|
|
|
| |
Jméno: Pionýr 05
IP: uživatel9545
 Zdar prosim jak mám naladit karburátor u pionýra jehlu plovák vše děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2011 16:32
Jméno: Colombo2048
IP: uživatel11060
 no jde o to ze nejlepsi je se prvni projed jako hlavne zahrat motor a potom to az stelovat -nastavuje se to privodem plznoveho lanka pokud chapes funkci karburatoru neni moc co resit proste jak se do toho vicka co je nad soupatkem sroubuje ten duty sroubek -vede nim plynove lanko -nasroubujes ho vic - soupatko bude vic dole a na volnobeh to nepojede vubec ale jak to das naopak tak bude soupatko nahoru tak budou vetsi volnobezne otacky a potom si to uz jenom seridis aby zase nebyly otacky moc velke -nenapada me co by se k tomu jeste dalo vysvetlit
Datum: 27. ledna 2011 16:32
Jméno: Pionýr 05
IP: uživatel9545
 Soryy to bylo omyleem seklo se to
Datum: 27. ledna 2011 15:07
Jméno: Pionýr 05
IP: uživatel9545
 Dík chápu nejsem zas takový začáteční ale ještě sem spiž myslel ten volnoběhový šroubek jak mam protože mi moc nereaguje a ještě tan z vrchu jak do něho vede plynové lanko tak ten jak mam vytočit\\\\\\\\r\\\\\\\\ndik.jo jasný my to je jinak by se zolil ja to hodně křehký\\\\\\\\r\\\\\\\\n
Datum: 27. ledna 2011 15:05
Jméno: colombo
IP: uživatel10044
 Nazdar draku, jehla - ladi se s ni bohatost smesi pomoci zarezu na ni do nich se podle potreby vsouva plisek (u soupatka) nejidealnejsi je druhy zarez od shora poznas to na barve elektrod svicky mely by byt barvy cihly a taky to poznas trochu na chovani motoru Plovakem se ladi mnozstvi paliva v plovakove komore lepe receno ladi se to tim pliskem co otevira a zavira privod paliva bud ho podle potreby ohnes nahoru ale poznas to zase podle svicky a na tom jestli se motor uchlastava ale je ti doufam jasne ze se ten plisek ohyba jen trochu ne? Kdybys neco nechapal neboj se jeste zeptat.
Datum: 26. ledna 2011 18:56
|



|