česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  321  322  323  324  325  326  327  328  329  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: simal      IP: uživatel15207    
Ahoj mam problém u simsona, jedu na jedničku chci tam dát dvojku nejdem mi tam až po delším namáhání ji tam nakonec dam.A když stojim na místě tak ní tam nemužu dát.Nevíte čím by to mohlo být? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 11:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15389    
Nooo... když zvedneš zadek od monitoru tak myslim že to půjde,od monitoru to určitě neuděláš...alespoň já to neumim...
 
 
Datum: 23. dubna 2013 11:03
 
 
 
 
Jméno: simal      IP: uživatel12881    
myslí te že to pujde?
 
 
Datum: 23. dubna 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15389    
Přesaď si řadičku na tisícihranu o dva zuby nahoru a nebo oklepej bahno ze stupačky
 
 
Datum: 23. dubna 2013 9:56
 
 
 
 
Jméno: simal      IP: uživatel12881    
To se neozívá,myslím si že by to mohli bejt lamelama..
 
 
Datum: 23. dubna 2013 7:25
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a neozívá se náhodou takové chrastění a křupání? pokud jo ,tak je asi to vypadlá segrovka na hříděli v převodovce (bohužel si už nepamatuju od čeho ta hřídel je) stačí odendat kryt a tu segrovku najít a vyměnit.
 
 
Datum: 22. dubna 2013 23:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15388    
zdravim draci chci udelat vybrus a mam tu 2 valce jeden 37mm druhej 39mm jakej mam nechat vybrousit bude ten 39mm lepsi? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 11:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15389    
Vyber ten co je míň dojebanej...eventuelně koukni kterej z nich má přefuky na středu - nepootočená vložka - a jestli jsou souměrný...případně ještě porovnej kterej má lepší sací a vejfukovej kanál...jestli to neni nějak okousaný,okopaný od kroužku atd... Jak je to okopaný od kroužku tak je kanál z výroby blbě udělanej... A nebo si hoď korunou,to je taky dobrý ;-)
 
 
Datum: 23. dubna 2013 11:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14848    
je šumák co to má ted..vybírej podle stavu at maj žebra neposekane dosedací plochy a dobre štefty jinak je to upně šumák
 
 
Datum: 22. dubna 2013 22:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc se nesmej dacane.. taky sem mel jeden válec který měl 37 a nejaké drobné
 
 
Datum: 22. dubna 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
:-D
 
 
Datum: 22. dubna 2013 18:44
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
to jsi ten první válec vypral? že se ti srazil na 37mm? :-D
 
 
Datum: 22. dubna 2013 17:27
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oba výbrusy budou stejné, ten s většim vrtánim bude mít větší obsah o trošičku,ten s menšim můžeš ještě víckrát poslat na výbrus
 
 
Datum: 22. dubna 2013 16:11
 
 
 
 
Jméno: RomanH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chlapi, sehnal jsme mustanga a jaksi tam nejde vubec nestavit volnoběh a tak, nedrží to vubec kdyz tam hodim za jizdy neutral napriklad:-) tak bych se chtel zeptat, zda to může byt špatným nastavením trysek, nebo se u volnobehu nastavuje jen tak prostredni? Předem díky za radu:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 23:27
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel606    
Chlapi díky za radu, mrknu na to a zkusím to nějak poštelovat:-)
 
 
Datum: 23. dubna 2013 23:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15389    
Vyčistit a vyfoukat karburátor - uvnitř. Bordel zvenku nevadí.
 
 
Datum: 23. dubna 2013 11:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napřed vyšponuj plynové lanko tím šroubkem co jím prochází lanko pres "vrchníček" karbecu.. a volnoběh seřizuješ tím prostředním šroubkem s pružinkou co je z boku karburátoru... nastavuj ho na zahřátém motoru... a když budeš šrouob na seřízení volnoběhu dotahovat tak zvedni šoupátko at v nem neděláš díru.
 
 
Datum: 22. dubna 2013 22:49
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
předpokladam že maš cely karburator vyčištěny aji z nadrže nejde bordel, tak možna je špatny šoupatko už je vyšoupany a šteluje se to jednim šroubkem na karburatoru nebo šroubem ktery prochazi lankem na viko karburatoru
 
 
Datum: 22. dubna 2013 14:27
 
 
 
 
Jméno: jawa50.forum-zdarma.cz      IP: uživatel13627    
Pozor na vadné oleje Castrol http://jawa50.forum-zdarma.cz/topic/24/pozor-castrol-vadny-olej/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2013 11:42
 
 
 
 
Jméno: jawa50.forum-zdarma.cz      IP: uživatel13627    
Podle oficiální vyjádření Castrolu se jim do některé várky dostala voda a hrozí právě zadření motoru, v články jsou konkrétní výrobní šarže, kterých se to týká
 
 
Datum: 22. dubna 2013 11:42
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem si koupil nějaký 2t castrol, ředím 1:33 a asi po 15 km, se mi to začlo přidírat, cukalo to jak kráva, a to sem to nijak nehnal, není nad obyčejné M2T za pár kaček
 
 
Datum: 22. dubna 2013 11:33
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Zdar, zajímalo by mě, když stratím nebo mi někdo ukradne spz jestli na úradě dostanu spz se stejným číslem jako bylo to původní nebo ne, dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel14582    
ale bylo by to hezký, postavit si dvě motorky na 1 TP co?
 
 
Datum: 22. dubna 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dostaneš jinou
 
 
Datum: 22. dubna 2013 10:39
 
 
 
 
Jméno: kaz      IP: uživatel14122    
ne
 
 
Datum: 21. dubna 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: Cimos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdarek, nemáte nekdo nejaky (a kdyztak jaky) zkusenosti s http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_2928_taiwan22.html??? Podotykam, ze to nechci na Jawku... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 21:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15028    
Čau draci máte někdo zkušenosti s olejem MOGUL ALFA 2T pokud ano v jakém poměru do čízy 175 díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15389    
1 : 33
 
 
Datum: 23. dubna 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14907    
no u motoru je vždy třeba dodržovat poměr předepsaný výrobcem motoru bez ohledu na typ oleje.....takže 1 25 pro zaběh a 1 30 pro provoz max 140..ale to spíš pokut máš kliku na jehlách... vyrobce oleje typ ... oleje ovlivnuje jak rychle se motor zakarbonuje ... jak často je třeba čistit výfuky a hlavu motoru.... ono se to po čase naučíš sladit u každeho veterána a při ruzných výrobcích oleje to chce cvik....
 
 
Datum: 22. dubna 2013 17:10
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
Zdravím, chci se zeptat, jestli má být pístní čep v pístu natěsno, nebo může být volnější ? Mám totiž nový píst a při montáži šel celkem hladce . Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 12:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15144    
za mě pokut je v ojnici futro tak čep montovat natěsno čep je kalený a točil by se v hlíně a ne v samomazne bronzy ....muže to přispět že to nsežere segovku ...mlatit ...je to prostě na chuj má to chodit v te bronzi .... jina situace je u jehel ti maj minimalní odpor a čep se vždy otáčí vložisku protože ikdyž jde do pístu vtlačit prstem tak pouze tření zpusobí že se točí v jehlách.... tolik teorie vyber si sám jak uznáš za vhodne ....staří mechanici říkar že pokut se čep točí v pístu stojí to za.... dnes se většinou ale používají kliky s jehlam v oku proto nejsou naroky na těsne uložení čepu ...klesá tí zmetkovost... každopádně pokut píst ohřeješ měl by se namontovat tak aby byl čep na těsno .. jestli čep do pístu vpadne co to bude dělat až se to ohřeje vždy tu musí mít pul desetiny i desetinu vuli ne????to hraničí se zmetkem.....dovlíno je 0,05 do plusu u futra a ne 0?1 u pístu.....
 
 
Datum: 25. dubna 2013 12:52
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15390    
my jsme je do leteckych pistovych motoru teda lisovali ,byl tam presah....
 
 
Datum: 23. dubna 2013 10:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14446    
Čep má jít vtlačit prstem. Jak je to jinak,tak je to vždycky nahovno. Pokud máš písty a čepy z FK,tak je to ok,taky beru písty z FK a jsou asi nejlepší ze všech co se daj sehnat.
 
 
Datum: 22. dubna 2013 9:50
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
a teď babo raď :-D
 
 
Datum: 22. dubna 2013 9:27
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čep by měl jít vtlačit prstem...
 
 
Datum: 21. dubna 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: tvshov ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pístní čep má být na těsno většinou se to dělá tak že píst se ohřeje a čep zmrazí pak by to mělo jít volně
 
 
Datum: 21. dubna 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar chlapi, u motoru s mustanga jak je řadící automat tak v deklu kde je primár, spojka... tak nahoře vedle toho automatu řazení je v karteru malá dírečka. Myslel jsem,že mám vadný karter, ale pak jsem se díval na motory na jiných stránkých a tam ta dírečka je taky. K čemu slouží? Mohla by to být příčina, že mi mustang nejede když jsem jí zacpal? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj
 
 
Datum: 21. dubna 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
navrtat znova malym vrtackem a zbrousit
 
 
Datum: 21. dubna 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a já kokot sem ji nechal svařit, tak pracně sem někoho sháněl aby mi svařil hliník kurva práce akorát sem dobastlil karter, tež sem myslel že je vadný
 
 
Datum: 21. dubna 2013 16:57
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
ta dírka tam je z dvodu "přetlaku oleje" aby "páry" oleje měly kam odcházet
 
 
Datum: 21. dubna 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15386    
ahoj chtěl jsem se zeptat můj fichtl mi nechce startovat. Svíčka jiskru venku hází a když jí vyndám je mokrá filtr jsem čistil předstih je nastavenej tak nevim poraďte pls :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nojo stando, ale nejednou sem videl ten "od oka" a nebyl to předstih ale zástih :-D .. prostě kontakty rozepínaly až za horni uvrati.. a vysvětleni proc to tak dotyčný udělal? .. protože ten výbuch prej píst potlačí dolů....
 
 
Datum: 23. dubna 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14446    
Co máš proti nastavování od "oka" .... na seriovce je úplně šumák jestli je tam předstih 1,538 a nebo 1,723 a nebo 1,465 ... jestli nejsi trubka a umíš číst vačku,vidíš jak se zvedá kladívko a kde se co děje,tak nemusíš ani vyndat svíčku a vždycky tam něco mezi 1,5 a 1,8 dáš....o odtrhu nemluvim.... to kurva normální člověk vidí,jestli je tam nějaká rozumná škvíra trochu menší jak půl milimetru a větší jak nic.... :-D :-D Tady se neustále řeší předstihy a odtrhy,přípravky,přesnost.....jenže předstih a odtrh až tak zásadní roli nehrajou... pokud někdo není dement a nemá to zapalování otočený úplně někam doprdele....a nebo šmajdavou kliku....to pak mužeš nastavovat horem dolem a furt nahovno i kdybys to seřídil na tisícinu... po všech zkušenostech s upravenými motory říkám,že seriovka v rozumnym stavu chodí na jakékoliv nepřesné nastavení zapalování a karburátoru úplně úžasně ... vždy jak je problém,tak to není přesností nastavení,ale něco je tam prostě v prdeli. Fichtlu zdar. Standa
 
 
Datum: 22. dubna 2013 10:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyvole to je odpoved .. od oka... mas ho nastaveny asi 1.6mm pred horni uvrati? (horni uvrat je nejvyzsi zdvyh pístu... kdyz dáš píst do nezjvyžšího zdvyhu otáčem kliky ve smeru otáčení motoru a pak píst vrátíš zpět o 1.6mm a to otáčením kliky proti smeru otáčení motoru a v tento moment se musí kladívko rozepnou ..)
 
 
Datum: 21. dubna 2013 22:19
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15386    
předstih je "nastavený" od oka :-D takže je to možné jelikož ještě nevim jak se to pořádne nastavuje tak čekám až si otec dnes udělá čas a půjde mi stim pomoct :-) pak dám vědět jestli to bylo nebo nebylo předstihem
 
 
Datum: 21. dubna 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
Kdyby byl předstih nastavený správně, tak by to jelo. Jaký ho máš. ?
 
 
Datum: 21. dubna 2013 13:20
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15386    
jojo zkoušel
 
 
Datum: 21. dubna 2013 13:10
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
skoušel si jinou svíčku ?
 
 
Datum: 21. dubna 2013 12:14
 
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny fanoušky staďáků, chtěl jsem se zeptat zda z vás má někdo zapalování vape a jaký jsou výhody oproti origo zapalování, chci ho dát na svůj upravenej stroj(2k), a jeste jsem se chtel zeptat kde přišroubovat cívku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 18:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Nevím, jestli bych tomu říkal "řízenej předstih"...
 
 
Datum: 21. dubna 2013 18:32
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky to mám na mopedovi, byla to první věc kterou jsem koupil po úpravě válce.. :-)
 
 
Datum: 21. dubna 2013 16:17
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
no tak rozhodně řízenej předstih lehčí stavba a dá se vytočit do vyšších otáček než origo zapalko o to stříhání klínků neměj obavy to zapalování má rotor jako fichtl tam problem nebude no tu cívku někam na rám :-D pod nádrž bych jí dal někam blízko aby nebylo potřeba tolik kabelů
 
 
Datum: 21. dubna 2013 12:13
 
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ještě jsem se chtěl zeptat zda jsou nějaký problémy že by neseděl kužel rotoru na kužel čepu klikovky, s origo magnetem jsem měl občas problém že se stříhal klínek
 
 
Datum: 21. dubna 2013 11:31
 
 
 
 
Jméno: paja546      IP: uživatel15233    
Zdar draci.Koho mi doporucite na upravu valce na pionyra ? nejde ani tak o cenu jak o cas. Je nekdo,kdo to zvladne do mesice ? Dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2013 5:59
 
 
 
 
Jméno: drakoun      IP: uživatel14642    
Stando, jaká zrůdnost? Jsi nikdy neviděl pořádnou kliku????
 
 
Datum: 24. dubna 2013 5:59
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
phozman@seznam.cz
 
 
Datum: 23. dubna 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
pokud jsi trochu šikovnej, tak ti mužu poslat navrh valce, vyfuku, hlavy atd pro naladění na 9HP s origo karbecem na 19mm...;-)
 
 
Datum: 23. dubna 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14446    
Ty vole klapkáč,pěkný.... Co to je za zrůdnost? Píst v DU až u strvačníku....kratší ojnice? Větší zdvih? To nebude na seriovku :-D Tohle už neni muj level,já začínam i končim na dvoukanálu :-D
 
 
Datum: 22. dubna 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Nějaký info k tý klice?
 
 
Datum: 22. dubna 2013 9:52
 
 
 
 
Jméno: drakoun      IP: uživatel14642    
Za sebe muzu doporucit stejskyho, mam od neho 3K http://www.ms50.cz/nab/zu_2.jpg a na druhem motoru klikovku http://www.ms50.cz/nab/o_32.jpg
 
 
Datum: 22. dubna 2013 5:57
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel14718    
Jojo, Standu Hrbka.... nedávno mi dělal válec a hlavu a musím říct že výborná práce
 
 
Datum: 21. dubna 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Standa.Hrbek@seznam.cz nevím jak to má teď časove, ale měl jsem ho doma do 2 týdnu aji s výbrusem komplet :-)
 
 
Datum: 21. dubna 2013 16:52
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel15385    
Zdar draci, mam problém s babettou 207. Rozhodol som sa urobiť jej generálku motora ale spojkový bubon ten uplne spodný na ktorý sa montujú rozbehové čeluste nejde ani za svet vymontovať. Akoby bol nalepený na to koliesko v prevodovke. Nejde vytiahnuť ani ked som sa už zmieril že ho budem musieť vymenit a tak som po bokoch nazvaral matice a skúšal to sťahovákom o klukovku. Fakt je tam ako nazváraný. Voľne s ním ide pohnúť hore dole asi o 1mm ale viac už nie. Prevodovka dolámaná nieje babetta pred GO fungovala dobre teda aspoň tá prevodovka. Vopred ďakujem za pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 11:43
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel15385    
Super diky za pomoc, uspesne som si sice mojou debilnosťou pokazil ten bubon vdaka tým pokusom zo stahovákom ale tak aspoň bude mať odomňa Sesa na pivo ked kúpim nový :-D Inač dať to gufero von to je trest boží.
 
 
Datum: 21. dubna 2013 11:43
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Možná by pomohlo pod guferem vyndat segerovku, která ho drží. A nebo to chce jen větší stahovák a ono někde něco povolí.
 
 
Datum: 21. dubna 2013 11:21
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Zdar draci, co mám všechno koupit na lakování jawy 50/20 a popřípadě jestli nevíte kde se to dá nakoupit za dobrou cenu. Díky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 10:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kit, stříkací kit (není uplně nutný), plnič, vrchní lak (třeba dvousložkový akrylátový autolak. Potom smirkové papíry zrnitosti 200-800, sítka na filtrování barvy, ředidla, odmašťovač, aceton...snad jsem na nic nezapomněl...nakupuju to různě, teď jsem si zvykl chodit v Praha na Bělohorskou...
 
 
Datum: 21. dubna 2013 10:21
 
 
 
 
Jméno: jawetak350 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci potřeboval bych vědět na kolik by se měli hustit kola 3.25 -18 a 3.50-18 Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 10:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se nehustí podle rozměru, ale podle pokynů výrobce vozidla. Takže na http://www.sesa-moto.cz si najdi příručku ke svému konkrétnímu stroji, a tam by to bude napsané.
 
 
Datum: 21. dubna 2013 10:09
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
Zdar draci mám dotaz.... když si koupím tuhle hlavu : http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hlava_pionyr222.html tak jestli ze skušenosti nevíte jaký je tam závit na svíčku jestli dlouhý nebo malí mám totiž 3 nové 3 ramenné svíčky s dlouhým závitem a nevím co s něma dělat dííík za odpovědi :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2013 22:19
 
 
 
 
Jméno: tam      IP: uživatel15517    
jezdím na fichtlu každý den 30km do práce v létě v zimě a jezdím jen se svíčkami s dlouhým závitem, nemám s tím žádný problém, pod svíčkou je sucho, podložky drží a vše je v pohodě.
 
 
Datum: 14. května 2013 22:19
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přijde tam normální svíčka.
 
 
Datum: 22. dubna 2013 10:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je taková fušeřina to vypodkládat podložkama. Ta hlava má krátkej závit. Jinak zjisti si kdo v tvém okolí má Triumpha, tomu ty tři svíčky dej a sobě kup jednu Brisk N14C a uděláš líp :-) ...vícebodové svíčky jsou ve fichtlu fakt k ničemu...
 
 
Datum: 21. dubna 2013 10:19
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
do fíka je dát můžeš akorát to musíš vypodložit podložkama dřív se tak prej jezdilo často
 
 
Datum: 21. dubna 2013 10:17
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
a má teda ten dlouhej závit??
 
 
Datum: 21. dubna 2013 10:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
jestlijsou nové tak jse prodej za pár švestek do pionýra jsou k ničemu
 
 
Datum: 21. dubna 2013 10:02
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Zdar lidi, setkal se někdo stím že mu praskla pružinka v řadícím automatu co drží rychlosti. Mě se to stalo poprvé. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2013 12:01
 
 
 
 
Jméno: Premysl      E-mail:      IP: uživatel14862    
Ano už se mi to stalo. sehnal jsem motor jezdil bezchybně já na něj nešáhl dokud ta pružinka nerupla kdoví co z tím bývalý majitel dělal. třeba praskla jenom opotřebením
 
 
Datum: 22. dubna 2013 12:01
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel15383    
U pionýra?
 
 
Datum: 20. dubna 2013 23:36
 
 
 
 
Jméno: Mara      E-mail:      IP: uživatel15383    
Zdar draci :-) potreboval bych poradit s babetou, startuje na 1 max 3 slapnuti, slape jako hodinky, paradni odpich a tah, volnobeh cisty krasny chod. Kdyz se ohreje tak ji dam na stojanek a dam plny plyn tak cca 10s bezi v plnem plynu krasne ciste. Po 10s najednou se zadusi a kdybych neubral plyn tak nejspis chcipne, pak zase slape normalne a takhle to dela porad dokola ( kdyz ji drzim na pul, nebo trictvrte plynu tak bezi dokud nepovolim ). Za jizdy: dam plny plyn, babeta zrychluje, bez problemu preradi a dal zrychluje ale na 45km/h zhruba, se zase zadusi, rychlost klesne na 40km/h a vic ani tuk, jak z kopce, tak po rovine a to ten plnej plyn drzim porad. Dekuju za kazdou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel15383    
Ok, díky, vyzkoušim a když to neklapne tak hold budu řešit dál no :/
 
 
Datum: 21. dubna 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: kaz      IP: uživatel14122    
2 mm je moc, napoprve stačí 0,5 mm -hned se to třeba nepovede,odzkoušet a pak třeba znovu-já to dělám tak na 3x
 
 
Datum: 21. dubna 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel15383    
Jo takhle, a to fakt pomůže jo? :O to sem na to tedy zvědav, určitě vyzkouším, nepatrně znamená třeba 2mm dovnitř?
 
 
Datum: 21. dubna 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: kaz      IP: uživatel14122    
odděláš spodek karbece,otočíš ho obráceně a plovák lehce přihneš dovnitř,hrana obou plováků by měla být v jedné rovině s tryskou.........plovák přihýbat malinko a opatrně
 
 
Datum: 21. dubna 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel15383    
A mohl bys mi nějak podrobněji popsat jak na to? Už jsem zjistil, že je to v plovákový komoře ale vůbec nevim co a jak udělat?
 
 
Datum: 21. dubna 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: kaz      IP: uživatel14122    
ne jehlu ale hladinu,je nízko
 
 
Datum: 21. dubna 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: Mara      E-mail:      IP: uživatel15383    
Jako máte namysli jehlu vejs?
 
 
Datum: 21. dubna 2013 18:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
zvyš si hladinu v karbecu
 
 
Datum: 21. dubna 2013 10:04
 
 
 
 
Jméno: kaz      IP: uživatel14122    
udělej hladinu v karbecu
 
 
Datum: 21. dubna 2013 9:38
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel15382    
Zdar. Má někdo zkušenosti s výměnou rozety u babety z 51 zubý za 35 zubou? Opravdu se zrychlí? a netrpí tím motor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 2:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14996    
35 zubu je pro jednorychlostku podle mě to bude tak rychlí až to vubec nepojede.....ten motor bude podtočený bučet a nic... pro 210 byla myslím nějakych 47 či tak ne?? na ní jezdím já dává to 50 km a to mám 120 kilo a vyjede kazdy kopec ...na víc ten moped nemá.....
 
 
Datum: 21. dubna 2013 2:18
 
 
 
 
Jméno: Fichtlař      IP: uživatel8325    
Zdarec draci mám mustanga a když dám plnej plyn na 2. a 3. kvalt tak se dusí skoušel sem snad všechno ... prosím o radu už si nevím rady :-D Předem dík ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
a jk ti to jede bez filtru? jaka je barva svvice? nastavena hladina?co trysky? vyfuk jsi vypucoval ?
 
 
Datum: 20. dubna 2013 22:18
 
<  321  322  323  324  325  326  327  328  329  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 21:54:56 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu