Jméno: dano
IP: uživatel7345
 zdar draci, jakou svíčku byste mi doporučili když mustang za studena startuje suprově, ale jak se zahřeje, tak už to není ono.. jako nastartuje ale až po nějakém čase, takže se ptám jakou svíčku doporučíte ? děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 9:24
 Používám svíčku s teplotní hodnotou 14 (Brisk14N) a stalo semi to už taky. Vyřešil jsem to výměnou svíčky za novou a tu starou jsem zahodil. Jinak studené a teplé starty. pro start za studena párkrát prošlápnu trartovačku s naplněnou plovákovou komorou a plným plynem bez zapalování. Pak to zapnu a startuje bez problémů. S teplim motorem nedávám plyn vůbec jen když je znat že to nestačí tak malonko přidám.
A na konec U Mustanga a jeho příbuzných záleží taky na palivu a oleji (m2t jsem tam nalil jen jednou) doporučuju castrol TT nebo Shell cca 120-200Kč/L a na V-power jsou ty starty vůbec bezkonkurenční
Datum: 16. listopadu 2010 9:24
 Čau draku, to musíš opravdu vychytat, zkoušet různé svíčky, různé přeplavování atd...já mám 555 do krosu a mám to vychytaný...přeplavuji vždy s plným plynem, dám sytič a napoprvé..za tepla ani nemusím přeplavovat, stačí kopnout...kámoši to startujou a nic a já jednou šlápnu a ujedu  chce to vychytat muchy..
Datum: 02. listopadu 2010 20:28
 cus... no ale dá sa nájst kompromis mne startuje za studena na 1 a za tepla na 3 som spokojny
Datum: 02. listopadu 2010 18:52
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 Ok, dík
Datum: 02. listopadu 2010 14:47
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Problém je jinde... karburátor jawa 50 nemá sytič. Určitým způsobem pomáhá stratu přeplavení plovákové komory a mírné obohacení směsi zvětšením tlaku přeplavením. Pokud tedy karburace nemá možnost výrazného posílení směsi během studených startů a nastaví se karburace aby při studeném startu dobře plnil válec směsí, tak naopak se zhorší směs pro starty studené. Oba režimy jsou tak rozdílné z hlediska míchání směsi, že vyžadují zkrátka složitější karburaci a se stávající těžko dosáhneš dobrých výsledků v obou režimech startu a svíčka to už nezachrání. Určitou pomůckou pro teplé starty je naklonění motocyklu na pravou stranu, čímž se zmenší tlak paliva v tryskách a ochudí se tím směs pro teplé starty ale nicmoc gymnastika... Prostě, a to ti potvrdí stařéí mazáci, fichtl chytá buď teplej, nebo studenej, ale aby startoval dobře v obou režimech je víceméně zbožné přání
Datum: 02. listopadu 2010 14:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 budto Brisk N15 nebo NGK B7HS a když ani to ne tak brisk N14 nebo NGH B8HS
Datum: 01. listopadu 2010 22:10
|



|