 Čím může být, že Tatran po zimě zlenivněl? Na podzim jsem spálil všechen benzín v karbecu, nastříkal olej do válce, ucpal jsem výfuk a schoval jsem baterii. Na jaře jsem pořádně utěsnil benzínový kohout, vyčistil karbec, dal novou svíčku PAL N5. Jenže teď se hrozně přetáčí, musí se hrozně brzo řadit, aby to tak šíleně neřvalo a celkově jezdí nějak líně. Může to dělat tahle svíčka? Jiskra je obrovská, naskočí po prvním pootočení startéru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 21:10
 Spojka to být může, na to se kouknu. Filtr jsem vlhčil olejem, podle příručky, aby chytal bordel.
Datum: 06. dubna 2010 21:10
 skus třeba fzduchovej filtr nemusí bít jen špinavý ale stačí když je jen vlhkej pak to taky nejede
Datum: 06. dubna 2010 19:48
 ondragam: ja rikam ze je to spojka...
Datum: 06. dubna 2010 19:48
 Ale spojku jsem lehce přitahoval, to je pravda.
Datum: 06. dubna 2010 17:36
 Tak až tak zle na tom nejsem...
Datum: 06. dubna 2010 17:35
Jméno: pepa
IP: uživatel5099
 nevydelals tu ucpavku vyfuku
Datum: 06. dubna 2010 17:23
 Spojku jsem přitahoval, protože když jsem jel z kopce na N před jedničkou a chtěl tam dát dvojku, tak i se zmáčklou spojkou se při řazení dost zpomalil, zkrátka málo vypínala. Může to být ještě teoreticky chybějícím olejem?
Datum: 06. dubna 2010 16:06
 klouže ti spojka
Datum: 06. dubna 2010 10:11
 Na zapalování jsem vůbec nesahal, ještě mi začal bezdůvodně pálit pojistky zapalování, ale to už jsem asi odstranil.
Datum: 06. dubna 2010 9:36
|



|