slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
Draci už jedu ale pomalu,, už nemam jednu ruku K.O. ale už i tu druhou,,tak musim pomalu zajíždět a tak naskakuji delší čekačky.sorac 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidlaa  |  Co je Fichtlkrámek?  |  DIVOKA KARTA pro BABETTA ZÁVOD  |  DIVOKA KARTA pro BABETTA ZÁVOD  |  Pravidlaa       
Zboží:










<












Fuha draci a dračice,  jsou tu noviny od FICHTLkrámku :-) 

Železným pravidlem je, že děkuji především zákazníkům a návštěvníkům, ale tentokrát děkuji manželce Rafi, pač tahle celá práce docela zasahuje svýma pístama a ojnicemi do celého běhu rodiny :-( 

DIVOKÁ Karta Pro zcela ojedinělý závod BABETTA 2018  Kopřivnice  na Testovacím oválu  Tatra http://www.zavodymopedu.cz/
Když se v tom roce rozhodli draci v Babetta klub Brno www.facebook.com/pg/BabettaKlubBrno/posts/ uspořádat  závod Babeťáků v profi podání,, tak jsem tomu moc nevěřil, že se zadaří, ale když svůj projekt zavěsili na Startovači, aby získali prostředky na rozjezd,, tak už to bylo jasné všem fandům babett, co v tom klečí, že se jde do finále s přípravami závodu. A tak,  jakožto prodejce dílů  zaměřený právě na moto do 50kubíků, jsem byl  osvícený v tom, že taková zcela výtečná akce se musí za každou cenu podpořit.  A tak jsem potajmu vyvedl z domácího rozpočtu 6 litrů, abych mohl jistou mírou přispět  na možné uskutečnění závodu. I za cenu, že jsem odpískal pololetní  prázdniny s dětmi, lebo v tu chvíli jak na potvoru scházelo 6 litrů na voucher :-) No což,, Závody budou a Sesa svým příspěvkem získal Startovné pro jeden stroj, s kterým může osedlat 2 až max 7 jezdců na 12 hodin Tvrdé jízdy.
Já osobně už jsem dvakrát jel na jeden zátah štreku Velké Popovice - Kollárovo, což jsem ujel za ten den 1025 km za 15 hodin, ale i tak se na vědomost se dává,,, SESA se závodu neúčastní , lebo od té doby co jsem prodejce dílů se závodu neúčastním (střed zájmu se svými zákazníky) strašně málo volného prostoru, a tak dávám přednost radši práci na zahradě a v neposlední řadě, nevystavím se fopa, když se Rafi dozví, kam těch 6 litrů se podělo při pololetkách
12h vytrvalostní závod Babett (a jiných mopedů) – 30. 6. 2018 – polygon Tatra Kopřivnice
A tak kdokoliv ze zákazníků FICHTLkrámku, může usilovat o získaní Divoké karty pro 12 hodinový vytrvalostní závod  konaný 30.6.2018. Pokud vlastníte babettu 207 nebo 210 v Patřičném stavu, aby vydržela 12 hodin jezdit v kuse ( klika, píst, ložisek včetně kol, gufera, ráfky, duše, atd vše ok) Vaše záda a záda vašich kolegů jsou ok,  jste plnoletý, máte občanku a kartičku VZP a máte zájem se takové výtečné akce účastnit,,tak napište svou žádost na fichtlkramek@gmail.com o získání Divoké karty, kdo a s kým, na čem a já si z těch všech žádostí vyberu bohužel jen jednu startovní posádku :-(   kdo získá startovné zadáčo
Ve Startovném je zahrnuto:
zkušební otestování stroje na závodní dráze den před závodem, tj. v pátek 29.6.2018 od 17h do 19h (nutná předchozí domluva s organizátory)
vstupné a parkovné pro všechny členy týmu (max 7 lidí) na profesionální okruh v den konání závodu
startovné pro 1 moped
odběr elektrické energie pro vaše depo (přivezte si sebou prodlužku, odběr max 15A/depo)
pronájem časomíry (dostanete čip, po závodě vrátit)
traťoví komisaři (někdo musí dbát o vaší bezpečnost)
inspektoři (někdo musí hlídat, aby se nepodvádělo)
safety car + posádka (někdo musí odvézt vaši Babettu do depa v případě poruchy
první pomoc v případě zranění, odvoz do nemocnice
pojištění závodu
výhra (pokud se umístíte na prvních 3 pozicích v dané kategorii)

Jen jedno budu požadovat po dracích, co získají divokou kartu, a to zaslání předního blatníku a nádrže, které budou polepený samolepkami fichtlkrámek a potažmo budou zaslaný nazpět, aby vaše Babetta byla jasným důkazem pro pořadatele, že se jedná o babettu a divokou kartou .-)
Musím se omluvit, že až teď se něco takového se dozvídáte, lebo jsem to chtěl poslat do světa už koncem května, ale nějak jsem to přehnal s prácí s kamenem, a tím jsem si vykoledoval zánět šlach a nějak se to vše ještě zbabralo a až teď se ruka nějak rozjíždí .-( 
 Ale zas se to s babettou nemusí nějak prožívat, klído prďo to může být sériovka, která se nemusí blýskat, hlavně aby dojela, a když nedojede do cíle, tak se svět nezboří, hlavně se to musí obejít bez zranění,, lebo o tom to není jezdit až na krev.

No a Teď k těm novinkám, dvě rán no :-) jdeme na to

Největší bomba je v tom, že když padla kosa na kámen ve zbrojovce Březnice https://www.verejnedrazby.cz/aukce/prodej-vyrobniho-a-skladoveho-arealu-s-administrativou-zbrojovka-breznice-a-s-celkova-vymera-pozemku-21-511m2-breznice-3220/  tak tím padla výroba  kvalitního komponentu do motoru za super cena jako spojkový koše, kulisa řazení (což jawa v Týnci to začala vyrábět pod svojí taktovkou, ale úplně za jinou cenu a kvalitou tak nějak :-)
Ale co Březní proslavilo, byly právě tlumiče, ty přední s 638/639/640 se už dávno přestali vyrábět. Ale aspoň se vyráběly nosné trubky jako náhradní díl, což už nelze, lebo tu mašinu na opracování trubek je v trapu, a tak tuším, že je konec nosných trubek pro přední vidlici,, takže jedině už skvělá náhrada s MZ co jsou v krámku, ale potřebuje to tak trochu zabastlit ale zas vznikne kvalita .-) 

Zadní tlumiče,,,no a to je ta Bomba,,lebo když se definitivně zavřela brána od zbrojovky, tak se s ni vyvezla veškerá zásoba tlumičů, a to včetně výrobních mašin. A tak mašiny včetně výrobních dokumentací, týkající se zadních tlumičů, se naložila a odvezla na Moravu kde postupně najíždí výroba zadních tlumičů. Jedná se o firmu, která rozhodně nemá ve svém výrobním arzenálu tlumiče, ale zato je neprostá třída v oboru obrábění, kvality a v detailech, takže se draci nemusíte bát, co si kupujete. Jen vás asi tak nějak odvrátí cena, která povyskočila, ale zas Česká Kvalita, která se odráží ve výrobních nákladech. Výrobní  harmonogram tlumičů je takový, že  se prvotně začali dělat tlumicí jednotky pro sedačky Karosa a pak konečně přišla řada na zadní tlumiče 634 v plastovém oplášťování s regulací tuhosti, tak jako to dělala Březnice a díky těm plastům, jsou tyto tlumiče oblíbený pro přívěsní vozíky, pač max odolávají korozi, lebo mají plastový Pláť.
 Druhá vlašťovka jsou tlumiče s chrom pružinou 634/640, a to včetně regulací tuhostí, jen s tím detailem, že ta pružina je opravdu chrom, což Březnice se s tím moc nemazlila
Další vlaštovky budou i rovněž tlumiče Babetta / Pionýr, komaxit a pak chrom, ale chce to to čas draci, ale budou .-) kdo chce kvalitu ať si počká, stojí za to.
Na všechny tlumiče v novém provedení budou aplikovaný evidenční samolepky s označením roku výroby, tak jak to Březnice lepila, jen s tím rozdílem, že se jedná o Bílej polep, podle kterých se pozná že se jedna o funglovku.


Nová řada Výfuků od nového výrobce
 A je to tady, konečně, na Český trh přišla konkurence nové řady výfuků vyrobené Čína / Taiwan a opravdu nevím od kterých států to sem doplachtilo,  ale jsou Gut  a jejich kvalita odpovídá ceně,,, Jedna se o výfuky ČZ 477/488 - ČZ 471/472 - Jawa 638 bez prolisu a PIONÝR / MUSTANG. Fichtl krámek bude prodávat jen PIO a Mustang a musím říct hned v úvodu, že Rozdíl kvality mezi Slovenským a Taiwanským je znatelný ale i cena je značně rozdílná,, takže puntičkáři ať si koupí  Slovenský a pro ty, co chtějí jezdit,si koupí ji Taiwanský .-)
Co dělá znatelný rozdíl je v tom, že Taiwanský PIO a Mustang mají stahovací hrdlo výfukového kolena, lebo koleno má po nasazení velkou škvíru a tak bez ztáhnutí přiložené objímky by to mělo velký profík, ale kdo má tuning s větším průměrem kol, tak tyto výfuky jsou fajné. Co se týče chromu, tak ten je u obou fajné. Dle mě oba dva výfuky budou Mít o maličko jiný zvuk lebo mají jiné uspořádání děr, omrkněte fotky,, nafotil jsem vám to ve vice pohledech,, lebo tohle konkurence moc neprovozuje, a tak se to teprve učí .-)
Co se ví,, že Slovenský výrobce výfuků  půjde s cenami nahoru, je to smutné, ale je to realita a půjde podle mě vše, lebo se zvedají výplaty zaměstnancům, a to se odráží právě ve finální ceně, tak jako u všeho a když se zaměstnanci nezvedne výplata,, tak půjde za lepším, a tím vznikají problémy s náborem nových zaměstanců,, lebo ty scházejí,, šli právě za lepším :-)



jinak tu je celá plejáda všech novinek,, na první stránce je nejnovější, na druhé jsou staršího data https://www.fichtlkramek.cz/zbozi/novinky

Opět jsou naskladněný po celém roce zapalovací cívky pro Stadiona a ČZ od Motomaxu

S velkou slávou oznamuji všem Babeťákům, přišla na svět odkapová miska B207,, docela bych ani nevěřil, že až sesa se přičiní, o díl který desetiletí nikdo nevyrobil.  A tak jsem zajistil vzor a s velkou prosbou jsem to odnesl do TKM a tam se něco štrejchlo a skoro půl roku se čekalo, ale už je na světě a každý kdo má na své B2047 misku s B210, která neodpovídá odtokové dírce, lebo odtok nejde válcem přes tlumící hadičku tak jako u B210, nýbrž u B207 je odtok vedený mimo válec, a tím je miska větší oproti B210 


KIKS jak Slovensko, nerad informuji o kiksech, ale jsme jen lidi,, ale co dokázali bratři Slováci je opravdu bonusové,, Po delší době přišli jještělepší a voňavější klikovky  pro Babettu 210 za super cenu, ale u  nějakého Kvída jel hadver na půl, a tak sice kliky jsou na světě, ale pravá hřídelka na klice je otočená o 180 stupňů, a tak by se muselo zápalko cele pootočit směrem dolů anebo by se musela vrtat jedna dírka navíc. Já osobně jsem na to přišel později, a tak jsem svolával draky, tak jak to dělají velké automobilky, když vznikne kiks při výrobě, nikdo to doladil, nikdo vrátil .-) Každopádně se bratři na Slovensku se dali do vrtání a tak Slovenské kliky se poznají na tuty,,budou mít totiž dvě dírky pro kolíček zapalování,,, lebo je vyhazovat je nesmysl,, jsou naprosto v pořádku. Prodej bude obnovený, až dojedu na sr je vyměnit za dvoudírkové.

Jinak druhá klika co stojí zato je Od MOTOMAXU a řekl bych, že i když je dražší, tak je to správná volba,, jen se stále čeká, až dopluje kontejner z Taiwanu.

Výhledová novinka, pro kterou se vyplatí čekat
Jedná se o všechny možné řídítka, lebo sice trh je plný řídítek ale jedna půlka je moc Drahá, a ta druha je nekvalitní, a tak bude nejspíš koncem roku rozstřel na trh přijdou snad už gut chrom řídítek za lepší cenu 

No a teď rovnou ke konkurenci, lebo konkurence musí být, lebo kdyby nebyla, byl by monopol .-) a kdyby konkurence nebylo tolik, tak by nebylo ani tolik dílů na moto:-) 
 lebo pravidlem, se každý z konkurentů snaží s nějakým tím dílem trumfnout toho druhého o:-) Což můžu s klidným svědomím říct o www.motojelinek.cz Nebudu přeci mezi drakama a dračicema potajmo tutlat každým večerem do polštáře, že přišly na svět krásné repliky, které už desetiletí nikdo nevyrobil, a které už začínají být žádané, pač už nejdou jen tak sehnat. Jakožto například Revmaplech na PIO 20, kryt předního světla Mustang / J90, kastlík a víčko pro nářadí Mustang a podle mě již brzo od nich přijde i náboj kola ráfku PIO,, což bude krásná tečka za rokem 2018 .-) Zcela jistě si někteří říkáte, že to jsou nehorázné ceny, za takové to díly,  ale na tom to je bez reptání vidět, že se v ceně promítla cena forem z kterých se to celé dá dělat. 
 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.06.2018 19:02:54 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu