Jméno: .
IP: uživatel16081
 Chlapy po kolika km muzu vratit jehlu na 2 zarez..? Mam 600 km a motor jde rychle a krasne do otacek..dve nadrze 1:25 a zbytek 1:33 Mogul TSF
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2013 9:58
 Ahoj. Není problém něco udělat,napiš mi na mail,domluvíme se. Moje "šedesátka" je jako simson vrtaná 41...tzn. 58ccm...
Datum: 11. září 2013 9:58
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Stando, až se tvoje úprava osvědčí, bude ji možné nechat si ji u tebe s převrtáním, výbrusem udělat ? Sem z poněkud težšího kraje  Spodek bych si připravil pintlich... (jestli to teda není opravdovejch 60 ccm z pařezáckýho válce, ten doma nemám) Díky za odpověď.
Datum: 10. září 2013 21:52
Jméno: standa
IP: uživatel16085
 Když jede dobře tak neřešit. Cihlová je ok.
Datum: 10. září 2013 21:40
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Mozna je to tou upravou valce.. co sem delal vis,trysku mam origo tak mozna zkusit 70 a nebo to neresit..nechat jehlu na tretim zarezu .. svicka byla krasne cihlova
Datum: 10. září 2013 21:24
Jméno: standa
IP: uživatel16085
 Pokud ti to teď jede hůř jak předtim,tak vrať nastavení jaký bylo,když to jelo fajn...neni důvod se striktně držet nějakýho "mustru" ... Ze mě si příklad neberte,mam teď takový blbý období a seru na všechno... Zkoušim životnost válce a ojnice na motoru s upraveným válcem(7500+rpm 60ccm),kde ojnice je už horší,motor je nedostatečně mazán,olej je nekvalitní(api tb),motor je v horším stavu a krutě přetáčen od prvních 40km a simuluji tím zacházení standartního "puberťáka-fichtlaře" kterej chce výkon a nešahne na motor...takřka bez záběhu... Mužu pak s určitostí říct co se dá a nedá za určitých podmínek bezpečně udělat či předem varovat před riziky poškození... Za druhé se chci přesvěčit o kvalitách trochu modifikovaného křížového brusu který mi dělá brusírna.... Jestli to motor přežije,dostane metál... Zatím vše OK
Datum: 10. září 2013 20:35
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Ok jehlu mam na druhym ale prijde mi ten motor tedka tuzsi nez predtim.. Vycistil sem pist,hlavu a najel neco kolem 10km na zkousku.. Maximalka na 12z 62-5 podle tachacu.. Kolik mate vy ? Premyslim o 13z zpatky.. Zkusim si pohrat s filtrem nebo tomu dat par kilaku navic.. Jinak ctu stando ze davas 1:40 M2t ? Tak ja davam normlane TSFcko 1:33 tak na 1:40 by nemel byt problem ne ? Jeste taky vycistim vejfuk po tom zajizdeni..
Datum: 10. září 2013 20:07
 NO stando ono už ani to M2T není zrovna z lacnýho kraje- aspoň u nás ne, ale když ho ředíš 1:40 tak ti to po finanční stránce asi vychází taky dobře. Já si na benzině u nás kupuju Castrol 2T do zahradní techniky, za 139 Kč (někde boužel ten samí olej i 180kč) a ředím to 1:50 (záběh 1:35) a šechno v cajku a finančně to taky vychází slušně. ............ Tu jehlu už můžeš v klidu dát níž. to už zajetý je.
Datum: 10. září 2013 19:05
Jméno: standa
IP: uživatel16085
 Včera sem si udělal radost a do mýho žlutýho fíka jsem si implantoval svoji cestovní 60ccm sadu. Páč sem si k tomu sehnal dvoukroužkovej píst na dva slabý kroužky tak jsem to zajížděl. Prvních 20km na trysku 72 jehla dole,povolilo se to,dalších 20km už na trysku 68,jehla dole...dál jsem najezdil dalších asi 10km s tim,že už to jede fest kouř i ve dvou a ještě to chce trysku 65 protože teplý to má horší přechod z volnoběhu do zatížení,ale tu tam dam až po cca 100km pro jistotu. Resumé: Všichni ten záběh moc hrotíte,jedno odpoledne a je to normálně jezditelný do plnejch. Dvě odpoledne a dával bych už standartní nejchudší možné nastavení + ještě tak do 500km kapku víc oleje (1:30)...nic víc,nic míň... A to do toho peru M2T protože sem se rozhod že cesťáka nebudu hejčkat drahejma olejema...a protože sem teď trochec švorcák tak jako správnej socka mažu 1:40. A světe div se,ono to funguje....trpí to jak svině a ani náznak sebemenšího problému...
Datum: 10. září 2013 15:13
 Přesně tak, motor je zhruba po 500km zajetej, takže ji bez obav můžeš vrátit na 2. zářez
Datum: 10. září 2013 13:44
Jméno: ondra
IP: uživatel16083
 Klidně jí tam už dej, po 600 km je už zajetej
Datum: 10. září 2013 12:52
|



|