Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau drai. Mam takovej problem s autoškolou mam teho vola s kterym jezdim aš po krk každou zatačku se pta co sem udelal za chybu nebo jestli sem nakou udělal na silnici jezdim nakej ten patek na motorce bez řidičaku všechno vim umim ale ten hajzl si najde nakou vec kvuli jake to možu skazit tak sem s tim mluvil s mamkou a ona řekla že mam pravo na jinyho instruktora nebo jak se temu řika je to pravda? že si možu zvolit jinyho?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 21:47
Jméno: trubka
IP: uživatel14384
 Buď jsi brouk Pytlík-ten všude byl,všechno znal a nebo jsi trotl.Takže autoškolu ještě jednou.
Datum: 27. srpna 2012 21:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 s největší pravděpodobností prostě jezdíš na hovno, kdybys jezdil čistě a bez problémů, zbytečně by tě rozhodně nebuzeroval... dělal jsem řidičáky A1, A, B, C, CE a rozhodně bych si netroufnul tvrdit, že všechno vim a umim!
Datum: 27. srpna 2012 8:23
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 keci keci .. proste total picoviny - KECAS !!! napis sem tve jmeno a jmeno instruktora + jeho tel. cislo - rano mu ciknu a uvidime ... TO ZE napises jak vsechno umis a vsechno vis - TO ME KURVA ZVEDA ZE ZIDLE !!!! nema papiry.. v provozu 0 km najeto ale za to velka huba ! a nechces ty papiry delat nekde jinde ?? treba v rusku za uralem ? nebo na sibiri ??? tam se jezdi pod vlivem takze bys to mohl mit MOZNA i bez problemu ... nerikam ze nejsou zazitky z autoskoly .. je jich hafo jak z moto z auta tak z tahace ... i komisarem jsem se dostal do rozpravy ... ale nebyl jedinny duvod abych nedostal ridicaky.... proste udelas chybu a jdes ! neudelas a MAS !!!! ve tvym pripade se na to rovnou vyser - budou akorad dalsi mrtvy ... jak chces potom delat B T CE ???? jeste ze bicykl je v pohode ...
Datum: 27. srpna 2012 2:41
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Dyš je Vás tu tolí toš taky přidám neco.Na Pionýra a motorku to už je tak dávno, ale určitě problémy nebyly.Jízdy?Na plácku mezi kuželama a bylo to.V 1980 na osobák sem měl nalítaných desetitisíce km s 350 + saida a po polňačkách s POBĚDÚ.Toš jakej problém?Ale taky fajn učitel.Ešče mu dlužím svezení v saidě po dvoch kolech.V 1984 na náklaďák.A tam to začalo.S POBĚDÚ naježděný další tisíce.Ale bylo potřeba odjet 1 hodinu s osobákem.Povidám si, šak néni kam spěchat a Š 100 byla tak malá.Enom učitel si myslel, že zdržuju provoz.Toš sem podřadil a přišlápl temu a sem tam v zatáčce hvízdly gumy.Ale podle pravidel max 50 po městě.Učitel se držel ani nepípl.Po skončení jízdy vylezl spocenej z auta a povidá, že já sem nedržel hubu.A náklaďák sem odjezdil bez problémú.A závěrečnú s IFÚ 50 aj bez brzd. No a před pár rokama mě jedna maminka prosila esli bych nenaučil synáčka jezdit na motorce.On dělal 125 a učitel vážil taky tolik.A klučinovi při rozjezdu do strmýho kopca chcípl motor.Učitel ho zahnal dom dyž neumí jezdit.Toš sem to riskl.Vzal sem 250 na polňačku do strmýho kopca a trnul jak to dopadne.Kluk uměl a perfektně.Toš ešče připojit PAVa do něho kovadlinu a ešče jedno odpoledňa.A říkám, 125 musíš s takovým kvichtem napřed vytočit motor a podržet to na spojce.Šak tá néni tvoja.A jak začne nadávat tak mu to vracej.A za 2 dny došel kluk usmítej aj s řidičákem.Ale opravdu uměl.To byla chyba učitela.Toš tak.Ale stejně vidím, že dyž frajer neumí a nechce byt na silnici slušnej, že by bylo potřeba ho zabit!
Datum: 27. srpna 2012 0:25
 měřím 165cm a z 350 dosáhnu tak na špičky.vyfasoval jsem stokilového instruktora,neskutečné kopyto,který lehl s mašinou už když ji vytahoval z garáže.na rušné křižovatce mi říká ať odstartuju svižněji,že na to nemáme celý den.tak jsem svižneji odstartoval a už plaval kraula dozadu.ale největší gol byl když sněžilo a on říká zastav na kraji.tak jsem zastavil ale on odmítl dát nohy na zem.takže já na špičkách držel třiapůlu i toho hrocha.asi po půl minutě jsem to už neudržel a šli jsme do třímetrové příkopy všichni.ale ani nepínul jen řekl že se mu to ještě nestalo.na závěrečné jsem dostal nějakou 250 4t,ujel jsem asi 3km a bylo.
Datum: 26. srpna 2012 21:48
 jo morka klasika na ybrku brzdit jen zadní brzdou  v traktoru pohoda jen jednou.. Prej co blinkr ? Já však je přikázaný směr jízdy a on co kdyby to ten za tebou neviděl  ale jinak pohoda.Podle mě určitě máš právo na jinýho instruktora
Datum: 26. srpna 2012 17:46
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Já když jsem jel závěrečnou jízdu s instruktorem, tak jsem jel po městě celou dobu 30, abych toho moc neujel a nestihnul udělat nějakou chybu  Nejebal mě za to, zrovna pršelo tak to asi toleroval
Datum: 26. srpna 2012 17:28
 JAWA_ceZetak ® : myslel jsem to trošku jinak, to co píšeš je pravda  já to myslel tak, že tam třeba semnou chodily kluci, kteří to rozjeli na 50kmh i když veděli že za 100 metrů musí zastavit na stopce... taky zastavily na poslední chvíly a nevěděli co mají dělat... já jsem to taky rozjel, ale jen tak, abych potom zbytečně nezmatkoval... když mám rovinu 500 merrů taky jsem jel těch 50kmh
Datum: 26. srpna 2012 13:31
 shrek: my jsem zas mely zakázáno jezdit zbytečně pomalu  .. kdo nejel ve meste 50 tak tomu slapl na plyn.. kdo nejel mimo mesto 90 tak tomu taky šlápl  .. je to tak i lepší protože co kdeska chodí z těch autoškol tak se to jen motá po silnici a brzdí to provoz
Datum: 26. srpna 2012 13:09
 já měl instruktora v pohodě... odnaučil mě návyky z fichtla, toleroval že jsem si semtam podřadil místo abych přeřadil  a komisař.. záleží jakýho chytneš... některej tě bude dusit v jednosměrkách a některej tě veme na obchvat jako mě, objedeš město a za 30 minut jseš zpátky v autoškole... samozřejmě že pokud jedeš je před tebou červená a ty jdeš na brzdy až těsně před semaforem tak se nediv že bude nasranej... jezdi klidně pomalejš, soustřeď se .. jak píšou kluci-defensivně... mě instruktor řekl, že musím ukázat že tu motorku mám v ruce, ale nemachrovat! ty si myslíš, že všechno umíš, jenže jezdit v provozu, je něco jinýho..
Datum: 26. srpna 2012 13:03
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 přesně tak komisař je pořád stejnej,ikdyž ty z posledních jízd bejvá nasranej  u nás máme zase instruktora a u něj se přes město musí jezdit 30 a mimo ves 50
Datum: 26. srpna 2012 12:29
 A jakej na to má vliv ten instruktor, že to někdo neudělal? Při zkouškách jezdíš s komisařem, né s instruktorem. Předpisy se naučíš sám z učebnice, to za tebe instruktor neudělá. Podle mě je to jenom výmluva, hodně lidí mi řiká že řidičák nedostalo kvůli komisařovi třeba. To je ale píčovina...buď si chyby dělal nebo si je nedělal, jednoduchý...
Datum: 26. srpna 2012 11:59
 no uvidim co řeknou v autoškole.. a najde se nekdo kdo kvuli instrukrorovy neudelal
Datum: 26. srpna 2012 11:48
 Mno zajdi tam a uvidíš no, jestli uznaji ty stížnosti jako adekvátní. Přecijen v autoškole musíš počítat s tim, že musíš jezdit defenzivně, to je taktika dnešního provozu. Takže brzdit o něco dřív je v podstatě správně. A chcípat by ti to asi taky moc nemělo no  Třeba to ale jinýmu instruktorovi vadit nebude no. Jinak že někdo neudělal papíry přece ani nemůže být chyba instruktora ne?
Datum: 26. srpna 2012 11:44
 třeba když nebrzdim v čas ale zabrzdim přesne kde mam nebo když mě to zdechne omilem a nebo když nevim  soustředim se na jizdu ne na debilni keci a nevim proč to mam tak dlouho ty jizdy nekomu to trvalo aj 5 minut  ale zrovna mě dusi hodinu ja tam zajdu a řeknu že chcu jinyho řeknu dovod a to všechno.. třeba od kamoša tata dělal řidičak myslim na po 14 jenom kvuli instruktoru a když měl jinyho tak to hned udělal..
Datum: 26. srpna 2012 11:40
 A za co konkrétně tě jebe? Takhle to fakt nemůžeme posoudit. Proč s tebou jezdí dvakrát déle než s ostatními nevim, ale asi k tomu nějakej důvod bude, ne? Nejsnadnější je promluvit si hned po jízdě s tim instruktorem, zeptat se ho na to co se ti nelíbí.
Datum: 26. srpna 2012 11:30
 no to vim že se musi ptat ale ptá se uplne všude co zatačka to otazka uš mě to lete aj přes nervy měl sem takovou chut na nej ječet nebo když udělam chybu tak mě začne nadavat to mě navadi přide me k smichu že do autoškole pusti takovyho cholerika  .. třeba ostanim to trva kolem 15-30 minut a ja sem jel hodinu je to podle nekoho normalni? a vim ja vim že umim to co by sem měl umět taknevim a zajdu tam ve čtvrtek a řeknu že chcu jinyho
Datum: 26. srpna 2012 11:25
 kdyby mi jen jednou bouchl umyslně do helmy hned by letel z motorky dolu...
Datum: 26. srpna 2012 11:23
 Záleží jestli je tvoje kritika objektivní, on ti něco říct musí, od toho je to autoškola, že. Tam se nechodí jenom vozit na motorce. Co konkrétně ti řiká? Osobně mam naježděno x desítek tisíc km jak v autě, tak na motorce, a stejně bych o sobě neřekl že "všechno vim, umim". Jestli je to ale tak, že tě zbytečně buzeruje za každou maličkost atd, tak bych si s nim promluvil. Já v autoškole chytnul poprvé taky divnýho intruktora. Přetahoval se se mnou o řízení, nutil mě brzdit jenom zadní brzdou atd. Když jsem si přibrzdil přední tak mě mlátil do helmy  Vydržel jsem to jednu jízdu, pak jsem mu to řekl že se mi to nelíbí, a on řekl že si klidně můžu stěžovat. Tak jsem si došel postěžovat do autoškoly a od té doby jsem jezdil s jinym instruktorem.
Datum: 26. srpna 2012 11:17
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Čus draci. Kdysi jsem od známého slyšel že když byly mladí, potýkali se se stejným problémem jako my, a to jsou přední vidle na pincka. A jako všichni nechtěli žádné velké úpravy krku, vidlice ze simsona apod. a tak je napadlo že tam prdnou kluzáky z péráka, a prej to fungovalo, bylo to delší a lépe to fungovalo, ale bůhví jestli to opravdu funguje, tak se chci zeptat na názor, popřípadě jestli s tím máte někdo zkušenosti. Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 0:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Ondřeji!Nevím s jakým problémem se potýkáš.Na normální ježdění bych moc nešpekuloval.Já kdysi dávno jezdil závodně motocros.A začínal sem s Pionýrem.V terénu se rám zavíral a teleskopy natahovaly.Do rámu sem vsadil trubku jak na motorce.A teleskopy sem použil ze Zetky 150 a ráfek s pláštěm přepletl z dvoukolky káry.Později sem vyměnil teleskopy tuším z Maneta 90.Tam se dala měnit síla pružin kerý sem tenkrát měl.Jenže je to víc jak 40 rokú!Ešče o tom s klukama zas uvažujem ale ty pérákový se mě zdajú moc těžký do terénu.Ale nenatahnú se.Na silnicu to nech jak to je.K vúli bezpečnosti a TP
Datum: 27. srpna 2012 0:54
 kluzáky z péráka je ještě větší pálka než ze simsona
Datum: 26. srpna 2012 11:24
 Podle mě to moc velkej smysl nemá, akorát že je to trochu masivnější. Aby bylo nějaké výrazné zlepšení tak by tam musely být tlumiče...
Datum: 26. srpna 2012 11:09
Jméno: Lad
IP: uživatel12810
 Ahoj Draci, nemáte náhodou v dílně nějaké staré žárovky od Tesly nebo Duoluxu 6V 15W do pařeza(Jawy 550)? Kdyžtam dám novou tak mně vůbec nesvítí jen žhavý. Zapalování mám OK.Zkusil jsem tam dát žárovku od té Tesly a s ní tu svítí jak prase (: Dík všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2012 22:24
 mám doma hromadu žárovek na wartburga a tráboše možná tam bude
Datum: 26. srpna 2012 22:24
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 a nedal jsi tam místo 15W 25W mě se to taky stalo koupil jsem si 15W ale vlákna byly 25W, prostě jsem pak koupil jinou a bylo po problému.
Datum: 26. srpna 2012 12:17
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tohle se stane když žárovka stojí za čínu... párkrát sem se tím taky sešel, musíš prostě koupit tu správnou no...
Datum: 26. srpna 2012 11:02
Jméno: Mira
IP: uživatel11962
 Nazdar. Mám takový dotaz. Mám mustanga. Není na něm štítek na kostře, a techničák snad v životě neexistoval  . Dostal jsem ho zadarmo, sousedovi zavázel ve sklepě. Byl to vrak. rozhodl jsem se že ho spravit. Koupil jsem motor, spravil světla, klakson, prostě je plně funkční. Co mám udělat abych mohl jezdit a nebyl posraný že mě chytnou policajti  (mám namysli TP a STK). Pokud to v mém případě ještě jde. Dik za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 9:51
 Hele kup si někde platný doklady ,štítek si bud' vyraž podle dokladů a nebo pokud ho k nim dostaneš tak ho vem a nandej na kostru , přepiš papíry na sebe , udělej pojistku , slad' doklady s motorkou a udělej STK , Když tak mě někdo opravte kdybych udělal něco blbě
Datum: 27. srpna 2012 9:51
 já se na srazu bavil s nějakym týpkem a ten mám simsona schwalbe a udělal to tak jako u mopeda takže jenom platí pojistku a prej 4 roky a pohoda
Datum: 26. srpna 2012 22:26
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 musíš nejdřív ten techničák mít v ruce, třeba si ho koupit na inzerci. až ho budeš mít napiš a poradíme
Datum: 26. srpna 2012 11:00
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 Ahoj dnes jsem si koupil svou prvni motorku a chtel bych poradit s prihlasenim. Jedine co nema je technicka,proto se ptam tady jak a poporade co se vyrizuje jako prvni atd...jestli nejdriv na evidencku atd... kdybyste byl nekdo hodny a napsal jaky postup kdy kam driv zajit. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 10:42
 jednou jsem to řešil na uřadě a řekli že to může bejt rozložený
Datum: 27. srpna 2012 10:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jenom doplnim, že při přepisu by měla bejt platná STK! jinak senta: a byl si někdy s tou hromadou dílů na tý evidenčce? Já totiž pochybuju, že by ti jí na to někdo udělal...
Datum: 27. srpna 2012 8:26
 zdar draku záleží v jakém je stavu jestli je vše v poho (svítí,troubí, brzdí neteče olej ) tak přesně jak píše martin ale jestli je to vrak ta to udělej stejně jak píše ale technickou neprojde ale na evidenčku to muže bejt hromada čehosi u čeho je stejná barva a souhlasí štítek s dokladama
Datum: 26. srpna 2012 13:37
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Hoj,Prvně si to pojisti-zákony pojištění.Pak dej moto na vozík,kdyby tě pomahači stopli bez tk tak by to bylo drahy,náhoda je blbec. Na stk si udělej technickou a v té máš už evidenčku.Nech to napsat na svoje jméno,většinou se ptají na koho to psat. S protokolem co dostaneš pujdeš na okres to přihlásit. Dej moto trochu do kupy ať nemáš zbytečny problémy s technikem. Někde je dobrej technik,a někde duležitej blb. Ať se daří.
Datum: 26. srpna 2012 7:39
 Ahoj, složil sem Mustanga a po nastartování vylítne motor sám do velmi vysokých otáček. Gufera a těsnění jsou nové, předstih 1,64mm odtrh 0,4mm. Tyristorové zapalování. Válec a hlava je Stejskyho silniční úprava. Nevíte čím to může být? špatná směs, sání falešného vzduchu(ale gudy u motoru po go?)
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2012 6:01
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Zkus jestli ti to nepřisává pod válcem, některá válce mají spodní polochu hodně mizernou, zkus dvě těsnění namazané vazelínou a pořádně utáhnout
Datum: 30. srpna 2012 6:01
 vyměnil sem gufera na klice za zelené RaK a hlavu za nesníženou a už je to lepší i když otáčky pořád nejsou tak nízké jak by mohly být. Ještě se poďvám na zápalko. Svíčka je krásně cihlová
Datum: 30. srpna 2012 1:50
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Zkus se podívat na svíčku. tohle mi dělal stadion po těžkých úpravách taky. už během pár sekund byly samozápaly(ale motor neudržely v chodu po vypnutí zapalka). Popřípadě jestli neni chudá směs(falešný vzduch, nízká hladina, až moc malá tryska, ucpání čehokoliv atdatdatd...,.)
Datum: 30. srpna 2012 1:47
Jméno: standa
IP: uživatel14379
 Zkus jinej karbec
Datum: 27. srpna 2012 6:23
 Takže: po přetěsnění motor šel, cca 2 minuty na volnobjeh všechno ok tak sem se šel projet po cca 400metrech mi praskla žárovka a než jsem dojel zpátky domů tak otáčky zas vyletěly nahoru. Tak tedy nevím jestli to dělá jen po ohřátí motoru ? Ještě to zkusím ráno.
Datum: 26. srpna 2012 23:53
Datum: 26. srpna 2012 21:36
Jméno: standa
IP: uživatel14378
 Tak ve válci a hlavě problém neni. Nevěřim tomu,že by stejsky udělal sací kanál,který píst nezavře. Ať se ti to zdá a nebo ne,tak to někde tahá faleš. Možná blbý gufera,jaký máš? NBR a nebo FKM?
Datum: 26. srpna 2012 20:52
 *pardon, "zkusit"
Datum: 26. srpna 2012 17:57
 danekod ® psal jsem že šoupátko je dole, airbox jsem zkoušel přicpat a nachvilku se to zlepšilo ale pak to zas vylítlo nahoru. Ještě zkusím jinou(nesníženou hlavu) a ten sprej. Mám s tim sprejem skusit stříknout k guferu u zápalka?
Datum: 26. srpna 2012 14:37
 kup si jakýkoli čistič brzd a všechny spoje prostříkej a pozoruj reakci motoru
Datum: 26. srpna 2012 10:14
 Falešný vzduch (kolínko karburátoru, karburátor, víčko komory zkontroluj), možná by to mohl dělat i netěsnící válec (u karterů) a hlava ale to nevím jistě .. další věc by mohlo být plynové lanko, zkus ho oddělat a uvidí se, šroubek volnoběhu doufám že je uplně povolený .. možná by to mohla dělat i chudá směs, zkontroluj jehlu na jakém je zářezu a trochu zacpi airbox, oleje dáváš kolik ?
Datum: 26. srpna 2012 9:23
 Já tipuju falešnej vzduch...
Datum: 26. srpna 2012 8:31
 nn zapomněl sem napsat že šoupátko je dole když to de do otáček
Datum: 25. srpna 2012 22:20
 Nemáš někde seknuté plynové lanko ? Nic jiného mě zatím nenapadá  nebo volnoběh....
Datum: 25. srpna 2012 22:14
 čam draci..pls poradíte jak mám zvyhnout zadek na cross pionýrovi?Kromě toho koupit delší tlumiče!Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 1:01
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Mates Ti radí dobře a ešče ty tlumiče trochu polož a budeš mět aj větší zdvih.Toš tak.Ať Ti to jezdí.
Datum: 27. srpna 2012 1:01
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel14375
 čau no já tam měl navařený takový kostky a vlastně horní úchyt tlumiče byl níž o výšku té kostky... na něco určitě příjdeš
Datum: 26. srpna 2012 12:26
 http://www.youtube.com/watch?v=cnTBloHNLBQ&feature=g-vrec netuušíte kluci co by to mohlo bejt ?  pěkná motorka  .... jenom nechápu jízdu s tou spojkou
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2012 13:42
 jediný co mě napadlo že brzdí se spojkou ale nevim
Datum: 26. srpna 2012 13:42
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Iž jupiter 5 350ccm vyrobené v ZSSR  a ta spojka čo ja viem asi svojský štýl jazdy
Datum: 26. srpna 2012 10:38
 Ahoj, co potřebuju aby mi přepsali v papírech barvu? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2012 20:28
 Nebýt líný a zajít si na dopravku  stojí to myslím 50 kč přepsat tu barvu
Datum: 25. srpna 2012 20:28
 Ahoj SESO, chtěl bych se zeptat jestli bys mi mohl dodat na pionýra hlavní trysku jakou bych si poručil? Našel jsem akorát tuhle 72 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tryska_hlavni_722.html. Nechci si kupovat ty za 145,- protože jich potřebuju víc a už by to bylo nad moje možnosti. Takže se ptám jestli mi můžeš udělat sadu třeba 5 trysek různých velikostí, aby byla jedna za těch 61 Kč? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 10:24
 draku tak to fak to nejde,, ,pac tohle se dela ve velkem mnozstvi ,,takze ruzne velikosti se delaji na zakazku v malem mnozstvi ,, uz to tady pisu po nekolikate,,, :.-)
Datum: 27. srpna 2012 10:24
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 zdar draci prosím o radu jak mám udělat z 20W zapalování 30W zapalování, díky předem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2012 23:55
 vyměnit cívky, rotor a udělat nové zapojení zadního světla jinak ti bude praskat žárovka
Datum: 25. srpna 2012 23:55
 Ahoj chci si udělat fechtla na modrejch diodách ve předu na světlu a vzadu ale nevim co k tomu budu potředovat a myslím si že to alektrika neutahne . Může mi stím někdo poradit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 22:07
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj.Pokud si myslíš, že to eletrika neutahne, tak nevymýšlej voloviny!Potom budeš bečet, že se to nelíbí Policii.Jubka Ti to píše dobře!Led osvětlení je perfektní, ale bez urážky, s Tvýma vědomostma do toho nechoď!
Datum: 27. srpna 2012 22:07
 Takto, ideání by bylo sehnat 6v baterii a tu tam dát. Zapalování by sloužilo jako dobíjení, což bys měl 20w. Ale z baterky bys musel táhnout všechno, přední světlo, osobně bych tam dal 10w vysokosvítivou ledku a jako chladič bych použil parabolu (není tam potřeba). To ledku mi ukazoval strýc a svítí to fakt parádně sice užší světlo zato ale dosvítí i 70 m daleko a na cesty stačí. Dozadu bych si udělal zadní světlo z ledek, návod na jawa-50.cz . Klakson si sežeň třeba ze simsona který je na stejnosměrný napětí a na 6v. Ještě by to chtělo někam šoupnout regulátor dobíjení .. kdyžtak se zeptej uživatele Chonga, je výborný elektrikář určitě ti poradí podrobněji... jinak pokud jde o parádu a tjunink tak sehnat asi barevné žárovky ale nevidím v tom nic pozitivního akorát se zhorší svítivost
Datum: 25. srpna 2012 23:19
 no ty vymejjšlíš hovadiny... vůbec tě nechápu  xenony se instalujou kvuli vyšší svítivosti (nevím zad kvůli menší spotřebě) a pravda někdy to vipadá líp... ale určitě tí černě nastříkaný sklo nějak nahradí xenony.. nevidim v tom žadnej smysl... je to jako kdyby si chtěl pěstovat obilí ve tmě protože to líp roste....
Datum: 25. srpna 2012 22:01
Jméno: kujdas
IP: uživatel14374
 a ty ´´xsenony´´ to sem myslel jako nějaký zbarvený žárovky
Datum: 25. srpna 2012 20:22
 no já bych to chtěl jan tak na parádu a nebo nejni nějakej sprej na zatmavení předního skla?
Datum: 25. srpna 2012 20:21
 To má nějakej účel ty "xsenony" nebo je to jenom tjůnink?
Datum: 25. srpna 2012 19:24
 no já měl v plánu že bych si tam dal jako nějakou baterku ale zase nevim kam bych to nacpal a fichtla si chci udržet bez velkejch zásahu do konstukce ale do zádu bych dal ale do předu bych si chtěl dát něco jako ´´xsenony´´ ale potřeboval bych vědět nebo nejlepe ´´planek´´ jak na to ale díky za radu
Datum: 25. srpna 2012 19:13
 známej má ve předu světlo ze simsona a ledky jen v zadu a kladivkové zapalování to utáhne v pohodě ale jak by to bylo kdyby to bylo i ve předu to fakt nevím....
Datum: 25. srpna 2012 13:57
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 tak si to napoj na 6v baterii a nebo si kup bezkontaktný zapalování.
Datum: 25. srpna 2012 13:44
Jméno: fichtlar21
IP: uživatel14372
 zdar draci už celkem dlouho sem se nevrtal ve fichtlu tak už nevím čím to může byt že vytočím 1 pohoda vytočím 2 pohoda ale při vytočení 3tí rychlosti se fichtl začne cukat jak kdyby dochazel benzín. čím by to mohlo nejspíše byt? Děk moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 18:45
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Nestíha ti dotíkat benzín, koukni na kohoutek, filtr jestli není zanešenej, a ventil
Datum: 27. srpna 2012 18:45
Jméno: fichtlar21
IP: uživatel14372
 ok, díky moc.. zkusím poladit ten přívod benzinu
Datum: 25. srpna 2012 20:37
 nízká hladina v plovákovce
Datum: 25. srpna 2012 18:26
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 já bych skusil trochu obohatit směs.
Datum: 25. srpna 2012 13:46
Jméno: kuba
IP: uživatel14188
 zkontroluj přivod benzínu. zkus pročistit sítko v kohoutku a pak pročistit karbec myslím že to ničím jiným být nemuže.
Datum: 25. srpna 2012 13:01
Jméno: simson
IP: uživatel7849
 Kolik má mít simson v originále zrcátek? díkk
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2012 10:09
 8 ...  ne myslim že obě dvě ..
Datum: 25. srpna 2012 10:09
 ZDAREC lidi prosím Vás o radu..nejde mi sundat spojkovej koš u 550.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2012 18:30
 Já jsem si vzal dva pořádné klíče 27x32, dal jsem je pod koš, trochu zabral a hotovo.
Datum: 25. srpna 2012 18:30
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 ale bacha aby jsis koš neohnul !
Datum: 25. srpna 2012 12:22
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Když jsem rozebíral 555 motor, tak jsem byl taky zaskočen, jak moc tam držel koš.......vyřešil jsem to stahovákem, ale stačilo by zapřít se o kartr šroubovákem a vypáčit to...samozhřejmě předpokládám ,že jsi už vymontoval tu matku co to drží......
Datum: 25. srpna 2012 9:49
 jak to? stačí sundat ty tři pružiny co přitláčí talíř k lamelám (drží je segrovky, vem si do jedný ruky kleště a přidrž si podložky a do druhé si vem šroubovák a vyndej ty segrovky), pak sundej ten talíř, odehni zajišťovací podložku a klíčem (trubkovým, ořechem) č. 14 vyšroubuj matici ven a pak sundáš koš i s lamelama a řetazem, pak řetěz odhákneš z primárního kolečka, sundáš lamely a hotovo..
Datum: 24. srpna 2012 21:51
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci mam čz 175/487 a nefachči mi tahcometr je to tím že mám vomletej ten převod co je u spojky a zajmá mě kolik bude mít zubů jestli 11 nebo 16 a taky jestly budu muse sundávat spojkovej koš aš to budu vyměňovat ? dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2012 13:03
 rozumný by to bylo asi prvně rozdělat nemyslíš?
Datum: 26. srpna 2012 13:03
Jméno: petr
IP: uživatel14323
 zdarec, rnrnmám zvláštní problém s pionýrem, jezdil a jezdí pěkně, ovšem, dnes závada, na volnoběh tarokuje, a zdechá, pokud držím plyn je to v pohodě, ale strašně řve, a po povolení plynu , pomalu padají otáčky, jako by se jim ani nechtělo, lanko plynu jsem už vyměnil, karburátor třikrát byčistil, a pořád to samé, prosím o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2012 21:53
Jméno: fdeftl
IP: uživatel14132
 Ahoj zkus když ti to chytne tak seřídit volnoběžnou trysku zkus ji dotáhnout.
Datum: 24. srpna 2012 21:53
 stejny i to dělalo se špatnym guferem u zapalování...
Datum: 24. srpna 2012 18:46
Jméno: Olda
IP: uživatel13782
 Zdravím, dneska příjdu k pionýru 555 chci nakopnout ale nechytl, zkontroloval jsem svíčku ale neházela jiskru. Dám jinou svíčku motor se chytnul tak na 5 sekund a zdechl, opět jsem zkontroloval svíčku ale nepálila. Nedalo mi to a zkusil jsem ty dvě svíčky dát na babettu kde mám 100% jistotu že zapalování funguje ale jiskra žádná. Takhe mi pionýr odpálil 4 svíčky vždy se na chvilinku chytnul a hned chcípnul. Prosím vás nevíte kde může být závada? už jsem bezradný, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2012 0:04
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 na svíčce skus dát fakt malou vzdálenost elektrod.
PS  ej vědet jak to dopadlo
Datum: 25. srpna 2012 0:04
Jméno: ondřej krejčíř
IP: uživatel14371
 Zdarec. Ta svíčka se ti durch spálila?
Datum: 24. srpna 2012 21:53
Jméno: kirik
IP: uživatel14188
 čaute hoši, nemate nejake zkušenosti s tachometrem z kola na jawe 21? nebo proste nemate nejake zkušenosti s těmi digitalnimi tachometry? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 23:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Nechci dělat reklamu.Já používal asi 15 rokú SIGMU 500 a SIGMU 700.Každú na nečem iným.Tu 700 napřed asi 20 000 km na kole a dyž mě děcka pořídili JAWU 250 tak dalších 30 000km.Bez problémú a přesné.Aspoň podle info na kraji osady.Teď začala na slunku šifrovat.Tak sem ji vyměnil za SIGMU 800.Ta má maximálku 300km.Zatím funguje.Ale první cyklocomputer na 250 byl problém.Značku už nevím, ale ten ukazoval ešče sem ani nevyjel.Stačilo natočit motor.Proto tam došla ta SIGMA.Na kole fungoval dobře.A dyž už radím tak si dej nejmíň 700 ta má aj maximálku kerú si pamatuje. Šak si nech poradit v cykloprodejně.Tady v okolí sú v cykloprodejnách levnější než v moto.A pokud mani3 se restartuje tak je asi vytřepanej.A doby Ti radí taky dobře.Toš tak!
Datum: 27. srpna 2012 23:55
 nedavej bezdratovej bude ti to rušit dinamo
Datum: 24. srpna 2012 19:32
Jméno: mani3
IP: uživatel14199
 presne tak dej pod tachometr nejlepsi je silikon nakej nebo mekou gumu on se vybracema furt restartuje dokola mam vyskouseny
Datum: 24. srpna 2012 15:11
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Ještě dodám, že se obvod kola zadává v milimetrech. Většinou se to dalo nastavit při zandání baterky. nebo se podržela nějaká kombinace tlačítek.
Datum: 24. srpna 2012 15:11
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Tachometr z kola se dá nabastlit na cokoliv, kam jde ten magnet přidělat na kolo a ten snímač nějak pevně k rámu. Pak stačí správně nastavit do toho tachometru obvod kola a mělo by to fungovat. ale jak je to s přesností to nemůžu zaručit.
Datum: 24. srpna 2012 15:09
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Čus draci, mám pro vás radu , pro ty co si chcete nějak slušně zvýšit výkon na sériovým, nijak moc upraveným motoru z fichtla , Pro slušné zvýšení výkonu je třeba upravit karbec. Kanálek hlavní trysky vedoscí k plovákové komoře, provrtejte na prům. 3mm., vzdušník volnoběžné trysky provrtejte na prům. 1-1,5mm., dufuzor prifilujte nebo provrtejte na prům. ca 18-18,5mm., na náhubek vysoustružte nárubu která má aspon průměr 20mm,. na ktrerý je dobré použít už kuželový filtr. kanálek jehly zvětšete asi o čtrvrtinu tudíž asi 4mm. Dále upravte šoupě, průřež slícujte s pelikostí stěn zvětšeného difuzoru, zkrattě ho zespoda o 0,75-1mm. Dobře využitelné pri replice s větším objemem a kanálky, a s měnnší úpravou hlavy, pro ještě lepší přínos je dobrý lepší výfuk , Třeba Hikone.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2012 12:27
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 já mám vrtání 45 a ještě něco upravený kolem toho, ale že by to byl nějakej extra mazec, to jsem bohužel nezpozoroval
Datum: 26. srpna 2012 12:27
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 TTu sílu a jízdu sem rovnal s normálním karbecem a s tímhle, je sice jasný že 40,30 je síla ale oproti normal karbecu to je poznat docela dost.
Datum: 26. srpna 2012 12:13
 bakoun: blázníš? proč by to dělal když to jede jak drak
Datum: 25. srpna 2012 23:57
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Když upravujete karbec, už jste si zkusili spočítat plochu průřezu u sacího kolínka?
Datum: 25. srpna 2012 21:34
 to by mě zajímalo kolikrát se tu ještě objeví podobný objevení ameriky........
Datum: 25. srpna 2012 12:25
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Ne to ne, ale provrtal, tak nějak to co se dalo zvětšit a jakou to má funkci, i sem o tom už slyšel, ale ani nevim že to někde stejskal má??
Datum: 25. srpna 2012 11:50
 jasně.. přišel jsi na to jen tak co přesně udělat
Datum: 25. srpna 2012 11:17
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 ??, já sem sem si na to přišel z jentak vrtáním zničenýho karbecu, pak sem to skusil na tym co mám a ukázalo se to jako funkční...
Datum: 25. srpna 2012 0:03
 při vrtání 40.30 máš tlaky jak kráva tak se nediv že to má tah  .. jinak pěkně okopírované od stejskala
Datum: 24. srpna 2012 21:33
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Zítra to du ke strejcovi skusit na brzdu, jinak zatím z jízdy to má slušné zrychlení, celkově i tah motoru, a reakce plynu. Já mám litou repliku, už jeden výbrus na 40,30mm válce, 3kroužkáč píst., výfuk hikone, pařezové zapálko, ale to stím moc nesouvisí..
Datum: 24. srpna 2012 16:42
Jméno: standa
IP: uživatel14368
 Noo udělaný to máš vcelku dobře,jen bych podotknul že origo válec má tak blbě udělanej sací kanál,že to sotva utahne 17mm karbec,takže tomu zvýšení výkonu nepřikládám moc velkou váhu...
Datum: 24. srpna 2012 13:34
 jubka: Nebo koupit větší mašinu
Datum: 24. srpna 2012 13:15
 nejlepší zvýšení výkonu je zhubnout  D
Datum: 24. srpna 2012 13:14
 byl jsi s tím na brzdě? nebo placebo efekt?  Jsou mnohem jednodušší metody na zvýšení výkonu...
Datum: 24. srpna 2012 12:56
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Mě to zvedlo o dost, vetší točivý moment, i možná rychlost, udělá to dost...
Datum: 24. srpna 2012 12:38
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Jetště je dobré ventil přívodu benzínu zvětšit asi na prům. 3mm, a prodloužit plovákovou komoru o 2mm, vysoustružením kroužkem, nebo uříznutím ze starého karbecu...
Datum: 24. srpna 2012 12:37
 výsledkem bude jen větší spotřeba, ale ne výkon
Datum: 24. srpna 2012 12:35
|



|