Jméno: lukin97
IP: uživatel17211
 Zdar, draci, jak mám správně namontovat zapalování, poraďte prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2014 7:29
Jméno: standa
IP: uživatel17546
 Ad1)budeme vycházet ze situace,že máš nepoškozenou kliku s nepoškozenym kuželem a je vsazen vhodný aretační kolíček. Ad2) vezme se rotor zapalování,nasadí se tak aby kolíček zapadl do drážky,přimáčkne se rukou do kuželu,eventuelně trochu přibouchnout dlaní a v tuto chvíli je dobré se přesvědčit že rotor sedí ok a nešmajdá. Ad3) vložíme vačku drážkou do drážky,použijeme vhodně dlouhý šroub M5 s podložkou a utahneme vačku s citem třeba stranovým klíčem - není nutné to zarvat nadoraz,stačí opravdu s citem. Ad4) vložíme stator ve správné poloze (kladívko nad vačkou) ,odmáčkneme kladívko aby se neohlo o vačku a zasuneme stator do motoru,otočíme tak,aby byla horní cívka tak 1-2mm před přepážkou,uchytíme šrouby s držáky,zašroubujeme,ale neutahujeme,přesvědčíme se,že stator sedí rovně,levou rukou držíme stator zatlačený rovně v motoru ,pravou rukou utahneme šrouby. Zajistíme aby cívky měli vhodnou vzdálenost od rotoru,v HU nastavíme 4 desetiny na kladívko - toto je výchozí nastavení,pokud je vše v pořádku nic nekope,nešmajdá a klika nelítá v ložiskách tak motor pojede v podstatě hned na maximum,ale je dobré ještě jednou překontrolovat předstih,odtrh,zda vačka zvedá kladívko tak jak má a jen v HU... dle chování motoru přidat a nebo ubrat předstih... žádná věda ... stručně by se to dalo napsat tak,že rotor dáme na kliku (blbě tam dát nejde) a utahneme ho,vrazíme tam nějak normálně stator(v podstatě tam blbě dát taky nejde,neutáh bys ho) a utahneme ho. Pak nastavíme vhodné hodnoty odtrhu a předstihu ... snažil jsem se to napsat obsáhleji...
Datum: 30. srpna 2014 7:29
|



|