Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Karl
IP: uživatel1200
 Zdarec,
poradí někdo čím to že mi nestartuje cz 180 /487.3 ?
Na podzim jezdila a teď nic. Svíčka je mokrá, takže benzín ok. Jiskru hází. Baterka je dobitá.
Na co se mám zaměřit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 23:52
 pořádně to přeplavit a pustit z kopce...to by bylo aby nechytla  pripadne dat jinou svicku, tam taky muze bejt zrada
Datum: 31. března 2010 23:52
 Zdar draci, jak mám vylisovat klikovku z levý strany karteru, tj. ze strany zapalování. Motor už mám rozpulenej, ale nevím jak vyndat kliku uplně
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 10:42
 boocheer ®: myslíš jako obyčejným tříramenným stahovákem?
Datum: 01. dubna 2010 10:42
 Asi tak,pár ran kladivem přes kus dřeva a klika se za chvíly vysune... Jestli máš stahovákem tak použij stahovák. Já to dělám s ním a jde to vpohode,jenom točím klíčem a klika se vysunuje.
Datum: 01. dubna 2010 9:26
 sorry,gumou
Datum: 31. března 2010 22:43
 na tom neni co zkazit..drevem ani humou to neohnes a nic se s tim stat nemuze
Datum: 31. března 2010 22:42
 O tom sem přemejšlel, ale nechtěl sem to riskovat
Datum: 31. března 2010 22:37
 to je jednoduchy...vem gumovou nebo drevenou palici a par ran a klika vypadne  jeslti nemas palici tak vem kus dreva,dej ho na kliku a pak do toho dreva bouchni kladivem a klika vypadne
Datum: 31. března 2010 22:33
 Mám, mám to komplet všetko sundaný, motor rozpulenej, automat vyndanej, kvalty atd, nepulím poprvý, jen předtim sem měl špatnej ten kužel na klice že sem jí vyndal rukou. Teď to mám spravený, ale nevím jak jí vyndat
Datum: 31. března 2010 22:30
 mas sundany magneto nebo ne?
Datum: 31. března 2010 22:22
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar seso, dnes mi od tebe přišel balík, platil sem něco kolem 3000Kč a jsem plně spokojen.Jen se chci zeptat, jestli to těsnění pod koleno výfuku na Jawu 250 nemá náhodou bejt měděný? Od tebe mi přišlo gumový- (O kroužek). Mám strach aby se mi to nevypálilo.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 22:46
 a kurnik,, ma byt hlinikove,, fiha ja se presahl,,, guma patrsi do vyfuku mezi koleno,,k valci patri hlinik,,prosim posli meil poslu ti tyn hlinik,,sorac sesa
Datum: 31. března 2010 22:46
Jméno: Lukáš Jahoda
IP: uživatel5427
 Dobrý den.chci se zeptat.dost se me kroutí přední kolo pincka sem celeho repasoval a nastrikal a ted delam predni vidle.cim to moze byt?????je vse dotahle a ok ale krouti se.mozou to byt silony????myslim ze to budou ony.jaka je slozita oprava???kolik jich tam je
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 20:57
 no zas tak slozity to nejni - urcite to jsou silony. ´jsou tam 4- tady ne tech strankach je nevod - ale ted nejak nejdou http://www.jawa-50.cz/
Datum: 31. března 2010 20:57
Jméno: Jenca
IP: uživatel1337
 http://www.facebook.com/album.php?aid=13932&id=100000466697658
Nevite nekdo prosim vas z ceho sou ty predni vidle???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 20:55
 odkaz nejde
Datum: 31. března 2010 20:55
 cus draci kolik stoji vybrus okolo benatek nad jizerou nebo Mlady Boleslavy??a jak hluboky by museli byt ty ryhy aby ten valec nesel uz vybrousit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 20:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 válec má průměr 38,00mm takže když bude na každou stranu ubrán 1mm tak bude válec 40,00 (poslední výbrus) tzn že na každý straně nesmí být rejha větší jak 1mm...ale musíš do brát tak že když bude 1mm tak je to hranice a bude to taky naprd...ale když tam bude rejha třeba 0,5 tak to je ještě OK
Datum: 31. března 2010 20:34
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 8:34
 Dosedací plochy očistíš, dáš tam paulin, kartery dáš k soubě, sešroubuješ je jen zlehka a po nějaký době dotáhni.
Datum: 01. dubna 2010 8:34
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Tak mě reknite postup nebo navod pls.
Datum: 31. března 2010 21:38
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 ja s nim těsnil 2 krat převodovku a upe krásně drží
Datum: 31. března 2010 21:37
 Dělá se s ním dobře. Těsní dobře. Mám s ním dobrou zkušenost. Slyšel jsem, že kdo nedodržel správnej postup, tak mu to netěsnilo.
Datum: 31. března 2010 21:20
 sračka největší
Datum: 31. března 2010 20:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 slyšel jsem že není moc dobrý...
Datum: 31. března 2010 20:35
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 jn
Datum: 31. března 2010 20:30
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak staci v pohode ale nic extra...
Datum: 31. března 2010 20:27
 cau-resim takovou věc - mam nabíječku na baterie ale je na nabijeni jen 12 v - nema to to precvaknuti na 6v- a ja potrebuju nabit baterku 6v na kejvacku- co by se stalo kdybych to nabijel touhle????? a jde to nejak udelat abych to mohl nabujet pres tuhle nabíjecku???? - treba pred to neco zapojit nebo treba nabijet dve baterky v serii zasebou???? -pls poradte abych neco nezkurvil
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 20:49
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Já si myslim, že pokud máš 2 baterky 6v tak je propoj za sebou a dej je nabijet obě....nic by se nemělo stát...
Datum: 31. března 2010 20:49
Jméno: tobi
IP: uživatel9088
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 8:47
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nevim jestli to tak je,ale rozhodne stoji za to si pockat pac s tim to je narez...
Datum: 01. dubna 2010 8:47
 Cau, Máte někdo skušenosti s těmy tuningovýmy lamelamy co tu sesa má za 1050 Kč??dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 17:31
Datum: 02. dubna 2010 17:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 myslim, že ojektivní názor na ně ti ještě asi nikdo neřekne... ty lamely nejsou na krámku nějak extra dlouho, takže jestli je někdo koupil, tak snima asi ještě moc nalítáno mít nebude.
Datum: 31. března 2010 20:48
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 cus jj uz se to nekde resilo,prej sou dobry a vydrzej,ale primo zkusenosti s nima nemam protoze nemam tolik penez
Datum: 31. března 2010 20:11
 Zdarec máte někdo skušenoti s tou upravou ze světa motoru jednáse o ten 4 kanál ....Jak ho hodnotíte a jaký výkon by jste mu odhadově přisoudily
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 22:20
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 zeptej se Pejkyho..... http://www.hellracers.wbs.cz známej se na ten 4K chystá taky......jsou tam prej nejaky chyby,ale to se dá všechno nejak prispusobit.....
Datum: 31. března 2010 22:20
Jméno: hrboll
IP: uživatel9087
 čest draci nevite ,jak bych vyřešil problem s vidlou?je upe tvrda nejde zmacknout,ale kdyz to pociti vetsi tlak tak se to zasune ale uz nevysune.diky za porazeni
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 21:02
 a nebo tam sou novy silony v tlumicich a de to ztuha protoze je ten pred tebou uz nezbrousil podle vidle...hele ja jednou menil jenom jedno futro,vevybrousil sem ho a tlumice nesli asi 10 km zamacknout...a kdyz tak se nevratili...zkus vysroubovak ten kluzak,a dej to do vidlice bez pruziny,jestli to tam de zlehka tak je chyba jinde,jestli de z tuha tak sou to ty silony
Datum: 31. března 2010 21:02
Jméno: hrboll
IP: uživatel9087
 to prave nevim ja jsem toho chrchla uz tak koupil,tak ze rad bych vyresil tento problem
Datum: 31. března 2010 19:51
 tohle vypadá že jsou podražený,,,nenajel si na nějakou díru,nebo to do něčeho nenašil?
Datum: 31. března 2010 19:50
Jméno: Drahuš
IP: uživatel4411
 Cau draci..CHCI SE ZEPTAT..Zapojil jsem novou indučku 8v,zapal.civku novou..novy kondik kladivko atd..elektrika nova...a nechce mi to hazet jiskru..kdyz tam dam prst do fajfky tak to jen tak slabě kope...nějak si nemužu pomoci..čím to může ještě být??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 9:00
 Veľká vzdialenosť zapaľovacej cievky od rotoru
Datum: 04. dubna 2010 9:00
 presne tak..bud spatnej odtrh,svicka-ale predpokladam ze si tam zkousel jinou,a nebo ty podlozky...
Datum: 31. března 2010 21:04
 přítely nedal jsi náhodou špatně izolační podložky nad kontakt kladívka?
Datum: 31. března 2010 20:52
 vn cabel,nebo fajfka,když říkáš že si měnil celou elektriku,třeba si někde udělal chybu,ale zkus ještě fajfku a vn cabel
Datum: 31. března 2010 19:46
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ahoj kamaráde to může být odtrh
Datum: 31. března 2010 19:46
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar, mám 2 dotazy: 1) jak utěsnit výfuk? (ne rada svařování) 2) spojka u 05- nová ferodo. Když ji povolím-při zařazení kvaltu zarachtá, Když ji jen trochu dotáhnu nekřupne to, ale zase při startování prokluzuje. Je to nová ferodo. Tu samou mám i na typu 20 a nic takového se neděje. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 14:59
 Výfuk jde dobře utěsnit i alobalem ale musíš si s tím chvíla dát jinač to tam pak nemusíš dělat.Ta spojka no tadyto samí dělala kámošovi taky prsotě to nesešteluje pořádně.U 05 má korkovou a ta faká parádně štelejuse dobřer prostě vše tak neim jestli je to tím ferodem
Datum: 02. dubna 2010 14:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Teďka jsem měl cca 2-3dny zpět spojku sundanou. Lamely jsou OK, nevypadá ojetě. Lamely jsou obroušené ze spojkového koše. Totiž jednou se tam kously, tak mně je jeden soustružník vybrousil. Takže to je v pohodě. Zkusím tam dolít ještě více oleje. Možná, že se to pak zpraví.
Datum: 31. března 2010 21:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nebo šla na ten koš těžko a ted blbě vypíná (obrus ty lemaly zevnitř)
Datum: 31. března 2010 19:54
 a když si dával tu novou spojku,koukal si na koš? třeba sou už vymleté ty tyčky
Datum: 31. března 2010 19:39
 s tou spojkou mi to dělalo taky,pořád sem si nechtěl přiznat že to budou lamele,byli to oni,uplně sjeté na železo,dal sem ferodo a nedělá mi to zatím...ale že by ferodo takto málo vydrželo? to je blbost...tu azbestovou šnůru by měli mít v mototechně tam sem ji ja kupoval...
Datum: 31. března 2010 19:37
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 jj mám. jde o to, když to trochu dotáhnu- spojka klouže, trochu povolím- už to při zařazení chrastí. A ta spojka má zasebou cca 200-300 km a je to ferodo. tohle mi typ 20 nedělá. azbestovou šňůru v železářství nemají. jen její náhražku. a ta se ne a ne rozpéct
Datum: 31. března 2010 19:35
 vejfuk bych vzal azbestovou šnůrou a na to objímky,s tou spojkou...máš tam obě tyčky? a kuličku?
Datum: 31. března 2010 19:28
Jméno: jawak21
IP: uživatel9066
 cau da se prihlasit jawa 250/353na veteransky papiry a co fichtl
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 14:56
Jméno: Jenicek
IP: uživatel9041
 A jaký výhody mají veteránský papíry oproti normálním?
Datum: 01. dubna 2010 14:56
 kývačky a podobné vehykly berou... u pio je to horší.... samosebou je povinost mít to buď v plně původním stavu jak vyjela z fabriky (to vidí rádi), a nebi profi renovace.
Datum: 31. března 2010 20:54
 ale musí ty motorky vypadat jako kdyby vyjeli přímo z výroby
Datum: 31. března 2010 19:12
 fichtl se dá přihlásit na veteránsky papiry ale nevim jestli aji 250/353 ale myslím si aji ta 250 půjde
Datum: 31. března 2010 19:10
 Zdarec draci, potřebuju fakt nutně pomoct. Nevíte kde bych mohl sehnat díly nebo nechat opravit převodovku Mosquita? Padají mi tam dvě rychlosti. Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 18:42
Jméno: tom
IP: uživatel7454
 Ahoj, neví někdo jakou má životnost (počet km) Stejskyho cestovní úprava a jeho závodní 3K? Případně zda se 3K hodí i na bežné ježdění? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 8:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Zatim slouzi,az prestanou tak napisu
Datum: 01. dubna 2010 8:49
 Daj se dát leda tam kde se potkaj jenom s čistym olejem, s benzínem nejsou kamarádi
Datum: 31. března 2010 22:58
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 ne,fakt,myslim to dobre.......ja je nikdy neskousel protoze mi vzdycky kazdej rek "curaku vole benzin je rozleptá".....s tim ja se ztotožnil protoze o silikonu se to ví......bracha je mel na cize 513 a tam vydrzeli nejakou motohodinu......ale to se jednalo pár vyjížděk a byli KO.....
Datum: 31. března 2010 22:51
 Silikonový gufero nepatří tam kde se dostane do stiku s benálem čili na kliku nepatří
Datum: 31. března 2010 22:49
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 este jednou??? Silikonovy gufera?? jako ty klasicky cerveny??? drzej?? fááááááákt?? jak dlouho na ne jezdis??
Datum: 31. března 2010 22:23
 To se mi casto nestava
Datum: 31. března 2010 21:54
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 denzileck ® souhlas
Datum: 31. března 2010 21:25
 Na loziska FAG a silikonovy gufera to taky jede paradne...
Datum: 31. března 2010 20:31
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 ložiska i gufera SKF.....ovsem v "seriové" podobě by to melo jezdit normalne na klasicky ZVL loziska a klasicky černy gufera.......kdyz bys potom casem chtel treba dát vetsi karbec,mensi kliku,ladenej vejfuk a podobne tak je potreba uz uvazovat o vecech jako sou lepsi gufera a loziska.....ale opravdu v serii je to stavene tak aby to fungovalo na seriovym motoru........napis stejskymu jestli chces vedet vic....
Datum: 31. března 2010 18:45
Jméno: tom
IP: uživatel7454
 Díky Stando, tím je to vcelku vyřešeno. Jěště někoho něco napadá? A stando jakou značku gufer + ložisek by jsi doporučil? Díky
Datum: 31. března 2010 18:36
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 Sám titulek říká dost-"Cestovní úprava se slušnou životností"-podle me kdyz na tom budes jezdit dva kruhy a poctivě to zajedeš,tak s motorem v seriový podobě se nebojim říct,že to bude mit životnost jako obyčejný válec. Válec je vymyšlen tak,aby výfukový kanál neničil kroužky a zároven jeho uprava dává motoru lepsi(sportovnejsi) charakteristiku. Urcite je napred potreba udelat komplet GO motoru!!! Osobne doporucuji jehlovou ojnici CKR a kvalitnejsi gufera a loziska na kliku(tahle část motoru dostává více zabrat),ale není to podmínkou. Zbytek fichtlu seriový. Závodní úprava určitě není vhodná pro běžné ježdění. Životnost kroužku bude vysloveně pro závod-dva. Pro běžné ježdení(cestování) je cestovní úprava.
Datum: 31. března 2010 18:26
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 čau,nevíte někdo jak sundám píst na jawě 50/21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 21:58
Datum: 31. března 2010 21:58
 musis sundat prva hlavu pak valec a nakonec vitlacit pistni cep stahovakem pistniho cepu O:K
Datum: 31. března 2010 18:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nahřej ten píst třeba horkovzdušnou pistolí nebo hořákem nebo třeba svejma koulema a pak zkus ten čep opatrně vymáčknout a když to nepůjde tak si udělej ztahovák (řroub+2 podložky+trubička+matka)
Datum: 31. března 2010 17:28
 to on asi ví...ale neví jak ten čep sundat (asi) já vím že nejdřív musíš sundat ty pojistný segerky dvě,pak bud sundat píst stahovákem,nebo nějakým šroubem,na to matku a utahovat.já taky přesně newím jak
Datum: 31. března 2010 17:24
 zdar no tak nejdřív musíš sundat hlavu,potom válec a potom čep,a je to
Datum: 31. března 2010 17:22
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 čau hoši prosimvas jak se sundava maska povolil sem ty dva šrouby vepředu tak co ted?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 20:51
 souhlasím s pérem...tohle sou lidi co si ničeho neváží,a bez mechanických nástrojů se neobejdou,kdyby si to udělal rukama,nic by si nepodělal a nezničil
Datum: 31. března 2010 20:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pro ondrash : ty jsi ale chytrá hlava...než jsi natáhl kabel na flexu tak by jsi měl ty řidítka 3x oddělaný ....a ještě jsi zkurvil masku !
Datum: 31. března 2010 19:59
 me se nechtelo srat s riditkama tak sem to odrezal
Datum: 31. března 2010 16:57
Datum: 31. března 2010 16:46
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 Díky
Datum: 31. března 2010 16:34
 někdo mě předběhl
Datum: 31. března 2010 16:24
 ted vodělej řidítka
Datum: 31. března 2010 16:24
 musíš vodělat ridítka-vyšroubuj šroubek a pak na nej klepni kladivem
Datum: 31. března 2010 16:24
 zdarec draci,heledte nevíte čím může být následující problém? někdy se mi samovolně zvedne hladina v pplovákovce,je nastavená tak jak má,ale někdy se to prostě přechlastá samo od sebe...teče mi to všude z karbecu,a když kouknu do plovákovky tak je celá naplněná,pak ji votevřu,vyliju,zadělám a už to nedělá,a za hodnu dvě,je to to samý.Předem dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 10:16
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 take sproste rady tady nekdo davaju ze kupit novej kolicek , to snad vzivote bisami nestalo abich ho kupoval.ked sa ti bude prechlastavat,tak ja sem vzdicky tukel srubovakem po karbecu tam kdeje plovak lebo vjecinu sa zasekne atd.
Datum: 01. dubna 2010 10:16
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 a podívej se jesli nemáš pokřivený ten šroubek s jehlou co se šroubuje ze spodu, plovák by dřel o stěnu komory
Datum: 31. března 2010 17:37
 nn plovák je OK.ponořil jsem ho do benálu,zahrkal sním,a žádnej zvuk že by tam byl benzzín,z plováku nešel
Datum: 31. března 2010 16:43
Jméno: Casper
IP: uživatel2449
 No zdarec nemaš nahodou diru v plovaku mě se totaky přechcavalo a ted sem si koupil novej a v poho
Datum: 31. března 2010 16:40
 tk pak napiš jak to dopadlo.......
Datum: 31. března 2010 16:03
 jj jasný..dík,já se na to podívám
Datum: 31. března 2010 16:02
 pokud jde těžce tak vzít třeba odmaš´tovač a prostříkat to. Já jsem na to použíl odmaš´tovač brzd ten to parádně díky tlaku vystříkal a potom trošičku WD.
Datum: 31. března 2010 15:57
 ne nic nekupovat zkusit jestli jde volně nemusí to dělat může to dělat i plovák že špatně uzavře, ale zkontrlovat, Sundat ten plíšek a za ten váleček trochu potahat tam a zpátky pokud jde lehce tak je problem jinde. Ale tam je toho víc co by mohlo dělat.
Datum: 31. března 2010 15:56
 a co stím? koupit novej kolíček?
Datum: 31. března 2010 15:54
 jestli ti špatně neklouže ten kolíček pod kterým je ten plíšek a tudiš do nezavírá. Mě třeba na starším krbecu tohle dělalo že to nemělo síclu ten kolíček zatáhnout a neuzavřela se a přetékala.
Datum: 31. března 2010 15:53
|



|