slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidlaa  |  Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .  |  Pravidlaa       
Zboží:







<













 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Matej_povolny      IP: uživatel19385    
Seso ty kondíky co prodáváš jsou nic moc teda jinak zbytek co jsem objednaval ok odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2018 22:39
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha draku,, co je snim? spatne hody? mel cerny kabel a nebo bolej kabel?
 
 
Datum: 16. září 2018 22:39
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau ve spolek. Přestalo mi svítit zadní světlo. Žarovku jsem měnil za jinou i když nebyla prasklá.Kabeláž taky v pořádku tak už jedině světelná cívka?Můžete mi poradit, kterou mám tady z fichtlkrámku koupit na 20w zápalko. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2018 7:59
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to byla řadící vydlička. Dal jsem novou levý karter jsem nahřál (poprvé jsem to nedělal. Ložiska jsou na lepidlu bál jsem se jejich vypadnutí) a kartry jsem dal k sobě. Motor řadí bez problémů. A jede to &#128578;
 
 
Datum: 30. srpna 2018 7:59
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo tak je to kontakt. Přesněji uvolněný samec na cívce...
 
 
Datum: 30. srpna 2018 7:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19470    
6V/5W. Hledal bych rozpojený a nebo třeba prodřený kabel a nebo špatná kostra. Ty 5W minicívky jsou na věky. To bude kontakt.
 
 
Datum: 20. srpna 2018 19:13
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, Neví někdo jakou barvu měl konec ručičky a prostřední čárka u ampérmetru na kývačce ? Podle zašlé barvy to vypadá na žlutou, ale to se mi moc nezdá... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2018 10:19
 
 
 
 
Jméno: sovisko      IP: uživatel19449    
Zdar, bylo to ntřeno fosforovou barvou (jako na hodinkách, ve tmě svítilo).Jestli se dá sehnat, nevím.
 
 
Datum: 04. července 2018 10:19
 
 
 
 
Jméno: Erik      E-mail:      IP: uživatel19413    
Ahoj, Neni tu někdo z jihomaravskeho kraje kdo by mi zvládl zapojit na čz 125/488 zapalování vape? Nebo rovnou celou elektriku :-D Nevim si vůbec rady jak to zapojit do spinacky aby fungoval chcipak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2018 17:16
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19424    
http://www.georgeb.wz.cz/technika/vape/schema.gif Jde o to, že původní zapalování se chcípá vypnutím napájení cívky, ale VAPE se vypíná přikostřením modrého kabelu z VAPE &#8222;cívky&#8220;. Proto se používá rozpínací relátko, pokud chceš mít zachované chcípaní přes Boshák. Rozpínací relé je standardně sepnuté, takže je propjen ten modrý kabel s kostrou, pokud do relé přivedeš napětí, tak relé rozepne, tím se odzkratuje ten modrý kabel a můžeš startovat. Pokud tam relé mít nebudeš, tak normálně nastartuješ, ale nepůjde ti to chcípnout. Takže já mám Bosh spínací skříňku, rozpínaci relé zapojené podle toho schématu a vypínač na pravé straně mám z jedné strany připojený na kostru a z druhé strany na ten chcípací modrý kabel. Takže uprostřed je motor chcíplý (propojená kostra s modrým vodičem) a na krajích běží - takže obráceně než je to u origo zapalování. Pokud jsi extra elektrojelito, tak to prostě chcípej tím chcípákém napravo, jak jsem psal a na relátko se vyprdni. To musíš zmáknout.
 
 
Datum: 19. června 2018 17:16
 
 
 
 
Jméno: Honza Poky      IP: uživatel19432    
Zdravím DRACI. mám takový dotaz. Chci na svého Mustanga přidělat blinkry. S tím i baterii a dobíjení. Mám zapalování VAPE 6V/20w a potřeboval bych poradit jak mám zapojit dobíjení baterie z VAPE. Jestli si musím sestavit svůj regulátor napětí nebo to jde použít z jiné motorky. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2018 14:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19436    
Ano,ty bys dobíjel baterii a z ní bys měl vše vytažené. Já bych osobně šel do MVT. Pak je možnost mít baterii pro blinkry a prostě ji občas dobít nabiječkou. Tim usměrněnim a regulací světelnýho vývodu (resp.vývodů) stratíš strašnýho světelnýho výkonu. Navíc nevim,jak to ovlivní křivku předstihu.... osobně bych z vape bateriový zapalování nevytvářel,to bych se spíš poohlédnul po něčem podobnym třeba z čínskýho skůtra nebo jiný číny (díly za korunu) a upravil to na pio... koupíš rotory,statory,regulátory...
 
 
Datum: 12. června 2018 14:21
 
 
 
 
Jméno: Honza poky      IP: uživatel19432    
A co kdybych tím VAPE dobíjel jen baterii a měl světla a ostatní na baterce? Jde to nebo je to složité? Nechce se mi moc za ten stator MVT 12v60w vyhazovat peníze.
 
 
Datum: 11. června 2018 21:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19433    
Vape pro tyhle účely zrovna vhodné není. Navíc regulace zbytečně zatíží obvod a ty přijdeš o další watty pro svícení. Regulaci by sis musel vyrobit. Ale jde to i jinak. Od známýho vim,že se dá koupit v německu na vape stator i s dobíjenim a dokonce je silnější 60W. Název si nevzpomenu,barva byla taková červená :-D cena relativně nízká.
 
 
Datum: 11. června 2018 15:16
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Chtěl jsem stáhnout rotor (magneto) tak jsem tam našrouboval tady stahovák z fichtlkrámku a aniž bych nějak extra zabral najednou vidím na závitu kousky hliníku a stáhovákem točím dál a víc už nezaleze. Vyšroubovat ale jde. a zdá se mi že ta tyčinka co je na konci že je ohlá.Myslel jsem že jsem nak.rvil ten M5 závit ale šroub co drží vačku tam jde. Kde může být chyba ? Obyčejný šroub M8 tam jde ale nakonec v délce kde jsem byl asi ze stahovákem už utahovat nejde. Je možny že to tam nějak zatuhlo?Nebo co nejde silou pujde ještě větší a mám se to pokusit stáhnout tím dlouhým šroubem M8 ? zdá se mi že tím šroubem jen vybrušuji ten hliník na rotoru. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2018 16:55
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyřešeno. Při vyřezávání závitu rotor vyzkocil ven &#128578; Kužel kliky pěkně orezli
 
 
Datum: 23. května 2018 16:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19423    
Vůbec nic. Jako rozšprajc používam různé šrouby,oříšky,no co je po ruce.....
 
 
Datum: 22. května 2018 19:55
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co se stane když bych tam vyřezal závit na M 10 ?
 
 
Datum: 22. května 2018 17:55
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No rozsprajc nemám a ten závit v magnetu je Ko .Asi už to někdo načal předemnou. Co motor to originál. Ale co teď když tam ten M8 nezasroubuju
 
 
Datum: 22. května 2018 16:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19421    
Šroub m8 s dlouhym závitem. Mezi "lopatky" rotoru a karter nějaký rozšprajc,aby se to zaseklo,utahnout šroub ...cvak....je to venku .... práce na 20 sekund ...
 
 
Datum: 21. května 2018 20:54
 
 
 
 
Jméno: erik      IP: uživatel19413    
Zdarec, máte někdo zkušenosti s Dandy 50 motor sachs?. potřebuju radu, přestala házet jiskru,prosel jsem elektriku a nic, napada me jestli neni v haji spinacka ale kdyz otočim klickem tak svetla sviti, nebo indučka. nevíte za kterou by sla nahradit? nic nemuzu najit. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2018 17:53
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
Zapalovani kaput je tam vyrobce Iskra
 
 
Datum: 14. května 2018 17:53
 
 
 
 
Jméno: Po renovaci      IP: uživatel19411    
Ahoj, pionýra mám po go , laku i nové elektrice... Nestartuje, jisku dává,benzín tam jde, zapalování seřazené spárovými měrkami ne jen kartonem a alobalem... Má tendenci naskočit, občas při nakopávání modrý obláček i zvuk, při roztlačení taky náznaky,když jsem připojil na zapalování vrtačku, ať to pořádně roztočím, tak zase tendence ale hovno z toho(nedělejte to,zlomil jsem ten šroub :/ ). Věci jako cívka, fajfka,kabely, cívky v zápalku, kladívko apod. nové. Co to může být? Díky moc, sám už netuším. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2018 8:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19415    
Tak ho otoč skoro až nadoraz nalevo a doseřiď kladívka. To by mohlo pomoci. Pokud ne,tak mi sem napiš,jak jsi přesně to či ono seřizoval,někde najdeme chybu.
 
 
Datum: 03. května 2018 8:15
 
 
 
 
Jméno: Po renovaci      IP: uživatel19414    
Je to Jawa 20, zapalování je spíše napravo. Hodnoty by měly sedět, rotor je na kolíčku přesně. Plováková hladina sdružená, trisky origo, jen vyčištěné
 
 
Datum: 02. května 2018 10:57
 
 
 
 
Jméno: jui      IP: uživatel19412    
Svod na koďanu ?
 
 
Datum: 30. dubna 2018 17:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10846    
Jak jsi seřizoval zapalování? Jaká je poloha statoru mezi držáky? Je otočený spíše k levé a nebo pravé krajní poloze? Jaký typ pionýra to vlastně je? Nastavované hodnoty souhlasí s typem motoru,zapalování,válcem a hlavou? Vačka sedí v aretaci v magnetu a magneto sedí v aretačním kolíčku na klice? Je tam správná vačka? Kde na vačce se nachází pertinax kladívka v horní úvrati? Kladívko začne otvírat před horní úvratí a zavírá po horní úvrati? Svíčka je skleplá na 0,4-0,5mm? Hladina plovákové komory je seřízena správně a ventil správně zavírá? Trysky jsou 38 a 68 ? Je to hodně otázek. V odpovědích bude indicie. Když je vše cca správně tak není potřeba nic seřizovat extra přesně.. Když flákneš stator do nějaký střední polohy a o kus ho vrátíš doleva,tak že je posléze kladívko v HU tak 1-1,5mm za zubem vačky tak při nějakym odtrhu baj oko 0,5mm to nějak slušně jede... někdy to chce pootočit trochu víc doleva,někdy je třeba dát menší/větší odtrh kladívka než se to vyladí na TOP.... honit nějakou hodnotu šuplerou je nesmysl... beztak to každej měří blbě,protože nebere v potaz sílu těsnění pod válcem a krajní polohu pístu V HU...než tam něco na desetiny měřit s odchylkou 40% tak už je přesnější se řídit polohou kladívka na vačce. Jak se otvírá a zavírá tak je vyhráno. Takto obecný postup využívám u všech kladívkáčů. Nahrubo a pak doladit dle citu. Vše vždy jelo top. Ať se daří.
 
 
Datum: 29. dubna 2018 22:12
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel19357    
Zdarec, chcem sa spýtať Chonga. Mám spravenú reguláciu 12V. Mám stým trochu problém lebo keď privediem na vstup napr. 15V, na výstupe je tiež 15V. Vôbec nestabilizuje, pripadá mi že vstup je totožný s výstupom. Skrat nieje nikde. Kde teda hľadať problém? Môže byť prerazený IRF 5210? Prípadne zenerka 12V? Vopred vďaka za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2018 16:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel18729    
Ahoj Mirec, těžko říct. Může být že je nastavená hystereze stabilizace příliš vysoko (záměna hodnot odporů připojených k vývodům 2 a 6 integráče) . Namísto cca 13V třeba na 18V a pak to pochopitelně nestabilizuje. Osobně bych to oživil tak že bych místo otronu dal LEDku, nezapojil IRF, kapacitory nahradil třeba 1000uF/25V a lehkou zátěž třeba žárovku 2W/12V a na proměnném zdroji sledoval při jakých napětích dochází k vypnutí a zapnutí LED. Pamatuju si že jsem nechával cca rozdíl lehce menší než 1V. Bacha na maximální povolené napětí 555ky. Zdechne při napětí 18V a výše. Ale nejprve raději začni změřením napětí na vývodu č. integráče. Musí tam být něco okolo 2.5V. Prostě Ti nezbude než laborovat.
 
 
Datum: 19. února 2018 16:54
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, potřeboval bych poradit se zapojením zapalování na stadiona. To že menší ze dvou cívek je světelná a tu jen vyvedu na světla je jasný, Jde mi ale o tu zapalovácí. Konkrétně na co v zapalování připojit vysokonapětový kabel na svíčku. Jak spojit kabel od - zapalovací cívky , kondenzátoru a kladívek. Mám všechny tyto 3 kabely spojit a na ten spoj připojit vysokonapětový kabel? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2018 20:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19350    
Pokud se nepletu,tak je to cívka navinutá na cívce a maj společný jádro. Takže by měl někde vstupovat kabel od kladívka a kondiku do spodního vinutí a z horního vinutí kabel na svíčku. Musim uznat dobrej dotaz. Zaskočil mi..,,,na nějakym stadionu jsem jel i ladil,ale tohle nikdy... je to čistě dedukce...
 
 
Datum: 07. února 2018 20:44
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel16444    
Ahoj draci\r\nDotaz mám čz 487 trošku bojuji s dobíjením. Máte někdo zkušenost s touto náhradou relé: Relátko AEV uzem.(-)6V/75W? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2018 13:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je super, jediný co, tak při prohození pólů okamžitě odejde do věčných lovišť... jedna číza plus na kostře, druhá mínus...a bylo to v prd.... ale jako jak píše Bakoun, nevíš o něm,funguje skvěle
 
 
Datum: 08. února 2018 13:51
 
 
 
 
Jméno: Biggles      IP: uživatel16444    
To jsem potřeboval slyšet! Až budu objednávat další díly, půjdu do něj. Dík!
 
 
Datum: 04. února 2018 20:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Mám zkušenost. Od namonotování o dobíjení nevím. Funguje to spolehlivě. Jen musí být v pořádku rotor, stator a uhlíky. Ale to plati i pro origo dvoucívku. To originální dvoucívkový relé málokdo umí seřídit a navíc jde o mechanickou součástku, opalují se tomu kontakty, tím se částečně mění regulace. Na to jsem neměl nervy.
 
 
Datum: 04. února 2018 17:45
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel19318    
Ahoj, chci se zeptat. Mám 6V SIMSONA a nesvítí mi přední dálkové světlo, když mám dálkové tak svítí jen zadní hodně slabě. Baterku mám novou ( světla by měli jít i bez baterie). Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2018 20:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19319    
Chyba bude na patici žárovky a nebo v přepínači na řidítkách. Eventuelně ti prostě prasklo vlákno.... koukal jsem do schematu,nic jinýho by to bejt nemělo....
 
 
Datum: 13. ledna 2018 20:18
 
 
 
 
Jméno: Vít Fišer      IP: uživatel19168    
zdarec.nevím si rady se zapojením eletriky.mám 30w jsem uloženku a chtěl jsem 25w žárovku.jenže to schéma nějak nechápu.mám klasickou spínačku a zadní světlo na sufitku.když dám páčku dpleva tak jde zapalování protože přikostřim cívku přes kontakt 1.jenže když to dám doprostřed nebo doprava tak to zhasne.jak to mám zapojit když to schéma http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_21/schema/schema_typ_23_25_5w vubec nechápu.jak je připojený to přední světlo a co to zadní na dva dráty.a kam je vadenej ten drát od 15 do toho předního světla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2017 12:58
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo, to jsem se nějak upsal, máš pravdu :-D Je to teda nějakej bezejmenná svorka, eventuelně by se mohla ukostřit i 58ka (u 30W verze) a fungovalo by to stejně ..
 
 
Datum: 21. prosince 2017 12:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19305    
Pleteš se. Svorka 55 jsou světla. Zde jsem našel hezký schéma,to vysvětlí vše,ač je to tu popsáno http://novy.motokramek.cz/productimages/4632_b64cb69689a3cacc598b2d7eeed94ebd.jpeg
 
 
Datum: 18. prosince 2017 16:24
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prostě zapojení indukční cívky: Z kontaktu u kladívka (očkem pod šroub nebo Faston plíškem samcem a Faston samicí - podiv se kdyžtak na net co tím myslém) veď drát na indukční cívku (která je připevněná objímkou k rámu - tuším, že by měl být i plášť té cívky ukostřený) na PÓL ČÍSLO JEDNA (1) taky očkem, nebo fastonem. Z PÓLU ČÍSLO PATNÁCT (15) vedeš kabel, který ukostříš (zpravidla bývá v rámu poblíž vedle díry pro objímku indukční cívky i závit M5 tuším, kde dáš očko a dotáhneš jej šroubem a tím ten drát ukostříš. Z PÓLU JEDNA (1) vedeš další drát, který ti povede do přepínače na masce na konektor číslo JEDNA (1). A z konektoru číslo PADESÁT PĚT (55) vedeš kabel opět na kostru (třeba na krycí plech masky, kde pro to bývají vyvrtané dírky). Účelem toho přepínače je ukostřit pól číslo JEDNA (1) a tím vyskratovat kladívko, na svíčce nebude jiskra, motor nejede. V ostatních polohách přepínače není tento pól ukostřen a motor běží. Pokud tohle zvládneš, můžem se dostat dále, pokud ne, zavez to někomu, kdo se v tom trochu vyzná ...
 
 
Datum: 18. prosince 2017 11:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19305    
Já to vzdávam. Je tu popsané co s tim máš dělat a kde je chyba. Pokud budeš mít zájem uděláš to. Tuhle diskusi nemá význam dál vést. Sorry,na tohle nemam sílu.
 
 
Datum: 18. prosince 2017 8:11
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel19304    
no já už tu indukčku měl tak zapojenou,ale nechcíplo to ani hovno.tak sem vyndal tu kostru na rám od indukčky a teď to samozřejmě jede jenom když je otočeno doleva.a prostředek a vpravo nejedce.
 
 
Datum: 17. prosince 2017 15:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13290    
Ty žádnou indučku v masce NEKOSTŘÍŠ ! Přední světlo je PLASTOVÝ proto do něj musíš přitahat i kostry. Jednou na žárovku,protože bez kostry by asi nesvítila a pak do přepínače,protože bez kostry by to NECHCÍPALO. To s tou zadní žárovkou je zvláštní,ale je to tak. Oba držáky žárovky odizoluješ (2xplastová vložka na kabelové očko) a prostě na každej kontakt zadní žárovky dáš jedno vlákno předního světla. To je celý. Nehledej v tom víc.
 
 
Datum: 17. prosince 2017 13:39
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel19304    
to já chápu ale nechápu když pošleš jeden plus na žárovku tak druhým drátem se mi vrací proud do žárovky na předek takže mi svítí dálkový i potkávací a zadní světlo.no a když je indukčka na kostřená hned na rámu tak proč ji kostřim znovu v přepínači.já už elektriky natahal celkem dost ale tohle mi nejde na mozek pitomej fichtl
 
 
Datum: 17. prosince 2017 13:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19303    
Doplním. Při poloze je doleva je spojena svorka 1 s kostrou,moto nejede,vyskratovaná indučka. V prostřední poloze není spojeno nic,moto jede,klakson troubí. Poloha doprava moto jede (svorka 1 a kostra jsou stále rozpojeny),svorka 55 a 56 jsou spojeny,moto svítí a případně i trochu troubí. To je celý. Funkce přepínače na masce jen v tom,že doleva ukostříš jedničku a chcípne to a doprava spojíš 55 a 56 a svítí to. Žádná věda. 3 dráty a jeden ukostřenej bobek. U pio je to tak jednoduchý. Přál bych vám dávat dohromady eletriku na simsonu :-D a to je furt dobrý,nic nemá na to když jsem z benzínovýho peugeota dělali naftovýho,to byl masakr. A fiorino 1,7TD s čidýlkama jsme přestavili na verzi 1,7D bez čidýlek. Napřed byly palubky jak vánoční stromeček a nerozpínalo žhavení :-D to je masakr :-D a na takovýhle brutality schéma nikde nenajdeš...
 
 
Datum: 16. prosince 2017 10:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19303    
Dobře,zkusíme to znova. Kabel co vede ze sdružených světelných cívek přivedeš do přepínače v masce na svorku 55. Ze svorky 56 je vytažen kabel do přepínače na řidítkách. Tamodtud vedou do světla dva dráty,jeden potkávací,druhej dálkový. A z těch zároveň vedou dva kabely,který přivedeš na zadní žárovku. Klakson je vytaženej ze svorky 55 přímo do klaksonu,druhej kabel do řidítka na tlačítko. To bude jasný. Zapalování je beze změny jako u 20W verze. Kladívko a všechno ostatní na č.1 na indučku a č.15 z indučky na rám. Zároveň vede z indučky ze svorky č.1 kabel do přepínače na sv.č.1 která je v poloze doleva ukostřena a moto chcípne. Na ukostření tam bude asi nataženej vodič odněkud z rámu (15),u pio kostření zprostředkovává maska. Taktéž do přední žárovky je přivedeno na objímku kostření (15) odněkud z rámu - většinou ze šroubů co drží na vidlích plastový světlomet. Pokud máš spínačku z 20w verze tak myslím že musíš vystříhat ten proklenovací tvrdej drát co kostřil zadní světlo pro běh bez světel.
 
 
Datum: 16. prosince 2017 9:55
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel19295    
Měl bych dotaz na SESU, kupoval jsem na obchodě plech na Stadiona S22 nebo jawetu který drží klakson a zároveň přední světlo, je to plech co má v sobě závity a přitáhne se sním klakson a světlo a nikde ho tu už nemůžu najít. Dal by se ještě koupit? Diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2017 15:51
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel19295    
To je škoda, mě by se to právě hodilo a nikde jinde jsem nenašel že by to prodávali, takže budu muset počkat jestli se to ještě podaří vyrobit :-)
 
 
Datum: 05. prosince 2017 15:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem si to nechal kdysi udelat ale uz dopordano a ta zkusim znova nechat udelat :-) ale kdy to bude to nikdo nevi,,sesa
 
 
Datum: 04. prosince 2017 23:07
 
 
 
 
Jméno: Jirka27      IP: uživatel19291    
zdravím, řeším problem s eletrikou na jawa 50/20, klakson troubi jen při vypnutých světlech a zadní světlo stále svití i když světla jsou vyplá, nevite kde je chyba. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2017 6:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19292    
Klakson troubí při vyplých světlech,to je ok. Zadní světlo ti svítí furt protože je buď upadlý z přepínačena masce drát ze svorky 58 a nebo tam chybí.
 
 
Datum: 30. listopadu 2017 6:28
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
cim to muze bejt ze mi prestala hazet jiskra na jawe 350 vape sz 17 ? , rele rozpinaci cvaka skousel sem aj druhe a spinaci skrinka je nova ,muze to bejt aj inducka? ,poradte dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2017 18:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
 
 
Datum: 26. listopadu 2017 18:59
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
spinač * myslis tim spinaci skrinku bosak jo ?
 
 
Datum: 26. listopadu 2017 18:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Na relé se a spínačku se vyprdni, odpoj modrý kabel od cívky. Pokud je ukostřený, zapalování nejde. Tím, že ho odpojíš vyloučíš, že bude chyba ve spínačce nebo v relé. Pokud to nepůjde, tak jdi po kabelu z cívky do motorku k tomu indukčnímu spínači. Pokud kabeláž bude v cajku, tak za to může spínač. Cívky špatné nebývají. Ten spínač občas odejde. A nebo se jen povolil a zapalko neví, kdy má jiskra přeskočit.
 
 
Datum: 25. listopadu 2017 23:10
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
kabelaz je prave nova anjel sek na tom 30 km a pak se to stalo a rele sem menil us dva a cvakaj , ale jiskru nehazi tudis zavada asi vte civce ze ?
 
 
Datum: 25. listopadu 2017 22:36
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Odpoj na hulváta modrý kabel z VAPE cívky, tím vyloučíš spínačku, relé. Když to nepomůže, jdi po kabelech. Zaměř se na kabel k tomu čidlu. Občas bývá krátký a vyklepe se. POkud ani to nebude ono, tak ten bych zkusil ten spínač vyměnit. Nestojí majlant.
 
 
Datum: 25. listopadu 2017 19:38
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19264    
inak mozem sa pochvalit led prednym a doporucit/asi len tym bez tp/led kupena na aliexprese 6vled ba20d mam jawa 50/21 kladivkove zap 15+5w najazdene na ziarovke cca 300km a stale svieti a lepsie ako obycajna odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2017 19:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19270    
Chtělo by to ještě přídavný světlo na přední blatnik :-D a nebo pořádnej xenon :-D
 
 
Datum: 25. října 2017 19:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19270    
Dík za tip. Pořídim někdy trochu silnější a ozkoušim na vape. Svítim 12V/35W + něco vzadu a je to krapet lepší jak 6V/25W která mi navíc praskala,ale na bezpečný ježdění za tmy se mi to furt zdá málo. Tak na přejezd hospoda / domu. A to už to svítí jak nikdy. Pio má holt blbou parabolu i sklo...
 
 
Datum: 25. října 2017 18:58
 
 
 
 
Jméno: 638 jawa      IP: uživatel16049    
draci da se pouzit tato sada vape na 350/638 motor ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vape_12v_150w_dvouvalec_gel2.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2017 21:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 10. října 2017 21:49
 
 
 
 
Jméno: 638 jawa      IP: uživatel16049    
prej vape sz17
 
 
Datum: 07. října 2017 14:22
 
 
 
 
Jméno: 638 jawa      IP: uživatel16049    
tak ktere tam patri ?
 
 
Datum: 07. října 2017 14:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neda pac klika na 638 ma jiny cep nez panelka,,,a hlavne 638 ma vetsi prostor na altik,tak vzdy vape na 638
 
 
Datum: 07. října 2017 2:05
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.09.2018 1:19:00 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu