Jméno: Heidy
IP: uživatel10140
 Taky vám přijde, že jak vjedete do mlhy, tak to začně okamžitě nádherně táhnout? A nebo že bych z části jezdil na páru, jak se to ve válci ohřeje?  Vím, že se to tím schladí, ale to tahalo líp jak za studenýho motoru.Znatelnej rozdíl sem poznal jak já, tak kamarád co jel předemnou. Mohl na to mít třeba vliv oblak tekutýho dusíku, co zrovna pár km od toho utíkal z cisterny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 21:32
 robert bosch:kde se ta klapka nachází?jak se upravuje množsví nasávaného vzduchu?
Datum: 11. srpna 2010 21:32
Jméno: flow
IP: uživatel4625
 forsáž není že se do tryskového motoru začnou z trysek valit molekuly vody ale několika násobny objem paliva! a mohlo se to používat jen několik málo vteřin protože se \r\nzačal velmi zahřívat motor! ve 2sv. myslim u P-40 se do válců vstřikovala vodní pára také pro zvýšení výkonu ale neříkalo se tomu FORSÁŽ..
Datum: 11. srpna 2010 12:28
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Tryskový 4 válec  napsal sem pěknou blbost no  Jinak s tou forsáží máš pravdu
Datum: 10. srpna 2010 14:51
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10153
 Hmmm... ??? Tak u těch stíhaček se tomu říkalo "forsáž" nemýlím-li se a bylo to na zvýšení výkonu. Taky nutno podotkonut jaký spalovací objem motoru má stíhačka, ke všemu je tam motor tryskový a při tak vysoké teplotě spalovaní se aerosol vody rozložil na kyslík a vodík. Kyslík používají i svářeči, aby mohli dosahovat vysokých teplot při svařování kovů - bez něj ani ranu a vodík je výbušný. Spousta běžných spalovacích motorů jede lépe a klidněji ve vlhčím prostředí. Motoru v sání vlhký vzduch lépe vyhovuje. Spíš než něco jiného si myslím, že tam v konečném důsledku půjde o relativní hustotu vzduchu s mírně zvýšeným obsahem vody. U novějších aut je zcela bežná věc v sání vzduchu, která se jmenuje váha vzduchu. Typicky poruchová věc 1x za 2-4 roky se pokazí u koncernu značky VW tj. Audi, VW, Škoda ... Princip je takový, že přes odporový drát protéká napětí a průchodem elektrického proudu se tento drátek zahřívá. Zároveň je ale chlazený vstupujícím vzduchem a mění se jeho teplota, velikost protékajícího proudu a el. odpor. Jednu z těchto veličin obvykle tuším odpor, měří řídící jednotka a na základě jí, upravuje množství nasávaného vzduchu klapkou v sání. PS. FOGI: Kolik Válců ma tryskový motor stíhačky  ???
Datum: 09. srpna 2010 22:11
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Daves : nemáš pravdu..Když jedeš v mlze-Vodní pára a motor jí saje,tak se teplem srazí na vodu a krátkodobě se zvýši komprese,pač voda je nestlačitelná..Toto se kdysi ve válce dělalo se stíhačkama,že se přímo do válcu vstřikovala voda.
Datum: 08. srpna 2010 23:35
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jednoduche ... az bude u vas poradny dest tak hned jak prestane vem fichtla a jed se projet ... potahne jak pitomej.. neni to na zdynim jinym principu nez na tom ze se do valce natlaci vic vzduchu se smesi nic vic nic min... neco jako preplnovani u auta...
Datum: 08. srpna 2010 13:25
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
Datum: 08. srpna 2010 10:34
 to s tou parou môze byť alebo horúci motor tiahne slabšie ako ten čo má normálnu pracovnú teplotu a tým dusíkom je to veľka špekulácia
Datum: 08. srpna 2010 9:43
|



|