|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 http://jendovagaraz.svet-stranek.cz/nova-stranka-85530/ KOUKNĚTE
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 10:44
Jméno: Standa
IP: uživatel8057
 hm......a co......i ty nejvetsi tupci tam maj aspon fotku svoji motorky......tohle je "web" absolutne o nicem......
Datum: 28. listopadu 2009 10:44
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Na co mame koukat? na těch 5 fotek?které sem viděl už stokrát.
Datum: 28. listopadu 2009 1:02
 SESO chci se zeptat zdali můžu dát odkaz na Fichtlkrámek na své stránky??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 14:01
 ja ho tam mam taky a uz asi 3 lidi rikali ze to do tedka neznali ze si tu neco obednaj
Datum: 28. listopadu 2009 14:01
 jasne,,dik
Datum: 28. listopadu 2009 8:13
Jméno: TATRAN
IP: uživatel8061
 Nazdarek . Nevite nekdo kde ma TATRAN S125 prepinac na klakson . Diki za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 12:36
Jméno: czk
IP: uživatel7758
 No já si dovolim nesouhlasit,  strana je správná, ale provedení je shodné s Jawa 90 nebo ČZ502.05. To ti asi moc nepomohlo. Bohužel nemám fotku,
takže alespoň popis: přepínač světel je takový černý plastový mezikruží, no a v jednom místě se rozšiřuje. Takže když s tim kroužkem otáčíš tak přepínáš světlo, když ho znáčkneš ve směru osy řidítek v místě tý packy, tak to troubí.
Datum: 28. listopadu 2009 12:36
Jméno: Standa
IP: uživatel8057
 dovoluju si tvrdit,ze tam kde vsechny stroje z povážských strojíren i z týnce......na leve strane riditek jemne napravo od levé rukojeti,tesne vedle spojky......takový chromovaný prepinac......mimojine se tam prepinaji svetla.....
Datum: 27. listopadu 2009 23:49
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 máte někdo zkušenosti s 2 karburátorama na 350 je to znát? a co spotřeba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 15:54
 prave, tam jde o to to odladit...jak rika Standa, v karburatoru problem neni, rozdil oproti jednokarbenatku a dvou je asi (udajne) jeden kun, za to opravdu tech nekolik tisic za karb, naatrubek, rozdvojky a jine nestoji, gde se ty kone daj celkem efektivne nahnat jsou v prefukach, slicovani, clonce a klice, klika jak znamo ma porad jeste enormne tezky setrvaky (pozustatek minulosti a tehdejsi filozofie pri konstrukci) a tak se dela jeji odvrtani (a ze je to pak uplne neco jinyho, jizdni vlastnosti jsou naprosto jiny ale pro krajinkare to neni) no a pak ty prefuky, dokonce je znamo ze aby se mohly jeste chvilu vyvazet do Francie, zeme EU, aby tam mohly splnit limity EU tak sic se pod "škodlivostni" limit vesly ale udelali to tak blbe, ze tomu nejen zebraly kone (coz se sice cekalo ale ne v takovym mnostvi) ale spatnym precasovanim to nasava prakticky pulku vyfukovych splodin s karbonem do klikovyho prostoru, dela to tam strasnej svincik...proto nektery 638 jsou vykonostne navrchu nad 640, ty emise se jeste redukovaly clonkou v sani, prakticky tam zadna bejt nemusi jak sou vetsinou ty kanalky s valcem a karbecem blbe slicovany, no des...pokavad se ale todlec secko odchyta (clonka, slicovani, nasledne pretryskovani a vyreseni tech prefuku) tak to je pekny svezeni, o dost lepsi nez "neodladena" tripade osmicka, devitka ci ctyricitka...takze ten twinkarbec je neco na urovni klapky (u tripade ale ma pomerne velkou ucinnost nez u chrchla, zase zalezi jak se to udela), to by se taky melo delat az na posled az je secko odhcytany a chce se jeste vic...
Datum: 28. listopadu 2009 15:54
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 Na jawamanii se to parkrat resilo... Prej je to celkem horor na odladeni.
Datum: 28. listopadu 2009 13:16
Jméno: Standa
IP: uživatel8057
 dle mne dvojnasobny reseni smesi,zvetsena spotreba a lehce vyssi vykon,jestli vubec..........ale az tak se v upravach 350 neorientuju......obecne stary 634 s 26 karbecem jedou líp jak novejsi 638 s 28 karbecem atd....natozpak se dvěma.....docela financne zajimavej zpusob jak udelat visualne z jawy 350 yamahu RD 350,ale výkon je furt jinde......ten výkon je v motoru,ne v karburatoru....
Datum: 27. listopadu 2009 23:40
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Nárust výkonu nebude až tak velký,spíše myslim že bude plynulejší plnění směsi.
Datum: 27. listopadu 2009 23:27
 Ahoj,já je osobně nemám.ale vím že to jede velice dobře a nárůst spotřeby není až takový,rozhodně se vyplatí investovat.Stejně jako odlehčená klikovka...
Datum: 27. listopadu 2009 22:51
 prosim nekoho kdo zjisti rozmer gufera pod zapalko na jawa 250/353 kyvacka diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 22:31
 diky moc
Datum: 27. listopadu 2009 22:31
Jméno: petr
IP: uživatel5767
 25-62-8
Datum: 27. listopadu 2009 22:27
 Prosím prosím hale nemá někdo trysku jak se dává do toho adaptéru co se povoluje 17 klíčem ? tak jestli by mi někdo neprodal jenom tu trysku do toho prosím prosím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 20:54
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdar draci. Nevíte, jaká je mazací schopnost Mogulu 2T (myslím co do otáček) a stačí mi to ředit se specialem do 555? Všichni tottiž říkají, že M2t je blbý pro pionýra. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 18:55
 jj stando souhlasím m2t od parama je fakt dobrej olej
Datum: 28. listopadu 2009 18:55
Jméno: fenix
IP: uživatel7872
 jezdím na M2T už léta, na pionýrech a 250tkách. dokonce jsem na něj zajel i několik vybrusů. žadný problem jsem doposud neměl.
Datum: 28. listopadu 2009 11:46
Jméno: Standa
IP: uživatel8057
 me by zajímalo,kde ste vzali tu mazaci schopnost oleje s API TB do 6000 otacek???? Leccos jsem uz o m2t nastudoval,ale o tomhle nikde nebylo ani půl slova....Hlavně......kdybych se chtel nekdy kvůli nenahraditelnýmu smradu(vůni) dvojtaktu vrátit k obyč 2T oleji,tak bych koupil 2T olej jedine od Parama!!! Ze stejného základového oleje z kterého Paramo dělá všechny m2t, tak castrol z toho delá svoje 2T minerály(castrol 2T a castrol garden 2T).....ostatní pochybný směsi m2t bych olejem moc nenazýval......i kdyz ten Mogul by taky moh bejt solidní......
Datum: 28. listopadu 2009 11:16
 olej m2t je pro všechny pionýry kejvačky panelky čizy a ostatní české motorky plně dostačující m2t má mazací schopnost do 6000ot/min ale když to má někdo upraveny a točí mu to víc tak je jasny že m2t není sostačující
Datum: 28. listopadu 2009 9:14
Jméno: standa
IP: uživatel8057
 Hlado klid,vsichni nemaj pareza jako ty,co jede 70......pokud mas standartniho pareza se standartnim prevodem,standartni klikou a hlavou,tak za 5500 otacek se urcite nedostane...... jezdil sem na tom a vim co todelá......muj seriovej 555 byl jedovatej,ale dosahovalo to otacek asi jako moje 250 ,coz je 5000.......podle me na parezy OLEJ m2t stačí.....pozor na to slovo olej....
Datum: 27. listopadu 2009 23:44
 vzdyt by to ani nejelo pri takovejch otackach a spatne by se chytaly rychlosti, akorat by se to dusilo... bych rekl ze to toci tak 6500.. to, že to ma max vykon pri 5500 otackach neznamena, ze to neumi tocit víc
Datum: 27. listopadu 2009 21:27
 tak to je v kilud...a předpokládám že s tím furt nejezdíš na plný plyn, nebo jo?
Datum: 27. listopadu 2009 21:19
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 teda 5500 takze pohoda
Datum: 27. listopadu 2009 21:17
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 555 asi 5000 otáček
Datum: 27. listopadu 2009 21:15
 M2T ma mazavost do 6000 ot/min.. pio 555 točí kolik? já myslým že méně, takže to bude stačit
Datum: 27. listopadu 2009 20:46
 čau hale kde seženu trysku co se dává do jawa 555, 550 ? jak je v tom adaptéru jako by ještě tak potřebuju do toho tu trysku ? má jí tu sesa popř. napište kde jí koupím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 20:41
 kde ji sehnat novou nevim. jinak koukej po inzeratech (na karbec,) burzy atd.
Datum: 27. listopadu 2009 20:41
 jjj to je ono ? a kde seženu tu trysku 65 ? je na FK pls najděte mi jí já se v tryskách moc nevyznám ?
Datum: 27. listopadu 2009 20:27
 do toho "adapteru" kterej vysroubujes klicem 17, musis odsroubovat tu 10ku, a v tom je tryska 65. Takova ma bejt v karbecu Jiko 2914hz.
Datum: 27. listopadu 2009 20:24
 Čau mam javu 250 a z karburatora mi furt chčije benzín (asi něco s plovakem) jak to mam zastavit ? u fichtla to je jinak nwm jak na na jawu 250
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 22:34
 no jako problém je v tom že se to blbě trefuje do te díry .-) ,, skus otočit ten plovák a jak na to nasadis ten kdyt te plovakove komory (ten kryt co do něho vede hadicka na benal) tak si davej bacha ať trefiš jehlu.. Prvně si vytahni plovak a dej to do toho krytu (ten kryt co do něho vede hadicka na benal) a skus ten plovak nasadit do te díry odkať ti teče benzín a kdyš to poteče tak tak otoč plovak
Datum: 28. listopadu 2009 22:34
 jak si to vyresil prosimte?ja zapojoval mozek,oci,usi,nos,kolena,dokonce i p*del ale porad mi to z toho tece
Datum: 28. listopadu 2009 22:29
 už jsem to vyřešil
pohral jsem si s plovakem víčkem a jde to (stačí zapojit mozek  )
Datum: 28. listopadu 2009 22:24
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Vyměnit plovák a víčko plov.komory.Je vymačkaný kužel na plováku.
Datum: 28. listopadu 2009 19:04
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Tak to mě taky dělalo. Ale když to začneš prošlapávat,tak by to mělo jít na spravnou stranu. (já to vyřešil tak,že sem tam dal vystouplou gumovou spojku s airboxem)
Datum: 28. listopadu 2009 0:11
 me to tece vlastne difuzerem do filtru..
Datum: 27. listopadu 2009 23:59
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Odkud ti to teče?
Datum: 27. listopadu 2009 23:30
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 cau vymen karbec a mas vyresene
Datum: 27. listopadu 2009 21:11
 me to dela čz 175,jakmile pustim na nadrzi benzin tak mi vzduchovim filtrem zacne kapat benzin  nevim proc...poradte nam prosim
Datum: 27. listopadu 2009 21:09
 zdra, nemáte nekdo plánek na sání do kliky?, na netu nic není, popř, nejaký odkaz, díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 12:29
Jméno: standa
IP: uživatel8057
Datum: 28. listopadu 2009 12:29
 mustnag: ono vem to tak že jen výroba šoupátka mi trvala něco pře hodinu a stále ještě neni hotové..je potřeba přvně otestovat jaý uhel otevření sání bude nejlepší. a k tomu času.dělám to snad už půl roku po nocích a stále neni hotovo, takže tak.
Datum: 27. listopadu 2009 20:51
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 jj rozumim ti, protoze ty propoceny a provztekany hodiny nad nicim ,vedouci k suprovimu vysledku bys nemel jen tak pustit z buh darma do sveta  sam to taky nedelam
Datum: 27. listopadu 2009 20:35
 mustang: jaké já?? no tobě se třeba pochlubím, ale na net se mi to zrovna moc věžeš neche....chápeš, ne?
Datum: 27. listopadu 2009 20:31
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tak az to budes mit hotovi tak se nezapomen pochlubit ne ze si to nechas pro sebe :_D
Datum: 27. listopadu 2009 20:19
 plánek?  OMG, víš vůbec o čem mluvíš? víš vůbec na co je to dobré? máš už s úpravama takového kalibru zkušenost? podle stylu psaní tvého dotazu poznám že NEMÁŠ!!! tak nad tím rači ani nepřemýšlej....já ted například vyvíjím motor se sáním do kliky, ale né přes klapku, ale přes rotační šoupátko!
Datum: 27. listopadu 2009 19:52
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 Dobre vecir, mam takovy malej problem.. Mam jawu 555 kdyz nastartuju tak mi brni roditka.. Nekde jsem se docetl ze to muze byt kriva ojnice, klikovka nebo jen loziska... Je to pravda? a kdyz je jde se to nejak doma opravit myslim tu kliku a ojnici .. Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 13:09
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 Tak to nevim s klikou se nikdy nic nedelalo.. tedy ja jsem stim nic nedelal
Datum: 29. listopadu 2009 13:09
Jméno: lampan
IP: uživatel8067
 máš vyváženou kliku?
Datum: 28. listopadu 2009 18:10
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 no rozebrany ten motor byl ale menilo se jen kolecka od prevodovky ..
Datum: 28. listopadu 2009 16:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 a mal si dakedý rozobratý motor ako vo vnútri na tom je možno máš vybitú kľukovku alebo ložiska alebo bronzové púzdro na ojnici
Datum: 28. listopadu 2009 8:28
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 no prave.. brni mi to do rukou kdyz jedu pomalu, kdyz jedu rychleji tak ne.. tedy myslim to uz se podle me neda poznat ..
Datum: 27. listopadu 2009 18:55
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 zalezi jak hodne vzdycky budou brnet kdyz to je na stojanku a za jizdy to nesmi brnet do rukou
Datum: 27. listopadu 2009 18:52
 hoj chci se zeptat děda má babettu 210ku a když ju měl novou tak sem se ho ptal na jakej olej ju zajíždí,řekl mi že na m2t to je normální ja na něj taky jezdim ale když mi řekl v jakym poměru ho tam lil tak sem se zhrozil řekl že 1:33 a po záběhu 1:50 není to drobek divný?já pincka zaběhávám na m2t ale v poměru 1:20 a pak se ma lejt 1:33 a a děda tam teď to m2t leje 1:50 to se nezadře?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 14:47
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Čezetáku kde jsi přišel na to že babetta točí max 4000ot/min to by ani nepřeřadila na dvojku točí přes 6500ot/min
Datum: 29. listopadu 2009 14:47
Jméno: Standa
IP: uživatel8057
 to víš že jo......na jehly m2t......zase nekdo šetří na tom nesprávnym míste......
Datum: 28. listopadu 2009 10:48
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 zadřít by se to nemělo nežeň to moc do otáček jezdi tak na pul plynu radši
Datum: 27. listopadu 2009 21:13
 Čau nejlepší je repsol 1:40 doporučil mi ho pán který se zabívá opravou babet vůbec nekouří fakt nejlepší.
Datum: 27. listopadu 2009 19:55
 zdar, dělal jsem to a dělam přesně jako tvůj děda - mam to na štíku na nádrži. A když je to takhle předepsaný výrobcem tak se nebojim tam lejt M2T v poměru 1:50.
Datum: 27. listopadu 2009 19:37
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Dik cezetaku
Datum: 27. listopadu 2009 19:06
 ono mazací schopnost M2T je do nějakých 6000 ot/min... a když ta babča točí max 4000 ot/min, tak bych se do ní nebál dávat M2T a ještě když je tam jehla tak je to uplně v klidu.
Datum: 27. listopadu 2009 19:04
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 odejde rychle motor a vybeha se valec doporucuju do babety davat lepsi oleje 1:50 jako je schell advence sx 2T neboo castrol a takovydle
Datum: 27. listopadu 2009 18:51
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 BAbeta ma jehlovy loziska na ojnici nahore narozdil od fika a ta taky toci daleko min takze bych m2T nechal
Datum: 27. listopadu 2009 18:49
 Bohužel...kdyš sem jezdil na M2T v poměru 1:50 púl roku...zděsil sem se kdyš jsem viděl válec,píst.Píst skoro u rozkladu...a ve válci sem našel škrábance
Datum: 27. listopadu 2009 18:48
Jméno: .zen.
IP: uživatel2971
 Zdarel,resil jste nedko uprava bryli MZ na pincka.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 19:16
Jméno: ja
IP: uživatel8058
 MZ sami o sebe je nemecka picovina!!! !uz lepsie su teleskopi zo simsona !. MZ-tu neries!
Datum: 27. listopadu 2009 19:16
Jméno: Cooke
IP: uživatel6644
 čau,potřeboval bych poradit...Když na pinckovi přepnu na dálkové světla,tak svítí přední i zadní,ale jak přepnu na normální,tak svítí přední a zadní zhasne..vím,že je to něčím v elektrice,ale vůbec tomu nerozumím a ještě na mém pionýrovi,kde je tisíc drátů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 19:53
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 cau hej to mas prehozene nekde dratky.podiv se na prepinac na riditkach nebo na prepinac na palubovce
Datum: 28. listopadu 2009 19:53
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 podivej se jestli nevedou ve predu dva draty na jeden kontakt na svetle na to tlumeny pokud jo tak ten jeden co vede do zadu na svetlo tak ho pripaj pajkou na vypinac ktomu dratu co vede doprepinace svetel
Datum: 27. listopadu 2009 18:34
 hochu to se mě taky stalo nakonec sem to vyřešil tak že na spínačce zapnu přední světlo a na zvláčt vipinyču zadní světlo
Datum: 27. listopadu 2009 18:30
 zdarec draci, mam problem z kejvackou, dneska sem ji byl projet kdyz je studena volnobeh parada, ale kdyz se ohreje tak volnobeh leti na maximum, ale kdyz se povede zaradit a kdyz jedu tak je to dobry ale kdyz vyradim volnobeh zase nahoru ze se cela motroka klepe, studeny je to v pohode, diky moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 8:30
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Dej nové gufero na klikový hřídel pod zapalování.
Datum: 28. listopadu 2009 8:30
Jméno: Standa
IP: uživatel8057
 kdyby to bylo tvrdý gufero,tak by to delalo i studený a spise by se to dusilo v otackach  dle me je to nejaky tesneni.......protoze se to zacne dit az kdyz je to horký.......a co dela horkej hlinik.......roztahuje se......
Datum: 27. listopadu 2009 23:52
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Mě to dělal mustang.Měl sem to gufero uplně spuchřelí
Datum: 27. listopadu 2009 22:39
 jojo 100% gufero, uz mi to potvrdilo 10 zkusenej veteranistu  kdyz ohreje tak gufero zmekne a prisava falesny vzduch jednoduhy
Datum: 27. listopadu 2009 22:35
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 fikusi?? co maš furt s tim samozapalem svíčky?? Nejpravděpodobější je to gufero
Datum: 27. listopadu 2009 22:21
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 svicka asi na to vliv nema
Datum: 27. listopadu 2009 20:07
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 muzeto bejt spatnou hodnotou svicky moc se ohrejva a pak se smes zapaluje sama zarem ze svicky
Datum: 27. listopadu 2009 18:37
 vicko to nedela asi to gufero to bude delat
Datum: 27. listopadu 2009 18:35
 Pokud mě nepošleš do p..i a já nevím ještě kam a tak mě to dělalo povolený víčko šoupátkový komory.
Datum: 27. listopadu 2009 18:18
 Čus draci, tak dneska jsem po pul roce vytáhl svího pincka (20) a nechtěl chytit no ale pak na roztlačení chytil, tak jsme ho nechal chviličku vohřát a pak jsem s nim vyjel do ulic. Problém je v tom že po chvilce jízdy začne jako-by vynechávat až chcípne..a pak zase nakopnu a chvilku jedu a zase vynechává...nevíte čím to je? Možná byla ucpaná tryska ae já neměl sebou šroubovák. Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 9:33
 skus svíčku trysky kladívko zapalování jestli je to dobře seštelovaný nebo se koukni jestli to máš dobře ukostřený
Datum: 28. listopadu 2009 9:33
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 taky bych spíše vyčistil ventil nádrže.protože tam přeba nestíhá dotíkat
Datum: 27. listopadu 2009 20:52
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 začni karbecem - seřiď a vyčisti a skontroluj přísun benzínu.
Datum: 27. listopadu 2009 17:19
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Skus svíčku,a vyčistit karbec.
Datum: 27. listopadu 2009 17:00
Jméno: jezda
IP: uživatel2073
 čus draci, mam takovej problém s tachákem když sem dneska jezdil tak mě najednou začala lítat ručička, ale předtím to neďálo.nevíte někdo co stím, děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 17:42
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 zkus jestli nedrhne lanko v bowdenu, promaž a pokud se nic nezmění, pak může být problém samotném tacho nebo náhonu. Tacho se opravuje dost blbě, ale opět mnohdy pomůže ho vyjmout a do dúry na lako nakapat třeba konkor a rozhýbat, mechanická závada je lepší řešit zakoupením jiného budíku, No a náhon se musí rozdělat, zkontrolovat opotřeben, zkontrolovat hlavně, jestli jsou pořádku ty dva čudliky a opět řádně promazat.
Datum: 27. listopadu 2009 17:42
Jméno: Waffen
IP: uživatel5851
 Čus draci!\r\nMam jeden problem s mojim strojem. Po nastartování se asi tak 3 minuty dusí, zjistil sem že to je způsobený tím, že kdyš necham stroj někde víc jak 2 hodiny stát, tak mi steče olej zezhora, jak z válce zak ze K. skříně dolu a usadí se tam. No a kdyš to nakopnu, tak je ve směsi strašně moc oleje a nezapaluje se to jak by mnělo. nevíte co stim aby to nědělalo?? Jak se to zahřeje tak to líta jak svině. 4k/3 10000 rpm\r\nPS: jezdim na Castrol 2t, gufera najeto tak 500 (dvoubřitvý)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 19:13
Jméno: ja
IP: uživatel8058
 ten valec mash 4k? symetricki rozvod?prefuki(2) cez piest??
Datum: 27. listopadu 2009 19:13
Jméno: Waffen
IP: uživatel5851
 No...  ty gufera mě traky napadli, ale je to divný sou tam jenom rok, ale mam skurvenou klikovku, neni vycentrovaná a trochu hází, tak jestli to nevymelo ty gufera a teče tam oil. budu se na to muset podívat. jinak kdyby ste někdo chtěli poradit ohledně válce a úpravy tak pište.... Pls ne demen*ni dotazy.
Datum: 27. listopadu 2009 19:04
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 podivej se jestli neni sespoda mokrej valec je mozny ze ti to netesni pod valcem pak tam je kupa oleje to uz znam a je spousta jinejch veci ktery to delaj
Datum: 27. listopadu 2009 18:41
 Ja redim 1:50 a v pohode takze 1:55 neni zas az takovy rozdil ale daval bych trosku vice..
Datum: 27. listopadu 2009 16:37
Jméno: Standa
IP: uživatel8057
 2 moznosti......spatne utesnena klikova skrin a jde olej z prevodovky do kliky a nebo spatny gufero a jde ti olej z prevodovky do kliky  taky se mi to stalo
Datum: 27. listopadu 2009 16:26
 Já nepoužívám 1:55, ale 2:55, někdy i víc.
Datum: 27. listopadu 2009 16:05
 málo
Datum: 27. listopadu 2009 16:00
Jméno: Waffen
IP: uživatel5851
 malo?? moc??
Datum: 27. listopadu 2009 15:58
 To je dost vražedný poměr, ať je olej sebelepší.
Datum: 27. listopadu 2009 15:57
Jméno: Waffen
IP: uživatel5851
 eště sem zapomněl ředim 1:55
Datum: 27. listopadu 2009 15:55
 zdar draci chci se zeptat jestli jsou nejaky delsi a mekci pruziny do fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 7:54
 Simson vidlice jsou ideální mám je na prodej komplet i podložkama brýlema atd
Datum: 29. listopadu 2009 7:54
 témice z MZ sú podla mna superr
Datum: 27. listopadu 2009 15:53
 Cau vsichni, mám potíže s mým FICHTLEM.Když ho nastartuju, na musím to pořád tůrovat, jelikož se mi udusí a to i když ho tůruju.Nevím čím to je, karbarátor čistý,hladina dobrá, plovák nový,svíčka čistá....pokud by někdo věděl, tk pls at napíše čím by to mohlo být.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 21:39
 ae predstih mam 2,1..
Datum: 27. listopadu 2009 21:39
Jméno: kinglet
IP: uživatel8060
 Podle mě to bude předstih...
Datum: 27. listopadu 2009 20:12
 jj měl sem rozdělanej motor, rozpůlenej, ale všechno jsem dobře zatěsnil si myslím, LUKOPRENEM.
Datum: 27. listopadu 2009 19:23
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nemel si rozdelanej motor?? pokud jo tak to na 90% netesni nekde muze to netesnit pod karbecem,pod valcem, pod hlavou mozna i v klikovy skrini podle toho co si mel rozebrany
Datum: 27. listopadu 2009 18:43
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 nejspíš předstih
Datum: 27. listopadu 2009 17:01
|



|