 chci se zeptat mezi hlavou valce a valcem neni zadne tesneni nebo to je jenom hlinik o hlinik?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 14:52
 tak, jak rika Pan Pulic, do parezu a arabú se davalo (dnes se taky nemusi) a nova generace hlav a valcu od 05 uz to nepotrebovala...bud se davaly hlinikovy krouzky nebo medeny vyzihany bo dokonce se daval z materialu, ze ktereho se dela vyfukove tesneni...tak ci tak, je lepsi hlavu zabrousit nez tam to tesneni davat, uz jen kvuli zvetseni kompresniho pomeru (sic nepatrne ale prece ta desetina mm to udela) a navic zabrouseni hlavy je lepsi zpusob zbavit se klasicke fichtl nemoci profukovani pod hlavou (u krouzku to funguje jen do doby, nez se skrivi hlava, a to se diky spatnemu utahovani stava velmi casto jelikoz vetsina dodnes nevi ze hlavu dotahovat krizem a navic jen studenou, po ohrati dotahnout a taky ze netesnost pod hlavou zpusobuje v drtive vetsine prave zkrivena hlava, zde krouzek malogdy pomuze, zalezi na poskozeni)...cili zaver - tesneni tam neni treba, mnohdy je i na skodu...
Datum: 27. listopadu 2009 14:52
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 U 550/555 tesneni bylo, u novejsich uz neni nic...
Datum: 27. listopadu 2009 12:32
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jestli ti hlava dobře sedí tak se dávat nemusí je to jel žel. vložka na hliníkovou hlavu
Datum: 27. listopadu 2009 9:08
 Nedavno sem rozdělaval válec na 20ce kvůli netěsnosti hlavy a přímo z výroby tam nic není.Ale prý u takých těch starších pařezů a tak se prý dávalo
Datum: 26. listopadu 2009 23:21
Jméno: matačz
IP: uživatel5434
 podle mě je to bez těsnění, ale nekdy už jsme ho tam viděl originál je bez něj
Datum: 26. listopadu 2009 22:03
|



|