česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1541  1542  1543  1544  1545  1546  1547  1548  1549  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: baba 207      IP: uživatel6804    
cus draci dal sem do babci 207 valec z 210 a jede to hurs mamtam rozetu 17 a vubec to nepobira dit valec z 210 ma vic koniku porat te plis. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2009 23:24
 
 
 
 
Jméno: Fajf      E-mail:      IP: uživatel7581    
Rozhodně bude problém v karburac,i karbece z babci 207 a 210 vypadají z venku stejně ale průměr difuzoru a sacího kolínka jsou úplně jiný, nějakej karbec na 210 s kolinkem by se nasel i v garazi...
 
 
Datum: 07. října 2009 23:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak když to má větší kanálky tak to bude chtít třeba i jinej karbec ne?? tenhle je proto třeba málo...
 
 
Datum: 07. října 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: baba 207      IP: uživatel6804    
je to uplne stejny akorat ma o 2 kanaly vic a vjeci saci a vejfukovej kanal.
 
 
Datum: 07. října 2009 14:23
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7570    
a jezdil ti píst az nahoru?? muzou bejt ty valce jinak dlouhy atd.......jiny casovani......jiny kanaly.....jinej karbec......nebo jen blbej predstih a bohatost smesi......tezko rict....nejsem prez babety........
 
 
Datum: 06. října 2009 23:21
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec draci dnes jsem dával do babetty 207 nový rozběhový buben a startovací čelisti ale nevím jestli to tak ze začátku bývá nebo ne jede to úplně normálně ale když chci zastavit tak to začně divně skrček a cukat já si myslim že ty startovací čelisti zůstávají vyset poradte pls jestli je to normální nebo ne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: baba207      IP: uživatel6804    
snis trochu otacky mas tam malou mezeru casem se to ojede.
 
 
Datum: 06. října 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: dawid      IP: uživatel7154    
zdar, jaka je nejlepsi svicka aby to chytalo za studena i za tepla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2009 11:39
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7578    
musis to mit serizeny......taky sem nikdy neresil teplotu svicky......vzdycky to chytalo,teplý nekdy az na druhý.....ted sem zjistil,ze sem posledni rok jezdil na N7YC Palku a ani sem to nevedel:-D.....pokud mas blbou bohatost smesi pri teplym motoru,tak muzes laborovat se svickama jak chces a bude ti to k nicemu.......stejnej pripad,jako kdyz mas slabou jiskru......
 
 
Datum: 07. října 2009 11:39
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Taky si myslím že je základ to mít dobře seřízene a když jsem tam misto n15c měl n17 tak jsem neviděl rozdíl vždy jsem přišel k babette šlápnu a chytne i bez plynu
 
 
Datum: 06. října 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: Dejvis3      IP: uživatel7574    
já používám celej rok N17C a de za studena i tepla
 
 
Datum: 06. října 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim,že základ je dobrý seřízení. Já nikdy neřešil teplotní hodnotu svíčky. V létě i v zimě přijdu k jawě,dvakrát kopnu a jedu.
 
 
Datum: 06. října 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Používám převážně v létě i na podzim brisk N15C a naprostá spokojenost.Nevím jak je to v zimě v zimě totiž nejezdím.
 
 
Datum: 06. října 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím poraďte....jel sem z mustangem po cestě, asi 60, a najednou mi zhasl motor a už jsem se nerozjel....jiskra de, zápalko je seřízené a benzín tam de....já už si nevím rady....může to být špatnou kompresí? Mám podezření na gufero, ale nejsem si jistý....díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale jiskra je tam dobrá....takže skrat je vyloučen...
 
 
Datum: 06. října 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
hele to ti nekde muze skratovat kabel me to delalo taky
 
 
Datum: 06. října 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Zdar draci. Nenarazil někdo z vás na spádový karburátor vhodný pro 50ccm? Něco jako měla Jaweta, ale s větším difuzorem a modernější konstrukci. Pro ty ležatý válce se to přímo nabízí. To kolínko zbytečně bere výkon. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2009 13:49
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7578    
Tak známej je Jikov na Jawu 90......na seriovku je ale moc velkej!
 
 
Datum: 07. října 2009 13:49
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel7454    
Nazdar, když mám poškozenou známku o STK, kde mi ji vymění a neví někdo jak ji sundat ze značky aby se neroztrhala? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepe tam kde si si delal stk,oni ti oskrabou i tu poskozenou,staci mit protokol o TK,ja to uz tez resil,bylo to zdarma
 
 
Datum: 06. října 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
Zdarec Draci, hale mám babettu 210 max rychlost 45 km/h a prej mám seříznout koleno co je do výfuku ? a asi o kolik cm ? prosím poraďte a kdyby jste měli nějaký nápad jak jí zrychlit prosím odepište DěK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, můžes si jí spřevodovat víc do rychla, když dáš dopředu 14z pastorek, tak by se ti měla zvednout max rychlost o 4 - 5Km/h. Já si ho budu asi taky kupovat. Nebo ještě jedna možnost - dát dozadu menší rozetu třeba z 207 - teď si nevzpomínam kolik má zubů. Originální bys tam měl mít 51z.
 
 
Datum: 08. října 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Babetta by měla po této upravě jet kolem padesáti pokud ne a chceš ji zrychlit tak pořádně skontroluj karbec výšku hladiny profoukni dobře nastav. Pak se podívej jestli ti všechno těsní tři gufera těsnění mezi válcem a kartrem těsnění mezi válcem a sacím kolenem těsnění mezi karbecem a kolenem no a taky mezi válcem a výfukovým kolenem. Když tak zkontroluj předstih ale pokud si s tím nikdo nehrál měl by být ok no a taky svíčku. Pokud je babetta fakt v dobrém stavu tak po rovince jede 55. a nezáleží jen na motoru to je např napnutí řetězu nafukání pneumatik atd
 
 
Datum: 06. října 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
JJ přesně tak uřízni to hned tam jak se výfuk rozšiřuje pak ten vyfuk funguje alespon trochu jako rezonanční.
 
 
Datum: 06. října 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
urizni to tak aby to koleno do vyfuku cumelo tak 2cm a ne pul metru!:-D:-D
 
 
Datum: 06. října 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel6529    
čus draci co to znamená odhlášený TP odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen opravim: pokud je vozidlo trvale vyrazeno z provozu (odhlasenej TP) tak uz to na ty papiry neprihlasis a jinak na motorky se eko poplatek neplati
 
 
Datum: 06. října 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: pivojawa      IP: uživatel6582    
ze ten technicak nekdo kdo na tom jezdil pred tebou nechal vyskrtnout z databaze vozidel takze jestli chce delat stk tak ho musis znova prihlasit ale nevim jestli se plati eco poplatek
 
 
Datum: 06. října 2009 18:28
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau hosi dneska sem se rostipal pred skolou na fichtlovi a ulomil sem ztupacku jak mam vyndat ten zbytek co tam zustal dik ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
vyklepat , nebo na konec navařit matku a vytočit jako škoub
 
 
Datum: 06. října 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: Lukys      IP: uživatel6997    
Caudy draci, vcera jsem jel jentak na projizdku a kousek pred domem mi fichtl chcipnul, jako by dosel benzin. Tak jsem to dotlacil, nechal stat. Dneska jsem koupil benzin special 91 naredil sem asi 4,5 l s 130 ml shell adv. sx 2t ( protoze je motor asi 5 dní starý, dával jsem víc ). Zkousel sem ho nakoupnout a nic, roztlacil jsem ho, skytal... Vyndal jsem svicku byla trochu zaolejovana, tak si rikam jestli jsem toho oleje nedal moc nebo co s nim je? Diky za kazdou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když sem zajížděl tak sem dával taky tak oleje (stejného) Ale spíš bych to viděl na moc bohatou směs. Dej jehlu niž,nebo spíš nový vzduchový filr (pokud je starší)
 
 
Datum: 06. října 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: roll      IP: uživatel7348    
caw draci. mam doma cz 125t bez papiru a stitku. cisla motoru a ramu sedi sel by na to koupit stitek nechat na to vyrazit cisla a nejak sehnat papiry? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: roll      E-mail:      IP: uživatel7348    
a nevite nekdo kde sehnat doklady? plz nabidnete neco. vet papiry se mi na to delat nechce
 
 
Datum: 07. října 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě to půjde. Musíš ale hlavně sehnat platné doklady... Pak štítek, vyrazit čísla, namontovat a přihlásit.
 
 
Datum: 06. října 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: Vojty      IP: uživatel6362    
Cau draci dneska jsem se byl projet na své dandyně a když jsem začal řadit z trojky na čtyřku tak mi mírně ujelo zadní kolo a poté když jsem zařadil na pětku tak mi to nehorázně ujelo a málem jsem skončil v příkopě můžete mi nějak pradit nebo říct čím by to mohlo být ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: Vojyt      IP: uživatel6362    
Kéž bych se probudil
 
 
Datum: 06. října 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A pak ses probudil a ruka v nočníku...
 
 
Datum: 06. října 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: vojty      IP: uživatel6362    
JO to vis ta jawa uz me stve ani to neumi poradne vyrobit ale dulezite je se s tim poprat a dat do kupy a jako nekdo aby to hned vzdaval
 
 
Datum: 06. října 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel5471    
i tady :-D
 
 
Datum: 06. října 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: madzgi.. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec chlapy,koupil sem motor jawa 175 a nejel,porad sucha svicka,koupil sem nove pistni krouzky,zatesnil,vycistil karbec a porad sucho newite cim to muze byt diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Posuň víc jehlu v karburátoru nahoru. Já jsem měnil pístní kroužky u 175 a taky tam nešel benzín, tak jsem to posunul a chytlo to na poprvé.
 
 
Datum: 06. října 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkontroluj přívod benzinu od kohoutku až po hladinu v plovákové komoře. Popř. zvyš nebo uber. Kouhoutek jestli pouští dost benzinu apod.
 
 
Datum: 06. října 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: roll      IP: uživatel7348    
jestli mas sucou svicku tak to bude karbecem. skus vycistit jete trysky
 
 
Datum: 06. října 2009 16:32
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
čus nevíte jestli se teď někdy nejedou v okolí Klatov-Sušice i dál nějaké fichtl cupy??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      IP: uživatel5927    
Zdravím draci mam takovej dotaz jak poznam že mi převodovej volej protíká ke klikovce..?díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ja kdyz nastartuju cizu tak to taky huli a kdyz tomu davam plnej kotel ,tak taky huulii :-D A HLAVNE TI MIZI OLEJ Z PREVODOVKY!!!
 
 
Datum: 06. října 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Nekouří to modře, ale bíle... Je to hustej dým že skoro neni vidět. Hor ší jak m2t
 
 
Datum: 06. října 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
tak že když to nastartuješ tak to čudí jak .......
 
 
Datum: 06. října 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      E-mail:      IP: uživatel7177    
ČAU DRACI NEVÍTE NĚKDO JAK REGISTROVAT PŘESTAVBU? A JEŠTĚ SE ZEPTÁM NEJEDE SE NĚKDE NĚJAKEJ ZÁVOD STADIONŮ DÍK ZA ODPOVĚDI. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: Šíma-Babitz      IP: uživatel7035    
Zdravím, jaký mám udat v obchodě údaje když si potřebuju koupit uhlík do alternátoru na kejvačku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kejva nemá altík, ale má dynamo. řeneš že chceš uhlík do dynama na kyvku a jr to
 
 
Datum: 06. října 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel1554    
¨Dotaz na frikulina:-Dodlejvas jeste vejirovy palice? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pokud máš zájem o hlavu napiš mi na mail. Pokud máš zájem o odlitek tak to nemůžu sloužit....!
 
 
Datum: 07. října 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nic se nenavaruje! jsou to odlitky!
 
 
Datum: 06. října 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
To se navařuje, obrábí a upravuje se spalovací prostor...A dělal nebo dělá to frikulín
 
 
Datum: 06. října 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5908    
Te a kdo teda?ja sem myslel ze ty ne?:-Dtak sry sem se splet no:-Da kdo teda?
 
 
Datum: 06. října 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Odpoveď od Frikulína....nikdy sem je neodlejval....:-D Ale možná něco mít budu...ozvy se na mail....!
 
 
Datum: 06. října 2009 17:29
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/341462-karburator-tillotson-20-na-ficht.html myslíte že to má cenu na origo fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: pivojawa      IP: uživatel6582    
ja myslim ze je hloupost davat na to neco domaci vyroby (karbec) si kup tady karbec dit tu je super matros se kterym se uz da pracovat ja bych neveril nejakym domacimu smejdu ale je to muj nazor (kdyby nebylo zakazany tu bejt sprostej tak nepisu hloupost ale neco jinyho)
 
 
Datum: 06. října 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavně to jak je to udělaný je hovadina...! TA hadička musí bejt připojená do klikový skříně protože tenhle karbec nemá plovákovku dávkuje to benzín do karbce pomocí potlakový membrány (což je ten letající talíř nahoře) žádný stříkaní do válce...to je kravina...! Jinak měli sme ho na fíkovy taky a nikdy se to dost dobře nepovedlo odladit....!
 
 
Datum: 06. října 2009 17:31
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nooo 20citka difuzor na originální určitě ne.Originální ještě překousne 18 možná i 18,5 ale 20 je na něj moc
 
 
Datum: 06. října 2009 17:18
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Zdar na origo motor nee:-)sezen si neco kolem 17,18mm difuzor.zdar
 
 
Datum: 06. října 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
a ještě jeden dotaz: mají se měnit oba kroužky nebo jen první? a co se stane kdyt jsem vyměnil jen ten první a motor na něj už uběhl bezmála 1000km? sorry za lamáckej dotaz, zas tomu tak moc nehovím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 10:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7570    
pokud je druhy krouzek v poradku,nedeje se nic......pokud je druhý značně více sjetý nez prvni,tak to bude casem problem......
 
 
Datum: 06. října 2009 10:14
 
<  1541  1542  1543  1544  1545  1546  1547  1548  1549  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.05.2025 17:18:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu