slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidlaa  |  Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .  |  Pravidlaa       
Zboží:







<













 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel19495    
Ahoj, mám na rámu utržené držáky na motor, dají se někde sehnat plechy které by se na rám navařili a nahradili původní držáky? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: dnes 13:54
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Ahoj, měl bych pár otázek ohledně skládání motoru. Budu rád za každý postřeh! 1) Co způsobuje, že se na jedničkovém kole s cvrčkem uvolní ocelové pouzdro cvrčka? Malá axiální vůle na předloze? 2) Jaká je správná radiální vůle bronzového pouzdra na předloze? Hřídel se musí volně točit bez znatelné vůle nebo tam může být nějaký vakl? 3) V případě velké axiální vůle předlohy - stačí dát vymezovací podložku mezi hřídel a pouzdro nebo je nutné dát podložku mezi pouzdro a karter? 4) Čepy na klice mají vůči ložisku přesah. Pokud ohřívám karter s ložiskem, tak než stihnu nasměrovat všechny hřídele do správných otvorů, tak se mi to obvykle sekne na klice. Lze pak kliku vtahovat za vnitřní závit na straně zapalování nebo je lepší vtahovat přes stranu primáru? Jak moc hrozí, že tímto postupem rozhodím kliku? Předem díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2018 19:18
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Cvrček - nové kolo je jasné. Ale zrovna v tomhle motoru je vše jak nové, až na pouzdro cvrčka. Kdyby byla převodovka celkově bídná, tak neřeknu, ale tohle mě překvapilo. O víkendu jsem zkusil cvičně natáhnout starší kliku s těsným čepem za vnitřní závit a šlo to překvapivě dobře. Kus závitovky, vypodložit za vnitřní kroužek a bylo to. A já to pořád zkoušel nahřívat a zaklapnout jak u velký Jawy... Uvidíme, jak to půjde naostro s novým ložiskem:-) Teď ještě doladit převodovku...
 
 
Datum: 15. října 2018 19:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19489    
Hele dělam to takle. Do spodního karteru strčim zmrzlou kliku. To jde vždy ok. Pak naskládam převodovku atd a horní karter natahnu přs závit kliky na primár. Jde to fajn a nestrhneš ho. Natahuješ na čep kliky,takže nerozhodíš nic. Vakl na předloze si žádá nová bronzová futra. Vakl tam má být minimální. Kovový futro na cvrčku by nemělo vyjíždět. Kup to kolo celé nové. To musí držet,jinak bude vyskakovat jednička.
 
 
Datum: 14. října 2018 10:41
 
 
 
 
Jméno: kalca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, potřeboval bych radu, dostala se mi do ruky stará 207 babetta po dědovi, dal jsem ji pomalu celou dohromady, jen nasadit řetězy, v příručce od výrobce jsem se dočetl že jako sekundární řetěz bych měl použít 92 článkový, ale nikde takový nemohu sehnat a 82 článkový je hodně krátký, někdo nějaký typ jak to vyřešit? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2018 18:53
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19487    
Kup si 2 ks 82 článků a 1 z nich si nastav o 10, to snad není takový problém ne...
 
 
Datum: 10. října 2018 18:53
 
 
 
 
Jméno: kalca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuju za reakci, přidal jsem pár článků ze starýho a je to v cajku =)
 
 
Datum: 18. září 2018 23:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19481    
Nevim kterýmu řetězu se u babety říká sekundární,ale podle tech 82 zubů jsem si odvodil že je to ten šlapací. V nabídce FK je šlapací řetěz 82z a pak 87z. Ten 87z je taky krátký? Asi bych zašel do cyklosportu a koupil tam co nejvíc podobnej řetěz. A nebo bych pokouk na netu jaký řetězy se daj koupit na jiný mopedy (korado,piagio ciao aj... ) ... a popravdě bych doma prolez kůlnu a garáž,půdu jestli se tam neválí nějakej řetěz z kola,kterej by tam třeba s drobnou úpravou šel... ten řetěz tam má minimální funkci tak bych se s tim moc nezabejval jestli je starej nebo novej ;-)
 
 
Datum: 18. září 2018 19:50
 
 
 
 
Jméno: sovisko      IP: uživatel19449    
Ahoj všem, protže si svého mustanga celkem hýčkám, vadí mi, že i když jsem vyměnil řetězové kolečko, řetěz i rozetu, stále nemám pravidelně napnutý řetěz. Na dvou místech natvrdo, zbytek průvěs (kontrolováno dole v půli kyvky)cca 3cm. Když ho povolím víc, tak mi mlátí o rám/kryt řetězu na hrbolech. Řetěz i sekundární kolečko (12 i 13z) jsem zkoušel druhé, nové, je to stejné. Potkáváte se s tímto problémem? Petr, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2018 20:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14863    
Reklamovat. Děkuji ;-)
 
 
Datum: 15. září 2018 20:49
 
 
 
 
Jméno: sovisko      IP: uživatel19477    
Vyřešeno - díky Vám za nakopnutí, po vrácení původní rozety vše O.K. průvěs řetězu konstantní. Měnil jsem ji automaticky jako součást řetězové sady. Beru to tak, že jiný výrobce = jiné zuby...i když metr by měl býti vždy 100cm evropských... Děkuji všem, Petr. .....a zvlášť Standovi - válec je super.
 
 
Datum: 14. září 2018 23:40
 
 
 
 
Jméno: sovisko      IP: uživatel19477    
Rozeta bez řetězu má vakl na výšku 2mm, do boku taky, na jednom místě. Do boku to asi tak nevadí..Že by ta chyba? Díky Vám za účast. Petr
 
 
Datum: 14. září 2018 21:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19476    
Celý se mi to nezdá. Tohle se mi dělo na totálně vytahaný rozetě,která navíc nebyla úplně rovná a navíc byla křivá kyvka,vymletý ložisko,rozeta tam lítala jak nudle v bandě,řetěz vytahlej jak kšandy,přední rozetka do vrtule... a to si myslim že je extrém stav... to se mi pak vysloveně šponoval a povoloval řetěz a ve volnym průvěsu měl ty 3-4cm (někdy padal-aby ne). Buď si nám něco neřek a nebo zjisti co je špatně vyrobený a reklamuj to. Nenapadá mi nic,co by okolo mohlo být špatně. Jedině že je třeba šejdrem ložisko v rozetě a buben je tak vybouchanej,že si rozetu nenarovná. Když točíš kolem (bez řetězu) tak jde rozeta v naprostý rovině?
 
 
Datum: 14. září 2018 16:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Zkontroluj rozetu, jestli nehází věnec...
 
 
Datum: 14. září 2018 13:24
 
 
 
 
Jméno: sovisko      IP: uživatel19449    
No to jsem právě udělal -jak píšu- ale ani to nepomohlo. Řetěz , kolečko a rozeta - vše odtud z krámku.
 
 
Datum: 11. září 2018 15:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19473    
Tenhle problém jsem kdysi řešil. Nepomohlo nic. Prostě jsem koupil novou rozetu,řetěz i rozetku a od tý doby mam pokoj.
 
 
Datum: 11. září 2018 15:04
 
 
 
 
Jméno: vašík      IP: uživatel19418    
Zkontroluj jak najíždí řetěz na rozetu. Bývá vytahaný řetěz nebo ojetá rozeta.
 
 
Datum: 11. září 2018 12:06
 
 
 
 
Jméno: Libor232      IP: uživatel19463    
Zdarec borci, mám babettu 210 a stala se mi dneska nemilá věc. Pojezdil sem na Babettě cca 5km, zaparkoval jsem ji, a za půl hodiny jsem na ní chtěl zas jet, tak sem jí nakopl (na neutrál bublala pěkně), a jak sem jí sundal ze stojanu tak sem zjistil že mám totálně zahryzlý zadní kolo... po vytažení náhonu se okolo točí.. tak sem rozdělal spojku (jak jsou radici lamely z 1 na 2) a zjisitl sem ze kdyz tam dám buben a lamely tak jde kolo protočit, jenže jak tam dám unašeč vnitřní, tak kolo nejde protočit je to celý zahryzlý, mám dva druhy lamel i unašečů a nic nepomáhá. Kde je problém v lamelách? unašečí? nebo je něco vysypanýho v motoru? podotýkám, že se nic nestalo při jízdě, ale při stání s vyplým motorem. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2018 21:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19465    
A cvrček na kole by to nemohl způsobit? Šlapky se netočí zároveň se zadním kolem? To jen aby se vyloučilo vše co je "venku" ....
 
 
Datum: 05. srpna 2018 21:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19465    
Něco mi napovídá,že to bude uvnitř. Nemužu si přesně vybavit,jak tam jdou ty převody přes to samosvorný kolečko,ale problém by mohl být tam. Sorry,babetu jsem dělal dvakrát a dvakrát to byl nefunkční (klouzající) motor z důvodu vylágrované kliky,kde vakl čepu v ložisku způsoboval netěsnost v guferech a následné pronikání oleje do prvního spojkovýho bubnu. Mě to logicky vychází na tu "volnoběžku"... otevři to,je to razdva,jen musíš mít stahovák na první buben.
 
 
Datum: 05. srpna 2018 20:59
 
 
 
 
Jméno: P&S      IP: uživatel13743    
zdravím, prosím o pomoc na ponýru sem dával nové spojkové lamely i pružinky (3cm) no a problém je ten že nechce vypínat spojka.. třebas nastartuju je to studený a spojka jakš takš faká ale tak po 6 zmáčknutí páčky přestane vypínat. šroubek na štelování roztemovaný není to samé tyčky jsou nové i s kuličkou olej 90H, nějaké nápady jak to vyřešit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2018 17:59
 
 
 
 
Jméno: P&S      IP: uživatel13743    
díky za radu ale nakonec opraveno, zjistil sem že já blbec to měl u páčky uplně vyšroubovaný a tim pádem se zkrátila dráha vypínání a to bylo celé... takže u páčky jsem pouze nastavil vůli, u deklu dotáhl a už to funguje takže jak teplý nebo studený maká pořád stejně :-D
 
 
Datum: 30. června 2018 17:59
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10282    
Tipoval bych, že se vytahuje lanko(je někde rozlámaný, zkusit vyměnit pokud se to nevrací do původního stavu)., mě se tohle stávalo u přední brzdy. Párkrát jsem zabrzdil a musel jsem zase lanko "zkrátit" štelovákem, jediný co zabralo byla výměna. Nebo olej nemá rád ty lamely a lepí je k sobě(u tebe asi extrémní případ jevu u mě - na 175(korek) i stadionu(zakázkově lepený ferodo) do prvních pár použití mi spojka nepřenese plný výkon motoru(klouže), ale když párkrát spojku zmáčknu aby se tam olej dostal, tak funguje jak má. Pokud si vybavuju správně tak tam leju 20w50(můj názor je takový že na 90h tam takový tlaky nikdy nebudou aby tam musel být))
 
 
Datum: 30. června 2018 13:40
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Řeším tovej problém.Slozil jsem motor dám ho do rámu. A Řadí to nějak divně. Hlavně hrozného problém najít neutrál a potom taky při zařazeném kvaltu a zmáčklou spojkou do předu tlačit fichtlu jde ale couvat nelze. Jak kdyby se to nějak zaseklo. Setkal se stím někdo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2018 15:56
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě jsem zapomněl zmínit že motor neběžel. Je tu možnost že až se to roztočí zahřeje se že by si to nějakým způsobem "sedlo"?
 
 
Datum: 27. června 2018 15:56
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak já se potom ozvu
 
 
Datum: 24. června 2018 21:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19445    
Rozpul a zjisti a napiš. Nic jinýho ti nezbyde. Sám jsem zvědavej.
 
 
Datum: 24. června 2018 20:32
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako ti vydliču ? Tu jsem určitě obráceně nedal. Před rozpůlením to chodilo dobře.Ale jak píšeš je možný že to bude chtít tu hřídel vypodložit.Rozpulení se stejně nevyhnu.
 
 
Datum: 24. června 2018 19:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19445    
Tři zuby chyběj na každý,to ničemu nevadí,jen ten první,kterej už zabírá nesmí mít plochý čelo. To se pak staví proti zubu cvrčka a nechce to skočit do něj a nejde to nakopnout. To se tam pak musí dát kvalt,cuknout s motorkou,znova vyřadit a pak to nakopnout jde :-D to jsou takový ty dokola omýlaný problémy :-D přitom řešení je kolikrát taková kravina :-D není třeba novej segment,ale onen zub urazit :-D
 
 
Datum: 24. června 2018 19:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19445    
Taky muže bejt už slabá přítlačná pružina cvrčka a plochý přeskakovací zuby a on vždy nezaskočí úplně nazpátek.
 
 
Datum: 24. června 2018 19:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19445    
A k tý nakopávačce - když ji tam usadíš,jsou zuby nakopávačky a cvrčka přesně proti sobě a nebo se krejou jen z půlky? Nevim proč,ale některý motory chtěj tu hřídel pod segmentem vypodložit (třeba silnou podložkou). Pak jdou zuby na sebe,zabírá to hned a nestrhávaj se zuby na tom půlměsíci.
 
 
Datum: 24. června 2018 19:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19445    
To jedině že si ji dal obráceně.
 
 
Datum: 24. června 2018 19:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19445    
Asi největší zajímavost byl zespoda svařenej motor :-D
 
 
Datum: 24. června 2018 19:15
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klika se otáčela volně to jsem zkoušel po celou dobu kdy jsem dával kartry k sobě a řazení taky fungovalo. Řadící automat jsem nerozebíral pouze jsem ho vyndal z motoru a pak zase usadil. Převodovka je originál pouze startovací segment jsem dal Nový protože zuby byli na začátku segmentu opotřebované a taky jsem si myslel že to je důvod proč páka zabírá až v polovině. Ale po smontování se to chová stejně +přibyli problémy stím řazením vono někdy to jde i do zadu a někdy ne. Ještě tam nemám namontovány stojan a když mám neutrál a někdy to opřu o ponk tak najednou tam je rychlost. Jak kdyby tam ten neutrál nebyl pořádně zařazený.Aretančni šroub tam je . Bloky šli k sobě pomocí přípravku žádné násilí prostě nic. Asi nic jiného než rozhození mi nezbyde. Jo a je to u jawy 21.Z nouze jsem zkusil i jinou radicku a nic se zubama na segmentu jsem nic nedělal. Není možný že jsem třeba dal vydlicku co chodí po té tyčince mezi převodovými kolečky do spatné polohy ?
 
 
Datum: 24. června 2018 19:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19445    
Dam ti dobrou radu. Naskládej si převodovku do položenýho karteru a prostě si to řazení ozkoušej. Už zde objevíš drobné problémy. Když si nebudeš jistej,jestli je to dobrý a nebo špatný tak to slož bez kliky a zkus si řadit a točit. Dělal jsem mraky motorů a dodnes si takový ty mrzáky skládam bez kliky a zjišťuju,co to dělá zavřený - často dělam taky ze tří automatů jeden funkční a nebo ze zbytkú převodovek jednu "skoro dobrou" a nebo dvojkový kolečka z dvacky v j05... a jiný psychárny pro lidi,co jsou bezradný a nebo extra hladový :-D
 
 
Datum: 24. června 2018 19:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19445    
To jedině že by ti zabírala nakopávačka o rozběhovýho cvrčka,ale to bys ji musel mít sešláplou aspoň o kus,potom ano,dopředu pojede (cvrček přeskakuje),dozadu nejede. Ale je to blbost,jiný vysvětlení mi nenapadlo. K tomu divnýmu řazení - tys rozebíral řadicí automat? Je v motoru správnej? Neni jen o dva zoubky přesazenej? Aretační šroub tam je? Neseskočil ti takovej ten konik na pružině? Nevystřelila ti pružinka zevnitř ? Když nefunguje vnitřní mechanismus toho blokování (nevim jak to popsat,dva vyjížděcí zuby -krokuje- z jedničky dáš dvojku,víc tě nepustí) tak to potom dělá všelijaký věci :-D a nebo když máš tělo automatu z j555/05 a ozubec z j21 tak to taky blbne... to krokovací zařízení má jinej krok než zuby na půlměsíci. Napiš. To se najde. Ale asi to rovnou rozhoď. Ověřit funkčnost převodovky doporučuju hned po utažení karterů. Pokud nemam jistotu,že to správně řadí a volně se otáčí klika i převodovka tak nemá význam skládat dál...
 
 
Datum: 24. června 2018 18:56
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Mám doma 2 roky lemely ferodo na fichtla. Teď je chci dát do motoru mám je přes noc ponořit do oleje ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2018 21:14
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí jen namazat před montáží olejem, máčet se musely korkový lamely. Jinak jak napsal standa, před montáží ještě pilníkem projeď tu vnitřní díru, aby ti lamely volně chodily na spojkovém koši.
 
 
Datum: 19. června 2018 21:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19439    
Mužeš a nemusíš. Já je vždy přejel olejem před montáží a vždy to bylo cajk. Nezapomeň utrhnout vnitřní hrany pilníkem,aby lamely vůbec sedly na koš. To je důležitě pro správný chod a funkčnost.
 
 
Datum: 17. června 2018 21:26
 
 
 
 
Jméno: MZetz      IP: uživatel13743    
to je samozdřejmost
 
 
Datum: 17. června 2018 20:50
 
 
 
 
Jméno: mikys      IP: uživatel18872    
Zdar, můžu dát dvě těsnění mezi kartery na fichtla ? potřebuju zvětšit vůli tak aby to nedělalo nějakou neplechu. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2018 11:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19410    
Buď máš zohybanej řadící automat a nebo vakl v karteru,kde se automat aretuje. Zkus ho povolit na bloku a škubnout s nim doprava. Taky muže bejt moc vysoko miska s pružinou na cvrček nakopávání,která je na jedničkovym kole. To kolo je pak víc odsunutý k dvojce. Často lidi dělaj to,že když je už vyjetý futro,tak se vyklepne to futro na cvrčku trochu nazpátek a vůle se tak "na prasáka" vymezí. Ale nejčastěji je to nějak nestandartně ohlej a narovnanej automat. Každopádně bych to rozpůlil a hledal mechanickou chybu.
 
 
Datum: 28. dubna 2018 11:10
 
 
 
 
Jméno: mikys      IP: uživatel18872    
Podle toho co píšeš to asi není moc dobrej nápad. Mám probém s tím že mi cvaká neutrál mezi 1. a 2. podle mě je problém na předlohové hřídeli, kde ozubené kolečko (ve kterém chodí vidlička) se opírá o kolečko 1. stupně. Napadla mně ještě ohnutá vidlička, ale když jsem jí vyměnil tak se nic nezměnilo.
 
 
Datum: 27. dubna 2018 14:07
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10282    
pokud nebudeš mít problém s tím, že nepůjde nasadit válec nebo automat, tak jich tam můžeš dát kolik chceš, ale říkám rovnou, že převodovce to moc neprospěje. Nejsem si jistý, jestli nebudeš mít problémy s nedostatečně zařazenými převody a jestli automat bude řadit tak jak má. O tom, že klika může být hozená ke straně a bude tlačít píst na stěnu válce nemluvě .Rozhodně si užiješ s podložkama. Můžeš uvést nějakej konkrétní důvod, proč a kde potřebuješ takovou vůli?
 
 
Datum: 26. dubna 2018 13:04
 
 
 
 
Jméno: Matěj,P      IP: uživatel19385    
čau seso už bych fakt potřeboval tunning ferrodo a mam nějake věci v košíku myslíš že by si mi ho mohl poslat nějak jinak aby mi potom doprava nestála polovvinu toho co lamely ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2018 21:25
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lalem tuning jsou skladem,, posilam jen standarte ppl,, levnejs to nedelam,,, to bych se pak rozkrajel :-(
 
 
Datum: 18. dubna 2018 21:25
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19391    
Ahoj, mam problem s pionyrem - sekundarni retez. Je komplet namazan a vypran, ale nebezi to hladce. V tahu to ruzne cuka a drca a rekl bych, ze to neodpovida otaceni kola ale je to pomalejsi, takze spis z obehu retezu. Puvodne jsem myslel ze jeden clanek je zatuhly v cepu, ale nezda se mi to. A kdyz se podivam na clanky na strane blizsi k bloku (tj pres zadni kolo), prijdou mi zevnitr odreny, vylesteny. Vypada to, jako by to drhlo o karter, asi logicky o osazeni kde je gufero. Kolecko tak je 12 zub. Pokud by tomu tak bylo, tak si to neumim vysvetlit. Bud se nejak roztahl retez a nebezi na zubech dobre anebo se to cele nejak propadlo do motoru a je to moc blizko? Anebo se kolecko nejak ojelo? Zatim jsem nic nerozebral ale nevim kde zacit a co podezirat. Retez? Kolecko? Nebo se to propadlo a tim priblizilo? Anebo je ten retez neorigo a ti i kdyz je v poradku tak je nevhodny? Opravdu si nevim rady, jak to dal resit pokud prijdu na to, ze se stalo co si myslim a sice retez dre karter. Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2018 12:00
 
 
 
 
Jméno: pertr      IP: uživatel16483    
nebo nevypadnul nevyndals vymezovaci krouzek pod sekunarnim koleckem
 
 
Datum: 16. dubna 2018 12:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19392    
Ne,to 12z je ok. Njespíš vytahanaje řetěz případně i rozety. Poznáš to tak,že se během jednoho otočení kola řetěz prověsí a pak zase vyšponuje. Měl by jet stále stejně naplej.
 
 
Datum: 11. dubna 2018 21:24
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19391    
Jeste upresnim - 12 zubu tam je kvuli caste jizde ve dvou. Takze me napadlo na pokus vratit 13 zubu, jenze to ztrati silu. Ale kdyby to zmizelo, znamena to, ze tam 12 zubu nevychazi?
 
 
Datum: 11. dubna 2018 19:18
 
 
 
 
Jméno: Romča      IP: uživatel19390    
Ahoj! Potřebuji poradit od fachmanů. Lze motor Babetta 225 se startovací pákou použít v klasickém rámu Báby 210 se šlapkami a startovat eventuálně rošlapáním? Netuším do jaké míry je motor jiný, jestli má taky startovací čelisti nebo a zda jej lze upravit. Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2018 7:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19403    
No když dáš výstupní hřídel z motoru s tim bazmekem tak to tam budeš mít. To si myslim,že bude kompatibilní. Jen rozebrat a přeházet.
 
 
Datum: 16. dubna 2018 7:13
 
 
 
 
Jméno: Romča      IP: uživatel19402    
Děkuji za radu, nicméně nevím jestli půjde na motor B-225 namontovat ten vypínací bazmek pastorku, aby bylo možný z kopce vyřadit záběr. O to mi hlavně jde. Trápit toho kocourka z kopce je děs, neutrál Bába nemá!
 
 
Datum: 15. dubna 2018 23:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19392    
Vyhoď šlapky a cvrčka a startuj to nakopávačkou ne? Jinak by to dle tvý vize asi šlo,koukal jsem do katalogu a 210,225 i 134 má rozšlapový čelisti.
 
 
Datum: 11. dubna 2018 21:20
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel19385    
Seso jakto že tu nemáš tunning ferrodo kam se podělo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2018 23:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ceka se na kontejner s taiwanu,, melo u zto byt pred tydnem ale stale nic,, bude
 
 
Datum: 31. března 2018 23:34
 
 
 
 
Jméno: Robert      IP: uživatel19359    
Zdar draci, mám doma motor z Jawky 250/590(SPORTKA) převodovka je KO a zajímá mě, jestli převody z 250/353 nebo 250/559 jsou stejné a můžu je použít. Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2018 18:01
 
 
 
 
Jméno: Robert      IP: uživatel19359    
Super díky.
 
 
Datum: 18. února 2018 18:01
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, hridele, kolecka, vidlicky, automat vse stejne
 
 
Datum: 18. února 2018 17:49
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel14519    
Čau, skládám 555tku a narazil jsem na zádrhel se soukolím od tachometru. Když ho narazím na rozetu, jsou kolíčky zasunutý do soukolí tak možná třetinou své tloušťky a dvě třetiny jsou venku. Přitom soukolí už je naražený na doraz. Zkoušel jsem to u bez kolíčku a je to stejný. Dvě třetiny dírky, ve které má být kolíček umístěn, je venku. Připadá mně, že sou ty dírky umístěný moc vzadu. Je to normální? Dík za reakce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2018 20:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19332    
A máš tam vše dobře poskládaný? Neopře se předčasně hlinik šneku o čep rozety? Co si vybavuju,tak j555 snad měla čep rozety trochu jinej než j 21 a nevim zda nejsou rozdílný šneky a náboje. Když do rozety nedáš čep,tak to nejde hlouběji? Pamatuju si,že jsem před x lety řešil opačnej problém,musel jsem vypodložit náhon na čepu aby nedřel o rozetu....možná mix 555 a 21 není zcela kompatibilní :-D jinak šnek naskočí vždy na kolíčky úplně.
 
 
Datum: 23. ledna 2018 20:15
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel19322    
Zdravím, mám dotaz na SESU. jaká je tloušťka lamel a mezilamel pro ČZ 477 co jsou v nabídce a jestli se vyrábí u nás nebo venku. už jsem se totiž setkal s užšíma který jsou k ničemu. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2018 7:13
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel19322    
ta stará plechová mezilamela má skoro až ke dvěma mm, řekl bych tak 1.8 nebo 1.9, jetý korkový lamely okolo 3.5 mm, nový maj údajně mít 3.8. ty plechový mezilamely bych nakonec snad ani nepotřeboval, ale ty ferodo jo.
 
 
Datum: 23. ledna 2018 7:13
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku 1,6m spatny?sesa
 
 
Datum: 22. ledna 2018 22:55
 
 
 
 
Jméno: SYRANO      IP: uživatel19316    
Ahoj draci, U pařeza klouže spojka - takže nejde nastartovat - pouze roztlačit. vyměnil jsem korkovou lamelu za ferodo, vyměnil jsem pružiny a přidal i dvě podložky, olej je PP80. najde se někdo kdo mě poradí??? S díky syr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2018 13:01
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel19320    
nebo jestli neprokluzuje primární kolečko.zkus bez víka a uvidíš
 
 
Datum: 14. ledna 2018 13:01
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš tam jednu spojkovou tyčku, nezadrhává se v hřídeli? Kuličku v pravém víku (šneku)? Šroub na tom šneku kousek povyšrubovat? Nebo zkusit startovat bez víka? Pak poznáš jestli je problém někde u koše nebo v tom šnekovém mechanismu ..
 
 
Datum: 12. ledna 2018 16:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17881    
Pružiny tam máš ty silný,vysoký,co skoro nejdou zmáčknout? Nemáš tam omylem ty z j21?
 
 
Datum: 09. ledna 2018 13:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17881    
U pařeza pozor na matici,která drží spojkový koš na hřídeli. Patří tam taková nízká. Pokud se tam dá matice z j21 tak klouže spojka. Matice z j21 je vysoká a opře se o ni přítlačák. Nic jinýho mi nenapadá,dle popisu to musí na 100% fungovat.
 
 
Datum: 09. ledna 2018 13:26
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, Má někdo Ferodo lamely a jdou mu normálně nasadit ? Když už s velkou námahou pomocí přípravku zajistíme ségrovkou, tak pružina je skoro zmáčklá co to jde. Ferodo lamely jsou tlustší neý korkové asi o 2,5mm. A už samotný ferodo lamely s mezilamelou ( ďulkovanou ) mají minimální vůli v řetězu. Jediný co nás napadá je to, že mám jak nové pružinky, tak i misky, což může vadit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2017 22:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jest problém levných ferod, to které se nevleze na koš stejně vždy skončilo jako cirkula a nebo se mi už i vychodilo na tom koši v řádu 5mm... ty dražší, cca 300,- sada co prodával Sesa, nebo je ještě má?, tak jsou super,pasují, a plechy drží... malou vůli v řetězu bych viděl na jednu otočenou lamelu, (dvě otočený nový už tuším nejsou ani nasadit :-D )
 
 
Datum: 23. listopadu 2017 22:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19290    
Je divný,že píše že se mu nevejdou zuby do řetězu. Šířka lamel bude ok,oproti novým korkům mi přijdou stejně široké. U feroda je známý že se jim nechce na koš,jsou moc fest na středu,což jsem psal...
 
 
Datum: 22. listopadu 2017 19:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekoupil jsi omylem delší pružiny nebo mělčí misky? porovnej je s originálem... jinak tlouštka feroda by měla být OK, za normálních okolností se tam vlezou mezilamely dvě a spojka funguje :-)
 
 
Datum: 22. listopadu 2017 18:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14998    
Ferodo se musí hlavně propilovat a strhnout jim vnitřní hranu aby sedli do koše. Zuby k sobě. Vždy mi tam šli,ale používam klasické mezilamely,neznam sílu ďůlkovaných....
 
 
Datum: 22. listopadu 2017 13:27
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel19087    
Přátelé,kamarádi. Neměl byste někdo navíc tu soustruženou podložku do staršího provedení víka vypínání spojky? Je v ni osazení pro o-kroužek.Sehnal jsem víko a podložka je tam jen jedna(ta tenčí) a druhá není vůbec. Díky í odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2018 13:37
 
 
 
 
Jméno: Kul      IP: uživatel19311    
Zdar draci, taky sháním tu podlužku nebo lépe celou sestavu (malou a vetší podložku). Není někde nákres a rozměry, aby se dala vyrobit?
 
 
Datum: 03. ledna 2018 13:37
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
tak tim padem mam novejsi , ale to mam na pinckoj , mam jen to kulate no
 
 
Datum: 25. listopadu 2017 10:39
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel19087    
No, teď se na to dívám, ale 05 je to kulatý a na 20 už je hranatý víko. Já mám to hranatý, a tam jsou 2 modely . Jeden má dvě podložky(v jedné je vysoustruženo osazení pro Okružek) - starší provedení . V tom druhém (novějším) je taková velká plechová podložka a Okroužek pod ní v osazení v e víku. Mám to starší provedení.
 
 
Datum: 22. listopadu 2017 14:45
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel19087    
A co bys za něj chtěl?
 
 
Datum: 22. listopadu 2017 14:40
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
mam cely viko spojkový 05tkový
 
 
Datum: 22. listopadu 2017 11:27
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel19087    
Jedná se o motor jawa 20, pinckový.
 
 
Datum: 18. listopadu 2017 13:24
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.11.2018 19:13:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu