slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
Předem avizuji že v Květnu budu mít dovču draci .-)
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama  |  Reklama  |  Pravidla       
Zboží:










<












 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Barča      IP: uživatel19384    
Ahoj nevíte prosím kde najdu kód originální barvy na ČZ 175/477? Předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2018 14:33
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel19383    
Musím se pochlubit. Po skoro půlroce je hotovo. Nikdy bych neřek,jak to bude pracný. http://standa-moto.rajce.idnes.cz/Muj_prvni_5K/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: dnes 10:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to hula hula je že jsem sešlápl moc plynový pedál a pralo to až moc paliva, víc než bylo potřeba a ve výsleku to jelo hůř než by mohlo :-D
 
 
Datum: dnes 10:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19406    
Hustý ! Takovýho kouře nelítalo ani z bráchovýho Leona při vyplý váze vzduchu diodou a ten byl zuřivej :-D Odpich Hustej. S 525TDS jsem půroku jezdil a byl to spíš lenoch.
 
 
Datum: včera 16:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tdi zatím předěláno nemám.. uvažoval jsem o tom ale chci to jako rodiný vůz tak tu zatím dokud funguje tam nechám s elektrikou.. ale mám přestavěné mTDS od brambor :-D https://www.youtube.com/watch?v=POXBpsD2OMo .. musim uznat že jsem měl moc velký předvstřik a nenastavený doraz max chodu páky tak jsem to uchcal a blbě se to sbíralo.. ale i tak je to vedle čistokrevná M3 :-D
 
 
Datum: předevčírem 19:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19404    
Ukaž nějakej zajímavej projekt? Ty mTD nejsou nikde moc k vidění. Klasický TDi s velkym šnekem,vstřikama a sánim jsou všude okolo,ale nic pěkně udělanýho mechanickýho jsem moc neviděl.
 
 
Datum: předevčírem 9:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě se to taky líbi tak proto to dělám :-D .. je to pak fakt uplně nějci jiného než jakýkoliv soft :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2018 20:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19404    
Dobře ty !! To je stará poctivá motorařina. To se mi líbí ;-)
 
 
Datum: 18. dubna 2018 10:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tu poslední možnost mám na mysli :-D to s tím malým ''m'' :-D
 
 
Datum: 17. dubna 2018 23:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19403    
Ale jo. To já beru. Ten soft je jak když poladíš dvoukanál,seriovka jede víc bez nutných úprav. Pak přijde fáze 2 a tam už přicházejí i drobné mechanické úpravy. Fáze 3 už je peklo a to bude z tvého soudku ;-) ale stejně vše musíš vyladit softem pokud se nezabýváš mTDi.
 
 
Datum: 17. dubna 2018 6:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyhle software ladění mě moc nebere.. já spíš stavím mechacnické rotačky, ostře upravené na maximální množstí paliva které komponenty (hlava/axialni vačka) dokážou natlačit ;-)
 
 
Datum: 16. dubna 2018 22:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19401    
Rotační čerpadla mám rád. Především ty 11mm a 12mm,které se implantují od 180HP nahoru ;-) V seriovce mám 11mm. Jen chip a eko off. Nic víc,seriová oktávka. Po loňský cestě do itálie začla potvora padat do nouzáku,takže půjdou o desetinky vyšší sloupky z Ak do turba a nová váha.
 
 
Datum: 16. dubna 2018 21:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já od toho uplně upustil začal se věnovat rotačním čerpadlům pro maximální výkon.
 
 
Datum: 16. dubna 2018 19:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19401    
Zdarec. Malinko. Ten 3K to je pecka,ale 5K zatim moc neposlouchá,ale to se dalo čekat. Čeká nás hodně ladění. Ale seriovkový dvoukanály jedu furt jak na běžícim pásu. To je vděčnej válec. Stejně tak ten 3K. A co ty?
 
 
Datum: 15. dubna 2018 21:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj stando. koukám že za ty roky co jsme se už nebavily jsi pokročil dost daleko od lehce poladěného 2K ;-)
 
 
Datum: 15. dubna 2018 16:45
 
 
 
 
Jméno: kpetr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Stando, držím palce a těším se na výsledek. :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2018 11:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19387    
Mým letošním cílem je předělat a odladit 70ccm motor. Snad už konečně. Toho času je míň a míň...
 
 
Datum: 01. dubna 2018 7:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19387    
Vše se dozvíš. Ještě je brzo. Teď je to na výbrusu. Cílem je atakovat bednu v ořežplechách. Vzhledem k neočekávanému ještě lepšímu odladění (původně cestovního) 3K oproti loňskému roku je možné že 5K pojede až v polovině sezony. Ty vejfuky to je věc. Jinej vejfuk,jinej motor ....
 
 
Datum: 01. dubna 2018 7:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a ted nam rekni jak to jede :-) a jak jsi s tim spokojeny,, .-)
 
 
Datum: 31. března 2018 23:34
 
 
 
 
Jméno: fichtl1972      E-mail:      IP: uživatel19361    
Zdarec. známý problém s bzučákem na pincku jde elegantně vyřešit použitím IO 555 ,zapojeným jako monostabilní klopný obvod, kterým přes výkoňák spínáte bzučák. Krásně vyladíte rezonanční frekvenci bzučáku, a ten fachá i při sepnutých světlech. Napájení integráče a výkoňáku jde ze světelných cívek ,přes diodu a filtrační kondenzátor. Bzučák pracuje i při zapnutých světlech. při všech otáčkách motoru Kdo trochu rozumí elektronice je to pro něj práce na jedno dopoledne. Jde vyladit jak bzučák na 6V tak i na 12V ve kterém je jen původní germaniová dioda. Kmitočet se pohybuje cca okolo 350Hz. Odběr je při 8V cca 0,8A. Kdo někdy změřil výstup napětí na světelné cívce zjistil ,že napětí se pohybuje v rozsahu 6-10V při kmitočtu 270-400Hz podle otáček. Je tam spousta harmonických kmitočtů.\r\nTož tak draci. Je zima tak místo ježdění ladíme stroje v garáži. \r\nMám za sebou osazení zadního světla LED 6 ks jako zadní ,3 s na osvětlení SPZ. Je to efektní a uspoříte cca 5W výkonu na předek. Asi mám dobře nabuzený rotor, protože ve předu mám klasickou H4 na 35 W zabudovanou v původní patici i parabole. Svítí to luxusně, světlo je bílé, né už ta bludička z původní žárovkou. Na fichtlu mám osazeno i tyristorové zápalko ,které tady bylo již mockrát popsáno. Startuje i v zimě na drb...\r\nTakže ještě mne letos čeká skládačka druhého rodinného pincka.,vše je již nachystáno pro skládačku, tak do jara mám co dělat.\r\nZdarec na srazu ve Všelibicích 2018....... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2018 7:37
 
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To Fichtl 1972: hm tak to jde úplně mimo mne..........bzučák po 20letech stále nebude funkční.
 
 
Datum: 22. února 2018 7:37
 
 
 
 
Jméno: Černoušek      E-mail:      IP: uživatel19365    
Zaujal mě Váš příspěvek poradil by jste jak vyřešit světla u Stadionu S11 aby to nebyla Vámi zmíněná bludička?Předpoládám že u fichtla je stejné nebo podobné zapalování.Díky.
 
 
Datum: 21. února 2018 13:21
 
 
 
 
Jméno: fichtl21      IP: uživatel19361    
To Kul, IO 555 je integráč, . Jednoduché zapojení 4 odpory, 2 kondíky +výkoňák , Dal jsem BD 711,je na 75W k výkonu. Je na něm jen malý chladič, protože Bzučák není používán trvale. Je nutné přesně doladit rezonanční kmitočet konkrétního bzučáku. Já musel ještě přidat stabilizátor 7808 pro zamezen zvýšení napětí nad 8V,protože pak docházelo k "přilepení" membrány . okud nerozumíš elektronice,nepouštěj se do toho. Plánek nikde není,je to můj nápad,kterej jsem přes víkend zrealizoval.Momentálně to mám v podobě vrabčího hnízda,až bude čas hodím to na tišťák a přidám odkaz na foto.
 
 
Datum: 20. února 2018 18:03
 
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj, nejsem v elektrice vůbec zdatný a s tím bzučákem mám problémy již 20let. Chápu to dobře že IO 555 je integrovaný obvod 555. A pokud to tak je stačí takhle zadat elektrikáři a on mi ho vyrobí nebo to má jako vždy velké ALE.... Dále jak mi ho vyrobí kde nebo jak ho zapojím? Není někde přesné schéma? Díky za rady!!!
 
 
Datum: 20. února 2018 10:10
 
 
 
 
Jméno: fichtl21      IP: uživatel19361    
oprava textu-obvod je bistabilní klopák..i mistr se utne při psaní,čus...
 
 
Datum: 18. února 2018 20:10
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19329    
zdar mozte mi niekto uz solidne poradit ked ste lakovali niekto kompresorom svoju jawku 50 stacil by kompresor s 24l vzdusnikom -https://www.mall.sk/kompresory/scheppach-hc-24?gclid=EAIaIQobChMI3-Htq9CM2QIVi-cbCh3myg3FEAAYAiAAEgJWUvD_BwE DAKUJEM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2018 18:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19348    
Známej co mi stříkal měl cca 80L nějaký polodomádo s vosíma hnízdama z náklaďáku tlačený nějakym většim kompresorem,motor nic moc výkon,ale na jedno natlačení nádoby jsme nastříkali vše jednou vrstvou. Brácha má dvouválcovej a tam objem nevim,nádoba je metr možná metr dvacet dlouhá a tak 60 - 70 široká. Takový prase. To je masakr :-)
 
 
Datum: 06. února 2018 18:50
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19329    
len som chcel poradit ak ste niekto doma striekali fichtla tak akym kompresorom proste poradit....
 
 
Datum: 06. února 2018 17:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19348    
V přízpěvku níže ti napsaly,že kompresor pujde furt,nebude vypínat,ať pořídíš aspoň 50L. Co ti na tom nestačilo? Než kupovat kompresor tak bych to snad dal někomu udělat ....
 
 
Datum: 06. února 2018 8:48
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19329    
PORADITE???lakovani jawa 50/21 komplet bude stacit kompresor vzdusnik 24l tlak 3.5-4 regulovatelny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2018 16:09
 
 
 
 
Jméno: Vít Fišer      IP: uživatel19168    
no půjde,ale poběží pořád.hlavně ho neutavit.pokud ho budeš kupovat,tak alespoň 50l
 
 
Datum: 28. ledna 2018 16:09
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19329    
zdar bude stacit na lakovani kompresor se vzdusnikem 24l??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2018 17:18
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19329    
som zabudol dodat jawa 50/21 komplet vsetko polyuretanom farby mam doma
 
 
Datum: 23. ledna 2018 17:18
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dokáži s tím lakovat autodíly, ale je to dosti na hraně, víc jak 2,5baru s toho nepřetržitě nedostanu, ale těch 2-2,5 mi stačí na to abych si nalakoval to co potřebuji :-D
 
 
Datum: 23. ledna 2018 12:38
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Chceš přesnou odpověď na vcelku volné zadání... Na airbrush to zřejmě stačit bude, ale jinak záleží na tom, kolik dá kompresor, kolik potřebuje pistole, jak je velká plocha... S větší nádrží a výkonnějším kompresorem chybu rozhodně neuděláš.
 
 
Datum: 23. ledna 2018 8:25
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel19202    
Seso Jak jsou dlouhé tyto držáky? https://www.fichtlkramek.cz/nahled/drzak_stupacky_cz_487_488.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2018 16:33
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
9cm
 
 
Datum: 22. ledna 2018 16:33
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha ja ted jsen nerozhodnej bud meri 9 a nebo 10 cm,,kolik potrebuejs draku?
 
 
Datum: 21. ledna 2018 22:12
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel19059    
Zdravim zaujmalo by ma táto nádrž https://c1.staticflickr.com/9/8094/8568975324_2f400ceca4_b.jpg že či bola vyvinutá špecialne pre Babettu alebo je to nádrž z inej motorky ak ano tak z akej chcel by som ju zohnať.Prajem všetko dobre do nového roka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2017 11:46
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel19306    
Příjemné prožití vánočních svátků a spoustu naladěných motorů do nového roka přeje Standa Hrbek. Ať vám to lítá!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2017 11:33
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
zdar, chci se zeptat jaká je slušná a rozumná hodinová sazba při provádění renovace motoru na pionýra (pařez, stadion), respektive jaká je rozumná cena za kompletní renovaci motoru stadion (včetně materiálu), čištění, leštění, prostě komplet go. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2017 9:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19230    
Rychlá zborka/rozborka fichtla s výměnou pár hovadin cca 500,- (tak 2 hoďky). Kompletní montáž a demontáž s výměnou ložisek,futer,gufer,kliky + usazení,vystředění,vymezení 1000,- (tak do 5 hodin) .... brutální stavy 1000+ a víc ..... řek bych tak 200 až 300 za hodinu.... stadion je primitivní,to máš za hoďku rozebraný a zas složený,tam neni moc co k řešení :-D maximálně tě zdrží ohřívání bloků výměna ložisek ... do času ztráveného na motoru počítám pracovní čas a ne všechen ztrávený,protože se jdeš taky vychcat,napít,najíst,cigáro,kafe,telefonáty,někde něco hledáš atd.... hlavně se dopředu pořádně domluvte co se na motoru má udělat,co se bude kupovat,vyměňovat,opravovat a kolik zhruba za práci ... on si každej myslí že přinese pelech,ty v něm vyměníš všechny střeva a v dílech to bude za litr a práce tak dvě stovky :-D pokud se bude jednat o GO + leštění tak si stanov extra částku za montáž a extra za kosmetiku. Jinak je to nevděčná práce něco někomu dělat,připrav se na to ;-)
 
 
Datum: 28. srpna 2017 9:04
 
 
 
 
Jméno: marian      IP: uživatel19214    
Ahoj, nemáte niekto odskúšaný spôsob ako znížiť hladinu na karburátore Amal - Arreche ? Iná ihla, či niečo k plaváku prilepiť? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2017 20:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19217    
Tak menší trysku. Značení trysek u amalu neznám. A nebo šroubem přidej vzduch... víc možností neni ...
 
 
Datum: 16. srpna 2017 20:11
 
 
 
 
Jméno: Marian      IP: uživatel19215    
Ide o tento karburátor http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_amal_21.html plavák je celoplastový o rovno v ňom osadená ihla. Volnobežná tryska je 20 takže uberať už nie je moc z čoho, HT je 85 , tam by sa asi hodila cca 80. Mám na tom nahodený origo filter no nie v airboxe, ale na plastovom kolene 50 mm. Ide to celkom obstojne, ale sviečka je dosť tmavá, no po zavretí benzínu to ešte badateľne ožije. Myslím si, že origo papierák má dobrú priechodnosť, alebo nie a skúšať tam dať molitan?
 
 
Datum: 14. srpna 2017 23:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15726    
Vždycky se řikalo u takovýhleho karbecu na hladinu nešahej nebo to rozvrtáš a už to nedáš dohromady :-D dal bych menší volnoběžnou trysku... jinak asi přihnout plíšek u osičky ... zřejmně nahoru ... arreche neznám,odvozuji od dellorta...
 
 
Datum: 14. srpna 2017 17:25
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel19198    
Zdravim borci, ČZ 125/476 - 175/477\r\nMám dotaz, jak velký problém je udělat ze 125 motoru 175 ?\r\nVálec, hlava, klika ? Nebo jsou jiné i kartery a převodovka ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2017 13:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Valec, hlava, pist (krouzky...), karburator (175 ma 26mm). Kartery jsou stejne, prevodovka taky. Jen se lisi jeste sek. kolecko. 175 ma 16 zubu a diky tomu i ten snek k tachometru.
 
 
Datum: 04. srpna 2017 13:18
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18131    
Zdar borci potřebuji radu chtěl bych na fíka dát 17" tenhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rafek_1_60x172.html pude mi to do origo bubnu a jaké špice se musí tím pádem použít ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2017 15:22
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
SESo kdy budes mit k mani zadni nosic bily na pio ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2017 22:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napis mi meil draku
 
 
Datum: 28. července 2017 22:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19192    
A protože ti pak vznikne trochu fuka pod sedlem tak rovnou mužeš udělat i cipant na zámek na sedlo ...
 
 
Datum: 27. července 2017 13:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19192    
Tak si ho udělej ne. Žádná věda,jen to přesně ohnout a navrtat a nebo svařit... a mužeš si ho rozměrově a tvarově vymazlit jak potřebuješ ...
 
 
Datum: 27. července 2017 13:38
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
tak kdybys nasel nekde valet se jeden , byl bych rad mnel bych zajem
 
 
Datum: 27. července 2017 11:57
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vubec to nechci rict ale uz zadne nosice asi nebudou, ja jich musim vzdy udelat tolik ze je prodavvam 4 roky,, sorac
 
 
Datum: 27. července 2017 7:04
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar fichtlaři a hlavně tuneři. Drobná informace. Pokud se rozhodnete pro VAPE ve verzi CROSS, tedy bez světelných cívek, tak mějte ne paměti, že jiskru to hází zcela jinde než je uvedeno v návodu. Odhadem o cca 20° za ryskou. Pokusím se změřit přesněji. Každopadně chce to stroboskop na nastavení. Původně jsem myslel, že mám vadný kus, ale i druhé co mám se chová obdobně. Ověřoval jsem to i u dalších borců a rovněž mi potvrdili tuto zkušenost. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2017 8:35
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, chci se zeptat zda je něco podle čeho bezpečně poznám zda se jedná o motor na stadion s11, s22 nebo s23? prostě čistě jen podle holých motorů s víky a válci. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2017 21:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec na s22 má 14mm difuzor, 05 má 15mm :-)
 
 
Datum: 20. června 2017 21:22
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ještě bych potřeboval vědět zda karubrátor na s22 je stejný jako na jawu 05?
 
 
Datum: 20. června 2017 14:24
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky, ještě nevíš jestli zapalování (magnet je totožný na všechny typy)?
 
 
Datum: 20. června 2017 13:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19157    
Zdar. Bloky pro S11 maj vybrání pro zapuštění karburátoru (vajíčko) dovnitř. S22 má místo díry rovnou placku. Motor S23 by podle všeho měl být totožný s S22. Typ S23 je tak vzácný že u čehokoliv nazvanýho S23 bych se obával,že je to jakási "replika" či podvrh. Ono je totiž 80% dílů totožných. Viděl jsem velmi povedené "falešné" S23. Hezká práce. Jen to bylo vyrobený z S22 + replik dílů na S23. Za 40 hezký,ale za 80 nesmysl...
 
 
Datum: 20. června 2017 7:27
 
 
 
 
Jméno: Sedlik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, měl bych dotaz na ladiče válcaře. :-D Chlapi co vás vede k tomu, že děláte výfukovej kanál do tvaru hříbku? Nehledejte v tom žádnej hejt, spíš bych chtěl pochopit proč a něco se přiučit. Z logiky co nejsnazšího vybíháni kroužku z kanálu bych řekl, že by se měl kanál směrem k dolní hraně nějak plynule zužovat a to náhlý zúžení u hříbkovýho tvaru by mělo kroužek žrát víc, než kdyby se postupně z vrchu zužoval. Na druhou stranu mě napadá, jestli tam nehraje roli to, že v dolní části kanálu jede kroužek současně i přes přefuky a mohl by se v tom výfuku víc kousat. Klidně mě v té mé teorii opravte. Pročítal jsem různou literaturu (Jennings, Blair, ...), hledal jsem na internetu a nic kloudnýho jsem nenašel. Navíc jsem snad krom pionýra takovej tvar kanálu neviděl. Dík moc, Kuba odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2017 17:48
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
správně. Musel bych mít sání asi na 120° aby bylo zavřený a zároven propojený přefuk s výfukem.
 
 
Datum: 20. června 2017 17:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ale je fakt, že v době kdy by se to propojilo máš ještě otevřený sání.
 
 
Datum: 20. června 2017 9:51
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ale možná ta fotka zkresluje jak je focena pod úhlem
 
 
Datum: 20. června 2017 9:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
propojí se ti to vybráním pro čep
 
 
Datum: 20. června 2017 9:46
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
marquee: nebudu tu psát proč propojením přefuku s pomocnými okny nemůžu ztratit spodní tlak, ale dám ti sem pár čísel a možná na to příjdeš. Kompresní výška pístu 28mm, čep 14.1mm,
 
 
Datum: 19. června 2017 22:42
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Je to víc načasovaný symetrák, takže spodní tlak tam žádnej není dokud se neotevřou přefuky :-D
 
 
Datum: 19. června 2017 22:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19156    
Rozměry v kterých se pohybujete se já ani neodvažuju rozmýšlet. Mý akce končej přes 160 stupňů na výfuku protože jedu "seriovky".Různě jsem tu a tam něco tvořil,něco se povedlo,něco bylo supr,něco horší,ale ten solo kanál mi z toho zatim vychází nejlíp. Zčásti i proto,že nechci chodit přes 26mm výstup z válce na koleno. Na druhou stranu mi poslední testy "cestovního" 3K přesvědčily,že není proč se vyhýbat 29mm kolenu. EVO 2 chci na stejnym časování roztahnout na doraz únosnosti kroužku,nemužu vyloučit ani pomocný dirky,ale rozhodně nechci řešit propojení přes čep,takže uvidim co a jak bude vycházet. Holt seriovka. Origo karbec 9500ot/min dává,tak zkusíme jestli půjde přes 10 :-D
 
 
Datum: 19. června 2017 18:58
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jinak k tomu hříbku. Ono to má několik pro a proti. Ono mít výfuk ve spodní části široký také není úplně dobré. Hříbek s patřičným rádiusem kroužky nežere. Musí se vědět jak to udělat. Tam jde o rychlou ztrátu tlaku při začátku otvírání kanálu. V dolní části už to není tolik potřeba. Zároveň větší styčná plochy mezi pístem (kroužkem) a vložkou umožňuje lepší převod tepla ze dna pístu, což má taky něco do sebe. Další proměnnou je vzdálenost přefuků a výfuku. Pomocná okénka taky nemají válce většinou až ke spodní hraně. Jde taky o to jaký má mít válec průběh točivého momentu.
 
 
Datum: 19. června 2017 16:09
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Takhle provedená pomocná okna už spojují přes čep výfuk a přefuk, ztráciš spodní tlak dřiv než se otevřou přefuky.
 
 
Datum: 19. června 2017 15:57
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
http://img23.rajce.idnes.cz/d2303/13/13690/13690031_2bd10769c1d31fd8709d0e9b79e6e53b/images/99999.jpg?ver=0
 
 
Datum: 18. června 2017 8:50
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Kdybych ho ale udělal užší, tak bude mít menší výkon a válec v pomocnýma okýnkama by byl tedy lepší. Jinak na novým válci z originál vložky mam výfuk široký už jen 28 mm a ještě pomocný okýnka a nejede to. http://fajntom.rajce.idnes.cz/Foto/#99999.jpg Jeden vélký kanál je vhodný na seriovky, u výkonejších válců bych ho nedělal, pokud to neni v pravidlech.
 
 
Datum: 18. června 2017 8:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19154    
Co jsem viděl fotky tak to chápu.. 27mm je maxx a rozhodně ne pro něco vytrvalostního. Dlouhoběžky dělam max 25mm. U širokých to žere kroužek i vložku. To je jasný.
 
 
Datum: 17. června 2017 22:06
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
také mam vyzkoušeno obojí. Válce se zhruba stejným výkonem a stejnýma otáčkama. U válce s pomocnýma okýnkama nebyl žádný problém. U jednoho velkýho kanálu taky žádnej problém, jen kroužek vydrží míň a vložka nad výfukem se vydírá.
 
 
Datum: 17. června 2017 21:00
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar. Mám vyzkoušeno obojí. každopádně válec s pomocnejma okynkama se neosvědčil. Potom jsem udělal druhej válec s tvarem radoby hříbku ale jen jsem rozšířil vrch výfukáče na každou stranu o 2 mm kulatým pilnikem o pruměru 4 mm plus k tomu přiměřeně sání a jede to překvapivě dobře. Takže dávám za pravdu Standovi že pomocný okna jsou blbost a mírnej hříbek neuškodí a jede.
 
 
Datum: 17. června 2017 15:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17840    
A když už bychom řešili ty tvary,tak tvar vysloveně hříbku se mi taky zdá takový špatný. To by mělo ostrý hrany pod kloboukem a trpělo by to na neduhy tebou popsané. Víc by se mi líbilo takové slovo hruška. Nízká široká hruška. A nebo třeba meloun na kýbli. U stadionu zas úžasně funguje macatej rugbyovej míč. Někdy je dobrá i taková jahoda (samozřejmně utržená ze šťopky nahoře) a nebo prostě zaoblenej květináč jako je u seriovky. Někdy je dobrá i basa od piva s kulatejma rohama. Tvary jsou různý. Co píše odborná literatura o těchto zmíněných ? Třeba ten meloun na kýbli dávám do seriovek s tim,že kýbl leží až několik milimetrů pod přefukama. A takovej meloun bez kýble je někdy taky pecka ;-)
 
 
Datum: 16. června 2017 21:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17840    
Ano Tom má zčásti pravdu,je to jednodušší na výrobu. Na druhou stranu mi nikdo nepřesvědčí o tom,že výfukový plyny "naskáčou" líp do jakýchsi 6mm direk vedle relativně úzkého sólo kanálu než do pořádného bezpečně širokého kanálu. To zas nebere moje hlava. Navíc je známo že se to tam napejká a kurví to kroužek. Čistě hříbek nepreferuju,u válce do ořežplechů si dam práci s kompletní úpravou výfukovýho kanálu,ale preferuju široký solo výfukový kanál. Jezdí mi toho po republice dost,dokonce i vytrvalostní závody 12,18,24 hodin a vše drží,spotřeba kroužků se nekoná,výdrž perfektní. Řadu let to funguje takže mi ani nikdy nenapadlo dělat 22-23mm širokej výfukovej kanál a vedle něj dělatnějaký dirky... i z pohledu funkce výfuku mi přijde snazší procpat zpětnou vlnu jednim pořádnym kanálem než aby se to cpalo někam do boku do direk... študovanej inženýr nejsem,používam selskej rozum a kupeckou matematiku. Věřim že u nějaký 250ccm motorky budou mít pomocný vejfukový okna o velikosti malíčku význam. Vim o válcích který to maj udělaný hezky a smysluplně a naopak u jiných mi to přijde jak designový doplněk,který má ukázat,jak moc byla výroba válce "pracná a sofistikovaná". Co má toto téma sledovat? Muj názor máš. Zakládá se na mnohaleté zkušenosti. U odborné literatury si povšimni jakými motory se převážně zmínění páni zabývají. Četl jsem je taky. Dlouho tu bylo mrtvo,tak aspoň oživení :-)
 
 
Datum: 16. června 2017 19:21
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Taky jsem se na tím dřív zamyslel a dospěl jsem k názoru, že to je kvůli usnadnění výroby. Je jednodušší rozjed kanál frezou o kousek nahoru, do stran a spodek nechat původní, než upravovat i předchod do užší spodní části. Plocha kanálu nad přefukama má větší význam než pod nima, takže se stím ladiči nechtěji moc dělat
 
 
Datum: 16. června 2017 17:20
 
 
 
 
Jméno: Classic Motocross a Enduro      E-mail:      IP: uživatel19144    
Potřebuju poradit mám lakovat rám na pincka barvou vyjde to cca na 200 kč nebo mám rám poslat na komxit cena cca 2000kč podle mě je lepší ten lak jelikož je levnějši a skoro stejný akorát se bujím odření odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2017 14:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19146    
Ano,jde to stříknout za pár stovek. Určitě bych rám nechal opískovat,pod to nějakou základovku nebo plnič,nerovnosti vybrousit ,případně znova přestříknout základem a pak takový 2 vrstvy laku. Je to rám,tak bych se s tim moc nemazal,jen to co je vidět ať je hezký. Když to uděláš pořádně tak to bude za pár stovek. Otázka je,jestli to umíš? Dopředu říkám sprejem ne. To se na to rovnou vykašli... Mě lakoval celý pio kámoš co fakt umí stříkat. Udělal se pěkně na čisto podklad (něco opískovat,vybrousit,vykytovat,plnič atd) ,na to 2 vrstvy blbý syntetiky a za úplně směšný peníze krásnej fichtl. Nejvíc udělá to,jak moc pečlivě uděláš podklad a zda ten co stříká umí (aby se to slejvalo,nestejkalo atd..) ... bacha na mouchy a na prach :-D
 
 
Datum: 05. června 2017 14:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za 1. : 2000 za komax pio rámu je strašně moc, za to má člověk celýho mustanga v komaxu :-) a za 2.:-Při vypíkání to vzdává gumový uložení kyvky, tak je s tím potřeba počítat :-) a poškrábání...to už záleží na tvých rukách, i komax jde škrábnout a dvousložkovej akryl je docela tvrdej taky... :-)
 
 
Datum: 04. června 2017 21:32
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
zdar, dělám renovaci jawy 555 z roku 1961, byl přetřen několika vrstvami barev, jediné co se mi podařilo zjistit že nádrž byla původně tyrkysově zelené. Vím však že tyrkysově zelené se dělali dvě varianty jedna že byl celý jednobarevný a druhá že měl masku a vidlice na bílo šedou. Tak se ptám zda někdo neví zda v roce 1961 se dělali spíše v provedení tyrkysově zelené jednobarevní nebo kombinovaní díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2017 6:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19137    
Dvoubarevný byly s spíš s revmaplechama.
 
 
Datum: 29. května 2017 6:32
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2018 15:48:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu