česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1954  1955  1956  1957  1958  1959  1960  1961  1962  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: eclipe      IP: uživatel1181    
dr fik to us by mne jeblo stim dvoutaktama ale stasne a vesel voanoce a hlavne bohateho SILVESTRA odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: LUGA      IP: uživatel2757    
Velé Vánoce a at´ Vám fichtly slouží i po další rok! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 11:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
fikus: motor po GO ti nemuze takle zlobit...! Jedine ze to zase jenom nekdo sfušoval za 500,- a vymenil krouzky:-D:-D Jinak taky vsem preju hezký svátky a bujarého silvestra:-)
 
 
Datum: 20. prosince 2008 11:44
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
NJ...fikusi když to neumíš...tak co čekáš :-D
 
 
Datum: 19. prosince 2008 21:10
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
di do pr.. stema plechovkama dneska jsem malem tlacil 15 km zaclo to blbnout a motor je po GO mam obavy ze to je tim ze jsou novy krouzky ve starym valci to uz mi jeden motor delalslo to dootacek a profukovaloto do prevodovky az to kykslo
 
 
Datum: 19. prosince 2008 20:19
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Taky hezký vánoce.A ať to jezdí co možná nejdýl.Hlavně Ať nevymyslej nějakej další skvělej zákon.Třeba že by zakázaly provoz vozidel s dvoutaktním motorem.To bych je tam šel už fakt nakopat
 
 
Datum: 19. prosince 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel1215    
přesně tak ... hezky svatky hosi
 
 
Datum: 19. prosince 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
nápodobně.
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a hlavne co nejmin POLDU.. ja uz jsme mesic nesedel na fichtlovi... jelikoz pokazdy kdyz vystrcim hlavu ze vrat.. aniz bych sedel na motorce tak jedou kolem... ta nase vesnice je provarena.. jeste pred pul rokem ani jeden polda.. a najednou.. se to tady hemží:-( hruuuza...:-(
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
je to hezky gdyz negdo takhlec zdvorile popreje...jinak taky tak:-)
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:26
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
to jo no.... aby ses nepořezal!:-D a jinak Luga a ostatní slušní: Nápodobně!!
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nějakej vostrej ne?:-D
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:13
 
 
 
 
Jméno: El_nino      IP: uživatel4689    
strc si to do prdele
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: Cechy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj potřebuju pomoc jakou životnost má indukčka,sehnal sem si totiž takovýho šrotovýho fichtla a dávám ho dohromady a furt mi nejiskří svíčka ,kdyš byl asi 5 let venku pouze pod takovym dřevníkem je možný že je ta indukčka v prdeli? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: zednik      E-mail:      IP: uživatel4840    
Čus chlape ja jsem taky daval do kupy takovýho šrota a pravě tak mi blbnul kondnzátor tak tam zkus bouchnout nějakej jinej ja jsem tam hodil provizorko ze šjodovky 120 a jede to !!
 
 
Datum: 26. prosince 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
chongu ale to je zavada,s pravdepodobnisti 1:1000 :-D spise se stava ze ti do ni naprsi a ona pak bud uplne prestane fungovat a nebo probiji uvnitr(na obal)...to probijeni na obal se da vyresit odizolovanim od kostry...treba silonovou vlozkou do objimky,ale je to takové docasne reseni a vzdy nepomuze....taky inducce vadí kdyz ti upadne na zem...to taky býva jeji posledni cesta:-D ackoliv fichtl je stroj neznicitelnej,tak nektere soucastky jsou snadno znicitelne.....kazdopadne pokud nehazi jiskru,tak zacni hledat chybu napred v drátech,zapalovacim polu,kondenzator,proklepla izolace kladivka na koliku atd...pak uz jedine skusit vymenit inducku
 
 
Datum: 20. prosince 2008 14:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Mě tedy kdysi indučka odešla.. závada jak sviňa... projevilo se to až když se tak po 20km ohřála.... a protože stroj takovéhle štreky jezdil jen málo, tak mi trvalo než vůbec se závada projevila a než jsem objevil příčinu. Bohužel se mi nechtělo věřit že by to indučka mohla být, tak jsem vyměnil úplně všechno na zapalovací soustavě než došlo i na indučku :-D
 
 
Datum: 20. prosince 2008 14:46
 
 
 
 
Jméno: matacz      IP: uživatel1989    
čau z mý zkušenosti indukční cívka moc neotchází kouknul bych hlavně na kladívka a kdyžtak na kabely jestli neni přerušenej nebo nákej zkrat
 
 
Datum: 19. prosince 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
možný je všecko :-D
 
 
Datum: 19. prosince 2008 22:21
 
 
 
 
Jméno: Cechy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo já všechno čistiil karbec trysky nádrž kohoutek i hadičku tam sem dal takový ten čistič vejfuk sem vyploval ale nehází to jiskru tak sem se chtěl zeptat jestli to muže bejt indukčkou
 
 
Datum: 19. prosince 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
tak po pěti letech ve dřevníku bych teda radši prošel celou elektriku, přívod benzinu.... no prostě bych to celý skouknul!
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
Zdarec jak přesně funguje budík kterej ukazuje množství benzínu v nádrži , u čehokoli ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 16:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4785    
treba tak ze docivky se zasouva magnetický jádro,nebo se na reostatu meni odpor:-)
 
 
Datum: 19. prosince 2008 16:15
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
asi se zvedá nějákej plováček ale jak ten to přenáší na rafičku v budíku ?
 
 
Datum: 19. prosince 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
ne jako přesnost ale jak ukazuje , sorry sem to blbě napsal
 
 
Datum: 19. prosince 2008 16:07
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4724    
Ahoj mam dotaz nemužu namontovat palivový kohoutek prosim pordtemi spěcha dik muj email: martin.kavka@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 9:25
 
 
 
 
Jméno: chuj      IP: uživatel1828    
tak dej sem icq ja si te pridem a poradim ti :-D
 
 
Datum: 20. prosince 2008 9:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4724    
Já jsem na to uplný lajk mám rok výroby 1976
 
 
Datum: 19. prosince 2008 20:19
 
 
 
 
Jméno: chuj      IP: uživatel1828    
mustang ten novejsi typ ma zavity na kohoutek ven a ten starej zase dovnitr zavity a 20,21 ma to stejny jak mustang nektera nama zavity ven a nektera dovnitř podle roku vyrobí
 
 
Datum: 19. prosince 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4724    
Ale tady na těchdle strankach pišou u kohoutku že na 20,21,23 tak jsem myslel že je univerzalni tak jak to teda je ??
 
 
Datum: 19. prosince 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4724    
Jaky má být kohoutek na mustanga ?? a jak poznám že jsem koupil na 21 a ne na 23. já potřebuju kohoutek na 23 ! jsem v tom uplný lajk !!!
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:55
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
to sem mu taky dával jako možnost... ale něco mi řiká, že když se bude vztekat doma u klávesnice tak si moc nezajezdí, protože bez kohoutku to jezdí špatně...
 
 
Datum: 19. prosince 2008 17:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4785    
a o jakej stroj jde? treba do mustanga nedas kohoutek z klasicky 21 i kdyby ses stavel na hlavu...
 
 
Datum: 19. prosince 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
a točíš na správnou stranu???
 
 
Datum: 19. prosince 2008 16:29
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4724    
Mi to tam nejde natočit !! co stim jsem zoufaly !! Nelze mi to tam zašroubovat !!!!
 
 
Datum: 19. prosince 2008 16:21
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4724    
Mi to tam nejde natočit !! co stim jsem zoufaly !! Nelze mi to tam zašroubovat !!!!
 
 
Datum: 19. prosince 2008 16:21
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
tři možnosti: 1) máš špatnej kohoutek, 2) šroubuješ obráceně (to se vzhůru nohama občas stává...) 3) máš tam strženej závit ( = nic příjemnýho...)
 
 
Datum: 19. prosince 2008 16:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4785    
vemes klíč a ten kohoutek tam natocis...je to velmi jednoduché ;-)
 
 
Datum: 19. prosince 2008 16:16
 
 
 
 
Jméno: jindra      E-mail:      IP: uživatel4782    
mužete mi někdo poradit mám moto čezetu r.v. 1960 175ccm typ 450 jednovýfuk a nevím jaké mají být trysky v karburátoru tak aby to dobře jelo a nebyla příliš velká spotřeba prostě normální nastavení odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 22:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4774    
podivej se na sesa-moto.cz do sekce minulost,polozka POPIS
 
 
Datum: 18. prosince 2008 22:13
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel4782    
loni jsem jel na fíkovi do německa na ELEFANTY letos bych chtěl zas měl jsem to 450km a fík a já jsme to zvládly v poho. tak co má chut se někdo přidat ??? Letos ještě nevím zda pojedu zase na fíkovi nebo na 175čz jsem z Jeseníku!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 20:34
 
 
 
 
Jméno: jindra      E-mail:      IP: uživatel4782    
ELEFANTY se konají poslední víkend v LEDNU
 
 
Datum: 20. prosince 2008 20:34
 
 
 
 
Jméno: pechy      E-mail:      IP: uživatel4786    
z pribrami jede banda asi5 motek na elefant prez plzen jawy 250 a 1 ryksa cestovni rychlost kolem 50km.
 
 
Datum: 19. prosince 2008 20:45
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak to je vykon, muj tata litaval sveho casu z Ostravy do J Cech kazdou sobotu...ale todlec je vykon:-) blahopreji
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:13
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jel bych, na kdy to vychází?
 
 
Datum: 18. prosince 2008 23:35
 
 
 
 
Jméno: wawakk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to seš borec
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:58
 
 
 
 
Jméno: jirizpodebrad      E-mail:      IP: uživatel4780    
Zdar draci!Mám konkrétně Jawu Čz 350/354 z 56. No zajímá mě jaký kdo používáte převoďák,který byste mi doporučily do těchto starších strojů. díky za reakce Ps:nemáte někdo tabulku jaké je přesné udávané množství do jednotlivých typů_??nebo aspoň do té 354... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 11:29
 
 
 
 
Jméno: jirizpodebrad ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hele hoši snad vim,co mám za motorku. Takže se tady nehádejte!Jinak děkuji za všechny reakce. Také jsem dostal pár nabídek na koupi. Musím všechny sklamat takový kousek není naprodej.
 
 
Datum: 31. prosince 2008 11:29
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem tady krmil hovna. 350/354 je skutečně Jawa-ČZ. Takže soráč. http://img88.imageshack.us/img88/908/jawagb8.jpg
 
 
Datum: 20. prosince 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
cau, koupim ji od tebe muzu nabidnout plno motorek na vymenu to se dohodnem email dvd.speedy@seznam.cz nebo ic 305 034 138 dik
 
 
Datum: 19. prosince 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
souhlas se standou, Jawa Čz 350/354 existuje
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:13
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muj děda měl tu 125 a někde mám schovanou dobovou knížku s návodama na tyhle stoje. Když to najdu, tak to vyfotim a dam sem odkaz.
 
 
Datum: 19. prosince 2008 15:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4785    
nechci kecat,ale po 50. roce se to sjednotilo a byl jeden závod jawa-čz ...o pulbubnovejch malejch kejvackach vym na tuty te byli jawa-cz,ale rek bych ze i první 250,350 pulbubnovy byli taky jawa-cz ...
 
 
Datum: 19. prosince 2008 14:54
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musim se zastat hajdy. jawa-čz byly jen malý kejvačky 125 a 150 ze stejný doby.
 
 
Datum: 19. prosince 2008 14:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4784    
354 z 56 je opravdu jeste jawa-cz....mela půlbubny,otevrene sani,rybiny a dve paky na motoru jako pérák...oleje se tam vejde neco pod litr.Mas tam kontrolni sroub na olej Ja davam PP80,PP90...co maj...
 
 
Datum: 19. prosince 2008 10:57
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel2245    
sorry hajdo, ale je to jawa čz, tak neříkej když nevíš!
 
 
Datum: 19. prosince 2008 8:14
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry bobe, ale jawa čz 350/354 neexistuje... buď je to jawa nebo čz
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:49
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci nejezdi někdo na fichtlu v ukolí Slanýho?? Jsem z Hořešovic. Jezdim sám nebo s kámošem a ten má jen ČZ 175 :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2008 21:05
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando mohl bys mi poslat tvuj e-mail. Muj je J.Pucera@seznam.cz Domluvily bysme se třeba na nějaký vyjížďce...
 
 
Datum: 28. prosince 2008 21:05
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to jo mě je teď 17 táta nechtěl abych si dělal papíry v 16, tak si čekám... kam potřebuju tam dojedu lesem..:-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 22:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4774    
ja jezdil dýl bez papíru nez jezdim s papirama:-D:-D a to je mi 22:-D:-D
 
 
Datum: 18. prosince 2008 22:14
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo to jo na to vždycky spolíhám :-) Stejně je to nejlepší ned Kílicema v lese je tam taková rovinka, nebo z Bilichova na Bor tam je asfaltka fakt supr a je docela dlouhá a rovná ideální pro fichtla...:-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 22:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4774    
na papíry se vyser...tam kde bydlis je prdel jak u nás...tam policajti jezdej jen aby tam nezapomeli cesu :-D v koloně se stratíš:-D
 
 
Datum: 18. prosince 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to je pěkná mašinka...teďka makám taky na veteránu dělam pařeza
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to je pěkná mašinka...teďka makám taky na veteránu dělam pařeza
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:38
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo to je super ale problém je ten že já zatim nemam papíry :-) budou až v listopadu... Tak zatim jen takový klukovský vyjížďky po blízkym okolí...
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4774    
ja sem z hradecna...to je 10 km od slanyho smerem na novy straseci:-D jezdim spise na péráku:-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo to je super ale problém je ten že já zatim nemam papíry :-) budou až v listopadu... Tak zatim jen takový klukovský vyjížďky po blízkym okolí...
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno standa je z hradečna,to je kousek myslim,ja sem z rakovnika,to je asi 30km:-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:26
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
zdar,může jawa 50mustang na dálnici(mam ho potuněnýho a jede mi 110km/h). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: alofok      IP: uživatel1200    
Zdar draci co to mate za 4z ja ze 175/477 litam ve dvou tak 130km/h a v jednom tak 150-160km/h
 
 
Datum: 20. září 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: alofok      IP: uživatel1200    
Zdar draci co to mate za 4z ja ze 175/477 litam ve dvou tak 130km/h a v jednom tak 150-160km/h
 
 
Datum: 20. září 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Jo a kamos nekdy tu vystupuje jako franc 654123 si nechal odlejt novy primaro sekundaro 16 si poridil a odlejt uplne malickou rozetu a na vysokou rychlost stacilo jen lepsi zprevodovani....Tech 65 co ma fichtl konstrukcni rychlost by dal snad na jednicku:-D
 
 
Datum: 24. července 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
specialne pro hajda :-Pochybuju ze by tam mel magneto.Jestli tam nema bezkontakt nebo baterku tak by se prez 70 tezko dostal...
 
 
Datum: 24. července 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel2457    
hej co jsi tam všechno dal??? Docela by mně to zajímalo potřeboval bych zvýšit výkon jelikož mi 500m za zadkem stojí každý den chlpatí dík .
 
 
Datum: 14. února 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: majlo      E-mail:      IP: uživatel5133    
Cawte takze newem ako vy ktory tomu neverite ale je to mozne dosiahnut s pioniera taku rychlost...len treba vedet ako nato a netreba nato ziadnu inu prevodovku stacio tam klasicka pionierova.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 14:06
 
 
 
 
Jméno: ondrej      IP: uživatel368    
je jasny,ze je to nasere,kdyz jim to jede do kopce a nemuzou ho vysplhat na dvojku,po ty dalnici bys urco tech 110 nedal,je tam strasnej vitr,a odfouknulo by te prvni rychlejedouci auto
 
 
Datum: 28. ledna 2009 9:47
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Ty jsi ale xxxxxxx...chytry clovek..Kdyby jsi si to tu precetl poradne, tak byses dozvedel, ze tu padlo take slovo SEKUNDAR (poku jses jeden z tach slabomyslnych, tak je to mala rozeta vepredu, nekdo tomu take rika pastorek..)...jo, a jinak je na pionyru predepsano vecinou 65km/h, a nebo 60km/h...Zadnejch 80km/h...Ale to nic...Teda pokud se bavis o konstrukcni rychlosti, pac jina predepsana neni..
 
 
Datum: 19. ledna 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Ty jsi ale xxxxxxx...chytry clovek..Kdyby jsi si to tu precetl poradne, tak byses dozvedel, ze tu padlo take slovo SEKUNDAR (poku jses jeden z tach slabomyslnych, tak je to mala rozeta vepredu, nekdo tomu take rika pastorek..)...jo, a jinak je na pionyru predepsano vecinou 65km/h, a nebo 60km/h...Zadnejch 80km/h...Ale to nic...Teda pokud se bavis o konstrukcni rychlosti, pac jina predepsana neni..
 
 
Datum: 19. ledna 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: woowi      E-mail:      IP: uživatel5021    
take blbosti co tu pisete pred¨vodovka z fika neda nikdy vic nez 80 kolik ma predepsano aji kdybys tam mel nitrak aostatni lolickoviny proste ne tak tu nemel o 110 kach a promysli si co tu pises
 
 
Datum: 19. ledna 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Hmm, tak to nevim.. Ja mam CZ 175/487... a ve dvou jsem daval i po rovine 110km/h..Ale je pravda, ze ve dvou 120km/h uz nechtela ani z kopce..A v jednom jsem to nezkousel..
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:11
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
sak 110 ma problem dat 175 477/01 magore
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: franta123      IP: uživatel3228    
popadam se za bricho pri tech kecech!pozor na to fik se rozhodne nerozpada ani pri rychlostech kolem kila!podle me je to nejlepsí stroj,je ok pro zacatecniky i hodne pokrocily!je mozny ze ti to jede kolem kila ale podle tvyho pristupu bych tomu neveril.podle me ses jen namyslenej namachrovanej frajirek.tak hodne stesti. Jo a jesi tam mas ty upravy co tu píses 70ccm,6ti kanal a 5q z 90tky a jede ti to jen 110 tk ses chudak!!!
 
 
Datum: 10. ledna 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: jara.web ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no je to sranda číst.KAždopádně ten od koho dotaz pochází nemusí říkat pravdu,ale jinak fechtl do k tomu kilču dá..Jen potřebuje dlouhou rovinu nebo mírnej kopec a pořádný sekundárko (20ti zubý).ale ta dálnice mě rozesmála :-D Chlapec musí mít asi tak jedinej strach a to je aby ho to na tej dálnici nevodfouklo.. :-D
 
 
Datum: 02. ledna 2009 1:49
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Magore, to je ficek, a ne nakej nasranej simson!!Ja s fikem dost zdrham, sice neujedu, ale davam zabrat Cz 487..
 
 
Datum: 30. prosince 2008 23:44
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel1394    
ty magore dát 115 mam dát problémy s mz 150 po rovině a ty s fichtlem jedeš 30 a si rád tak nemachruj se to rozpadá při 60
 
 
Datum: 30. prosince 2008 23:29
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel4799    
hale s fichtlem jet 110 vzdyt origoš jede tech 70
 
 
Datum: 22. prosince 2008 16:34
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
1. Vyrobni tajemstvi 2. To neni uplne 100% moje prace 3. Proste to tam je..
 
