slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidlaa  |  Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .  |  Pravidlaa       
Zboží:







<













 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ceecerfrcr      IP: uživatel19450    
Zdravím chcel by som sa spýtať ako na území SR nejakým spôsobom znovu prihlásiť pioniera na značky.Starý tp aj značku mám a na veteránske ŠPZ to nechcem dávať.Vraj k tomu treba potvrdenie od výrobcu,veľmi sa tomu nerozumiem zatiaľ ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2018 13:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19452    
Vozidlo vyřazené z evidence nelze znovu přihlásit. Ovšem pokud máš všechny doklady tak ho lze bez problému přihlásit na veteránské značky ( k tomu totiž potřebuješ odhlášené doklady,bez nich to nejde).
 
 
Datum: 11. července 2018 13:20
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, Neví někdo jakou barvu měl konec ručičky a prostřední čárka u ampérmetru na kývačce ? Podle zašlé barvy to vypadá na žlutou, ale to se mi moc nezdá... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2018 10:19
 
 
 
 
Jméno: sovisko      IP: uživatel19449    
Zdar, bylo to ntřeno fosforovou barvou (jako na hodinkách, ve tmě svítilo).Jestli se dá sehnat, nevím.
 
 
Datum: 04. července 2018 10:19
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      E-mail:      IP: uživatel19448    
Byl jste někdo na fichtl 24hodinovce v Dolním Bousově? :-) http://www.youtube.com/watch?v=fHF2r558Lfw&t=3s odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2018 19:53
 
 
 
 
Jméno: P&S      IP: uživatel13743    
zdravím, prosím o pomoc na ponýru sem dával nové spojkové lamely i pružinky (3cm) no a problém je ten že nechce vypínat spojka.. třebas nastartuju je to studený a spojka jakš takš faká ale tak po 6 zmáčknutí páčky přestane vypínat. šroubek na štelování roztemovaný není to samé tyčky jsou nové i s kuličkou olej 90H, nějaké nápady jak to vyřešit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2018 17:59
 
 
 
 
Jméno: P&S      IP: uživatel13743    
díky za radu ale nakonec opraveno, zjistil sem že já blbec to měl u páčky uplně vyšroubovaný a tim pádem se zkrátila dráha vypínání a to bylo celé... takže u páčky jsem pouze nastavil vůli, u deklu dotáhl a už to funguje takže jak teplý nebo studený maká pořád stejně :-D
 
 
Datum: 30. června 2018 17:59
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10282    
Tipoval bych, že se vytahuje lanko(je někde rozlámaný, zkusit vyměnit pokud se to nevrací do původního stavu)., mě se tohle stávalo u přední brzdy. Párkrát jsem zabrzdil a musel jsem zase lanko "zkrátit" štelovákem, jediný co zabralo byla výměna. Nebo olej nemá rád ty lamely a lepí je k sobě(u tebe asi extrémní případ jevu u mě - na 175(korek) i stadionu(zakázkově lepený ferodo) do prvních pár použití mi spojka nepřenese plný výkon motoru(klouže), ale když párkrát spojku zmáčknu aby se tam olej dostal, tak funguje jak má. Pokud si vybavuju správně tak tam leju 20w50(můj názor je takový že na 90h tam takový tlaky nikdy nebudou aby tam musel být))
 
 
Datum: 30. června 2018 13:40
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Řeším tovej problém.Slozil jsem motor dám ho do rámu. A Řadí to nějak divně. Hlavně hrozného problém najít neutrál a potom taky při zařazeném kvaltu a zmáčklou spojkou do předu tlačit fichtlu jde ale couvat nelze. Jak kdyby se to nějak zaseklo. Setkal se stím někdo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2018 15:56
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě jsem zapomněl zmínit že motor neběžel. Je tu možnost že až se to roztočí zahřeje se že by si to nějakým způsobem "sedlo"?
 
 
Datum: 27. června 2018 15:56
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak já se potom ozvu
 
 
Datum: 24. června 2018 21:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19445    
Rozpul a zjisti a napiš. Nic jinýho ti nezbyde. Sám jsem zvědavej.
 
 
Datum: 24. června 2018 20:32
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako ti vydliču ? Tu jsem určitě obráceně nedal. Před rozpůlením to chodilo dobře.Ale jak píšeš je možný že to bude chtít tu hřídel vypodložit.Rozpulení se stejně nevyhnu.
 
 
Datum: 24. června 2018 19:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19445    
Tři zuby chyběj na každý,to ničemu nevadí,jen ten první,kterej už zabírá nesmí mít plochý čelo. To se pak staví proti zubu cvrčka a nechce to skočit do něj a nejde to nakopnout. To se tam pak musí dát kvalt,cuknout s motorkou,znova vyřadit a pak to nakopnout jde :-D to jsou takový ty dokola omýlaný problémy :-D přitom řešení je kolikrát taková kravina :-D není třeba novej segment,ale onen zub urazit :-D
 
 
Datum: 24. června 2018 19:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19445    
Taky muže bejt už slabá přítlačná pružina cvrčka a plochý přeskakovací zuby a on vždy nezaskočí úplně nazpátek.
 
 
Datum: 24. června 2018 19:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19445    
A k tý nakopávačce - když ji tam usadíš,jsou zuby nakopávačky a cvrčka přesně proti sobě a nebo se krejou jen z půlky? Nevim proč,ale některý motory chtěj tu hřídel pod segmentem vypodložit (třeba silnou podložkou). Pak jdou zuby na sebe,zabírá to hned a nestrhávaj se zuby na tom půlměsíci.
 
 
Datum: 24. června 2018 19:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19445    
To jedině že si ji dal obráceně.
 
 
Datum: 24. června 2018 19:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19445    
Asi největší zajímavost byl zespoda svařenej motor :-D
 
 
Datum: 24. června 2018 19:15
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klika se otáčela volně to jsem zkoušel po celou dobu kdy jsem dával kartry k sobě a řazení taky fungovalo. Řadící automat jsem nerozebíral pouze jsem ho vyndal z motoru a pak zase usadil. Převodovka je originál pouze startovací segment jsem dal Nový protože zuby byli na začátku segmentu opotřebované a taky jsem si myslel že to je důvod proč páka zabírá až v polovině. Ale po smontování se to chová stejně +přibyli problémy stím řazením vono někdy to jde i do zadu a někdy ne. Ještě tam nemám namontovány stojan a když mám neutrál a někdy to opřu o ponk tak najednou tam je rychlost. Jak kdyby tam ten neutrál nebyl pořádně zařazený.Aretančni šroub tam je . Bloky šli k sobě pomocí přípravku žádné násilí prostě nic. Asi nic jiného než rozhození mi nezbyde. Jo a je to u jawy 21.Z nouze jsem zkusil i jinou radicku a nic se zubama na segmentu jsem nic nedělal. Není možný že jsem třeba dal vydlicku co chodí po té tyčince mezi převodovými kolečky do spatné polohy ?
 
 
Datum: 24. června 2018 19:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19445    
Dam ti dobrou radu. Naskládej si převodovku do položenýho karteru a prostě si to řazení ozkoušej. Už zde objevíš drobné problémy. Když si nebudeš jistej,jestli je to dobrý a nebo špatný tak to slož bez kliky a zkus si řadit a točit. Dělal jsem mraky motorů a dodnes si takový ty mrzáky skládam bez kliky a zjišťuju,co to dělá zavřený - často dělam taky ze tří automatů jeden funkční a nebo ze zbytkú převodovek jednu "skoro dobrou" a nebo dvojkový kolečka z dvacky v j05... a jiný psychárny pro lidi,co jsou bezradný a nebo extra hladový :-D
 
 
Datum: 24. června 2018 19:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19445    
To jedině že by ti zabírala nakopávačka o rozběhovýho cvrčka,ale to bys ji musel mít sešláplou aspoň o kus,potom ano,dopředu pojede (cvrček přeskakuje),dozadu nejede. Ale je to blbost,jiný vysvětlení mi nenapadlo. K tomu divnýmu řazení - tys rozebíral řadicí automat? Je v motoru správnej? Neni jen o dva zoubky přesazenej? Aretační šroub tam je? Neseskočil ti takovej ten konik na pružině? Nevystřelila ti pružinka zevnitř ? Když nefunguje vnitřní mechanismus toho blokování (nevim jak to popsat,dva vyjížděcí zuby -krokuje- z jedničky dáš dvojku,víc tě nepustí) tak to potom dělá všelijaký věci :-D a nebo když máš tělo automatu z j555/05 a ozubec z j21 tak to taky blbne... to krokovací zařízení má jinej krok než zuby na půlměsíci. Napiš. To se najde. Ale asi to rovnou rozhoď. Ověřit funkčnost převodovky doporučuju hned po utažení karterů. Pokud nemam jistotu,že to správně řadí a volně se otáčí klika i převodovka tak nemá význam skládat dál...
 
 
Datum: 24. června 2018 18:56
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel19443    
Zdravím, prosím pěkně - nemáte tip, kde na jižní Moravě / Vysočině najdu seriózní a spolehlivý motoservis / člověka, co by se ujal mé JAWY 05? S motoservisem Jonasmoto ve Výčapech mi právě došla trpělivost... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2018 11:53
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel19464    
V tuhle chvíli nevím v jakém je to stavu, byla tam v háji elektrika (vypálenej spoj) a nejspíš bylo potřeba to udělat znovu. Já to flikuju po víkendech a to to člověk rozvrtá a pak neví, kde přestal. Navíc s tou eletrikou si nevěděl rady ani kámoš, tak jsem to odvezl do servisu a týpek je bohužel na přeshubu...
 
 
Datum: 05. srpna 2018 11:53
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Nejspolehlivější servis je ten, který si udělám sám;-) Co potřebuješ řešit?
 
 
Datum: 22. června 2018 7:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou tu kolektivni nadcenci babett a meli by zajem si zazavodit na scela ojedinelem zavode babett na 12 hodin ? jednak mam nejake lupeny zadaco a hlavne startovne zadaco,,ja sem mimo a tak jen pro fandy a hlavne pro zakazniky fichtlkramku .-) http://www.fichtlkramek.cz/reklamni_banner odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2018 18:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Divoka karta je dana,, profi zavodnikovy,ktery bude hajeit barvy fichtlkrameku na Jaweta SPORT a musim rict ze jim pekne zatopi babetakum,,bude to maso .-)
 
 
Datum: 26. června 2018 18:34
 
 
 
 
Jméno: MZetz      IP: uživatel13743    
zdarec chlapy, co to znamenalo označení TK (a nějaký číslo k tomu) myslím že se tím snačily upravené motory nebo tak něco vůbec nevím, jen že jsem našel na válci od fichtla označení TK116 a to celé jakoby v kroužku tak nevím co to znamená předem dík za jakékoliv info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2018 6:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19444    
Hele to bude záhada minulosti. Někdo si ho moh naznačit a mít ho v zásobě válců na úpravu. Lidi a týmy co jezděj závody nemaj 1-2 válce,ale plný police. Vidim to u kamaráda co jede stadiony. Ten má snad 4 různý motory a plný skříně válců,karterů,klikovek... seriovejch i upravenejch ... Někomu pak prostě zbyl a nějak se zas vrátil do oběhu :-D pokud nejeví žádné známky vyjimečnosti tak by to bylo vysvětlení. Moh to bejt klidně svazarmák,ale před úpravou :-D
 
 
Datum: 21. června 2018 6:42
 
 
 
 
Jméno: MZetz      IP: uživatel13743    
těžko říct stando,ale vzal jsem si vedle sebe i origo válec a ten s označením TK je uplně stejnej uvnitř jako origo takže fakt nevím
 
 
Datum: 20. června 2018 19:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19442    
A kdyby to byl 4 kanál s dvouma prazvláštníma okousanejma horníma přefukama plněnýma přes píst tak to klidně mohl být válec z produkce TK moto,které se prodávali před cca 10 lety.
 
 
Datum: 20. června 2018 11:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19442    
Třeba kamarád si značí raznicema všechny upravené válce,které udělal. Takže to muže být klidně něčí značení. Z výroby to značené nebylo. Muže to být i pradávný závodní válec. Fotka kanálů by napověděla. Leccos už jsem viděl. Jak český tak slovenský,něco byly dokonce fabrický závodní prototypy,svazarm .... něco se jede dodnes,něco je dávno překonaný,něco je po desetiletí pevný základ...
 
 
Datum: 20. června 2018 11:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Jsou dvě možnosti - buď je to nějaká výstupní technická kontrola ve fabrice nebo http://w.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=129&idtop=98441
 
 
Datum: 19. června 2018 8:02
 
 
 
 
Jméno: Erik      E-mail:      IP: uživatel19413    
Ahoj, Neni tu někdo z jihomaravskeho kraje kdo by mi zvládl zapojit na čz 125/488 zapalování vape? Nebo rovnou celou elektriku :-D Nevim si vůbec rady jak to zapojit do spinacky aby fungoval chcipak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2018 17:16
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19424    
http://www.georgeb.wz.cz/technika/vape/schema.gif Jde o to, že původní zapalování se chcípá vypnutím napájení cívky, ale VAPE se vypíná přikostřením modrého kabelu z VAPE &#8222;cívky&#8220;. Proto se používá rozpínací relátko, pokud chceš mít zachované chcípaní přes Boshák. Rozpínací relé je standardně sepnuté, takže je propjen ten modrý kabel s kostrou, pokud do relé přivedeš napětí, tak relé rozepne, tím se odzkratuje ten modrý kabel a můžeš startovat. Pokud tam relé mít nebudeš, tak normálně nastartuješ, ale nepůjde ti to chcípnout. Takže já mám Bosh spínací skříňku, rozpínaci relé zapojené podle toho schématu a vypínač na pravé straně mám z jedné strany připojený na kostru a z druhé strany na ten chcípací modrý kabel. Takže uprostřed je motor chcíplý (propojená kostra s modrým vodičem) a na krajích běží - takže obráceně než je to u origo zapalování. Pokud jsi extra elektrojelito, tak to prostě chcípej tím chcípákém napravo, jak jsem psal a na relátko se vyprdni. To musíš zmáknout.
 
 
Datum: 19. června 2018 17:16
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel19438    
Zdar, chci se zeptat jestli se dají sehnat gumový pouzdra na rám na zadní vidlici? Co jsem na internetu našel, tak u nich psali, že jsou silonový. Nevím jak bych tam ten silon narval, když mám rám i kyvku v práškový barvě a navíc to mám upravený, aby se ta kyvka dala sundat bez rozlisování tý kyvný osy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2018 10:58
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Mám doma 2 roky lemely ferodo na fichtla. Teď je chci dát do motoru mám je přes noc ponořit do oleje ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2018 21:14
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí jen namazat před montáží olejem, máčet se musely korkový lamely. Jinak jak napsal standa, před montáží ještě pilníkem projeď tu vnitřní díru, aby ti lamely volně chodily na spojkovém koši.
 
 
Datum: 19. června 2018 21:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19439    
Mužeš a nemusíš. Já je vždy přejel olejem před montáží a vždy to bylo cajk. Nezapomeň utrhnout vnitřní hrany pilníkem,aby lamely vůbec sedly na koš. To je důležitě pro správný chod a funkčnost.
 
 
Datum: 17. června 2018 21:26
 
 
 
 
Jméno: MZetz      IP: uživatel13743    
to je samozdřejmost
 
 
Datum: 17. června 2018 20:50
 
 
 
 
Jméno: paja14 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, navážu na předchozí příspěvek. Jawa 555 a hodnota předstihu. Po chvíli hledání jsem našel hodnoty 0,4 odtrh a 2,8-3,1 před HU. Máte s tím někdo zkušenosti a opravdu to tak je? Je teda určující pro stanovení předstihu hlava a následný kompres poměr. Tzn 05ka 2,3-2,6 a 20,21,23 (hlava s ledvinkou) 1,6 a pak k samotnému nastavení. Hýbu s celým statorem ne s destičkou na které je kladívo? Na tu v žádném případě nesahat, je nastavena z fabriky? takle jsem se to dočetl. Co když do ní už někdo rýpal? nastavit zhruba doprostřed drážek a jít od toho? Díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2018 6:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19437    
Já to většinou moc neměřim,protože všechny tyhle měření jsou tak nepřesný,že nemaj moc význam,spíš jsou orientační. Řídím se tím,jestli je tam nějaká hodnota předstihu v mezích a pak to už dle chování motoru došteluju. Dúležitá je poloha kladívku na vačce.
 
 
Datum: 14. června 2018 6:09
 
 
 
 
Jméno: paja14 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky díky :-) ještě k tomu měření vzdálenosti před HU. Bavíme se o kolmý vzdálenosti? Sundaváš hlavu nebo hodinky místo svíčky, nebo posuvka? Protože když měřím '' pod úhlem svíčky tak musím tak 2desetiny přidat ne?
 
 
Datum: 13. června 2018 20:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19435    
Zapoměl jsem dodat,že hýbeš/nastavuješ celym statorem.
 
 
Datum: 11. června 2018 20:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19435    
Ano,předstih se odviji od kompresního poměru. A kompresní poměr se odvijí od vrtání válce,výšky sacího kanálu a objemu hlavy. Pro představu napíšu kombinace válec/hlava/předstih : 21/21/1,9mm , 05/21/1,6mm. 05/05/2,6mm, 555/555/3,1mm ,555/21/max 1,5mm ,555/05/trochu přes 2mm. Rozsahy předstihů ber orientačně. Obecně ti na válci s nultym výbrusem pojede ten vyšší předstih a s narůstajícím vrtáním vrtáním válce půjde předstih dolu. Kupříkladu já mám 60ccm válec j21,ani ne o milimetr slízlou a rozšířenou hlavu z j05 a předstih jedu asi 2,5mm,mam měkkou kompresi,proto relativně velkej předstih. To s tou destičkou a statorem ti neporadim,taky bych to dal doprostřed. Je to tak,že polohou desky ladíš kvalitu jiskry. Já to vždy nějak zkusmo trefil. I předstih zkusmo. Podle chování motoru přidam/uberu. Pozor,v zapalování z j550/555 musí být vačka z j550/555 (ne j21).
 
 
Datum: 11. června 2018 20:08
 
 
 
 
Jméno: Honza Poky      IP: uživatel19432    
Zdravím DRACI. mám takový dotaz. Chci na svého Mustanga přidělat blinkry. S tím i baterii a dobíjení. Mám zapalování VAPE 6V/20w a potřeboval bych poradit jak mám zapojit dobíjení baterie z VAPE. Jestli si musím sestavit svůj regulátor napětí nebo to jde použít z jiné motorky. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2018 14:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19436    
Ano,ty bys dobíjel baterii a z ní bys měl vše vytažené. Já bych osobně šel do MVT. Pak je možnost mít baterii pro blinkry a prostě ji občas dobít nabiječkou. Tim usměrněnim a regulací světelnýho vývodu (resp.vývodů) stratíš strašnýho světelnýho výkonu. Navíc nevim,jak to ovlivní křivku předstihu.... osobně bych z vape bateriový zapalování nevytvářel,to bych se spíš poohlédnul po něčem podobnym třeba z čínskýho skůtra nebo jiný číny (díly za korunu) a upravil to na pio... koupíš rotory,statory,regulátory...
 
 
Datum: 12. června 2018 14:21
 
 
 
 
Jméno: Honza poky      IP: uživatel19432    
A co kdybych tím VAPE dobíjel jen baterii a měl světla a ostatní na baterce? Jde to nebo je to složité? Nechce se mi moc za ten stator MVT 12v60w vyhazovat peníze.
 
 
Datum: 11. června 2018 21:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19433    
Vape pro tyhle účely zrovna vhodné není. Navíc regulace zbytečně zatíží obvod a ty přijdeš o další watty pro svícení. Regulaci by sis musel vyrobit. Ale jde to i jinak. Od známýho vim,že se dá koupit v německu na vape stator i s dobíjenim a dokonce je silnější 60W. Název si nevzpomenu,barva byla taková červená :-D cena relativně nízká.
 
 
Datum: 11. června 2018 15:16
 
 
 
 
Jméno: Lukyn      IP: uživatel19430    
Ahoj, chtěl jsem se zeptat jakou barvu používáte jako základ, na trhu je velké množství barev a nevím jako vybrat. Rád bych jí nanášel stříkací pistolí, ideálně nějakou do bíla jako podklad bílé která na 550tce bude :-) koukal jsem, že jsou nějaké 2V1 atd... tak jestli to má smysl, přeci jen pařízek už je sem tam orezlej a aktuálně vybroušený na kov a natřený odrezovačem tak by se možná nějaký antikorozní základ hodil. Předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2018 16:52
 
 
 
 
Jméno: J      IP: uživatel19447    
Základ jsem používal polyuretan bílý a vrchní chemolak mix pur u 2181 ale jsou i jiný výrobci udělej si to jak uznáš za vhodny
 
 
Datum: 27. června 2018 16:52
 
 
 
 
Jméno: Lukyn      IP: uživatel19430    
Zdar Seso, chtěl jsem se jen zeptat kdy bude Fichtlkrámek zase otevřen :-) nikde jsem to přesně nenašel a hodila by se většina dílů na pařeza :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2018 19:12
 
 
 
 
Jméno: Lukyn      IP: uživatel19430    
Tak se budu těšit :-) příští týden omrknu eshop. Díky.
 
 
Datum: 05. června 2018 19:12
 
 
 
 
Jméno: sesaaa      IP: uživatel19431    
co nejdrive draku,,vidim to ze zacnu posialt pristi tyden,,sorac za zaviracku
 
 
Datum: 05. června 2018 19:07
 
 
 
 
Jméno: Chudy      E-mail:      IP: uživatel19428    
Cus. Potrebuju udělat pouzdra na fichtlu na vidlici. Už jsem to jednou dělal ale to jsem měl nahoře ty velké matice. Tedy jsem to rozebral a čumím nějaký šrouby a ne ty misky. Problém je, ze dřív jsem vzal nasadu na koste a vymlatil pouzdra. Tady je ale jen taková malá díra na ten šroub a to je vše. Jak mám kurva ty pouzdra vydolovat. Vůbec mi to nejde. Zkoušel jsem třeba zavitnici ale to po tom pouzdře proste sjede nebo ho jen zničí a to je vše. Achjo. Prosím o tady jak ti děláte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2018 12:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18293    
No uděláš si kurva vytahovák z roury a vytrháš to spodem. Roura co se tam vejde,nakonci ji rozŕízneš,cca 2-3cm,už nevim,ozkoušíš. A jednu polovinu vyřízneš a vyhodíš. Druhou polovinu rozklepeš kladivem do boku do pravýho úhle a nebo spíš ještě trochu zpět jako háček. Pak to celý naformuješ tak,abys to prostrčil silonama nahoru a přitlačenim se zachyt háčkem za vršek silonu. No škubeš. Mužeš si na tu rouru třeba přivařit nějakou velkou matici abys do ni moh mlátit kladivem a nebo vsadit železný pouzdro jako vyškubávák na vstřiky... důležitý je trefit tvar roury nahoře aby s háčkem prolezla a pak si s ni moh háčkovat... ať se daří ;-)
 
 
Datum: 29. května 2018 12:03
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel19426    
Zdar aky je rozdiel brucho prsa jawa 20 a 21 mam sport 21 1971a nejak mi vrchny kryt nepasuje do spodneho dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2018 16:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10976    
Jo kámo,dvacítka měla ten dekl jinej - vyšší,nejde do bříška j21.
 
 
Datum: 25. května 2018 16:46
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10282    
Zdar draci, splašil jsem nádrž na 350/360 a opět řeším hovadiny a peníze. Na nádrži byly zbytky barvy po někom, kdo jí sundal barvožerem, nicméně jediný místo, kde je chrom prošoupaný, je na držákách( což půjde pod barvu). Mám v úmyslu jí dát částečně na černo, ale mermomocí na ní chci chromovaný a samozřejmě do zrcadlova vyleštěný chromový plochy, se kterýma se při výrobě nepočítalo - železo pod chromem nebylo v oněch místech vybroušený/ vyleštěný a je na něm vidět jak jemné póry(není to od koroze) tak jemné rýhy.. Takže otázky zní - nezná někdo nějakej postup jak onen původní chrom rozleštit(jestli se dřív nedostanu na nikl... ), nebo nějaký doporučení na kvalitní firmy na sundání celýho pokovení kyanidem, přebroušení/přeleštění (případně i zaletování jednoho malýho důlku(pod víčkem na "rychlým pruhu" cca 1cm průměr), kterej půjde stejně pod barvu, ale jsem schopný si to zaletovat(mosazí? Nebo doporučujete něco jinýho?)/přebrousit/ vyleštit sám, ale vzhledem k tomu jak se mi v poslední době daří....,), a ve finále ke komu to strčit, aby byla jistota, že tam budě měď a že mi vrátí tu samou nádrž? Ideálně v jižních čechách. Plus navíc otázka - jaká je cenová relace jednotlivých kroků(vím, že to broušení bude nálož, ale ať se aspoň pobavím)? dále... na nádrži by byly nějak provedený ornamenty v kombinaci s rychlýma pruhama, jako šablonu bych nejradší použil na plotru vyřízlou šablonu, ale nevím jak se bude ohybat přes ty zaoblení - takže nějaký nápady? S maskovačkou to bylo naposledy absolutní fiasko.... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2018 18:49
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Chtěl jsem stáhnout rotor (magneto) tak jsem tam našrouboval tady stahovák z fichtlkrámku a aniž bych nějak extra zabral najednou vidím na závitu kousky hliníku a stáhovákem točím dál a víc už nezaleze. Vyšroubovat ale jde. a zdá se mi že ta tyčinka co je na konci že je ohlá.Myslel jsem že jsem nak.rvil ten M5 závit ale šroub co drží vačku tam jde. Kde může být chyba ? Obyčejný šroub M8 tam jde ale nakonec v délce kde jsem byl asi ze stahovákem už utahovat nejde. Je možny že to tam nějak zatuhlo?Nebo co nejde silou pujde ještě větší a mám se to pokusit stáhnout tím dlouhým šroubem M8 ? zdá se mi že tím šroubem jen vybrušuji ten hliník na rotoru. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2018 16:55
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyřešeno. Při vyřezávání závitu rotor vyzkocil ven &#128578; Kužel kliky pěkně orezli
 
 
Datum: 23. května 2018 16:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19423    
Vůbec nic. Jako rozšprajc používam různé šrouby,oříšky,no co je po ruce.....
 
 
Datum: 22. května 2018 19:55
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co se stane když bych tam vyřezal závit na M 10 ?
 
 
Datum: 22. května 2018 17:55
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No rozsprajc nemám a ten závit v magnetu je Ko .Asi už to někdo načal předemnou. Co motor to originál. Ale co teď když tam ten M8 nezasroubuju
 
 
Datum: 22. května 2018 16:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19421    
Šroub m8 s dlouhym závitem. Mezi "lopatky" rotoru a karter nějaký rozšprajc,aby se to zaseklo,utahnout šroub ...cvak....je to venku .... práce na 20 sekund ...
 
 
Datum: 21. května 2018 20:54
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci uvazuji o zmene dopravce pro fichtlkramek,, PPL uz pul roku nestiha,, lebo toho nabrala na sve bedra strasne moc,, chce byt proste fovoritem a kdyz urezela sve sluzby a zdrazila,tak i tak nezvlada a tak Uvazuji o GLS a nebo DPD,, rikejte,, muzete prinest vice svetla :-) a hlavne ja si muzu dovolit jen jednoho dopravce, dva neni mozne, za vse se omlouvam, mam dva ruce a manzlku co nedokaze s nicim pomoct :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2018 6:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19429    
Hele a co zásilkovna? Manželka začala dělat eshop se spodnim prádlem a systém ji rovnou zasílá data do zásilkovny a tiskne štítky. Pak jen někdo skočíme na zásilkovnu,tam to odpípaj a je hotovo. Neskutečnej mazec. I když toho nesu mraky tak jsem tam tak 1-2minuty. Neumim si představit,že by sme na každej den měli objednávat svozy,to by nám houklo :-D
 
 
Datum: 04. června 2018 6:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19427    
To je jasný,jenže on potřebuje svozovku a to mu pošta nenabídne :-(
 
 
Datum: 26. května 2018 6:50
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jako je fakt, že pošta ač drahá a se všemi problémy kolem mi jako zákazníkovi i jako odesilateli vyhovuje nejvíc. Balíky si nechávám posílat jako balík na poštu nebo do ruky. Pošta je prakticky všude. Depa všech doručovacích společností mám z domova 20 a více kilometrů. Přes den mi je nemá kdo převzít. Poštu mám 3km od baráku tak ji vezmu cestou z práce a spokojenost. Když nějaký dodavatel nemá možnost pošty tak se většinou raději obrátím na dodavatele který poštu používá, než si to nechat posílat do práce, furt u sebe tahat hotovost a pak ještě balíky táhnout v batohu domů vlakem :-(
 
 
Datum: 25. května 2018 13:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19425    
Fofr vozí občas k nám do práce a je pravda že nikdy nebyl problém. Ale vozí málo,asi jako GLS. Dost k nám vozí Top Trans,ale občas problémy jsou. Jenže to jsou se všema. Často za zničenou zásilku muže odesilatel. Je jasný že když se do krabice naloží šrouby či jiný spojovák o 30Kg tak krabice nemuže přežít "jemnou manipulaci" na překladištích. Nejvíc reklamací řešíme u "těžkých balíků" a pak kupodivu u rozměrných lehčích,to je občas doslova rozcupovaný jak to "prolítlo" dvěma uzlama :-D fakt je to těžký radit. Z mýho pohledu PPL nej a když jsou problémy tak to řešej. Na druhý místo bych zařadil Poštu (kdyby mi nesrali s těma nedoručenejma balikama a výzvama,tak je dam jako no.1). A pak mam skupinku sice dobrých,ale problémových a ty bych seřadil Top trans,Geis,DPD ... ale zas v práci DPD luxus,krom pár ztracených balíků vše ok,ale vozej vesměs malý krabičky wurth a nebo tonery a podobně,nic těžkýho ... ale ta arogance při problémech je u Geis i DPD neskutečná ... maj oboje problémy s těžkejma zásilkama,neuměj řešit poškozený balík a za každou cenu to tlačí na převzetí příjemcem a vyhrožují platbami za druhé dodání s tim že na depu to stejně jen přemotaj izolepou a další den přivezou znova. U toptrans se daj řešit problémy dobře,maj ve všem takovej bordel,že nevědi co s tim :-D a vědi to o sobě :-D GLS neumim ohodnotit. Stejně ten fofr. A vozí k nám třeba i TNT. To DPD by mohla bejt dobrá volba,ale pokud by tvé zásilky měli jít přes depo ve velkých přílepech tak do toho nechoď. Nevim jaký je depo pro prahu východ,ale bojim se aby to taky nebyly přílepy...
 
 
Datum: 23. května 2018 17:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19424    
GLS i DPD je u nás v pohodě. S GEISem nemám moc dobrý zkušenosti. Fofr využívám jen na větší věci a tam je to dost závislý na řidiči.
 
 
Datum: 23. května 2018 16:44
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
GLS asi v pohodě, DPD nebrat. Jinak co se mi celkem osvědčilo je spedice FOFR CZ https://www.fofrcz.cz/?utm_source=adwords&utm_medium=cpc&utm_campaign=vyhlhl
 
 
Datum: 23. května 2018 9:01
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ppl od noveho roku kolabuje, nabralo si toho strane moc,, ze zacli to orezavat, pneumatika jen tak poslana 50 prilatek, balik omotany folii priplatek 50kc, atd,, dpd bylo strasny ale za poledni tri mesice udelal strasne moc skok dopredu .-) ma nekdo jeste reference na cokoliv
 
 
Datum: 18. května 2018 21:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19420    
Jen ne DPD. Brácha kvůli nim musel přestat objednávat věci z autorozvody.cz a musel začít brát v autokelly protože autorozvody preferovali DPD a DPD přivezla 2 ze 3 krabic rozmlácený. Furt se reklamovalo. Když se nereklamovalo tak se čekalo 10 dní na doručení,protože jim to leželo úplně rozmlácený v Přílepech na depu a nebyli tejden schopný zjistit,co tam chybí a co s tim. A mě stálo 10 dní auto na zvedáku a čekalo na kotouče a žhavičky a blokovala se práce. Přístup manegementu depa arogantní. DPD ne,jestli nechceš řešit problémy. Obálky a malý krabičky od nich chodí třeba do práce v poho. Jednou nám ztratili jeden monitor... GLS nám občas přiveze nějaký obálkový balíky a nelze posoudit. Asi nejlepší je PPL,ale dost často poškozené krabice,chybějící obsah. Geis je na tom stejně a dokonce hůř,ten navíc ty krabice i ztrácí :-D z mýho pohledu je to nejpřijatelnější pošta a PPL.... dělam ve skladu velký fabriky a vidim jak to s nima je ... nejvíc vozí PPL a vzhledem k počtu balíkú je počet reklamací malý. Ale když už tak to stojí za to :-D
 
 
Datum: 18. května 2018 14:11
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.09.2018 1:23:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu