slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidlaa  |  Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .  |  Pravidlaa       
Zboží:







<













 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Kdo se tesi do skoly ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2018 6:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych s fleku sel,, jednak mam co dohanet a pak tu stros tzda mam zaplacene vzp a socialni zabespeceni uz bych nemul mit,, otazka kdo by mi vyplacel kapesne .-)
 
 
Datum: 20. srpna 2018 6:17
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel19416    
Prosím o radu, ví někdo, jaké číslo má origo barva na červeného pionýra 21?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2018 12:36
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Jestli myslíš Jawáckou červenou tak je to ČSN 8850, pak je světlejší tzv. rumělková a ta má ČSN 8160. Musíš si to ale přetransformovat do současných RAL odstínů. http://www.jawa-50.cz/clanek/monografie-puvodni-zachovale-renovace-pionyry.html
 
 
Datum: 02. srpna 2018 12:36
 
 
 
 
Jméno: rosta741 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mám dotaz pincek nechce jet v nízkých otáčkách (dusí se), při rozjezdu musím 1ku dost vytočit a v kopci nejde dát ani za 2. Ale jak se dostane do otáček tak jede krásně. Karbec vyčistěný a seřizený, výška hladiny, ani změna zářezu jehly nepomohla , předstih jsem nastavoval stokrát a pramalá změna. Vyměnil jsme gufera na klikovce, což taky nepomohlo. Nevíte čím by to ještě mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2018 13:55
 
 
 
 
Jméno: rosta741 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Volnoběžný trysky jsem vyzkoušel obě, lépe to jede s 32. Hladinku v plovákové komoře jsem zvýšil po horní plíšek ale trysku mám pořád na první zářezu z hora a zatím to docela dobře jede.
 
 
Datum: 10. srpna 2018 13:55
 
 
 
 
Jméno: Michal Břoušek      IP: uživatel19466    
Skus vyměnit svíčku a nebo se podivej jestli ti to neprofukuje pod hlavou případně hlavu dotahni a ještě me napadlo dat plýšek od jehly na jiný zářez standartně ma byt na druhym výřezu ze zhora a nebo skus vyčistit palivovej kohout
 
 
Datum: 07. srpna 2018 20:14
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Lanko jsem se snažil natáhnout tak, aby se co nejmíň ohýbalo a zároveň i dost promazal aby chodilo pěkně volně. :-) Dal jsem jinej karburátor komplet osazenej a je po problému :-)
 
 
Datum: 02. srpna 2018 12:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19462    
To muže bejt i lanko od plynu. Tmavá cihla pro záběh je naprosto v pořádku.
 
 
Datum: 30. července 2018 6:58
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Čau. Promiň draku, ale musím reagovat na to co napsal Standa. Mám motor po GO, nový ložiska gufera a udělanej výbrus. Mám ani ne 100 km od prvního chodu a Pionýr jede jako zaběhnutej. A nemůžu pořád doladit volnoběh. Jehla na prvním zářezu shora. Jinak se dusí. Na airboxu jedna díra zašpuntovaná. Mám na filtru takovou tu zahnutou trubku, když ji sundám tak je to o něco lepší. Plováková hladina OK. Předstih tam nějaký rozumný od oka je aby to jelo. Svíčka je celá tmavší, ale úplně černá není. Taková tmavá cihla. Dávám víc oleje kvůli záběhu. A při řazení mi strašně pomalu padá z otáček. Je fakt že to musím ještě doladit ale chová se to dost podobně. Asi něco v luftu? :-D
 
 
Datum: 25. července 2018 20:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19461    
Řešim taky bohatost směsi. Pio celkově seřízený. Jede to neskutečně (60ccm motor). V rámci běžnýho ježdění vše ok. Ale. Předevčírem jsem ukecal manželku na takovou krátkou projížďku. Cca 30km tam,koupání a zpět. Fichtl tahnul neskutečně i ve dvou. Na rovince 60- 65 dokonce 70. Ale bylo to tak rozpálený,že se začli projevovat anomálie. Ačkoliv by normálně volnoběžná směs chtělao chudit tak při řazení z jedničky na dvojku otáčky padali hrozně pomalu(chudý),přitom zas při volný jízdě mezi kořenama se to zakuckávalo (bohatý). Točí to teď úplnej nesmysl (snad 7,5-8 tis) a v úplný špičce se mi to zdá už chudý,ale necukne to,nevadne (!!!) nic...vše ok... Svíčka taková ocelově šedá okraje až černé. Elektroda černá,okolo izolátoru náznaky tmavě hnědé,čistá,vše bez povlaku. Co s tim? Nechci očesat zuby převodovky. Přijde mi,že jsem asi vyčerpal schopnost a rozsah origo karbecu :-D Mam teda šílenej předstih. Asi 2,5mm. Ale nehodlam na tom nic měnit,nikdy to takle skvěle nefungovalo. A ve dvou jedem jak na přejetý padesátce v jednom. Kopec nekopec. Jedničku vytočim do mrtě a dvojka se okamžitě chytá i do kopce. Dokonce i trojka :-D jen ty pomalu padající otáčky mi štvou... někdo nápad? Gufera,těsnění jsou dobrý. Motor je jinak přejetej na kaši. Šoupátko má dost vakl v karbecu,tudy by to mohlo tahnout luft?
 
 
Datum: 25. července 2018 13:26
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plovák může být špatnej, zkus ho hodit do vody nebo do sklinky s benzínem a uvidíš, jestli bude plavat (nech ho plavat delší dobu)... Když budeš kupovat tu SVD trysku, tak pokud jseš ochotnej investovat o stovku víc, tak kup i tu 32 SVD, budeš mít víc možností na dobré odladění motoru ;-)
 
 
Datum: 24. července 2018 20:03
 
 
 
 
Jméno: rosta741 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plýšek jsem ohnul maximálně jak to šlo a trochu to pomohlo. Ale zdá se mi, že plovák je dost nízko, ale žádnou prasklinu jsem na něm nenašel, není nějaký trik jak to zjistit ? Svíčka měla vždy cihlovou barvu. Obě trysky jsou ještě origo, tak zkusím koupit 35 SVD a uvidím.
 
 
Datum: 23. července 2018 22:15
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš to moc bohatý. Jak vypadá svíčka, typuju, že bude černá. Zkus snížit hladinu v plovákovce popř. můžeš zkusit snížit jehlu o 1 zářez. Trysky jsou jaké mají být, tzn. 38 volnoběžná a 68 hlavní? Měl jsem taky dlouhodobě problémy s bohatou směsí a pomohlo až dát menší volnoběžnou trysku. Tady na krámku jsem koupil 32 a 35 SVD trysky a díky nim se mi podařila směs krásně odladit. V létě mám trysku 32 a na studené období je vhodnější ta 35 ;-)
 
 
Datum: 23. července 2018 18:25
 
 
 
 
Jméno: TOM      IP: uživatel18274    
Ahoj, mám další problém při skládání pionýra. Složil jsem řízení, ale když to s citem utáhnu aby to nemělo vůli, tak se to otáčí hodně ztuha. Dal jsem tam nová ložiska s plastovou klecí tady z krámku. Při otáčení do stran, je z vrchu vidět že se to ložisko v rámové misce ani nehne a ta malá miska s rádiusem se po tom šoupe. Dřív tam byly jenom sypaný kuličky. To ložisko jsem koupil kůli jednodušší montáži a ono tohle :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2018 9:41
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel19443    
Zdravím, prosím pěkně - nemáte tip, kde na jižní Moravě / Vysočině najdu seriózní a spolehlivý motoservis / člověka, co by se ujal mé JAWY 05? S motoservisem Jonasmoto ve Výčapech mi právě došla trpělivost... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2018 11:53
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel19464    
V tuhle chvíli nevím v jakém je to stavu, byla tam v háji elektrika (vypálenej spoj) a nejspíš bylo potřeba to udělat znovu. Já to flikuju po víkendech a to to člověk rozvrtá a pak neví, kde přestal. Navíc s tou eletrikou si nevěděl rady ani kámoš, tak jsem to odvezl do servisu a týpek je bohužel na přeshubu...
 
 
Datum: 05. srpna 2018 11:53
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Nejspolehlivější servis je ten, který si udělám sám;-) Co potřebuješ řešit?
 
 
Datum: 22. června 2018 7:43
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel19438    
Zdar, chci se zeptat jestli se dají sehnat gumový pouzdra na rám na zadní vidlici? Co jsem na internetu našel, tak u nich psali, že jsou silonový. Nevím jak bych tam ten silon narval, když mám rám i kyvku v práškový barvě a navíc to mám upravený, aby se ta kyvka dala sundat bez rozlisování tý kyvný osy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2018 10:58
 
 
 
 
Jméno: Chudy      E-mail:      IP: uživatel19428    
Cus. Potrebuju udělat pouzdra na fichtlu na vidlici. Už jsem to jednou dělal ale to jsem měl nahoře ty velké matice. Tedy jsem to rozebral a čumím nějaký šrouby a ne ty misky. Problém je, ze dřív jsem vzal nasadu na koste a vymlatil pouzdra. Tady je ale jen taková malá díra na ten šroub a to je vše. Jak mám kurva ty pouzdra vydolovat. Vůbec mi to nejde. Zkoušel jsem třeba zavitnici ale to po tom pouzdře proste sjede nebo ho jen zničí a to je vše. Achjo. Prosím o tady jak ti děláte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2018 12:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18293    
No uděláš si kurva vytahovák z roury a vytrháš to spodem. Roura co se tam vejde,nakonci ji rozŕízneš,cca 2-3cm,už nevim,ozkoušíš. A jednu polovinu vyřízneš a vyhodíš. Druhou polovinu rozklepeš kladivem do boku do pravýho úhle a nebo spíš ještě trochu zpět jako háček. Pak to celý naformuješ tak,abys to prostrčil silonama nahoru a přitlačenim se zachyt háčkem za vršek silonu. No škubeš. Mužeš si na tu rouru třeba přivařit nějakou velkou matici abys do ni moh mlátit kladivem a nebo vsadit železný pouzdro jako vyškubávák na vstřiky... důležitý je trefit tvar roury nahoře aby s háčkem prolezla a pak si s ni moh háčkovat... ať se daří ;-)
 
 
Datum: 29. května 2018 12:03
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel19426    
Zdar aky je rozdiel brucho prsa jawa 20 a 21 mam sport 21 1971a nejak mi vrchny kryt nepasuje do spodneho dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2018 16:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10976    
Jo kámo,dvacítka měla ten dekl jinej - vyšší,nejde do bříška j21.
 
 
Datum: 25. května 2018 16:46
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
dobry den nevite o nekom kdo dela GO motoru na jawy ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2018 18:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motogen-info@email.cz Volat 775353731
 
 
Datum: 21. května 2018 18:50
 
 
 
 
Jméno: vašík      E-mail:      IP: uživatel19418    
promiň to mělo být jinam:-()
 
 
Datum: 17. května 2018 20:52
 
 
 
 
Jméno: vašík      IP: uživatel19418    
Když odšroubuješ víčko tak ti benzín protýká?
 
 
Datum: 17. května 2018 20:50
 
 
 
 
Jméno: mike      IP: uživatel19389    
zdar aka matica ide na cep rozaty J50/21 ta co tu maju???M25x1.5 ALEBO M20 DIKES odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2018 11:51
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Rozeta má čep v ložisku 6004 a to má vnitřní díru 20mm, takže M20. Stoupání neznám, to si musíš změřit. Předpokládám, že všechny Pio to mají stejně, takže nevidím důvod, proč by zdejší matice nepasovala...
 
 
Datum: 25. dubna 2018 11:51
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19380    
zdar mate tu ramcek na tento tachometer http://www.motoren.sk/shop/detail/8381/43 alebo pasuje aj tento https://www.fichtlkramek.cz/nahled/ramecek_tacho_parez_pio.html dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2018 23:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepasuje draku,sesa
 
 
Datum: 31. března 2018 23:35
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
dobry den jake mnela bocni madla 350/638-5 (madarsko) chromovane nebo cerne ? maka tam jen jedno cerne a nevim zda to tak bylo origo diky predem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2018 20:41
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel19366    
Zdarec hoši, potřeboval bych radu mám jawu 50 05 a z ničeho nic mi začal vylézat čep kyvné vidlice (zřejmě ještě původní) co s tím? Jestli původní zalisovat zpět nebo lepší výměna za nový... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2018 17:53
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
dobry den co vse potrebuju k prihlaseni sajdy velorex 562 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2018 21:00
 
 
 
 
Jméno: Erik      IP: uživatel16886    
Zdarec, potřeboval bych poradit jakým způsobem v domácích podmínkách sundat kyvku u jawetty. diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2018 19:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
povolí se aretační šroub a čep se vytlačí, předtím je teda potřeba odstranit ucpávky ze strany... aspon tak to bylo u mojí sportky, šlo to lehce vyklepnout rukou přes šroubovák, ale jako vůli to nemá :-D
 
 
Datum: 19. února 2018 19:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to zalezi jestli je to prirezle na pouzdrach,to je pak boj,, kazdopadne jako jediny prodava cep a pouzdra,,kdyby nahodou,, jak se to doproda,, u zto nikdo neudela :-)
 
 
Datum: 18. února 2018 17:50
 
 
 
 
Jméno: stablo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draci.scháním zadní kolo na babetu 210.nevýte někdo o něčem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2018 10:31
 
 
 
 
Jméno: Primax69      IP: uživatel5566    
Čau draci, mam problém :-D Stala se mi taková příhoda, jsem jsem na projíždku se svým Mustangem, a za jízdy z ničeho nic mi párkrát cukl, pak jel kilometr v pohodě a pak začal cukat,tak říkám aha asi mi dochází benzín, zak jsem dojel na benzinku načerpám benzín, a jedu dal, a po 100m mi zdechl a ne a ne nastartovat. Tak jsem to odtlačil domu, a doma to kontroluju a benzin tam je, trysky čisté, plováková hladina OK (zarovno s plovákem), předstih nastavený snad 10x na 1,6mm. Když to vytlačím ven nakopávačkou ho nenastartuji a když ho rotlačim tak chytne ale furt hrozně cuká,pomalu se ani na jedničku nerozjedu. Nevíte co by to mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2018 21:37
 
 
 
 
Jméno: Primax69      IP: uživatel5566    
Ještě ted jsem se s tím hrál, pertinak,kladivko všechno je OK, mam doma ještě jedno staré zapalování, tak jsem ho tam dal, a chytl hned na 2 našlapnutí,tak přemýšlím co na tom prvním špatném zapalování muže byt špatné
 
 
Datum: 07. února 2018 21:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19350    
Vejfuk kouří? Neni totál ucpanej? Nemáš ve filtrboxu chcíplou suchou myš,která ucpala hrdlo? U vyhrabanejch stodoláků jsem zažil leccos :-D
 
 
Datum: 07. února 2018 20:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19350    
Možná kondik ? Prodřenej kabel k svíčce a někde projiskřuje,fajfka ... muže bejt i jeblý gufero,ale to by byla nahulená svíčka....muže bejt i nějak rozpadlý kladívko,pertinaxy ve šroubu,dotýká se kondik vývodem a nebo se dotýká něco jinýho... je toho mraky ... někde začni ať mužeš jednotlivé věci vyloučit.... to je prostě fichtl :-D
 
 
Datum: 07. února 2018 20:35
 
 
 
 
Jméno: Primax69      IP: uživatel5566    
Standa, díky zkusím to tak nastavit, na ty ložiska zkusím mrknout, ale kolík na klice je a magneto sedí to je všechno ok, celé jsem to měl rozdělané a znovu kontroloval, ale je mě divné, že na volnoběh to jede, volnoběh to drží, ale jakmile dám za 1 tak konec, tak moc to kucká a zdechá že se nedá ani 20m ujet
 
 
Datum: 07. února 2018 19:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19350    
Nemáš volnou kliku v ložiskách? Nepřesadila se vačka,magneto? Je vše na kolíčku? Vačka by měla začít otvírat kladívko když je pertinax kladívka tak baj oko milimetr pod vrcholem vačky akorát v tom stoupání a v HU je kladívko cca 1,5-2mm za zubem vačky,pak ani ne půl otáčky kliky je otevřeně a zavře. Tohle je podstatnější než honění předstihu šuplérou. Takle když je nastavený zapalování a na kladívku je po skokovém otevření rozumný odtrh (0,3 - 0,5mm) s tím že kladívko včas před DU zase plně zavře tak je vše ok a motor MUSÍ jet. Následné chování motoru doladím pootočením doleva,doprava (hlídám odtrh). Šuplerou a cigaretovym papírkem jsem nastavoval pio 2x a neni to spolehlivý měření. Tohle mi funguje na 100% u všech motorek s kladívky. Nastavim nahrubo a pak doladim.... a to ani nemužu řikat jak jsem nastavoval karburátorový fáčko :-D nikdy líp nejelo,spotřeba do 6 litrů. Předtim to tchýni borci ve ZNAČKOVYM servisu nastavili stroboskopem tak dokonale,vyměnili svíčky,filtry,palivovou pumpu a auto škubalo jak debil,když už to jelo plynule tak to bylo líný a bralo to 7-8 litrů. Cena raketa. Už ji připravovali na to,že auto asi umírá,že s tim nejde nic udělat :-D
 
 
Datum: 07. února 2018 19:05
 
 
 
 
Jméno: Primax69      IP: uživatel5566    
řeším to už týden předstih nastavený na XXX hodnot karbec profouknutý vzduchem, i čistěný drátkama z oceláku, trysky všechno už dál nevím. Jediné co tak když nastavuju předstih tak mě sepne před HU 1.6mm ale spíná už i někde ve spodu nebo půlce válce, spíná několikrát a to nevím jesli je dobře
 
 
Datum: 07. února 2018 18:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19350    
Hele pokud tvrdíš že karbec je čistej tak jdi po svíčce. Nebyla třeba černě ohulená? Nebo pecka? Opravdu je ten karbec čistej? Palivovej ventil otvírá a zavírá? V tryskách ani v kanálkách bordel neni? Mě by to víc sedělo na ten karbec... přicpaná volnoběžná tryska nebo kanálek,vzdušnik... předstih bych volil klidně 1,9 ... řeš,uvidíš,bude to blbost...
 
 
Datum: 07. února 2018 17:44
 
 
 
 
Jméno: Primax69      IP: uživatel5566    
dík to musím zkusit,ale venku háže jiskru pěkně
 
 
Datum: 07. února 2018 17:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19350    
Svíčka
 
 
Datum: 07. února 2018 14:06
 
 
 
 
Jméno: 5021      IP: uživatel19342    
Ahoj mám problém s 21 sport. Kdykoliv přidám plyn tak to je jakobych ten plyn dal na max. Možná že je něco s lankem ale to fakt nevím, zatím se v tom moc nevyznám. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2018 13:24
 
 
 
 
Jméno: 5021      IP: uživatel19346    
No je pravda že než mi ho děda dal tak se na něm moc nepracovalo ale jezdil v phohodě. Možná by to mohlo být nějakým šroubem uvolněným nevím. Každopádně díky za rady
 
 
Datum: 05. února 2018 13:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19343    
Zkontroluj zda nezadrhává lanko. Pokud ne,tak bych zkontroloval karburátor,zda není přicpaná volnoběžná tryska. To jsou dvě jasný věci kterejma začneš. Těma vyloučíš zda to někde přisává faleš. Pokud to přisává tak bude chtít přetěsnit karbec,koleno,možná i válec,eventuelně i bloky či výměna gufer... takže napřed zkontroluj lanko a karbec,to je zadarmo a bez "práce".... je to nějakej pelech ze stodoly co 20 let nejel? A nebo motorka v běžném provozu? U stodolovýho pelechu to bude rovnou na přetěsnění všeho+gufera a třeba i něco víc,co je za ty leta už KO. Stodoláky většinou tahaj faleš a nebo olej :-D
 
 
Datum: 04. února 2018 14:48
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.09.2018 1:26:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu