do škodovky se taky lije speciál ty vole Wiku a k tomu benzínu namíchej speciál s olejem a k němu přilij nenamíchanej natural 95 potahne ti to líp
Datum: 09. října 2007 16:56
Já tam leju normálně naturál a mám 05 a možná ten naturál tahne líp než special.
Datum: 15. listopadu 2006 18:01
JJ olovo je tam kvůli ventilům a pionýr ventily nemá.Ta zelená sračka by se měla lejt do škodovky.Tak by se ty sedla mohly opálit ale fichtlovi to nic neudělá
Datum: 12. září 2006 20:00
U dvoutaktu je to jedno jestli je olovnatej nebo ne, tam stejně přilejváš olej do benzínu takže nezadřeš, to je důležitý u čtyřtaktů kde to olovo maže sedla ventylů
Datum: 12. září 2006 16:17
Až tak jedno to zase není, v papírech (návodu) je napsanej olovnatej, tzn. special, jinak do toho naturalu musíš lejt takový zelený sračky(přídavné olovo) olovo je totiž jakýsi mazivo proti tomu abys to hned nezadřel.
Datum: 12. září 2006 15:36
Já to zkoušel a rozdíl jsem nepoznal.Nejlíp bude když si od každýho koupíš litr a zkusíš si to sám
Datum: 11. září 2006 20:48
Takže se da ježdat aj na Natural,Jo ja sem slyšel že když se treba dal pul specialu a pul naturalu 2,5 a 2,5 žeprej to jede líp???
Datum: 11. září 2006 19:38
dokud je k mani special tak lej special,,,je to gut
Datum: 11. září 2006 12:13
Je to jedno,rozdíl nepoznáš.Ten motor je stavěnej myslím že na 88 oktanů a speciál má 91 takže v poho.
Datum: 10. září 2006 21:15