slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama  |  Reklama  |  Pravidla       
Zboží:


























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
Zdar, dnes jsem kupoval nový píst na pinýra, chtěl jsem český almet, ale to mi řekli že na pionýra neni a dali mi jakousi ambiku- je to indická značka. Tak se chcu zeptat jestli je to aspon trochu kvalitni a bez problému to stím jezdí nebo je to zmetek - myslím materiálově. Kde se dá případně zehnat český píst almet. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2016 9:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18771    
Mám výbornou zkušenost s těma lehkýma maďarskýma odlitkama co prodává FK. Almet stejně jako třeba maďarská Berta jsou z plnýho odlitku. Mě se třeba stalo,že se mi píst z plnýho odlitku přidíral v otáčkách nad 9000ot/min. Ten lehkej to nedělá. Přitom ty plný jsou kovaný a ten lehkej je odlejvanej. Kovaný by měli bejt lepší,ale pro mý potřeby je lepší ten odlejvanej. Těžko říct proč. Do 3 kroužků bych nešel už jen z toho důvodu,že třetí kroužek jezdí do sání,které je cca 27mm široké (po odečtení radiusů asi 25mm),bezpečná šířka kanálu pro litinový kroužek bez rádiusu je 23mm. Proto strašně moc motorů jezdilo se zlomenym třetím kroužkem. Podle mě tam dali 3KR písty,protože jich měli po j05 strašně moc udělanejch dopředu,ale ta j21 už má sání jiank jak j05. Všimni si,jak všechny válce,který jezdili na 3kr pístech mají neskutečně okopanou horní hranu sacího kanálu. Kdybys chtěl udělat pěknej píst na zakázku z odlitku Almet tak se obrať na firmu MOTO-PÍSTY.CZ ,je to eshop na písty dcery p.Baška z Třebechovic. Maj jak lehký tak Almeťácký odlitky. Za výrobu pístu nechtějí extra ranec.
 
 
Datum: 03. srpna 2016 9:20
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
To je mi všechno jasné, taky jsem se už motoru i autových hodně nadělal. Mě nešlo o to že bych řešil nějakých 180 korun, ale o to že nový kvalitní píst dělá problém sehnat. Nakonec se mi podařilo sehnat píst uloženku za 350kč akorat to byl jen 2 kruháč a já chtěl 3 kruhy, pač jsem chtěl udělat motor naprosto podle originálu - takový experiment. Já totiš moc nevěřím ani těm madarum- já si nechávam dělat na zakazku písty od almetu, ale ted na to nebyl čas.
 
 
Datum: 03. srpna 2016 8:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18770    
Sorry přehlíd jsem novou odpověď. Jak má píst rýhu (z 99%zepředu) vždy to bylo způsobeno nějakou deformací. Mužou být natlačené drážky pro kroužky a kroužek se nemuže volně hýbat. Zprvu to bude ok,ale přinejmenšim se začne v drážce zapékat,eventuelně přidírat. Jo taky jsem to párkrát udělal a mužu říct,že to moc nefunguje... pro mě je píst otázkou 145 korun,absolutně se takovejma kravinama už nezabejvam. Je to potřeba ,koupim jinej ... neřešim ... zvoní ojnice,koupim jinou,necham přelisovat. Vidim ve válci drápance a rantl,necham vybrousit,vůbec se nezabejvam tim,jestli to novej píst a nebo kroužky vyřeší,jde na výbrus... protože dělam motory víc ostatnim lidem jak sobě,tak si takovou ambiku nedovolim koupit. Nedovolim si koupit nic,o čem nejsem přesvědčenej,že je to víc než dobrý. Cenu nezkoumam. Radši koupim dražší osvědčenej píst a kroužky za 3 kila než nejistýho indiána za 180,- .... asi tak ... to je jako v autě. Po letech jsem zjistil,že nemá význam měnit jeden čep,silentblok,vstřik atd ... dojedu to a pak to vemu z gruntu všechno ... pak jak začne někde něco zlobit,vim,čim to neni. U pio jsou to navíc všechno korunový a stokorunový položky,go motoru do trojky ...
 
 
Datum: 02. srpna 2016 16:17
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
Stando: Chci vědět čemu podle tebe ta malá podélná rýha může vadit - těsnost stejně zajištují kroužky, jediné co možná kvůli tomu hůř těsní jsou přefuky, ale na to má stejně větší vliv podtlak. Já myslel že by byl originál lepší i s tou rýhou, přecejenom tam vím že je to kvalitní materiál a nemůže se třeba roztáhnout a zadřít. díky za odpověd
 
 
Datum: 22. července 2016 7:59
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18753    
Ta ambika to je vlastně celá pístní sada jeden u nás jí ma v mustangu a najel s tím už 20tis bez prdele že když se nadstavoval předstih tak válec už má slušnou hranku co sem se díval a ještě jezdí na ojnici VM a šlaoe mu to teď už to zvoní tem motor drobet se mi zdá že tam něco poklepkává ale má opravdu 20tis za sebou s mogulem TS
 
 
Datum: 20. července 2016 17:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18751    
Ambiku
 
 
Datum: 20. července 2016 6:22
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel18459    
a tady je to co za značku? je teda pravda že almet do pionýru písty nedělá? mám eště píst původní na tom je ale malá rýha dlouhá asi 3,5cm je teda lepší dát do motoru origo stou rýhou nebo nový ambiku? díky
 
 
Datum: 19. července 2016 16:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18751    
Jestli chceš hodně dobrej píst tak ho kup tady. Ambiku neznam,ale už ta cena mi od koupě odradila,nikomu bych to do motoru nedal. On asi úplně špatnej nebude,ale v indii je ve firmách výstupní kontrola nulová,takže pustěj i zmetky ...
 
 
Datum: 19. července 2016 16:32
 
 
 
 
Jméno: Jak0ubek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám na vás dotaz. Dnes jsem byl v práci na mé 21. Je po mé "amaterské" renovaci, Motor po GO prostě komplet pionýr. Jede něco kolem 65 až 70 km/h ( s větrem v zádech) :-D . Tak jsem se chtěl zeptat jakou by jste mi doporučili úupravu aby byl pionýr svižnější a jel o něco lépe... nepotřebuji žadnou raketu ale prostě aby to jelo o něco lépe. V první řadě přemýšlím o bezkontaktním zapalováním a dál nevím.... Budu rád za každé rady a nápady díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2016 16:26
 
 
 
 
Jméno: Jak0ubek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Super děkuji moc, napíšu vám E-mail.
 
 
Datum: 17. července 2016 16:26
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18745    
Jestli na to nepospícháš,tak bych ti udělal lehkou úpravu válce. Pokud máš zájem napiš mi na mail. Dopředu předesílám,že přes léto nemám zrovna moc času.
 
 
Datum: 16. července 2016 17:10
 
 
 
 
Jméno: Jak0ubek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vím vím ale na tu cestu do práce to bude spolehlivější a líp svítit :-)
 
 
Datum: 16. července 2016 15:14
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Bezkontakt ti na výkonu nepřidá nic. K výkonu ti pomůže třeba úprava válce.
 
 
Datum: 14. července 2016 9:02
 
 
 
 
Jméno: pepik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdárek, vážení prosím o rozumné řešení. Dal jsem dokupy jawu 23, motor po go vč. výbrusu a začal jsem na něm dojíždět do zaměstnání - 15 km do kopce ( na oněch 15 km vystoupám o 360 m, to jen tak pro představu). Už nejsem patnáctiletej mladík a nepotřebuji lítat na fichtlu 80 a stavět ho na zadní, ale přesto mě zajímá, jaké rozumné úpravy "do síly" by jste mi tu poradili. Jinými slovy, nechci se táhnout 20 km/h, chci, aby ta cesta trošku odsejpala, ale na druhou stranu nechci co půl roku měnit ložiska, automat, apd. Předem děkuji za reakce. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2016 23:18
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18734    
Omlouvám se,zapoměl jsem na hlavičku. Ozvi se mi na mail a dáme to dohromady. Standa
 
 
Datum: 08. července 2016 23:18
 
 
 
 
Jméno: pepik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Stando, budu rád za pomoc. Ušetří mi to čas, kterýho mám fakt málo :-) . Je možno se spojit jiným způsobem? FB, mejl? ... a můžeme to rozjet.
 
 
Datum: 08. července 2016 16:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18733    
Ahoj. Dá se upravit válec a hlava,dá se udělat větší vrtání válce. Lze osadit větším karburátorem. Je to obsáhlejší téma. Kdybys potřeboval,mohu ti válec vhodně upravit a pomohu ti s ostatníma věcma.
 
 
Datum: 08. července 2016 9:54
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel18724    
Zdar znalci! Už dlouho na fekalu nejezdim a ted se mi rodi v hlavě takovej napad chtel bych pořídit mustanga a trochu ho vylepšit. GO motoru je samozřejmostí ale pak? Co říkáte na: VÁLEC 40MM+ TRYSKA 72? + OTEVŘENÝ FILTR + VÝVUK DVOUKOMOROVÁK SIMSON??? Diky za rady a tipy neni to na žádné zavody jen tak aby to jelo trochu líp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2016 15:32
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18726    
Ozvi se,udělam ti rozumnej válec na seriovku. Kombinace co jsi vyjmenoval moc nepojede. Pokud ti jde o zvuk,tak se dá předělat hikone. Otevřenej filtr není moc vhodný. Origo box jede víc. Je to na tobě co bys chtěl. Origo komponenty (výfuk mustang) umí na mých válcích přes 8000ot/min.
 
 
Datum: 26. června 2016 15:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kombinace co jsi vyjmenobal bohužel pojede hůře než sériový pincek :-)
 
 
Datum: 25. června 2016 21:24
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám dotaz, mají řídítka na Jawu 50/21 ( vlaštovky, novější typ ), být v krčku nahnutý jako na řidiče ? viz foto http://imageshack.cz/images/2016/06/24/WP_20160624_21_44_04_Pro.jpg díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2016 8:32
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja mam všechny originali trochu prihnute....;-)
 
 
Datum: 27. června 2016 8:32
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky, přišlo mi to divný, páč ty původní co mám jsou rovné, poté jsem koupil repliku ( která měla na prd díry na přepínač a páčky a byly také rovné a nyní jsem sehnal jinou repliku a překvapilo mě, že jsou nakloněné
 
 
Datum: 25. června 2016 10:12
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano prosím
 
 
Datum: 25. června 2016 9:41
 
 
 
 
Jméno: sedlik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar fichtlaři, chci si na tereňáka dopředu naplíst 19" ráfek ze stadiona. Řeším ale 2 věci. 1)Bude stadioňáckej ráfek dost pevnej a snese jízdu terénem, skoky, a podobný věci 2)Jestli to už někdo tady dělal,jak dlouhý špice budu potřebovat na napletení na fichtláckej buben? Díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2016 20:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18726    
No a co teda rovnou použít ráfek z krosky ?
 
 
Datum: 29. června 2016 20:22
 
 
 
 
Jméno: sedlik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ráfek z dvoukoláku už mi taky někdo radil, ale nikde se mi nepodařilo zjistit kde by se dal koupit novej. Jinak by měl pasovat. Údajně pevnostně stačí i ze stadiona. Teď ale spíš řeším jak dlouhý špice budu potřebovat. Nevěděl by teda někdo délku těch špic? Každopádně díky za názory &#128521;
 
 
Datum: 25. června 2016 20:56
 
 
 
 
Jméno: pedros      IP: uživatel16168    
Možná to zní blbě , ale co zkusit ráfek ze starý káry?je to 19 a je širší a pevnější než u stadiona ,ovšem jestli vyjde s dírama to nevím
 
 
Datum: 25. června 2016 20:44
 
 
 
 
Jméno: sedlik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takhle to zní super, ale pravě ten 18" drapák je problém. Nikde jsem nenašel přední a zadní je nejužší 100mm. Měl jsem v úmyslu obout na to gumu co se dává na 80ky krosky a tam je ráfek 1,4". Na Stadiona 23 je 1,35" širokej takže celý by to mělo krásně pasovat. Jedině ta pevnost a tos mě moc nepotěšil. Ale díky za nápad.
 
 
Datum: 24. června 2016 11:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18722    
A co jít cestou nejmenšího odporu??? Ráfky 18" jako měla Jawa 90. Dráty jsou jasný (jawa 90),špice jsou jasný (jawa 90),výplet stejnýho typu,bubny stejný, nikde v ničem problém. Stadioňáckj ráfek mi přijde křehkej na krosku. Navíc ten ouzkej profil ? To asi ne. Gumy 18" snad problém nebudou....
 
 
Datum: 24. června 2016 11:14
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel6257    
Tak jsem dnes složil 70ccm motor. Vše šlo kupodivu hladce. První zkoušky budou snad příští týden. Sám jsem zvědavej. Se simsoňáckym pístem je sání šílený,ať sem se snažil sebevic ..... zde pár mizerných foto: http://standa-moto.rajce.idnes.cz/Valec_70ccm/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2016 19:32
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Taky jsem zvědav, jak se to bude vyvíjet... Jen houšť a větší kapky!:-D
 
 
Datum: 21. června 2016 19:32
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel18717    
Nechal jsem se tím inspirovat někde jinde ;-) Vše funguje,jen to zatím "nejede" .... ve fázi jedna pio karbec neuspěl... musím nějak vyrobit,upravit kolínko na 19mm Dellorto... a dost možná tam bude muset jít delší píst t Hondy MB80 , to časování simsona mi moc nevyhovuje. Dellorto ukáže co se bude dít dál.
 
 
Datum: 21. června 2016 14:08
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Super práce, také držím palce. Ať se ti to podaří naladit a hlavně ať ten kroužek u sání vydrží. :-)
 
 
Datum: 21. června 2016 12:05
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel18111    
Zdar vypada to dobře jsem zvědav jak to poleti. Držim ti palce,tak dej pak pruběžně info a at se daři.
 
 
Datum: 18. června 2016 20:22
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
zdar, mám dotaz ale nejde s prominutím o jawu, chci se zeptat jaké mají být ložiska na klikovkce na romet pony, nemyslím rozměry, to vím, jde mi o to jestli tam mají být c3 nebo obyčejné, na starých ložiskách totiš neni napsané že jsou c3, ale to jsou ještě původní polské. Podle mě by tam měly být c3 nebo můžou být i obyčejné? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2016 15:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18711    
Pokud je to pomaloběžný jako pio (a to bude) tak stačej C3. Do hodně otáčkovýho horkýho motoru by byly C4. Obyčejný rozhodně ne.
 
 
Datum: 16. června 2016 15:07
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
s C3 nic nezkazíš, resp. obyč se ti můžou přidírat...
 
 
Datum: 16. června 2016 13:27
 
 
 
 
Jméno: Specny      IP: uživatel18706    
Dobrý den , pottebuji se zeptat ohledne rozety s 75 zubama na pincka, je tahle rozeta spise na cross nebo uprava na silnici ? a pujde motor s tim do vetsich otacek nebo ,jak bude podana ta sila v tomhle priprade ? díkky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2016 10:52
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedine na teren a kopce, pac tohle ma obrouvskou silu ale strasne pomale to pojede i na trojku a nebo pro draky co vazi 140kg :-)
 
 
Datum: 08. června 2016 10:52
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
zdar, po dlouho době mám dotaz, budu kupovat na léto olej do pionýrů a rozmýšlím se mezi 2 bud mogul 2T tento: http://www.oleje.cz/p/mogul-2t-1-l--18518 nebo mogul TS tento: http://www.oleje.cz/p/mogul-ts-1-l--18741. Budu cestovat asi 1300km tak chcu at mě to maže díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2016 15:34
 
 
 
 
Jméno: J      IP: uživatel18797    
Já jezdím jedině na mogul TS nebo Madit M2T a no problém
 
 
Datum: 18. srpna 2016 15:34
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Nedávno se rozdíly mezi oleji vcelku vědecky řešily na jwm a paradoxně se jako vhodné jeví oleje typu M2T a TS:-) Závěr byl takový, že většina olejů, které nehulí, mají viskozitu cca SAE20 a teplotu vznícení 80-120°C (Lavio, Motul 510, Mogul TSF, ...). Tyto oleje jsou řidší (předředěné) i kvůli oddělenému mazání a při premixu (olej do benzínu) by se mělo dávat oleje více . Oleje typu M6AD, M2T a TS kouří víc, ale mají viskozitu SAE40 a teplotu vznícení kolem 250°C. tj. olej neshoří, projde motorem až do výfuku a hulí. Ale maže:-) Pro zajímavost Motul 800 RoadRacing, teplota vznícení 270°C a viskozita SAE50, pouze pro premix, nicméně z pohledu ceny pro fichtla nevhodné. V Jičíněvsi u Havelky mi pokaždé zdůrazňují, ať neblbnu a ať klidně mažu M2T apod, že dříve jim chodily válce sice vyběhané, ale nezadřené. Kdežto dnes jsou kvůli "lepším" olejům nevyběhané, ale zadřené:-) A Pavel Suchý objel většinu světa na 4T olej a motorka je v pořádku. Jen je pak lepší jezdit jako první...:-D
 
 
Datum: 09. června 2016 16:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dávám TS, protože je hustej a líp vymezuje jawácký vůle,,, možná je to placebo, ale ty motory se mi zdají tišší, než s TSF,,, je ale fakt, že TS víc hulí...
 
 
Datum: 08. června 2016 20:31
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ale jinak oba oleje co si uvedl ti to bez problémů namažou. TSF dávám proto, že tolik nekarbonuje a je to olej udělaný přímo pro Jawácké motory na míru.
 
 
Datum: 08. června 2016 8:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
šel bych do Mogul TSF ideální poměr cena/výkon
 
 
Datum: 08. června 2016 8:19
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel15175    
Zdar draci, mám dotaz. Co jsem si všiml, tak na trhu jsou 2 "repliky" karburátorů pro Jawu 50. Verze z Polska která se prodává na fichtl krámku a pak i z Taiwanu, která se prodává na jiných eshopech. Najde se někdo, kdo dokáže říct který je lepší ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2016 9:49
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel17557    
Díky draci, zatím plichta, ale tak jako tak, i Sesa doporučuje Polskej osadit tryskama apod. z Taiwanu... Takže s píš se kloním k Taiwanskýmu...
 
 
Datum: 30. května 2016 9:49
 
 
 
 
Jméno: Hanz      IP: uživatel18698    
Já jezdím na polskej a žádnej problem
 
 
Datum: 29. května 2016 17:25
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel18111    
Zdar draku ja mam ten taiwan a je dobrej. Polaci všechno kurvěj.
 
 
Datum: 29. května 2016 12:34
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, nemá někdo fotku, kde by bylo krásně vidět, jaké značky pro jednotlivé polohy byly nastříkané na plechu u palivového kohoutu ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2016 20:49
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukas.dort@centrum.cz díky moc...
 
 
Datum: 07. července 2016 20:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
bylo to jek na hranatejch pio,, hoď sem mail a pošlu ti foto
 
 
Datum: 11. června 2016 19:29
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel18274    
Ahoj, mám doma starý spojkový koš na pionýra s urvanýma kolíkama. Místo kolíků jsem tam dal pevnostní šrouby M5. Chtěl bych se zeptat, jestli si zvás někdo takhle spojku předělával. Konkrétně mě zajímá jestli při provozu spojka normálně fungovala a jestli misky na pružiny nedrhly o závit šroubů? Já spojku nemám ještě namontovanou a pokud by to drhlo tak mě napadly dvě řešení. Tam kde bude bude jezdit pružina a miska odsoustružit závit nebo si udělá zakalenou vymezovací trubičku mezi misku a šroub. Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2016 21:17
 
 
 
 
Jméno: jano      IP: uživatel18699    
Takto mám urobenu spojku na dvoch pionieroch. Je to lepšie ako segerky , dá sa zvečšit prítlak pružín. Závit nebude zadrhávať o misky, pretože tie sú hrubšie ako velkosť stupania závitu. Pomocou matíc sa aj dá nadstaviť rovnomerné oddialenie prítlačného taniera pri vypnutej spojke.
 
 
Datum: 29. května 2016 21:17
 
 
 
 
Jméno: Martin46      IP: uživatel18479    
zdravím draci chtěl bych se zeptat na internetu jsem narazil na tento inzerát http://motorky.bazos.cz/inzerat/59772807/kapotaz.php s touto kapotáží a zajímalo by mě jestli se dá použít na jawu 350/638 a jestli náhodou nevíte jak to bude vypadat moc díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2016 23:24
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám dotaz ohledně filtru na Jawu 50/21, pokud koupím nový "moderní" filtr, tak s jakým musí být zahnutí aby se tam vešel ? 0°,45°,90°? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2016 20:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18676    
A ačkoliv je to primárně určený na skůtry,tak skůtry s těmahle RMSkama taky nefungujou. S bráchou jsme zaboha nemohli doladit motor na jeho Runnerovi 180ccm. Vyřešila to až úprava seriověho airboxu se sportovní vložkou. S RMS filtrem pro karburátor 28mm jel skůtr 130km/h a měl hrozný propady v průběhu. S upraveným airboxem průběh čistý,již při prudšim přidání jel po prdeli a maximálka asi 160 , ale to sme s tim nikdo nejeli,na podvozek skůtra už mi stačilo 150 ... udělej si obrázek sám. Rukama to nebylo. Disponovali jsme sadou trysek a seřízení karburátoru oba ovládáme. Výfuk to neovlivňoval,byl "seriový" jen kat-off.
 
 
Datum: 13. května 2016 20:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a důvod, proč ho tam budeš dávat? Budeš pak přetryskovávat karburátor, aby ses dostal alespoň na takovou směs, jako s původním airboxem? Nebo mi uniká význam toho. Pokud je to jen proto, že je to "sportovní", tak ti s jistotou oznamuji, že není...
 
 
Datum: 13. května 2016 17:32
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahojda draci jsem se zeptat dál jsem do pionýra 20 vape ale strašně malinko mě to svítí nevíte kde je chyba??? Předem děkuju za odpovědi.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2016 17:29
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel18679    
taky může bejt žárovka na hovno.. pár jich mám.. jó zlatá tesla na burzách
 
 
Datum: 16. května 2016 17:29
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ještě drobnost, nevím jestli si původně měl zapalování 20w nebo 30W. VAPE má jen 20W na světla, tak že pokud si měl 30W a máš v ředním světle žárovku 25W je potřeba tam dát žárovku 15W. Ovšem chce to tam dát stabilizátor, protože jestli to trochu točíš tak s VAPE mají žárovky někdy problém a praskají. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/usmernovac_6v.html tohle to vyřeší.
 
 
Datum: 16. května 2016 11:36
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jaké máš zapojení zadního světla ? Není problém tam ?
 
 
Datum: 14. května 2016 11:56
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17345    
Zdar draci,potřebuji poradit jaké jsou nejlepší kombinace ozubených koleček,myslím tím primární 9zub. nebo origo,sekundarní 12 zub,chci aby měl motor i silu i rychlost,jinak válec bude 3K s karbecem dellorto 21,výfuk bud domácí výroby nebo pro zatím hikon,dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2016 14:28
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17345    
oka,zatím díky
 
 
Datum: 10. května 2016 14:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18673    
Zdar. Asi bude nejlepší jednat podle charakteristiky motoru a taky podle použití. Jaký tratě budeš jezdit,kolik motor bude točit... atd ... válec 3K,výfuk hikone a karburátor 21mm jsou nic neříkající pojmy a ani nevim,co podle nich soudit .... jeden kluk má ode mě obyčejnej fichtlcupovej dvoukanál,žádná divočina a na 9z primár + klasika 13z sekundár točí 10500 a na rovinách ujíždí 3K a 4K válcum (jakejm nevim) .... vejfuk podle mě,karbec 19mm.... takže fakt je to na tobě ...
 
 
Datum: 09. května 2016 15:42
 
 
 
 
Jméno: MajSiDi      IP: uživatel11821    
Zdravím, potřebuji tak trochu pomoc. \r\nMám upravený válec rs,hvězdicová hlava, karburátor 21mm a jednokroužkový pist. Předstih 1,6 jiskru to hází, benzín do válce jde, ale neprojeví žádné známky života a to ani po roztlačení . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2016 14:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18651    
Svíčka je mokrá? Karburátor je seřízený a vhodně natryskovaný? Zapalování je jaký? Při tvrdý hlavě nemusí seriový zápalko zapálit směs - slabá jiskra.
 
 
Datum: 20. dubna 2016 14:01
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel18612    
Zdravim kde by sa dalo kupiť dvojsedlo na Babettu 207? Chcel by som niečo podobne ako je tu: http://motoride.sk/c/6071/in-memoriam-gustav-ulicky-otec-babetty.html. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2016 4:41
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Na bazoš.cz nabízí někdo z Brna z 12 května v rubrice moto.
 
 
Datum: 16. května 2016 4:41
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel18631    
Zdar všem. Chci se pochlubit,začal jsem dělat na novym projektu. Link zde: http://standa-moto.rajce.idnes.cz/Valec_70ccm/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2016 14:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18642    
To je j05,kde je púvodní objem cca 7,5ml. Vycházeli jsme z předpokladu,že přiškrábnutim objem ještě naroste a když se pak upálí kroužek a o nějakou desetinu hlava srovná + vyhrabat spalovák tak by zas něco okolo 7,5-8ml mělo zůstat a mě to na 9,5:1 (geo) vychází. Na reálnej taky sedí - otrochu víc jak serie. Nechci aby to topilo. Dělal mi to před lety Frikulín. Leží v šuplíku snad 3 roky. Tak letos snad pojede.
 
 
Datum: 15. dubna 2016 14:25
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o kolik jsi tu hlavu utáh? mě to vždy topilo jak kamna a očekávání to nesplnilo. doufám že budeš uspěšnější
 
 
Datum: 15. dubna 2016 14:04
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Teda Stando, ty jsi šmat! :-) Jsem zvědavý jak se ti to nakonec povede (o tom nepochybuju) a jak to pojede! :-) :-)
 
 
Datum: 13. dubna 2016 6:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18631    
Ahoj. Na FB nemám moc čas... Info bude na rajčeti a nebo mail. Standa
 
 
Datum: 08. dubna 2016 21:19
 
 
 
 
Jméno: Zaplik      IP: uživatel18632    
To mě celkem zajímá, jen tak dále, dáváš nějaky info i na facebook že bych tě vyhledal?
 
 
Datum: 08. dubna 2016 17:32
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   

 

 




Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2017 2:32:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu