slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
FUHA DRACI,  mam nahlašenou rodinou dovolenou do 7,7,, malej sesa potřebuje tátu,další hlášená dovča  od 17,7 do 22,7
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:




























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Rades      E-mail:      IP: uživatel16213    
Čau borci mám doma zapalko z minibiku a potřebuju ho nějak nastavit aby motor naskočil a já mohl nasvítit stroboskopem. Nějaké zkušenosti s tím jak to nastavit? díky za odpo :-)\\\\r\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2015 0:14
 
 
 
 
Jméno: Rades      E-mail:      IP: uživatel16213    
Jj už jsem to vyřešil ale díky za rady nakonec jsem se podíval na kámošova mini bajka a udělal jsi plánek jak to asi má být potom nasadil na motor a zkusil to. Motor se roztočil tak jsem vzal stroboskop a už jenom upravil předstih na 1.9mm před Hú.
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 0:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18399    
Hele v ruce jsem to měl,ale moc jsem si to neprohlížel,tak budu vařit z vody. Někde na rotoru bude magnetická kostička nebo dvě vedle sebe. Na statoru bude něco jako snímač někde uprostřed toho statoru. Tak dáš píst do HU,nasadíš rotor jak se ti to hodí (aretace?) a stator upevníš tak abys tu kostičku rotoru měl zhruba proti tomu indukčnímu snímači na statoru a v tuhle chvíli jseš na nule. Statorem pootočíš aspoň o centimetr proti chodu motoru (u pio je to doleva) a už tam máš předstih plácnu 1mm a to by mohlo aspoň zaštěkat ... kdybys odhadnul zhruba 20stupňů od oka,tak jsi někde okolo 1,6mm ...
 
 
Datum: 12. listopadu 2015 20:21
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel18386    
Zdar draci chtěl bych se zeptat jestli máte někdo skušenost s nasazením válce z babety 210 na Fichtla. Co je potřeba udělat proto aby tam seděl ? Jen podložku pod válec ? Nebo to nepůjde vůbec ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2015 20:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Ty napiš mě,proto jsem vložil emailovou adresu. Cestovní válec je osvědčená klasika bez velkých nároků na kvalitu motoru. Něco vymyslíme.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 20:57
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel7691    
JamborD@seznam.cz Chtěl bych něco jako je od stejskyho cestovní ůprava. Měl bych možnost dát tam hikone a karbec z motorovky 19 mm. Chci něco aby to dobře jelo ale aby byla taky nějaká životnost :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 20:22
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18387    
A třetí faktická - babeta má vnější průměr vložky 47mm a pio má díru do karterů 44mm. Takže nedáš. Takovejch lidí už mi posílalo na úpravu válec,kterej byl údajně slícovanej ... ani kulový,každej se snažil něco pilovat a všichni nesmyslně ... jeden měl dokonce tak "slicovanej" vejfuk,že to bylo propilovaný půl centimetru k hlavě :-D někdo zas tak slícoval sací kanál až ho už nikdy žádnej píst nezavřel :-D díra jak do pr...ele ale na opačnou stranu :-D napiš mi mail,řeknu ti jak ten válec vylepšit a nebo ti to mužu udělat.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 16:13
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel18386    
Já se ptal jen na válec. Je mi jasný že je potřeba aby byl dobrej spodek.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 15:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Jenom jestli by celej motor nepotřeboval "výbrus" ....
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 12:44
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel18386    
A kanály žít mám na pio samozdrejme slicovany. A jede to o něco líp jen by to chtělo novej vybrus :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 12:12
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel18386    
Já To všechno chápu a o těch určovací atd. Vím jen sem myslel že by to nějak šlo. A o té úpravě pio válce taky uvažuji mám doma asi 5 náhradních tak bych vyskousel nějakou úpravu sani a výfuku. Ale potreboval bych vědět co a jak. chtěl bych aby to jelo líp jak serie. Kdybych z oto dostál tak 4-5 k tak bych byl spokojen :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 12:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Ten bych chtěl vidět. Na babetě 207 je hodně práce donutit babetu jezdit 60km/h s poupraveným válcem z b210 natožpak 70 km/h ... navíc ty motory babeta/pio jsou naprosto odlišný - délka ojnice,zdvih kliky jen 41mm (!) - u pio ti na zdvihu přebývá 3mm :-D ne že by vše nešlo přizpůsobit,ale rozhodně ne stylem nasadim/jedu... je to tak pracný,že já bych se do toho nepustil... pokud bys chtěl,aby pio jel 70km/h tak stačí opravit sací kanál do zaoblenýho obdélníku a odbrousit tam všechny ty přečnívající nálitky... není potřeba zbytečně zvětšovat,jen to opravit ... to tě buď trkne a nebo ne ,do detailu to rozepisovat nebudu ;-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 11:44
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel18389    
Mám doma tuningovy válec z babety který jel na 207 přes 70km/h. A babetu už nemám a válec mě zbyl tak sem to chtěl napasovat na pionyra.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 10:26
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
a co tím chceš dosáhnout ??? lepší výkon nebo zvuk......?????
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 9:30
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel18389    
Ale někde sem viděl ze to tam někdo měl daný.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 9:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Podložku (sakra velkou) a jsou tam sakra dál od sebe díry na svorníky,to především. V podstatě to tam vůbec nepasuje.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 5:58
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec kluco a devcata. Odesel nam krovinak a ja samozrejme musel zalaborovat. Sundal jsem z nej karburator a ze ho dam na fika. No k memu prekvapeni SEDI karbec presne na kolinko. Plynove lanko lehce upravene. Na cupak se dostanu primo oroginal dirou v plechu. K memu stesti jsem mel z krpvonaku i filtr. To cele se na fichtla nacpalo i s prsickama. Po serizeni je fichtl jak traktor. Lze to naladit ab aby to tpcilo nebo staci trochu hnout smesi a pak tp zase tahne od spoda jak 4takt. Krasne pravidelnej chod a nizka spotreba. Nechci aby toto nekdo bral jako reklamu. Je to spis takovej nanapd pro ty co porad chtej neco tunit a tunej nespravne veci... Polid by mel nekdo zajem o vice info napiste. Odepisuju jen na rozumne dotazy na urovni. Polud by jsi htel Seso vic info ty ( o jaly karbec se jedna ... Je na netu poslu ) tak se kidne ozvi. Mohl by jsi ho dat do nabidky. Polkusim se pro zajemce udelat universalni navod. Nebudj ale posilat odkazy na prodejce - znevyhodneni jinych... Zatim se tedy smejte a at vam t drakuje :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2016 11:22
 
 
 
 
Jméno: Rudan      IP: uživatel12451    
Zdravím.Náhodou jsem narazil na tuto zajímavou diskuzi.Měl bych zájem to celé vyzkoušet,a tak se chci jen zeptat,jak jste pokročili s přírubou na filtr.Ptám se proto abych nevymýšlel vymyšlené :-)
 
 
Datum: 31. ledna 2016 11:22
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vsechny karbece nebyly pro me. Ale kazdopadne filtr... Pokud je to treba mustang, kde neni plech je skvele reseni takto. U origo sani fichtla je ten vrchni plech na pruzinkach. Potrebujeme 2. Jeden plech se provrta uprostred na prumer difuzoru plus ty dve diry jako na karbu. To cele stahneme zaroven s karburatorem ke kolinku. Pomuze nam ten o krouzek na karbu - tesneni. Pak uz vezmeme ty 2 pruziny druhej plech a filtr z fichtla a nasponujem na karbec. Melo by to byt pochopytelne. Jinak u zaplechovaneho fichtla jeste pracuju na prototypu. Kazdopadne si myslim ze tphle reseni ma pomerne dobrou moznost vyuziti. Diky jednoduchosti a cene. Pracuju na nejake jednoduche prirube pro original filtr.
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 9:53
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Junko, jak máš vyřešen vzduchový filtr? Sice píšeš, že máš z křoviňáku, ale jak to řešíš u těch ostatních 5 karbeců? Za tu cenu by to snad i stálo za vyzkoušení.
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 8:45
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://aukro.cz/novy-karburator-do-kos-krovinorez-benzin-bc-nac-i5779458133.html ----- Primo toto jsem objednaval. Asi 5ks a vsechny funkcni. Nesporna vyhoda je ta ze lze ho pouzit v jakekoli poloze. To tesneni je smerem k sani. Na druhe strane je videt podtlakovej vyvod. Ten je u pincka myslim bud zacpanej nebo je zaroven take v kolinku. Presne ted nevim. Ja ho mam cupakem nahoru a krasne se na nej dostane i dirou v plecharine. Druha vyhoda. Cast ovladana lankem jde sundat i s soupatkem a cele otocit o 180stupnu. Paradni vec pokud potrebujeme nejak tahnout lanko. Ac to nevypada slabe hadicky staci krmit. Druha hadicka - vetsi hrdlo- je zpatecka. Je NUTNE mit vzduchovy filt jinak je to nenaladitelne. Proste potrebuje nejaky odpor. Karburator je velmi haklivej na spinu v benzinu. Bud perfektne vycistit nebo mit nadrz jinou. Ja mam treba tKe z krovinaku pod prsickama. Skvele se tam vejde. Bez problemu to ale tahalo pres celyho ficjtla az vrchem do nadrze... Chce si malinko vyhrat. Mohu zkjsit najit i to sani. Zatim takhle no...
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 21:59
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele co jsem nekde zjistil tak se pouziva do 50cc. Jen o origo krovinaku je tam jeste natazena podtlakova hadicka/kanal. Myslim si ze to dodelat tak by to bylo lepsi. Lepsi plneni ? Spis si myslim ze by se zlepsila reakce na plyn jelikoz to je sama membrana. Popripade mohu postnout primo odkaz na kup. Ja to bral z aukra. Tam je to levnejsi. Pres nejakej i-les nebo co... Hned to najdu
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 21:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Zajímavý, prcek holt jede. Teď chápu že to pasuje. Ona i dvacítka jede o mnoho líp s 15mm karbecem z j05,ovšem trochu ztrácí v maximu. Dík za info.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 20:54
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
15mm
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 19:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Takže průměr je?
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 19:01
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja pisu takhle no.... Všelibice. Ten kdo jezdi tak vi co to je. Obec kde se porada obrovskej fichtlsraz. Psal jsem ze vice info rad dodam, kdyz bude zajem. Abych reagoval na to dellorto. Nevim jak to jede s nim ale urcite je rozdil minimalne v cene. Tenhle cinskej stoji kolem 250kc. Nemam spocitano kolik presne to bere. Staci mi ze at k fichtlu prijdu v horku nebo v mrazu treba po 14ti dnech a nacupuju, slapu tak jednou max 2x a motlr uz prede. Az budj mit pristup k PC rad to popripade rozvedu. Jinak kruh na ctverec... Karburator sedi na kolenu tak ze neni v celem obvodu ani jedna hrana. Tahne to v celem pasmu otacek a jednim pohybem sroubku lze z nizkootackoveho tahouna udelat vysokootackovou pilu.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Taky píšu z mobilu a tlačítka mam taky malý. Snažim se psát solidně a ne jako negramot. Mě to jde. Tlačítka je jen výmluva. Nevim co znamena slovo " vslibicich " .... tohle téma mi docela zajímalo,škoda že tu není kus smysluplný informace jakej to má třeba průměr,jak dopasovat (kruh na čtverec?) a jaká je ve výsledku změna? Když napasuju na opravenou serii dellorto 19 tak to pojede v celym rozsahu a bude to brát 2,5 litru ... což je u mě málo v porovnání s věčně brindajícím karburátorem z pio...
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 16:24
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Uplne mam cas si to po sobe cist. Ta tlacitka na mobilu jsou mala za to ja nemuzu. Tak si to smazte . Na vslibicich si se mnou tu gramatiku muzete vyridit rucne ...
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 9:45
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
a co takhle si to po sobě přečíst jubko?
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 9:37
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Blbost. Sani je 11 myslim 22 je moc :-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2015 8:39
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim ze 22 ale ted si nejsem jistej
 
 
Datum: 07. listopadu 2015 8:36
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Kolik ma ten karbec difuzor?
 
 
Datum: 07. listopadu 2015 2:14
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo a jela mi na to paradne i Babettka 207. Samozrejme karburator sedel na kolinku jako prdel na nocniku :-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2015 1:56
 
 
 
 
Jméno: tony720      IP: uživatel18364    
Zdravim schanim dell orto 21 a na fichtlkramku ho nemohu najit nevite kde by se dal sehnat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2015 21:16
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to v haji draku,,,,dovozce ho doprodal uz pred dvouma mesice a vzhladem ze je po sezone,tak ho doveze az pristim roce
 
 
Datum: 22. října 2015 21:16
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel18359    
Caute, chtěl bych se zeptat zda jste někdo nenašli nebo zda ma někdo doma fichtla se dvěma motorama (100ccm). Na YouTube jsem našel nějaké video ale jenom jak na tom jezdí a chtěl bych se do toho taky pustit tak za každou radu budu rád. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2015 21:09
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel18274    
Tady na týhle stránce máš nějaký fotky a informace: http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=133&idtop=175531
 
 
Datum: 23. října 2015 21:09
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
čus draci, nevíte někdo jak velký je ten otáčkoměr na Jawu 50? vešel by se budíku z tachometru s pionýra? odepište díky http://www.jawa-50.cz/clanek/clanky-z-casopisu-amaterske-radio-led-otackomer-pro-maly-motocykl.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2015 16:53
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Pokud jsi trochu zběhlý v tvorbě plošných spojů, tak si ho uděláš velký přesně tak, jak potřebuješ(i jinej tvar třeba. můžeš si ho udělat třeba jako světelnou rampu na řidítka :-) ). Schéma zapojení je daný a pokud ho v jakékoli formě zachováš i na plošňáku(např. můžeš udělat plošňáky dva nad sebou), tak to musí fungovat.
 
 
Datum: 15. října 2015 16:53
 
 
 
 
Jméno: bilix      IP: uživatel17909    
Ahoj,koupil jsem karburátor dell orto,vyroba je čína,namontoval jsem ho na babettu a babetta nejde vubec nestartovat,po namontovaní original jikov naskočí hned na první kop,nevíte co s tím,nemate s tímto zkušenost??Karbec je nový,díky za jakékoliv info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2015 8:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18360    
Musí bejt chyba v tom karburátoru. Známýmu jsem kupoval karbec Dellorto na babetu tady a jen to nasadil a jel. Otryskovaný je to z výroby dobře. Dokonce i nastavený. Nic se neladilo. Kdoví co si to koupil za šmejd...
 
 
Datum: 19. října 2015 8:01
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Když jsi se podíval na svíčku bylá mokrá? Tou tryskou jsem myslel jestli tam není veliká. Skuz ten karburátor rozdělat a vše pročistit,drátkem prošťourat direčky. Mohl být nakonzervován a je to ucpané.
 
 
Datum: 17. října 2015 10:45
 
 
 
 
Jméno: bilix      IP: uživatel17909    
Jo, jeden s důvodu je lepší výkon a bezproblémovy start,ale proč ani neškitne?? Je to výroba Čína, tak jestly to není nějaký šmejd. Myslíš že to bude tryskou?? Už uvažují že to vrátím a doplatím a vemu orig dell orto.
 
 
Datum: 16. října 2015 16:30
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
A pročpak dell orto když to na origo jede? Zvýšit výkon? U babety asi problém. Skuz se podívat co tam je trysku. Ty d.orta se nechají dobře naladit
 
 
Datum: 13. října 2015 19:48
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar vadi u fichtla povolenej řetěz a když jo tak co s tim dík:-) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2015 10:18
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar díky Martine za tuto odpověď ale žádné zuby na rozetě nechybí rozeta není ostrá jenom řetěz je trošku volnější že neni úplně uplej jestli to vadí třeba při zá běru zadního kola tak sem to myslel
 
 
Datum: 03. října 2015 10:18
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
tož pokud to není primární řetězv motoru, který se po opotřebování(vytažení) mění, tak na zadní vidlici je na ose kola jakýsi napínací mechanismus(šrouby), kterými se dá celé kolo posouvat a tím zároveň napínat řetěz a seřizovat stopu(Neboli rovnoběžnost kola s osou motorky - pokud se nechceš zabít, nebo si zdemolovat plášť, tak bych doporučoval si něco o tom najít, případně napsat sem). Dál si ověř, jestli ten řetěz není nějak extra vytáhlej(nesedí přesně na zuby) a jestli nejsou rozety tak vymačkaný, že jsou zralé na výměnu(pokud se dokážeš pořezat o zuby, nebo nedejbože nějaký zuby chybí, je doufám jasno)
 
 
Datum: 03. října 2015 0:30
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
A jak utahnout to sem chtěl vědět
 
 
Datum: 02. října 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Jen se ptám demente:-)
 
 
Datum: 02. října 2015 21:59
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
nevadí,to je Ok ,ale až budeš dělat tuning tak se určitě ozvi.......
 
 
Datum: 02. října 2015 20:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18337    
Vadí. Utahnout. Jsi mentoš nebo to jen děláš?
 
 
Datum: 02. října 2015 6:40
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel17476    
čau, máte tohle někdo ? http://www.bazos.cz/img/1/405/51387405.jpg ,zajímá mě z čeho to vyrobit nebo kde to koupit výhodně , je to nádržka na benzín či naftu která se dá zavěsit má výpustí kohout , třeba ke zkoušení motoru , díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2015 19:08
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel17476    
Ale ta klasicka matka co se da sehnat v zelezarstvi ma jiny stoupani zavitu nez zavit na kohoutu
 
 
Datum: 03. října 2015 19:08
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
Hrdlem prostrčit matku vsunutou do ořechu s prodloužením a ráčnou utáhnout. Do dna, ano.
 
 
Datum: 02. října 2015 8:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18337    
Dřív jsme takle jezdili na petlahev ... do víčka se utáh kohout a bylo to ... do petky se nalil benzín,zašpuntovalo se to a mohlo se to pověsit kamkoliv... když jsem to použil na svý babetě místo nádrže tak jsem musel ještě píchnout odvzdušňovac&#236; dirku
 
 
Datum: 02. října 2015 8:02
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel17476    
předpokládám že tu díru si udělal do dna té plechovky a utáhl obyč matkou? nebo jak si to vyřešil ?
 
 
Datum: 01. října 2015 16:07
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
Mám. Z plechovky od ředidla, nebo petroleje, normální jikov kohout, hák na pověšení z drátu.
 
 
Datum: 01. října 2015 15:05
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar chtěl bych se zeptat jak je to se zavěšením stojanu u jawy 20 kam dát pružinku aby měla tah zkoušel sem chytit za šroub stupaček pružinka tah má ale né dostatečný stojanek nejde úplně nahoru nevim jestli chytit za tu dirku ve stupačkách ale to taky nejde odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2015 21:54
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Díky:-)
 
 
Datum: 04. října 2015 21:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18337    
Novejší provedení má na stojanu čep pružiny z boku a pod vejfukem packu s dírou na pružinu. U staršího provedení je mezi bloky vsunutej a upevněnej kovovej trojúhelníček s očkem na pružinu. Ta se na stojanu chytne za příčku.
 
 
Datum: 02. října 2015 6:44
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus draci, nevíte někdo jestli by tenhle otáčkoměr fungoval i na Babettě? Pište díky http://www.jawa-50.cz/clanek/clanky-z-casopisu-amaterske-radio-led-otackomer-pro-maly-motocykl.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2015 20:06
 
 
 
 
Jméno: Petr1      IP: uživatel18325    
Čau, na kolik by mě vyšla taková kompletní úprava motoru, kdyby mi to někdo udělal na zakázku https://www.youtube.com/watch?v=824Vmfl89Kg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2015 13:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18328    
Za předpokladu,že bys měl dobrej motor,se něco dělat dá,ale není tam moc prostoru k experimentování. Origo motor,výfuk,převodovka,karbec tě pustí nejdál do oblasti 8500ot/min a to jen když to bude fakt dobrej motor (souosost,klika,uložení všeho aj)... v extrému 9000ot/min ... ale u čistý seriovky bych se držel tý první hodnoty a kolikrát ani to ne ... pak se dá otevřít origo 2K válec,proškrábnout hlavu a jsi v tom ještě za rozum ... jen bych přidal ještě BRZDY.... ale pokud chceš aby to" jelo" tak se musí myslet i na věci co vypsal Marek.
 
 
Datum: 24. září 2015 13:43
 
 
 
 
Jméno: Petr1      IP: uživatel18327    
Aha, no tak to si raději našetřím na nějakou větší motorku
 
 
Datum: 24. září 2015 8:38
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pak je druhá možnost, že upustíš od 3K a necháš si udělat pěkný 2K válec, který vč. výbrusu vyjde 1300-1400 k tomu si za 2-3stovky necháš upravit sériovou hlavu, uděláš GO spodku koupíš Hikona za 350kč a taky budeš slušně jezdit. V obou případech ovšem zapomeň na špičkové výsledky v popředí startovního pole, pokud tedy nepojedeš nějaký sranda závod proti sériovým nebo obdobně upraveným strojům, protože opravdu špičkové motory jsou cenově úplně někde jinde.
 
 
Datum: 24. září 2015 6:39
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U Stejskala stojí obdobný 3k válec 3900 + speciální hlava 1400 + výfuk 1900 =7200 pak počítej minimálně s GO spodku vč. klikovky a nějaký ten karburátor a filtr. Vše cca 10000. Kromě toho výfuku ti to nikdo výrazně levněji dělat nebude. Kromě toho když už závodní motor tak by to chtělo jinou převodovku 2000-3000 podle typu a výrobce. Dobrý by taky bylo nějaký lepší zapalko např. Vape to jsou další 3000. Ještě máš zájem si nechat dělat motor na zakázku? Pak nezapomeňte připočítat práci toho člověka co to celé složí a případně naladí. :-D
 
 
Datum: 24. září 2015 6:30
 
 
 
 
Jméno: Kunfu Jára      IP: uživatel18307    
Zdar fichtlaři potřebuju poradit ohledně tachometru na jawe pionýr vyměnil jsem bowden náhonu pořádně jsem utáh ale ručička neukazuje nevim co s tím jestli promazat nebo vyměnit šneka na náhonu poradte prosím dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2015 23:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ale jo, šťastný řešení to zrovna neni, ale dá se to... on pio má těch kurvítek víc a zrovna tachometr by nebyl až taková slabina :-) ... jinak používám starý bowdeny s hliníkovejma maticema s novým vnitřním lankem, plastový matice jsou za trest... na kochací 555 takovej náhon nevydržel ani 500 km...
 
 
Datum: 18. září 2015 23:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18322    
Co to kecam... šnek začne šponovat lanko,když začne zadrhávat až lanko prdne ... to sem myslel ... no to je fuk ...
 
 
Datum: 18. září 2015 20:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18322    
Věřim tomu,že když si s tim vyhraješ tak to bude nějakou dobu fungovat. Mě spíš unavovali ty lanka - praskající plastové převlečené matice ... kdyby aspoň byly z obou stran z plechu a ne plast ... prasknutí lanka je vada šneku,to bezpochyby... jestli už jsi natočil 6000km tak ti zbývá max 3000km než praskne lanko a nebo se projede šnek,neviděl jsem nikdy tachometr kterej by se dožil čísla začínající 9xxx :-D nevěřim tomu,že by se jeden jedinej tachometr dočkal protočení přes 9999 znova na nulu :-D každý auto i motorka maj v sobě alespoň jedno tzv. "kurvítko" který se jen sere a je k ničemu ... u pio je to náhon tachometru ,u starších pio je to třetí kroužek :-D u oktávky to je EGR ventil a někdo by dodal i váhu vzduchu :-D
 
 
Datum: 18. září 2015 20:04
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
mě funguje u 21 tachometr asi 6 tis. bez problému... rafička teda háže bludy, ale to je tachometrem, měl jsem ho rozebranej a asi jsem špatně předepnul pružinku na rafičce, každopádně počítadlo km je spolehlivé... základ je mít kvalitní náhon a pravidelně mazat šnek...
 
 
Datum: 18. září 2015 17:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18319    
To je nekonečnej boj s tachometrem. Z vlastní zkušenosti ti mužu dát dobrou radu. Vzdej to. Když opravíš šneka,odejde lanko a furt dokola ... když jsem šneka přidělal velký koliky odešlo lanko,když jsem vyměnil lanko,chvíli to chodilo a prozměnu se strhnul vývod z náhonu ... a pak zase lanko ... a tak jsem to celý vyhodil ... dojdeš k tomu taky
 
 
Datum: 18. září 2015 7:04
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to je věštění... když sundáš náhon z mechanismu na rozetě a zatočíš kolem, točí se uvnitř ten náboj? Tachometr funkční je? Zkoušel si ho třeba na vrtačce? neprotáčí se ti některej konec náhonu?
 
 
Datum: 15. září 2015 15:26
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
nejspíš ti chybí kolíky na rozetě které točí ze šnekem
 
 
Datum: 15. září 2015 15:00
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, tlumiče u čz 175/477 mají 2nastavitelné polohy. Chtěl bych se zeptat zda bude něčemu vadit když 1 bude nastavenej na "měkčí" a druhej na"tvrdší" předem díky za odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2015 11:58
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
V podstaě riskuješ zkroucení vidlice, rozbitý ciferník a průvan v peněžence....
 
 
Datum: 16. září 2015 11:58
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, zkusím to přehodit aby byly oba měkčí. Děkuji :-)
 
 
Datum: 15. září 2015 19:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Nemohu to doporučit, tlumiče vždy nastavovat souměrně.
 
 
Datum: 14. září 2015 22:52
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, Na tachometru u fichtla se mi ulomila ta spodní zarážka co drží rafičku na nule. Tachometr se normalně točí ale chci se zeptat zda bude normalně ukazovat ale hlavně normalně počítat kilometry. Předem díky za odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2015 19:48
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji :-)
 
 
Datum: 15. září 2015 19:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ukazatel rychlosti bude možná trochu bloudit, každopádně počítadlo km s tím vůbec nesouvisí, takže to poběží beze změny dál...
 
 
Datum: 15. září 2015 15:23
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel15536    
Ahoj mam jeden dotaz ohledne planzet na klapkove saní mohli by mi prosim nekdo vysvetlit jak se bude chovat motor s klapkovým sáním kdyz mu budu měnit tloustky tech planzet napr. planzety o tlousce 0.25 , 0,30 , 0,35 , 0,40 proste vliv tloustky planzet klap. sani na funkci-otacky-krivku vykonu ??? a da se timto neak znatelne měnit prubeh vykonu?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2015 21:31
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18316    
Jo ok promin sem si to neuvedomil
 
 
Datum: 15. září 2015 21:31
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš ho u mě v profilu
 
 
Datum: 15. září 2015 21:29
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18316    
Posli me mejl ja to zitra stahnu z fotaku a od kazdyho dam ze 2 fotky
 
 
Datum: 15. září 2015 21:28
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak ukaž.. Třeba bude něco k vidění
 
 
Datum: 15. září 2015 20:47
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel15536    
Fotky mam jak kliky planku vyfuku tak valce
 
 
Datum: 15. září 2015 20:40
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tryskama šířku pásma nezmeníš, maximálně že bys to měl bohatý a brzdilo tě to v otáčkách. Proč pořád stavíte baráky od střechy? Podle mě máš blbě výfuk. A otázkou je jak je udělaný válec
 
 
Datum: 15. září 2015 17:49
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13276    
To si právě myslíš. Máš fotku?
 
 
Datum: 15. září 2015 17:36
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel15536    
ale byla by to skoda motor ma docela slusny zatah skoro jak přívěra na 125citce ten je nekde uprostred ale to je vse chybí mu spodek i vrsek a jak to myslis stou klikou ta je pekne stocena nova ojnice odvazená a vyuhlovana osazena v lechkobězných loziskach a sou tam i vyplne aby byla zachovana spodni komprese nemyslim ze by tam byl problem
 
 
Datum: 15. září 2015 16:56
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel15536    
mnoooo dik za rady skusim tensi ty platky misto 0,35 dam 0,30 a jeste sem si obednal vic trysek tak to skusim kdy\z to nepomuze tak nevim co stim pujde do srotu
 
 
Datum: 15. září 2015 16:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Možností je celá řada. Už vzhledem k velikosti kliky je dost pravděpodobné, že tam je problém. Nevím jaké máš časování válce, od toho se odvíjí kompresní prostor hlavy, v tom může být taky chyba. A vše podtrhuje výfuk, který má na vše jako celek velký vliv. U umístění klapky může být taky problém, ale ne v orientaci, ale spíš ve vzdálenosti od vložky válce. Pokud je malá klapky se neotevřou na plno a pokud je moc daleko hodně zvětšuješ spodní kompresní objem. Takhle se těžko radí když ten motor člověk neviděl. Já bych to totiž tipoval na kombinaci cca 3-4 věcí současně.
 
 
Datum: 15. září 2015 10:55
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel18314    
jj se stim peru uz tyden a nemuzu to odladit krmim to 21 delortem a porad nejsem spokojen s vykonem planzety na klapku mam karbon 0.35, klika 80mm, hvězdicova hlava 5,0 ccm myslim ze mam chybu v poloze klapky pac ju mam podelne k ose valce a ne napříč. :-(
 
 
Datum: 15. září 2015 8:17
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13276    
Hlavně je to tak že k parametrům válce, výfuku, karburatoru a dalších musíš postavit klapku a ne že budeš klapkou ladit průběh krouťáku.
 
 
Datum: 14. září 2015 22:36
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Pokud je realna komprese stejna jako u originalu, tak bych se drzel origo hodnot. Se zvysujici se kompresi se dava predstih mensi a naopak. Osobne jezdim tech 1.6mm pred HU.
 
 
Datum: 14. září 2015 21:01
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel15536    
ok dekuji mekci klapkou posunu proste kroutak dolu,, a jeste jedna otazka mam 5k valec klapku a bezkontaktni zapalko vape cross mohli byste mi poradit jakeho predstihu se mam drzet???? jestli davat spiše vetší nebo menší?? nebo se drzet stareho 1,6 pred hu
 
 
Datum: 14. září 2015 19:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Obecne plati, ze slabsi klapka znamena lepsi spodek, ale horsi vrsek a naopak. Protoze mekka klapka v otackach "nestiha". Na druhou stranu, pokud je klapka moc tvrda a neni podtlak (spodni komprese), tak je zase problem se sanim v nizkych otackach, protoze ten maly podtlak tu klapku neotevre naplno.
 
 
Datum: 14. září 2015 17:19
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18295    
čau lidi potřeboval bych poradit ohledně drapáku na fichtla, pokud máte někdo zkušenosti, je lepší tady ten http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pneu_90_100x16_drapak.html tento? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/drapak_mitas_2_75_16.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2015 19:53
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Já ho na ráfek dostal vpoho
 
 
Datum: 04. září 2015 19:53
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18295    
Dobře. Děkuju a bude mi pasovat tan drapák 90/100x16 na ráfek z fichtla?
 
 
Datum: 04. září 2015 16:41
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ten 90/100x16 je dobrý ale změř si kyvnou vydlici jestli ti tam těch 10cm vleze a nebude škrtat o řetěz
 
 
Datum: 03. září 2015 19:41
 
 
 
 
Jméno: Honza05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na pole je to jedno jinak já jsem svoje polní jízdy odjezil na mitasu
 
 
Datum: 03. září 2015 16:59
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Ahoj páni, sháním někoho, případně kontakt, kdo by mi byl schopen upravit pio na 70 ccm, zatím registruju Azmarka a Stejskyho, ceny cca vychází 7500 - 8500. Víte ještě prosím o někom, kdo to dělá na kšeft ? Nechci nic na závodění, jen pio co odveze pořádnýho 110 kg chlapa :-D hubnout nehodlám :-D zatím jezdím poupravený vrtání 41 mm a hlavu stejsky, jako jede to, ale není to ono :-) Díky, Ať to jezdí ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2015 9:28
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Na FB to dělal Pavel Hozman.
 
 
Datum: 01. září 2015 9:28
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel18274    
Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli někdo z vás má zkušenost s nahrazením slilonových pouzder v přední vidlici za bronzová? Právě dávám dohromady mustanga a chtěl bych na něm odstranit některé konstrukční nedostatky. Mě napadlo, že by to nebyl špatnej nápad, kterej by mohl zlepšit o drobet jízdní vlastnosti. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2015 10:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18278    
Sesa má v nabídce nějaký nový "silonový" futra,který jsou prej konečně snad silonový a ne z PVC ... zkusil bych je ...
 
 
Datum: 27. srpna 2015 10:24
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
víš kde to všecno skončí.....???.prostě kluzák nebo vidle stejně na lisu nesrovnáš,pro tvůj pohled budou jakoby rovné , ale deformace tam zůstanou,jak to řekl Standa- "i rovná vidle je křivá" tak jak to chceš utěsnit?? ....3x se zhoupneš a teče!!
 
 
Datum: 27. srpna 2015 8:59
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel18274    
Díky, že si mě napsal věci o kterejch sem ani nevěděl. Včera v práci sem přemejšlel jak by to šlo nejlíp udělat a dospěl sem k názoru, že vidle z kluzákama budu muset proměřit jestli sou rovný a případně je srovnat na lisu do roviny. Bronzová pouzdra si spíchnu na cnc soustruhu, ještě musím promyslet jak to celý utěsnit aby z vidlí nevytek olej. Potom to smontuju a uvidim co to bude dělat, buď to bude fungovat nebo ne, když ne tak budu muset předělat i ty brejle. Až to otestuju co to dělá a ty vidle donutím dobře fungovat tak sem napíšu jak sem je předělal. I když to bude asi někdy tak na jaře nedávno sem koupil barák a na něm je spousta práce, takže na motorky nemám teď moc času.
 
 
Datum: 27. srpna 2015 7:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18275    
Uvažoval jsem o tom taky. Místo silonu bronz,dolu pouzdra s o-kroužkama a celý to drobet zalejt olejem,kterej by nevytejkal. Ale od nápadu k realizaci je daleko. I rovný vidle jsou trochu křivý,kluzáky taktéž a to sraní s tim ... navíc by to chtělo i pevný brejle třeba z duralu,celý se to hrozně kroutí... a pak se kroutí rám ... a fichtl je celkově takovej kroutivej :-D opravdu je konstrukčně tak na 65km/h ... svůj vývoj jsem zkončil v tom bodě,že když už bych si nechával vyrábět nový brejle z duralu,tak bych do nich už nedal origo vidle ... a to se čim dál víc vzdalovalo myšlence vychytaný seriovky... takže zašlapané projekty :-D jestli se ti do toho chce tak přeju hodně zdaru :-)
 
 
Datum: 26. srpna 2015 20:25
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, chci se zeptat, mám na mustangovi válec na kterým je ulomená část vložky válce (co se dává do bloků motoru), mustang stím normálně jede, Proto se chci zeptat jestli to že je to ulomené něčemu vadí, zda to má vliv na víkon, spotřebu atd, nebo jestli to ničemu nevadí díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2015 23:15
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Z hlediska profesionálnosti je prasárna to tam nechat, Ohledně funkčnosti - Pokud je to ulomeno tam, kde tipuju(úplný okraj vložky, nevím rozměry ale tak 5mm asi bude), tak by to mohlo ztratit funkci vedení pístu a nejsem si jistý jaký by to mohlo mít vliv na přefuky. Pokud motor nevyluzuje nějaké nestandartní zvuky, nebo jestli není na pístu vidět, že "zadrhává", tak bych to nějak nehrotil.
 
 
Datum: 23. srpna 2015 23:15
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

 

 

   

     
 





Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.07.2016 8:06:54 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu