slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
Předem avizuji že v Květnu budu mít dovču draci .-)
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama  |  Reklama  |  Pravidla       
Zboží:










<












 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Robert Mališ      E-mail:      IP: uživatel19393    
zdravím babeťáky, chtěl bych se zeptat. Nalil jsem do babety 210 Vervu 100, abych ji po zimě dal něco lepšího. Poměr namíchání s olejem jsem dal 1:50 podle návodu na oleji. Pak jsem udělal první jízdu a po cca 10 km mi začala babeta z ničeho nic zpomalovat až se úplně zastavila, když jsem ji chtěl znovu rozšlapat tak jakoby měla zaseklé zadní kolo pak vždycky udělalo zadní kolo půl otačky a znovu se zaseklo. Nevíte prosím co s tím je? Děkuji za všechny rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2018 8:34
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Jehla v karburátoru se myslí, posunout výš - pojistku dát na spodnější zářez. Já osobně nevěřím zahradním olejům, často se zmiňuje jejich možná rychlá degradace po namíchání s benzínem, protože eko bio green... Motorka není sekačka, používají se jiné otáčky, zatížení a asi by měl i vydržet poněkud víc než ten zahradní. Navíc proč používat zahradní olej, když motocyklových 2T olejů je ohromný výběr...
 
 
Datum: 18. dubna 2018 8:34
 
 
 
 
Jméno: Robert Mališ      E-mail:      IP: uživatel19400    
S jakou jehlou myslíš?
 
 
Datum: 15. dubna 2018 16:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19401    
PRVNÍ DVĚ NÁDRŽE BYCH DÁVAL POMĚR 1:25 AŽ 1:30 ,pak klasika 1:40-1:50 jen s jehlou nahoře dokud to nebude zajetý.
 
 
Datum: 15. dubna 2018 16:03
 
 
 
 
Jméno: Robert Mališ      E-mail:      IP: uživatel19400    
Jo je to olej do zahradní techniky, ale jak jsem říkal míchal jsem to tak 3 roky s tímhle olejem a vždycky bez problémů i jsem to protřepal před nalíváním do nádrže. Jako asi jsem se nesekl, protože mám na to upravenou odměrku na můj 5 litrový kanystr. Tak nevím v čem nastal ten problém. Když už se o tom bavíme chci se zeptat, když budu mít ten válec po výbrusu slyšel jsem, že se to má mazat o dost více než se válec zajede. Je to tak? Jestli jo tak v jakém poměru přibližně?
 
 
Datum: 15. dubna 2018 11:04
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19399    
Vervou to rozhodně není, je to jen lepší benzín s vyšším oktanovým číslem, nejspíše bez biosložky. Klidně ses mohl seknout s poměrem oleje při míchání. Nepoužíváš olej do zahradní techniky?
 
 
Datum: 15. dubna 2018 10:05
 
 
 
 
Jméno: Robert Mališ      E-mail:      IP: uživatel19398    
Jo je mi to jasné, že jsem udělal chybu v poměru, ale 1:50 už jezdím minimálně 3 roky ne-li více, ale s normálním benzínem Natural 95, ale teď jsem chtěl babetce dát něco lepšího jednu nádrž po zimě a natankoval jsem tam tu Vervu 100 a to byla asi ta chyba, že jsem tam měl dát více toho oleje, když je to kvalitnější benzín.
 
 
Datum: 14. dubna 2018 23:37
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel19397    
Bakoun...............hezky jsi to napsal......myslíš že to pochopí??,,moc děkovat nebude...
 
 
Datum: 14. dubna 2018 22:42
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Jinak trošku mimo, ale návodem na oleji se neřiď, důležitý je návod ke stroji. Příklad: jeden nejmenovaný olej má na sobě napsáno mazání až v poměru 1:100. Zkus se tím řídit a nalej to Péráka na bronzu. Moc děkovat nebude.
 
 
Datum: 14. dubna 2018 5:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19396    
Napřed sundej válec a uvidíš. Někdy to nejde (když se třeba vzpříčí jehla v kanálu). Musíš si poradit. Motor půlit budeš,pokud je vysypaná klika.
 
 
Datum: 13. dubna 2018 6:27
 
 
 
 
Jméno: Robert Mališ      E-mail:      IP: uživatel19395    
Jo šlapat jde těch 10 km co jsem ujel jsem šlápal zpět to jde v pohodě. Kolo je v pořádku řetěz asi taky takže se bojím že to bude v motoru. Ne nic jsem neslyšel cinknout nebo něco takového ale 100 % to nevím. Jen to prudce vzpomalilo a pak se seklo zadní kolo a ted když mam zaply pastorek tak s ní ani nepohnu je to tvrdé jak beton. Musíš rozpulil motor? Kdyby byl zadržený píst tak půjde vůbec vysunout když si bude dělat vybrus?
 
 
Datum: 12. dubna 2018 21:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19394    
A když vycvakneš pastorek na šlapání (tím odpojíš motor) tak se babeta pohybuje a nezasekává se? Zjisti jestli je to v motoru a nebo v řetězu či kolu a máš to. Motor rozebrat je razdva (jen mít stahovák bubnu).... nechci to přivolávat,ale klidně muže bejt raflej píst ve válci,mohla vyskočit jehla... necinkalo to? divné zvuky před smrtí?
 
 
Datum: 12. dubna 2018 16:49
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel19373    
Ahoj chlapci. Prosím chtěl bych se zeptat jaký úhel má kužel na klikovce ze strany spojky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2018 17:10
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10988    
Čau mám doma motor je to jednoválec s dvěma výfuky, označení má 5-10-1194.Bude to naka jawa nebo ČZ ale nějak nemůžu dohledat z čeho to je. Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2018 14:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19354    
Zdar. Podle čisla nic. Nafoť to a někam to upni a pošli odkaz. Dvouvejfukovej jednoválec je širokej pojem,to jsou skoro všechny československý motorky.
 
 
Datum: 12. února 2018 14:26
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19177    
Čau Draci. Mám zrenovovanou ČZ 175/470. Na podzim jsem najezdil prvních 500km a teď vychytávám muchy.Jedna taková je, že jsem hodně dávno nechal opravit závit v hlavě formou pouzdra. Když dotahuju nebo povoluju svíčku pouzdro se trochu hne . Mám takovej dotaz.Jak by se to dalo odstranit . Zajišťuje se to nějakým lepidlem? Trochu kolem prosakuje olej. Díky všem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2018 17:41
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel16444    
Já mám vložku zalepenou tekutým kovem. Je to vlastně dvojsložkové epox lepidlo- seženeš v atodílech.
 
 
Datum: 04. února 2018 17:41
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, Seso, bude tady ještě k mání hvězdicová hlava na pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2018 11:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak uz zas je
 
 
Datum: 11. ledna 2018 11:49
 
 
 
 
Jméno: syrano      IP: uživatel19316    
Ahoj Okno, já ji mám na prodej, skoro nejetou, máš zájem? martin.syrucek@homolka.cz
 
 
Datum: 10. ledna 2018 10:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja vim stando ale potrebovalo by to vykres pro automat,, ja mam kratke ruky
 
 
Datum: 05. ledna 2018 17:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19314    
SESA: Již několikrát jsem ti navrhoval,že ti seženu podklady,abys ji nechal vyrobit s pořádným spalovákem,aby měla význam a taky aby třeba už jen píst nenarážel do svíčky a nemuseli se tam dávat dvě podložky,to konstrukční vada byla. Odlitek to není špatný.
 
 
Datum: 05. ledna 2018 16:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku, ono se tak remcalo jak jsou osklive a nefunkcni ze uz se asi neudelaji i kdy byli ok
 
 
Datum: 04. ledna 2018 20:04
 
 
 
 
Jméno: ilja      IP: uživatel19298    
Ahoj, mám Mustanga (1978) po 1. výbrusu. Výkon stále slabý , start nespolehlivý i po výměně gufera pod klikou, celkovém seřízení (předstih, karbec, nová svíčka a všechno další možné...)Podezírám už jenom slabou kompresi. Ví někdo jaký tlak by měl být naměřen ve válci při měření kompresiometrem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2017 14:42
 
 
 
 
Jméno: ilja      IP: uživatel19298    
Děkuji všem, kteří tak svižně zareagovali na můj dotaz. řadu navrhovaných věcí jsem už zkoušel, ale některé návrhy ještě ne. Budu dál pátrat a dám vědět.
 
 
Datum: 13. prosince 2017 14:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19301    
Asi,je to budik se stupnicí,kterej našroubuješ místo svíčky. Chce to pořádně roztočit. Zůstane ti na budiku nejvyšší hodnota. Měřili jsme s takovym kompresi na dodávce a na pikapu a řeknu ti že jsem ani jednotky nezkoumal. Pokud se ti cokoliv nezdá,tak to rozeber,u mustanga je to brnkačka ;-) Popiš seřízení všeho a stav motoru po složení. Otáčela se klika a převodovka lehounce po dotažení šroubů? Bloky jsou párové? Píst nasazen správně? Tj šipka do výfuku,první zámek nahoru,druhý vedle výfuku? Předstih? Odtrh? Hladina? Trysky? Filtrbox a jeho počet bočních dir? Hlava těsní? Ve válci je píst a kroužky správného rozměru? Všude jsou všechna těsnění a gufera dobrá?
 
 
Datum: 12. prosince 2017 16:04
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10698    
Stando v čem to vůbec měří v barech 10 bar ? Co varianta že se to zadira ?
 
 
Datum: 12. prosince 2017 12:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19300    
Starej dvoutakt jede dokud se točí klika a ve válci je nějaký tlak. Zbytek je o nastavení.
 
 
Datum: 12. prosince 2017 11:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19300    
Ty hodnoty okolo 10 budou reálný. Nicméně bych problěm hledal v nastavení a nebo v montáži. Zdravej motor po výbrusu je třeba línější,tupější,má spíš tah ale nechce točit,hřeje se. Ale normálně funguje. Normálně startuje. Třeba muže chtít lehce vyšší volnoběh. Zaměř se na hladinu v plovákovce a odtrh svíčky.
 
 
Datum: 12. prosince 2017 11:02
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel18878    
zmenšit odtrh na svíčce jsem myslel
 
 
Datum: 12. prosince 2017 7:08
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel18878    
Ještě mě napadlo co takhle slaby magnety na rotoru ? Mrkni jakou hází jiskru když slabou zkusit trochu zmenšit odtrh na kladivku a zkontrolovat vzdálenost zapalovací cívky od rotoru a co když se podleje válec chytne v pohodě ? Měl jsem něco podobného u mě to byla indučka
 
 
Datum: 12. prosince 2017 7:06
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel19299    
Ahoj jednou mi to kamarád měřil myslím že novej válec má okolo 9-10 a starej měl myslím 5 ,ale počkej ještě jestli to někdo potvrdí už je to celkem dlouho. Ale jezdilo mi to furt startovalo v pohodě jen už to nemělo takovou sílu bylo to znat.
 
 
Datum: 11. prosince 2017 23:22
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19264    
zdar strhol sa mi zavit na hlave jawa 50/21 ako to napravit?viem ze predavaju na nemenovanej stranke s dielmy pre jawy opravnu vlozku sviecky len ako nato???dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2017 11:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19266    
No tak to je jiná situace,tady v CZ se prodávala opravná vložka za 100-150 což je ranec za takovou kravinu a hlava se dá koupit za 200-250 ... pokud máš zdroj na opravný vložky pod jedno E tak jich chci deset :-D
 
 
Datum: 23. října 2017 11:01
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19264    
ta vlozka na tej stranke stoji 0.80e a hlava valca 8.50 ale ajtak som chcel kupit novu hlavu ,aspon mam konecne dovod xixi ale mozno aj tu staru by som sa pokusil opravit dik za radu
 
 
Datum: 22. října 2017 17:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19263    
Ano koupí se závitová vložka. Do hlavy se musí vytočit větší závit a do něj našroubovat vložku. Tu je dobrý tam zajistit nějakym lepidlem na závity a nebo dole trochu roztemovat. Při ceně závitový vložky bych spíše volil rovnou novou hlavu,někdy se dá koupit i za 200,- z vlastní zkušenosti bych doporučil sehnat jinou origo hlavu ;-)
 
 
Datum: 22. října 2017 14:01
 
 
 
 
Jméno: Sadra17      E-mail:      IP: uživatel13294    
umí tu někdo snížit hlavu tak abych využil potenciál 95oktanovýho benzínu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2017 6:46
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel19262    
Zdar. Ten milimetr seriovka snese. Ozvi se mi jestli máš zájem,k soustružnikovi pojedu koncem příštího týdne,necham to udělat. Další termín v nedohlednu. Cena je 300,- Hlava lépe česká nedomrvená.
 
 
Datum: 20. října 2017 6:46
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdra, potřebuji poradit se stadiony s11 a s22, konkrétně: jaké patří originálně těsnění mezi bloky-normálně papírové, nebo jen tmel, někde jsem četl že jen potřít vazelínou, ale to se mi zdá nesmysl. Ještě když mi hřídel na šlapátka dře tím ozubeným kolem o bloky, tak stačí tam normálně dát jen plechové podložky- vyjde na druhé straně vůle mezi druhým blokem? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2017 7:11
 
 
 
 
Jméno: Miselin4      IP: uživatel19220    
Zdar máte někdo zkušenosti s novou klikou na jednadvacítku? Vydrží? Pasuje? Nebo je lepší zrepasovat origo? Mám tam upravený válec od stejskala na silniční úpravu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2017 6:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19221    
Co se týče seriovek tak do pár motorů jsme ji již dávali a je dobrá. Ale jak se bude chovat při 9000 ot/min netuším... repasovat starou mužeš,ale najdi dobrou,s neprojetejma hřídelema atd...
 
 
Datum: 21. srpna 2017 6:05
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci. Vím že je to asi blbej dotaz, ale našel jsem v boudě poměrně dobrej válec, ale má ulomenou jednu část vložky ze 4 které jdou ke klice. Je takovýto válec ještě použitelnej, nebo se musí vložka vyměnit? Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2017 18:12
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Je to sice prasárna ale použit se dá kdysi jsem s tím taky jezdil.
 
 
Datum: 16. července 2017 18:12
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel19173    
Zdar draci,potřebuji poradit chci si upravit sériovku pionýra chci zachovat karburátor i výfuk,co je nejlepší upravit určitě válec udělat ostrý 2K,jinak je lepší koleno o kusek zkrátit,a jakou trysku koupit 70 nebo 72,když vás ještě něco napadne jak zvednou výkon sériovce napište budu rád,předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2017 12:16
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel19178    
Na origo výfuk a karbec doporučuji válec upravit rozumně s ohledem na origo převodovku. Rozhodně se vyvaruj atrapám přímých filtrů. Buďto jede odladěný origo filtrbox (pro cestování doporučuji) a nebo třeba oválné molitanové filtry (stage6....). Výfuk jede mustang,kompletní dokonale čistý. Trysky jsou individuál jak se válec povede a jak si vše spolu sedne. A taky podle filtru. 68-76. Ať se daří.
 
 
Datum: 15. července 2017 12:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
tryska se určuje podle chování motoru a barvy svíčky a ne podle toho co s tím chceš dělat
 
 
Datum: 14. července 2017 13:25
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, chci se zeptat zda u motoru pionýr 20 patří na na hřídele mezi ložiska v převodovce nějaké distanční kroužky na vymezení axiální vůle, nebo se to jen normálně naskládá a nic se nevymezuje a z výroby to vychází akorát?. Ještě chci vědět zda má někdo vyzkoušené ložiska zda jsou lepší do motoru sfk nebo zvl. motor bude na cestování tzn potřebuji aby vydržely velký nájezd km. díky za zkušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2017 13:24
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Správně vymezené musejí být obě hřídele. Normalně sklapni kartery s těsněním, hlavní hřídelí a předlohou. dvojková kolečka a vidličku dávat nemusíš. Utáhni a změř vůle. Pro měření nech těsnění suché a neutahuj to úplně na krev a nech si desetinu navíc. Když to pak mázneš olejenm nebo vazelínou tak se to těsnění zmačkne o tu desetinku víc
 
 
Datum: 14. července 2017 13:24
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel17639    
Vymezuje se predloh. i hlavni hridel na ty 0,3mm? A je nejaky postup pri vymezovani?
 
 
Datum: 13. července 2017 13:39
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Podložky kupuju tam, kde prodávají spojovací materiál, říkají tomu distanční (vymezovací) podložky DIN 988.
 
 
Datum: 13. července 2017 12:32
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Prodávají se vymezovací podložky, většinou je mají v prodejnách s ložisky. Jako sadu jsem to prodávat neviděl ale jednotlivě to není problém
 
 
Datum: 13. července 2017 11:15
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dám tam zvl, jinak na to případný vymezení se dá koupit nějaká speciální sada kroužků různých tloušek, nebo se nic takového nevyrábí a musí se sehnat jen nějaké vhodné podložky? díky
 
 
Datum: 12. července 2017 22:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Na obyčejný seriový motor stačí bohatě ZVL ložiska. Mám je ve všech seriácích i lehce upravených motorech a nikdy nebyl problém. Ono u ložisek je spíš důležité je správně namontovat a zajistit jim dobré podmínky pro práci. Jinak převodovka by se správně vymezit měla. Ono taky když motor rozebereš, tak někde vymezovací kroužek je jinde zas není. Ideální axiální vůle je cca 0,3mm. Bohužel pokud už motor někdo rozebíral nezřídka se stává, že díky neodborné montáži či demontáži jsou kartery zdeformované a budeš si s tím muset pohrát. To samé platí pokud budeš měnit i futra a ne jen kuličková ložiska. Tam se taky stává, že jsou různě vysoká a vůli je třeba pak doladit.
 
 
Datum: 12. července 2017 8:56
 
 
 
 
Jméno: teritorids ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus borci prosím o radu - po GO mojí babety 207 mám jeden zajmavý problém- dobře jede jen když se rozjede a jede rychle ,- když jedu pomalu a nebo se rozjíždím je strašně slabý výkon a jakoby zpožděná reakce na plyn či co, tuší někdo ? karbec dellorto nový + přímý filtr,filtr benzínu,p.kroužky nové , čelisti nové . gufera měněny loni,výfuk čistý,tiristor nový ,zapalovací pol/cívka nová . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2017 17:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19167    
Zaprvý vyhoď ten přímej filtr,to samo o sobě muže problém vyřešit. To origo sání tam funguje. A pokud přesto problém přetrvá tak o číslo větší trysku. Chce to prostě doladit. Je to karbec pro B210. B207 se zkrátka chová jinak....
 
 
Datum: 30. června 2017 17:21
 
 
 
 
Jméno: teritorids      E-mail:      IP: uživatel18757    
problém ale je že bohatost směsi se na dellortu nedá seřídit =(
 
 
Datum: 30. června 2017 14:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19166    
Seřiď bohatost směsi. Místo přímýho filtru bych tam vyděl spíš ten origo čumák na dellorto,to muže taky způsobovat tento problém,přímák neni gut.
 
 
Datum: 30. června 2017 7:36
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar. Mám dotaz na Sesu. Prosím tě jak tam máš v nabídce přední světlo za 500 kč tak se chci zeptat jestli by pasoval ten rámeček pruměrově na světlo z Mustanga. A ještě jedna věc jak vypadá ta polská hlava je to použitelný nebo je to bláto? dík Vašek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2017 17:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19170    
Nulapětková hlava je fajn. Krouhnul bych ji o 2mm a nazdar ;-) ty polský jsou různý. Stejně jako u polských válců bude více výrobců,protože něco je relativně fajn a něco je zoufalost... jak první a druhá jakost... ale popravdě i pio hlavy (válce) jsou různý ... někdy je to fajn čistej hlinik a jindy samá bublina ...
 
 
Datum: 01. července 2017 17:46
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel19168    
no já jí koupil a bylo to tak blbě odlitý že ucházel tlak z válce normálně nějakou skulinou v hliníku:-)
 
 
Datum: 01. července 2017 8:10
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Ono by bylo nejlepší koupit na burze origo ale když jsem byl naposled v Bohdanči tak všechno co jsem našel bylo se strhaným závitem a nebo na pio 05.
 
 
Datum: 23. června 2017 20:03
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Stando dík za info, já už si ji kdyžtak skrouhnu, šlo hlavně o ten matroš.
 
 
Datum: 23. června 2017 20:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19159    
Pozor,polská hlava je sice materiálově gut,ale spalovák je hrozně hlubokej. Muže mít objem 6,5 spíš 7ml . I díra v hlavě (když utrhneš otřepy) na píst D40mm. Byla asi původně určená k polskýmu 8.výbrusu,to by objemem spalováku sedělo k vrtání 40 a výfuku 30 od HU. Já je nechávám na seriovku překrouhnout na soustruhu o milimetr dolu,akorát to vychází do odlitku spalováku a ten se hezky sjednotí a zarovná. Odlitý je to šíleně. Ale jinak gut hlava,je masivní,dá se hodně utočit a nekroutí se.
 
 
Datum: 23. června 2017 9:44
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha svetlo ani prd, hlava uplne super,, lepsi nez vlozkovat spatny zavit,, maka na 100% draku :-)
 
 
Datum: 18. června 2017 22:31
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19139    
vyfuk zo simson sr 50 na jawa 50/21???da sa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2017 22:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9999    
Simson výfuk nelze zkrátit. Říkám půjde ti to tam,ale bude ti to čumět až za zadní kolo. Když zkrátíš koleno o 15cm tak to zas mizerně pojede...
 
 
Datum: 06. června 2017 22:33
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19139    
moj original je uz len plech bez chromu a mam simsonacki pekny chromovy tak preto rozmyslam ho tam dat upravit....
 
 
Datum: 06. června 2017 19:39
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všechno jde, když se chce :-) otázkou proč to dělat... jak to udělat pěkně... :-D
 
 
Datum: 03. června 2017 22:48
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19139    
a co tak upravit skratit vyfuk da sa to???
 
 
Datum: 03. června 2017 20:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19140    
Určitě se dá. Jen bacha na to,že je fakt dlouhej. Koleno zbytečně nezkracuj. 2-4cm ok,ale 10-15 cm je už fakt moc. To uvidíš.
 
 
Datum: 02. června 2017 8:08
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel19125    
Ahoj,začal jsem dělat 175/477 1973 jako první renovaci tak se snad neptám na nějakou banalitu. Mám dvě klikové hřídele a jednu z nich si nechám repasovat,ale každá má jiné spodní oko ojnice jedna v něm mám vyřízlou drážku takže jsou vidět jehly a druhá,která v motorce byla když jsem ji koupil má oko plné.Zajímá mě jaký je mezi nimi rozdíl popř.která je lepší abych ji nechal repasovat. Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2017 17:22
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel19130    
no oni vetsinou davaji ojnici stejne novou takze je to jedno spis se podiv na zavity a stav uloznych ploch na hridelich
 
 
Datum: 16. května 2017 17:22
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdravím fictlaře. Mám dotaz na Margueho nebo Standu nebo všechny co dělaj motory. Mám válec upraven-Sání 54-69 od HU, výfuk pomocné okna. Jde mi o váše názory na jednokroužek píst. Jak velkej bude rozdíl co se týče tahu oproti dvoukruhu. Karbec bude origo i filtr. Výfuk se bude dělat tak ještě jaký vnitřní pruměr trubičky? Mám v práci trubičku s pruměrem 14 mm a 25 cm dlouhou.Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2017 6:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19124    
Zkus kužel. Bude pro tvuj setup odpovídající.
 
 
Datum: 13. května 2017 6:46
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
tak to jo, protože jinak by to trochu nevycházelo
 
 
Datum: 12. května 2017 8:47
 
 
 
 
Jméno: Vašěk      IP: uživatel18111    
Margue sory já se překlep myslel jsem šířku saciho kanálu. Jinak vejfuk řeším v práci chci vevařit kužel do origo starýho vejfuku. Dík za konzultaci.
 
 
Datum: 11. května 2017 16:21
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Tak podstatné bylo zodpovězeno. Jen k tomu výfukovému kanálu, to jako máš šířku 28 a ještě pomocná okna?
 
 
Datum: 11. května 2017 8:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19117    
Zkus a uvidíš. Dává se min.15mm. Rozhodující bude tvar a délka výfuku. Délkou kolena vykompenzuješ rezonanční délku výfuku,to jak to "pojede" ovlivní rozměry těla výfuku,trubičkou doladíš průběh. Teorie je krásná a v praxi si to často dělá co chce,kolikrát jedou naprosto nesmyslný kombinace. Známej co dělá metylový staďáky mi řiká "dvoutakt je prostě debil , nehledej tam furt nějakou logiku"
 
 
Datum: 09. května 2017 21:26
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Tu trubičku mám na mysli výletovku.
 
 
Datum: 09. května 2017 16:38
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Ještě jsem zapoměl napsat že výfukový kanál má šířku 28 mm.
 
 
Datum: 09. května 2017 16:36
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2018 15:47:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu