 čau kluci, v sobotu se mi tsalo tohle. Jedu si tak z kopce na 3 najednou to zrychlí a chcípne. Povídám si hmm došel benál, ale ve filtru na benzím mi zůstal benál, takže při rozlačování jsem držel hadičku na hoře a chytl, vyjel jsem tím 2 KM kopec na 1-2 bez spojky(levou rukou jsem držel hadičku s filtrem). Dojel jsem na konec toho kopce odbočil k mojemu baráku kde vede cesta z kopce pustil jsem hadičku měl za 1 trochu jsem přidal plyn, páč na plno se to bez benálu začlo dusit. Jen tak jsem si přidal a najednou to začlo řvát víc než když přídám normálně rukojetí naplno. Rozjelo se to na o hodně vyšší otáčky než je u pařeza zvyklí tak ze strachu jsem otočil klíček na chcípnutí a motor běžel dál, ale bez jiskry tak 2 sekundy na hodně velký otáčky (jako když to rozlačujete a nemíáte třeba zapnutej klíček) dojel jsem, zaparkoval v garáži a motor smrděl a lupal, aj převodovka byla dost hoprká, že jsem se o ni spálil. Nejspíš to bude asi karburátorem, se kterym se jezdí nejlíp na minimum benzinu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2007 18:33
No spojku mám dobrou, až na páčku, nemůžu sehnat nějakou takovou, co by mi sedla, i když je ta páčka trochu volná, tak se to musí dotáhnout. A furt mi vyskakuje dvojka, někdy je v klidu někdy zas ne
Datum: 10. července 2007 18:33
suster  restan chlastat a nemel voloviny.
Datum: 09. července 2007 21:12
je to tim ze mas zle nastelovanu spojku
Datum: 09. července 2007 16:53
Jméno: Fichtalř
IP: uživatel1116
Ten chod motoru s vypnutým klíčekm jsou samozápaly spůsobným tím že svíčka je rozžavená a nepořebuje elektriku
Datum: 09. července 2007 16:29
|



|