slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
Předem avizuji že v Květnu budu mít dovču draci .-)
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama  |  Reklama  |  Pravidla       
Zboží:










<












 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Matěj,P      IP: uživatel19385    
čau seso už bych fakt potřeboval tunning ferrodo a mam nějake věci v košíku myslíš že by si mi ho mohl poslat nějak jinak aby mi potom doprava nestála polovvinu toho co lamely ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2018 21:25
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lalem tuning jsou skladem,, posilam jen standarte ppl,, levnejs to nedelam,,, to bych se pak rozkrajel :-(
 
 
Datum: 18. dubna 2018 21:25
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19391    
Ahoj, mam problem s pionyrem - sekundarni retez. Je komplet namazan a vypran, ale nebezi to hladce. V tahu to ruzne cuka a drca a rekl bych, ze to neodpovida otaceni kola ale je to pomalejsi, takze spis z obehu retezu. Puvodne jsem myslel ze jeden clanek je zatuhly v cepu, ale nezda se mi to. A kdyz se podivam na clanky na strane blizsi k bloku (tj pres zadni kolo), prijdou mi zevnitr odreny, vylesteny. Vypada to, jako by to drhlo o karter, asi logicky o osazeni kde je gufero. Kolecko tak je 12 zub. Pokud by tomu tak bylo, tak si to neumim vysvetlit. Bud se nejak roztahl retez a nebezi na zubech dobre anebo se to cele nejak propadlo do motoru a je to moc blizko? Anebo se kolecko nejak ojelo? Zatim jsem nic nerozebral ale nevim kde zacit a co podezirat. Retez? Kolecko? Nebo se to propadlo a tim priblizilo? Anebo je ten retez neorigo a ti i kdyz je v poradku tak je nevhodny? Opravdu si nevim rady, jak to dal resit pokud prijdu na to, ze se stalo co si myslim a sice retez dre karter. Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2018 12:00
 
 
 
 
Jméno: pertr      IP: uživatel16483    
nebo nevypadnul nevyndals vymezovaci krouzek pod sekunarnim koleckem
 
 
Datum: 16. dubna 2018 12:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19392    
Ne,to 12z je ok. Njespíš vytahanaje řetěz případně i rozety. Poznáš to tak,že se během jednoho otočení kola řetěz prověsí a pak zase vyšponuje. Měl by jet stále stejně naplej.
 
 
Datum: 11. dubna 2018 21:24
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19391    
Jeste upresnim - 12 zubu tam je kvuli caste jizde ve dvou. Takze me napadlo na pokus vratit 13 zubu, jenze to ztrati silu. Ale kdyby to zmizelo, znamena to, ze tam 12 zubu nevychazi?
 
 
Datum: 11. dubna 2018 19:18
 
 
 
 
Jméno: Romča      IP: uživatel19390    
Ahoj! Potřebuji poradit od fachmanů. Lze motor Babetta 225 se startovací pákou použít v klasickém rámu Báby 210 se šlapkami a startovat eventuálně rošlapáním? Netuším do jaké míry je motor jiný, jestli má taky startovací čelisti nebo a zda jej lze upravit. Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2018 7:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19403    
No když dáš výstupní hřídel z motoru s tim bazmekem tak to tam budeš mít. To si myslim,že bude kompatibilní. Jen rozebrat a přeházet.
 
 
Datum: 16. dubna 2018 7:13
 
 
 
 
Jméno: Romča      IP: uživatel19402    
Děkuji za radu, nicméně nevím jestli půjde na motor B-225 namontovat ten vypínací bazmek pastorku, aby bylo možný z kopce vyřadit záběr. O to mi hlavně jde. Trápit toho kocourka z kopce je děs, neutrál Bába nemá!
 
 
Datum: 15. dubna 2018 23:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19392    
Vyhoď šlapky a cvrčka a startuj to nakopávačkou ne? Jinak by to dle tvý vize asi šlo,koukal jsem do katalogu a 210,225 i 134 má rozšlapový čelisti.
 
 
Datum: 11. dubna 2018 21:20
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel19385    
Seso jakto že tu nemáš tunning ferrodo kam se podělo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2018 23:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ceka se na kontejner s taiwanu,, melo u zto byt pred tydnem ale stale nic,, bude
 
 
Datum: 31. března 2018 23:34
 
 
 
 
Jméno: Robert      IP: uživatel19359    
Zdar draci, mám doma motor z Jawky 250/590(SPORTKA) převodovka je KO a zajímá mě, jestli převody z 250/353 nebo 250/559 jsou stejné a můžu je použít. Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2018 18:01
 
 
 
 
Jméno: Robert      IP: uživatel19359    
Super díky.
 
 
Datum: 18. února 2018 18:01
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, hridele, kolecka, vidlicky, automat vse stejne
 
 
Datum: 18. února 2018 17:49
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel14519    
Čau, skládám 555tku a narazil jsem na zádrhel se soukolím od tachometru. Když ho narazím na rozetu, jsou kolíčky zasunutý do soukolí tak možná třetinou své tloušťky a dvě třetiny jsou venku. Přitom soukolí už je naražený na doraz. Zkoušel jsem to u bez kolíčku a je to stejný. Dvě třetiny dírky, ve které má být kolíček umístěn, je venku. Připadá mně, že sou ty dírky umístěný moc vzadu. Je to normální? Dík za reakce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2018 20:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19332    
A máš tam vše dobře poskládaný? Neopře se předčasně hlinik šneku o čep rozety? Co si vybavuju,tak j555 snad měla čep rozety trochu jinej než j 21 a nevim zda nejsou rozdílný šneky a náboje. Když do rozety nedáš čep,tak to nejde hlouběji? Pamatuju si,že jsem před x lety řešil opačnej problém,musel jsem vypodložit náhon na čepu aby nedřel o rozetu....možná mix 555 a 21 není zcela kompatibilní :-D jinak šnek naskočí vždy na kolíčky úplně.
 
 
Datum: 23. ledna 2018 20:15
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel19322    
Zdravím, mám dotaz na SESU. jaká je tloušťka lamel a mezilamel pro ČZ 477 co jsou v nabídce a jestli se vyrábí u nás nebo venku. už jsem se totiž setkal s užšíma který jsou k ničemu. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2018 7:13
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel19322    
ta stará plechová mezilamela má skoro až ke dvěma mm, řekl bych tak 1.8 nebo 1.9, jetý korkový lamely okolo 3.5 mm, nový maj údajně mít 3.8. ty plechový mezilamely bych nakonec snad ani nepotřeboval, ale ty ferodo jo.
 
 
Datum: 23. ledna 2018 7:13
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku 1,6m spatny?sesa
 
 
Datum: 22. ledna 2018 22:55
 
 
 
 
Jméno: SYRANO      IP: uživatel19316    
Ahoj draci, U pařeza klouže spojka - takže nejde nastartovat - pouze roztlačit. vyměnil jsem korkovou lamelu za ferodo, vyměnil jsem pružiny a přidal i dvě podložky, olej je PP80. najde se někdo kdo mě poradí??? S díky syr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2018 13:01
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel19320    
nebo jestli neprokluzuje primární kolečko.zkus bez víka a uvidíš
 
 
Datum: 14. ledna 2018 13:01
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš tam jednu spojkovou tyčku, nezadrhává se v hřídeli? Kuličku v pravém víku (šneku)? Šroub na tom šneku kousek povyšrubovat? Nebo zkusit startovat bez víka? Pak poznáš jestli je problém někde u koše nebo v tom šnekovém mechanismu ..
 
 
Datum: 12. ledna 2018 16:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17881    
Pružiny tam máš ty silný,vysoký,co skoro nejdou zmáčknout? Nemáš tam omylem ty z j21?
 
 
Datum: 09. ledna 2018 13:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17881    
U pařeza pozor na matici,která drží spojkový koš na hřídeli. Patří tam taková nízká. Pokud se tam dá matice z j21 tak klouže spojka. Matice z j21 je vysoká a opře se o ni přítlačák. Nic jinýho mi nenapadá,dle popisu to musí na 100% fungovat.
 
 
Datum: 09. ledna 2018 13:26
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, Má někdo Ferodo lamely a jdou mu normálně nasadit ? Když už s velkou námahou pomocí přípravku zajistíme ségrovkou, tak pružina je skoro zmáčklá co to jde. Ferodo lamely jsou tlustší neý korkové asi o 2,5mm. A už samotný ferodo lamely s mezilamelou ( ďulkovanou ) mají minimální vůli v řetězu. Jediný co nás napadá je to, že mám jak nové pružinky, tak i misky, což může vadit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2017 22:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jest problém levných ferod, to které se nevleze na koš stejně vždy skončilo jako cirkula a nebo se mi už i vychodilo na tom koši v řádu 5mm... ty dražší, cca 300,- sada co prodával Sesa, nebo je ještě má?, tak jsou super,pasují, a plechy drží... malou vůli v řetězu bych viděl na jednu otočenou lamelu, (dvě otočený nový už tuším nejsou ani nasadit :-D )
 
 
Datum: 23. listopadu 2017 22:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19290    
Je divný,že píše že se mu nevejdou zuby do řetězu. Šířka lamel bude ok,oproti novým korkům mi přijdou stejně široké. U feroda je známý že se jim nechce na koš,jsou moc fest na středu,což jsem psal...
 
 
Datum: 22. listopadu 2017 19:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekoupil jsi omylem delší pružiny nebo mělčí misky? porovnej je s originálem... jinak tlouštka feroda by měla být OK, za normálních okolností se tam vlezou mezilamely dvě a spojka funguje :-)
 
 
Datum: 22. listopadu 2017 18:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14998    
Ferodo se musí hlavně propilovat a strhnout jim vnitřní hranu aby sedli do koše. Zuby k sobě. Vždy mi tam šli,ale používam klasické mezilamely,neznam sílu ďůlkovaných....
 
 
Datum: 22. listopadu 2017 13:27
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel19087    
Přátelé,kamarádi. Neměl byste někdo navíc tu soustruženou podložku do staršího provedení víka vypínání spojky? Je v ni osazení pro o-kroužek.Sehnal jsem víko a podložka je tam jen jedna(ta tenčí) a druhá není vůbec. Díky í odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2018 13:37
 
 
 
 
Jméno: Kul      IP: uživatel19311    
Zdar draci, taky sháním tu podlužku nebo lépe celou sestavu (malou a vetší podložku). Není někde nákres a rozměry, aby se dala vyrobit?
 
 
Datum: 03. ledna 2018 13:37
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
tak tim padem mam novejsi , ale to mam na pinckoj , mam jen to kulate no
 
 
Datum: 25. listopadu 2017 10:39
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel19087    
No, teď se na to dívám, ale 05 je to kulatý a na 20 už je hranatý víko. Já mám to hranatý, a tam jsou 2 modely . Jeden má dvě podložky(v jedné je vysoustruženo osazení pro Okružek) - starší provedení . V tom druhém (novějším) je taková velká plechová podložka a Okroužek pod ní v osazení v e víku. Mám to starší provedení.
 
 
Datum: 22. listopadu 2017 14:45
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel19087    
A co bys za něj chtěl?
 
 
Datum: 22. listopadu 2017 14:40
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
mam cely viko spojkový 05tkový
 
 
Datum: 22. listopadu 2017 11:27
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel19087    
Jedná se o motor jawa 20, pinckový.
 
 
Datum: 18. listopadu 2017 13:24
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel606    
Zdravím,potřebuji radu ohledně mopedu Stadion S11.\r\nDostal se mi do ruky s tím,že jej pán chce zrenovovat a trochu jsem se zasekl na motoru. Babettu a pionýra bych asi poskládal i kdyby mne v noci vzbudili,ale tady jsem trochu v koncích...\r\nCo jak patří asi vím,ale nelíbí se mi tam ta oska šlapátek. Je na ní ozubené kolo,které je těsně nalepené na karteru a v mém případě o něj bohužel už před rozděláním dřelo. Je tam nějaká pojistka s drátkem,ale přijde mi,že tam něco chybí. To ozubené kolo se totiž pohybuje cca. 2mm tam a zpátky.Když to tam zkusím naskládat tak i podle ostatních komponentů by mělo být dál od karterů,jelikož ta další ozubená kola co mají zapadat do sebe(mechanismus brzdy?) nezapadají,jsou asi o ty dva mm od sebe.\r\nTakže teď řeším,jestli tam nechybí nějaká distanční podložka apod. ,nebo je něco vychozené. V osce je navíc drážka v které je podle mne naprasená nějaká podložka,o které si myslím,že tam být ani nemá,nebo aspoň ne tak...\r\nNemá někdo nějaký nákres s detailem,popřípadě fotku. Stačil by i nějaký stručný slovní popis. \r\nPředem díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2017 21:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
úplně přesně ti neporadím, já moc nezkoumal co tam je a co tam nemá být, ale vím jedno, na radu ostatních jsem vůli té hřídele vymezil podložkami až pod klikama šlapek, čím menší ta vůle tím i rychlejší reakce na brzdu :-)
 
 
Datum: 06. listopadu 2017 21:42
 
 
 
 
Jméno: kondor      IP: uživatel19269    
Ahoj,chlapáci.Sehnal jsem si Jawku 20/05 ale mám problém se spojkou,respektive s nastavením.V deklu chyběla kulička a po dodání to stále nemohu nastavit aby se mi spojky vypínala.Z bloku na mě kouká tyčka na konci s vybráním na kuličku a v deklu je otvor s kuličkou.Víc tam není,ale pořád to nechce chodit.Poradí ěkdo kde dělám chybu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2017 20:33
 
 
 
 
Jméno: kondor      IP: uživatel19272    
Paráda,už to maká jak má.Díky moc,Stando !!!!
 
 
Datum: 27. října 2017 20:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19271    
Ne to je v poho. Občas sem chodí i trotlové,proto jsem ti tam raději napsal,že než to začneš štelovat tak je potřeba dekl na motoru utahnout :-D ono tady nikdy nevíš .... Sesa chce,aby sme to tolerovali a nezabejvali se tim ;-) Každej nějak začínal ...
 
 
Datum: 26. října 2017 21:43
 
 
 
 
Jméno: kondor      IP: uživatel19272    
Už mi to taky docvaklo,teď vypadám jako trotl.Ale každopádně díky za cenné rady,o víkendu na to kouknu a uvidíme.
 
 
Datum: 26. října 2017 16:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19271    
povoluju = dělam vůli = zašroubovat :-D :-D :-D
 
 
Datum: 26. října 2017 10:26
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel19269    
Stando,díky.Tohle je pro mě novinka,mám jen klasiku fichtla a tam je to trochu jinak.Tím povolením myslíš zašroubovat nebo vyšroubovat??
 
 
Datum: 25. října 2017 19:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19270    
Tyčka by měla trčet z bloku cca 1cm. Kulička v deklu. Utahni dekl. Povol úplně bowden na štelovacim šroubu co je zespod deklu (příp u páčky na řidítkách). Šroub uprostřed deklu utahni tak,aby se skoro dotýkal tyčky,ale nesmí už tahnout,tak to stačí. Vymez nazpět vůli na bowdenu a je to.
 
 
Datum: 25. října 2017 18:50
 
 
 
 
Jméno: Erik      E-mail:      IP: uživatel16886    
Ahoj, zle použít start.páku ze simsona na MJ Dandy 50? popřípadě, nemáte někdo na toto moto nějaké díly na prodej? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2017 16:42
 
 
 
 
Jméno: Erik      IP: uživatel16886    
Pasovala dobre, jenom pri startovani musi bejt stojan dole jinak paka do nej narazi, origo paka je vyhla do boku
 
 
Datum: 02. listopadu 2017 16:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jak paka pasolva? mela by tyt uplne v poho
 
 
Datum: 31. října 2017 9:43
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel19259    
Zdar Draci mám velký problém jaký je průměr Brzdového Bubnu u Stadionu a vnitřní díra? kola sou 23x2,25 gugloval sem mělo by to být 100 ale nejsem si jist?a Bubínek brzdy má přesah nebo jde položit volně do bubnu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2017 18:26
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel19252    
Ahoj, nemohu sehnat "palec spojky" na S22. V katalogu je to položka č.18. nemáte někdo ponětí kde sehnat? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2017 10:47
 
 
 
 
Jméno: MIlan      IP: uživatel19248    
Zdar draci, jezdíte někdo na primáru 9 Z. ??? Jaké to nese s sebou problémy - neklouže např. spojka atd. ???? Stavím si odreagovací 21 na drapákách na zimu, tak o tom kolečku přemýšlím, válec mám upravený, chodí po rovině se zátěží 105 kg 7800 po rovině na 12/55, takže by to snad okolo 50 fičet mělo :-) Ještě mě láká k tomu doplnit převodovku 17/21 .... kvuli jedničce a odstupňování. Díky za příspěvky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2017 15:05
 
 
 
 
Jméno: MIlan      IP: uživatel19248    
To Standa, přesně tohle chci, stroj s papíry ke kterému se budu chovat v rozumných mezích :-D, tak aby se na tom dalo přejet po silnici 2 km do obchodu s V max okolo 50 ti ... 40 jet klídek stačí. Díky, nějak to vykoumám.
 
 
Datum: 21. září 2017 15:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19250    
Hele před lety přišel kámoš ať mu poladim fíka,ať mu tam dam nějaký menší drapáky a trochu to zpřevoduju do terénu,že když se zkouří takže pak lítá po lese a origo převod a gumy nebyly moc ok. Že už několkikrát si nabil hubu. Válec jsem minimálně popiloval,spíš opravil,dali jsme na to drapáky převod 11/55 a následně 10/55 a myslim že to naprosto vyhovovalo... a dalo se s tim i normálně 50-55 jet na středně vytočenou trojku ze vsi do vsi ... levný a nenáročný ....
 
 
Datum: 21. září 2017 14:10
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trochu mi tu asi unikají souvislosti, nejdřív to má být na blbnutí na drapákach a pak se řeší origo vzhled kvůli rozetě? Oni tvrdé pružiny na spojce jsou i o následném ovládání spojky a upřímně tu posilovnu už zažít nechci. Prostě buď chci něco v origo vzhledu na papírech a nebo něco na drapákách do terénu. Kočkopes pak bude pro oboje na ho...
 
 
Datum: 21. září 2017 11:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19250    
Sekundár 10z s kombinací 60z rozety mi nepřijde špatný. Na druhou stranu ten 9z primár nebude tak problematickej,jen to bude asi chtít pořádně provařit kolíky ke koši,když na "seriovce" přitvrdim pružiny tak mi to vytahuje kolíky z koše ven.
 
 
Datum: 21. září 2017 6:43
 
 
 
 
Jméno: MIlan      IP: uživatel19248    
Spodek to má horší, v tom máš pravdu. Takže k řešení spojka, zvýšení přítlaku na origo ferodech co má zde sesa vedené jako specilalní matroš... a lepší olej. Kudla, nechce se mi jít do velké rozety místo primáru, má ten stroj na papírech a pokud vím, dostanu tam s krytem řetězu max. 60z rozetu. Díky za info.
 
 
Datum: 20. září 2017 20:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
17/21 mám i v sériáku. S tou originální se skoro nedá jezdit. A když ti to točí tyhle otáčky, tak budeš mít s dost velkou pravděpodobností válec, co nebude mít moc silný spodek, takže by ta rychlá převodovka určitě pomohla. A nebudeš mít rychlejší jenom jedničku, ale i dvojku. Jukni: http://www.fichtl-enduro.cz/Prevodovka.html Já lehčí převod řešil 11z. primárem a 36z. gumokorkovými lamelami. Origo lamely mi s tímhle převodem klouzaly. O 9z. ani nemluvě.
 
 
Datum: 20. září 2017 15:37
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tou převodovkou bych začal. Jinak ano 9z primár zatěžuje více spojku a převodovku, tak že pokud máš nějakej výkon tak ta spojka asi klouzat bude.
 
 
Datum: 20. září 2017 11:05
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel19084    
Zdravím, mam babetu 210 (dvourychlostní) a blbě tam jde jednička (špatná volnobezka) mate někdo zkušenost s tou opravenou sadou jenom téma valeckama? Je to kvalitní nebo blato? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2017 20:28
 
 
 
 
Jméno: Dávid      IP: uživatel19235    
Zdravim... dávam dokopy motor na pioniera a mam taký problém že po zaklapnutí kartrov s tesnením k sebe sa tažšie točí kolečko s nábojom. Menil som aj bronzové pudzrá tak neviem že či toto nerobí problem lebo predtým to bolo ok. Dalšia vec čo mi nedzá je to že hlavný hriadeľ ma dosť veľku volu dopredu a dozadu. Neviete poradiť ako to vyriešiť ? ďakuejm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2017 14:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Co se týká těžšího chodu, možná máš jen příliš tenké těsnění mezi kartery. Převodovka je původní nebo jsi něco měnil?
 
 
Datum: 13. září 2017 14:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Pokud máš motor rozebraný, tak poskládej do samotných karterů bez kliky jen samotnou hlavní hřídel a zkus, zda chodí volně. Pak obdobně přidávej předlohu a nakonec to seskládej komplet i s automatem. Kartery pořádně sešroubovat a nezapomeň na těsnění. Hlavní hřídel nemůže mít axiální vůli - je tam přišroubovaný spojkový koš, takže je to stažené do ložiska, náboj je přitažen do ložiska přes kroužek a rozetku. Nemůže mít ani radiální vůli, protože hřídel i náboj by měl mít oproti ložisku nějaký přesah. Axiální vůle předlohy se musí vymezit buď novým pouzdrem nebo podložkami, radiální vůle se dělá po nalisování pouzdra výstružníkem podle hřídele. Pokud kupuješ "hotová" pouzdra, tak záleží na stavu hřídele - opotřebením se zmenšuje průměr a pak to může mít nadměrnou vůli.
 
 
Datum: 13. září 2017 14:12
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2018 15:46:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu