slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama       
Zboží:






















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mirda0210      IP: uživatel14668    
ahoj mám dotaz tady jak jsou k prodeji trysky v tuning dílech hl tryska 82, 85 , 90 a 100 tak k čemu jsou dobrý? to je že maj větší díru na přívod benzímu? já jsem trochu vybrousil difuzor aby tam šlo víc vzduchu. kdybych koupil jednu z trysek jestli by se zvýšil výkon. ? prosím o radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2014 21:31
 
 
 
 
Jméno: mirda0210 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok dík za rady :-) vyzkouším molitanový filtr. já jsem trysku provrtal jedničkou vrtákem a jelo to někde od půlky do vysokych otáček. a ještě jsem teda zvětšil difuzor. a Teď jsem si koupil malinký vrtáky tak to ještě budu ladit
 
 
Datum: 12. prosince 2014 21:31
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Široký výběr je proto, že se dá upravit válec a pak při nějaké zásadnější úpravě už ze seriovou tryskou nemusíš vystačit. Pokud jen upravíš válec a nebudeš to přehánět tak většinou vystačíš do nějaké 76-78. Pak můžeš upravit i karburátor. Můžeš jít do velkého vrtání, molitanový filtr atd. atd. všechny tyhle věci s tryskou mohou slušně zahýbat. Je fakt, že já jsem se zatím nikdy přes 100 nedostal, ale s velkým difuzorem u předělaného seriového karburátoru jsem se dostal až na 90-95, ale vzhledem k tomu, že na závoďáku jezdím uplně jiné karburátory tak jsem se tomu nějak víc nevěnoval
 
 
Datum: 04. prosince 2014 15:36
 
 
 
 
Jméno: mirda0210 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok, a jáká je original hlavní tryska u fichtla když tady je docela širokej výběr. a říkate že na 76 trysku to nejede na co teda jsou? to by muselo být vetší vrtání?, nebo kde by se daly teda využít? a už vůbec tryska 100?
 
 
Datum: 03. prosince 2014 16:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17698    
U seriovky bych nešel přes 72 ! A ta už je bohatá až moc. Pak to jen krká a je to líný. Na 76 nezařadíš do kopce ani dvojku jak to bude uchcaný. Ba naopak bych řek že 68 je až dost. Jeden motor mi dokonce jezdí nejvíc na trysku 65 !
 
 
Datum: 30. listopadu 2014 13:38
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17687    
Ani vykon stoupnout nemusi je to vzdy risk protoze spravnou trisku vyberes az podle toho jak to jede... ale u se riovky bych nesel prez 76
 
 
Datum: 30. listopadu 2014 12:22
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Zvýší se výkon na úkor vyžší spotřeby paliva.
 
 
Datum: 29. listopadu 2014 21:03
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím, mám nabídku na mustanga s platným přepsatelným TP. Kupován nový majitelem co ho prodává. Má najeto jen 3500km je pojízdný, lak je sice zbastlený štetkou, je kompletní, kola nemají osmicu, tlumiče nejsou zatuhé. a k tomu dává dva motory. Chce za to 4600Kč tak se chci zeptat jestli je to dobrá cena nebo jestli to je předražené. protože na pohled nevypadá nic moc. a nemá původní víčko kastlíku. díky za názory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2014 19:51
 
 
 
 
Jméno: mirda0210      IP: uživatel14668    
myslím si že je to dobrá cena za mustanga s tp a dva motory k tomu :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2014 19:51
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to od majitele co to mel celou dobu a tvrdi ze celou dobu fungoval a ze ma skutecne najeto jen 3tis
 
 
Datum: 19. listopadu 2014 14:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17672    
Jestli to jede,funguje a je motorově v pořádku tak je to dobrá cena. Údaj na tachometru bych nebral vážně...vždycky praskali náhony a každej neměl nervy to furt měnit... takže 50% pio má na tachometru okolo 3000km a 50% tam má okolo 8000km,ty holt měli pevnější nervy :-D
 
 
Datum: 19. listopadu 2014 6:16
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
čus draci, nevíte někdo z čeho je tohle zapalování na předposlednim obrázku? http://jawamoped.hu/regi/babettahonlap/b210-5gal.htm Odepisujte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2014 22:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17667    
Moto usti ale cenovka okolo 3500 nejni lakava
 
 
Datum: 15. listopadu 2014 22:44
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
a kde se dá sehnat?
 
 
Datum: 15. listopadu 2014 17:19
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17666    
to je původní altík babetta, kat. číslo 443000610000, a nemá 65 ale 60W
 
 
Datum: 15. listopadu 2014 17:15
 
 
 
 
Jméno: Thor      IP: uživatel17664    
Zdar chlapi.. lze usadit nějáké 12V vape zapalovaní do bebetty 210? Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2015 19:22
 
 
 
 
Jméno: zdeny      E-mail:      IP: uživatel17751    
No ono vyvinuté bylo vyráběl ho Magneton v Kroměříži ještě než se rozdělili na Magneton a Vape.Mám ho ve svém Stingovi origo z výroby,ale letos bohužel asi odešlo a i když jiskru hází bohužel nelze nastartovat bud odešlo zapalování nebo řídící jednotka ve Vape si s tím nevědí rady a ani nedokážou opravit.Zapalování bylo super krásně svítí dálková tlumená a utahlo i blinkry.Výkon 60w/12v jediné tomu podobné je dnešní vape do Simsona.
 
 
Datum: 03. ledna 2015 19:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
nevím na co chceš větší výkon já musím mít 24v žárovky , jiné okamžitě prasknou
 
 
Datum: 18. listopadu 2014 22:42
 
 
 
 
Jméno: Thor      IP: uživatel17670    
spíše mi jde o to, abych mohl použít pořádné osvětlení ;-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2014 18:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17667    
Troufnu si rict ze nelze ale nevim proc chces menit origo zapalko ptz je to jedna z nejlepsich veci co na te slovenske pomste je za vse hovori ze to vivinuli na souteznich tatranech
 
 
Datum: 15. listopadu 2014 22:48
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Čau, chci se zeptat. Jede někdo z vás Stejkyho 3K ? Jaké stím máte zkušenosti ? Jak to jede ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2014 23:23
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
* 2 koně rozdíl :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2014 23:23
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Mám jeho 4K a maximální spokojenost. Do 3K bych asi nešel. Cenovej rozdíl už není tak velkej a výkon je papírově 2 koně.
 
 
Datum: 16. listopadu 2014 23:22
 
 
 
 
Jméno: Javař      IP: uživatel17662    
Zdravím, nedávno jsem koupil karburátor dell orto 19. Chci se zeptat nevíte k čemu jsou z boku na něm takové dvě malé násadky jakoby na hadičky? (V místě u šoupátka). Dáváte na ně něco, nebo je jen tak necháváte volná. Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2014 10:47
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16820    
Toš kurde a teď si vyber :-D :-D vyzkouším a uvidím :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2014 10:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to není přímaz oleje... to je přepad z plovákovky a ten bych rozhodně nezalepoval :-D přímaz oleje je malinkatá trubička které vede přímo do boku a má průměr cca jen 2mm
 
 
Datum: 15. listopadu 2014 23:28
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16820    
Díky admine za info :-)
 
 
Datum: 14. listopadu 2014 19:38
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku to je na primaz oleje,,kazdej to zaslepuje,,,
 
 
Datum: 13. listopadu 2014 22:51
 
 
 
 
Jméno: jawa5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahojte chcem sa svami poradit mam yamahu dt 125 R vykon slusny otovrena na plno ale bez ladeneho vyfuku.. chcem sa opytat ci by mi tieto upravy pomohli do vykonu prepacte ze to sem davam ale neviem kde by mi boli este schopny poradit dakujem . http://yamaha-dt-125.blogspot.de/p/ubersetzung-der-pw-andern.html http://yamaha-dt-125.blogspot.sk/p/3mb00-zylinder-uberarbeiten.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2014 9:48
 
 
 
 
Jméno: Jawa5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale stačí len ide zima tak rozmýšľam :-D len ci to ma nejaký zmysel
 
 
Datum: 13. listopadu 2014 9:48
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, tohle asi nechceš slyšet. Jestli ti výkon otevřeného DT nestačí, tak ho prodej a kup si ostřejší motorku. ;-) Úpravy nemají smysl.
 
 
Datum: 13. listopadu 2014 6:59
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, potřeboval bych poradit s tlumičema na mustangovy. Když jsem to dneska umejval tak se si všiml že mi na tlumičích lítaj pružiny viz https://www.youtube.com/watch?v=stEtWXPVvIs&feature=youtu.be chtěl bych se zeptat jestly mi tam něco chybí a jestly je to velká závada. Předem díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo dělají to oba. Jinak díky za smysluplnou odpověď která mi není uplně k ničemu :-)
 
 
Datum: 12. listopadu 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jsou prostě KO jako většina tlumičů na pio... dělají to oba? Řešení je buď jiný trochu meň odrovnaný tlumiče, nebo repas, kterej je víceméně chvilková záležitost a nebo nový opravdový tlumiče...
 
 
Datum: 12. listopadu 2014 10:24
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vřele ti dějuju za zhodnocení mého pravopisu. A když už jsi ty hrubky přečetl dokážeš mi poradit ?
 
 
Datum: 12. listopadu 2014 6:24
 
 
 
 
Jméno: Jiří      E-mail:      IP: uživatel13310    
Teda,hochu,ty to máš samou hrubku.Chodil jsi vůbec na základní škole do jazyka českého??
 
 
Datum: 11. listopadu 2014 18:59
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
zdravím, vím že tu auta nemají co dělat ale potřebuji poradit s VW sharan, dnes sem normálně dojel dom vypnul motor. asi za 4 hodiny sem chtěl jet ještě někde dojdu do auta nastartuju chytne už zapínaám světla že pojedu ale najdnou zdechne tak si říkám co je chcu znova nastartovat točí to ale nic, tak sem to ještě několikrát zkoušel občas to po dlouhém točení chytlo ale asi za 2s zdechlo. První sem si myslel že by mohla být chyba v zapalování (cívka) ale když to obačas na chvílu chytlo tak to bude spíš neco s palivem ne? díky za rady pokud někdo víte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2014 6:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17655    
A ten benzin v bandě máš?? Jestli je tam podávací čerpadlo,tak to dává když startuješ?
 
 
Datum: 07. listopadu 2014 6:18
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
no zapomněl sem napsat že benzín 2.0 no jiskru to právě dává taky si myslím že něco s palivem ale co?
 
 
Datum: 06. listopadu 2014 19:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17651    
A nemáte doma kuny ?? :-D znam to moc dobře :-D:-D
 
 
Datum: 06. listopadu 2014 6:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17651    
Benzín nebo nafta? U nafty by to byl buď stopventil,,snímač otáček kliky,ucpaná banda bordelem a nebo zapadávající nafta ... eventuelně rozlítlý čerpadlo,ale to se nestává často,tim trpí 6 válce od koncernu....u benzínu nevim ... jestli dává jiskru tak tam nejde benzín...
 
 
Datum: 06. listopadu 2014 6:05
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus draci, nevíte někdo kde by se dalo sehnat 12 V zapalování na Babettu ? Odepište díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2015 1:22
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
previnout civky ...je na netu
 
 
Datum: 19. února 2015 1:22
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16898    
jám mám na babete origu zapalko a funguje mi jak s 6V tak i s 12V žiarovkami len vymeň žiarovky a uvidíš
 
 
Datum: 10. listopadu 2014 14:26
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
hele, to nejsou ptákoviny, já vim že existuje 12 V zápalko na babettu ale ptám se kde ho sehnat
 
 
Datum: 30. října 2014 20:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17645    
Nikde jedine vyrobit nevymislej ptakoviny a kup za 600 starsi zapalko od zida z bazose od tabora
 
 
Datum: 30. října 2014 18:18
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Pavelka      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau draci, našel jsem na netu tohle zapalování na babettu, nevíte někdo jestli by se dalo někde sehnat? Odepište díky Ondřej http://www.motodilyeshop.cz/?article=1367 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2014 2:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17645    
Nejde ti odkaz ale komplet zapalko na babu.maj na moto usti co te zaskoci je cena srovnatelna s vape. za me sehnat zachovale starsi
 
 
Datum: 30. října 2014 2:09
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel15802    
Čus draci, chci si stavět domamont krosku z čezety 175 477 a zajímalo by mě jak by to jelo kdybych tam dal koleno a koncovku z 125 krosky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2014 20:11
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Hanes! S klukama súhlasím, protože majú pravdu a rozumijú temu! A gde vzít ČZ 125/516? Aj v ČMN se o ni pše! Toš tak.
 
 
Datum: 30. října 2014 20:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17644    
Maj pravdu. Těžkej rám,těžkej motor,tlumiče na silnici s relativně nízkým zdvihem a velkou tuhostí... Krosku nedělá zvedlej přední a zadní blatnik,drapáky a uřvanej vejfuk,ale předevšim podvozek do terénu ... Vejfuk ze 125 krosky asi moc fungovat nebude,protože je stavěnej do otáček,kde číza už dávno nejede a o takových otáčkách si muže nechat zdát.. Ale tak jako všechno by se dal i ten vejfuk přizpůsobit,pokud ho máš... dát delší koleno a najít optimální délku aby ses dostal do otáček kam potřebuješ ... Za 15 koupíš přejetou mačetu z roku 90,ale s největší pravděpodobností bude v terénu fungovat o hodně lépe jak ta předělaná číza ...
 
 
Datum: 28. října 2014 9:57
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel15802    
Tak to by mě zajímalo kde vezmu 125 krosku do 15000
 
 
Datum: 28. října 2014 9:24
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Jelikož jezdím dost aktivně enduro, tak se mi tvůj nápad vůbec nezdá. Krosku / enduro motorku dělají hlavně tlumiče, které všechno vyžehlí, nízká váha a docela ostrej motor. Nic z toho nikdy z ČZ 175 477 nedostaneš. Není lepší za ušetřený čas a peníze koupit normální krosku? I ta malá 125 do 15 000 Kč bude jezdit lépe než by jezdila tahle ČZ v terénu...
 
 
Datum: 28. října 2014 7:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řekl bych že to vůbec ničemu nepomůže, protože dvoutaktní kroska točí aspoň dvakrát víc otáček než číza, přičemž využitelné je spíše to horní spektrum...výfuk na 477 je z fabriky relativně dobře udělaný, takže bych neexperimentoval.
 
 
Datum: 28. října 2014 7:26
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě se chci zeptat ohledně řidítek na pionýra, jestli řidítka s hrazdou z jawy 21 sport jsou nějak vzácnější a mín dostupné než obyčejné bez hrazdy díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2014 23:54
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
řídítka s hrazdou chce každý na svou jawu,čezetu proto že vypadají líp a taky protože má s nimi motorka "sportovnější vzhled" hlavně se dávájí na krosky :-)
 
 
Datum: 08. prosince 2014 23:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
to teda nejsou
 
 
Datum: 27. října 2014 2:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16253    
Hrazdy z 21 jsou stejne hrazdy jako z velke motorky...staci ti tak?
 
 
Datum: 26. října 2014 19:20
 
 
 
 
Jméno: zdeněk      E-mail:      IP: uživatel17634    
Zdar mám doma tři druhy válců na fichtla a každý má jiné časování jeden je 05ka to vím ,ale ty dva nevím proč jsou jiné dík za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2014 10:47
 
 
 
 
Jméno: Doly_cz      IP: uživatel17636    
co jsem slyšel od mechanika, tak nový Polský válec má jiné časování než původní Čs. A taky to s tím polákem tak dobře nejede. Ten samý problém mám i s válcema na Babettu 210. Koupil jsem nový válec a babeta neměla výkon a jela jen do 40km/h. Při rozjezdu na rovině jsem musel pomáhat šlapkama. Po 1000km jsem udělal výbrus na starém válci a vrátil jej zpět do Babety a okamžitě jezdím přes 50 a šlapky už zase používám jenom na startování.
 
 
Datum: 23. října 2014 10:47
 
 
 
 
Jméno: biker111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík za odpověd zbytečně tady plašim mám normální dva válce 05 a dva21 jenom u toho jednoho 05 jsem si nevšim toho zůžení protože je černej tak dík
 
 
Datum: 21. října 2014 19:19
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
co myslíš tím 2+2??? 05ka má výfuk cca 30,5mm a 20/21/23 má horní hranu 29,5...... přefuky má 05 menší než 21 a má i trochu jinak řešené sání
 
 
Datum: 21. října 2014 13:13
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
máš fotky?? a rozměry? bez toho je to plácání do vody, jo 05ka má konce kanálů zúžené, to je normální
 
 
Datum: 21. října 2014 13:11
 
 
 
 
Jméno: biker111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi už jsem to odhalil oni ty 05 jsou asi dva druhy časování stejný ale jeden má v přepouštění takový zužovací nálitek
 
 
Datum: 20. října 2014 19:36
 
 
 
 
Jméno: biker111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam ty válce 2+2
 
 
Datum: 20. října 2014 19:10
 
 
 
 
Jméno: biker111      IP: uživatel17634    
jsou širší přefuky horní hrana váfuku je výš a spodní sání níž jsso to rozdíly v milimetrech a ty váce 2+2 takže to není kutilství.Jaký je standard časování(hrana výf.a sání)? dík
 
 
Datum: 20. října 2014 19:07
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
a jaký je rozdíl u těch dvou?? Jiné časování má třeba Polák, případně se v tom třeba někdo vrtal nebo může jít o výrobní tolerance. Záleží vkterých rozměrech a o kolik se liší
 
 
Datum: 20. října 2014 10:20
 
 
 
 
Jméno: seboh      IP: uživatel17233    
Zdar draci, chci si zrenovovat fichtla a mám problém s výběrem barvy. Syntetika se prý nehodí a akryl je hodně drahý (jsem student). Přemýšlel jsem nad polyuretanem. Je to dobrá volba? Pokud ano tak jaký základ pod to použít a plnič? A jakou vůbec koupit (dvousložkovou, jednosložkovou)? A ještě by mě zajímalo zda jde upravit 20w zapalko na 30w. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: Seboh      IP: uživatel17627    
Diky. Uvidim mozna dam akryl
 
 
Datum: 14. října 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17623    
S polyuretanem nemam zkušenost,ale já mam lakováno syntetikou. Dělal mi to kluk,co fakt umí a je to takřka stejně TOP jako akryl. Něco jsem drobet odflák (místy jsem probrousil plnič na plech) a to mi teď po letech vylezlo do jinýho odstínu (ze žlutý do zelena),ale je to na místech kde to nebije do očí. Vyšlo mi to i s plničem na cca 1200,- .... dnes bych dal 2 poctivý vrstvy plniče a komplet všechno poctivě dvě vrstvy lakem. Já syntetiku mužu doporučit.
 
 
Datum: 12. října 2014 18:13
 
 
 
 
Jméno: seboh      IP: uživatel17233    
diky za odpoved. a polyuretan vs syntetika? Díky
 
 
Datum: 12. října 2014 17:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Když už polyuretan, tak určitě dvousložkový. Plnič a základovka pod to se dává jako pod jiné materiály, já používám jednosložkový plnič od BODY. Stejně bych se ale přikláněl k použití akrylátu. Do polyuretanu musíš stejně koupit ještě ředidlo a tužidlo, navíc budeš pravděpodobně potřebovat dva odstíny, tzn. dvě plechovky, které stejně nespotřebuješ. Takže doporučuji zvážit, jestli nevyjde levněji si nechat namíchat odpovídající množství akrylátu. S polyuretanem jsem dělal hlavně dřív. Má to výhodu v ceně, pokud spotřebuješ celou plechovku. Další výhoda je super odolnost proti mechanickému i chemickému vlivu. S akrylátem se zase lépe pracuje...
 
 
Datum: 12. října 2014 7:39
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
Zdravím dneska jsem našel v na stránkách fichtl-enduro.wbs.cz článek který odkazuje na karburátory dell orto, ke se píše jaký je rozdíl mezi karburátorem dell orto pro 2T nebo 4T. Chci se vás zeptat ti co máte tady karbec z fichtlkrámku jaký má protikus komínku jehly. Zda je pro 2T nebo 4T. Díky moc Kukněte na odkaz http://mopedsatdawn.blogspot.cz/2014/01/dellorto-phbg-2-stroke-atomizer-bush.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2014 10:26
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
Já mám z FK pro dvoutakt, ale jestli takhle chodili všechny to fakt nevím, to je spíš dotaz na Sešu
 
 
Datum: 20. října 2014 10:26
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím,zprovoznuju si mustanga a ted dělám zadní tlumiče. Tlumiče byly tak zatuhlé že se ani nehnou, tak sem je začal rozdělávat sundal sem pružinnu a pak chci odtahnout tu matici co nou prochází táhlo do válečku s pístem. No a šla odtáhnout asi od 3mm a pak se točí na místě a nejde dál /pravděpodobně stržený závit. Jde to točit zlechka a matice je uplně volná. Nevím co stým díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2014 8:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17619    
Souhlas. Nemá význam opravovat. Sám jsem je několikrát rozebíral a třeba ze tří skládal jeden a stejně to nebylo úplně ono ... Měl jsem zásobu,tak nebyl problém,ale už to dělat nebudu,příště půjdou nové zbrojovky :-)
 
 
Datum: 09. října 2014 8:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17616    
Odpovedel sis sam zahodit a sehnat jiny je znicena nosna trubka a asi i matice. A zrovna na fichtla bych ses s tim nemazlil
 
 
Datum: 07. října 2014 19:27
 
 
 
 
Jméno: ala      E-mail:      IP: uživatel17599    
Zdravim. Mam cernou svicku na jawa50, (pincek) mam tam upravenaj valec,snizenou hlavu a karbec dellorto. nemuzu to odladit, mam sadu trysek a posuvnou vyletovou trubicku na vyfuku. nemate nekdo nejakou skusenost,s necim stejnym. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2014 9:39
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel14954    
ještě jedna věc, nezapomínej na to že po 500 metrech jízdy ještě nemusí být svíce ohřátá na samočistící teplotu a barva nemusí mít vypovídající hodnotu. Standa ani marquee ti nenapsali že každou ůpravu je třeba naučit se ji ovládat a taky využívat. vyhodnotit seřízení a ůpravu na jednom kilometru jízdy za garáží je prakticky nemožný.
 
 
Datum: 03. října 2014 9:39
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
přesně jak říká Standa, máš to s největší pravděpodobností bohatý, pak je možný ještě jiný moribundus.... třeba přisávání oleje ze skříně, nebo špatně udělaný výfuk.............
 
 
Datum: 29. září 2014 15:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17602    
No,že by to bylo bohatý ??? Co...
 
 
Datum: 29. září 2014 6:20
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
Zdravím, upravuji si válce do pionýra pro sebe, ale zatím si jenom hraji s výfukovým a sacím kanálem. Podařilo se mi odladit válce na slušný výkon. Jenomže teď bych se chtěl pustit i do úpravy přefukových kanálků. Chci se inspirovat dobovou úpravou na Jawa 20 pionýr (4K), ale udělal bych pouze 2K s tím že bych použil naúhlování které je na výkresu. A teď se chci zeptat jaký máte názor na ty úhly přefuků (výstup do válce pod úlem 2,5°) a rozměry přefuků. Budu vděčný za rady. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2014 11:52
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Pablos! Neporadím Ti. Ale musím neco napsat k tý věčnosti! V době gdy Tvojí rodiče možná ešče nebyli na světě, nebo hodně mladí, toš já upravoval časování na Zetce 150, pilnikama kerý se napřed museli zahnút aby prošly kanálama. A celý ty kanále byly litinový a hódně dlúhý!!! Výbrus zase takovým spúsobem, že sem vzal patřičnýho prúměru trn, ten sem napatlal zabrušovací pastú a šmrdlal a šmrdlal aš se válec zvětšil. Přefuky byly púvodní. Na ty sem nesahal nigdy! A točilo to o trochu míň jak závodní speciál 125 kerej točil 10,5 - 11 tisíc! Neš sem to celý dokončil, přestaly jezdit 175, toš sem s tým závod ani nejel. Jo motocros. Na trénik to bylo perfektní. Akorát to mělo enom tři kvalty!!! Toš tak. Nech se Ti daří!!!
 
 
Datum: 27. září 2014 11:52
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Musím to zkusit, nedá mi to spát :-D :-D, naštěstí mám možnost nechat si obrobit válec na frézce. Pilníkami to by byla věčnost :-D :-D
 
 
Datum: 26. září 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17598    
Tak to ti nepovim,já jedu serii... Ale tu teorii znam ... Jen bych podotknul,že moderní 2T maj malý zdvihy,krátký ojnice a krátký válce... A teď to aplikuj na fichtla,kterej má nejdelší válec z padesátek a ojnici dlouhou jak stopětadváca a zdvih známe :-D tim nechci říct,že by to nemělo fungovat,ale držel bych se spíš nějaký zlatý střední cesty mezi ... Však zkus a uvidíš... Mě odrazuje to obrábění hliníku ...
 
 
Datum: 26. září 2014 20:39
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Stando já jsem myslel hlavní přefuky pod vstupem 2,5° do válce tak to tam je i na výkrese. Ty pomocné přefukáče tam je 36°. Mě ale zajímají ty hlavní. Podle Bellovy knížky moderní motory používají hlavní přefuky skoro kolmo k válci oproti starému naúhlování které směřovalo co nejvíce na spalovací prostor. A na to se ptám co je lepší. A jaké s tím máte zkušenosti?
 
 
Datum: 26. září 2014 20:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17597    
Jak už jsme se spolu jednou bavili,tak jsem ti psal,že v tomhle případě bych udělal jen 3K a posadil to do rozumného časování. A nesplet sis ten úhel? 2,5" by foukalo rovnou do vejfuku,to je defakto kolmý na vložku. Nemyslel jsi 36-37" ? Něco takovýho je v tom výkresu. Já bych si za pomoci nějakých dvou vhodných udělátek vynesl směr foukání přefuků a úhel třetího kanálu směřoval do onoho místa,možná o fous vejš... Ale tuhle info ode mě neber jako směrodatnou,je to má úvaha,v praxivjsem zatim 3K ani 4K nedělal a toto provedení ani neplánuju,nedá se tam použít dvoukroužový píst. Budu dělat přefuky z babety do j05 a jsem na to zvědavej ...
 
 
Datum: 26. září 2014 15:26
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, zehnal jsem si mustanga, na opravu, ale problém je v tom že je v dost špatném stavu, Hlavní problém je že je ohlá kostra v místě za uchycením předních vidlic. Jako ta šikmá tyč. je ohlá pravděpodobně po nárazu do stromu) Tak se chci zeptat jestli by se dala nějak v domácích podmínkách vyrovat díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2014 17:09
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lk: určitě se domluvime napiš mě na mail doctus@email.cz určitě bych ten rám vzal Ps nemáš aj blatníky a víčko na kastlík? Protože ty co tam sou sou rozřezaný a půlka chybí díky
 
 
Datum: 22. září 2014 17:09
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
odkud seš? mám tu jeden pěknej rám na mustanga navíc a nádrž bych asi taky našel, jenom nevim jak je na tom... za "na pivo" bych to nechal
 
 
Datum: 22. září 2014 12:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17589    
My sme bandy na motorkách vytahovali přes nabodovaný podložky ... je to dost pakárna,ale jde to...pak vybrousit,vykitovat,lak... někde je lepší zas bandu rozříznout a vyklepat ... ale u fichtla?? Buď jinou bandu a nebo jezdit s promáčklou :-D to je zadarmo :-D
 
 
Datum: 22. září 2014 8:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17584    
Ty vado zahot to a sezen jine todle je u fichtla spotrenak. Nevyplaci se to opravovat
 
 
Datum: 22. září 2014 8:06
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky, ještě se chci zeptat jestli někdo neví jak se dá vyrovnat nádrž na mustangovi, napadlo mě nějakám tlakem nebo něco ale nevím díky
 
 
Datum: 20. září 2014 23:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17587    
Ahoj. Je mi jasný,že to chceš "nějak" na koleně opravit doma,ale já osobně bych ten rám vyměnil,už čistě z bezpečnostních důvodů...když to vyřízneš a navaříš z jinýho tak to při příští kolizi muže uletět vedle sváru a když to zkusíš nějak ohřát a nějak narovnat tak se to v prohřátym místě příště zmuchlá jak papír ... možná to trochu přehánim,ale já bych to opravdu neopravoval a rovnou vyměnil rám... možná když seženeš jinej krk a šikovnýho svářeče,kterej to dobře svaří, tak by to mělo držet,ale musíš to trefit přesně,abys neměl dvě stopy ....
 
 
Datum: 20. září 2014 12:38
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

 

 

   

       

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.03.2015 1:54:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu