slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
-- Fuha draci, začíná to být úplně globálně na Pikaču,  od Května 2021 definitivně fichtlkrámek zamrzá, lebo přijde o jeden den,, malej SESA si přeje dělat s tátou motorky. Nebudu za trubku, abych jeden den se sedmi mu nevěnoval .-) Lebo už po něm pomaličku nalejza puberta a je nejvyšší čas ho přitáhnout ke špinavému hadru od oleje, kombinačkám,šmirglu, drátěnému kartáči atd.. Asi si říkáte, jak může jeden den flákání narušit rovnováhu,, věřte, bude s toho megis průšvih
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník       
Zboží:




<

<












Bezk.zapalov.Vape Pionýr



Jméno výrobku: Bezk.zapalov.Vape Pionýr
Číslo výrobku: 2g1446
Cena: 4 550 Kč
Koupit:

 
typ: 550 / 555 / 05 / 20 / 21 / 23

model: Pařez / Pionýr / Mustang

podrobný popis: Vape vs pionýr krátký test Zdravím všechny co zvažují výměnu původního zapalovaní jawy 50 za Vape. Předem popíši co všechno se změní : Plus číslo jedna jsem našel při prvním startu,ano napoprvé po přeplavení karburátoru, dokonce ani není třeba vyvinout velkou rychlost startpáky. Plus číslo dva najdete při jízdě večer, světla opravdu svítí a otáčky motoru mají opravdu jen malý vliv, na kolísání svítivosti. Plus číslo tři - Vape má optimálně nastavený předstih,tím je až neuvěřitelný, že motor táhne odspodu stejně dobře jako v otáčkách a má neuvěřitelně pravidelný chod. neplatí tady laborování jako u kladívek, kdy je člověk rád, že to jede nějak. Údržba prakticky nulová,od chvilky co namontujete Vape už se pod víko není třeba dívat. Montáž je naprosto jednoduchá ,ale skrývá se v ní jedna jediná záludnost. U většiny motorů je takzvaně provalená přepážka mezi řetězovým kolem a prostorem zapalování, pak jde velice špatně namontovat držák statoru,takže se musí karter mírně přibrousit. Pro správný předstih je důležité najít horní úvrať motoru a pak otočit statorem,aby se jeho ryska kryla s ryskou na rotoru,utáhnout šrouby statoru a to je vše. Po montáži je dobré použít silikon nebo těsnění pod víko a víčko zapalování, tím se zabrání vniknutí nečistot k rotoru.Taky doporučuji překontrolovat přechod přepážky karterů a přepážky na víku aby nevnikaly nečistoty od řetězu do prostoru zapalování. U schématu zapojení jsem nenašel žádný problém a vše je řešeno naprosto jednoduše, Vape vyrábí tolik proudu kolik pionýr potřebuje,není tedy potřeba žádný regulátor , všechny dráty jdou přímo ze statoru,takže stačí jen opatřit konektory dva dráty pro světla , zbytek se jen zapojí k indukční cívce a jeden drát od cívky na přepínač předního světla jako chcípák. Patřím k lidem, kteří donedávna Vape odmítali,ale tento test pro mne naprosto změnil na něj.Jestli chcete mít opravdu pokoj od nekvalitních kondenzátorů,kladívek,indukčních cívek a věčného ladění předstihu tak můžu Vape jedině doporučit. Test proběhl za nepříznivých podmínek teploty pod nulou na vzdálenost 120km,po celou dobu se startovalo na první šlápnutí,tedy krom případů,když sem zapoměl zařazenej kvalt, nebo ze zvyku ,když sem si při startování zmáčknul spojku A motor začal jednou cukat, ale v případě že máte Vape můžete si být jisti, že vám dochází benzín , nebo se svíčka hlásí o výměnu. Další test bude stejné zapalování v mopedu Jawetta ale již bude delší ale za méně extrémních podmínek.

zkušenosti: dobre video tu http://www.youtube.com/watch?v=T4Oda9K9vVE

Tak konečně je to tady,,,  PROFI kvalitní bezkontaktní zapalování,zejména pro Pařeza, Pionýra, Musanga. Stačí sundat vaše staré a zcela jednoduše ho připojit.
 Jeden žlutý drát je zd. světlo, druhý je přední světlo a nebo jej spojíte dohromady a přivedete ho do přepínače. ( pokud se jedna o zavodní stroj co nebude svítí t,tak oba dva dráty se uzemní. Drát s očkem uzemníte na cívce  aby byla jistota že to vše bude dobře fungovat! Červený drát s konektorem připojíte s cívkou a černobílí drát je na zkratováni, číli s tím to cele vypnete, tot vše. A předstih? Nastavíte při horní úvrati rysku k rysce a tím to celá končí.
Pokud Vapíčko budete montovat do normálního fíka s kterým chcete svítit,,tak musíte mít světla zapojena dle schématu tu dole,, jinak vám žárovka okamžitě shoří,, nebo vás čeká dát do zd. světla žárovku 12V-5w,,což je blbost

Několik výhod:
Volitelný předstih bez ohledu co je to za motor, stačí v horní úvrati ve válci, namířit šipku proti šipku a předstih je hotov.
To vše je díky tomu že jiskra hází i ve spodní úvrati!
Zapalování má postupný předstih, čím více otáček tím se automaticky přidáva na předstihu, postupný předstih začíná se pomaličku měnit již od 5tis/otček. A pokud uzemníte světla tak křivka  jde nahoru již už od2500tis/min.
Může se to nasadit i na motory co točí obrácenou stranou kliky, stačí když se zapalování přetočí k druhé rysce.
Zapalování je schopné sice se roztočit i na 18tisíc otáček za minutu ale je důležité mystlet ny chlazeni již od 1000ot produdem vzduchu, tak jak je uvedeno v návodu použítí.
Celková váha včetně zapalovací cívky je 1,2 kg, což pro odlechčovače je to paráda.
Světelný zdroj v motokrosu je luxus a 20W při 6V je opravdu krása, teda pokud jezdíte i k večeru.
Důležité informace pro závodníky co brodí potoky, trhají silniční rekordy a krosujou na tratí
vznikne ve uvnitř v zapalovacím prostoru 160C začne plast měknout a při 185C se plast promění tekutou hmotu a pří teplotě 190C dochází u rotoru odmagnetizování!!! Proto výrobce doporučuje pro spolehlivější provozování v extrémních podmínkách ( závody atd.) je nutno zajistit chlazení alternátoru proudícím vzduchem.Teplota okolí A92 1,nebo styčných ploch kovových povrchů nesmí překročit 90C.
Další problém je voda, kdo brodí potoky,,, nebo jezdí za deště,, mělo by se víko a víčko zasilikonovat a otvory v bužirce zaizolovat izolační páskou,,aby voda po drátech ve uvnitř v kabeláži nestejkala po kapkách dolu k zapalování. Indukční cívku je dobré přichytit k rámu přez silenbloky a nebo podložit gumou,,aby rám nepřeváděl tvrdé vibrace přímo do indukčky,,lebo je to už elektronika. Na závěr pro svářeče, pokud svařujete rám,,tak indukční a stator vyjměte z moto,, jistota je jistota

super zapalování plné elektrononyky,, od značky Vape, super jiskra, super starty, docela dobra křivka předstihu, do 10 000tis otáček to v poho točí, od 10 000tis je třeba proudem vzduchu chladit, lebo v uzavřeném prostoru při velkých točkách kdy motor v terénu dosahuje výkon ale né zas rychlost kterou by se přiměřeně chladila komora zapalováni. A hlavně toto zapalování ničí žárovky a tak pokud si budete kupovat zapalování pro běžný provoz je třeba zakoupit stabilizátor https://www.fichtlkramek.cz/nahled/usmernovac_6v.html made in ČR, ZA DVA



 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.04.2021 7:04:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu