Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 dneska sem sem se byl projet protoze jsem serizoval predstich...jel jsem s benzinem natural 95 +m2t 1:33 a motor se silene rychle prehrival a nejel....fakt do 3 minut jizdy uplne rozpalenej valec s hlavou..nechal sem vychladout (trvalo to tak 20min) a chytl krasne a po 2 minutach to samy..pritom dokud je studenenj nebo ma idelani teplotu jede jasne.jak se prehrejej je to v pic*, nemuze to byt tim ze jsem konecne dorval hlavu poradne...a ten natural prej vic hreje nez special...JInak nevim cim by to bylo..svicka sucha,cihlova...vubec nevim... Jinak je tam GO krome vybrusu na kterej se chystam....po go sem jezdil normlane krasen vsechno ok ale az dnesk apo tom predstihu a hlave... jinak predstich 1,6 odrth klasika 0,4
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 20:00
 olejem ani benzínem to není já sem měl to samy a zistil se že ten motor byl už jednou vodvařenej a pak už stačilo jen nastartovat ujet 100metrů a nejelo to jak to bylo horky
Datum: 21. března 2010 20:00
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já bych možná řekl, že mažeš málo... já sem přes zimu dělal výbrus a budu mazat tak 1:20........myslím si že se pístní kroužky přímo dotýkají válce a dochází k většímu tření, než když je mezi tím vrstvička oleje....je to jenom můj názor
Datum: 21. března 2010 19:47
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 *predstih
Datum: 21. března 2010 19:37
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 zdravím, nevíte jestli se dá vyměnit nebo spravit závit v hlavě válce na svíčku? mám ho strhanej
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 9:42
 Čau, jestli bys chtěl stržený závit ti mužu opravit.Dej mi vědět na email.
Datum: 22. března 2010 9:42
Jméno: trubka
IP: uživatel9000
 zeptej se nějakéo trabanťáka jestli nemá svíčku se závitem 18x1,5 .Potom musíš stejnak vrtat a řezat závit
Datum: 21. března 2010 20:33
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a co výstružníkemzvětšit díru a koupit novou o číslo větší svíčku
Datum: 21. března 2010 20:18
Jméno: trubka
IP: uživatel9000
 bez vybavení těžko.Za cenu vrtáku,závitníků,vložky máš 2 hlavy nové
Datum: 21. března 2010 20:12
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a zvládne to i zelenáč? a jak dlouho to bude trvat
Datum: 21. března 2010 19:54
Jméno: trubka
IP: uživatel9000
 Dá.Převrtat,vyříznout závit 18 x1,5 mm,zašroubovat a zaválcovat vložku. Normální postup
Datum: 21. března 2010 19:37
Posl.aktualizace: 21. března 2010 22:33
 dementi, nahlásil sem vydou GM youtube že má nevhodný obsah xD
Datum: 21. března 2010 22:33
 normální česká demence, čemu se divite? Prostě "sametová generace" se nevyvedla a republika je plná polodebilních dementů tohoto typu. Ale možná je to jenom tím, že jejich rodiče byli příbuzní
Datum: 21. března 2010 21:12
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no za toto bych je zlískal taková škoda debilové no nemajů co delat
Datum: 21. března 2010 19:28
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 souhlasím s váma s lidmama co na youtubu k tomu videu píšou komentáře
Datum: 21. března 2010 19:28
 ja taky bych jim udelal to stejny
Datum: 21. března 2010 19:26
 jono,to už sem vyděl snad 100x...já bych jim udělal to samý,
Datum: 21. března 2010 19:21
 Zdravím. Netušíte někdo prosím, kde by se dostal koupit klingerit jako arch. Ne už hotový vysekaný těsnění..
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 23:18
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9078
 V turnově mezi mosty
Datum: 30. března 2010 23:18
 zkusil bych napsat nějaké firmě co se tim zajímá, myslim že by ti nějakej kus poslali
zkus zagooglit, třeba najdeš i nejakou v okolí, spis to najdeš pod názvem BEZASBESTOVÉ TĚSNÍCÍ DESKY
Datum: 22. března 2010 18:23
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Zkus nejaky autoservis...
Datum: 22. března 2010 11:33
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdarec nebude vadit kdyz budu lét do mustanga olej 1:30? neuskodi to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 22:36
 ja leju 1:45 s bronzem a nikdy žádnej problém  (neber mě doslova ale je to fakt)
Datum: 21. března 2010 22:36
 Neuškodí. 1:30 je podle návodu.
Datum: 21. března 2010 18:13
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdarec kdo tu je ze Zlínského kraje a prodal by kompletní stator se vším všudy na jawu 250?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 18:07
 Zdar draci,objednal jsem si hikone výfuk a potřebuji poradit co mám všecno upravit aby zvedl výkon a otáčky?koupil jsem typ 207 takže myslíte že mám ještě prodloužit tu výletovou trubičku?a ten tlumič mám vykuchat(něco jsem o tom slyšel tak se ptám)?Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 18:58
 výletovku dej 25cm...
Datum: 21. března 2010 18:58
 jake byly pouzite šrouby na uchycení motoru u jawy 250/353 ? prosim delku a rozmer M? DIKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 17:52
 M8x1 délka 45mm
Datum: 21. března 2010 17:52
Jméno: Mick
IP: uživatel8996
 Zdr,chtěl bych se zeptat jak dlouho budu dělat autoškolu na A1 když nastoupím ve středu 24.3. a "šestnáct" mám až 6.5. ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 18:39
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 přesně tak, dřív než 6.5 ji hotovou mit nebudeš
Datum: 21. března 2010 18:39
 Zdar já to měl tak že sem závěrečky moh dělat v den narozenin.
Datum: 21. března 2010 17:20
 caw nevite nahodou, kdy je letos motosraz v Dolankach u Turnova ? popripade chysta se tam nekdo ? A kdo tam byl, jaky to tam je- organizace atd. ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 16:47
 Zdravim jakej ma bejt předstid na Jawě 23?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 18:02
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 predstih 1,8 je idealni a odtrh 0,4-0,4 nebo 0,05
Datum: 21. března 2010 18:02
Jméno: standa
IP: uživatel8987
 3mm predstihu je na zapalovani z jawy 23 nemožný! ledaže by tam nekdo narval 2mm odtrh na kladivkach.......
Datum: 21. března 2010 17:49
Datum: 21. března 2010 16:53
Datum: 21. března 2010 16:41
 1,6 mm je takový univerzální
Datum: 21. března 2010 16:29
Jméno: Jezek
IP: uživatel8998
 Zdravim. Chtěl bych opravit pár orezlých míst na mém Stadionu S22, ale nedělat komplet novej lak. Má to eště poměrně slušnej origiginal lak, tak bych nerad mojí snahou způsobil nepěkné fleky. Nevíte prosím jestli se dá eště sehant barva odpovídající originálu a jaký označení typ atd?? (Stadion - zelená-mentolová / bílá-slonová kost). Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 16:30
 leda tak, protože i kdyby si měl číslo odstínu, tak to stejně bude už jiný - ten lak na tom mopedu za těch padesát let taky malinko změnil odstín.... Podle mýho tam bude flek vidět vždycky, pokud teda nenarazíš na opravdu dobrýho míchače.
Datum: 21. března 2010 16:30
 zajet do obchodu s barvama a nechat si to namichat podle stareho laku
Datum: 21. března 2010 15:25
 Ahoj, jak čistíte nádrž? Potřebuju vyčistit nádrž u tatrana, je uvnitř hafo rezu. Podle mě bych tam hodil nějaké matky, klepal s tim aby se obouchala rez, potom to vypláchnul, ale nevím jestli vodou nebo benzínem? Jak to děláte vy? Má se to potom ještě třeba vypláchnout barvou aby to nerezlo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2012 18:08
 Ahoj mneli jsme ten problem taky na jave CZ 175 dlouho nejezdila a byl take v nadrži rez. A proto jsme museli neco udelat . Dela jse to tak ze vezmes nekde na vrakacu cire sklo od auta a rozbijes je a ty male kousicky das do nadrze. Potom to omotas hadrama a das do míchacky na 1 2 3 4 5 honin no az ten rez nam nebude a mak to vysipes a vyplachnes benzinem a jeto
Datum: 15. července 2012 18:08
 já sem tam dal kyselinu citronovou z drogerie nasypal sem to tam nali jsem nádrž plnou horký vody nechal jsem to přes noc a ráno byla čistá pak ji musíš vypláchnout benzinem
Datum: 21. března 2010 18:42
 Díky za odpovědi, mám doma asi 30 zbytečnejch matek tak to tam hodim a protože nemám míchačku tak s tím budu klepat tak dlouho dokud mi neupadnou ruce  Potom to teda vypláchnu odrezovačem a benzínem a bude. Díky
Datum: 21. března 2010 18:18
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Naházel jsem šroubky matky podložky, zkrátka co bylo. Klepal s tím jako o život. Po tom vypláchl vodou, dal uschnout na sluníčko a byl klid
Datum: 21. března 2010 16:38
 Jak říká tomáš.. nejlepší co znám.. naházel sem tam matky sroubky ...ale určitý počet.. abych pak věděl jestli tam nějaká nezůstala a nalil se mtam asi pul litru tech. benzínu.. a poul hodky dal na michacku.. pak asi 5x Vypláchl a nakonec benzinem..a nádnera už asi rok sem nečistil trysky..
