Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 PRosim o radu na me jawe 350 kdys jedu, tak z niceho nic mi to chcipne,a kdys to roztlacim tak to chytne ujedu 2km a znova zdechne,karb mam origo a sitko na necistoty mam ciste vc karbece,kde muze byt vada kdys trysky mam ciste ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2018 13:00
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Dírka ve víčko od nádrže, může se ti udělat v nádrži podtlak a pak to nedotýká. Osobně bych zkontroloval gumičku v kohoutu, zda má dostatečně velké otvory. V létě mě to vypeklo, jelo to jen s plnou nádrží, benzín přitom tekl, vše zdánlivě OK. Po rozdělání kohoutu dírky ze 2/3 neprůchozí.
Datum: 29. ledna 2018 13:00
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 ano oba dva vejfuky kouri ,zapal.vape sz17 * , nevim ktera dirka ??
Datum: 28. ledna 2018 21:10
Jméno: martin
IP: uživatel19336
 A co ucpaná dírka přisávání vzduchu do nádrže?
Datum: 27. ledna 2018 22:38
Jméno: standa
IP: uživatel19335
 Ucpanej kohoutek? Výfuky kouří? Oba?
Datum: 27. ledna 2018 21:21
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel19328
 Zdar borci! Po 5 letech jsem dovršil svůj projek.. Babettu 210. Dnes jsem ji poprvé našlápl ale... Volnoběh drží krásně, do půl plynu jde taky svižně, ale když chci do plnýho, tak pouze zahučí a dál do otáček nejde. Prosím základní věci od kterých se mám odrazit... Motor (silniční úprava, laděny výfuk, karburator dellorto 19mm.\r\nDíky za tipy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2018 20:41
Jméno: Erik
IP: uživatel16886
 Měl jsem stejný problém na babette, válec od stejskyho jelo to krásně ale v maximalnich otáčkách to začalo vynechávat úplně stejně jako na videu. Je možny že to origo zapalko nedává..
Datum: 04. února 2018 20:41
 Skoro mi to přijde jak zapalování, kdyby nestíhalo
Datum: 25. ledna 2018 18:50
 https://youtu.be/2_duV8zOfIM
Zde je odkaz na yt. Babetta zahřátá.. Přidám plyn a držím na stejným místě. Tak na to zkus mrknout. Když je na volno běh a přidám, tak reaguje krásně a otáčky letí nahoru, ale v nějakým momentě to prostě dal nejde. A nechce se ji ani z mírného kopce. Karburator dell orto 19mm triska byla 75 a zkusil jsem i 95 a furt stejné. Vzducháče jsem zkoušel různé.
Datum: 25. ledna 2018 18:45
Jméno: standa
IP: uživatel19332
 Kdybych tak věděl,co to tvoje zahučení značí. Bude špatná tryska (a nebo blbej vzducháč). Nahoď nějaký foto,okouknu koleno,karbec,filtr.... jinak mohu poradit jen,abys zkoušel měnit trysky (hlavní) a snad poznáš změnu horší/lepší při větší/menší trysce... jehlu bych dal na hrubo někam na střední zářez...
Datum: 23. ledna 2018 20:22
Datum: 22. ledna 2018 21:07
Jméno: jawass
IP: uživatel18459
 zdarte, potřeboval bych vědět zda jde použít karburátor z jawy 05 na stadiona s 22, případně v čem se tyto dva karburátory liší.
díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2018 18:31
Jméno: standa
IP: uživatel19323
 Tím myslím karbec z modelu roku 1965/1966. Ten přechodovej mezi j05 a j21.
Datum: 17. ledna 2018 18:31
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Zmiňoval jsem to z pohledu montáže na Stadiona, protože v těch závitech jsou přišroubovaná křidýlka a do zdeformované příruby nemusí jít uchytit síťka. Závity v nálitcích beru spíš jako výjimku, zatím jsem se s nimi setkal jen u malých difuzorů, navíc u fíka nemají žádnou funkci. Pokud není potřeba dodržet příslušný vzhled, šel bych do 15mm Psb, má líp řešený přívod benzínu, u PS se často uvolňuje mosazný přívod benzínu sloužící zároveň jako zavírací ventil. Ten 16mm difusor myslíš u malého Psb?
Datum: 17. ledna 2018 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel19323
 To je sice pravda,že S22 má 14mm a j05 má 15mm,ale u těch závitů bych si dovolil nesouhlasit. Dělal jsem j05 z roku 63 a 64,ty měly tyto karburátory a boční závity tam BYLY. O tom,že by tam někdo domontoval karburátory z S23 pochybuji. Čelo je vždy pošramocené,navíc chybí filtrační síťka,kterou S22 má. Karburátor z posledních j05 jsem také používal (minibike a motokára) a nevím,zda jsem měl nějaké zdegenerované kousky a nebo o milimetr nepřesnou šupleru,ale měli 16mm difusor.
Datum: 17. ledna 2018 14:11
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Pokud myslíš typ 2915PS, pak se liší se v průměrech difuzoru (05 má 15 mm, Stadion 12-14mm). 05 nemá v bočních nálitcích závity a s velkou pravděpodobností bude mít poškozenou přírubu na straně filtru. Na 05 se taky montoval karburátor 2915Psb, což je mezityp mezi 2915PS a 2917Psb, má menší difuzor a má jinak řešenou plovákovku.
Datum: 17. ledna 2018 12:49
Jméno: standa
IP: uživatel19323
 Ano jde. jsou víceméně stejný.
Datum: 17. ledna 2018 10:55
Jméno: jirka
IP: uživatel18690
 Ahoj draci , mám doma babettu 207 po menším go motoru , a chci kupovat nový karburátor . Ten starý je rozbitý... Chtěl bych kupovat dellorto buď 12mm nebo 16mm. Slyšel jsem a i sám si myslím že motor má rezervy co se týče karburátoru tak by to na ten 16mm mohlo jet i více . Oba karburátory stojí skoro stejně tak se ptám jestli se vyplatí vzít ten s vetším difuzorem. Někdo zkušenost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2018 6:07
Jméno: standa
IP: uživatel19321
 Na seriovej válec 12mm. Je tam miniaturní sací kanál. Navíc bys na 16mm karbec musel vyrobit širší sací koleno.
Datum: 15. ledna 2018 6:07
Jméno: mike
IP: uživatel19293
 zdar co patri medzi karburator a filter na jawa 50/21 sport ???-tiez gumova manzeta ako mustang??nikde som to nenasiel dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2017 2:07
Jméno: mara
IP: uživatel19302
 ne to tam jde naprimo bez pryze.filtr
Datum: 16. prosince 2017 2:07
Jméno: mike
IP: uživatel19293
 diki moc fcil komplet renovujem a chcem to mat vsetko ako to ma byt origos
Datum: 05. prosince 2017 17:09
Jméno: standa
IP: uživatel19297
 No jasně. Ještě je na tom hrdlu taková spona-pružina,co to stahuje. Jen se to narazí na karbec a je to. Já filtrbox ještě přitahuji zdrcpáskou k rámu. To je celé.
Datum: 05. prosince 2017 10:34
Jméno: mike
IP: uživatel19293
 https://www.fichtlkramek.cz/nahled/hrdlo_sani_pio_pio*.html
cize takto priamo nasadit a drzi to???vzdy som tam mal manzetu gumovu
Datum: 04. prosince 2017 19:26
Jméno: standa
IP: uživatel19294
 Nic. Filtrbox nasadíš na karburátor.
Datum: 30. listopadu 2017 19:14
 Čau, dal jsem na mojí Babettu 210 přímej filtr, ale při jízdě se v otáčkách dusí, takže asi moc vzduchu - málo paliva. Vyřeší to tedy koupě větší hlavní trysky? origo je tuším 63, bude tedy stačit např 65, 68 nebo 70 ?? a volnoběžnou nechat? nemá to někdo už ozkoušené než abych kupoval 2-3 a zkoušel? Jinak jiné úpravy krom zkráceného kolena u výfuku tam nemám. Díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2017 9:18
Jméno: standa
IP: uživatel19284
 Vrátil bych tam původní sání. Není vůbec špatné. Babetu v základním setupu jsem se zkráceným výfukem odladil,že jela po rovině 55-60km/h s mými 90kg. Přímé filtry bývají komplikované a sami o sobě žádný potenciál výkonu nenesou.
Datum: 08. listopadu 2017 9:18
Jméno: Kohout
IP: uživatel19280
 Zdravím, mám problém se seřízením směsi na Mustangu.. Tryska 68, jehla na spodním zářezu, hladina seřízená, všechno čisté, sání je originál, filtr nový, benzín dotíká dobře, zkoušeno i s druhým karburátorem.. Problém je v tom že mi nejde seřídit směs. I na 3. zéřezu je tak chudá, že po nějaké době co jedu na plný plyn ve vyšších otáčkách slyším jak se motor přidírá a ztrácí výkon. Svíčka je skoro bílá. Jinak jede dobře, ale volnoběh je po zahřátí vysokej, takže mě napadlo že by to moholo sát falešnej vzduch, jenže nemá kde.. Všechny těsnění nový, mezi karterama, silikon a papír, včera jsem testoval těsnost, motor jsem vyndal a ke klikovce nalil naftu. Během cca 4 hodin z hladiny téměř nic neubylo, takže mezi karterama ani guferama to nesaje.. Už jsem z toho docela zoufalej. Sice jede pěkně když je jehla na spodním zářezu, to se ani nepřidírá a svíčka je hezky hnědá, ale nemám dobrý pocit z toho že to nefunguje tak jak má.. Nedokážu si představit co by to dělalo kdybych tu jehlu měl na druhým zářezu jak má být  bych ani nevyjel ze dvora a už bych měl zadřeno. Díky za rady chlapi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2017 18:14
Jméno: Kohout
IP: uživatel19280
 Tak nevím, karbec jsem nastavil že je hladina asi milimetr nad plovákem, zkoušel jsem i druhej plovák a furt stejný  trysku 72 jsem zkusil a jediný co se spravilo je ten vysokej volnoběh, teď už drží stejnej jak zastudena tak i ohřátej.
Datum: 07. listopadu 2017 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel19282
 VT = volnoběžná , HT = hlavní tryska. Ani ne že by ten plovák byl jinej,ale neni obouchanej  zvedni o fous hladinu a bude to dobrý...
Datum: 06. listopadu 2017 7:41
Jméno: Kohout
IP: uživatel19280
 Co to je VT 40 a HT 70?  Jinak dík, zítra zkusím. Díru ve víku filtrboxu nemám ani jednu a to ten dekl je origo, jsem na to nedávno docela čuměl  jinak s tím plovákem myslíš že je ten novej je o něco nižší? Zkusim ho změřit
Datum: 05. listopadu 2017 19:16
Jméno: standa
IP: uživatel19281
 O fous drcni plíškem na hladinu nahoru (k víčku) a bude to dobrý. Ani ne milimetr stačí. Na filtrboxu mužeš přidat jednu záslepku. Bude to ok. Když ne,tak drcni podruhé. A pak už se to bude ulejvat  Jinak lze VT 40 a HT 70 ale to je divný,seriovka trpí spíš na nechtěný ulití vysokou hladinou... nemáš náhodou novej plovák?
Datum: 05. listopadu 2017 18:02
Jméno: Tomáš Musil
IP: uživatel16106
 Zdravím , mám problém s biosložkou v benzínu - jako ostatním se vyděluje při delší nečinnosti v plovákové komoře jakýsi žlutozelený sliz - ona biosložka v benzínu , která se tam - pro mne přidává z nepochopitelných důvodů. Ti kteří mají sekačky - ať dvoutakty nebo čtyřtakty si mohou jenom zoufat. Jisto nadějí , která ovšem zase vytáhne něco peněz z našich šratoflí jsou jistá aditiva . Uvádím alespň dva : VIF Super Benzin Aditiv v balení 500 ml a druhý vynález : B&S Fuel FIT .
Ten první - má již na obalu uvedeno , že odstraňuje vysráženou biosložku ( zelenožlutou příšeru) .
Kdo máte s těmito udělátky nějakou zkušenost - myslím hlavně odstranění toho žlutého svinstva a odstanění nutnosti čištění karburátoru - zejména trysek nic netušícího jarního motorkáře - dejte vědět.
Díky TOM
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2017 18:20
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdarec já taky tankuju na benzině a žádnej problém, na zimu fichtla i pilu a sekačku dám do tepla baráku a na jaře vytáhnu a v pohodě nakopnu. Taky mám v práci ten čistič od Retechu a funguje slusně jak píše Standa.
Datum: 01. listopadu 2017 18:20
Jméno: standa
IP: uživatel19278
 A když se k samotnýmu tématu biosložek vrátim,tak musim uznat že je to pěknej sajrajt v tom benzinu a obecně dost pozlobí i vstřikovače paliva. Měl jsem benzinovýho golfa a ten měl teda namotáno na motoru mraky,ale jel. Furt se mi nezdál chod motoru za studena,starty,akcelerace,spotřeba (klapka dobrá,lambda a ostatní čidla ok). V práci máme nějakej přípravek Fuel cleaner (asi od Retech). Tak jsem ho na dvě nádrže dal. Už po půl bandě to přestalo kuckat a líp startovat. Po dvou bandách šel motor zas jak ßvícary a spotřeba šla dolu o cca 1L a dynamika auta byla o mnoho lepší. Ty vstřiky museli bejt zarostlý neskutečně. Takovej poměr sajrajtů v palivech máme snad jen v CZ. V novejch dieslech to likviduje elektronický vstřiky. Zarostlý turba. Když přivezeš auto ze západní evropy tak muže mít namotaný dvě kila a vše je relativně čistý. U nás máš po dvou stech třikrát čištěný a jednou repasovaný turbo. O střikách nemluvim. A kdo na tom profituje nejvíc? A teď ta řepka bude už úplně všude...
Datum: 01. listopadu 2017 15:40
Jméno: standa
IP: uživatel19277
 Do benzínu nedávam nic a kupodivu se mi tam nic výrazného nesráží. Tankuju na benzině. V péráku jsem měl benzín i přes rok. Nezkoumal jsem jestli je něco usazenýho v karbecu,vše funguje,motorky chytaj,motorovka taky.... nesmíte tankovat u vietnamců
Datum: 01. listopadu 2017 13:43
Jméno: Mara
IP: uživatel18840
 Zdravím,já používám VIF Super Benzin Aditiv,jak dvoutakt,tak čtyřtakt.Jsem hodně spokojený.Žádnou zelenožlutou příšeru nemám.Trysky se mě taky nezalepují.
Datum: 01. listopadu 2017 11:49
Jméno: MZetz
IP: uživatel13743
 zdar scháním šikovnýho frézaře co by mi byl schopnej vyfrézovat šoupátko do karbecu výkres zašlu na email práci a materiál samozdřejmě zaplatím
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2017 18:15
Jméno: vitafiser
IP: uživatel19168
 zdarec,chci se zeptat jestli už jste někdo vyndaval emulzní trubici z karburátoru na simsona.potřeboval bych ho převrtat.má s tím někdo zkušenost.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2017 10:45
Jméno: vitafiser
IP: uživatel19168
 no kdyby to bylo pro mě tak to asi neřešim.já ho zkusim jenom přetryskovat a uvidíme
Datum: 01. října 2017 10:45
Jméno: standa
IP: uživatel19256
 U simsona bohužel zkušenost nemám. U pio se karbec ohřeje a komínek se vyklepne či vyškubne háčkem. Vyplatí se u simsona upravovat karbec když je tolik jiných možností? Prodávaj se relativně levný 19mm karburátory i s přírubou,který se "jen" přišroubujou a natryskujou. A trysky jsou,jehly jsou,emulzní trubice,filtry tam pasujou ....
Datum: 30. září 2017 8:28
Jméno: MZetz
IP: uživatel13743
 zdar lidi potřeboval bych pomoct.. už si vážně nevím rady mám čz 175/450 a nechce za tepla startovat.. studenej motor chytne max na 3 jak to chytne tak to jede nádherně ale chcípnu to a cca za 3-4minuty chci nastartovat a nemám šanci..zapalování jsem šteloval tak jak to má být 3,8 před HÚ a odtrh 0,40mm.. a za tepla pořád nic karburátor taky seštelovaný a porfoukaný, jehla 2 od shora vzduch 3/4 origo natryskovaný všechno jak má být. když to teda nechytá za tepla a vytáhnu svíčku je suchá a to můžu přeplavovat karbec jak chci nebo zacpat sání aby si to nasálo a svíčka stejně suchá..motor má ale horší kompresi nemůže to třeba být tím že to hůř za tepla saje benzín když to je všechno uvnitř roztáhlý?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2017 21:56
Jméno: MZetz
IP: uživatel13743
 karbec sem už měl rozdělanej xkrát kontrolovanej čistěnej. jediný co tak jak je tryska hlavní m6 ja se šoubuje do takovýho šroubu a pak do karbecu tak tam nemám fíbr jestli to třeba nebude tím jinak když se při teplým motoru a startování dívám do karbecu tak ta smě spíš lítá všechna ven jak dovnitř.. napadlo mě ještě možná jehnu na 3zářez ale asi mžná zbytečný.. poslední možnost snad ta těsnost válce za studena to je celem slušná komprese ale jak je to ohřátý a roztáhlý tak jako kdyby to prostě nemělo ten podtlak a nechtělo to sát směs z karbecu místo toho aby to sálo tak to všechno lítá ven.. jak píšeš ty jak nechytne na první.. občas lapne jen na 3 otáčky kliky a pak konečná a už nic a svíčku vyndám suchou karbec přeplavuju škrtim sání a nic.. ještě bych dodal karburátory jsem zkoušel celkem 3 s různými tryskami i svíčky různé ale bylo to pořád stejný
Datum: 14. září 2017 21:56
Jméno: standa
IP: uživatel19242
 Z nepochopitelnýho důvodu mi tohle dělal pérák při ulitym karbecu a slabý baterce a následně zblázněnym regu. Jak nechyt na první tak na druhý střelil. Jak střelil muselo se to roztlačit,neblaflo to,svíčka se ulila,nedala. Prostě tam nešel proud. Stačilo aby se motor dvakrát otočil na dvojku a jel. S nabitou baterkou to neudělá. Studenej zpravidla chytá na první. Po roce většinou až na druhý. U tebe fakt nevim. Pokud je svíčka suchá šel bych po karbecu. Nepřidává si to teplý samovolně otáčky na volnoběh? Že by to sálo faleš?
Datum: 14. září 2017 21:34
Jméno: drak
IP: uživatel13743
 zdár chlapi řeším ted takový problém potřebuju nastryskovat karbec na čz 175/450 mám doma asi 3 ruzne ale když jsem hledal na jawarmaniak v sekci karburátory tak jsem tam nemohl ani najít takový označení co mám já.. jaká se tam dává hlavní tryska? ted tam mám 110 a hrozně se to při studených startech uchlastává a při teplých tam zase nejde benzín to můžu šlapat a čepovat jak chci ale svíčku stejně vytáhnu pokaždý suchou ale jakmile chytne tak to jede bez problému.. sání mám otevřrné
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2017 16:42
Jméno: ondra
IP: uživatel19243
 mam dojem ze problem bude s tim otevrenym sáním bo dvojtakty musej sát v rezonanci chapešš to !?
Datum: 15. září 2017 16:42
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 nehledej přesný označení tvojeho karburátoru, ale najdi si prostě monoblok (tj. monoblok 2924 SBD) se specifikací pro tu kejchačku... mam za to, že by tam měla byt 95, ale to jen střílím...
Datum: 10. září 2017 21:54
 Ahoj, neví někdo co stím když se mi nevrací plyn a jde těžko docela? JAWA Pionýr 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2017 15:04
Jméno: standa
IP: uživatel19231
 Jestli je tam kolejka tak je zatuhlá. Chce promazat. Pořádně. Kolejka se normálně vrací jak jo ne... a nebo zlomený bowden lanka,překroucený lanko atd... vše promaž...
Datum: 29. srpna 2017 15:04
Jméno: Radek
IP: uživatel12689
 Ahoj, vyměnil jsem gufero pod zapalováním, přetesnil jsem karburátor, nové těsnění pod válcem, vloni jsem měl motor rozpůlený, takže i nové těsnění mezi kartery,přesto má pořád vysoký volnoběh, lanko našponované není, volnoběžný šroubek vyšroubovaný skoro uplně, za každou radu předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2017 10:53
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdravím ladiče. Mám dotaz ohledně mustanga. Nemužu ho donutit aby jel s otevřeným filtrboxem jede dobře ale jen na trubku jakmile vyndám některej gumovej špunt tak se dusí. Zkoušel jsem hladinu nahoru dolu, ruzný trysky od 68 po 72, volnoběžý 38-35-32. Jehlu vejš nebo níž. Měnit předstih a furt je to stejný. Motor je komplet udělanej všechno nový, nikde nepřisává,válec lehká uprava sání 54-69-28, výfuk hříbek šíře 25 mm.\\r\\nJak píšu jede dobře ale asi by moh jet líp kdyby vzal aspoň jeden vyndanej špunt z filtru. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2017 20:18
Jméno: standa
IP: uživatel19213
 Sesa molitany nemá. Třeba ten nejlevnější krátkej stage6. Ale je to na hrdlo 35mm,musíš vyrobit adaptér. Je to za ranec,ale funguje to.
Datum: 13. srpna 2017 20:18
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Stando myslíš některej z těch filtru co má SESA v nabídce nebo udělat něco doma?
Datum: 13. srpna 2017 14:45
Jméno: standa
IP: uživatel19212
 Zdarec. Zkus ještě 74-76. Pak často dělá burdel ten husí krk k filtrboxu. Zkus molitanovej filtr rovnou na karbec.
Datum: 13. srpna 2017 11:03
Jméno: sud
IP: uživatel19204
 zdar, jak prosim poznam ze netesni bloky motoru?(nemyslim pres gufera) Z motoru nekape ani kapka oleje,kouri tak normalne diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2017 21:36
Jméno: standa
IP: uživatel8802
 No tak je přesně o ten milimetr zatlač a bude to dobrý
Datum: 24. srpna 2017 21:36
Jméno: sud
IP: uživatel18459
 zkousel sem dat jiny karbec ktery na jinem motoru byl ok-ale zas to sami.dale jinou indukcku opet ozkousenou a zas stejny.gufera mam tak 1mm nad hranou bloku vylezli (cca ukos gufera zarovno s blokem) este zkusim komplet jiny zapalko,ale myslim ze to bude zas stejny.ten olej je pro mne taky zahada
Datum: 10. srpna 2017 18:06
Jméno: standa
IP: uživatel19207
 Zkus napřed vyloučit eletriku. Dej zkusmo od někoho jinýho funkční zapalovací pól,kondik,kladívka,indučku,i svíčku,zapoj to napřímo jen zapalování-indučka a pokud problém přetrvá tak je prolém v karbecu a nebo dole v motoru. Mě se to furt nezdá. Když je vše dole udělaný dobře tak to nemuže tahat olej. Olej ti mizí? Gufera jsou tam daný hrana na hraně a nebo zarvaný až k ložiskum?
Datum: 10. srpna 2017 14:13
Jméno: sud
IP: uživatel18459
 no tem motor sem pred 14dny skladal ulozne plochy kliky byly ok pekne chromovane, mezi bloky sem daval zeleny papirovy tesneni nalepeny obou strane na lukopren,delam to tak vzdy a este nebyl problem. Nejde nejak otestovat zda ten prostor kliky tesni?-ze spodu neni ani kapka oleja
Datum: 10. srpna 2017 12:44
Jméno: standa
IP: uživatel19207
 Tak to rozhoď a přetěsni. Bacha na jednu věc klika muže mít projetý čepy/hřídele a vyjetý drážky od starých gufer. Taková klika likviduje gufera. To chce zkontrolovat. Už jsme to řešili u X motorů. Lidi koukaj jen na stav ojnice,nechaj dát novou ojnici na projetou kliku a pak se diví...
Datum: 10. srpna 2017 11:09
Jméno: sud
IP: uživatel18459
 samo to nezdechne nikdy,jen kdyz to vypnu a pak nejde-na svičku sem se díval-zda se mi dycky zaoleovana,to uz sem psal hned na zacatku,ulity to neni
Datum: 10. srpna 2017 7:51
Jméno: standa
IP: uživatel19207
 Nedává to smysl. Až ti to znova takle zdechne a nebude chtít chytit tak než to budeš startovat vyndej svíčku a koukni jestli pálí,jestli neni zaolejovaná a nebo mokrá - ulitá.
Datum: 10. srpna 2017 6:27
Jméno: sud
IP: uživatel18459
 S tím ohřátím bych neřekl, protože když bych pořád jel a nezastavil (nevypl motor) tak to jede pořád) i většinou když jedu vypnu a hned zas startuji tak jede, ale jak jede třeba 5 min z kopce na neutral nebo tak 5 min stojim a pak startuji, tak to prostě nenastartuji, ono an volnoběch bez plynu to běží krásně, a jsou i doby kdy to jde na volnoběch vytočit na plno, a taky jsou doby kdy to normálně chytá i po jízdě z kopce či stání, takže to neni ani nijak pravidelně
Datum: 09. srpna 2017 19:11
Jméno: standa
IP: uživatel19206
 To co popisuješ mi dělal tátovej fichtl před 15 lety. Byl seřízenej skvěle,jel jako drak a chytal teplej i studenej,ale na netrál při protočení taky jakoby zakuckával,bylo to takový prazvláštní hlcení. Měl hrozně slabou jiskru,svíce musela bejt skleplá tak na 2 desetiny a malej odtrh na kladívku,zapalování otočený nadoraz doleva. Nikdy jsem to nevyřešil. Buď to jelo v tomhle nastavení a jelo to supr a nebo jsem tam dal tovární hodnoty a stálo za starou bačkoru. Takže s tim ti neporadim. Možná bych zkusil ještě kondik a zapalovací pol. Směsí to nebude. Kdyby to bralo olej tak by to hulilo a to bys cejtil. Bude to někde v eletrice. Něco se ohřeje a pak to přestane dávat...
Datum: 09. srpna 2017 9:44
Jméno: sud
IP: uživatel18459
 no jehla je na 2. Zař.olej 1:33 mogulTS. Zkousel sem i vymenit indukcku,novou svicku (zklepla na 0,4)a porad to same, kdyz to nejde nastartovat ,tak muzu tlacit treba 500m a nechytne,kdyz pockam treba 20m tak chytne na kop. Ale na volnbech s plynem vynechav temeř vždy, jak se rozjedu jede normalne i do kopcu. Kladivka mozna mirne jiskří. Dik za rady
Datum: 09. srpna 2017 8:20
Jméno: standa
IP: uživatel19206
 O fous bych zved jehlu,cihlovobílá svíčka už je dost na hraně. Oleje do benzinu dáváš lidsky? Svíce pálí dobře? Nejiskří kladívka?
Datum: 09. srpna 2017 6:44
Jméno: sud
IP: uživatel18459
 kouřit to moc nekouří, z motoru olej nekape, ale zdá se mě že svíčka je pořád moc zaolejovaná, (bohaté to není- svíčka je cihlová spíš bílá) a ještě když na volnoběch držím přidaný plyn tak to jakoby vynechává otáčky jakoby jen občas vyletí) a taky někdy nejde bezdůvodně nastartovat zejména po dlouhé jízdě z kopce bez motoru.
Datum: 08. srpna 2017 20:57
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel19205
 když netěsní, tak to kape mezi blokama a nebo hulí díky netěsnosti gufera.. tobě to nic nedělá, tak asi teda těsní
Datum: 08. srpna 2017 20:15
 Ahoj, chtěl bych poprosit o radu ohledně hlavní trysky do seriového JIKOV karburáturu na 21ku. Seriová velikost je 68 nebo 72? Jakou velikost by jste doporučili na seriový motor co si mám od toho slibovat? Rád bych trochu zlepšil výkon, zároveň mi je jasné že tam asi nemůžu narvat tu největší co je v nabídce  \r\nDále se chci zeptat jakou indukční cívku objednat pro zapalování VAPE, 8v nebo 6v?\r\nTaky se už delší dobu sháním po nějaké výkresovce pro úpravu válce na seriové komponenty. \r\nPan Stejskal \'\'stejsky\'\' z .jawa50speed.wz.cz mi nabízel pouze realizaci, já bych se ale rád posnažil sám  prozradí/prodá mi někdo své know how? \r\nMoc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2017 10:03
Jméno: standa
IP: uživatel7291
 Na odladění cesťáku bys měl mít určitě doma trysky 68,70,72
Datum: 03. srpna 2017 10:03
 Díky za odpovědi, je fajn že jste ochotni poradit. Už jsem mohl mít doma zbytečně trysku a indučku
Datum: 02. srpna 2017 23:17
 taky mám dodací lhůty kratší než půl roku
Datum: 02. srpna 2017 14:29
 Vape má cívku svojí,to ti napsal Marek. Tryska pro seriovku je TOP číslo 68. Volnoběžná 35 a nebo 38. Pak to funguje nejlíp = má nejvyšší možný výkon. Válec na seriovku ti klidně poradím,napiš mi maila,cestovky není žádné know how. Při troše hledání po netu bys na to asi přišel sám. Kdybys chtěl udělat válec na seriovku tak není problém,moje dodací lhůty jsou cca měsíc,ne půl roku. Standa
Datum: 02. srpna 2017 11:22
 Ahoj, originál patří do karburátoru 68ka. Vape se prodává komplet i s vlastní indukční cívkou, tak že odpověď na tvou otázku, jakou cívku koupit, je odpověď - žádnou.
Datum: 02. srpna 2017 8:59
Jméno: Marcel
IP: uživatel12628
 Dobrý den prosím vás, seřízení karburátoru Jikov 2924 M13 Jawa 250 s uzavřeným filtrem s klakou pro sytič.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2017 8:38
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 A co máš teda za Jawu 250? 353, 559, 590, 592? Na Mkový karburátor kromě trysek nic nového neseženeš, rozpadá se jim vnitřek šoupátkové komory, rozpadá se jim víčko... Ušetři si námahu a sežeň 2926SBD...
Datum: 18. července 2017 8:38
Jméno: Marcel
IP: uživatel12628
 Tenhle karburátor je z čz 501 avšak na této jawě je uzavřené sání s plastovým airboxem
Datum: 17. července 2017 21:10
Jméno: jirka
IP: uživatel19011
 Na Jawu 250 se dával 2926M a k němu patří otevřené sání, takže otryskování na tvoji kombinaci leda metodou pokus - omyl. Karburátory řady M (monoblok, oválná plovákovka) jsou často nahrazovány řadou SBD právě kvůli snažšímu seřízení. Hezky popsané je to zde: http://jawarmaniak.wz.cz/technika/karburatory.html
Datum: 16. července 2017 19:20
|


|