Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel15341        	  
	 
	
	 ahoj, nevíte jestli by šel tovární karbec ze simsona na seriovýho pionýra? celý dětství sem fichtla kvůli tomuhle českýmu vynálezu tlačil a na simsonovi sem na něj za dva roky nešách, jenže slimáka sem prodal a nemám možnost to vyzkoušet tak jestli to už někdo nedělal, dík 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 08. května 2013 13:01
	 
	 
	 
 
  
  
  
  
	
	
	
	 z pincka je karb na prd	   
	
	  
	  
		Datum: 08. května 2013 13:01
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jo v pohodě, ale celkem mě to překvapilo já sem třeba s karburátorem neměl problém, jenom jednou se mi tam dostala rez z nádrže	   
	
	  
	  
		Datum: 07. května 2013 18:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel11109        	  
	 
	
	 Origo karbec má něco kolem 17mm difuzor, simson sice modernější konstrukci, ale jen 15mm. A kdysi se mi povedlo prohodit karbce a dát z 05 (15mm) a ani po otryskování to nijak valně nejelo. Za mě je to nesmysl... 	   
	
	  
	  
		Datum: 06. května 2013 17:21
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel15473        	  
	 
	
	 nechci se tady přít o to jestli jsem levej nebo ne    i pokud bych to jen neuměl se pouze ptám jestli se nechá na pionýra tenhle karburátor dát    nebo i jakejkoliv jinej, cokoliv co nepřipomíná foukací fixu    ale né zas ten s 19mm difuzorem, nechci šahat na origo kanály děkuji komukoli kdo to už vyzkoušel a napíše   	  
	
	  
	  
		Datum: 06. května 2013 17:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Oskar 2.	
	    
	 
	
	IP: uživatel14145        	  
	 
	
	 No taky sem celý dětství tlačíval Pionýra za doprovodu tatínka na cvičák. Ale, že bych to kvúli tomu, že sem neměl řidičák, sváděl na karburátor? Toš to by mě teda nenapadlo! Toš tak!	   
	
	  
	  
		Datum: 06. května 2013 16:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel15473        	  
	 
	
	 prostě jsem to nikdy nedokázal naladit, nijak jsem to pomluvit nechtěl nebo něco, ale mám ještě babettu, měl jsem slimejše a emzetu a na všem ostatnim jsem nikdy neměl takový akce kolem karburace jako na fichtlovi, na babettě se max jednou do roka přicpe, takže to jak řikáš neni problém tam a na simsonu a mz sem na to nikdy nemusel ani šáhnout, na mz jsem sice tolik nenajel ale na símovi za dva roky 3000km a uplně bez zásahu, na pionýrovi jsem to šteloval co 200km, furt hladina, trysky, volnoběh - ten je u fichtla snad při každym startu jinej, neřikám že se teda na karbecu z fichtla něco se** řikám že je prostě špatně vymyšlenej a zastaralej, nehledě na to že táta měl pionýra od novoty a prej to bylo to samý jako dneska, ono taky každej má jiný měřítka na to jestli něco funguje ale nechci tady bejt za pražáka     	  
	
	  
	  
		Datum: 06. května 2013 16:46
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 osobně nechápu co se ti na origo fichtl karbecu mohlo srát, že si to tlačil, maximálně pochopím že ti tam tekl bordel z nádrže, ale to logicky neni vina karburatoru	   
	
	  
	  
		Datum: 06. května 2013 16:01
	 
	 
	 
 
  
 
 
             | 
           
         
         
         
    
       
                   |