slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
I když makam s rafi na 100% tak se me neptejte kdy to bude, pač PPL kolabuje každým dnem více a nevím ktery den přesně to příjde .-)
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla       
Zboží:




<

<












VAPE 12V-ČZ 125C/150C



Jméno výrobku: VAPE 12V-ČZ 125C/150C
Číslo výrobku: 2k0819
Cena: 5 600 Kč
Koupit:

 
typ: 351/352 - 125C/150C

model: Jawa | Čezeta

Návod k montáži zapalování .


Toto zapalování se používá na motocykly CZ 125B,125T,125C, 125 -351 a 150-352.Rozdíl je pouze v použitém  rotoru. Rotor A70R-42 ( motor 125B a T) a rotor A70r-43 ( motor 125 C ,150C,125-351 a 150-352.

Doporučujeme montovat rotor na nový,nepoškozený kužel klikové hřídele.Při montáži na opotřebený nebo jinak poškozený kužel může dojít k přestřižení klínku a poškození rotoru !!!!
Před montáží vnitřní i vnější kužel řádně odmastěte. Lepší usazení rotoru lze dosáhnout zabroušením dosedacích ploch pomocí lapovací pasty.
Namontujte stator A70S – 42 , protáhněte kabeláž karterem a lehce dotáhněte držák statoru  pomocí šroubů M5.
Namontujeme rotor,dotáhneme předepsaným momentem a pomocí startovací páky protočíme motorem a zjistíme,zda se rotor nedotýká statoru.
Indukční cívku připevníme k rámu spolu s kabelem hnědé barvy vedoucím ve svazku od statoru.tak,aby byla dostatečně chlazena při provozu motocyklu.(Nedoporučujeme umístňovat cívku do schránek.)Modro bílý kabel vedoucí od cívky slouží ke zhášení motoru pomocí stop spínače.(U motorů s dekompresorem se nezapojuje.)Na červený a bílý kabel od statoru  namontujeme plastovou svorkovnici tak,aby došlo k propojení červeného a bílého kabelu od indukční cívky. Při přehození kabelů dojde ke zničení cívky !!!!!!!!!!!
Regulátor R 30-1 připevníme k motocyklu a zapojíme dva černé vodiče ze svazku vedoucího od statoru k černým vodičům na regulátoru. Bílý vodič z regulátoru zapojíme na – pól baterie a červený na + pól baterie.Pokud nechceme používat na motocyklu akumulátor je nutné zapojit – pól regulátoru na kostru motocyklu a +pól regulátoru ke světelnému okruhu tak,aby při zapnutí světel byl odběr minimálně 50 W. (tzn. 45W hlavní světlomet a 10W zadní světlo.) Při provozu bez akumulátoru může docházet při nízkých otáčkách motoru k blikání žárovek. Elektrická houkačka bez akumulátoru fungovat nebude.
Otočíme rotorem tak,aby píst byl v horní úvrati a zkontrolujeme,zda se  ryska na rotoru a statoru překrývají. Případnou nesrovnalost upravíme otočením statoru.
Dotáhneme šrouby M5 zajišťující stator a máme nastavený základní předstih 4,5mm před horní úvratí.
Před nastartováním ještě prošlápneme motor bez svíčky a zkontrolujeme,zda
rotor nehází a nebo neškrtá o kabeláž, pokud je vše v pořádku,nasadíme svíčku
zapojíme vysokonapěťový kabel , nasadíme pravé víko motoru  a tím je montáž hotova.



 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.12.2020 6:28:35 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu