česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
sesa je na pracovni dovolene,,, makat budu jen asi povecerech,, cekame me bagrovani .-(( ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1456  1457  1458  1459  1460  1461  1462  1463  1464  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jendovagaraz.svet-stranek.cz/nova-stranka-85530/ KOUKNĚTE odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 10:44
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8057    
hm......a co......i ty nejvetsi tupci tam maj aspon fotku svoji motorky......tohle je "web" absolutne o nicem......
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 10:44
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Na co mame koukat? na těch 5 fotek?které sem viděl už stokrát.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 1:02
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SESO chci se zeptat zdali můžu dát odkaz na Fichtlkrámek na své stránky?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 14:01
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ho tam mam taky a uz asi 3 lidi rikali ze to do tedka neznali ze si tu neco obednaj :-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 14:01
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasne,,dik
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 8:13
 
 
 
 
Jméno: TATRAN      IP: uživatel8061    
Nazdarek . Nevite nekdo kde ma TATRAN S125 prepinac na klakson . Diki za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: czk      IP: uživatel7758    
No já si dovolim nesouhlasit, :-) strana je správná, ale provedení je shodné s Jawa 90 nebo ČZ502.05. To ti asi moc nepomohlo. Bohužel nemám fotku, takže alespoň popis: přepínač světel je takový černý plastový mezikruží, no a v jednom místě se rozšiřuje. Takže když s tim kroužkem otáčíš tak přepínáš světlo, když ho znáčkneš ve směru osy řidítek v místě tý packy, tak to troubí.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8057    
dovoluju si tvrdit,ze tam kde vsechny stroje z povážských strojíren i z týnce......na leve strane riditek jemne napravo od levé rukojeti,tesne vedle spojky......takový chromovaný prepinac......mimojine se tam prepinaji svetla.....
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 23:49
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7920    
máte někdo zkušenosti s 2 karburátorama na 350 je to znát? a co spotřeba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 15:54
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prave, tam jde o to to odladit...jak rika Standa, v karburatoru problem neni, rozdil oproti jednokarbenatku a dvou je asi (udajne) jeden kun, za to opravdu tech nekolik tisic za karb, naatrubek, rozdvojky a jine nestoji, gde se ty kone daj celkem efektivne nahnat jsou v prefukach, slicovani, clonce a klice, klika jak znamo ma porad jeste enormne tezky setrvaky (pozustatek minulosti a tehdejsi filozofie pri konstrukci) a tak se dela jeji odvrtani (a ze je to pak uplne neco jinyho, jizdni vlastnosti jsou naprosto jiny ale pro krajinkare to neni) no a pak ty prefuky, dokonce je znamo ze aby se mohly jeste chvilu vyvazet do Francie, zeme EU, aby tam mohly splnit limity EU tak sic se pod "škodlivostni" limit vesly ale udelali to tak blbe, ze tomu nejen zebraly kone (coz se sice cekalo ale ne v takovym mnostvi) ale spatnym precasovanim to nasava prakticky pulku vyfukovych splodin s karbonem do klikovyho prostoru, dela to tam strasnej svincik...proto nektery 638 jsou vykonostne navrchu nad 640, ty emise se jeste redukovaly clonkou v sani, prakticky tam zadna bejt nemusi jak sou vetsinou ty kanalky s valcem a karbecem blbe slicovany, no des...pokavad se ale todlec secko odchyta (clonka, slicovani, nasledne pretryskovani a vyreseni tech prefuku) tak to je pekny svezeni, o dost lepsi nez "neodladena" tripade osmicka, devitka ci ctyricitka...takze ten twinkarbec je neco na urovni klapky (u tripade ale ma pomerne velkou ucinnost nez u chrchla, zase zalezi jak se to udela), to by se taky melo delat az na posled az je secko odhcytany a chce se jeste vic...
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 15:54
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel7983    
Na jawamanii se to parkrat resilo... Prej je to celkem horor na odladeni.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 13:16
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8057    
dle mne dvojnasobny reseni smesi,zvetsena spotreba a lehce vyssi vykon,jestli vubec..........ale az tak se v upravach 350 neorientuju......obecne stary 634 s 26 karbecem jedou líp jak novejsi 638 s 28 karbecem atd....natozpak se dvěma.....docela financne zajimavej zpusob jak udelat visualne z jawy 350 yamahu RD 350,ale výkon je furt jinde......ten výkon je v motoru,ne v karburatoru....
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 23:40
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Nárust výkonu nebude až tak velký,spíše myslim že bude plynulejší plnění směsi.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 23:27
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj,já je osobně nemám.ale vím že to jede velice dobře a nárůst spotřeby není až takový,rozhodně se vyplatí investovat.Stejně jako odlehčená klikovka...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosim nekoho kdo zjisti rozmer gufera pod zapalko na jawa 250/353 kyvacka diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 22:31
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky moc :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 22:31
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel5767    
25-62-8
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
Prosím prosím hale nemá někdo trysku jak se dává do toho adaptéru co se povoluje 17 klíčem ? tak jestli by mi někdo neprodal jenom tu trysku do toho prosím prosím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Zdar draci. Nevíte, jaká je mazací schopnost Mogulu 2T (myslím co do otáček) a stačí mi to ředit se specialem do 555? Všichni tottiž říkají, že M2t je blbý pro pionýra. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj stando souhlasím m2t od parama je fakt dobrej olej
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: fenix      IP: uživatel7872    
jezdím na M2T už léta, na pionýrech a 250tkách. dokonce jsem na něj zajel i několik vybrusů. žadný problem jsem doposud neměl.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 11:46
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8057    
me by zajímalo,kde ste vzali tu mazaci schopnost oleje s API TB do 6000 otacek???? Leccos jsem uz o m2t nastudoval,ale o tomhle nikde nebylo ani půl slova....Hlavně......kdybych se chtel nekdy kvůli nenahraditelnýmu smradu(vůni) dvojtaktu vrátit k obyč 2T oleji,tak bych koupil 2T olej jedine od Parama!!! Ze stejného základového oleje z kterého Paramo dělá všechny m2t, tak castrol z toho delá svoje 2T minerály(castrol 2T a castrol garden 2T).....ostatní pochybný směsi m2t bych olejem moc nenazýval......i kdyz ten Mogul by taky moh bejt solidní......
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 11:16
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
olej m2t je pro všechny pionýry kejvačky panelky čizy a ostatní české motorky plně dostačující m2t má mazací schopnost do 6000ot/min ale když to má někdo upraveny a točí mu to víc tak je jasny že m2t není sostačující
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 9:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8057    
Hlado klid,vsichni nemaj pareza jako ty,co jede 70......pokud mas standartniho pareza se standartnim prevodem,standartni klikou a hlavou,tak za 5500 otacek se urcite nedostane...... jezdil sem na tom a vim co todelá......muj seriovej 555 byl jedovatej,ale dosahovalo to otacek asi jako moje 250 ,coz je 5000.......podle me na parezy OLEJ m2t stačí.....pozor na to slovo olej....
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 23:44
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzdyt by to ani nejelo pri takovejch otackach a spatne by se chytaly rychlosti, akorat by se to dusilo... bych rekl ze to toci tak 6500.. to, že to ma max vykon pri 5500 otackach neznamena, ze to neumi tocit víc
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je v kilud...a předpokládám že s tím furt nejezdíš na plný plyn, nebo jo?
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
teda 5500 takze pohoda
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
555 asi 5000 otáček
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2T ma mazavost do 6000 ot/min.. pio 555 točí kolik? já myslým že méně, takže to bude stačit
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau hale kde seženu trysku co se dává do jawa 555, 550 ? jak je v tom adaptéru jako by ještě tak potřebuju do toho tu trysku ? má jí tu sesa popř. napište kde jí koupím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kde ji sehnat novou nevim. jinak koukej po inzeratech (na karbec,) burzy atd.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
jjj to je ono ? a kde seženu tu trysku 65 ? je na FK pls najděte mi jí já se v tryskách moc nevyznám ?
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do toho "adapteru" kterej vysroubujes klicem 17, musis odsroubovat tu 10ku, a v tom je tryska 65. Takova ma bejt v karbecu Jiko 2914hz.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA 250      E-mail:      IP: uživatel7604    
Čau mam javu 250 a z karburatora mi furt chčije benzín (asi něco s plovakem) jak to mam zastavit ? u fichtla to je jinak nwm jak na na jawu 250 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 22:34
 
 
 
 
Jméno: Michael      E-mail:      IP: uživatel7604    
no jako problém je v tom že se to blbě trefuje do te díry .-) ,, skus otočit ten plovák a jak na to nasadis ten kdyt te plovakove komory (ten kryt co do něho vede hadicka na benal) tak si davej bacha ať trefiš jehlu.. Prvně si vytahni plovak a dej to do toho krytu (ten kryt co do něho vede hadicka na benal) a skus ten plovak nasadit do te díry odkať ti teče benzín a kdyš to poteče tak tak otoč plovak
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 22:34
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak si to vyresil prosimte?ja zapojoval mozek,oci,usi,nos,kolena,dokonce i p*del ale porad mi to z toho tece :-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: Michael      E-mail:      IP: uživatel7604    
už jsem to vyřešil pohral jsem si s plovakem víčkem a jde to (stačí zapojit mozek :-D)
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Vyměnit plovák a víčko plov.komory.Je vymačkaný kužel na plováku.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Tak to mě taky dělalo. Ale když to začneš prošlapávat,tak by to mělo jít na spravnou stranu. (já to vyřešil tak,že sem tam dal vystouplou gumovou spojku s airboxem)
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 0:11
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me to tece vlastne difuzerem do filtru..
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 23:59
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Odkud ti to teče?
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 23:30
 
 
 
 
Jméno: šabatu      IP: uživatel6855    
cau vymen karbec a mas vyresene:-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me to dela čz 175,jakmile pustim na nadrzi benzin tak mi vzduchovim filtrem zacne kapat benzin :-( nevim proc...poradte nam prosim
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: stepkaM      E-mail:      IP: uživatel1859    
zdra, nemáte nekdo plánek na sání do kliky?, na netu nic není, popř, nejaký odkaz, díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 12:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8057    
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 12:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mustnag: ono vem to tak že jen výroba šoupátka mi trvala něco pře hodinu a stále ještě neni hotové..je potřeba přvně otestovat jaý uhel otevření sání bude nejlepší. a k tomu času.dělám to snad už půl roku po nocích a stále neni hotovo, takže tak.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
jj rozumim ti, protoze ty propoceny a provztekany hodiny nad nicim ,vedouci k suprovimu vysledku bys nemel jen tak pustit z buh darma do sveta :-D sam to taky nedelam
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustang: jaké já?? no tobě se třeba pochlubím, ale na net se mi to zrovna moc věžeš neche....chápeš, ne?
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
tak az to budes mit hotovi tak se nezapomen pochlubit ne ze si to nechas pro sebe :_D
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plánek? :-D OMG, víš vůbec o čem mluvíš? víš vůbec na co je to dobré? máš už s úpravama takového kalibru zkušenost? podle stylu psaní tvého dotazu poznám že NEMÁŠ!!! tak nad tím rači ani nepřemýšlej....já ted například vyvíjím motor se sáním do kliky, ale né přes klapku, ale přes rotační šoupátko!
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: rejnold      IP: uživatel7357    
Dobre vecir, mam takovy malej problem.. Mam jawu 555 kdyz nastartuju tak mi brni roditka.. Nekde jsem se docetl ze to muze byt kriva ojnice, klikovka nebo jen loziska... Je to pravda? a kdyz je jde se to nejak doma opravit myslim tu kliku a ojnici .. Diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 13:09
 
 
 
 
Jméno: rejnold      IP: uživatel7357    
Tak to nevim s klikou se nikdy nic nedelalo.. tedy ja jsem stim nic nedelal
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 13:09
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel8067    
máš vyváženou kliku?
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 18:10
 
 
 
 
Jméno: rejnold      IP: uživatel7357    
no rozebrany ten motor byl ale menilo se jen kolecka od prevodovky ..
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 16:18
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
a mal si dakedý rozobratý motor ako vo vnútri na tom je možno máš vybitú kľukovku alebo ložiska alebo bronzové púzdro na ojnici
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 8:28
 
 
 
 
Jméno: rejnold      IP: uživatel7357    
no prave.. brni mi to do rukou kdyz jedu pomalu, kdyz jedu rychleji tak ne.. tedy myslim to uz se podle me neda poznat ..
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
zalezi jak hodne vzdycky budou brnet kdyz to je na stojanku a za jizdy to nesmi brnet do rukou
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hoj chci se zeptat děda má babettu 210ku a když ju měl novou tak sem se ho ptal na jakej olej ju zajíždí,řekl mi že na m2t to je normální ja na něj taky jezdim ale když mi řekl v jakym poměru ho tam lil tak sem se zhrozil řekl že 1:33 a po záběhu 1:50 není to drobek divný?já pincka zaběhávám na m2t ale v poměru 1:20 a pak se ma lejt 1:33 a a děda tam teď to m2t leje 1:50 to se nezadře? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 14:47
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Čezetáku kde jsi přišel na to že babetta točí max 4000ot/min to by ani nepřeřadila na dvojku točí přes 6500ot/min
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 14:47
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8057    
to víš že jo......na jehly m2t......zase nekdo šetří na tom nesprávnym míste......
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 10:48
 
 
 
 
Jméno: šabatu      IP: uživatel6855    
zadřít by se to nemělo nežeň to moc do otáček jezdi tak na pul plynu radši:-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      E-mail:      IP: uživatel8047    
Čau nejlepší je repsol 1:40 doporučil mi ho pán který se zabívá opravou babet vůbec nekouří fakt nejlepší.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, dělal jsem to a dělam přesně jako tvůj děda - mam to na štíku na nádrži. A když je to takhle předepsaný výrobcem tak se nebojim tam lejt M2T v poměru 1:50.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Dik cezetaku
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono mazací schopnost M2T je do nějakých 6000 ot/min... a když ta babča točí max 4000 ot/min, tak bych se do ní nebál dávat M2T a ještě když je tam jehla tak je to uplně v klidu.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
odejde rychle motor a vybeha se valec doporucuju do babety davat lepsi oleje 1:50 jako je schell advence sx 2T neboo castrol a takovydle
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
BAbeta ma jehlovy loziska na ojnici nahore narozdil od fika a ta taky toci daleko min takze bych m2T nechal
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bohužel...kdyš sem jezdil na M2T v poměru 1:50 púl roku...zděsil sem se kdyš jsem viděl válec,píst.Píst skoro u rozkladu...a ve válci sem našel škrábance
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: .zen.      IP: uživatel2971    
Zdarel,resil jste nedko uprava bryli MZ na pincka.Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel8058    
MZ sami o sebe je nemecka picovina!!! !uz lepsie su teleskopi zo simsona !. MZ-tu neries!
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: Cooke      IP: uživatel6644    
čau,potřeboval bych poradit...Když na pinckovi přepnu na dálkové světla,tak svítí přední i zadní,ale jak přepnu na normální,tak svítí přední a zadní zhasne..vím,že je to něčím v elektrice,ale vůbec tomu nerozumím a ještě na mém pionýrovi,kde je tisíc drátů. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: šabatu      IP: uživatel6855    
cau hej to mas prehozene nekde dratky.podiv se na prepinac na riditkach nebo na prepinac na palubovce
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
podivej se jestli nevedou ve predu dva draty na jeden kontakt na svetle na to tlumeny pokud jo tak ten jeden co vede do zadu na svetlo tak ho pripaj pajkou na vypinac ktomu dratu co vede doprepinace svetel
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hochu to se mě taky stalo nakonec sem to vyřešil tak že na spínačce zapnu přední světlo a na zvláčt vipinyču zadní světlo
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci, mam problem z kejvackou, dneska sem ji byl projet kdyz je studena volnobeh parada, ale kdyz se ohreje tak volnobeh leti na maximum, ale kdyz se povede zaradit a kdyz jedu tak je to dobry ale kdyz vyradim volnobeh zase nahoru ze se cela motroka klepe, studeny je to v pohode, diky moc za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 8:30
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Dej nové gufero na klikový hřídel pod zapalování.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 8:30
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8057    
kdyby to bylo tvrdý gufero,tak by to delalo i studený a spise by se to dusilo v otackach:-) dle me je to nejaky tesneni.......protoze se to zacne dit az kdyz je to horký.......a co dela horkej hlinik.......roztahuje se......
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 23:52
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Mě to dělal mustang.Měl sem to gufero uplně spuchřelí
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo 100% gufero, uz mi to potvrdilo 10 zkusenej veteranistu :-) kdyz ohreje tak gufero zmekne a prisava falesny vzduch jednoduhy :-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
fikusi?? co maš furt s tim samozapalem svíčky?? Nejpravděpodobější je to gufero
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
svicka asi na to vliv nema :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
muzeto bejt spatnou hodnotou svicky moc se ohrejva a pak se smes zapaluje sama zarem ze svicky
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vicko to nedela asi to gufero to bude delat
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud mě nepošleš do p..i a já nevím ještě kam a tak mě to dělalo povolený víčko šoupátkový komory.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus draci, tak dneska jsem po pul roce vytáhl svího pincka (20) a nechtěl chytit no ale pak na roztlačení chytil, tak jsme ho nechal chviličku vohřát a pak jsem s nim vyjel do ulic. Problém je v tom že po chvilce jízdy začne jako-by vynechávat až chcípne..a pak zase nakopnu a chvilku jedu a zase vynechává...nevíte čím to je? Možná byla ucpaná tryska ae já neměl sebou šroubovák. Předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 9:33
 
 
 
 
Jméno: rajný      E-mail:      IP: uživatel8063    
skus svíčku trysky kladívko zapalování jestli je to dobře seštelovaný nebo se koukni jestli to máš dobře ukostřený
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 9:33
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
taky bych spíše vyčistil ventil nádrže.protože tam přeba nestíhá dotíkat
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
začni karbecem - seřiď a vyčisti a skontroluj přísun benzínu.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Skus svíčku,a vyčistit karbec. :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel2073    
čus draci, mam takovej problém s tachákem když sem dneska jezdil tak mě najednou začala lítat ručička, ale předtím to neďálo.nevíte někdo co stím, děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
zkus jestli nedrhne lanko v bowdenu, promaž a pokud se nic nezmění, pak může být problém samotném tacho nebo náhonu. Tacho se opravuje dost blbě, ale opět mnohdy pomůže ho vyjmout a do dúry na lako nakapat třeba konkor a rozhýbat, mechanická závada je lepší řešit zakoupením jiného budíku, No a náhon se musí rozdělat, zkontrolovat opotřeben, zkontrolovat hlavně, jestli jsou pořádku ty dva čudliky a opět řádně promazat.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: Waffen      IP: uživatel5851    
Čus draci!\r\nMam jeden problem s mojim strojem. Po nastartování se asi tak 3 minuty dusí, zjistil sem že to je způsobený tím, že kdyš necham stroj někde víc jak 2 hodiny stát, tak mi steče olej zezhora, jak z válce zak ze K. skříně dolu a usadí se tam. No a kdyš to nakopnu, tak je ve směsi strašně moc oleje a nezapaluje se to jak by mnělo. nevíte co stim aby to nědělalo?? Jak se to zahřeje tak to líta jak svině. 4k/3 10000 rpm\r\nPS: jezdim na Castrol 2t, gufera najeto tak 500 (dvoubřitvý) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel8058    
ten valec mash 4k? symetricki rozvod?prefuki(2) cez piest??
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: Waffen      IP: uživatel5851    
No...:-D ty gufera mě traky napadli, ale je to divný sou tam jenom rok, ale mam skurvenou klikovku, neni vycentrovaná a trochu hází, tak jestli to nevymelo ty gufera a teče tam oil. budu se na to muset podívat. jinak kdyby ste někdo chtěli poradit ohledně válce a úpravy tak pište.... Pls ne demen*ni dotazy.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
podivej se jestli neni sespoda mokrej valec je mozny ze ti to netesni pod valcem pak tam je kupa oleje to uz znam a je spousta jinejch veci ktery to delaj
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja redim 1:50 a v pohode takze 1:55 neni zas az takovy rozdil ale daval bych trosku vice..
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8057    
2 moznosti......spatne utesnena klikova skrin a jde olej z prevodovky do kliky a nebo spatny gufero a jde ti olej z prevodovky do kliky:-D taky se mi to stalo:-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nepoužívám 1:55, ale 2:55, někdy i víc.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
málo
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: Waffen      IP: uživatel5851    
malo?? moc??
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:58
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je dost vražedný poměr, ať je olej sebelepší.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: Waffen      IP: uživatel5851    
eště sem zapomněl ředim 1:55
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:55
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci chci se zeptat jestli jsou nejaky delsi a mekci pruziny do fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 7:54
 
 
 
 
Jméno: 4mirek4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Simson vidlice jsou ideální mám je na prodej komplet i podložkama brýlema atd
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 7:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
témice z MZ sú podla mna superr
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      E-mail:      IP: uživatel6698    
Cau vsichni, mám potíže s mým FICHTLEM.Když ho nastartuju, na musím to pořád tůrovat, jelikož se mi udusí a to i když ho tůruju.Nevím čím to je, karbarátor čistý,hladina dobrá, plovák nový,svíčka čistá....pokud by někdo věděl, tk pls at napíše čím by to mohlo být. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      E-mail:      IP: uživatel6698    
ae predstih mam 2,1..
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: kinglet      IP: uživatel8060    
Podle mě to bude předstih...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      E-mail:      IP: uživatel6698    
jj měl sem rozdělanej motor, rozpůlenej, ale všechno jsem dobře zatěsnil si myslím, LUKOPRENEM.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
nemel si rozdelanej motor?? pokud jo tak to na 90% netesni nekde muze to netesnit pod karbecem,pod valcem, pod hlavou mozna i v klikovy skrini podle toho co si mel rozebrany
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
nejspíš předstih
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 17:01
 
<  1456  1457  1458  1459  1460  1461  1462  1463  1464  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.05.2025 14:41:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu