Jméno: lukas
IP: uživatel1391
 lidi nevíte jestli eletrický zapojení na čz 478 je stejný jako 477 já mám 478 ptám se jelikož je schéma na 477 přehlednější díky moc za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2008 7:54
Jméno: lukas
IP: uživatel1391
 je to divný motor je 478 ale na zápalku je 45w a ne 75w to je jedno ja potřebuju zapojit relé spínačku baterku a zapalování jenom aby to házelo jiskru bez blinkrů a světel stavím krosku
Datum: 30. listopadu 2008 7:54
Jméno: standa
IP: uživatel4645
 sry *55W  preklep....predchvilkou jsem koukal na inzerce na auta a nejak se mi tam to 55kW primichalo
Datum: 29. listopadu 2008 16:21
Jméno: standa
IP: uživatel4645
 to souhlasi ...mel sem driv v peraku dynamo a melo dvoucivkovy rele na statoru a 55kw...tudiz ty schemata jsou uplne jiny...ale to schema co tu ma sesa je dobry....normalne ho vytisknes a draty obtahnes ruznejma barvama aby se ti to nepletlo..
Datum: 29. listopadu 2008 16:20
 jo,je to jak pise standa,motor 477 ma 55w a motor 487 ma 75w,487 ma schema jiny(kontrolky,blinkry,brzdovy svetlo,kontaktnice neutralu,svetelna houkacka atd) navic mam za to ze 477 nemela dvojcivkovy relatko,teda aspon ne vsechny...,
Datum: 29. listopadu 2008 13:31
Jméno: standa
IP: uživatel4645
 myslim ze ne,ale bezpecne ti to rekne az kolecko  Ale urcite je hlavni rozdil v dynamu.... 477 ma myslim dynamo 55W a 478(asi typ 487...?) ma dynamo 75W...na schemata jsem koukal...zapojit to tak muzes,ale bude to bez blinkrů....
Datum: 29. listopadu 2008 12:29
|



|