusů a náběhů aby nezakopával kroužek ve výfuku a aby nezakopával píst v sání - po takto přesném "slícování" se obávám že to bude zakopávat všude ... následky mohou být fatální pro celý motor
 
 
Datum: 28. května 2014 6:57
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
myslite ze to bude mit vliv na vykon mam ho jeste jakovy lehce do stran jak je to na cestovnich upravach a sai kanal je taky hodne zvetsen slicovanej a zachovanej uhel a i karburator s hrdlem
 
 
Datum: 27. května 2014 20:31
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17242    
muhehe ... neni lícování jako lícování.. velkej úlet v tunningu
 
 
Datum: 27. května 2014 17:13
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen pro upřesnění, kroužku to nevadí ve smyslu, že ti ze zámku nevypadne, protože zámek je na druhé straně a na uvolnění kroužku má vliv šířka kanálu, ne výška.
 
 
Datum: 27. května 2014 6:44
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli jako 46 místo 44mm od horní hrany??? tak to kroužku v podstatě nevadí, ale každopádně je to blbě, můžeš mi vysvětlit jak jso to dokázal?? Spodní hrana je už v serii 44mm a není na ní nutný sahat, maximalně zarovnat, ale ujet o 2mm to je fakt mazec, jestli s takovou tolerancí uděláš všechny hrany na válci tak to bude fakt peklostroj. Ty vo.. já si drbu hlavu když někde ulítnu o 0,1mm a tady jedou borci v mm :-D
 
 
Datum: 27. května 2014 6:23
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20      IP: uživatel16687    
Zdravím, mám totálně zažranou špínu na hlavě motoru a nevím jak to vyčistit. Zkoušel jsem to nechat přes noc v benzínu, ale vůbec to nepomohlo. Šroubovákem to jde oškrábat, ale pak tam jsou škrábance. Nevíte někdo, co na to použít (třeba ?Coca colu :-D )? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2014 19:44
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
odstraňovač asfaltu ve spreji třeba
 
 
Datum: 01. června 2014 19:44
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15707    
Ahoj na vyčištění špíny na hlavě válce je velmi dobrej čistič motorů od Coyote http://autokosmetika.heureka.cz/coyote-cistic-motoru/ účinkuje je to úžasně, já tím čistil hlavu na svým pincku a pustilo vše, samozřejmě že ti to nesleze hned napoprvý, ta pěna po nastříkání se pěkně prožírá skrz :-)
 
 
Datum: 26. května 2014 22:44
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel10627    
Zkus Carlan nebo Arvu
 
 
Datum: 26. května 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja kdyz potrebuju z neceho očistit zažranou špínu tak to do takového borčusu co se používá v mycích stolech v servisech (treba muže byt i benzín) a nechám to v tom namočné i 14 dní.. pak to sleze samo
 
 
Datum: 26. května 2014 21:20
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Arva, průmyslová myčka, benzín, nafta, čistič brzd v nejhorším pískovací pistole :-D
 
 
Datum: 26. května 2014 20:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa      E-mail:      IP: uživatel17232    
zdarec potreboval bych poradit kolik ma 19tka cisel od stredu kola od stoubu nebo celkove potrebuju to vedet abych vedel jestli ji dostanu na motorku diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2014 18:11
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Kolo o průměru 19" má poloměr 9.5". Jeden palec má 2,54cm. Kolik cm má poloměr kola? Na to se ptáš? Jestli tohle není provokace, tak mi řekněte co to do ****** je.
 
 
Datum: 25. května 2014 18:11
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17234    
vůbec nevim na co se ptáš, pač si to napsal jak dement. ale tipnu si že na to, kolik má průměr 19 kolo... bude to o 3 palce víc než má 16tka... kolik je palec si najdi.
 
 
Datum: 25. května 2014 17:22
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel17222    
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli tento potah bude sedět i na babettu 210 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/potah_sedla_babetta_20722.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2014 13:37
 
 
 
 
Jméno: Přema      E-mail:      IP: uživatel13452    
Zdravím, chci se zeptat jestli byly u válce 05ky dělány na přepouštěcích kanálech náběhové hrany směrem k hlavě půlkulaté asi v 30 stupních? nebo jestli to je něco upraveného? dostalo se to ke mě z vrakoviště, na trojku to vyjede každý kopec ale rovinka 60 max.. vím že 05ka měla menší přepoušťáky ale o hranách nic nevím.Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 18:18
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
cau mate nekdo zkusenost s timhle produktem http://www.rvs-tec.cz/ docela by mne zajimalo jestli to funguje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2014 0:18
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
něco jako tv products pro důchodce :-D
 
 
Datum: 24. května 2014 0:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus. Píčovina.
 
 
Datum: 21. května 2014 21:52
 
 
 
 
Jméno: Daiwo      IP: uživatel17213    
Zdár draci, chcel by som sa opytať ake krúžky na tento piest http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_39_25_14cep_tuning.html ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 19:36
 
 
 
 
Jméno: Daiwo      IP: uživatel17213    
prosim ťa daj mi link na ten obchod asi som ta moc nepochopil... :-)
 
 
Datum: 22. května 2014 19:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17215    
1,5mm slabé s bočním zámkem. Sesa nabízí buďto chromované (tuning.chrom) a nebo lepší litina (piston ring). Výběr je na tobě.
 
 
Datum: 20. května 2014 22:00
 
 
 
 
Jméno: setrvačník      IP: uživatel16049    
halvni tryska u origo karbu u pionyra 21 je 68 ne ? hada se semnou kamoš , že pry je 72 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2014 23:05
 
 
 
 
Jméno: setrvačnik      IP: uživatel16049    
To nevim kde byl, ja si tes myslim ze 68 byka origos na jikovu
 
 
Datum: 18. května 2014 23:05
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele nebyl kámoš pro trysku v motoústí ? tam mi taky rvaly do hlavy že 72 je origo a 68 se nevyrábí
 
 
Datum: 18. května 2014 23:01
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tryska 68! se 72kou ti nepojede lepe akorát to žere víc a nestíhá spalovat na krátké vzdálenosti protože se ti motor nestačí ohřát.
 
 
Datum: 18. května 2014 13:50
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel17205    
68
 
 
Datum: 18. května 2014 12:22
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel14157    
Ano, originální tryska u pionýra je 68
 
 
Datum: 18. května 2014 12:22
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel11168    
čuste chtěl bych se zeptat jaky kaburator by byl lepši na simaka když tam chci dat valec 70 čtyčkanalek amal 19 nebo amal 21 ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2014 6:58
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17169    
já bych určitě doporučil amal21 pojede to líp
 
 
Datum: 23. května 2014 6:58
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mám jeden dotaz mám pionýra na fichtl cup mám tam velkou rouzetu do síly 75zubů jáke bych tam měl dát řetězové kolečko aby to jelo co nejvíc mám tam 11 a jede to jak posraný poraďte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2014 10:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17194    
bodejt by ne když tam amš převod jak na traktor ...kup nekolik rozet okolo 13 14 15 zubu nejlepe odlechčeních popřipade proraž kartery a dodelej vodítka a samohřejme počítej s ubytkem kroutáku na kole ....pokut používas seriový motor tak te na rovnem useku s tímto převodem nakope i babeta
 
 
Datum: 15. května 2014 10:12
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20      IP: uživatel13387    
Zdravím, nevíte někdo, kde se dají sehnat bílé lemy na pneumatiky pionýra? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2014 23:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17189    
skuz monty jawa
 
 
Datum: 13. května 2014 23:35
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   

       

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 24.07.2014 18:57:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu