slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:
























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, nemá někdo fotku, kde by bylo krásně vidět, jaké značky pro jednotlivé polohy byly nastříkané na plechu u palivového kohoutu ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2016 20:49
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukas.dort@centrum.cz díky moc...
 
 
Datum: 07. července 2016 20:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
bylo to jek na hranatejch pio,, hoď sem mail a pošlu ti foto
 
 
Datum: 11. června 2016 19:29
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel18274    
Ahoj, mám doma starý spojkový koš na pionýra s urvanýma kolíkama. Místo kolíků jsem tam dal pevnostní šrouby M5. Chtěl bych se zeptat, jestli si zvás někdo takhle spojku předělával. Konkrétně mě zajímá jestli při provozu spojka normálně fungovala a jestli misky na pružiny nedrhly o závit šroubů? Já spojku nemám ještě namontovanou a pokud by to drhlo tak mě napadly dvě řešení. Tam kde bude bude jezdit pružina a miska odsoustružit závit nebo si udělá zakalenou vymezovací trubičku mezi misku a šroub. Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2016 21:17
 
 
 
 
Jméno: jano      IP: uživatel18699    
Takto mám urobenu spojku na dvoch pionieroch. Je to lepšie ako segerky , dá sa zvečšit prítlak pružín. Závit nebude zadrhávať o misky, pretože tie sú hrubšie ako velkosť stupania závitu. Pomocou matíc sa aj dá nadstaviť rovnomerné oddialenie prítlačného taniera pri vypnutej spojke.
 
 
Datum: 29. května 2016 21:17
 
 
 
 
Jméno: Martin46      IP: uživatel18479    
zdravím draci chtěl bych se zeptat na internetu jsem narazil na tento inzerát http://motorky.bazos.cz/inzerat/59772807/kapotaz.php s touto kapotáží a zajímalo by mě jestli se dá použít na jawu 350/638 a jestli náhodou nevíte jak to bude vypadat moc díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2016 23:24
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám dotaz ohledně filtru na Jawu 50/21, pokud koupím nový "moderní" filtr, tak s jakým musí být zahnutí aby se tam vešel ? 0°,45°,90°? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2016 20:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18676    
A ačkoliv je to primárně určený na skůtry,tak skůtry s těmahle RMSkama taky nefungujou. S bráchou jsme zaboha nemohli doladit motor na jeho Runnerovi 180ccm. Vyřešila to až úprava seriověho airboxu se sportovní vložkou. S RMS filtrem pro karburátor 28mm jel skůtr 130km/h a měl hrozný propady v průběhu. S upraveným airboxem průběh čistý,již při prudšim přidání jel po prdeli a maximálka asi 160 , ale to sme s tim nikdo nejeli,na podvozek skůtra už mi stačilo 150 ... udělej si obrázek sám. Rukama to nebylo. Disponovali jsme sadou trysek a seřízení karburátoru oba ovládáme. Výfuk to neovlivňoval,byl "seriový" jen kat-off.
 
 
Datum: 13. května 2016 20:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a důvod, proč ho tam budeš dávat? Budeš pak přetryskovávat karburátor, aby ses dostal alespoň na takovou směs, jako s původním airboxem? Nebo mi uniká význam toho. Pokud je to jen proto, že je to "sportovní", tak ti s jistotou oznamuji, že není...
 
 
Datum: 13. května 2016 17:32
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahojda draci jsem se zeptat dál jsem do pionýra 20 vape ale strašně malinko mě to svítí nevíte kde je chyba??? Předem děkuju za odpovědi.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2016 17:29
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel18679    
taky může bejt žárovka na hovno.. pár jich mám.. jó zlatá tesla na burzách
 
 
Datum: 16. května 2016 17:29
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ještě drobnost, nevím jestli si původně měl zapalování 20w nebo 30W. VAPE má jen 20W na světla, tak že pokud si měl 30W a máš v ředním světle žárovku 25W je potřeba tam dát žárovku 15W. Ovšem chce to tam dát stabilizátor, protože jestli to trochu točíš tak s VAPE mají žárovky někdy problém a praskají. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/usmernovac_6v.html tohle to vyřeší.
 
 
Datum: 16. května 2016 11:36
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jaké máš zapojení zadního světla ? Není problém tam ?
 
 
Datum: 14. května 2016 11:56
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17345    
Zdar draci,potřebuji poradit jaké jsou nejlepší kombinace ozubených koleček,myslím tím primární 9zub. nebo origo,sekundarní 12 zub,chci aby měl motor i silu i rychlost,jinak válec bude 3K s karbecem dellorto 21,výfuk bud domácí výroby nebo pro zatím hikon,dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2016 14:28
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17345    
oka,zatím díky
 
 
Datum: 10. května 2016 14:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18673    
Zdar. Asi bude nejlepší jednat podle charakteristiky motoru a taky podle použití. Jaký tratě budeš jezdit,kolik motor bude točit... atd ... válec 3K,výfuk hikone a karburátor 21mm jsou nic neříkající pojmy a ani nevim,co podle nich soudit .... jeden kluk má ode mě obyčejnej fichtlcupovej dvoukanál,žádná divočina a na 9z primár + klasika 13z sekundár točí 10500 a na rovinách ujíždí 3K a 4K válcum (jakejm nevim) .... vejfuk podle mě,karbec 19mm.... takže fakt je to na tobě ...
 
 
Datum: 09. května 2016 15:42
 
 
 
 
Jméno: MajSiDi      IP: uživatel11821    
Zdravím, potřebuji tak trochu pomoc. \r\nMám upravený válec rs,hvězdicová hlava, karburátor 21mm a jednokroužkový pist. Předstih 1,6 jiskru to hází, benzín do válce jde, ale neprojeví žádné známky života a to ani po roztlačení . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2016 14:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18651    
Svíčka je mokrá? Karburátor je seřízený a vhodně natryskovaný? Zapalování je jaký? Při tvrdý hlavě nemusí seriový zápalko zapálit směs - slabá jiskra.
 
 
Datum: 20. dubna 2016 14:01
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel18612    
Zdravim kde by sa dalo kupiť dvojsedlo na Babettu 207? Chcel by som niečo podobne ako je tu: http://motoride.sk/c/6071/in-memoriam-gustav-ulicky-otec-babetty.html. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2016 4:41
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Na bazoš.cz nabízí někdo z Brna z 12 května v rubrice moto.
 
 
Datum: 16. května 2016 4:41
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel18631    
Zdar všem. Chci se pochlubit,začal jsem dělat na novym projektu. Link zde: http://standa-moto.rajce.idnes.cz/Valec_70ccm/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2016 14:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18642    
To je j05,kde je púvodní objem cca 7,5ml. Vycházeli jsme z předpokladu,že přiškrábnutim objem ještě naroste a když se pak upálí kroužek a o nějakou desetinu hlava srovná + vyhrabat spalovák tak by zas něco okolo 7,5-8ml mělo zůstat a mě to na 9,5:1 (geo) vychází. Na reálnej taky sedí - otrochu víc jak serie. Nechci aby to topilo. Dělal mi to před lety Frikulín. Leží v šuplíku snad 3 roky. Tak letos snad pojede.
 
 
Datum: 15. dubna 2016 14:25
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o kolik jsi tu hlavu utáh? mě to vždy topilo jak kamna a očekávání to nesplnilo. doufám že budeš uspěšnější
 
 
Datum: 15. dubna 2016 14:04
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Teda Stando, ty jsi šmat! :-) Jsem zvědavý jak se ti to nakonec povede (o tom nepochybuju) a jak to pojede! :-) :-)
 
 
Datum: 13. dubna 2016 6:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18631    
Ahoj. Na FB nemám moc čas... Info bude na rajčeti a nebo mail. Standa
 
 
Datum: 08. dubna 2016 21:19
 
 
 
 
Jméno: Zaplik      IP: uživatel18632    
To mě celkem zajímá, jen tak dále, dáváš nějaky info i na facebook že bych tě vyhledal?
 
 
Datum: 08. dubna 2016 17:32
 
 
 
 
Jméno: skardas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci. Má někdo zkušenost se zkracováním bowdenu s lankem? Potřebuji zkrátit pouze bowden aby lanko bylo delší. Doufám, že jsem to popsal srozumitelně. Díky za případné rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2016 14:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18631    
Jasný,budu to řešit taky kvůli dellortu 19.
 
 
Datum: 08. dubna 2016 14:06
 
 
 
 
Jméno: skardas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To Standa: šlo o to, přizbůsovit plyn.lanko Pio rychlopal pro karburátor Bing. Jinak bych to také neřešil a koupil nové. Jinak díky za rady.
 
 
Datum: 07. dubna 2016 20:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
postup, který popsal "m" je asi nejjednodušší, pokud nejsi zdatný páječ...
 
 
Datum: 06. dubna 2016 20:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18628    
Vždy jsem toto řešil jen u "horších" lanek. Než fušovat nový tak koupim jiný který pasuje. A když už,tak to jde opatrně proříznout a odříznout flexou a nebo gumovkou. V případě že je na konci utržený tak lanko normálně zasunu do bovdenu,ten uříznu,zas vytahnu lanko a buď na něj dam utahovací váleček a nebo tam rozmáčknu příslušně velkou matici a doupravim ji. V době,kdy jsem ještě jako puberťák neměl zbytečný pade na lanko tak jsem furt upravoval lanka a rozmačkával matice. Člověk vařil z toho,co bylo doma. Dnes když něco odejde tak to po cestě z práce prostě koupim.
 
 
Datum: 06. dubna 2016 17:52
 
 
 
 
Jméno: skardas      IP: uživatel17641    
Díky za odpověď. Jednodušeji to asi nepůjde.
 
 
Datum: 05. dubna 2016 22:22
 
 
 
 
Jméno: m      IP: uživatel13882    
odřízneš plastový kryt, štípacími kleštěmi oddálíš kus vinutého drátu od kusu co zůstane a odštípneš ho. Pak ten kousek postupně roztáhneš štípacími kleštěmi (jednotlivé otáčky od sebe) a pak rozštípeš na kousky co odpadnou.
 
 
Datum: 05. dubna 2016 20:23
 
 
 
 
Jméno: matak      IP: uživatel18620    
Ahoj ma nekdo tento bocni stojan ma jawe 20? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pohotovostni_stojan_univerzal.html je k nemu potteba nejaka uprava popripade jaka? Dekuji moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2016 23:31
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel15710    
Zdravím, mám upravený válec od Stejskyho (SURS) a vzhledem ke zlepšení výkonu a kroutícího momentu u tohoto válce se správným rezonančním výfukem, jsem přemýšlel, jestli je možné si na silniční Jawu 21 namontovat tuning výfuk? Jde mi o to, aby nebyly problémy na STK či při policejní kontrole. Co myslíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2016 4:13
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel15710    
Díky za rady!
 
 
Datum: 28. března 2016 4:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
Možná bych si ještě troufnul použít origo vejfuk s rezonanční vložkou + nějaký aspoň minimální tlumení.
 
 
Datum: 27. března 2016 14:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
Vzhledem k novele zákona to nedoporučuju. Na silnici by to měl být problém (odebrání TP) a STK by to nemělo projít.
 
 
Datum: 27. března 2016 14:45
 
 
 
 
Jméno: J      IP: uživatel18601    
Máte někdo zkušenost s kamerou go pro hero 4 a je v tom nějáký velký rozdíl oproti hero 3? Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2016 15:08
 
 
 
 
Jméno: Lubka      IP: uživatel14642    
Zdravím draci, jaké máte zkušenosti s upravenými válci na závody od stejskyho? Koukal jsem, že nabízí úpravy snad úplně všeho. Máte zkušenosti třeba s jeho klapkovými válci 5K? Díky Luboš! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2016 19:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18597    
Hezkej způsob reklamy ;-) Každej to dělá jak umí. 5K (i 3K) klapka se mi moc líbí,konečně válec u kterýho má horní kanál pořádnou průtočnou plochu. Ne ty foukačky pístem ......
 
 
Datum: 18. března 2016 19:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Klapkový 5K je úplná novinka. Ještě minulý týden nebyl v nabídce.
 
 
Datum: 18. března 2016 7:38
 
 
 
 
Jméno: rkb      IP: uživatel15632    
zdar, na slovensku jsem zakoupil toto - http://rkb.rajce.idnes.cz/pionyr_%2C_nejaka_slovenska_verze/ udajně prototyp stelly, no, moc tomu nevěřím, ale rozjezdím to, jako sranda pincek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2016 19:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18573    
Mě to moc jako prototyp stely nepřijde :-D taky jsem měl před lety takovej mini "prototyp" made in garáž ... ale podle všeho na slovensku měli minipincka ... ale i na dobovejch fotkách mi to přišlo made in garáž,mělo to bandu z S22,světlo snad z mustanga,sedlo jak s23 zbytek si nevybavuju...jen si pamatuju jak mi tam mlátil do očí filtrbox z mustanga uchycenej pod nádrží ... jinak to bylo hezký :-) třeba je to přebastlenej tenhle prototyp...
 
 
Datum: 26. února 2016 19:38
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel18541    
cau draci,máte tu někdo zkušenosti s úpravou válce 550/555? Co vše by se zde krom rozměru sacího a výfukového kanálu podniknout. Díky za reakce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2016 7:30
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
S výfukem je to u 555 docela laborování, ostatně jako u každého 2T. Osvědčilo se původní tělo 555, vyrazit přepážku a upravit koncovou trubičku.
 
 
Datum: 19. února 2016 7:30
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Ještě bych měl otázku k výfuku. Jak moc velkou slabinou je originální výfuk pod motorem? Klasický doutník z Pionýra mi přijde na 555 celkově příliš robustní, ale dá se koupit tzv. "tuningový" výfuk Stadion. Zvenku je to identický doutník jako S11, vevnitř trychtýř a výletová trubička. Dá se předpokládat, že bude s 555 fungovat lépe a radostněji?:-)
 
 
Datum: 19. února 2016 2:30
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Marquee: ohledně odllitku hlavy jsem ti poslal mail na adresu uvedenou tady v registracích...
 
 
Datum: 19. února 2016 2:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
4 Jirka: Na nových odlitcích se pracuje. Zaprvé bude možnost vytvořit libovolný spalovací prostor a bude i více materiálu z horní strany aby se hlava tolik nekroutila
 
 
Datum: 15. února 2016 9:31
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jinak už teď mám v provozu dva válce se seriovými přefuky pouze upravený sací a výfukový kanál. Takto upravený válec na seriovém osazení maže kolem 75km/h a dokázal v konkurenci cca 120-ti strojů z toho 75-ti novějších typů 20/21/23 dojet celkové 5-tý. Ve své kategorii samozřejmě neměl konkurenci.
 
 
Datum: 15. února 2016 9:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
4 555: na nikoho se nepovyšuju, jen mi reakce, že to není moc přečasované přišla přinejmenším úsměvná, protože i kdyby se člověk chtěl dostat na časování sériového válce z novějších motorů, tak musí hodně pilovat. U tohoto válce je časování ještě větší než seriová 20/21/23. Kanály mají rovněž zvětšenou funkční průtočnou plochu. Časování je obdobné jako u cestovních úprav ale konkrétní hodnoty si z dovolením ponechám zatím pro sebe (alespoň dokud nebude řádně otestováno). Časování je přizpůsobeno možnému použití seriového výfuku 555 tak i původního karburátoru s možností využít i lepší nesériové osazení pro další zvýšení výkonu. Určitě bude třeba požít minimálně novou ojnici CKR pro 10čep ale rozhodně lepší bude osazení klikou 20/21/23 s CKR ojnicí. Pokud se použije převodovka 17/21 uzpůsobená pro úzké kartery tím lépe, i když tuto úpravu by mělo zvládnout sériové odstupňování.
 
 
Datum: 15. února 2016 9:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18550    
Hele šel bych cestou nejmenšího odporu. Dej tam velkej píst (41-42mm) a trocha otevři co se dá... ono to pojede ... ty velký písty jsme s někym řešily a daj se sehnat hezký písty i v rozměrech 43-44mm ale chce to upravenou zástavbu kliky z j21 ... a kdybys chtěl jít do pístu ze simsona,tak ti povim jednu věc. Píst má o 2mm menší kompresní výšku. Takže musíš někde zkrátit válec (a nebo dokonce motor?) o 2mm. Velkym vrtánim válce ti zalezou přefuky dost dolu. Když na to půjdeš od lesa,tak zkrátíš válec zezhora. Píst bude sedět,přefuky budou zas v použitelný poloze,malinko se spomalí šílený časování sacího kanálu krátkym pístem a o 2mm se i hne hrana výfuku do otáček. Dole ji musíš dopilovat do DU.V mejch očích k sobě ladí. Osadil bych to 16mm karbecem z maneta či staré čz 125t a vyhrabal bych vejfuk. Dle mě to pojede agresivně.
 
 
Datum: 14. února 2016 11:49
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel18541    
FK: díky za vyčerpávající odpověď,muselo to fungovat pěkně :-) To s pístem ze simsona je dobrý nápad,bojím se jen že na ojnici 555 by byl 70ccm už mnoho. Nicméně maximálka kolem 80kmh toho bych chtěl dosáhnout se symetrickým rozvodem.
 
 
Datum: 14. února 2016 11:00
 
 
 
 
Jméno: FK      IP: uživatel18330    
To 555: Na prvním pařízku byla klapka i s domečkem na litinovém válci (tehdy ještě nebyly k dispozici odlitky na vložky, na další 550 už byly použity motory J21). Je to už dávno, tehdy byla o klapky nouze, takže se použilo co bylo. Klapka z nějaké 125ccm ze které se vyříznula střední část (prostřední pole), a boky klapky se sešroubovaly k sobě. Domeček byl vystříhán z kousků plechu, a svařen svářečkou. Z dnešního pohledu je to hodně úsměvný. Pokud bys napsal mejlovku, poslal bych ti nějakou fotku toho pařízka. Píst byl použit ze simsona průměr je 45mm, což je o 1mm víc než je vstup do karterů. Takže se kartery upravit musely, jinak by se to do nich nevešlo. Motor byl podčtverec, objem válce 70ccm. Jízdní vlastnosti to mělo nepředvídatelný, na dvojku to vyletělo každej kopec v okolí, na trojku se to začalo vlnit. Před zatáčkou si musel ubrat a lehce přibrzdit na předek, pak zatočiit a za zatáčkou zas přidat. Pokud si to neudělal včas tak zatočila silnice dřív než ty. Maximálka byla tak 75 - 80 na rovině. Jelo by to i víc, motor by utáhnul i těžší převod, ale nešlo to pak zastavit, protože při brždění šel zadek hned do smyku. Když trváš na pístu 42mm tak s karterama nic dělat nemusíš.
 
 
Datum: 13. února 2016 21:32
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Takový hezký téma a tak blbě zabitý...:-( Marquee: Zeptám se k hlavám - původní hlava je nevhodná, protože není dostatečně masivní pro snížení objemu spalováku? Budeš to řešit odlitkem nebo jinak? Se Standou jsem toto téma probíral na podzim... Pokud by se rozjela výroba odlitků, tak bych se rád pro jeden kousek postavil do fronty...
 
 
Datum: 13. února 2016 16:55
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel18541    
neva poradím se s někým jiným,povyšujte se zde dál třeba vás tu děti budou obdivovat. Přeji hodně štěstí
 
 
Datum: 13. února 2016 12:39
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel17074    
No to jistě není o moc přečasované když seriovka má max. výkon v 5500, hlavně otáčky vůbec nejsou jen o časování výfukového kanálu :-D
 
 
Datum: 12. února 2016 22:21
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel18541    
A kdy budete válec testovat? 8000_8500ot,to jste výfuk kanál moc nepřečasoval nemýlím se? Co máte v plánu za karburátor na takový válec? A origo výfuk tím myslíte krátký doutníček jako na 555?
 
 
Datum: 12. února 2016 14:22
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ano, symetrický. Časováním a plochou kanálů je to udělané do maxima otáček někde mezi 8000-8500max. To jde samozřejmě kdykoliv doladit. Ale tady je právě požadavek na maximální možnou shodu s originálem, tedy i provozem na originální výfuk. Plocha přefuků má dostatečnou rezervu pro další možnou úpravu. Třetí kanál je tam víceméně jen z důvodu lepšího chlazení dna pístu a usměrnění proudu plynů.
 
 
Datum: 12. února 2016 13:29
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel18541    
Odlitek hlavy není v mým možnostech,bude muset stačit originál. Ten 3K co budete testovat je symetrický rozvod?
 
 
Datum: 12. února 2016 9:36
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Pro zachování seriového vzhledu by to ovšem chtělo udělat nové odlitky hlavy. Originální použité hlavy jsou všechny zkroucené a na úpravu spalováku nevhodné.
 
 
Datum: 12. února 2016 9:07
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Mám rozpracovaný 3K litinový válec před dokončením. Pak půjde na testování. Předpokládám, že fungovat bude bez problémů :-)
 
 
Datum: 12. února 2016 8:45
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel18541    
FK: klapku s domečkem jste měl na litinovém válci? Vrtání jsem uvažoval jak zde Standa již zmiňoval oněch 42mm jelikož ojnice je na 10mmčep větší píst nevím kde sehnat. Při takovém vrtání je zapotřebí úprava karterů? A válec s hlavou bych svěřil nějakému odborníku. Psal jsem panu ing. Stejskalovi a ten mi nabídl úpravu vrtání (42mm) úpravu výfukového kanálu jako mají jeho RS válce a úpravu sacího kanálu (nespecif). O nikom jiném kdo by se chtěl ujmout tohoto zrovna ne moc populárního válce nevím...
 
 
Datum: 11. února 2016 21:36
 
 
 
 
Jméno: FK      IP: uživatel18330    
"nicméně si nedovedu moc přestavit zástavbu klapky a domečku tak aby se to vše vešlo pod prsíčka" Možná je problém ve slově "vše". Klapka s domečkem+ karbec J21 úplně v pohoddě, akorát na filtr už nezbylo místo, ani u jednoho ze dvou takto předělaných motorů J21, a následně namontovaných do pařízků. Pokud trváš na zachování litinového válce, tak bych šel cestou maximálního vrtání. Úprava karterů (pro vstup velkého pístu) je naprostá nutnost. Píst třeba simson S70, honda MB, (píst z AM6 má dokonce stejnou kompresní vejšku jako fík), apod.
 
 
Datum: 11. února 2016 20:31
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel18541    
standa: dellorto z babetty má sice malý difuzor,ale při použití ethanolu to není špatný karburátor,3kanál s klapkou by bylo jistě skvělé řešení dlouhý kanál propojen až do sání...nicméně si nedovedu moc přestavit zástavbu klapky a domečku tak aby se to vše vešlo pod prsíčka. Každopádně nápad zajímavý. Někde jsem viděl i symetrický 3kanál kde 3.kanál byl zhotoven jako plnohodnotný s vyústěním do karterů.
 
 
Datum: 11. února 2016 8:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Stando, už je to i vymyšlené a připravené na testování.... :-)
 
 
Datum: 11. února 2016 7:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18542    
Dellorto na babetu je blbost. Je malej. Jedině 3K pod klapkou,víc nevymyslíš.
 
 
Datum: 10. února 2016 22:01
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel18541    
už mám připravené nějaké věci...skf ložiska,ojnici na jehlách (10čep),spojku 21,pan choc mi vyrábí zůženou verzi rychlé převodovky,karburátor dellorto z babetty a bude i vape. Řeším teď válec,podmínkou je seriový vzhled takže moc prostoru pro úpravy není se 42 vrtáním počítám i s laděným výfukem,ale co s válcem kanály upravit zvětšením s tím počítám ale 3 kanál např zhotovit?
 
 
Datum: 10. února 2016 20:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18542    
Něco už jsme zkoušeli,ale je to víceméně škoda vcelku cenného válce a pařez motor zrovna na úpravy moc neni,protože klika,převodovka,spojka,chlazení,karbec .... to spíš motor z j20 eventuelně j05 s předělanou klikou na CKR ojnici. Když už řešit j555 tak sežeň píst aspoň 40mm (jsou i 42mm) ,jen lízni nahoru a do stran vejfuk a stejně se sacím kanálem. Výstup upravit na 16,5mm,vyrobit nové koleno s dírou 16,5mm a použít karburátor 16mm (tvarově i příruba j555). Asi bych si nedovolil to provozovat na původní slabé ojnici. Hlavu doupravit k vrtání a kompresnímu poměru válce. Spojku určitě z j21. Viděl jsem i nafrézované boční kanály po vnitřku vložky. Vedli od začátku sacího kanálu a vyúsťovali v úrovni přefuků. Ale to je takový jo a ne... a kdo je tak šikovnej a má potřebný vybavení a schopnost to vše trefit ... řikam za mě ne ... jinej motor,pak jde všechno ... a nebo velkej píst ...
 
 
Datum: 10. února 2016 20:23
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel18534    
Čau všichni úpraváři. Chci se zeptat jaký používáte úhel vstupu do válce bočníma přefuk. kanálama? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2016 20:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18536    
Já na takovymhle levelu ještě nejsem,ale zatím tak co jsem zjišťoval info,tak na takle obecnou otázku neexistuje obecná odpověď ... vždy je vše jinak ... taky mužou bejt boční kanály v "hliniku" a nebo boční kanály plněný pístem ve vložce.
 
 
Datum: 08. února 2016 20:41
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Otázka je taky, jestli používáš píst se sériovou "korunou" nebo upravený...
 
 
Datum: 08. února 2016 17:02
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
no obávám se, že málo kdo bude s touto informací sdílný... je to většinou know-how každého ladiče. I když existují nějaká pravidla k úhlům, ale nesmíš zapomínat, že pionýr je v hodně věcech specifický.
 
 
Datum: 08. února 2016 13:54
 
 
 
 
Jméno: Hej      IP: uživatel12810    
Ahoj Draci, chci se zeptat liší se nějak brzdový pedál z Jawy 175 a 250? Není pedál jinak tvarovaný a dlouhý? Skládám svou Jawu 250 a mám tam pedál, který vůbec nepasuje. Tak přemýšlím,kde je zakopaný pes. Vím, že se liší držák pedálu. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2016 12:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
při porovnání pedálů z čz 450, jawy 559 a 354 jsou všechny stejného tvaru i délky... rozdíly jsou pouze v detailech jako jiná textura nášlapné plochy, maznička v ose pedálu atp.
 
 
Datum: 07. února 2016 12:48
 
 
 
 
Jméno: Váša      E-mail:      IP: uživatel18521    
zdarec draci.. chci renovovat mustanga a nevim RAL te modre a bile barvy... poradil byste nekdo ? diky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2016 17:59
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel18158    
Zdravim mám čz 175 487 a nelíbí se mi originál rukojeti jsou tvrdé a asi zruším chcípák a koupím klasický rychlopal nebo jak to řešíte nějaké návlečky ? do ted jsem to měl omotané bužírkou ale jsou širší a to se mi nelíbí za radu díky ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2016 17:41
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Dají se koupit měkčí třeba od firmy Progrip apod. Svlékneš z toho ty tvrdý starý gumy (u rychlopali jsem ji musel rozříznout) a navlékneš nové...
 
 
Datum: 02. února 2016 17:41
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   

     
 





Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.12.2016 21:00:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu