
musim se svámi podělit o zvláštní úspěšnej pokus u 250/455. Vezmu to od začátku, pořád to rádo kopalo a jak to nebylo hodně v tahu tak to pořád cukalo jako kopalo zpět, akcelerace byla ok. Tak jsem po dlohý době skoušení všeho možnýho skusil dát volnoběžnou trysku místo 45 dal 50 a jeto supr,. Volnoběh má dostatek štávy a běží mnohem lépe, víkon motoru je trošku větší hlavně do kopců na tu 4. to tahá tetka jako blázen deto i přez 100 km víc to nemorduju. Převod je origo. Svíčka byla předtim do býla a lehce cihlová, tetka po výměně trysky je středně cihlová. Jen by mě zajímalo jestlo to je takhle u všech čz nebo jen u tý mí udělaly soudruzi chybu? možná je někde špatnej kanálek v karbecu, ale jdeto suprově. spotřeba kolem 4 L Pokud to ženu pořád 80-105 tak to bere těch 4,5 max. Jinak jstou tryskou to zatim vypadá na stejnou spotřebu paliva
odpovědět