 
Datum: 20. prosince 2008 19:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
a franto muzu mit este dotaz....a jak si udelal do litinovyho valce z pareza 6 kanálů??? :-D:-D
 
 
Datum: 20. prosince 2008 15:01
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pánové, královsky se bavim při čtení vašich příspěvků tady. To je jako když se Pepíček a Lojzíček hádají na pískovišti, kdo udělal lepší bábovičku. Jen houšť a větší kapky... smích léčí. :-D:-D:-D
 
 
Datum: 19. prosince 2008 22:03
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Ladit, ladit...ja to mam na bezny jezdeni...a ne lezet pod tim furt..ale neni cas....ani chut...dnes uz ne..
 
 
Datum: 19. prosince 2008 20:39
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
Franto ty mas nejaky silacky keci mas v dachlu 70ccm 6k a je de ti to 80km to si docela ''tipek'' no nevim ale radci by si mel bejt v garazi vod tana do vecera a ladit ladit a ladit!!!
 
 
Datum: 19. prosince 2008 19:01
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no origo tachac jako kazdej tachac ma nejakou rezervu (aby ste si mysleli ze gdyz ve vesnici jeli 50 km/h a chlupati namerili 47,5 cili rezerva) a odchylku (zadnej starej analogovej neni naprosto presnej tak jako digitalni)...jinak se svou starou 21 sem mel rekord neco malo pres 80 (mereno jeho tachacem takze skutec. byla tech 80 nebo neco malo pod) ale chce to seundarko tak kolem 14z, slaby vitr v zadech a hladkou rovinku a jeste poloprazdnou nadrz a v ni nejakou lepsi smes (98 oktanovy benal a lepsi olej to pak jede zas o neco rychlejc)...jinak da se to tech 80 po rovine ale zaze zalezi na fichtlu a na jeho stavu + na vaze ridice ta tez neni zanedbatelna...
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Dobre, priznavam ze se necha z originala vytahnout 85km/h, ale ne na rovine..Na rovine zo priznivych podminek mozna k tem 80ti, ale nevim mno..Kamarad mel fichtla po dedovi, mel najeto podstivych 4500km, a lital jak drak, tehdy jsme ani rychlejsiho fika neznali...Ale z mirnyho kopce v lese, kdyz to kolem nej profrcel kamion a an mu vel do vzduchoveho pitle tak z nej 85 podle origo tachace vymack..Ale origo tachac...A ten v male rychlosti treba na jednicku na plno ukaze 40km/h, coz je blbost..pri tech 65-70je presnej...ale uz se to zase zacina rozchazet na druhou stranu..
 
 
Datum: 19. prosince 2008 16:37
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
dobře vyladěnej fichtl po GO jede těch 80-85 bez úprav, tak se zase franto prober, jsou věci kterejm se nedá věřit ale zrovna tomuhle bych věřil
 
 
Datum: 19. prosince 2008 16:28
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Jo, ale z kopce...se ztav, dame zavod:-D Se na to rad podivam..:-D
 
 
Datum: 19. prosince 2008 15:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4785    
franto,nehci mit blby reci,ale to pojede aj muj fichtl 80-85 kdyz tam dam 14z rozetku...mam motor po GO,bez úprav:-D:-D
 
 
Datum: 19. prosince 2008 15:50
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Nevis jak vypada pionyr???:-D:-D:-D
 
 
Datum: 19. prosince 2008 15:30
 
 
 
 
Jméno: chuj      IP: uživatel1828    
a na co mam je to co pises kdyz tam neni fotka :-D
 
 
Datum: 19. prosince 2008 15:17
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
 
 
Datum: 19. prosince 2008 15:12
 
 
 
 
Jméno: EnigmaSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a zasles naky odkaz na ten tvuj stroj..??
 
 
Datum: 19. prosince 2008 15:04
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Hej borci dobra diskuze, je aspon o necem...Ja dostal z Pionyra 98km/h a to z mirneho kopecka s 15ti zubou rozetou(sekundarem). Je pravda ze motor mam take dost potuneny ale take je to podlahac, takze odpor vzduchu a vaha:-D...70ccm-6ti kanal atd.. A mam ho naprodej, kdyby neco...
 
 
Datum: 19. prosince 2008 14:38
 
 
 
 
Jméno: lampán      IP: uživatel982    
me jede fekál 55 a sem hepy
 
 
Datum: 19. prosince 2008 12:49
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
"jůůů a jeste tu O Karkulce..." tak tohlec sem riakl kamosovi gdyz mi tvrdil uplne to samy...cumel sem jak pul prdele z krovi gdyz to kolem me prohnal...jemu to lita taky ke 110, rekord newim kolik ma ale pravda ten motor je prekopanej od zakladu, origo sou prakticky jenom kartery a ty sou stejne jeste upraveny kvuli 5kvaltu...on s tim nema problem dostat z toho takovej vykon gdyz ma na to zkusenosti, vedomosti a dilnu...jinak k dotazu: na dalnici muze jen vozidlo s vyssi (nebo myslim ze i stejnou) konstruk. tychlosti nez 80km/h, fichtl ma 65 takze nemuze a tezko udelas na tom nejaky proverky bo atestaci nebo jak se tomu nadava ale vim ze to de gdyz si predelas vozidlo ale musis mit k tomu souhlas vyrobce + tu kontrolu atd atd coz neni to zas takova sranda...ale jinak blahopreju 110 umi dostat ze sveho stroje jen malogdo ale i ze seriovyho jde vymacknout do 80km/h (mozna z kopce a s vetrem v zadech:-D ale jde to)
 
 
Datum: 19. prosince 2008 12:00
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
Na ''D'' ani ''R'' nemužeš jet s něčím co má k-ční rychlost menší jak 80km/h :-) ! A ještě jak bys vysvětloval policajtovi že ti motorka jede víc než má napsaný v papirech ? Abys mu řekl at jedou autem a ty pojedeš vedle na motorce a uvidí že ti to jede víc ? :-D
 
 
Datum: 19. prosince 2008 0:03
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
k původnímu dotazu: na dálnici můžeš ale nepočítej s tim, že pro to budou mít policajti pochopení. Navíc na dálnici je to nuda, né? :-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 22:32
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
a jen tak mimochodem - fichtl má v roku výroby trošku jiný čísílka než aprilia, je to sice nadčasovej stroj, ale některý věci pro ně byly tenkrát španělská vesnice...
 
 
Datum: 18. prosince 2008 22:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4774    
tomu rozumim:-) at to jede!!!
 
 
Datum: 18. prosince 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: protože propad otáček při řazení je větší. Musí se hlídat výkon ve středu otáček a tak obětuješ špici.
 
 
Datum: 18. prosince 2008 22:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4774    
kdyz muze jet aprilia 50 RS v uprave 150 v hodine,tak proc by nemoh fichtl....jenom ty motory uz nejsou "fichtl" .....jinak dvojka jde u kozla napřímo jako 3 u mustangamtak proc by mel mit mustang vyssi vmax....?
 
 
Datum: 18. prosince 2008 22:11
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel2128    
hele na dálnici může jet vozidlo s konstrukční rychlostí na 75 km/h fichtl má bohužel 65km/h .... a poldy zajímá kolik je v tehcnyčáku ne kolik to jede
 
 
Datum: 18. prosince 2008 22:10
 
 
 
 
Jméno: kejmls      IP: uživatel4683    
jen pro zdenekk: prosimtě přidej si mě na icq 493748337
 
 
Datum: 18. prosince 2008 22:05
 
 
 
 
Jméno: wawakk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co by nemoh mám takovej pocit že na stadáku je rekord 150 mislim že to bylo i v telce na 2ce
 
 
Datum: 18. prosince 2008 22:02
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Hahahahah,to neni pravda nevim proč by se měl rozsipat.110 neni na mustanga až tak velkárychlost ted se snažim z něj vytáhnout výc a docela se mi to vede!
 
 
Datum: 18. prosince 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chááá, chááá...... vy co nevěříte, vůbec netušíte o co go! Já jezdim závody mopedů a ti nejlepší mají na delších rovinkách přes 115 km/h !!! A to má moped jen dva kvalty!! Takže 110 na mustangu nemůže být, při patřičných úpravách, problém.
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:54
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry ale fichtl by při 110 vzlítnul nebo by se rozsypal. spíš ti ten tacháč ruší magneto nebo elektrika. fictl fakt 110 nejede.
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:54
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau docela by me zajimal tvuj stroj? kdyztak si me pridej na icq moje je 393865996 dik
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:51
 
 
 
 
Jméno: kejmls      IP: uživatel4683    
frikuline moch by si mi dat tvoje icq moje zní:493748337 prosim jenom se chci na něco zeptat.
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:31
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je hrozný jak nikdo nevěří....!!!!! Prověř pak urážej....! Speciálně kejmls a patrik....!!!!!
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:27
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nechte ho...!!!! Mě jede mustang taky ke 110...!!!!!! Zajímá mě tvůj stroj...ukaž ho někde...:-) Nebo napiš na mail ICQ dík...:-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:26
 
 
 
 
Jméno: kejmls      IP: uživatel4683    
Jak že z ní ta adresa?
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:26
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Jestli mi tu nekdo nevěří ,napíšu mu adresu a názorně předvedu!!!
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Jako ty kejmls.
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na dalnici s jawa 50 mustang nemuzes,protoze s tvoji rychlosti 45km/h by te predjizdeli i nakladaky:-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: kejmls      IP: uživatel4683    
zase jeden co si tu dělá prdel
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:21
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zlatý voči :-) 110km/h :-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:19
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Ne na motorku!
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:17
 
 
 
 
Jméno: kejmls      IP: uživatel4683    
jo a ještě k tomu tachometru to máš z kola?
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:17
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Značkovej!
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:16
 
 
 
 
Jméno: kejmls      IP: uživatel4683    
digitální leda od větví
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Nene, mam novej digitální!
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:14
 
 
 
 
Jméno: kejmls      IP: uživatel4683    
no na dálnici jet určitě nemůžeš a už bych chtěl vidět jak jedeš 110km/h.
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:13
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
hmmm a co jaako? beztak ti tacho ukazuje u 40 km/h víc :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:13
 
 
 
 
Jméno: jirizpodebrad      E-mail:      IP: uživatel4780    
pokud tě nechytnou tak jo. jinak dle zákonů ne a budou to hodnotit podle zapsané max v papírech,takže je nebude zajímat kolik ti jede
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:07
 
 
 
 
Jméno: Slava ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čest draci co mi můžou udělt benga,když budu jezdit na fichtloj po silnicích a budu mit řidičák skupiny AM??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 14:40
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
25 000,- a az 50 000,- a neco s tim zakazem..ale to bez toho ridicaku se mi libi...To bych zkusil..
 
 
Datum: 19. prosince 2008 14:40
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
rekni ze nemáš techničák a dostaneš jenom 2000 myslis si snad ze se s tebou nekdo bude mrskat jestli má mustang 60 45 nebo 120 mach1 konstuč rychlost
 
 
Datum: 19. prosince 2008 13:05
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
rekni ze nemáš techničák a dostaneš jenom 2000 myslis si snad ze se s tebou nekdo bude mrskat jestli má mustang 60 45 nebo 120 mach1 konstuč rychlost
 
 
Datum: 19. prosince 2008 13:05
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
je to o pristu a momentalni nalade chlupateho co te stopuje...me na tom capli gdyz sem mel 17 (to uz je normalne odklad) , bez papiru, bez STK, pez popjisteni(bylo zaplaceni ale doklad sem nemel to samy i technicak...) a nakonec me pustil...bylv dobry rozmaru...
 
 
Datum: 19. prosince 2008 12:42
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
to je lepší ten řidičák nemít vůbec v tomhle případě... aspoň ti nemaj co vzít a tudíž nemusíš litovat vyhozenejch peněz za autoškolu
 
 
Datum: 18. prosince 2008 22:30
 
 
 
 
Jméno: Opi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne...udelaj ti proste to co by ti udelali kdyz bys ten ridicak nemel vubec :-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4774    
doslova tak:-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 22:03
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslíš že bys moh řídit kamion s řidičákem na babetu?? ne! je to stejný, jako am a a1... prostě nemáš na to papíry...×lk) takže na tom nemáš co dělat
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:58
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to stejná sazba jako kdybys jel bez řidičáku. 15-25000 pokuty a až dva roky bez RP
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4774    
15 000-30 000,- ....pul roku a více bez ridicaku:-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to je individuální.......... jeden to nebude hrotit a ještě ti pochválí stroj, druhej to zase bude brát tak, jak to opravdu je - že na to nepáš papíry, takže na tom nemáš co dělat......... prostě co policajt to jiný jednání
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:08
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To je tu každou chvíly.Podivej se na starší příspěvky
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:46
 
 
 
 
Jméno: Rubicz      IP: uživatel4779    
Zdar Draci, jaký máte zkušenosti s tím 8 výbrusen od Sesy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 20:51
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
frikulin to perfektně vystihnul...... přínos nula-prd, blbě to zajedeš a.... kup si novej válec. :-) :-D :-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:51
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já s tim zkušenoti nemám....ale pro mě je tam odpuzující už ten píst...:-)Navíc proč bych si měl koupit vybroušenej válec na 40mm když můžu mít novej 38 a 10 výbrusů před sebou...:-) A rozdíl ve výkonu..? půl koně...???? Proti 49,9ccm a 55,3ccm...! Možná..spíš ani ne...! Sada 8. výbrus je spíš supr marketingovej tah...:-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:38
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
proč by měl zůstat viset?? leda že by to mělo takovej výkon že zůstane viset na stromě:-D:-D ale to si myslim že nehrozí....:-D:-D
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
radsi bych ho neskousel pokud jezdis posilnici nebo nekde zustanes vyset
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to se fakt neboj nasadit,je to jenom 55,3ccm,takze nic zavratnyho
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: paca      IP: uživatel65    
no ja mam ten 1krouzkovy pist a taky se kamo bojim to nsadit protoze to uz je 60ccm nebojim se rychlosti ale omuj motor
 
 
Datum: 18. prosince 2008 19:57
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel4765    
Zdar,problém.Chci z mustanga sundat řiditka.Vydělal jsem ten šroub,ten valeček vypdal spodkem a povolil jsem ty 2 velké matice.Hodinu a půl se snažím gumovým kladivem je dostat ven a nic.Neznáte nějaký fígl? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel4765    
Jo už to mám,htělo to víc násilí.A kuličky jsou ok :-D
 
 
Datum: 19. prosince 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
a odpojil si lanka ?? :-) asi to mas naky zarezli jedine rozhejbat dostran a vytahnout snad to pude
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já vyndavám řidítka tak, že si nejdřív vodpojim všechny kabliky a bowdeny z řidítek a pak vyšroubuju ten šroubek tak o 1 cm a flaknu do něj. Řiditka se uvolní a normálně je vytahnu. Bez problemu...
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kdybis kledal tu třetí matici tak je pod brejlema a tu musíš vyklepnout
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:16
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to taky teda nechapu proč ty matice ale já sem z tim problém neměl a to sem je už sundaval několikrát sem je jen povilil vyklepl sem ten váleček a řidítka sem sundal
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale pokud chceš sundat řidítka nechápu na co ty veký matice povoluješ...:-) To až se ti hne tak se ti rozsypou kuličky....:-D Předejdu dalšímu dotazu tvýmu až se ti to stane....! 19 dole 19 nahoře....:-D
 
 
Datum: 18. prosince 2008 19:23
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná ten že tam sou matice 3.....???? :-) Možná....:-) Aspoň já mám tři...:-D
 
 
Datum: 18. prosince 2008 19:22
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
chytni přední kolo a řidítka rozhýbej do stran, pak pořádně zatáhni směrem nahoru.
 
 
Datum: 18. prosince 2008 19:15
 
 
 
 
Jméno: Fidas      IP: uživatel4750    
CAU vsichni potreboval bych radu co si myslite o prevodovem oleji CINOL PP90 nasel sem ho dost levne vim ze neni nejlepsi ale chtel bych slyset vase nazory treba vyhody a nevyhody toho oleje? diky moc vsem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 20:28
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
pouzivam PP 90 a nejsou stim zadny problemi ani vmrazech ani vlete jeto supr olej doporucuju!!
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:28
 
 
 
 
Jméno: H3LL      IP: uživatel4778    
nemate nahodou nekdo masku na jawa mustang 23 ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel1215    
Jesi myslis parabolu tak jsem mel tachac do 120 kerej nesel chtel jsem ju koupit ale nasel sem ju be srte i s tachacem asklickem aj z predni vidlici a sklem tak zkus tak jak ja
 
 
Datum: 19. prosince 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mustang žádnou masku nemá
 
 
Datum: 19. prosince 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
nemáme
 
 
Datum: 18. prosince 2008 22:18
 
 
 
 
Jméno: alexander      E-mail:      IP: uživatel4777    
nepredava niekto nahodou cž 175 r.v.1938 sport odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 12:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4784    
máš přebytečnejch 70 000,- za jistou provizi ti to seženu:-) neni problem:-)
 
 
Datum: 19. prosince 2008 12:10
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel4236    
http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/243005-175-specia-predvalecna.html hele kdyz ti to pomuze?!
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:37
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
jo, za 130 litrů je tvá
 
 
Datum: 18. prosince 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3680    
Zdar prosím jak má být u převodovky otočená vidlička,mám na mysli jak je to v tych ozubených kolečkách ???Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Převodovku skládáš do pravýho karteru. Viš jak je vohnutá, tak tim co vede ty 2 kolečka dolu k pravýmu karteru. Když sem dával svuj prvni motor tak sem to obrátil a musil jsem ho znovu rozebrat :-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
tak aby pasovala, špatně to snad ani dát nejde :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2008 18:48
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Legendarni Zavod FICHTL DAY 2009 tu je oficial web http://www.karvanky.cz/ :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 18:40
 
 
 
 
Jméno: alexander      E-mail:      IP: uživatel4777    
serus poradi my niekto ci sa da bybrusit vložka valca pionier 20 a dat tam vecsi???dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 14:44
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
JJ, mam 70ccm, ale je to parezacky valec..A necha se jeste trochu vic prebrousit..
 
 
Datum: 19. prosince 2008 14:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4774    
urcite...predelas si obal,udelas si vlozku a trda 70ccm:-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 22:25
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4781    
k čěmu ti to bude.Moc práce,peněz a nicmoc výkon
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:21
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
můžeš jí vylisovat, přefrézovat válec, sehnat si špalík litiny a udělat novou vložku
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: mm      IP: uživatel1828    
taky nekdo hledal hranatej tachometr na mustanga nebo na 90 neco jsem nasel na aukru http://aukro.cz/item507406910_tachometr_jawa_90.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 19:18
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Dík.
 
 
Datum: 18. prosince 2008 19:18
 
<  1954  1955  1956  1957  1958  1959  1960  1961  1962  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.06.2025 20:06:56 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu