slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
Předem avizuji že v Květnu budu mít dovču draci .-)
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama  |  Reklama  |  Pravidla       
Zboží:










<












 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: patrikz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, neví někdo co stím když se mi nevrací plyn a jde těžko docela? JAWA Pionýr 05 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2017 15:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19231    
Jestli je tam kolejka tak je zatuhlá. Chce promazat. Pořádně. Kolejka se normálně vrací jak jo ne... a nebo zlomený bowden lanka,překroucený lanko atd... vše promaž...
 
 
Datum: 29. srpna 2017 15:04
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
zdar, chci se zeptat jaká je slušná a rozumná hodinová sazba při provádění renovace motoru na pionýra (pařez, stadion), respektive jaká je rozumná cena za kompletní renovaci motoru stadion (včetně materiálu), čištění, leštění, prostě komplet go. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2017 9:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19230    
Rychlá zborka/rozborka fichtla s výměnou pár hovadin cca 500,- (tak 2 hoďky). Kompletní montáž a demontáž s výměnou ložisek,futer,gufer,kliky + usazení,vystředění,vymezení 1000,- (tak do 5 hodin) .... brutální stavy 1000+ a víc ..... řek bych tak 200 až 300 za hodinu.... stadion je primitivní,to máš za hoďku rozebraný a zas složený,tam neni moc co k řešení :-D maximálně tě zdrží ohřívání bloků výměna ložisek ... do času ztráveného na motoru počítám pracovní čas a ne všechen ztrávený,protože se jdeš taky vychcat,napít,najíst,cigáro,kafe,telefonáty,někde něco hledáš atd.... hlavně se dopředu pořádně domluvte co se na motoru má udělat,co se bude kupovat,vyměňovat,opravovat a kolik zhruba za práci ... on si každej myslí že přinese pelech,ty v něm vyměníš všechny střeva a v dílech to bude za litr a práce tak dvě stovky :-D pokud se bude jednat o GO + leštění tak si stanov extra částku za montáž a extra za kosmetiku. Jinak je to nevděčná práce něco někomu dělat,připrav se na to ;-)
 
 
Datum: 28. srpna 2017 9:04
 
 
 
 
Jméno: nehaska      E-mail:      IP: uživatel19228    
Ahoj. Mám babetu 210. Po rovince, do kopce jede bez problémů. Ale, když jedu z kopce dolů, babeta začne škubat, nepřidám plyn, cuká, ale nechcípne. Občas se chytne, pak to samé. Vjede ale na rovinu a jede jak ďas. Prosím poraďte. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2017 9:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19232    
Ahoj. Dělal jsem sousedovi babetu. Při odzkoušení jsem ji párkrát plně otevřel i z kopce a stalo se mi to,že jsem v plnym kotli zkusil pustit plyn a zase přidat a motor najednou jakoby "zdechnul" ale jakmile babeta trochu zpomalila tak se zase chytil a letěl. Před opravou to nedělal,byl v tak zuboženym stavu,že babeta jela 40 když se rozjela a přeřadila ,někdy nejela vůbec. Po menší GO a seřízení jsem i pokrátil koleno a babeta začla jet fakt dost slušně. Z kopce šla přes tachometrových 60km/h,ale pak se takle úmyslně a nebo neúmyslně zahltila-odstavila. Vadu jsem nikde nenašel. Ptal jsem se kámoše,co babety má již nějaký ten pátek a ten mi řek,že je to normální.... že si s tim nemam lámat hlavu .... do cca 55km/h to bylo ok ... trochu si myslím,jestli za to nemuže ten miniaturní origo karbec ... pokud vysloveně škube,tak asi nedotéká palivo...
 
 
Datum: 31. srpna 2017 9:26
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19219    
zdar da sa pouzit inducka zo skody 120 na jawa 50/21 docasne nez kupim novu??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2017 11:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19227    
Myslim že jo,jen to bude mít třeba horší jiskru.
 
 
Datum: 26. srpna 2017 11:33
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
koupim revmaplecjy na 05 , na inzeratach chtej platba predem a to ja nehci ,klasika postou ma nekdo na prodej ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2017 15:07
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám otázku třeba to někdo víte nebo změřite. Kolik vám dává zapalovaci cívka na statoru voltu při nakopnutí. U me da tak max 3 volty kdyz do toho fakt hodně skočím. Nechce to vůbec chytnout a škytnuti. Sice jiskru hází ale to neznamena ze uvnitř. Díky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2017 13:55
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spravne...a nebo nedava jiskru kdyz je uvnitr. Kompresi si myslim ze ma. Nemuzu ji teda zmerit ale podly odporu na pace tam ma kompresi. Kdyby mel horsi kompresi tak by stejne musel aspon neco delat nebo trochu chrcet. Jak poznam ze dava jiskru i uvnitr?
 
 
Datum: 27. srpna 2017 13:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10719    
Pokud nechytne se startovacím sprejem tak asi nemá kompresi.....jiskru píšeš že to dává....
 
 
Datum: 27. srpna 2017 11:04
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo uz se i vymenoval novy kondik novy kladivko, zkousel jinou civku a jiny svickovy kabel proste nic.
 
 
Datum: 27. srpna 2017 10:28
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Predstih tam mam 1,6 pred HU a odtrh 0,4. Ano jak rikas melo by to aspon nejak jet. Ale rikam on si ani neskrtne ani kdyz tam pri nakopnuti strikam ten startovaci sprej. Vubec se v motoru nic nedeje.
 
 
Datum: 27. srpna 2017 10:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19226    
Tak to jsou potom dvě možnosti. Buď máš blbou vačku a nebo nastavuješ kraviny... kolik tam dáváš předstih a odtrh? Mám zkušenost,že když je kladívko v HU otevřené něco pod půl milimetru kus za zubem vačky a začne otvírat pod zubem vačky tak to jede. Je úplně jedno jestli je tam odtrh 0,3 nebo 0,5 a předstih 1,5 nebo 2,0 MUSÍ TO JET aspoň nějak ! Pokud ne,je něco špatně. A platí to i pro kladívkový simsony,stadiona,mopedy,velký jawy atd...
 
 
Datum: 25. srpna 2017 17:03
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klinek na klice je. Zapalovani je nastavene. Problem je ten ze i kdyz necham vypnuty benzin a skusim to se startovacim sprejem tak ani stim si neskitne. Karburator jsem vyzkousel uz uplne vsechno to to urcite neni. TRysky ruzny, hladinu, jehlu atd. Muze to byt jedine tim zapalovanim. Na Tom stejne neco nesedi. pac kdyz chci nastavit prestih tak jsem musel ubrousit ten plisek u toho sroubu abych ten Stator mohl vice posunout a Dostal se na nejaky rozumny predstih.
 
 
Datum: 25. srpna 2017 8:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19226    
Myslim že takle se to měřit nedá... pokud je jiskra silná a nepálí to tak je blbě karbec a nebo je nastavený zapalování na nějakej totální nesmysl,přesazená vačka,rotor bez klínku na klice a podobně.... jezdilo to?
 
 
Datum: 25. srpna 2017 7:45
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nikdo neporadi??
 
 
Datum: 25. srpna 2017 6:51
 
 
 
 
Jméno: jIRKA      IP: uživatel12689    
Ahoj, na volnoběh mi světla skoro nesvítí, jen když trochu zatůruju, čím to je? Dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2017 15:55
 
 
 
 
Jméno: JIrka      IP: uživatel12689    
Díky za reakci borci.
 
 
Datum: 23. srpna 2017 15:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
všeobecně u fichtlů je to skoro klasika... každopádně pro maximální možnou svítivost je potřeba mít schopnej rotor, správnou spáru mezi zdrojovou cívkou a rotorem, minimalizovat všechny přechodový odpory!, vhodnou žárovku (dneska docela boj sehnat, v tom čínskym výběru) a nejlíp nově napařenou parabolu.... každopádně s origo zapalováním to na volnoběch už z principu nikdy dobře svítit nebude..
 
 
Datum: 22. srpna 2017 22:42
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel19223    
u čeho????.........pio 05....21 normal......
 
 
Datum: 22. srpna 2017 22:09
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel17437    
Zdravím potřebuju poradit s jawou 350 639 před renovaci běžela jak hodinky a teď po renovaci nechce chytnou s ničím jsem nehýbal jiskru hází svíčky NGK B8HS smrdí benzínem ani nechytne na roztlačeni nevíte co stim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2017 18:09
 
 
 
 
Jméno: PBObory ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus dat Brisky.NGK jsou myslim nachylny na uliti!
 
 
Datum: 15. září 2017 18:09
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Čeho se týkala renovace ? Motor ,kastle ,elektrika ?
 
 
Datum: 24. srpna 2017 17:46
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel17437    
Ano mám
 
 
Datum: 24. srpna 2017 12:29
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel19225    
a máš správně válce s kladívky? (pravý-pravý a levý-levý)
 
 
Datum: 23. srpna 2017 21:00
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdra, potřebuji poradit se stadiony s11 a s22, konkrétně: jaké patří originálně těsnění mezi bloky-normálně papírové, nebo jen tmel, někde jsem četl že jen potřít vazelínou, ale to se mi zdá nesmysl. Ještě když mi hřídel na šlapátka dře tím ozubeným kolem o bloky, tak stačí tam normálně dát jen plechové podložky- vyjde na druhé straně vůle mezi druhým blokem? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2017 7:11
 
 
 
 
Jméno: Miselin4      IP: uživatel19220    
Zdar máte někdo zkušenosti s novou klikou na jednadvacítku? Vydrží? Pasuje? Nebo je lepší zrepasovat origo? Mám tam upravený válec od stejskala na silniční úpravu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2017 6:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19221    
Co se týče seriovek tak do pár motorů jsme ji již dávali a je dobrá. Ale jak se bude chovat při 9000 ot/min netuším... repasovat starou mužeš,ale najdi dobrou,s neprojetejma hřídelema atd...
 
 
Datum: 21. srpna 2017 6:05
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19219    
zdar kupil som led ziarovku do pioniera 12v ba 15d 3ks sa mi odpalili svietili paradne ako to vyriesit aby sa nepalila aj 4ta??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2017 15:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19222    
Mám novou parabolu,dokonce silnější žárovku,svítí to sice hodně,ale výslednej efekt je jen o trochu lepší jak s origo žárovkou 25W. Parabola z pionýra je prostě na kulový a proto nikdy nebude pořádně svítit. Kdysi dávno jsme tam měli trošku hlubší parabolu z mlhovek ze starýho spartaka a bylo to lepší,ale nekompatibilní,prostě jsme to tam nějak naroubovali i s obroučkou a žlutym sklem. Vypadalo to divně,ale svítilo to supr i s 15w žárovkou...
 
 
Datum: 22. srpna 2017 15:08
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Pokud chceš líp svítit, tak cesta přes LED žárovku je prozatím slepá, ještě nenadešel ten správný čas:-) Namontuj novou kvalitní žárovku - tu co tam patří. Vyměň parabolu za novou nebo ji nech znovu napařit, případně tu někdo radil celou masku se světlem z Mustanga. Tak jak to popisuješ, bude ta žárovka nějaký obyčejný noname bez homologace, takže to bude oslňovat vše okolo, ale na cestu zřejmě líp neuvidíš. LEDky jsou dobré do obýváku nebo jako kontrolky, případně jako blinkry nebo koncové světlo, ale ne jako zdroj světla do hlavního světlometu. Všimni si, že ani velcí výrobci jako Osram nebo Philips nenabízejí např. masově používanou žárovku H4 v LED provedení...
 
 
Datum: 22. srpna 2017 15:02
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19219    
je to led 12v bez uvedenia watov dvojvlaknova susal som svietilo to paradne no len zopar km a chcel by som nejaku led tam mat svietia lepsie ako abycajne tak poradte dakujem
 
 
Datum: 21. srpna 2017 18:10
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Vyřešit se to dá tak, že si postavíš usměrňovač s regulátorem a budeš nabíjet baterii, ze které budeš napájet světla. Ale o tom už byly na fórech napsané tuny příspěvků včetně výhod a nevýhod toho kterého řešení...
 
 
Datum: 21. srpna 2017 17:09
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
A proč tam dáváš LEDku? Určitě bude vyžadovat stejnosměrné napájení o určitém rozsahu, což na fichtlu se standardním zapalováním není. Navíc tou LEDkou blikáš s frekvencí cca 20-120Hz podle otáček, protože na rozdíl od žárovky nemá vlákno, které by se rožnulo a pak svítilo s určitou "setrvačností" nebo jak to říct.
 
 
Datum: 21. srpna 2017 16:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19221    
Obvod musí být plně zatížený,pio nemá regulaci. 20W stator dává 15W/6V na předek a stator 30W dáva komplet 30W/6V. Navíc 12V spotřebiče se chovají trochu jinak. Musíš buď přidat zátěž v podobě žárovky a nebo nějakej odpor. Jakej odpor nevim. Ani jsi nenapsal wattáž žárovky. Pak by ti to třeba někdo dopočítal.
 
 
Datum: 21. srpna 2017 14:55
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19219    
zdar chcem sa opytat na polohu statora-ci ma byt 30w zapalovanie stator natoceny umiestneni tak isto ako na 20w zapalovani???ci nema byt nejak pootoceny inak???dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2017 17:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19222    
Zadní světlo musíš vytahnout z vláken přední žárovky. To je celé. Přidáš jeden kabel a dvě svorky/čokolády/rozbočky ...
 
 
Datum: 22. srpna 2017 17:47
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19219    
ok to vsetko viem len ci ten stator na 30w ma byt tak isto otoceny ako na 20w momentalne tam mam rotor 05 no mam aj 20 a chcem ho tam dat bo to slabo svieti teda predne samozrejme budem muset aj kabelaz prerobit
 
 
Datum: 21. srpna 2017 18:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19221    
Pootočený stejně jako původní. Pozor na záměnu statorů a rotorů. Zapalovací cívka pro 20W (ozn 05) rotor vpravo dole,pro 30W rotor (ozn 20) vlevo nahoře. Tzn pro 30W stator použij magneto s označenim 20, pro 20W stator magneto s označenim 05. Vzájemné kombinace jsou často problematické.
 
 
Datum: 21. srpna 2017 15:00
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19177    
Ahoj Drakouši. Píše opět ten zoufalec s ČZ 175/470.je to pár dnů co jsem měl jet na STK. Ladil jsem karburátor. Trochu to projížděl po vesnici když vtom se rozsvítila kontrolka dobíjení. Mám dynamo 45w relé magneto 75w to relé prošlo úpravou na dynamo 45w. Všechno fungovalo perfektně po naskočení motoru kontrolka zhasla až do teď. Mám nové uhlíky. Drážky komutátoru čisté uhlíky jezdí. Skoušel jsem recept pana Chonga. Odpojil jsem relé, spojil 2 dráty z dynama do sebe knim připojil žárovku z baterky pak vzal - abych měl + na kostře a spojil ty dva dráty z dynama na 10 sekund. Žárovka jasně svítila po odpojení žárovka zhasla. Nejde mi do hlavy kde je chyba. Skoušel jsem do dynama pustit 6w a vše bylo průchozí.Žadný zápach spáleného. Prosím o nějaké názory. Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2017 19:57
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel19177    
Spínačku mam novou ty dráty určitě prověřím.Včera jsem dal rotor švagrovi na proměření ale doufám,že to bude vpořádku.Uvidím zítra.
 
 
Datum: 21. srpna 2017 19:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19221    
Z věco logiky je to dole všechno dobře. Takže buď lehlo rele a nebo třeba někde odpad kabel a nebo se šlusnul. Propípal bych si konce kabelú a zároveň všechny proti kostře (samozřejmně odpojené). Jak ti nepípnou proti sobě a nebo naopak některej pípne proti kostře tak je to jasný... pak jedině rele a nebo bošák
 
 
Datum: 21. srpna 2017 15:06
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel12689    
Ahoj, vyměnil jsem gufero pod zapalováním, přetesnil jsem karburátor, nové těsnění pod válcem, vloni jsem měl motor rozpůlený, takže i nové těsnění mezi kartery,přesto má pořád vysoký volnoběh, lanko našponované není, volnoběžný šroubek vyšroubovaný skoro uplně, za každou radu předem děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2017 10:53
 
 
 
 
Jméno: PanDeRass      E-mail:      IP: uživatel19216    
Dobrý den vespolek,\r\n\r\nmám si zfunkčnit tachometr na Mustangovi (říkali na stk), což na 13 let propadlym stroji neni zase az tak hrozna zavada. Ale nevim, kde to kdo dela.. Poradite kdo opravuje tachometry a jaka je cena ? Nahon se toci, rucicka se nehne a pocitadlo take ne, tacho nema kryci sklo, cili na vine bude vlhkost a prach. Kryci sklo budu muset take doplnit, ale vypada to, ze lze stale sehnat, pokud famecek na Mustanga znamena, ze to je i se sklem..\r\nDiky za rady a tipy.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2017 19:53
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Jak píše Standa zajeď na burzu a seženeš, jenom si sebou vem kousek starýho náhonu nebo odpovídající čtyřhranek ať si mužeš vyzkoušet funkčnost. Často bývá čtyřhran v tachometru vymletej.
 
 
Datum: 18. srpna 2017 19:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19218    
Dík za info. U péráka jsem poopravil mechanismus,vyměnil cifernik a rámeček,rámeček vždy rozpertluju tak jak to má bejt a vždy se mi zas po čase rozleze. Teď mi navíc odešlo jedno kolečko z převodu počitadla km a to nejde. Asi se jim ozvu ať to konečně někdo udělá bytelně.
 
 
Datum: 17. srpna 2017 19:16
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
http://www.montyjawa.cz/ dělá opravy a repase tachometrů, slyšel jsem na něj jen chválu. Ale je otázka, jestli se to u fekála vyplatí.
 
 
Datum: 17. srpna 2017 10:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19217    
Kup novej. Sesa v nabídce něco má. A nebo zajeď na burzu a kup nějaký 3 pěkný po stovce a on jede pujde. Neopravoval bych to. A jak jste se na stk dostali k nefunkčnímu tachu? To jim spíš vadilo,že tam nemáš to sklo. Tacháč neřešej,jen fotí kilometry.
 
 
Datum: 16. srpna 2017 20:05
 
 
 
 
Jméno: marian      IP: uživatel19214    
Ahoj, nemáte niekto odskúšaný spôsob ako znížiť hladinu na karburátore Amal - Arreche ? Iná ihla, či niečo k plaváku prilepiť? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2017 20:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19217    
Tak menší trysku. Značení trysek u amalu neznám. A nebo šroubem přidej vzduch... víc možností neni ...
 
 
Datum: 16. srpna 2017 20:11
 
 
 
 
Jméno: Marian      IP: uživatel19215    
Ide o tento karburátor http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_amal_21.html plavák je celoplastový o rovno v ňom osadená ihla. Volnobežná tryska je 20 takže uberať už nie je moc z čoho, HT je 85 , tam by sa asi hodila cca 80. Mám na tom nahodený origo filter no nie v airboxe, ale na plastovom kolene 50 mm. Ide to celkom obstojne, ale sviečka je dosť tmavá, no po zavretí benzínu to ešte badateľne ožije. Myslím si, že origo papierák má dobrú priechodnosť, alebo nie a skúšať tam dať molitan?
 
 
Datum: 14. srpna 2017 23:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15726    
Vždycky se řikalo u takovýhleho karbecu na hladinu nešahej nebo to rozvrtáš a už to nedáš dohromady :-D dal bych menší volnoběžnou trysku... jinak asi přihnout plíšek u osičky ... zřejmně nahoru ... arreche neznám,odvozuji od dellorta...
 
 
Datum: 14. srpna 2017 17:25
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdravím ladiče. Mám dotaz ohledně mustanga. Nemužu ho donutit aby jel s otevřeným filtrboxem jede dobře ale jen na trubku jakmile vyndám některej gumovej špunt tak se dusí. Zkoušel jsem hladinu nahoru dolu, ruzný trysky od 68 po 72, volnoběžý 38-35-32. Jehlu vejš nebo níž. Měnit předstih a furt je to stejný. Motor je komplet udělanej všechno nový, nikde nepřisává,válec lehká uprava sání 54-69-28, výfuk hříbek šíře 25 mm.\\r\\nJak píšu jede dobře ale asi by moh jet líp kdyby vzal aspoň jeden vyndanej špunt z filtru. Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2017 20:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19213    
Sesa molitany nemá. Třeba ten nejlevnější krátkej stage6. Ale je to na hrdlo 35mm,musíš vyrobit adaptér. Je to za ranec,ale funguje to.
 
 
Datum: 13. srpna 2017 20:18
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Stando myslíš některej z těch filtru co má SESA v nabídce nebo udělat něco doma?
 
 
Datum: 13. srpna 2017 14:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19212    
Zdarec. Zkus ještě 74-76. Pak často dělá burdel ten husí krk k filtrboxu. Zkus molitanovej filtr rovnou na karbec.
 
 
Datum: 13. srpna 2017 11:03
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19210    
zdar potrebujem poradit jawa 21 po zabehu ihla 2 zarez,pionier mi ide na brisk n 14yc -n 15yc iba chvilu skusal som n 15c n 14c a nic teda naprt predstih ok aj odtrh teda nastaveny ako ma byt no tie sviecky musia byt na 0.7 ak dam menej ide naprt.hladina je nastavena vysiie nez ma byt klukovka nova s loziskom v hor.oku poradtte preco mi to ide dobre iba na ypsilonky teda aj to moc dlho nie tak 10km......... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2017 19:23
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19210    
hladinu som znizil a ten predstih vyskusam prenastavit bo mam 1.6 dik za radu
 
 
Datum: 14. srpna 2017 19:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19211    
Ypsilonka dobře zapálí i horší směs při nižší kompresi. Zřejmně to máš ulitý. Dej níž hladinu,VT 38, HT68,pro záběh jehlu výš,předstih 1,8-1,9mm odtrh kladívka 0,4mm,odtrh svíčky 0,4-0,5mm (aby měla plnou jiskru). Svíčku N15C. A bude to fungovat perfektně.
 
 
Datum: 12. srpna 2017 17:53
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      E-mail:      IP: uživatel19208    
Zdravím draci mám problém že svíčka nehazi jiskru ale je dobrá a fajfka po proslapnuti kope.. prosím o pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2017 19:00
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
třeba špatně ukostřené? tuším že 15 z indučky má být ukostřená nejsem si jist. ale pokud ji tak tkontroluj že jsi to ukostřil na čistý kov a ne někam na barvu jin ak zkus i tu jinou svíčku
 
 
Datum: 11. srpna 2017 19:00
 
 
 
 
Jméno: Motoman      IP: uživatel19209    
Pokud fajfka kope tak asi ta svíčka moc dobrá nebude,nemyslíš???
 
 
Datum: 10. srpna 2017 12:54
 
 
 
 
Jméno: sud      IP: uživatel19204    
zdar, jak prosim poznam ze netesni bloky motoru?(nemyslim pres gufera) Z motoru nekape ani kapka oleje,kouri tak normalne diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2017 21:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8802    
No tak je přesně o ten milimetr zatlač a bude to dobrý
 
 
Datum: 24. srpna 2017 21:36
 
 
 
 
Jméno: sud      IP: uživatel18459    
zkousel sem dat jiny karbec ktery na jinem motoru byl ok-ale zas to sami.dale jinou indukcku opet ozkousenou a zas stejny.gufera mam tak 1mm nad hranou bloku vylezli (cca ukos gufera zarovno s blokem) este zkusim komplet jiny zapalko,ale myslim ze to bude zas stejny.ten olej je pro mne taky zahada
 
 
Datum: 10. srpna 2017 18:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19207    
Zkus napřed vyloučit eletriku. Dej zkusmo od někoho jinýho funkční zapalovací pól,kondik,kladívka,indučku,i svíčku,zapoj to napřímo jen zapalování-indučka a pokud problém přetrvá tak je prolém v karbecu a nebo dole v motoru. Mě se to furt nezdá. Když je vše dole udělaný dobře tak to nemuže tahat olej. Olej ti mizí? Gufera jsou tam daný hrana na hraně a nebo zarvaný až k ložiskum?
 
 
Datum: 10. srpna 2017 14:13
 
 
 
 
Jméno: sud      IP: uživatel18459    
no tem motor sem pred 14dny skladal ulozne plochy kliky byly ok pekne chromovane, mezi bloky sem daval zeleny papirovy tesneni nalepeny obou strane na lukopren,delam to tak vzdy a este nebyl problem. Nejde nejak otestovat zda ten prostor kliky tesni?-ze spodu neni ani kapka oleja
 
 
Datum: 10. srpna 2017 12:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19207    
Tak to rozhoď a přetěsni. Bacha na jednu věc klika muže mít projetý čepy/hřídele a vyjetý drážky od starých gufer. Taková klika likviduje gufera. To chce zkontrolovat. Už jsme to řešili u X motorů. Lidi koukaj jen na stav ojnice,nechaj dát novou ojnici na projetou kliku a pak se diví...
 
 
Datum: 10. srpna 2017 11:09
 
 
 
 
Jméno: sud      IP: uživatel18459    
samo to nezdechne nikdy,jen kdyz to vypnu a pak nejde-na svičku sem se díval-zda se mi dycky zaoleovana,to uz sem psal hned na zacatku,ulity to neni
 
 
Datum: 10. srpna 2017 7:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19207    
Nedává to smysl. Až ti to znova takle zdechne a nebude chtít chytit tak než to budeš startovat vyndej svíčku a koukni jestli pálí,jestli neni zaolejovaná a nebo mokrá - ulitá.
 
 
Datum: 10. srpna 2017 6:27
 
 
 
 
Jméno: sud      IP: uživatel18459    
S tím ohřátím bych neřekl, protože když bych pořád jel a nezastavil (nevypl motor) tak to jede pořád) i většinou když jedu vypnu a hned zas startuji tak jede, ale jak jede třeba 5 min z kopce na neutral nebo tak 5 min stojim a pak startuji, tak to prostě nenastartuji, ono an volnoběch bez plynu to běží krásně, a jsou i doby kdy to jde na volnoběch vytočit na plno, a taky jsou doby kdy to normálně chytá i po jízdě z kopce či stání, takže to neni ani nijak pravidelně
 
 
Datum: 09. srpna 2017 19:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19206    
To co popisuješ mi dělal tátovej fichtl před 15 lety. Byl seřízenej skvěle,jel jako drak a chytal teplej i studenej,ale na netrál při protočení taky jakoby zakuckával,bylo to takový prazvláštní hlcení. Měl hrozně slabou jiskru,svíce musela bejt skleplá tak na 2 desetiny a malej odtrh na kladívku,zapalování otočený nadoraz doleva. Nikdy jsem to nevyřešil. Buď to jelo v tomhle nastavení a jelo to supr a nebo jsem tam dal tovární hodnoty a stálo za starou bačkoru. Takže s tim ti neporadim. Možná bych zkusil ještě kondik a zapalovací pol. Směsí to nebude. Kdyby to bralo olej tak by to hulilo a to bys cejtil. Bude to někde v eletrice. Něco se ohřeje a pak to přestane dávat...
 
 
Datum: 09. srpna 2017 9:44
 
 
 
 
Jméno: sud      IP: uživatel18459    
no jehla je na 2. Zař.olej 1:33 mogulTS. Zkousel sem i vymenit indukcku,novou svicku (zklepla na 0,4)a porad to same, kdyz to nejde nastartovat ,tak muzu tlacit treba 500m a nechytne,kdyz pockam treba 20m tak chytne na kop. Ale na volnbech s plynem vynechav temeř vždy, jak se rozjedu jede normalne i do kopcu. Kladivka mozna mirne jiskří. Dik za rady
 
 
Datum: 09. srpna 2017 8:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19206    
O fous bych zved jehlu,cihlovobílá svíčka už je dost na hraně. Oleje do benzinu dáváš lidsky? Svíce pálí dobře? Nejiskří kladívka?
 
 
Datum: 09. srpna 2017 6:44
 
 
 
 
Jméno: sud      IP: uživatel18459    
kouřit to moc nekouří, z motoru olej nekape, ale zdá se mě že svíčka je pořád moc zaolejovaná, (bohaté to není- svíčka je cihlová spíš bílá) a ještě když na volnoběch držím přidaný plyn tak to jakoby vynechává otáčky jakoby jen občas vyletí) a taky někdy nejde bezdůvodně nastartovat zejména po dlouhé jízdě z kopce bez motoru.
 
 
Datum: 08. srpna 2017 20:57
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel19205    
když netěsní, tak to kape mezi blokama a nebo hulí díky netěsnosti gufera.. tobě to nic nedělá, tak asi teda těsní :-)
 
 
Datum: 08. srpna 2017 20:15
 
<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >

   

 

   


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2018 15:47:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu