slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
Fuha draci, sesa dojezdil, přišla realita života, malého sesu je třeba připravit na první třídu a věřte že je třeba dost dohonit a tak půlka času patří fichtlkrámku a půlka malému sesovy,,, takže takový superman už nebudu co se týká rychlosti, kdo na to kvaltuje, nechť ať to napíše do vzkazu --- 19,2 posílám naposledy, pak jsou jarní prázdniny!!
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:




























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Muze mi uz konecne nekdo rict, kde se zapina na fichtlu forsaz ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2015 15:59
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Tak už víme kde je problém...... http://www.mimibazar.cz/foto.php?id=80515321&tab=8 které si mám vybrat ??
 
 
Datum: 03. srpna 2015 15:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18240    
Asi máš volšový ruce :-D takže ani tim kladivem se do toho radši nepouštěj :-D
 
 
Datum: 03. srpna 2015 15:53
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
No... díky Stando... teďka mi to nejede vůbec. Asi to mám celé nějaké rozbité. Co kdybych tomu domluvil kladivem ?
 
 
Datum: 03. srpna 2015 13:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18240    
Na masce vole,musíš otočit tim přepínačem doprava
 
 
Datum: 03. srpna 2015 12:42
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Forsaz?? co to je???
 
 
Datum: 03. srpna 2015 8:31
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel18233    
Vážení měl jsem dnes tak silnej zážitek,že se s váma o to musim podělit !! Po hrozně dlouhý době jsem dnes jel na čistokrevné SÉRIOVÉ Jawě 50 typ 20 z roku 1970. Neskutečná vzpomínka dobu útlého mládí. Známej to přivez na vozejku,že vyklízej stodolu a že to našel po dědkovi pod slámou,pytlema a jinym bordelem,že na tom jako caparti jezdili,ať to zpojízdnim. Omet jsem z toho to nejhorší,rozhejbal a namazal řetěz,vyčistil jsem karbec,dopojil sání,přidělal odpadlý kabely,kouk jsem na svíčku,dávala,dofoukal jsem kola,nalil jsem tam benzín a vyměnil olej v motoru,zkusil jsem to nahodit a ono to zaprdělo,ale divně to škubalo a vynechávalo. Objel jsem ves,vrazil jsem tam svíčku z mýho a bylo po vynechávání. Znova jsem objel ves,doladil jsem jehlu,přiklep svíčku,snížil hladinu a seřídil chod ventilu a na první šlápnutí se rozezněla plnokrevná dvacítka s krásnym čistym chodem a volnoběhem,vše naprosto cajk,byl čas narazit helmu a projet to. A proč to píšu ? Abych vám řek,že jsem z toho hotovej,jak je to LÍNÝ :-D:-D:-D:-D neskutečnej nezvyk,o mym pio furt řikam,že je línej ale je to proti seriovce kroska :-D:-D:-D Ale seřízená seriovka má úžasný kouzlo,dá se na ní jet na podtočenou trojku mezi kořenama v lese 20-30km/h :-D Ať vám to jezdí,fichtlu zdar. Standa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2015 19:28
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel18256    
Prej zvrhlost 27,5 :-D Na závoďáku jsem jezdil 23,5/76 :-D
 
 
Datum: 11. srpna 2015 19:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18240    
To se nemusíš stydět. Těmahle etapama jsem si už prošel. Začalo to na 29/68 pokračovalo přes 28/69,5 po zvrhlost v podobě 27,5/71 + zkrácený píst ... tak jsem si vše ozkoušel,povozil jsem se,poznal jsem záludnosti rychlýho motoru a zas jsem se vrátil k seriovce... přecejenom už mám zodpovědnost za rodinu atd,,,přecejen řítit se na fichtlu rychlostma přes 90km/h už nebylo úplně bezpečný ... a tak jsem zas spomalil :-)
 
 
Datum: 03. srpna 2015 11:20
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
to ja ti ani rozmery vyfukovyho a saciho kanalu psat nebudu, protoze bych byl za debila :-D , je to zvetseny extremne :-D , ale funguje to . Rezervu vidim v mekke hlave , kde sem ubral hodne materialu a ledvinku ubrousil do kruhovyho tvaru. Na vrtani se uz moc sahnout neda, sem na 8. výbrusu. Zrovna jsem ve stadiu kdy schanim valec , ktery by nahradil ten stavajici protoze uz toho moc nenajede. Tenhle rok uz byl 2x v krkonosich s prumernou rychlosti , za kterou by se nestydel linkový autobus :-D a bojim se podivat jaky skody napachala minula cesta kdy sem mu moc nepovolil ani v tech vedrech
 
 
Datum: 03. srpna 2015 10:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18240    
No a to já mam úplný minimum na mý seriovce. Vejfuk začištěnej,stejnoměrně vytvarovanej,nepatrně o max 2mm roztaženej,horní hrana okolo 29,2-29,3. A pak sání opravený do zaoblenýho obdelniku s rozumnym radiusem dole,bez obrácenýho trychtýře na vstupu,nepatrně rozšířený,spodní hrana tak 68,3 ... což je skoro serie,to jsou všude jen desetiny... a mam to teda vrtaný 41mm aby mi to hezky uvezlo. No a v porovnání s úplně čistou seriovkou je to nebe a dudy. Seriovka má teda takovej zajímavej spodek,ale je to děsně líný a furt se musí tahat za heft :-D tak asi tak no ...
 
 
Datum: 03. srpna 2015 7:39
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
ja upravoval valec podle fotek a rozmeru co sem posbiral po netu , kazdy den sem ubiral na vyfukovym a sacim kanalu az tam mam diru jak do prd.. . hlavne u toho vyfuku. Nicmene sem se timhle laborovanim dostal k celkem peknymu vysledku a ani sem si to neuvedomil . Nedavno sem totiz sed na neupravenyho fichla a ten opravdu v porovnani s tim mim tocivym valcem nejel.
 
 
Datum: 02. srpna 2015 21:55
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomu říkám objevit ameriku:-)))
 
 
Datum: 01. srpna 2015 19:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18233    
No tenhle je taková patina,docela zachovalej,ale jsou na něm všude šrámy,asi každou chvíli ležel :-D na volnoběh trochu zvoní,takže už bude načatej pístní čep a nebo jeden kroužek horší. V motoru bylo tak deci starýho oleje,když jsem ho vypustil a nalil novej tak to začlo trochu hulit a řek bych že to i přestalo tolik jet na plný otáčky,jede tak 60,víc ani prd,takže to vidim i na gufero u primáru,ale možná ne,třeba jen zmizí olej co byl navíc a dá to pokoj,jede to dobře,po přeseřízení karburátoru chytá studenej a docela i teplej,otáčky to drží,nezvyšujou se,svíčka hnědá do cihlova (byla by černá)... tak uvidim,dlouho to nejezdilo,takže napřed vyjedu aspoň tu bandu,pak budu řešit zjevné problémy... ale teda ta seriovka tak "nejede" ,fakt už jsem si odvyk ... už jen při rozjezdu přidat víc plynu :-D
 
 
Datum: 31. července 2015 15:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no jo... to je nejlepší, když zprovozníš nedobitýho nálezovýho fichtla,,, to je jak když sem dostal hranatou jednadvacítku komplet i s origo nářadím s poctivejma 7000 km, akorát komplet orezlej protože stál x let na místě kde na něj pršelo a sněžilo... když sem ho zprovoznil, byl jsem nadšenej tim kultivovaným chodem... protstě skoro "funglovka" :-)
 
 
Datum: 31. července 2015 15:10
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel16977    
Čaute draci, řešil tady nekdo z vás jak narvat karbec dellorto do jawy 21 bez toho, aniž by se muselo zasahovat do plechařiny? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2015 9:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18230    
Musel by sis udělat nový koleno a natočit si ho jak potřebuješ a karbec dát trochu víc do spádu (to neva).
 
 
Datum: 29. července 2015 9:42
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
cau , hledam radu ohledne chodu upraveneho valce. Karburator original , triska 72. Svod a vyfuk original. 1. Valec se rychle prehriva a ztraci vykon , staci podrzet 500 metru a je vyvadlej a sotva udrzi trojku do mirneho kopce. 2. Kdyz v nadrzi zbyva min jak 1litr paliva tak motor vynechava pod plnym plynem jako by byla pricpana tryska. Po doliti je po problemu. Nemuzu tomu prijit na kloub valec ma zvetseny saci a vyfukovy kanal , najeto okolo 2000km , jednokrouzkovy pist . Kdyz neni motor prehraty tak opravdu jede , s 12 zubem je max. podle gps 75 , a max. udrzi i ve stoupání. Nez se prehreje a zvadne. Bohuzel sem neprisel laborovanim se svickama, tryskama atd. jak prehrivani nebo vynechavani pod plnym plnynem vyresit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2015 20:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18230    
Tam bude vada jinde. Serie hlava jen krouhlá 40 je cajk. Možná by mohla bejt trochu lízlá. Koukal jsi už na píst? Nenapejkaj se kruhy? Nelíže se horkem? Ložiska na klice jsou c3 ?Převodovka ok?
 
 
Datum: 28. července 2015 20:40
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
Hlava je ok , vybrus 8. Hlavu sem jeste upravoval bez toho abych ji stocil , tudiz ma urcite jeste rezervu. Palivo by dotykat melo , prutok je dobrej i pres ventil na vicku karburatoru. Jestli ti to udrzi 55-60 tak je to jeste ok . Ja padam ke 40 :-D . Mozna bude chyba v predstihu. Jinak svicka je cihlova, byl sem s tim Vlašim-ŠPyndleruv mlyn a vypadá dobre. Asi se nevyhnu koupi hvezdicovy hlavy . Kdyby motor nevadnul tak by se cestovni rochlost s 13 zubem pohybovala mezi 70 a 80 kmh coz by mi vyhovovalo :-D
 
 
Datum: 28. července 2015 18:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18230    
Nedotejká ti palivo. Zkus kohout s většim průtokem (kovovej j550) a vrtnout i palivovej ventil. Vadnutí - buď ti někde něco tahne faleš a nebo už jsi za možnostma seriový hlavy. Svíčku máš N14? Ta tryska 72 je dostatečná? Kompresní poměr neni moc velkej? Já s tim vadnutim mam taky trochu problémy u skoro seriový 60ccm. Dokud jedu v normálních otáčkách do cca 6000-6500 ot/min tak dobrý,ale jak z prdele zalehnu a třeba 3-4km ho drtim v maximu (tak 7500 ot/min) tak potom na prvnim kopci začne vadnout a je línej a jede tak 55-60 ... necham ho chvíli orazit a zas jde jak pila... chci zkusit svíčku N12,ale zatim sem ji nesehnal. Kompresní poměr mam malej,hlavu měkkou,předstih adekvátní.
 
 
Datum: 28. července 2015 17:51
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chtěl bych se zeptat spíš na takovou zajmavost. Na co je ten maličkej háček ve předu u nadrže na mustangovi ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2015 17:49
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, Děkuji za odpověd :-)
 
 
Datum: 27. července 2015 17:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jestli myslíme stejnej háček pak ano... v gumě je vyříznutá drážka pro zachycení na háčku a druhý konec gumy je uchycen ke šroubu, kterým je nádrž chycená k rámu
 
 
Datum: 26. července 2015 22:21
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ten háček tu gumu drží? :-)
 
 
Datum: 26. července 2015 21:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
na tu gumovou krycí pásku přes svár nádrže???
 
 
Datum: 26. července 2015 12:58
 
 
 
 
Jméno: marian      IP: uživatel18224    
Zdravím, hrám sa trochu z motorom pioniera. Výfuk som spravil na 28 od vrchu max. šírka cca 25,5 mm, sanie 70 mm a trochu rozšírené a odstránené zúženie- opačný "lievik". Mustang podľa nálady dá 75 až 81 km/h - merané cez GPS, pastorok sekundáru je 13, točí to pri tom cca 7300-7700 ot/min.\\r\\nNa dvojke to vytočí iba 8500-9000.. Je tam tretí výbrus a jednokrúžok - zatiaľ zbytočne.\\r\\nZatiaľ skúšané: skrátený mustang výfuk vpredu pri kolene o 35 mm bez merateľnej zmeny.\\r\\n20 mm karburátor z Tatrana 125 - cítiť na jednotke pekný záťah motora pri cca 5 000 ot, lepší doťah do kopcov - lepší krúťak no na max. otáčky bez vplyvu.\\r\\nBudem ešte dávať stočenú hlavu, lebo zatiaľ je tam sériová s ladvinkou kvôli vysokým teplotám a valec má cca 400 km po výbruse.\\r\\nNiečo ma brzdí ale neviem čo, prosím teda o radu skúsenejších čo by to mohlo byť, žeby už výfuk? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2015 23:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18237    
Abych se přiznal,tak to dělá kluk co mi dělá hlavy. Od něj vim jak se to zhruba dělá,ale já zatim neměl potřebu to koumat. On to má pod palcem. Nalejvá to olejem. Musí to bejt po tu hranku co lícuje s hranou válce. Některý hlavy s centrálnim spalovákem modeluje na PC. I když spočítám objem hlavy z origo rozměrů pio tak se dostávám k číslu okolo 6,2ccm ... nenalejváš hlavu bez ledvinky z j05? Ta má okolo 7,5ml.
 
 
Datum: 31. července 2015 23:29
 
 
 
 
Jméno: marian      IP: uživatel18236    
Vdaka. ked budem nahadzovať origo karb, tak mu spravím nové kratšie kolienko. No teraz to skúšam s 20 mm karbom kde kratšie koleno už mám. Ale vrátim sa ku meraniu objemu hlavy. Ak som správne pochopil, tak to Standa meráš pri demotovanej hlave a dorovna s dosedacou plochou valca. Priznám sa, že toto nejak nezvládam, meral som objem vodou ale jej povrchové napetie spôsobí, že rozdiel v objeme 6,2 alebo 5,2 je pre mňa nemerateľný. čím to meriaš olej , benzín alebo? Inak origo hlavu som nameral okolo 8 ml
 
 
Datum: 31. července 2015 22:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
No jo, seriový koleno, je velkej problém. Člověk musí být velký modelář aby z něj něco vytáhnul. Mám ho probroušené co to jde, dokonce jsem ho v jednom místě musel dolepit a průtočnost je stále mizerná hlavně díky prudkému zlomu.
 
 
Datum: 28. července 2015 7:24
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18228    
A pro zajímavost něco přihodim. Před časem jsem jednomu staršímu pánovi udělal takovou živější cestovní 60ccm sadu. Měl vape,fungl novej výfuk mustang,špičkově zgenerálkovanej motor a karburátor dellorto 19mm včetně vhodného molitanového filtru. Všechno šlapalo,tahalo to,cihlová svíce,ale furt to končilo na cca 6800-7000 ot/min i s převodem 12/55 a ten vršek byl chcíplej na 19mm karburátor. Po všemožném ladění nic, pak mi poslal fotku,aby se pochlubil jak to má krásně nalakovaný a hned jsem viděl potenciální problém. Sice upravené,ale seriové koleno s krásně udělanou přírubičkou. Sehnal jsem mu od známýho dělaný koleno na 21mm karbec co dřív jezdil na závoďáku,jen trochu kratší než origo a světe div se,bylo po problému. Jednička šla skoro 9 tisíc,dvojka 8,5-8,7 a trojka 8,2-8,3t ot/min... úplně neuvěřitelný vzhledem k mírnýmu časování válce a origo výfuku... tak asi tak ...
 
 
Datum: 27. července 2015 17:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18225    
Používam svůj výpočet na kompresní poměr a tam zahrnuju jen samotný výfukový kanál,výška prvního kroužku nehraje takovou roli v objemu válce a zbytečně to zkresluje. Objem válce po vejfukovej kanál je 33ccm,objem hlavy seriovky se pohybuje mezi 6-6,5ml (co kus to originál) - standartně je to asi 6,2ml ... a z toho spočítam (33+6,2)/6,2 = cca 6,3 ... pro představu seriovka má 6,5-6,6. Co dělám upravené válce na seriovky tak používam kompresní poměr s ohledem ke klice 7,0 max 7,2... tvá úprava válce vyžaduje něco okolo 7,4-7,6 a to odpovídá 5-5,2ml. Objem měříme se svíčkou a to po dosedací hranu. Origo sací koleno je problém č.2 ač upravené,udělej pořádné. Pokud máš chrom kroužek z FK tak bacha,ten je křehkej,nemá rád širokej vejfuk.
 
 
Datum: 26. července 2015 18:15
 
 
 
 
Jméno: marian      IP: uživatel18227    
Ahoj ďakujem za odpoveď. S tou kompresiou by to teraz nemalo byť moc odlišné oproti originálu - o 2 ccm väčší objem krúžok asi tiež o 2 mm vyšie, Nahrubo som to kontroloval podľa programu na fichtlenduro a skutočný k.p. mi vychádzal prakticky rovnako. Ale budem rád ak sa mýlim. 5,2 ccm? Ako to meráš? Piest v h.ú. a zaliať olejom po závit sviečky alebo pri demontovanej hlave objem do rovna? Koleno pri origo karbe som použil origo len opravené z vnútra, pri 20 mm karbe je kratšie asi o 15 - 20 mm. Výbrus by mal byť s vôľou cca 4-5 stovák no nekontroloval som to po brusičovi. Mám také pokušenie roztiahnuť výfuk na šírku 26 mm ked už tam mám ten chromkrúžok, no bojím sa o životnosť a dohora ho otvárať určite nechcem. Preto hladám iné možnosti ako prinútiť motor ťahať. No zmena kompresie bude určite prvá.
 
 
Datum: 26. července 2015 17:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18225    
A ještě mi napadá,že jestli máš normální výbrus s normální vůlí tak se ještě povolí a bude točit.
 
 
Datum: 25. července 2015 21:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18225    
No,vzhledem k tomu,že to má asi kompresní poměr jak poválečná jawa,tak dosahuješ slušných výsledků. Počkej co to bude dělat s upravenou hlavou (doporučuju něco okolo 5,2ml). Muže bejt dlouhý sací koleno,možná i to výfukový,válec má už dost otáčkový parametry. Možná bude nutnej vejfuk.
 
 
Datum: 25. července 2015 17:02
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, chci se zeptat jestli je nějaký rozdíl v tom zda dám an pionýra 20tku 6V indukčbní cívku nebo 8V. Vím že to pojede s obouma ale chci vědět prostě jestli to má na něco vliv i nepatrný a která je lepší na dlouhou cestu díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2015 7:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18228    
Čus. Vím že dle všech dílenskejch příruček je tam psaná 8V,u starý verze 20W u j05 možná byla 6V (a to si nejsem jist). U úplně starejch verzí byla 6V bakelitová. Vždy jsem dal na rám cívku,která dávala,to že jsou nějaké 6V a 8V jsem se dozvěděl až někdy po 10-12 letech ježdění a opravování,do tý doby pro mě neznámá věc :-D takže to asi důležitý neni ... předpředloni jsem dokonce použil cívku 12V,protože prostě zbyla na rámu po elektronickym zapalování. Jiskra byla dobrá,plná,problém žádnej. Tak ti nevim. Jako kluci jsme dokonce vozili na rámu přidrátovaný velký 12V indučky ze škodovky a nebo velký indučky 6V z trabanta či warťase ... hlavním kriteriem při výběru bylo dává/nedává ? Dává,utahnout kabel na faju,pořádně přidělat kabely a jedem :-D Jestli to chceš hrotit,tak bych se držel pravidla,že tam patří 8V indučka a dal ji tam... a je to ... ať dušička má klid ;-)
 
 
Datum: 27. července 2015 7:56
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel18186    
Ahoj poradí mi někdo dobrej drapak na mustanga? ( co nejlevnejsi :-D ) Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2015 6:40
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 08. července 2015 6:40
 
 
 
 
Jméno: markcee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus draci . je lepší na fichtla dopředu menší drapák (s menšími špunty) nebo normal E-06 ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2015 15:34
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18099    
Předek vždy menší a o dost!!!!
 
 
Datum: 08. července 2015 15:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych rekl ze bude gut s tima malima sputna 2,50 to bude novinky ted
 
 
Datum: 08. července 2015 6:39
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, před cca 9 dny jsem lakoval pionýra 20, plechy jsem lakoval dvousložkovou ty jsou v pohodě zaschlé, ovšem problém je že revmaplechy, masku atd jsem dělal syntetikou a ta pořád neni zaschlá přestože už je to skloro 10 dní, pořád když rýpnu nechtem tak je to měkké jako lepit to nelepí dávno ale pořád je to měkkké. Myslíte že to eště vytvrdne nebo co stym? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2015 12:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18199    
Tak ona syntetika je tim proslavená,že se kroutí jak guma,než to vyschne... je teda pravda,že sme pod tim měli fakt poctivou vrstvu plniče,třeba to taky hraje roli ...
 
 
Datum: 13. července 2015 12:34
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stříkal jsem kdysi dávno syntetikou vidle - asi nějakou blbou barvou - trvalo nejmíň měsíc než to vytvrdlo a při montáži se ta barva stejně trochu "zkrabatěla" až za pár měsíců to bylo fakt 100pro :-D ale je fakt, že to bylo na jaře, kdy nebylo moc teplo ..
 
 
Datum: 13. července 2015 8:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18188    
My syntetikou lakovali ráno,v poledne druhá vrstva a večer jsem to sundaval z háčků suchý. Byl to říjen,přitápěli jsme bufikem,bylo to jak v peci. Je pravda,že některé blbé záhyby a třeba otvory na šrouby byly takový "gumový" ještě asi dva dny ... holt tam kde je víc barvy tak tam to dýl schne,ale 10 dní je přehnaný...kor v tomhle hicu ...
 
 
Datum: 08. července 2015 16:18
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18099    
10 dní???Některé syn.to trvá max.3 dny!!!Dal jsi opravdu dobré ředidlo??!!Pokud jsi se zmýlil o číslo tak vydrž-snad to vytvrdne.
 
 
Datum: 08. července 2015 15:29
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj kamarádi-draci. Zvládne toto zapalování na babettu 210 cca 8-8,5tis otáček? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2015 11:18
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/14732222.html
 
 
Datum: 02. července 2015 11:18
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Čau draci mam pioníra a mam tam 4K válec bylo by dobré tam dát karburator ze simsona 21 mm. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2015 10:59
 
 
 
 
Jméno: fk      IP: uživatel13006    
Až zjistíš jaká je souvislost mezi karbem a sacím kanálem (u origo válce), tak si snadno spočítáš vhodnou velikost karbu (která bude odpovídat tvému sacímu kanálu). Zjednodušeně řečeno, avšak pro zamyšlení a pochopení by to mělo stačit.
 
 
Datum: 06. července 2015 10:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Ano,obecně s karburátorem 19-21mm souhlasím,jestli je ze simsona nebo ze skútra je fuk,hlavně musíš udělat pořádný koleno vhodnýho průměru a vhodný délky,pak natryskovat,naladit ... jak je na tom s laděnim simsoňáckej Amal nevim,ale třeba ty Dellorta jsou s dobrym filtrem vcelku poslušný.
 
 
Datum: 29. června 2015 14:20
 
 
 
 
Jméno: Jan      E-mail:      IP: uživatel18158    
Zdarec omlovám se možná to tu nepatří mám fábii bez centrálního zamykání chci si jej dodělat zvažuji nad tímto http://www.autoalarmy-keetec.cz/autoalarmy-keetec/eshop/5-1-Centralni-zamykani-KEETEC/0/5/574-CZ-FABIA-LINE nebo http://www.autio.cz/centralni-zamykani-fabia-do/d-69559/ a zda montáž zvládne trochu zručný člověk jako já díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2015 20:19
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Vzhledem k tomu, že podobný problém zvládl i můj kamarád(a to že opravdu moc rozumu nepobral), tak by jste s tím neměl mít žádný problém.
 
 
Datum: 23. června 2015 20:19
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chtěl bych se zeptat jaký patří těsnění pod palici na čz 175/477 papír nebo hliník ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2015 20:24
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok děkuju :-)
 
 
Datum: 23. června 2015 20:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Papír pod hlavu nepatří.
 
 
Datum: 23. června 2015 15:27
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám doma eště jednu a zdá se mi že na ní je papír :-) právě jsem dekarbonizoval a když sem to složil tak mi to začalo fučet...
 
 
Datum: 22. června 2015 20:25
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když už to musí být, tak hliník. Ale jinak se nedává, zkus si sehnat brusnou pastu a hlavu zalapovat.
 
 
Datum: 22. června 2015 19:11
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, potřeboval bych zjistit RAL číslo barvy spodní části zadního tlumiče (vnější válec) na ČZ 487. Všechno na rámu je černý, vrchní oko tlumiče taky, jenom tohle musí mít extra barvu, která jinde není, taková světle šedá http://jpeg.cz/images/2015/06/20/xylfC.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2015 18:02
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Za sebe tipuji RAL 1015 aneb slonová kost, ale nevylučuji, že je to něco jiného. V nouzi zkus zajít do nějakých lakýrnických potřeb, kde míchají barvy. Tam by mohly najít správný odstín podle origo kusu.
 
 
Datum: 30. června 2015 18:02
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel13868    
Ahoj, neví někdo jak šetrně odstranit štětkometalízu? Pod ní je pěkný origo lak a rád bych jej oživil. Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2015 0:46
 
 
 
 
Jméno: Olous      IP: uživatel18138    
No kamarade, to pujde tezko... tu horni barvu by slo sundat odstranovacem starych nateru, ale nedokazes nijak zabranit tomu, aby ti nenaleptal tu barvu pod tim. Ja pouzivam odstranovac P-05 a pravda je, ze origo barva je odolnejsi, nez tady ty stetkolizy, ale musis spravne trefit mnozstvi naneseneho odstranovace a dobu, po kterou pusobi. Pak mas sanci na uspech. Ve vetsi plose to ovsem tezko uhlidas :-/ preju hodne stesti!
 
 
Datum: 16. června 2015 0:46
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel16204    
Zdar seso . Kdy bude konečně k mání komplet podsedlovej pant na fíka 05,20,21? . Myslím tu opravnou část k rámu určenou k přivaření . Mám ho rozjebanej a je to poslední věc co mě brzdí v obědnávce dílů &#128522; odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2015 10:23
 
 
 
 
Jméno: kubik      IP: uživatel14684    
čus taky jsem todle resil , udelal jsem to ze sroubu imbusoveho M8 který jsem na soustruhu provrtal skoro skrz, zavit jsem uřízl a hlavičku šroubu, takže zbyla takaa trubička,kterou přivaříš na ram ale musis mit k tomu ten pant kterej přidelas k sedlu , do nej das tu trubičku z toho sroubu, na ram přidelas ty 2 vysoky matice co drzej zadní plech a srovnas ty dorazy toho sedla s tema maticema aby jsi to mel rovne, pak tu trubičku s pantem sedlem bodnes k ramu ,pote to rozeberes a tu trubičku dovaříš ,zabrousíš a jeto. Jen sem chtel poradit ,jinak to je samozrejme tvoje vec jak si to udelas.
 
 
Datum: 13. června 2015 10:23
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
Zdar draci, Mám dotaz. Renovuji Jawu 50/21 a nyní jsem dal dohromady stupačkový kříž a stojánek a jenom si chci ověřit, jestli je správně, že se o tu patku ve které je uchycené péro stojánku, dotýká stojánku ( tam kam jsem dal ten kousek molitanu ) - stojánek se má o ní opírat. Když jsem pincka koupil tak měl vše utrhané a bez pružiny, tak si nejsem jistý... http://imageshack.cz/image/9WA odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2015 8:42
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel18128    
Super, diky moc.
 
 
Datum: 12. června 2015 8:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo, takhle to máš správně a pokud je všechno jak má bejt, tak ta packa zamezí opírání stojanu o vejfuk..
 
 
Datum: 11. června 2015 19:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
packu tam mám a stejně se to opírá o výfuk... :-)
 
 
Datum: 11. června 2015 12:19
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel6354    
No ta packa je tam právě proto aby se o ten výfuk stojan neopíral.:-)
 
 
Datum: 11. června 2015 11:27
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel18125    
Ten molitan je tam docasne nez to sestavim :-)
 
 
Datum: 11. června 2015 11:24
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Já si myslím, že ten molitan ti bude k ničemu protože jakmile to nasadíš a dáš tam výfuk, tak se ten stojan opře o spodní hranu výfuku.
 
 
Datum: 11. června 2015 11:16
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, vyfotil by mi někdo prosím sedlo na cz 477 ze spodu ? Hlavně uchyceni :-) předem díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2015 17:05
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
http://www.bazos.cz/img/4/161/47571161.jpg
 
 
Datum: 27. května 2015 17:05
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar tuneri, potřebuju poradit. Nemožu vůbec naladit válec aby aspoň nastartoval. Skůšal jsem jakékoliv trisky (60-cca90), polohy jehly, předstihy, odtrhy a další karbec a asi 20 svíček a na nejvíš to akorát 1 blafne a pak nic. Nikdy jsem sa s timo problemem nesetkal při ladění jiných válců. Válec je 5k, origo karb, 100mm klika, origo hlava a momentálně origo výfuk. Za jakékoliv rady díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2015 22:04
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Proč se nezeptáš autora toho válce
 
 
Datum: 26. května 2015 22:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18092    
Cece vis o tom ze motor po vybrusu da 7 8 atm? vim ze to neni smerodatne ale tvuj udaj mi prijde desivy po te vsi praci
 
 
Datum: 25. května 2015 9:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18088    
Zjisti a uvidíš,ta malá škvíra by až tak zásadní roli mít neměla,jet by to mělo,ale budeš to muset řešit stejnak ... osobně bych začínal ladění alespoň na 19mm karburátoru ... ta sestava co jsi popsal asi moc úspěšná nebude ...
 
 
Datum: 25. května 2015 8:45
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
No to okénko má nejaký křivý tvar na dolní straně, a do sání zasahuje jenom malinkatým kůsečkem (cca 0,02mm2). No ale zkusím to ještě nejak poštelovat a roztlačit a pak sa uvidí.... Díky za rady ;-)
 
 
Datum: 24. května 2015 21:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18089    
No to neni zas tak moc. Jesště mi napadá jedna fatální věc. Když je to 5K (o klapce si nepsal,tak vycházím ze symetráku) tak je hrozně důležitý,jestli je správně udělanej otvor v pístu,jestli nevjíždí až do sacího kanálu,to by se pak propojilo přepouštění se sáním a nejelo by to....
 
 
Datum: 24. května 2015 19:22
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kompres to nějaků má, cca 2,15atm , předstih sem zkůšal 2,4mm , benzín ide, na hladinu sa podívu, jiskra ide nádherně , svíčky mokré , gufera a těsnění nové, faleš sem nezjistil roztlačit sem to zatim nezkůšal , ale hodim do druhého rámu a zkusím, no ale vidím to na to velké sání cca 71mm hlava - spodní hrana a na šířku cca29mm
 
 
Datum: 24. května 2015 17:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18088    
A má to kompresi ? Dostatečnej předstih ? (s origo hlavou alespoň 2,5mm) a benzín ti do karburátoru jde? Ten je tedy origo 17mm s tryskou 38 a nějakou rozumnou hladinou? Jiskra jde? Svíčky jsou suché a nebo mokré? Roztlačit jsi to zkoušel? Pokud je sací kanál HODNĚ otevřený tak to kolikrát na nakopávačku ani neprdne,musí se to roztlačit a stejně to všelijak prská ještě půl minuty... jinak věci jako gufera atd máš v cajku? Nikde nic nepřisává? Zapalování ok? Odtrhy ok?
 
 
Datum: 24. května 2015 17:21
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   

     
 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.02.2016 15:34:22 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu