 Zdravím, chtěl bych se Vás zeptat, zkoušel jste někdo vydolovat ze spínačky kejvy to sklíčko N kontrolky? Jak na něj? A neviděl jste někdo prodávat repliku v Chotuskách? Když namontuju například pod 45W dynamo 75W rotor, může se stát něco horšího, než že to prostě nebude dobíjet, nebo se může třeba i spálit? Řeším ten samý problém u péráka a chci tam namontovat z kejvy a nikdo není schopen poradit... Vyfotil byste mi někdo pls., nebo popsal, jak funguje přední brzda na péráku? Buben má totiž jen páčku ovládání brzdy, jinak je úplně holej a rovnej a jako kam se opře bowden vedený z páčky řidítek? Jak je to pořešený?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 16:49
 Já už jsem jednou uváděl, že tam mám pravděpobně funkční(nic tam nechybí, není důvod, aby to neběželo) origo stator a na 100% nefunkční rotor, kterej má rozlámaný ty jednotlivý lamely a na stole mi leží rotor z kejvy. Jde mi jen a jen o to, jestli tam můžu namontovat ten funkční rotor bez toho, aby se ten stator spálil. Jestli třeba není jinak konstruovanej kvůli méně pólům, nebo já nevím co....
Datum: 29. listopadu 2010 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 to musíš specifikovat,jinak se bavíme o koze a o voze....absolutně neznám 4 pól....osobně bych tam narouboval zapalování z kejvačky aspon na dobu nezbytně nutnou než seženeš věci k origo zapalovani.....
Datum: 29. listopadu 2010 16:21
 Já to myslel jen jako příklad, protože chci namontovat do 4 polovyho dynama rotor z sestipolovyho a nevím, jestli neshoří. Záchyt lanka je tedy schovaný někde na kluzáku u blatníku, nu dobrá... Díky.
Datum: 29. listopadu 2010 16:09
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 Pokud namontuješ rotor 75W tak by mělo celý dynamo dávat cca 70-75W (mam na peraku starej stator z péráka 45W,rotor první zetka dvoupól,55W-ve výsledku to dává 50W a mělo by 55W,reguluju to origo vykloktanym polorozpadlym hnusnym a špinavym těžce seřízenym relátkem na péráka 45W a vše funguje jak má).....zkus a uvidíš.....dobíjet to určitě bude,ale možná budeš muset překopat eletriku podle verze 75W a dát plechový rele do kaslíku. Bovden přední brzdy se opře o speciální šroub v uchytu předního blatníku v kluzáku na příslušné straně(jde to odvrtat a vypilovat z nejakyho šroubu).....sklíčko neutrálu neřeším,kontrolka mi nefunguje,takže ti neporadim
Datum: 29. listopadu 2010 15:12
|



|