Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Zkoušel tu nekdo koupit Stator, rotor Vape a udelat si k tomu vlastni bezkontakt s ridici jednotkou podle navodu od chonga nebo ostatnich na jawa-50.cz? Pokud jo, muzu vas poprosit o nejaky rady?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 7:55
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Doma se mi válí to LightCDI bez užitku a nedostatečně otestované. Tak máš-li zájem nechám ti ho i s unašečem na otestování, ale pouze pod příslibem že to pořádně projedeš a pomůžeš vychytat mouchy  . Tak se kdyžtak ozvi.
Datum: 07. října 2010 7:55
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To zapojení je pro jednoválec a je to variace na zapojení LightCDI. Jen tam nevidíš napájecí vintí a snímač (vinutí) s magnetem....
Datum: 07. října 2010 7:54
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Diky moc, tech zapalovani nad kterymi premejslim je dost (napr http://mcu.cz/news.php?extend.2038.2 atp, toto je tusim pro motorku s 2valcem, nejak sem si to moc neprohlizel, no kazdopadne diky moc... Jeste poresim originalni zapalovani a kdyz ho rozchodim budu resit ostatni
Datum: 06. října 2010 16:42
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 K tomu magnetu.. nic ti nebrání vyrobit protizávaží tomu magnetu  . Ale buď klidnej, Tvoje číza rozhodně točí stejně, ne-li míň než točí fichtí motor a tam běhala v pořádku. Já s tím snímačem najezdil párset km (ale nemyslím tím LightCDI) a je pravdou že kvalitní výroba onoho unašeče magnetu je nejslabším místem konstrukce... Nakonec zvítězila varinat zalaminování k unašeči. Holt ty vibrace jsou dost problém. Tuhle mi to utrhlo i tu předlohu z hall snímače od IMFsoftu. Takže nyní je ze silnějšího plechu a bez odlehčovacích otvorů, které byly prapříčinou destrukce...
Datum: 05. října 2010 22:06
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Na jskoukoli kejvu a panelku se rozhodně CDILight nehodí. Problém je v tom že vzhledem k vyšší kubatuře je třeba překonat vyšší protisíly a proto je start zpřevodován do pomala (naropzdíl od fichtla, kde je zpřevodován do rychla). Potom tak malé otáčky způsobí že indukční snímač polohy kliky nenaindukuje dostatečně silný signál pro zážeh. Proto je jedině vhodný v kombinaci s kladívkem, případně bezkontakt, ale ten každopádně v provozu s baterií. To schema co popisuješ je jen klasické indukční zapalko s náhradou kladívka za optozávoru. Osobně bych se snažil optozávoře vyhnout. Je citlivá na znečištění a tak bych místo optozávory dal do zapojení spíš hall snímač.
Datum: 05. října 2010 22:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 05. října 2010 16:11
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Spatne sem sepsal dotaz, jinak chong, presne to sem mel v umyslu udelat, jen k tomu potrebuju i zbytek zapalovani, na moji cize je 100% KO, a schanim nahradu za nej, z pareza tam davat nechci pac netusim jak se to bude chovat, a vape vim na 100% ze tam pasuje a mohlo by to i fungovat(kazdopadne celou sadu za 3800 muzu oto, kdyz tyhle soucastky vyjdou cirka na 1400)
Datum: 05. října 2010 15:29
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Stator a rotor Vape pro fichtla je všechno, krom indučky co zmíněné Vape obsahuje a podle mě tvoří i převážnou část ceny VAPE. Nic bys neušetřil a nechápu jakou elektroniku máš na mysli. Pokud chceš něco jednoducjého jako Vape, tak si postav to s názvem „LightCDI“. To nevyžaduje zásah do elelktroniky motorky ale jen do zapalovací části. Jestli si ale myslíš že moje CDI řídí i předstih a proto je nazýváš řídící jednotkou, tak to ne. Moje CDI předstih neřídí.
Datum: 05. října 2010 14:18
 Jak to myslíš? Stator,rotor vapec a udelat si vlastni bezkontakt...nerozumim tomu....rozumněl bych usměrnit si cívky,udělat regulaci a koupit bezkontakt na Jawu 632 (s alternátorem)-jen tu vrchní destičku se snimacem,ind.civku,budící kotvu na kliku.....ale dostanes se na cenu nejakých 1500,- a furt to nebude mit efekt jako Vape pro pionýra.....a nebo varianta alá Chong....usmernit zapalovani,regulaci,malinkou baterku,CDi či jinou jednotku pro výboj jiskry+nejaké čidlo....cena třetinová oproti bezkontaktu na 638 a cenový rozdíl oproti VAPE na pionýra je víc než jasný....nechci ti radit...jen rikam ze to mam a funguje to
Datum: 04. října 2010 17:16
|



|