 Ahoj, zkoušel jste někdo laborovat s délkou sacího kolínka ?dnešni některý auta maj proněnou délku sáni "delší " na zvíšení a lepší průběh krouťáku ve středních otáčkách ,"kratší na vysoký výkon . Je mi jasný zě fictl je dvoutakt a a to sáni aplikujou na 4takty ale směs se u obou motoru musí nasávat nejakým sacím potrubím , tak pokud si vyrobím kolínko třeba o čtvrtinu delší stanese něco ? krom toho že se mi bude víc kondezovat benzín vtom kolínku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 19:56
Jméno: bodlák
IP: uživatel36
 dobra dík za rady , pro začátek zkusím udělat kolínko približně stejný ale s pozvolnějším ohybem a abych mel slícovaný příruby , a ješte takovej dotaz co když na karburátoru u pionyra u tý příruby zatemuju tu dirku, tamtady se asi nasava falešnej vzduch né?
Datum: 19. března 2010 19:56
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 rezonanční délka sacího potrubí pro 2takt je pro 10000RPM nějakejch 700mm a dělá to hrozně strmou křivku, pro moto nepoužitelnou. Omezeně se to používá u leteckých modelů. Jinak jak píše standa, důležitý jsou spíš přechody a slícování
Datum: 18. března 2010 18:21
Jméno: standa
IP: uživatel8968
 ano,origo saci koleno neni uplne idealni a spravnou cestou v ladeni dvoukanálu je ladit délku saciho kolena.......delku ti nereknu,na to prijdes sám....krátky koleno bude prskat a moc dlouhý koleno nepojede v otáčkách.....zamer se na vhodný tvar,prehod z hranata do kulata a spravnou sirku!
Datum: 18. března 2010 12:43
 pro info....ano u aut je sací potrubý různých délek, ale potrubý nasává pouze vzduch...ke vstřikování paliva dochází až na koci potrubý přímo na sací ventil.
Datum: 17. března 2010 19:29
|



|