|
|
|
|
|
|
| |
Jméno: RobertN
IP: uživatel4939
 Ahoj draci. To proměnné časování předstihu u bezkontaktu PIO je k něčemu? Logicky bych čekal, že při vyšších otáčkách by se měl předstih spíše trošku zvětšit, protože rychlost hoření je stejná, tak aby to stačilo včas prohořet! Jenže podle toho grafu na výkresu k bezkontakt zapalování PIO tady v shopu se předstih zmenšuje? Snížení na začátku pod 1000 je určitě na místě a mohlo by být klidně větší. To zlepší starty. Ale u vyšších otáček to nechápu. Jakou s tím máte zkušenost? Namontoval někdo a jde mu to více do otáček? Něco do sebe to asi mít musí, když to tak výrobce dělá. Jen mě to nejde do hlavy, protože jak známo tak s menším předstihem se zvýší výkon v nižších otáčkách a z větším předstihem to v nízkých nejede a zvýší se krapet výkon ve vyšších otáčkách a jde to do větších otáček. Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2009 22:51
Jméno: RobertN
IP: uživatel5007
Datum: 17. ledna 2009 22:51
Jméno: RobertN
IP: uživatel5007
Datum: 17. ledna 2009 22:48
 Teorie se mi nechce vypisovat....! Odpovim ti jestli to k necemu je. Rozhodne...  Protoze se snizujicim predstihem si jakoby zkracujes vyfuk a tim docílíš vyšších otáček....! Ta křivka v krámku je ale taková...neutrální....  Protože křivka se ladí až na motor a výfuk...ale třeba motoplat u ČZ krosek má taky jen přímku snižující se a jede to....  Takže k něčemu to je..ale má to svý ALE...
Datum: 17. ledna 2009 15:34
Jméno: Standa
IP: uživatel5001
 Uz sme to tu resili na muj podnet....Odbornici zdejší mi presvedcili,ze predstih by se mel pozvolne zvysovat a jakmile dosahne motor rezonancnich otacek(max.kroutici moment) tak predstih by se mel lehce snižovat...odpovida to te krivce...
Datum: 17. ledna 2009 13:52
|



|