 zdarec, hele, kdybych si chtěl dát nějakej budík nebo něco na dobíjení, tak si tam mám dát spíš ampér, nebo volt metr?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 22:14
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Raději bych to dal na spínačku, aby se to odpojovalo, protože ten dělič taky něco žere ikdyž je to nula, nula prd. Ale proč tím stejně vybíjet baterku...
Datum: 09. ledna 2009 22:14
 já myslel jako na baterku ty kontakty, co mi to budou měřit...
Datum: 09. ledna 2009 17:27
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nejsem si jistej jestli ten modul na 6V bude chodit, co si pamatuju je dělanej na 9V. Na tu 9V baterku ti to bude chodit leta (za předpokladu že to budeš zapínat jen na jízdu).
Datum: 09. ledna 2009 7:54
 a co kdybych to normálně připojil na baterku?
Datum: 08. ledna 2009 16:05
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Nepodceňuj soudruhy... zejména pokud opisovali daleko na západ.. Ampérmetry jsem viděl v anglických a italských historických sporťácích starších než pérák  . Některé měli ale k tomu i voltmetr.... Aby bylo jasno... ampérmetrem se sledovalo jestli v podstatě dynamo, či alternátor dává dostatek proudy kdy má a napětí říkalo zda je v baterce dost energie (napětí nepřímo vypovídá o dostupné kapacitě) na jízdu... Zkrátak když ti v otáčkách ukazoval ampérmetr minus 10A a napětí pod 10V, tak bylo šoférovi jasné že je to průšvih a že když vypne všecky spotřebiče možná domů dojede
Datum: 07. ledna 2009 23:10
Jméno: standa
IP: uživatel4937
 nevim,treba se mylim,ale proc asi ma kejvacka a perak ve spinacce ampermetr,kdyz podle vas zalezi na napeti??? asi to soudruzi spatne vymysleli co
Datum: 07. ledna 2009 22:51
 Ja mam taky na cross (čz) Ale nějak se nestaram o to,že to budu tlačit 
Ja bych ten voltmetr nějak strčil mezi relatko a baterku  . Ale je to naprd,protože voltmetr se musí zapojit paralelně  Takže s tim celím zapojením je to takoví lamacký 
Spíš si pořadně zrekonstruj celou elektriku a neboj se že ti to někde klekne-
Datum: 07. ledna 2009 22:30
 To martin.popo ®  nechci tlačit ne..  jinak jako taky si myslim, asi, že by to na dobíjení stačilo, pač, když uvidim, že mi to málo dobíjí, tak blíž, abych nemusel tak daleko tlačit..  já to mám do crosu, takže po silnici bych netlačil... jo, a kam, nebo k čemu bych měl připojit ten voltmetr, aby mi to ukazovalo kolik to dobíjí?
Datum: 07. ledna 2009 21:31
 "kolik má baterka šťávy" - řekněme, na kolik % je nabitá se měří hustoměrem, nebo voltmetrem, musí se to ale měřit když je baterka minimálně několik hodin bez nabíjení v klidu. Zůstal bych byt tebou jenom u toho měření nabíjecího napětí, myslím že to stačí.
Datum: 07. ledna 2009 21:02
 to sis vymyslem pěknou trupkovinu
Datum: 07. ledna 2009 20:53
 a kdybych chtěl ještě pozorovat, kolik štávy má baterka, tak na to by byl taky voltmetr nebo ampér metr? že bych před sebou viděl, kolik má baterka a kolik mi to dobíjí, tak jak ?
Datum: 07. ledna 2009 20:45
 Při dobíjení je důležité napětí - takže voltmetr
Datum: 07. ledna 2009 20:36
|



|