 Vím, už se to tu rozebíralo několikrát. Mám tento problém. Mustang mi za studena dobře startuje,drží volnoběh a nechá se velmi ochotně točit. Když na to sednu a chci odjet, tak musím přidat na můj vkus hodně plynu(jiný fichtl se rozjede pomalu na volnoběh), motorka rychle poskočí vpřed, pak skoro chcípne a líně se rozjede. Mezi rychlostma to má velký prodlevy. Když jsem jel na plně otevřené šoupátko, ani to nedosáhne maximálních otáček. Při jízdě při plném otevření šoupátka se z toho někdy linou takový divný jakoby plechový zvuky. Když se to ohřeje, mizerně to startuje a naprosto nemá snahu držet volnoběh. Svíčka je černá, jsou tam nepatrné náznaky tmavě hnědé. Dotaz1)Jak nějak efektivně lehce ochudit směs(vše mám seřízené podle návodu)? Dotaz2)Jakou svíčku do tohohle počasí? Dotaz3)Stalo se vám někdy, že když jste měnili ložiska, že by se pak hrozně blbě otáčel motor? Já jsem třeba musel fakt točit sekundárním kolečkem kleštěma, když jsem nandaval řetěz. Po ujetí 3km si to sedlo a je to jak původně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 17:18
 Problém, je že si nemůžu dovolit jet na plnej bez papírů, už teď se divím, že na mě nikdo nezavolal čerty. Kousek mám polňačku jak tankodrom, tak tam to zkusím potavit. Já se tam budu chvilku točit, pak se vrátím. Svíčku mám N14YC a jehlu na prvním zářezu, hrozí nějaké potíže? Nebo to mám před jízdou dát raději na druhý?
Datum: 09. července 2010 17:18
 kolo : tak to máme opačné zkušenosti  ,mě fík jede s tím žlutým novým filtrem líp,,než s uplně novým origo  ...to ej prostě o nastavení karburátoru no....
Datum: 09. července 2010 14:43
 je to divny ale ty mas ten filtr novej takovej ten zlutej ze?me se to taky dusilo s tim novym tak pomolhlo jak rik dachl jenom udelat ti diry v ty krabici asi ty novy berou malo vzduchu ale s origo to jede jinak...
Datum: 09. července 2010 14:38
Jméno: hh
IP: uživatel6963
 zkus jednoduchej test. jed cca 3km furt na plnej plyn bez ubrani, nejlepe na rovince, pak jeste za jizdy a s plynem vypni motor, zastav, nech zchladnout a vyndej svici. jestli bude vnitrni elektroda cihlova, mas to spravne serizeny.
Datum: 09. července 2010 13:23
 Ok,tak pak napiš jak si dopadl
Datum: 09. července 2010 13:03
 Asi takhle. Já tam teď mám N5Y PAl, to je jako N19C. Počkám na čtrnáctku, odpoledne ji budu mít a vypravím se na kopeček a udělám tam pár koleček.
Datum: 09. července 2010 13:03
 Jo tak to je fajn,ale přeci jenom zkus jet někde dálej,docela by mě zajímalo jaký budeš mí potom zabervení svíčky
Datum: 09. července 2010 12:29
 Tak jsem trochu poladil spojku a přesunul jehlu na první zarážku. Svíčka je furt černá(i když jsem nejel nikam daleko, takže se nestihla zabarvit). Je to lepší, i ty rozjezdy.
Datum: 09. července 2010 12:21
 Tak já je nebudu řešit. Jehlu zkusím dát na první, když to nepůjde, tak ji vrátím a bude se vrtat do krabice. Filtr mám novej.
Datum: 09. července 2010 10:57
 myslím že nezáleží na tom kde je uděláš.ale já bych je pro klid duše udělal tam kde mají být...hele ty rány to můžou dělat ty kroužky,čep,vyrachtaný šoupátko,je toho moc
Datum: 09. července 2010 10:53
 A co ty rány, co by to mohlo být? Mám vzít vrtačku a vrtnout si do airboxu? Záleželo by nějak na umístění, že bych dy díry udělal tak, aby nebyly vidět.
Datum: 09. července 2010 10:49
 ja sem to odvrtal vrtáčkem,ucpávky sem tam taky neměl
Datum: 09. července 2010 10:49
 No a to tomu taky vadí..na víčku airboxu jsou dvě jak ty říkáš (zavařeniny) jedna z toho má být uvolněná,a zespoda airboxu má být jedna taky uvolněná....ale neříkám že tohle může spůsobovat tvůj problém.
Datum: 09. července 2010 10:48
 Jo, já už mám ve skříni vybroušený válec, ale nejde mi nasadit čep do pístu. Když jsem ho zkoušel ohřívat a chladit čep, taky nic, když jsem ho lisoval přípravkem, akorát jsem uštíp kousek pístu(a to jsem přípravkem už nandal a sundal dva písty bez problémů, podle mě tam jde křivě ten čep) Blbě se to točilo i bez gufer. A ten airbox-ten nemá žádné díry ani ucpávky, prostě jednolitá plocha plastu. Zevnitř vypadá, jak kdyby to někdo zavařil.
Datum: 09. července 2010 10:38
 a podle mě už máš špatný kroužky na to co ti to dělá při dotazu č.1
Datum: 09. července 2010 10:21
 1 desticku na jehle první zářez,a poštelovat airbox 2) N14C 3) Nezamačkl si moc gufera?
Datum: 09. července 2010 10:20
 1) odspunovanim airboxu pripadne danim cistyho filtru 2) N14C 3) nekde jsi nevymezil nejakou vuli, spraven by se tohle stat nemelo, ale taky s emi to uz na par motorech stalo
Datum: 09. července 2010 10:17
|



|