Datum: 21. března 2010 16:35
 já bych to asi zašpuntoval a do vnitř by jsem dal písek a třeba by jsem to dal do míchačky a zapnul ju-samozhrejme by se to tam muselo nak privazat
Datum: 21. března 2010 16:20
 vybouchaný bych to vypláchnul odrezovačem a pak trouchou benzínu aby smyl všechny zbytky
Datum: 21. března 2010 14:13
Jméno: Lukyn
IP: uživatel1723
 ahoj prosím o pomoc od někoho kdo měl rozebranou 555 do posledního šroubku,jedná se mi hlavně o kola už jsem bezradný
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 17:24
 hledej na google.. má stránku... dal bych ji sem, ale nechci propagovat reklamu
Datum: 21. března 2010 17:24
 no tak si zmer tu délku a uvidíš.. jinak ja kupoval rafky a špice (teda to ne já, ale ježíšek  ) v Mohelnici.. kde přesně ale nevím, ale myslím, že je to Moto špička či tak nějak.. ale zas nevím ,jestli je to origo na 555... hold nedostatkový zboží
Datum: 21. března 2010 17:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nevím jestli by tam pasovali ty co tu má sesa na 550 tzn. 156xM2
Datum: 21. března 2010 16:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 rozpletl jsem je protože nějaký dráty byly KO a ráfky jsem nechal opískovat a nastříkat komaxitem,to se vše povedlo ale ted potřebuju dráty a nevím kde je sehnat  je tam nypl M2 takže by tam měl být rozměr asi 148xM2 jenže ty tu sesa nemá a nikde v mototechně je taky nemají...a byl jsem u pána co vyplítá kola na motorky a na motoveterány a řekl mi že taky neví kde by se dala sehnat tahle velikost
Datum: 21. března 2010 16:45
 tož povide co s temi koly máš
Datum: 21. března 2010 15:31
Posl.aktualizace: 21. března 2010 13:38
Jméno: teknous
IP: uživatel3956
 cus lidi,prosimvas sli by tlumice z emzety na mustanga?dik predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 16:40
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Všechno jde. Ale možná, že to bude hoodně složité. Spíše bych volil tlumiče ze simáka  . Myslím že MZ ETZ jsou jiné než na fíka.
Datum: 21. března 2010 16:40
 čaute dneska sem složil mustanga a když ho nastartuju tak drží děsně vysoké otáčky a při tom je štelovací šroub volnoběhu skoro vyšroubovaný nevíte někdo čím by to mohlo být??díkz moc ya odpověd ešte mě napadlo jestli to není jehlou
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 22:36
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Třeba by stačilo seřídit plynový lanko,aby mělo trochu vůli.
Datum: 21. března 2010 22:36
 chudá směs
Datum: 21. března 2010 13:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jj přesně tak..falešný vzduch
Datum: 21. března 2010 13:17
 falešnej vzduch....podívej se jestli ti nepodfukuje hlava,jestli ti někde neteče benál z karbecu..a takový ty věci
Datum: 21. března 2010 13:00
Jméno: SCROFA
IP: uživatel8364
Posl.aktualizace: 23. března 2010 15:56
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 406943879 icq napis poslu
Datum: 23. března 2010 15:56
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 co to tam je všechno za písničky ?
Datum: 22. března 2010 19:33
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 stranky dobre ale video hruza jak mateřská škoolka! =)=)=)
Datum: 21. března 2010 21:37
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 nic tak užasné sem ješět neviděl co tam dat chucka norrise na babetě ??
Datum: 21. března 2010 20:05
 no de z vás strach  . Každopádně není nad to jezdit s kámošema.
Datum: 21. března 2010 16:55
Datum: 21. března 2010 16:25
Jméno: davis
IP: uživatel455
  trapne
Datum: 21. března 2010 16:06
 dobrá parta tak to má byt
Datum: 21. března 2010 13:32
 uz sem teda videl peknejsi videa
Datum: 21. března 2010 13:32
Jméno: roman
IP: uživatel7934
 cus draci je pionyr dobrej stroj????kolik ste na nem jeli nejvice???a jak taha do kopcu???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 20:42
 ...no jo, ale on se bohužel seriově 4q nedával. Ale jak jsem napsal, když se vezmou pro a proti, tak fichtl dneska vychází jako lepší volba. Už jen když vezmu odolnost a blbuvzdornost, tak je to věčnej stroj.
Kdykoliv to mám rozdělaný, tak nechápu, jaktože to vůbec jede a že to vydrží to co to vydrží, dnešní sajrajty z číny nemají co se životnosti týká absolutně šanci. Jinak můj vykrákanej stroj dá po rovině
70 a mám něco kolem 90 kilo a jezdím s 12zubem na sekundáru, kopce 30-40, podle toho jak prořadím a většinou vystačím s dvojkou. Za jedna už to musí bejt sakra trhák...
Datum: 21. března 2010 20:42
 Fichtl je dobrý stroj... Velmi dobrý když se o něj dobře staráš a nejezdíš stylem: Zas to nejede kurva,kopneš do něj,hodíš ho pod plachtu a čekáš až ti ho někdo opraví popřípadě to opravíš provizorně aby to ujelo 50Km... Jel jsem s ním maximálně 75 po rovině a do kopců tahá dobře na to že je to padesátka,ale když přijde nějaký prudký kopec tak už je to horší... no ale na jedničku vyjede všechno... Hoši kdyby se do pionýra sériově dával 4.kvalt tak si může jit simson vytřít pr.. aj v kopci. Videl jsem jakési video 4 kvalta a byl to nářez
Datum: 21. března 2010 18:48
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Moony má pravdu. Jel jsem s kámošem. Já na fichtlu on na Simsonu Enduro. Můj fichtl krásně seřízenej. Jezdí fakticky dobře. Nebydlím zrovna v rovinách a kámoš mi na Simáku prostě ujížděl. Je to znát hlavně v kopcích ten 4 kvalt. Pak jsme jeli po celkem rozbité silnici. Já byl pěkně vyklepaný. Furt nějaké kopance a rázy. Kámoš byl v pohodě. Nakonec jsme si stroje vyměnili a jeli domu. Simson se nádherně ovládá. Jde krásně za plynem. V zatáčkách sedí mnohem lépe. Ať si říká kdo chce co chce, že Simsona předjede s fichtlem. Ale přijde kopec a konec. Simson ho předjede!
Datum: 21. března 2010 16:46
 nejlepší je samozřejmě stadion S11  , každopádně fichtl je pro začínajícího motorkáře perfekt stroj - jak na jízdu, tak v tom, že věčně něco můžeš opravovat a dá ti to něco zkušeností a něco zručností. Takovou školu ti dneska nic z těch novej sráčů nedá. No a Simson? Úplně upřímně je lepší než fichtl (je taky konstrukčně o pár desítek let mladší), ale poměr cena/využití je horší jak u fika, nebude to dneska už žádná sláva s ND a jejich ceny jistě nebudou tak lidový.. Takže fichtl, pokud je v dobrým stavu určitě nezklame a nesmí ti vadit, že pár blbečků s kšiltem nabok, co sami nemají ani na autobus se ti budou smát, když pojedeš kolem. No a holku na to asi taky už dneska nesbalíš  , ale ty co sou sbalitelný na věci typu moto/auto jsou většinou takový lehčí zboží a není tím pádem o co stát...
Datum: 21. března 2010 16:38
 souhlasím pionýr je dábelský strojj,,jel sem na simáku,a fík mi připadá o dost lepší
Datum: 21. března 2010 13:08
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Pionýr je nesmrtelný stroj... Vynikající na začátek...
Datum: 21. března 2010 13:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to si piš že to jsou dobrý stroje  lepší než simson nebo skútr
Datum: 21. března 2010 12:45
 Mam najeto 530km po výbrusu a troufl jsem si mu nandat, na 12 zub letěl 75 na rovině, kopec zvládá stabilně na 50+
Datum: 21. března 2010 12:17
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 To si piš,ten nejlepší pro začínající motorkáře a věř že i když časem přesedláš na silnější rád se občas svezeš zase na pionýru.Když je motor v dobré kondici a je dobře zajetý atd,dá
se s ním jet z mírného kopce i 80km/h.Do kopce záleží jak jsi ho zpřevoduješ,ale pak nemůžeš počítat s tím že ti poletí 80km/h.
Datum: 21. března 2010 11:56
Jméno: pisek
IP: uživatel1506
 to je v prd.. uz nedam M2T ani na zajizdeni odkarbonoval jsem hlavu a pist dal novy krouzky tak jsem dal trosku vic oleje ujel jsem 100 km a je to zase uplne zakarbonovany. Bylo to vylesteny!! Taky vam to dela?? na pistu to bylo napeceny a v hlave to jde setrit
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 17:39
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 já M2T co mi zbyl dávám do krosky s fichtla to sežere snad všechno a do pařizka kteryho renovuju a simsona dávám nějaky mogul TS a zatim spokojenost!
Datum: 23. března 2010 17:39
Datum: 21. března 2010 12:09
 jo taky mi to dělalo,koupil sem lepší olej a mám pokoj
Datum: 21. března 2010 11:47
|



|